Խնդիր |
Արդյունք |
Ցուցանիշ |
Հենանիշ |
Թիրախ |
Գնահատման աղբյուրը |
Ժամկետ |
Բյուջե |
Կատարող Համա- կատարող |
Նպատակ 1. Կրթական գործընթացում մասնավոր հատվածի արդյունավետ ներգրավվածությամբ որակյալ կրթության ապահովում և երիտասարդների մրցունակության բարձրացում |
Խնդիր 1. Կրթության ինստի- տուցիոնալ և բովան- դակային արդիա- կանացում |
Կրթական գործընթացի արդյունքն արդիական է և համարժեք աշխատաշուկայի կարիքներին |
Մասնագիտական կրթական հաստատությունների շրջանավարտների` կրթությունն ավարտելու և աշխատանք գտնելու միջակայքային միջին տևողությունը |
Ենթակա է գնահատման 2019 թ․ համար |
Տևողության կրճատում առնվազն 40%-ով |
ՀՀ վիճակագրական կոմիտե |
2023 |
|
ՀՀ ԿԳՄՍՆՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 1.1. Մաս- նագիտությունների ցանկի վերանայում և կրթական ծրագրերի արդիականացում |
Մասնագի- տությունները և ծրագրերը/ պետական կրթական չափորոշիչները համապա- տասխանում են ժամանակակից պահանջներին |
1. Աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան վերանայված ՆՄՄԿՈՒ մասնագիտությունների թիվը բոլոր մասնագի- տությունների մեջ 2. Վերանայված ՆՄՄԿ պետական կրթական չափորոշիչների թիվը բոլոր ՆՄՄԿ չափորոշիչների մեջ 3. Վերանայված մասնագի- տությունների կշիռը բոլոր մասնագի- տությունների մեջ 4. Վերանայված ծրագրերի կշիռը բոլոր ծրագրերի մեջ |
Ենթակա է գնահատման 2019 թ․ համար |
Տարեկան ՆՄՄԿ 10 պետական կրթական չափորոշիչ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2021 թ․ |
19,380 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ ԱՍՀՆՀՀ ԷՆ |
Գործողություն 1.2. Կրթական ծրագրերի ներկայացման ազգային հարթակի ստեղծում |
Երիտասարդները տեղյակ են մասնագիտական կրթական ծրագրերից և դրանց գրանցած հաջողություններից, ևկրթական համակարգի կողմից կրթական ծառայությունների գրավչությունն էապես աճել է |
1. Առցանց հարթակի առկայություն 2. Հարթակի օգտատերերի քանակ |
1. 0 2. 0 |
1. 1 2. Տարեկան առնվազն 10000 մասնակից |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2022 թ․ |
20 մլն. ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Գործողություն 1.3. Բուհերի ուսանողների հորիզոնական մոբիլությանն ուղղված նախաձեռ- նություն- ների մշակում և փորձնական իրագործում |
Բուհերի ուսանողները կարողանում են մասնակցել իրենց հետաքրքրող և մասնագիտական զարգացում ապահովող դասընթացներին` անկախ ուսուցման վայրից |
1. Մշակված փորձնական ծրագրերի քանակ 2. Ծրագրերի մասնակիցների քանակ 3. Ծրագրերից գոհունակության աստիճան |
1. 0 2. 0 3. 0 |
1. Առնվազն 2 ծրագիր 2. Առնվազն 40 ուսանող 3. Առնվազն 60% գոհունակություն |
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության հաշվետվու- թյուններ |
Մեկնարկ` 2021 թ. |
2 մլն․ ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ Զարգացման գործընկերներ |
Գործողություն 1.4. Մասնագիտական կրթության համակարգում հեռավար կրթության համակարգի և ընտրված մասնա- գիտություններով կրթական մոդուլների մշակում և ներդրում |
Մասնագիտական կրթությունը հասանելի է |
1 Հեռավար կրթության իրականացման համար առցանց հարթակի ստեղծում, շահագործում 2.Հեռավար կրթությամբ մշակված ծրագրերի քանակը 3. Հեռավար կրթության համակարգ ներդրած ուսումնական հաստատությունների թիվը |
1․ չկա2․ 03․ 0 |
1. ստեղծված է 2․ Հեռավար կրթությամբ մշակված մինչև 15 ծրագիր 3. Հեռավար կրթության համակարգ ներդրած թվով 7 ուսումնական հաստատություն |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2021 թ. |
13 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆՀՀ ԲՏԱՆ |
Գործողություն 1.5. Դպրոցներում մասնագիտական կողմնորոշման ինստիտուտի համատարած ներդրում |
Մասնագիտական կրթության հարցում պատանիները կատարում են իրազեկված ընտրություն |
1․ Մասնագիտական կողմնորոշում իրականացնող` վերապատրաստված մանկավարժների թիվ 2. Մասնագիտական կողմնորոշման կենտրոն ունեցող դպրոցների թիվ 3.մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատվություն ստացած աշակերտների թվաքանակը ընդհանուր թվաքանակի մեջտեսակարար կշիռը, % սովորողների ընդհանուր թվաքանակում 4. Մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատվություն ստացած` բուհ ընդունվածների տեսակարար կշիռը, % սովորողների ընդհանուր թվաքանակում 5. Մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատվություն ստացած` հետագա կրթության ընթացքում մասնագիտությունը փոխած ուսանողների կշիռ, % սովորողների մեջ |
Ենթակա է գնահատման 2019 թ․ համար |
Կսահմանվեն ելակետային ցուցանիշների ստացումից հետո |
ՀՀ ԱՍՀՆ հրապարակում- ներ |
2023 թ․ |
- |
ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Գործողություն 1.6. Կրթության դերի վերարժևորմանն ուղղված սոցիալական արշավներ |
Հանրության մոտ կրթությունն արմատավորված է որպես իրավունք և կայուն ապագայի երաշխիք |
1. Սոցիալական արշավների թիվը 2. Սոցիալական արշավների ծածկույթը 3. Դրական արձագանքման տոկոսը |
1. 0 2. 0 3. 0 |
1. Տարեկան առնվազն 6 արշավ 2. Առնվազն 10000 մասնակից 3. Առնվազն 5000 հավանումներ սոցիալական ցանցերում |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2021 թ․ |
25 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ Զարգացման գործընկերներ |
Գործողություն 1.7. Կամավորության ինստիտուտի զարգացմանն ուղղված օրենսդրական և ինստիտուցիոնալ կարգա- վորումների մշակում և ներդրում |
Կամավորությունը բոլոր տարիքներում դիտարկվում է որպես սոցիալա- կանացման կարևոր միջոցներից մեկը |
Կամավորություն իրականացրած անձանց թվաքանակի աճ |
Ենթակա է գնահատման 2019 թ․ համար |
Տարեկան աճ առնվազն 10%-ով |
ՀՀ վիճակագրական կոմիտե |
2020 թ․ երկրորդ |
3 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Խնդիր 2. Գործատուների արդյունավետ ներգրավ- վածություն մասնագիտական կրթության և ուսուցման գործընթացներում |
1.Կրթության և աշխատաշուկայի միջև ապահովված է արդյունավետ կապ կայուն և փոխշահավետ մեխանիզմների միջոցով (հետազոտություն` 2021 և 2023 թվականներին) 2.Աշխատաշուկայի առաջարկը և պահանջարկը բացահայտված են (հետազոտություն` 2020 և 2022 թվականներին) |
1. Կրթական համակարգի արդյունքից գործատուների գոհունակության մակարդակ 2. Կրթական համակարգի արդյունքից ուսանողների գոհունակության մակարդակ 3. Գործատուների և կրթական հաստատությունների համագործակցության ծածկույթը 4.Աշխատուժի առաջարկի և պահանջարկի համամասնությունը |
Կսահմանվեն 2019 թ․ տվյալներով |
1. Գոհունակության մակարդակի բարձրացում առնվազն 10 տոկոսային կետով 2. Գոհունակության մակարդակի բարձրացում առնվազն 10 տոկոսային կետով 3. Կրթական հաստա- տությունների հետ գործատուների աճ, տարեկան 3%-ի չափով 4․ Աշխատուժի առաջարկի և պահանջարկի շեղումների կրճատում` տարեկան 1%-ի չափով |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
2023 |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ էՆ |
Գործողություն 2.1. Պետական խթանների համակարգի ձևավորում, այդ թվում` համագոր- ծակցության գերազանցության գնահատման միջոցով, և կիրարկում ՆՄՄԿՈՒ համակարգում կրթության գործընթացին գործատուների արդյունավետ ներգրավումն ապահովելու համար |
Բոլոր ոլորտներում գործող ՆՄՄԿՈՒ-ներում առկա է գործատուների ակտիվ ներգրավ- վածություն բուն կրթական գործընթացին և հետկրթական արդյունքների ձևավորմանը |
1. Համապատասխան մեխանիզմների առկայություն /ՆՄՄԿՈՒ ուսումնական հաստատություն- գործատու համագործակցության գերազանցության գնահատման և խրախուսման մեխանիզմները սահմանող իրավական հիմք/ 2. ՆՄՄԿՈՒ կրթական գործընթացներում ներգրավված գործատուների թիվ |
1. ՆՄՄԿՈՒ կրթական ծրագրերի իրականաց- ման լիցենզավոր-ման կարգով նախատեսված է ուսումնաար-տադրական պրակտիկայի բազայի մասով համապա-տասխան բնագավառի բազային հաստատութ- յունների հետ կնքված պայմանագրեր 2. ՆՄՄԿՈՒ կրթական գործընթաց- ներում ներգրավված գործատուների թիվը 1189-ն է |
1. Մեխանիզմները մշակված են և գործում են 2. ՆՄՄԿՈՒ համակարգում ընդգրկված գործատուների ավելացում առնվազն 20%-ով: |
1. ՆՄՄԿՈՒ-ների մոնիթորինգի համակարգ 2. ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2023 |
- |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ էՆ ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 2.2. Որակա- վորումների ոլորտային շրջանակների մշակման գործընթացում գործատուների իրական մասնակցության ապահովում |
Որակավորումների համակարգն ամբողջապես ներդաշնակեցված է աշխատաշուկայի կարիքներին |
Որակավորումների մշակված ոլորտային շրջանակի բնութագրերի, որակավորումների ազգային և ոլորտային շրջանակներից բխող վերջնարդյունքների հիմքով լրամշակված համապատասխան կրթական ծրագրերի քանակ |
Որակավո-րումների հաստատված ոլորտային 2 շրջանակ |
Յուրաքանչյուր տարի մինչև 14 որակավորումներ հաստատված ոլորտային շրջանակի բնութագրիչներ և դրանցից բխող վերանայված համապատասխան քանակի կրթական ծրագրեր |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաստատած հրամաններ |
2023 |
60 մլնՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ էՆ ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 2.3. Մասնավոր հատվածի ոլորտային միավորումների ձևավորման միջոցով ընտրված կրթական և հմտությունների զարգացման նպատակային ծրագրերի իրագործում |
Ոլորտներում կարողությունների խզվածքը լրացվում է մասնավոր հատված- կրթական հաստատություն արդյունավետ համագոր- ծակցությամբ |
1. Ձևավորված միավորումների թիվը 2. Նպատակային հաջողված ծրագրերի թիվը 3. Ծրագրերի շահառուների թիվը |
1. 0 2. 0 3. 0 |
1. Առնվազն 3 ձևավորված միավորում 2. Առնվազն 3 հաջողված ծրագիր 3. Ծրագրերի առնվազն 60 շահառու |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ ԷՆ ԱՍՀՆ ՀԳՀՄԱԱՊ հաշվետվու- թյուններ |
2023 |
Դուալ կրթությամբ կարճաժամկետ ծրագրերի արժեքը 1 միավորի համար հաշվարկվում է մոտ 3 մլն ՀՀ դրամ /ծրագրերն իրականացվելու են զարգացման գործընկերների աջակցությամբ/ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ ՀԳՀՄ ՀՀ էՆ ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 2.4. Բուհերին հետազոտական աշխատանքների և ծառայությունների պատվերի ինստիտուտի կայացման համար խթանների համակարգի ձևավորում և համակարգում |
Բուհերը կայացել են որպես կիրառական արդյունք ձևավորող միջավայր |
1. Բուհերին պետության կողմից պատվիրակված հետազոտությունների քանակը 2. Բուհերին մասնավոր հատվածի կողմից պատվիրակված հետազոտությունների քանակը |
1. 2 |
Տարեկան առնվազն 15 հետազոտություն |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2021 |
- |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ էՆ ՀԳՀՄ Մանուկյան Սիմոն հետա- զոտական հիմնադրամ |
Գործողություն 2.5. Միջբուհական և միջառարկայական փորձարարական թեմատիկ լաբերի ստեղծում և ծրագրերի իրագործում |
Բուհերի միջև մի շարք ուղղություններով համագոր- ծակցության միջոցով ստեղծվում են կիրառական արդյունքներ |
1. Ձևավորված լաբերի և ծրագրերի թիվ 2. Մասնակցող հաստատությունների թիվ 3. Ներգրավված ուսանողների թիվ |
1. 0 2. 0 3. 0 |
1. Ձևավորված առնվազն 4 լաբ 2. առնվազն 4 ուսումնական հաստատություն 3. առնվազն 8000 ներգրավված |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2023 թ․ |
1 լաբի արժեքը 110 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Գործողություն 2.6. Պետական կրթաթոշակների տրամադրման համակարգի արդիականացում և մասնագիտական աճի ու հմտությունների զարգացման պետական- մասնավոր կրթաթոշակային հիմնադրամի ձևավորում |
Ընտրված ոլորտներում կրթության գերազանցությունը խրախուսված է |
Հիմնադրամի ստեղծում |
0 |
1 |
ՀՀ կառավարության որոշումներ |
2020 |
300 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Գործողություն 2.7. Մասնագիտական պրակտիկայի և փորձնակության մոդելների վերանայում և ներդրում |
Մասնագիտական կրթական համակարգում մասնագիտական պրակտիկան և փորձնակությունը նպաստում են կիրառական գիտելիքների և հմտությունների ձևավորմանը |
1. Բուհերում կրթության պրակտիկայի և փորձնակության գործընթացում ընդգրկված մասնավոր ընկերությունների քանակը 2․ ՆՄՄԿՈՒ համակարգում պրակտիկայի գործընթացում ընդգրկված մասնավոր ընկերությունների քանակը 3. Մասնագիտական պրակտիկայից ուսանողների գոհունակության մակարդակը 4. Բուհերի հետ համատեղ կազմակերպված փորձնակության ծրագրերի քանակը 5. ՆՄՄԿ համակարգում պրակտիկաների կազմակերպման նոր մեխանիզմների քանակը |
Ենթակա է գնահատման 2019 թ․ համար |
1. Աճ առնվազն 30%-ով 2. Աճ առնվազն 20%-ով 3. Առնվազն 60% գոհունակություն 4. Տարեկան առնվազն 10% աճ 5. Առնվազն 10 մասնագի- տությունների գծով |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2023 |
25 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ էՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀԳՀՄ ԱԱՊ |
Գործողություն 2.8. Մասնավոր հատված- պետություն համագոր- ծակցության միջոցով վերապատ- րաստման հնարավո- րությունների ընդլայնում |
Շարունակական կրթությունը խրախուսվում է |
1․ Վերապատրաստման ծրագրերի համակարգման նպատակով Ուսուցման ազգային Էլեկտրոնային ռեեստրի ստեղծում 2․ Ստեղծված ծրագրերի թիվը 3․ Վերապատրաստման ծրագրերում ընդգրկված անձանց թիվը |
Կսահմանվեն 2019 թ․ տվյալներով |
1․Ռեեստրի առկայություն 2․ Տարեկան 5% աճ 3․ Տարեկան 5% աճ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ հաշվետվու- թյուններ |
2023 |
55 մլն.ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ ԱՍՀՆ ՀԳՀՄ |
Խնդիր 3. Շրջանա- վարտների մրցունակության բարձրացում և իրացման հնարա- վորություն-ների ընդլայնում |
Կրթությունից շուկա անցումային ժամանա- կահատվածն էապես կրճատվել է |
Շրջանավարտի` ուսումն ավարտելուց հետո աշխատանք գտնելու գործընթացի տևողությունը |
Կսահմանվի 2019 թ․ տվյալներով |
Տևողության կրճատում առնվազն 40%-ով |
ԱՍՀՆ հաշվետվու- թյուններ |
2021 թ․ |
|
ՀՀ ԱՍՀՆՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Գործողություն 3.1. Բուհերի կարիերայի կենտրոնների գործունեության սկզբունքների վերանայում |
Բուհերի կարիերայի կենտրոնները նպաստում են ուսանողների և շրջանավարտների կարիերայի զարգացմանը |
1. Կարիերայի կենտրոնների կողմից կազմակերպված միջոցառումների քանակը 2. Կարիերայի կենտրոնների միջոցառումների մասնակիցների քանակը 3. Կարիերայի կենտրոնների միջոցով աշխատանք գտած ուսանողների և շրջանավարտների քանակը |
Ենթակա է գնահատման 2019 թ․ համար |
1. Տարեկան առնվազն 20% աճ 2. Տարեկան առնվազն 40% աճ 3. Տարեկան առնվազն 15% աճ |
Կարիերայի կենտրոնների հրապարա- կումներ |
Մեկնարկ` 2020 թ․ |
- |
ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ |
Գործողություն 3.2. Մասնագիտական կրթության բոլոր օղակներում շրջանա- վարտների անհատական գործերի ստեղծում և միասնական շտեմարանի գործարկում |
Ուսանողների մասնագիտական և կրթական զարգացման հետագիծը տեսանելի է |
Անհատական գործ ունեցող շրջանավարտների կշիռը բոլոր շրջանավարտների մեջ |
Ենթակա է գնահատման 2019 թ․ համար |
Առնվազն 40% |
Կարիերայի կենտրոնների հրապարա- կումներ Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգ |
2021թ. |
1.Բազայի ստեղծումը 7.1 մլն ՀՀ դրամ 2.Տարեկան սպասարկում 10 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԿԳՄՍՆՀՀ ԱՍՀՆՀՀ ԲՏԱՆ Զարգացման գործընկերներ |
Նպատակ 2. Զբաղվածության ոլորտի ծառայությունների որակի բարձրացում |
Խնդիր 1. Զբաղվածության արդյունավետ և հասցեական ծրագրերի մշակում |
Զբաղվածության ծրագրերի արդյունքում աշխատանքի տեղավորվածների քանակն ավելացել է |
1. Զբաղվածության ծրագրերում ընդգրկված և արդյունքում աշխատանքի տեղավորվածների տեսակարար կշիռը ծրագրերում ընդգրկվածների մեջ 2. Զբաղվածության ծրագրերում ընդգրկվածների տեսակարար կշիռը ծրագրերում ընդգրկվելու համար հաշվառվածների մեջ |
Կսահմանվի 2019 թվականի արդյունքներով |
1. Տարեկան աճ առնվազն 5%-ով 2. Տարեկան աճ առնվազն 5%-ով |
ԱՍՀՆ հաշվետվու- թյուններ |
2020 թ. չորրորդ եռամս-յակ |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 1.1. Զբաղվածության ծրագրերի` ըստ ուղղությունների պահանջարկի ուսումնա- սիրություն և առաջար- կությունների փաթեթի մշակում |
Առկա է զբաղվածության ծրագրերի պահանջարկի հստակ գնահատում |
Զեկույցի առկայություն |
Ուսումնասի- րություն արված չէ |
Ուսումնասիրության առկայություն |
ՀՀ ԱՍՀՆ հրապարակում- ներ |
2020 թ. առաջին եռամսյակ |
2 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ |
Գործողություն 1.2. Զբաղվածության առկա ծրագրերի արդյունա- վետության գնահատում և լրամշակում |
Զբաղվածության առկա ծրագրերը գնահատման արդյունքում լրամշակվել են |
Կառավարության որոշման առկայությունը |
Նոր որոշում առկա չէ |
Որոշումն առկա է և գործում է |
1. arlis.am 2. ԱՍՀՆ հաշվետվություն- ներ |
2020 թ. առաջին եռամսյակ |
3 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ ԱՄԿ |
Գործողություն 1.3. Զբաղվածության նոր ծրագրերի մշակում, արդյունա- վետության գնահատում և ամբողջական իրականացում |
Կարիքների գնահատման հիման վրա մշակվել են զբաղվածության նոր արդյունավետ ծրագրեր |
1. Կառավարության որոշման առկայությունը 2. Զբաղվածության ծրագրերում ներգրավված անձանց քանակ |
1. Նոր որոշում առկա չէ 2. Կսահմանվեն 2019 թ. տվյալներով |
1. Որոշումն առկա է և գործում է 2. Տարեկան աճ առնվազն 15%-ով |
1. arlis.am 2. ԱՍՀՆ հաշվետվություն- ներ |
2021 թ. չորրորդ եռամսյակ |
8 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆԱ ՄԿ Զարգացման գործընկերներ |
Գործողություն 1.4. Զբաղվածության ծառայություն- ներում աշխատանք փնտրողների և գործազուրկների հետ սոցիալական աշխատանքի իրականացման, նրանց կարիքների գնահատման նոր համակարգի ներդրում և գործարկում |
Աշխատանք փնտրողին Զբաղվածության գործակալության կողմից առաջարկվում են իր կարիքներից բխող ծառայություններ |
Աշխատանք փնտրողի գոհունակության աստիճան |
Կսահմանվեն 2019 թ․ տվյալներով |
Առնվազն 60% գոհունակություն |
ԱՍՀՆ հաշվետվու- թյուններ |
2020 թ. չորրորդ եռամսյակ |
8 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 1.5. Զբաղվածության ծրագրերի իրազեկման տեղեկատվական արշավի իրականացում |
Հանրությունը իրազեկ է զբաղվածության ոլորտի առաջարկվող ծառայություններից |
Զբաղվածության ծրագրերում ներգրավված անձանց քանակ |
կսահմանվի 2019 թ. տվյալներով |
1. Զբաղվածության ծրագրերում ընդգրկված. աշխատանք փնտրողների և գործազուրկների ավելացում` տարեկան առնվազն 10%-ով, 2․ Գործատուների ավելացում` տարեկան առնվազն 5%-ով |
ԱՍՀՆ հաշվետվու- թյուններ |
2020 թ. առաջին եռամսյակ |
10 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ |
Խնդիր 2. Զբաղվածության ծառայու- թյուններից օգտվելու հնարավորություն- ների ընդլայնման նորարարական լուծումներ |
Նորարական լուծումները էականորեն հեշտացնում են աշխատանք փնտրողների և գործազուրկների աշխատանքի տեղավորումը և զբաղվածության ծրագրերում ընդգրկումը |
1. Նորարական լուծումների արդյունքում զբաղվածության ծրագրերում ընդգրկվածների թիվ, 2. նորարարական լուծումների արդյունքում աշխատանքի տեղավորվածների թիվ |
Կսահմանվի 2019 թվականի արդյունք- ներով |
1.Տարեկան աճ առնվազն 10%-ով . Տարեկան աճ առնվազն 10% |
ԱՍՀՆ հաշվետվու- թյուններ |
2022 թ. |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 2.1. Զբաղվածության առցանց հարթակի մշակում |
Գործատուներին, աշխատանք փնտրողներին և գործազուրկներին զբաղվածության ծառայությունները մատուցվում են արագ, հասանելի, մատչելի և նորարարական լուծումներով |
1. Առցանց հարթակում գրանցվածների թիվ, այդ թվում` աշխատանք փնտրող և գործազուրկ, գործատու աշխատանքի տեղավորման մասնավոր գործակալություններ շարունակական կրթություն իրականացնող կազմակեր- պություններ 2. Մեկ օգտվողի հաշվարկով առցանց հարթակ մուտքերի թիվը |
Բոլոր ցուցանիշների համար կսահմանվի հենանիշ հարթակի մշակումից և ներդրումից հետո մեկ տարվա ընթացքում շահագործման արդյունքում |
1. Զբաղվածության ծրագրերում ընդգրկվածների մեջ աշխատանք փնտրողների և գործազուրկների ավելացում առնվազն 10%-ով, գործատուների ավելացում առնվազն 5%-ով 2. Տարեկան ավելացում առնվազն 20%-ով |
Կայքի վիճակագրության բաժին |
2020 թ |
- |
ՀՀ ԱՍՀՆՀՀ ԲՏԱՆ Համաշ- խարհային բանկ |
Գործողություն 2.2. Զբաղվածության պետական գործակալության շրջիկ գրասենյակների ներդրում |
Քաղաքացիների համար զբաղվածության պետական ծառայությունները հասանելի են` անկախ բնակության վայրից |
1.Շրջիկ գրասենյակների կողմից հաշվառված անձանց թիվ 2.Շրջիկ գրասենյակների կողմից զբաղվածության ծրագրերում ընդգրկված անձանց թիվ 3.Շրջիկ գրասենյակների աշխատանքի արդյունքում աշխատանքի տեղավորվածների թիվ |
Կսահմանվի 2020 թ. տվյալներով |
Յուրաքանչյուր ցուցանիշի համար տարեկան աճ առնվազն 5%-ով |
ԱՍՀՆ հաշվետվու- թյուններ |
2021 թ. |
50 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Խնդիր 3. Զբաղվածության ծառայություն մատուցողների կարողությունների զարգացում |
Քաղաքացիներին մատուցվում են որակյալ ծառայություններ |
Քաղաքացիների գոհունակության մակարդակը |
Ենթակա է գնահատման 2019 թ․ համար |
60% գոհունակություն |
Ստեղծվելիք citizenfeedback համակարգ |
2022 թ. |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 3.1. ԶՊԳ տեղեկատվական ներքին համակարգի արդիականացում |
ԶՊԳ տեղեկատվական հարթակը արդի է և ապահովում է որակյալ ծառայությունների մատուցում |
Համակարգի առկայություն |
Գործում է հին «Գործ» համակարգը |
Կիրառվում է նոր` արդիականացված համակարգ |
ԱՍՀՆ հաշվետվու- թյուններ |
2021 թ. |
- |
ՀՀ ԱՍՀՆՀՀ ԲՏԱՆ Համաշխար- հային բանկ |
Գործողություն 3.2. Զբաղվածության ոլորտի ծառայություններ մատուցող աշխատողների վերապատ- րաստում |
Աշխատողներն ունեն անհրաժեշտ հմտությունները որակյալ ծառայություններ մատուցելու համար |
Վերապատրաստում անցած աշխատողների տարեկան տեսակարար կշիռը |
Կսահմանվի 2019 թ․ տվյալներով |
Տարեկան առնվազն 50% |
ԱՍՀՆ հաշվետվու- թյուններ |
2022 թ․ |
7,5 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Նպատակ 3. Աշխատաշուկայի ծածկույթի մեծացում |
Խնդիր 1. Զբաղվածության խթանում ՀՀ բոլոր տարա- ծաշրջաննե- րում |
ՀՀ բոլոր տարածա- շրջաններում նկատվում է տնտեսական ակտիվության աճ |
ՀՀ մարզերում ներդրումների ծավալի ավելացում |
Կսահմանվի 2019 թ․ դրությամբ |
Տարեկան աճ առնվազն 5%-ով |
ՀՀ Վիճակագրական Կոմիտեի «ՀՀ սոցիալ- տնտեսական վիճակը Հայաստանում» զեկույց |
2021 թ․ չորրորդ եռամսյակ |
- |
ՀՀ ԷՆՀՀ ՏԿԵՆ |
Գործողություն 1.1. Յուրաքանչյուր տարածաշրջանի տնտեսական, սոցիալական կառուցվածքի, մարդկային կապիտալի և զարգացման ներուժի գնահատման ուսումնա- սիրություն |
Մարզերի տնտեսական զարգացման ներուժը քարտեզագրված է` վեր են հանված աճի հիմնական նեղանցքները, տրված է հանրային ներդրումների պահանջի նախնական գնահատական |
Մարզային գնահատման զեկույցների առկայություն |
0 |
2 |
ՀՀ ԷՆ հրապարա- կումներ |
2020 թ․ երկրորդ եռամսյակ |
40-60 մլն ՀՀ դրամ` 2 մարզում պիլոտային գնահատական իրականացնելու համար |
ՀՀ ԷՆՀՀ ՏԿԵՆ |
Գործողություն 1.2. Քարտեզագրման հիման վրա անհրաժեշտ ենթակառուցվածք- ների ստեղծում |
Մշակվել և իրականացվում են հանրային ներդրումների ծրագրային փաթեթներ` ուղղված մասնավոր հատվածի մրցունակության աճին |
Մարզային ծրագրային փաթեթների քանակ |
0 |
2 |
ՀՀ ԷՆ հրապարա- կումներ |
2020 թ․ երրորդ եռամսյակ |
Կախված բացահայտված պահանջներից /1% հանրային ներդրումների պահանջից/ |
ՀՀ ԷՆՀՀ ՏԿԵՆ |
Խնդիր 2. Նպաստների համակարգի առաջացրած շահադրդման փոփոխություն |
Նպաստների ներդրված համակարգը խթանում է նպաստառուի համար կայուն եկամուտի ստեղծելը |
Ծայրահեղ աղքատության մակարդակ |
2019 թվականի ցուցանիշ |
Տարեկան նվազում առնվազն 0.3%-ով |
1. ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվու- թյուններ 2. ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի հրապարակումներ |
2020 թ․ չորրորդ եռամսյակ |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Նպաստառու ընտանիքներում զբաղվածության մակարդակ |
2019 թվականի ցուցանիշ |
Տարեկան աճ առնվազն 5%-ով |
1. ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվու- թյուններ 2. ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի հրապարակումներ |
Աշխատանքի անցնելով պայմանավորված նպաստների համակարգից դուրս մնացած ընտանիքների տեսակարար կշիռը համակարգում ներառված ընտանիքների ընդհանուր թվաքանակում |
2019 թվականի ցուցանիշ |
Տարեկան աճ առնվազն 2%-ով |
1. ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվու- թյուններ 2. ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի հրապա- րակումներ |
Նպաստների համակարգի հասցեականության մակարդակ |
2019 թվականի ցուցանիշ |
Տարեկան աճ առնվազն 5%-ով |
1. ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվու- թյուններ 2. ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի հրապա- րակումներ |
Գործողություն 2.1. Նպաստների համակարգի նոր մոդելի մշակում և ընդունում |
Գործում է նպաստների տրամադրման նոր համակարգ |
Նախագծի առկայություն |
0 |
1 |
arlis.am |
2020 թ․ երրորդ եռամսյակ |
- |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 2.2. Նպաստների համակարգի նոր մոդելի վերաբերյալ սոցիալական աշխատողների վերապատ- րաստում- ների անցկացում |
Սոցիալական աշխատողներն ունեն անհրաժեշտ կարողությունները որակյալ ծառայություն մատուցելու համար |
Վերապատրաստված անձանց քանակ |
Կսահմանվի 2019 թ․ տվյալներով |
Սոցիալական աշխատողների 100%-ը |
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվություն-ներ |
2021 թ․ |
5 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Խնդիր 3. Թիրախային խմբերի ներառում զբաղվածության ծրագրերում |
Թիրախային խմբերում բարձրացել է զբաղվածության և տնտեսական ակտիվության մակարդակը |
Թիրախային խմբերում գործազրկության մակարդակ և տնտեսական ակտիվության մակարդակ |
Կսահմանվի 2019 թ. Ցուցանիշնե-րով |
1. Թիրախային խմբերում գործազրկության մակարդակի նվազեցում տարեկան առնվազն 3%-ով 2. Թիրախային խմբերում տնտեսական ակտիվության ավելացում տարեկան առնվազն 5%-ով |
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվու- թյուններ ՀՀ վիճակագրական կոմիտե |
2023թ. |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 3.1. Երիտասարդ- ներին ուղղված զբաղվածության նոր ծրագրերի մշակում և իրականացում |
Գործում է երիտասարդների տնտեսական ակտիվացմանը և զբաղվածության խթանմանը միտված քաղաքականություն |
1. Ծրագրերում ընդգրկված երիտասարդների տեսակարար կշիռը հաշվառված երիտասարդների թվաքանակում 2. Աշխատանքի տեղավորված երիտասարդների թիվը հաշվառված երիտասարդների թվաքանակում |
Կսահմանվի 2019 թ. Ցուցանիշ-ներով |
Յուրաքանչյուր ցուցանիշի տարեկան աճ առնվազն 10%-ով |
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվություն-ներ |
2023 թ. |
150 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Գործողություն 3.2. Կանանց` աշխատա- շուկայում ինտեգրվելու համար նոր ծրագրերի մշակում և իրականացում |
Կանայք ու տղամարդիկ ունեն աշխատաշուկայում ինտեգրվելու հավասար հնարավո- րություններ |
1. Ծրագրերում ընդգրկված կանանց տեսակարար կշիռը հաշվառված կանանց թվաքանակում 2. Աշխատանքի տեղավորված կանանց տեսակարար կշիռը ծրագրերում ընդգրկված կանանց ընդհանուր թվաքանակում |
Կսահմանվի 2019 թ. ցուցանիշներով |
Յուրաքանչյուր ցուցանիշի տարեկան աճ առնվազն 10%-ով |
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվու- թյուններ |
2023 թ. |
150 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 3.3. Առաջնագծում մարտական հերթապահության մեջ չընդգրկված զորամասերում ժամկետային զինծառայողների համար փորձնական ծրագրերի նախագծում և իրականացում |
Պարտադիր զինվորական ծառայության ընթացքում թիրախային զորամասերում գործում են մարդկային կապիտալի զարգացման փորձնական ծրագրեր |
Զինծառայողների համար նախատեսված ծրագրերում ներգրավվածության աստիճան |
0 2019 թ․ դրությամբ |
200 զինծառայող 2020 թ․ դրությամբ |
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվու- թյուններ |
2021 թ. չորրորդ եռամսյակ |
- |
ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ՊՆ |
Գործողություն 3.4. Զորամասերում հասարակական ակտիվի ձևավորմամբ տեղեկատվական-խորհրդատվական կետերի ստեղծում և մասնագիտական կողմնորոշման հարցում աջակցության ցուցաբերում ու պահեստազոր արձակվելուց (զորացրվելուց) հետո վերջիններիս ընդգրկում զբաղվածության ծառայություն- ներում |
Աշխատանք գտնելու, մասնագիտական խորհրդատվություն ստանալու և/կամ կարողություններ զարգացնելու նպատակով զորացրվածներն ընդգրկվում են զբաղվածության պետական ծրագրերում |
Ծառայությունից հետո մեկ ամսվա ընթացքում զբաղվածության պետական ծրագրերում ընդգրկված անձանց քանակ |
Կսահմանվի 2019 թ. Ցուցանիշնե- րով |
Առնվազն 5% աճ |
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հաշվետվու- թյուններ |
2021 թ. չորրորդ եռամսյակ |
- |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Նպատակ 4. Աշխատանքային պայմանների և հարաբերությունների շարունակական բարելավում |
Խնդիր 1․Աշխատանքային հարաբերություն- ների պետական կարգավորման և վերահսկողության բարելավում |
1. Օրենսդրությունը համապա- տասխանում է ստանձնած միջազգային պարտավո- րություններին 2. Առկա է օրենսդրության կիրարկումն ապահովող ամբողջական համակարգ |
1.Օրենսդրության և միջազգային պարտավո- րությունների միջև առկա անհամապատաս- խանությունների քանակ 2. Օրենսդրության կիրարկման համար պահանջվող բացակայող ինստիտուցիոնալ բաղադրիչների թիվ |
Ենթակա է գնահատման |
Յուրաքանչյուր ցուցանիշի մասով 0 |
Գնահատման զեկույց |
2021 թ․ չորրորդ եռամսյակ |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ |
Գործողություն 1.1․ Գործող իրավական դաշտի վերլուծություն |
Վեր են հանված իրավական դաշտի խնդիրները |
Վերլուծության հաշվետվության առկայություն |
0 |
Առկա է |
ՀՀ ԱՍՀՆ հրապա- րակումներ |
2020 թ․ չորրորդ եռամսյակ |
1,5 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ |
Գործողություն 1.2․ Աշխատանքային օրենսգրքի և աշխատանքային հարաբերություն- ները կարգավորող այլ իրավական ակտերի վերանայում, փոփոխու- թյունների ներկայացում և ընդունում |
Աշխատանքային օրենսդրության և իրավական ակտերի փոփոխությունները սահմանված են համապատասխան իրավական ակտերով |
Փոփոխված կամ նոր իրավական ակտերի թիվ |
0 |
7 հատ փոփոխված 3 հատ նոր |
ՀՀ պաշտոնական տեղեկագիր |
2021 թ․ չորրորդ եռամսյակ |
5 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ |
Գործողություն 1.3․ Աշխատանքային հարաբերություն- ների պետական վերահսկողության համակարգի ինստիտուցիոնալ զարգացում |
Ստեղծվել է և արդյունավետ կերպով գործում է աշխատանքային հարաբերու- թյունների և պայմանների պետական վերահսկողություն իրականացնող տեսչական մարմին |
Տեսչական մարմնի հաստատված կանոնադրություն, հաստատված հաստիքացուցակ, բյուջե, մշակված տարեկան աշխատանքային պլան |
0 |
1 |
ՀՀ Իրավաբանական անձանց պետական գրանցամատյան |
2021 թ․ չորրորդ եռամսյակ |
300 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ |
Խնդիր 2․Արհմիությունների ինստիտուտի դերի բարձրացում |
Աշխատանքային հարաբե- րություններում արհմիությունների ներգրավ- վածությունն ու դերը բարձրացել է |
Աշխատողների և գործատուների կողմից արհմիության կարևորության ընկալում |
Ենթակա է գնահատման |
Հարցվածների 60%-ը դրական է գնահատում արհմիությունների գործունեությունը |
Արհմիու- թյունների կոնֆեդերացիայի գնահատումներ |
2023 թ. |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ Արհմիություն- ների կոնֆե- դերացիա |
Գործողություն 2.1․ Արհմիությունների կոնֆեդերացիայի և ճյուղային արհմիությունների ինստիտուցիոնալ կարողությունների գնահատում |
Գնահատված են արհմիությունների կարողությունների զարգացման կարիքները |
Զեկույցի առկայություն |
0 |
1 |
Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հրապա- րակումներ |
2022 թ. |
8 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ Արհմիու- թյունների կոնֆեդե- րացիա |
Գործողություն 2.2. Արհմիությունների մասին օրենքի լրամշակում և ընդունում |
Գործում է արհմիությունների զարգացումը խթանող նոր օրենք |
Նոր օրենքի առկայություն |
Օրենքը լրամշակված չէ |
Օրենքը ընդունվել է ակա կողմից |
arlis.am |
2021 թ. |
- |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ Արհմիություն-ների կոնֆե- դերացիա |
Գործողություն 2.3. Արհմիությունների կոնֆեդերացիայի և ճյուղային արհմիությունների կարողությունների զարգացում |
Արհմիությունների աշխատակիցներն ունեն համապատասխան կարողություններ` իրացնելու օրենքով իրենց վերապահված իրավունքներն ու պարտավո- րությունները |
Արհմիությունների կոնֆեդերացիայի և ճյուղային արհմիությունների վերապատրաստված աշխատողների տեսակարար կշիռը աշխատողների ընդհանուր թվաքանակում |
Ենթակա է գնահատման |
Աշխատողների ընդհանուր թվաքանակի առնվազն 95%-ը |
Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության գնահատումներ |
2023 թ. |
15 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ Արհմիություն-ների կոնֆե- դերացիա |
Գործողություն 2.4. Արհմիութենական շարժումը խթանող միջոցառումների իրականացում |
Աշխատողները իրազեկ են արհմիությունների լիազորությունների և դրանցում ներգրավման հնարա- վորությունների մասին |
1. Արհմիություններում ներգրավված աշխատողների թիվ 2. Արհմիություններ ունեցող կազմակեր- պությունների թիվ |
Ենթակա է գնահատման |
1.Տարեկան աճ առնվազն 5%-ով 2.Տարեկան աճ առնվազն 5%-ով |
Արհմիու- թյունների կոնֆեդերացիայի գնահատումներ |
2023 թ. |
10 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ Զարգացման գործընկերներ Արհմիություն-ների կոնֆե- դերացիա |
Խնդիր 3. Աշխատանքային հարաբերություն- ների վերաբերյալ հանրության իրազեկվածության բարձրացում |
Հանրությունը լավատեղյակ է իր աշխատանքային իրավունքներից և պարտակա- նություններից |
Իրազեկվածության մակարդակ |
Ենթակա է գնահատման |
Հարցվածների առնվազն 60-ը լավատեղյակ է իր աշխատանքային իրավունքներից և պարտակա- նություններից |
Հանրային կարծիքի գնահատման հարցումներ |
2023 թ. |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ, Մանուկյան Սիմոն հետազո- տական հիմնադրամ |
Գործողություն 3.1․ Աշխատանքային օրենսգրքի վերաբերյալ ուղեցույցի մշակում, ընդունում և դրա առցանց հասանելիության ապահովում |
Աշխատանքային օրենսգիրքը դյուրընկալ է և տարընթերցումների տեղիք չի տալիս |
Ուղեցույցի առկայություն |
0 |
Ուղեցույցն առկա է |
Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հրապա- րակումներ |
2022 թ. |
15 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 3.2. Աշխատանքային պայմանագրերի գեներացման առցանց համակարգի ստեղծում |
Գործատուներն ու աշխատողները օգտվում են աշխատանքային պայմանագրի օրինակելի ձևից |
Առցանց համակարգի միջոցով գեներացված պայմանագրերի թվաքանակ |
0 |
Տարեկան աճ առնվազն 5%-ով |
Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հրապա- րակումներ |
2022 թ. |
10 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆՀՀ ԲՏԱՆ |
Գործողություն 3․3. Պաշտոնների և զբաղմունքների միասնական դասակարգչի առցանց համակարգի ներդրում |
Առկա է դասակարգչի միասնական առցանց համակարգ |
Դասակարգչի առցանց համակարգի առկայություն |
0 |
Համակարգը ներդրված է |
Կայքի հղում |
2020 թ. |
15 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆՀՀ ԲՏԱՆ |
Գործողություն 3.4. Աշխատանքային հարաբե- րությունների և պայմանների մասին իրազեկվածության բարձրացման միջոցառումների կազմակերպում |
Հանրությունը լավատեղյակ է իր աշխատանքային իրավունքների պաշտպանությանն ուղղված միջոցառումներից և զարգացումներից |
Հանրային իրազեկման արշավների քանակ |
0 |
Տարեկան 6 միջոցառում |
Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության գնահատումներ |
2023 թ․ |
10 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԱՍՀՆ |
Նպատակ 5. Զբաղվածության ոլորտի քաղաքականությունների մշակման ինստիտուցիոնալ արդիականացում |
Խնդիր 1. Զբաղվածության փաստահենք քաղաքա- կանության մշակման համար պահանջվող տվյալների հավաքագրում և վերլուծություն |
Զբաղվածության ոլորտին առնչվող քաղաքականություն- ները հիմնված են փաստերի և տվյալների վերլուծության վրա |
Իրավական փաստաթղթերում քաղաքակա- նությունների` հավաքագրված փաստերի և վերլուծությունների միջոցով հիմնավոր- վածությունը |
Ենթակա է գնահատման |
Ոլորտին առնչվող բոլոր փաստաթղթերը հիմնավորված են փաստերով և վերլուծու- թյուններով |
ՀՀ կառավարության հրապա- րակումներ |
Մեկնարկ` 2019 թ․ չորրորդ եռամսյակ |
|
ՀՀ վարչապետի աշխա- տակազմի ծրագրերի փոր- ձաքննութ -յան վարչություն |
Գործողություն 1.1. Մարդկային կապիտալին առնչվող շտեմարանների միջև փոխգործելիության ապահովում |
Մարդկային կապիտալին առնչվող տվյալների շտեմարանները համակցված են և փոխգործելի |
Ինտեգրված շտեմարանների հարաբերակցությունը ինտեգրման ենթակա շտեմարաններին |
0 |
1 |
ՀՀ կառավարության հրապա- րակումներ |
2020 թ․ առաջին եռամսյակ |
120 մլն ՀՀ դրամ |
ՀՀ ԷՆ ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՀՀ ԱՆ ՀՀ ՊԵԿՀՀ ԲՏԱՆ |
Գործողություն 1.2. Մարդկային կապիտալի վերլուծության համար անհրաժեշտ բացակայող տվյալների հավաքագրում |
Առկա են ոլորտի փաստահենք քաղաքակա- նությունների մշակման համար պահանջվող բոլոր տվյալները |
Քաղաքակա- նությունների համար անհրաժեշտ բացակայող տվյալների քանակ |
Ենթակա է գնահատման |
0 |
ՀՀ կառավարության հրապա- րակումներ |
Մեկնարկ` 2019 թ․ չորրորդ եռամս-յակ |
- |
ՀՀ փոխվարչա- պետի գրասենյակ ՀՀ ԷՆ ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ Մանուկյան Սիմոն հետա- զոտական հիմնադրամ |
Խնդիր 2. Զբաղվածության ոլորտի քաղաքա- կանություն- ների և ծրագրերի ներդաշնակեցում և համակարգում |
Ոլորտի ծրագրերի միջև առկա է օրգանական սիներգիա |
Կրկնվող ծրագրերի քանակ |
Ենթակա է գնահատման |
0 |
Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հրապա- րակումներ |
2019 թ․ երրորդ եռամսյակ |
|
ՀՀ փոխվարչա- պետի գրասենյակ |
Գործողություն 2.1. Զբաղվածության ոլորտի առկա և ստեղծվելիք ծրագրերի քարտեզագրում |
Զբաղվածության ոլորտին առնչվող բոլոր ծրագրերը հավաքագրված են և հասանելի շահառու գերատես- չություններին |
Շտեմարանի առկայություն |
0 |
1 |
Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հրապարակումներ |
2019 թ․ երրորդ եռամսյակ |
- |
ՀՀ փոխվարչա- պետի գրասենյակ ՀՀ ԱՍՀՆ |
Գործողություն 2.2. Ոլորտին առնչվող քաղաքա- կանություն- ներ մշակողների միջև մշտական հաղորդակցման ընթացակարգի մշակում և կիրառում |
Ոլորտի քաղաքա- կանություններ մշակող գերատես- չությունները ունեն իրենց ծրագրերը ներդաշնակեցնելու արդյունավետ հաղորդակցման խողովակներ |
Ընթացակարգային փաստաթղթի առկայություն |
0 |
1 |
Կառավարության կոմիտեների արձա- նագրություն |
2019 թ․ երրորդ եռամսյակ |
- |
ՀՀ փոխվարչա- պետի գրասենյակ ՀՀ ԱՍՀՆ |
Խնդիր 3. Զբաղվածության ոլորտի քաղաքա- կանություն- ներ մշակող ինստիտուտների մարդկային կարողությունների զարգացում |
Քաղաքա- կանությունների մշակման գործընթացը արդյունավետ է |
Ընդունված բարեփոխումների քանակի ավելացում |
0 |
Տարեկան 10% աճ |
Կառավարության կոմիտեների արձա- նագրություն |
Մեկնարկ` 2020 թ․ առաջին եռամսյակ |
- |
ՀՀ վարչապետի աշխա- տակազմ |
Գործողություն 3.1. Մասնագիտական կարողությունների զարգացման վերապատ- րաստում- ների իրականացում |
Քաղաքակա- նություններ մշակողներն ունեն փաստահենք քաղաքականություն մշակելու համար պահանջվող գիտելիքներն ու հմտությունները |
Վերապատրաստման օգտակարության գնահատում աշխատողի և իր վերադասի կողմից |
0 |
80% գոհունակություն |
Համապա- տասխան գերատես- չությունների գնահատումներ և հրապա- րակումներ |
Մեկնարկ` 2020 թ․ առաջին եռամսյակ |
Կհաշվարկվի կարիքների գնահատումից հետո |
ՀՀ փոխվարչա- պետի գրասենյակ ՀՀ ԷՆ ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Խնդիր 4. Զբաղվածության ոլորտի քաղաքականութ- յունների հաղորդակցման ապահովում |
Թիրախային լսարանը լավատեղյակ է ոլորտի զարգացումներից |
1. Բարեփոխումների հանրային լսումներում քաղաքացիների ներգրավվածության մակարդակ 2. Ոլորտի ծրագրերում ներգրավվածների քանակ |
Հաշվարկվելու է 2019 թ․ տարեվերջյան տվյալներով |
1. Տարեկան 20% աճ 2. Տարեկան 10% աճ |
Համապա- տասխան գերատես- չությունների գնահատումներ և հրապա- րակումներ |
Մեկնարկ` 2020 թ․ առաջին եռամսյակ |
|
ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Գործողություն 4.1. Ոլորտի հաղորդակցման գործողությունների ծրագրի մշակում |
Ոլորտի բարեփոխումների հաղորդակցման գործողությունները հստակ են |
Ծրագրի առկայություն |
0 |
1 |
Համապա- տասխան գերատես- չությունների գնահատումներ և հրապա- րակումներ |
Մեկնարկ` 2019 թ․ չորրորդ եռամսյակ |
- |
ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ |
Գործողություն 4.2. Ոլորտի զարգացումների վերաբերյալ հանրային իրազեկման արշավների իրականացում |
Բարեփոխումների հաղորդակցման նպատակով կազմակերպվում են հանրային իրազեկման արշավներ |
Արշավների քանակ |
0 |
Տարեկան 6 արշավ |
Համապա- տասխան գերատես- չությունների գնահատումներ և հրապա- րակումներ |
Մեկնարկ` 2020 թ․ առաջին եռամսյակ |
12 մլն |
ՀՀ ԱՍՀՆ ՀՀ ԿԳՄՍՆ |