ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
21 դեկտեմբերի 2021 թվականի N 92-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0322.02.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0322.02.01.5 «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՎԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(4-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԶԱՆԳՎԱԾԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ |
|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|178|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-014 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|179|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |գրադարանի զանգվածային միջոցառումների կազմակերպման|
| | |և անցկացման գործնական հմտություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|180|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|181|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-009 «Գրադարանագիտություն»|
| | |և ԳՐԴԳ-5-21-012 «Գրադարանային գործունեության |
| | |տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» մոդուլները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|182|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|183|Ուսումնառության|Ներկայացնել զանգվածային միջոցառումների |
| |արդյունք 1 |անհրաժեշտությունը և կարևորությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|184|Կատարման |1) գրադարանի զանգվածային միջոցառումների էությունը|
| |չափանիշներ |հիմնավորում է, |
| | |2) զանգվածային միջոցառումների խմբերը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |3) զանգվածային միջոցառումների տեսակները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |4) ըստ խմբերի միջոցառման նպատակները |
| | |բացահայտված են, |
| | |5) միջոցառման ժամանակահատվածային ընդգրկումը |
| | |հիմնավորված է, |
| | |6) ըստ խմբերի միջոցառման իրականացման |
| | |առանձնահատկությունները բացահայտված են, |
| | |7) միջոցառման կազմակերպչական մանրամասները |
| | |ապահովված են: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|185|Ուսումնառության|Կազմակերպել միջոցառում |
| |արդյունք 2 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|186|Կատարման |1) միջոցառման ժամանակի ընտրությունը հիմնավոր է, |
| |չափանիշներ |2) միջոցառման մասնակիցների ընտրությունը |
| | |հիմնավոր է, |
| | |3) միջոցառման սցենարի բաղադրիչները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |4) ըստ բաղադրիչների ժամանակի բաշխումը հիմնավոր է,|
| | |5) միջոցառման վերաբերյալ տեղեկատվական իրազեկումն |
| | |ապահովված է, |
| | |6) միջոցառման տեխնիկական ապահովվածությունն |
| | |առկա է, |
| | |7) սցենարը համապատասխանում է միջոցառման նպատակին,|
| | |8) միջոցառման սցենարը ձևավորված և |
| | |համաձայնեցված է, |
| | |9) միջոցառման ցուցադրական ձևավորումն |
| | |ապահովված է: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ՖՈՆԴԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|187|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-015 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|188|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ զարգացնել |
| | |գրադարանային ֆոնդի կազմակերպման և կառավարման |
| | |բնագավառին վերաբերող գործնական հմտություններ, |
| | |ֆոնդերի ճիշտ դասակարգման հմտություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|189|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|190|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-008 |
| | |«Փաստաթղթագիտություն», ԳՐԴԳ-5-21-009 |
| | |«Գրադարանագիտություն» և ԳՐԴԳ-5-21-012 |
| | |«Գրադարանային գործունեության տեղեկատվական |
| | |տեխնոլոգիաներ» մոդուլները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|191|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|192|Ուսումնառության|Կազմակերպել գրադարանային ֆոնդերի համալրման |
| |արդյունք 1 |գործընթացները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|193|Կատարման |1) գրադարանային ֆոնդերի համալրման անհրաժեշտության|
| |չափանիշներ |հիմնավորումները ճիշտ է, |
| | |2) գրադարանային ֆոնդերի համալրման սկզբունքների |
| | |կիրառումը ճիշտ է, |
| | |3) գրադարանային ֆոնդերի համալրման տեսակների |
| | |ընտրությունը ճիշտ է, |
| | |4) գրադարանային ֆոնդերի համալրման աղբյուրների |
| | |ընտրությունը ճիշտ է, |
| | |5) գրադարանային ֆոնդերի համալրման պլանը ճիշտ է |
| | |կազմված, |
|___|_______________|_________________________________________________|
|194|Ուսումնառության|Կատարել փաստաթղթերի դասակարգման և դարականշման |
| |արդյունք 2 |գործողություններ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|195|Կատարման |1) գրադարանային դասակարգման կիրառումը |
| |չափանիշներ |համապատասխանում է իր նշանակությանը, |
| | |2) ճիշտ է կիրառում գրադարանային դասակարգման և |
| | |գիտությունների դասակարգման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) դասակարգման աղյուսակների կիրառման սկզբունքները|
| | |պահպանվել է, |
| | |4) ճիշտ է կիրառում «Տասնորդական դասակարգում» |
| | |դասակարգման աղյուսակը, |
| | |5) ճիշտ է կիրառում «Գրադարանային մատենագիտական |
| | |դասակարգում» դասակարգման աղյուսակը, |
| | |6) ճիշտ է կիրառում «Ունիվերսալ տասնորդական |
| | |դասակարգում» դասակարգման աղյուսակը, |
| | |7) ճիշտ է կիրառում ֆորմատային դասակարգումը, |
| | |8) ճիշտ է կիրառում գրադարանային փաստաթղթերի |
| | |դասիչավորումը, |
| | |9) ճիշտ է կատարում դասիչների գրանցումները |
| | |փաստաթղթերի և գրացուցակային քարտերի վրա: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|196|Ուսումնառության|Ձևավորել գրադարանային փաստաթղթեր |
| |արդյունք 3 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|197|Կատարման |1) գրադարանային փաստաթղթերի գրադարանային |
| |չափանիշներ |ձևավորման տարրերի ընտրությունը ճիշտ է, |
| | |2) ճիշտ է կատարում գրադարանային փաստաթղթերի |
| | |գրադարանային ձևավորում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|198|Ուսումնառության|Տեղաբաշխել գրադարանային փաստաթղթեր |
| |արդյունք 4 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|199|Կատարման |1) գրադարանային փաստաթղթերի տեղաբաշխման տեսակի |
| |չափանիշեր |ընտրությունը ճիշտ է, |
| | |2) փաստաթղթերի տարբեր տեսակների տեղաբաշխումը ճիշտ|
| | |է կատարում, |
| | |3) պահպանում է մանկական գրադարանների գրադարանային|
| | |փաստաթղթերի տեղաբաշխման յուրահատկությունները, |
| | |4) պահպանում է գրապահոցի կազմակերպմանը |
| | |ներկայացվող պահանջները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|200|Ուսումնառության|Կազմակերպել գրադարանային ֆոնդերի պահպանում |
| |արդյունք 5 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|201|Կատարման |1) պահպանում է գրադարանային ֆոնդերի պահպանման |
| |չափանիշներ |համար գրադարանի սանիտարահիգիենիկ պայմանների |
| | |սահմանված նորմաները, |
| | |2) փաստաթուղթը մեխանիկական փչացումից պահպանելու |
| | |միջոցառումները կատարված են, |
| | |3) փաստաթղթերի պահպանման նպատակով կիրառվող |
| | |թունաքիմիկատների ընտրությունը ճիշտ է, |
| | |4) թունաքիմիկատները կիրառված են ըստ կիրառման |
| | |հրահանգների, |
| | |5) հակահրդեհային միջոցառումները գրադարաններում |
| | |ճիշտ է իրականացվում, |
| | |6) անվտանգության և պահպանման ռեժիմների |
| | |վերաբերյալ ցուցանակները ձևավորված և փակցված են,|
| | |7) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության կանոնները:|
|___|_______________|_________________________________________________|
|202|Ուսումնառության|Հաշվառել գրադարանային ֆոնդերը |
| |արդյունք 6 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|203|Կատարման |1) գրադարանային ֆոնդերի հաշվառման |
| |չափանիշներ |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |2) ճիշտ է կատարում մուտք արված փաստաթղթերի |
| | |առանձնակի հաշվառում, |
| | |3) ճիշտ է կատարում մուտք արված փաստաթղթերի |
| | |գումարային հաշվառում, |
| | |4) ճիշտ է կատարում դուրս գրված փաստաթղթերի |
| | |առանձնակի հաշվառում, |
| | |5) ճիշտ է կատարում դուրս գրված փաստաթղթերի |
| | |գումարային հաշվառում, |
| | |6) ճիշտ է լրացնում հաշվառման փաստաթղթերը, |
| | |7) հաշվառման արդյունքների ամփոփ |
| | |հաշվետվությունները ճիշտ է կազմում: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԱՅԻՆ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ |
|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|204|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-016 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|205|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողին գիտելիքներ տալ |
| | |գրադարանային գրացուցակների` որպես գրադարանի |
| | |տեղեկատու-որոնողական համակարգի կարևորագույն |
| | |բաղկացուցիչ մասի վերաբերյալ, գրացուցակների |
| | |նշանակության, տեսակների` ըստ նկարագրությունների |
| | |և ըստ խմբավորման, գրացուցակների համակարգի` |
| | |ծառայողական, ընթերցողական, մասնակի, համահավաք և |
| | |այլն, դրանց առանձնահատկությունների, գրացուցակների|
| | |ստեղծման պատմության, գրացուցակների ստեղծման ու |
| | |զարգացման փուլերի, բազմալեզու հեղինակային |
| | |աղյուսակների օգտագործման նրբություններին, |
| | |գրացուցակների արտաքին և ներքին ձևավորման, |
| | |գրացուցակային տնտեսության ճիշտ կազմակերպման, |
| | |հատկացված տարածքի նպատակային օգտագործման, |
| | |էլեկտրոնային գրացուցակների կազմակերպման և |
| | |ձևավորման ուղղություններով, ներկայացնել տպագիր |
| | |երկերի նկարագրության դերն ու նշանակությունը |
| | |գրացուցակների կազմման ժամանակ, նկարագրության |
| | |տեսության զարգացման հիմնական փուլերը, |
| | |մատենագիտական ցանկերի և գրացուցակային քարտերի |
| | |նկարագրությունների կապն ու |
| | |առանձնահատկությունները, նկարագրության միասնական |
| | |կանոնների ընդունված և հաստատված միջազգային |
| | |չափանիշները, գրքի և նրա տարրերի նկարագրության |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|206|Մոդուլի |72 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|207|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-015 «Գրադարանային ֆոնդերի|
| | |կազմակերպման հմտություններ» և ԳՐԴԳ-5-21-017 |
| | |«Տեղեկատվության համադրական-վերլուծական մշակման |
| | |հմտություններ» մոդուլները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|208|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|209|Ուսումնառության|Ներկայացնել գրացուցակների դերն ու նշանակությունը |
| |արդյունք 1 |գրադարանի տեղեկատվական գործունեության |
| | |համատեքստում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|210|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում գրացուցակների նպատակային |
| |չափանիշներ |կազմակերպման ու ձևավորման անհրաժեշտությունը, |
| | |2) ճիշտ է բացահայտում գրադարանային հավաքածուների |
| | |ու գրացուցակների նույնականության ապահովման |
| | |անհրաժեշտությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում գրացուցակների տեսակները, |
| | |դրանց առանձնահատկությունները, |
| | |4) ճիշտ է նկարագրում գրացուցակների ստեղծման, |
| | |զարգացման և կատարելագործման ընթացքը, |
| | |5) ճիշտ է գնահատում գրացուցակների ստեղծման և |
| | |ձևավորման գործում ՏՏ հնարավորությունների |
| | |օգտագործումը և էլեկտրոնային գրացուցակների |
| | |նպատակահարմարությունը, |
| | |6) ճիշտ է բացահայտում գրացուցակների |
| | |կարևորությունը գրադարանային հավաքածուների |
| | |հասանելիության ապահովման գործում, |
| | |7) օգտվում է հեղինակային և դասակարգման |
| | |աղյուսակներից, |
| | |8) ճիշտ է բնութագրում գրացուցակներում քարտերի |
| | |դասավորության ընդունված կարգը և դրա |
| | |նշանակությունը գրադարանային փաստաթղթի վերաբերյալ |
| | |տեղեկատվության հասանելիության ապահովման համար: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|211|Ուսումնառության|Ապահովել գրացուցակային տնտեսության տարածքի |
| |արդյունք 2 |նպատակային օգտագործումը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|212|Կատարման |1) հիմնավորում է գրացուցակներին հատկացվող |
| |չափանիշներ |տարածքին ներկայացվող պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է մեկնաբանում գրացուցակների կազմակերպման,|
| | |տեղեկատվական վահանակների ստեղծման և ձևավորման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է բացահայտում գրացուցակային տարածքների |
| | |գրավչության ապահովման, բնական լույսի ճիշտ |
| | |օգտագործման կարևորությունը, |
| | |4) հիմնավորում է գրացուցակների արտաքին և ներքին |
| | |ձևավորման կարևորությունը, |
| | |5) ճիշտ է բացահայտում գրացուցակային տարածքների |
| | |նպատակային և ողջամիտ օգտագործման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |6) ըստ հանձնարարականի ճիշտ է պլանավորում |
| | |գրացուցակային տարածքի օգտագործումը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|213|Ուսումնառության|Կազմել տպագիր երկերի նկարագրություն |
| |արդյունք 3 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|214|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում երկերի նկարագրության դերն |
| |չափանիշներ |ու կարևորությունը գրացուցակների ձևավորման |
| | |գործում, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում գրադարանային փաստաթղթերի |
| | |նկարագրության տեսության զարգացման հիմնական |
| | |փուլերը, |
| | |3) հիմնավորում է գրադարանային փաստաթղթերի |
| | |նկարագրության միասնական կանոնների միջազգային |
| | |չափանիշները և դրանց հետևելու անհրաժեշտությունը,|
| | |4) ճիշտ է մեկնաբանում մատենագիտական ցանկերի և |
| | |գրացուցակային քարտերի նկարագրությունների կապը, |
| | |առանձնահատկությունները և տարբերությունները, |
| | |5) ճիշտ է բնութագրում գրքի և նրա տարրերի |
| | |նկարագրության առանձնահատկությունները, |
| | |6) ճիշտ է կազմում գրքի և նրա տարրերի |
| | |նկարագրություն, |
| | |7) ճիշտ է կազմում էլեկտրոնային գրացուցակ: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԴՐԱԿԱՆ-ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՄՇԱԿՄԱՆ |
|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|215|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-017 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|216|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ բավարար |
| | |գիտելիքներ և ձևավորել գործնական կարողություններ|
| | |գրադարանային գործում ինֆորմացիայի |
| | |համադրական-վերլուծական վերամշակման դերի ու |
| | |նշանակության, գրադարանային փաստաթղթերի |
| | |մատենագիտական նկարագրման, դասակարգման |
| | |դասիչավորման ձևերի ու մեթոդների վերաբերյալ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|217|Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|218|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-015 «Գրադարանային ֆոնդերի|
| | |կազմակերպման հմտություններ» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|219|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|220|Ուսումնառության|Ներկայացնել ինֆորմացիայի համադրական-վերլուծական |
| |արդյունք 1 |վերամշակման տեսական հիմունքները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|221|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում ինֆորմացիայի |
| |չափանիշներ |համադրական-վերլուծական վերամշակման դերն ու |
| | |նշանակությունը գրադարանային հավաքածուների |
| | |կազմակերպման և գրադարանային-մատենագիտական |
| | |սպասարկման գործում, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմացիայի |
| | |համադրական-վերլուծական վերամշակման ավտոմատացումը,|
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ինֆորմացիայի |
| | |համադրական-վերլուծական վերամշակման ձևերը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|222|Ուսումնառության|Բացատրել գրադարանային փաստաթղթերի մատենագիտական |
| |արդյունք 2 |նկարագրության կանոնները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|223|Կատարման |1) ճիշտ է բնութագրում մատենագիտական նկարագրության|
| |չափանիշներ |կառուցվածքն ու նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական |
| | |նկարագրության տեսակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական |
| | |նկարագրության ընդհանուր մեթոդիկան, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում մատենագիտական |
| | |նկարագրության մասնավոր մեթոդիկան, |
| | |5) ճիշտ է կատարում տարբեր տեսակի փաստաթղթերի |
| | |մատենագիտական նկարագրություն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|224|Ուսումնառության|Կատարել գրադարանային փաստաթղթերի դասակարգում, |
| |արդյունք 3 |դասիչավորում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|225|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում դասակարգման աղյուսակների |
| |չափանիշներ |սկզբունքներն ու կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է օգտագործում դասակարգման աղյուսակները |
| | |փաստաթղթերի դասակարգման ժամանակ, |
| | |3) ճիշտ է կիրառում դասակարգման ընդհանուր |
| | |մեթոդիկան, |
| | |4) ճիշտ է կիրառում դասակարգման մասնավոր |
| | |մեթոդիկան, |
| | |5) ճիշտ է որոշում փաստաթղթի դարակային և |
| | |գրացուցակային դասիչները, |
| | |6) ճիշտ է դասակարգում տարբեր տեսակի փաստաթղթեր, |
| | |7) գիտության բոլոր ճյուղերի վերածումը առարկայական|
| | |ցանկի ճիշտ է կատարում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|226|Ուսումնառության|Կիրառել գրադարանային փաստաթղթերի ծանոթագրման և |
| |արդյունք 4 |գրախոսման ձևերն ու մեթոդները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|227|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում ծանոթագրման նշանակությունը |
| |չափանիշներ |ինֆորմացիայի համադրական-վերլուծական վերամշակման |
| | |գործում |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում ծանոթագրման տեսակները |
| | |3) փաստաթուղթը ճիշտ է ծանոթագրում, |
| | |4) փաստաթղթերի գրախոսման նշանակությունը |
| | |ինֆորմացիայի համադրական-վերլուծական վերամշակման |
| | |գործում հիմնավորում է, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում գրախոսականների տեսակները, |
| | |6) ճիշտ է կատարում գրախոսականի մատենագիտական |
| | |նկարագրությունը, |
| | |7) ճիշտ է բացատրում թղթային և էլեկտրոնային |
| | |քարտարանների առանձնահատկությունները: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԻ ՄԱՏԵՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ |
|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|228|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-018 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|229|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |գրադարանի մատենագիտական աշխատանքները |
| | |կազմակերպելու և տարբեր հրատարակությունների համար|
| | |մատենագիտություններ, մատենագիտական շտեմարանների |
| | |կազմելու գործնական կարողություններ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|230|Մոդուլի |90 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|231|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԳՐԴԳ-5-21-011 «Ընդհանուր |
| | |մատենագիտություն» և ԳՐԴԳ-5-21-012 «Գրադարանային |
| | |գործունեության տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» |
| | |մոդուլները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|232|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|233|Ուսումնառության|Կատարել մատենագիտական ցանկերի և ձեռնարկների |
| |արդյունք 1 |կազմման նախապատրաստական աշխատանքներ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|234|Կատարման |1) մատենագիտության տեսակի ընտրությունը |
| |չափանիշներ |հիմնավորված է, |
| | |2) մատենագիտության համար նյութերի ընտրությունն |
| | |ամբողջական է, |
| | |3) մատենագիտության տեսակը, կառուցվածքը և |
| | |բաժինները հիմնավորված է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|235|Ուսումնառության|Կազմել մատենագիտական ցանկեր և ձեռնարկներ |
| |արդյունք 2 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|236|Կատարման |1) ճիշտ է կազմում համահավաք մատենագիտություն, |
| |չափանիշներ |2) ճիշտ է կազմում հանձնարարական մատենագիտություն,|
| | |3) ճիշտ է կազմում ընթացիկ մատենագիտություն, |
| | |4) ճիշտ է կազմում ճյուղային մատենագիտություն, |
| | |5) ճիշտ է կազմում երկրորդ աստիճանի |
| | |մատենագիտություն, |
| | |6) ճիշտ է կազմում հետադարձ մատենագիտություն, |
| | |7) ճիշտ է կազմում երկրագիտական-հայագիտական |
| | |մատենագիտություն, |
| | |8) ճիշտ է կազմում ներգրքային և ներամսագրային |
| | |մատենագիտություն, |
| | |9) մատենագիտության առանձին բաժիններում նյութերի |
| | |դասավորումն ապահովում է, |
| | |10) ապահովում է մատենագիտության նյութերի ըստ |
| | |հերթականության համարակալումը, |
| | |11) ներկայացված նյութերի ծանոթագրություններն |
| | |առկա են, |
| | |12) ճիշտ է կազմել նյութերի վերլուծական |
| | |նկարագրությունները, |
| | |13) մատենագիտության օժանդակ ցանկերը կազմել է: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԴԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|237|Մոդուլի դասիչը |ԳՐԴԳ-5-21-019 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|238|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական և գործնական |
| | |գիտելիքներ ու հմտություններ տալ գրադարանի` որպես |
| | |կազմակերպության աշխատանքի կազմակերպման ու |
| | |կառավարման վերաբերյալ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|239|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|240|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|241|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|242|Ուսումնառության|Ներկայացնել կազմակերպության բնութագիրը, տիպերը, |
| |արդյունք 1 |ստեղծման և գրանցման կարգը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|243|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում «կազմակերպություն» |
| |չափանիշներ |հասկացությունը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում կազմակերպությունների տիպերը|
| | |և դրանց տարբերիչ առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության ստեղծման |
| | |և գրանցման կարգը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|244|Ուսումնառության|Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և դրանց |
| |արդյունք 2 |օգտագործման մակարդակի գնահատման ցուցանիշները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|245|Կատարման |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը ճիշտ է |
| |չափանիշներ |ներկայացնում և բնութագրում, |
| | |2) նյութական ռեսուրսները ճիշտ է բնութագրում, |
| | |օգտագործման մակարդակի գնահատումը ճիշտ է, |
| | |3) աշխատանքային ռեսուրսները ճիշտ է բնութագրում, |
| | |օգտագործման մակարդակի գնահատումը ճիշտ է, |
| | |4) ֆինանսական ռեսուրսները ճիշտ է բնութագրում, |
| | |օգտագործման մակարդակի գնահատումը ճիշտ է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|246|Ուսումնառության|Ներկայացնել աշխատանքի և աշխատավարձի կազմակերպման|
| |արդյունք 3 |հարցերը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|247|Կատարման |1) ճիշտ է բացատրում կազմակերպության աշխատանքի |
| |չափանիշներ |կազմակերպման կարևորությունը, |
| | |2) անձնակազմի անդամների միջև աշխատանքի բաժանման |
| | |անհրաժեշտությունը և մոտեցումները ճիշտ է |
| | |բացատրում, |
| | |3) ճիշտ է բացատրում աշխատանքի նորմաների տարրերը |
| | |և հաշվում դրանց մեծությունը, |
| | |4) ճիշտ է բացատրում աշխատանքի վարձատրության |
| | |կազմակերպման համակարգի տարրերի էությունը, |
| | |5) ճիշտ է բնութագրում աշխատանքի վարձատրության |
| | |ձևերի առանձնահատկությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|248|Ուսումնառության|Կատարել կազմակերպության գործունեության |
| |արդյունք 4 |վերլուծական աշխատանքներ |
|___|_______________|_________________________________________________|
|249|Կատարման |1) կառավարչական որոշումներ ընդունելու և |
| |չափանիշներ |գնահատական տալու համար վերլուծական աշխատանքների |
| | |անհրաժեշտությունը ճիշտ է բացատրում, |
| | |2) աշխատանքի ցուցանիշների փոփոխության չափի և |
| | |պատճառների բացահայտումը ճիշտ է կատարում, |
| | |3) կազմակերպության ռեզերվների բացահայտման |
| | |եզրակացությունները ճիշտ է կատարում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|250|Ուսումնառության|Կազմել կազմակերպության զարգացման պլաններ |
| |արդյունք 5 | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|251|Կատարման |1) զարգացման պլանների դերը և նշանակությունը ճիշտ|
| |չափանիշներ |է բացատրում, |
| | |2) զարգացման պլանների տեսակները ճիշտ է |
| | |բնութագրում, |
| | |3) տարեկան, միջնաժամկետ և ռազմավարական պլանների |
| | |բովանդակությունը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |4) շուկայի վերլուծության քայլերը ճիշտ է կատարում,|
| | |հաջորդականությունը պահպանում է, |
| | |5) զարգացման պլանների բաժինները ճիշտ են |
| | |ձևավորվել, |
| | |6) ռիսկերի կանխատեսման մոտեցումները և |
| | |հաղթահարման քայլերը ճիշտ են: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|252|Ուսումնառության|Ներկայացնել կառավարման մեթոդները և |
| |արդյունք 6 |կազմակերպության կառավարման ապարատի կառուցվածքը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|253|Կատարման |1) մենեջմենթի էությունը և խնդիրները ճիշտ է |
| |չափանիշներ |ներկայացնում, |
| | |2) մարքեթինգը որպես արդյունավետ կառավարման |
| | |անհրաժեշտ պայման հիմնավորում է, |
| | |3) մարքեթինգի հիմնական հասկացությունների |
| | |բնութագրումը ճիշտ է, |
| | |4) կառավարման մեթոդների բովանդակությունը ճիշտ է |
| | |մեկնաբանում, |
| | |5) կազմակերպության կառավարման ապարատի |
| | |կառուցվածքը և առանձին բաժինների ֆունկցիաները |
| | |ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |6) կառավարման գործընթացի արդյունավետության |
| | |գնահատման մոտեցումները ճիշտ է: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 3
Միջին մասնագիտական կրթության 0322.02.5 «Գրադարանային գործ»
մասնագիտության 0322.02.01.5 «Գրադարանավար» որակավորման օրինակելի
ուսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|N |Առարկայախմբեր, |Շաբաթների|Ուսանողի |Պարտադիր |Ուսուցման |
| |առարկաներ և |թիվը |առավելա- |լսարանային |երաշխավոր-|
| |մոդուլներ | |գույն |պարապմունք-|վող տարին |
| | | |բեռնվա- |ներ, ժամ | |
| | | |ծությունը,| | |
| | | |ժամ | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ,| | | | |
| |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
| |ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ | | | | |
| |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|1. |Հայոց լեզվի և խոսքի | |108 |72 |1 |
| |մշակույթի հիմունքներ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|2. |Տնտեսագիտության | |72 |48 |2 |
| |հիմունքներ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|3. |Քաղաքագիտության և | |72 |48 |2 |
| |սոցիոլոգիայի | | | | |
| |հիմունքներ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|4. |Իրավունքի հիմունքներ | |54 |36 |2 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|5. |Պատմություն | |72 |48 |1 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|6. |Ռուսաց լեզու | |108 |72 |1 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|7. |Օտար լեզու | |108 |72 |1 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|8. |Լանդշաֆտագիտության և | |54 |36 |1 |
| |էկոլոգիայի հիմունքներ| | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|9. |Քաղաքացիական | |42 |28 |1 |
| |պաշտպանություն և | | | | |
| |արտակարգ իրավիճակների| | | | |
| |հիմնահարցեր | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|10.|Ֆիզկուլտուրա | |174 |116 |1-2 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | |864 |576 | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ | | | | |
| |ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|1. |Հաղորդակցություն | |54 |36 |2 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|2. |Անվտանգություն և | |54 |36 |1 |
| |առաջին օգնություն | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|3. |Համակարգչային | |54 |36 |1 |
| |օպերատորություն | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|4. |Ձեռներեցություն | |108 |72 |2 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | |270 |180 | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ | | | | |
| |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|1. |Հայ գրականություն | |135 |90 |1 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|2. |Արտասահմանյան | |135 |90 |1 |
| |գրականություն | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|3. |Մանկական | |81 |54 |1 |
| |գրականություն | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|4. |Հայ և համաշխարհային | |135 |90 |1 |
| |մշակույթի հիմունքներ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|5. |Մանկավարժության | |54 |36 |1 |
| |հիմունքներ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|6. |Հոգեբանության | |54 |36 |1 |
| |հիմունքներ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|7. |Մասնագիտական | |36 |24 |1 |
| |գործունեության | | | | |
| |վարվեցողություն | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|8. |Փաստաթղթագիտություն | |72 |48 |1 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|9. |Գրադարանագիտություն | |108 |72 |1 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|10.|Գրադարանային գործի | |54 |36 |2 |
| |իրավական կարգավորում | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|11.|Ընդհանուր | |135 |90 |2 |
| |մատենագիտություն | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|12.|Գրադարանային | |135 |90 |1 |
| |գործունեության | | | | |
| |տեղեկատվական | | | | |
| |տեխնոլոգիաներ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | |1134 |756 | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|1. |Գրադարանային | |108 |72 |2 |
| |սպասարկման | | | | |
| |հմտություններ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|2. |Զանգվածային | |81 |54 |2 |
| |միջոցառումների | | | | |
| |կազմակերպման | | | | |
| |հմտություններ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|3. |Գրադարանային ֆոնդերի | |108 |72 |2 |
| |կազմակերպման | | | | |
| |հմտություններ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|4. |Գրադարանային | |108 |72 |2 |
| |գրացուցակների | | | | |
| |կազմակերպման | | | | |
| |հմտություններ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|5. |Տեղեկատվության | |135 |90 |2 |
| |համադրական- | | | | |
| |վերլուծական մշակման | | | | |
| |հմտություններ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|6. |Գրադարանի | |135 |90 |2 |
| |մատենագիտական | | | | |
| |աշխատանքների | | | | |
| |կազմակերպման | | | | |
| |հմտություններ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
|7. |Գրադարանի աշխատանքի | |81 |54 |1 |
| |կազմակերպում և | | | | |
| |կառավարում | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ | |756 |504 | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆՏՐՈՎԻ | |54 |36 |2 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ | |54 |36 |1-2 |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ |58 |3074 |2088 | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | |200 | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ՊՐԱԿՏԻԿԱ |18 | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ |4 | | | |
| |ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ |2 | | | |
| |ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ | | | | |
|___|_____________________|_________|__________|___________|__________|
| |ԸՆԴԱՄԵՆԸ |82 | | | |
._____________________________________________________________________.
Պաշտոնական հրապարակման օրը` 24 դեկտեմբերի 2021 թվական: