ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
15 ապրիլի 2021 թվականի N 598-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆԸ ԵՎ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
i
Հիմք ընդունելով 2020 թվականի մայիսի 6-ի «Նախադպրոցական կրթության մասին» օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՕ-267-Ն օրենքի 2-րդ հոդվածի 3-րդ մասը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության նախադպրոցական կրթության ոլորտում համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման գործողությունների պլանը և ժամանակացույցը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ Ն. Փաշինյան
2021 թ. ապրիլի
Երևան
Հավելված
ՀՀ կառավարության
2021 թվականի ապրիլի 15-ի
N 598-Ն որոշման
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ՀԱՄԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՊԼԱՆԸ ԵՎ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ
._____________________________________________________________________.
|NN |Գործողությունը |Ժամկետը |Պատասխանատուն|Ֆինանսավորման|
|ը/կ| | | |աղբյուրը |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|1. |Նախադպրոցական տարիքի |2021 թ. |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |կրթության և զարգացման |դեկտեմբերի|գիտության, |բյուջեից |
| |առանձնահատուկ պայմանների |2-րդ |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |կարիք ունեցող երեխաների |տասնօրյակ |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |գնահատման գործիքակազմի | |րարություն |չի պահանջվում|
| |մշակում | |Հանրապետական | |
| | | |մանկավարժա- | |
| | | |հոգեբանական | |
| | | |կենտրոն | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|2. |Նախադպրոցական տարիքի |2021 թ. |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |կրթության և զարգացման |օգոստոսի |գիտության, |բյուջեից |
| |առանձնահատուկ պայմանների |2-րդ |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |կարիք ունեցող երեխաների |տասնօրյակ |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |կրթության և զարգացման | |րարություն |չի պահանջվում|
| |գործընթացի կազմակերպման | |Հանրապետական | |
| |համար անհրաժեշտ փաստա- | |մանկավարժա- | |
| |թղթերի և ձևաթղթերի | |հոգեբանական | |
| |մշակում (նախադպրոցական | |կենտրոն | |
| |կրթության կազմակերպման | | | |
| |մանկավարժահոգեբանական | | | |
| |աջակցության ծառայություն- | | | |
| |ների տրամադրման կարգ, | | | |
| |մանկավարժահոգեբանական | | | |
| |գնահատման չափանիշներ, | | | |
| |անհատական թղթապանակ, | | | |
| |անհատական ուսուցման և | | | |
| |զարգացման պլան) | | | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|3. |Նախադպրոցական տարիքի |2021 թ. |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |կրթության և զարգացման |օգոստոսի |գիտության, |բյուջեից |
| |առանձնահատուկ պայմանների |2-րդ |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |կարիք ունեցող երեխաների |տասնօրյակ |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |հետ աշխատող նախադպրոցական | |րարություն |չի պահանջվում|
| |ուսումնական հաստատություն-| |Հանրապետական | |
| |ների մանկավարժների | |մանկավարժա- | |
| |վերապատրաստման մոդուլների | |հոգեբանական | |
| |մշակում | |կենտրոն | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|4. |Տարածքային մանկավարժահոգե-|2021 թ. |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |բանական կենտրոնների | |գիտության, |բյուջե |
| |մասնագետների | |մշակույթի և |օրենքով |
| |վերապատրաստում | |սպորտի նախա- |չարգելված այլ|
| |«Կրթության և զարգացման | |րարություն |միջոցներ |
| |առանձնահատուկ պայմանների | |Հանրապետական | |
| |կարիք ունեցող նախադպրոցա- | |մանկավարժա- | |
| |կանների գնահատում» և | |հոգեբանական | |
| |«Կրթության և զարգացման | |կենտրոն | |
| |առանձնահատուկ պայմանների | | | |
| |կարիք ունեցող նախադպրոցա- | | | |
| |կաններին մանկավարժահոգե- | | | |
| |բանական աջակցության | | | |
| |տրամադրում» թեմաներով | | | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|5. |ՀՀ Սյունիքի, Լոռու, |2021-2022 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Տավուշի մարզերում և |թթ. |գիտության, |բյուջեից |
| |Երևան քաղաքում նախադպրո- | |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |ցական համընդհանուր | |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |ներառական կրթությանն | |րարություն |չի պահանջվում|
| |անցմանն ընդառաջ | |Հանրապետական | |
| |համընդհանուր ներառականու- | |մանկավարժա- | |
| |թյան ներդրման վերաբերյալ | |հոգեբանական | |
| |իրազեկության բարձրացում | |կենտրոն | |
| |(տեղեկատվական արշավների | |ՀՀ Սյունիքի, | |
| |անցկացում և գործողու- | |Լոռու, | |
| |թյունների իրականացման | |Տավուշի | |
| |արդյունքների լուսաբանում) | |մարզպետարան- | |
| | | |ներ, Երևանի | |
| | | |քաղաքապետա- | |
| | | |րան (համա- | |
| | | |ձայնությամբ) | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|6. |ՀՀ Սյունիքի, Լոռու, |2021-2022 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Տավուշի մարզերում և |թթ. |գիտության, |բյուջե |
| |Երևան քաղաքում նախադպրո- | |մշակույթի և |օրենքով |
| |ցական համընդհանուր | |սպորտի նախա- |չարգելված այլ|
| |ներառական կրթությանն | |րարություն |միջոցներ |
| |անցմանն ընդառաջ | |Հանրապետական | |
| |նախադպրոցական ուսումնական | |մանկավարժա- | |
| |հաստատությունների և | |հոգեբանական | |
| |Տարածքային մանկավարժահոգե-| |կենտրոն | |
| |բանական կենտրոնների | |ՀՀ Սյունիքի, | |
| |մանկավարժական աշխատողների | |Լոռու, | |
| |վերապատրաստում` | |Տավուշի | |
| |նախադպրոցական տարիքի | |մարզպետարան- | |
| |կրթության և զարգացման | |ներ, Երևանի | |
| |առանձնահատուկ պայմանների | |քաղաքապետա- | |
| |կարիք ունեցող երեխաների | |րան (համա | |
| |հետ մանկավարժական | |ձայնությամբ) | |
| |աշխատանքների կազմակերպման | | | |
| |մեթոդաբանության հարցերի | | | |
| |շուրջ | | | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|7. |ՀՀ Սյունիքի, Լոռու, |2021-2022 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Տավուշի մարզերում և |թթ. |գիտության, |բյուջեից |
| |Երևան քաղաքում | |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |նախադպրոցական տարիքի | |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |կրթության և զարգացման | |րարություն |չի պահանջվում|
| |առանձնահատուկ պայմանների | |Հանրապետական | |
| |կարիք ունեցող երեխաների | |մանկավարժա- | |
| |կարիքների գնահատում | |հոգեբանական | |
| | | |կենտրոն | |
| | | |Տարածքային | |
| | | |մանկավարժա- | |
| | | |հոգեբանական | |
| | | |աջակցության | |
| | | |կենտրոններ | |
| | | |ՀՀ Սյունիքի, | |
| | | |Լոռու, | |
| | | |Տավուշի | |
| | | |մարզպետարան- | |
| | | |ներ, Երևանի | |
| | | |քաղաքապետա- | |
| | | |րան (համա- | |
| | | |ձայնությամբ) | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|8. |ՀՀ Սյունիքի, Լոռու, |2021-2022 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Տավուշի մարզերում և |թթ. |գիտության, |բյուջեից |
| |Երևան քաղաքում գործող | |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |Տարածքային մանկավարժահոգե-| |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |բանական աջակցության | |րարություն |չի պահանջվում|
| |կենտրոնի (կենտրոնների) | |Հանրապետական | |
| |կողմից սպասարկվող | |մանկավարժա- | |
| |նախադպրոցական ուսումնական | |հոգեբանական | |
| |հաստատությունների ցանկի | |կենտրոն | |
| |հաստատում | |ՀՀ Սյունիքի, | |
| | | |Լոռու, | |
| | | |Տավուշի | |
| | | |մարզպետարան- | |
| | | |ներ, Երևանի | |
| | | |քաղաքապետա- | |
| | | |րան (համա | |
| | | |ձայնությամբ) | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|9. |ՀՀ Սյունիքի, Լոռու, |2021 թ. |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Տավուշի մարզերում և | |գիտության, |բյուջե |
| |Երևան քաղաքում գործող | |մշակույթի և | |
| |Տարածքային մանկավարժահոգե-| |սպորտի նախա- | |
| |բանական աջակցության | |րարություն | |
| |կենտրոնի (կենտրոնների) | |Հանրապետական | |
| |կողմից նախադպրոցական | |մանկավարժա- | |
| |տարիքի կրթության և | |հոգեբանական | |
| |զարգացման առանձնահատուկ | |կենտրոն | |
| |պայմանների կարիք ունեցող | |ՀՀ Սյունիքի, | |
| |երեխաներին մանկավարժահոգե-| |Լոռու, | |
| |բանական աջակցության | |Տավուշի | |
| |տրամադրման նպատակով | |մարզպետարան- | |
| |ֆինանսավորում | |ներ, Երևանի | |
| | | |քաղաքապետա- | |
| | | |րան (համա | |
| | | |ձայնությամբ) | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|10.|ՀՀ Սյունիքի, Լոռու, |2021-2022 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Տավուշի մարզերում և |թթ. |գիտության, |բյուջե |
| |Երևան քաղաքում նախադպրո- | |մշակույթի և |օրենքով |
| |ցական տարիքի կրթության և | |սպորտի նախա- |չարգելված այլ|
| |զարգացման առանձնահատուկ | |րարություն |միջոցներ |
| |պայմանների կարիք ունեցող | |Հանրապետական | |
| |երեխաների նախադպրոցական | |մանկավարժա- | |
| |ուսումնական հաստատություն-| |հոգեբանական | |
| |ներում ներառման և | |կենտրոն | |
| |մանկավարժահոգեբանական | | | |
| |աջակցության տրամադրման | | | |
| |գործընթացների | | | |
| |մշտադիտարկում | | | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|11.|ՀՀ Արարատի, Կոտայքի, |2022-2023 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Շիրակի, Գեղարքունիքի, |թթ. |գիտության, |բյուջեից |
| |Արագածոտնի, Վայոց ձորի, | |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |Արմավիրի մարզերում | |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |նախադպրոցական կրթության | |րարություն |չի պահանջվում|
| |ոլորտում համընդհանուր | |Հանրապետական | |
| |ներառական կրթությանն | |մանկավարժա- | |
| |անցմանն ընդառաջ համընդհա- | |հոգեբանական | |
| |նուր ներառականության | |կենտրոն | |
| |ներդրման վերաբերյալ | |ՀՀ Արարատի, | |
| |իրազեկության բարձրացում | |Կոտայքի, | |
| |(տեղեկատվական արշավների | |Շիրակի, | |
| |անցկացում և գործողու- | |Գեղարքունիքի,| |
| |թյունների իրականացման | |Արագածոտնի, | |
| |արդյունքների լուսաբանում) | |Վայոց ձորի, | |
| | | |Արմավիրի | |
| | | |մարզպե- | |
| | | |տարաններ | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|12.|ՀՀ Արարատի, Կոտայքի, |2022-2023 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Շիրակի, Գեղարքունիքի, |թթ. |գիտության, |բյուջե |
| |Արագածոտնի, Վայոց ձորի, | |մշակույթի և |օրենքով |
| |Արմավիրի մարզերում | |սպորտի նախա- |չարգելված այլ|
| |նախադպրոցական համընդհանուր| |րարություն |միջոցներ |
| |ներառական կրթությանն | |Հանրապետական | |
| |անցմանն ընդառաջ նախադպրո- | |մանկավարժա- | |
| |ցական ուսումնական | |հոգեբանական | |
| |հաստատությունների և | |կենտրոն | |
| |Տարածքային մանկավարժա- | |ՀՀ Արարատի, | |
| |հոգեբանական կենտրոնների | |Կոտայքի, | |
| |մանկավարժական աշխատողների | |Շիրակի, | |
| |վերապատրաստում` նախադպրո- | |Գեղարքունիքի,| |
| |ցական տարիքի կրթության և | |Արագածոտնի, | |
| |զարգացման առանձնահատուկ | |Վայոց ձորի, | |
| |պայմանների կարիք ունեցող | |Արմավիրի | |
| |երեխաների հետ մանկավարժա- | |մարզպետարան- | |
| |կան աշխատանքների կազմա- | |ներ | |
| |կերպման մեթոդաբանության | | | |
| |հարցերի շուրջ | | | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|13.|ՀՀ Արարատի, Կոտայքի, |2022-2023 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Շիրակի, Գեղարքունիքի, |թթ. |գիտության, |բյուջեից |
| |Արագածոտնի, Վայոց ձորի, | |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |Արմավիրի մարզերում | |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |նախադպրոցական տարիքի | |րարություն |չի պահանջվում|
| |կրթության և զարգացման | |Հանրապետական | |
| |առանձնահատուկ պայմանների | |մանկավարժա- | |
| |կարիք ունեցող երեխաների | |հոգեբանական | |
| |կարիքների գնահատում | |կենտրոն | |
| | | |Տարածքային | |
| | | |մանկավարժահո-| |
| | | |գեբանական | |
| | | |աջակցության | |
| | | |կենտրոններ | |
| | | |ՀՀ Արարատի, | |
| | | |Կոտայքի, | |
| | | |Շիրակի, | |
| | | |Գեղարքունիքի,| |
| | | |Արագածոտնի, | |
| | | |Վայոց ձորի, | |
| | | |Արմավիրի | |
| | | |մարզպետարան- | |
| | | |ներ | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|14.|ՀՀ Արարատի, Կոտայքի, |2022-2023 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Շիրակի, Գեղարքունիքի, |թթ. |գիտության, |բյուջեից |
| |Արագածոտնի, Վայոց ձորի, | |մշակույթի և |լրացուցիչ |
| |Արմավիրի մարզերում | |սպորտի նախա- |ֆինանսավորում|
| |գործող տարածքային | |րարություն |չի պահանջվում|
| |մանկավարժահոգեբանական | |Հանրապետական | |
| |աջակցության կենտրոնի | |մանկավարժա- | |
| |(կենտրոնների) կողմից | |հոգեբանական | |
| |սպասարկվող նախադպրոցական | |կենտրոն | |
| |ուսումնական հաստատություն-| |ՀՀ Արարատի, | |
| |ների ցանկի հաստատում | |Կոտայքի, | |
| | | |Շիրակի, | |
| | | |Գեղարքունիքի,| |
| | | |Արագածոտնի, | |
| | | |Վայոց ձորի, | |
| | | |Արմավիրի | |
| | | |մարզպետարան- | |
| | | |ներ | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|15.|ՀՀ Արարատի, Կոտայքի, |2022-2023 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Շիրակի, Գեղարքունիքի, |թթ. |գիտության, |բյուջե |
| |Արագածոտնի, Վայոց ձորի, | |մշակույթի և | |
| |Արմավիրի մարզերում | |սպորտի նախա- | |
| |գործող տարածքային | |րարություն | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |Հանրապետական | |
| |աջակցության կենտրոնի | |մանկավարժա- | |
| |(կենտրոնների) կողմից | |հոգեբանական | |
| |նախադպրոցական տարիքի | |կենտրոն | |
| |կրթության և զարգացման | |ՀՀ Արարատի, | |
| |առանձնահատուկ պայմանների | |Կոտայքի, | |
| |կարիք ունեցող երեխաներին | |Շիրակի, | |
| |մանկավարժահոգեբանական | |Գեղարքունիքի,| |
| |աջակցության տրամադրման | |Արագածոտնի, | |
| |նպատակով ֆինանսավորում | |Վայոց ձորի, | |
| | | |Արմավիրի | |
| | | |մարզպետարան- | |
| | | |ներ | |
|___|__________________________|__________|_____________|_____________|
|16.|ՀՀ Արարատի, Կոտայքի, |2022-2023 |ՀՀ կրթության,|ՀՀ պետական |
| |Շիրակի, Գեղարքունիքի, |թթ. |գիտության, |բյուջե |
| |Արագածոտնի, Վայոց ձորի, | |մշակույթի և |օրենքով |
| |Արմավիրի մարզերում | |սպորտի նախա- |չարգելված այլ|
| |նախադպրոցական տարիքի | |րարություն |միջոցներ |
| |կրթության և զարգացման | |Հանրապետական | |
| |առանձնահատուկ պայմանների | |մանկավարժա- | |
| |կարիք ունեցող երեխաների | |հոգեբանական | |
| |նախադպրոցական ուսումնական | |կենտրոն | |
| |հաստատություններում | | | |
| |ներառման և մանկավարժահո- | | | |
| |գեբանական աջակցության | | | |
| |տրամադրման գործընթացների | | | |
| |մշտադիտարկում | | | |
._____________________________________________________________________.
Պաշտոնական հրապարակման օրը` 16 ապրիլի 2021 թվական: