Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.0 ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

21 դեկտեմբերի 2021 թվականի N 92-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.02.01.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԶԱՆԳՎԱԾԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ           |

|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                                                       |

|_____________________________________________________________________|

|178|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-014                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|179|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |գրադարանի զանգվածային միջոցառումների կազմակերպման|

|   |               |և  անցկացման գործնական հմտություններ:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|180|Մոդուլի        |54 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|181|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-009 «Գրադարանագիտություն»|

|   |               |և  ԳՐԴԳ-5-21-012 «Գրադարանային գործունեության    |

|   |               |տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» մոդուլները           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|182|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|183|Ուսումնառության|Ներկայացնել զանգվածային միջոցառումների           |

|   |արդյունք 1     |անհրաժեշտությունը և  կարևորությունը              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|184|Կատարման       |1) գրադարանի զանգվածային միջոցառումների էությունը|

|   |չափանիշներ     |հիմնավորում է,                                   |

|   |               |2) զանգվածային միջոցառումների խմբերը ճիշտ է      |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |3) զանգվածային միջոցառումների տեսակները ճիշտ է   |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |4) ըստ խմբերի միջոցառման նպատակները              |

|   |               |բացահայտված են,                                  |

|   |               |5) միջոցառման ժամանակահատվածային ընդգրկումը      |

|   |               |հիմնավորված է,                                   |

|   |               |6) ըստ խմբերի միջոցառման իրականացման             |

|   |               |առանձնահատկությունները բացահայտված են,           |

|   |               |7) միջոցառման կազմակերպչական մանրամասները        |

|   |               |ապահովված են:                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|185|Ուսումնառության|Կազմակերպել միջոցառում                           |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|186|Կատարման       |1) միջոցառման ժամանակի ընտրությունը հիմնավոր է,  |

|   |չափանիշներ     |2) միջոցառման մասնակիցների ընտրությունը          |

|   |               |հիմնավոր է,                                      |

|   |               |3) միջոցառման սցենարի բաղադրիչները ճիշտ է        |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |4) ըստ բաղադրիչների ժամանակի բաշխումը հիմնավոր է,|

|   |               |5) միջոցառման վերաբերյալ տեղեկատվական իրազեկումն |

|   |               |ապահովված է,                                     |

|   |               |6) միջոցառման տեխնիկական ապահովվածությունն       |

|   |               |առկա է,                                          |

|   |               |7) սցենարը համապատասխանում է միջոցառման նպատակին,|

|   |               |8) միջոցառման սցենարը ձևավորված  և               |

|   |               |համաձայնեցված է,                                 |

|   |               |9) միջոցառման ցուցադրական ձևավորումն             |

|   |               |ապահովված է:                                     |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ՖՈՆԴԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»  |

|_____________________________________________________________________|

|187|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-015                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|188|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ զարգացնել      |

|   |               |գրադարանային ֆոնդի կազմակերպման և  կառավարման    |

|   |               |բնագավառին վերաբերող գործնական հմտություններ,    |

|   |               |ֆոնդերի ճիշտ դասակարգման հմտություններ:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|189|Մոդուլի        |72 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|190|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-008                      |

|   |               |«Փաստաթղթագիտություն», ԳՐԴԳ-5-21-009             |

|   |               |«Գրադարանագիտություն» և  ԳՐԴԳ-5-21-012           |

|   |               |«Գրադարանային գործունեության տեղեկատվական        |

|   |               |տեխնոլոգիաներ» մոդուլները:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|191|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|192|Ուսումնառության|Կազմակերպել գրադարանային ֆոնդերի համալրման       |

|   |արդյունք 1     |գործընթացները                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|193|Կատարման       |1) գրադարանային ֆոնդերի համալրման անհրաժեշտության|

|   |չափանիշներ     |հիմնավորումները ճիշտ է,                          |

|   |               |2) գրադարանային ֆոնդերի համալրման սկզբունքների   |

|   |               |կիրառումը ճիշտ է,                                |

|   |               |3) գրադարանային ֆոնդերի համալրման տեսակների      |

|   |               |ընտրությունը ճիշտ է,                             |

|   |               |4) գրադարանային ֆոնդերի համալրման աղբյուրների    |

|   |               |ընտրությունը ճիշտ է,                             |

|   |               |5) գրադարանային ֆոնդերի համալրման պլանը ճիշտ է   |

|   |               |կազմված,                                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|194|Ուսումնառության|Կատարել փաստաթղթերի դասակարգման և  դարականշման   |

|   |արդյունք 2     |գործողություններ                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|195|Կատարման       |1) գրադարանային դասակարգման կիրառումը            |

|   |չափանիշներ     |համապատասխանում է իր նշանակությանը,              |

|   |               |2) ճիշտ է կիրառում գրադարանային դասակարգման և    |

|   |               |գիտությունների դասակարգման                       |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) դասակարգման աղյուսակների կիրառման սկզբունքները|

|   |               |պահպանվել է,                                     |

|   |               |4) ճիշտ է կիրառում «Տասնորդական դասակարգում»     |

|   |               |դասակարգման աղյուսակը,                           |

|   |               |5) ճիշտ է կիրառում «Գրադարանային մատենագիտական   |

|   |               |դասակարգում» դասակարգման աղյուսակը,              |

|   |               |6) ճիշտ է կիրառում «Ունիվերսալ տասնորդական       |

|   |               |դասակարգում» դասակարգման աղյուսակը,              |

|   |               |7) ճիշտ է կիրառում ֆորմատային դասակարգումը,      |

|   |               |8) ճիշտ է կիրառում գրադարանային փաստաթղթերի      |

|   |               |դասիչավորումը,                                   |

|   |               |9) ճիշտ է կատարում դասիչների գրանցումները        |

|   |               |փաստաթղթերի և  գրացուցակային քարտերի վրա:        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|196|Ուսումնառության|Ձևավորել  գրադարանային փաստաթղթեր                |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|197|Կատարման       |1) գրադարանային փաստաթղթերի գրադարանային         |

|   |չափանիշներ     |ձևավորման  տարրերի ընտրությունը ճիշտ է,          |

|   |               |2) ճիշտ է կատարում գրադարանային փաստաթղթերի      |

|   |               |գրադարանային ձևավորում:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|198|Ուսումնառության|Տեղաբաշխել գրադարանային փաստաթղթեր               |

|   |արդյունք 4     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|199|Կատարման       |1) գրադարանային փաստաթղթերի տեղաբաշխման տեսակի   |

|   |չափանիշեր      |ընտրությունը ճիշտ է,                             |

|   |               |2) փաստաթղթերի տարբեր տեսակների տեղաբաշխումը ճիշտ|

|   |               |է կատարում,                                      |

|   |               |3) պահպանում է մանկական գրադարանների գրադարանային|

|   |               |փաստաթղթերի տեղաբաշխման յուրահատկությունները,    |

|   |               |4) պահպանում է գրապահոցի կազմակերպմանը           |

|   |               |ներկայացվող պահանջները:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|200|Ուսումնառության|Կազմակերպել գրադարանային ֆոնդերի պահպանում       |

|   |արդյունք 5     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|201|Կատարման       |1) պահպանում է գրադարանային ֆոնդերի պահպանման    |

|   |չափանիշներ     |համար գրադարանի սանիտարահիգիենիկ պայմանների      |

|   |               |սահմանված նորմաները,                             |

|   |               |2) փաստաթուղթը մեխանիկական փչացումից պահպանելու  |

|   |               |միջոցառումները կատարված են,                      |

|   |               |3) փաստաթղթերի պահպանման նպատակով կիրառվող       |

|   |               |թունաքիմիկատների ընտրությունը ճիշտ է,            |

|   |               |4) թունաքիմիկատները կիրառված են ըստ կիրառման     |

|   |               |հրահանգների,                                     |

|   |               |5) հակահրդեհային միջոցառումները գրադարաններում   |

|   |               |ճիշտ է իրականացվում,                             |

|   |               |6) անվտանգության և  պահպանման ռեժիմների          |

|   |               |վերաբերյալ ցուցանակները ձևավորված  և  փակցված են,|

|   |               |7) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության կանոնները:|

|___|_______________|_________________________________________________|

|202|Ուսումնառության|Հաշվառել գրադարանային ֆոնդերը                    |

|   |արդյունք 6     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|203|Կատարման       |1) գրադարանային ֆոնդերի հաշվառման                |

|   |չափանիշներ     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,                 |

|   |               |2) ճիշտ է կատարում մուտք արված փաստաթղթերի       |

|   |               |առանձնակի հաշվառում,                             |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում մուտք արված փաստաթղթերի       |

|   |               |գումարային հաշվառում,                            |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում դուրս գրված փաստաթղթերի       |

|   |               |առանձնակի հաշվառում,                             |

|   |               |5) ճիշտ է կատարում դուրս գրված փաստաթղթերի       |

|   |               |գումարային հաշվառում,                            |

|   |               |6) ճիշտ է լրացնում հաշվառման փաստաթղթերը,        |

|   |               |7) հաշվառման արդյունքների ամփոփ                  |

|   |               |հաշվետվությունները ճիշտ է կազմում:               |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ           |

|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                                                       |

|_____________________________________________________________________|

|204|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-016                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|205|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողին գիտելիքներ տալ       |

|   |               |գրադարանային գրացուցակների` որպես գրադարանի      |

|   |               |տեղեկատու-որոնողական համակարգի կարևորագույն      |

|   |               |բաղկացուցիչ մասի վերաբերյալ, գրացուցակների       |

|   |               |նշանակության, տեսակների` ըստ նկարագրությունների  |

|   |               |և  ըստ խմբավորման, գրացուցակների համակարգի`      |

|   |               |ծառայողական, ընթերցողական, մասնակի, համահավաք և  |

|   |               |այլն, դրանց առանձնահատկությունների, գրացուցակների|

|   |               |ստեղծման պատմության, գրացուցակների ստեղծման ու   |

|   |               |զարգացման փուլերի, բազմալեզու հեղինակային        |

|   |               |աղյուսակների օգտագործման նրբություններին,        |

|   |               |գրացուցակների արտաքին և  ներքին ձևավորման,       |

|   |               |գրացուցակային տնտեսության ճիշտ կազմակերպման,     |

|   |               |հատկացված տարածքի նպատակային օգտագործման,        |

|   |               |էլեկտրոնային գրացուցակների կազմակերպման և        |

|   |               |ձևավորման  ուղղություններով, ներկայացնել տպագիր  |

|   |               |երկերի նկարագրության դերն ու նշանակությունը      |

|   |               |գրացուցակների կազմման ժամանակ, նկարագրության     |

|   |               |տեսության զարգացման հիմնական փուլերը,            |

|   |               |մատենագիտական ցանկերի և  գրացուցակային քարտերի   |

|   |               |նկարագրությունների կապն ու                       |

|   |               |առանձնահատկությունները, նկարագրության միասնական  |

|   |               |կանոնների ընդունված և  հաստատված միջազգային      |

|   |               |չափանիշները, գրքի և  նրա տարրերի նկարագրության   |

|   |               |առանձնահատկությունները:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|206|Մոդուլի        |72 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|207|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-015 «Գրադարանային ֆոնդերի|

|   |               |կազմակերպման հմտություններ» և  ԳՐԴԳ-5-21-017     |

|   |               |«Տեղեկատվության համադրական-վերլուծական մշակման   |

|   |               |հմտություններ» մոդուլները:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|208|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|209|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրացուցակների դերն ու նշանակությունը |

|   |արդյունք 1     |գրադարանի տեղեկատվական գործունեության            |

|   |               |համատեքստում                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|210|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում գրացուցակների նպատակային   |

|   |չափանիշներ     |կազմակերպման ու ձևավորման  անհրաժեշտությունը,    |

|   |               |2) ճիշտ է բացահայտում գրադարանային հավաքածուների |

|   |               |ու գրացուցակների նույնականության ապահովման       |

|   |               |անհրաժեշտությունը,                               |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում գրացուցակների տեսակները,  |

|   |               |դրանց առանձնահատկությունները,                    |

|   |               |4) ճիշտ է նկարագրում գրացուցակների ստեղծման,     |

|   |               |զարգացման և  կատարելագործման ընթացքը,            |

|   |               |5) ճիշտ է գնահատում գրացուցակների ստեղծման և     |

|   |               |ձևավորման  գործում ՏՏ հնարավորությունների        |

|   |               |օգտագործումը և  էլեկտրոնային գրացուցակների       |

|   |               |նպատակահարմարությունը,                           |

|   |               |6) ճիշտ է բացահայտում գրացուցակների              |

|   |               |կարևորությունը  գրադարանային հավաքածուների       |

|   |               |հասանելիության ապահովման գործում,                |

|   |               |7) օգտվում է հեղինակային և  դասակարգման          |

|   |               |աղյուսակներից,                                   |

|   |               |8) ճիշտ է բնութագրում գրացուցակներում քարտերի    |

|   |               |դասավորության ընդունված կարգը և  դրա             |

|   |               |նշանակությունը գրադարանային փաստաթղթի վերաբերյալ |

|   |               |տեղեկատվության հասանելիության ապահովման համար:   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|211|Ուսումնառության|Ապահովել գրացուցակային տնտեսության տարածքի       |

|   |արդյունք 2     |նպատակային օգտագործումը                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|212|Կատարման       |1) հիմնավորում է գրացուցակներին հատկացվող        |

|   |չափանիշներ     |տարածքին ներկայացվող պահանջները,                 |

|   |               |2) ճիշտ է մեկնաբանում գրացուցակների կազմակերպման,|

|   |               |տեղեկատվական վահանակների ստեղծման և  ձևավորման   |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) ճիշտ է բացահայտում գրացուցակային տարածքների   |

|   |               |գրավչության ապահովման, բնական լույսի ճիշտ        |

|   |               |օգտագործման կարևորությունը,                      |

|   |               |4) հիմնավորում է գրացուցակների արտաքին և  ներքին |

|   |               |ձևավորման  կարևորությունը,                       |

|   |               |5) ճիշտ է բացահայտում գրացուցակային տարածքների   |

|   |               |նպատակային և  ողջամիտ օգտագործման                |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |6) ըստ հանձնարարականի ճիշտ է պլանավորում         |

|   |               |գրացուցակային տարածքի օգտագործումը:              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|213|Ուսումնառության|Կազմել տպագիր երկերի նկարագրություն              |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|214|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում երկերի նկարագրության դերն  |

|   |չափանիշներ     |ու կարևորությունը  գրացուցակների ձևավորման       |

|   |               |գործում,                                         |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում գրադարանային փաստաթղթերի   |

|   |               |նկարագրության տեսության զարգացման հիմնական       |

|   |               |փուլերը,                                         |

|   |               |3) հիմնավորում է գրադարանային փաստաթղթերի        |

|   |               |նկարագրության միասնական կանոնների միջազգային     |

|   |               |չափանիշները և  դրանց հետևելու  անհրաժեշտությունը,|

|   |               |4) ճիշտ է մեկնաբանում մատենագիտական ցանկերի և    |

|   |               |գրացուցակային քարտերի նկարագրությունների կապը,   |

|   |               |առանձնահատկությունները և  տարբերությունները,     |

|   |               |5) ճիշտ է բնութագրում գրքի և  նրա տարրերի        |

|   |               |նկարագրության առանձնահատկությունները,            |

|   |               |6) ճիշտ է կազմում գրքի և  նրա տարրերի            |

|   |               |նկարագրություն,                                  |

|   |               |7) ճիշտ է կազմում էլեկտրոնային գրացուցակ:        |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԴՐԱԿԱՆ-ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՄՇԱԿՄԱՆ     |

|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                                                       |

|_____________________________________________________________________|

|215|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-017                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|216|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ բավարար          |

|   |               |գիտելիքներ և  ձևավորել  գործնական կարողություններ|

|   |               |գրադարանային գործում ինֆորմացիայի                |

|   |               |համադրական-վերլուծական վերամշակման դերի ու       |

|   |               |նշանակության, գրադարանային փաստաթղթերի           |

|   |               |մատենագիտական նկարագրման, դասակարգման            |

|   |               |դասիչավորման ձևերի  ու մեթոդների վերաբերյալ:     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|217|Մոդուլի        |90 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|218|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-015 «Գրադարանային ֆոնդերի|

|   |               |կազմակերպման հմտություններ» մոդուլը:             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|219|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|220|Ուսումնառության|Ներկայացնել ինֆորմացիայի համադրական-վերլուծական  |

|   |արդյունք 1     |վերամշակման տեսական հիմունքները                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|221|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում ինֆորմացիայի               |

|   |չափանիշներ     |համադրական-վերլուծական վերամշակման դերն ու       |

|   |               |նշանակությունը գրադարանային հավաքածուների        |

|   |               |կազմակերպման և  գրադարանային-մատենագիտական       |

|   |               |սպասարկման գործում,                              |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմացիայի              |

|   |               |համադրական-վերլուծական վերամշակման ավտոմատացումը,|

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմացիայի              |

|   |               |համադրական-վերլուծական վերամշակման ձևերը:        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|222|Ուսումնառության|Բացատրել գրադարանային փաստաթղթերի մատենագիտական  |

|   |արդյունք 2     |նկարագրության կանոնները                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|223|Կատարման       |1) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական նկարագրության|

|   |չափանիշներ     |կառուցվածքն ու նշանակությունը,                   |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական             |

|   |               |նկարագրության տեսակները,                         |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական             |

|   |               |նկարագրության ընդհանուր մեթոդիկան,               |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական             |

|   |               |նկարագրության մասնավոր մեթոդիկան,                |

|   |               |5) ճիշտ է կատարում տարբեր տեսակի փաստաթղթերի     |

|   |               |մատենագիտական նկարագրություն:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|224|Ուսումնառության|Կատարել գրադարանային փաստաթղթերի դասակարգում,    |

|   |արդյունք 3     |դասիչավորում                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|225|Կատարման       |1) ճիշտ է բացատրում դասակարգման աղյուսակների     |

|   |չափանիշներ     |սկզբունքներն ու կառուցվածքը,                     |

|   |               |2) ճիշտ է օգտագործում դասակարգման աղյուսակները   |

|   |               |փաստաթղթերի դասակարգման ժամանակ,                 |

|   |               |3) ճիշտ է կիրառում դասակարգման ընդհանուր         |

|   |               |մեթոդիկան,                                       |

|   |               |4) ճիշտ է կիրառում դասակարգման մասնավոր          |

|   |               |մեթոդիկան,                                       |

|   |               |5) ճիշտ է որոշում փաստաթղթի դարակային և          |

|   |               |գրացուցակային դասիչները,                         |

|   |               |6) ճիշտ է դասակարգում տարբեր տեսակի փաստաթղթեր,  |

|   |               |7) գիտության բոլոր ճյուղերի վերածումը առարկայական|

|   |               |ցանկի ճիշտ է կատարում:                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|226|Ուսումնառության|Կիրառել գրադարանային փաստաթղթերի ծանոթագրման և   |

|   |արդյունք 4     |գրախոսման ձևերն  ու մեթոդները                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|227|Կատարման       |1) ճիշտ է բացատրում ծանոթագրման նշանակությունը   |

|   |չափանիշներ     |ինֆորմացիայի համադրական-վերլուծական վերամշակման  |

|   |               |գործում                                          |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում ծանոթագրման տեսակները      |

|   |               |3) փաստաթուղթը ճիշտ է ծանոթագրում,               |

|   |               |4) փաստաթղթերի գրախոսման նշանակությունը          |

|   |               |ինֆորմացիայի համադրական-վերլուծական վերամշակման  |

|   |               |գործում հիմնավորում է,                           |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում գրախոսականների տեսակները, |

|   |               |6) ճիշտ է կատարում գրախոսականի մատենագիտական     |

|   |               |նկարագրությունը,                                 |

|   |               |7) ճիշտ է բացատրում թղթային և  էլեկտրոնային      |

|   |               |քարտարանների առանձնահատկությունները:             |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԻ ՄԱՏԵՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ |

|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                                                       |

|_____________________________________________________________________|

|228|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-018                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|229|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |գրադարանի մատենագիտական աշխատանքները             |

|   |               |կազմակերպելու և  տարբեր հրատարակությունների համար|

|   |               |մատենագիտություններ, մատենագիտական շտեմարանների  |

|   |               |կազմելու գործնական կարողություններ:              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|230|Մոդուլի        |90 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|231|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-011 «Ընդհանուր           |

|   |               |մատենագիտություն» և  ԳՐԴԳ-5-21-012 «Գրադարանային |

|   |               |գործունեության տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ»       |

|   |               |մոդուլները:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|232|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|233|Ուսումնառության|Կատարել մատենագիտական ցանկերի և  ձեռնարկների     |

|   |արդյունք 1     |կազմման նախապատրաստական աշխատանքներ              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|234|Կատարման       |1) մատենագիտության տեսակի ընտրությունը           |

|   |չափանիշներ     |հիմնավորված է,                                   |

|   |               |2) մատենագիտության համար նյութերի ընտրությունն   |

|   |               |ամբողջական է,                                    |

|   |               |3) մատենագիտության տեսակը, կառուցվածքը և         |

|   |               |բաժինները հիմնավորված է:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|235|Ուսումնառության|Կազմել մատենագիտական ցանկեր և  ձեռնարկներ        |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|236|Կատարման       |1) ճիշտ է կազմում համահավաք մատենագիտություն,    |

|   |չափանիշներ     |2) ճիշտ է կազմում հանձնարարական մատենագիտություն,|

|   |               |3) ճիշտ է կազմում ընթացիկ մատենագիտություն,      |

|   |               |4) ճիշտ է կազմում ճյուղային մատենագիտություն,    |

|   |               |5) ճիշտ է կազմում երկրորդ աստիճանի               |

|   |               |մատենագիտություն,                                |

|   |               |6) ճիշտ է կազմում հետադարձ մատենագիտություն,     |

|   |               |7) ճիշտ է կազմում երկրագիտական-հայագիտական       |

|   |               |մատենագիտություն,                                |

|   |               |8) ճիշտ է կազմում ներգրքային և  ներամսագրային    |

|   |               |մատենագիտություն,                                |

|   |               |9) մատենագիտության առանձին բաժիններում նյութերի  |

|   |               |դասավորումն ապահովում է,                         |

|   |               |10) ապահովում է մատենագիտության նյութերի ըստ     |

|   |               |հերթականության համարակալումը,                    |

|   |               |11) ներկայացված նյութերի ծանոթագրություններն     |

|   |               |առկա են,                                         |

|   |               |12) ճիշտ է կազմել նյութերի վերլուծական           |

|   |               |նկարագրությունները,                              |

|   |               |13) մատենագիտության օժանդակ ցանկերը կազմել է:    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»   |

|_____________________________________________________________________|

|237|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-019                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|238|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական և  գործնական |

|   |               |գիտելիքներ ու հմտություններ տալ գրադարանի` որպես |

|   |               |կազմակերպության աշխատանքի կազմակերպման ու        |

|   |               |կառավարման վերաբերյալ:                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|239|Մոդուլի        |54 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|240|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|241|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|242|Ուսումնառության|Ներկայացնել կազմակերպության բնութագիրը, տիպերը,  |

|   |արդյունք 1     |ստեղծման և  գրանցման կարգը                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|243|Կատարման       |1) ճիշտ է բացատրում «կազմակերպություն»           |

|   |չափանիշներ     |հասկացությունը,                                  |

|   |               |2) ճիշտ է բնութագրում կազմակերպությունների տիպերը|

|   |               |և  դրանց տարբերիչ առանձնահատկությունները,        |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության ստեղծման  |

|   |               |և  գրանցման կարգը:                               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|244|Ուսումնառության|Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և  դրանց  |

|   |արդյունք 2     |օգտագործման մակարդակի գնահատման ցուցանիշները     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|245|Կատարման       |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը ճիշտ է      |

|   |չափանիշներ     |ներկայացնում և  բնութագրում,                     |

|   |               |2) նյութական ռեսուրսները ճիշտ է բնութագրում,     |

|   |               |օգտագործման մակարդակի գնահատումը ճիշտ է,         |

|   |               |3) աշխատանքային ռեսուրսները ճիշտ է բնութագրում,  |

|   |               |օգտագործման մակարդակի գնահատումը ճիշտ է,         |

|   |               |4) ֆինանսական ռեսուրսները ճիշտ է բնութագրում,    |

|   |               |օգտագործման մակարդակի գնահատումը ճիշտ է:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|246|Ուսումնառության|Ներկայացնել աշխատանքի և  աշխատավարձի կազմակերպման|

|   |արդյունք 3     |հարցերը                                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|247|Կատարման       |1) ճիշտ է բացատրում կազմակերպության աշխատանքի    |

|   |չափանիշներ     |կազմակերպման կարևորությունը,                     |

|   |               |2) անձնակազմի անդամների միջև  աշխատանքի բաժանման |

|   |               |անհրաժեշտությունը և  մոտեցումները ճիշտ է         |

|   |               |բացատրում,                                       |

|   |               |3) ճիշտ է բացատրում աշխատանքի նորմաների տարրերը  |

|   |               |և  հաշվում դրանց մեծությունը,                    |

|   |               |4) ճիշտ է բացատրում աշխատանքի վարձատրության      |

|   |               |կազմակերպման համակարգի տարրերի էությունը,        |

|   |               |5) ճիշտ է բնութագրում աշխատանքի վարձատրության    |

|   |               |ձևերի  առանձնահատկությունները:                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|248|Ուսումնառության|Կատարել կազմակերպության գործունեության           |

|   |արդյունք 4     |վերլուծական աշխատանքներ                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|249|Կատարման       |1) կառավարչական որոշումներ ընդունելու և          |

|   |չափանիշներ     |գնահատական տալու համար վերլուծական աշխատանքների  |

|   |               |անհրաժեշտությունը ճիշտ է բացատրում,              |

|   |               |2) աշխատանքի ցուցանիշների փոփոխության չափի և     |

|   |               |պատճառների բացահայտումը ճիշտ է կատարում,         |

|   |               |3) կազմակերպության ռեզերվների բացահայտման        |

|   |               |եզրակացությունները ճիշտ է կատարում:              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|250|Ուսումնառության|Կազմել կազմակերպության զարգացման պլաններ         |

|   |արդյունք 5     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|251|Կատարման       |1) զարգացման պլանների դերը և  նշանակությունը ճիշտ|

|   |չափանիշներ     |է բացատրում,                                     |

|   |               |2) զարգացման պլանների տեսակները ճիշտ է           |

|   |               |բնութագրում,                                     |

|   |               |3) տարեկան, միջնաժամկետ և  ռազմավարական պլանների |

|   |               |բովանդակությունը ճիշտ է ներկայացնում,            |

|   |               |4) շուկայի վերլուծության քայլերը ճիշտ է կատարում,|

|   |               |հաջորդականությունը պահպանում է,                  |

|   |               |5) զարգացման պլանների բաժինները ճիշտ են          |

|   |               |ձևավորվել,                                       |

|   |               |6) ռիսկերի կանխատեսման մոտեցումները և            |

|   |               |հաղթահարման քայլերը ճիշտ են:                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|252|Ուսումնառության|Ներկայացնել կառավարման մեթոդները և               |

|   |արդյունք 6     |կազմակերպության կառավարման ապարատի կառուցվածքը   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|253|Կատարման       |1) մենեջմենթի էությունը և  խնդիրները ճիշտ է      |

|   |չափանիշներ     |ներկայացնում,                                    |

|   |               |2) մարքեթինգը որպես արդյունավետ կառավարման       |

|   |               |անհրաժեշտ պայման հիմնավորում է,                  |

|   |               |3) մարքեթինգի հիմնական հասկացությունների         |

|   |               |բնութագրումը ճիշտ է,                             |

|   |               |4) կառավարման մեթոդների բովանդակությունը ճիշտ է  |

|   |               |մեկնաբանում,                                     |

|   |               |5) կազմակերպության կառավարման ապարատի            |

|   |               |կառուցվածքը և  առանձին բաժինների ֆունկցիաները    |

|   |               |ճիշտ է ներկայացնում,                             |

|   |               |6) կառավարման գործընթացի արդյունավետության       |

|   |               |գնահատման մոտեցումները ճիշտ է:                   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0322.02.5 «Գրադարանային գործ»

մասնագիտության 0322.02.01.5 «Գրադարանավար» որակավորման օրինակելի

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայախմբեր,       |Շաբաթների|Ուսանողի  |Պարտադիր   |Ուսուցման |

|   |առարկաներ և          |թիվը     |առավելա-  |լսարանային |երաշխավոր-|

|   |մոդուլներ            |         |գույն     |պարապմունք-|վող տարին |

|   |                     |         |բեռնվա-   |ներ, ժամ   |          |

|   |                     |         |ծությունը,|           |          |

|   |                     |         |ժամ       |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ,|         |          |           |          |

|   |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ |         |          |           |          |

|   |ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ         |         |          |           |          |

|   |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ           |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|1. |Հայոց լեզվի և  խոսքի |         |108       |72         |1         |

|   |մշակույթի հիմունքներ |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|2. |Տնտեսագիտության      |         |72        |48         |2         |

|   |հիմունքներ           |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|3. |Քաղաքագիտության և    |         |72        |48         |2         |

|   |սոցիոլոգիայի         |         |          |           |          |

|   |հիմունքներ           |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|4. |Իրավունքի հիմունքներ |         |54        |36         |2         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|5. |Պատմություն          |         |72        |48         |1         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|6. |Ռուսաց լեզու         |         |108       |72         |1         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|7. |Օտար լեզու           |         |108       |72         |1         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|8. |Լանդշաֆտագիտության և |         |54        |36         |1         |

|   |էկոլոգիայի հիմունքներ|         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|9. |Քաղաքացիական         |         |42        |28         |1         |

|   |պաշտպանություն և     |         |          |           |          |

|   |արտակարգ իրավիճակների|         |          |           |          |

|   |հիմնահարցեր          |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|10.|Ֆիզկուլտուրա         |         |174       |116        |1-2       |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ             |         |864       |576        |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ           |         |          |           |          |

|   |ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|1. |Հաղորդակցություն     |         |54        |36         |2         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|2. |Անվտանգություն և     |         |54        |36         |1         |

|   |առաջին օգնություն    |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|3. |Համակարգչային        |         |54        |36         |1         |

|   |օպերատորություն      |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|4. |Ձեռներեցություն      |         |108       |72         |2         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ             |         |270       |180        |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ            |         |          |           |          |

|   |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ         |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|1. |Հայ գրականություն    |         |135       |90         |1         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|2. |Արտասահմանյան        |         |135       |90         |1         |

|   |գրականություն        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|3. |Մանկական             |         |81        |54         |1         |

|   |գրականություն        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|4. |Հայ և  համաշխարհային |         |135       |90         |1         |

|   |մշակույթի հիմունքներ |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|5. |Մանկավարժության      |         |54        |36         |1         |

|   |հիմունքներ           |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|6. |Հոգեբանության        |         |54        |36         |1         |

|   |հիմունքներ           |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|7. |Մասնագիտական         |         |36        |24         |1         |

|   |գործունեության       |         |          |           |          |

|   |վարվեցողություն      |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|8. |Փաստաթղթագիտություն  |         |72        |48         |1         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|9. |Գրադարանագիտություն  |         |108       |72         |1         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|10.|Գրադարանային գործի   |         |54        |36         |2         |

|   |իրավական կարգավորում |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|11.|Ընդհանուր            |         |135       |90         |2         |

|   |մատենագիտություն     |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|12.|Գրադարանային         |         |135       |90         |1         |

|   |գործունեության       |         |          |           |          |

|   |տեղեկատվական         |         |          |           |          |

|   |տեխնոլոգիաներ        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ             |         |1134      |756        |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ  |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|1. |Գրադարանային         |         |108       |72         |2         |

|   |սպասարկման           |         |          |           |          |

|   |հմտություններ        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|2. |Զանգվածային          |         |81        |54         |2         |

|   |միջոցառումների       |         |          |           |          |

|   |կազմակերպման         |         |          |           |          |

|   |հմտություններ        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|3. |Գրադարանային ֆոնդերի |         |108       |72         |2         |

|   |կազմակերպման         |         |          |           |          |

|   |հմտություններ        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|4. |Գրադարանային         |         |108       |72         |2         |

|   |գրացուցակների        |         |          |           |          |

|   |կազմակերպման         |         |          |           |          |

|   |հմտություններ        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|5. |Տեղեկատվության       |         |135       |90         |2         |

|   |համադրական-          |         |          |           |          |

|   |վերլուծական մշակման  |         |          |           |          |

|   |հմտություններ        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|6. |Գրադարանի            |         |135       |90         |2         |

|   |մատենագիտական        |         |          |           |          |

|   |աշխատանքների         |         |          |           |          |

|   |կազմակերպման         |         |          |           |          |

|   |հմտություններ        |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|7. |Գրադարանի աշխատանքի  |         |81        |54         |1         |

|   |կազմակերպում և       |         |          |           |          |

|   |կառավարում           |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ             |         |756       |504        |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆՏՐՈՎԻ              |         |54        |36         |2         |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ    |         |54        |36         |1-2       |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ             |58       |3074      |2088       |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ     |         |200       |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ՊՐԱԿՏԻԿԱ             |18       |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ            |4        |          |           |          |

|   |ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ         |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ      |2        |          |           |          |

|   |ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ         |         |          |           |          |

|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ             |82       |          |           |          |

._____________________________________________________________________.

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 24 դեկտեմբերի 2021 թվական:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
21.12.2021
N 92-Ն
Հրաման