Սեղմել Esc փակելու համար:
ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԸ ԵՎ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՑ ԲԽՈՂ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳ ...

 

29.12.2023 -

ԻՐՏԵԿ Սույն ակտի ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվը անհնար է որոշել, քանի որ ակտը ընդունող մարմնի կողմից չի կատարվել «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 23-րդ հոդվածի 7-րդ մասի` ընդունող մարմնի պաշտոնական կայքէջում իրավական ակտի հրապարակման օրը նշելու պահանջը:    

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

23 մայիսի 2019 թվականի N 672-Լ

 

i

ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԸ ԵՎ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՑ ԲԽՈՂ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Գեոդեզիական և քարտեզագրական գործունեության մասին» օրենքի 6-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետի պահանջները` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

(Նախաբանը փոփ. 13.10.23 թիվ 1583-Լ, 28.12.23 թիվ 2317-Լ որոշում)

1. Հաստատել`

1) «Ինտեգրված կադաստրի ստեղծման հայեցակարգը»` համաձայն N 1 հավելվածի.

2) «Ինտեգրված կադաստրի ստեղծման հայեցակարգից բխող միջոցառումների ծրագիրը»` համաձայն N 2 հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ն. Փաշինյան


2019 թ. հունիսի 5
Երևան

 

Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության
2019 թվականի մայիսի 23-ի
N 672-Լ որոշման

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ԿՈՄԻՏԵ

 

ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳ ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ

(Վերնագիրը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

 

1. ՄՇԱԿՈՂ ՄԱՐՄԻՆԸ

 

1. Ինտեգրված կադաստրի ստեղծման հայեցակարգը (այսուհետ` հայեցակարգ) մշակվել է Հայաստանի Հանրապետության կադաստրի կոմիտեի կողմից:

(1-ին կետը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

2. Հայեցակարգը մշակվել է ի կատարումն ՀՀ կառավարության 2018 թվականի սեպտեմբերի 6-ի N 1030-Լ որոշմամբ հաստատված` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2018-2022 թվականների գործունեության միջոցառումների ծրագրում ներառված ՀՀ կադաստրի կոմիտեի կողմից իրականացվող ծրագրերի:

(2-րդ փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

 

2. ՆԱԽԱԲԱՆ

 

3. Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության կառավարման մի շարք ոլորտներ կարգավորող իրավական ակտերով համապատասխան կառավարման մարմինների համար սահմանվել են իրենց ոլորտների կառավարման ներքո գտնվող օբյեկտների, գույքի և ռեսուրսների կադաստրների (ռեգիստրների) վարման գործառույթներ, սակայն դրանք հիմնականում չեն իրականացվել կամ իրականացվել են թերի, գործում են միմյանցից անկախ, տվյալները կրկնվում են, երբեմն լինում են իրարամերժ, ինչն էականորեն բարդացնում է կառավարման մարմիններին անհրաժեշտ տեղեկատվությամբ ապահովելու գործընթացը, իսկ երբեմն անհնար է դարձնում տարբեր տեղեկատվական շտեմարաններում առկա տեղեկատվության կամ տեղեկատվական համակարգերի օգտագործումը` կառավարման արդյունավետության, արդյունավետ ծրագրերի մշակման կամ պետական նշանակության ծրագրերի արդյունավետ իրագործման նպատակներով:

Հանրապետության բնական և տնտեսական ռեսուրսների արդյունավետ պլանավորման ու կառավարման համար անհրաժեշտ է ունենալ Հայաստանի Հանրապետության, նրա առանձին վարչատարածքային միավորների բնակչության տեղաբաշխման, արդյունաբերական ու գյուղատնտեսական ոլորտի տնտեսական զարգացման վիճակի և բնական ռեսուրսների, այդ թվում` հողային, ջրային, անտառային ռեսուրսների, բնության հատուկ պահպանվող տարածքների, անշարժ գույքի որակական, քանակական տվյալների, սեփականության սուբյեկտների, ճանապարհային ցանցի և ենթակառուցվածքների այլ տարրերի ու էկոլոգիական վիճակի մասին ամբողջական, հավաստի տեղեկատվություն:

Ոլորտային կադաստրների հաշվառման և գրանցման ենթակա գրեթե բոլոր տվյալները տարածական են կամ տարածական` քարտեզագրական հենք ունեն:

ՀՀ անշարժ գույքի կադաստրի կոմիտեն պետական կառավարման այն լիազորված մարմինն է, որի կանոնադրական գործառույթներն անմիջականորեն ուղղված են պետական նշանակության քարտեզագրական և տեղագրական համակարգերի ստեղծմանը, քարտեզագրական նպատակային ծրագրերի մշակմանը և իրականացմանը: Առանձնակի գործառույթներ են նաև անշարժ գույքի ծածկագրման (կոդավորման) համակարգի, պետական գրանցման ծածկագրերի մշակումն ու ներդրումը:

Անշարժ գույքի կադաստրի միասնական տեղեկատվական համակարգի ստեղծման և ներդրման նպատակով` ՀՀ կադաստրի կոմիտեի կողմից իրականացվել են Հայաստանի Հանրապետության տարածքում միասնական կոորդինատային համակարգի մշակման և ներդրման, ինչպես նաև միասնական գեոդեզիական հիմքի ապահովման, համայնքների քարտեզագրման ու թվային քարտեզների ստեղծման, Հայաստանի Հանրապետության տարածքի օդալուսանկարահանման և արբանյակային լուսանկարահանման ավալների թվայնացման աշխատանքներ, պարբերաբար իրականացվում են բարձունքային և պլանային հիմքի թարմացման և խտացման, անշարժ գույքի շուկայի համակարգված դիտարկումներ, որոնց արդյունքում սահմանվել է գոտիականություն` ըստ գույքի արժեքի և գտնվելու վայրի: Ավարտված են նաև անշարժ գույքի կադաստրային գործերի թվայնացումը (ստեղծվել է էլեկտրոնային արխիվ), կադաստրային քարտեզների վարման ու անշարժ գույքի գրանցման ավտոմատացված համակարգի ներդրման աշխատանքները և այլն:

ՀՀ կառավարության 2018 թվականի սեպտեմբերի 6-ի N 1030-Լ որոշմամբ հաստատված` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2018-2022 թվականների գործունեության միջոցառումների ծրագրով նախատեսվել է ՀՀ կադաստրի կոմիտեի կողմից իրականացնել մի շարք ծրագրեր, որոնց շնորհիվ հիմք կդրվի առցանց, ինքնաշխատ, անթուղթ անշարժ գույքի կադաստրին, կստեղծվեն Հայաստանի Հանրապետության ամբողջ տարածքի օդալուսանկարները (օրթոֆոտոհատակագծերի-պիկսելի չափը երկրի մակերևույթի վրա` 20 սմ ճշտությամբ), կճշտվի և ավարտին կհասցվի Հայաստանի Հանրապետության քաղաքների երկրատեղեկատվական համակարգի քարտեզագրական հիմքը, կստեղծվի ժամանակակից պահանջներին բավարարող բազային երկրատեղեկատվական համակարգ: Ըստ այդմ` կոմիտեն ի զորու կլինի բոլոր ոլորտների տեղեկատվական շտեմարանները ապահովելու տարածական հիմքով և գրանցվող տվյալների ծածկագրման, պահպանման և օգտագործման տրամադրելու մեթոդաբանական համակարգով:

Ակնհայտ է, որ ոլորտային կադաստրների վարումը անհամեմատ ավելի արդյունավետ կարող է լինել` դրանց ամբողջական, միասնական, մեկտեղված համակարգի մեջ ընդգրկելով. այն փոխկապակցված և փոխհամաձայնեցված կադաստրների և ռեգիստրների համալիր է` ընդհանուր և միասնական մեթոդաբանական սկզբունքներով, տեխնիկական, ծրագրային և տեղեկատվական հիմքով:

(3-րդ կետը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

 

3. ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՆ ՈՒ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

4. Հայաստանի Հանրապետությունում ինտեգրված կադաստրի ստեղծումը և ներդրումը հնարավորություն են տալիս Հայաստանի Հանրապետության, նրա առանձին վարչատարածքային միավորների, ինչպես նաև առանձին ճյուղերի կառավարման խնդիրների լուծման ժամանակ կառավարման մարմիններին տրամադրել տարաբնույթ, սակայն համակարգված և հավաստի տարածական տեղեկատվություն, որր թույլ կտա իրականացնել իրավիճակի համալիր և համաժամանակյա վերլուծություն (տե՛ս գծապատկեր 1):

Բազմաբնույթ, հավաստի և հասանելի տեղեկատվությունը զգալի նպաստավոր միջավայր կարող է ստեղծել ազատ մրցակցային տնտեսական գործունեության մասնակիցների համար:

5. Հայաստանի Հանրապետությունում ինտեգրված կադաստրի ստեղծումը և ներդրումը կնպաստի`

1) կառավարման համար անհրաժեշտ միասնական տարածական և կադաստրային տվյալների հավաքագրմանը, մշակմանը և օգտագործմանը.

2) Հայաստանի Հանրապետության մարզերի, համայնքների և նրա առանձին տարածքների տնտեսական զարգացման արդյունավետ ծրագրերի մշակմանը.

3) տնտեսության տարբեր ոլորտներում օգտագործվող կադաստրային տվյալների կրկնության և տվյալների հակասականության բացառմանը.

4) տարածական տվյալների պահուստային պատճենների ստեղծման գործընթացի հեշտացմանը, օպերատիվության բարձրացմանը և ծախսերի նվազմանը.

5) տարածական տվյալների մատչելիության ապահովմանը.

6) հանրության համար տեղեկատվության հասանելիության ապահովմանը.

7) տվյալների լրիվության, հավաստիության, ճշտության ստուգման ներքին մեխանիզմների մշակմանը.

8) շահատու մարմնին ամբողջական տարածական տեղեկատվության տրամադրման ժամանակի և աշխատատարության կրճատմանը` ինքնաշխատ հասանելիության ապահովման շնորհիվ:

 

4. ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ԵՎ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

 

6. Ինտեգրված կադաստրի ստեղծմանը և ներդրմանն առնչվող նորմատիվ իրավական ակտերը լայն ընդգրկում ունեն.

1) Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքեր`

ա. Հողային օրենսգիրք,

բ. Անտառային օրենսգիրք,

գ. Ջրային օրենսգիրք,

դ. Ընդերքի մասին օրենսգիրք.

2) Հայաստանի Հանրապետության օրենքներ`

ա. «Բնության հատուկ պահպանվող տարածքների մասին»,

բ. «Թափոնների մասին»,

գ. «Բուսական աշխարհի մասին»,

դ. «Պատմության և մշակույթի անշարժ հուշարձանների ու պատմական միջավայրի պահպանության և օգտագործման մասին»,

ե. «Քաղաքաշինության մասին»,

գ. «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին»,

է. «Գեոդեզիայի և քարտեզագրության մասին»,

ը. «Կենդանական աշխարհի մասին»,

թ. «Որսի և որսորդական տնտեսության վարման մասին».

3) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշումներ և այլ իրավական ակտեր`

ա. «Ջրային ռեսուրսների պետական կադաստրի վարման կարգը հաստատելու և ՀՀ կառավարության 2003 թ. հուլիսի 23-ի N 1060-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» ՀՀ կառավարության 2017 թ. փետրվարի 2-ի N 68-Ն որոշում,

բ. «Անտառային պետական կադաստրի վարման և անտառների պետական հաշվառման ու տվյալների տրամադրման կարգը սահմանելու մասին» ՀՀ կառավարության 2008 թ. փետրվարի 7-ի N 133-Ն որոշում,

գ. «Ջրային պետական կադաստրի վարման տեխնիկական իրականացումը մրցութային կարգով մասնավոր օպերատորին հանձնելու կարգն ու պայմանները հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 2003 թ. հուլիսի 23-ի N 1060-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» ՀՀ կառավարության 2005 թ. մայիսի 5-ի N 571-Ն որոշում,

դ. «Բնության հատուկ պահպանվող տարածքների պետական կադաստրի վարման կարգը սահմանելու մասին» ՀՀ կառավարության 2008 թ. մարտի 20-ի N 259-Ն որոշում,

ե. «Բնության հուշարձանների գույքագրման, անձնագրավորման և ցանկի հաստատման ծրագրի մշակման գծով 2005 թվականի պետական պատվերը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 2005 թ. ապրիլի 7-ի N 406-Ն որոշում,

զ. «Թափոնների պետական կադաստրի վարման կարգը սահմանելու մասին» ՀՀ կառավարության 2007 թ. հունվարի 18-ի N 144-Ն որոշում,

է. «Բուսական աշխարհի պետական կադաստրի վարման մեթոդական ուղեցույցը հաստատելու մասին» ՀՀ բնապահպանության նախարարի 2009 թ. հուլիսի 13-ի N 140-Ն հրաման,

ը. «ՀՀ բուսական աշխարհի պետական կադաստրի զարգացման 2010-2015 թվականների համալիր ծրագրին հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության 2009 թ. օգոստոսի 13-ի N 33 արձանագրային որոշում,

թ. «Բուսական աշխարհի պետական կադաստրի տվյալների տրամադրման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 2009 թ. հուլիսի 23-ի N 831-Ն որոշում,

ժ. «Օգտակար հանածոների հանքավայրերի և երևակումների պետական կադաստրի վարման կարգը սահմանելու և ՀՀ կառավարության 2006 թ. սեպտեմբերի 14-ի N 1490-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» ՀՀ կառավարության 2012 թ. նոյեմբերի 22-ի N 1571-Ն որոշում,

ժա. «Հայաստանի Հանրապետության երկրատեղեկատվական համակարգի ստեղծման և վարման հայեցակարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 2005 թ. հունվարի 20-ի N 197-Ն որոշում,

ժբ. «Պատմության և մշակույթի անշարժ հուշարձանների պետական կադաստրի վարման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 2009 թ. փետրվարի 5-ի N 104-Ն որոշում,

ժգ. «Պետական քաղաքաշինական կադաստրի վարման և քաղաքաշինական գործունեության մոնիթորինգի անցկացման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 1999 թ. դեկտեմբերի 31-ի N 802 որոշում,

ժդ. ՀՀՇՆ 1-2.03-03 «ՀՀ պետական քաղաքաշինական կադաստր» շինարարական նորմերի հաստատման մասին ՀՀ քաղաքաշինության նախարարի 2003 թ. հունիսի 5-ի N 38-Ն հրաման,

ժե. «Կենդանական աշխարհի պետական կադաստրի վարման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 2008 թ. նոյեմբերի 13-ի N 1441-Ն որոշում,

ժգ. «Կենդանական աշխարհի պետական կադաստրի տվյալների տրամադրման կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 2009 թ. հուլիսի 23-ի N 832-Ն որոշում,

ժէ. «Կենդանական աշխարհի պետական կադաստրի վարման մեթոդական ուղեցույցը հաստատելու մասին» ՀՀ բնապահպանության նախարարի 2009 թ. հուլիսի 16-ի N 145-Ն հրաման:

7. Ինտեգրված կադաստրի ստեղծման և ներդրման ծրագրից ելնելով` ըստ անհրաժեշտության կարող են փոփոխություններ կատարվել վերը շարադրված նորմատիվ իրավական ակտերում:

 

5. ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ԵՎ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՓՈՒԼԵՐԸ

 

8. Տվյալների տարածական հղմամբ, աշխարհագրական հարաչափեր ունեցող ճյուղային կադաստրների և ռեգիստրների միավորմամբ` մեկ ինտեգրված միասնական պետական կադաստրի ստեղծում, որն իրականացվելու է հետևյալ փուլերով`

1) ռազմավարության ծրագրի մշակում.

2) համակարգի տեղեկատվական անվտանգության ապահովման միջոցառումների մշակում, ըստ միջազգայնորեն ճանաչված ստանդարտների` մասնավորապես ISO 27000 շարքից.

3) ծրագրային ապահովման տեխնիկական առաջադրանքի կազմում, մշակում և ներդրում, հայեցակարգով առաջադրվող պայմաններից բխող օրենսդրական փոփոխությունների նախագծերի մշակում.

4) պիլոտային ոլորտային կադաստրի ստեղծում և ներդրում.

5) հայեցակարգով նախատեսված կադաստրների ինտեգրված համակարգի ստեղծում:

(8-րդ կետը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

 

6. ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ ԵՎ ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ

 

9. Ինտեգրված կադաստրի համակարգը ներառում է պետական կառավարման հետևյալ մարմինները`

1) ՀՀ կադաստրի կոմիտե` մշակող և պատասխանատու կատարող.

2) ՀՀ շրջակա միջավայրի նախարարություն

3) ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն.

4) ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն.

5) ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտե:

Դրանք համապատասխան իրավական ակտերով իրականացնում են իրենց ոլորտների կառավարման ներքո գտնվող օբյեկտների, գույքի և ռեսուրսների կադաստրների վարման գործառույթներ:

Համայնքների կադաստրային գործառույթների իրականացման հարցերի կապակցությամբ որպես լիազորված մարմին ներգրավվում է ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը:

(9-րդ կետը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

10. ՀՀ կադաստրի կոմիտեի` որպես պետական կառավարման լիազորված մարմնի հիմնական խնդիրներն ու գործառույթներն են`

1) գույքի և դրա նկատմամբ իրավունքների ու սահմանափակումների, գեոդեզիայի և քարտեզագրության մասին տեղեկատվական համակարգերի ստեղծումն ու Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով տեղեկատվության կառավարումը, տվյալների մատչելիությունը, օբյեկտիվության և անընդհատության ապահովումը.

2) իր իրավասության սահմաններում հողային քաղաքականության, հողային ռեսուրսների կառավարման սկզբունքների մշակումը.

3) պետական նշանակության գեոդեզիական և քարտեզագրական նպատակային ծրագրերի մշակումը և իրականացումը.

4) անշարժ գույքի ծածկագրման (կոդավորման) համակարգի, պետական գրանցման ծածկագրերի մշակումն ու ներդրումը.

5) գեոդեզիայի և քարտեզագրության, աշխարհագրական անվանումների, երկրատեղեկատվական համակարգերի ստեղծման, գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման, գնահատման, կադաստրային քարտեզագրման ոլորտներում համաշխարհային փորձի ուսումնասիրումն ու ներդրումը.

6) ինտեգրված կադաստրի ստեղծմանն է տրամադրում կոմիտեի տեղեկատվական բազան` ճշգրտված քարտեզագրական հենքով, մշակում և համաձայնեցնում է տվյալների հավաքագրման, դասակարգման և ծածկագրման միասնական կանոնները. կոմիտեն իրականացնում է ինտեգրված կադաստրի բոլոր տվյալների պետական գրանցումը (ռեգիստր) և պահպանումը.

7) ոլորտների պետական կառավարման լիազորված մարմինները ՀՀ կառավարության որոշումներով իրենց վերապահված լիազորությունների շրջանակում, միասնական կանոնների համաձայն, իրականացնում են ոլորտային կադաստրների տվյալների հավաքագրումը, մշակումը և գրանցումից հետո դրանց վարումը. տվյալների թարմացումը, լրացումներն ու փոփոխությունները կատարվում են նույն կարգով:

(10-րդ կետը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

11. ՀՀ շրջակա միջավայրի նախարարությունը վերը նշված եղանակով կազմում և վարում է անտառային (2008 թ. N 133-Ն), ջրային ռեսուրսների (2017 թ. N 68-Ն), բնության հատուկ պահպանվող տարածքների (2008 թ. N 259-Ն), թափոնների (2007 թ. N 144-Ն), բուսական աշխարհի (2008 թ. N 1440-Ն), կենդանական աշխարհի (2008 թ. N 1441-Ն) պետական կադաստրները:

(11-րդ կետը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

12. ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը` օգտակար հանածոների հանքավայրերի և երևակումների (2012 թ. N 1571-Ն) պետական կադաստրը:

(12-րդ կետը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

13. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը` պատմության և մշակույթի անշարժ հուշարձանների պետական կադաստրը (2009 թ. N 104-Ն):

(13-րդ փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

14. ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեն` պետական քաղաքաշինական կադաստրը (1999 թ. N 802)

14.1. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարություն` գյուղատնտեսական հողատեսքերի կադաստր (ՀՀ նախարարների խորհրդի 1991 թ. մարտի 6-ի N 179 որոշում):

(14.1-րդ կետը լրաց. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

15. Անհրաժեշտ է նաև ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության և ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարության մասնակցությունը ինտեգրված կադաստրի ստեղծման ծրագրին հենց առաջին փուլից, չնայած որ բացակայում են որոշակի կադաստրներ (ռեգիստրներ) վարելու նրանց լիազորությունները սահմանող իրավական ակտերը:

Ինչ վերաբերում է ՀՀ վիճակագրական կոմիտեին, վերջինս պատրաստակամություն է հայտնել զուտ մեթոդաբանական օժանդակություն ցուցաբերելու վարչական ռեգիստրների ձևավորման աշխատանքներում` ցանկացած գրավոր հայտի պարագայում:

16. Ինտեգրված կադաստրի համակարգն ունենալու է նախապես ծրագրված հնարավորություն` հետագայում ըստ անհրաժեշտության և իրավական համապատասխան կարգավորմամբ իր մեջ ներառելու նաև տեղեկատվական այլ շտեմարաններ, ինչպես օրինակ` էլեկտրական էներգիայի և բնական գազի հաղորդման (փոխադրման) ու բաշխման, ջրամատակարարման և ջրօգտագործման համակարգերի, ճանապարհային ցանցերի և այլ գույքային կամ ռեսուրսային համակարգերի վերաբերյալ:

17. Ինտեգրված կադաստրի համակարգի ստեղծմամբ և ներդրմամբ ակնկալվում են հետևյալ արդյունքները`

1) ինքնաշխատ ամբողջական տեղեկատվական ռեսուրսի ստեղծում` փոխկապակցված տեղեկատվական փաստաթղթերի հիման վրա.

2) տարածքների, տնտեսության, բնական պաշարների, բնապահպանական, քաղաքաշինական և այլ գործընթացների արագ և արդյունավետ կառավարում.

3) իրական համաժամանակյա ռեժիմում փոխկապակցված, հավաստի տեղեկության միջոցով իրավիճակի համալիր վերլուծությամբ հիմնավորված որոշումների ընդունում` կրճատելով համաձայնեցումների գրավոր ձևերին տրամադրվող ժամանակը.

4) ֆինանսական միջոցների և աշխատանքային ռեսուրսների խնայողություն.

5) հասարակության իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում.

6) առաջավոր ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների և տեխնիկական միջոցների ներդրման արագություն և արդյունավետություն:

 

7. ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԵՆՔԸ

 

18. Ինտեգրված կադաստրը միասնական գեոդեզիական կոորդինատային հիմքով առանձին քարտեզագրական շերտերի և շերտային խմբերի երկրատեղեկատվական համակարգ (ԵՏՀ) է` տվյալների պահեստավորման, պահպանման, հասանելիության և համակարգի շահագործման կենտրոնացված կառուցվածքով:

19. Քարտեզագրական շերտը որպես միավոր կարող է լինել`

ա. ամբողջական (ռեալ) ընդհանուր կոորդինատային համակարգում առանձնացված տարածական մոդել` սեփական տիպային և ատրիբուտիվ կառուցվածքով, մեկ այլ ամբողջական շերտի նկատմամբ որոշակի կախվածությամբ կամ անկախ, օրինակ` վարչատարածքային սահմանների շերտ կամ տարածագնահատման գոտևորման շերտ,

բ. մասնակի (վիրտուալ), գոյություն ունեցող ամբողջական շերտի շրջանակներում առանձին ատրիբուտիվ մոդել` կառավարման առանձնացված հասանելիությամբ, օրինակ` անշարժ գույքի միավորների շերտին կից քաղաքաշինական անձնագրավորման (շենք, շինություն) կամ շինարարության թույլտվության (հողամաս) առանձին ատրիբուտիվ մոդելներ:

20. Քարտեզագրական շերտերի խմբերը բաժանվում են երկու հիմնական մասի` ըստ տվյալների առաջնահերթության (տե՛ս գծապատկեր 2)`

1) բազային երկրատեղեկատվական համակարգ.

2) ոլորտային (թեմատիկ) շերտեր.

3) (ենթակետն ուժը կորցրել է` համաձայն 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշման)

Բազային երկրատեղեկատվական համակարգը բաղկացած է 3 ենթախմբից` ա) բազմասպեկտրալ օրթոֆոտոհատակագծեր, բ) անշարժ գույքի կադաստրային քարտեզներ (վարչատարածքային միավորներ), զ) տեղագրական քարտեզներ:

Ոլորտային (թեմատիկ) շերտերը ենթադրում են ոլորտների կառավարման ներքո գտնվող օբյեկտների, գույքի և ռեսուրսների կադաստրներ, ինչպես նաև տնտեսության արդյունավետ կառավարմանն անհրաժեշտ երկրատեղեկատվական թեմատիկ նյութեր: Ոլորտային շերտերի ցանկը, ի տարբերություն բազայինի, ենթակա է վերադասավորման:

(նախադասությունը հանվել է 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

21. Ինտեգրված կադաստրի մաս են կազմում նաև այն տվյալների ոեգիստրները, որոնք բազային ԵՏՀ-ի ենթախմբերի բաղկացուցիչ մասն են`

1) կադաստրային արխիվ (անշարժ գույքի կադաստրային քարտեզներ).

2) հասցեների ռեգիստր (անշարժ գույքի կադաստրային քարտեզներ).

3) աշխարհագրական անունների և անվանումների ռեգիստր (տեղագրական քարտեզներ):

22. Ինտեգրված կադաստրը պետք է ապահովված լինի բազային ԵՏՀ-ի համար անհրաժեշտ բոլոր արտաքին ռեգիստրների հասանելիությամբ: Ցանկը ենթակա է քննարկման համակարգի ներդրման ամբողջ ընթացքում:

23. Նախատեսվում է մշակել Ազգային տարածական տվյալների ենթակառուցվածք` (ԱՏՏԵ/NSDI) ստանդարտ: Այն նախատեսվում է մշակել գոյություն ունեցող ԵՄ INSPIRE դիրեկտիվների հիման վրա և մասնակիորեն լրացնել արդեն փոխառած կամ տեղայնացված գործող տարածական մետատվյալներից` նախապես խմբագրմամբ և միասնականացմամբ: Ազգային տարածական տվյալների ենթակառուցվածքը ինտեգրված կադաստրի ներդրման անհրաժեշտ և հիմնարար պայման է:

24. Ինտեգրված կադաստրի հետ համատեղ գործելու է և հասանելի է լինելու նաև ՀՀ հասցեների միասնական ռեգիստրը, որի լիակատար գործարկումը ենթադրում է հասցեների տարածական (աշխարհագրական) հղումը` երկրատեղեկատվական համակարգի հետ փոխկապակցմամբ: Այսպիսով` հասցեների միասնական ոեգիստրը կարող է ունենալ թե՛ տեքստային (ոչ տարածական), թե՛ տարածական (ԵՏՀ տրամաբանությամբ) առանձին հասանելիություն:

Ինտեգրված կադաստրը նաև կարող է հանդիսանալ հարթակ` համայնքների և լիազորված գերատեսչությունների կողմից հասցեների ռեգիստրի տարածական (աշխարհագրական) հղմամբ վարման, նոր հասցեների վարույթների անցկացման և որոշումների կայացման համար:

25. Ինտեգրված կադաստրի ավալների պահոցի հիմքում պետք է լինեն տվյալների ռելացիոն բազաներ և տվյալների բազաների կառավարման ռելացիոն համակարգեր (ՏԲԿՌՀ), որոնք տարածական տվյալների դեպքում պետք է ունենան համապատասխան կիրառման հնարավորություն: Պահոցի հիմքում պետք է ներդրված լինի մուտքագրման պատճենման համակարգ (Copy-on-Write), ինչը թույլ չի տա փոփոխության ենթարկել երբևէ մուտքագրված որևէ տվյալ` թույլատրելով նոր տվյալների մուտքը միայն որպես պատճեն: Պահոցը պետք է ունենա նաև փոփոխությունների ընթացիկ հայելային, ինչպես նաև ամբողջական պահոցի պարբերական, պահուստային պատճենում:

Տվյալ համակարգը մշտապես ակտուալ ինտեգրացիոն իրավիճակ ունենալու, ինչպես նաև համակարգի պատմության ցանկացած կետի ժամանակային առանցքով վերադառնալու հնարավորություն կտա:

26. Նախատեսվում է ոլորտային համապատասխան հանձնաժողովների, ներգերատեսչական և միջգերատեսչական կոլեգիալ որոշումներ պահանջող տարածական և ոչ տարածական տվյալների ստեղծման կամ խմբագրման համար ստեղծել տվյալների տրամադրման հիմնավորումների հավաքագրման և որոշումների կայացման հարթակ` օգտագործելով Ինտեգրված կադաստրի ԵՏՀ միջոցները: Բազմաշերտ քարտեզագրական և ֆոտոհատակագծային արխիվային բազայի մեկ միասնական երկրատեղեկատվական համակարգից օգտվելը կբացառի տվյալների անհամապատասխանության դեպքերը և կնպաստի արագ ու անսխալ որոշումների կայացմանը, ինչպես օրինակ` հողերի նպատակային նշանակության փոփոխությունների դեպքերում:

27. Ինտեգրված կադաստրի հասանելիությունը պետք է կարգավորվի ընդհանուր անվտանգության համակարգով, թույլատրման կամ սահմանափակման խմբերով և տվյալների հասանելիության շրջանակներում հավելվածի ծրագրավորման ինտերֆեյսով (API):

 

8. ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ԵՎ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԸ

 

28. Ինտեգրված կադաստրի ստեղծման և ներդրման համար օգտագործվում են պետական բյուջեի, դրամաշնորհների և ՀՀ կադաստրի կոմիտեի ֆինանսական միջոցները:

Պահանջվող ֆինանսական միջոցների չափը կճշտվի ինտեգրված կադաստրի ստեղծման և ներդրման ծրագրի կազմման ընթացքում:

(28-րդ կետը փոփ. 17.12.20 թիվ 2124-Ն որոշում)

 

9. ԱՄՓՈՓ ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

 

29. Այսպիսով` ինտեգրված կադաստրի ստեղծման հայեցակարգը կարևոր փաստաթուղթ է ոլորտի հետագա կայուն զարգացման ու միասնականության ապահովման համար: Այն պետք է հիմք հանդիսանա ոլորտի քաղաքականության և ռազմավարության մշակման համար: Ոլորտի արդյունավետ քաղաքականության և ռազմավարության մշակման համար անհրաժեշտ է գործընթացներում ներգրավել բոլոր շահագրգիռ կողմերին, նրանց հետ համագործակցել, ինչպես նաև մշտապես հետևել միջազգային փորձի լավագույն օրինակներին, պարբերաբար ուսումնասիրել դրանք:

30. Ինտեգրված կադաստրի ներդրումը հնարավորություն կտա համակարգելու Հայաստանի Հանրապետության տարածքում առկա տարածական տվյալները և համակարգի հետագա զարգացման հաշվին դրանում ընդգրկելու հանրապետությունում առկա բոլոր թվային և ոչ թվային տեղեկությունները: Կկրճատվի առանձին ծրագրերի համար առկա տվյալների հավաքագրման ժամանակը, կբարձրանան առկա տվյալների հետ աշխատանքի արդյունավետությունը և ճշտությունը, որի հաշվին հնարավոր կլինի բարձրացնել վերլուծական աշխատանքների արդյունքում ստացված նախնական եզրակացությունների և արդյունքների որակը` հասնելով ծրագրի մշակման ընթացքում և իրականացման մեկնարկից առաջ ստացվող տվյալների առավել բարձր մակարդակի հավաստիության: ինտեգրված կադաստրի ստեղծումն ու ներդրումը կտրուկ կնվազեցնեն մարդկային գործոնի ազդեցությունը ծրագրերի մշակման ելակետային տվյալների վրա, և հնարավոր կլինի նվազեցնել պետական նշանակության ցածր արդյունավետության ծրագրերի մեկնարկի հավանականությունը տվյալների միասնական կառավարման հնարավորությունը կօգնի վեր հանելու այնպիսի խնդիրներ, որոնք վերաբերում են մի քանի ոլորտների, և որոնց վերհանման համար առանձին կադաստրների առկայությունը խոչընդոտ էր նախկինում: Կբացառվի տարբեր մարմինների կողմից մեկ խնդրի լուծման ուղղությամբ մի քանի զուգահեռ ծրագրերի իրականացումը, և ամենակարևորը` այդ ծրագրերի տարբեր ելքային արդյունքների ստացումը:

31. Նոր ծրագրերի իրականացման հաշվին կկատարվի տվյալների միասնական թարմացում, որի հաշվին հնարավոր կլինի խուսափել տարբեր մարմինների կողմից վարվող կադաստրներում առկա տվյալների թարմության տարբեր մակարդակներից: Ինտեգրված կադաստրի հիմքի վրա կկարողանանք մշակել նոր թվային գործիքներ ՀՀ տնտեսությունը ավելի թվային դարձնելու և կառավարելիությունը բարձրացնելու համար:

32. Ըստ նախնական հաշվարկների` ինտեգրված կադաստրի ստեղծման և ամբողջական ներդրման համար անհրաժեշտ կլինի հինգ տարի:

 

Գծապատկեր 1

 

Գծապատկեր 1

 

Գծապատկեր 2

(գծապատկերը փոփ. 17.12.20 թիվ  2124-Լ որոշում)

 

(Հավելված N 1-ը փոփ. և լրաց. 17.12.20 թիվ 2124-Լ որոշում)

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2019 թվականի մայիսի 23-ի

N 672-Լ որոշման

 

ԾՐԱԳԻՐ

ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ԿԱԴԱՍՏՐԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՑ ԲԽՈՂ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

Միջոցառման իրականացմանն ուղղված քայլերը

Ակնկալվող արդյունքը

Պատասխանատու

կատարողը

Համակատարողը

Ժամկետը

Ֆինանսավորման աղբյուրը և կանխատեսվող չափը

1. ՀՀ վարչապետի որոշման նախագիծ` միջգերատեսչական հանձնաժողովի ստեղծման և աշխատակարգի հաստատման մասին

գործընկեր մարմինների շրջանում աշխատանքների համակարգված պլանավորում

և իրականացում

ՀՀ կադաստրի կոմիտե

1. ՀՀ շրջակա միջավայրի

նախարարություն

2. ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական

արդյունաբերության նախարարություն

3. ՀՀ տարածքային կառավարման և

ենթակառուցվածքների

նախարարություն

4. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

5. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարություն

6. ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարություն

7. ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտե

8. ՀՀ ոստիկանություն

9. Երևանի քաղաքապետարան (համաձայնությամբ)

10. Ենթա-կառուցվածքներ տնօրինող

կազմակերպություններ (համաձայնությամբ)

2019 թ.

հունիս

Ֆինանսավորում չի պահանջվում:

2. Առկա իրավական հենքի և իրականացված ծրագրերի գույքագրում, միջազգային փորձի ուսումնասիրման հիման վրա ռազմավարական ծրագրի մշակում և ներկայացում ՀՀ կառավարության հաստատմանը

ինտեգրված կադաստրի ստեղծման ռազմավարական ծրագիր

2020 թ.

դեկտեմբեր

Ֆինանսավորում չի պահանջվում:

3. Համակարգի տեղեկատվական

անվտանգության ապահովման միջոցառումների մշակում` ըստ միջազգայնորեն ճանաչված ստանդարտների`

մասնավորապես ISO 27000 շարքից

   

11. ՀՀ ազգային

անվտանգության

ծառայություն

2019 թ.

օգոստոս

5 մլն դրամ

4. Ինտեգրված կադաստրի ծրագրային ապահովման տեխնիկական առաջադրանքի կազմում, ծրագրի ձեռքբերում և գործարկում

ծրագրային ապահովման կադաստրային քարտեզագրական (բազային շերտերի) մոդուլների գործարկում

 

1. ՀՀ շրջակա միջավայրի

նախարարություն

2. ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական

արդյունաբերության նախարարություն

3. ՀՀ տարածքային կառավարման և

ենթակառուցվածքների նախարարություն

4. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

5. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարություն

6. ՀՀ արտակարգ իրավիճակների

նախարարություն

7. ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտե

8. ՀՀ ոստիկանություն

9. Երևանի քաղաքապետարան (համաձայնությամբ)

10. Ենթա-կառուցվածքներ տնօրինող

կազմակերպություններ

(համաձայնությամբ)

 2022 թ. դեկտեմբեր-2024 թ. դեկտեմբեր

Ֆինանսավորում չի պահանջվում

5. Համակարգի տեխնիկական (սերվերային համակարգ և կառավարման կենտրոն) միջոցների տեխնիկական առաջադրանքի կազմում, ձեռքբերում և տեղադրում

սերվերային համակարգի տեղադրում և ծրագրային ապահովում, կադաստրային և քարտեզագրական մոդուլի գործարկում, բազային և ոլորտային կադաստրների ռեգիստրների ծրագրային ապահովում, կառավարման կենտրոնի ստեղծում, սերվերային համակարգի տեղադրում և կառավարման

կենտրոնի ստեղծում

 

ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարություն

2024 թ.

դեկտեմբեր

400 մլն դրամ

6. Տարածական տվյալների կառավարման (ԵՏՀ/GIS) մասնագետների վերապատրաստում

որակավորված մասնագետների ներգրավում տարածական տվյալների կառավարման

գործում` ինտեգրված

կադաստրի բազային և

ոլորտային բաղադրիչների

վարումն իրականացնելու

նպատակով

   

2021 թ.

դեկտեմբեր (շարունակական)

50 մլն դրամ

7. Կադաստրի բազային շերտերի

մշակման աշխատանքների իրականացում և գործարկում

ինտեգրված կադաստրի բազային բաղադրիչների հասանելիության ապահովում,

որը հնարավորություն կտա օրենքով վերապահված

լիազորություններ ունեցող մարմիններին պարբերաբար

թարմացմամբ ստանալու

առկա տարածական

տվյալները

 

   

2023 թվականի դեկտեմբերի 3-րդ տասնօրյակ

Ֆինանսավորում չի

պահանջվում:

ինտեգրված կադաստրի

բազային բաղադրիչների

հասանելիության ապահովում,

որը հնարավորություն կտա օրենքով վերապահված

լիազորություններ ունեցող

մարմիններին իրական

ժամանակային ռեժիմում

ստանալու առկա տարածական տվյալները

   

2023 թվականի դեկտեմբերի 3-րդ տասնօրյակ

Ֆինանսավորում չի պահանջվում

8. Պիլոտային ոլորտային կադաստրի

ստեղծում և ներդրում

ոլորտային կադաստրի

ինտեգրման խնդիրների

վերհանում և անհրաժեշտության դեպքում խմբագրումներ նախորդ քայլերով մշակված իրավական և այլ գործառնական

փաստաթղթերում

ՀՀ կադաստրի

կոմիտե

ՀՀ տարածքային

կառավարման և

ենթակառուցվածքների

նախարարություն, Քաղաքաշինության կոմիտե

2023 թվականի դեկտեմբերի 3-րդ տասնօրյակ

Ֆինանսավորում չի պահանջվում

9. Ինտեգրված կադաստրի ոլորտային բաղադրիչների ստեղծում և համակարգի ամբողջական գործարկում` ըստ ոլորտների պատրաստվածության

1. տվյալների տարածական հղմամբ, աշխարհագրական հարաչափեր ունեցող ճյուղային կադաստրների և ռեգիստրների միավորմամբ, փոխկապակցված տեղեկատվական փաստաթղթերի հիման վրա մեկ միասնական ինքնաշխատ տեղեկատվական ռեսուրսի ստեղծում

2. տարածքների, տնտեսության, բնական պաշարների, բնապահպանական, քաղաքաշինական և այլ գործընթացների արագ և արդյունավետ կառավարում

3. ֆինանսական միջոցների և աշխատանքային ռեսուրսների խնայողություն

4. հասարակության իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում

5. տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և տեխնիկական միջոցների ներդրման արագություն և արդյունավետություն

ՀՀ կադաստրի կոմիտե

1. ՀՀ շրջակա միջավայրի

նախարարություն

2. ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական

արդյունաբերության նախարարություն

3. ՀՀ տարածքային կառավարման և

ենթակառուցվածքների նախարարություն

4. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

5. ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարություն

6. ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարություն

7. ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտե

8. ՀՀ ոստիկանություն

9. Երևանի քաղաքապետարան (համաձայնությամբ)

10. Ենթակառուցվածքներ տնօրինող

կազմակերպություններ

(համաձայնությամբ)

2024 թվականի դեկտեմբերի 3-րդ տասնօրյակ

185 մլն դրամ

         

Ընդամենը` 640 մլն դրամ

(Հավելված N 2-ը խմբ. 17.12.20 թիվ 2124-Լ, 13.10.23 թիվ 1583-Լ, 28.12.23 թիվ 2317-Լ որոշումներ)

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
23.05.2019
N 672-Լ
Որոշում