ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
25 հունվարի 2021 թվականի N 19-Ն
ԱԶԱՏԱԶՐԿՄԱՆ ՁԵՎՈՎ ՊԱՏԻԺ ԿՐՈՂ ԵՎ/ԿԱՄ ԿԱԼԱՆԱՎՈՐՎԱԾ ԱՆՁԱՆՑ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
i
Ղեկավարվելով «Կրթության մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ մասի պահանջով`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ
1. Հաստատել` ազատազրկման ձևով պատիժ կրող և/կամ կալանավորված անձանց հանրակրթական հատուկ հաստատության 2020-2021 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն Հավելված 1-ի:
Վ. Դումանյան
Հավելված 1
ՀՀ կրթության, գիտության,
մշակույթի և սպորտի նախարարի
2021 թվականի հունվարի 25-ի
N 19-Ն հրամանի
ԱԶԱՏԱԶՐԿՄԱՆ ՁԵՎՈՎ ՊԱՏԻԺ ԿՐՈՂ ԵՎ/ԿԱՄ ԿԱԼԱՆԱՎՈՐՎԱԾ ԱՆՁԱՆՑ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ
1. «Իրավական կրթության և վերականգնողական ծրագրերի իրականացման կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության կողմից մշակված այլընտրանքային (հեղինակային) ազատազրկման ձևով պատիժ կրող և/կամ կալանավորված անձանց համար հանրակրթական հիմնական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատության (այսուհետ` Հաստատություն) 2020-2021 ուսումնական տարվա այլընտրանքային (հեղինակային) ուսումնական պլանները (այսուհետ` ՈՒսումնական պլան) մշակված են հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2020-2021 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների հիման վրա` հաշվի առնելով ազատազրկման ձևով պատիժ կրող և/կամ կալանավորված անձանց պահման` անվտանգության, նյութակենցաղային, շենքային, ինչպես նաև այդ անձանց սոցիալ-հոգեբանական, կրթամշակութային և վարքային առանձնահատկությունները:
2. Հաստատությունում անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով կազմակերպված խմբակների գործունեությունը իրականացվում է` հանրակրթական հիմնական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2020-2021 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանի 28-րդ կետի 1-ին ենթակետի համաձայն:
3. Հաստատության ավագ դպրոցում (դասարանում) ուսուցումը կազմակերպվում է «Ազատազրկման ձևով պատիժ կրող և/կամ կալանավորված անձանց համար նախատեսված ավագ դպրոցի արհեստագործական հոսքի 2020-2021 ուսումնական տարվա ուսումնական պլանի» (սույն Հավելվածի Աղյուսակ 2) հիման վրա:
4. Ուսումնական պարապմունքները Հաստատությունում սկսվում են 2020 թվականի սեպտեմբերի 15-ին, ավարտվում` 2021 թվականի հունիսի 4-ին` 5-օրյա աշխատանքային շաբաթվա դեպքում ապահովելով առնվազն 34 ուսումնական շաբաթ` յոթից տասներկուերորդ դասարանների համար:
5. Հաստատությունում (7-12-րդ դասարաններ) գործում է սովորողների գնահատման 10-միավորային սանդղակ:
6. Հաստատությունում խմբային ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է: Դասի (մեկ դասաժամի) տևողությունը 45 րոպե է:
7. Ուսումնական պարապմունքների ընթացքում 7-12-րդ դասարանների սովորողներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2020թ. նոյեմբերի 2-ից 15-ը ներառյալ, ձմեռային` 2020 թվականի դեկտեմբերի 28-ից 2021 թվականի հունվարի 10-ը ներառյալ, գարնանային արձակուրդ չի նախատեսվում:
8. Հաստատությունը կարող է ներդնել նաև նոր առարկաներ (դասընթացներ)` դրանց ծրագրերը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության (այսուհետ` Նախարարություն) կողմից հաստատվելուց հետո:
9. Հաստատության ուսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը կատարվում է մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ` ելնելով Հաստատության, դասարանի պատրաստվածությունից, մանկավարժներով, ծրագրերով, դասագրքերով և երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկի որևէ առարկայի լիարժեք ուսուցման կազմակերպման նպատակով Նախարարության կողմից հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար երաշխավորված այլ ուսումնական գրականությամբ ապահովվածությունից և ուսուցման կազմակերպման համար անհրաժեշտ այլ պայմաններից, ինչպես նաև Նախարարության հանձնարարականներից:
10. Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը պարտադիր է:
11. Դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկը ամրագրվում է Հաստատության ուսումնական պլանում և դասացուցակում:
12. Հաստատության դասարանի (խմբի) միջին խտությունը սանիտարական նորմերի պահպանմամբ սահմանվում է` 20 աշակերտ (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 25-ը):
13. Հանրակրթական հատուկ հաստատությունը կարող է հանրակրթությունը իրականացնել բազմահամակազմ կամ թերբեռնված դասարաններում` հաշվի առնելով հանրակրթություն ստացող ազատազրկման ձևով պատիժ կրող և/կամ կալանավորված անձանց տարբեր քրեակատարողական հիմնարկներում պահելու փաստը և մի շարք այլ առանձնահատկություններ (օրինակ` ՀՀ քրեակատարողական օրենսգրքի 68-րդ հոդված` ուղղիչ հիմնարկում դատապարտյալներին անջատ պահելը և այլն):
14. Սույն հանրակրթական հատուկ հաստատության ուսումնական պլանների ընդհանրական պարզաբանումներով չկարգավորված հարցերը կարգավորվում են հանրակրթության բնագավառը կարգավորող օրենսդրությամբ (ՀՀ Սահմանադրություն, միջազգային պայմանագրեր, օրենքներ, ենթաօրենսդրական ակտեր և այլն) և դրա շրջանակներում Նախարարության կողմից Հաստատությանը տրված թույլտվություններով և համաձայնություններով:
15. Սույն Հավելվածի աղյուսակների պարզաբանումներ.
1) Սույն Հավելվածի Աղյուսակներ 1-ում և 2-ում` անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով յուրաքանչյուր դասարանի համար կազմակերպվում է 1 (մեկ) խմբակ: Խմբակները կոմպլեկտավորվում են` ըստ երեխաների (անձանց) նախասիրությունների:
16. «Ազատազրկման ձևով պատիժ կրող և/կամ կալանավորված անձանց հանրակրթության հատուկ հաստատության ուսումնական պլանը» կազմված է «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր, մասնագիտացված և հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2020-2021 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլաններ»-ի պահանջներին համապատասխան:
Աղյուսակ 1
Ազատազրկման ձևով պատիժ կրող և/կամ կալանավորված անձանց
հանրակրթական հատուկ հաստատության 2020-2021 ուսումնական տարվա
ուսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|Ուսումնական | Շաբաթական ժամերի քանակը |
|առարկաներ | |
| |________________________________________________|
| |VII |VIII |IX |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Հայոց լեզու |3 |3 |3 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Գրականություն |2 |3 |3 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Ռուսաց լեզու |3 |3 |3 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Օտար լեզու |2 |2 |2 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Աշխարհագրություն |2 |2 |- |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Հայաստանի |- |- |2 |
|աշխարհագրություն | | | |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Համաշխարհային |2 |2 |1 |
|պատմություն | | | |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Հայոց պատմություն |2 |2 |2 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Հայոց եկեղեցու |1 |1 |1 |
|պատմություն | | | |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Հանրահաշիվ |3 |3 |3 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Երկրաչափություն |2 |2 |2 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Ինֆորմատիկա |1 |1 |1 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Ֆիզիկա |2 |2 |2 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Քիմիա |1 |2 |3 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Կենսաբանություն |2 |2 |3 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Տեխնոլոգիա |2 |- |- |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Կերպարվեստ |1 |- |- |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Ֆիզկուլտուրա |3 |3 |3 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Հասարակագիտություն |- |2 |1 |
|____________________|_______________|________________|_______________|
|Ընդամենը |34 |35 |35 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2
._____________________________________________________________________.
|Առարկայախումբ |Ուսումնական առարկաներ |Շաբաթական |
| | |ժամերի քանակը|
| | |_____________|
| | |X |XI |XII |
| |___________________________|_____________|
| |Հոսքային բաղադրիչ | |
|___________________________|___________________________|_____________|
|Մասնագիտական դասընթացներ | |9 |13 |15.5|
|(առարկաներ) 1 | | | | |
|___________________________|___________________________|___|____|____|
| |Ընդհանուր հանրակրթական | | | |
| |բաղադրիչ | | | |
|___________________________|___________________________|___|____|____|
|Ընդհանուր հանրակրթական |Հայոց լեզու |3 |2 |3 |
|առարկաներ |___________________________|___|____|____|
| |Հայ գրականություն |2 |2 |2 |
| |___________________________|___|____|____|
| |Հայոց պատմություն |2 |2 |2 |
| |___________________________|___|____|____|
| |Օտար լեզու |2 |2 |2 |
| |___________________________|___|____|____|
| |Ռուսաց լեզու |2 |2 |2 |
| |___________________________|___|____|____|
| |Հասարակագիտություն |2 |2 |1 |
| |___________________________|___|____|____|
| |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և |3 |3 |3 |
| |մաթ. անալիզի տարրեր, | | | |
| |Երկրաչափություն) | | | |
| |___________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա 2 |2 |1 |1 |
| |___________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա 2 |1 |1 |- |
| |___________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա 2 |1 |- |- |
| |___________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա 2 |1 |- |- |
| |___________________________|___|____|____|
| |Ինֆորմատիկա և ՏՀՏ |1 |1 |1 |
| |___________________________|___|____|____|
| |Ֆիզկուլտուրա |3 |3 |1.5 |
| |___________________________|___|____|____|
|___________________________|___________________________|___|____|____|
| |Դպրոցական բաղադրիչ |- |- |- |
|___________________________|___________________________|___|____|____|
|Ընդամենը | |34 |34 |34 |
._____________________________________________________________________.
Ազատազրկման ձևով պատիժ կրող և/կամ կալանավորված անձանց համար
նախատեսված ավագ դպրոցի արհեստագործական հոսքի ուսումնական պլան
X-XII դասարաններ
Սույն աղյուսակում`
ա. «1» նշագրումը նշանակում է, որ մասնագիտական դասընթացներ (առարկաներ) են համարվում դպրոցի կողմից իրականացվող նախամասնագիտական ուսումնական ծրագրերը:
բ. «2 «նշագրումը նշանակում է, որ բնագիտական առարկաներ են համարվում «Ֆիզիկան», «Քիմիան», «Կենսաբանությունը» և «Աշխարհագրությունը»:
Պաշտոնական հրապարակման օրը` 29 հունվարի 2021 թվական: