Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.07....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.07.5 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

21 դեկտեմբերի 2021 թվականի N 90-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.07.5 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.07.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐԻ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՎ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2013 Թ. ՀՈՒՆՎԱՐԻ 16-Ի N 19-Ն ՀՐԱՄԱՆՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՐԱՖԻԿԱ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|45. |Մոդուլի դասիչը             |ԿՑԿ -5-21-005                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|46. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  մասնագիտական աշխատանքային |

|    |                           |գծագրեր կարդալու, մասնագիտական      |

|    |                           |սխեմաներ ու գծագրեր կատարելու,      |

|    |                           |աշխատանքային գծագրին ներկայացվող    |

|    |                           |տեխնիկական պահանջների վերաբերյալ    |

|    |                           |գիտելիքներ և  դրանք գործնականում    |

|    |                           |կիրառելու կարողություններ:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|47. |Մոդուլի տևողությունը       |36 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|48. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |նախնական մասնագիտական գիտելիքներ    |

|    |                           |պետք չեն:                           |

|____|___________________________|____________________________________|

|49. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|50. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Կատարել աշխատանքային գծագրեր,       |

|    |                           |էսքիզներ, ձևավորումներ  տեխնիկական  |

|    |                           |պահանջների համապատասխան             |

|____|___________________________|____________________________________|

|51. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է կատարում է դետալի գծագիրը,|

|    |                           |2) ճիշտ է թվարկում և  բացատրում     |

|    |                           |էսքիզի իրականացման հերթականությունը |

|    |                           |և  կարգը,                           |

|    |                           |3) ճիշտ է պատկերում դետալի          |

|    |                           |աշխատանքային գծագիրը,               |

|    |                           |4) ճիշտ է պատկերում միացումների     |

|    |                           |ամրակային դետալները,                |

|    |                           |5) ճիշտ է պատկերում պարուրակը       |

|    |                           |ամրակային դետալների վրա:            |

|____|___________________________|____________________________________|

|52. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Կատարել հավաքական գծագիր            |

|____|___________________________|____________________________________|

|53. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է գծում հավաքական հանգույցի |

|    |                           |դետալների էսքիզները,                |

|    |                           |2) ճիշտ է կատարում հավաքական        |

|    |                           |գծագրեր,                            |

|    |                           |3) ճիշտ է տեղադրում գծագրի չափսերը, |

|    |                           |4) ճիշտ է իրականացնում հավաքական    |

|    |                           |գծագրի դետալավորում,                |

|    |                           |5) ճիշտ է կառուցում աքսիոնոմետրիա,  |

|    |                           |6) ճիշտ է գծագրում դետալներ ու      |

|    |                           |ամբողջական սխեմաներ համակարգչի      |

|    |                           |օգնությամբ:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|54. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ֆորմատավորել գծագրերը ըստ տեխնիկական|

|    |                           |պահանջների և  ստանդարտների          |

|____|___________________________|____________________________________|

|55. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում սխեմաների    |

|    |                           |կատարման համար ներկայացվող          |

|    |                           |տեխնիկական պահանջները,              |

|    |                           |2) ճիշտ է բացատրում սխեմաների       |

|    |                           |տարրերի գրաֆիկական պատկերները` ըստ  |

|    |                           |ստանդարտների,                       |

|    |                           |3) ճիշտ է ֆորմատավորում գծագրերը`   |

|    |                           |ըստ ստանդարտի:                      |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»              |

|_____________________________________________________________________|

|56. |Մոդուլի դասիչը             |ԿՑԿ -5-21-006                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|57. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  հաստատուն և  փոփոխական    |

|    |                           |հոսանքի շարժիչների, էլեկտրական      |

|    |                           |շղթաների, ռադիոդետալների,           |

|    |                           |տրանսֆորմատորների, էլեկտրաչափման    |

|    |                           |սարքերի և  չափումներ կատարելու      |

|    |                           |վերաբերյալ գիտելիքներ և  դրանք      |

|    |                           |գործնականում կիրառելու              |

|    |                           |կարողություններ:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|58. |Մոդուլի տևողությունը       |72 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|59. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար`  |

|    |                           |ուսանողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-21-001  |

|    |                           |«Անվտանգություն և  առաջին           |

|    |                           |օգնություն», ԿՑԿ-5-21-005           |

|    |                           |«Ճարտարագիտական գրաֆիկա» մոդուլները:|

|____|___________________________|____________________________________|

|60. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|61. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Կառուցել հաստատուն հոսանքի          |

|    |                           |էլեկտրական շղթաներ և  կատարել       |

|    |                           |էլեկտրական չափումներ                |

|____|___________________________|____________________________________|

|62. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն    |

|    |                           |հոսանքի էլեկտրական շղթաների բաղադրիչ|

|    |                           |տարրերը,                            |

|    |                           |2) ճիշտ է հաշվարկում հաստատուն      |

|    |                           |էլեկտրական հոսանքի շղթաներ,         |

|    |                           |3) ճիշտ է հավաքում ռադիոդետալների   |

|    |                           |կիրառմամբ հաստատուն հոսանքի         |

|    |                           |էլեկտրական շղթաներ,                 |

|    |                           |4) ճիշտ է չափում շղթայի էլեկտրական  |

|    |                           |պարամետրերը առանձին տեղամասերում և  |

|    |                           |ամբողջական շղթայում,                |

|    |                           |5) պահպանում է աշխատանքի            |

|    |                           |անվտանգության կանոնները:            |

|____|___________________________|____________________________________|

|63. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Հաշվարկել փոփոխական հոսանքի         |

|    |                           |էլեկտրական շղթայի պարամետրերը և     |

|    |                           |կատարել էլեկտրական չափումներ        |

|____|___________________________|____________________________________|

|64. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական    |

|    |                           |հոսանքը բնորոշող չափանիշները,       |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում սինուսոիդալ  |

|    |                           |լարման պարզագույն շղթաները,         |

|    |                           |3) ճիշտ է չափում փոփոխական հոսանքի  |

|    |                           |շղթայի պարամետրերը,                 |

|    |                           |4) ճիշտ է կատարում էլեկտրական       |

|    |                           |չափումներ` պահպանելով աշխատանքի     |

|    |                           |անվտանգության կանոնները:            |

|____|___________________________|____________________________________|

|65. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել տրանսֆորմատորները և     |

|    |                           |կատարել չափումներ                   |

|____|___________________________|____________________________________|

|66. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |տրանսֆորմատորի նշանակությունը,      |

|    |                           |կառուցվածքը և  աշխատանքի սկզբունքը, |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |տրանսֆորմատորի տեսակները և          |

|    |                           |օգտագործման բնագավառները,           |

|    |                           |3) ճիշտ է կատարում տրանսֆորմատորի   |

|    |                           |պարամետրերի չափումներ,              |

|    |                           |4) պահպանում է աշխատանքի            |

|    |                           |անվտանգության կանոնները:            |

|____|___________________________|____________________________________|

|67. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել հաստատուն և  փոփոխական  |

|    |                           |հոսանքի շարժիչները                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|68. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն    |

|    |                           |հոսանքի շարժիչի կառուցվածքը և       |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը,                |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական    |

|    |                           |հոսանքի շարժիչի կառուցվածքը և       |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը,                |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում շարժիչների   |

|    |                           |պլանային սպասարկման եղանակները:     |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԻՍԱՀԱՂՈՐԴՉԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|69. |Մոդուլի դասիչը             |ԿՑԿ -5-21-007                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|70. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  հեռահաղորդակցության       |

|    |                           |տեխնոլոգիաներում և  այլ             |

|    |                           |բնագավառներում կիսահաղորդչային      |

|    |                           |սարքերի կիրառման վերաբերյալ         |

|    |                           |գիտելիքներ և  դրանք գործնականում    |

|    |                           |կիրառելու կարողություններ:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|71. |Մոդուլի տևողությունը       |54 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|72. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ԿՑԿ-5-21-006 «Էլեկտրատեխնիկայի      |

|    |                           |հիմունքներ» մոդուլը:                |

|____|___________________________|____________________________________|

|73. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|74. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել կիսահաղորդիչների        |

|    |                           |կառուցվածքը                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|75. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |կիսահաղորդիչներում կիրառվող         |

|    |                           |նյութերը,                           |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |կիսահաղորդիչների տեսակները և  դրանց |

|    |                           |կառուցվածքը:                        |

|____|___________________________|____________________________________|

|76. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Գծել փոփոխական էլեկտրական հոսանքի   |

|    |                           |ուղղիչ սարքերի հավաքման սխեմաներ    |

|____|___________________________|____________________________________|

|77. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է դասակարգում կիսահաղորդիչ  |

|    |                           |դիոդներն ըստ նշանակության,          |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում ուղղիչ       |

|    |                           |դիոդների բնութագրերը և  պարամետրերը,|

|    |                           |3) ճիշտ է պատկերում փոփոխական       |

|    |                           |էլեկտրական հոսանքի ուղղիչ սխեմաներ: |

|____|___________________________|____________________________________|

|78. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Կազմել տրանզիստորի միացման սխեմաներ |

|____|___________________________|____________________________________|

|79. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում տրանզիսստորի |

|    |                           |կառուցվածքը, պայմանական նշանները,   |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում տրանզիստորի  |

|    |                           |աշխատանքային ռեժիմները և            |

|    |                           |հաճախականային բնութագրերը,          |

|    |                           |3) ճիշտ է կազմում տրանզիստորի       |

|    |                           |միացման սխեմաներ լաբորատոր          |

|    |                           |պայմաններում,                       |

|    |                           |4) ճիշտ է հավաքում սխեմաները,       |

|    |                           |ստուգում միացման ճշտությունը,       |

|    |                           |5) ճիշտ է կատարում համապատասխան     |

|    |                           |չափումներ` պահպանելով անվտանգության |

|    |                           |կանոնները,                          |

|    |                           |6) ճիշտ է ներկայացնում տրանզիստորի  |

|    |                           |կիրառման բնագավառները:              |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԷԼԵԿՏՐԱԴԻՆԱՄԻԿԱ, ԱՆՏԵՆԱՆԵՐ ԵՎ        |

|              ՌԱԴԻՈԱԼԻՔՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|80. |Մոդուլի դասիչը             |ԿՑԿ -5-21-008                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|81. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  էլեկտրամագնիսական դաշտի   |

|    |                           |վեկտորների, ռադիոալիքների տարածման  |

|    |                           |առանձնահատկությունների, անտենաների  |

|    |                           |հիմնական պարամետրերի, կապի          |

|    |                           |բնագավառում լայն կիրառում գտած      |

|    |                           |անտենաների տեսակների վերաբերյալ     |

|    |                           |գիտելիքներ և  դրանք գործնականում    |

|    |                           |կիրառելու կարողություններ:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|82. |Մոդուլի տևողությունը       |72 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|83. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-006     |

|    |                           |«Էլեկտրատեխնիկայի հիմունքներ»       |

|    |                           |մոդուլը:                            |

|____|___________________________|____________________________________|

|84. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|85. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել էլեկտրամագնիսական դաշտը |

|____|___________________________|____________________________________|

|86. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |էլեկտրամագնիսական դաշտի             |

|    |                           |դրսևորումները  տարբեր միջավայրերում,|

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |էլեկտրամագնիսական ալիքների          |

|    |                           |բնութագրերը վակուումում, հաղորդիչ և |

|    |                           |դիէլեկտրիկ միջավայրերում:           |

|____|___________________________|____________________________________|

|87. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել էլեկտրամագնիսական       |

|    |                           |ալիքների տարածումը                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|88. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |էլեկտրամագնիսական ալիքների          |

|    |                           |ուղղորդման տարբեր համակարգերը,      |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տիպի  |

|    |                           |հաղորդման գծերի կիրառումը կապի      |

|    |                           |ցանցերում:                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|89. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել էլեկտրամագնիսական       |

|    |                           |ալիքների տարածման                   |

|    |                           |առանձնահակությունները               |

|____|___________________________|____________________________________|

|90. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |էլեկտրամագնիսական ալիքների տարածման |

|    |                           |առանձնահատկությունները երկրի        |

|    |                           |մակերևույթի  մոտ,                   |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում ռադիոալիքների|

|    |                           |տրոպոսֆերային և  իոնոսֆերային       |

|    |                           |տարածումը:                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|91. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել և  կառուցել անտենաների  |

|    |                           |բնութագրերի գրաֆիկներ               |

|____|___________________________|____________________________________|

|92. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում անտենաների   |

|    |                           |հիմնական պարամետրերը,               |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում և            |

|    |                           |տարբերակում անտենա-ֆիդերային        |

|    |                           |սարքերը,                            |

|    |                           |3) ճիշտ է չափում և  կառուցում       |

|    |                           |անտենաների բնութագրերի գրաֆիկները:  |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՉԱՓԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|93. |Մոդուլի դասիչը             |ԿՑԿ -5-21-009                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|94. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  չափագիտության հիմունքների,|

|    |                           |չափիչ սարքերի և  չափման մեթոդների   |

|    |                           |վերաբերյալ գիտելիքներ և  դրանք      |

|    |                           |գործնականում կիրառելու              |

|    |                           |կարողություններ:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|95. |Մոդուլի տևողությունը       |54 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|96. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-006     |

|    |                           |«Էլեկտրատեխնիկայի հիմունքներ»       |

|    |                           |մոդուլը:                            |

|____|___________________________|____________________________________|

|97. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|98. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել չափագիտության           |

|    |                           |հիմունքները                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|99. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում չափագիտության|

|    |                           |հիմնական հասկացությունները,         |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում չափումների   |

|    |                           |մեթոդները,                          |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում չափումների   |

|    |                           |արդյունքների թույլատրելի շեղումների |

|    |                           |կախվածությունը չափումների մեթոդից և |

|    |                           |սարքերի տիպերից,                    |

|    |                           |4) ճիշտ է ներկայացնում թվային և     |

|    |                           |անալոգային չափիչ սարքերի տեսակները  |

|    |                           |և  պայմանական նշանները:             |

|____|___________________________|____________________________________|

|100.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել չափագիտությունը         |

|    |                           |էլեկտրակապի և  օպտիկական կապի       |

|    |                           |համակարգերում                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|101.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում չափիչ սարքի  |

|    |                           |կիրառման առանձնահատկությունները կապի|

|    |                           |համակարգերում,                      |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում օհմմետրը,    |

|    |                           |ամպերմետրը և  վոլտմետրը,            |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում մուլտիմետրը, |

|    |                           |4) ճիշտ է ներկայացնում օսցիլոգրաֆը, |

|    |                           |5) ճիշտ է ներկայացնում օպտիկական    |

|    |                           |ազդանշանի հզորության չափիչ գործիքը  |

|    |                           |(Փաուըմեդըր (powermetr)),           |

|    |                           |6) ճիշտ է ներկայացնում օպտիկական    |

|    |                           |ռեֆլեկտոմետրը:                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|102.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Իրականացնել չափումներ էլեկտրակապի և |

|    |                           |օպտիկական կապի համակարգերում        |

|____|___________________________|____________________________________|

|103.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է կատարում չափումներ        |

|    |                           |օհմմետրով, ամպերմետրերով և          |

|    |                           |վոլտմետրերով,                       |

|    |                           |2) ճիշտ է կատարում չափումներ        |

|    |                           |մուլտիմետրով,                       |

|    |                           |3) ճիշտ է կատարում չափումներ        |

|    |                           |օսցիլոգրաֆով,                       |

|    |                           |4) ճիշտ է կատարում չափումներ        |

|    |                           |օպտիկական ազդանշանի հզորության չափիչ|

|    |                           |գործիքով,                           |

|    |                           |5) ճիշտ է կատարում չափումներ        |

|    |                           |օպտիկական ռեֆլեկտոմետրով:           |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԻՄՊՈՒԼՍԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|104.|Մոդուլի դասիչը             |ԿՑԿ 5-21-010                        |

|____|___________________________|____________________________________|

|105.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  իմպուլսային տեխնիկայի     |

|    |                           |կիրառման ոլորտների աշխատանքի        |

|    |                           |սկզբունքի, տրամաբանական սխեմաների,  |

|    |                           |հիմնական էլեմենտների, տեղաշարժի     |

|    |                           |ռեգիստրների, վերծանիչների,          |

|    |                           |իմպուլսների գեներատորների           |

|    |                           |կառուցվածքի վերաբերյալ գիտելիքներ և |

|    |                           |դրանք գործնականում կիրառելու        |

|    |                           |կարողություններ:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|106.|Մոդուլի տևողությունը       |72 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|107.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-007     |

|    |                           |«Կիսահաղորդչային սարքեր» մոդուլը:   |

|____|___________________________|____________________________________|

|108.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|109.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել իմպուլսային տեխնիկան    |

|____|___________________________|____________________________________|

|110.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային  |

|    |                           |տեխնիկայի հիմնական էլեմենտները,     |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային  |

|    |                           |տեխնիկայի կիրառման ոլորտները:       |

|____|___________________________|____________________________________|

|111.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել իմպուլսային տեխնիկայի   |

|    |                           |բաղադրիչները                        |

|____|___________________________|____________________________________|

|112.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային  |

|    |                           |տեխնիկայի տրամաբանական սխեմաները,   |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսների  |

|    |                           |գեներատորների աշխատանքի սկզբունքը,  |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում վերծանիչների |

|    |                           |և  տեղաշարժի ռեգիստրների            |

|    |                           |կառուցվածքը,                        |

|    |                           |4) ճիշտ է ներկայացնում օպերատիվ     |

|    |                           |հիշողության սարքերը:                |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԻԿՐՈՊՐՈՑԵՍՈՐՆԵՐ ԵՎ ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱ»         |

|_____________________________________________________________________|

|113.|Մոդուլի դասիչը             |ԿՑԿ -5-21-011                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|114.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  հաշվողական տեխնիկայի      |

|    |                           |սարքավորումներում միկրոպրոցեսորների |

|    |                           |գործնական կիրառման վերաբերյալ       |

|    |                           |գիտելիքներ, ասեմբլեր լեզվով         |

|    |                           |ծրագրավորման, սարքավորումների       |

|    |                           |թեստավորման, ծրագրերում խնդիրների   |

|    |                           |հայտնաբերման և  դրանց վերացման      |

|    |                           |կարողություններ և  հմտություններ:   |

|____|___________________________|____________________________________|

|115.|Մոդուլի տևողությունը       |72 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|116.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար`  |

|    |                           |ուսանողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-005     |

|    |                           |«Ճարտարագիտական գրաֆիկա»,           |

|    |                           |ԿՑԿ-5-21-004 «Ալգորիթմների և        |

|    |                           |ծրագրավորման հիմունքներ» մոդուլները:|

|____|___________________________|____________________________________|

|117.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|118.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել միկրոպրոցեսորների       |

|    |                           |զարգացման պատմությունը              |

|____|___________________________|____________________________________|

|119.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |միկրոպրոցեսորների ստեղծման          |

|    |                           |պատմությունը,                       |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում Ինթել 4004,  |

|    |                           |ԹիԱյ ԷիԷմԷս 1000 (Intel 4004, TI TMS|

|    |                           |1000) միկրոպրոցեսորների կառուցվածքն |

|    |                           |ու առանձնահատկությունները,          |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում 8, 16, 32 և  |

|    |                           |64-բիտանոց ընդհանուր նշանակության   |

|    |                           |կենտրոնական պրոցեսորների (ՍիՓիՅու   |

|    |                           |CPU)) ստեղծման և  զարգացման         |

|    |                           |պատմությունը,                       |

|    |                           |4) ճիշտ է ներկայացնում առաջանցիկ    |

|    |                           |կառուցվածքով ԱրԱյԷսՍի ԷսօՍի ՍիՓիՅու,|

|    |                           |ԴիԷսՓի, ՋիՓիՅու (RISC, SoC CPU,     |

|    |                           |DSP, GPU) միկրոպրոցեսորների ստեղծման|

|    |                           |պատմությունը և  դրանց կիրառությունը:|

|____|___________________________|____________________________________|

|120.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ծրագրավորել ասեմբլեր ծրագրավորման   |

|    |                           |լեզվով                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|121.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային|

|    |                           |միկրոպրոցեսորի մուտք-ելք ապահովող   |

|    |                           |միավորները (Այ/Օ Յունիթ (I/O unit)),|

|    |                           |թվաբանական տրամաբանության միավորը   |

|    |                           |(ԷյԷլՅու (ALU)), կառավարող միավորը  |

|    |                           |(Քընթրոլ Յունիթ (Control Unit)),    |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում կենտրոնական  |

|    |                           |մշակման միավորի (ՍիՓիՅու CPU))      |

|    |                           |աշխատանքը,                          |

|    |                           |3) ճիշտ է նկարագրում բինար          |

|    |                           |ծրագրավորման տրամաբանությունը       |

|    |                           |կենտրոնական մշակման միավորի (ՍիՓիՅու|

|    |                           |CPU)) աշխատանքը կազմակերպելու համար,|

|    |                           |4) ճիշտ է ներկայացնում չիպերի       |

|    |                           |(չիփսեթ (chipset)) գործառույթն ու   |

|    |                           |կենտրոնական մշակման միավորի         |

|    |                           |գնահատման բնութագրերը, պրոցեսորի    |

|    |                           |արագությունը, տվյալների փոխանցման   |

|    |                           |լարախմբի արագությունը (բաս սփիդ (bus|

|    |                           |speed)), Էլ1-Էլ2-Էլ3 (L1-L2-L3)     |

|    |                           |հատուկ արագագործ հիշողության սարքը  |

|    |                           |(Քէշ cache)) և  կենտրոնական մշակման |

|    |                           |միավորը Էլ2 Քէշ-ին (L2 cache)       |

|    |                           |միացնող լարախումբը (բէքսայդ բաս     |

|    |                           |backside bus)),                     |

|    |                           |5) ճիշտ է իրականացնում ասեմբլերով   |

|    |                           |ծրագրավորում և  կատարում            |

|    |                           |փորձարկումներ մուտք-ելք ապահովող    |

|    |                           |միավորների կառավարման նպատակով,     |

|    |                           |6) ճիշտ է ներկայացնում Ինթել,       |

|    |                           |ԷյԷմԴի, ՎիԱյԷյ/Սայրեքս, ԱրԱյԷսՍի և  |

|    |                           |ՍիԱյԷսՍի (Intel, AMD, VIA/Cyrix,    |

|    |                           |RISC և  CISC) պրոցեսորները,         |

|    |                           |7) ճիշտ է ներկայացնում պրոցեսորի    |

|    |                           |քարտրիջի տեսակները, ծրագրերի կապը   |

|    |                           |պրոտոկոլների հետ (սաքեթ (socket)),  |

|    |                           |համակարգչի հզորությունը լրացնող     |

|    |                           |ադապտերները (սլոթ (slot)):          |

|____|___________________________|____________________________________|

|122.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել միկրոպրոցեսորների       |

|    |                           |տեսակները                           |

|____|___________________________|____________________________________|

|123.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |միկրոպրոցեսորները տվյալների մշակման |

|    |                           |արագագործության, հիշողության,       |

|    |                           |տվյալների փոխանցման արագության      |

|    |                           |տեսանկյունից,                       |

|    |                           |2) ճիշտ է համեմատում Սելըրոն,       |

|    |                           |Պենտիում III, IV, Էթլըն ԷքսՓի,      |

|    |                           |Դուրոն, Փաուը ՓիԷս 4 (Celeron,      |

|    |                           |Pentium III, IV, Athlon XP, Duron,  |

|    |                           |Power PC G4) և  այլ                 |

|    |                           |միկրոպրոցեսորները,                  |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |միկրոպրոցեսորների հիմնական          |

|    |                           |արտադրողներին և  այդ արտադրողների   |

|    |                           |հիմնական տեխնիկական                 |

|    |                           |առանձնահատկությունները,             |

|    |                           |4) ճիշտ է ներկայացնում 8-ից մինչև   |

|    |                           |64-բիտանոց և  այլ առանձնահատուկ     |

|    |                           |տեխնիկական լուծումներով             |

|    |                           |միկրոպրոցեսորների հիմնական          |

|    |                           |տարբերությունները:                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|124.|Ուսումնառության արդյունք 4 |Կատարել պորտերի, լարերի, այլ        |

|    |                           |ծայրամասային սարքերի ինստալյացիա և  |

|    |                           |փորձարկում                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|125.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է կատարում համակարգչի       |

|    |                           |կառուցվածքի վերլուծություն և        |

|    |                           |որոշում նորացման կամ հզորացման      |

|    |                           |հնարավորությունները,                |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչի   |

|    |                           |հիմնական բաղադրիչները, վերլուծում   |

|    |                           |մայր պլատան (մադըբորդ (motherboard))|

|    |                           |և  համակարգի գործարկման ծրագրային   |

|    |                           |գործընթացները (ՓՕՍԹ (POST)),        |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում տվյալների    |

|    |                           |փոխանցման լարերը, լարախմբերը,       |

|    |                           |մայրական պլատան և  պորտերը,         |

|    |                           |4) ճիշտ է ներկայացնում և  կատարում  |

|    |                           |համակարգչի սնուցման, ԻԷսԴի (ESD)    |

|    |                           |անվտանգության միջոցառումների և      |

|    |                           |սարքերի ավելացման հիմնական          |

|    |                           |ընթացակարգերը,                      |

|    |                           |5) ճիշտ է ներկայացնում ՍիՓիՅու      |

|    |                           |(CPU), ԱրԷյԷմ (RAM), մայրական       |

|    |                           |պլատաների (մադըբորդ (motherboard)), |

|    |                           |լարախմբերի, դրայվերների,            |

|    |                           |մուտքային-ելքային ինտերֆեյսերի և    |

|    |                           |այլ սարքերի տեխնիկական նկարագրերը,  |

|    |                           |6) ճիշտ է ներկայացնում և  կատարում  |

|    |                           |համակարգիչ կոմպլեկտավորելու հիմնական|

|    |                           |գործընթացները,                      |

|    |                           |7) ճիշտ է կատարում համակարգիչների   |

|    |                           |վերանորոգման և  պլանային սպասարկման |

|    |                           |աշխատանքները:                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|126.|Ուսումնառության արդյունք 5 |Կատարել հիմնական սարքավորումների ու |

|    |                           |ծրագրերի գործարկում և  շահագործում  |

|____|___________________________|____________________________________|

|127.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |սարքավորումներում և  ծրագրերում     |

|    |                           |առաջացած խնդիրների լուծման          |

|    |                           |տարբերակները,                       |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում թեստավորման  |

|    |                           |և  ախտորոշման հիմնական              |

|    |                           |ընթացակարգերը,                      |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում խնդրի        |

|    |                           |ախտորոշման համար անհրաժեշտ հիմնական |

|    |                           |նախանշանները,                       |

|    |                           |4) ճիշտ է իրականացնում համակարգչի   |

|    |                           |հզորացման, հեռահար կառավարմամբ      |

|    |                           |սարքերի և  ծրագրերի նորացման        |

|    |                           |անհրաժեշտության գնահատում,          |

|    |                           |5) ճիշտ է բացահայտում հիմնական      |

|    |                           |խնդիրները և  դրանք վերացնելու       |

|    |                           |գործիքակազմը,                       |

|    |                           |6) ճիշտ է հավաքում ու համադրում     |

|    |                           |համակարգիչները, համակարգերն ու կցորդ|

|    |                           |սարքավորումները,                    |

|    |                           |7) ճիշտ է կատարում համակարգչի       |

|    |                           |թեստավորում:                        |

|_____________________________________________________________________|

|      ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ»             |

|_____________________________________________________________________|

|128.|Մոդուլի դասիչը             |ԿՑԿ -5-21-012                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|129.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  հեռահաղորդակցության       |

|    |                           |համակարգերի, նրանց ֆունկցիոնալ      |

|    |                           |առանձնահատկությունների, մոդեմների   |

|    |                           |օգնությամբ տվյալների հաղորդման      |

|    |                           |սկզբունքների, հեռահաղորդակցության   |

|    |                           |համակարգերում ծրագրային ապահովման   |

|    |                           |վերաբերյալ գիտելիքներ և  դրանք      |

|    |                           |գործնականում կիրառելու              |

|    |                           |կարողություններ:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|130.|Մոդուլի տևողությունը       |54 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|131.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-011     |

|    |                           |«Միկրոպրոցեսորներ և  հաշվողական     |

|    |                           |տեխնիկա» մոդուլը:                   |

|____|___________________________|____________________________________|

|132.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|133.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել հեռահաղորդակցության     |

|    |                           |համակարգերը                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|134.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |հեռահաղորդակցության համակարգը որպես |

|    |                           |սարքավորումների և  ծրագրերի         |

|    |                           |միասնություն,                       |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |հեռահաղորդակցության համակարգերի     |

|    |                           |բաղադրիչները բլոկ սխեմայի վրա և     |

|    |                           |բացատրում դրանց ֆունկցիոնալ         |

|    |                           |նշանակությունը:                     |

|____|___________________________|____________________________________|

|135.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել հեռահաղորդակցության     |

|    |                           |համակարգի գործողությունները         |

|____|___________________________|____________________________________|

|136.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |հեռահաղորդակցության համակարգի       |

|    |                           |յուրաքանչյուր բաղադրիչի ֆունկցիոնալ |

|    |                           |գործողությունները,                  |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում տվյալների    |

|    |                           |հաղորդումը մոդեմի օգնությամբ:       |

|____|___________________________|____________________________________|

|137.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել մոդեմների ֆունկցիաները  |

|____|___________________________|____________________________________|

|138.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է գծում մոդեմի բլոկ սխեման, |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում մոդեմի       |

|    |                           |աշխատանքի սկզբունքը, անալոգային     |

|    |                           |ազդանշանի վերափոխումը թվային        |

|    |                           |ազդանշանի և  հակառակը,              |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |հեռահաղորդակցության համակարգերի     |

|    |                           |ծրագրային ապահովումը:               |

|_____________________________________________________________________|

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
21.12.2021
N 90-Ն
Հրաման