ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
8 հոկտեմբերի 2021 թվականի N 75-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0114.01.5 «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱ ԵՎ ՍՊՈՐՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0114.01.02.5 «ՄԱՐԶԻՉ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1047-Ն ՀՐԱՄԱՆՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|58.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀ-Ձ-5-21-001 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|59.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել բիզնես |
| | |գործունեություն իրականացնելու համար անհրաժեշտ |
| | |գործնական հմտություններ: Դրանք ներառում են |
| | |ինքնուրույն բիզնես կազմակերպելու և վարելու համար|
| | |անհրաժեշտ գործողությունների իրականացման |
| | |հմտություններ, որոնցում հաշվի է առնված ինչպես |
| | |գործարար ոլորտին հատուկ սկզբունքները, այնպես էլ |
| | |բիզնես գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի|
| | |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|60.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|61.|Մուտքային |Այս մոդուլի 1 և 2 ուսումնառության արդյունքներն |
| |պահանջները |ուսումնասիրելու համար սկզբնական մասնագիտական |
| | |գիտելիքներ պետք չեն: Մյուս ուսումնառության |
| | |արդյունքների ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է |
| | |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ |
| | |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական |
| | |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան ծրագրեր |
| | |մշակելու համար: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|62.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| | |գնահատման կարգը արդյունքի համար սահմանված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է |
|___|_______________|_________________________________________________|
|63.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի |
| |արդյունք 1 |ձևավորման գործընթացը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|64.|Կատարման |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ է |
| |չափանիշներ |մեկնաբանում, |
| | |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը, նպատակը և |
| | |ռազմավարությունը ճիշտ է սահմանում, |
| | |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի |
| | |անձնային հատկանիշների կարևորությունը |
| | |հիմնավորում է, |
| | |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական |
| | |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման գործընթացի |
| | |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է ձևավորված |
| | |բիզնես-գաղափարները, |
| | |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը ճիշտ է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|65.|Ուսումնառության|Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և գրանցման |
| |արդյունք 2 |կարգը, կառավարման գործընթացը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|66.|Կատարման |1) կազմակերպության կազմակերպական-իրավական |
| |չափանիշներ |ձևերի բնութագիրը ճիշտ է, |
| | |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող իրավական |
| | |ակտերի պահանջների ընկալումը ճիշտ է, |
| | |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի |
| | |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |4) կազմակերպության ստեղծման համար պահանջվող |
| | |փաստաթղթերի ձևավորումը ճիշտ է, |
| | |5) կազմակերպության կառավարման անհրաժեշտությունը |
| | |և խնդիրները ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը ճիշտ է, |
| | |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է, |
| | |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների ձևավորման |
| | |մոտեցումները ճիշտ է, |
| | |9) աշխատատեղերի ձևավորման և պարտականությունների|
| | |բաշխման մոտեցումները հիմնավոր է, |
| | |10) աշխատողների ընտրության կարգը հիմնավոր է, |
| | |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող |
| | |փաստաթղթերի ձևավորումը ամբողջական և հիմնավոր է,|
| | |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և |
| | |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է, |
| | |13) կառավարման արդյունավետության գնահատման |
| | |մոտեցումները հիմնավոր է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|67.|Ուսումնառության|Կատարել շուկայի հետազոտման և գնահատման |
| |արդյունք 3 |գործողություններ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|68.|Կատարման |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա» հասկացությունը, |
| |չափանիշներ |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը |
| | |հիմնավորում է, |
| | |3) շուկայի հետազոտման հիմնական ուղղությունները |
| | |բացահայտում է, |
| | |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը ճիշտ է |
| | |բնութագրում, |
| | |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների |
| | |ընտրությունը հիմնավոր է, |
| | |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման |
| | |մոտեցումները ճիշտ է, |
| | |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և գնորդի |
| | |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է, |
| | |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը հիմնավոր է,|
| | |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է, |
| | |10) մարքեթինգի գաղափարների /4P և 7P/ |
| | |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում, |
| | |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման |
| | |մոտեցումները հիմնավորված է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|69.|Ուսումնառության|Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և |
| |արդյունք 4 |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|70.|Կատարման |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և |
| |չափանիշներ |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում, |
| | |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև |
| | |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման |
| | |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի տնտեսագիտական |
| | |բնութագրերը ճիշտ է, |
| | |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և դրանց |
| | |առնչվող ցուցանիշների մեկնաբանությունը ճիշտ է, |
| | |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման էությունը |
| | |ճիշտ է բացատրում, նորմաների մեծության ձևավորման |
| | |մեխանիզմը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված |
| | |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է, |
| | |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման աղբյուրների |
| | |առանձնահատկությունները ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության հաշվարկման |
| | |մոտեցումները հիմնավոր է, |
| | |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի օգտագործման |
| | |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և |
| | |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման |
| | |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և |
| | |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման |
| | |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և |
| | |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ |
| | |վերլուծական գործողությունները և ըստ արդյունքների|
| | |եզրահանգումները հիմնավոր է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|71.|Ուսումնառության|Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել ապրանքի |
| |արդյունք 5 |/ծառայության/ գինը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|72.|Կատարման |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը ճիշտ է |
| |չափանիշներ |մեկնաբանում, |
| | |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը, |
| | |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները և |
| | |վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական |
| | |ձևակերպումները ճիշտ է, |
| | |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և |
| | |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար պահանջվող |
| | |ծախսերի կազմը հիմնավոր է ներկայացնում, |
| | |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ |
| | |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության |
| | |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է կիրառում, |
| | |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության միավորի |
| | |ինքնարժեքը, |
| | |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները ճիշտ է |
| | |գնահատում, |
| | |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի տարբերության|
| | |հիմնավորումը ճիշտ է, |
| | |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման |
| | |տրամաբանությունը բացատրում է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|73.|Ուսումնառության|Մշակել բիզնես պլան և գործողությունների ծրագիր |
| |արդյունք 6 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|74.|Կատարման |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես պլանի |
| |չափանիշներ |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության |
| | |մեկնաբանությունները ճիշտ է, |
| | |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ |
| | |ելակետային տվյալների կազմը և ձեռք բերման |
| | |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |4) ճիշտ է կատարում SWOT վերլուծություն, |
| | |5) SWOT վերլուծության արդյունքները կիրառում է |
| | |բիզնես պլանը մշակելու գործընթացում, |
| | |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները |
| | |հիմնավորված է, |
| | |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող |
| | |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը |
| | |հիմնավոր է, |
| | |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող ռեսուրսների |
| | |մեծությունները ճիշտ է սահմանվել, |
| | |9) բիզնես պլանով նախատեսված միջոցառումների |
| | |իրականացման ռիսկերը և դրանց հաղթահարման քայլերը |
| | |հիմնավոր են: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|75.|Ուսումնառության|Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել ֆինանսական |
| |արդյունք 7 |հաշվետվություններ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|76.|Կատարման |1) հարկային օրենսդրության հիմնական դրույթները |
| |չափանիշներ |ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |2) հարկային օրենսդրության հիմնական |
| | |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում, |
| | |3) հարկերի և տուրքերի մեծությունը հաշվելու համար|
| | |կիրառվող ելակետային ցուցանիշների հաշվարկը ճիշտ է |
| | |կատարում, |
| | |4) հարկերի և տուրքերի մեծությունը ճիշտ է |
| | |հաշվարկում, |
| | |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը |
| | |համապատասխանում է օրենսդրության պահանջներին, |
| | |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները ճիշտ է|
| | |լրացնում, |
| | |8) ստուգումների իրականացման իրավական ակտերի |
| | |պահանջները ճիշտ է բացատրում, |
| | |9) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի |
| | |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2
Միջին մասնագիտական կրթության 0114.01.5 «Ֆիզիկական կուլտուրա և
սպորտ» մասնագիտության 0114.01.02.5 «Մարզիչ» որակավորման հիմնական
կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական
կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ |
|ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-001 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|2. |Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի ընդհանուր |
| | |դրույթների վերաբերյալ գիտելիքներ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|3. |Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|4. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|5. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|6. |Ուսումնառության|Ներկայացնել ֆիզիկական կուլտուրայի ընդհանուր |
| |արդյունք 1 |պատմությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|7. |Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ֆիզիկական կուլտուրան |
| |չափանիշներ |նախնադարյան և ստրկատիրական հասարակարգերում, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում ֆիզիկական կուլտուրան միջին |
| | |դարերում և նոր ժամանակներում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|8. |Ուսումնառության|Ներկայացնել միջազգային սպորտային շարժման |
| |արդյունք 2 |պատմությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|9. |Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում միջազգային սպորտային |
| |չափանիշներ |շարժման ծագումը և զարգացումը, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում և ներկայացնում միջազգային |
| | |սպորտային շարժման շրջափուլերը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|10.|Ուսումնառության|Ներկայացնել Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և |
| |արդյունք 3 |սպորտի պատմությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|11.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ֆիզիկական կուլտուրան հին |
| |չափանիշներ |և միջնադարյան Հայաստանում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում Հայաստանի ֆիզիկական |
| | |կուլտուրան նոր ժամանակաշրջանում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕԼԻՄՊԻԱԿԱՆ ՇԱՐԺՄԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|12.|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-002 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|13.|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |օլիմպիական շարժման ընդհանուր հիմունքների |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|14.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|15.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք է|
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՖԿՍՄ-5-21-001 «Ֆիզիկական |
| | |կուլտուրայի և սպորտի պատմության ընդհանուր |
| | |դրույթներ» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|16.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|17.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հին հունական օլիմպիական խաղերի |
| |արդյունք 1 |պատմությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|18.|Կատարման |1) ներկայացնում է օլիմպիական խաղերի ծագումն ու |
| |չափանիշներ |անցկացումը, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում հին օլիմպիական խաղերի ծրագրի |
| | |մեջ մտնող մարզաձևերը, |
| | |3) ներկայացնում է հին օլիմպիական խաղերում հայ |
| | |մարզիկների մասնակցությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|19.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ժամանակակից օլիմպիական խաղերի |
| |արդյունք 2 |պատմությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|20.|Կատարման |1) ներկայացնում է օլիմպիական խաղերի վերածննդի |
| |չափանիշներ |պատճառները, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում ժամանակակից օլիմպիական խաղերի |
| | |սկզբունքները, |
| | |3) ներկայացնում է միջազգային օլիմպիական և |
| | |ազգային օլիմպիական կոմիտեների գործունեությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|21.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ձմեռային օլիմպիական խաղերի |
| |արդյունք 3 |պատմությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|22.|Կատարման |1) բացատրում է օլիմպիական խաղերի կազմակերպման |
| |չափանիշներ |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում ձմեռային օլիմպիական խաղերի |
| | |անցկացման տարեթվերը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|23.|Ուսումնառության|Ներկայացնել Հայաստանի օլիմպիական շարժման |
| |արդյունք 4 |պատմությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|24.|Կատարման |1) ներկայացնում է Հայաստանի ազգային օլիմպիական |
| |չափանիշներ |կոմիտեի ստեղծման պատմությունը, |
| | |2) ներկայացնում է Հայաստանի մարզիկների |
| | |մասնակցությունը օլիմպիական խաղերում, |
| | |3) ներկայացնում է սփյուռքահայ մարզիկների |
| | |մասնակցությունը օլիմպիական խաղերում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՍԿՐԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, ՄԿԱՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ |
|ԸՆԴԵՐԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|25.|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ -5-21-003 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|26.|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |ոսկրաբանության, մկանաբանության և ընդերաբանության|
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|27.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|28.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|29.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|30.|Ուսումնառության|Թվարկել ոսկրերի անվանումները և նրանց |
| |արդյունք 1 |կառուցվածքային առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|31.|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում ոսկրերի անվանումները և |
| |չափանիշներ |ցուցադրում, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում ոսկրերի կառուցվածքային |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում ոսկրերի միացման տեսակները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|32.|Ուսումնառության|Բացատրել մկանների ձևը, տեղադրությունը և տալ |
| |արդյունք 2 |անվանումները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|33.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացում մկանների ձևերը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է թվարկում մկանների անվանումները և |
| | |ցուցադրում, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում մկանի աշխատանքային ռեժիմները:|
|___|_______________|_________________________________________________|
|34.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ներքին օրգանների բնութագրերը և |
| |արդյունք 3 |գործառույթները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|35.|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում ներքին օրգանները, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում ներքին օրգանների |
| | |տեղադրությունը, |
| | |3) բացատրում է նրանց գործառույթները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԻՐՏԱՆՈԹԱՅԻՆ ԵՎ ՆՅԱՐԴԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԱՆԱՏՈՄԻԱԿԱՆ |
|ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|36.|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-004 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|37.|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |սիրտանոթային և նյարդային համակարգերի անատոմիական|
| | |առանձնահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |դրանք գործնականում կիրառելու կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|38.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|39.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք է|
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՖԿՍՄ-5-21-003 |
| | |«Ոսկրաբանություն, մկանաբանություն և |
| | |ընդերաբանություն» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|40.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|41.|Ուսումնառության|Ներկայացնել սիրտանոթային համակարգի անատոմիական |
| |արդյունք 1 |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|42.|Կատարման |1) ճիշտ է դասակարգում անոթները, |
| |չափանիշները |2) ներկայացնում է սրտի ձևը, տեղադրությունը և |
| | |փականային համակարգը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արյան մեծ և փոքր |
| | |շրջանառությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|43.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նյարդային համակարգի անատոմիական |
| |արդյունք 2 |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|44.|Կատարման |1) ճիշտ է նկարագրում նյարդային բջիջը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է բացատրում ռեֆլեկտոր աղեղի անատոմիական |
| | |կազմը, |
| | |3) ճիշտ է դասակարգում նյարդային համակարգերի |
| | |տեսակները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՄԱՐԶԱԿԱՆ ՀԻԳԻԵՆԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|45.|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-005 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|46.|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |ընդհանուր և մարզական հիգիենայի վերաբերյալ |
| | |գիտելիքներ և դրանք գործնականում կիրառելու |
| | |կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|47.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|48.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|49.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|50.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ընդհանուր հիգիենայի հիմնական |
| |արդյունք 1 |բնագավառները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|51.|Կատարման |1) ներկայացնում է հիգիենայի ծագման և զարգացման |
| |չափանիշներ |պատմությունը, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում հիգիենայի հիմնական |
| | |բնագավառները, |
| | |3) ներկայացնում է ժամանակակից հիգիենայի |
| | |խնդիրները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|52.|Ուսումնառության|Ներկայացնել օդի և ջրային ավազանների հիգիենիկ |
| |արդյունք 2 |բնութագրերը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|53.|Կատարման |1) բացատրում է մթնոլորտային օդին և ջրային |
| |չափանիշներ |ավազաններին ներկայացվող հիգիենիկ պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում օդի և ջրի միջոցով օրգանիզմի |
| | |կոփման եղանակները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|54.|Ուսումնառության|Բացատրել մարզիկներին ներկայացվող հիգիենիկ |
| |արդյունք 3 |պահանջները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|55.|Կատարման |1) տարբերակում է մարզիկների օրվա և սննդի ռեժիմի |
| |չափանիշներ |հիգիենիկ առանձնահատկությունները մարզումների և |
| | |մրցումների ժամանակ, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում սննդի չափավորումը` կախված |
| | |մարզաձևից, |
| | |3) ներկայացնում է մարզահագուստին, մարզական |
| | |կառույցներին և մարզագույքին ներկայացվող հիգիենիկ|
| | |պահանջները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ԿԵՆՍԱՔԻՄԻԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|56.|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-006 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|57.|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |ֆիզիկական վարժությունների կատարման հետևանքով |
| | |օրգանիզմում տեղի ունեցող կենսաքիմիական |
| | |տեղաշարժերի մասին գիտելիքներ և դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|58.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|59.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է|
| |պահանջները |նախապես ուսումնասիրած լինի ՖԿՍՄ-5-21-007 |
| | |«Ֆիզիոլոգիայի ընդհանուր հիմունքներ» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|60.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|61.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ածխաջրերի, ճարպերի և սպիտակուցների |
| |արդյունք 1 |նշանակությունն ու դերը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|62.|Կատարման |1) ներկայացնում է ածխաջրերի, ճարպերի և |
| |չափանիշներ |սպիտակուցների կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է դասակարգում ածխաջրերը, ճարպերը և |
| | |սպիտակուցները, |
| | |3) ներկայացնում է ածխաջրերի, ճարպերի և |
| | |սպիտակուցների դերը մարզական աշխատանքի ժամանակ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|63.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նյութափոխանակության ընդհանուր |
| |արդյունք 2 |օրինաչափությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|64.|Կատարման |1) ներկայացնում է նյութափոխանակության |
| |չափանիշներ |առանձնահատկությունները, |
| | |2) բացատրում է արտաքին և ներքին |
| | |նյութափոխանակությունների էությունը, |
| | |3) ճիշտ է թվարկում էներգիայի փոխակերպման |
| | |ընդհանուր օրինաչափությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|65.|Ուսումնառության|Բացատրել մկանային աշխատանքի ժամանակ |
| |արդյունք 3 |նյութափոխանակության յուրահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|66.|Կատարման |1) բացատրում է կենսաքիմիական փոփոխությունների |
| |չափանիշներ |կապն աշխատանքի ռեժիմի, տևողության, հանգստի |
| | |ժամանակի հետ, |
| | |2) բացատրում է աերոբ և անաերոբ գործընթացների |
| | |ինտենսիվությունը տարբեր աշխատանքային ռեժիմներում,|
| | |3) ճիշտ է թվարկում ԱԵՖ-ի ռեսինթեզի ուղիները |
| | |ֆիզիկական աշխատանք կատարելիս: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻԶԻՈԼՈԳԻԱՅԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|67.|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-007 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|68.|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |օրգանիզմի ֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունների |
| | |վերաբերյալ գիտելիքներ և դրանք գործնականում |
| | |կիրառելու կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|69.|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|70.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք է|
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՖԿՍՄ-5-21-003 |
| | |«Ոսկրաբանություն, մկանաբանություն և |
| | |ընդերաբանություն», ՖՈՒՄ-5-21-004 «Սիրտանոթային և |
| | |նյարդային համակարգերի անատոմիական |
| | |առանձնահատկություններ» մոդուլները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|71.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|72.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ֆիզիոլոգիայի հիմնական |
| |արդյունք 1 |հասկացությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|73.|Կատարման |1) ներկայացում է ֆիզիոլոգիական հիմնական |
| |չափանիշներ |հասկացությունները, |
| | |2) բացատրում է կենսաէլեկտրական երևույթները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|74.|Ուսումնառության|Բացատրել առանձին օրգան-համակարգերի ֆիզիոլոգիական |
| |արդյունք 2 |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|75.|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում առանձին օրգան-համակարգերը, |
| |չափանիշներ |2) բացատրում է առանձին օրգան-համակարգերի |
| | |ֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|76.|Ուսումնառության|Ներկայացնում է ներզատական և արտազատական |
| |արդյունք 3 |ֆունկցիաները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|77.|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում ներզատական և արտազատական |
| |չափանիշներ |գեղձերը, |
| | |2) բացատրում է ներզատական և արտազատական գեղձերի |
| | |ֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԵՆՍԱՄԵԽԱՆԻԿԱՅԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|78.|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-008 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|79.|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |շարժումների կենսամեխանիկայի վերաբերյալ գիտելիքներ|
| | |և դրանք գործնականում կիրառելու կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|80.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|81.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք է|
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՖԿՍՄ-5-21-004 «Սիրտանոթային և |
| | |նյարդային համակարգերի անատոմիական |
| | |առանձնահատկությունները»,ՖԿՍՄ-5-21-015 «Շարժողական|
| | |ընդունակությունների մշակման մեթոդիկան» |
| | |մոդուլները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|82.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|83.|Ուսումնառության|Ներկայացնել մարդու մարմնի և նրա շարժումների |
| |արդյունք 1 |կենսամեխանիկական բնութագրերը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|84.|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում և նկարագրում մարմնի ու նրա |
| |չափանիշներ |շարժումների կինեմատիկական բնութագրերը, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում և նկարագրում մարմնի ու նրա |
| | |շարժումների դինամիկական բնութագրերը, |
| | |3) ճիշտ է թվարկում և նկարագրում մարմնի ու նրա |
| | |շարժումների էներգետիկ բնութագրերը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|85.|Ուսումնառության|Ներկայացնել շարժողական գործողությունների և |
| |արդյունք 2 |ընդունակությունների կենսամեխանիկական |
| | |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|86.|Կատարման |1) բացատրում է մարմնի զանգվածների |
| |չափանիշներ |երկրաչափությունը և ծանրության կենտրոնը, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում իներցիայի պահերը, |
| | |3) ներկայացնում է բաղադրյալ շարժումները և նրանց |
| | |դինամիկան կինեմատիկական շղթաներում, |
| | |4) ներկայացնում է շարժողական ընդունակությունների |
| | |կենսադինամիկան: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|87.|Ուսումնառության|Բացատրել լոկոմոտոր և տեղափոխման շարժումների |
| |արդյունք 3 |մեխանիզմները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|88.|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում մարզական լոկոմոցիայի |
| |չափանիշներ |տեսակները, |
| | |2) ներկայացնում է մարզական գործիքների թռիչքը, |
| | |3) ճիշտ է թվարկում ազդող ուժերը տեղափոխման |
| | |շարժումներում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ԲԺՇԿՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|89.|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-009 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|90.|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |սպորտային բժշկության վերաբերյալ գիտելիքներ և |
| | |դրանք գործնականում կիրառելու կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|91.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|92.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ ուսանողը պետք է|
| |պահանջները |ուսումնասիրած լինի ՖԿՍՄ-5-21-005 «Ընդհանուր և |
| | |մարզական հիգիենա» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|93.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|94.|Ուսումնառության|Ներկայացնել սպորտային պաթոլոգիկ վիճակները |
| |արդյունք 1 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|95.|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում սպորտային պաթոլոգիկ վիճակները,|
| |չափանիշներ |2) դասակարգում է մարզական վնասվածքները, |
| | |3) ճիշտ է թվարկում վնասվածքների առաջացման |
| | |պատճառները և դրանց կանխարգելման ուղիները, |
| | |4) ճիշտ է ցուցադրում առաջին օգնության հնարքները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|96.|Ուսումնառության|Ներկայացնել բժշկամանկավարժական հսկողության |
| |արդյունք 2 |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|97.|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում բժշկա-մանկավարժական |
| |չափանիշներ |հսկողության կազմակերպման ձևերը մարզական |
| | |գործունեության ընթացքում, |
| | |2) ճիշտ է դասակարգում և նկարագրում վերականգնման |
| | |միջոցները, |
| | |3) ներկայացնում է մրցումների բժշկական |
| | |սպասարկումը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|98.|Ուսումնառության|Ներկայացնել պորտում բժշկական թեստավորման |
| |արդյունք 3 |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|99.|Կատարման |1) ներկայացնում է սիրտանոթային համակարգի |
| |չափանիշներ |թեստավորման առանձնահատկությունները, |
| | |2) ներկայացնում է օրգանիզմի ֆունկցիոնալ վիճակը |
| | |բացահայտող թեստերը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ ԵՎ ԴԻԴԱԿՏԻԿԱ»|
|_____________________________________________________________________|
|100|Մոդուլի դասիչը |ՖԿՍՄ-5-21-010 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|101|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |մանկավարժական հիմունքների և դիդակտիկ |
| | |սկզբունքների վերաբերյալ գիտելիքներ և դրանք |
| | |գործնականում կիրառելու կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|102|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|103|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|104|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|105|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանկավարժության պատմությունը` ըստ |
| |արդյունք 1 |զարգացման փուլերի |
|___|_______________|_________________________________________________|
|106|Կատարման |1) ներկայացնում է արտասահմանյան մանկավարժության |
| |չափանիշներ |պատմությունը, |
| | |2) ներկայացնում է հայկական մանկավարժության դպրոցի|
| | |պատմությունը` ըստ զարգացման փուլերի, |
| | |3) ներկայացնում է հայտնի մանկավարժների |
| | |գործունեությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|107|Ուսումնառության|Բացատրել անհատի ձևավորմանը և զարգացմանը նպաստող|
| |արդյունք 2 |մանկավարժական դրույթները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|108|Կատարման |1) ներկայացնում է անձի վրա ազդող հիմնական |
| |չափանիշներ |գործոնները, |
| | |2) բացատրում է տարիքային մանկավարժության |
| | |զարգացման և ձևավորման հիմնական աստիճանները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|109|Ուսումնառության|Ներկայացնել դիդակտիկայի հիմնական կարգերը և |
| |արդյունք 3 |ուսուցման գործընթացի էությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|110|Կատարման |1) բացատրում է դիդակտիկայի հիմնական կարգերը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է թվարկում ճանաչողության գործընթացի |
| | |փուլերը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|111|Ուսումնառության|Բացատրել ուսուցման սկզբունքները և մեթոդները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|112|Կատարման |1) ճիշտ է թվարկում և բնութագրում ուսուցման |
| |չափանիշներ |սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է թվարկում և բնութագրում ուսուցման |
| | |մեթոդները: |
|_____________________________________________________________________|
---------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում