Սեղմել Esc փակելու համար:
ԻՆՎԵՍՏԻՑԻՈՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ /ՀԱՎԵ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

ԻՆՎԵՍՏԻՑԻՈՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ /ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ ԻՆՎԵՍՏԻՑԻՈՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ԿԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

30 սեպտեմբերի 1994 թ. թիվ 469

 

ԻՆՎԵՍՏԻՑԻՈՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ 1

ՀՀ կառավարության

1994թ. սեպտեմբերի 30-ի թիվ 469 որոշմամբ

հաստատված կանոնադրության

 

ԻՆՎԵՍՏԻՑԻՈՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

I. Ընդհանուր դրույթներ

 

1. Ինվեստիցիոն հիմնադրամի անվանումը (այսուհետև` «Հիմնադրամ»)

 

-------------------------------------------------------------------------

 

2. Հիմնադրամի գտնվելու վայրը (հասցեն) --------------------------------

 

-------------------------------------------------------------------------

 

3. Սույն կանոնադրության մեջ օգտագործված և ստորև այլ կերպ չսահմանված հասկացություններն ունեն Հայաստանի Հանրապետությունում ինվեստիցիոն հիմնադրամների մասին կանոնադրության I գլխում սահմանված նշանակությունը:

 

II. Հիմնադրամի իրավական կարգավիճակը

 

4. Հիմնադրամը բաց բաժնետիրական ընկերություն է, որը գործում է Հայաստանի Հանրապետությունում ինվեստիցիոն հիմնադրամների վերաբերյալ կանոնադրությանը համապատասխան և Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարության կողմից տրված թիվ --- լիցենզիայի հիման վրա:

Հիմնադրամը [Սերտիֆիկատային - Պետական ]` ինվեստիցիոն հիմնադրամ է և թողարկում է Արժեթղթեր առանց հետգնման իրավունքի:

5. Հիմնադրամն իրավաբանական անձի կարգավիճակ է ձեռք բերում պետական գրանցման պահից:

 

Հիմնադրամի գործունեության ժամկետը ------------------------------------

 

6. Հիմնադրամի հիմնադիրներն են` ---------------------------------------

 

-------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------

 

-------------

Ուղիղ փակագծերում տեքստը վերաբերում է համապատասխանաբար Պետական կամ

սերտիֆիկատային ինվեստիցիոն հիմնադրամներին, յուրաքանչյուր կոնկրետ

դեպքում կատարված տարբերակման համաձայն:

 

-------------

* Ուղիղ փակագծերում ներառված տեքստը վերաբերում է միայն

համապատասխանաբար Պետական ինվեստիցիոն հիմնադրամներին կամ Սերտիֆիկատային

ինվեստիցիոն հիմնադրամներին, յուրաքանչյուր կոնկրետ դեպքում կատարված

տարբերակման համաձայն:

 

III. Ինվեստիցիոն հայտարարագիր

 

7. Հիմնադրամի միջոցները ներդրվում են`

 

-------------------------------------------------------------------------

(Արժեթղթերի շուկայում Հիմնադրամի նախատեսվող գործունեության

համառոտ նկարագրությունը)

 

-------------------------------------------------------------------------

(Հիմնադրամի կողմից նախատեսվող ներդրումների նվազագույն և

առավելագույն չափերը` տոկոսային արտահայտությամբ)

 

8. Հիմնադրամը չի կարող.

ա) ձեռք բերել որևէ Անձի ձայնի իրավունք տվող Արժեթղթեր, եթե Հիմնադրամը կամ նրան Փոխկապված խումբը դրանով իսկ կտիրի այդ Անձի` ձայնի իրավունք տվող Արժեթղթերի ավելի քան 40 %-ին.

բ) իր զուտ միջոցների ավելի քան 10 %-ը ներդնել մեկ Անձի Արժեթղթերում.

գ) ներդրումներ կատարել այլ ինվեստիցիոն հիմնադրամների կողմից թողարկված Արժեթղթերում.

դ) ներդրումներ կատարել որևէ Անձում, որը տիրում է Հիմնադրամի բաժնետոմսերի ավելի քան 5 %-ին.

ե) համաձայնություն տալ վաճառելու իրեն չպատկանող Արժեթղթեր.

զ) փոխառել դրամ կամ ստանալ վարկ.

է) տալ երաշխավորագրեր կամ գրավականներ.

ը) իր կառավարչի, Պահառուի, Անկախ վերահսկիչի կամ վերջիններիս հետ Փոխկապված որևէ անձի նկատմամբ հանդես գալ որպես բաժնետեր կամ վարկատու:

8.1. Սերտիֆիկատային ինվեստիցիոն հիմնադրամը, ի լրումն սույն Կանոնադրության 8 կետում նշված սահմանափակումների, չի կարող`

ա) տիրել Հայաստանի Հանրապետության արժույթից, սեփականաշնորհման սերտիֆիկատներից, բաժնետիրական ընկերությունների բաժնետոմսերից և սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերությունների բաժնեմասերից բացի այլ միջոցների.

բ) ներդրում կատարել Հայաստանի Հանրապետությունում գործունեություն չիրականացնող ընկերությունում.

գ) վաճառել կամ տնօրինել սեփականաշնորհման սերտիֆիկատներ այլ կերպ, քան պետական ձեռնարկությունների սեփականաշնորհման կամ ապապետականացման հետևանքով թողարկված արժեթղթերի հետ փոխանակելու միջոցով.

դ) տրամադրել կամ ստանալ վարկ.

ե) կնքել իր ինվեստիցիոն գործունեության հետ առնչություն չունեցող պայմանագրեր.

զ) իր բաժնետոմսերի դիմաց ընդունել սեփականաշնորհման սերտիֆիկատներ, եթե դրա հետևանքով այդ Ինվեստիցիոն հիմնադրամի և նրա հետ Փոխկապված խմբի ընդունած սեփականաշնորհման սերտիֆիկատների ընդհանուր անվանական արժեքը կգերազանցի մինչև այդ օրը Հայաստանի Հանրապետությունում թողարկված սեփականաշնորհման սերտիֆիկատների ընդհանուր անվանական արժեքի 10 տոկոսը.

է) զբաղվել Արժեթղթերում ներդրումներ, վերաներդրումներ կատարելուց և Արժեթղթերի առևտրից բացի այլ գործունեությամբ.

ը) կատարել ներդրում, որը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համաձայն սահմանափակ պատասխանատվություն չի ենթադրում:

9. Հիմնադրամի բաժնետերերի ընդհանուր ժողովը կարող է Հիմնադրամի ինվեստիցիոն գործունեության լրացուցիչ սահմանափակումներ սահմանել:

 

IV. Հիմնադրամի կանոնադրական դրամագլուխը

և բաժնետոմսերը

 

10. Հիմնադրամի սկզբնական Կանոնադրական դրամագլուխը ----------դրամ է: Սկզբնական Կանոնադրական դրամագլուխը ներդրվել է Հիմնադիրների կողմից, կանխիկ գումարով կամ բանկային փոխանցումով --------------- բաժնետոմսերի դիմաց` յուրաքանչյուր բաժնետոմսը --------------դրամ անվանական արժեքով: Հիմնադիրներն իրավունք չունեն բաժնետոմսեր կամ վարձատրություն ստանալ Հիմնադրամի հիմնադրման հետ կապված իրենց ծառայությունների դիմաց: Հիմնադիրներն արտոնյալ իրավունքներ չունեն Հիմնադրամի մյուս բաժնետերերի նկատմամբ:

11. Հիմնադրամը հասարակ բաժնետոմսերից բացի այլ Արժեթղթեր չի թողարկում: Հիմնադրամի բոլոր բաժնետոմսերը պետք է անվանական (գրանցված) լինեն:

12. Հիմնադրամի բաժնետոմսերը իրացվում են միայն կանխիկ գումարով, բանկային փոխանցումներով կամ սեփականաշնորհման սերտիֆիկատներով: [Պետական ինվեստիցիոն հիմնադրամի բաժնետոմսերը իրացվում են միայն սեփականաշնորհման սերտիֆիկատներով:]

13. Ինվեստիցիոն հիմնադրամի Կանոնադրական դրամագլխում կանխիկ գումարով, բանկային փոխանցումներով և սեփականաշնորհման սերտիֆիկատներով կատարված ներդրումները վճարվում են Հիմնադրամի Պահառուի կողմից վարվող հատուկ հաշվին: Կանոնադրական դրամագլխում ներդրվող ավանդները պետք է ամբողջությամբ վճարվեն բաժանորդագրվելիս:

14. Հիմնադրամի Վարչությունը կարող է պարբերաբար թույլատրել Հիմնադրամի բաժնետոմսերի լրացուցիչ սերիաների թողարկում: Նախքան բաժնետոմսերի սերիայի թողարկումը Ինվեստիցիոն հիմնադրամի Վարչությունը պարտավոր է գումարել բաժնետերերի ժողով, որտեղ տրվում է հաղորդում ժողովին նախորդող եռամսյա ժամկետում Հիմնադրամի հաշվեկշռի, զուտ միջոցների արժեքի ու եկամուտների վերաբերյալ հաշվետվությունը պետք է ստուգված լինի Հիմնադրամի Անկախ վերահսկիչի կողմից:

15. Բաժնետոմսերը թողարկվում են Պետական լիազորված մարմնի կողմից գրանցված թողարկման Ազդագրի պայմաններին համապատասխան: Հիմնադրամի բաժնետոմսերի յուրաքանչյուր սերիայի թողարկման համար պատրաստվում և գրանցվում է նոր Ազդագիր: Բաժնետոմսերի յուրաքանչյուր սերիայի բաժանորդագրության ժամկետը 4 ամիս է: Բաժնետոմսերի նոր սերիան չի կարող թողարկվել, քանի դեռ նախորդ սերիայի բաժանորդագրության ժամկետը չի լրացել:

16. Նախքան Ինվեստիցիոն հիմնադրամի գրանցումը, Հիմնադիրներին տրված բաժնետոմսերից բացի Ինվեստիցիոն հիմնադրամի մյուս բոլոր բաժնետոմսերը պետք է թողարկվեն համապատասխան սերիայի բաժանորդագրության բացման օրվա դրությամբ մեկ բաժնետոմսի նկատմամբ Հիմնադրամի Միջոցների համամասնական զուտ արժեքի` ԱՄՆ դոլարով արտահայտված համարժեքին հավասար գնով:

17. Ազդագրի գրանցման կասեցման կամ վերացման դեպքում Հիմնադրամն անհապաղ դադարեցնում է բաժնետոմսերի բաժանորդագրությունը մինչև նշված կասեցման վերացումը կամ նոր ազդագրի ձեռքբերումը:

 

V. Բաժնետերերի իրավունքները

 

18. Հիմնադրամի յուրաքանչյուր բաժնետեր իրավունք ունի մասնակցել բաժնետերերի ժողովին անձամբ կամ լիազոր ներկայացուցչի միջոցով:

19. Բոլոր բաժնետոմսերը, անկախ սերիայից, հավասար իրավունքներ են վերապահում Հիմնադրամի բաժնետերերին: Յուրաքանչյուր բաժնետոմս բաժնետերերի ժողովներում ներկայացնում է միայն մեկ ձայն: Յուրաքանչյուր բաժնետոմս շահաբաժինների բաշխման, Հիմնադրամի Կանոնադրական դրամագլխի նվազեցման կամ Հիմնադրամի լուծարման դեպքերում Հիմնադրամի ունեցվածքի համամասնական և հավասար բաժնեմասի իրավունք է վերապահում:

20. Հիմնադրամի լուծարման դեպքում վարկատուների պահանջները բավարարելուց հետո մնացած ունեցվածքը բաշխվում է բաժնետերերի միջև` Հիմնադրամի իրացված բաժնետոմսերում նրանց ունեցած բաժնին համամասնորեն:

 

VI. Բաժնետոմսերի հետգնումը

 

21. Ինվեստիցիոն հիմնադրամները չեն կարող գնել կամ հետգնել իրենց բաժնետոմսերն այլ կերպ, քան բաց բաժնետիրական ընկերությունների կանոնադրական դրամագլխի նվազեցումը կամ նման ընկերությունների լուծարումը կարգավորող` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

 

VII. Հիմնադրամի բաժնետերերի ընդհանուր ժողովը

 

22. Հիմնադրամի բաժնետերերի ընդհանուր ժողովը («Ընդհանուր ժողով») Հիմնադրամի կառավարման բարձրագույն մարմինն է: Ընդհանուր ժողովի բացառիկ իրավասությունն է`

ա) փոխել Հիմնադրամի Կանոնադրությունը.

բ) արտոնել Հիմնադրամի բաժնետոմսերի լրացուցիչ սերիայի թողարկումը.

գ) հաստատել և փոփոխել Հիմնադրամի Պահառության պայմանագիրը և

Կառավարման պայմանագիրը, ներառյալ Պահառուին և Կառավարչին վճարվելիք

վարձատրության չափը.

դ) արտոնել Հիմնադրամի մասնաճյուղերի ստեղծումն ու լուծարումը.

ե) քննարկել և հաստատել Հիմնադրամի գործունեության նախորդ տարվա

հաշվետվությունը, հաշվեկշիռը, շահույթի ու վնասի հաշվարկները.

զ) ընդունել որոշում շահույթի բաշխման և ծախսածածկման վերաբերյալ.

է) ընտրել Հիմնադրամի վարչության անդամներին.

ը) ընդունել Հիմնադրամի լուծարման, լուծարքային հանձնաժողովի ստեղծման

և նրա հաշվետվության հաստատման մասին որոշումներ.

թ) ՀՀ օրենսդրությամբ և սույն Կանոնադրությամբ նախատեսված այլ հարցեր:

23. Բաժնետերերի ժողովը իրավազոր է, եթե ժողովին մասնակցում են Հիմնադրամի բաժնեմասերի ոչ պակաս քան 50 տոկոսի բաժնետերերը կամ նրանց լիազոր ներկայացուցիչները:

24. Բացառությամբ սույն Կանոնադրության 22-րդ կետի «ե» և «զ» ենթակետերում նշված դեպքերի, բոլոր հարցերի վերաբերյալ որոշումներն ընդունվում է քվորումի առկայությամբ (բացի 22-րդ կետի «դ» ենթակետում նշված որոշումներից) և ժողովում ներկայացված բաժնեմասերի ավելի քան 50 տոկոսի բաժնետերերի ձայների մեծամասնությամբ: Քվորումի բացակայության դեպքում 14 օրվա ընթացքում պետք է գումարվի բաժնետերերի նոր ժողով:

Վերագումարված ժողովում 22-րդ կետի «ե» և «զ» ենթակետերում նշվածներից բացի բոլոր այլ հարցերի վերաբերյալ ընդունվում է որոշում անկախ քվորումից` ժողովում ներկայացված բաժնեմասերի ավելի քան 50 տոկոսի բաժնետերերի ձայների մեծամասնությամբ:

25. Ստորև բերվող խնդիրներին վերաբերող` Ընդհանուր ժողովի որոշումների ընդունման համար պահանջվում է Հիմնադրամի բոլոր բաժնեմասերի երկու երրորդի բաժնետերերի ձայների մեծամասնությունը.

ա) փոփոխություններ սույն Կանոնադրության մեջ.

բ) Հիմնադրամի վերակազմավորում.

գ) Հիմնադրամի լուծարում.

դ) Հիմնադրամի Կառավարչի կամ Պահառուի հետ կնքված պայմանագրերի փոփոխում:

26. Սույն Կանոնադրության մեջ այնպիսի փոփոխություններ կատարելու վերաբերյալ որոշումների ընդունումը, որոնք ընդլայնում են առանձին բաժնետերերի պարտավորությունները կամ սահմանափակում նրանց իրավունքները, պահանջում է այդ բաժնետերերի համաձայնությունը:

27. Ընդհանուր ժողովը Հիմնադրամի Կառավարման պայմանագիրը և դրանում կատարված փոփոխությունները վավերացնելու բացառիկ իրավասություն ունի: Յուրաքանչյուր տարեկան Ընդհանուր ժողովի ժամանակ Վարչությունը բաժնետերերի մեծամասնության հաստատմանն է ներկայացնում Կառավարման պայմանագրի շարունակման վերաբերյալ որոշման նախագիծ և իր առաջարկություններն այդ կապակցությամբ:

28. Անկախ բաժնետերերի այլ ժողովներից, Հիմնադրամը տարին մեկ անգամ բաժնետերերի տարեկան Ընդհանուր ժողով է հրավիրում: Տարեկան Ընդհանուր ժողովների միջև ընկած ժամանակահատվածը չպետք է գերազանցի 15 ամիսը:

Բաժնետերերի արտահերթ ժողովներ կարող են հրավիրվել Հիմնադրամի Վարչության կողմից` ցանկացած հարցի քննարկման համար: Հիմնադրամի Վարչությունը պարտավոր է Հիմնադրամի բաժնետերերի արտահերթ ժողով հրավիրել ստորև ներկայացված անձանց գրավոր պահանջի ստացումից հետո 3 շաբաթվա ընթացքում.

ա) Վարչության անդամների մեծամասնության.

բ) միասին վերցրած` Հիմնադրամի բաժնետոմսերի ոչ պակաս, քան 10 տոկոսին տիրող բաժնետերերի.

գ) Պահառուի, երբ Հիմնադրամի Զուտ միջոցների շուկայական արժեքն իջել է նրանց հաշվեկշռային արժեքի 50 տոկոսից.

դ) Հիմնադրամի բաժնետոմսերի առաջին բաց բաժանորդագրության ավարտից հետո ոչ ուշ քան 45 օրվա ընթացքում գումարվում է բաժնետերերի արտահերթ ժողով` Հիմնադրամի Վարչության անդամների ընտրության և Հիմնադրամի Կառավարման ու Պահառության պայմանագրերի շարունակումը կամ լուծումն արտոնելու համար.

ե) Հիմնադրամի կողմից իրականացված անօրինական գործառնություններ կամ Ինվեստիցիոն հիմնադրամների վերաբերյալ կանոնադրության` Հիմնադրամի, նրա Կառավարչի կամ Պահառուի կողմից թույլ տրված խախտումներ հայտնաբերելու դեպքում Պետական լիազորված մարմինն իրավասու է Հիմնադրամի բաժնետերերի արտահերթ ժողով հրավիրելու.

զ) Հիմնադրամի Կառավարչի կամ Պահառուի լիցենզիան ետ վերցվելու, ինչպես նաև Կառավարման կամ Պահառության պայմանագիրը լուծվելու դեպքում Հիմնադրամի Վարչությունը հրավիրում է Հիմնադրամի բաժնետերերի արտահերթ ժողով` ընտրելու նոր Կառավարիչ կամ Պահառու:

29. Ժողովի և նրա օրվա, ժամի, տեղի և օրակարագի մասին պատվիրված նամակով, բաժնետերերի գրանցամատյաններում նշված հասցեներով ծանուցագիր է ուղարկվում յուրաքանչյուր բաժնետիրոջ ոչ ուշ, քան ժողովի օրվանից 14 օր առաջ: Ընդհանուր ժողովի որոշմամբ ժողովի անցկացման և նրա օրակարգի մասին ծանուցումը կարող է կատարվել զանգվածային լրատվության միջոցներով: Օրակարգը հրապարակումից հետո չի կարող փոփոխության ենթարկվել:

 

VIII. Հիմնադրամի վերահսկիչ խորհուրդը

 

30. Բաժնետերերի Ընդհանուր ժողովների միջև ընկած ժամանակահատվածում Հիմնադրամի կառավարման բարձրագույն մարմինը Վարչությունն է: Վարչության անդամներն ընտրվում են Ընդհանուր ժողովի կողմից: Հիմնադրամի ծառայողները Հիմնադրամի Վարչության անդամներ նշանակելու իրավունք չունեն: Վարչության անդամները չեն կարող Ստորադաս կամ Փոխկապված լինել Ինվեստիցիոն հիմնադրամի Պահառուին, Կառավարչին կամ Անկախ վերահսկիչին:

Վարչության անդամների քանակը որոշվում է Ընդհանուր ժողովի կողմից, սակայն այն պետք է լինի կենտ և ընդգրկի ոչ պակաս քան հինգ անձ:

Պահառուի պահանջով նրա ներկայացուցչին պետք է թույլատրվի ներկա գտնվելու Հիմնադրամի Վարչության նիստին:

31. Վարչության նիստերը գումարվում են առնվազն ամիսը մեկ անգամ:

Ի լրումն հերթական ամսական նիստերի, Վարչության առնվազն երկու անդամների գրավոր պահանջով գումարվում է Վարչության հատուկ նիստ: Նման դեպքերում նիստը պետք է գումարվի պահանջի ներկայացումից հետո մեկ շաբաթվա ընթացքում:

32. Վարչության որոշումները վավեր են, եթե Վարչության բոլոր անդամները նիստի մասին յոթ օր առաջ գրավոր տեղեկացվել են:

33. Վարչությունը կանոնադրություն է ընդունում` մանրամասն կանոնակարգելով իր գործունեությունը: Կանոնադրությունը ենթակա է Ընդհանուր ժողովի հաստատմանը:

34. Վարչությունը վերահսկում է Հիմնադրամի գործունեությունը: Ի լրումն օրենքով, սույն Կանոնադրության այլ դրույթներով և Ընդհանուր ժողովի որոշումներով սահմանվածի, Վարչությունը լիազորված է և պարտավոր է`

ա) ստուգել Հիմնադրամի տարեկան հաշվեկշիռը և շահույթի ու վնասների վերաբերյալ հաշվետվությունը և դրանք ներկայացնել ճանաչված ու հեղինակավոր վերահսկիչների վերստուգմանը.

բ) ուսումնասիրել և հաստատել Հիմնադրամի Կառավարչի զեկույցներն ու հաշվետվությունները, դրանց վերաբերյալ տալով եզրակացություններ.

գ) դիտարկել և վերահսկել Կառավարչի կողմից Կառավարման պայմանագրին համապատասխան Հիմնադրամին մատուցվող ծառայությունները.

դ) բաժնետերերի ընդհանուր ժողովին գրավոր հաշվետվություն ներկայացնել սույն կետի «ա», «բ» և «գ» ենթակետերում նշված գործունեության արդյունքների մասին.

ե) որոշել և բաժնետերերի ընդհանուր ժողովի հաստատմանը ներկայացնել շահույթի բաշխման (ներառյալ շահաբաժինների չափը և ժամանակացույցը, եթե այդպիսիք կան) կամ կորուստների ծածկման սկզբունքները.

զ) Կառավարչի հետ հարաբերություններում ներկայացնել Հիմնադրամը, ներառյալ Կառավարչի հետ կնքած պայմանագիրը լուծելու իրավունքը.

է) հաստատել բաժնետոմսերի կամ այլ միջոցների գնման կամ վաճառքի այն գործարքները, որոնց արժեքը գերազանցում է ամենավերջին տարեկան հաշվեկշռում նշված` Հիմնադրամի զուտ միջոցների արժեքի 10 տոկոսը.

ը) նշանակել և ազատել Հիմնադրամի գործադիր պաշտոնյաներին ու ծառայողներին և ղեկավարել նրանց գործունեությունը:

35. Վարչությունն իր անդամներից մեկին ընտրում է որպես Նախագահ: Վարչության Նախագահի իրավունքներն ու պարտականություններն են`

ա) նախագահել Վարչության նիստերին.

բ) Հիմնադրամի անունից ստորագրել Վարչության հաստատած փաստաթղթերը.

գ) Վարչության հաստատմամբ լիազորագրեր շնորհել Հիմնադրամի անունից.

դ) Վարչության հատուկ որոշումներին և իր ու Հիմնադրամի միջև կնքվող աշխատանքային պայմանագրերին համապատասխան հանդես գալ որպես Հիմնադրամի բարձրագույն գործադիր պաշտոնյա:

36. Վարչության անդամները Հիմնադրամի առջև պատասխանատու են սույն կանոնադրությամբ իրենց վերապահված ֆունկցիաների չկատարման կամ ոչ պատշաճ կատարման հետևանքով Հիմնադրամին պատճառված վնասների համար և քրեական կամ այլ պատասխանատվություն են կրում ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխան:

37. Վարչության որոշումների ընդունման համար պահանջվում է Վարչության անդամների պարզ մեծամասնության համաձայնությունը:

38. Վարչության անդամների վարձատրությունը որոշելու բացառիկ իրավասությունը պատկանում է Ընդհանուր ժողովին:

39. Վարչությունն իր նիստերի օրակարգում ընդգրկում է միասին վերցրած Հիմնադրամի բաժնեմասերի ոչ պակաս քան 2 տոկոսին տիրող բաժնետերերի կողմից քննարկման առաջադրված հարցերը:

40. Վարչության բոլոր նիստերի արձանագրությունները վարվում են նրա կողմից սահմանված կարգով: Նիստերի արձանագրությունները յուրաքանչյուր բաժնետիրոջ, Վարչության անդամի կամ նրանց ներկայացուցիչների կողմից ծանոթանալու համար մատչելի պետք է լինեն: Բոլոր արձանագրությունները ստորագրվում են Վարչության նախագահի և քարտուղարի կողմից:

 

IX. Հիմնադրամի կառավարիչը

 

41. Կառավարչի` Կառավարման օրինակելի պայմանագրում (Հայաստանի հանրապետությունում Ինվեստիցիոն հիմնադրամների վերաբերյալ կանոնադրության Հավելված 2) սահմանված պարտականությունները կատարելու համար Հիմնադրամը պետք է լիցենզավորված Կառավարիչ նշանակի: Կառավարիչը պետք է լինի իրավաբանական անձ և պետք է Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարության կողմից լիցենզավորված լինի որպես Կառավարիչ:

42. Հիմնադրամը և նրա Կառավարիչը պետք է կնքեն յուրաքանչյուր կողմի իրավունքներն ու պարտականությունները սահմանող գրավոր պայմանագիր (Կառավարման պայմանագիր): Կառավարման պայմանագիրը պետք է համապատասխանի կառավարման օրինակելի պայմանագրին:

43. Վարչությունը պետք է Կառավարչին լիազորագրով շնորհի Հիմնադրամի անունից փաստաթղթերի ստորագրման և այլ գործողությունների իրականացման համապատասխան լիազորություններ, որոնք անհրաժեշտ են Կառավարչի կողմից սույն Պայմանագրով նախատեսված իր պարտականությունները կատարելու համար:

44. Հիմնադրամի Կառավարչի կողմից ստացվող առավելագույն տարեկան վարձատրություն ամրագրվում է Կառավարման պայմանագրով, սակայն չի կարող գերազանցել տվյալ տարում Ինվեստիցիոն հիմնադրամի Միջոցների միջին զուտ արժեքի 3 տոկոսը: Ինվեստիցիոն հիմնադրամի ընդհանուր ժողովի որոշմամբ կառավարչին կարող է տրվել տարեկան պարգևավճար` տվյալ տարում հիմնադրամի ստացած զուտ շահույթի նկատմամբ որոշակի տոկոսադրույքով: Այդ վարձատրության գումարից Կառավարիչը պարտավոր է վճարել շահագործման բոլոր ծախսերը և Ինվեստիցիոն հիմնադրամի ոչ առևտրային պարտավորությունները:

45. Յուրաքանչյուր շաբաթվա վերջին Կառավարիչը Վարչության հաշվետվություն է ներկայացնում համապատասխան շաբաթվա ընթացքում իր կողմից կատարված գործարքների մասին:

 

X. Հիմնադրամի Պահառուն

 

46. Պահառուի` Պահառության օրինակելի պայմանագրում (Հայաստանի Հանրապետությունում Ինվեստիցիոն հիմնադրամների վերաբերյալ կանոնադրության Հավելված 3) սահմանված պարտականությունները կատարելու համար Հիմնադրամը պետք է լիցենզավորված Պահառու նշանակի: Հիմնադրամ Պահառուն պետք է լինի բանկ կամ որևէ ֆինանսական հաստատություն, որը Ստորադաս կամ Փոխկապված չէ ինվեստիցիոն հիմնադրամին կամ Հիմնադրամի Կառավարչին:

47. Հիմնադրամը և իր Պահառուն պետք է Պահառության օրինակելի պայմանագրին համապատասխանող գրավոր պայմանագիր կնքեն:

48. Հիմնադրամը կարող է միաժամանակ ունենալ միայն մեկ Պահառու:

49. Պահառուն Հիմնադրամի և նրա բաժնետերերի անունից պահպանում է Հիմնադրամի ունեցվածքը, իրականացնում է Արժեթղթերի, սեփականաշնորհման սերտիֆիկատների, կանխիկ դրամի և այլ միջոցների փոխանցման ու ընդունման թույլատրված գործառնություններ, վարում է Հիմնադրամի գույքի շարժի հաշիվը և իրականացնում Պահառության պայմանագրով նախատեսված այդ ֆունկցիաներ:

50. Հիմնադրամի բոլոր կանխիկ դրամական միջոցները և Արժեթղթերը պահվում են Պահառուի կողմից, բոլոր դրամական վճարումները և Արժեթղթերի (ներառյալ սեփականաշնորհման սերտիֆիկատների) հետ գործառնություններ կարող են կատարվել միայն Պահառուի միջոցով:

51. Պահառուն չի կարող Ինվեստիցիոն հիմնադրամի վարկատու կամ երաշխավոր լինել:

52. Պահառուն իրավունք ունի պահանջել բաժնետերերի արտահերթ Ընդհանուր ժողովի գումարում, եթե Հիմնադրամի զուտ միջոցների շուկայական արժեքն իջնում է նրանց հաշվեկշռային արժեքի 50 տոկոսից:

53. Պահառուն իրավունք ունի պահանջել, որ իր ներկայացուցիչը մասնակցի Հիմնադրամի Վարչության նիստերին:

54. Պահառուն չի կարող օգտագործել Հիմնադրամի գույքը որպես իր սեփական միջոց կամ որպես վարկավորման ռեսուրս կամ որևէ այլ կերպ, քան Պահառության պայմանագրի պայմաններին համապատասխան:

 

XI. Բախումներ և ինվեստիցիոն հնարավորություններ

 

55. Հիմնադրամի, Կառավարչի ու Պահառուի Վարչության անդամները և պաշտոնյաները պարտավոր են պահպանել հետևյալ կանոնները`

ա) Հիմնադրամի, Կառավարչի ու Պահառուի Վարչության անդամները և պաշտոնյաները պետք է Ինվեստիցիոն հիմնադրամի բաժնետերերի համար բացահայտեն որևէ այլ Ինվեստիցիոն հիմնադրամում ունեցած սեփականության շահերը, վերջիններս հետ ֆինանսական կապերը կամ պայմանագրային հարաբերությունները և Հիմնադրամի Վարչության ոչ շահագրգիռ անդամների մեծամասնության պահանջով պետք է դադարեցնեն նման կապերը կամ հարաբերությունները.

բ) որևէ գործարքի կապակցությամբ, որում Հիմնադրամին առնվազն 10 տոկոսով պատկանող որևէ ընկերություն կողմ է հանդիսանում, Հիմնադրամի, Կառավարչի և Պահառուի Վարչության անդամները և պաշտոնյաներն առանց Հիմնադրամի Վարչության ոչ շահագրգիռ անդամների մեծամասնության նախնական հաստատման չեն կարող խորհրդատվություն մատուցել որևէ երրորդ Անձի.

գ) Հիմնադրամի, Կառավարչի կամ Պահառուի Վարչության որևէ անդամի կամ պաշտոնյայի և բաժնետոմսերի ավելի քան 5 տոկոսով Հիմնադրամին պատկանող որևէ ընկերության միջև ցանկացած պայմանագիր պետք է նախապես հաստատվի Հիմնադրամի Վարչության ոչ շահագրգիռ անդամների մեծամասնության կողմից.

դ) ցանկացած գործարք Ինվեստիցիոն հիմնադրամի և այնպիսի Անձանց միջև, որոնցում Հիմնադրամի, Կառավարչի կամ Պահառուի Վարչության որևէ անդամ կամ պաշտոնյա տնտեսական շահ ունի, պետք է հաստատվի Հիմնադրամի Վարչության ոչ շահագրգիռ անդամների մեծամասնության կողմից.

ե) Հիմնադրամի, Կառավարչի և Պահառուի Վարչության անդամները և պաշտոնյաները պարտավոր են պահպանել Ինվեստիցիոն հիմնադրամից ներդրումներ ընդունած ընկերություններից ստացված ամբողջ տեղեկատվության, ինչպես նաև Ինվեստիցիոն հիմնադրամին վերաբերող հրապարակման ոչ ենթակա այլ տեղեկատվության գաղտնիությունը:

 

XII. Հաշվապահությունը և հաշվետվությունը

 

56. Հիմնադրամի առաջին ֆինանսական տարին սկսվում է նրա գրանցման օրվանից և ավարտվում է նույն տարվա դեկտեմբերի 31-ին: Հետագա ֆինանսական տարիները համապատասխանում են օրացուցային տարիներին:

57. Հիմնադրամն աշխատանքային ժամերի ընթացքում Հիմնադրամի բաժնետերերի և նրանց լիազորված ներկայացուցիչների կողմից անսահմանափակ ստուգման և ուսումնասիրման համար պահում է հետևյալ փաստաթղթերը`

ա) Հիմնադրամի հիմնադիր փաստաթղթերը և այլ նորմատիվ փաստաթղթեր, որոնք կարգավորում են հիմնադրամի ներքին հարաբերությունները, դրանց հետագա լրացումներով և փոփոխություններով.

բ) բոլոր մատյանները, գրանցումները, հաշվեգրքերը, հաշիվները, պայմանագրերը և այլ փաստաթղթեր ու հաղորդագրություններ Հիմնադրամի կողմից վերջն 24 ամիսների ընթացքում կնքված որևէ պայմանագրի կամ Հիմնադրամի ձեռքբերած կամ տնօրինած միջոցների վերաբերյալ.

գ) Հիմնադրամի ընդհանուր ժողովների և Վարչության նիստերի արձանագրությունները.

դ) Հիմնադրամը ներկայացնելու լիազորություն ունեցող անձանց ցուցակը.

ե) Վարչության անդամների և Հիմնադրամի պաշտոնյաների ցուցակը:

[58. Սերտիֆիկատային ինվեստիցիոն հիմնադրամը հաշվարկում է սեփականաշնորհման սերտիֆիկատների կանխիկ դրամական համարժեքը, որը հետևողականորեն կիրառում է հաշվապահական և գնահատման նպատակներով, ներառյալ`

1) Ինվեստիցիոն հիմնադրամի Միջոցների զուտ արժեքի հաշվարկը.

2) Ինվեստիցիոն հիմնադրամում մեկ սերտիֆիկատի դիմաց փոխանակման ենթակա բաժնետոմսերի քանակի հաշվարկը.

3) սերտիֆիկատներով կատարվող ներդրումների արժեքի գնահատումը: Կանխիկ դրամական համարժեքը հաշվարկվում է այդ սերտիֆիկատների վերջին պաշտոնապես հայտարարված փոխարժեքով:]

59. Իր յուրաքանչյուր ֆինանսական եռամսյակի վերջին օրվանից ոչ ուշ քան 60 օր հետո Ինվեստիցիոն հիմնադրամը հանրապետական մամուլում հրապարակում է ֆինանսական հաշվետվություններ, որոնք պարունակում են հետևյալ տեղեկատվությունը`

ա) ֆինանսական եռամսյակի վերջն Ինվեստիցիոն հիմնադրամին պատկանող Արժեթղթերի և այլ միջոցների ցուցակը (Արժեթղթերի թողարկողը, քանակը և տեսակը).

բ) տվյալ ժամանակաշրջանում կատարված ներդրումային գործարքների ցուցակը.

գ) տվյալ ժամանակաշրջանում տեղի ունեցած դրամագլխի աճի և կորուստների ցուցակը.

դ) հաշվեկշիռը տվյալ ժամանակաշրջանի վերջին օրվա դրությամբ, Հիմնադրամի եկամուտների հաշվետվությունն այդ նույն ժամանակաշրջանի համար և Հիմնադրամի Միջոցների զուտ արժեքը տվյալ ժամանակաշրջանի վերջին օրվա դրությամբ.

ե) տվյալ ժամանակաշրջանում կատարված բոլոր ծախսերի և վճարների (ներառյալ կառավարման և պահառության վճարները) հաշվետվությունը.

զ) Կառավարչի կամ որևէ Փոխկապված անձի և որևէ ընկերության միջև, որի նկատմամբ Ինվեստիցիոն հիմնադրամն այդ ժամանակ հանդես է եկել որպես ներդրող, կնքված բոլոր պայմանագրերի կամ գործարքների և կատարված բոլոր վճարումների հաշվետվությունը.

է) Հիմնադրամի Կառավարչ, Պահառուի և Անկախ վերահսկիչի ինքնությունը.

ը) Հիմնադրամի, նրա Կառավարչի, Պահառուի և Անկախ վերահսկիչի տասը խոշորագույն բաժնետերերի ինքնությունը և բաժնի չափը` տոկոսներով.

թ) Ինվեստիցիոն հիմնադրամի Վարչության և Կառավարչի, վերահսկիչի և Պահառուի Վարչությունների բոլոր անդամների ցուցակը:

60. Հիմնադրամը յուրաքանչյուր ֆինանսական տարվա ավարտից հետո 90 օրվա ընթացքում հանրապետական մամուլում հրապարակում է նույնպիսի տեղեկատվություն, ինչպիսին եռամսյակի համար, բայց տարեկան ընդգրկմամբ և Հիմնադրամի Անկախ վերահսկիչի կողմից ստուգված:

61. Հիմնադրամի Վարչությունը պետք է լիցենզավորված Անկախ վերահսկիչ նշանակի Հիմնադրամի և նրա Կառավարչի հաշվեմատյանները և գրանցումները պարբերաբար ստուգելու համար: Անկախ վերահսկիչը չպետք է Հիմնադրամի Կառավարչին կամ Պահառուին Ստորադաս կամ Փոխկապված Անձ լինի:

Անկախ վերահսկիչը հաստատում կամ վերապահումներ է անում Ինվեստիցիոն հիմնադրամի տարեկան հաշվետվության ճշտության մասին: Նման հաստատումը կամ վերապահումները կցվում են տարեկան հաշվետվությանը և հրատարակվում որպես վերջինիս բաղկացուցիչ մաս:

62. Հիմնադրամը գրավոր կամ հրապարակային գովազդի միջոցով չի կարող ներդրողներին խոստանալ դրական հատույց կամ Հիմնադրամի բաժնետոմսերի որևէ հաստատագրված գնով:

 

XIII. Վերակազմավորումը և լուծարումը

 

63. Հիմնադրամի վերակազմավորումը և լուծարումը կատարվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության դրույթներին համապատասխան:

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ 2

ՀՀ կառավարության

1994 թ. սեպտեմբերի 30-ի թիվ 469

որոշմամբ հաստատված կանոնադրության

 

ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ

 

   «------»----------------------199  թ.                  Քաղ. Երևան

 

---------------Ինվեստիցիոն հիմնադրամը (այսուհետև` Հիմնադրամ), ի դեմս

 

---------------մի կողմից, և ----------------- (այսուհետև` Կառավարիչ),

 

ի դեմս ------------- մյուս կողմից, կնքեցին սույն Պայմանագիրը հետևյալի

մասին:

 

Սույն Պայմանագրում մեծատառով օգտագործվող և ստորև այլ կերպ չսահմանված տերմինների նշանակությունը տրված է Ինվեստիցիոն հիմնադրամների մասին կանոնադրության 1-ին կետում:

 

Հոդված 1. Կառավարչի նշանակումը

 

1.1. Նշանակում: Հիմնադրամը Կառավարչին նշանակում է որպես Հիմնադրամի ներդրումների կառավարիչ և խորհրդատու` սույն Պայմանագրի դրույթներին համապատասխան: Կառավարիչն ընդունում է այդ նշանակումը և համաձայն է Հիմնադրամին մատուցել սույն Պայմանագրով նախատեսված ծառայությունները:

1.2. Վերջնական լիազորում: Կառավարչի կողմից սույն Պայմանագրի համաձայն մատուցվող ծառայությունները ենթակա են Հիմնադրամի Վարչության (այսուհետև` Վարչություն) և բաժնետերերի ընդհանուր ժողովի (Ընդհանուր ժողովի) վերջնական լիազորմանն ու վերահսկողությանը` սույն Պայմանագրին, Հիմնադրամի կանոնադրությանը և Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությանը համապատասխան:

 

Հոդված 2. Կառավարչի իրավունքներն ու

պարտականությունները

 

2.1. Կառավարչի իրավունքները:

Ա. Հաշվի առնելով սույն Պայմանագրի 1.2, 3.2 կետերի և 6 հոդվածի դրույթները, Կառավարիչը Հիմնադրամի ներդրումների կառավարման միակ պատասխանատուն է: Վարչության անդամները չեն կարող կատարել Հիմնադրամի արժեթղթերի, դրամական կամ այլ միջոցների որևէ ներդրում կամ ապաներդրում:

Բ. Վարչությունը պետք է ապահովի, որպեսզի լիազորագրով կամ այլ կերպ Կառավարիչին տրվեն Հիմնադրամի անունից փաստաթղթերի ստորագրման և այլ գործողությունների իրականացման համապատասխան լիազորություններ, որոնք անհրաժեշտ են Կառավարչի կողմից սույն Պայմանագրով, Հիմնադրամի կանոնադրությամբ և Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությամբ նախատեսված իր իրավունքներն ու պարտականությունները կատարելու համար:

Գ. Կառավարիչն իրավունք ունի Հիմնադրամի Պահառուին տալու Հիմնադրամի միջոցների տնօրինման վերաբերյալ հանձնարարականներ:

Դ. Այն դեպքում, երբ Վարչությունը` սույն Պայմանագրի 1.2., 3.2. կետերով կետերով կամ 6 հոդվածով նախատեսված իր իրավասություններն իրականացնելիս հրաժարվում է տալ իր համաձայնությունը Կառավարչի` ինվեստիցիոն կառավարման վերաբերյալ որևէ որոշմանը կամ առարկություններ ունի այդպիսի որոշման վերաբերյալ, ապա Վարչությունը` Կառավարչի գրավոր պահանջով, պարտավոր է անհապաղ ընդունել համապատասխան բանաձև, որում մանրամասնորեն բացատրվեն առարկության պատճառները, ինչպես նաև բաժնետերերին ներկայացվող` Հիմնադրամի հաջորդ հաշվետվության ժամանակ հրապարակել այդ բանաձևը, ընդ որում Կառավարչին պետք է հնարավորություն տրվի գրավոր ներկայացնել այդ բանաձևի վերաբերյալ իր դիտողությունները:

2.2. Ներդրումների կառավարում: Կառավարիչը սույն Պայմանագրով, Հիմնադրամի կանոնադրությամբ և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով իրականացնում է Հիմնադրամի կապիտալ ներդրումների կառավարումը: Կառավարիչը պատասխանատու է Հիմնադրամի արժեթղթերի և այլ միջոցների` վաճառքի վերաբերյալ բոլոր որոշումների համար: Կառավարիչը բոլոր հնարավոր միջոցները կձեռնարկի Հիմնադրամի շահերը պաշտպանելու և Հիմնադրամի ներդրումների արժեքի բարձրացնելու համար:

2.3. Հիմնադրամը ներկայացնելը: Կառավարիչը պարտավոր է`

ա) ներկայացնել Հիմնադրամը բոլոր այն ընկերություններում, որոնցում նա կատարել է ներդրումներ.

բ) Հիմնադրամի անունից իրացնել Հիմնադրամին պատկանող այլ ընկերությունների բաժնետոմսերի նկատմամբ բաժնետիրոջ բոլոր իրավունքները, ներառյալ այդ ընկերությունների բաժնետերերի ժողովներում` քվեարկությունը և նրանց խորհուրդների անդամների նշանակումը.

գ) ապահովել այլ ընկերությունների խորհուրդների անդամ հանդիսացող Հիմնադրամի ներկայացուցիչների մասնակցությունը այդ խորհուրդների նիստերին, ինչպես նաև այդ նիստերի արձանագրությունների պատրաստման աշխատանքներին:

2.4. Հաշվետվություններ և վերլուծություն: Կառավարիչը Վարչությանը պարբերաբար ներկայացնում է իր ներդրումների իրականացման և դրանք Հիմնադրամին ներկայացնելու մասին հաշվետվություններ և, մասնավորապես, պարտավոր է`

ա) յուրաքանչյուր շաբաթվա վերջում Վարչությանը ներկայացնել հաշվետվություն այդ շաբաթվա ընթացքում Հիմնադրամի անունից կնքված գործարքների վերաբերյալ.

բ) Հիմնադրամի յուրաքանչյուր ֆինանսական եռամսյակի ավարտից հետո 30 օրվա ընթացքում Վարչությանը ներկայացնել այլ ժամանակաշրջանում Հիմնադրամի գործունեության մասին հաշվետվություն, ներառյալ`

1) այդ ժամանակաշրջանում կատարված ինվեստիցիոն գործարքների ցուցակը.

2) այդ ժամանակաշրջանում տեղի ունեցած դրամագլխի աճի և կորստի մասին տեղեկանքը.

3) այդ ժամանակաշրջանում Հիմնադրամի ներդրումներում տեղի ունեցած փոփոխությունների մասին տեղեկանքը` կապված բաժնետոմսերի փոխանակման, պարգևատրային արժեթղթեր, բաժնետոմսերի գնման օպցիոն պայմանագրերի կամ ոչ դրամական շահաբաժինների և նման այլ գործարքների հետ.

4) այդ ժամանակաշրջանի վերջին օրվա դրությամբ Հիմնադրամի հաշվապահական հաշվեկշիռը, Միջոցների զուտ արժեքի մասին տեղեկանքը, ինչպես նաև այդ ժամանակաշրջանում ստացած եկամուտների մասին հաշվետվությունը.

5) երկրորդ և չորրորդ եռամսյակի հաշվետվությունների առնչությամբ` տվյալ և նախորդ եռամսյակում Հիմնադրամի կատարած բոլոր ծախսերի հաշվարկը` սույն Պայմանագրի 5.1. կետով սահմանված կարգով, ինչպես նաև հաջորդ երկու ֆինանսական եռամսյակում ակնկալվող ծախսերի նախահաշիվը.

6) տեղեկանք բոլոր այն գործարքների և վճարումների մասին, որոնք կատարվել են Կառավարչի կամ նրա Փոխկապված անձանց և այն ընկերությունների միջև, որոնց բաժնետեր էր այդ ժամանակ հանդիսանում Հիմնադրամը.

7) Վարչության գրավոր պահանջով` այդ ժամանակաշրջանում ներդրումների կառավարման առանձին որոշումներ ընդունելիս Կառավարչի օգտագործած վերլուծությունների համառոտ նկարագրությունը.

գ) Հիմնադրամի յուրաքանչյուր ֆինանսական տարվա ավարտից հետո 60 օրվա ընթացքում Վարչություն ներկայացնել այդ տարվա վերջին օրվա դրությամբ Հիմնադրամի Վերահսկիչի կողմից վավերացված հաշվապահական հաշվեկշիռը (և Միջոցների զուտ արժեքի մասին տեղեկանքը), ինչպես նաև այդ տարվա ընթացքում Հիմնադրամի ստացած եկամուտների մասին հաշվետվությունը.

դ) անհապաղ պատասխանել Վարչության նման տեսակի այլ գրավոր հարցումներին.

ե) Վարչությանը ցույց տալ անհրաժեշտ օգնություն Հիմնադրամի ինվեստիցիոն, գույքային, վարկային և շահաբաժնային խնդիրների ու քաղաքականության մշակման և սիստեմատիկ վերահսկողության հարցում:

զ) Վարչությանն անհապաղ տեղեկացնել Կառավարչի, Վարչության անդամների և գործադիր ղեկավարների կազմում տեղի ունեցած փոփոխությունների, ինչպես նաև որևէ այլ անձի կողմից Կառավարչի արժեթղթերի ավելի քան 5 տոկոսի ձեռքբերման մասին:

2.5. Կառավարչի վարչական պարտականությունները: Կառավարիչը պարտավոր է իրականացնել (ուղղակիորեն կամ իր կողմից նշանակված և Վարչության կողմից հաստատված ներկայացուցիչների կամ ենթակապալառուների միջոցով) Հիմնադրամի ամբողջ կառավարումն ու տնտեսական գործունեությունը, մասնավորապես`

ա) Հիմնադրամին ապահովել գրասենյակներով, աշխատակազմով ու գրասենյակային հարմարություններով, որոնք անհրաժեշտ են Հիմնադրամի գործունեության և Կառավարչի` սույն Պայմանագրով նախատեսված պարտականությունների կատարման համար.

բ) կազմակերպել Վարչության նիստերը և բաժնետերերի բոլոր հերթական և արտահերթ ընդհանուր ժողովները, ուղարկել դրանց օրակարգերն ու անցկացման մասին ծանուցումները.

գ) վերահսկել Հիմնադրամի հաշվապահական հաշվառման, ինչպես նաև Հիմնադրամի գործունեության համար Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ պահանջվող այլ փաստաթղթերի (ներառյալ բաժնետերերի գրանցման մատյանի) վարման աշխատանքը.

դ) վերահսկել Հիմնադրամի արժեթղթերի բաշխումը և շահաբաժինների վճարումը.

ե) վերահսկել Հիմնադրամի մասին տեղեկատվության, այդ թվում ազդագրերի, բրոշյուրների, ֆինանսական հաշվետվությունների, գովազդների և այլ նյութերի պատրաստման, տարածման և հրապարակման աշխատանքները.

զ) վերահսկել Հիմնադրամի ներդրումների կառավարման համար անհրաժեշտ պայմանագրային փաստաթղթերի պատրաստման աշխատանքները.

է) վերահսկել Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ պահանջվող Հիմնադրամի բոլոր տարեկան և այլ հաշվետվությունների նախապատրաստման աշխատանքները.

ը) Հիմնադրամի կանոնադրությամբ և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով հաշվարկել և հրապարակել Հիմնադրամի Միջոցների զուտ արժեքը.

թ) կատարել Վարչության հետ համաձայնեցված այլ ծառայություններ:

2.6. Մշտական խորհրդակցություններ.

Ա. Կառավարիչը պարտավոր է ապահովել իր պատասխանատու ղեկավարների կամ աշխատողների մշտապես խորհրդակցումը բաժնետերերի խոշոր խմբերի և պետական կառավարման մարմինների հետ` այդ խմբերի կամ մարմինների հիմնավորված պահանջով.

Բ. Կառավարիչը պարտավոր է ապահովել Վարչության հետ իր պատասխանատու ղեկավարների կամ աշխատողների պարբերաբար խորհրդակցությունների անցկացումը: Վարչությունն իր մեկ կամ մի քանի անդամներին կհանձնարարի Կառավարչի հետ պարբերաբար անցկացնել այդպիսի խորհրդակցություններ:

 

Հոդված 3. Ինվեստիցիոն սահմանափակումներ

 

3.1. Ինվեստիցիոն սահմանափակումներ: Կառավարիչը Հիմնադրամի անունից չպետք է կատարի Հիմնադրամի Կանոնադրության դրույթներին հակասող կամ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ արգելված որևէ գործողություն:

3.2. Առանց Վարչության նախնական գրավոր համաձայնության Կառավարիչը չի կարող Հիմնադրամի անունից տնօրինել Հիմնադրամի Միջոցների զուտ արժեքի 10 տոկոսը գերազանցող միջոցները:

3.3. Կառավարիչը պարտավոր է կատարել Հիմնադրամի Վարչության և ընդհանուր ժողովի բոլոր որոշումները:

3.4. Ապաներդրման պարտականություններ: 3.1 կետով նախատեսված սահմանափակումների խախտման դեպքում Կառավարիչը պարտավոր է հնարավոր բոլոր միջոցները ձեռնարկել այդ խախտումներն անհապաղ վերացնելու համար այնպես, որ նվազագույնի հասցվեն այդ միջոցների հետևանքով Հիմնադրամին պատճառվող վնասները:

 

Հոդված 4. Կառավարչի վարձատրությունը

 

4.1. Կառավարման վարձ և պարգևատրում.

Ա. Իր կողմից Պայմանագրով նախատեսված ծառայությունների իրականացման և 5.2. կետով նախատեսված ծախսերի կատարման դիմաց Կառավարիչը Հիմնադրամից ստանում է կառավարման տարեկան վարձ (կառավարման վարձ), որը կազմելու է ---- ամերիկյան դոլարի Դրամով արտահայտված համարժեքը` հաշվի առնելով 4.1. (բ) կետով նախատեսված սահմանափակումը.

Բ. Չնայած վերը նշվածին, որևէ մեկ տարվա ընթացքում Կառավարչին վճարվող ամբողջ գումարը չպետք է գերազանցի այդ տարվա հաշվարկով Հիմնադրամի Միջոցների զուտ արժեքի 3 տոկոսը: Այդ գումարի գերազանցման դեպքում համապատասխանորեն իջեցվում է կառավարման վարձը.

[Գ. Յուրաքանչյուր տարվա համար, որում Հիմնադրամը ստացել է զուտ շահույթ, կառավարման վարձի հետ մեկտեղ Կառավարչին պետք է վճարվի պարգևատրում (պարգևատրում), որը կկազմի այդ տարում Հիմնադրամի ստացած տարեկան զուտ շահույթի --------տոկոսը:]

Դ. Կառավարիչն իրավունք չունի Հիմնադրամից ստանալու կառավարման վարձից, պարգևատրումից և 5.1. կետի համաձայն իր կատարած և փոխհատուցման ենթակա հիմնավորված ծախսերի համար փոխհատուցումից բացի որևէ այլ վճար:

 

Հոդված 5. Վճարումներ և ծախսեր

 

5.1. Հիմնադրամի հաշվին կատարվող վճարումներն ու ծախսերը: Հիմնադրամի բոլոր հիմնավորված վճարումները, ծախսերը, մասնագետների վարձատրությունը, ինչպես նաև հարկերը և այլ պարտադիր պետական մուծումները, որոնք կապված են գործունեության հետևյալ ոլորտների հետ, պետք է կատարվեն ուղղակիորեն Հիմնադրամի կողմից, կամ, եթե կատարվել են Կառավարչի կամ վերջինիս ներկայացուցիչների կամ խորհրդատուների կողմից Հիմնադրամը պետք է փոխհատուցի Կառավարչին.

1) Հիմնադրամի կանոնադրության կամ սույն Պայմանագրի փոփոխումը.

2) Արժեթղթերի մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով Հիմնադրամի արժեթղթերի գրանցումը, բորսայում կամ գնանշման ծառայության կողմից դրանց գնանշումը, ինչպես նաև բրոքերային կոմիսիոն մուծումները.

3) Հիմնադրամի հարցերը (բացառությամբ կառավարման վարձի կամ պարգևատրման համար Կառավարչի կողմից մուծված կամ մուծման ենթակա շահութահարկը կամ եկամտահարկը), ներառյալ հարկերի հաշվարկման, իրավաբանական և հաշվապահական վերլուծության, հարկերի մուծման և փաստաթղթերի լրացման հետ կապված ծախսերը.

4) Հիմնադրամի Պահառուի հիմնական վարձատրությունը.

5) Հիմնադրամի Վարչության անդամների վարձատրությունը:

5.2. Կառավարչի հաշվին կատարվող վճարումներն ու ծախսերը: Բացառությամբ սույն Պայմանագրի 5.1. կետով նախատեսված դեպքերի, Կառավարիչը վճարում է Հիմնադրամի, Կառավարչի կամ վերջինիս ներկայացուցիչների և խորհրդատուների այն ծախսերը (ներառյալ` առանց սահմանափակման, աշխատողների վարձատրության, գործուղման, բնակեցման, ինչպես նաև Հիմնադրամի ու Կառավարչի հեռահաղորդակցման, գրասենյակների ու գրասենյակային սարքավորումների հետ կապված ծախսերը), որոնք առնչվում են Հիմնադրամի գործունեության և Կառավարչի` սույն Պայմանագրով նախատեսված պարտավորությունների կատարման հետ: Կառավարիչը Հիմնադրամից չի ստանում այդ վճարումների ու ծախսերի համար որևէ փոխհատուցում:

5.3. Տնօրենների վարձատրությունը: Տնօրենների աշխատավարձն ու ծախսերը, ինչպես նաև նմանատիպ այլ վճարումները, որոնք ստացել են Կառավարիչը կամ իր աշխատողները այն ընկերություններից, որոնցում Հիմնադրամն ունի Արժեթղթեր, պետք է փոխանցվեն Հիմնադրամին:

5.4. Կանխիկ դրամական պահուստ: Կառավարիչը պարտավոր է իր միջոցներից առանձնացնել և մշտապես պահել առնվազն ------- ԱՄՆ դոլարի` դրամով արտահայտված համարժեքին հավասար կանխիկ դրամական պահուստ` սույն Պայմանագրով Կառավարչին վերապահված ծախսերը վճարելու համար:

 

Հոդված 6. Սահմանափակումներ կառավարչի համար

 

6.1. Այլ Ինվեստիցիոն հիմնադրամներին խորհրդատվություն անելը: Կառավարիչը կամ իր հետ Փոխկապված անձանցից որևէ մեկը, առանց Վերահսկիչ Խորհրդի նախնական գրավոր թույլտվության, չի կարող ունենալ որևէ այլ Ինվեստիցիոն հիմնադրամի արժեթղթեր կամ այդպիսի հիմնադրամին մատուցել ներդրումների կառավարման հետ կապված ծառայություններ:

6.2. Երրորդ անձանց խորհրդատվություն անելը: Կառավարիչը կամ իր հետ Փոխկապված անձանցից որևէ մեկը իրավունք չունեն որևէ երրորդ անձին խորհրդատվություն անել կամ  տեղեկատվություն տրամադրել այնպիսի գործարքի վերաբերյալ, որի կողմերից մեկը այն ընկերությունն է, որի բաժնետոմսերի 10 կամ ավելի տոկոսը պատկանում է Հիմնադրամին կամ վերջինս կպատկանի այդ գործարքի արդյունքում, եթե Կառավարիչը Վարչությանը չտեղեկացնի այդ գործարքի հետ կապված ծառայությունների համար իր կամ իր հետ Փոխկապված անձի կողմից ստացվող վարձատրության չափի մասին, և եթե Կառավարիչը չստանա Վարչության` նշված խորհրդատվության ապահովման կամ տեղեկատվության տրամադրման գրավոր համաձայնությունը:

6.3. Ներդրում ընդունած ընկերությունները որպես պատվիրատուներ: Կառավարիչը կամ իր հետ Փոխկապված անձանցից որևէ մեկը` առանց Վարչության նախնական գրավոր համաձայնության, չի կարող կնքել ֆինանսավորման հատկացման, կառավարման խորհրդատվության, խորհրդատվական կամ ինվեստիցիոն բանկային ծառայությունների կամ նման այլ հարցերի վերաբերյալ որևէ գործարք կամ պայմանագիր այն ընկերության հետ, որում Հիմնադրամն ունի ավելի քան 5 տոկոս բաժնետոմսեր:

6.4. Շահագրգիռ կողմերի հետ գործարքները: Կառավարիչը կամ իր հետ Փոխկապված անձանցից որևէ մեկը, առանց Վարչության նախնական գրավոր համաձայնության, չեն կարող Հիմնադրամի անունից ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն կատարել ներդրումներ Կառավարչում կամ նրա հետ Փոխկապված որևէ անձում, Կառավարչի կամ նրա հետ Փոխկապված անձի կողմից կառավարվող Ինվեստիցիոն հիմնադրամում, որևէ ընկերությունում կամ ընկերակցությունում, որում Կառավարիչը, իր հետ Փոխկապված անձը կամ վերջիններիս կողմից կառավարվող Ինվեստիցիոն հիմնադրամն ունեն կամ նպատակ ունեն ձեռք բերելու տնտեսական շահեր, ինչպես նաև այդ անձանցից գնել կամ իրենց վաճառել որևէ միջոցներ:

6.5. Ինվեստիցիոն հնարավորությունների բաշխում: Կառավարիչը կամ իր հետ Փոխկապված անձանցից որևէ մեկը, առանց Վարչության նախնական գրավոր համաձայնության, չեն կարող իրենց հաշվին ուղղակի կամ անուղղակի ներդրումներ կատարել որևէ ընկերությունում կամ երրորդ անձանց խորհրդատվություն անել կամ օժանդակություն ցույց տալ որևէ ընկերությունում ներդրումների կատարման նպատակով, մինչդեռ կառավարիչն առավել ջանքեր չի գործադրել, որպեսզի հիմնադրամին տրվեր այդ ընկերություններում ներդրումներ կատարելու համանման և արդարացի հնարավորություն, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ նման ներդրումների կատարումն արգելված է Հիմնադրամի Կանոնադրությամբ կամ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ: Կառավարիչն իր եռամսյակային հաշվետվությունում պետք է նշի համապատասխան եռամսյակում Հիմնադրամի կողմից այդպիսի ներդրումների չկատարման պատճառները:

6.6. Գաղտնիություն: Կառավարիչը պարտավոր է համապատասխան միջոցներ ձեռնարկել (ներառյալ գաղտնիության մասին պայմանագրերի օգտագործումը) ապահովելու համար, որպեսզի իր կողմից Հիմնադրամի ինվեստիցիոն կառավարման կամ վերլուծության ծառայությունների մատուցման համար սույն Պայմանագրով սահմանված կարգով նշանակված անձինք (անկախ նրանից, թե այդ անձինք Կառավարչի աշխատողներն են, թե ոչ) պահպանեն Կառավարչի կողմից Հիմնադրամին մատուցված ինվեստիցիոն խորհրդատվության և վերլուծության գաղտնիությունը:

 

Հոդված 7. Դադարեցում

 

7.1. Պայմանագրի գործողության ժամկետը: Սույն Պայմանագրի գործողությունը ինքնաբերաբար դադարեցվում է Հիմնադրամի բաժնետերերի --------* տարեկան ընդհանուր ժողովի փակման օրը, եթե այն ավելի վաղ չի դադարեցվել սույն Պայմանագրի 7.2. կամ 7.3. կետով սահմանված կարգով:

7.2. Առանց պատճառաբանության դադարեցում: Սույն Պայմանագրի գործողությունը կարող է նաև դադարեցվել առանց այդ դադարեցման պատճառաբանման անհրաժեշտության`

1) Հիմնադրամի կողմից` Կառավարչին այդ մասին 30 օր առաջ գրավոր ծանուցելու միջոցով.

2) Կառավարչի կողմից` այդ մասին Հիմնադրամին 180 օր առաջ գրավոր ծանուցելու միջոցով:

7.3. Պատճառաբանությամբ դադարեցում:

Ա. Սույն Պայմանագրի գործողությունը Կառավարչի կողմից կարող է դադարեցվել Հիմնադրամին այդ մասին 60 օր առաջ գրավոր ծանուցելու միջոցով.

1) Հիմնադրամի կողմից կառավարման վարձի կամ պարգևատրման նախատեսված մուծումները չկատարելու դեպքում, եթե նա շարունակում է դրանց չկատարումը չվճարման մանրամասների մասին Կառավարչ գրավոր ծանուցումը ստանալուց հետո 60 օրվա ընթացքում.

2) Հիմնադրամի լուծարման (բացառությամբ Կառավարչի համար ընդունելի պայմաններով կամավոր լուծարման), նրա գույքը դատարանի կողմից նշանակված կառավարչին փոխանցվելու կամ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով Հիմնադրամն սնանկ ճանաչելու դեպքում.

Բ. Սույն Պայմանագրի գործողությունը Հիմնադրամի կողմից կարող է դադարեցվել Վարչության կողմից Կառավարչին այդ մասին գրավոր ծանուցում ուղարկելուց անմիջապես հետո.

1) Կառավարչի լուծարման, նրա գույքը դատարանի կողմից նշանակված կառավարչին փոխանցվելու դեպքում, կամ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով Կառավարչին սնանկ ճանաչելու դեպքում.

2) Կառավարչի կողմից սույն Պայմանագրի կոպիտ խախտման, ինչպես նաև նրա կողմից գործած խարդախության, անփութության կամ խաբեության դեպքում.

-----------

* Սույն Պայմանագրի ժամկետը սահմանվում է կողմերի համաձայնությամբ:

 

3) Կառավարչի լիցենզիայի չեղյալ հայտարարման կամ գործողության կասեցման դեպքում.

4) եթե դադարեցվում է [Կառավարչի վերջին սեփականատիրոջ (սեփականատերերի) անվանումը] կամ իր (իրենց) հետ Փոխկապված անձի (անձանց)` Կառավարչի բաժնեմասերի առնվազն 90 տոկոսի նկատմամբ սեփականության իրավունքը:

7.4. Դադարեցման հետևանքները:

Ա. Կողմերից որևէ մեկը մյուս կողմից չպետք է ստանա Պայմանագրի գործողության դադարեցման հետ կապված որևէ հատուկ վճար, եթե այդպիսի դադարեցումը կատարվել է սույն Պայմանագրի 7.3. կետին համապատասխան, ընդ որում սույն դրույթը որևէ առնչություն չունի կողմերից որևէ մեկի` սույն Պայմանագրի կամ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համաձայն վնասի հատուցում կամ ցանկացած այլ վճար ստանալու իրավունքների հետ.

Բ. Դադարեցումից անմիջապես հետո Կառավարիչը Հիմնադրամի կողմից նշանակված իրավահաջորդ կառավարչին կամ Հիմնադրամի Վարչության կողմից նշված այլ անձանց պարտավոր է փոխանցել Հիմնադրամի Կառավարչի տնօրինման կամ վերահսկողության տակ գտնվող բոլոր հաշվապահական փաստաթղթերը, գրանցման մատյանները, առևտրային փաստաթղթերն ու գրագրությունները, սույն Պայմանագրի 2.4. կետում նշված փաստաթղթերի ամբողջ փաթեթը, ինչպես նաև Վարչության կամ իրավահաջորդ կառավարչի կողմից հիմնավոր կարպով պահանջվող Հիմնադրամի գործունեությանն ու ներդրումներին վերաբերող ցանկացած այլ տեղեկատվություն:

 

Հոդված 8. Կառավարչի պատասխանատվությունը

 

8.1. Կառավարչի պատասխանատվությունը: Կառավարիչը Հիմնադրամի և նրա բաժնետերերի առջև Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համաձայն պատասխանատվություն է կրում իր կամ իր աշխատողների, գործադիր ղեկավարների կամ Վարչության անդամների կողմից գործած անփութության, խարդախության, հափշտակության, ինչպես նաև սույն Պայմանագրի կամ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության պահանջների խախտման հետևանքով Հիմնադրամին հասցված բոլոր վնասների համար:

 

Հոդված 9. Եզրափակիչ դրույթներ

 

9.1. Կիրառվող օրենքը: Սույն Պայմանագիրը կարգավորվում և մեկնաբանվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

9.2. Վեճերի լուծումը: Սույն Պայմանագրից բխող կամ սույն Պայմանագրի հետ առնչվող բոլոր վեճերը լուծվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

9.3. Պայմանագրի փոփոխումը.

Ա. Սույն Պայմանագիրը կարող է փոփոխվել միայն Հիմնադրամի և Կառավարչի միջև կնքված գրավոր պայմանագրով:

Բ. Սույն Պայմանագրի բոլոր փոփոխությունները ենթակա են հաստատման Վարչության և բաժնետերերի Ընդհանուր ժողովի կողմից, սակայն Ընդհանուր ժողովի հաստատման ենթակա չեն այն փոփոխությունները, որոնց կատարումն անհրաժեշտ է սույն Պայմանագրի դրույթները Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրության պահանջներին համապատասխանեցնելու համար:

9.4. Իրավունքների ու պարտականությունների փոխանցում: Սույն Պայմանագրով նախատեսված իրավունքներն ու պարտականությունները փոխանցման ենթակա չեն:

9.5. ծանուցումներ:

Ա. Սույն Պայմանագրով նախատեսված ծանուցումները պետք է լինեն գրավոր և ուղարկվեն տելեքսի, հեռապատճենահանման կամ սուրհանդակային ծառայության միջոցով կամ պատվիրված նամակով: Ծանուցումները պետք է ուղարկվեն հետևյալ հասցեներով կամ համապատասխան կողմի հայտնած որևէ այլ հասցեով.

1. Կառավարչին`

[անվանումը և հասցեն]

2. Հիմնադրամին`

[անվանումը և հասցեն]

Բ. Սույն կետի պահանջներին համապատասխան ուղարկված ծանուցումները համարվում են ստացված և իրավաբանական ուժ ունեցող իրենց ուղարկման օրվան հաջորդող օրը:

9.6. Հոդվածների և կետերի վերնագրերը սույն Պայմանագրում օգտագործվում են միայն հղումների կատարման նպատակով և չպետք է ազդեցություն ունենան սույն Պայմանագրի մեկնաբանման վրա:

9.7. Ամբողջ Պայմանագիրը: Սույն Պայմանագիրը կազմում և բովանդակում է կողմերի միջև կնքված ամբողջ պայմանագիրը և վերացնում է սույն Պայմանագրի առարկայի շուրջ կողմերի միջև նախկինում ձեռքբերված բոլոր պայմանավորվածությունները:

Սույն Պայմանագիրը կազմված է 2 օրինակից և ուժի մեջ է մտնում ստորագրման պահից:

 

Կողմերի հասցեները`

 

        Հիմնադրամի                                Կառավարչի

 

------------------------------             ----------------------------

------------------------------             ----------------------------

     (ստորագրությունը)                           (ստորագրությունը)

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
30.09.1994
N 469
Որոշում