ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
9 դեկտեմբերի 2019 թվականի N 27-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0212.01.5 «ԴԻԶԱՅՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0212.01.01.5 «ԴԻԶԱՅՆԵՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(7-րդ մաս)
|___|_______________|_________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԴԻԶԱՅՆ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|622|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-053 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|623|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի ուսումնասիրման արդյունքում ուսանողը |
| | |ձեռք կբերի լուսանկարչության պատմական զարգացման |
| | |փուլերի, լուսանկարչական ժամանակակից տեխնիկական |
| | |հնարավորությունների վերաբերյալ գիտելիքներ: |
| | |Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը կտիրապետի |
| | |գրաֆիկական դիզայնում և գովազդում |
| | |լուսանկարչության կիրառմանը ժամանակակից |
| | |տեխնոլոգիաների օգնությամբ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|624|Մոդուլի |18 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|625|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|626|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման |
| | |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|627|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսանկարչության |
| |արդյունք 1 |առանձնահատկությունները` որպես արվեստի տեսակ և |
| | |նրա պատմական զարգացման փուլերը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|628|Կատարման |1) ներկայացնում է լուսանկարչության |
| |չափանիշներ |առանձնահատկությունները որպես արվեստի տեսակ, |
| | |2) ներկայացնում է լուսանկարչության |
| | |մասնագիտական և ֆունկցիոնալ կարևորությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|629|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսանկարչության մասնագիտական |
| |արդյունք 2 |կարևոր խնդիրները, սարքերը, սարքավորումները և |
| | |կիրառման հնարավորությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|630|Կատարման |1) ներկայացնում է լուսանկարչության |
| |չափանիշներ |մասնագիտական կարևոր խնդիրները, |
| | |2) ներկայացնում է լուսանկարչական սարքեր, |
| | |սարքավորումներ, օժանդակ պիտույքները, |
| | |3) ներկայացնում է սարքերի և սարքավորումների |
| | |կառուցվածքը, |
| | |4) ներկայացնում է սարքերի և սարքավորումների |
| | |կիրառման հնարավորությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|631|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսանկարչական և տպագրական |
| |արդյունք 3 |տեխնիկաների ժամանակակից ձևերը և հիմնական |
| | |պահանջները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|632|Կատարման |1) ներկայացնում է լուսանկարչական և |
| |չափանիշներ |տպագրական տեխնիկաների ժամանակակից ձևերը, |
| | |2) ներկայացնում է լուսանկարչական կադրի |
| | |ընտրման հիմնական պահանջները, |
| | |3) ներկայացնում է ժամանակակից տեխնոլոգիաների, |
| | |մասնավորապես համակարգչային «Adobe photoshop» |
| | |ծրագրի կիրառման հնարավորությունները |
| | |լուսանկարչական ոլորտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|633|Ուսումնառության|Ներկայացնել հեղինակային լուսանկարչական |
| |արդյունք 4 |աշխատանքների մատուցման ձևերը գրաֆիկական |
| | |դիզայնում և գովազդում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|634|Կատարման |1) ներկայացնում է հեղինակային դիզայն |
| |չափանիշներ |լուսանկարչական աշխատանքների մատուցման ձևերը, |
| | |2) ներկայացնում է լուսանկարի ֆունկցիոնալ կիրառման|
| | |առանձնահատկությունները գրաֆիկական դիզայնում, |
| | |3) ներկայացնում է լուսանկարի ֆունկցիոնալ |
| | |կիրառման առանձնահատկությունները գրաֆիկական |
| | |գովազդում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՏԱՅԻՆ ԳՐԱՖԻԿԱ (ADOBE PHOTOSHOP)» |
|_____________________________________________________________________|
|635|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-054 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|636|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի տալ գիտելիքներ |
| | |«Adobe photoshop» ծրագրային փաթեթի վերաբերյալ |
| | |և այն պրակտիկ աշխատանքում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|637|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|638|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն:: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|639|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման |
| | |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|640|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրաֆիկական ծրագրի սրբագրման |
| |արդյունք 1 |գործիքների առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|641|Կատարման |1) ներկայացնում է վնասված լուսանկարի |
| |չափանիշներ |մշակման աշխատանքային խնդիրները, |
| | |2) կատարում է լուսանկարի մշակման |
| | |գործողությունները պահանջվող հաջորդականությամբ: |
| | |3) կարգավորում է լուսանկարի պայծառությունը |
| | |և կոնտրաստը, |
| | |4) կատարում է խոշոր բիծերի վերացման աշխատանք, |
| | |5) կատարում է գունային տոների կարգավորում |
| | |հատուկ վրձնի օգնությամբ, |
| | |6) իրականացնում է գունային շերտերի |
| | |տեսանելիության ապահովում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|642|Ուսումնառության|Ներկայացնել նկարի գունավորման ձևերը և |
| |արդյունք 2 |գունային կորերի ստացման տարբերակը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|643|Կատարման |1) ներկայացնում է լուսանկարի մոնոխրոմ պատկերը, |
| |չափանիշներ |2) բաժանում է լուսանկարի պատկերը առանձին |
| | |էլեմենտների: |
| | |3) կատարում է լուսանկարի էլեմենտների |
| | |գունավորում նախատեսված գործիքով և մենյուով, |
| | |4) կատարում է լուսանկարի առանձին |
| | |էլեմենտների գունային փափուկ անցումներ, |
| | |5) կատարում է մշակված լուսանկարի անջատում |
| | |ֆոնից և տեղադրում այլ մակերեսի վրա: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|644|Ուսումնառության|Ներկայացնել ծրագրի գործիքները և մենյուները |
| |արդյունք 3 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|645|Կատարման |1) ներկայացնում է շերտերի ընտրվածության |
| |չափանիշներ |գործիքները, |
| | |2) ներկայացնում է շերտերի գունապատման գործիքները,|
| | |3) ներկայացնում է գունային ֆիլտրերը և նրանց |
| | |կիրառումը, |
| | |4) կատարում է լուսանկարի վերջնական տեսքի |
| | |ապահովում ծրագրային մենյուի օգնությամբ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|646|Ուսումնառության|Ներկայացնել ծրագրային էֆեկտները և |
| |արդյունք 4 |էլեմենտների մոնտաժման հնարավորությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|647|Կատարման |1) ներկայացնում է ծրագրային էֆեկտները իրենց |
| |չափանիշներ |ֆունկցիոնալ հնարավորություններով, |
| | |2) կատարում է մառախուղի էֆեկտի կիրառում |
| | |բնապատկերի վրա, |
| | |3) իրականացնում է պատկերի տոնային |
| | |հարաբերությունների փոփոխություն, |
| | |4) փոխում է նկարի փափկությունը, |
| | |5) ներկայացնում է մոնտաժային աշխատանքների |
| | |հնարավորությունը, |
| | |6) իրականացնում է գիշերային պատկերի ստացման |
| | |մոնտաժային աշխատանք, |
| | |7) ներկայացնում է հիմնական գույների ընտրման |
| | |կարգը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՎԵԿՏՈՐԱՅԻՆ ԳՐԱՖԻԿԱ (COREL DRAW)» |
|___|_______________|_________________________________________________|
|648|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-055 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|649|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի ծանոթացնել |
| | |վեկտորային գրաֆիկայի Corel DRAW ծրագրային |
| | |փաթեթին և կիրառական խնդիրների և դրանց լուծման |
| | |մեթոդներին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|650|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|651|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|652|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման |
| | |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|653|Ուսումնառության|Ներկայացնել գույնի, գունային մոդելների և |
| |արդյունք 1 |կոնտուրների առանձնահատկությունները վեկտորային |
| | |գրաֆիկայում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|654|Կատարման |1) օգտագործում է գույնը թվային տեսքով, |
| |չափանիշներ |2) օգտագործում է հիմնական գույները և |
| | |խառնուրդները, |
| | |3) օգտագործում է գունային մոդելները RGBCMYK, |
| | |4) օգտագործում է ճառագայթ արձակող և արտացոլված |
| | |գույները, |
| | |5) իրականացնում է գույների կարգավորում, |
| | |6) տեղադրում է վեկտորային պատկերի եզրագծային |
| | |կոնտուրները, |
| | |7) օգտագործում է կոնտուր ստեղծող գործիքներ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|655|Ուսումնառության|Ներկայացնել պարզ օբյեկտների ստեղծման և |
| |արդյունք 2 |պահպանման առանձնահատկությունները վեկտորային |
| | |գրաֆիկում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|656|Կատարման |1) դասակարգում է պարզ օբյեկտների |
| |չափանիշներ |հատկությունները, |
| | |2) կիրառում է մասնատման կամ եզրագծի ռեժիմը, |
| | |3) կիրառում է էլիպս գործիքի ռեժիմները, |
| | |4) օգտագործում է նախշերի ստացման գործիքները, |
| | |5) իրականացնում է օբյեկտի հայելաձև պատկերի |
| | |ստեղծում, |
| | |6) ստեղծում է բազմանկյուն պատկերային էլեմենտներ, |
| | |7) կառուցում է սպիրալ տիպի պատկերներ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|657|Ուսումնառության|Ներկայացնել բարդ օբյեկտների ստեղծումը պարզ |
| |արդյունք 3 |օբյեկտների միջոցով |
|___|_______________|_________________________________________________|
|658|Կատարման |1) կիրառում է պարզ պատկերների միավորման |
| |չափանիշներ |եղանակները, |
| | |2) իրականացնում է պարզ օբյեկտների միացումը |
| | |և ընդհանուր եզրագծի ստացումը, |
| | |3) կատարում է օբյեկտների տեղադրում իրար մեջ, |
| | |4) կատարում է կոնտուրների փակում և արտահայտում է|
| | |գունային լիցքով, |
| | |5) ներկայացնում է պարզ օբյեկտի հատկությունների |
| | |փոխանցումը նոր օբյեկտին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|659|Ուսումնառության|Ներկայացնել սահուն անցման և կրկնվող |
| |արդյունք 4 |կոնտուրների էֆեկտները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|660|Կատարման |1) կիրառում է միջանկյալ օբյեկտների ստացման |
| |չափանիշներ |մեթոդը, |
| | |2) կատարում է սահուն անցում հիմնական օբյեկտից |
| | |միջանկյալ օբյեկտ: |
| | |3) իրականացնում է միջանկյալ օբյեկտների |
| | |քանակի, գույնի փոփոխություն, |
| | |4) փոխում է օբյեկտի պտտման անկյան աստիճանը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|661|Ուսումնառության|Ներկայացնել շողքի ստացման և գծային հեռանկարի |
| |արդյունք 5 |էֆեկտները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|662|Կատարման |1) կիրառում է շողքի ստվերի արտահայտման |
| |չափանիշներ |գործիքները, |
| | |2) փոփոխում է շողքի գույնը, թափանցիկությունը, |
| | |խտությունը, ուղղությունը, |
| | |3) կիրառում է ստանդարտ ստվերների կատարման |
| | |ձևերը, |
| | |4) կատարում է ստվերների կրկնօրինակում բարդ |
| | |օբյեկտների վրա, |
| | |5) ստեղծում է տարածության մեջ տեղադրված |
| | |ուղիղ օբյեկտով պատկեր: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 3
Միջին մասնագիտական կրթության 0212.01.5 «Դիզայն» մասնագիտության
0212.01.01.5 «Դիզայներ» որակավորման օրինակելի ուսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և |Շաբաթ-|Ուսանողի |Պարտա- |Ուսուց-|
| | մոդուլներ |ների |առավելա- |դիր |ման |
| | |թիվը |գույն |լսարա- |երաշ- |
| | | |բեռնվա- |նային |խավոր- |
| | | |ծությունը|պարապ- |վող |
| | | |ժամ |մունք- |տարին |
| | | | |ներ, | |
| | | | |ժամ | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|1. |Հայոց լեզու | | | 84 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|2. |Հայ գրականություն | | | 84 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|3. |Հայոց պատմություն | | | 72 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|4. |Օտար լեզու | | | 84 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|5. |Ռուսաց լեզու | | | 84 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|6. |Հասարակագիտություն | | | 60 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|7. |Հանրահաշիվ և մաթ. | | | 72 | 1 |
| |Անալիզի տարրեր | | | 72 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|8. |Երկրաչափություն | | | 50 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|9. |Ֆիզիկա | | | 62 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|10 |Քիմիա | | | 48 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|11 |Կենսաբանություն | | | 34 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|12 |Աշխարհագրություն | | | 34 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|13 |Ինֆորմատիկա և ՏՀՏ | | | 48 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|14 |Ֆիզկուլտուրա | | | 52 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|15 |ՆԶՊ | | | 68 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 26| | 936 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ, | | | | |
| |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ | | | | |
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|1. |Հայոց լեզվի և խոսքի մշակույթի | | 108 | 72 | 1-2 |
| |հիմունքներ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|2. |Տնտեսագիտության հիմունքներ | | 72 | 48 | 2 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|3. |Քաղաքագիտության և սոցիոլոգիայի | | 72 | 48 | 2 |
| |հիմունքներ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|4. |Իրավունքի հիմունքներ | | 54 | 36 | 3 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|5. |Պատմություն | | 72 | 48 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|6. |Ռուսաց լեզու | | 99 | 66 | 1-3 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|7. |Օտար լեզու | | 99 | 66 | 1-3 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|8. |Ֆիզիկական կուլտուրա | | 276 | 184 | 1-3 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|9. |Էկոլոգիայի և լանդշաֆտագիտության| | 54 | 36 | 3 |
| |հիմունքներ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|10.|Քաղաքացիական պաշտպանության և | | 42 | 28 | 3 |
| |արտակարգ իրավիճակների | | | | |
| |հիմնահարցեր | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 948 | 632 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|1. |Հաղորդակցություն | | 54 | 36 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|2. |Անվտանգություն և առաջին | | 54 | 36 | 1 |
| |օգնություն | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|3. |Աշխատանքային գործունեության | | 54 | 36 | 2 |
| |ընդհանուր հմտություններ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 162 | 108 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|1. |Գծանկարչություն. Առաջին մակարդակ| | 108 | 72 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|2. |Գծանկարչություն. Երկրորդ | | 108 | 72 | |
| |մակարդակ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|3. |Գծանկարչություն. Երրորդ մակարդակ| | 108 | 72 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|4. |Գծանկարչություն. Չորրորդ | | 108 | 72 | 1-2 |
| |մակարդակ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|5. |Գծանկարչություն. Հինգերորդ | | 108 | 72 | 2-3 |
| |մակարդակ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|6. |Գծանկար | | 108 | 72 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|7. |Ռեալիստական գծանկար | | 108 | 72 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|8. |Գեղանկարչություն. Առաջին | | 108 | 72 | 2-3 |
| |մակարդակ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|9. |Գեղանկարչություն. Երկրորդ | | 108 | 72 | 2-3 |
| |մակարդակ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|10.|Գեղանկարչություն. Երրորդ | | 108 | 72 | 3-4 |
| |մակարդակ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|11.|Գեղանկարչություն. Չորրորդ | | 108 | 72 | 3-4 |
| |մակարդակ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|12.|Ռեալիստական գունանկար | | 108 | 72 | 3-4 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|13.|Կերպարվեստում գեղանկարչության | | 54 | 36 | |
| |արտահայտչամիջոցները և | | | | |
| |կոմպոզիցիոն խնդիրները | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|14.|Ռեալիստական դիմանկար (գունանկար)| | 108 | 72 | 3-4 |
| | | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|15.|Գեղագիտություն և արվեստի | | 54 | 36 | 1 |
| |ճանաչողություն | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|16.|Երկրաչափական գծագրության | | 54 | 36 | 1 |
| |հիմնախնդիրները | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|17.|Պրոյեկցիոն գծագրության | | 54 | 36 | 1 |
| |խնդիրները, օրենքները, մեթոդները | | | | |
| |և պահանջները | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|18.|Երկրաչափական գծագրության | | 54 | 36 | 2 |
| |պահանջները, խնդիրները, մեթոդները| | | | |
| |և հնարավորությունները | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|19.|Կտրվածքների ֆունկցիոնալ | | 54 | 36 | 2 |
| |կարևորությունը պրոեկցիոն | | | | |
| |գծագրության մեջ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|20.|Գունատեսություն | | 27 | 18 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|21.|Հորինվածքի (կոմպոզիցիայի) | | 27 | 18 | 1 |
| |հիմունքները դիզայնում | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|22.|Նյութագիտություն և նյութերի | | 27 | 18 | 2 |
| |տեխնոլոգիա | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|23.|Ծեփակերտում | | 54 | 36 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|24.|Տիպոգրաֆիկա և շրիֆտ | | 54 | 36 | 3 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|25.|Արվեստի պատմություն և | | 54 | 36 | 1 |
| |քաղաքակրթություն | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|26.|Համաշխարհային արվեստի զարգացման | | 54 | 36 | 1-2 |
| |կարևորագույն դարաշրջաններ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|27.|Համաշխարհային արվեստի | | 54 | 36 | 2-3 |
| |պատմությունը և զարգացումը ըստ | | | | |
| |աշխարհագրական տարածաշրջանների | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|28.|Հայ արվեստի պատմությունը և դրա | | 54 | 36 | 3 |
| |զարգացման օրինաչափությունները | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|29.|Դիզայնի պատմություն և | | 54 | 36 | 2 |
| |մեթոդաբանություն | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|30.|Մանրանկարչություն | | 108 | 72 | 3 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|31.|Պլաստիկ անատոմիա | | 81 | 54 | 2 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|32.|Ձեռներեցություն | | 108 | 72 | 4 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 2484 | 1656 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|33.|Դիզայն նախագծման հիմունքները | | 27 | 18 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|34.|Երկրաչափական պարզ ձևերով | | 54 | 36 | 1 |
| |նախագծային և կոմպոզիցիոն | | | | |
| |խնդիրների իրականացում | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|35.|Արխիտեկտոնիկա | | 27 | 18 | 2 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|36.|Բիոնիկական ուսումնասիրության | | 54 | 36 | 3 |
| |հիմքով նախագծային առաջարկների | | | | |
| |իրականացում | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|37.|Երկրաչափական մարմինների | | 54 | 36 | 2 |
| |կառուցվածքային հիմքով նոր | | | | |
| |էլեմենտների ձևավորում | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|38.|Պարզ ֆունկցիոնալ կենցաղային իրի | | 81 | 54 | 2 |
| |նախագծում | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|39.|Փաթեթի նախագծային առաջարկ | | 54 | 36 | 2 |
| |գրաֆիկական ոճավորումով | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|40.|Ֆիրմային նշանի կամ ապրանքանիշի | | 54 | 36 | 3 |
| |գրաֆիկական նախագիծ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|41.|Բնակելի ֆունկցիոնալ տարածքի | | 54 | 36 | 3 |
| |կարճատև նախագծի (կլաուզուրա) | | | | |
| |կատարում | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|42.|Միջավայրի կազմակերպման դեկորատիվ| | 81 | 54 | 3 |
| |էլեմենտի նախագիծ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|43.|Տեքստիլ դիզայն | | 81 | 54 | 1 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|44.|Պրակտիկ աշխատանք նյութի վրա | | 63 | 42 | 1-2-3|
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|45.|Բիոնիկան նախագծային արվեստում | | 27 | 18 | 2 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|46.|Ազգային հագուստի և | | 54 | 36 | |
| |նորաձևության հիմունքներ | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|47.|Մանրակերտի պատրաստման նյութերը | | 54 | 36 | 1 |
| |և կիրառման հնարավորությունները | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|48.|Պլակատի գրաֆիկական պահանջները, | | 54 | 36 | 4 |
| |կիրառման ոլորտները և | | | | |
| |առանձնահատկությունները | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|49.|Փնտրողական (էսքիզային) | | 54 | 36 | 2 |
| |մանրակերտի պատրաստում պարզ | | | | |
| |նյութերով | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|50.|Ծավալային լուծումներով իրի | | 54 | 36 | 2-3 |
| |մասշտաբային մանրակերտի | | | | |
| |պատրաստում ժամանակակից նյութերով| | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|51.|Մանրակերտում կիրառվող նյութերի | | 54 | 36 | 3-4 |
| |մշակման, հարդարման ձևերն ու | | | | |
| |մեթոդները | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|52.|Էրգոնոմիկա և ֆունկցիոնալ | | 27 | 18 | 2 |
| |վերլուծություն | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|53.|Դիզայն լուսանկարչություն | | 27 | 18 | 3 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|54.|Կետային գրաֆիկա (Adobe | | 54 | 36 | 2-3 |
| |Photoshop) | | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
|55.|Վեկտորային գրաֆիկա (Corel DRAW) | | 54 | 36 | 2-3 |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | | 1197 | 798 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆՏՐՈՎԻ | | 81 | 54 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ | | 96 | 64 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 92| 4968| 3312 | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | | 400 | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ՊՐԱԿՏԻԿԱ | 36| | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | 9 | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | 1 | | | |
|___|________________________________|______|_________|_______|_______|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 164| | | |
._____________________________________________________________________.
(հավելվածը խմբագրվել է 02.10.2020 թիվ 36-Ն հրաման)