ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
5 դեկտեմբերի 2022 թվականի N 76-Ն
ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՏՆՕՐԵՆԻ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Հանրակրթության մասին» օրենքի 30-րդ հոդվածի 1-ին մասի 26.18-րդ կետով`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ
1. Սահմանել պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության տնօրենի ատեստավորման կարգը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում 2023 թվականի հունվարի 1-ից:
Վ. ԴՈՒՄԱՆՅԱՆ
Հավելված
Հայաստանի Հանրապետության
կրթության, գիտության,
մշակույթի և սպորտի նախարարի
2022 թ. դեկտեմբերի 5-ի
N 76-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՏՆՕՐԵՆԻ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն կարգով կարգավորվում են պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության (այսուհետ` ուսումնական հաստատություն) տնօրենի (այսուհետ` տնօրեն) ատեստավորման հետ կապված հարաբերությունները:
2. Ատեստավորումն ուսումնական հաստատությունում տնօրենի զբաղեցրած պաշտոնին համապատասխանության որոշման գործընթացն է:
3. Տնօրենի ատեստավորումն իրականացվում է «Հանրակրթության մասին» օրենքով (այսուհետ` օրենք), սույն կարգով և այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգերով:
4. Տնօրենի ատեստավորման գործընթացն իրականացվում է պարզ ընթացակարգով` դպրոցի զարգացման ծրագրի կատարման արդյունքների հիման վրա` փաստաթղթային եղանակով:
2. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՏՆՕՐԵՆԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
5. Տնօրենի մասնագիտական կարողությունները տնօրենի գիտելիքների, աշխատանքային գործունեության, պատասխանատվության շրջանակն է, որը նպաստում է հաստատության զարգացման ծրագրի պահանջների արդյունավետ կատարմանը:
6. Տնօրենի մասնագիտական կարողություններին ներկայացվող պահանջները բաժանվում են երեք խմբի.
1) կառավարչական գիտելիքներ.
2) մասնագիտական գործունեության ձևեր.
3) կառավարչական հմտություններ:
7. Կառավարչական գիտելիքներն են`
1) օրենսդրության իմացություն.
2) կառավարման և ղեկավարման տեսությունների իմացություն.
3) սովորողին ցուցաբերվող աջակցության ռազմավարությունների և մեթոդների իմացություն.
4) ինքնազարգացման և մանկավարժական աշխատողների մասնագիտական զարգացման, որակավորման բարձրացմանն ուղղված ռազմավարությունների և մեթոդների իմացություն:
8. Մասնագիտական գործունեության ձևերն են`
1) ուսումնական հաստատության զարգացման և ուսումնական տարվա աշխատանքների պլանավորում.
2) ներդպրոցական վերահսկողություն.
3) ռեսուրսների և ժամանակի կառավարում.
4) տեղեկատվական հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (այսուհետ` ՏՀՏ) ինտեգրում.
5) մասնագիտական զարգացման համար պատասխանատվության ստանձնում.
6) կրթական քաղաքականությունների, միջազգային փորձի իմացություն և նորարարությունների ներդնում ու տեղայնացում.
7) մասնագիտական բարեվարքության և ժողովրդավարական արժեքների իմացություն և պահպանում:
9. Կառավարչական հմտություններն են`
1) կառավարչական գիտելիքների զարգացում.
ա. տնօրենը տիրապետում է հանրակրթության պետական չափորոշիչը.
բ. տնօրենը տիրապետում է առարկայական չափորոշիչներին և ծրագրերին.
գ. տնօրենը տիրապետում է ուսումնական հաստատության կառավարման և ղեկավարման տեսություններին.
դ. տնօրենը կարող է առանձնացնել ուսումնական հաստատության կառավարման հիմնական բաղադրիչները.
ե. տնօրենը կարող է գնահատել ուսումնական հաստատության զարգացման համար առանձնացված բաղադրիչների անհրաժեշտության մակարդակը:
2) ուսումնական հաստատության զարգացման և ուսումնական տարվա աշխատանքների պլանավորում.
ա. տնօրենը տիրապետում է ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագրին ներկայացվող պահանջներին.
բ. տնօրենը կարողանում է մշակել ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագիրը.
գ. տնօրենը կարողանում է կազմել ուսումնական տարվա ուսումնական աշխատանքների աշխատանքային պլանը զարգացման ծրագրի, հանրակրթության պետական չափորոշչի, առարկայի չափորոշչի, առարկայի ծրագրի պահանջներին, ուսումնական պլանով առարկային հատկացված ժամաքանակին և գնահատման մեթոդաբանությանը համապատասխան.
3) ներդպրոցական վերահսկողություն.
ա. տնօրենը կարողանում է իրականացնել ներդպրոցական վերահսկողություն, մշտադիտարկել բոլոր մանկավարժական աշխատողների աշխատանքը, գնահատել նրանց աշխատանքի արդյունավետությունը.
բ. տնօրենը կարողանում է ընտրել և կիրառել վերահսկողության արդյունավետ մեթոդներ, այդ թվում` օգտագործել ՏՀՏ գործիքներ` ըստ անհրաժեշտության.
գ. տնօրենը կարողանում է կառավարել կրթական միջավայրը, բոլոր սովորողների համար ապահովել ուսումնառության հավասար պայմաններ.
դ. տնօրենը կարողանում է մշտադիտարկել բոլոր մանկավարժական աշխատողների աշխատանքը.
4) ռեսուրսների և ժամանակի կառավարում.
ա. տնօրենը, աշխատանքի բնույթին համապատասխան, կարողանում է օգտագործել կառավարչական և կրթական ռեսուրսները.
բ. տնօրենը կարողանում է արդյունավետ պլանավորել և օգտագործել աշխատաժամանակը:
5) ՏՀՏ ինտեգրում.
ա. տնօրենը կարողանում է ընտրել կառավարման այնպիսի ռազմավարություններ, որոնց համար նպատակահարմար է կիրառել ՏՀՏ.
բ. տնօրենը կարողանում է իրականացնել հեռավար և համակցված կառավարում` ըստ անհրաժեշտության.
գ. տնօրենը կարողանում է ՏՀՏ կիրառմամբ պլանավորված աշխատանքի իրականացումը և հաշվետվողականությունը դարձնել ավելի մատչելի.
դ. տնօրենը կարողանում է իրականացնել ներդպրոցական վերահսկողություն` ՏՀՏ գործիքներով.
6) մասնագիտական զարգացման համար պատասխանատվության ստանձնում.
ա. տնօրենը կարողանում է օբյեկտիվորեն գնահատել իր և ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների մասնագիտական զարգացման կարիքները.
բ. տնօրենն ապահովում է ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողների մասնակցությունը մասնագիտական զարգացմանը նպաստող առկա և հեռավար դասընթացներին, վերապատրաստումներին նրանց կարիքների համապատասխան.
գ. տնօրենը կարողանում է կիրառել դասընթացների և վերապատրաստումների ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքները.
7) կրթական քաղաքականության իմացություն և մասնակցություն.
ա. տնօրենն իր աշխատանքն ու մասնագիտական գործունեությունն իրականացնում է հանրակրթության բնագավառի օրենսդրության պահանջներին համապատասխան.
բ. տնօրենը մասնակցում է կրթական քաղաքականության վերաբերյալ քննարկումներին.
գ. տնօրենը գործող կրթական քաղաքականության բարելավման նպատակով ներկայացնում է առաջարկություններ.
8) մասնագիտական բարեվարքություն և ժողովրդավարական արժեքներ.
ա. տնօրենը կազմակերպում է իր աշխատանքը` մասնագիտական բարեվարքության կանոններին համապատասխան.
բ. տնօրենը կարողանում է ստեղծել առողջ բարոյահոգեբանական, փոխադարձ հարգանքի մթնոլորտ, աջակցում է գործընկերներին, ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողներին, սովորողներին և նրանց ծնողներին (օրինական ներկայացուցիչներին).
գ. տնօրենն ունի վերլուծական և քննադատական մտածողություն.
դ. տնօրենը կարողանում է կողմնորոշվել և որոշումներ կայացնել` ըստ իրավիճակի.
ե. տնօրենը նպաստում է ժողովրդավարության և արդարության արժևորմանը.
3. ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
10. Ուսումնական հաստատության տնօրենի ատեստավորման գործընթացն իրականացվում է հետևյալ փաստաթղթերի հիման վրա.
1) ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագիր,
2) ուսումնական հաստատության ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների տարեկան պլաններ, տնօրենի վերջին նշանակումից հետո` պաշտոնավարման բոլոր տարիների համար,
3) ուսումնական հաստատության ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների տարեկան պլանով նախատեսված ներդպրոցական վերահսկողության արդյունքների վերլուծություն` տնօրենի վերջին նշանակումից հետո` պաշտոնավարման բոլոր տարիների համար,
4) զարգացման ծրագրի կատարման ամենամյա հաշվետվություններ և կառավարման խորհրդի կողմից տրված եզրակացություններ,
5) դպրոցում իրականացված ստուգումների, արտաքին գնահատումների, մշտադիտարկումների արդյունքների մասին տեղեկություններ,
6) դպրոցում իրականացված լրացուցիչ ու այլընտրանքային ծրագրերի արդյունքների մասին տեղեկություններ:
11. Ատեստավորվող տնօրենի կողմից ներկայացված փաստաթղթերը գնահատվում են ըստ զարգացման ծրագրի բաղադրիչների.
1) հաստատության գործունեություն.
2) իրավիճակի վերլուծություն.
3) նպատակների և խնդիրների սահմանում.
4) սահմանված նպատակների և խնդիրների իրականացումն ապահովող գործողությունների և միջոցառումների ժամանակացույց.
5) պատասխանատուներ.
6) արդյունքների գնահատման չափանիշներ.
7) ռիսկեր.
8) գործընթացի կազմակերպման համար անհրաժեշտ միջոցներ և նյութատեխնիկական պարագաներ:
12. Յուրաքանչյուր բաղադրիչի գնահատման համար սահմանվում է 4 վարկանիշ.
1) Արդյունավետ - 9-10 միավոր
2) Զարգացնող - 7-8 միավոր
3) Բավարար - 4-6 միավոր
4) Ոչ արդյունավետ - 0-3 միավոր
13. «Արդյունավետ» է գնահատվում տնօրենի աշխատանքը, եթե սույն կարգի 17-րդ կետով սահմանված` զարգացման ծրագրի բոլոր բաղադրիչների հանրագումարի նվազագույնը 70%-ը գնահատվել է «Արդյունավետ»:
14. «Զարգացնող» է գնահատվում տնօրենի աշխատանքը, եթե սույն կարգի 17-րդ կետով սահմանված` զարգացման ծրագրի բոլոր բաղադրիչների հանրագումարի նվազագույնը 70%-ը գնահատվել է «Զարգացնող»:
15. «Բավարար» է գնահատվում տնօրենի աշխատանքը, եթե սույն կարգի 17-րդ կետով սահմանված` զարգացման ծրագրի բոլոր բաղադրիչների հանրագումարի նվազագույնը 70%-ը գնահատվել է «Բավարար», սակայն արդյունքների էական բարելավման կարիք կա, որի դեպքում տնօրենին կարող է առաջարկվել բարելավել մասնագիտական կարողությունները` մասնակցելով կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի (այսուհետ` նախարարություն) կողմից երաշխավորված` տնօրենի մասնագիտական զարգացման դասընթացների: Տնօրենին առաջարկվում է իրականացնել նախարարության կողմից մշակված բովանդակությամբ և ժամանակացույցով բարելավման ծրագիր:
16. «Ոչ արդյունավետ» է գնահատվում տնօրենի աշխատանքը, եթե սույն կարգի 17-րդ կետով սահմանված` զարգացման ծրագրի բոլոր բաղադրիչների հանրագումարի նվազագույնը 50%-ը գնահատվել է «Ոչ արդյունավետ», որը հիմք է սույն կարգի 27-րդ կետի 2-րդ ենթակետով սահմանված եզրակացություն ընդունելու համար:
17. Հաստատության զարգացման ծրագրի գնահատման սանդղակներն` ըստ զարգացման ծրագրի բաղադրիչների.
1) Ուսումնական հաստատության գործունեությունը.
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժինը ընդգրկում է |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա- |
| |տեղեկատվություն հաստատության |նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու- |վորում |
| |գործունեության` սովորողների |(9-10) | | |նավետ | |
| |կրթական կարիքներին, պետության| | | |(0-3) | |
| |կրթական քաղաքականությանը և | | | | | |
| |առկա մարդկային և նյութա- | | | | | |
| |տեխնիկական ռեսուրսներին | | | | | |
| |համապատասխանության մասին: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|ա.|Նկարագրում է, թե զարգացման | | | | | |
| |ծրագրով սահմանված որ կրթական | | | | | |
| |կարիքներն են բարելավվել: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|բ.|Ինչպե՞ս է զարգացման ծրագիրը | | | | | |
| |համապատասխանել և աշխատանքի | | | | | |
| |ընթացքում համապատասխանեցվել | | | | | |
| |պետության կրթական քաղաքակա- | | | | | |
| |նության միտումներին, | | | | | |
| |համայնքի, շահառու խմբերի | | | | | |
| |կարիքներին ու հնարավորու- | | | | | |
| |թյուններին: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|գ.|Ինչպե՞ս է զարգացման ծրագիրը | | | | | |
| |համապատասխանել հաստատության | | | | | |
| |ենթակառուցվածքների հնարավորու| | | | | |
| |թյուններին, մարդկային ռեսուրս| | | | | |
| |ներին և ներուժին: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|դ.|Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|ե.|Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
2) Իրավիճակի վերլուծություն.
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժնում դիտարկվում է |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա- |
| |ուսումնական հաստատության |նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու- |վորում |
| |շենքային պայմանների, |(9-10) | | |նավետ | |
| |նյութատեխնիկական բազայի, | | | |(0-3) | |
| |օգտագործվող տեխնոլոգիաների, | | | | | |
| |կիրառվող նորարարությունների, | | | | | |
| |համայնքի, կրթության կառավար- | | | | | |
| |ման մարմինների, շահառու | | | | | |
| |կազմակերպությունների | | | | | |
| |համագործակցության հաստատու- | | | | | |
| |թյան կառավարման և խորհրդակ- | | | | | |
| |ցական մարմինների, ուսումնական| | | | | |
| |միջավայրի, մանկավարժական | | | | | |
| |համակազմի մասնագիտական որակ- | | | | | |
| |ների, սովորողների կրթության | | | | | |
| |որակի բարելավմանն ուղղված` | | | | | |
| |ծրագրով նախատեսված միջոցառում| | | | | |
| |ների արդյունավետությունը: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|ա.|Զարգացման ծրագրով նկարագրված | | | | | |
| |հաստատության շենքային պայման-| | | | | |
| |ները բարելավվել են և | | | | | |
| |օգտագործվել են արդյունավետ: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|բ.|Հաստատության նյութատեխնիկական| | | | | |
| |բազան համալրվել է ծրագրով | | | | | |
| |նախատեսված չափով: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|գ.|Հաստատության խորհրդի և | | | | | |
| |տնօրենի համագործակցությունն | | | | | |
| |արդյունավետ է եղել: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|դ.|Հաստատության համագործակցու- | | | | | |
| |թյունը համայնքի, կրթության | | | | | |
| |կառավարման մարմինների, | | | | | |
| |շահառու կազմակերպությունների | | | | | |
| |հետ արդյունավետ է եղել: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|ե.|Հաստատության ուսումնական | | | | | |
| |միջավայրը հարմարեցվել է սովո-| | | | | |
| |րողների որակյալ ուսուցմանը և | | | | | |
| |ուսումնառության կազմակերպմանը| | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|զ.|Ուսումնական հաստատությունն | | | | | |
| |իրականացրել է մանկավարժական | | | | | |
| |համակազմի` զարգացման ծրագրով | | | | | |
| |նախատեսված մասնագիտական | | | | | |
| |որակների զարգացումն ապահովող | | | | | |
| |միջոցառումներ: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|է.|Հաստատությունում կրթության | | | | | |
| |որակը ապահովվել է չափորոշ- | | | | | |
| |չային պահանջներին համապա- | | | | | |
| |տասխան: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|ը.|Հաստատության կողմից օգտագործ-| | | | | |
| |վող տեխնոլոգիաները և | | | | | |
| |նորարարությունները արդյու- | | | | | |
| |նավետ են կիրառվել: | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|թ.|Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|__|_____________________________|_______|_________|_______|______|_______|
|ժ.|Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
3) Նպատակների և խնդիրների սահմանում.
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժինն ընդգրկում է |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա-|
| |տեղեկատվություն հաստատության |նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու- |վորում|
| |գործունեության նպատակների, |(9-10) | | |նավետ | |
| |խնդիրների իրականացման համար | | | |(0-3) | |
| |սահմանված համապատասխան | | | | | |
| |գործողությունների և | | | | | |
| |ակնկալվող արդյունքների, | | | | | |
| |պատասխանատուների (կատարող- | | | | | |
| |ների), ժամկետների և | | | | | |
| |իրականացման համար անհրաժեշտ | | | | | |
| |նյութատեխնիկական և ֆինանսա- | | | | | |
| |կան միջոցների մասին: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ա. |Խնդրի իրականացման համար | | | | | |
| |սահմանված համապատասխան | | | | | |
| |գործողությունները բխում են | | | | | |
| |զարգացման ծրագրի նպատակներից:| | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|բ. |Զարգացման ծրագրի հիման վրա | | | | | |
| |կազմված տարեկան աշխատանքային | | | | | |
| |պլանի նպատակներից բխող | | | | | |
| |աշխատանքների կատարողականները | | | | | |
| |փոխհամաձայնեցված են խորհրդի | | | | | |
| |հետ: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|գ. |Զարգացման ծրագրի իրականացման | | | | | |
| |համար տարեկան աշխատանքային | | | | | |
| |պլանով սահմանված համապատասխան| | | | | |
| |գործողությունները կատարված | | | | | |
| |են, ակնկալվող արդյունքները | | | | | |
| |ապահովված են, դրանց պատասխա- | | | | | |
| |նատուները (կատարողները) | | | | | |
| |կատարել են իրենց պարտականու- | | | | | |
| |թյունները, պահպանվել են | | | | | |
| |ժամկետները և իրականացման | | | | | |
| |համար անհրաժեշտ ֆինանսական և | | | | | |
| |(կամ) նյութատեխնիկական միջոց-| | | | | |
| |ները ծախսվել են նպատակային: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|դ. |Կատարված գործողություններն | | | | | |
| |իրականացվել են ժամանակին և | | | | | |
| |ապահովել են տվյալ խնդրի | | | | | |
| |լուծումը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ե. |Մշակվել և իրականացվել են | | | | | |
| |աշխատանքային ծրագրեր, որոնք | | | | | |
| |նպաստել են նպատակներին | | | | | |
| |հասնելուն: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|զ. |Գնահատվել է աշխատանքային | | | | | |
| |ծրագրերի իրականացման արդյուն-| | | | | |
| |քում ապահովված առաջընթացը, և | | | | | |
| |վերանայվել է զարգացման | | | | | |
| |ծրագիրը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|է. |Ստացված արդյունքները արտահայտ| | | | | |
| |ված են կոնկրետ ցուցանիշներով | | | | | |
| |(թվեր, տոկոսներ, բնութագրիչ- | | | | | |
| |ներ) և միանշանակ ընկալելի են| | | | | |
| |գործողությունն իրականացրած | | | | | |
| |պատասխանատուների, կատարողների| | | | | |
| |և շահառուների համար: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ը. |Աշխատանքի ընթացքում տնօրենի | | | | | |
| |հավաքած տվյալների հիման վրա | | | | | |
| |բացահայտվել են առկա խնդիր- | | | | | |
| |ները, գնահատվել է դպրոցի | | | | | |
| |կառուցվածքից բխող աշխատանքի | | | | | |
| |արդյունավետությունը և | | | | | |
| |աշխատանքներն արդյունավետ | | | | | |
| |կազմակերպելու համար աշխատա- | | | | | |
| |կազմը վերապատրաստվել է: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|թ. |Իրականացված աշխատանքները | | | | | |
| |նպաստել են զարգացման ծրագրի | | | | | |
| |շարունակական և կայուն | | | | | |
| |բարելավմանը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժ. |Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժա.|Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
4) Սահմանված նպատակների և խնդիրների իրականացումն ապահովող
գործողությունների և միջոցառումների ժամանակացույց.
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժինն ընդգրկում է |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա-|
| |տեղեկատվություն` ծրագրում, |նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու- |վորում|
| |ըստ ոլորտների, սահմանված |(9-10) | | |նավետ | |
| |նպատակների և խնդիրների համար| | | |(0-3) | |
| |մշակված համապատասխան գործողու| | | | | |
| |թյունների, ներկայացվող | | | | | |
| |կատարողների և ժամանակացույցի| | | | | |
| |մասին: Ընդգրկում է նաև | | | | | |
| |տեղեկատվություն հաստատության | | | | | |
| |գործունեության տարեկան | | | | | |
| |աշխատանքային ծրագրի մշակման | | | | | |
| |մասին, հնարավորություն է | | | | | |
| |ապահովում տարեկան աշխատան- | | | | | |
| |քային ծրագրի պարբերաբար | | | | | |
| |վերանայման համար: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ա. |Տնօրենը մշակել է ուսումնական | | | | | |
| |հաստատության տեսլականը և | | | | | |
| |առաքելությունը` համագործակ- | | | | | |
| |ցելով մանկավարժական | | | | | |
| |աշխատողների հետ: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|բ. |Տնօրենը խթանել է համագործակ- | | | | | |
| |ցության, վստահության, | | | | | |
| |սովորելու և մեծ ակնկալիքների| | | | | |
| |մշակույթ մանկավարժական | | | | | |
| |աշխատողների և սովորողների | | | | | |
| |մոտ: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|գ. |Տնօրենը մշակել է զարգացման | | | | | |
| |ծրագրի նպատակներին և խնդիր- | | | | | |
| |ներին համահունչ ուսումնական | | | | | |
| |պլան: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|դ. |Տնօրենն ստեղծել է անհատակա- | | | | | |
| |նացված և մոտիվացնող ուսում- | | | | | |
| |նական միջավայր` բոլոր | | | | | |
| |սովորողների համար: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ե. |Տնօրենը հավաքել և վերլուծել | | | | | |
| |է կրթական միջավայրին վերա- | | | | | |
| |բերող տվյալներ և տեղեկատ- | | | | | |
| |վություն: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|զ. |Տնօրենն իրականացրել է ծնողա- | | | | | |
| |կան համայնքի մշակութային, | | | | | |
| |սոցիալական և մտավոր ներուժի | | | | | |
| |գնահատում, միջոցառումներ է | | | | | |
| |կազմակերպել դրանց զարգացման | | | | | |
| |համար և օգտագործել դրանք` | | | | | |
| |զարգացման ծրագրի նպատակներին | | | | | |
| |հասնելու համար: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|է. |Տնօրենն ստեղծել է արդյունավետ| | | | | |
| |հարաբերություններ սովորողների| | | | | |
| |ընտանիքների հետ: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ը. |Տնօրենն ստեղծել է արդյունավետ| | | | | |
| |հարաբերություններ համայնքի | | | | | |
| |գործընկերների հետ: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|թ. |Տնօրենը մշակել է սովորողի | | | | | |
| |ակադեմիական և սոցիալական | | | | | |
| |հմտությունների զարգացման | | | | | |
| |հաջողությունները նկարագրող | | | | | |
| |հաշվետվողականության համակարգ | | | | | |
| |և ապահովել է դրա լրացումը | | | | | |
| |բոլոր սովորողների համար: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժ. |Տնօրենը սահմանել է սովորող- | | | | | |
| |ների և ուսումնական հաստատու-| | | | | |
| |թյան մանկավարժական աշխատողներ| | | | | |
| |համար ինքնագնահատման, ռեֆլեք-| | | | | |
| |սիայի, թափանցիկության և | | | | | |
| |էթիկական վարքագծի համապարփակ | | | | | |
| |սկզբունքներ և աշխատանքները | | | | | |
| |կազմակերպել է դրանց | | | | | |
| |համապատասխան: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժա.|Տնօրենն աշխատանքի ընթացքում | | | | | |
| |պահպանել է ժողովրդավարության,| | | | | |
| |արդարության և բազմազանության| | | | | |
| |արժեքները: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժբ.|Տնօրենը դիտարկել և գնահատել | | | | | |
| |է որոշումների կայացման | | | | | |
| |հնարավոր իրավական հետևանք- | | | | | |
| |ները և աշխատանքի ընթացքում | | | | | |
| |առաջնորդվել է դրանցով: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժգ.|Տնօրենն աշխատանքի ընթացքում | | | | | |
| |խթանել է սոցիալական արդարու- | | | | | |
| |թյունը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժդ.|Տնօրենն իր իրավասությունների | | | | | |
| |շրջանակում մասնակցել է | | | | | |
| |համայնքային, մարզային և | | | | | |
| |հանրապետության մակարդակում | | | | | |
| |կրթությանը վերաբերող որոշում-| | | | | |
| |ների կայացմանը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժե.|Տնօրենը գնահատել, վերլուծել | | | | | |
| |և կանխատեսել է առաջնորդու- | | | | | |
| |թյան ռազմավարությունների | | | | | |
| |զարգացման միտումներն ու | | | | | |
| |նախաձեռնությունները` դրանք | | | | | |
| |դպրոցի աշխատանքին հարմարեց- | | | | | |
| |նելու նպատակով: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժզ.|Տնօրենը վերահսկել է տրված | | | | | |
| |հրամանների, ցուցումների, | | | | | |
| |հրահանգների կատարումը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժէ.|Տնօրենը մշակել է գնահատման և | | | | | |
| |հաշվետվողականության համա- | | | | | |
| |կարգեր` աշխատողների աշխատանքի| | | | | |
| |որակը և սովորողների առաջա- | | | | | |
| |դիմությունը վերահսկելու | | | | | |
| |համար: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժը.|Տնօրենը զարգացրել է անձնա- | | | | | |
| |կազմի ուսուցողական և | | | | | |
| |առաջնորդական կարողություն- | | | | | |
| |ները: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ժթ.|Տնօրենն ապահովել է, որ | | | | | |
| |ուսուցչի և վարչական անձնա- | | | | | |
| |կազմի աշխատանքն ուղղված լինի | | | | | |
| |որակյալ ուսուցմանը և սովորող| | | | | |
| |ների ուսման արդյունավետության| | | | | |
| |բարձրացմանը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ի. |Տնօրենը խթանել է համապատասխան| | | | | |
| |տեխնոլոգիաների կիրառումը` | | | | | |
| |ուսուցման և դաստիարակության | | | | | |
| |արդյունավետությունը բարձրաց- | | | | | |
| |նելու նպատակով: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|իա.|Տնօրենը դիտարկել և գնահատել | | | | | |
| |է ուսումնական պլանով և առար-| | | | | |
| |կայական ծրագրերով հատկացված | | | | | |
| |ժամաքանակների արդյունավետու- | | | | | |
| |թյունը սովորողների ուսումնա- | | | | | |
| |ռության արդյունքների վրա: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|իբ.|Տնօրենն իրականացրել է աշխա- | | | | | |
| |տանքներ ուսումնական հաստատու-| | | | | |
| |թյան աշխատողների խրախուսման | | | | | |
| |և սովորողների անվտանգության | | | | | |
| |բարելավման ուղղություններով: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|իգ.|Տնօրենն ըստ ոլորտների | | | | | |
| |ապահովել է զարգացման ծրագրում| | | | | |
| |սահմանված նպատակներից և | | | | | |
| |խնդիրներից բխող գործողություն| | | | | |
| |ների իրականացումը` ժամանակա- | | | | | |
| |ցույցին համապատասխան: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|իդ.|Զարգացման ծրագիրը տնօրենի | | | | | |
| |կողմից պարբերաբար վերանայվել | | | | | |
| |է, կատարվել են փոփոխություն- | | | | | |
| |ներ, որոնք ներկայացվել են | | | | | |
| |հաստատության խորհրդի քննարկ- | | | | | |
| |մանը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|իե.|Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|իզ.|Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
5) Ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագրի
կատարման պատասխանատուներ.
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժինը ընդգրկում է տեղե- |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա-|
| |կատվություն` ուսումնական |նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու- |վորում|
| |հաստատության ծրագրի կատարման |(9-10) | | |նավետ | |
| |պատասխանատուների մասին: | | | |(0-3) | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ա. |Զարգացման ծրագրի յուրաքան- | | | | | |
| |չյուր բաղադրիչի կատարման | | | | | |
| |համար նախատեսված են առանձին | | | | | |
| |պատասխանատուներ: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|բ. |Զարգացման ծրագրի յուրաքան- | | | | | |
| |չյուր բաղադրիչի կատարման | | | | | |
| |պատասխանատուներն իմացել են | | | | | |
| |ինչպես իրենց պատասխանատվու- | | | | | |
| |թյանը հանձնված բաղադրիչի, | | | | | |
| |այնպես էլ ամբողջ ծրագրի | | | | | |
| |նպատակները, խնդիրները և | | | | | |
| |իրականացվող գործողություն- | | | | | |
| |ները, դրանց կատարման ռիսկերը:| | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|գ. |Պատասխանատուները զարգացման | | | | | |
| |ծրագրի իրականացման ուղղու- | | | | | |
| |թյուններով իրենց կատարած | | | | | |
| |տարեկան աշխատանքների մասին | | | | | |
| |ներկայացրել են հաշվետվություն| | | | | |
| |ներ ուսումնական հաստատության | | | | | |
| |տնօրինությանը, մանկավարժական | | | | | |
| |խորհրդի և կառավարման խորհրդի| | | | | |
| |նիստերին: Առկա են արձանագրու-| | | | | |
| |թյունները: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|դ. |Տնօրենը վերահսկել և գնահատել| | | | | |
| |է զարգացման ծրագրի յուրաքան- | | | | | |
| |չյուր բաղադրիչի կատարման | | | | | |
| |պատասխանատուների` զարգացման | | | | | |
| |ծրագրի նպատակին ուղղված | | | | | |
| |համապարփակ գործողությունների | | | | | |
| |ամբողջությունը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ե. |Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|զ. |Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
6) Ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագրի կատարման արդյունքների
գնահատման չափանիշներ.
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժինը ընդգրկում է տեղե- |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա-|
| |կատվություն` ուսումնական |նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու- |վորում|
| |հաստատության զարգացման ծրագրի|(9-10) | | |նավետ | |
| |գնահատման չափանիշների և | | | |(0-3) | |
| |ակնկալվող արդյունքներին | | | | | |
| |հասնելու մասին: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ա. |Սահմանված են յուրաքանչյուր | | | | | |
| |գործողության առանձնահատկու- | | | | | |
| |թյունից բխող գնահատման | | | | | |
| |չափանիշները: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|բ. |Գնահատման չափանիշների միջոցով| | | | | |
| |հնարավոր է չափել ակնկալվող | | | | | |
| |արդյունքները: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|գ. |Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|դ. |Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
7) Ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագրի իրականացման ռիսկեր.
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժինն ընդգրկում է տեղե- |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա-|
| |կատվություն` ուսումնական |նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու |վորում|
| |հաստատության զարգացման ծրագրի|(9-10) | | |նավետ | |
| |նպատակի և դրանից բխող խնդիր-| | | |(0-3) | |
| |ների իրականացման հնարավոր | | | | | |
| |ռիսկերի և դրանք մեղմացնող | | | | | |
| |կամ չեզոքացնող գործողություն-| | | | | |
| |ների մասին: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ա. |Իրականացված աշխատանքների | | | | | |
| |ընթացքում հաշվի են առնվել | | | | | |
| |նպատակի, խնդիրների, դրանց | | | | | |
| |լուծմանն ուղղված յուրաքան- | | | | | |
| |չյուր գործողությունից բխող | | | | | |
| |խնդիրների իրականացման | | | | | |
| |հնարավոր ռիսկերը: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|բ. |Իրականացված աշխատանքների | | | | | |
| |ընթացքում կատարվել են | | | | | |
| |հնարավոր ռիսկերը մեղմացնող | | | | | |
| |կամ չեզոքացնող գործողու- | | | | | |
| |թյուններ: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|գ. |Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|դ. |Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
8) Ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագրի իրականացման համար
անհրաժեշտ միջոցներ և նյութատեխնիկական պարագաներ
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժինն ընդգրկում է տեղե- |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա-|
| |կատվություն` ուսումնական |նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու |վորում|
| |հաստատության զարգացման ծրագրի|(9-10) | | |նավետ | |
| |գործողությունների իրականացման| | | |(0-3) | |
| |և ակնկալվող արդյունքների | | | | | |
| |ապահովման համար պահանջվող | | | | | |
| |անհրաժեշտ միջոցների և | | | | | |
| |նյութատեխնիկական պարագաների | | | | | |
| |մասին: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ա. |Յուրաքանչյուր գործողության | | | | | |
| |իրականացման և ակնկալվող | | | | | |
| |արդյունքների լիարժեք ապահով- | | | | | |
| |ման համար պահանջվող անհրաժեշտ| | | | | |
| |միջոցները և նյութատեխնիկական| | | | | |
| |պարագաները եղել են բավարար և | | | | | |
| |կիրառվել են նպատակային: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|բ. |Տնօրենը ձեռք է բերել, հատկաց-| | | | | |
| |րել, հավասարաչափ և արդյունա | | | | | |
| |վետ օգտագործել է մարդկային, | | | | | |
| |բյուջետային և տեխնոլոգիական | | | | | |
| |ռեսուրսները: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|գ. |Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|դ. |Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
9) Ուսումնական հաստատության զարգացման ծրագրի իրականացման
վերահսկողության մեխանիզմներ.
._________________________________________________________________________.
| |Այս բաժինն ընդգրկում է տեղե- |Արդյու-|Զարգացնող|Բավարար|Ոչ ար-|Հիմնա-|
| |կատվություն` ծրագրի իրականաց-|նավետ |(7-8) |(4-6) |դյու |վորում|
| |ման վերահսկողության մեխանիզմ-|(9-10) | | |նավետ | |
| |ների, ապահովման մակարդակի, | | | |(0-3) | |
| |հաշվետվությունների ձևերի | | | | | |
| |հիման վրա իրականացված վերահս-| | | | | |
| |կողության ու ժամանակացույցի, | | | | | |
| |վերահսկողություն իրականացնող-| | | | | |
| |ների մասին: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ա. |Յուրաքանչյուր գործողություն | | | | | |
| |վերահսկվել է` զարգացման | | | | | |
| |ծրագրով նախատեսված մեխանիզմ- | | | | | |
| |ներին համապատասխան: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|բ. |Յուրաքանչյուր գործողության | | | | | |
| |համար տրվել են հաշվետվություն| | | | | |
| |ներ զարգացման ծրագրի պահանջ- | | | | | |
| |ներին համապատասխան` ըստ | | | | | |
| |սահմանված ձևերի ու ժամանա- | | | | | |
| |կացույցի: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|գ. |Յուրաքանչյուր գործողություն | | | | | |
| |գնահատվել է հաշվետվություն- | | | | | |
| |ների հիման վրա: | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|դ. |Ընդամենը միավորներ | | | | | |
|___|_____________________________|_______|_________|_______|______|______|
|ե. |Միջին թվաբանական միավորը | | | | | |
._________________________________________________________________________.
4. ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ
18. Ուսումնական հաստատության տնօրենի հերթական ատեստավորումն անցկացվում է յուրաքանչյուր 5 տարին մեկ անգամ:
19. Ուսումնական հաստատության տնօրենի ատեստավորումն իրականացվում է տնօրենի նշանակման կարգով սահմանված մասնագիտական հանձնաժողովի (այսուհետ` հանձնաժողով) և փորձաքննություն իրականացնող կազմակերպության (այսուհետ` կազմակերպություն) կողմից:
20. Տնօրենը, պաշտոնավարման ժամկետը լրանալու օրվանից հաշված` առավելագույնը 65, բայց ոչ պակաս, քան 60 աշխատանքային օր առաջ կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգում իր անձնական գործում կատարում է «ենթակա է ատեստավորման» նշում և ներբեռնում սույն կարգի 10-րդ կետով նախատեսված փաստաթղթերը, որոնք համակարգում պահվում են մինչև տնօրենի հաջորդ ատեստավորումը:
21. Տնօրենը սույն կարգի 20-րդ կետով սահմանված ժամկետում նշում չկատարելու դեպքում չի մասնակցում ատեստավորմանը, և աշխատանքային պայմանագրի ժամկետը լրանալուց հետո դադարեցվում են նրա լիազորությունները:
22. Տնօրենի կողմից սույն կարգի 20-րդ կետով սահմանված ժամկետում նշումը կատարվելուց հետո Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, մարզպետարանի, Երևանի քաղաքապետարանի (այսուհետ` լիազոր մարմին) համապատասխան ստորաբաժանումը 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգից վերբեռնում է ատեստավորման ենթակա տնօրենի անհրաժեշտ փաստաթղթերի փաթեթը և տրամադրում է հանձնաժողովի նախագահին:
23. Հանձնաժողովը տնօրենի փաստաթղթերի փաթեթը ստանալուց հետո` 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում, ներկայացնում է փորձաքննության:
24. Կազմակերպությունն առավելագույնը 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում ուսումնասիրում է տնօրենի կողմից ներկայացված փաստաթղթերը և գնահատում դրանք` սույն կարգով սահմանված գնահատման մեթոդաբանությանը համապատասխան:
25. Հանձնաժողովը լիազոր մարմնի կողմից ներկայացված փաստաթղթերի ուսումնասիրության արդյունքում նկատված անորոշությունների կամ վիճահարույց հարցերի առկայության դեպքում ատեստավորվող տնօրենին, ըստ անհրաժեշտության նաև` համապատասխան ուսումնական հաստատության պատասխանատու աշխատակցին լիազոր մարմնի միջոցով հրավիրում է դրանց քննարկմանը:
26. Լիազոր մարմինն ատեստավորումից առնվազն 5 աշխատանքային օր առաջ ուսումնական հաստատության ատեստավորվող տնօրենին առձեռն, փոստով կամ պաշտոնական էլեկտրոնային փոստով (առկայության դեպքում) տեղեկացնում է ատեստավորման օրվա, ժամի և վայրի մասին:
27. Յուրաքանչյուր տնօրենի վերաբերյալ ատեստավորման հանձնաժողովն անհատական քվեարկության միջոցով, ձայների մեծամասնությամբ, ընդունում է հետևյալ եզրակացություններից մեկը.
1) համապատասխանում է զբաղեցրած պաշտոնին.
2) չի համապատասխանում զբաղեցրած պաշտոնին:
28. Ատեստավորվող տնօրենը և լիազոր մարմնի ներկայացուցիչը կարող են ներկա գտնվել տվյալ տնօրենի զբաղեցրած պաշտոնին համապատասխանության մասին հարցի քննարկմանը` դիտորդի կարգավիճակով:
29. Հանձնաժողովի կողմից ընդունված` «համապատասխանում է զբաղեցրած պաշտոնին» եզրակացության դեպքում` տնօրենի աշխատանքային պայմանագրի ժամկետը լրանալու օրվանից հաշված` 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում, լիազորված մարմինը տնօրենի հետ կնքում է աշխատանքային պայմանագիր` 5 տարի ժամկետով, բայց ոչ ավելի, քան հավակնորդի 65 տարին լրանալը:
30. Հանձնաժողովի կողմից ընդունված «չի համապատասխանում զբաղեցրած պաշտոնին» եզրակացության դեպքում տնօրենի աշխատանքային պայմանագրի ժամկետը լրանալուց հետո նրա լիազորությունները դադարեցվում են, և նոր պայմանագիր չի կնքվում:
5. ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄ ԵՎ ԲՈՂՈՔԱՐԿՈՒՄ
31. Ատեստավորման ավարտից հետո հանձնաժողովն ամփոփում է արդյունքները և յուրաքանչյուր տնօրենի համար կազմում է ատեստավորման ամփոփաթերթ` համաձայն Ձև 1-ի:
32. Ատեստավորման ամփոփաթերթը ստորագրում են ատեստավորման հանձնաժողովի նախագահը, քարտուղարը և անդամները:
33. Ատեստավորման հանձնաժողովի անդամն ատեստավորման արդյունքներին համաձայն չլինելու դեպքում կարող է ներկայացնել հատուկ կարծիք, որը կցվում է համապատասխան ատեստավորման թերթին:
34. Ատեստավորման հանձնաժողովն իր եզրակացությունը հիմնավորումներով 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում ներկայացնում է ատեստավորվող տնօրենին, ինչպես նաև համապատասխան լիազոր մարմնին:
35. Ատեստավորման արդյունքներն անվավեր են ճանաչվում տնօրենի կամ լիազոր մարմնի կողմից ատեստավորման անցկացման կարգի վերաբերյալ ՀՀ կրթության տեսչական մարմին (այսուհետ` տեսչական մարմին) ուղղված գրավոր բողոքի ուսումնասիրության համար տեսչական մարմնի ղեկավարի հրամանով ձևավորված հանձնաժողովի (այսուհետ` բողոքարկման հանձնաժողով) եզրակացության հիման վրա կամ դատական կարգով:
36. Սույն կարգի 35-րդ կետով նախատեսված գրավոր բողոքը տեսչական մարմին կարող է ներկայացվել հանձնաժողովի եզրակացությունն ընդունվելուց և սույն կարգի 34-րդ կետով սահմանված ժամկետից հետո` 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Սույն կետով նախատեսված ժամկետից հետո ներկայացված բողոքը ենթակա չէ քննարկման, և բողոքի ստացման օրվանից հետո 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում վերադարձվում է` նշելով բողոքը վերադարձնելու պատճառը:
37. Բողոքարկման հանձնաժողովը ձևավորվում է բողոքը տեսչական մարմին մուտքագրվելուց հետո` 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում, որում ընդգրկվում է տեսչական մարմնի 3 մասնագետ:
38. Բողոքարկման հանձնաժողովի նիստն իրավազոր է, եթե ներկա են բոլոր 3 անդամները, որոշումներն ընդունվում են բաց քվեարկությամբ` ձայների մեծամասնությամբ:
39. Բողոքարկման հանձնաժողովի նիստերն անհրաժեշտության դեպքում կարող են անցկացվել նաև հեռավար եղանակով:
40. Բողոքարկման հանձնաժողովի գրավոր եզրակացությունը ստորագրվում է բոլոր անդամների կողմից: Եզրակացության հետ համաձայն չլինելու դեպքում բողոքարկման հանձնաժողովի անդամը ներկայացնում է հատուկ կարծիք, որը ներկայացվում է եզրակացության հետ միասին: Բողոքարկման հանձնաժողովը կարող է արդյունքներն անվավեր ճանաչելու մասին եզրակացություն ներկայացնել, եթե գործընթացն իրականացնելու ընթացքում չեն պահպանվել սույն կարգով սահմանված պահանջները: Բողոքարկման հանձնաժողովն իր ուսումնասիրության արդյունքների մասին գրավոր եզրակացությունը հանձնաժողովի ձևավորումից հետո` 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, ներկայացնում է լիազորված մարմնի ղեկավարին և բողոք ներկայացրած տնօրենին:
41. Լիազորված մարմնի ղեկավարը ատեստավորման արդյունքներն անվավեր ճանաչելու հիմքերի բացակայության վերաբերյալ բողոքարկման հանձնաժողովի եզրակացությունն ստանալուց հետո, սույն կարգի 29-րդ կետի պահանջներին համապատասխան, տնօրենի հետ կնքում է աշխատանքային պայմանագիր:
Ձև-1
ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՏՆՕՐԵՆԻ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ԱՄՓՈՓԱԹԵՐԹ
Ազգանուն, անուն, հայրանուն ___________________________________
Ծննդյան տարին, ամիսը, ամսաթիվը _______________________________
Ատեստավորման արդյունքը _______________________________________
Քվեարկությանը մասնակցել է հանձնաժողովի _______________________ անդամ, որից կողմ է քվեարկել ___________________անդամ:
Ատեստավորման հանձնաժողովի եզրակացությունը.
___________________________________________________________________________
/համապատասխանում է զբաղեցրած պաշտոնին, չի համապատասխանում զբաղեցրած պաշտոնին/
Հանձնաժողովի նախագահ` ______________/_____________________________/
Հանձնաժողովի քարտուղար` _____________ /_____________________________/
Հանձնաժողովի անդամներ` ______________/_____________________________/
_____________ /_____________________________/
_____________ /_____________________________/
_____________ /_____________________________/
_____________ /_____________________________/
Ատեստավորման ամսաթիվ` «______»________________ 20 թ.
Ատեստավորման ամփոփաթերթի հետ ծանոթացա`
___________________________________________________________________________
(անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
Պաշտոնական հրապարակման օրը` 6 դեկտեմբերի 2022 թվական: