Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.0 ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

21 դեկտեմբերի 2021 թվականի N 92-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.02.01.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

|___|_______________|_________________________________________________|

|55.|Ուսումնառության|Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման          |

|   |արդյունք 3     |գործողություններ                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|56.|Կատարման       |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա» հասկացությունը,    |

|   |չափանիշներ     |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը          |

|   |               |հիմնավորում է,                                   |

|   |               |3) շուկայի հետազոտման հիմնական ուղղությունները   |

|   |               |բացահայտում է,                                   |

|   |               |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը ճիշտ է  |

|   |               |բնութագրում,                                     |

|   |               |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների      |

|   |               |ընտրությունը հիմնավոր է,                         |

|   |               |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման      |

|   |               |մոտեցումները ճիշտ է,                             |

|   |               |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի        |

|   |               |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,                      |

|   |               |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը հիմնավոր է,|

|   |               |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է,          |

|   |               |10) մարքեթինգի գաղափարների /4Փի (4P) և  7Փ (7P)/ |

|   |               |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,               |

|   |               |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման         |

|   |               |մոտեցումները հիմնավորված է:                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|57.|Ուսումնառության|Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և         |

|   |արդյունք 4     |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|58.|Կատարման       |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և           |

|   |չափանիշներ     |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,                  |

|   |               |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև       |

|   |               |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման               |

|   |               |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,                 |

|   |               |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի տնտեսագիտական    |

|   |               |բնութագրերը ճիշտ է,                              |

|   |               |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և  դրանց  |

|   |               |առնչվող ցուցանիշների մեկնաբանությունը ճիշտ է,    |

|   |               |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման էությունը    |

|   |               |ճիշտ է բացատրում, նորմաների մեծության ձևավորման  |

|   |               |մեխանիզմը ճիշտ է ներկայացնում,                   |

|   |               |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված             |

|   |               |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,         |

|   |               |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման աղբյուրների  |

|   |               |առանձնահատկությունները ճիշտ է մեկնաբանում,       |

|   |               |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության հաշվարկման  |

|   |               |մոտեցումները հիմնավոր է,                         |

|   |               |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի օգտագործման  |

|   |               |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և        |

|   |               |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,                  |

|   |               |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման               |

|   |               |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և        |

|   |               |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,                  |

|   |               |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման         |

|   |               |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և        |

|   |               |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,                  |

|   |               |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ      |

|   |               |վերլուծական գործողությունները և  ըստ արդյունքների|

|   |               |եզրահանգումները հիմնավոր է:                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|59.|Ուսումնառության|Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել  ապրանքի       |

|   |արդյունք 5     |/ծառայության/ գինը                               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|60.|Կատարման       |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը ճիշտ է   |

|   |չափանիշներ     |մեկնաբանում,                                     |

|   |               |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,                 |

|   |               |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները և    |

|   |               |վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում,            |

|   |               |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական            |

|   |               |ձևակերպումները  ճիշտ է,                          |

|   |               |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և                 |

|   |               |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար պահանջվող   |

|   |               |ծախսերի կազմը հիմնավոր է ներկայացնում,           |

|   |               |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ        |

|   |               |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է ներկայացնում, |

|   |               |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության        |

|   |               |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է կիրառում,    |

|   |               |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության միավորի     |

|   |               |ինքնարժեքը,                                      |

|   |               |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները ճիշտ է |

|   |               |գնահատում,                                       |

|   |               |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի տարբերության|

|   |               |հիմնավորումը ճիշտ է,                             |

|   |               |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման         |

|   |               |տրամաբանությունը բացատրում է:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|61.|Ուսումնառության|Մշակել բիզնես պլան և  գործողությունների ծրագիր   |

|   |արդյունք 6     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|62.|Կատարման       |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես պլանի      |

|   |չափանիշներ     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,                 |

|   |               |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության         |

|   |               |մեկնաբանությունները ճիշտ է,                      |

|   |               |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ          |

|   |               |ելակետային տվյալների կազմը և  ձեռք բերման        |

|   |               |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում,                 |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում ՍՎՕԹ (SWOT) վերլուծություն,   |

|   |               |5) ՍՎՕԹ (SWOT) վերլուծության արդյունքները        |

|   |               |կիրառում է բիզնես պլանը մշակելու գործընթացում,   |

|   |               |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները       |

|   |               |հիմնավորված է,                                   |

|   |               |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող               |

|   |               |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը        |

|   |               |հիմնավոր է,                                      |

|   |               |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող ռեսուրսների   |

|   |               |մեծությունները ճիշտ է սահմանվել,                 |

|   |               |9) բիզնես պլանով նախատեսված միջոցառումների       |

|   |               |իրականացման ռիսկերը և  դրանց հաղթահարման քայլերը |

|   |               |հիմնավոր են:                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|63.|Ուսումնառության|Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել ֆինանսական        |

|   |արդյունք 7     |հաշվետվություններ                                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|64.|Կատարման       |1) հարկային օրենսդրության հիմնական դրույթները    |

|   |չափանիշներ     |ճիշտ է մեկնաբանում,                              |

|   |               |2) հարկային օրենսդրության հիմնական               |

|   |               |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում,              |

|   |               |3) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը հաշվելու համար|

|   |               |կիրառվող ելակետային ցուցանիշների հաշվարկը ճիշտ է |

|   |               |կատարում,                                        |

|   |               |4) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը ճիշտ է        |

|   |               |հաշվարկում,                                      |

|   |               |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը         |

|   |               |համապատասխանում է օրենսդրության պահանջներին,     |

|   |               |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը ճիշտ է    |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները ճիշտ է|

|   |               |լրացնում,                                        |

|   |               |8) ստուգումների իրականացման իրավական ակտերի      |

|   |               |պահանջները ճիշտ է բացատրում,                     |

|   |               |9) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի           |

|   |               |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է       |

|   |               |ներկայացնում:                                    |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0322.02.5 «Գրադարանային գործ»

մասնագիտության 0322.02.01.5 «Գրադարանավար» որակավորման հիմնական

կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական

կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-001                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողին գիտելիքներ տալ հայ   |

|   |               |գրականության սկզբնավորման, զարգացման փուլերի,    |

|   |               |դրանց առանձնահատկությունների վերաբերյալ, գրողների|

|   |               |կյանքի ու գործունեության, ստեղծագործությունների  |

|   |               |գաղափարական ուղղվածության, գրական սեռերի ու      |

|   |               |ժանրերի, գրական ուղղությունների վերաբերյալ,      |

|   |               |զարգացնել սովորողի գրական ճաշակը, նպաստել        |

|   |               |բառապաշարի հարստացմանը, պատկերավոր մտածողության  |

|   |               |ձևավորմանն  ու զարգացմանը, գրավոր ու բանավոր     |

|   |               |խոսքի զարգացմանը, ներկայացնել հայ գրականության   |

|   |               |բանավոր և  գրավոր ստեղծագործությունները` որպես   |

|   |               |մարդասիրության, աշխարհաճանաչողության, ազգային    |

|   |               |մտածողության, սիրո ու հանդուրժողականության       |

|   |               |համամարդկային գաղափարների քարոզչության ու        |

|   |               |տարածման հարթակներ, հայ գրականությունը` որպես    |

|   |               |համաշխարհային գրական-մշակութային ժառանգության    |

|   |               |կարևոր  բաղկացուցիչ, նրա տեղն ու դերը:           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|3. |Մոդուլի        |90 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|4. |Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|5. |Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|6. |Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ ժողովրդական բանահյուսությունը    |

|   |արդյունք 1     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|7. |Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում հայ ժողովրդական            |

|   |չափանիշներ     |բանահյուսության ժամանակաշրջանը,                  |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում հայ ժողովրդական            |

|   |               |բանահյուսության համադրական                       |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում հայ ժողովրդական           |

|   |               |բանահյուսության հիմնական ստեղծագործությունները,  |

|   |               |4) ճիշտ է բացահայտում ստեղծագործությունների      |

|   |               |բովանդակային ու գաղափարական                      |

|   |               |առանձնահատկությունները:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|8. |Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ հին գրականությունը               |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|9. |Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում հայ հին գրականության       |

|   |չափանիշներ     |ժամանակաշրջանները, թարգմանական և  ինքնուրույն    |

|   |               |գրականության ստեղծման առանձնահատկությունները,    |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում հայ հին գրականության տարբեր|

|   |               |շրջանների առանձնահատկությունները,                |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում հայ հին գրականության      |

|   |               |հիմնական ստեղծագործությունները,                  |

|   |               |4) ճիշտ է բացահայտում հիմնական                   |

|   |               |ստեղծագործությունների գեղարվեստական արժանիքներն  |

|   |               |ու առանձնահատկությունները:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|10.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ միջնադարյան գրականությունը       |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|11.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում հայ միջնադարյան           |

|   |չափանիշներ     |գրականության ընդհանուր բնութագիրը,               |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում հայ միջնադարյան           |

|   |               |գրականության զարգացման փուլերը,                  |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում հայ միջնադարյան            |

|   |               |գրականության ստեղծագործությունների հիմնական      |

|   |               |ժանրերն ու դրանց առանձնահատկությունները,         |

|   |               |4) ճիշտ է բացահայտում հայ ժողովրդական էպոսի      |

|   |               |համամարդկային գաղափարները,                       |

|   |               |5) ճիշտ է մեկնաբանում հայ միջնադարյան            |

|   |               |քնարերգության լեզվական-բառապաշարային շերտերն ու  |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |6) ճիշտ է մեկնաբանում հայ միջնադարյան            |

|   |               |գրականության թեմատիկ առանձնահատկությունները,     |

|   |               |7) ճիշտ է կարդում հայ միջնադարյան գրական         |

|   |               |ստեղծագործությունները:                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|12.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ նոր գրականությունը               |

|   |արդյունք 4     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|13.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում հայ նոր գրականության       |

|   |չափանիշներ     |ձևավորման  պատմական ու քաղաքական նախադրյալները,  |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում հայ նոր գրականության       |

|   |               |զարգացման առանձնահատկությունները և  փուլերը,     |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում հայ նոր գրականության      |

|   |               |ներկայացուցիչների ծրագրային ստեղծագործությունների|

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |4) ճիշտ է բացահայտում գրական տարբեր              |

|   |               |ուղղությունների կապը:                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|14.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հայ նորագույն գրականությունը         |

|   |արդյունք 5     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|15.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում հայ նորագույն գրականության |

|   |չափանիշներ     |ձևավորման  ժամանակաշրջանը, հասարակական-քաղաքական |

|   |               |իրողությունները,                                 |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում հայ նորագույն գրականության |

|   |               |զարգացման փուլերը,                               |

|   |               |3) ճիշտ է բնորոշում գրական նոր ուղղությունները,  |

|   |               |4) ճիշտ է բնութագրում պատմական,                  |

|   |               |հասարակական-քաղաքական իրադարձությունների ու      |

|   |               |գրականության զարգացման կապն ու                   |

|   |               |փոխկապակցվածությունը:                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|16.|Ուսումնառության|Ներկայացնել սփյուռքահայ գրականությունը           |

|   |արդյունք 6     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|17.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնորոշում սփյուռքահայ գրականության     |

|   |չափանիշներ     |պատմական, քաղաքական նախադրյալներն ու պատճառները, |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում սփյուռքահայ գրականության   |

|   |               |հեղինակների կյանքը և  ստեղծագործությունները,     |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում սփյուռքահայ գրականության   |

|   |               |քաղաքական-գաղափարական խնդիրներն ու միտումները,   |

|   |               |4) ճիշտ է բնութագրում սփյուռքահայ օտարալեզու     |

|   |               |գրականության առանձնահատկությունները:             |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱՍԱՀՄԱՆՅԱՆ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                      |

|_____________________________________________________________________|

|18.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-002                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|19.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |գործնական և  կիրառելի գիտելիքներ արտասահմանյան   |

|   |               |գրականության այն հարցերի վերաբերյալ, որոնք       |

|   |               |անհրաժեշտ են գրադարանային գործի կազմակերպման և   |

|   |               |գրադարանից օգտվողների սպասարկման գործառույթները, |

|   |               |գրադարանային ֆոնդի ձևավորման  ու մշակման         |

|   |               |աշխատանքները մասնագիտական բավարար մակարդակով     |

|   |               |իրականացնելու համար:                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|20.|Մոդուլի        |90 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|21.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|22.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|23.|Ուսումնառության|Ներկայացնել անտիկ շրջանի արտասահմանյան           |

|   |արդյունք 1     |գրականությունը                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|24.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում անտիկ շրջանի արտասահմանյան |

|   |չափանիշներ     |գրականության ժամանակահատվածային ընդգրկումը,      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում անտիկ արտասահմանյան        |

|   |               |գրականության տարբեր շրջանների                    |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում անտիկ շրջանի արտասահմանյան |

|   |               |գրականության ժանրային խմբերը,                    |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում անտիկ տարբեր շրջանների    |

|   |               |արտասահմանյան գրականության հիմնական              |

|   |               |ստեղծագործությունները,                           |

|   |               |5) ստեղծագործությունների բովանդակային            |

|   |               |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|25.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հելլենիզմի շրջանի արտասահմանյան      |

|   |արդյունք 2     |գրականությունը                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|26.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում հելլենիզմի /հունական և     |

|   |չափանիշներ     |հռոմեական/ գրականության ժամանակահատվածային       |

|   |               |ընդգրկումը,                                      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում հելլենիզմի գրականության    |

|   |               |տարբեր շրջանների առանձնահատկությունները,         |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում հելլենիզմի շրջանի          |

|   |               |գրականության ժանրային խմբերը,                    |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում հելլենիզմի շրջանի         |

|   |               |գրականության հիմնական ստեղծագործությունները,     |

|   |               |5) ստեղծագործությունների բովանդակային            |

|   |               |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|27.|Ուսումնառության|Ներկայացնել վերածննդի շրջանի արտասահմանյան       |

|   |արդյունք 3     |գրականությունը                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|28.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի           |

|   |չափանիշներ     |արտասահմանյան գրականության ժամանակահատվածային    |

|   |               |ընդգրկումը,                                      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի           |

|   |               |արտասահմանյան գրականության տարբեր շրջանների      |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի           |

|   |               |արտասահմանյան գրականության ժանրային խմբերը,      |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում վերածննդի շրջանի          |

|   |               |արտասահմանյան գրականության հիմնական              |

|   |               |ստեղծագործությունները,                           |

|   |               |5) ստեղծագործությունների բովանդակային            |

|   |               |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|29.|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսավորության շրջանի արտասահմանյան  |

|   |արդյունք 4     |գրականությունը                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|30.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության շրջանի      |

|   |չափանիշներ     |արտասահմանյան գրականության ժամանակահատվածային    |

|   |               |ընդգրկումը,                                      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության տարբեր      |

|   |               |շրջանների առանձնահատկությունները,                |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության շրջանի      |

|   |               |արտասահմանյան գրականության ժանրային խմբերը,      |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում լուսավորության շրջանի     |

|   |               |արտասահմանյան գրականության հիմնական              |

|   |               |ստեղծագործությունները,                           |

|   |               |5) ստեղծագործությունների բովանդակային            |

|   |               |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|31.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ժամանակակից արտասահմանյան            |

|   |արդյունք 5     |գրականությունը                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|32.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում ժամանակակից արտասահմանյան  |

|   |չափանիշեր      |գրականության ժամանակահատվածային ընդգրկումը,      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում ժամանակակից արտասահմանյան  |

|   |               |գրականության առանձնահատկությունները ըստ երկրների |

|   |               |խմբերի,                                          |

|   |               |3) ըստ երկրների խմբերի ճիշտ է ներկայացնում       |

|   |               |ժամանակակից արտասահմանյան գրականության հիմնական  |

|   |               |ստեղծագործությունները,                           |

|   |               |4) ստեղծագործությունների բովանդակային            |

|   |               |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում:         |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                           |

|_____________________________________________________________________|

|33.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-003                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|34.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողին գիտելիքներ տալ       |

|   |               |մանկական գրականության զարգացման փուլերի,         |

|   |               |նախադպրոցական ու դպրոցական տարիքի երեխաների      |

|   |               |ընթերցանության համար նախատեսված գրականության     |

|   |               |բնորոշ դրսևորումների,  զարգացման միտումների,     |

|   |               |դրանց առանձնահատկությունների վերաբերյալ,         |

|   |               |ներկայացնել մանկագիրների կյանքի ու ստեղծագործական|

|   |               |գործունեության առանձնահատկությունները,           |

|   |               |ուղղությունները, ստեղծագործությունների ժանրային  |

|   |               |առանձնահատկությունները, ստեղծագործությունների    |

|   |               |գաղափարական ուղղվածությունը, անհատի              |

|   |               |հոգևոր-մշակութային  կերպարի ձևավորման  և         |

|   |               |գեղագիտական դաստիարակության գործում մանկական     |

|   |               |գրականության վճռորոշ ազդեցությունն ու դերը,      |

|   |               |զարգացնել սովորողի գրական ճաշակը, նպաստել        |

|   |               |բառապաշարի հարստացմանը, պատկերավոր մտածողության  |

|   |               |ձևավորմանն  ու զարգացմանը, գրավոր ու բանավոր     |

|   |               |խոսքի զարգացմանը, աշխարհընկալման, մտահորիզոնի    |

|   |               |ընդլայնման, ժողովրդական իմաստության, ազգային     |

|   |               |մտածելակերպի, հոգեկերտվածքի վերաբերյալ           |

|   |               |գիտելիքների ձեռքբերմանը:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|35.|Մոդուլի        |54 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|36.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|37.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|38.|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանկական գրականության հին շրջանը     |

|   |արդյունք 1     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|39.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում մանկական գրականության      |

|   |չափանիշներ     |առաջին հեղինակներին, նրանց ժամանակաշրջանը, կյանքն|

|   |               |ու գործունեությունը                              |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում հին մանկական գրականության  |

|   |               |սկզբնավորման ու զարգացման առանձնահատկությունները,|

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում հին մանկական գրականության |

|   |               |հիմնական ստեղծագործությունները, փուլերը,         |

|   |               |4) ճիշտ է բացահայտում ստեղծագործությունների      |

|   |               |բովանդակային ու գաղափարական                      |

|   |               |առանձնահատկությունները:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|40.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նոր մանկական գրականությունը          |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|41.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում նոր մանկական գրականության  |

|   |չափանիշներ     |ժամանակաշրջանը, հեղինակների կյանքն ու            |

|   |               |գրական-հասարակական գործունեությունը,             |

|   |               |2) ճիշտ է բնորոշում նոր մանկական գրականության    |

|   |               |ավանդույթների շարունակականության, նոր            |

|   |               |գրականության ազդեցությունը մանկական նոր          |

|   |               |գրականության ձևավորման  գործում,                 |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում նոր մանկական գրականության |

|   |               |հիմնական ստեղծագործությունները, նրանց ժանրային   |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում մանկական գրականության     |

|   |               |տարիքային հատկացվածության առանձնահատկությունները,|

|   |               |5) ճիշտ է բացահայտում հիմնական                   |

|   |               |ստեղծագործությունների գեղարվեստական արժանիքները, |

|   |               |բովանդակային ու գաղափարական                      |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում մանկական գրական մամուլի   |

|   |               |ստեղծման պատմությունը, ընթացքը և  կարևորությունը |

|   |               |մանուկների գեղագիտական դաստիարակության գործում,  |

|   |               |7) ճիշտ է բացահայտում հայ նոր մանկական           |

|   |               |գրականության ներկայացուցիչների` որպես հայ        |

|   |               |գրականության դասագրքերի հեղինակների              |

|   |               |գործունեության կարևորությունը:                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|42.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նորագույն մանկական գրականությունը    |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|43.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում նորագույն մանկական        |

|   |չափանիշներ     |գրականության ընդհանուր բնութագիրը, զարգացման     |

|   |               |շրջանները,                                       |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում նորագույն մանկական        |

|   |               |գրականության առանձնահատկությունները, հիմնական    |

|   |               |ներկայացուցիչներին, նրանց կյանքն ու              |

|   |               |գործունեությունը,                                |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում նորագույն մանկական         |

|   |               |գրականության հիմնական ստեղծագործությունները,     |

|   |               |ժանրերն ու դրանց առանձնահատկությունները,         |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում սփյուռքահայ մանկագիրների  |

|   |               |գործունեության առանձնահատկությունները և          |

|   |               |ստեղծագործությունները, սփյուռքահայ մանկական      |

|   |               |մամուլը,                                         |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում մանկական գրականության     |

|   |               |մատենաշարային հրատարակությունները,               |

|   |               |հանրագիտարանները, տեղեկատուները և  դրանց         |

|   |               |օգտագործման առանձնահատկությունները:              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՅ ԵՎ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»        |

|_____________________________________________________________________|

|44.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-004                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|45.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ գիտելիքներ |

|   |               |տալ հայ և  համաշխարհային մշակույթի վերաբերյալ:   |

|   |               |Այն անհրաժեշտ է մասնագիտական գործունեության      |

|   |               |ընթացքում գրադարանից օգտվողներին բավարար         |

|   |               |մակարդակով սպասարկելու, նրանց անհրաժեշտ          |

|   |               |տեղեկատվություն տրամադրելու համար:               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|46.|Մոդուլի        |90 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|47.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|48.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|49.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հին հայկական, հին Եգիպտոսի, հին      |

|   |արդյունք 1     |Չինաստանի, հին Հնդկաստանի, հին Հունաստանի,       |

|   |               |Հելլենիզմի և  Բյուզանդական մշակույթները          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|50.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում հին հայկական, հին Եգիպտոսի,|

|   |չափանիշներ     |հին Չինաստանի, հին Հնդկաստանի, հին Հունաստանի,   |

|   |               |Հելլենիզմի և  Բյուզանդական մշակույթների          |

|   |               |ժամանակահատվածային ընդգրկումը,                   |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում հին հայկական, հին Եգիպտոսի,|

|   |               |հին Չինաստանի, հին Հնդկաստանի, հին Հունաստանի,   |

|   |               |Հելլենիզմի և  Բյուզանդական տարբեր շրջանների      |

|   |               |մշակույթների առանձնահատկությունները,             |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում այդ շրջանների մշակութային |

|   |               |հիմնական ժառանգությունները,                      |

|   |               |4) մշակութային ժառանգությունների                 |

|   |               |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|51.|Ուսումնառության|Ներկայացնել վերածննդի շրջանի հայ և  համաշխարհային|

|   |արդյունք 2     |մշակույթը                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|52.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի հայ և     |

|   |չափանիշներ     |համաշխարհային մշակույթի ժամանակահատվածային       |

|   |               |ընդգրկումը,                                      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում վերածննդի շրջանի տարբեր    |

|   |               |ժամանակահատվածներում հայ և  համաշխարհային        |

|   |               |մշակույթի առանձնահատկությունները,                |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում վերածննդի շրջանի հայ և    |

|   |               |համաշխարհային մշակութային հիմնական               |

|   |               |ժառանգությունները,                               |

|   |               |4) մշակութային ժառանգությունների                 |

|   |               |յուրահատկությունները ճիշտ է բացահայտում:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|53.|Ուսումնառության|Ներկայացնել լուսավորության շրջանի հայ և          |

|   |արդյունք 3     |համաշխարհային մշակույթը                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|54.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության շրջանի հայ  |

|   |չափանիշներ     |և  համաշխարհային մշակույթի ժամանակահատվածային և  |

|   |               |աշխարհագրական ընդգրկումը,                        |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում լուսավորության շրջանի հայ  |

|   |               |և  համաշխարհային մշակույթի                       |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում լուսավորության շրջանի հայ |

|   |               |և  համաշխարհային մշակույթի հիմնական մշակութային  |

|   |               |ժառանգությունները,                               |

|   |               |4) մշակութային ժառանգությունների                 |

|   |               |յուրահատկությունները և  մշակութային արժեքները    |

|   |               |ճիշտ է բացահայտում:                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|55.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նոր շրջանի հայ և  համաշխարհային      |

|   |արդյունք 4     |մշակույթը                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|56.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում նոր շրջանի հայ և           |

|   |չափանիշներ     |համաշխարհային մշակույթի ժամանակահատվածային և     |

|   |               |աշխարհագրական ընդգրկումը,                        |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում նոր շրջանի հայ և           |

|   |               |համաշխարհային մշակույթի առանձնահատկությունները,  |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում նոր շրջանի հայ և          |

|   |               |համաշխարհային մշակույթի հիմնական մշակութային     |

|   |               |ժառանգությունները,                               |

|   |               |4) մշակութային ժառանգությունների                 |

|   |               |յուրահատկությունները և  մշակութային արժեքները    |

|   |               |ճիշտ է բացահայտում:                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|57.|Ուսումնառության|Ներկայացնել նորագույն շրջանի հայ և  համաշխարհային|

|   |արդյունք 5     |մշակույթը                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|58.|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում նորագույն շրջանի հայ և     |

|   |չափանիշներ     |համաշխարհային մշակույթի ժամանակահատվածային և     |

|   |               |աշխարհագրական ընդգրկումը,                        |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում նորագույն շրջանի հայ և     |

|   |               |համաշխարհային մշակույթի առանձնահատկությունները,  |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում նորագույն շրջանի հայ և    |

|   |               |համաշխարհային մշակույթի հիմնական մշակութային     |

|   |               |ժառանգությունները, ժամանակակից հայ մշակութային   |

|   |               |գործիչներին,                                     |

|   |               |4) մշակութային ժառանգությունների                 |

|   |               |յուրահատկությունները և  մշակութային արժեքները    |

|   |               |ճիշտ է բացահայտում:                              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                       |

|_____________________________________________________________________|

|59.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-005                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|60.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական գիտելիքներ և |

|   |               |գործնական հմտություններ տալ մանկավարժության      |

|   |               |վերաբերյալ, ինչն անհրաժեշտ է գրադարանավարի       |

|   |               |աշխատանքային գործառույթները կատարելու ընթացքում, |

|   |               |հատկապես ուսումնական հաստատությունների           |

|   |               |գրադարաններում աշխատելու և  համապատասխան տարիքի  |

|   |               |հաճախորդներին սպասարկելու դեպքում:               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|61.|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|62.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-001 «Հայ գրականություն», |

|   |               |ԳՐԴԳ-5-21-002 «Արտասահմանյան գրականություն»,     |

|   |               |ԳՐԴԳ-5-21-003 «Մանկական գրականություն» և         |

|   |               |ԳՐԴԳ-5-21-004 «Հայ և  համաշխարհային մշակույթի    |

|   |               |հիմունքներ» մոդուլները:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|63.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|64.|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանկավարժության խնդիրները և          |

|   |արդյունք 1     |զարգացման առանձնահատկությունները                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|65.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժության նպատակը և |

|   |չափանիշներ     |խնդիրները,                                       |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժական գիտության   |

|   |               |ծագման և  զարգացման պատմությունը, տարբեր         |

|   |               |ժամանակաշրջաններում մանկավարժության              |

|   |               |յուրահատկությունները,                            |

|   |               |3) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության              |

|   |               |հասկացությունները, բացահայտում դրանց             |

|   |               |իմաստաբանական նշանակությունը:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|66.|Ուսումնառության|Բացահայտել մանկավարժության տեղը հարակից          |

|   |արդյունք 2     |գիտությունների համակարգում                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|67.|Կատարման       |1) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության փոխադարձ կապը|

|   |չափանիշներ     |փիլիսոփայության հետ,                             |

|   |               |2) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության և            |

|   |               |գրականության փոխադարձ կապը,                      |

|   |               |3) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության և            |

|   |               |սոցիոլոգիայի փոխադարձ կապը,                      |

|   |               |4) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության և            |

|   |               |կենսաբանության փոխադարձ կապը,                    |

|   |               |5) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության կապը         |

|   |               |բարոյագիտության և  գեղագիտության հետ,            |

|   |               |6) ճիշտ է բացատրում մանկավարժական և  հոգեբանական |

|   |               |գիտությունների փոխադարձ կապը,                    |

|   |               |7) ճիշտ է բացատրում մանկավարժության կապը         |

|   |               |գիտատեխնիկական առաջընթացի զարգացման հետ:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|68.|Ուսումնառության|Բացատրել մանկավարժագիտության կառուցվածքը,        |

|   |արդյունք 3     |սկզբունքները և  մեթոդները                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|69.|Կատարման       |1) ըստ բնագավառների ճիշտ է ներկայացնում          |

|   |չափանիշներ     |մանկավարժության կառուցվածքային բնութագիրը,       |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում մանկավարժական ուսմունքի    |

|   |               |զարգացման պատմությունը,                          |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում դպրոցական մանկավարժության |

|   |               |օրինաչափություններն ու առանձնահատկությունները,   |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում մասնագիտական              |

|   |               |մանկավարժության օրինաչափություններն ու           |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |5) ճիշտ է մեկնաբանում մանկավարժական գիտության    |

|   |               |հիմնական սկզբունքները,                           |

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժության ընդհանուր |

|   |               |գիտական մեթոդների համակարգը,                     |

|   |               |7) ճիշտ է բնութագրում ուսումնասիրման             |

|   |               |դիտողականության, փորձի, զրույցի և  անկետաների    |

|   |               |մեթոդները,                                       |

|   |               |8) ճիշտ է բնութագրում ուսումնասիրման վիճակագրական|

|   |               |և  վերլուծական-համադրական մեթոդների էությունը:   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|70.|Ուսումնառության|Նկարագրել անձի զարգացման, դաստիարակության և      |

|   |արդյունք 4     |ձևավորման  հիմնական գործոնները                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|71.|Կատարման       |1) ճիշտ է մեկնաբանում անձի զարգացման,            |

|   |չափանիշներ     |դաստիարակության և  ձևավորման  հիմնահարցերը,      |

|   |               |2) ճիշտ է բացատրում մարդու զարգացման մեջ         |

|   |               |ժառանգականության գործոնի դերը,                   |

|   |               |3) ճիշտ է բացատրում անձի ձևավորման  գործընթացում |

|   |               |միջավայրի դերը,                                  |

|   |               |4) ճիշտ է բացատրում անձի ձևավորման  համար        |

|   |               |դաստիարակության դերն ու նշանակությունը:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|72.|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանկավարժական գործընթացների          |

|   |արդյունք 5     |բնութագիրը                                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|73.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժական գործընթացի  |

|   |չափանիշներ     |և  մանկավարժական համակարգի մասին                 |

|   |               |հասկացողությունը,                                |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում մանկավարժական գործընթացի   |

|   |               |շարժիչ ուժերը և  օրինաչափությունները,            |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում մանկավարժական ուսուցման և  |

|   |               |դաստիարակության գործընթացների                    |

|   |               |յուրահատկությունները,                            |

|   |               |4) ճիշտ է հիմնավորում ուսուցման և                |

|   |               |դաստիարակության մեթոդների յուրահատկությունը և    |

|   |               |փոխադարձ կապը,                                   |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժական գործընթացի  |

|   |               |հիմնական փուլերի բնութագրերը,                    |

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում կրթական համակարգի         |

|   |               |ղեկավարումը:                                     |

|_____________________________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
21.12.2021
N 92-Ն
Հրաման