Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ-ՈՒՄ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԵՎ ԱՊԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ-ՈՒՄ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՇՈՒԿԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻ ՄԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

2 նոյեմբերի 2000 թվականի N 48

 

6. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ՇՈՒԿԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳ

Հայաստանի Հանրապետությունում ապահովագրական համակարգի

և ապահովագրական շուկայի զարգացման

 

6. Ապահովագրության ոլորտի մասնագետների պատրաստման

և վերապատրաստման համակարգի ձևավորումը

 

Ապահովագրական շուկայի և ապահովագրական հարաբերությունների զարգացման առաջնահերթ հիմնախնդիրների շարքում առանձնահատուկ նշանակություն ունի կադրերի պատրաստման և վերապատրաստման միջոցառումների կազմակերպումը: Այս նպատակով անհրաժեշտ է մշակել համապատասխան ուսումնական ծրագրեր և ապահովել դրանց ներդրումը: Նշված ծրագրերը պետք է մշակվեն` հիմք ընդունելով միջազգային չափանիշներն ու զարգացած երկրներում կիրառվող մեթոդոլոգիան:

Կադրերի պատրաստման և վերապատրաստման հարցը համակարգված հաջորդականության մեջ կարելի է լուծել երեք զուգահեռ ուղղություններով.

Առաջինը` ապահովագրության ոլորտի տնտեսագետ մասնագետների պատրաստումը ԲՈՒՀ-երում համապատասխան կրթական ծրագրերի ներդրմամբ, որով կձևավորվի բարձրագույն կրթության որակավորում ունեցող որոշակի քանակակազմ, որը հետագայում կհանդիսանա ապահովագրական շուկայի զարգացման հիմքն ապահովող երաշխիքներից մեկը:

Ներկայումս Հայկական Գյուղատնտեսական Ակադեմիայում, ինչպես նաև Երևանի Պետական Տնտեսագիտական Ինստիտուտում արդեն գոյություն ունեն Ապահովագրության ամբիոններ, ընդ որում վերջինս 2002 թվականին կունենա իր առաջին շրջանավարտները:

Երկրորդը` հաշվի առնելով կադրերի վերապատրաստման անընդհատ գործընթացը և այն առավել համակարգված ձևով իրականացնելու խնդիրը` անհրաժեշտ է ունենալ կադրերի վերապատրաստման կենտրոն ապահովագրական շուկայի բոլոր մասնակիցների համար: Այդ նպատակով արդեն իսկ ստեղծվել է «Բյուջետային համակարգի մասնագետների ուսուցման և որակավորման կենտրոն» պետական փակ բաժնետիրական ընկերություն, որի գործունեության հիմնական նպատակներից են նաև` 1. Հայաստանի Հանրապետության ապահովագրության բնագավառում լայն պրոֆիլի

մասնագետների (ապահովագրական գործակալների, ապահովագրական բրոքերների,

ակտուարների, հաշվապահների, դեմոգրաֆների, վիճակագիրների, դիսպաշերների,

վթարային կոմիսարների, աուդիտորների, իրավաբանների, մենեջերների,

գործավարների, քարտուղարների և այլն) պատրաստումը, ինչպես նաև նրանց

որակավորման բարձրացումը. 2. Ապահովագրական ընկերությունների տնօրենների, գլխավոր հաշվապահների և

ապահովագրական բրոքերների ատեստավորումը և համապատասխան որակավորման

վկայագրերի տրամադրումը. 3. Նպաստել Հայաստանում ապահովագրական շուկայի և ապահովագրության համակարգի

կայացմանն ու արագ զարգացմանը:

Երրորդը` չափազանց արդիական է ապահովագրական տեսչության աշխատակիցների վերապատրաստումը, հաշվի առնելով այն աշխատանքների որոշիչ դերը, որն իրականացվում է նրանց կողմից ապահովագրական համակարգի ռազմավարության մշակման, կարգավորման, վերահսկողության և մեթոդոլոգիական ապահովման և շուկայի զարգացման ոլորտներում: Դրա հետ կապված առաջնահերթ պահանջ է դառնում միջազգային պրակտիկայի ուսումնասիրությունը, ինչն էապես կնպաստի ապահովագրության կարգավորման ու վերահսկողության արդյունավետ և առաջադեմ մեխանիզմների ներդրմանը:

Վերահսկողության ոլորտի մասնագետների որակավորման բարձրացման մյուս կարևոր տարրն է ապահովագրական տեսչության աշխատակիցների համար փորձի փոխանակման և գործնական ուսուցման կազմակերպումն առաջավոր համակարգ ունեցող երկրներում, ինչպես նաև ապահովագրության գծով միջազգային կոնֆերանսներին, սեմինարներին և նմանատիպ միջոցառումներին մասնակցությունը:

Ապահովագրական տեսչության աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման կարևոր գործոն է հանդիսանում նրա աշխատակիցների ակտիվ մասնակցությունը ապահովագրական ոլորտի կարգավորման և զարգացման գծով միջազգային կազմակերպությունների ու կառույցների աշխատանքներում, այդ թվում` Ապահովագրական վերահսկողության միջազգային ասոցիացիայում, ԱՊՀ երկրների համանման կառույցներում և առանձին երկրների ապահովագրությունը կանոնակարգող մարմինների հետ համագործակցությանն ուղղված աշխատանքներում:

 

7. Ապահովագրական գործունեության պետական կարգավորման

նպատակներն ու մեթոդները, ապահովագրության նորմատիվա-իրավական

բազայի կատարելագործումը

 

Ապահովագրական գործունեության պետական կարգավորումը հետապնդում է մի շարք նպատակներ, որոնցից են ապահովագրվողների (ապահովադիրների) շահերի պաշտպանվածության ապահովումը, ապահովագրական շուկայում մենաշնորհային գործունեության և անառողջ մրցակցության կանխումը` առանց թույլատրելի և առողջ գործունեության սահմանափակման, «պետական հովանավորություն» ապահովագրական ծառայություններից բոլոր օգտվողների համար, որն ունի մի շարք դրսևորումներ, մասնավորապես` օրենսդրական և այլ մեխանիզմների միջոցով ապահովագրության այնպիսի տեսակների ներդրման ապահովումը կամ խրախուսումը. որոնք կոչված են ապահովելու տնտեսության իրական հատվածի և հասարակության սոցիալական կայունությունը:

Պետական կարգավորման նպատակներից ամենակարևորը ապահովագրողների ֆինանսական կայունության և ապահովագրական համակարգի հուսալիության վերահսկումն է, որի պարագայում հնարավոր է իրականացնել վերը նշված բոլոր նպատակները:

1999 թ. ընթացքում ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության կողմից ապահովագրական տեսչության ներկայացմամբ ապահովագրական ընկերություններին տրվել է 24 նախազգուշացում` համապատասխան հանձնարարականներով, այդ թվում` 7 ընկերության ապահովագրական գործունեության լիցենզիան կասեցվել է , ուժը կորցրած է ճանաչվել 5 ընկերության լիցենզիան, ինչը կապված է եղել կանոնադրական կապիտալի նվազագույն մեծության ապահովման պահանջի չկատարման հետ:

Նշված ժամանակաշրջանում ապահովագրական տեսչության կողմից համալիր ստուգում է իրականացվել երկու ապահովագրական ընկերություններում: Ստուգման ընթացքում ընկերությունների գործունեությունում տեղ գտած և հայտնաբերված սխալներն ու անճշտություններն ընկերությունների կողմից հիմնականում վերացվել են:

Ապահովագրողներին տրված նախազգուշացումներից և կասեցումներից 16-ը պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից կիրառվել է կանոնադրական կապիտալի համալրման ժամանակացույցը խախտելու համար: Թվով 8 սանկցիաներ կիրառվել են ընկերությունների կողմից կանոնադրական կապիտալի` զուտ ակտիվներից (սեփական կապիտալից) նվազեցնելու պատճառով:

Սկսած 1998 թ. հունվարի 1-ից, ընկերությունների նկատմամբ կիրառված սանկցիաները գերազանցում են հարյուրը, այդ թվում չորս ընկերությունների լիցենզիաները ճանաչվել են չեղյալ, տասնմեկ ընկերությունների ապահովագրական գործունեությունը կասեցվել է:

Կիրառված սանկցիաները` նախազգուշացումները, հանձնարարականները և կասեցումները, կրելով կանխարգելիչ բնույթ, զերծ են պահել ընկերություններին հնարավոր անվճարունակության դեպքերից, նպատակաուղղված են եղել ապահովագրական ընկերությունների ֆինանսական կայունության համարժեք պահպանմանը, ընդհանուր համակարգի հուսալիության բավարար մակարդակի ապահովմանը և ապահովագրողների շահերի պաշտպանությանը:

Ապահովագրողների ֆինանսական կայունության ապահովումը ձեռք է բերվում նպատակաուղղված միջոցառումների` ապահովագրական գործունեության լիցենզավորման, կարգավորման, արտաքին (փաստաթղթային կամ պրուդենցիալ) վերահսկողության և տեղերում իրականացվող վերահսկողության համակարգի միջոցով: Այդ գործընթացն իր հերթին պահանջում է օրենսդրորեն սահմանված կարգավորման նորմատիվաիրավական հիմքեր:

Հանրապետության ապահովագրական շուկայի զարգացման այս փուլում առաջնային է համարվում շուկայի անմիջական մասնակիցների ձևավորումը` ֆինանսական կայունության, այդ թվում` վճարունակության բարձր աստիճանով:

Ներկայումս ՀՀ-ում գործող` ապահովագրողների գործունեության օրենսդրական կարգավորումը ենթադրում է հետևյալ չորս հիմնական պահանջների կատարում.

ա) պարտադիր լիցենզավորում,

բ) կանոնադրական կապիտալի նվազագույն մեծության ապահովում,

գ) ապահովագրական պահուստների ձևավորման և տեղաբաշխման կարգի պահանջների կատարում,

դ) վճարունակության նորմատիվի պահպանում:

Քանի որ ներկայումս գործող վճարունակության նորմատիվը ամբողջովին չի արտացոլում ապահովագրողների վճարունակության մակարդակը, ուստի անհրաժեշտ է ապահովել նորմատիվների ամբողջական ցուցանիշների համակարգի ներդրումը:

Ապահովագրողների արդյունավետ նորմատիվային բազայի սահմանման համար անհրաժեշտ է նաև մեթոդաբանորեն ճիշտ մոտեցում սահմանել ապահովագրողների պարտավորությունների նկատմամբ:

Հաշվի առնելով ՀՀ ապահովագրական համակարգի ձևավորման սկզբնական վիճակը, դրա հետ կապված` ձևավորված որոշակի համամասնությունները և վերոհիշյալ նորմատիվներին աստիճանական անցման ապահովման անհրաժեշտությունը` նպատակահարմար է կառավարության որոշմամբ սահմանել ընդունելի ժամկետներ` այդ նորմատիվների սահմանային հարաբերակցություններին հասնելու համար: Առանձին ժամանակահատվածների համար նորմատիվների որոշակի սահմանաչափերի ամրագրումը կապահովի ապահովագրական ընկերությունների սահուն մուտքը գործունեության կարգավորման նոր դաշտ:

Ապահովագրական ընկերությունների վճարունակության բարձրացման գործում չափազանց կարևոր տեղ է զբաղեցնում ապահովագրական համակարգում կապիտալիզացիայի ուղղությամբ տարվող պետական քաղաքականությունը:

Հարկ է նշել, որ ապահովագրական ընկերությունների նվազագույն կանոնադրական կապիտալի մեծությունը արդեն իսկ 2001 թվականի հունվարի 1-ից կկազմի 50 մլն. դրամ: Հեռանկարում նախատեսվում է այն աստիճանաբար էլ ավելի մեծացնել` հասցնելով 200-300 մլն. դրամի մինչև 2005 թվականը: Այսպիսի քաղաքականությունը ոչ միայն կբարձրացնի ապահովագրողների վճարունակությունը, այլ նաև կտա նրանց համեմատաբար ավելի խոշոր ռիսկեր վերցնել` առանց դրանք վերաապահովագրության փոխանցելու: Միևնույն ժամանակ, պետք է նշել, որ այս գործընթացի իրականացումը մեծապես կախված է ՀՀ ապահովագրական համակարգի և ապահովագրական շուկայի վիճակից, ինչպես նաև ապահովագրական ընկերությունների զուտ ակտիվների մեծությունից:

Ապահովագրական գործունեության կարգավորման և վերահսկողության հաջորդ ուղղությունը կապված է լիազորված պետական կառավարման մարմնին ներկայացվող ֆինանսական և տեսչական հաշվետվությունների համակարգերի կատարելագործման հետ, որոնք իրենց հերթին հիմնվում են ապահովագրողների համար սահմանված հաշվապահական հաշվառման, ֆինանսական և կառավարման նպատակով տարվող հաշվառման և հաշվետվությունների համակարգերի վրա: Դրանք ևս պետք է ձևավորվեն միջազգային ստանդարտներին համապատասխան:

Լիազորված պետական կառավարման մարմնի գլխավոր խնդիրներից է իր երեք կարևոր գործառույթների` լիցենզավորման, պրուդենցիալ կամ փաստաթղթային վերահսկողության և տեղերում իրականացվող ստուգումների արդյունավետության ապահովումը:

Հաշվի առնելով տեղերում իրականացվող ստուգումների դիսկրետ բնույթը` արտաքին փաստաթղթային վերահսկողությունը պետք է հանդիսանա ապահովագրական գործունեության նկատմամբ վերահսկողության քաղաքականության կանխորոշող օղակներից մեկը: Պրուդենցիալ (կամ փաստաթղթային) վերահսկողությունը ուղղված է ոչ միայն առանձին ապահովագրողների ֆինանսական կայունության, այլ նաև ամբողջ ապահովագրական համակարգի հուսալիության մակարդակի գնահատմանը:

Ուստի, լիազորված պետական կառավարման մարմնի խնդիրը պետք է հանգի ապահովագրական համակարգում կամ նրա առանձին ենթախմբում զարգացման հիմնական միտումների և համակարգային հիմնախնդիրների բացահայտմանն այն նպատակով, որպեսզի հետագայում որոշակի ճշգրտումների միջոցով, ինչպես նաև առանձին ապահովագրողների ֆինանսական առողջացմանն ուղղված միջոցառումներով բարձրացվի նրանց ֆինանսական կայունության մակարդակը:

Ելնելով դրանից` փաստաթղթային վերահսկողության իրականացման մեթոդիկայում առաջին հերթին պետք է ամրագրվեն վաղ բացահայտման և տեղեկացման նախազգուշական մեխանիզմները, որոնք թույլ կտան բացահայտել առաջացող հիմնախնդիրները նախքան այն, երբ դրանք կհանգեցնեն զգալի բարդությունների կամ ակնհայտ ճգնաժամի: Բացի այդ, ապահովագրական վերահսկողության անընդհատ գործընթացը պետք է լրացվի տեղերում ավելի մանրակրկիտ իրականացվող ստուգումներով:

Ինչ վերաբերում է ապահովագրական ընկերությունների լիցենզավորմանը, ապա այն պասիվ հավաստողական դիրքից պետք է անցնի ակտիվ դիրքի: Նոր ստեղծվող ապահովագրական ընկերությունների առջև պետք է դրվեն ավելի խստացված պահանջներ, պահանջվեն հիմնավորված բիզնես-պլաններ, հետագայում վերահսկողության ընթացքում բացահայտվեն դրանցում տեղ գտած էական շեղումները, ընդհանուր առմամբ առավել ուշադիր վերահսկողություն պետք է իրականացվի նրանց գործունեության նկատմամբ:

Առանձին խնդիր է իրենից ներկայացնում ապահովագրական ստվերային բիզնեսի դեմ պայքարը, որը կապված է տարբեր ձեռնարկությունների և կազմակերպությունների կողմից չլիցենզավորված ապահովագրական գործունեության իրականացման հետ:

 

Բաժին III. Հայեցակարգի իրականացման հետ կապված կանխատեսվող արդյունքները

 

Հայեցակարգով նախատեսվող միջոցառումների ելքային արդյունքները կանխորոշվում են առկա հիմնախնդիրների լուծման ուղղվածությամբ և հիմնականում ենթարկվում են որակական, իսկ մասնակիորեն` քանակական գնահատման:

Կանխատեսվող ելքային արդյունքների որակական գնահատականների շարքում կարելի է նշել.

. տնտեսավարող սուբյեկտների ու ֆիզիկական անձանց պաշտպանվածության ու երաշխիքների համակարգում ապահովագրության բաղադրիչի դերի և նշանակության կտրուկ բարձրացում, արդյունքում` երկրի տնտեսական ու սոցիալական անվտանգության մակարդակի բարձրացում.

. ապահովագրության ու ապահովության համակարգերի հստակ տարանջատում, արդյունքում` քաղաքացիների սոցիալական պաշտպանվածության ու երաշխիքների որակական նոր մակարդակի ձեռքբերում.

. ապահովագրվողների (ապահովադիրների) շահերի պաշտպանության, ապահովագրողների ֆինանսական կայունության ապահովման նպատակով իրականացվող միջոցառումների հաշվին դրա որակական նոր աստիճանի ձեռքբերում, արդյունքում` ապահովագրական համակարգի հուսալիության անհամեմատ բարձր մակարդակի ապահովում.

. ապահովագրական համակարգի ներուժի ձևավորման ու զարգացման միջոցով միջազգային տարբեր շուկաների հետ երկրի տնտեսության փոխշահավետ ինտեգրացման խթանում, արդյունքում` միջազգային առևտրի, ֆինանսական և այլ շուկաներում ՀՀ տնտեսության ամրապնդում և նրա վարկանիշի հետևողական աճի ապահովում.

. երկրից ապրանքների ու ծառայությունների արտահանումը ապահովագրության համարժեք մեխանիզմներով խթանող համակարգի ներդրում, երկրում օտարերկրյա և հայրենական ներդրումների իրականացման համար նպաստավոր միջավայրի ձևավորում, արդյունքում` երկրի վճարային հաշվեկշռի խիստ բացասական միտումի մեջ որոշակի բեկում մտցնելու համար իրական նախադրյալների ձևավորում.

. տնտեսության զարգացման համար խիստ անհրաժեշտ երկարաժամկետ ֆինանսական միջոցների աստիճանական կուտակում, արդյունքում` տնտեսության իրական հատվածի համար ինվեստիցիոն միջոցների պոտենցիալ աղբյուրի ձևավորում.

. ապահովագրական համակարգի զարգացման հաշվին պետական բյուջեի ծանրաբեռնվածության հարաբերական նվազեցում, ինչպես նաև բյուջեի դեֆիցիտը երկրի ներքին ֆինանսական ռեսուրսների աղբյուրներից ծածկելու համար պայմանների ստեղծում` ի հաշիվ ձևավորվող ապահովագրական պահուստների ծավալների զգալի աճի:

Կանխատեսվող ելքային արդյունքները կարելի է գնահատել նաև քանակական գնահատման ենթակա ցուցանիշներով:

. Հայեցակարգով նախատեսված պարտադիր ապահովագրության տեսակների ներդրման արդյունքում ակնկալվում է ապահովագրավճարների ծավալի աճ` մոտավորապես 20-25 մլրդ. դրամի չափով, որը կկազմի ՀՆԱ-ի 2-2.5%:

. Կամավոր ապահովագրության տեսակների շրջանակի ընդլայնմանն ուղղված միջոցառումների, ինչպես նաև շուկայի զարգացման արդյունքում կմեծանա նաև կամավոր ապահովագրության գծով ապահովագրավճարների ծավալը, որի տարեկան նախատեսվող աճի տեմպը կկազմի 20%:

. Ընդհանուր առմամբ, հայեցակարգի միջոցառումների հաշվին նախատեսվում է փուլ առ փուլ մեծացնել ամբողջ համակարգի ապահովագրավճարների մուտքերը` հասցնելով դրանց ընդհանուր գումարը ՀՆԱ-ի 3-5%-ի, այս պարագայում ՀՀ-ում մեկ շնչին ընկնող ապահովագրավճարների ծավալը կկազմի 8-13 հազ. դրամ (1999 թ.` 285 դրամի փոխարեն):

. Համակարգում ապահովագրավճարների ընդհանուր ծավալի վերոհիշյալ աճի հետևանքով կմեծանա նաև ձևավորվող ապահովագրական պահուստների մեծությունը, որը կկազմի, մոտավոր հաշվարկների համաձայն, 15-25 մլրդ. դրամ: Ինչ վերաբերում է ապահովագրական ընկերությունների ակտիվների կառուցվածքին, ապա դրանց կազմում աստիճանաբար կմեծանա երկարաժամկետ ֆինանսական ներդրումների տեսակարար կշիռը` հասնելով 40-50%-ի: Ընդհանուր ֆինանսական ներդրումների կազմում պետական արժեթղթերը պետք է կազմեն առնվազն 50%:

. Նախատեսվող միջոցառումների իրականացման հետևանքով կտրուկ փոփոխությունների կենթարկվի ապահովագրական շուկայի կառուցվածքը, որտեղ մատուցվող ծառայությունների կազմում արագ տեմպերով կաճի պարտադիր ապահովագրության տեսակների (հատկապես` քաղաքացիական պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրության տեսակների) տեսակարար կշիռը, որը կհասնի 50-60%:

. Ապահովագրական շուկայի կապիտալիզացիայի մեծացմանն ուղղված օրենսդրական և այլ միջոցառումների հաշվին նախատեսվում է ապահովել վերջինիս աճ` ներկայիս մակարդակի համեմատ 5-7 անգամ: Ընդ որում, կանոնադրական կապիտալի պահանջվող նվազագույն չափի մեծացման հետևանքով, ամենայն հավանականությամբ, կնկատվի ապահովագրական շուկայի մասնակիցների (ապահովագրողների) քանակի կրճատում, ինչպես նաև ընկերությունների միաձուլման, խոշորացման և ֆինանսական հզորացման գործընթացի արագացում: Այս պարագայում ազգային ապահովագրողները ի վիճակի կլինեն ավելի խոշոր ռիսկեր վերցնել իրենց վրա, ինչը, բնականաբար, կբերի վերաապահովագրության փոխանցվող ռիսկերի բաժնի կրճատման մինչև 50-60%:

 

ՀՀ-ում ապահովագրական համակարգի և ապահովագրական

շուկայի զարգացման հայեցակարգով նախատեսվող

միջոցառումների ժամանակացույց

 

ա) Ընդունման ենթակա օրենսդրական ակտեր.

 

.__________________________________________________________________________.

| N | Ընդունման նպատակը |    Փաստաթղթի անվանումը     | Կատարման   |Կատարողը|

|   |                   |    (բովանդակությունը)      | ժամկետը    |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

| 1 |       2           |             3              |     4      |   5    |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|1. |Ապահովագրական      |«ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի  |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |գործունեությունը   |54 գլխում փոփոխություններ և |II եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |կարգավորող         |լրացումներ կատարելու մասին» |            |նախ.    |

|   |օրենսդրության      |ՀՀ օրենքը                   |            |        |

|   |ստեղծում և         |                            |            |        |

|   |կատարելագործում    |                            |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|2. |                   |«Ապահովագրության մասին ՀՀ   |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |-------»---------  |օրենքում փոփոխություններ և  |II եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |                   |լրացումներ կատարելու մասին» |            |նախ.    |

|   |                   |ՀՀ օրենքը                   |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|3. |                   |«Ապահովագրական              |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |-------»---------  |ընկերությունների սնանկացման |IV եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |                   |մասին» ՀՀ օրենքը            |            |նախ.    |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|4. |Ապահովագրողների    |«Վարչական իրավախախտումների  |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |նկատմամբ վարչական  |վերաբերյալ» ՀՀ օրենսգրքում  |III եռամսյակ|և  էկ.  |

|   |պատժամիջոցների     |փոփոխություններ և           |            |նախ.    |

|   |կիրառում           |լրացումներ կատարելու մասին» |            |        |

|   |                   |ՀՀ օրենքը                   |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|5. |Ապահովագրական      |«Շահութահարկի մասին» ՀՀ     |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |շուկայի            |օրենքում փոփոխություններ և  |I եռամսյակ  |և  էկ.  |

|   |մասնակիցների       |լրացումներ կատարելու մասին» |            |նախ.,   |

|   |հարկման            |ՀՀ օրենքը                   |            |ՀՀ պետ. |

|   |կատարելագործում    |                            |            |եկ. նախ.|

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|6. |                   |«Եկամտահարկի մասին» ՀՀ      |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |-------»---------- |օրենքում փոփոխություններ և  |I եռամսյակ  |և  էկ.  |

|   |                   |լրացումներ կատարելու մասին» |            |նախ.,   |

|   |                   |ՀՀ օրենքը                   |            |ՀՀ պետ. |

|   |                   |                            |            |եկ. նախ.|

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|7. |Ֆիզիկական և        |«Տրանսպորտային միջոցների    |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |իրավաբանական անձանց|սեփականատերերի քաղաքացիական |III եռամսյակ|և  էկ.  |

|   |գույքային շահերի   |պատասխանատվության պարտադիր  |            |նախ.,   |

|   |ապահովագրական      |ապահովագրության մասին»      |            |ՀՀ      |

|   |պաշտպանության      |ՀՀ օրենքը                   |            |տրանս.  |

|   |ապահովում          |                            |            |և  կապի |

|   |                   |                            |            |նախ., ՀՀ|

|   |                   |                            |            |ներք.   |

|   |                   |                            |            |գործ.   |

|   |                   |                            |            |նախ     |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|8. |                   |«Հրդեհից և  բնական աղետներից|2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |                   |շենքերի և  շինությունների   |IV եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |--------»--------- |պարտադիր ապահովագրության    |            |նախ.,   |

|   |                   |մասին» ՀՀ օրենքը            |            |ՀՀ անշ. |

|   |                   |                            |            |գույքի  |

|   |                   |                            |            |պետ.    |

|   |                   |                            |            |կադաստր,|

|   |                   |                            |            |ՀՀ      |

|   |                   |                            |            |սեյսմիկ |

|   |                   |                            |            |ծառ.,   |

|   |                   |                            |            |ՀՀ մարզ-|

|   |                   |                            |            |պետարան-|

|   |                   |                            |            |ներ     |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|9. |Սոցիալական պարտադիր|«Պարտադիր բժշկական          |Նախագիծը    |ՀՀ ֆին. |

|   |ապահովագրության    |ապահովագրության մասին»      |գտնվում է   |և  էկ.  |

|   |օրենքների ներդրում |ՀՀ օրենքը                   |քննարկման   |նախ.,   |

|   |                   |                            |փուլում     |ՀՀ      |

|   |                   |                            |            |առողջ.  |

|   |                   |                            |            |նախ.    |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|10.|                   |«Գործատուի քաղաքացիական     |2002 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |---------»---------|պատասխանատվության պարտադիր  |I եռամսյակ  |և  էկ.  |

|   |                   |ապահովագրության մասին»      |            |նախ.,   |

|   |                   |ՀՀ օրենքը                   |            |ՀՀ      |

|   |                   |                            |            |սոցապ.  |

|   |                   |                            |            |նախ.,   |

|   |                   |                            |            |ՀՀ      |

|   |                   |                            |            |սոցապ.  |

|   |                   |                            |            |հիմն.   |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|11.|Պարտադիր           |«Բժշկական ծառայություններ   |2002 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |ապահովագրության    |մատուցող                    |IV եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |տեսակների ներդրում |կազմակերպությունների        |            |նախ.,   |

|   |                   |մասնագիտական                |            |ՀՀ      |

|   |                   |պատասխանատվության պարտադիր  |            |առողջ.  |

|   |                   |ապահովագրության մասին»      |            |նախ.    |

|   |                   |ՀՀ օրենքը                   |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|12.|                   |«Պետական ծառայողների առանձին|2003 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |---------»-------- |խմբերի պարտադիր պետական     |II եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |                   |ապահովագրության մասին»      |            |նախ.    |

|   |                   |ՀՀ օրենքը                   |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|13.|Պետության գույքային|«Պետական առավել կարևոր      |2003 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |շահերի             |նշանակություն ունեցող գույքի|II եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |ապահովագրական      |պարտադիր ապահովագրության    |            |նախ.,   |

|   |պաշտպանության      |մասին» ՀՀ օրենքը            |            |ՀՀ անշ. |

|   |ապահովում          |                            |            |գույքի  |

|   |                   |                            |            |պետ.    |

|   |                   |                            |            |կադաստր |

.__________________________________________________________________________.

 

բ) Ընդունման ենթակա ենթաօրենսդրական ակտեր.

 

.__________________________________________________________________________.

| N | Ընդունման նպատակը |    Փաստաթղթի անվանումը     | Կատարման   |Կատարողը|

|   |                   |    (բովանդակությունը)      | ժամկետը    |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

| 1 |       2           |             3              |     4      |   5    |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|1. |Ապահովագրական      |«ՀՀ տարածքում գործող        |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |գործունեությունը   |ապահովագրական               |III եռամսյակ|և  էկ.  |

|   |կարգավորող         |ընկերությունների հիմնական   |            |նախ.    |

|   |օրենսդրության      |տնտեսական նորմատիվների      |            |        |

|   |ստեղծում և         |մասին» ՀՀ կառավարության     |            |        |

|   |կատարելագործում    |որոշումը և  «ՀՀ տարածքում   |            |        |

|   |                   |գործող ապահովագրական        |            |        |

|   |                   |ընկերությունների հիմնական   |            |        |

|   |                   |տնտեսական նորմատիվների      |            |        |

|   |                   |հաշվարկման մասին»           |            |        |

|   |                   |կանոնակարգը                 |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|2. |                   |«Ապահովագրական              |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |                   |ընկերությունների և          |III եռամսյակ|և  էկ.  |

|   |--------»--------  |ապահովագրական բրոքերների    |            |նախ.    |

|   |                   |լիցենզավորման, ապահովագրական|            |        |

|   |                   |պահուստների ձևավորման  և    |            |        |

|   |                   |տեղաբաշխման նոր կարգերը     |            |        |

|   |                   |հաստատելու մասին» ՀՀ        |            |        |

|   |                   |կառավարության որոշումը      |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|3. |                   |«Ապահովագրական              |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |                   |ընկերությունների և          |III եռամսյակ|և  էկ.  |

|   |--------»--------  |բրոքերների գործունեության   |            |նախ.    |

|   |                   |վերահսկողության` տեսչական   |            |        |

|   |                   |հաշվետվությունների մասին»   |            |        |

|   |                   |ՀՀ ֆինանսների և  էկոնոմիկայի|            |        |

|   |                   |նախարարության հրամանը       |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|4. |                   |«Ապահովագրական              |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |                   |ընկերությունների            |III եռամսյակ|և  էկ.  |

|   |--------»--------  |հաշվապահական հաշվառման և    |            |նախ.    |

|   |                   |ֆինանսական                  |            |        |

|   |                   |հաշվետվությունների          |            |        |

|   |                   |հրահանգներում               |            |        |

|   |                   |փոփոխություններ կատարելու   |            |        |

|   |                   |մասին» ՀՀ ֆինանսների և      |            |        |

|   |                   |էկոնոմիկայի նախարարության   |            |        |

|   |                   |հրամանը                     |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|5. |Պարտադիր           |«Պարտադիր ապահովագրության   |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |ապահովագրության    |առանձին տեսակներ իրականացնող|IV եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |օրենքների ներդրումն|ընկերությունների            |            |նախ.    |

|   |ապահովող           |լիցենզավորման կարգը         |            |        |

|   |ենթաօրենսդրական    |հաստատելու մասին» ՀՀ        |            |        |

|   |ակտերը             |կառավարության որոշումը      |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|6. |                   |«Պարտադիր ապահովագրության   |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |                   |իրականացման ընթացքում       |IV եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |--------»----------|ապահովագրական պահուստների   |            |նախ.    |

|   |                   |ձևավորման  և  տեղաբաշխման   |            |        |

|   |                   |կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ  |            |        |

|   |                   |կառավարության որոշումը      |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|7. |Տնտեսության իրական |«Բնական աղետներից           |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |հատվածի զարգացմանն |գյուղատնտեսական             |I եռամսյակ  |և  էկ.  |

|   |ուղղված պետության  |մշակաբույսերի և             |            |նախ.,   |

|   |կողմից             |համաճարակային               |            |ՀՀ      |

|   |ապահովագրական      |հիվանդություններից          |            |գյուղ.  |

|   |շուկայի զարգացման  |գյուղատնտեսական կենդանիների |            |նախ.    |

|   |գերակայությունների |ապահովագրության պետական     |            |        |

|   |իրականացում        |կարգավորման մասին» ՀՀ       |            |        |

|   |                   |կառավարության որոշումը      |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|8. |                   |«Արտահանման վարկերի և       |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |                   |ներդրումների ապահովագրության|III եռամսյակ|և  էկ.  |

|   |--------»--------  |կազմակերպման մասին» ՀՀ      |            |նախ.,   |

|   |                   |կառավարության որոշումը      |            |ՀՀ արդ. |

|   |                   |                            |            |և  առ.  |

|   |                   |                            |            |նախ.    |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|9. |Ապահովագրության    |«Ապահովագրության ոլորտի     |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |ոլորտի մասնագետների|մասնագետների ուսուցման և    |I եռամսյակ  |և  էկ.  |

|   |պատրաստման և       |վերապատրաստման ծրագիրը      |            |նախ.    |

|   |վերապատրաստման     |հաստատելու մասին» ՀՀ        |            |        |

|   |համակարգի          |ֆինանսների և  էկոնոմիկայի   |            |        |

|   |ձևավորում          |նախարարության հրամանը       |            |        |

.__________________________________________________________________________.

 

գ) Կազմակերպական միջոցառումներ.

 

.__________________________________________________________________________.

| N | Միջոցառման նպատակը|    Փաստաթղթի անվանումը     | Կատարման   |Կատարողը|

|   |                   |    (բովանդակությունը)      | ժամկետը    |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

| 1 |       2           |             3              |     4      |   5    |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|1. |Ապահովագրության    |«Ապահովագրության ոլորտի     |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |ոլորտի մասնագետների|մասնագետների ուսուցման և    |II եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |պատրաստման և       |որակավորման կենտրոն» փակ    |            |նախ.    |

|   |վերապատրաստման     |բաժնետիրական ընկերություն   |            |        |

|   |համակարգի          |ստեղծելու մասին» ՀՀ         |            |        |

|   |ձևավորում          |ֆինանսների և  էկոնոմիկայի   |            |        |

|   |                   |նախարարության որոշումը      |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|2. |Ապահովագրության    |«Հաշվիչ կենտրոն ստեղծելու   |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |ոլորտի զարգացման   |մասին» ՀՀ կառավարության     |II եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |ռազմավարության     |որոշումը                    |            |նախ.    |

|   |ուղենշում, ստատիկ  |                            |            |        |

|   |բազայի             |                            |            |        |

|   |վերլուծություն,    |                            |            |        |

|   |կանխատեսումների    |                            |            |        |

|   |իրականացում        |                            |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|3. |Ապահովագրության    |«Գիտահետազոտական ինստիտուտ  |2002 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |ոլորտում գիտական   |ստեղծելու մասին» ՀՀ         |II եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |հետազոտությունների |կառավարության որոշումը      |            |նախ.    |

|   |իրականացում,       |                            |            |        |

|   |մեթոդոլոգիայի      |                            |            |        |

|   |մշակում            |                            |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|4. |Ապահովագրության    |«ՀՀ ապահովագրական տեսչության|2003 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |ոլորտի             |ստեղծելու մասին» ՀՀ         |IV եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |կանոնակարգման և    |կառավարության որոշումը      |            |նախ.    |

|   |վերահսկողության    |                            |            |        |

|   |կազմակերպական      |                            |            |        |

|   |միջոցառումների     |                            |            |        |

|   |իրականացում        |                            |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|5. |Ապահովագրական      |«Ապահովագրական պատահարների  |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |համակարգի          |հետևանքները  գնահատող       |IV եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |ենթակառուցվածքների |մասնագիտացված կառույցներ    |            |նախ.,   |

|   |ձևավորմանն  ուղղված|ստեղծելու մասին» ՀՀ         |            |ՀՀ      |

|   |միջոցառումներ      |կառավարության որոշումը      |            |գյուղ.  |

|   |                   |                            |            |նախ.,   |

|   |                   |                            |            |ՀՀ անշ. |

|   |                   |                            |            |գույքի  |

|   |                   |                            |            |նախ.    |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|6. |ՀՀ ապահովագրության |Ապահովագրական վերահսկող     |2001 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |ոլորտի միջազգային  |մարմինների միջազգային (IAIS)|II եռամսյակ |և  էկ.  |

|   |ինտեգրացմանն       |ՀՀ-ում լիազորված պետական    |            |նախ.    |

|   |ուղղված            |կառավարման մարմնի           |            |        |

|   |միջոցառումներ      |անդամակցությունը            |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|7. |                   |ԱՊՀ երկրների ապահովագրական  |2002 թվականի|ՀՀ ֆին. |

|   |                   |վերահսկողության մարմինների  |I եռամսյակ  |և  էկ.  |

|   |--------»--------  |կոորդինացիոն խորհրդի        |            |նախ.    |

|   |                   |հերթական նիստի անցկացումը   |            |        |

|   |                   |Երևանում                    |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|8. |Ֆինանսական շուկայի |Ապահովագրողների, բանկերի,   |2001        |ՀՀ ֆին. |

|   |այլ հատվածների հետ |ֆինանսական շուկայի այլ      |թվականից    |և  էկ.  |

|   |ինտեգրացմանն       |մասնակիցների սեմինար-       |պարբերաբար  |նախ.    |

|   |ուղղված            |խորհրդակցությունների        |            |        |

|   |միջոցառումներ      |կազմակերպումը               |            |        |

|___|___________________|____________________________|____________|________|

|9. |Սույն ծրագրի       |Միջազգային ապահովագրական    |2001        |ՀՀ ֆին. |

|   |իրականացման հետ    |կազմակերպությունների և      |թվականից    |և  էկ.  |

|   |կապված ենթածրագրերի|հիմնադրամների, WB-ի, IMF-ի, |պարբերաբար  |նախ.    |

|   |ֆինանսական         |UN-ի UNCTAD-ի, TACIS-ի,     |            |        |

|   |ապահովմանն ուղղված |USAID-ի, Եվրասիա հիմնադրամի |            |        |

|   |միջոցառումներ      |և  այլ կազմակերպությունների |            |        |

|   |                   |հետ համագործակցությունը և   |            |        |

|   |                   |բանակցությունների վարումը   |            |        |

.__________________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
02.11.2000
N 48
Արձանագրային որոշում