Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0212.01....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0212.01.5 «ԴԻԶԱՅՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0212.01.01.5 «ԴԻԶ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

9 դեկտեմբերի 2019 թվականի N 27-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0212.01.5 «ԴԻԶԱՅՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0212.01.01.5 «ԴԻԶԱՅՆԵՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(7-րդ մաս)

 

|___|_______________|_________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԴԻԶԱՅՆ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ»                |

|_____________________________________________________________________|

|622|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-053                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|623|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի ուսումնասիրման արդյունքում ուսանողը  |

|   |               |ձեռք կբերի լուսանկարչության պատմական զարգացման   |

|   |               |փուլերի, լուսանկարչական ժամանակակից տեխնիկական   |

|   |               |հնարավորությունների վերաբերյալ գիտելիքներ:       |

|   |               |Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը կտիրապետի         |

|   |               |գրաֆիկական դիզայնում և  գովազդում                |

|   |               |լուսանկարչության կիրառմանը ժամանակակից           |

|   |               |տեխնոլոգիաների օգնությամբ:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|624|Մոդուլի        |18 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|625|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|626|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման               |

|   |               |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|627|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսանկարչության                     |

|   |արդյունք 1     |առանձնահատկությունները` որպես արվեստի տեսակ և    |

|   |               |նրա պատմական զարգացման փուլերը                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|628|Կատարման       |1) ներկայացնում է լուսանկարչության               |

|   |չափանիշներ     |առանձնահատկությունները որպես արվեստի տեսակ,      |

|   |               |2) ներկայացնում է լուսանկարչության               |

|   |               |մասնագիտական և  ֆունկցիոնալ կարևորությունը       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|629|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսանկարչության մասնագիտական        |

|   |արդյունք 2     |կարևոր  խնդիրները, սարքերը, սարքավորումները և    |

|   |               |կիրառման հնարավորությունները                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|630|Կատարման       |1) ներկայացնում է լուսանկարչության               |

|   |չափանիշներ     |մասնագիտական կարևոր  խնդիրները,                  |

|   |               |2) ներկայացնում է լուսանկարչական սարքեր,         |

|   |               |սարքավորումներ, օժանդակ պիտույքները,             |

|   |               |3) ներկայացնում է սարքերի և  սարքավորումների     |

|   |               |կառուցվածքը,                                     |

|   |               |4) ներկայացնում է սարքերի և  սարքավորումների     |

|   |               |կիրառման հնարավորությունները:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|631|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսանկարչական և  տպագրական          |

|   |արդյունք 3     |տեխնիկաների ժամանակակից ձևերը  և  հիմնական       |

|   |               |պահանջները                                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|632|Կատարման       |1) ներկայացնում է լուսանկարչական և               |

|   |չափանիշներ     |տպագրական տեխնիկաների ժամանակակից ձևերը,         |

|   |               |2) ներկայացնում է լուսանկարչական կադրի           |

|   |               |ընտրման հիմնական պահանջները,                     |

|   |               |3) ներկայացնում է ժամանակակից տեխնոլոգիաների,    |

|   |               |մասնավորապես համակարգչային «Adobe photoshop»     |

|   |               |ծրագրի կիրառման հնարավորությունները              |

|   |               |լուսանկարչական ոլորտում:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|633|Ուսումնառության|Ներկայացնել հեղինակային լուսանկարչական           |

|   |արդյունք 4     |աշխատանքների մատուցման ձևերը  գրաֆիկական         |

|   |               |դիզայնում և  գովազդում:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|634|Կատարման       |1) ներկայացնում է հեղինակային դիզայն             |

|   |չափանիշներ     |լուսանկարչական աշխատանքների մատուցման ձևերը,     |

|   |               |2) ներկայացնում է լուսանկարի ֆունկցիոնալ կիրառման|

|   |               |առանձնահատկությունները գրաֆիկական դիզայնում,     |

|   |               |3) ներկայացնում է լուսանկարի ֆունկցիոնալ         |

|   |               |կիրառման առանձնահատկությունները գրաֆիկական       |

|   |               |գովազդում:                                       |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՏԱՅԻՆ ԳՐԱՖԻԿԱ (ADOBE PHOTOSHOP)»           |

|_____________________________________________________________________|

|635|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-054                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|636|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի տալ գիտելիքներ    |

|   |               |«Adobe photoshop» ծրագրային փաթեթի վերաբերյալ    |

|   |               |և  այն պրակտիկ աշխատանքում կիրառելու             |

|   |               |կարողություններ:                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|637|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|638|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն::           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|639|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման               |

|   |               |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|640|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրաֆիկական ծրագրի սրբագրման          |

|   |արդյունք 1     |գործիքների առանձնահատկությունները                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|641|Կատարման       |1) ներկայացնում է վնասված լուսանկարի             |

|   |չափանիշներ     |մշակման աշխատանքային խնդիրները,                  |

|   |               |2) կատարում է լուսանկարի մշակման                 |

|   |               |գործողությունները պահանջվող հաջորդականությամբ:   |

|   |               |3) կարգավորում է լուսանկարի պայծառությունը       |

|   |               |և  կոնտրաստը,                                    |

|   |               |4) կատարում է խոշոր բիծերի վերացման աշխատանք,    |

|   |               |5) կատարում է գունային տոների կարգավորում        |

|   |               |հատուկ վրձնի օգնությամբ,                         |

|   |               |6) իրականացնում է գունային շերտերի               |

|   |               |տեսանելիության ապահովում:                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|642|Ուսումնառության|Ներկայացնել նկարի գունավորման ձևերը  և           |

|   |արդյունք 2     |գունային կորերի ստացման տարբերակը                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|643|Կատարման       |1) ներկայացնում է լուսանկարի մոնոխրոմ պատկերը,   |

|   |չափանիշներ     |2) բաժանում է լուսանկարի պատկերը առանձին         |

|   |               |էլեմենտների:                                     |

|   |               |3) կատարում է լուսանկարի էլեմենտների             |

|   |               |գունավորում նախատեսված գործիքով և  մենյուով,     |

|   |               |4) կատարում է լուսանկարի առանձին                 |

|   |               |էլեմենտների գունային փափուկ անցումներ,           |

|   |               |5) կատարում է մշակված լուսանկարի անջատում        |

|   |               |ֆոնից և  տեղադրում այլ մակերեսի վրա:             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|644|Ուսումնառության|Ներկայացնել ծրագրի գործիքները և  մենյուները      |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|645|Կատարման       |1) ներկայացնում է շերտերի ընտրվածության          |

|   |չափանիշներ     |գործիքները,                                      |

|   |               |2) ներկայացնում է շերտերի գունապատման գործիքները,|

|   |               |3) ներկայացնում է գունային ֆիլտրերը և  նրանց     |

|   |               |կիրառումը,                                       |

|   |               |4) կատարում է լուսանկարի վերջնական տեսքի         |

|   |               |ապահովում ծրագրային մենյուի օգնությամբ:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|646|Ուսումնառության|Ներկայացնել ծրագրային էֆեկտները և                |

|   |արդյունք 4     |էլեմենտների մոնտաժման հնարավորությունները        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|647|Կատարման       |1) ներկայացնում է ծրագրային էֆեկտները իրենց      |

|   |չափանիշներ     |ֆունկցիոնալ հնարավորություններով,                |

|   |               |2) կատարում է մառախուղի էֆեկտի կիրառում          |

|   |               |բնապատկերի վրա,                                  |

|   |               |3) իրականացնում է պատկերի տոնային                |

|   |               |հարաբերությունների փոփոխություն,                 |

|   |               |4) փոխում է նկարի փափկությունը,                  |

|   |               |5) ներկայացնում է մոնտաժային աշխատանքների        |

|   |               |հնարավորությունը,                                |

|   |               |6) իրականացնում է գիշերային պատկերի ստացման      |

|   |               |մոնտաժային աշխատանք,                             |

|   |               |7) ներկայացնում է հիմնական գույների ընտրման      |

|   |               |կարգը:                                           |

|_____________________________________________________________________|

|      ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՎԵԿՏՈՐԱՅԻՆ ԳՐԱՖԻԿԱ (COREL DRAW)»            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|648|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-055                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|649|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի ծանոթացնել        |

|   |               |վեկտորային գրաֆիկայի Corel DRAW ծրագրային        |

|   |               |փաթեթին և  կիրառական խնդիրների և  դրանց լուծման  |

|   |               |մեթոդներին:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|650|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|651|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|652|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման               |

|   |               |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|653|Ուսումնառության|Ներկայացնել գույնի, գունային մոդելների և         |

|   |արդյունք 1     |կոնտուրների առանձնահատկությունները վեկտորային    |

|   |               |գրաֆիկայում                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|654|Կատարման       |1) օգտագործում է գույնը թվային տեսքով,           |

|   |չափանիշներ     |2) օգտագործում է հիմնական գույները և             |

|   |               |խառնուրդները,                                    |

|   |               |3) օգտագործում  է գունային մոդելները RGBCMYK,    |

|   |               |4) օգտագործում է ճառագայթ արձակող և  արտացոլված  |

|   |               |գույները,                                        |

|   |               |5) իրականացնում է գույների կարգավորում,          |

|   |               |6) տեղադրում է վեկտորային պատկերի եզրագծային     |

|   |               |կոնտուրները,                                     |

|   |               |7) օգտագործում է կոնտուր ստեղծող գործիքներ:      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|655|Ուսումնառության|Ներկայացնել պարզ օբյեկտների ստեղծման և           |

|   |արդյունք 2     |պահպանման առանձնահատկությունները վեկտորային      |

|   |               |գրաֆիկում                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|656|Կատարման       |1) դասակարգում է պարզ օբյեկտների                 |

|   |չափանիշներ     |հատկությունները,                                 |

|   |               |2) կիրառում է մասնատման կամ եզրագծի ռեժիմը,      |

|   |               |3) կիրառում է էլիպս գործիքի ռեժիմները,           |

|   |               |4) օգտագործում է նախշերի ստացման գործիքները,     |

|   |               |5) իրականացնում է օբյեկտի հայելաձև  պատկերի      |

|   |               |ստեղծում,                                        |

|   |               |6) ստեղծում է բազմանկյուն պատկերային էլեմենտներ, |

|   |               |7) կառուցում է սպիրալ տիպի պատկերներ:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|657|Ուսումնառության|Ներկայացնել բարդ օբյեկտների ստեղծումը պարզ       |

|   |արդյունք 3     |օբյեկտների միջոցով                               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|658|Կատարման       |1) կիրառում է պարզ պատկերների միավորման          |

|   |չափանիշներ     |եղանակները,                                      |

|   |               |2) իրականացնում է պարզ օբյեկտների միացումը       |

|   |               |և  ընդհանուր եզրագծի ստացումը,                   |

|   |               |3) կատարում է օբյեկտների տեղադրում իրար մեջ,     |

|   |               |4) կատարում է կոնտուրների փակում և  արտահայտում է|

|   |               |գունային լիցքով,                                 |

|   |               |5) ներկայացնում է պարզ օբյեկտի հատկությունների   |

|   |               |փոխանցումը նոր օբյեկտին:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|659|Ուսումնառության|Ներկայացնել սահուն անցման և  կրկնվող             |

|   |արդյունք 4     |կոնտուրների էֆեկտները                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|660|Կատարման       |1) կիրառում է միջանկյալ օբյեկտների ստացման       |

|   |չափանիշներ     |մեթոդը,                                          |

|   |               |2) կատարում է սահուն անցում հիմնական օբյեկտից    |

|   |               |միջանկյալ օբյեկտ:                                |

|   |               |3) իրականացնում է միջանկյալ օբյեկտների           |

|   |               |քանակի, գույնի փոփոխություն,                     |

|   |               |4) փոխում է օբյեկտի պտտման անկյան աստիճանը:      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|661|Ուսումնառության|Ներկայացնել շողքի ստացման և  գծային հեռանկարի    |

|   |արդյունք 5     |էֆեկտները                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|662|Կատարման       |1) կիրառում է շողքի ստվերի արտահայտման           |

|   |չափանիշներ     |գործիքները,                                      |

|   |               |2) փոփոխում է շողքի գույնը, թափանցիկությունը,    |

|   |               |խտությունը, ուղղությունը,                        |

|   |               |3) կիրառում է ստանդարտ ստվերների կատարման        |

|   |               |ձևերը,                                           |

|   |               |4) կատարում է ստվերների կրկնօրինակում բարդ       |

|   |               |օբյեկտների վրա,                                  |

|   |               |5) ստեղծում է տարածության մեջ տեղադրված          |

|   |               |ուղիղ օբյեկտով պատկեր:                           |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0212.01.5 «Դիզայն» մասնագիտության

0212.01.01.5 «Դիզայներ» որակավորման օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայախմբեր, առարկաներ և      |Շաբաթ-|Ուսանողի |Պարտա- |Ուսուց-|

|   |         մոդուլներ              |ների  |առավելա- |դիր    |ման    |

|   |                                |թիվը  |գույն    |լսարա- |երաշ-  |

|   |                                |      |բեռնվա-  |նային  |խավոր- |

|   |                                |      |ծությունը|պարապ- |վող    |

|   |                                |      |ժամ      |մունք- |տարին  |

|   |                                |      |         |ներ,   |       |

|   |                                |      |         |ժամ    |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ                    |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|1. |Հայոց լեզու                     |      |         |   84  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|2. |Հայ գրականություն               |      |         |   84  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|3. |Հայոց պատմություն               |      |         |   72  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|4. |Օտար լեզու                      |      |         |   84  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|5. |Ռուսաց լեզու                    |      |         |   84  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|6. |Հասարակագիտություն              |      |         |   60  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|7. |Հանրահաշիվ և  մաթ.              |      |         |   72  |   1   |

|   |Անալիզի տարրեր                  |      |         |   72  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|8. |Երկրաչափություն                 |      |         |   50  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|9. |Ֆիզիկա                          |      |         |   62  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|10 |Քիմիա                           |      |         |   48  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|11 |Կենսաբանություն                 |      |         |   34  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|12 |Աշխարհագրություն                |      |         |   34  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|13 |Ինֆորմատիկա և  ՏՀՏ              |      |         |   48  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|14 |Ֆիզկուլտուրա                    |      |         |   52  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|15 |ՆԶՊ                             |      |         |   68  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |    26|         |  936  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ,           |      |         |       |       |

|   |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ         |      |         |       |       |

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ            |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|1. |Հայոց լեզվի և  խոսքի մշակույթի  |      |   108   |   72  |  1-2  |

|   |հիմունքներ                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|2. |Տնտեսագիտության հիմունքներ      |      |    72   |   48  |   2   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|3. |Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի |      |    72   |   48  |   2   |

|   |հիմունքներ                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|4. |Իրավունքի հիմունքներ            |      |    54   |   36  |   3   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|5. |Պատմություն                     |      |    72   |   48  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|6. |Ռուսաց լեզու                    |      |    99   |   66  |  1-3  |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|7. |Օտար լեզու                      |      |    99   |   66  |  1-3  |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|8. |Ֆիզիկական կուլտուրա             |      |   276   |  184  |  1-3  |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|9. |Էկոլոգիայի և  լանդշաֆտագիտության|      |    54   |   36  |   3   |

|   |հիմունքներ                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|10.|Քաղաքացիական պաշտպանության և    |      |    42   |   28  |   3   |

|   |արտակարգ իրավիճակների           |      |         |       |       |

|   |հիմնահարցեր                     |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   948   |  632  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|1. |Հաղորդակցություն                |      |    54   |   36  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|2. |Անվտանգություն և  առաջին        |      |    54   |   36  |   1   |

|   |օգնություն                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|3. |Աշխատանքային գործունեության     |      |    54   |   36  |   2   |

|   |ընդհանուր հմտություններ         |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   162   |  108  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ          |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|1. |Գծանկարչություն. Առաջին մակարդակ|      |   108   |   72  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|2. |Գծանկարչություն. Երկրորդ        |      |   108   |   72  |       |

|   |մակարդակ                        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|3. |Գծանկարչություն. Երրորդ մակարդակ|      |   108   |   72  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|4. |Գծանկարչություն. Չորրորդ        |      |   108   |   72  |  1-2  |

|   |մակարդակ                        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|5. |Գծանկարչություն. Հինգերորդ      |      |   108   |   72  |  2-3  |

|   |մակարդակ                        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|6. |Գծանկար                         |      |   108   |   72  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|7. |Ռեալիստական գծանկար             |      |   108   |   72  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|8. |Գեղանկարչություն. Առաջին        |      |   108   |   72  |  2-3  |

|   |մակարդակ                        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|9. |Գեղանկարչություն. Երկրորդ       |      |   108   |   72  |  2-3  |

|   |մակարդակ                        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|10.|Գեղանկարչություն. Երրորդ        |      |   108   |   72  |  3-4  |

|   |մակարդակ                        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|11.|Գեղանկարչություն. Չորրորդ       |      |   108   |   72  |  3-4  |

|   |մակարդակ                        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|12.|Ռեալիստական գունանկար           |      |   108   |   72  |  3-4  |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|13.|Կերպարվեստում գեղանկարչության   |      |    54   |   36  |       |

|   |արտահայտչամիջոցները և           |      |         |       |       |

|   |կոմպոզիցիոն խնդիրները           |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|14.|Ռեալիստական դիմանկար (գունանկար)|      |   108   |   72  |  3-4  |

|   |                                |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|15.|Գեղագիտություն և  արվեստի       |      |    54   |   36  |   1   |

|   |ճանաչողություն                  |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|16.|Երկրաչափական գծագրության        |      |    54   |   36  |   1   |

|   |հիմնախնդիրները                  |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|17.|Պրոյեկցիոն գծագրության          |      |    54   |   36  |   1   |

|   |խնդիրները, օրենքները, մեթոդները |      |         |       |       |

|   |և  պահանջները                   |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|18.|Երկրաչափական գծագրության        |      |    54   |   36  |   2   |

|   |պահանջները, խնդիրները, մեթոդները|      |         |       |       |

|   |և  հնարավորությունները          |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|19.|Կտրվածքների ֆունկցիոնալ         |      |    54   |   36  |   2   |

|   |կարևորությունը  պրոեկցիոն       |      |         |       |       |

|   |գծագրության մեջ                 |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|20.|Գունատեսություն                 |      |    27   |   18  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|21.|Հորինվածքի (կոմպոզիցիայի)       |      |    27   |   18  |   1   |

|   |հիմունքները դիզայնում           |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|22.|Նյութագիտություն և  նյութերի    |      |    27   |   18  |   2   |

|   |տեխնոլոգիա                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|23.|Ծեփակերտում                     |      |    54   |   36  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|24.|Տիպոգրաֆիկա և  շրիֆտ            |      |    54   |   36  |   3   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|25.|Արվեստի պատմություն և           |      |    54   |   36  |   1   |

|   |քաղաքակրթություն                |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|26.|Համաշխարհային արվեստի զարգացման |      |    54   |   36  |  1-2  |

|   |կարևորագույն  դարաշրջաններ      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|27.|Համաշխարհային արվեստի           |      |    54   |   36  |  2-3  |

|   |պատմությունը և  զարգացումը ըստ  |      |         |       |       |

|   |աշխարհագրական տարածաշրջանների   |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|28.|Հայ արվեստի պատմությունը և  դրա |      |    54   |   36  |   3   |

|   |զարգացման օրինաչափությունները   |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|29.|Դիզայնի պատմություն և           |      |    54   |   36  |   2   |

|   |մեթոդաբանություն                |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|30.|Մանրանկարչություն               |      |   108   |   72  |   3   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|31.|Պլաստիկ անատոմիա                |      |    81   |   54  |   2   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|32.|Ձեռներեցություն                 |      |    108  |   72  |   4   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   2484  | 1656  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|33.|Դիզայն նախագծման հիմունքները    |      |     27  |   18  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|34.|Երկրաչափական պարզ ձևերով        |      |     54  |   36  |   1   |

|   |նախագծային և  կոմպոզիցիոն       |      |         |       |       |

|   |խնդիրների իրականացում           |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|35.|Արխիտեկտոնիկա                   |      |     27  |   18  |   2   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|36.|Բիոնիկական ուսումնասիրության    |      |     54  |   36  |   3   |

|   |հիմքով նախագծային առաջարկների   |      |         |       |       |

|   |իրականացում                     |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|37.|Երկրաչափական մարմինների         |      |     54  |   36  |   2   |

|   |կառուցվածքային հիմքով նոր       |      |         |       |       |

|   |էլեմենտների ձևավորում           |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|38.|Պարզ ֆունկցիոնալ կենցաղային իրի |      |     81  |   54  |   2   |

|   |նախագծում                       |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|39.|Փաթեթի նախագծային առաջարկ       |      |     54  |   36  |   2   |

|   |գրաֆիկական ոճավորումով          |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|40.|Ֆիրմային նշանի կամ ապրանքանիշի  |      |     54  |   36  |   3   |

|   |գրաֆիկական նախագիծ              |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|41.|Բնակելի ֆունկցիոնալ տարածքի     |      |     54  |   36  |   3   |

|   |կարճատև  նախագծի (կլաուզուրա)   |      |         |       |       |

|   |կատարում                        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|42.|Միջավայրի կազմակերպման դեկորատիվ|      |     81  |   54  |   3   |

|   |էլեմենտի նախագիծ                |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|43.|Տեքստիլ դիզայն                  |      |     81  |   54  |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|44.|Պրակտիկ աշխատանք նյութի վրա     |      |     63  |   42  |  1-2-3|

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|45.|Բիոնիկան նախագծային արվեստում   |      |     27  |   18  |   2   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|46.|Ազգային հագուստի և              |      |     54  |   36  |       |

|   |նորաձևության  հիմունքներ        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|47.|Մանրակերտի պատրաստման նյութերը  |      |     54  |   36  |   1   |

|   |և  կիրառման հնարավորությունները |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|48.|Պլակատի գրաֆիկական պահանջները,  |      |     54  |   36  |   4   |

|   |կիրառման ոլորտները և            |      |         |       |       |

|   |առանձնահատկությունները          |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|49.|Փնտրողական (էսքիզային)          |      |     54  |   36  |   2   |

|   |մանրակերտի պատրաստում պարզ      |      |         |       |       |

|   |նյութերով                       |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|50.|Ծավալային լուծումներով իրի      |      |     54  |   36  |  2-3  |

|   |մասշտաբային մանրակերտի          |      |         |       |       |

|   |պատրաստում ժամանակակից նյութերով|      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|51.|Մանրակերտում կիրառվող նյութերի  |      |     54  |   36  |  3-4  |

|   |մշակման, հարդարման ձևերն  ու    |      |         |       |       |

|   |մեթոդները                       |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|52.|Էրգոնոմիկա և  ֆունկցիոնալ       |      |     27  |   18  |   2   |

|   |վերլուծություն                  |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|53.|Դիզայն լուսանկարչություն        |      |     27  |   18  |   3   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|54.|Կետային գրաֆիկա (Adobe          |      |     54  |   36  |  2-3  |

|   |Photoshop)                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|55.|Վեկտորային գրաֆիկա (Corel DRAW) |      |     54  |   36  |  2-3  |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   1197  |  798  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆՏՐՈՎԻ                         |      |     81  |   54  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ               |      |     96  |   64  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |    92|     4968| 3312  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ                |      |     400 |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՊՐԱԿՏԻԿԱ                        |    36|         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ          |    9 |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ    |    1 |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |   164|         |       |       |

._____________________________________________________________________.

 

(հավելվածը խմբագրվել է 02.10.2020 թիվ 36-Ն հրաման)

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
09.12.2019
N 27-Ն
Հրաման