Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0716.12....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0716.12.5 «ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ԷԼԵԿՏՐԱՔԱՐՇԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՇԱՀԱԳ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

8 սեպտեմբերի 2021 թվականի N 67-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0716.12.5 «ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ԷԼԵԿՏՐԱՔԱՐՇԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0716.12.01.5 «ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿ` ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ԷԼԵԿՏՐԱՔԱՐՇԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՎ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ         |

|                         ՏՐԱՆՍՊՈՐՏՈՒՄ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|124.|Մոդուլի դասիչը             |ԵԷՏՇ-5-21-010                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|125.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  գիտելիքներ երկաթուղային   |

|    |                           |տրանսպորտում աշխատանքի              |

|    |                           |պաշտպանության, անվտանգության        |

|    |                           |տեխնիկայի, արտադրական տրավմատիզմի,  |

|    |                           |հիգիենայի, էլեկտրաանվտանգության և   |

|    |                           |հրդեհային պաշտպանության պահանջների  |

|    |                           |վերաբերյալ:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|126.|Մոդուլի տևողությունը       |94 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|127.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ԵէՏՇ-05-21-009 «Երկաթուղու ընդհանուր|

|    |                           |դասընթաց» մոդուլը:                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|128.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |սահմանված կատարման չափանիշների      |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է      |

|____|___________________________|____________________________________|

|129.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել աշխատանքի պաշտպանության |

|    |                           |վերաբերյալ օրենսդրական և  իրավական  |

|    |                           |կարգավորող ակտերը, կազմակերպել      |

|    |                           |աշխատանքի պաշտպանությունը           |

|    |                           |արտադրությունում                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|130.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է աշխատանքի և       |

|    |                           |առողջության պաշտպանության պետական   |

|    |                           |նորմատիվային պահանջները, իրավական   |

|    |                           |նպատակները, խնդիրները, սկզբունքները |

|    |                           |և  աշխատանքի պաշտպանության          |

|    |                           |կազմակերպումը արտադրությունում,     |

|    |                           |2) ներկայացնում է օրենսդրական և     |

|    |                           |իրավական կարգավորող ակտերը.         |

|    |                           |հիգիենայի չափանիշները, սանիտարական  |

|    |                           |նորմերը և  կանոնները, աշխատանքի     |

|    |                           |անվտանգության չափանիշները:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|131.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել արտադրական վնասվածքները |

|    |                           |(տրավմատիզմը) մասնագիտական          |

|    |                           |հիվանդությունները և  դրանց          |

|    |                           |կանխարգելումը                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|132.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է աշխատանքի         |

|    |                           |անվտանգության հիմնական              |

|    |                           |հասկացողությունները, բացասական      |

|    |                           |գործոնները արտադրական միջավայրի     |

|    |                           |վտանգը և  վտանգի դեպքում մարդու     |

|    |                           |հակազդումը (ռեակցիան), աշխատանքային |

|    |                           |գործունեության ռիսկերը,             |

|    |                           |2) ներկայացնում է «վնասվածք»,       |

|    |                           |«դժբախտ պատահար», «մասնագիտական     |

|    |                           |հիվանդություններ»,                  |

|    |                           |հասկացողությունները,                |

|    |                           |3) ներկայացնում է դժբախտ դեպքերի    |

|    |                           |ժամանակ տուժածներին առաջին          |

|    |                           |բուժօգնություն ցուցաբերելու         |

|    |                           |ընդհանուր սկզբունքները:             |

|____|___________________________|____________________________________|

|133.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել էլեկտրական անվտանգության|

|    |                           |հիմունքները                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|134.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրական հոսանքի|

|    |                           |ազդեցությունը մարդու մարմնի վրա և   |

|    |                           |էլեկտրահարման հետևանքները,          |

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրական        |

|    |                           |հոսանքով խոցման կանխման տեխնիկական  |

|    |                           |միջոցները և  էլեկտրակայաններում     |

|    |                           |էլեկտրաանվտանգության բարձրացման     |

|    |                           |եղանակները,                         |

|    |                           |3) ներկայացնում է անվտանգ           |

|    |                           |աշխատանքներ էլեկտրաֆիկացված գծերում |

|    |                           |և  էլեկտրահաղորդման օդային գծերով   |

|    |                           |երկաթուղային գծերի հատման վայրերում,|

|    |                           |էլեկտրակայանների հրդեհային          |

|    |                           |անվտանգությունը:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|135.|Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել հրդեհային               |

|    |                           |անվտանգությունը և  դրա խախտման      |

|    |                           |հետևանքները                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|136.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է այրման տեսակները, |

|    |                           |հրդեհների դասակարգումը, հրդեհների և |

|    |                           |պայթյունների հիմնական պատճառները,   |

|    |                           |աղբյուրները և  հետևանքները,         |

|    |                           |2) ներկայացնում է երկաթուղային      |

|    |                           |տրանսպորտի օբյեկտներում հրդեհների   |

|    |                           |հիմնական պատճառները և               |

|    |                           |ձեռնարկությունում հրդեհային         |

|    |                           |անվտանգության համակարգի             |

|    |                           |կազմակերպումը,                      |

|    |                           |3) ներկայացնում է հրդեհաշիջման      |

|    |                           |առաջնային միջոցները, դրանց          |

|    |                           |տեղադրումը արտադրությունում և       |

|    |                           |տարահանման պլանը:                   |

|____|___________________________|____________________________________|

|137.|Ուսումնառության արդյունք 5 |Ներկայացնել սանիտարահիգիենիկ        |

|    |                           |միջոցառումները                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|138.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է մարդու օրգանիզմի  |

|    |                           |պաշտպանումը ջերմային բալանսի        |

|    |                           |խանգարման դեպքում,                  |

|    |                           |2) ներկայացնում է աղմուկի           |

|    |                           |ազդեցությունը մարդու վրա, նրա       |

|    |                           |նորմավորումը և  աշխատանքի           |

|    |                           |անվտանգությունը արտադրական աղմուկի  |

|    |                           |ազդեցության դեպքում,                |

|    |                           |3) ներկայացնում է արտադրական        |

|    |                           |աղմուկից պաշտպանվելու մեթոդները և   |

|    |                           |միջոցները:                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|139.|Ուսումնառության արդյունք 6 |Ներկայացնել արտադրական շենքերի և    |

|    |                           |տարածքների լուսավորումը և           |

|    |                           |անվտանգությունը                     |

|____|___________________________|____________________________________|

|140.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է կայարանի          |

|    |                           |(բաժանարար կետերի) տարածքների       |

|    |                           |լուսավորման հիմնական պահանջները,    |

|    |                           |լույսի աղբյուրը և  լուսավորող       |

|    |                           |սարքերը,                            |

|    |                           |2) ներկայացնում է հողանցման         |

|    |                           |պաշտպանումը:                        |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ (ՄԵՆԵՋՄԵՆԹԻ) ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»|

|_____________________________________________________________________|

|141.|Մոդուլի դասիչը             |ԵԷՏՇ-5-21-011                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|142.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  ընդհանուր գիտելիքներ      |

|    |                           |կառավարման էության, սկզբունքների և  |

|    |                           |մակարդակների վերաբերյալ, զարգացնել  |

|    |                           |կառավարման հիմնական                 |

|    |                           |կարողությունները, ինքնակառավարման   |

|    |                           |հմտությունները, զարգացնել կառավարման|

|    |                           |գործընթացների կազմակերպման, դրանց   |

|    |                           |փուլերի դիտարկման, վերլուծության և  |

|    |                           |համաչափ արձագանքման, կառավարչական   |

|    |                           |որոշումների կայացման                |

|    |                           |ունակությունները` իր                |

|    |                           |լիազորությունների շրջանակում:       |

|____|___________________________|____________________________________|

|143.|Մոդուլի տևողությունը       |46 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|144.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ   |

|    |                           |պետք չեն:                           |

|____|___________________________|____________________________________|

|145.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |սահմանված կատարման չափանիշների      |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|146.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել կառավարման էությունը,   |

|    |                           |սկզբունքները և  մակարդակները        |

|____|___________________________|____________________________________|

|147.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է կառավարման        |

|    |                           |էությունը, նշանակությունը և         |

|    |                           |սկզբունքները,                       |

|    |                           |2) ներկայացնում է կառավարման        |

|    |                           |մակարդակները և  դրանց ձևավորման     |

|    |                           |եղանակները,                         |

|    |                           |3) ներկայացնում է կազմակերպության   |

|    |                           |նպատակը և  կիրառում որոշակի         |

|    |                           |սկզբունքներ:                        |

|____|___________________________|____________________________________|

|148.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Տիրապետել կառավարման համակարգի      |

|    |                           |տարրերին և  կառավարման ենթակա       |

|    |                           |բաղադրիչներին                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|149.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է կառավարման        |

|    |                           |համակարգի տարրերը, կառավարման ենթակա|

|    |                           |բաղադրիչները,                       |

|    |                           |2) բացահայտում է կառավարման ենթակա  |

|    |                           |հիմնական բաղադրիչների               |

|    |                           |առանձնահատկությունները,             |

|    |                           |3) կատարում է հիմնական բաղադրիչների |

|    |                           |ընտրություն ու հիմնավորում դրանք`   |

|    |                           |ըստ կազմակերպության առաջադրված      |

|    |                           |նպատակի, կազմում է աշխատանքային     |

|    |                           |պլան, սահմանում և  իրականացնում     |

|    |                           |նպատակը:                            |

|____|___________________________|____________________________________|

|150.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել կառավարման հիմնական     |

|    |                           |գործընթացները                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|151.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է արտադրության      |

|    |                           |(կազմակերպության) կառավարման        |

|    |                           |հիմնական գործընթացները,             |

|    |                           |2) ներկայացնում է «պլանավորում»     |

|    |                           |գործընթացի փուլերը` ըստ             |

|    |                           |գործողությունների,                  |

|    |                           |3) ներկայացնում է «կազմակերպում»    |

|    |                           |գործընթացի փուլերը` ըստ             |

|    |                           |գործողությունների,                  |

|    |                           |4) ներկայացնում է անձնակազմի        |

|    |                           |շահադրման (մոտիվացման) ձևերը,       |

|    |                           |5) կազմակերպում է պլանավորված       |

|    |                           |գործողությունների կատարումը,        |

|    |                           |6) ներկայացնում է                   |

|    |                           |«վերահսկողություն» գործընթացի       |

|    |                           |փուլերը` ըստ գործողությունների:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|152.|Ուսումնառության արդյունք 4 |Կազմակերպել ստորաբաժանումների միջև  |

|    |                           |(միջկառույցային) հաղորդակցում` ըստ  |

|    |                           |պլանավորված նպատակի                 |

|____|___________________________|____________________________________|

|153.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է (ստորաբաժանումների|

|    |                           |միջև)  հաղորդակցման էությունը և     |

|    |                           |բաղադրիչներ,                        |

|    |                           |2) կազմակերպում է տեղեկատվության    |

|    |                           |փոխանակումը և  հանձնառությունների   |

|    |                           |բաշխում` ըստ ստորաբաժանումների,     |

|    |                           |3) ապահովում է հանձնառության        |

|    |                           |հասանելիությունը «թիմային           |

|    |                           |ստորաբաժանումների» միջև,            |

|    |                           |4) կատարում է ստորաբաժանումներից    |

|    |                           |ստացված տեղեկությունների հավաքագրում|

|    |                           |և  վերլուծություն:                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|154.|Ուսումնառության արդյունք 5 |Տիրապետել ինքնակառավարման           |

|    |                           |սկզբունքներին                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|155.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է «ինքնակառավարում» |

|    |                           |հասկացողությունը, ինքնակառավարման   |

|    |                           |համակարգի ուղղությունները,          |

|    |                           |2) կիրառում է անձնական աշխատանքի    |

|    |                           |տեխնիկայի հմտությունները,           |

|    |                           |3) կիրառում է ղեկավարի աշխատանքի    |

|    |                           |նորմավորման մեթոդները,              |

|    |                           |4) պլանավորում և  վերահսկում է      |

|    |                           |ժամանակային ռեսուրսների             |

|    |                           |օգտագործումը,                       |

|    |                           |5) վերլուծում է իր աշխատանքային     |

|    |                           |ժամերի ծախսերը, կարողանում է կրճատել|

|    |                           |ժամանակի կորուստները:               |

|____|___________________________|____________________________________|

|156.|Ուսումնառության արդյունք 6 |Ներկայացնել կառավարչական որոշումներ |

|    |                           |ընդունելու հիմնական փուլերը         |

|____|___________________________|____________________________________|

|157.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է կառավարչի         |

|    |                           |գործունեությունը և  դերը,           |

|    |                           |2) ընդունում է կառավարչական         |

|    |                           |որոշումներ` օգտագործելով կառավարման |

|    |                           |հաղորդակցման արդյունքները,          |

|    |                           |3) վերահսկում և  ապահովում է        |

|    |                           |ընդունված որոշումների կատարումը:    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ, ՄԻԿՐՈՊՐՈՑԵՍՈՐԱՅԻՆ       |

|                           ՏԵԽՆԻԿԱ»                                  |

|_____________________________________________________________________|

|158.|Մոդուլի դասիչը             |ԵԷՏՇ-5-21-012                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|159.|Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ  |

|    |                           |ձևավորել  անհրաժեշտ գիտելիքներ      |

|    |                           |էլեկտրոնիկայի հիմունքների և         |

|    |                           |երկաթուղու շարժակազմերում կիրառվող  |

|    |                           |միկրոպրոցեսորային տեխնիկայի         |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքի, ընդհանուր      |

|    |                           |կառուցվածքի վերաբերյալ և  դրանց     |

|    |                           |գործնական կիրառման կարողություններ: |

|____|___________________________|____________________________________|

|160.|Մոդուլի տևողությունը       |48 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|161.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ԵԷՏՇ-05-21-004 «Էլեկտրատեխնիկայի    |

|    |                           |հիմունքներ» մոդուլը:                |

|____|___________________________|____________________________________|

|162.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|163.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել էլեկտրոնիկայի           |

|    |                           |նշանակությունը, հիմնական            |

|    |                           |հասկացությունները, կիսահաղորդչային  |

|    |                           |տարրերի ընդհանուր կառուցվածքը և     |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը                 |

|____|___________________________|____________________________________|

|164.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է կիսահաղորդչային   |

|    |                           |տարրերի և  էլեկտրոնիկայի դերն ու    |

|    |                           |նշանակությունը երկաթուղային         |

|    |                           |տրանսպորտի զարգացման համար,         |

|    |                           |2) ներկայացնում է կերպափոխիչներում  |

|    |                           |օգտագործվող սենսորային տարրերը,     |

|    |                           |3) ներկայացնում է ինֆորմացիայի      |

|    |                           |մշակման առաջնային օղակները,         |

|    |                           |4) ներկայացնում է էլեկտրոնիկայում   |

|    |                           |օգտագործվող հիմնական                |

|    |                           |հասկացությունները և  բնութագրերը,   |

|    |                           |5) ներկայացնում է կիսահաղորդչային   |

|    |                           |էլեկտրոնիկայի տարրերի ընդհանուր     |

|    |                           |կառուցվածքը և  աշխատանքի սկզբունքը: |

|____|___________________________|____________________________________|

|165.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել էլեկտրոնային            |

|    |                           |սարքավորումների նշանակությունը,     |

|    |                           |տեսակները և  ընդհանուր կառուցվածքը  |

|____|___________________________|____________________________________|

|166.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրոնային      |

|    |                           |սարքավորումների նշանակությունը,     |

|    |                           |դասակարգումը և                      |

|    |                           |առանձնահատկությունները,             |

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրոնային      |

|    |                           |սարքավորումներին ներկայացվող        |

|    |                           |հիմնական պահանջները,                |

|    |                           |3) ներկայացնում է էլեկտրոնային      |

|    |                           |սարքավորումների ընդհանուր           |

|    |                           |կառուցվածքը և  աշխատանքի            |

|    |                           |առանձնահատկությունները,             |

|    |                           |4) ներկայացնում է էլեկտրոնային      |

|    |                           |սարքավորումների բաղադիչների և       |

|    |                           |առանձին հանգույցների փոխադարձ       |

|    |                           |ֆունկցիոնալ կապը,                   |

|    |                           |5) ներկայացնում է էլեկտրոնային      |

|    |                           |սարքավորումների հիմնական            |

|    |                           |անսարքությունները:                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|167.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել երկաթուղային            |

|    |                           |տրանսպորտում կիրառվող էլեկտրոնային  |

|    |                           |սխեմաներն ու սարքերը                |

|____|___________________________|____________________________________|

|168.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրոնային      |

|    |                           |սխեմաների ընդհանուր կառուցվածքը,    |

|    |                           |2) բացատրում է էլեկտրոնային         |

|    |                           |սխեմաների աշխատանքի սկզբունքը,      |

|    |                           |3) ներկայացնում է էլեկտրոնային      |

|    |                           |սարքերում կիրառվող անալոգային       |

|    |                           |սարքերն ու դրանց աշխատանքի          |

|    |                           |սկզբունքը,                          |

|    |                           |4) ներկայացնում է էլեկտրոնային      |

|    |                           |սարքերում կիրառվող թվային սարքերն ու|

|    |                           |նրանց աշխատանքի սկզբունքը:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|169.|Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել էլեկտրոնային            |

|    |                           |ապարատներում և  կերպափոխիչներում    |

|    |                           |օգտագործվող կիսահաղորդչային և       |

|    |                           |էլեկտրոնային սարքերը                |

|____|___________________________|____________________________________|

|170.|Կատարման չափանիշներ        |1) ընտրում է կիսահաղորդչային        |

|    |                           |սարքերը,                            |

|    |                           |2) ներկայացնում է կիսահաղորդչային   |

|    |                           |սարքերի գործնական կիրառման տեղը     |

|    |                           |շղթաներում,                         |

|    |                           |3) կատարում է էլեկտրոնային սխեմաների|

|    |                           |միացումները,                        |

|    |                           |4) կատարում է կիսահաղորդչային       |

|    |                           |սարքերի միացումը էլեկտրոնային       |

|    |                           |սխեմայում,                          |

|    |                           |5) կատարում է կիսահաղորդչային       |

|    |                           |սարքերի համաձայնեցումը էլեկտրական   |

|    |                           |սխեմայում:                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|171.|Ուսումնառության արդյունք 5 |Ներկայացնել միկրոպրոցեսորային       |

|    |                           |տեխնիկան                            |

|____|___________________________|____________________________________|

|172.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է միկրոպրոցեսորային |

|    |                           |տեխնիկայի նշանակությունը,           |

|    |                           |2) ներկայացնում է միկրոպրոցեսորային |

|    |                           |տեխնիկայի մաթեմատիկական և           |

|    |                           |տրամաբանական հիմքերը,               |

|    |                           |3) ներկայացնում է միկրոպրոցեսորների |

|    |                           |բնութագրերը, տեսակները և  ընդհանուր |

|    |                           |կառուցվածքը,                        |

|    |                           |4) ներկայացնում է միկրոկոնտրոլերների|

|    |                           |նշանակությունը, բնութագրերը և       |

|    |                           |ընդհանուր կառուցվածքը,              |

|    |                           |5) ներկայացնում է միկրոպրոցեսորային |

|    |                           |համակարգի կառուցվածքը,              |

|    |                           |6) ներկայացնում է միկրոպրոցեսորների |

|    |                           |ազդանշանների և  տվյալների մշակումը: |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԼՈԿՈՄՈՏԻՎՆԵՐԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ»         |

|_____________________________________________________________________|

|173.|Մոդուլի դասիչը             |ԵԷՏՇ-5-21-013                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|174.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  գիտելիքներ լոկոմոտիվների  |

|    |                           |դերի, նշանակության, կառուցվածքի     |

|    |                           |վերաբերյալ:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|175.|Մոդուլի տևողությունը       |52 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|176.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ԵԷՏՇ-05-21-001 «Ճարտարագիտական      |

|    |                           |գրաֆիկա», ԵԷՏՇ-05-21-007            |

|    |                           |«Վառելանյութեր, տեխնիկական          |

|    |                           |հեղուկներ» և  ԵԷՏՇ-05-21-010        |

|    |                           |«Աշխատանքի պաշտպանությունը          |

|    |                           |երկաթուղային տրանսպորտում»          |

|    |                           |մոդուլները:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|177.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|178.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել լոկոմոտիվների           |

|    |                           |առանձնահատկությունները, դերն ու     |

|    |                           |նշանակությունը                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|179.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է լոկոմոտիվների     |

|    |                           |տեսակները, դրանց ներկայացվող        |

|    |                           |տեխնիկական պահանջները, դերն ու      |

|    |                           |նշանակությունը,                     |

|    |                           |2) ներկայացնում է լոկոմոտիվների     |

|    |                           |առանձնահատկությունները:             |

|____|___________________________|____________________________________|

|180.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի կառուցվածքը|

|____|___________________________|____________________________________|

|181.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |կառուցվածքը և  նշանակությունը,      |

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |հարվածաքարշային սարքերի             |

|    |                           |նշանակությունը, կառուցվածքը և       |

|    |                           |դասակարգումը, շարժակազմի ավտոմատ    |

|    |                           |շղթայակցման հարմարանքը (ավտօսցեպկա):|

|____|___________________________|____________________________________|

|182.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել ջերմաքարշի կառուցվածքը  |

|____|___________________________|____________________________________|

|183.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է ջերմաքարշի        |

|    |                           |կառուցվածքը և  նշանակությունը,      |

|    |                           |2) ներկայացնում է ջերմաքարշի        |

|    |                           |հարվածաքարշային սարքերի             |

|    |                           |նշանակությունը, կառուցվածքը և       |

|    |                           |դասակարգումը, շարժակազմի ավտոմատ    |

|    |                           |շղթայակցման հարմարանքը (ավտոսցեպկա):|

|____|___________________________|____________________________________|

|184.|Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել էլեկտրագնացքի           |

|    |                           |կառուցվածքը                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|185.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրագնացքի     |

|    |                           |կառուցվածքը և  նշանակությունը,      |

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրագնացքի     |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը:                |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՔԱՐՇԻ ՄԵԽԱՆԻԿԱԿԱՆ ՄԱՍԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՎ   |

|                        ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|186.|Մոդուլի դասիչը             |ԵԷՏՇ-5-21-014                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|187.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  գիտելիքներ և              |

|    |                           |կարողություններ էլեկտրաքարշի        |

|    |                           |մեխանիկական մասերի չափումների և     |

|    |                           |գաբարիտների վերաբերյալ:             |

|____|___________________________|____________________________________|

|188.|Մոդուլի տևողությունը       |78 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|189.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ԵԷՏՇ-05-21-005 «Կիրառական մեխանիկա» |

|    |                           |և  ԵԷՏՇ-05-21-013 «Լոկոմոտիվների    |

|    |                           |տեսակները և  կառուցվածքը»           |

|    |                           |մոդուլները:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|190.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|191.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի մեխանիկական|

|    |                           |մասերը                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|192.|Կատարման չափանիշներ        |1) դասակարգում է էլեկտրաքարշի       |

|    |                           |տեսակները և  առանձնահատկությունները,|

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |սայլակների կառուցվածքը և            |

|    |                           |նշանակությունը,                     |

|    |                           |3) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի թափքի|

|    |                           |կառուցվածքը և  նշանակությունը,      |

|    |                           |4) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |արագաչափի հաղորդակի կառուցվածքը:    |

|____|___________________________|____________________________________|

|193.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել պահանջվող գաբարիտները   |

|____|___________________________|____________________________________|

|194.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |գաբարիտների դերն ու նշանակությունը, |

|    |                           |2) ներկայացնում է շարժակազմի        |

|    |                           |գաբարիտային չափերը:                 |

|____|___________________________|____________________________________|

|195.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Կատարել էլեկտրաքարշի մեխանիկական    |

|    |                           |մասերի չափումներ                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|196.|Կատարման չափանիշներ        |1) կատարում է անվազույգերի          |

|    |                           |չափումները և  համապատասխան          |

|    |                           |տեխնիկական փաստաթղթերի գրառումներ,  |

|    |                           |2) կատարում է ավտոմատ շղթայակցման   |

|    |                           |հարմարանքի (ավտօսցեպկա) չափումներ և |

|    |                           |համապատասխան տեխնիկական փաստաթղթերի |

|    |                           |գրառումներ:                         |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՔԱՐՇԻ ՔԱՐՇԱՅԻՆ ԷԼԵԿՏՐԱՇԱՐԺԻՉ ԵՎ ՕԺԱՆԴԱԿ  |

|          ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|197.|Մոդուլի դասիչը             |ԵԷՏՇ-5-21-015                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|198.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  գիտելիքներ էլեկտրաքարշի   |

|    |                           |քարշային էլեկտրաշարժիչի և  օժանդակ  |

|    |                           |մեքենաների տեխնիկական տվյալների,    |

|    |                           |կառուցվածքի ու աշխատանքի վերաբերյալ:|

|____|___________________________|____________________________________|

|199.|Մոդուլի տևողությունը       |96 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|200.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ԵԷՏՇ-05-21-004 «Էլեկտրատեխնիկայի    |

|    |                           |հիմունքներ» և  ԵԷՏՇ-05-21-014       |

|    |                           |«Էլեկտրաքարշի մեխանիկական մասերի    |

|    |                           |կառուցվածքը և  նշանակությունը»      |

|    |                           |մոդուլները:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|201.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|202.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի քարշային   |

|    |                           |էլեկտրաշարժիչի աշխատանքը և          |

|    |                           |բնութագիրը                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|203.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |քարշային էլեկտրաշարժիչի դերն ու     |

|    |                           |նշանակությունը,                     |

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |ՏԼ-2Կ1 քարշային շարժիչի տեխնիկական  |

|    |                           |տվյալները և  կառուցվածքը:           |

|____|___________________________|____________________________________|

|204.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել էլեկտրաշարժիչների       |

|    |                           |օժանդակ մեքենաների նշանակությունը և |

|    |                           |տեխնիկական բնութագիրը               |

|____|___________________________|____________________________________|

|205.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |ՏԼ-110Մ էլեկտրաշարժիչի տեխնիկական   |

|    |                           |բնութագիրը և  կառուցվածք,           |

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |ԴԿ--405Կ գեներատորի կառուցվածքը և   |

|    |                           |աշխատանքը,                          |

|    |                           |3) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |ՆԲ-431Պ էլեկտրաշարժիչի տեխնիկական   |

|    |                           |բնութագիրը և  կառուցվածք,           |

|    |                           |4) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |ՆԲ-436Բ վերափոխիչի կառուցվածքը և    |

|    |                           |աշխատանքը,                          |

|    |                           |5) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի Պ-11Մ|

|    |                           |էլեկտրաշարժիչի տեխնիկական բնութագիրը|

|    |                           |և  կառուցվածք:                      |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՔԱՐՇԻ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՎ   |

|                        ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|206.|Մոդուլի դասիչը             |ԵԷՏՇ-5-21-016                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|207.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  գիտելիքներ էլեկտրաքարշի   |

|    |                           |էլեկտրական սարքերի վերաբերյալ:      |

|____|___________________________|____________________________________|

|208.|Մոդուլի տևողությունը       |72 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|209.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ԵԷՏՇ-05-21-015 «Էլեկտրաքարշի        |

|    |                           |քարշային էլեկտրաշարժիչ և  օժանդակ   |

|    |                           |մեքենաների աշխատանքները և           |

|    |                           |նշանակությունը» մոդուլը:            |

|____|___________________________|____________________________________|

|210.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|211.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի Պ-5        |

|    |                           |հոսանքաընդունիչի դերն ու            |

|    |                           |նշանակությունը                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|212.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է Պ-5               |

|    |                           |հոսանքաընդունիչի դերն ու            |

|    |                           |նշանակությունը, տեխնիկական          |

|    |                           |տվյալները,                          |

|    |                           |2) ներկայացնում է Պ-5               |

|    |                           |հոսանքաընդունիչի կառուցվածքը և      |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը:                |

|____|___________________________|____________________________________|

|213.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի անջատիչների|

|    |                           |տեսակներն ու նշանակությունը         |

|____|___________________________|____________________________________|

|214.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է արագ գործող       |

|    |                           |անջատիչների տեսակները, տեխնիկական   |

|    |                           |տվյալները, կառուցվածքը և  աշխատանքի |

|    |                           |սկզբունքը,                          |

|    |                           |2) ներկայացնում է անջատիչների       |

|    |                           |տեսակները, տեխնիկական տվյալները և   |

|    |                           |կառուցվածքը,                        |

|    |                           |3) ներկայացնում է ՌՎՆ-004Տ          |

|    |                           |բարձրավոլտ սարքավորման բաժանարարի   |

|    |                           |տեխնիկական տվյալները և  կառուցվածքը:|

|____|___________________________|____________________________________|

|215.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի            |

|    |                           |էլեկտրամագնիսական կոնտակտորների     |

|    |                           |տեսակներն ու նշանակությունը         |

|____|___________________________|____________________________________|

|216.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է ՊԿ                |

|    |                           |էլեկտրապնևմատիկ  կոնտակտորի         |

|    |                           |տեխնիկական տվյալները, կառուցվածքը և |

|    |                           |նշանակությունը,                     |

|    |                           |2) ներկայացնում է կոնտակտորների     |

|    |                           |կափույրների կառուցվածքը և  աշխատանքի|

|    |                           |սկզբունքը,                          |

|    |                           |3) ներկայացնում է ՄԿ և  ՄԿՊ         |

|    |                           |էլեկտրամագնիսական կոնտակտորների     |

|    |                           |տեխնիկական տվյալները, կառուցվածքը և |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը,                |

|    |                           |4) ներկայացնում է ԲԿ-78Տ արագ գործող|

|    |                           |կոնտակտորի տեխնիկական տվյալները,    |

|    |                           |կառուցվածքը և  աշխատանքի սկզբունքը: |

|____|___________________________|____________________________________|

|217.|Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի            |

|    |                           |հոսանքափոխիչի տեսակները,            |

|    |                           |հոսանքապարպիչի նշանակությունը և     |

|    |                           |մարտկոցի դերն ու նշանակությունը     |

|____|___________________________|____________________________________|

|218.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է խմբային           |

|    |                           |հոսանքափոխադրիչների տեսակները,      |

|    |                           |տեխնիկական տվյալները, կառուցվածքը և |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը,                |

|    |                           |2) ներկայացնում է արգելակային       |

|    |                           |հոսանքափոխադրիչների տեսակները,      |

|    |                           |ՌԿ-022Տ ռեվերսորի տեխնիկական        |

|    |                           |տվյալները և  կառուցվածքը,           |

|    |                           |3) ներկայացնում է ՊՇ-5Գ օդափոխիչի   |

|    |                           |հոսանքափոխիչների տեխնիկական         |

|    |                           |տվյալները և  կառուցվածքը,           |

|    |                           |4) ներկայացնում է ՌՄՎՈՒ-3,03        |

|    |                           |հոսքապարպիչի տեխնիկական տվյալները,  |

|    |                           |կառուցվածքը և  աշխատանքի սկզբունքը, |

|    |                           |5) ներկայացնում է 40ԿՆ-125 մարտկոցի |

|    |                           |տեխնիկական տվյալները, կառուցվածքը և |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը:                |

|____|___________________________|____________________________________|

|219.|Ուսումնառության արդյունք 5 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի ռեգիստրի,  |

|    |                           |ռելեների և  կառավարման վահանակի դերն|

|    |                           |ու նշանակությունը                   |

|____|___________________________|____________________________________|

|220.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է ռեգիստրի տեսակները|

|    |                           |և  աշխատանքի սկզբունքը,             |

|    |                           |2) ներկայացնում է ռելեների          |

|    |                           |տեսակները, տեխնիկական տվյալները և   |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը,                |

|    |                           |3) ներկայացնում է ՊՈՒ-014 կառավարման|

|    |                           |վահանակի կառուցվածքը և  աշխատանքի   |

|    |                           |սկզբունքը,                          |

|    |                           |4) ներկայացնում է ՌՈՒ-037 կառավարման|

|    |                           |վահանակի կառուցվածքը և  աշխատանքի   |

|    |                           |սկզբունքը:                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|221.|Ուսումնառության արդյունք 6 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի փականների  |

|    |                           |տեսակները, նշանակությունը և         |

|    |                           |օդակարգավորիչը                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|222.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է փականների         |

|    |                           |տեսակները, կառուցվածքը, տեխնիկական  |

|    |                           |տվյալները և  աշխատանքի սկզբունքը,   |

|    |                           |2) ներկայացնում է օդակարգավորիչի    |

|    |                           |տեսակները, կառուցվածքը, տեխնիկական  |

|    |                           |տվյալները և  աշխատանքի սկզբունքը:   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՔԱՐՇԻ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՍԽԵՄԱՆԵՐԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ»      |

|_____________________________________________________________________|

|223.|Մոդուլի դասիչը             |ԵԷՏՇ-5-20-017                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|224.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  գիտելիքներ և              |

|    |                           |կարողություններ էլեկտրաքարշի        |

|    |                           |էլեկտրական սխեմաների կիրառման       |

|    |                           |վերաբերյալ:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|225.|Մոդուլի տևողությունը       |36 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|226.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ԵԷՏՇ-05-21-016 «Էլեկտրաքարշի        |

|    |                           |էլեկտրական սարքերի կառուցվածքը և    |

|    |                           |նշանակությունը» մոդուլը:            |

|____|___________________________|____________________________________|

|227.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|228.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի քարշային   |

|    |                           |շարժիչների և  օժանդակ մեքենաների    |

|    |                           |ուժային շղթաների սխեմաները          |

|____|___________________________|____________________________________|

|229.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |քարշային շարժիչների և  օժանդակ      |

|    |                           |մեքենաների ուժային շղթաների         |

|    |                           |սխեմաները,                          |

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի չափիչ|

|    |                           |սարքերը և  ուժային շղթաների         |

|    |                           |սարքավորումների պահպանումը:         |

|____|___________________________|____________________________________|

|230.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել էլեկտրաքարշի կառավարման |

|    |                           |շղթաների սխեմաները                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|231.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի      |

|    |                           |կառավարման շղթաների սնուցման և      |

|    |                           |աշխատանքի նախապատրաստման սխեմաները, |

|    |                           |2) ներկայացնում է էլեկտրաքարշի արագ |

|    |                           |գործող անջատիչների կառավարման և     |

|    |                           |էլեկտրական ազդանշանման համակարգի    |

|    |                           |էլեկտրական սխեմաները:               |

|_____________________________________________________________________|

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
08.09.2021
N 67-Ն
Հրաման