Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.0 ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

21 դեկտեմբերի 2021 թվականի N 92-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.02.01.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|74.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-006                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|75.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |հոգեբանական որոշակի գիտելիքներ, գործնականում     |

|   |               |դրանք կիրառելու հմտություններ, հոգեբանության     |

|   |               |հիմնահարցերը տիրապետելու, առաջադիր խնդիրները     |

|   |               |լուծելու, ինչպես նաև  հոգեբանական միտքը          |

|   |               |զարգացնելու կարողություններ:                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|76.|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|77.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|78.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|79.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հոգեբանության հիմնախնդիրները և       |

|   |արդյունք 1     |զարգացման առանձնահատկությունները                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|80.|Կատարման       |1) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության ուսուցման      |

|   |չափանիշներ     |նպատակը և  հիմնախնդիրները,                       |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանական ուսմունքի     |

|   |               |զարգացման պատմությունը,                          |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանական               |

|   |               |հասկացությունների ընդհանուր բնութագիրը,          |

|   |               |4) ճիշտ է բացատրում հոգեկանի և  տեղեկատվության   |

|   |               |դրսևորման  ձևերը  և  փոխազդեցության              |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության մեջ         |

|   |               |գիտակցության մասին զարգացման բնորոշ              |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում հոգեկանի և  գիտակցության  |

|   |               |փոխզարգացման օրինաչափությունները:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|81.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հոգեբանության տեղը հարակից           |

|   |արդյունք 2     |գիտությունների համակարգում                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|82.|Կատարման       |1) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության և  բնական      |

|   |չափանիշներ     |գիտությունների փոխադարձ կապը,                    |

|   |               |2) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության և  գրականության|

|   |               |փոխադարձ կապը,                                   |

|   |               |3) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության և              |

|   |               |փիլիսոփայական գիտությունների փոխադարձ կապը,      |

|   |               |4) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության և              |

|   |               |մանկավարժական գիտության փոխադարձ կապը,           |

|   |               |5) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության կապը           |

|   |               |գիտատեխնիկական առաջընթացի զարգացման հետ:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|83.|Ուսումնառության|Բացատրել հոգեբանության կառուցվածքը, հիմնական     |

|   |արդյունք 3     |սկզբունքները և  մեթոդները                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|84.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր հոգեբանության   |

|   |չափանիշներ     |կառուցվածքը,                                     |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության ճյուղային   |

|   |               |դասակարգումը,                                    |

|   |               |3) ճիշտ է բացատրում և  ձևակերպում  հոգեբանության |

|   |               |հիմնական սկզբունքները,                           |

|   |               |4) ճիշտ է բացատրում և  ձևակերպում  մանկապատանեկան|

|   |               |տարիքային հոգեբանության հիմնական                 |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության             |

|   |               |ուսումնասիրման հիմնական մեթոդները,               |

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության գենետիկական |

|   |               |(պատմական) ու գիտակցության միասնության           |

|   |               |սկզբունքները,                                    |

|   |               |7) ճիշտ է բնութագրում դիտողականության, փորձի,    |

|   |               |զրույցի և  անկետաների մեթոդները,                 |

|   |               |8) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանական               |

|   |               |ուսումնասիրությունների վերլուծական-համադրական    |

|   |               |մեթոդը:                                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|85.|Ուսումնառության|Ներկայացնել անձի և  նրա գործունեության բնութագիրը|

|   |արդյունք 4     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|86.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում անձի հոգեբանական          |

|   |չափանիշներ     |բնութագիրը,                                      |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում միջանձնային               |

|   |               |հարաբերությունների հոգեբանությունը,              |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում անձի գործունեության       |

|   |               |ընդհանուր բնութագիրը,                            |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում մանկապատանեկան տարիքային  |

|   |               |հոգեբանության հիմնական առանձնահատկությունները,   |

|   |               |5) ճիշտ է բնութագրում ուշադրության               |

|   |               |առանձնահատկությունները և  խոսքային               |

|   |               |գործունեությունը,                                |

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում անձի գործունեության       |

|   |               |հուզական իրավիճակների և  կամային հատկությունների |

|   |               |բնութագիրը:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|87.|Ուսումնառության|Ներկայացնել անձի իմացական գործընթացները և        |

|   |արդյունք 5     |հոգեբանական առանձնահատկությունները               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|88.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում անձի զգացողության         |

|   |չափանիշներ     |ընդհանուր օրինաչափությունները,                   |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում անձի ըմբռնման             |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում անձի հիշողության          |

|   |               |դրսևորման  առանձնահատկությունները,               |

|   |               |4) ճիշտ է բնութագրում մտածողության և             |

|   |               |երևակայության  տեսակների ընդհանուր բնութագիրը,   |

|   |               |5) ճիշտ է բնութագրում անձի հոգեբանական           |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում խառնվածքի և  նրա          |

|   |               |տիպաբանական առանձնահատկությունների բնութագիրը,   |

|   |               |7) ճիշտ է բնութագրում բնավորության, նրա          |

|   |               |առանձնահատուկ գծերի, կառուցվածքի հատկանիշները,   |

|   |               |բնավորության ձևավորման  օրինաչափությունները,     |

|   |               |8) ճիշտ է ներկայացնում անձի ընդունակությունների  |

|   |               |կառուցվածքային բնութագիրը, ձևավորման  և          |

|   |               |զարգացման առանձնահատկությունները:                |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՎԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ»      |

|_____________________________________________________________________|

|89.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-007                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|90.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ տեսական ու |

|   |               |գործնական գիտելիքներ տալ մասնագիտական            |

|   |               |գործունեության ընթացքում գրադարանավարի վարքագծի  |

|   |               |կանոնների, աշխատանքային ու գործնական             |

|   |               |հարաբերությունների ընթացքում վարվեցողության      |

|   |               |հիմնական դրսևորումների  մասին:                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|91.|Մոդուլի        |24 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|92.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-006 «Հոգեբանության       |

|   |               |հիմունքներ»  մոդուլը:                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|93.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|94.|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանավարի հիմնական               |

|   |արդյունք 1     |պարտականությունները, աշխատանքային վարքագծի       |

|   |               |սկզբունքներն ու նորմերը                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|95.|Կատարման       |1) գրադարանավարի աշխատանքային պարտականությունների|

|   |չափանիշներ     |բովանդակությունը ճիշտ բացատրում է,               |

|   |               |2) պաշտոնեական հրահանգների պահանջները ճիշտ է     |

|   |               |մեկնաբանում,                                     |

|   |               |3) ճիշտ է բացատրում գրադարանի ներքին աշխատանքային|

|   |               |և  գրադարանից օգտվելու կանոնների իմաստը,         |

|   |               |4) աշխատանքային կարգապահության ձևավորման  նորմերը|

|   |               |ճիշտ է մեկնաբանում:                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|96.|Ուսումնառության|Մեկնաբանել գրադարանավարի մասնագիտական            |

|   |արդյունք 2     |վարքականոնը, էթիկայի դերն ու նշանակությունը      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|97.|Կատարման       |1) գրադարանավարի մասնագիտական գործունեության     |

|   |չափանիշներ     |յուրահատկությունները ճիշտ է բացատրում,           |

|   |               |2) գրադարանավարի վարվելակերպի առանձնահատուկ      |

|   |               |կողմերը ճիշտ է բացատրում,                        |

|   |               |3) գրադարանավար-հասարակություն,                  |

|   |               |գրադարանավար-ընթերցող փոխհարաբերությունների էական|

|   |               |բնութագրիչները ճիշտ է բացատրում,                 |

|   |               |4) գրադարանից օգտվողներին սպասարկելու ընթացքում  |

|   |               |վարվելակերպի կանոնների պահպանման կարևորությունը  |

|   |               |ճիշտ է մեկնաբանում:                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|98.|Ուսումնառության|Ստեղծել գրադարանից օգտվողներին սպասարկելու       |

|   |արդյունք 3     |նպաստավոր պայմաններ                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|99.|Կատարման       |1) գրադարանի աշխատանքի նպաստավոր պայմանների      |

|   |չափանիշներ     |բաղադրիչները ճիշտ է ներկայացնում,                |

|   |               |2) գրադարանի բարոյահոգեբանական առողջ մթնոլորտի   |

|   |               |իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,                       |

|   |               |3) գրադարանային, մատենագիտական և  տեղեկատվական   |

|   |               |սպասարկման էթիկական բաղադրիչները ճիշտ է          |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |4) հնարավոր հակասությունների առաջացման պատճառները|

|   |               |ճիշտ է մեկնաբանում,                              |

|   |               |5) հակասությունների լուծման ընտրված ուղիները ճիշտ|

|   |               |և  հիմնավոր է:                                   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓԱՍՏԱԹՂԹԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|100|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-008                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|101|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է զարգացնել փաստաթղթագիտության   |

|   |               |մասին ուսանողի գիտելիքները,                      |

|   |               |փաստաթղթային-տեղեկատվական գործում աշխատելու      |

|   |               |հմտությունները, ձևավորել  տարատեսակ տեղեկատվական |

|   |               |աղբյուրներից օգտվելու կարողություններ,           |

|   |               |փաստաթղթային ֆոնդերի ղեկավարման հմտություններ:   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|102|Մոդուլի        |48 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|103|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|104|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|105|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթագիտությունը, նրա զարգացման  |

|   |արդյունք 1     |օրինաչափությունները                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|106|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթագիտության դերն ու|

|   |չափանիշներ     |տեղը գիտության համակարգում,                      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթագիտության         |

|   |               |զարգացման փուլերը,                               |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթագիտության        |

|   |               |կառուցվածքը,                                     |

|   |               |4) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթի ֆիզիկական և      |

|   |               |տեղեկատվական առանձնահատկությունները,             |

|   |               |5) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթի գործառույթները:  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|107|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթային ֆոնդերի դերն ու         |

|   |արդյունք 2     |նշանակությունը տեղեկատվական համակարգի զարգացման  |

|   |               |մեջ                                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|108|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային ֆոնդի տեղն ու|

|   |չափանիշներ     |դերը տեղեկատվական համակարգերում,                 |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում առանձին փաստաթղթային      |

|   |               |ֆոնդերի ձևավորման  սկզբունքներն ու               |

|   |               |օրինաչափությունները,                             |

|   |               |3) ճիշտ է կիրառում փաստաթղթային ֆոնդերի համալրման|

|   |               |և  հաշվառման մեթոդները,                          |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային ֆոնդերի      |

|   |               |դասակարգման և  պահպանման առանձնահատկությունները, |

|   |               |5) ճիշտ է բացահայտում փաստաթղթային ֆոնդի         |

|   |               |տեղեկատվական-հաղորդակցական գործառույթները:       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|109|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթային հրատարակությունները     |

|   |արդյունք 3     |որպես համակարգ                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|110|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթային               |

|   |չափանիշներ     |հրատարակությունների տիպերն ու տեսակները,         |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային              |

|   |               |հրատարակությունների դասակարգման մեթոդները,       |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթային               |

|   |               |հրատարակությունների նկարագրությունը (գրանցումը), |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի այբբենական    |

|   |               |դասակարգման նշանակությունը,                      |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի առարկայական   |

|   |               |(թեմատիկ) դասակարգման նշանակությունը:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|111|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթերի սպասարկման               |

|   |արդյունք 4     |առանձնահատկությունները                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|112|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում տարատեսակ փաստաթղթերի     |

|   |չափանիշներ     |սպասարկման ձևերն  ու մեթոդները,                  |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթի տեղեկատվական դերն|

|   |               |ու նշանակությունը սոցիալ-հաղորդակցությունների    |

|   |               |համակարգում,                                     |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի հետ աշխատանքի |

|   |               |սկզբունքները և  իրավական հարցերը,                |

|   |               |4) օգտագործում է հաղորդակցական հնարքներ`         |

|   |               |ընթերցողների տեղեկատվական պահանջները բավարարելու |

|   |               |համար,                                           |

|   |               |5) դրսևորում  է տեղեկատվական-հաղորդակցական և     |

|   |               |ընթերցողական հետաքրքրություններ:                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|113|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթային-տեղեկատվական համակարգի  |

|   |արդյունք 5     |ղեկավարումը                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|114|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային ֆոնդերի      |

|   |չափանիշներ     |ղեկավարման հիմնական օրենսդրական փաստաթղթերը,     |

|   |               |2) կարևորում  է փաստաթղթավորման և                |

|   |               |փաստաթղթային-տեղեկատվական գործունեությունը,      |

|   |               |3) իրականացնում է փաստաթղթագիտական               |

|   |               |հետազոտություններ, խթանում է փաստաթղթերից        |

|   |               |օգտվելու հետաքրքրություններ,                     |

|   |               |4) օգտագործում է տեխնոլոգիական միջոցներ`         |

|   |               |փաստաթղթային գործունեության արդյունավետությունը  |

|   |               |ապահովելու համար,                                |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային ֆոնդերի      |

|   |               |ղեկավարման գործոնները:                           |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|115|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-009                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|116|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին ընդհանուր գիտելիքներ |

|   |               |տալ գրադարանագիտության, տպագիր և/կամ  ձեռագիր    |

|   |               |գրառումների հավաքման, պահպանման, տարածման        |

|   |               |գործընթացների հետազոտման, գրադարանների և         |

|   |               |տեղեկատվական կենտրոնների ուսումնասիրման մասին,   |

|   |               |ինչն անհրաժեշտ է գրադարանային գործի կազմակերպման |

|   |               |և  գրադարանային սպասարկման աշխատանքները          |

|   |               |ձևավորված  մեթոդաբանությանը համապատասխան         |

|   |               |իրականացնելու համար:                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|117|Մոդուլի        |72 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|118|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|119|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|120|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանագիտությունը, նրա            |

|   |արդյունք 1     |կառուցվածքային առանձնահատկությունները            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|121|Կատարման       |1) գրադարանագիտության դերն ու նշանակությունը ճիշտ|

|   |չափանիշներ     |է ներկայացնում,                                  |

|   |               |2) գրադարանագիտության զարգացման փուլերը ճիշտ է   |

|   |               |բնութագրում,                                     |

|   |               |3) գրադարանագիտության կառուցվածքային             |

|   |               |բովանդակությունը ճիշտ է բացահայտում,             |

|   |               |4) գրադարանի ձևավորման  և  զարգացման             |

|   |               |նախապայմանները ճիշտ է բնութագրում,               |

|   |               |5) գրադարանի սոցիալական էությունը ճիշտ է         |

|   |               |բնութագրում,                                     |

|   |               |6) գրադարանի գործունեության սկզբունքները ճիշտ է  |

|   |               |մեկնաբանում,                                     |

|   |               |7) գրադարանների տեսակները, կառուցվածքը, հիմնական |

|   |               |բաժինները և  ենթահամակարգերը ճիշտ է նկարագրում,  |

|   |               |8) գրադարանի գործառույթները ճիշտ է բացատրում,    |

|   |               |9) գրադարանի հասարակական գործառույթները ճիշտ է   |

|   |               |ներկայացնում:                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|122|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային ֆոնդի դերն ու           |

|   |արդյունք 2     |նշանակությունը գրադարանային-տեղեկատվական         |

|   |               |համակարգում                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|123|Կատարման       |1) գրադարանային ֆոնդի էությունը ճիշտ է բացատրում,|

|   |չափանիշներ     |2) գրադարանային ֆոնդի տեղը                       |

|   |               |գրադարանային-տեղեկատվական համակարգում ճիշտ է     |

|   |               |բացահայտում,                                     |

|   |               |3) գրադարանային ֆոնդի ձևավորման  համար           |

|   |               |գրականության ընտրության և  հաշվառման սկզբունքները|

|   |               |ճիշտ է մեկնաբանում,                              |

|   |               |4) գրադարանային ֆոնդի համալրման մեթոդները և      |

|   |               |եղանակները ճիշտ է տարբերակում,                   |

|   |               |5) գրադարանային ֆոնդի դասակարգման ձևերն  ու      |

|   |               |առանձնահատկությունները բացատրում է,              |

|   |               |6) գրադարանային ֆոնդի հաշվառման և  մուտքագրման   |

|   |               |ավտոմատացման առանձնահատկությունները բացատրում է, |

|   |               |7) գրադարանային ֆոնդի տեղեկատվական հատկանիշների  |

|   |               |հիմքերը ճիշտ է նկարագրում,                       |

|   |               |8) ըստ ընթերցողական պահանջների ֆոնդի տեղեկատվական|

|   |               |հատկանիշների բացահայտումը ճիշտ է:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|124|Ուսումնառության|Բացատրել գրադարանային գրացուցակների ու           |

|   |արդյունք 3     |քարտարանների կազմման և  դասակարգման              |

|   |               |առանձնահատկությունները                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|125|Կատարման       |1) գրադարանային գրացուցակների ու քարտարանների    |

|   |չափանիշներ     |անհրաժեշտությունը ճիշտ է բացահայտում,            |

|   |               |2) գրացուցակների ու քարտարանների կազմման         |

|   |               |մեթոդներն ու սկզբունքները տարբերակում է,         |

|   |               |3) գրացուցակների ու քարտարանների տեսակները ճիշտ է|

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |4) ըստ հրատարակությունների տեսակների             |

|   |               |գրացուցակների ու քարտային նկարագրությունը ճիշտ է |

|   |               |բնութագրում,                                     |

|   |               |5) այբբենական, կարգային, վերնագրային             |

|   |               |գրացուցակների ու քարտարանների կառուցվածքը և      |

|   |               |նշանակությունը ճիշտ է ներկայացնում,              |

|   |               |6) առարկայական /թեմատիկ/ գրացուցակների ու        |

|   |               |քարտարանների կառուցվածքը և  նշանակությունը ճիշտ է|

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |7) էլեկտրոնային գրացուցակի առանձնահատկությունները|

|   |               |ճիշտ է ներկայացնում:                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|126|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային սպասարկման և            |

|   |արդյունք 4     |ընթերցողների հետ տարվող աշխատանքի դերն ու        |

|   |               |նշանակությունը                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|127|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում գրադարանային-տեղեկատվական |

|   |չափանիշներ     |սպասարկման ժամանակակից ձևերն  ու մեթոդները,      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում գրքի և  գրադարանի          |

|   |               |հասարակական դերն ու նշանակությունը ընթերցանության|

|   |               |զարգացման գործում,                               |

|   |               |3) ընթերցողների հետ տարվող աշխատանքի սկզբունքները|

|   |               |ճիշտ է մեկնաբանում,                              |

|   |               |4) գրադարանային ուսումնասիրությունը ճիշտ է       |

|   |               |կատարում,                                        |

|   |               |5) ընթերցողների տեղեկատվական պահանջներին ճիշտ և  |

|   |               |ժամանակին է արձագանքում,                         |

|   |               |6) քննարկումների և  բանավեճերի, բաց դասերի և     |

|   |               |սեմինարների մասնակցության ակտիվությունը          |

|   |               |ապահովված է,                                     |

|   |               |7) ապահովում է գրադարանից օգտվողի համար որակյալ  |

|   |               |ծառայությունների մատուցում,                      |

|   |               |8) ճիշտ է օգտագործում համացանցային ռեսուրսները`  |

|   |               |հաշվի առնելով ընթերցողական պահանջները:           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|128|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային գործի կազմակերպման և    |

|   |արդյունք 5     |ղեկավարման ընդհանուր մոտեցումները                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|129|Կատարման       |1) գրադարանի գործունեության արտաքին միջավայրի    |

|   |չափանիշներ     |գործոնների էությունը ճիշտ բացահայտում է,         |

|   |               |2) գրադարանային գործի կազմակերպման և  ղեկավարման |

|   |               |հիմնական նորմատիվ փաստաթղթերը ճիշտ է             |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |3) գրադարանի զարգացման ներկա պայմանների          |

|   |               |առանձնահատկությունները և  ռազմավարական պլանի     |

|   |               |մշակման գործընթացը ճիշտ է բացահայտում,           |

|   |               |4) գրադարանի գործունեության հաշվառման և          |

|   |               |պլանավորման, համակարգման և  վերահսկման           |

|   |               |կարևորությունը  ճիշտ է բացատրում,                |

|   |               |5) գրադարանային գործի արդյունավետության          |

|   |               |բարձրացմանը նպաստող գործոնները ճիշտ է            |

|   |               |մեկնաբանում,                                     |

|   |               |6) գրադարանային գործի մեթոդական ղեկավարման       |

|   |               |կարևորությունը  հիմնավորում է:                   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ»          |

|_____________________________________________________________________|

|130|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-15-010                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|131|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է գրադարանային գործի բնագավառում |

|   |               |գործող օրենքների և  այլ իրավական ակտերի          |

|   |               |վերաբերյալ ուսանողին տալ անհրաժեշտ տեսական       |

|   |               |գիտելիքներ, ինչպես նաև  ձևավորել  դրանց գործնական|

|   |               |կիրառման հմտություններ:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|132|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|133|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|134|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|135|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային գործի կազմակերպման      |

|   |արդյունք 1     |հարաբերությունները կարգավորող ՀՀ օրենքները       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|136|Կատարման       |1) գրադարանային գործի կազմակերպման օրենսդրական   |

|   |չափանիշներ     |կարգավորման անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,     |

|   |               |2) գրադարանային գործի կազմակերպմանն առնչվող ՀՀ   |

|   |               |օրենքները ճիշտ է ներկայացնում,                   |

|   |               |3) օրենքներում ներառված հիմնական մասնագիտական    |

|   |               |հասկացությունների մեկնաբանությունը ճիշտ է,       |

|   |               |4) օրենքների ընդհանուր կառուցվածքը ճիշտ է        |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |5) օրենքների համապատասխան հոդվածների կիրառման    |

|   |               |մեկնաբանությունները ճիշտ է,                      |

|   |               |6) գործնական իրավիճակներում օրենքների առանցքային |

|   |               |դրույթների կիրառումը ճիշտ է:                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|137|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային գործի վերաբերյալ ՀՀ     |

|   |արդյունք 2     |կառավարության որոշումները և  այլ նորմատիվ ակտեր  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|138|Կատարման       |1) գրադարանային գործի վերաբերյալ ենթաօրենսդրական |

|   |չափանիշներ     |ակտերի անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,          |

|   |               |2) ենթաօրենսդրական ակտերի տեսակները ճիշտ է       |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |3) ենթաօրենսդրական ակտերի բովանդակությունը և     |

|   |               |դրանցով կարգավորվող հարաբերությունները           |

|   |               |բացահայտում է,                                   |

|   |               |4) գրադարանի ներքին իրավական ակտերի              |

|   |               |անհրաժեշտությունը և  նպատակները հիմնավորում է,   |

|   |               |5) գրադարանի ծառայություններից օգտվողների        |

|   |               |իրավունքները հիմնավորում է,                      |

|   |               |6) գրադարանների պարտականությունները ճիշտ է       |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |7) գրադարանային հավաքածուների հաշվառման,         |

|   |               |համալրման, պահպանության և  հանրային գրադարանի    |

|   |               |հավատարմագրման կարգը ճիշտ է ներկայացնում,        |

|   |               |8) ենթաօրենսդրական ակտերի պահանջների կիրառումը   |

|   |               |ճիշտ է:                                          |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՏԵՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ»                       |

|_____________________________________________________________________|

|139|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-011                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|140|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական գիտելիքներ   |

|   |               |տալ ընդհանուր մատենագիտության մասին, ինչպես նաև  |

|   |               |նրա մոտ ձևավորել  գրադարանային-մատենագիտական     |

|   |               |գործում աշխատելու հմտություններ,                 |

|   |               |գրադարանային-տեղեկատվական աղբյուրներից օգտվելու  |

|   |               |կարողություններ, մատենագիտական գործի կազմակերպման|

|   |               |և  ղեկավարման հմտություններ, հայաստանյան         |

|   |               |գրադարանների համահավաք քարտարանից` հանրապետության|

|   |               |խոշորագույն մատենագիտական շտեմարանից օգտվելու    |

|   |               |հմտություններ:                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|141|Մոդուլի        |90 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|142|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|143|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|144|Ուսումնառության|Ներկայացնել ընդհանուր մատենագիտությունը,         |

|   |արդյունք 1     |մատենագիտության մեթոդները, նրա տեսակային         |

|   |               |(կառուցվածքային) առանձնահատկությունները          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|145|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր մատենագիտության |

|   |չափանիշներ     |դերն ու հասարակական նշանակությունը,              |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր մատենագիտության |

|   |               |զարգացման փուլերը, մատենագիտության մեթոդները,    |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական             |

|   |               |նկարագրության կանոնները,                         |

|   |               |4) ճիշտ է բնութագրում ընդհանուր մատենագիտության  |

|   |               |տեսակային դասակարգման առանձնահատկությունները,    |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում գրադարանի                 |

|   |               |մատենագիտական-տեղեկատվական բաժինները,            |

|   |               |6) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական              |

|   |               |տեղեկատվության հասարակական գործառույթները:       |

|   |               |7) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական շտեմարանների |

|   |               |դերը արդի գրադարանագիտական և  մատենագիտական      |

|   |               |ասպարեզներում:                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|146|Ուսումնառության|Ներկայացնել մատենագիտության դերը                 |

|   |արդյունք 2     |գրադարանային-տեղեկատվական համակարգերի զարգացման  |

|   |               |մեջ                                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|147|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտության դերը      |

|   |չափանիշներ     |փաստաթղթային-տեղեկատվական համակարգերում,         |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական ձեռնարկների  |

|   |               |և  ուղեցույցների կազմման համար գրականության      |

|   |               |ընտրության սկզբունքները,                         |

|   |               |3) ճիշտ է կիրառում տեղեկատու-մատենագիտական ֆոնդի |

|   |               |համալրման մեթոդները,                             |

|   |               |4) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական ձեռնարկների  |

|   |               |համակարգը, դրանց առանձնահատկությունները,         |

|   |               |5) ըստ ընթերցողական հատկացվածության ներկայացնում |

|   |               |է մատենագիտական ձեռնարկների բովանդակությունը:    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|148|Ուսումնառության|Ներկայացնել մատենագիտական քարտարանների կազմման և |

|   |արդյունք 3     |դասակարգման առանձնահատկությունները               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|149|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում գրադարանի մատենագիտական    |

|   |չափանիշներ     |քարտարանների կազմման մեթոդներն ու սկզբունքները,  |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական քարտարանների|

|   |               |դասակարգման առանձնահատկությունները,              |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական             |

|   |               |նկարագրությունը` ըստ հրատարակությունների         |

|   |               |տեսակների,                                       |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում այբբենական, առարկայական   |

|   |               |(թեմատիկ) քարտարանների կառուցվածքը և             |

|   |               |մատենագիտական նշանակությունը,                    |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրոնային շտեմարանների |

|   |               |կառուցվածքը և  նշանակությունը:                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|150|Ուսումնառության|Ներկայացնել մատենագիտական սպասարկման դերն ու     |

|   |արդյունք 4     |նշանակությունը                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|151|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական-տեղեկատվական|

|   |չափանիշներ     |սպասարկման ժամանակակից ձևերն  ու մեթոդները,      |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտության հասարակական|

|   |               |դերն ու նշանակությունը գրքի տարածման և           |

|   |               |ընթերցանության զարգացման գործում,                |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտության տեղը      |

|   |               |տեղեկատվական-հաղորդակցական համակարգերում,        |

|   |               |4) ընդհանրացնում է սոցիոլոգիական ուսումնասիրու-  |

|   |               |թյան արդյունքները և  արձագանքում է ընթերցողների  |

|   |               |մատենագիտական պահանջներին:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|152|Ուսումնառության|Ներկայացնել մատենագիտական-տեղեկատվական           |

|   |արդյունք 5     |գործունեության կազմակերպումը և  ղեկավարումը      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|153|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում գրադարանային-մատենագիտական|

|   |չափանիշներ     |գործի կազմակերպման և  ղեկավարման հիմնական        |

|   |               |օրենսդրական փաստաթղթերը և  կանոնադրությունները,  |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթային-տեղեկատվական  |

|   |               |գործունեության առանձնահատկությունները,           |

|   |               |3) մատենագիտական գործի արդյունավետությունը       |

|   |               |բարձրացնելու նպատակով տեխնոլոգիական միջոցների    |

|   |               |օգտագործումը ճիշտ է,                             |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում գրադարանային համակարգերի  |

|   |               |մատենագիտական-տեղեկատվական գործունեության        |

|   |               |մեթոդական ղեկավարումը:                           |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ          |

|ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ»                                                       |

|_____________________________________________________________________|

|154|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-012                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|155|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ բավարար տեսական  |

|   |               |գիտելիքներ և  նրա մոտ ձևավորել  գրադարանային     |

|   |               |գործում կիրառվող ժամանակակից տեղեկատվական        |

|   |               |տեխնոլոգիաների և  ավտոմատացման գործընթացների     |

|   |               |կիրառմանը վերաբերող գործնական հմտություններ:     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|156|Մոդուլի        |90 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|157|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԱՀ-ՀՕ-5-21-001 «Համակարգչային      |

|   |               |օպերատորություն» մոդուլը:                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|158|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|159|Ուսումնառության|Ներկայացնել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման |

|   |արդյունք 1     |անհրաժեշտությունը գրադարանի աշխատանքի            |

|   |               |արդյունավետության բարձրացման գործում             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|160|Կատարման       |1) գրադարանի գործունեության արդյունավետության    |

|   |չափանիշներ     |բարձրացման մեկնաբանությունը ճիշտ է,              |

|   |               |2) գրադարանի գործունեության արդյունավետության    |

|   |               |բարձրացման ցուցանիշների խումբն ամբողջական է,     |

|   |               |3) տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման          |

|   |               |հետևանքների  գնահատականը ճիշտ է,                 |

|   |               |4) տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման          |

|   |               |ազդեցությունը գրադարանային-մատենագիտական և       |

|   |               |տեղեկատվական սպասարկման աշխատանքների որակի վրա   |

|   |               |ճիշտ է գնահատում,                                |

|   |               |5) տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման դեպքում  |

|   |               |սպասարկման աշխատանքների առանձնահատկությունները   |

|   |               |ճիշտ է բացահայտում,                              |

|   |               |6) համացանցի հասանելիության ապահովումը           |

|   |               |գրադարանում ճիշտ է կարևորում:                    |

|   |               |7) թվային գրադարանի բաղկացուցիչ մասերը ճիշտ է    |

|   |               |ներկայացնում:                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|161|Ուսումնառության|Կիրառել գրադարանային գործի համակարգչային ծրագրերը|

|   |արդյունք 2     |և  սարքերը                                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|162|Կատարման       |1) համակարգչային ծրագրերի առանձնահատկությունները |

|   |չափանիշներ     |ճիշտ մեկնաբանում է,                              |

|   |               |2) գրադարանային ծրագրերը ճիշտ բնութագրում է,     |

|   |               |3) օգտվում է էլեկտրոնային գրադարանից, համահավաք  |

|   |               |քարտարանից,                                      |

|   |               |4) կազմում է էլեկտրոնային գրացուցակ,             |

|   |               |5) փաստաթղթերի էլեկտրոնային մշակումը ճիշտ է      |

|   |               |կատարում,                                        |

|   |               |6) ճիշտ է կիրառում էլեկտրոնային սարքերը:         |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»            |

|_____________________________________________________________________|

|163|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-013                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|164|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |անհրաժեշտ գործնական հմտություններ գրադարանից     |

|   |               |օգտվողների սպասարկումը կազմակերպելու և           |

|   |               |իրականացնելու նպատակով:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|165|Մոդուլի        |72 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|166|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-005 «Մանկավարժության     |

|   |               |հիմունքներ», ԳՐԴԳ-5-21-006 «Հոգեբանության        |

|   |               |հիմունքներ», ԳՐԴԳ-5-21-009 «Գրադարանագիտություն» |

|   |               |և  ԳՐԴԳ-5-21-012 «Գրադարանային գործունեության    |

|   |               |տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» մոդուլները:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|167|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|168|Ուսումնառության|Կազմակերպել գրադարանից օգտվողների ստացիոնար      |

|   |արդյունք 1     |սպասարկում /աբոնեմենտ/                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|169|Կատարման       |1) գրադարանից օգտվողների ստացիոնար սպասարկման    |

|   |չափանիշներ     |էական բնութագրիչները ճիշտ է մեկնաբանում,         |

|   |               |2) ստացիոնար սպասարկման գործընթացի անհրաժեշտ     |

|   |               |տարրերը ճիշտ է ներկայացնում,                     |

|   |               |3) ընթերցողական քարտը ճիշտ է լրացնում, վարում,   |

|   |               |4) ճիշտ է բնութագրում աբոնեմենտի սպասարկման      |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |5) ճիշտ է բնութագրում շերտավորված սպասարկման     |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |6) գրականության որոնումը, տրամադրումը,           |

|   |               |տեղավորումը կատարում է,                          |

|   |               |7) ճիշտ է բնութագրում ուշացրած և  կորսված        |

|   |               |գրականության ուղղությամբ աշխատանքների            |

|   |               |առանձնահատկությունները:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|170|Ուսումնառության|Կազմակերպել գրադարանից օգտվողների ոչ ստացիոնար   |

|   |արդյունք 2     |սպասարկում                                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|171|Կատարման       |1) ոչ ստացիոնար սպասարկման անհրաժեշտությունը և   |

|   |չափանիշներ     |առանձնահատկությունները պարզաբանում է,            |

|   |               |2) ոչ ստացիոնար սպասարկման ձևերը  և  միջոցները   |

|   |               |ճիշտ է ներկայացնում,                             |

|   |               |3) գրականության առաքման գործընթացի կազմակերպումը |

|   |               |ճիշտ է,                                          |

|   |               |4) գրականության վերադարձման գործընթացները        |

|   |               |վերահսկում է:                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|172|Ուսումնառության|Կազմակերպել ընթերցասրահի սպասարկում              |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|173|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում ընթերցասրահի սպասարկման    |

|   |չափանիշներ     |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում ընթերցասրահի սպասարկման    |

|   |               |գործունեությունը,                                |

|   |               |3) ճիշտ է իրականացնում ընթերցասրահի սպասարկման   |

|   |               |գործընթացները,                                   |

|   |               |4) ընթերցասրահի պայմանները համապատասխանում է     |

|   |               |սպասարկման պահանջներին:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|174|Ուսումնառության|Կազմակերպել Միջգրադարանային Աբոնեմենտի սպասարկում|

|   |արդյունք 4     |/ՄԲԱ/                                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|175|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում ՄԲԱ-ի գործունեությունը,    |

|   |չափանիշներ     |2) ճիշտ է ներկայացնում ՄԲԱ-ի գործունեության      |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) ՄԲԱ սպասարկման գործողությունները ճիշտ է       |

|   |               |կատարում:                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|176|Ուսումնառության|Կազմակերպել Էլեկտրոնային սպասարկում /ստացիոնար և |

|   |արդյունք 5     |առցանց/                                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|177|Կատարման       |1) էլեկտրոնային սպասարկման անհրաժեշտությունը     |

|   |չափանիշներ     |հիմնավորում է,                                   |

|   |               |2) էլեկտրոնային սպասարկման ձևերը  ճիշտ           |

|   |               |բնութագրում է,                                   |

|   |               |3) ճիշտ է բնութագրում էլեկտրոնային սպասարկման    |

|   |               |գրադարանային ծրագրերն ու առանձնահատկությունները, |

|   |               |4) էլեկտրոնային սպասարկման համար անհրաժեշտ       |

|   |               |միջոցները ճիշտ է ներկայացնում:                   |

|_____________________________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
21.12.2021
N 92-Ն
Հրաման