ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
21 դեկտեմբերի 2021 թվականի N 92-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.02.01.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|74.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-006 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|75.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել |
| | |հոգեբանական որոշակի գիտելիքներ, գործնականում |
| | |դրանք կիրառելու հմտություններ, հոգեբանության |
| | |հիմնահարցերը տիրապետելու, առաջադիր խնդիրները |
| | |լուծելու, ինչպես նաև հոգեբանական միտքը |
| | |զարգացնելու կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|76.|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|77.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|78.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|79.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հոգեբանության հիմնախնդիրները և |
| |արդյունք 1 |զարգացման առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|80.|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության ուսուցման |
| |չափանիշներ |նպատակը և հիմնախնդիրները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանական ուսմունքի |
| | |զարգացման պատմությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանական |
| | |հասկացությունների ընդհանուր բնութագիրը, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում հոգեկանի և տեղեկատվության |
| | |դրսևորման ձևերը և փոխազդեցության |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության մեջ |
| | |գիտակցության մասին զարգացման բնորոշ |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում հոգեկանի և գիտակցության |
| | |փոխզարգացման օրինաչափությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|81.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հոգեբանության տեղը հարակից |
| |արդյունք 2 |գիտությունների համակարգում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|82.|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության և բնական |
| |չափանիշներ |գիտությունների փոխադարձ կապը, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության և գրականության|
| | |փոխադարձ կապը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության և |
| | |փիլիսոփայական գիտությունների փոխադարձ կապը, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության և |
| | |մանկավարժական գիտության փոխադարձ կապը, |
| | |5) ճիշտ է բացատրում հոգեբանության կապը |
| | |գիտատեխնիկական առաջընթացի զարգացման հետ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|83.|Ուսումնառության|Բացատրել հոգեբանության կառուցվածքը, հիմնական |
| |արդյունք 3 |սկզբունքները և մեթոդները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|84.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր հոգեբանության |
| |չափանիշներ |կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության ճյուղային |
| | |դասակարգումը, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում և ձևակերպում հոգեբանության |
| | |հիմնական սկզբունքները, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում և ձևակերպում մանկապատանեկան|
| | |տարիքային հոգեբանության հիմնական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության |
| | |ուսումնասիրման հիմնական մեթոդները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության գենետիկական |
| | |(պատմական) ու գիտակցության միասնության |
| | |սկզբունքները, |
| | |7) ճիշտ է բնութագրում դիտողականության, փորձի, |
| | |զրույցի և անկետաների մեթոդները, |
| | |8) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանական |
| | |ուսումնասիրությունների վերլուծական-համադրական |
| | |մեթոդը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|85.|Ուսումնառության|Ներկայացնել անձի և նրա գործունեության բնութագիրը|
| |արդյունք 4 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|86.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում անձի հոգեբանական |
| |չափանիշներ |բնութագիրը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում միջանձնային |
| | |հարաբերությունների հոգեբանությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում անձի գործունեության |
| | |ընդհանուր բնութագիրը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում մանկապատանեկան տարիքային |
| | |հոգեբանության հիմնական առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է բնութագրում ուշադրության |
| | |առանձնահատկությունները և խոսքային |
| | |գործունեությունը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում անձի գործունեության |
| | |հուզական իրավիճակների և կամային հատկությունների |
| | |բնութագիրը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|87.|Ուսումնառության|Ներկայացնել անձի իմացական գործընթացները և |
| |արդյունք 5 |հոգեբանական առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|88.|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում անձի զգացողության |
| |չափանիշներ |ընդհանուր օրինաչափությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում անձի ըմբռնման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում անձի հիշողության |
| | |դրսևորման առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում մտածողության և |
| | |երևակայության տեսակների ընդհանուր բնութագիրը, |
| | |5) ճիշտ է բնութագրում անձի հոգեբանական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում խառնվածքի և նրա |
| | |տիպաբանական առանձնահատկությունների բնութագիրը, |
| | |7) ճիշտ է բնութագրում բնավորության, նրա |
| | |առանձնահատուկ գծերի, կառուցվածքի հատկանիշները, |
| | |բնավորության ձևավորման օրինաչափությունները, |
| | |8) ճիշտ է ներկայացնում անձի ընդունակությունների |
| | |կառուցվածքային բնութագիրը, ձևավորման և |
| | |զարգացման առանձնահատկությունները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՎԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|89.|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-007 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|90.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ տեսական ու |
| | |գործնական գիտելիքներ տալ մասնագիտական |
| | |գործունեության ընթացքում գրադարանավարի վարքագծի |
| | |կանոնների, աշխատանքային ու գործնական |
| | |հարաբերությունների ընթացքում վարվեցողության |
| | |հիմնական դրսևորումների մասին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|91.|Մոդուլի |24 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|92.|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-006 «Հոգեբանության |
| | |հիմունքներ» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|93.|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|94.|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանավարի հիմնական |
| |արդյունք 1 |պարտականությունները, աշխատանքային վարքագծի |
| | |սկզբունքներն ու նորմերը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|95.|Կատարման |1) գրադարանավարի աշխատանքային պարտականությունների|
| |չափանիշներ |բովանդակությունը ճիշտ բացատրում է, |
| | |2) պաշտոնեական հրահանգների պահանջները ճիշտ է |
| | |մեկնաբանում, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում գրադարանի ներքին աշխատանքային|
| | |և գրադարանից օգտվելու կանոնների իմաստը, |
| | |4) աշխատանքային կարգապահության ձևավորման նորմերը|
| | |ճիշտ է մեկնաբանում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|96.|Ուսումնառության|Մեկնաբանել գրադարանավարի մասնագիտական |
| |արդյունք 2 |վարքականոնը, էթիկայի դերն ու նշանակությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|97.|Կատարման |1) գրադարանավարի մասնագիտական գործունեության |
| |չափանիշներ |յուրահատկությունները ճիշտ է բացատրում, |
| | |2) գրադարանավարի վարվելակերպի առանձնահատուկ |
| | |կողմերը ճիշտ է բացատրում, |
| | |3) գրադարանավար-հասարակություն, |
| | |գրադարանավար-ընթերցող փոխհարաբերությունների էական|
| | |բնութագրիչները ճիշտ է բացատրում, |
| | |4) գրադարանից օգտվողներին սպասարկելու ընթացքում |
| | |վարվելակերպի կանոնների պահպանման կարևորությունը |
| | |ճիշտ է մեկնաբանում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|98.|Ուսումնառության|Ստեղծել գրադարանից օգտվողներին սպասարկելու |
| |արդյունք 3 |նպաստավոր պայմաններ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|99.|Կատարման |1) գրադարանի աշխատանքի նպաստավոր պայմանների |
| |չափանիշներ |բաղադրիչները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |2) գրադարանի բարոյահոգեբանական առողջ մթնոլորտի |
| | |իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |3) գրադարանային, մատենագիտական և տեղեկատվական |
| | |սպասարկման էթիկական բաղադրիչները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |4) հնարավոր հակասությունների առաջացման պատճառները|
| | |ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |5) հակասությունների լուծման ընտրված ուղիները ճիշտ|
| | |և հիմնավոր է: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓԱՍՏԱԹՂԹԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|100|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-008 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|101|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է զարգացնել փաստաթղթագիտության |
| | |մասին ուսանողի գիտելիքները, |
| | |փաստաթղթային-տեղեկատվական գործում աշխատելու |
| | |հմտությունները, ձևավորել տարատեսակ տեղեկատվական |
| | |աղբյուրներից օգտվելու կարողություններ, |
| | |փաստաթղթային ֆոնդերի ղեկավարման հմտություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|102|Մոդուլի |48 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|103|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|104|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|105|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթագիտությունը, նրա զարգացման |
| |արդյունք 1 |օրինաչափությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|106|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթագիտության դերն ու|
| |չափանիշներ |տեղը գիտության համակարգում, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթագիտության |
| | |զարգացման փուլերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթագիտության |
| | |կառուցվածքը, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթի ֆիզիկական և |
| | |տեղեկատվական առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթի գործառույթները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|107|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթային ֆոնդերի դերն ու |
| |արդյունք 2 |նշանակությունը տեղեկատվական համակարգի զարգացման |
| | |մեջ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|108|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային ֆոնդի տեղն ու|
| |չափանիշներ |դերը տեղեկատվական համակարգերում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում առանձին փաստաթղթային |
| | |ֆոնդերի ձևավորման սկզբունքներն ու |
| | |օրինաչափությունները, |
| | |3) ճիշտ է կիրառում փաստաթղթային ֆոնդերի համալրման|
| | |և հաշվառման մեթոդները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային ֆոնդերի |
| | |դասակարգման և պահպանման առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է բացահայտում փաստաթղթային ֆոնդի |
| | |տեղեկատվական-հաղորդակցական գործառույթները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|109|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթային հրատարակությունները |
| |արդյունք 3 |որպես համակարգ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|110|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթային |
| |չափանիշներ |հրատարակությունների տիպերն ու տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային |
| | |հրատարակությունների դասակարգման մեթոդները, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթային |
| | |հրատարակությունների նկարագրությունը (գրանցումը), |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի այբբենական |
| | |դասակարգման նշանակությունը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի առարկայական |
| | |(թեմատիկ) դասակարգման նշանակությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|111|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթերի սպասարկման |
| |արդյունք 4 |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|112|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում տարատեսակ փաստաթղթերի |
| |չափանիշներ |սպասարկման ձևերն ու մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթի տեղեկատվական դերն|
| | |ու նշանակությունը սոցիալ-հաղորդակցությունների |
| | |համակարգում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթերի հետ աշխատանքի |
| | |սկզբունքները և իրավական հարցերը, |
| | |4) օգտագործում է հաղորդակցական հնարքներ` |
| | |ընթերցողների տեղեկատվական պահանջները բավարարելու |
| | |համար, |
| | |5) դրսևորում է տեղեկատվական-հաղորդակցական և |
| | |ընթերցողական հետաքրքրություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|113|Ուսումնառության|Ներկայացնել փաստաթղթային-տեղեկատվական համակարգի |
| |արդյունք 5 |ղեկավարումը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|114|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային ֆոնդերի |
| |չափանիշներ |ղեկավարման հիմնական օրենսդրական փաստաթղթերը, |
| | |2) կարևորում է փաստաթղթավորման և |
| | |փաստաթղթային-տեղեկատվական գործունեությունը, |
| | |3) իրականացնում է փաստաթղթագիտական |
| | |հետազոտություններ, խթանում է փաստաթղթերից |
| | |օգտվելու հետաքրքրություններ, |
| | |4) օգտագործում է տեխնոլոգիական միջոցներ` |
| | |փաստաթղթային գործունեության արդյունավետությունը |
| | |ապահովելու համար, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում փաստաթղթային ֆոնդերի |
| | |ղեկավարման գործոնները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|115|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-009 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|116|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին ընդհանուր գիտելիքներ |
| | |տալ գրադարանագիտության, տպագիր և/կամ ձեռագիր |
| | |գրառումների հավաքման, պահպանման, տարածման |
| | |գործընթացների հետազոտման, գրադարանների և |
| | |տեղեկատվական կենտրոնների ուսումնասիրման մասին, |
| | |ինչն անհրաժեշտ է գրադարանային գործի կազմակերպման |
| | |և գրադարանային սպասարկման աշխատանքները |
| | |ձևավորված մեթոդաբանությանը համապատասխան |
| | |իրականացնելու համար: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|117|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|118|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|119|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|120|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանագիտությունը, նրա |
| |արդյունք 1 |կառուցվածքային առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|121|Կատարման |1) գրադարանագիտության դերն ու նշանակությունը ճիշտ|
| |չափանիշներ |է ներկայացնում, |
| | |2) գրադարանագիտության զարգացման փուլերը ճիշտ է |
| | |բնութագրում, |
| | |3) գրադարանագիտության կառուցվածքային |
| | |բովանդակությունը ճիշտ է բացահայտում, |
| | |4) գրադարանի ձևավորման և զարգացման |
| | |նախապայմանները ճիշտ է բնութագրում, |
| | |5) գրադարանի սոցիալական էությունը ճիշտ է |
| | |բնութագրում, |
| | |6) գրադարանի գործունեության սկզբունքները ճիշտ է |
| | |մեկնաբանում, |
| | |7) գրադարանների տեսակները, կառուցվածքը, հիմնական |
| | |բաժինները և ենթահամակարգերը ճիշտ է նկարագրում, |
| | |8) գրադարանի գործառույթները ճիշտ է բացատրում, |
| | |9) գրադարանի հասարակական գործառույթները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|122|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային ֆոնդի դերն ու |
| |արդյունք 2 |նշանակությունը գրադարանային-տեղեկատվական |
| | |համակարգում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|123|Կատարման |1) գրադարանային ֆոնդի էությունը ճիշտ է բացատրում,|
| |չափանիշներ |2) գրադարանային ֆոնդի տեղը |
| | |գրադարանային-տեղեկատվական համակարգում ճիշտ է |
| | |բացահայտում, |
| | |3) գրադարանային ֆոնդի ձևավորման համար |
| | |գրականության ընտրության և հաշվառման սկզբունքները|
| | |ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |4) գրադարանային ֆոնդի համալրման մեթոդները և |
| | |եղանակները ճիշտ է տարբերակում, |
| | |5) գրադարանային ֆոնդի դասակարգման ձևերն ու |
| | |առանձնահատկությունները բացատրում է, |
| | |6) գրադարանային ֆոնդի հաշվառման և մուտքագրման |
| | |ավտոմատացման առանձնահատկությունները բացատրում է, |
| | |7) գրադարանային ֆոնդի տեղեկատվական հատկանիշների |
| | |հիմքերը ճիշտ է նկարագրում, |
| | |8) ըստ ընթերցողական պահանջների ֆոնդի տեղեկատվական|
| | |հատկանիշների բացահայտումը ճիշտ է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|124|Ուսումնառության|Բացատրել գրադարանային գրացուցակների ու |
| |արդյունք 3 |քարտարանների կազմման և դասակարգման |
| | |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|125|Կատարման |1) գրադարանային գրացուցակների ու քարտարանների |
| |չափանիշներ |անհրաժեշտությունը ճիշտ է բացահայտում, |
| | |2) գրացուցակների ու քարտարանների կազմման |
| | |մեթոդներն ու սկզբունքները տարբերակում է, |
| | |3) գրացուցակների ու քարտարանների տեսակները ճիշտ է|
| | |ներկայացնում, |
| | |4) ըստ հրատարակությունների տեսակների |
| | |գրացուցակների ու քարտային նկարագրությունը ճիշտ է |
| | |բնութագրում, |
| | |5) այբբենական, կարգային, վերնագրային |
| | |գրացուցակների ու քարտարանների կառուցվածքը և |
| | |նշանակությունը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |6) առարկայական /թեմատիկ/ գրացուցակների ու |
| | |քարտարանների կառուցվածքը և նշանակությունը ճիշտ է|
| | |ներկայացնում, |
| | |7) էլեկտրոնային գրացուցակի առանձնահատկությունները|
| | |ճիշտ է ներկայացնում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|126|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային սպասարկման և |
| |արդյունք 4 |ընթերցողների հետ տարվող աշխատանքի դերն ու |
| | |նշանակությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|127|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում գրադարանային-տեղեկատվական |
| |չափանիշներ |սպասարկման ժամանակակից ձևերն ու մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում գրքի և գրադարանի |
| | |հասարակական դերն ու նշանակությունը ընթերցանության|
| | |զարգացման գործում, |
| | |3) ընթերցողների հետ տարվող աշխատանքի սկզբունքները|
| | |ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |4) գրադարանային ուսումնասիրությունը ճիշտ է |
| | |կատարում, |
| | |5) ընթերցողների տեղեկատվական պահանջներին ճիշտ և |
| | |ժամանակին է արձագանքում, |
| | |6) քննարկումների և բանավեճերի, բաց դասերի և |
| | |սեմինարների մասնակցության ակտիվությունը |
| | |ապահովված է, |
| | |7) ապահովում է գրադարանից օգտվողի համար որակյալ |
| | |ծառայությունների մատուցում, |
| | |8) ճիշտ է օգտագործում համացանցային ռեսուրսները` |
| | |հաշվի առնելով ընթերցողական պահանջները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|128|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային գործի կազմակերպման և |
| |արդյունք 5 |ղեկավարման ընդհանուր մոտեցումները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|129|Կատարման |1) գրադարանի գործունեության արտաքին միջավայրի |
| |չափանիշներ |գործոնների էությունը ճիշտ բացահայտում է, |
| | |2) գրադարանային գործի կազմակերպման և ղեկավարման |
| | |հիմնական նորմատիվ փաստաթղթերը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |3) գրադարանի զարգացման ներկա պայմանների |
| | |առանձնահատկությունները և ռազմավարական պլանի |
| | |մշակման գործընթացը ճիշտ է բացահայտում, |
| | |4) գրադարանի գործունեության հաշվառման և |
| | |պլանավորման, համակարգման և վերահսկման |
| | |կարևորությունը ճիշտ է բացատրում, |
| | |5) գրադարանային գործի արդյունավետության |
| | |բարձրացմանը նպաստող գործոնները ճիշտ է |
| | |մեկնաբանում, |
| | |6) գրադարանային գործի մեթոդական ղեկավարման |
| | |կարևորությունը հիմնավորում է: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|130|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-15-010 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|131|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է գրադարանային գործի բնագավառում |
| | |գործող օրենքների և այլ իրավական ակտերի |
| | |վերաբերյալ ուսանողին տալ անհրաժեշտ տեսական |
| | |գիտելիքներ, ինչպես նաև ձևավորել դրանց գործնական|
| | |կիրառման հմտություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|132|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|133|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|134|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|135|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային գործի կազմակերպման |
| |արդյունք 1 |հարաբերությունները կարգավորող ՀՀ օրենքները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|136|Կատարման |1) գրադարանային գործի կազմակերպման օրենսդրական |
| |չափանիշներ |կարգավորման անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |2) գրադարանային գործի կազմակերպմանն առնչվող ՀՀ |
| | |օրենքները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |3) օրենքներում ներառված հիմնական մասնագիտական |
| | |հասկացությունների մեկնաբանությունը ճիշտ է, |
| | |4) օրենքների ընդհանուր կառուցվածքը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |5) օրենքների համապատասխան հոդվածների կիրառման |
| | |մեկնաբանությունները ճիշտ է, |
| | |6) գործնական իրավիճակներում օրենքների առանցքային |
| | |դրույթների կիրառումը ճիշտ է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|137|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրադարանային գործի վերաբերյալ ՀՀ |
| |արդյունք 2 |կառավարության որոշումները և այլ նորմատիվ ակտեր |
|___|_______________|_________________________________________________|
|138|Կատարման |1) գրադարանային գործի վերաբերյալ ենթաօրենսդրական |
| |չափանիշներ |ակտերի անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |2) ենթաօրենսդրական ակտերի տեսակները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |3) ենթաօրենսդրական ակտերի բովանդակությունը և |
| | |դրանցով կարգավորվող հարաբերությունները |
| | |բացահայտում է, |
| | |4) գրադարանի ներքին իրավական ակտերի |
| | |անհրաժեշտությունը և նպատակները հիմնավորում է, |
| | |5) գրադարանի ծառայություններից օգտվողների |
| | |իրավունքները հիմնավորում է, |
| | |6) գրադարանների պարտականությունները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |7) գրադարանային հավաքածուների հաշվառման, |
| | |համալրման, պահպանության և հանրային գրադարանի |
| | |հավատարմագրման կարգը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |8) ենթաօրենսդրական ակտերի պահանջների կիրառումը |
| | |ճիշտ է: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՏԵՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|139|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-011 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|140|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական գիտելիքներ |
| | |տալ ընդհանուր մատենագիտության մասին, ինչպես նաև |
| | |նրա մոտ ձևավորել գրադարանային-մատենագիտական |
| | |գործում աշխատելու հմտություններ, |
| | |գրադարանային-տեղեկատվական աղբյուրներից օգտվելու |
| | |կարողություններ, մատենագիտական գործի կազմակերպման|
| | |և ղեկավարման հմտություններ, հայաստանյան |
| | |գրադարանների համահավաք քարտարանից` հանրապետության|
| | |խոշորագույն մատենագիտական շտեմարանից օգտվելու |
| | |հմտություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|141|Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|142|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|143|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|144|Ուսումնառության|Ներկայացնել ընդհանուր մատենագիտությունը, |
| |արդյունք 1 |մատենագիտության մեթոդները, նրա տեսակային |
| | |(կառուցվածքային) առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|145|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր մատենագիտության |
| |չափանիշներ |դերն ու հասարակական նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ընդհանուր մատենագիտության |
| | |զարգացման փուլերը, մատենագիտության մեթոդները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական |
| | |նկարագրության կանոնները, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում ընդհանուր մատենագիտության |
| | |տեսակային դասակարգման առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում գրադարանի |
| | |մատենագիտական-տեղեկատվական բաժինները, |
| | |6) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական |
| | |տեղեկատվության հասարակական գործառույթները: |
| | |7) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական շտեմարանների |
| | |դերը արդի գրադարանագիտական և մատենագիտական |
| | |ասպարեզներում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|146|Ուսումնառության|Ներկայացնել մատենագիտության դերը |
| |արդյունք 2 |գրադարանային-տեղեկատվական համակարգերի զարգացման |
| | |մեջ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|147|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտության դերը |
| |չափանիշներ |փաստաթղթային-տեղեկատվական համակարգերում, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական ձեռնարկների |
| | |և ուղեցույցների կազմման համար գրականության |
| | |ընտրության սկզբունքները, |
| | |3) ճիշտ է կիրառում տեղեկատու-մատենագիտական ֆոնդի |
| | |համալրման մեթոդները, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական ձեռնարկների |
| | |համակարգը, դրանց առանձնահատկությունները, |
| | |5) ըստ ընթերցողական հատկացվածության ներկայացնում |
| | |է մատենագիտական ձեռնարկների բովանդակությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|148|Ուսումնառության|Ներկայացնել մատենագիտական քարտարանների կազմման և |
| |արդյունք 3 |դասակարգման առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|149|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում գրադարանի մատենագիտական |
| |չափանիշներ |քարտարանների կազմման մեթոդներն ու սկզբունքները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական քարտարանների|
| | |դասակարգման առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական |
| | |նկարագրությունը` ըստ հրատարակությունների |
| | |տեսակների, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում այբբենական, առարկայական |
| | |(թեմատիկ) քարտարանների կառուցվածքը և |
| | |մատենագիտական նշանակությունը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրոնային շտեմարանների |
| | |կառուցվածքը և նշանակությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|150|Ուսումնառության|Ներկայացնել մատենագիտական սպասարկման դերն ու |
| |արդյունք 4 |նշանակությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|151|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական-տեղեկատվական|
| |չափանիշներ |սպասարկման ժամանակակից ձևերն ու մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտության հասարակական|
| | |դերն ու նշանակությունը գրքի տարածման և |
| | |ընթերցանության զարգացման գործում, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտության տեղը |
| | |տեղեկատվական-հաղորդակցական համակարգերում, |
| | |4) ընդհանրացնում է սոցիոլոգիական ուսումնասիրու- |
| | |թյան արդյունքները և արձագանքում է ընթերցողների |
| | |մատենագիտական պահանջներին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|152|Ուսումնառության|Ներկայացնել մատենագիտական-տեղեկատվական |
| |արդյունք 5 |գործունեության կազմակերպումը և ղեկավարումը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|153|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում գրադարանային-մատենագիտական|
| |չափանիշներ |գործի կազմակերպման և ղեկավարման հիմնական |
| | |օրենսդրական փաստաթղթերը և կանոնադրությունները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում փաստաթղթային-տեղեկատվական |
| | |գործունեության առանձնահատկությունները, |
| | |3) մատենագիտական գործի արդյունավետությունը |
| | |բարձրացնելու նպատակով տեխնոլոգիական միջոցների |
| | |օգտագործումը ճիշտ է, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում գրադարանային համակարգերի |
| | |մատենագիտական-տեղեկատվական գործունեության |
| | |մեթոդական ղեկավարումը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ |
|ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|154|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-012 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|155|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ բավարար տեսական |
| | |գիտելիքներ և նրա մոտ ձևավորել գրադարանային |
| | |գործում կիրառվող ժամանակակից տեղեկատվական |
| | |տեխնոլոգիաների և ավտոմատացման գործընթացների |
| | |կիրառմանը վերաբերող գործնական հմտություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|156|Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|157|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԱՀ-ՀՕ-5-21-001 «Համակարգչային |
| | |օպերատորություն» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|158|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|159|Ուսումնառության|Ներկայացնել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման |
| |արդյունք 1 |անհրաժեշտությունը գրադարանի աշխատանքի |
| | |արդյունավետության բարձրացման գործում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|160|Կատարման |1) գրադարանի գործունեության արդյունավետության |
| |չափանիշներ |բարձրացման մեկնաբանությունը ճիշտ է, |
| | |2) գրադարանի գործունեության արդյունավետության |
| | |բարձրացման ցուցանիշների խումբն ամբողջական է, |
| | |3) տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման |
| | |հետևանքների գնահատականը ճիշտ է, |
| | |4) տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման |
| | |ազդեցությունը գրադարանային-մատենագիտական և |
| | |տեղեկատվական սպասարկման աշխատանքների որակի վրա |
| | |ճիշտ է գնահատում, |
| | |5) տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման դեպքում |
| | |սպասարկման աշխատանքների առանձնահատկությունները |
| | |ճիշտ է բացահայտում, |
| | |6) համացանցի հասանելիության ապահովումը |
| | |գրադարանում ճիշտ է կարևորում: |
| | |7) թվային գրադարանի բաղկացուցիչ մասերը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|161|Ուսումնառության|Կիրառել գրադարանային գործի համակարգչային ծրագրերը|
| |արդյունք 2 |և սարքերը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|162|Կատարման |1) համակարգչային ծրագրերի առանձնահատկությունները |
| |չափանիշներ |ճիշտ մեկնաբանում է, |
| | |2) գրադարանային ծրագրերը ճիշտ բնութագրում է, |
| | |3) օգտվում է էլեկտրոնային գրադարանից, համահավաք |
| | |քարտարանից, |
| | |4) կազմում է էլեկտրոնային գրացուցակ, |
| | |5) փաստաթղթերի էլեկտրոնային մշակումը ճիշտ է |
| | |կատարում, |
| | |6) ճիշտ է կիրառում էլեկտրոնային սարքերը: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|163|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-013 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|164|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |անհրաժեշտ գործնական հմտություններ գրադարանից |
| | |օգտվողների սպասարկումը կազմակերպելու և |
| | |իրականացնելու նպատակով: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|165|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|166|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-005 «Մանկավարժության |
| | |հիմունքներ», ԳՐԴԳ-5-21-006 «Հոգեբանության |
| | |հիմունքներ», ԳՐԴԳ-5-21-009 «Գրադարանագիտություն» |
| | |և ԳՐԴԳ-5-21-012 «Գրադարանային գործունեության |
| | |տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» մոդուլները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|167|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|168|Ուսումնառության|Կազմակերպել գրադարանից օգտվողների ստացիոնար |
| |արդյունք 1 |սպասարկում /աբոնեմենտ/ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|169|Կատարման |1) գրադարանից օգտվողների ստացիոնար սպասարկման |
| |չափանիշներ |էական բնութագրիչները ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |2) ստացիոնար սպասարկման գործընթացի անհրաժեշտ |
| | |տարրերը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |3) ընթերցողական քարտը ճիշտ է լրացնում, վարում, |
| | |4) ճիշտ է բնութագրում աբոնեմենտի սպասարկման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |5) ճիշտ է բնութագրում շերտավորված սպասարկման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |6) գրականության որոնումը, տրամադրումը, |
| | |տեղավորումը կատարում է, |
| | |7) ճիշտ է բնութագրում ուշացրած և կորսված |
| | |գրականության ուղղությամբ աշխատանքների |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|170|Ուսումնառության|Կազմակերպել գրադարանից օգտվողների ոչ ստացիոնար |
| |արդյունք 2 |սպասարկում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|171|Կատարման |1) ոչ ստացիոնար սպասարկման անհրաժեշտությունը և |
| |չափանիշներ |առանձնահատկությունները պարզաբանում է, |
| | |2) ոչ ստացիոնար սպասարկման ձևերը և միջոցները |
| | |ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |3) գրականության առաքման գործընթացի կազմակերպումը |
| | |ճիշտ է, |
| | |4) գրականության վերադարձման գործընթացները |
| | |վերահսկում է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|172|Ուսումնառության|Կազմակերպել ընթերցասրահի սպասարկում |
| |արդյունք 3 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|173|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում ընթերցասրահի սպասարկման |
| |չափանիշներ |առանձնահատկությունները, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում ընթերցասրահի սպասարկման |
| | |գործունեությունը, |
| | |3) ճիշտ է իրականացնում ընթերցասրահի սպասարկման |
| | |գործընթացները, |
| | |4) ընթերցասրահի պայմանները համապատասխանում է |
| | |սպասարկման պահանջներին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|174|Ուսումնառության|Կազմակերպել Միջգրադարանային Աբոնեմենտի սպասարկում|
| |արդյունք 4 |/ՄԲԱ/ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|175|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում ՄԲԱ-ի գործունեությունը, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է ներկայացնում ՄԲԱ-ի գործունեության |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ՄԲԱ սպասարկման գործողությունները ճիշտ է |
| | |կատարում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|176|Ուսումնառության|Կազմակերպել Էլեկտրոնային սպասարկում /ստացիոնար և |
| |արդյունք 5 |առցանց/ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|177|Կատարման |1) էլեկտրոնային սպասարկման անհրաժեշտությունը |
| |չափանիշներ |հիմնավորում է, |
| | |2) էլեկտրոնային սպասարկման ձևերը ճիշտ |
| | |բնութագրում է, |
| | |3) ճիշտ է բնութագրում էլեկտրոնային սպասարկման |
| | |գրադարանային ծրագրերն ու առանձնահատկությունները, |
| | |4) էլեկտրոնային սպասարկման համար անհրաժեշտ |
| | |միջոցները ճիշտ է ներկայացնում: |
|_____________________________________________________________________|
---------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում