ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
21 դեկտեմբերի 2021 թվականի N 90-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0714.07.5 «ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0714.07.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ԿԱՊԻ ՑԱՆՑԵՐԻ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՎ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2013 Թ. ՀՈՒՆՎԱՐԻ 16-Ի N 19-Ն ՀՐԱՄԱՆՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՐԱՖԻԿԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|45. |Մոդուլի դասիչը |ԿՑԿ -5-21-005 |
|____|___________________________|____________________________________|
|46. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել մասնագիտական աշխատանքային |
| | |գծագրեր կարդալու, մասնագիտական |
| | |սխեմաներ ու գծագրեր կատարելու, |
| | |աշխատանքային գծագրին ներկայացվող |
| | |տեխնիկական պահանջների վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|47. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|48. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |նախնական մասնագիտական գիտելիքներ |
| | |պետք չեն: |
|____|___________________________|____________________________________|
|49. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|50. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Կատարել աշխատանքային գծագրեր, |
| | |էսքիզներ, ձևավորումներ տեխնիկական |
| | |պահանջների համապատասխան |
|____|___________________________|____________________________________|
|51. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում է դետալի գծագիրը,|
| | |2) ճիշտ է թվարկում և բացատրում |
| | |էսքիզի իրականացման հերթականությունը |
| | |և կարգը, |
| | |3) ճիշտ է պատկերում դետալի |
| | |աշխատանքային գծագիրը, |
| | |4) ճիշտ է պատկերում միացումների |
| | |ամրակային դետալները, |
| | |5) ճիշտ է պատկերում պարուրակը |
| | |ամրակային դետալների վրա: |
|____|___________________________|____________________________________|
|52. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Կատարել հավաքական գծագիր |
|____|___________________________|____________________________________|
|53. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է գծում հավաքական հանգույցի |
| | |դետալների էսքիզները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում հավաքական |
| | |գծագրեր, |
| | |3) ճիշտ է տեղադրում գծագրի չափսերը, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում հավաքական |
| | |գծագրի դետալավորում, |
| | |5) ճիշտ է կառուցում աքսիոնոմետրիա, |
| | |6) ճիշտ է գծագրում դետալներ ու |
| | |ամբողջական սխեմաներ համակարգչի |
| | |օգնությամբ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|54. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ֆորմատավորել գծագրերը ըստ տեխնիկական|
| | |պահանջների և ստանդարտների |
|____|___________________________|____________________________________|
|55. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սխեմաների |
| | |կատարման համար ներկայացվող |
| | |տեխնիկական պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում սխեմաների |
| | |տարրերի գրաֆիկական պատկերները` ըստ |
| | |ստանդարտների, |
| | |3) ճիշտ է ֆորմատավորում գծագրերը` |
| | |ըստ ստանդարտի: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|56. |Մոդուլի դասիչը |ԿՑԿ -5-21-006 |
|____|___________________________|____________________________________|
|57. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել հաստատուն և փոփոխական |
| | |հոսանքի շարժիչների, էլեկտրական |
| | |շղթաների, ռադիոդետալների, |
| | |տրանսֆորմատորների, էլեկտրաչափման |
| | |սարքերի և չափումներ կատարելու |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|58. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|59. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար` |
| | |ուսանողը պետք է նախապես |
| | |ուսումնասիրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-5-21-001 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին |
| | |օգնություն», ԿՑԿ-5-21-005 |
| | |«Ճարտարագիտական գրաֆիկա» մոդուլները:|
|____|___________________________|____________________________________|
|60. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|61. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Կառուցել հաստատուն հոսանքի |
| | |էլեկտրական շղթաներ և կատարել |
| | |էլեկտրական չափումներ |
|____|___________________________|____________________________________|
|62. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն |
| | |հոսանքի էլեկտրական շղթաների բաղադրիչ|
| | |տարրերը, |
| | |2) ճիշտ է հաշվարկում հաստատուն |
| | |էլեկտրական հոսանքի շղթաներ, |
| | |3) ճիշտ է հավաքում ռադիոդետալների |
| | |կիրառմամբ հաստատուն հոսանքի |
| | |էլեկտրական շղթաներ, |
| | |4) ճիշտ է չափում շղթայի էլեկտրական |
| | |պարամետրերը առանձին տեղամասերում և |
| | |ամբողջական շղթայում, |
| | |5) պահպանում է աշխատանքի |
| | |անվտանգության կանոնները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|63. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Հաշվարկել փոփոխական հոսանքի |
| | |էլեկտրական շղթայի պարամետրերը և |
| | |կատարել էլեկտրական չափումներ |
|____|___________________________|____________________________________|
|64. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական |
| | |հոսանքը բնորոշող չափանիշները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սինուսոիդալ |
| | |լարման պարզագույն շղթաները, |
| | |3) ճիշտ է չափում փոփոխական հոսանքի |
| | |շղթայի պարամետրերը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում էլեկտրական |
| | |չափումներ` պահպանելով աշխատանքի |
| | |անվտանգության կանոնները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|65. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել տրանսֆորմատորները և |
| | |կատարել չափումներ |
|____|___________________________|____________________________________|
|66. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |տրանսֆորմատորի նշանակությունը, |
| | |կառուցվածքը և աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |տրանսֆորմատորի տեսակները և |
| | |օգտագործման բնագավառները, |
| | |3) ճիշտ է կատարում տրանսֆորմատորի |
| | |պարամետրերի չափումներ, |
| | |4) պահպանում է աշխատանքի |
| | |անվտանգության կանոնները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|67. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել հաստատուն և փոփոխական |
| | |հոսանքի շարժիչները |
|____|___________________________|____________________________________|
|68. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն |
| | |հոսանքի շարժիչի կառուցվածքը և |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական |
| | |հոսանքի շարժիչի կառուցվածքը և |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում շարժիչների |
| | |պլանային սպասարկման եղանակները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԻՍԱՀԱՂՈՐԴՉԱՅԻՆ ՍԱՐՔԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|69. |Մոդուլի դասիչը |ԿՑԿ -5-21-007 |
|____|___________________________|____________________________________|
|70. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել հեռահաղորդակցության |
| | |տեխնոլոգիաներում և այլ |
| | |բնագավառներում կիսահաղորդչային |
| | |սարքերի կիրառման վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|71. |Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|72. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի |
| | |ԿՑԿ-5-21-006 «Էլեկտրատեխնիկայի |
| | |հիմունքներ» մոդուլը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|73. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|74. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել կիսահաղորդիչների |
| | |կառուցվածքը |
|____|___________________________|____________________________________|
|75. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |կիսահաղորդիչներում կիրառվող |
| | |նյութերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |կիսահաղորդիչների տեսակները և դրանց |
| | |կառուցվածքը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|76. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Գծել փոփոխական էլեկտրական հոսանքի |
| | |ուղղիչ սարքերի հավաքման սխեմաներ |
|____|___________________________|____________________________________|
|77. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է դասակարգում կիսահաղորդիչ |
| | |դիոդներն ըստ նշանակության, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ուղղիչ |
| | |դիոդների բնութագրերը և պարամետրերը,|
| | |3) ճիշտ է պատկերում փոփոխական |
| | |էլեկտրական հոսանքի ուղղիչ սխեմաներ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|78. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Կազմել տրանզիստորի միացման սխեմաներ |
|____|___________________________|____________________________________|
|79. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում տրանզիսստորի |
| | |կառուցվածքը, պայմանական նշանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տրանզիստորի |
| | |աշխատանքային ռեժիմները և |
| | |հաճախականային բնութագրերը, |
| | |3) ճիշտ է կազմում տրանզիստորի |
| | |միացման սխեմաներ լաբորատոր |
| | |պայմաններում, |
| | |4) ճիշտ է հավաքում սխեմաները, |
| | |ստուգում միացման ճշտությունը, |
| | |5) ճիշտ է կատարում համապատասխան |
| | |չափումներ` պահպանելով անվտանգության |
| | |կանոնները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում տրանզիստորի |
| | |կիրառման բնագավառները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԷԼԵԿՏՐԱԴԻՆԱՄԻԿԱ, ԱՆՏԵՆԱՆԵՐ ԵՎ |
| ՌԱԴԻՈԱԼԻՔՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|80. |Մոդուլի դասիչը |ԿՑԿ -5-21-008 |
|____|___________________________|____________________________________|
|81. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել էլեկտրամագնիսական դաշտի |
| | |վեկտորների, ռադիոալիքների տարածման |
| | |առանձնահատկությունների, անտենաների |
| | |հիմնական պարամետրերի, կապի |
| | |բնագավառում լայն կիրառում գտած |
| | |անտենաների տեսակների վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|82. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|83. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |ուսանողը պետք է նախապես |
| | |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-006 |
| | |«Էլեկտրատեխնիկայի հիմունքներ» |
| | |մոդուլը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|84. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|85. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել էլեկտրամագնիսական դաշտը |
|____|___________________________|____________________________________|
|86. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |էլեկտրամագնիսական դաշտի |
| | |դրսևորումները տարբեր միջավայրերում,|
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |էլեկտրամագնիսական ալիքների |
| | |բնութագրերը վակուումում, հաղորդիչ և |
| | |դիէլեկտրիկ միջավայրերում: |
|____|___________________________|____________________________________|
|87. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել էլեկտրամագնիսական |
| | |ալիքների տարածումը |
|____|___________________________|____________________________________|
|88. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |էլեկտրամագնիսական ալիքների |
| | |ուղղորդման տարբեր համակարգերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տիպի |
| | |հաղորդման գծերի կիրառումը կապի |
| | |ցանցերում: |
|____|___________________________|____________________________________|
|89. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել էլեկտրամագնիսական |
| | |ալիքների տարածման |
| | |առանձնահակությունները |
|____|___________________________|____________________________________|
|90. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |էլեկտրամագնիսական ալիքների տարածման |
| | |առանձնահատկությունները երկրի |
| | |մակերևույթի մոտ, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ռադիոալիքների|
| | |տրոպոսֆերային և իոնոսֆերային |
| | |տարածումը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|91. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել և կառուցել անտենաների |
| | |բնութագրերի գրաֆիկներ |
|____|___________________________|____________________________________|
|92. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում անտենաների |
| | |հիմնական պարամետրերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում և |
| | |տարբերակում անտենա-ֆիդերային |
| | |սարքերը, |
| | |3) ճիշտ է չափում և կառուցում |
| | |անտենաների բնութագրերի գրաֆիկները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՉԱՓԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|93. |Մոդուլի դասիչը |ԿՑԿ -5-21-009 |
|____|___________________________|____________________________________|
|94. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել չափագիտության հիմունքների,|
| | |չափիչ սարքերի և չափման մեթոդների |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|95. |Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|96. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |ուսանողը պետք է նախապես |
| | |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-006 |
| | |«Էլեկտրատեխնիկայի հիմունքներ» |
| | |մոդուլը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|97. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|98. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել չափագիտության |
| | |հիմունքները |
|____|___________________________|____________________________________|
|99. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում չափագիտության|
| | |հիմնական հասկացությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում չափումների |
| | |մեթոդները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում չափումների |
| | |արդյունքների թույլատրելի շեղումների |
| | |կախվածությունը չափումների մեթոդից և |
| | |սարքերի տիպերից, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում թվային և |
| | |անալոգային չափիչ սարքերի տեսակները |
| | |և պայմանական նշանները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|100.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել չափագիտությունը |
| | |էլեկտրակապի և օպտիկական կապի |
| | |համակարգերում |
|____|___________________________|____________________________________|
|101.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում չափիչ սարքի |
| | |կիրառման առանձնահատկությունները կապի|
| | |համակարգերում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում օհմմետրը, |
| | |ամպերմետրը և վոլտմետրը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մուլտիմետրը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում օսցիլոգրաֆը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում օպտիկական |
| | |ազդանշանի հզորության չափիչ գործիքը |
| | |(Փաուըմեդըր (powermetr)), |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում օպտիկական |
| | |ռեֆլեկտոմետրը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|102.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Իրականացնել չափումներ էլեկտրակապի և |
| | |օպտիկական կապի համակարգերում |
|____|___________________________|____________________________________|
|103.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում չափումներ |
| | |օհմմետրով, ամպերմետրերով և |
| | |վոլտմետրերով, |
| | |2) ճիշտ է կատարում չափումներ |
| | |մուլտիմետրով, |
| | |3) ճիշտ է կատարում չափումներ |
| | |օսցիլոգրաֆով, |
| | |4) ճիշտ է կատարում չափումներ |
| | |օպտիկական ազդանշանի հզորության չափիչ|
| | |գործիքով, |
| | |5) ճիշտ է կատարում չափումներ |
| | |օպտիկական ռեֆլեկտոմետրով: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԻՄՊՈՒԼՍԱՅԻՆ ՏԵԽՆԻԿԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|104.|Մոդուլի դասիչը |ԿՑԿ 5-21-010 |
|____|___________________________|____________________________________|
|105.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել իմպուլսային տեխնիկայի |
| | |կիրառման ոլորտների աշխատանքի |
| | |սկզբունքի, տրամաբանական սխեմաների, |
| | |հիմնական էլեմենտների, տեղաշարժի |
| | |ռեգիստրների, վերծանիչների, |
| | |իմպուլսների գեներատորների |
| | |կառուցվածքի վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|106.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|107.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |ուսանողը պետք է նախապես |
| | |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-007 |
| | |«Կիսահաղորդչային սարքեր» մոդուլը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|108.|Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|109.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել իմպուլսային տեխնիկան |
|____|___________________________|____________________________________|
|110.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային |
| | |տեխնիկայի հիմնական էլեմենտները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային |
| | |տեխնիկայի կիրառման ոլորտները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|111.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել իմպուլսային տեխնիկայի |
| | |բաղադրիչները |
|____|___________________________|____________________________________|
|112.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսային |
| | |տեխնիկայի տրամաբանական սխեմաները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում իմպուլսների |
| | |գեներատորների աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում վերծանիչների |
| | |և տեղաշարժի ռեգիստրների |
| | |կառուցվածքը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում օպերատիվ |
| | |հիշողության սարքերը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԻԿՐՈՊՐՈՑԵՍՈՐՆԵՐ ԵՎ ՀԱՇՎՈՂԱԿԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|113.|Մոդուլի դասիչը |ԿՑԿ -5-21-011 |
|____|___________________________|____________________________________|
|114.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել հաշվողական տեխնիկայի |
| | |սարքավորումներում միկրոպրոցեսորների |
| | |գործնական կիրառման վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ, ասեմբլեր լեզվով |
| | |ծրագրավորման, սարքավորումների |
| | |թեստավորման, ծրագրերում խնդիրների |
| | |հայտնաբերման և դրանց վերացման |
| | |կարողություններ և հմտություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|115.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|116.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար` |
| | |ուսանողը պետք է նախապես |
| | |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-005 |
| | |«Ճարտարագիտական գրաֆիկա», |
| | |ԿՑԿ-5-21-004 «Ալգորիթմների և |
| | |ծրագրավորման հիմունքներ» մոդուլները:|
|____|___________________________|____________________________________|
|117.|Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|118.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել միկրոպրոցեսորների |
| | |զարգացման պատմությունը |
|____|___________________________|____________________________________|
|119.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |միկրոպրոցեսորների ստեղծման |
| | |պատմությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում Ինթել 4004, |
| | |ԹիԱյ ԷիԷմԷս 1000 (Intel 4004, TI TMS|
| | |1000) միկրոպրոցեսորների կառուցվածքն |
| | |ու առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում 8, 16, 32 և |
| | |64-բիտանոց ընդհանուր նշանակության |
| | |կենտրոնական պրոցեսորների (ՍիՓիՅու |
| | |CPU)) ստեղծման և զարգացման |
| | |պատմությունը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում առաջանցիկ |
| | |կառուցվածքով ԱրԱյԷսՍի ԷսօՍի ՍիՓիՅու,|
| | |ԴիԷսՓի, ՋիՓիՅու (RISC, SoC CPU, |
| | |DSP, GPU) միկրոպրոցեսորների ստեղծման|
| | |պատմությունը և դրանց կիրառությունը:|
|____|___________________________|____________________________________|
|120.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ծրագրավորել ասեմբլեր ծրագրավորման |
| | |լեզվով |
|____|___________________________|____________________________________|
|121.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային|
| | |միկրոպրոցեսորի մուտք-ելք ապահովող |
| | |միավորները (Այ/Օ Յունիթ (I/O unit)),|
| | |թվաբանական տրամաբանության միավորը |
| | |(ԷյԷլՅու (ALU)), կառավարող միավորը |
| | |(Քընթրոլ Յունիթ (Control Unit)), |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կենտրոնական |
| | |մշակման միավորի (ՍիՓիՅու CPU)) |
| | |աշխատանքը, |
| | |3) ճիշտ է նկարագրում բինար |
| | |ծրագրավորման տրամաբանությունը |
| | |կենտրոնական մշակման միավորի (ՍիՓիՅու|
| | |CPU)) աշխատանքը կազմակերպելու համար,|
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում չիպերի |
| | |(չիփսեթ (chipset)) գործառույթն ու |
| | |կենտրոնական մշակման միավորի |
| | |գնահատման բնութագրերը, պրոցեսորի |
| | |արագությունը, տվյալների փոխանցման |
| | |լարախմբի արագությունը (բաս սփիդ (bus|
| | |speed)), Էլ1-Էլ2-Էլ3 (L1-L2-L3) |
| | |հատուկ արագագործ հիշողության սարքը |
| | |(Քէշ cache)) և կենտրոնական մշակման |
| | |միավորը Էլ2 Քէշ-ին (L2 cache) |
| | |միացնող լարախումբը (բէքսայդ բաս |
| | |backside bus)), |
| | |5) ճիշտ է իրականացնում ասեմբլերով |
| | |ծրագրավորում և կատարում |
| | |փորձարկումներ մուտք-ելք ապահովող |
| | |միավորների կառավարման նպատակով, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում Ինթել, |
| | |ԷյԷմԴի, ՎիԱյԷյ/Սայրեքս, ԱրԱյԷսՍի և |
| | |ՍիԱյԷսՍի (Intel, AMD, VIA/Cyrix, |
| | |RISC և CISC) պրոցեսորները, |
| | |7) ճիշտ է ներկայացնում պրոցեսորի |
| | |քարտրիջի տեսակները, ծրագրերի կապը |
| | |պրոտոկոլների հետ (սաքեթ (socket)), |
| | |համակարգչի հզորությունը լրացնող |
| | |ադապտերները (սլոթ (slot)): |
|____|___________________________|____________________________________|
|122.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել միկրոպրոցեսորների |
| | |տեսակները |
|____|___________________________|____________________________________|
|123.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |միկրոպրոցեսորները տվյալների մշակման |
| | |արագագործության, հիշողության, |
| | |տվյալների փոխանցման արագության |
| | |տեսանկյունից, |
| | |2) ճիշտ է համեմատում Սելըրոն, |
| | |Պենտիում III, IV, Էթլըն ԷքսՓի, |
| | |Դուրոն, Փաուը ՓիԷս 4 (Celeron, |
| | |Pentium III, IV, Athlon XP, Duron, |
| | |Power PC G4) և այլ |
| | |միկրոպրոցեսորները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |միկրոպրոցեսորների հիմնական |
| | |արտադրողներին և այդ արտադրողների |
| | |հիմնական տեխնիկական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում 8-ից մինչև |
| | |64-բիտանոց և այլ առանձնահատուկ |
| | |տեխնիկական լուծումներով |
| | |միկրոպրոցեսորների հիմնական |
| | |տարբերությունները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|124.|Ուսումնառության արդյունք 4 |Կատարել պորտերի, լարերի, այլ |
| | |ծայրամասային սարքերի ինստալյացիա և |
| | |փորձարկում |
|____|___________________________|____________________________________|
|125.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում համակարգչի |
| | |կառուցվածքի վերլուծություն և |
| | |որոշում նորացման կամ հզորացման |
| | |հնարավորությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչի |
| | |հիմնական բաղադրիչները, վերլուծում |
| | |մայր պլատան (մադըբորդ (motherboard))|
| | |և համակարգի գործարկման ծրագրային |
| | |գործընթացները (ՓՕՍԹ (POST)), |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում տվյալների |
| | |փոխանցման լարերը, լարախմբերը, |
| | |մայրական պլատան և պորտերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում և կատարում |
| | |համակարգչի սնուցման, ԻԷսԴի (ESD) |
| | |անվտանգության միջոցառումների և |
| | |սարքերի ավելացման հիմնական |
| | |ընթացակարգերը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ՍիՓիՅու |
| | |(CPU), ԱրԷյԷմ (RAM), մայրական |
| | |պլատաների (մադըբորդ (motherboard)), |
| | |լարախմբերի, դրայվերների, |
| | |մուտքային-ելքային ինտերֆեյսերի և |
| | |այլ սարքերի տեխնիկական նկարագրերը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում և կատարում |
| | |համակարգիչ կոմպլեկտավորելու հիմնական|
| | |գործընթացները, |
| | |7) ճիշտ է կատարում համակարգիչների |
| | |վերանորոգման և պլանային սպասարկման |
| | |աշխատանքները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|126.|Ուսումնառության արդյունք 5 |Կատարել հիմնական սարքավորումների ու |
| | |ծրագրերի գործարկում և շահագործում |
|____|___________________________|____________________________________|
|127.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |սարքավորումներում և ծրագրերում |
| | |առաջացած խնդիրների լուծման |
| | |տարբերակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում թեստավորման |
| | |և ախտորոշման հիմնական |
| | |ընթացակարգերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում խնդրի |
| | |ախտորոշման համար անհրաժեշտ հիմնական |
| | |նախանշանները, |
| | |4) ճիշտ է իրականացնում համակարգչի |
| | |հզորացման, հեռահար կառավարմամբ |
| | |սարքերի և ծրագրերի նորացման |
| | |անհրաժեշտության գնահատում, |
| | |5) ճիշտ է բացահայտում հիմնական |
| | |խնդիրները և դրանք վերացնելու |
| | |գործիքակազմը, |
| | |6) ճիշտ է հավաքում ու համադրում |
| | |համակարգիչները, համակարգերն ու կցորդ|
| | |սարքավորումները, |
| | |7) ճիշտ է կատարում համակարգչի |
| | |թեստավորում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|128.|Մոդուլի դասիչը |ԿՑԿ -5-21-012 |
|____|___________________________|____________________________________|
|129.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել հեռահաղորդակցության |
| | |համակարգերի, նրանց ֆունկցիոնալ |
| | |առանձնահատկությունների, մոդեմների |
| | |օգնությամբ տվյալների հաղորդման |
| | |սկզբունքների, հեռահաղորդակցության |
| | |համակարգերում ծրագրային ապահովման |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|130.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|131.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |ուսանողը պետք է նախապես |
| | |ուսումնասիրած լինի ԿՑԿ-5-21-011 |
| | |«Միկրոպրոցեսորներ և հաշվողական |
| | |տեխնիկա» մոդուլը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|132.|Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|133.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել հեռահաղորդակցության |
| | |համակարգերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|134.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |հեռահաղորդակցության համակարգը որպես |
| | |սարքավորումների և ծրագրերի |
| | |միասնություն, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |հեռահաղորդակցության համակարգերի |
| | |բաղադրիչները բլոկ սխեմայի վրա և |
| | |բացատրում դրանց ֆունկցիոնալ |
| | |նշանակությունը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|135.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել հեռահաղորդակցության |
| | |համակարգի գործողությունները |
|____|___________________________|____________________________________|
|136.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |հեռահաղորդակցության համակարգի |
| | |յուրաքանչյուր բաղադրիչի ֆունկցիոնալ |
| | |գործողությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում տվյալների |
| | |հաղորդումը մոդեմի օգնությամբ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|137.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել մոդեմների ֆունկցիաները |
|____|___________________________|____________________________________|
|138.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է գծում մոդեմի բլոկ սխեման, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մոդեմի |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, անալոգային |
| | |ազդանշանի վերափոխումը թվային |
| | |ազդանշանի և հակառակը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |հեռահաղորդակցության համակարգերի |
| | |ծրագրային ապահովումը: |
|_____________________________________________________________________|
----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում