Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՇՄԱՆԴԱՄՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԱՆՁԱՆՑ ՍՈՑԻԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՇՄԱՆԴԱՄՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԱՆՁԱՆՑ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՆԵՐԱՌՄԱՆ 2022 ԹՎԱԿԱՆԻ ՏԱՐԵԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

30 սեպտեմբերի 2021 թվականի N 1621-Լ

 

ՀԱՇՄԱՆԴԱՄՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԱՆՁԱՆՑ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՆԵՐԱՌՄԱՆ 2022 ԹՎԱԿԱՆԻ ՏԱՐԵԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՑԱՆԿԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

i

Հիմք ընդունելով «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» օրենքի 9-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2-րդ կետի «բ» ենթակետը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել`

1) հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական ներառման 2022 թվականի տարեկան ծրագիրը` համաձայն N 1 հավելվածի.

2) հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական ներառման 2022 թվականի տարեկան ծրագրով նախատեսվող միջոցառումների ցանկը` համաձայն N 2 հավելվածի:

2. Սահմանված կարգով հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական ներառման 2022 թվականի տարեկան ծրագիրը և միջոցառումների ցանկը 2022 թվականի պետական բյուջեի նախագծի կազմում ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողով:

 

Հայաստանի Հանրապետության

    վարչապետ                     Ն. Փաշինյան

 

2021 թ. հոկտեմբերի

Երևան

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2021 թվականի սեպտեմբերի 30-ի

N 1621-Լ որոշման

 

ՏԱՐԵԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՇՄԱՆԴԱՄՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԱՆՁԱՆՑ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՆԵՐԱՌՄԱՆ 2022 ԹՎԱԿԱՆԻ

 

ԳԼՈՒԽ I. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

 

1. Հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական ներառման 2022 թվականի տարեկան ծրագիրը (այսուհետ` Տարեկան ծրագիր) մշակվել է հիմք ընդունելով «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» օրենքի 9-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2-րդ կետի «բ» ենթակետի և 10-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2-րդ կետի պահանջները:

2. Տարեկան ծրագիրն ընդգրկում է 2022 թվականի ընթացքում պետական կառավարման համակարգի մարմինների և տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից իրականացման ենթակա` հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների խթանման և պաշտպանության ոլորտում իրականացվող միջոցառումները, ծրագրերը և գործողությունները:

3. Ծրագիրը կազմվել է հիմք ընդունելով ՄԱԿ-ի 2006 թ. «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» կոնվենցիայի /այսուհետ` Կոնվենցիա/ դրույթները, ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի 2020 թվականի տարեկան հաղորդման 16-րդ բաժնում ներկայացված հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական լիարժեք ներառման խնդիրները և հաշվի առնելով գործադիր իշխանության հանրապետական մարմինների և Երևանի քաղաքապետարանի առաջարկությունները:

 

ԳԼՈՒԽ II. ՏԱՐԵԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

4. Ծրագրի նպատակն է հավասար և մատչելի պայմաններ ապահովել հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքներն իրացնելու և հասարակական կյանքին նրանց մասնակցությունը խթանելու համար:

5. Ծրագրի խնդիրներն են`

1) հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների իրացումն ապահովող օրենսդրության բարելավում.

2) հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար ներառական կրթության, աշխատանքի ու զբաղվածության պետական երաշխիքների ապահովումը.

3) հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար առողջապահական և սոցիալական ծառայությունների մատչելիության, մարզական և մշակութային ծրագրերի մատչելիության ապահովումը.

4) հաշմանդամություն ունեցող անձանց հարցերով զբաղվող հասարակական կազմակերպությունների և պետական կառույցների միջև համագործակցության արդյունավետության բարձրացումը.

5) հաշմանդամության հիմնախնդիրների լուծմանն ու համընդհանուր դիզայնի սկզբունքների ներդրմանն ուղղված քաղաքականության վերաբերյալ հասարակության իրազեկվածության բարձրացումը:

 

ԳԼՈՒԽ III. ՆԵՐԿԱ ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ

 

6. Հաշմանդամություն ունեցող անձանց` բոլորի հետ համահավասար հիմունքներով քաղաքացիական, քաղաքական, տնտեսական, սոցիալական և մշակութային իրավունքների ու ազատությունների իրականացման համար բարենպաստ պայմաններ, հասարակական կյանքում նրանց հավասար մասնակցությունը և արդյունավետ սոցիալական ներառումն ապահովելու նպատակով 2021 թվականի մայիսի 5-ին ընդունվել է «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» օրենքը:

7. Միաժամանակ, 2021 թվականի մայիսի 5-ին ընդունվել է «Անձի ֆունկցիոնալության գնահատման մասին» օրենքը: Համաձայն օրենքի բժշկասոցիալական փորձաքննությունից անցում է կատարվելու ֆունկցիոնալության գնահատման մոդելի, որը հնարավորություն կընձեռի իրականացնել անձի կարիքների բազմակողմանի գնահատում, հաշմանդամությունը դիտարկել ըստ անձի ֆունկցիոնալության սահմանափակման աստիճանի նրա գործունեության և մասնակցության վրա միջավայրային գործոնների ունեցած ազդեցության համատեքստում և որոշել յուրաքանչյուր անձի անհատական կարիքներին համարժեք ծառայությունները:

8. Վերոնշյալ օրենքների ընդունումից հետո հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների իրացման արդյունավետ մեխանիզմներ ապահովելու նպատակով, մշակվում են ենթաօրենսդրական իրավական ակտերը:

9. 2020 թվականի հունիսի 11-ին ընդունվել է «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» կոնվենցիայի կամընտիր արձանագրությունը վավերացնելու մասին» օրենքի նախագծի մասին» N 938-Ա ՀՀ կառավարության որոշումը: Կամընտիր արձանագրության վավերացումը հնարավորություն կտա բարձրաձայնել Կոնվենցիայի դրույթների խախտումների մասին, ամրագրելով հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքներ պաշտպանության արդյունավետ մեխանիզմներ:

10. 2021 թվականի հունիսի 30-ի դրությամբ հանրապետությունում հաշվառված է 194640 հաշմանդամություն ունեցող անձ, որից 101805 անձ /52,3 %/` 18-65 տարեկան են: Միասնական սոցիալական ծառայության տարածքային կենտրոններում հաշվառված է 2430 հաշմանդամություն ունեցող գործազուրկ անձ:

11. 2021 թվականի հուլիսի 31-ի դրությամբ իրականացված փորձաքննությունների արդյունքում 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ից Արցախի Հանրապետության դեմ սանձազերծված պատերազմի ընթացքում վիրավորում ստացած 1411 անձ ճանաչվել է հաշմանդամություն ունեցող:

12. 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ից Արցախի Հանրապետության դեմ սանձազերծված պատերազմի արդյունքում վիրավորում ստացած անձանց վերականգնողական գործընթացը խթանելու նպատակով հաստատվել է ՀՀ կառավարության 2021 թվականի մարտի 18-ի N 369-Լ որոշումը: Միջոցառումների ծրագրով մշակվել են գործողություններ` ուղղված զինվորական ծառայության հետևանքով հաշմանդամություն ձեռք բերած անձանց սոցիալական ներառման և անկախ կյանքի ապահովմանը` առողջապահական, սոցիալական, զբաղվածության, կրթական, մշակութային, երիտասարդական և տնտեսական ծրագրերի ու միջոցառումների միջոցով: Սահմանվել են միջոցառումների պատասխանատու կատարողները, ժամկետները և թիրախները: Մասնավորապես` միջազգային լավագույն փորձի հիման վրա նախատեսվում է ստեղծել անկախ կյանքի կենտրոն, որը ծառայություններ կմատուցի պատերազմի հետևանքով հաշմանդամություն ձեռք բերած անձանց: Անկախ կյանքի կենտրոններում կիրականացվեն հաշմանդամություն ունեցող անձանց ինքնուրույն կենցաղավարման ծրագրեր, անձնական օգնականի ծառայություններ, մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի պլանավորման ծառայություններ:

13. Հաշմանդամություն ունեցող անձինք, ՀՀ կառավարության 2015 թվականի սեպտեմբերի 10-ի N 1035-Ն որոշմամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում, ստանում են աջակցող միջոցներ` պրոթեզներ, օրթեզներ, հենակներ, անվասայլակներ, քայլակներ, լսողական սարքեր, ձայնաստեղծ սարքեր, աչքի պրոթեզներ և այլն:

14. 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ից Արցախի Հանրապետության դեմ սկսված պատերազմական գործողությունների հետևանքով վիրավորում ստացած զինծառայողների աջակցող միջոցների տրամադրումը հնարավորինս սահուն և արդյունավետ կազմակերպելու նպատակով գործընթացը հնարավորինս պարզեցվել է` անկախ հաշմանդամություն ունենալու հանգամանքից, վիրավորում ստացած զինծառայողներին բուժատեխնիկական հանձնաժողովի կողմից կարիքների գնահատման արդյունքում տրամադրված եզրակացության հիման վրա տրամադրվել են անհրաժեշտ աջակցող միջոցները:

15. Միաժամանակ, համաձայն ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի 2020 թվականի հոկտեմբերի 7-ի N 178 Ա/1 հրամանի, ՀՀ կառավարության 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ի N 1586-Ն որոշմամբ հայտարարված ռազմական դրության ժամանակաշրջանում և դրա գործողության դադարեցումից հետո եռամսյա ժամանակահատվածում Հայաստանի Հանրապետությունում գտնվող Արցախի Հանրապետության քաղաքացիներին նույնպես, ըստ կարիքի, տրամադրվում են ՀՀ պետական բյուջեով նախատեսված աջակցող միջոցներ` բուժատեխնիկական հանձնաժողովի եզրակացության հիման վրա:

16. 2021 թվականի հունիսի 31-ի դրությամբ 192 Արցախի քաղաքացի ստացել են 421 աջակցող միջոց (այդ թվում` պրոթեզներ, օրթեզներ, պրոթեզի, օրթոպեդիկ և օրթեզի կոշիկներ, լսողական սարքեր, անվասայլակներ, ձայնաստեղծ սարքեր և այլն:)

17. 2020 թվականի սեպտեմբերի 27-ից Արցախի Հանրապետության դեմ սանձազերծված պատերազմում վիրավորում ստացած անձանց պրոթեզավորումը կազմակերպվում է հատուկ ընթացակարգով` անհատական կարիքների գնահատման արդյունքում տրամադրելով առավել ֆունկցիոնալ պրոթեզներ: ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի 2021 թվականի փետրվարի 2-ի N 15-Ա/1 հրամանով ձևավորվել է բազմամասնագիտական թիմ, որի կազմում ընդգրկվել են օրթոպեդ/վնասվածքաբաններ, ֆիզիոթերապիստ/ վերականգնողաբաններ, էրգոթերապիստներ, պրոթեզիստներ, համակարգող-խորհրդատուներ, այդ թվում` միջավայրային մատչելիության ապահովման և աջակցող տեխնոլոգիաների գծով և այլ մասնագետներ, ըստ անհրաժեշտության: Բազմամասնագիտական թիմի կողմից հատուկ մշակված գործիքներով գնահատվել է վիրավորում ստացած 113 զինծառայողների կարիքները` մասնավորապես պրոթեզների տեսակի, դետալների և անձի շարժունակության ապահովման համար անհրաժեշտ այլ գործոնների, աջակցող միջոցների, մասնագիտական կարողությունների, դրանց վերականգնմանն ու վերամասնագիտացմանն ուղղված անհրաժեշտ ծառայությունների, աշխատանքային և միջավայրի և բնակավայրի հարմարեցման, ինչպես նաև սոցիալական օգնականի և սոցիալական տաքսի ծառայությունների համատեքստում:

18. Անհատական կարիքների գնահատման արդյունքում, հատուկ ընթացակարգով պրոթեզավորման ծառայությունը մատուցվում են աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության կողմից ՀՀ կառավարության 2015 թվականի սեպտեմբերի 10-ի N 1035-Ն որոշմամբ սահմանված կարգով որակավորված կազմակերպությունների կողմից` հաշվի առնելով բազմամասնագիտական թիմի եզրակացությունը: Այդ նպատակով 2021 թվականի մարտի 19-ին Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունն ու Համահայկական հիմնադրամը փոխըմբռնման հուշագիր են ստորագրել «Աջակցություն վիրավոր զինվորներին և զինվորական հաշմանդամներին» բարեգործական ՀԿ-ի և պրոթեզավորում իրականացնող` «Ստեփանակերտի պրոթեզաօրթոպեդիկ կենտրոն», «Ինտերօրթո», «Օրթեզ», «Բարրի Թրեյդ», «Կամար» հասարակական կազմակերպությունների հետ: Նույն կազմակերպությունների հետ նույնաբովանդակ մեկ այլ հուշագիր կնքել են նախարարությունն ու «Իթերնալ Նեյշն Ֆաունդեյշն Արմենիա» բարեգործական հիմնադրամը: Կողմերի համագործակցությամբ մեկնարկել է վիրավորում ստացած և պրոթեզավորման կարիք ունեցող անձանց` առավել ֆունկցիոնալ պրոթեզավորումը: 01.08.2021 թվականի դրությամբ 115 զինվորներ ստացել են հիմնական ֆունկցիոնալ պրոթեզներ:

19. Պետական բյուջեի առանձին ծախսային միջոցառումների շրջանակներում իրականացվում են հաշմանդամություն ունեցող անձանց ցերեկային խնամքի և սոցիալ-վերականգնողական ծառայություններ` ուղղված հաշմանդամություն ունեցող անձանց ցերեկային խնամքի կազմակերպմանը, նրանց սոցիալական ներառմանը և անկախ կյանքի հմտությունների ձևավորմանը: Ծառայությունների իրականացման նպատակով հայտարարվում են դրամաշնորհի տրամադրման մրցույթներ, որոնց կարող են մասնակցել աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության կողմից սահմանված կարգով հավաստագրված կազմակերպությունները: Մրցույթների արդյունքում հաղթող կազմակերպություններին ՀՀ պետական բյուջեից տրամադրվում են դրամաշնորհներ` ցերեկային կենտրոններում հաշմանդամություն ունեցող անձանց խնամքը, զբաղվածությունը, անհրաժեշտ հմտությունների ուսուցումը կազմակերպելու նպատակով: Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ընդլայնել ծառայությունների մատուցումը հանրապետության բոլոր մարզերում, միաժամանակ, կազմակերպությունների միջև մրցակցության պայմաններում բարձրանում է նաև մատուցվող ծառայությունների որակը:

20. Հաշմանդամություն ունեցող անձանց խնամքը և սոցիալական սպասարկումն իրականացվում է ինչպես շուրջօրյա խնամքի հաստատություններում, այնպես էլ տնային պայմաններում:

21. Միաժամանակ, աշխատանքներ են իրականացվում համայնքահենք ծառայություններ ստեղծելու ուղղությամբ, մասնավորապես` համայնքային փոքր խմբային տներ, որտեղ ընտանիքին մոտ միջավայրում իրականացվում է 8-10 հոգու շուրջօրյա խնամքը և անձնական օգնականի ծառայություններ:

22. Առողջապահության, զբաղվածության, կրթության և սոցիալական ոլորտներում իրականացվում են բժշկական, մասնագիտական և սոցիալական վերականգնման հասցեական ծրագրեր` ուղղված հաշմանդամություն ունեցող անձանց անկախ կյանքի պայմանների ապահովմանը, ֆիզիկական, մտավոր, սոցիալական ու մասնագիտական կարողությունների զարգացմանն ու կյանքի բոլոր բնագավառներում նրանց ներառմանն ու մասնակցությանը:

23. Շարունակվում են աշխատանքները համընդհանուր ներառական կրթության կազմակերպման ուղղությամբ:

24. Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների պաշտպանության գործընթացում աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունը սերտ համագործակցում է գործադիր իշխանության հանրապետական մարմինների, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, հաշմանդամություն ունեցող անձանց հարցերով զբաղվող հասարակական և միջազգային կազմակերպությունների հետ:

25. Ապահովվում է հաշմանդամություն ունեցող անձանց և նրանց հիմնահարցերով զբաղվող կազմակերպությունների ներգրավվածությունը հաշմանդամություն ունեցող անձանց առնչվող օրենսդրությունը, քաղաքականությունները, ռազմավարություններն ու գործողությունների ծրագրերը մշակելիս:

26. Հաշմանդամություն ունեցող անձանց սոցիալական ներառման ուղղված 2022 թվականի համար նախատեսված միջոցառումներն իրականացվելու են 10 հիմնական ուղղություններով` համաձայն N 2 հավելվածի:

 

ԳԼՈՒԽ IV. ՏԱՐԵԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՂԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

27. Սույն տարեկան ծրագրի N 2 հավելվածով հաստատված յուրաքանչյուր միջոցառման կատարման վերաբերյալ պատասխանատու կատարող մարմինը տվյալ տարվա առաջին կիսամյակի ավարտից հետո` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում վարչապետի աշխատակազմ է ներկայացնում հաշվետվություն միջոցառումների իրականացման ընթացքի վերաբերյալ:

28. Տարվա ավարտից հետո, 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, պատասխանատու մարմինները վարչապետի աշխատակազմ են ներկայացնում միջոցառումների իրականացման տարեկան հաշվետվությունները:

29. Պատասխանատու մարմինների կողմից ուղարկված և վարչապետի աշխատակազմի կողմից ընդունված տարեկան ամփոփ հաշվետվությունը տարվա ավարտից հետո 1 ամսվա ընթացքում հրապարակվում է Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության պաշտոնական կայքէջում:

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2021 թվականի սեպտեմբերի 30-ի

N 1621-Լ որոշման

 

ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՑԱՆԿ ՀԱՇՄԱՆԴԱՄՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԱՆՁԱՆՑ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՆԵՐԱՌՄԱՆ 2022 ԹՎԱԿԱՆԻ ՏԱՐԵԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|NN |Միջոցառման   |Պատասխանատու  |Կատարման   |Ֆինանսավորման |Ակնկալվող    |

|ը/կ|անվանումը    |կատարողը      |ժամկետը    |չափը և        |արդյունքը    |

|   |             |              |           |աղբյուրը      |             |

|___|_____________________________________________________________________|

|1. |Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների պաշտպանության ու        |

|   |սոցիալական ներառմանն ուղղված օրենսդրություն                          |

|___|_____________________________________________________________________|

|1) |ՄԱԿ-ի 2006   |Աշխատանքի և   |Չորրորդ    |Ֆինանսավորում |Կոնվենցիայի  |

|   |թվականի      |սոցիալական    |եռամսյակ   |չի պահանջվում:|դրույթների   |

|   |«Հաշմանդամու-|հարցերի       |           |              |խախտումների  |

|   |թյուն        |նախարարություն|           |              |մասին        |

|   |ունեցող      |Արտաքին       |           |              |բարձրաձայ-   |

|   |անձանց       |գործերի       |           |              |նելու        |

|   |իրավունքների |նախարարություն|           |              |հնարավորու-  |

|   |մասին»       |              |           |              |թյունների    |

|   |կոնվենցիայի  |              |           |              |ամրագրում:   |

|   |կամընտիր     |              |           |              |«Հաշմանդա-   |

|   |արձանագրու-  |              |           |              |մություն     |

|   |թյան         |              |           |              |ունեցող      |

|   |վավերացմանն  |              |           |              |անձանց       |

|   |ուղղված      |              |           |              |իրավունքների |

|   |աշխատանքների |              |           |              |մասին»       |

|   |իրականացում  |              |           |              |կոնվենցիայի  |

|   |             |              |           |              |վավերացված   |

|   |             |              |           |              |արձանագրու-  |

|   |             |              |           |              |թյուն:       |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|2) |«Հաշմանդամու-|Աշխատանքի և   |ա. 2022    |Ֆինանսավորում |Հաշմանդամու- |

|   |թյուն        |սոցիալական    |թվականի    |չի պահանջվում:|թյուն        |

|   |ունեցող      |հարցերի       |ապրիլի 3-րդ|              |ունեցող      |

|   |անձանց       |նախարարություն|տասնօրյակ  |              |անձանց       |

|   |իրավունքների |              |բ. 2022    |              |հավասար      |

|   |մասին» օրենքի|              |թվականի    |              |հնարավորու-  |

|   |կիրարկումն   |              |հունիսի    |              |թյունների,   |

|   |ապահովող     |              |3-րդ       |              |մատչելի      |

|   |ենթաօրենսդրա-|              |տասնօրյակ  |              |պայմանների,  |

|   |կան          |              |           |              |անկախ կյանքի |

|   |իրավական     |              |           |              |ապահովում,   |

|   |ակտերի       |              |           |              |հաշմանդամու- |

|   |մշակում,     |              |           |              |թյան         |

|   |մասնավորապես`|              |           |              |հիմքով       |

|   |ա. «Հաշմանդա-|              |           |              |խտրականության|

|   |մություն     |              |           |              |դրսևորում-   |

|   |ունեցող      |              |           |              |ների         |

|   |անձանց       |              |           |              |բացառում:    |

|   |սոցիալական   |              |           |              |             |

|   |ներառման     |              |           |              |             |

|   |2022-2027    |              |           |              |             |

|   |թվականների   |              |           |              |             |

|   |համալիր      |              |           |              |             |

|   |ծրագիրը և    |              |           |              |             |

|   |միջոցառում-  |              |           |              |             |

|   |ների ցանկը   |              |           |              |             |

|   |հաստատելու   |              |           |              |             |

|   |մասին»       |              |           |              |             |

|   |կառավարության|              |           |              |             |

|   |որոշման      |              |           |              |             |

|   |նախագծի      |              |           |              |             |

|   |ներկայացում  |              |           |              |             |

|   |վարչապետի    |              |           |              |             |

|   |աշխատակազմ,  |              |           |              |             |

|   |բ. «Անձնական |              |           |              |             |

|   |օգնականի     |              |           |              |             |

|   |ծառայություն |              |           |              |             |

|   |տրամադրելու  |              |           |              |             |

|   |կարգը        |              |           |              |             |

|   |հաստատելու   |              |           |              |             |

|   |մասին»       |              |           |              |             |

|   |կառավարության|              |           |              |             |

|   |որոշման      |              |           |              |             |

|   |նախագծի      |              |           |              |             |

|   |ներկայացում  |              |           |              |             |

|   |վարչապետի    |              |           |              |             |

|   |աշխատակազմ   |              |           |              |             |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|3) |«Անձի        |Աշխատանքի և   |ա. 2022 թ. |Ֆինանսավորում |Անձի         |

|   |ֆունկցիոնա-  |սոցիալական    |մարտի 3-րդ |չի պահանջվում:|կարիքների    |

|   |լության      |հարցերի       |տասնօրյակ, |              |բազմակողմանի |

|   |գնահատման»   |նախարարություն|բ. 2022 թ. |              |գնահատման վրա|

|   |օրենքի       |              |մարտի 3-րդ |              |հիմնված      |

|   |կիրարկումն   |              |տասնօրյակ, |              |հաշմանդամու- |

|   |ապահովող     |              |գ. 2022 թ. |              |թյան         |

|   |ենթաօրենսդրա-|              |մարտի 2-րդ |              |գնահատման նոր|

|   |կան          |              |տասնօրյակ  |              |մոդելի       |

|   |իրավական     |              |           |              |առկայություն:|

|   |ակտերի       |              |           |              |Անձի         |

|   |մշակում,     |              |           |              |ֆունկցիոնա-  |

|   |մասնավորապես`|              |           |              |լության      |

|   |ա. «Անձի     |              |           |              |գնահատում    |

|   |ֆունկցիոնա-  |              |           |              |առողջության, |

|   |լության      |              |           |              |մասնակցու-   |

|   |գնահատման    |              |           |              |թյան,        |

|   |կարգը        |              |           |              |գործունեու-  |

|   |հաստատելու և |              |           |              |թյան և       |

|   |Հայաստանի    |              |           |              |միջավայրային |

|   |Հանրապետու-  |              |           |              |գործոնների   |

|   |թյան         |              |           |              |համատեքստում:|

|   |կառավարության|              |           |              |Ֆունկցիոնա-  |

|   |2006 թվականի |              |           |              |լության      |

|   |մարտի 2-ի    |              |           |              |գնահատման    |

|   |N 276-Ն      |              |           |              |կարգի և      |

|   |որոշումն ուժը|              |           |              |չափորոշիչների|

|   |կորցրած      |              |           |              |հաստատում,   |

|   |ճանաչելու    |              |           |              |գնահատման    |

|   |մասին» ՀՀ    |              |           |              |գործընթացի   |

|   |կառավարության|              |           |              |թվայնացում,  |

|   |որոշման      |              |           |              |ծառայություն-|

|   |նախագծի      |              |           |              |ների         |

|   |ներկայացում  |              |           |              |որոշարկման   |

|   |վարչապետի    |              |           |              |մեխանիզմների |

|   |աշխատակազմ,  |              |           |              |կատարելագոր- |

|   |բ. «Անձի     |              |           |              |ծում:        |

|   |ֆունկցիոնա-  |              |           |              |             |

|   |լության      |              |           |              |             |

|   |գնահատման    |              |           |              |             |

|   |չափորոշիչներն|              |           |              |             |

|   |ու գործիքները|              |           |              |             |

|   |հաստատելու և |              |           |              |             |

|   |Հայաստանի    |              |           |              |             |

|   |Հանրապետու-  |              |           |              |             |

|   |թյան         |              |           |              |             |

|   |կառավարության|              |           |              |             |

|   |2003 թվականի |              |           |              |             |

|   |հունիսի 13-ի |              |           |              |             |

|   |N 780-Ն      |              |           |              |             |

|   |որոշումն ուժը|              |           |              |             |

|   |կորցրած      |              |           |              |             |

|   |ճանաչելու    |              |           |              |             |

|   |մասին» ՀՀ    |              |           |              |             |

|   |կառավարության|              |           |              |             |

|   |որոշման      |              |           |              |             |

|   |նախագծի      |              |           |              |             |

|   |ներկայացում  |              |           |              |             |

|   |վարչապետի    |              |           |              |             |

|   |աշխատակազմ,  |              |           |              |             |

|   |գ. «Ծառայու- |              |           |              |             |

|   |թյունների    |              |           |              |             |

|   |անհատական    |              |           |              |             |

|   |ծրագիրը      |              |           |              |             |

|   |կազմելու և   |              |           |              |             |

|   |իրականացնելու|              |           |              |             |

|   |կարգը        |              |           |              |             |

|   |հաստատելու և |              |           |              |             |

|   |Հայաստանի    |              |           |              |             |

|   |Հանրապետու-  |              |           |              |             |

|   |թյան         |              |           |              |             |

|   |կառավարության|              |           |              |             |

|   |2015 թվականի |              |           |              |             |

|   |դեկտեմբերի 24|              |           |              |             |

|   |N 1535-Ն     |              |           |              |             |

|   |որոշումն ուժը|              |           |              |             |

|   |կորցրած      |              |           |              |             |

|   |ճանաչելու    |              |           |              |             |

|   |մասին» ՀՀ    |              |           |              |             |

|   |կառավարության|              |           |              |             |

|   |որոշման      |              |           |              |             |

|   |նախագծի      |              |           |              |             |

|   |ներկայացում  |              |           |              |             |

|   |վարչապետի    |              |           |              |             |

|   |աշխատակազմ   |              |           |              |             |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |Հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար ֆիզիկական միջավայրի,           |

|   |տրանսպորտային միջոցների, տեղեկատվության մատչելիության իրավունքի      |

|   |ապահովում                                                            |

|___|_____________________________________________________________________|

|1) |Հաշմանդամու- |Երևանի        |Չորրորդ    |Համայնքային   |Հաշմանդամու- |

|   |թյուն ունեցող|քաղաքապետարան |եռամսյակ   |բյուջեներ,    |թյուն ունեցող|

|   |անձանց       |(համաձայնու-  |           |Օրենքով       |անձանց համար |

|   |սպասարկման   |թյամբ)        |           |չարգելված այլ |հասարակական  |

|   |համար        |Տեղական       |           |միջոցներ      |տրանսպորտից  |

|   |հարմարեցված  |ինքնակառավար- |           |              |օգտվելու     |

|   |տրանսպորտային|ման մարմիններ |           |              |մատչելիության|

|   |միջոցների    |(համաձայնու-  |           |              |և            |

|   |ձեռքբերում   |թյամբ)        |           |              |հարմարավետու-|

|   |             |              |           |              |թյան         |

|   |             |              |           |              |ապահովում:   |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|2) |Նոր կառուցվող|Քաղաքաշինու-  |Պարբերաբար |Օրենքով       |Հաշմանդամու- |

|   |կամ հիմնովին |թյան,         |           |չարգելված այլ |թյուն        |

|   |վերանորոգվող |տեխնիկական և  |           |միջոցներ      |ունեցող      |

|   |քաղաքաշինական|հրդեհային     |           |              |անձանց       |

|   |օբյեկտների   |անվտանգության |           |              |մատչելի      |

|   |մատչելիության|տեսչական      |           |              |պայմանների   |

|   |ապահովման    |մարմին        |           |              |ապահովում,   |

|   |նկատմամբ     |              |           |              |քաղաքաշինական|

|   |վերահսկողու- |              |           |              |և            |

|   |թյան         |              |           |              |ճարտարապետա- |

|   |իրականացում  |              |           |              |կան          |

|   |             |              |           |              |միջավայրի    |

|   |             |              |           |              |բարելավում,  |

|   |             |              |           |              |ֆինանսական   |

|   |             |              |           |              |միջոցների    |

|   |             |              |           |              |ծախսարդյունա-|

|   |             |              |           |              |վետության    |

|   |             |              |           |              |բարձրացում:  |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|3) |Կարևորագույն |Քաղաքաշինու-  |Չորրորդ    |ՀՀ պետական կամ|Շենքերի      |

|   |նշանակության |թյան կոմիտե   |եռամսյակ   |համայնքային   |մատչելիու-   |

|   |օբյեկտների   |              |           |բյուջեների    |թյանն        |

|   |մատչելիու-   |              |           |միջոցներ`     |ուղղված      |

|   |թյունն       |              |           |խոշորացված    |միջոցառումներ|

|   |ապահովող     |              |           |ծախսերի չափով`|կարևորագույն |

|   |միջոցառում-  |              |           |1 օբյեկտի     |նշանակության |

|   |ների         |              |           |տեխնիկական    |քաղաքաշինական|

|   |ծրագրի       |              |           |վիճակի        |օբյեկտներում,|

|   |մշակում,     |              |           |հետազննության |որոնց        |

|   |հաստատում և  |              |           |խոշորացված    |գերակշիռ մասն|

|   |իրականացում` |              |           |ծախսերի       |ընդգրկված է  |

|   |ըստ          |              |           |(ակնադիտական  |ՀՀ           |

|   |օբյեկտների   |              |           |կամ           |կառավարության|

|   |հաստատված    |              |           |գործիքային)   |2004 թվականի |

|   |ցանկի,       |              |           |համաձայն`     |հոկտեմբերի   |

|   |տեխնիկական   |              |           |շուրջ 500-1500|7-ի N 1616-Ն |

|   |վիճակի       |              |           |հազ. դրամ, 1  |որոշմամբ     |

|   |հետազննության|              |           |օբյեկտի       |հաստատված    |

|   |արդյունքների,|              |           |նախագծման     |ցանկում      |

|   |նախագծման և  |              |           |համար շուրջ   |             |

|   |շինարարության|              |           |10000.0-      |             |

|   |խոշորացված   |              |           |15000.0       |             |

|   |ծախսերի,     |              |           |հազ. դրամ:    |             |

|   |տեխնիկական   |              |           |              |             |

|   |առաջադրանքի, |              |           |              |             |

|   |կազմված      |              |           |              |             |

|   |նախագծային   |              |           |              |             |

|   |փաստաթղթերի  |              |           |              |             |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|4) |Հայաստանի    |Քաղաքաշինու-  |Չորրորդ    |1 օբյեկտի     |Պետական և    |

|   |Հանրապետու-  |թյան          |եռամսյակ   |տեխնիկական    |համայնքային  |

|   |թյան         |կոմիտե        |           |վիճակի        |սեփականու-   |

|   |շինարարական  |              |           |հետազննության |թյուն        |

|   |նորմեր       |              |           |խոշորացված    |հանդիսացող   |

|   |IV-11.07.    |              |           |ծախսերի       |շենքերի ու   |

|   |012006       |              |           |(ակնադիտական  |շինություն-  |

|   |«Շենքերի և   |              |           |կամ           |ների         |

|   |շինություն-  |              |           |գործիքային)   |գույքագրում, |

|   |ների         |              |           |համաձայն`     |շահագրգիռ    |

|   |մատչելիու-   |              |           |շուրջ 500-1500|մարմինների   |

|   |թյունը       |              |           |հազ. դրամ:    |մասնակցու-   |

|   |բնակչության  |              |           |              |թյամբ        |

|   |սակավաշարժուն|              |           |              |համապատասխան |

|   |խմբերի համար»|              |           |              |միջոցառում-  |

|   |շինարարական  |              |           |              |ների         |

|   |նորմերով     |              |           |              |ծրագրի       |

|   |սահմանված    |              |           |              |մշակում      |

|   |պահաջներին   |              |           |              |             |

|   |չհամապատասխա-|              |           |              |             |

|   |նող          |              |           |              |             |

|   |պետական և    |              |           |              |             |

|   |համայնքային  |              |           |              |             |

|   |սեփականու-   |              |           |              |             |

|   |թյուն        |              |           |              |             |

|   |հանդիսացող   |              |           |              |             |

|   |շենքերի և    |              |           |              |             |

|   |շինություն-  |              |           |              |             |

|   |ների         |              |           |              |             |

|   |աշխատանքային |              |           |              |             |

|   |ռեեստրում    |              |           |              |             |

|   |ընդգրկված    |              |           |              |             |

|   |շենքերի և    |              |           |              |             |

|   |շինություն-  |              |           |              |             |

|   |ների         |              |           |              |             |

|   |մասնագիտական |              |           |              |             |

|   |ուսումնասի-  |              |           |              |             |

|   |րություն և   |              |           |              |             |

|   |տեխնիկական   |              |           |              |             |

|   |վիճակի       |              |           |              |             |

|   |հետազննու-   |              |           |              |             |

|   |թյուն:       |              |           |              |             |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|5) |Համաշխարհային|Աշխատանքի և   |Տարվա      |Օրենքով       |Շենքերում    |

|   |բանկի        |սոցիալական    |ընթացքում  |չարգելված այլ |հաշմանդամու- |

|   |աջակցությամբ |հարցերի       |           |աղբյուրներ    |թյուն        |

|   |իրականացվող  |նախարարություն|           |              |ունեցող      |

|   |Սոցիալական   |              |           |              |անձանց համար |

|   |պաշտպանության|              |           |              |մատչելիության|

|   |ոլորտի       |              |           |              |ապահովում    |

|   |վարչարարու-  |              |           |              |             |

|   |թյան         |              |           |              |             |

|   |երկրորդ      |              |           |              |             |

|   |ծրագրի       |              |           |              |             |

|   |շրջանակներում|              |           |              |             |

|   |շենքերի և    |              |           |              |             |

|   |շինություն-  |              |           |              |             |

|   |ների         |              |           |              |             |

|   |հիմնանորոգում|              |           |              |             |

|_________________________________________________________________________|

|3.  Հաշմանդամություն ունեցող անձանց կրթության իրավունքի ապահովում        |

|_________________________________________________________________________|

|1) |Նախադպրոցական|Երևանի        |Չորրորդ    |Համայնքային   |Հաշմանդամու- |

|   |ուսումնական  |քաղաքապետարան |եռամսյակ   |բյուջեներ,    |թյուն        |

|   |հաստատու-    |(համաձայնու-  |           |օրենքով       |ունեցող      |

|   |թյունների    |թյամբ)        |           |չարգելված այլ |երեխաների    |

|   |շենքային     |Տեղական       |           |աղբյուրներ    |համար        |

|   |պայմանների   |ինքնակառավար- |           |              |նախադպրոցական|

|   |հարմարեցում  |ման           |           |              |կրթության    |

|   |հաշմանդամու- |մարմիններ     |           |              |մատչելիության|

|   |թյուն        |(համաձայնու-  |           |              |ապահովում:   |

|   |ունեցող      |թյամբ)        |           |              |             |

|   |սաների       |              |           |              |             |

|   |կարիքներին   |              |           |              |             |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|2) |Նախադպրոցական|Երևանի        |Չորրորդ    |Ֆինանսավորում |Նախադպրոցական|

|   |ուսումնական  |քաղաքապետարան |եռամսյակ   |չի պահանջում  |ուսումնական  |

|   |հաստատու-    |(համաձայնու-  |           |              |հաստատու-    |

|   |թյունների    |թյամբ)        |           |              |թյունների    |

|   |մասնագիտական |Կրթության,    |           |              |մանկավարժական|

|   |և            |գիտության,    |           |              |աշխատողների  |

|   |մանկավարժական|մշակույթի և   |           |              |20%-ի        |

|   |անձնակազմի   |սպորտի        |           |              |վերապատրաս-  |

|   |համար        |նախարարություն|           |              |տում, այդ    |

|   |սեմինարների, |Տեղական       |           |              |թվում`       |

|   |փորձի        |ինքնակառավար- |           |              |նախադպրոցական|

|   |փոխանակման   |ման           |           |              |տարիքի       |

|   |հանդիպումների|մարմիններ     |           |              |կրթության և  |

|   |կազմակերպում |(համաձայնու-  |           |              |զարգացման    |

|   |             |թյամբ)        |           |              |անձնահատուկ  |

|   |             |              |           |              |պայմանների   |

|   |             |              |           |              |կարիք ունեցող|

|   |             |              |           |              |երեխաների հետ|

|   |             |              |           |              |մանկավարժական|

|   |             |              |           |              |աշխատանքների |

|   |             |              |           |              |կազմակերպման |

|   |             |              |           |              |մեթոդաբանու- |

|   |             |              |           |              |թյան         |

|   |             |              |           |              |հարցերի      |

|   |             |              |           |              |շուրջ:       |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|3) |Դպրոցների    |Երևանի        |Չորրորդ    |Համայնքային   |Դպրոցներում  |

|   |շենքային     |քաղաքապետարան |եռամսյակ   |բյուջեներ,    |ֆիզիկական    |

|   |պայմանների   |(համաձայնու-  |           |օրենքով       |մատչելի      |

|   |բարելավում`  |թյամբ)        |           |չարգելված այլ |միջավայրի    |

|   |մասնավորաբար |Մարզպետարաններ|           |աղբյուրներ    |ձևավորում,   |

|   |թեքահարթակ-  |              |           |              |գույքի       |

|   |ների         |              |           |              |համապատասխա- |

|   |կառուցում,   |              |           |              |նեցում,      |

|   |սանհանգույց- |              |           |              |մասնավորապես`|

|   |ների         |              |           |              |թեքահարթակ-  |

|   |հարմարեցում  |              |           |              |ների         |

|   |և  այլն:     |              |           |              |կառուցում,   |

|   |             |              |           |              |սանհանգույց- |

|   |             |              |           |              |ների         |

|   |             |              |           |              |հարմարեցում  |

|   |             |              |           |              |և  այլն:     |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|4) |ՀՀ Սյունիքի, |Կրթության,    |Չորրորդ    |Օրենքով       |Սյունիքի,    |

|   |Լոռու,       |գիտության,    |եռամսյակ   |չարգելված այլ |Լոռու,       |

|   |Տավուշի      |մշակույթի և   |           |աղբյուրներ    |Տավուշի      |

|   |մարզերի և    |սպորտի        |           |              |մարզերում և  |

|   |Երևան  քաղաքի|նախարարություն|           |              |Երևան        |

|   |նախադպրոցական|Երևանի        |           |              |քաղաքում     |

|   |ուսումնական  |քաղաքապետարան |           |              |գործող       |

|   |հաստատու-    |(համաձայնու-  |           |              |նախադպրոցական|

|   |թյուններում  |թյամբ)        |           |              |ուսումնական  |

|   |համընդհանուր |Սյունիքի,     |           |              |հաստատու-    |

|   |ներառական    |Լոռու, Տավուշի|           |              |թյունների և  |

|   |համակարգի    |մարզպետարաններ|           |              |Տարածքային   |

|   |ներդրում,    |Տեղական       |           |              |մանկավարժա-  |

|   |մասնագիտական |ինքնակառավար- |           |              |հոգեբանական  |

|   |և            |ման           |           |              |կենտրոնների  |

|   |մանկավարժական|մարմիններ     |           |              |մանկավարժական|

|   |անձնակազմի   |(համաձայնու-  |           |              |աշխատողների  |

|   |վերապատրաս-  |թյամբ)        |           |              |վերապատրաս-  |

|   |տումների     |              |           |              |տում`        |

|   |իրականացում  |              |           |              |նախադպրոցական|

|   |             |              |           |              |տարիքի       |

|   |             |              |           |              |կրթության և  |

|   |             |              |           |              |զարգացման    |

|   |             |              |           |              |առանձնահատուկ|

|   |             |              |           |              |պայմանների   |

|   |             |              |           |              |կարիք ունեցող|

|   |             |              |           |              |երեխաների հետ|

|   |             |              |           |              |մանկավարժական|

|   |             |              |           |              |աշխատանքների |

|   |             |              |           |              |կազմակերպման |

|   |             |              |           |              |մեթոդաբանու- |

|   |             |              |           |              |թյան         |

|   |             |              |           |              |հարցերի      |

|   |             |              |           |              |շուրջ:       |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|5) |Հանրակրթական |Կրթության,    |Չորրորդ    |ՀՀ պետական    |Հանրակրթական |

|   |դպրոցների    |գիտության,    |եռամսյակ   |բյուջե        |դպրոցների    |

|   |ուսուցիչների |մշակույթի և   |           |(127.654.2    |շուրջ 1200   |

|   |և  ուսուցչի  |սպորտի        |           |հազ. դրամ)    |ուսուցիչների |

|   |օգնականների  |նախարարություն|           |              |և  ուսուցչի  |

|   |ներառական    |              |           |              |օգնականների  |

|   |դասավանդման  |              |           |              |ներառական    |

|   |հմտություն-  |              |           |              |դասավանդման  |

|   |ների         |              |           |              |հմտություն-  |

|   |զարգացման    |              |           |              |ների         |

|   |ապահովում    |              |           |              |զարգացման    |

|   |             |              |           |              |ապահովում    |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|6) |Միջին        |Կրթության,    |Չորրորդ    |ՀՀ պետական    |Նախնական     |

|   |մասնագիտական,|գիտության,    |եռամսյակ   |բյուջե        |(արհեստագոր- |

|   |կրթական      |մշակույթի և   |           |              |ծական) և     |

|   |ծրագրեր      |սպորտի        |           |              |միջին        |

|   |իրականացնող  |նախարարություն|           |              |մասնագիտական |

|   |պետական      |              |           |              |կրթական      |

|   |ուսումնական  |              |           |              |ծրագրեր      |

|   |հաստատու-    |              |           |              |իրականացնող  |

|   |թյուններում  |              |           |              |103 պետական  |

|   |հաշմանդամու- |              |           |              |ուսումնական  |

|   |թյուն        |              |           |              |հաստատու-    |

|   |ունեցող      |              |           |              |թյուններում  |

|   |անձանց համար |              |           |              |ընդունելու-  |

|   |մատչելի      |              |           |              |թյան         |

|   |հիմունքներով |              |           |              |վճարովի      |

|   |կրթության    |              |           |              |համակարգի    |

|   |ապահովում    |              |           |              |առնվազն      |

|   |             |              |           |              |անցումային   |

|   |             |              |           |              |միավորներ    |

|   |             |              |           |              |հավաքած      |

|   |             |              |           |              |ֆունկցիոնա-  |

|   |             |              |           |              |լության      |

|   |             |              |           |              |ծանր և  խորը,|

|   |             |              |           |              |իսկ երեխաների|

|   |             |              |           |              |դեպքում նաև  |

|   |             |              |           |              |միջին        |

|   |             |              |           |              |աստիճանի     |

|   |             |              |           |              |սահմանափակում|

|   |             |              |           |              |ունեցող      |

|   |             |              |           |              |անձինք,      |

|   |             |              |           |              |ինչպես նաև   |

|   |             |              |           |              |1-ին և  2-րդ |

|   |             |              |           |              |խմբի, ինչպես |

|   |             |              |           |              |նաև  մինչև   |

|   |             |              |           |              |18 տարեկան   |

|   |             |              |           |              |մանկուց      |

|   |             |              |           |              |հաշմանդամ    |

|   |             |              |           |              |շուրջ 80     |

|   |             |              |           |              |ուսանողների  |

|   |             |              |           |              |անվճար       |

|   |             |              |           |              |ուսուցման    |

|   |             |              |           |              |տեղերի       |

|   |             |              |           |              |հատկացում    |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|7) |Ուսումնական  |Կրթության,    |Չորրորդ    |Օրենքով       |Ուսումնական  |

|   |հաստատու-    |գիտության,    |եռամսյակ   |չարգելված այլ |ծրագրերը     |

|   |թյուններում  |մշակույթի և   |           |աղբյուրներ    |մշակված են`  |

|   |հաշմանդամու- |սպորտի        |           |              |հաշվի առնելով|

|   |թյուն        |նախարարություն|           |              |հաշմանդամու- |

|   |ունեցող      |Պետական       |           |              |թյուն        |

|   |անձանց       |բարձրագույն   |           |              |ունեցող      |

|   |կրթության    |ուսումնական   |           |              |անձանց       |

|   |առանձնահատուկ|հաստատություն-|           |              |գնահատված    |

|   |պայմանների   |ներ           |           |              |կրթական      |

|   |կարիքներին   |(համաձայնու-  |           |              |կարիքները    |

|   |համապատասխան |թյամբ)        |           |              |             |

|   |ուսումնական  |              |           |              |             |

|   |ծրագրերի     |              |           |              |             |

|   |հարմարեցում  |              |           |              |             |

|   |և            |              |           |              |             |

|   |իրականացում  |              |           |              |             |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

|8) |Ուսումնական  |Կրթության,    |Չորրորդ    |Օրենքով       |Բուհերի      |

|   |հաստատու-    |գիտության,    |եռամսյակ   |չարգելված այլ |գործառույթ-  |

|   |թյունների    |մշակույթի և   |           |աղբյուրներ    |ների         |

|   |աշխատակիցների|սպորտի        |           |              |շրջանակում   |

|   |վերապատրաս-  |նախարարություն|           |              |ներառական    |

|   |տում         |Բարձրագույն   |           |              |կրթություն   |

|   |ներառական    |ուսումնական   |           |              |կազմակերպելու|

|   |կրթության    |հաստատություն-|           |              |նպատակով,    |

|   |հարցերի      |ներ           |           |              |ԲՈՒՀ-երի     |

|   |վերաբերյալ   |(համաձայնու-  |           |              |դասախոսների, |

|   |             |թյամբ)        |           |              |վարչական     |

|   |             |              |           |              |աշխատակիցների|

|   |             |              |           |              |ներառական    |

|   |             |              |           |              |կրթության    |

|   |             |              |           |              |հարցերի      |

|   |             |              |           |              |վերաբերյալ   |

|   |             |              |           |              |դասավանդման  |

|   |             |              |           |              |կարողություն-|

|   |             |              |           |              |ների         |

|   |             |              |           |              |զարգացում    |

|___|_____________|______________|___________|______________|_____________|

 

-------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
30.09.2021
N 1621-Լ
Որոշում