Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2021-2022 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

13 օգոստոսի 2021 թվականի N 63-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2021-2022 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ

 

1. Հաստատել երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2021-2022 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանին:

 

    Նախարար                                Վ. Դումանյան

 

Հայաստանի Հանրապետության

կրթության, գիտության,

մշակույթի և սպորտի նախարարի

2021 թվականի օգոստոսի 13-ի

N 63-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2021-2022 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` Դպրոց) ուսումնական տարին մեկնարկում է պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար նախատեսված ժամկետներին համապատասխան: Նույնը վերաբերում է նաև աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդներին:

2. Ուսումնական տարվա տևողությունը 34-40 շաբաթ է, ուսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից` կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. Առարկաների և դասաժամերի քանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. Ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները:

6. Անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբայինը` 40 րոպե է:

7. Դպրոցի սովորողների (այսուհետ` սովորող) գիտելիքների գնահատումը կատարվում է ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների մասով կազմակերպվող ստուգարքներով (այդ թվում նաև` տարեվերջյան տարբերակված ստուգարքներով) և քննություններով:

8. Քննությունների անցկացման համար Դպրոցի տնօրենի հրամանով ձևավորվում են մասնագիտական հանձնաժողովներ:

9. Քննությունը գնահատվում է գնահատման առավելագույն 10 միավորային համակարգով, գնահատականը համարվում է բավարար` 3, 4, 5, լավ` 6, 7, 8 և գերազանց` 9, 10 միավորների դեպքում:

10. Փոխադրական քննությունն անբավարար, ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, տվյալ առարկայի համար կազմակերպվում է վերաքննություն` նոր ուսումնական տարվա մեկնարկից առաջ` օգոստոսի 15-25-ն ընկած ժամանակահատվածում: Սույն դրույթը չի վերաբերում «Համույթ», «Երգչախումբ», «Նվագախումբ», «Մարմնամարզություն» առարկաներին, որոնց ստուգարքը գնահատվում է «ստուգված»` նշված առարկաների հաճախումների առնվազն 75 տոկոսի դեպքում:

11. Վերաքննության, ինչպես նաև ավարտական քննությունների քննական հանձնաժողովի կազմում կարող է ընդգրկվել Դպրոցի կառավարումն իրականացնող լիազոր պետական (համայնքային) մարմնի (այսուհետ` Լիազոր մարմին) ներկայացուցիչը:

12. Փոխադրական քննությունն անբավարար, կամ ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, կամ ուսումնական տարվա ընթացքում ընդհանուր 60 և ավելի, կամ մեկ առարկայից ընդհանուր 16 և ավելի դասաժամ անհարգելի բացակայություն ունեցող սովորողը չի փոխադրվում հաջորդ դասարան և կրկնում է տվյալ ուսումնական տարվա դասընթացը:

13. Դպրոցի և սովորողի ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) փոխադարձ համաձայնությամբ` սովորողի անհատական պարապմունքների անընդմեջ մինչև 16 դասաժամ հարգելի բացակայության դասաժամերը կարող են համալրվել` Դպրոցի կողմից առաջարկված ժամանակացույցի համաձայն:

14. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ փոխադրումը կազմակերպվում է ուսումնական պլանով նախատեսված ստուգարքների և քննությունների հանձնման, սովորողի գերազանց առաջադիմության, Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի հավանության և Լիազոր մարմնի թույլտվության դեպքում:

15. Ուսումնառության ամբողջ ժամանակահատվածում սովորողը դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ կարող է փոխադրվել միայն մեկ անգամ:

16. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) Դպրոցում ընդունելության կազմակերպման գործընթացն իրականացվում է մինչև նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը` Լիազոր մարմնի թույլտվությամբ, Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի առաջարկած դասարանում, տվյալ դասարան փոխադրման համար նախատեսված ստուգարքներն ու քննությունները հանձնելու դեպքում:

17. Դպրոցից Դպրոց սովորողի տեղափոխությունը կարող է իրականացվել ուսումնական տարվա ընթացքում` Լիազոր մարմնի թույլտվությամբ, ուսումնառության նախկին Դպրոցի կողմից տրված համապատասխան տեղեկանքի հիման վրա:

18. Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է ավարտական ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած և ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր դասաժամերի առնվազն 70% հաճախում ունեցած սովորողներին:

19. Դպրոցում վճարովի հիմունքներով կարող է կազմակերպվել նախադպրոցական, հետդպրոցական, ինչպես նաև ընդհանուր գեղագիտական զարգացման գծով ուսումնառություն:

20. Տեսական առարկաների (սոլֆեջո, երաժշտական գրականություն, արվեստի պատմություն, երաժշտական գրագիտություն և ունկնդրում) խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

21. Լիազոր մարմնի որոշմամբ` Դպրոցում ուսուցումը կարող է կազմակերպվել հեռավար եղանակով:

22. Օրինակելի ուսումնական պլանի աղյուսակում ներկայացված են տվյալ մասնագիտության ուսուցման առարկաների ցանկը և նվազագույն դասաժամերը, որոնք պարտադիր են ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցության համար, եթե «Լրացուցիչ պարզաբանումներ» բաժնում այլ բան նախատեսված չէ: Աղյուսակներում ներկայացված է նաև ստուգարքների և քննությունների անցկացման ժամանակացույցը:

23. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի «Լրացուցիչ պարզաբանումներ» մասում ներկայացված է տվյալ բաժնում ուսուցման կազմակերպման գործընթացի մանրամասն նկարագիրը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԵՐԱԺՇՏԱՐՎԵՍՏ

._____________________________________________________________________.

|                         7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ                           |

|_____________________________________________________________________|

|  |Առարկայի     |Ուսումնա-|Շաբաթական դասաժամերի քանակը |ստու- |քննու-|

|  |անվանումը    |ռության  |____________________________|գարք  |թյուն |

|  |             |տարի     |ԴԱՇՆԱ- |ԼԱՐԱՅԻՆ,    |ԵՐԳԵՑՈ-|_____________|

|  |             |         |ՄՈՒՐ   |ՓՈՂԱՅԻՆ,    |ՂՈՒ-   |Ըստ կիսամյակ-|

|  |             |         |       |ԱԶԳԱՅԻՆ     |ԹՅՈՒՆ  |ների         |

|  |             |         |       |ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ,|       |             |

|  |             |         |       |ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ  |       |             |

|  |             |         |       |ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ,  |       |             |

|  |             |         |       |ԱԿՈՐԴԵՈՆ,   |       |             |

|  |             |         |       |ՏԱՎԻՂ,      |       |             |

|  |             |         |       |ԿԻԹԱՌ       |       |             |

|__|_____________|_________|_______|____________|_______|_____________|

|1.|Հիմնական     |   I     |   2   |     2      |  1.5  |  II   |     |

|  |առարկա       |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   II    |   2   |     2      |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   III   |   2   |     2      |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   IV    |   2   |     2      |  1.5  |   I   | II  |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   V     |   2   |     2      |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   VI    |   2   |     2      |   2   | I,II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   VII   |   2   |     2      |   2   |   I   | II  |

|__|_____________|_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|2 |Սոլֆեջո      |   I     |  1.5  |    1.5     |  1.5  |  II   |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   II    |  1.5  |    1.5     |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   III   |  1.5  |    1.5     |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   IV    |  1.5  |    1.5     |  1.5  |   I   | II  |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   V     |  1.5  |    1.5     |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   VI    |  1.5  |    1.5     |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   VII   |  1.5  |    1.5     |  1.5  |   I   | II  |

|__|_____________|_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|3 |Երաժշտական   |   I     |       |            |       |       |     |

|  |գրականություն|_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   II    |       |            |       |       |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   III   |       |            |       |       |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   IV    |  1.5  |    1.5     |   1.5 |  II   |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   V     |  1.5  |    1.5     |   1.5 |  II   |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   VI    |  1.5  |    1.5     |   1.5 |  II   |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   VII   |  1.5  |    1.5     |   1.5 |  II   |     |

|__|_____________|_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|4 |Համույթ կամ  |   I     |  1    |      1     |       |       |     |

|  |նվագախումբ   |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |կամ երգչա-   |   II    |  1    |      1     |   1   |   II  |     |

|  |խումբ        |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   III   |  1    |      1     |   1   |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   IV    |  1    |      1     |   1   |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   V     |  2    |      2     |   2   |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   VI    |  2    |      2     |   2   |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   VII   |  2    |      2     |   2   |   II  |     |

|__|_____________|_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|5.|Ընտրովի      |   I     |       |            |   1   |       |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  II     |  1    |      1     |    1  |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  III    |  1    |      1     |    1  |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  IV     |  1    |      1     |    1  |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  V      |  1    |      1     |    1  |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  VI     |  1    |      1     |    1  |   II  |     |

|  |             |_________|_______|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  VII    |  1    |      1     |    1  |   II  |     |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

ԵՐԱԺՇՏԱՐՎԵՍՏ

._____________________________________________________________.

|                         5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ                   |

|_____________________________________________________________|

|  |Առարկայի     |Ուսումնա-|Շաբաթական դասաժամերի|ստու- |քննու-|

|  |անվանումը    |ռության  |քանակը              |գարք  |թյուն |

|  |             |տարի     |____________________|_____________|

|  |             |         |ԼԱՐԱՅԻՆ,    |ԵՐԳԵՑՈ-|Ըստ կիսամյակ-|

|  |             |         |ՓՈՂԱՅԻՆ,    |ՂՈՒ-   |ների         |

|  |             |         |ԱԶԳԱՅԻՆ     |ԹՅՈՒՆ  |             |

|  |             |         |ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ,|       |             |

|  |             |         |ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ  |       |             |

|  |             |         |ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ,  |       |             |

|  |             |         |ԱԿՈՐԴԵՈՆ,   |       |             |

|  |             |         |ՏԱՎԻՂ,      |       |             |

|  |             |         |ԿԻԹԱՌ       |       |             |

|__|_____________|_________|____________|_______|_____________|

|1.|Հիմնական     |   I     |     2      |  1.5  |  II   |     |

|  |առարկա       |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   II    |     2      |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   III   |     2      |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   IV    |     2      |  2    |   I   |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   V     |     2      |  2    | I,II  | II  |

|__|_____________|_________|____________|_______|_______|_____|

|2 |Սոլֆեջո      |   I     |    1.5     |  1.5  |  II   |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   II    |    1.5     |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   III   |    1.5     |  1.5  | I     |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   IV    |    1.5     |  1.5  | I,II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   V     |    1.5     |  1.5  | I     | II  |

|__|_____________|_________|____________|_______|_______|_____|

|3 |Երաժշտական   |   I     |            |       |       |     |

|  |գրականություն|_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   II    |    1.5     |  1.5  |  II   |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   III   |    1.5     |  1.5  |  II   |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   IV    |    1.5     |  1.5  |  II   |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   V     |    1.5     |  1.5  |  II   |     |

|__|_____________|_________|____________|_______|_______|_____|

|4 |Համույթ կամ  |   I     |      1     |       |       |     |

|  |նվագախումբ   |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |կամ երգչա-   |   II    |      1     |   1   |   II  |     |

|  |խումբ        |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   III   |      2     |   2   |   II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   IV    |      2     |   2   |   II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |   V     |      2     |   2   |   II  |     |

|__|_____________|_________|____________|_______|_______|_____|

|5.|Ընտրովի      |   I     |            |   1   |       |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  II     |      1     |   1   |   II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  III    |      1     |   1   |   II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  IV     |      1     |   1   |   II  |     |

|  |             |_________|____________|_______|_______|_____|

|  |             |  V      |      1     |   1   |   II  |     |

._____________________________________________________________.

 

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Երաժշտարվեստի բաժիններում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար` 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում` 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. «Հիմնական առարկա» և «Ընտրովի» առարկաների ուսուցումը կազմակերպվում է անհատական, իսկ «Սոլֆեջո», «Երաժշտական գրականություն» և «Համույթ կամ նվագախումբ կամ երգչախումբ» առարկաների ուսուցումը` խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ «Ազգային նվագարաններ» բաժնի «Դհոլ» երաժշտական գործիքի «Հիմնական առարկա» դասաժամերի, որի 50%-ը հատկացվում է անհատական, 50%-ը` 3-6 սովորողից բաղկացած խմբային պարապմունքների համար:

3. «Երգեցողություն» բաժնի «Հիմնական առարկա» դասաժամի տևողությունը սահմանվում է 40 րոպե:

4. «Համույթ» առարկայի ուսուցումը կազմակերպվում է 2-9, «Նվագախումբ»-ը` 10-20, իսկ «Երգչախումբ»-ը` 20-35 սովորողներից բաղկացած խմբային պարապմունքներով:

5. Ելնելով «Համույթ» և «Նվագախումբ» առարկաների պարապմունքների առանձնահատկություններից` «Համույթ» առարկայի համար 9 և «Նվագախումբ» առարկայի համար 15 սովորողներից բաղկացած խմբի պարապմունքների համար սահմանել մեկ միավոր համույթի և նվագախմբի ղեկավարների համար (նշված թվաքանակից ցածր կամ բարձր կազմերի դեպքում` համամասնորեն նվազեցնելով կամ ավելացնելով հատկացվող միավորը): Նույն հիմքով և սկզբունքով` 27 սովորողից բաղկացած երգչախմբի ղեկավարի և կոնցերտմայստերի համար սահմանել համապատասխանաբար 1 և 0.5-1 միավոր:

6. «Համույթ», «Նվագախումբ» կամ «Երգչախումբ» առարկայի բաշխումն ըստ սովորողների իրականացվում է Դպրոցի կողմից: «Համույթ» և «Նվագախումբ» առարկաների պարապմունքները 7-ամյա կրթության պարագայում իրականացվում են 3-րդ կամ 4-րդ, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում` 2-րդ դասարանից, որոնց պետք է մասնակցեն գործիքային բաժինների (բացի դաշնամուրային բաժնի) սովորողների առնվազն 70 տոկոսը:

7. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամերը հատկացվում են այլ երաժշտական գործիք, երգեցողություն, ընդհանուր դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա առարկաների պարապմունքներին:

8. «Ընդհանուր դաշնամուր» առարկայի ուսուցումը պարտադիր է «Երգեցողություն» բաժնի սովորողների համար: Դպրոցի շենքային պայմանների և նյութատեխնիկական համապատասխան հագեցվածության պարագայում` լարային, փողային, ազգային նվագարաններ, հարվածային գործիքներ բաժիններում սովորողների համար նախատեսել 0.5 դասաժամ` «Ընդհանուր դաշնամուր» առարկայի պարապմունքների համար:

9. «Հիմնական առարկա» (բացի դաշնամուր, տավիղ, ակորդեոն, դհոլ, կիթառ երաժշտական գործիքներից) դասաժամի անցկացման համար հատկացվում է դաշնամուրային նվագակցության ժամեր շաբաթական 0.5-1 ժամի չափով: «Դաշնամուր» բաժնում նվագակցության դասաժամերը (կոնցերտային նվագակցություն/իլյուստրացիա) տրամադրվում են 4-7-րդ դասարանների սովորողների համար` շաբաթական 0.5 ժամի չափով:

10. Լրացուցիչ վարձավճարով երաժշտարվեստի բաժնի սովորողները կարող են ստանալ հավելյալ ուսումնառություն` այլ հիմնական առարկայի (երկրորդ գործիք/ երգեցողություն) գծով:

11. «Ալտ», «Կոնտրաբաս», «Տուբա» երաժշտական գործիքների ուսուցումը նպատակահարմար է կազմակերպել բարձր դասարանների սովորողների համար, կամ 5-ամյա կրթության դեպքում` 12-13 տարեկան երեխաների ընդունելության կազմակերպման միջոցով:

 

Աղյուսակ 3

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

._____________________________________________________________________.

|  |Առարկայի        |Ուսումնա-|7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ  |4-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ  |

|  |անվանումը       |ռության  |___________________|___________________|

|  |                |տարի     |Շաբա- |Ստու-|Քննու-|Շաբա- |Ստու-|Քննու-|

|  |                |         |թական |գարք |թյուն |թական |գարք |թյուն |

|  |                |         |դասա- |     |      |դասա- |     |      |

|  |                |         |ժամերի|     |      |ժամերի|     |      |

|  |                |         |քանակը|     |      |քանակը|     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|1.|Կերպարվեստի     |   I     |  2   | II  |      |      |     |      |

|  |հիմունքներ և    |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |նկարչություն    |   II    |  2   | II  |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   III   |  2   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   IV    |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   V     |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VI    |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VII   |      |     |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|2.|Կիրառական արվեստ|   I     |  2   | II  |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   II    |  2   | II  |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   III   |  2   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   IV    |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |    V    |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VI    |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VII   |      |     |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|3.|Ծեփագործություն |   I     |  2   | II  |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   II    |  2   | II  |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   III   |  2   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   IV    |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |    V    |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VI    |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VII   |      |     |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|4.|Գծանկար         |   I     |      |     |      |  3   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   II    |      |     |      |  3   | I,II|      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   III   |      |     |      |  4   | I,II|      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   IV    |  3   |I,II |      |  4   | I   |  II  |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |    V    |  3   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VI    |  4   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VII   |  4   |  I  |   II |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|5.|Գունանկար       |   I     |      |     |      |  3   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   II    |      |     |      |  3   | I,II|      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   III   |      |     |      |  3   | I,II|      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   IV    |  3   |I,II |      |  3   |  I  |   II |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   V     |  3   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VI    |  3   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VII   |  3   |  I  |  II  |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|6.|Կոմպոզիցիա      |   I     |      |     |      | 2/1  |     |      |

|  |(ստեղծագործական |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |թեմատիկ նկարչու-|   II    |      |     |      | 2/1  | I,II|      |

|  |թյուն)          |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |հաստոցային/     |   III   |      |     |      | 2/1  | I,II|      |

|  |կիրառական       |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   IV    | 2/1  |I,II |      | 2/1  |  I  |  II  |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |    V    | 2/1  |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VI    | 2/1  |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VII   | 2/1  |  I  |  II  |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|7.|Քանդակ կամ      |   I     |      |     |      |  2   |     |      |

|  |կիրառական արվեստ|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   II    |      |     |      |  2   | I,II|      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   III   |      |     |      |  1   | I,II|      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   IV    |  2   |I,II |      |  1   |  I  |   II |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   V     |  2   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VI    |  1   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VII   |  1   |  I  |   II |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|8.|Արվեստի         |   I     |      |     |      |  1   |     |      |

|  |պատմություն     |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   II    |      |     |      |  1   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   III   |      |     |      |  1   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   IV    |   1  |I,II |      |  1   |  II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   V     |   1  |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VI    |   1  |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |   VII   |   1  | II  |      |      |     |      |

._____________________________________________________________________.

 

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Կերպարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար` 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 4-ամյա կրթության դեպքում` 10-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Դպրոցի հայեցողությամբ «Կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

3. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել`

1) դասաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար` շաբաթական 0.25 դասաժամի հաշվարկով.

2) պլեներային աշխատանքի դասաժամեր` յուրաքանչյուր խմբի համար շաբաթական մինչև 1,5 դասաժամի հաշվարկով:

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, ֆինանսական և նյութատեխնիկական հագեցվածության հնարավորություններից` բարձր դասարաններում յուրաքանչյուր խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա:

 

Աղյուսակ 4

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

._____________________________________________________________________.

|  |Առարկայի        |Ուսումնա-|7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ  |5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ  |

|  |անվանումը       |ռության  |___________________|___________________|

|  |                |տարի     |Շաբա- |Ստու-|Քննու-|Շաբա- |Ստու-|Քննու-|

|  |                |         |թական |գարք |թյուն |թական |գարք |թյուն |

|  |                |         |դասա- |     |      |դասա- |     |      |

|  |                |         |ժամերի|     |      |ժամերի|     |      |

|  |                |         |քանակը|     |      |քանակը|     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|1 |Դասական պար     |I        |      |     |      |4.5   | II  |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |      |     |      |4.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |4.5   |I,II |      |4.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |4.5   |I,II |      |4.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |4.5   |I,II |      |4.5   | I   |  II  |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |4.5   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |4.5   |  I  |   II |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|2.|Հայկական պար    |I        |      |     |      |2     |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |      |     |      |2     |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |2     |I,II |      |2     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |2     |I,II |      |2     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |2     |I,II |      |2     |I    | II   |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |2     |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |2     |  I  |  II  |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|3.|Ժամանակակից պար |I        |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |      |     |      |1.5   | II  |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |      |     |      |1.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |1.5   |I,II |      |1.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |1.5   |I,II |      |1.5   | I   |  II  |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |1.5   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |1.5   |  I  |  II  |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|4.|Պատմակենցաղային | I       |      |     |      | 2    | I,II|      |

|  |պար             |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |2     |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |      |     |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|5.|Ժողովուրդներին  |I        |      |     |      |      |     |      |

|  |բնորոշ բեմական  |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |     պար        |II       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |      |     |      |1.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |      |     |      |1.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |1.5   |I,II |      |1.5   |I    |  II  |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |1.5   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |1.5   |  I  |  II  |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|6.|Ռիթմիկա և  պար  |I        |4     |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |4     |II   |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |      |     |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|7.|Մարմնամար-      |I        |1.5   |     |      | 1    |II   |      |

|  |զություն        |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |2     | II  |      | 1    |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |1     | II  |      | 1    |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |1     | II  |      | 1    |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |1     | II  |      | 1    |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |1     | II  |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |1     | II  |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|8.|Երաժշտական      |I        |      |     |      |0.5   |     |      |

|  |գրագիտություն   |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |և  ունկնդրում   |II       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |0.5   |     |      |0.5   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |0.5   |     |      |0.5   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |0.5   |     |      |0.5   | II  |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |0.5   |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |0.5   | II  |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|9.|Արվեստի         |I        |      |     |      |      |     |      |

|  |պատմություն     |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |      |     |      |1     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |      |     |      |1     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |1     |I,II |      |1     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |1     |I,II |      |1     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |1     |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |1     |I,II |      |      |     |      |

._____________________________________________________________________.

 

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Պարարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-8 տարեկան երեխաների համար` 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում` 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով:

3. «Դասական պար», «Հայկական պար», «ժամանակակից պար», «Պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 8-12, իսկ «Ռիթմիկա և պար», «Մարմնամարզություն» /պարտեր/ առարկաների խմբերում` 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել`

1) դասաժամեր նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար` շաբաթական 1 դասաժամի հաշվարկով.

2) դասաժամեր «Բեմական փորձառություն» առարկայի պարապմունքների համար` շաբաթական 2 դասաժամի հաշվարկով.

3) նվագակցության ժամեր` «Բեմական փորձառություն» և Աղյուսակ 4-ի 1-7-րդ կետերի առարկաների պարապմունքների համար` նշված դասաժամերին համապատասխան.

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, նյութատեխնիկական հագեցվածության և ֆինանսական հնարավորություններից` բարձր դասարաններում յուրաքանչյուր սովորողի կամ խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն (անհատական), ստեպ, դերասանի վարպետություն (խմբային):

 

Աղյուսակ 5

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

._____________________________________________________________________.

|  |Առարկայի        |Ուսումնա-|7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ  |5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ  |

|  |անվանումը       |ռության  |___________________|___________________|

|  |                |տարի     |Շաբա- |Ստու-|Քննու-|Շաբա- |Ստու-|Քննու-|

|  |                |         |թական |գարք |թյուն |թական |գարք |թյուն |

|  |                |         |դասա- |     |      |դասա- |     |      |

|  |                |         |ժամերի|     |      |ժամերի|     |      |

|  |                |         |քանակը|     |      |քանակը|     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|1.|Դերասանի        |I        |2     | II  |      |2     | II  |      |

|  |վարպետություն   |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |2     |I,II |      |2     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |2     |I,II |      |2     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |2     |  I  |  II  |3     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |V        |2     |I,II |      |3     | I   |  II  |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |3     |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |3     |  I  |  II  |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|2.|Բեմական խոսք    |I        | 1    | II  |      |1     |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       | 1    |I,II |      |1.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      | 1    |I,II |      |1.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |1.5   |  I  |  II  |1.5   |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |V        |1.5   |I,II |      |1.5   |I    |  II  |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |1.5   |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |1.5   |  I  |  II  |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|3.|Բեմական շարժում |I        |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |      |     |      | 1    |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |      |     |      | 1    |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |1     |     |      | 1    |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |V        |1     |     |      | 1    |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |1     |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |1     |     |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|4.|Արվեստի         |I        |      |     |      |      |     |      |

|  |պատմություն     |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |II       |      |     |      |1     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |      |     |      |1     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |IV       |1     |I,II |      |1     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |V        |1     |I,II |      |1     |I,II |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VI       |1     |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |1     |I,II |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|5.|Պար             | I       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | II      |      |     |      | 1    |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |1     | II  |      | 1    |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | IV      |1     |I,II |      | 1    |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |1     |I,II |      | 1    |II   |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | VI      |1     |I,II |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |1     |I,II |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|6.|Ռիթմիկա         | I       |1     |     |      |1     |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | II      |1     |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | IV      |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | VI      |      |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |      |     |      |      |     |      |

|__|________________|_________|______|_____|______|______|_____|______|

|7.|Երաժշտության    |I        |      |     |      |0.5   |     |      |

|  |գրականություն   |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |և  ունկնդրում   | II      |      |     |      |0.5   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |III      |0.5   |     |      |0.5   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | IV      |0.5   |     |      |0.5   |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | V       |0.5   |     |      |0.5   |I    |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                | VI      |0.5   |     |      |      |     |      |

|  |                |_________|______|_____|______|______|_____|______|

|  |                |VII      |0.5   |I    |      |      |     |      |

._____________________________________________________________________.

 

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Թատերարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար` 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում` 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով:

3. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12 սովորող, «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել`

1) դասաժամեր նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար` շաբաթական 1 դասաժամի հաշվարկով.

2) դասաժամեր «Բեմական փորձառություն» առարկայի պարապմունքների համար` շաբաթական 2 դասաժամի հաշվարկով.

3) Նվագակցողին հատկացվող ժամեր` շաբաթական առնվազն 0.25 ժամի չափով` «Ընտրովի» առարկայի համար (բացի դաշնամուր, ակորդեոն, դհոլ, կիթառ գործիքների):

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, նյութատեխնիկական հագեցվածության և ֆինանսական հնարավորություններից` յուրաքանչյուր սովորողի կամ խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն (անհատական), գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, (խմբային) և այլն:

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 17 օգոստոսի 2021 թվական:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
13.08.2021
N 63-Ն
Հրաման