ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
21 դեկտեմբերի 2021 թվականի N 92-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.02.01.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
|___|_______________|_________________________________________________|
|55.|Ուսումնառության|Կատարել շուկայի հետազոտման և գնահատման |
| |արդյունք 3 |գործողություններ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|56.|Կատարման |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա» հասկացությունը, |
| |չափանիշներ |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը |
| | |հիմնավորում է, |
| | |3) շուկայի հետազոտման հիմնական ուղղությունները |
| | |բացահայտում է, |
| | |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը ճիշտ է |
| | |բնութագրում, |
| | |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների |
| | |ընտրությունը հիմնավոր է, |
| | |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման |
| | |մոտեցումները ճիշտ է, |
| | |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և գնորդի |
| | |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է, |
| | |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը հիմնավոր է,|
| | |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է, |
| | |10) մարքեթինգի գաղափարների /4Փի (4P) և 7Փ (7P)/ |
| | |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում, |
| | |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման |
| | |մոտեցումները հիմնավորված է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|57.|Ուսումնառության|Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և |
| |արդյունք 4 |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|58.|Կատարման |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և |
| |չափանիշներ |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում, |
| | |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև |
| | |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման |
| | |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի տնտեսագիտական |
| | |բնութագրերը ճիշտ է, |
| | |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և դրանց |
| | |առնչվող ցուցանիշների մեկնաբանությունը ճիշտ է, |
| | |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման էությունը |
| | |ճիշտ է բացատրում, նորմաների մեծության ձևավորման |
| | |մեխանիզմը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված |
| | |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է, |
| | |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման աղբյուրների |
| | |առանձնահատկությունները ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության հաշվարկման |
| | |մոտեցումները հիմնավոր է, |
| | |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի օգտագործման |
| | |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և |
| | |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման |
| | |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և |
| | |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման |
| | |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և |
| | |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ |
| | |վերլուծական գործողությունները և ըստ արդյունքների|
| | |եզրահանգումները հիմնավոր է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|59.|Ուսումնառության|Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել ապրանքի |
| |արդյունք 5 |/ծառայության/ գինը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|60.|Կատարման |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը ճիշտ է |
| |չափանիշներ |մեկնաբանում, |
| | |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը, |
| | |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները և |
| | |վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական |
| | |ձևակերպումները ճիշտ է, |
| | |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և |
| | |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար պահանջվող |
| | |ծախսերի կազմը հիմնավոր է ներկայացնում, |
| | |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ |
| | |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության |
| | |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է կիրառում, |
| | |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության միավորի |
| | |ինքնարժեքը, |
| | |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները ճիշտ է |
| | |գնահատում, |
| | |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի տարբերության|
| | |հիմնավորումը ճիշտ է, |
| | |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման |
| | |տրամաբանությունը բացատրում է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|61.|Ուսումնառության|Մշակել բիզնես պլան և գործողությունների ծրագիր |
| |արդյունք 6 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|62.|Կատարման |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես պլանի |
| |չափանիշներ |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության |
| | |մեկնաբանությունները ճիշտ է, |
| | |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ |
| | |ելակետային տվյալների կազմը և ձեռք բերման |
| | |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |4) ճիշտ է կատարում ՍՎՕԹ (SWOT) վերլուծություն, |
| | |5) ՍՎՕԹ (SWOT) վերլուծության արդյունքները |
| | |կիրառում է բիզնես պլանը մշակելու գործընթացում, |
| | |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները |
| | |հիմնավորված է, |
| | |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող |
| | |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը |
| | |հիմնավոր է, |
| | |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող ռեսուրսների |
| | |մեծությունները ճիշտ է սահմանվել, |
| | |9) բիզնես պլանով նախատեսված միջոցառումների |
| | |իրականացման ռիսկերը և դրանց հաղթահարման քայլերը |
| | |հիմնավոր են: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|63.|Ուսումնառության|Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել ֆինանսական |
| |արդյունք 7 |հաշվետվություններ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|64.|Կատարման |1) հարկային օրենսդրության հիմնական դրույթները |
| |չափանիշներ |ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |2) հարկային օրենսդրության հիմնական |
| | |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում, |
| | |3) հարկերի և տուրքերի մեծությունը հաշվելու համար|
| | |կիրառվող ելակետային ցուցանիշների հաշվարկը ճիշտ է |
| | |կատարում, |
| | |4) հարկերի և տուրքերի մեծությունը ճիշտ է |
| | |հաշվարկում, |
| | |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը |
| | |համապատասխանում է օրենսդրության պահանջներին, |
| | |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները ճիշտ է|
| | |լրացնում, |
| | |8) ստուգումների իրականացման իրավական ակտերի |
| | |պահանջները ճիշտ է բացատրում, |
| | |9) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի |
| | |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2
Միջին մասնագիտական կրթության 0322.02.5 «Գրադարանային գործ»
մասնագիտության 0322.02.01.5 «Գրադարանավար» որակավորման հիմնական
կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական
կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-001 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|2. |Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողին գիտելիքներ տալ հայ |
| | |գրականության սկզբնավորման, զարգացման փուլերի, |
| | |դրանց առանձնահատկությունների վերաբերյալ, գրողների|
| | |կյանքի ու գործունեության, ստեղծագործությունների |
| | |գաղափարական ուղղվածության, գրական սեռերի ու |
| | |ժանրերի, գրական ուղղությունների վերաբերյալ, |
| | |զարգացնել սովորողի գրական ճաշակը, նպաստել |
| | |բառապաշարի հարստացմանը, պատկերավոր մտածողության |
| | |ձևավորմանն ու զարգացմանը, գրավոր ու բանավոր |
| | |խոսքի զարգացմանը, ներկայացնել հայ գրականության |
| | |բանավոր և գրավոր ստեղծագործությունները` որպես |
| | |մարդասիրության, աշխարհաճանաչողության, ազգային |
| | |մտածողության, սիրո ու հանդուրժողականության |
| | |համամարդկային գաղափարների քարոզչության ու |
| | |տարածման հարթակներ, հայ գրականությունը` որպես |
| | |համաշխարհային գրական-մշակութային ժառանգության |
| | |կարևոր բաղկացուցիչ, նրա տեղն ու դերը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|3. |Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|4. |Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|5. |Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|6. |Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ ժողովրդական բանահյուսությունը |
| |արդյունք 1 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|7. |Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում հայ ժողովրդական |
| |չափանիշներ |բանահյուսության ժամանակաշրջանը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում հայ ժողովրդական |
| | |բանահյուսության համադրական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հայ ժողովրդական |
| | |բանահյուսության հիմնական ստեղծագործությունները, |
| | |4) ճիշտ է բացահայտում ստեղծագործությունների |
| | |բովանդակային ու գաղափարական |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|8. |Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ հին գրականությունը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|9. |Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում հայ հին գրականության |
| |չափանիշներ |ժամանակաշրջանները, թարգմանական և ինքնուրույն |
| | |գրականության ստեղծման առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում հայ հին գրականության տարբեր|
| | |շրջանների առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հայ հին գրականության |
| | |հիմնական ստեղծագործությունները, |
| | |4) ճիշտ է բացահայտում հիմնական |
| | |ստեղծագործությունների գեղարվեստական արժանիքներն |
| | |ու առանձնահատկությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|10.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ միջնադարյան գրականությունը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|11.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում հայ միջնադարյան |
| |չափանիշներ |գրականության ընդհանուր բնութագիրը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հայ միջնադարյան |
| | |գրականության զարգացման փուլերը, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում հայ միջնադարյան |
| | |գրականության ստեղծագործությունների հիմնական |
| | |ժանրերն ու դրանց առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է բացահայտում հայ ժողովրդական էպոսի |
| | |համամարդկային գաղափարները, |
| | |5) ճիշտ է մեկնաբանում հայ միջնադարյան |
| | |քնարերգության լեզվական-բառապաշարային շերտերն ու |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |6) ճիշտ է մեկնաբանում հայ միջնադարյան |
| | |գրականության թեմատիկ առանձնահատկությունները, |
| | |7) ճիշտ է կարդում հայ միջնադարյան գրական |
| | |ստեղծագործությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|12.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ նոր գրականությունը |
| |արդյունք 4 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|13.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում հայ նոր գրականության |
| |չափանիշներ |ձևավորման պատմական ու քաղաքական նախադրյալները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում հայ նոր գրականության |
| | |զարգացման առանձնահատկությունները և փուլերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հայ նոր գրականության |
| | |ներկայացուցիչների ծրագրային ստեղծագործությունների|
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է բացահայտում գրական տարբեր |
| | |ուղղությունների կապը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|14.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ նորագույն գրականությունը |
| |արդյունք 5 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|15.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում հայ նորագույն գրականության |
| |չափանիշներ |ձևավորման ժամանակաշրջանը, հասարակական-քաղաքական |
| | |իրողությունները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում հայ նորագույն գրականության |
| | |զարգացման փուլերը, |
| | |3) ճիշտ է բնորոշում գրական նոր ուղղությունները, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում պատմական, |
| | |հասարակական-քաղաքական իրադարձությունների ու |
| | |գրականության զարգացման կապն ու |
| | |փոխկապակցվածությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|16.|Ուսումնառության|Ներկայացնել սփյուռքահայ գրականությունը |
| |արդյունք 6 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|17.|Կատարման |1) ճիշտ է բնորոշում սփյուռքահայ գրականության |
| |չափանիշներ |պատմական, քաղաքական նախադրյալներն ու պատճառները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում սփյուռքահայ գրականության |
| | |հեղինակների կյանքը և ստեղծագործությունները, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում սփյուռքահայ գրականության |
| | |քաղաքական-գաղափարական խնդիրներն ու միտումները, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում սփյուռքահայ օտարալեզու |
| | |գրականության առանձնահատկությունները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱՍԱՀՄԱՆՅԱՆ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|18.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-002 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|19.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |գործնական և կիրառելի գիտելիքներ արտասահմանյան |
| | |գրականության այն հարցերի վերաբերյալ, որոնք |
| | |անհրաժեշտ են գրադարանային գործի կազմակերպման և |
| | |գրադարանից օգտվողների սպասարկման գործառույթները, |
| | |գրադարանային ֆոնդի ձևավորման ու մշակման |
| | |աշխատանքները մասնագիտական բավարար մակարդակով |
| | |իրականացնելու համար: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|20.|Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|21.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|22.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|23.|Ուսումնառության|Ներկայացնել անտիկ շրջանի արտասահմանյան |
| |արդյունք 1 |գրականությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|24.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում անտիկ շրջանի արտասահմանյան |
| |չափանիշներ |գրականության ժամանակահատվածային ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում անտիկ արտասահմանյան |
| | |գրականության տարբեր շրջանների |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում անտիկ շրջանի արտասահմանյան |
| | |գրականության ժանրային խմբերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում անտիկ տարբեր շրջանների |
| | |արտասահմանյան գրականության հիմնական |
| | |ստեղծագործությունները, |
| | |5) ստեղծագործությունների բովանդակային |
| | |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|25.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հելլենիզմի շրջանի արտասահմանյան |
| |արդյունք 2 |գրականությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|26.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում հելլենիզմի /հունական և |
| |չափանիշներ |հռոմեական/ գրականության ժամանակահատվածային |
| | |ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում հելլենիզմի գրականության |
| | |տարբեր շրջանների առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում հելլենիզմի շրջանի |
| | |գրականության ժանրային խմբերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում հելլենիզմի շրջանի |
| | |գրականության հիմնական ստեղծագործությունները, |
| | |5) ստեղծագործությունների բովանդակային |
| | |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|27.|Ուսումնառության|Ներկայացնել վերածննդի շրջանի արտասահմանյան |
| |արդյունք 3 |գրականությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|28.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի |
| |չափանիշներ |արտասահմանյան գրականության ժամանակահատվածային |
| | |ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի |
| | |արտասահմանյան գրականության տարբեր շրջանների |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի |
| | |արտասահմանյան գրականության ժանրային խմբերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում վերածննդի շրջանի |
| | |արտասահմանյան գրականության հիմնական |
| | |ստեղծագործությունները, |
| | |5) ստեղծագործությունների բովանդակային |
| | |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|29.|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսավորության շրջանի արտասահմանյան |
| |արդյունք 4 |գրականությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|30.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության շրջանի |
| |չափանիշներ |արտասահմանյան գրականության ժամանակահատվածային |
| | |ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության տարբեր |
| | |շրջանների առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության շրջանի |
| | |արտասահմանյան գրականության ժանրային խմբերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում լուսավորության շրջանի |
| | |արտասահմանյան գրականության հիմնական |
| | |ստեղծագործությունները, |
| | |5) ստեղծագործությունների բովանդակային |
| | |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|31.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ժամանակակից արտասահմանյան |
| |արդյունք 5 |գրականությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|32.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում ժամանակակից արտասահմանյան |
| |չափանիշեր |գրականության ժամանակահատվածային ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում ժամանակակից արտասահմանյան |
| | |գրականության առանձնահատկությունները ըստ երկրների |
| | |խմբերի, |
| | |3) ըստ երկրների խմբերի ճիշտ է ներկայացնում |
| | |ժամանակակից արտասահմանյան գրականության հիմնական |
| | |ստեղծագործությունները, |
| | |4) ստեղծագործությունների բովանդակային |
| | |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|33.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-003 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|34.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողին գիտելիքներ տալ |
| | |մանկական գրականության զարգացման փուլերի, |
| | |նախադպրոցական ու դպրոցական տարիքի երեխաների |
| | |ընթերցանության համար նախատեսված գրականության |
| | |բնորոշ դրսևորումների, զարգացման միտումների, |
| | |դրանց առանձնահատկությունների վերաբերյալ, |
| | |ներկայացնել մանկագիրների կյանքի ու ստեղծագործական|
| | |գործունեության առանձնահատկությունները, |
| | |ուղղությունները, ստեղծագործությունների ժանրային |
| | |առանձնահատկությունները, ստեղծագործությունների |
| | |գաղափարական ուղղվածությունը, անհատի |
| | |հոգևոր-մշակութային կերպարի ձևավորման և |
| | |գեղագիտական դաստիարակության գործում մանկական |
| | |գրականության վճռորոշ ազդեցությունն ու դերը, |
| | |զարգացնել սովորողի գրական ճաշակը, նպաստել |
| | |բառապաշարի հարստացմանը, պատկերավոր մտածողության |
| | |ձևավորմանն ու զարգացմանը, գրավոր ու բանավոր |
| | |խոսքի զարգացմանը, աշխարհընկալման, մտահորիզոնի |
| | |ընդլայնման, ժողովրդական իմաստության, ազգային |
| | |մտածելակերպի, հոգեկերտվածքի վերաբերյալ |
| | |գիտելիքների ձեռքբերմանը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|35.|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|36.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|37.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|38.|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանկական գրականության հին շրջանը |
| |արդյունք 1 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|39.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում մանկական գրականության |
| |չափանիշներ |առաջին հեղինակներին, նրանց ժամանակաշրջանը, կյանքն|
| | |ու գործունեությունը |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում հին մանկական գրականության |
| | |սկզբնավորման ու զարգացման առանձնահատկությունները,|
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հին մանկական գրականության |
| | |հիմնական ստեղծագործությունները, փուլերը, |
| | |4) ճիշտ է բացահայտում ստեղծագործությունների |
| | |բովանդակային ու գաղափարական |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|40.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նոր մանկական գրականությունը |
| |արդյունք 2 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|41.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում նոր մանկական գրականության |
| |չափանիշներ |ժամանակաշրջանը, հեղինակների կյանքն ու |
| | |գրական-հասարակական գործունեությունը, |
| | |2) ճիշտ է բնորոշում նոր մանկական գրականության |
| | |ավանդույթների շարունակականության, նոր |
| | |գրականության ազդեցությունը մանկական նոր |
| | |գրականության ձևավորման գործում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում նոր մանկական գրականության |
| | |հիմնական ստեղծագործությունները, նրանց ժանրային |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում մանկական գրականության |
| | |տարիքային հատկացվածության առանձնահատկությունները,|
| | |5) ճիշտ է բացահայտում հիմնական |
| | |ստեղծագործությունների գեղարվեստական արժանիքները, |
| | |բովանդակային ու գաղափարական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում մանկական գրական մամուլի |
| | |ստեղծման պատմությունը, ընթացքը և կարևորությունը |
| | |մանուկների գեղագիտական դաստիարակության գործում, |
| | |7) ճիշտ է բացահայտում հայ նոր մանկական |
| | |գրականության ներկայացուցիչների` որպես հայ |
| | |գրականության դասագրքերի հեղինակների |
| | |գործունեության կարևորությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|42.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նորագույն մանկական գրականությունը |
| |արդյունք 3 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|43.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում նորագույն մանկական |
| |չափանիշներ |գրականության ընդհանուր բնութագիրը, զարգացման |
| | |շրջանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում նորագույն մանկական |
| | |գրականության առանձնահատկությունները, հիմնական |
| | |ներկայացուցիչներին, նրանց կյանքն ու |
| | |գործունեությունը, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում նորագույն մանկական |
| | |գրականության հիմնական ստեղծագործությունները, |
| | |ժանրերն ու դրանց առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում սփյուռքահայ մանկագիրների |
| | |գործունեության առանձնահատկությունները և |
| | |ստեղծագործությունները, սփյուռքահայ մանկական |
| | |մամուլը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում մանկական գրականության |
| | |մատենաշարային հրատարակությունները, |
| | |հանրագիտարանները, տեղեկատուները և դրանց |
| | |օգտագործման առանձնահատկությունները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՅ ԵՎ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|44.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-004 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|45.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ գիտելիքներ |
| | |տալ հայ և համաշխարհային մշակույթի վերաբերյալ: |
| | |Այն անհրաժեշտ է մասնագիտական գործունեության |
| | |ընթացքում գրադարանից օգտվողներին բավարար |
| | |մակարդակով սպասարկելու, նրանց անհրաժեշտ |
| | |տեղեկատվություն տրամադրելու համար: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|46.|Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|47.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|48.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|49.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հին հայկական, հին Եգիպտոսի, հին |
| |արդյունք 1 |Չինաստանի, հին Հնդկաստանի, հին Հունաստանի, |
| | |Հելլենիզմի և Բյուզանդական մշակույթները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|50.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում հին հայկական, հին Եգիպտոսի,|
| |չափանիշներ |հին Չինաստանի, հին Հնդկաստանի, հին Հունաստանի, |
| | |Հելլենիզմի և Բյուզանդական մշակույթների |
| | |ժամանակահատվածային ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում հին հայկական, հին Եգիպտոսի,|
| | |հին Չինաստանի, հին Հնդկաստանի, հին Հունաստանի, |
| | |Հելլենիզմի և Բյուզանդական տարբեր շրջանների |
| | |մշակույթների առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում այդ շրջանների մշակութային |
| | |հիմնական ժառանգությունները, |
| | |4) մշակութային ժառանգությունների |
| | |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|51.|Ուսումնառության|Ներկայացնել վերածննդի շրջանի հայ և համաշխարհային|
| |արդյունք 2 |մշակույթը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|52.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի հայ և |
| |չափանիշներ |համաշխարհային մշակույթի ժամանակահատվածային |
| | |ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի տարբեր |
| | |ժամանակահատվածներում հայ և համաշխարհային |
| | |մշակույթի առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում վերածննդի շրջանի հայ և |
| | |համաշխարհային մշակութային հիմնական |
| | |ժառանգությունները, |
| | |4) մշակութային ժառանգությունների |
| | |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|53.|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսավորության շրջանի հայ և |
| |արդյունք 3 |համաշխարհային մշակույթը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|54.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության շրջանի հայ |
| |չափանիշներ |և համաշխարհային մշակույթի ժամանակահատվածային և |
| | |աշխարհագրական ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության շրջանի հայ |
| | |և համաշխարհային մշակույթի |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում լուսավորության շրջանի հայ |
| | |և համաշխարհային մշակույթի հիմնական մշակութային |
| | |ժառանգությունները, |
| | |4) մշակութային ժառանգությունների |
| | |յուրահատկությունները և մշակութային արժեքները |
| | |ճիշտ է բացահայտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|55.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նոր շրջանի հայ և համաշխարհային |
| |արդյունք 4 |մշակույթը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|56.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում նոր շրջանի հայ և |
| |չափանիշներ |համաշխարհային մշակույթի ժամանակահատվածային և |
| | |աշխարհագրական ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում նոր շրջանի հայ և |
| | |համաշխարհային մշակույթի առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում նոր շրջանի հայ և |
| | |համաշխարհային մշակույթի հիմնական մշակութային |
| | |ժառանգությունները, |
| | |4) մշակութային ժառանգությունների |
| | |յուրահատկությունները և մշակութային արժեքները |
| | |ճիշտ է բացահայտում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|57.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նորագույն շրջանի հայ և համաշխարհային|
| |արդյունք 5 |մշակույթը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|58.|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում նորագույն շրջանի հայ և |
| |չափանիշներ |համաշխարհային մշակույթի ժամանակահատվածային և |
| | |աշխարհագրական ընդգրկումը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում նորագույն շրջանի հայ և |
| | |համաշխարհային մշակույթի առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում նորագույն շրջանի հայ և |
| | |համաշխարհային մշակույթի հիմնական մշակութային |
| | |ժառանգությունները, ժամանակակից հայ մշակութային |
| | |գործիչներին, |
| | |4) մշակութային ժառանգությունների |
| | |յուրահատկությունները և մշակութային արժեքները |
| | |ճիշտ է բացահայտում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|59.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-005 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|60.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական գիտելիքներ և |
| | |գործնական հմտություններ տալ մանկավարժության |
| | |վերաբերյալ, ինչն անհրաժեշտ է գրադարանավարի |
| | |աշխատանքային գործառույթները կատարելու ընթացքում, |
| | |հատկապես ուսումնական հաստատությունների |
| | |գրադարաններում աշխատելու և համապատասխան տարիքի |
| | |հաճախորդներին սպասարկելու դեպքում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|61.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|62.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-001 «Հայ գրականություն», |
| | |ԳՐԴԳ-5-21-002 «Արտասահմանյան գրականություն», |
| | |ԳՐԴԳ-5-21-003 «Մանկական գրականություն» և |
| | |ԳՐԴԳ-5-21-004 «Հայ և համաշխարհային մշակույթի |
| | |հիմունքներ» մոդուլները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|63.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|64.|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանկավարժության խնդիրները և |
| |արդյունք 1 |զարգացման առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|65.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժության նպատակը և |
| |չափանիշներ |խնդիրները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժական գիտության |
| | |ծագման և զարգացման պատմությունը, տարբեր |
| | |ժամանակաշրջաններում մանկավարժության |
| | |յուրահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության |
| | |հասկացությունները, բացահայտում դրանց |
| | |իմաստաբանական նշանակությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|66.|Ուսումնառության|Բացահայտել մանկավարժության տեղը հարակից |
| |արդյունք 2 |գիտությունների համակարգում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|67.|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության փոխադարձ կապը|
| |չափանիշներ |փիլիսոփայության հետ, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության և |
| | |գրականության փոխադարձ կապը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության և |
| | |սոցիոլոգիայի փոխադարձ կապը, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության և |
| | |կենսաբանության փոխադարձ կապը, |
| | |5) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության կապը |
| | |բարոյագիտության և գեղագիտության հետ, |
| | |6) ճիշտ է բացատրում մանկավարժական և հոգեբանական |
| | |գիտությունների փոխադարձ կապը, |
| | |7) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության կապը |
| | |գիտատեխնիկական առաջընթացի զարգացման հետ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|68.|Ուսումնառության|Բացատրել մանկավարժագիտության կառուցվածքը, |
| |արդյունք 3 |սկզբունքները և մեթոդները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|69.|Կատարման |1) ըստ բնագավառների ճիշտ է ներկայացնում |
| |չափանիշներ |մանկավարժության կառուցվածքային բնութագիրը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում մանկավարժական ուսմունքի |
| | |զարգացման պատմությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում դպրոցական մանկավարժության |
| | |օրինաչափություններն ու առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում մասնագիտական |
| | |մանկավարժության օրինաչափություններն ու |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է մեկնաբանում մանկավարժական գիտության |
| | |հիմնական սկզբունքները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժության ընդհանուր |
| | |գիտական մեթոդների համակարգը, |
| | |7) ճիշտ է բնութագրում ուսումնասիրման |
| | |դիտողականության, փորձի, զրույցի և անկետաների |
| | |մեթոդները, |
| | |8) ճիշտ է բնութագրում ուսումնասիրման վիճակագրական|
| | |և վերլուծական-համադրական մեթոդների էությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|70.|Ուսումնառության|Նկարագրել անձի զարգացման, դաստիարակության և |
| |արդյունք 4 |ձևավորման հիմնական գործոնները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|71.|Կատարման |1) ճիշտ է մեկնաբանում անձի զարգացման, |
| |չափանիշներ |դաստիարակության և ձևավորման հիմնահարցերը, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում մարդու զարգացման մեջ |
| | |ժառանգականության գործոնի դերը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում անձի ձևավորման գործընթացում |
| | |միջավայրի դերը, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում անձի ձևավորման համար |
| | |դաստիարակության դերն ու նշանակությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|72.|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանկավարժական գործընթացների |
| |արդյունք 5 |բնութագիրը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|73.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժական գործընթացի |
| |չափանիշներ |և մանկավարժական համակարգի մասին |
| | |հասկացողությունը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում մանկավարժական գործընթացի |
| | |շարժիչ ուժերը և օրինաչափությունները, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում մանկավարժական ուսուցման և |
| | |դաստիարակության գործընթացների |
| | |յուրահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է հիմնավորում ուսուցման և |
| | |դաստիարակության մեթոդների յուրահատկությունը և |
| | |փոխադարձ կապը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժական գործընթացի |
| | |հիմնական փուլերի բնութագրերը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում կրթական համակարգի |
| | |ղեկավարումը: |
|_____________________________________________________________________|
---------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում