Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻՑ ՀԱՄԱՅՆՔՆԵՐԻՆ ՍՈՒԲ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻՑ ՀԱՄԱՅՆՔՆԵՐԻՆ ՍՈՒԲՎԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

 

040.1708.111206

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«11» դեկտեմբերի 2006 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

16 նոյեմբերի 2006 թվականի N 1708-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻՑ ՀԱՄԱՅՆՔՆԵՐԻՆ ՍՈՒԲՎԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Հիմք ընդունելով «Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 20-րդ հոդվածի 4-րդ մասի «բ» կետը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել`

1) Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից համայնքներին սուբվենցիաների տրամադրման կարգը` համաձայն N 1 հավելվածի.

2) Հայաստանի Հանրապետության պետական տարեկան բյուջեներով նախատեսված սուբվենցիաներից բացի Հայաստանի Հանրապետության համայնքների տնտեսական և սոցիալական ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիայի հայտի մշակման, ներկայացման, քննարկման և հաստատման կարգը` համաձայն N 2 հավելվածի.

3) Հայաստանի Հանրապետության համայնքների տնտեսական և սոցիալական ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիաների հայտի ձևը` համաձայն N 3 հավելվածի.

4) Հայաստանի Հանրապետության համայնքների տնտեսական և սոցիալական ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիաների տրամադրման գործընթացում միջգերատեսչական հանձնաժողովի կողմից հավանության արժանացած ծրագրերի իրականացման հսկողության, մշտադիտարկման և ավարտի փաստագրման ձևը` համաձայն N 4 հավելվածի:

(1-ին կետը փոփ. 31.01.2019 թիվ 62-Ն, 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշումներ)

2. Պետական այլ ֆինանսական միջոցների հաշվին սուբվենցիաների տրամադրումն իրականացվում է սույն որոշման 1-ին կետով հաստատված կարգի համաձայն` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ նախատեսված դեպքերում:

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2006 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 4-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2006 թվականի նոյեմբերի 16-ի

N 1708-Ն որոշման

 

ԿԱՐԳ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻՑ ՀԱՄԱՅՆՔՆԵՐԻՆ ՍՈՒԲՎԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգով կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի (այսուհետ` բյուջե) հաշվին Հայաստանի Հանրապետության համայնքներին (այսուհետ` համայնք) սուբվենցիաների տրամադրման գործընթացի հետ կապված հիմնական հարաբերությունները:

2. Համայնքին սուբվենցիաներ տրամադրվում են օրենքով կամ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ նախատեսված դեպքերում` սույն կարգի համաձայն կնքված քաղաքացիաիրավական պայմանագրերի հիման վրա:

3. Սուբվենցիաները համայնքի կողմից իրականացվող առանձին նպատակային ծախսատեսակի (ծրագրի) կատարման համար անհատույց և անվերադարձ կարգով տրվող դրամական միջոցներն են:

4. Համայնքին տրամադրված սուբվենցիաները նպատակային օգտագործելու նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեով նախատեսված սուբվենցիաների գծով հատկացումների գլխավոր կարգադրիչ հանդիսացող համապատասխան մարմինը:

 

I.1. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻՑ ՀԱՄԱՅՆՔՆԵՐԻՆ ՏՐԱՄԱԴՐՎՈՂ ՍՈՒԲՎԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՀԱՅՏԵՐԻ ՔՆՆԱՐԿՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

(I.1 բաժինը լրաց. 20.05.10 թիվ 662-Ն որոշում)

 

4.1. Համայնքի ղեկավարները Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից սուբվենցիաներ ստանալու նպատակով տվյալ տարվա բյուջետային գործընթացն սկսելու ժամանակ սուբվենցիայի ստացման ծրագրային հայտերը ներկայացնում են համապատասխան մարզպետին, իսկ Երևանի քաղաքապետը` համապատասխան ոլորտային պետական կառավարման մարմիններ և Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման նախարարություն:

4.2. Սուբվենցիայի ծրագրային հայտերը մարզպետարանում քննարկվելուց և ամփոփվելուց հետո ներկայացվում են համապատասխան ոլորտային պետական կառավարման մարմիններ և Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման նախարարություն` քննարկման:

4.3. Պետական կառավարման մարմինները Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման նախարարության հետ համատեղ քննարկումների արդյունքների հիման վրա սուբվենցիայի ծրագրային հայտի վերաբերյալ`

ա. դրական եզրակացություն տալու դեպքում` ոլորտի գծով տվյալ տարվա համար նախատեսված բյուջետային հատկացումների ընդհանուր չափաքանակների սահմաններում դրանք ներառում են առաջիկա տարվա իրենց բյուջետային ֆինանսավորման հայտերում և համապատասխան եզրակացության հետ միասին ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարություն և Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման նախարարություն (Երևան քաղաքի գծով` Երևանի քաղաքապետարան),

բ. բացասական եզրակացություն տալու դեպքում` դրանք` համապատասխան եզրակացության հետ միասին ներկայացնում են Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման նախարարություն և համապատասխան մարզպետարան (Երևան քաղաքի գծով` նաև Երևանի քաղաքապետարան):

4.4. Սույն կարգի գործողությունը չի տարածվում «Ընկերությունների կողմից վճարվող բնապահպանական վճարների նպատակային օգտագործման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն ֆինանսավորվող բնապահպանական ծրագրերի վրա:

4.5. (4.5-րդ կետն ուժը կորցրել է 31.01.2019 թիվ 62-Ն որոշում)

(4.5-րդ կետը լրաց. 28.12.17 թիվ 1726-Ն, 29.03.18 թիվ 372-Ն, 21.06.18 թիվ 696-Ն, 23.08.18 թիվ 932-Ն որոշումներ)

 

II. ՍՈՒԲՎԵՆՑԻԱՅԻ ՀԱՏԿԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

5. Համայնքին սուբվենցիա տրամադրվում է Հայաստանի Հանրապետության տվյալ տարվա պետական բյուջեով նախատեսված սուբվենցիաների գծով հատկացումների գլխավոր կարգադրիչ հանդիսացող համապատասխան պետական մարմնի և համայնքի միջև կնքված սուբվենցիայի տրամադրման մասին պայմանագրի հիման վրա:

6. Սուբվենցիայի տրամադրման մասին պայմանագրում նշվում են`

ա) սուբվենցիայի տրամադրման նպատակը, նպատակային ծախսատեսակի (ծրագրի) կատարման ժամանակահատվածը (տևողությունը), այդ ընթացքում պետության կողմից վերահսկվող չափանիշները և ակնկալվող արդյունքները.

բ) տրամադրվող սուբվենցիայի գումարի չափը, սուբվենցիայի հերթական մասնաբաժնի ստացման համար համայնքից պահանջվող փաստաթղթերը (սուբվենցիան առանձին մասնաբաժիններով համայնքին տրամադրելու նպատակահարմարության դեպքում).

գ) ստացված սուբվենցիայի հաշվին ֆինանսավորվող նպատակային ծախսատեսակի կատարումից (ծրագրի ավարտից) հետո եռօրյա ժամկետում սուբվենցիայի չօգտագործված գումարի` Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջե վերադարձման պահանջը.

դ) համայնքի կողմից սուբվենցիայի գումարի կամ դրա մի մասի ոչ նպատակային օգտագործման դեպքում այդ համայնքի նկատմամբ պետության կողմից կիրառվող պատժամիջոցները, այն է` ոչ նպատակային օգտագործված գումարի հետգանձում համայնքի միջոցներից և սուբվենցիայի միջոցների հետագա հատկացման հնարավոր դադարեցում.

ե) այլ դրույթներ, որոնք կնպաստեն սուբվենցիայի տրամադրման նպատակի իրականացմանը և այդ ուղղությամբ սուբվենցիայի գումարների արդյունավետ օգտագործմանը:

7. Սուբվենցիաների հաշվին միջոցների մուտքագրման, ծախսերի կատարման, ինչպես նաև դրանց մասին հաշվետվությունների կազմման և համապատասխան մարմիններ ներկայացնելու հետ կապված հարաբերությունները կարգավորվում են բյուջեների կատարման մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

(1-ին հավելվածը փոփ. 31.01.2019 թիվ 62-Ն որոշում)

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2006 թվականի նոյեմբերի 16-ի

N 1708-Ն որոշման

 

ԿԱՐԳ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՏԱՐԵԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵՆԵՐՈՎ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՍՈՒԲՎԵՆՑԻԱՆԵՐԻՑ ԲԱՑԻ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՅՆՔՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՍՈՒԲՎԵՆՑԻԱՅԻ ՀԱՅՏԻ ՄՇԱԿՄԱՆ, ՆԵՐԿԱՅԱՑՄԱՆ, ՔՆՆԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ

 

1. Սույն կարգով կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության պետական տարեկան բյուջեներով նախատեսված սուբվենցիաներից բացի Հայաստանի Հանրապետության համայնքների տնտեսական և սոցիալական ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիայի հայտերի մշակման, ներկայացման, դրանց քննարկման ու հաստատման հետ կապված հարաբերությունները:

2. Հայաստանի Հանրապետության համայնքների տնտեսական և սոցիալական ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիայի տրամադրման նպատակով դիտարկվում են այն հայտերը, որոնց իրականացումը կնպաստի համայնքին սեփականության իրավունքով պատկանող հիմնական միջոցների (հիմնական ֆոնդերի) ստեղծմանը (ձեռքբերմանը) կամ դրանց արժեքի ավելացմանը, ինչպես նաև որպես բացառություն` բազմաբնակարան շենքերի ընդհանուր բաժնային սեփականության գույքի նորոգման հայտերը:

3. Սուբվենցիայի հայտերը պետք է բխեն «Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 12-րդ հոդվածով սահմանված համայնքի պարտադիր խնդիրներից, ինչպես նաև համապատասխանեն համայնքների 5-ամյա զարգացման ծրագրերին և նպաստեն դրանց իրագործմանը (միջնաժամկետ և երկարաժամկետ կտրվածքով): Ընդ որում, դիտարկվում են`

1) մինչև 50,0 մլն դրամ համայնքային բյուջե ունեցող համայնքների դեպքում` յուրաքանչյուր ծրագրի համար ընթացիկ տարվա համայնքային բյուջեների ֆոնդային մասից 3,0 մլն դրամ և ավելի համաֆինանսավորվող հայտերը.

2) 50,0-ից մինչև 500,0 մլն դրամ համայնքային բյուջե ունեցող համայնքների դեպքում` յուրաքանչյուր ծրագրի համար ընթացիկ տարվա համայնքային բյուջեների ֆոնդային մասից 5,0 մլն դրամ և ավելի համաֆինանսավորվող հայտերը.

3) 500,0-ից մինչև 1,0 մլրդ դրամ համայնքային բյուջե ունեցող համայնքների դեպքում` առաջին ծրագրի համար ընթացիկ տարվա համայնքային բյուջեների ֆոնդային մասից 25,0 մլն դրամ և ավելի, իսկ հաջորդ յուրաքանչյուր ծրագրի համար ընթացիկ տարվա համայնքային բյուջեների ֆոնդային մասից 15,0 մլն դրամ և ավելի համաֆինանսավորվող հայտերը, մեքենասարքավորումների ձեռքբերման դեպքում համայնքային բյուջեների ֆոնդային մասից 10,0 մլն դրամ և ավելի համաֆինանսավորվող հայտերը.

4) 1,0 մլրդ և ավելի դրամ համայնքային բյուջե ունեցող համայնքների դեպքում` առաջին ծրագրի համար ընթացիկ տարվա համայնքային բյուջեների ֆոնդային մասից 50,0 մլն դրամ և ավելի, իսկ հաջորդ յուրաքանչյուր ծրագրի համար ընթացիկ տարվա համայնքային բյուջեների ֆոնդային մասից 30,0 մլն դրամ և ավելի համաֆինանսավորվող հայտերը, մեքենասարքավորումների ձեռքբերման դեպքում համայնքային բյուջեների ֆոնդային մասից 20,0 մլն դրամ և ավելի համաֆինանսավորվող հայտերը:

(3-րդ կետը փոփ. 13.02.2020 թիվ 139-Ն որոշում)

4. Հայաստանի Հանրապետության համայնքների տնտեսական և սոցիալական ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիաներ ստանալու նպատակով համայնքների ղեկավարները (բացառությամբ Երևանի քաղաքապետի) սուբվենցիայի հայտը նախատեսվող օբյեկտի նախագծման տեխնիկական բնութագրերը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի մարտի 19-ի N 596-Ն որոշմամբ սահմանված NN 4-2, 4-3 ձևերին համապատասխան և շինարարական աշխատանքների կատարման կամ ձեռքբերվող մեքենասարքավորումների տեխնիկական բնութագրերի (այսուհետ` բնութագիր) հետ միասին ներկայացնում են համապատասխան մարզպետարան` մինչև ընթացիկ տարվա փետրվարի 2-ը:

(4-րդ կետը փոփ. 20.06.2019 թիվ 759-Ն, 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշումներ)

5. Մարզպետարանը, ստանալով սուբվենցիայի հայտը և բնութագիրը, ուսումնասիրում է այն և մարզի սոցիալ-տնտեսական զարգացման մասով հայտի վերաբերյալ առարկություններ չունենալու դեպքում ներկայացնում է Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն (այսուհետ` նախարարություն)` մինչև ընթացիկ տարվա փետրվարի 5-ը: Առարկություններ ունենալու դեպքում վերադարձնում է հայտը և բնութագիրը համապատասխան համայնքի ղեկավարին` լրամշակման: Համայնքի ղեկավարի կողմից երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում, բայց ոչ ուշ, քան սույն կետով սահմանված ժամկետը լրամշակված հայտն ու բնութագիրը չներկայացնելու դեպքում հայտը համարվում է վերադարձված:

(5-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշման 1-ին կետի 2-րդ ենթակետի

բ պարբերության համաձայն սույն որոշման 2-րդ հավելվածի

5-րդ կետում «զարգացման» բառը պետք է փոխարինել

«ենթակառուցվածքների» բառով: Սակայն նշված կետում առկա է

երկու հատ «զարգացման» բառ: ԻՐՏԵԿ-ը «ուսումնասիրում է այն

և մարզի սոցիալ-տնտեսական զարգացման մասով» բառերում

«զարգացման» բառը չի փոխարինել «ենթակառուցվածքների» բառով,

քանի որ դրա հետևանքով կխեղաթյուրվեր տեքստը:

-----------------------------------------------------------------

 

6. Նախարարությունը, ստանալով սուբվենցիայի հայտը և բնութագիրը, ներկայացնում է դրանք ոլորտային պետական կառավարման մարմինների, ինչպես նաև ոլորտային մասնագիտացված կառույցների քննարկմանը:

(6-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

7. Ոլորտային պետական կառավարման մարմինները, ստանալով ծրագրային հայտը և բնութագիրը, երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում նախարարություն են ներկայացնում դրանց վերաբերյալ դիրքորոշումը և դիտողությունները:

8. Նախարարությունը հայտերի և բնութագրերի վերաբերյալ կարծիքներն ստանալուց հետո երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում դրանք ներկայացնում է համապատասխան մարզպետարաններ:

9. Մարզպետարանները մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում տեղեկացնում են համապատասխան համայնքներին:

9.1. Համայնքները, ստացված դիրքորոշումների և դիտողությունների հիման վրա, լրամշակում են հայտը և մեքենասարքավորումների, գույքի ձեռքբերման ու շինարարական օբյեկտների նախագծման տեխնիկական բնութագրերը և երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում ներկայացնում են համապատասխան մարզպետարան:

(9.1-ին կետը լրաց. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

9.2. Մարզպետարանը, ստուգելով լրամշակված հայտի և տեխնիկական բնութագրերի համապատասխանությունը նախարարության կողմից ներկայացված դիրքորոշումների և դիտողությունների հետ, առաջարկում է համապատասխան համայնքներին կազմակերպել նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի կազմման աշխատանքների գնման մրցութային գործընթաց` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

(9.2-րդ կետը լրաց. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

9.3. Համայնքները մեքենասարքավորումների և գույքի ձեռքբերման ու շինարարական օբյեկտների նախագծման մրցույթի հրապարակման, ստորագրված արձանագրությունների և կնքված պայմանագրերի պատճենները ներկայացնում են համապատասխան մարզպետարան:

(9.3-րդ կետը լրաց. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

10. Համայնքներն ստացված դիրքորոշումների և դիտողությունների հիման վրա կազմում են սույն կարգի 12-րդ կետի դրույթների համաձայն սուբվենցիայի ամբողջական փաթեթները և ներկայացնում են համապատասխան մարզպետարաններ մինչև ընթացիկ տարվա ապրիլի 27-ը: 2020 թվականին սուբվենցիայի ամբողջական փաթեթները ներկայացվում են համապատասխան մարզպետարաններ մինչև 2020 թվականի մայիսի 26-ը:

(10-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն, 07.05.2020 թիվ 700-Ն որոշումներ)

11. Մարզպետարանները սուբվենցիայի փաթեթն ստանալուց հետո, ստուգելով դրանց համապատասխանությունը սույն կարգի դրույթներին և հայտերով ներկայացվող ծրագրերի իրականացման իրագործելիության և ֆինանսական ցուցանիշների համապատասխանության մասով առարկություններ չունենալու դեպքում կից գրությամբ փաթեթը ներկայացնում են նախարարություն` մինչև ընթացիկ տարվա ապրիլի 30-ը, իսկ 2020 թվականին սուբվենցիայի ամբողջական փաթեթները նախարարություն են ներկայացվում մինչև 2020 թվականի հունիսի 1-ը: Առարկություններ ունենալու դեպքում վերադարձնում է փաթեթը համապատասխան համայնքի ղեկավարին` լրամշակման, և համայնքի ղեկավարի կողմից երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում, բայց ոչ ուշ, քան սույն կետով սահմանված ժամկետը, լրամշակված փաթեթը չներկայացվելու դեպքում հայտը համարվում է վերադարձված:

(11-րդ կետը փոփ. 20.06.2019 թիվ 759-Ն, 26.12.2019 թիվ 1935-Ն, 07.05.2020 թիվ 700-Ն որոշումներ)

12. Սուբվենցիայի ամբողջական փաթեթը ներառում է`

1) սուբվենցիայի հայտը.

2) ծրագրի իրականացման նպատակահարմարության վերաբերյալ`

ա. Հայաստանի Հանրապետության համապատասխան համայնքի ավագանու որոշումը,

բ. Հայաստանի Հանրապետության համապատասխան համայնքի ղեկավարի գրությունը,

գ. Հայաստանի Հանրապետության համապատասխան մարզպետի ուղեկցող գրությունը.

3) ծրագիրն իրականացնելու նպատակով կազմակերպված հանրային լսումների արձանագրությունը.

4) շինարարական ծրագրերի դեպքում նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի լրակազմ փաթեթը, այդ թվում` նախագծի ելակետային տվյալները` ճարտարապետահատակագծային առաջադրանքը, տեխնիկական պայմանները, տարածքի ինժեներաերկրաբանական հետազննության և գոյություն ունեցող շենքերի և շինությունների փաստացի տեխնիկական վիճակի հետազննության եզրակացությունները, ինչպես նաև նախագծի, այդ թվում` նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի վերաբերյալ տրված փորձաքննության դրական եզրակացությունը, շահագրգիռ մարմինների համաձայնեցումները և (կամ) «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 15-րդ հոդվածի 6-րդ մասի պահանջներին համապատասխան կազմակերպված մրցակցային ընթացակարգի արդյունքում կնքված պայմանագրերը.

5) մեքենասարքավորումների, տեխնիկայի և գույքի ձեռքբերման դեպքում`

ա. դրանց տեխնիկական բնութագրերը, ֆինանսական գնահատականները և առնվազն երեք կազմակերպությունների կողմից տրված գնահարցումները և (կամ) «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 15-րդ հոդվածի 6-րդ մասի համաձայն կազմակերպված մրցույթի արդյունքում կնքված պայմանագիրը,

բ. համայնքի ղեկավարի երաշխավորագիրը`

- դրանց առնվազն 10 տարի ժամկետով շահագործման, սպասարկման ու պահպանման ծախսերը հոգալու և այդ ծախսերը համայնքային բյուջեներում նախատեսելու,

- մատուցված ծառայությունները համայնքի բնակչությանը հասանելի լինելու,

- մատուցված ծառայությունների դիմաց ստացված եկամուտը համայնքային բյուջե մուտքագրելու և այն համայնքի սոցիալ-տնտեսական զարգացմանն ուղղելու վերաբերյալ.

6) մասնավոր հատվածի (կազմակերպություններ, բնակչություն) կողմից համաֆինանսավորման դեպքում տվյալ ծրագրի համաֆինանսավորման հստակ չափի վերաբերյալ տեղեկանքը և (կամ) պայմանագիրը, ինչպես նաև նպատակային ծախսի վերաբերյալ համայնքի ղեկավարի երաշխավորագիրը.

7) տեղեկանք` սուբվենցիայի ծրագրի իրականացման համար ֆոնդային բյուջեում նախատեսված գումարի մասին.

8) այլ փաստաթղթեր` ըստ անհրաժեշտության:

(12-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն, 07.05.2020 թիվ 700-Ն որոշումներ)

13. Համայնքների տնտեսական և սոցիալական ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիաների հայտերն ստանալուց հետո նախնական քննարկվում են նախարարությունում` հայտերի` սույն կարգի դրույթներին համապատասխանության մասով:

(13-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

14. Սույն կարգի դրույթներին չհամապատասխանող, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի նոյեմբերի 16-ի N 1708-Ն որոշման N 3 հավելվածով սահմանված ծրագրային հայտի ձևաչափին անհամապատասխան և պահանջվող թերի փաստաթղթերով սուբվենցիայի հայտերը վերադարձվում են համայնքների ղեկավարներին` լրամշակման` ժամկետ սահմանելով 5 աշխատանքային օր, բայց ոչ ուշ, քան սույն կարգով սահմանված սուբվենցիայի հայտերի փաթեթների ընդունման վերջնաժամկետը:

(14-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

15. Նախարարությունը, ամփոփելով ծրագրային հայտերը և կից փաստաթղթերը, ներկայացնում է Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի որոշմամբ ստեղծված սուբվենցիայի ծրագրերի գնահատման միջգերատեսչական հանձնաժողովի (այսուհետ` հանձնաժողով) անդամներին, ինչպես նաև, անհրաժեշտության դեպքում, այլ շահագրգիռ մարմինների քննարկմանը:

(15-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

16. Հանձնաժողովի անդամները, հայտերն ստանալուց հետո հինգ աշխատանքային օրվա ընթացքում, ելնելով համայնքի զարգացման և (կամ) հրատապ հարցերի հիմնալուծման վրա ազդեցությունից` տալիս են ծրագրային հայտերի վերաբերյալ եզրակացությունները, այդ թվում` դրական կամ բացասական դիրքորոշումները և ներկայացնում նախարարություն:

17. Նախարարությունը ամփոփելով հանձնաժողովի անդամների, ինչպես նաև այլ շահագրգիռ մարմինների կողմից հայտերի վերաբերյալ ներկայացված կարծիքները և արդյունքները, ներկայացնում է հանձնաժողովի նիստի քննարկմանը: Ընդ որում, հանձնաժողովի նիստերում սուբվենցիայի հայտերը քննարկվում են մինչև ընթացիկ տարվա հունիսի 20-ը: 2020 թվականին հանձնաժողովի նիստերում սուբվենցիայի հայտերը քննարկվում են մինչև 2020 թվականի հուլիսի 20-ը:

(17-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն, 07.05.2020 թիվ 700-Ն որոշումներ)

18. Հանձնաժողովը նիստի ընթացքում տալիս է հայտի վերաբերյալ դրական, բացասական կամ լրամշակման վերադարձնելու մասին եզրակացություն` ելնելով`

1) տարածքների համաչափ զարգացման միտումներից.

2) համայնքի սոցիալ-տնտեսական զարգացման վրա էական ազդեցությունից.

3) համայնք-մասնավոր համագործակցության առկայությունից:

19. Հանձնաժողովի նիստի ընթացքում յուրաքանչյուր սուբվենցիայի հայտի վերաբերյալ դրական, բացասական կամ լրամշակման վերադարձնելու մասին եզրակացությունը տրվում է հանձնաժողովի անդամների բաց քվեարկությամբ` ձայների պարզ մեծամասնությամբ: Ձայների հավասարության դեպքում հանձնաժողովի նախագահի ձայնը վճռորոշ է:

20. Լրամշակման վերադարձվող յուրաքանչյուր հայտի լրամշակման ժամկետը սահմանում է հանձնաժողովը, բայց ոչ ավելի, քան 20 աշխատանքային օրը:

21. Հանձնաժողովի որոշմամբ սահմանված ժամկետում լրամշակված սուբվենցիայի հայտերը քննարկվում են հանձնաժողովի նիստում` հայտերում կատարված փոփոխությունների ներկայացմամբ` հանձնաժողովի քարտուղարի կողմից:

22. Հանձնաժողովի դրական եզրակացության դեպքում նախարարությունը դրա մասին երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում տեղեկացնում է համապատասխան հայտ ներկայացնող համայնքի ղեկավարին` նշելով Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից համայնքին սուբվենցիայի տրամադրման տոկոսը և վերջինիս առաջարկում է կազմակերպել գնման մրցակցային գործընթաց` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով, և մրցույթի արդյունքներով հաստատված հայտի բյուջեն ներկայացնել նախարարություն:

22.1. Համայնքների ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիայի տրամադրման շրջանակներում յուրաքանչյուր մարզի տարածքում նախատեսվող մինչև 150.0 մլն Հայաստանի Հանրապետության դրամ ընդհանուր արժողությամբ ավտոմոբիլային ճանապարհների կառուցման, նորոգման և հիմնանորոգման աշխատանքները համախմբվում են չափաբաժիննրում և դրանց, ինչպես նաև այդ աշխատանքների կատարման նկատմամբ տեխնիկական հսկողության ծառայությունների ձեռքբերման նպատակով գնման մրցակցային ընթացակարգերը կազմակերպում է համապատասխան մարզպետարանը` կենտրոնացված կարգով: Գնման ընթացակարգը կազմակերպվում է մրցակցային ձևով, որի ընտրությունն իրականացնում է մարզպետարանը` հիմք ընդունելով գնումների մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության պահանջները: Յուրաքանչյուր չափաբաժնում ներառվող աշխատանքները և դրանց կատարման նկատմամբ տեխնիկական հսկողության ծառայությունները որոշում է մարզպետարանը:

(22.1-ին կետը լրաց. 07.05.2020 թիվ 700-Ն, 22.06.2020 թիվ 1028-Ն /սույն որոշման պահանջները չեն տարածվում մինչև սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելն սկսած և դեռևս չավարտված գնման գործընթացների, ինչպես նաև կնքված և գործող պայմանագրերի վրա/ որոշումներ)

22.2. Սույն կարգի 22.1-ին կետում նշված գնման առարկաների ձեռքբերման մասով սուբվենցիոն ծրագրերը հաստատվելուն հաջորդող տասն աշխատանքային օրվա ընթացքում համայնքի ղեկավարը մարզպետարան է ներկայացնում գնումների մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կազմված գնման հայտերը: Գնահատող հանձնաժողովների կազմում ընդգրկելու նպատակով գնման հայտերի հետ միաժամանակ ներկայացվում են նաև գնահատող հանձնաժողովի մեկական թեկնածություններ: Ստացված գնման հայտերի հիման վրա մարզպետարանը հաստատում և տեղեկագրում հրապարակում է կենտրոնացված կարգով իրականացվող գնումների պլանը: Ընդ որում`

1) հինգ և ավելի համայնքների դեպքում յուրաքանչյուր համայնք գնման յուրաքանչյուր հայտի մասով ներկայացնում է մեկ թեկնածություն, իսկ գնահատող հանձնաժողովի կազմում ընդգրկվում են այն հինգ համայնքների թեկնածուները, որոնց գնումները տվյալ ընթացակարգի շրջանակում ունեն համեմատաբար մեծ տեսակարար կշիռ.

2) հինգից պակաս համայնքի դեպքում յուրաքանչյուր համայնք ներկայացնում է երեք թեկնածություն, իսկ հանձնաժողովի կազմում ընդգրկվում են բոլոր համայնքներից թեկնածուներ` հաշվի առնելով գնահատող հանձնաժողովի անդամների թվին ներկայացվող սահմանափակումները.

3) գնահատող հանձնաժողովի նախագահ է նշանակվում այն համայնքի ներկայացուցիչը, որի կարիքների համար կատարվող գնումը տվյալ ընթացակարգի շրջանակում ունի ամենամեծ տեսակարար կշիռը:

(22.2-րդ կետը լրաց. 07.05.2020 թիվ 700-Ն որոշում)

22.3. Կենտրոնացված կարգով գնումների կազմակերպումը, պայմանագրերի կնքումը, պայմանագրերի արդյունքների ընդունումը և դրանց դիմաց վճարումների կատարումն իրականացվում է գնումների մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված պահանջներին համապատասխան` հաշվի առնելով, որ`

1) յուրաքանչյուր համայնքի կարիքի բավարարման համար ընտրված մասնակցի հետ մարզպետարանը կնքում է առանձին պայմանագիր, որով նախատեսվում է նաև, որ պատվիրատուի իրավունքների և պարտականությունների իրականացումն ապահովում է տվյալ համայնքը.

2) գնման ընթացակարգի մասնակիցները հայտի ապահովումը ներկայացնում են մարզպետարանի, իսկ որակավորման և պայմանագրի ապահովումները` համապատասխան համայնքի անվամբ.

3) համայնքի կողմից պայմանագրի արդյունքն ընդունելու մասին որոշումը նախապես համաձայնեցվում է մարզպետարանի հետ:

(22.3-րդ կետը լրաց. 07.05.2020 թիվ 700-Ն որոշում)

23. Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով, ինչպես նաև հիմք ընդունելով սույն որոշման N 4 հավելվածով սահմանված ծրագրերի իրականացման, հսկողության, մշտադիտարկման գործընթացները` Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն է ներկայացնում առաջարկություն` ծրագիրը ֆինանսավորելու համար Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից համապատասխան համայնքին սուբվենցիայի տեսքով միջոցներ հատկացնելու վերաբերյալ:

(23-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

24. Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից Հայաստանի Հանրապետության համայնքների տնտեսական և սոցիալական ենթակառուցվածքների զարգացմանն ուղղված սուբվենցիա տրամադրվում է սուբվենցիայի ծրագրի ընդհանուր արժեքի հետևյալ չափաբաժնով` ըստ ծրագրի հետևյալ ոլորտների`

 

._____________________________________________________________________.

|Ծրագրի ոլորտը                |Հայաստանի Հանրապետության պետական       |

|                             |բյուջեից տրամադրվող սուբվենցիայի       |

|                             |չափաբաժինը, տոկոս                      |

|                             |_______________________________________|

|                             |Մայրա-   |Մայրա-   |Մայրա-   |Սահմանա- |

|                             |քաղաքից  |քաղաքից  |քաղաքից  |մերձ և   |

|                             |մինչև    |60 կմ-ից |100 կմ-ից|(կամ)    |

|                             |60 կմ    |ավելի և  |ավելի    |բարձր    |

|                             |հեռավո-  |մարզկենտ-|հեռավո-  |լեռնային |

|                             |րություն |րոնից    |րություն |բնակավայր|

|                             |ունեցող  |մինչև    |ունեցող  |         |

|                             |բնակավայր|30 կմ    |բնակավայր|         |

|                             |         |հեռավո-  |         |         |

|                             |         |րություն |         |         |

|                             |         |ունեցող  |         |         |

|                             |         |բնակավայր|         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Բնակավայրի փողոցների         |   45    |    50   |    55   |    60   |

|կառուցում/նորոգում,          |         |         |         |         |

|ասֆալտապատում                |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Խմելու ջրամատակարարման,      |   55    |    60   |    65   |    70   |

|ինչպես նաև  ջրահեռացման      |         |         |         |         |

|համակարգի կառուցում/նորոգում |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Ոռոգման համակարգի            |   55    |    60   |    65   |    70   |

|կառուցում/նորոգում           |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Փողոցային լուսավորության     |   50    |    55   |    60   |    65   |

|համակարգի կառուցում/նորոգում |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Վերականգնվող էներգետիկա, այդ |   50    |    55   |    60   |    65   |

|թվում` արևային  ֆոտովոլտային |         |         |         |         |

|կայանների տեղադրում          |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Բնակավայրերի գազաֆիկացում    |   50    |    55   |    60   |    65   |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Մանկապարտեզների կառուցում,   |   50    |    55   |    60   |    65   |

|վերակառուցում/նորոգում       |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Հասարակական շենքերի          |   30    |    35   |    40   |    45   |

|(մշակույթի տուն, համայնքային |         |         |         |         |

|կենտրոններ և  այլն)          |         |         |         |         |

|կառուցում/վերանորոգում       |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Բազմաբնակարան շենքերի        |   50    |    55   |    60   |    65   |

|ընդհանուր բաժնային           |         |         |         |         |

|սեփականության գույքի նորոգում|         |         |         |         |

|այդ թվում` էներգախնայող      |         |         |         |         |

|միջոցառումների կիրառում      |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Այգիների, պուրակների         |   30    |    35   |    40   |    45   |

|կառուցում/բարեկարգում        |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Մեքենասարքավորումների,       |   40    |    45   |    50   |    55   |

|տեխնիկայի և  գույքի          |         |         |         |         |

|ձեռքբերում                   |         |         |         |         |

|_____________________________|_________|_________|_________|_________|

|Աղբավայրերի բարեկարգում կամ  |   40    |    45   |    50   |    55   |

|փակում                       |         |         |         |         |

._____________________________________________________________________.

(24-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն, 07.05.2020 թիվ 700-Ն որոշումներ)

24.1. Մասնավոր հատվածի (կազմակերպություններ, ընկերություններ, բնակչություն), ինչպես նաև այլ դոնոր կազմակերպությունների կողմից ծրագրի 20 տոկոս և ավելի համաֆինանսավորման դեպքում Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից համաֆինանսավորման չափաբաժինն ավելանում է 5 տոկոսով:

(24.1-ին կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն, 13.02.2020 թիվ 139-Ն որոշումներ)

25. Սուբվենցիան համայնքին տրամադրվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի նոյեմբերի 16-ի N 1708-Ն որոշման 1-ին կետով հաստատված կարգի 2-րդ բաժնով սահմանված ընթացակարգին համապատասխան:

26. Հանձնաժողովի կողմից դրական եզրակացություն ստացած հայտերը Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից համաֆինանսավորվում են մրցութային փուլի արդյունքներով հաստատված հայտի ընդհանուր գումարի համապատասխան տոկոսի չափով: Ծրագրի ընդհանուր գումարից Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի համապատասխան չափաբաժնով համաֆինանսավորումը կատարվում է համապատասխան համայնքի չափաբաժնի ֆինանսավորումից հետո: Ծրագրի իրականացման արդյունքում խնայված, ինչպես նաև կապալառուի կողմից գանձվող տույժ ու տուգանքների գումարը բաշխվում է համամասնորեն:

(26-րդ կետը փոփ. 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշում)

 

(2-րդ հավելվածը լրաց. 31.01.2019 թիվ 62-Ն որոշում)

 

Հավելված N 3

ՀՀ կառավարության

2006 թվականի նոյեմբերի 16-ի

N 1708-Ն որոշման

 

Ձև

 

ՀԱՅՏ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՅՆՔՆԵՐԻ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՍՈՒԲՎԵՆՑԻԱՆԵՐԻ

 

._____________________________________________________________________.

|Ծրագրի անվանումը    |Ծրագրի անվանումը պետք է հնարավորինս հստակ       |

|                    |արտացոլի ծրագրի էությունը:                      |

|____________________|________________________________________________|

|Մարզ                |Մարզի անվանումը:                                |

|____________________|________________________________________________|

|Համայնքը/համայնքները|Համայնքի անվանումը: Խոշորացված համայնքների      |

|                    |դեպքում մասնակից բնակավայրերի անվանումները:     |

|____________________|________________________________________________|

|Համայնքի/բնակավայրի |....կմ»», կմ                                  |

|հեռավորությունը     |                                                |

|մայրաքաղաք Երևանից, |                                                |

|ինչպես նաև          |                                                |

|մարզկենտրոնից       |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Համայնքի/բնակավայրի |.... մարդ                                       |

|բնակչությունը       |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Սահմանամերձ, բարձր  |Նշել, եթե համայնքը հանդիսանում է սահմանամերձ և  |

|լեռնային համայնք/   |(կամ) բարձր լեռնային համայնք                    |

|բնակավայրի          |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Համայնքի բնակավայրի |Ներկայացնել համայնքի (բնակավայրի)               |

|ենթակառուցվածքների  |ջրամատակարարման, ջրահեռացման,                   |

|վերաբերյալ հակիրճ   |էլեկտրագազամատակարարման, ոռոգման, փողոցային     |

|տեղեկատվություն`    |լուսավորության վիճակի վերաբերյալ                |

|հստակ նշելով`       |տեղեկատվություն:                                |

|    - ջրամատակարարմա|                                                |

|և  ջրահեռացման      |                                                |

|համակարգից օգտվող   |                                                |

|համայնքի բնակչության|                                                |

|տոկոսը և            |                                                |

|ջրամատակարարման     |                                                |

|տևողությունը,       |                                                |

|- գազամատակարարման  |                                                |

|համակարգից օգտվող   |                                                |

|համայնքի բնակչության|                                                |

|տոկոսը,             |                                                |

|- ոռոգման համակարգից|                                                |

|օգտվող բնակչության  |                                                |

|տոկոսը և  համայնքում|                                                |

|գյուղատնտեսական     |                                                |

|հողերից ոռոգվող     |                                                |

|հողատարածքների      |                                                |

|տոկոսը,             |                                                |

|- լուսավորության    |                                                |

|համակարգի           |                                                |

|առկայությամբ        |                                                |

|փողոցների տոկոսը`   |                                                |

|համայնքի ընդհանուր  |                                                |

|փողոցների մեջ և     |                                                |

|նշել էներգախնայող   |                                                |

|և  ԼԵԴ              |                                                |

|լուսավորություն է,  |                                                |

|թե ոչ               |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Ծրագրի ընդհանուր    |Մանրամասն նկարագրել, թե որոնք են այն առկա       |

|նկարագրությունը և   |կոնկրետ խնդիրները, որոնք պետք է լուծել ծրագրի   |

|դրա իրականացման     |ընդհանուր նպատակին և  ակնկալվող արդյունքներին   |

|անհրաժեշտությունը   |հասնելու համար: Խնդիրները պետք է լինեն          |

|                    |հնարավորինս կոնկրետ, չափելի և  իրատեսական:      |

|                    |Ներկայացնել ծրագրի իրականացման անհրաժեշտությունը|

|                    |հիմնավորող բացատրագիր:                          |

|____________________|________________________________________________|

|Ծրագրի ակնկալվող    |Նշել այն արդյունքները, որոնց պետք է հասնել      |

|արդյունքները, որոնց |ծրագրի շրջանակներում վերջինիս իրականացման       |

|միջոցով պետք է      |նպատակին հասնելու համար:                        |

|հասնել ծրագրի       |Ներկայացնել ծրագրերի համապատասխանելիությունը    |

|իրականացման         |համայնքի զարգացման ռազմավարության հետ և  դրանց  |

|նպատակին            |իրագործման շոշափելի ազդեցությունը միջնաժամկետ և |

|                    |երկարաժամկետ կտրվածքով:                         |

|                    |Ներկայացնել, թե ծրագրի իրականացման արդյունքում  |

|                    |ինչպե՞ս կփոխվի համայնքի բնակչության ապրելակերպը |

|                    |և  կյանքի որակը ծրագրի ավարտից հետո` միջնաժամկետ|

|                    |և  երկարաժամկետ ազդեցությունները: Հիմնավորել`   |

|                    |ցույց տալով կապը ծրագրի շրջանակներում լուծվող   |

|                    |խնդիրների և  իրականացվող գործունեության         |

|                    |արդյունքների հետ:                               |

|                    |Սպասվող արդյունքների\նկարագրությունը պետք է     |

|                    |լինի հնարավորինս կոնկրետ, իրատեսական, գնահատելի |

|                    |և  չափելի:                                      |

|____________________|________________________________________________|

|Ծրագրի արդյունքներին|Մանրամասն նկարագրել ծրագրի շրջանակներում        |

|հասնելու            |նախատեսվող գործողություններն ու միջոցառումները, |

|գործողությունները և |դրանց ժամկետները և  ծախսերը, որոնք պետք է լինեն |

|միջոցառումները      |հստակ և  չափելի:                                |

|                    |Մանրամասն ներկայացնել իրականացվող աշխատանքների  |

|                    |ծավալները (այդ թվում` շինարարական աշխատանքների, |

|                    |ասֆալտապատման, խողովակների, հաղորդալարերի,      |

|                    |լուսատուների (ԼԵԴ), նկարագրություններն ու       |

|                    |ծավալները (չափերը):                             |

|____________________|________________________________________________|

|Ծրագրի իրականացման  |Ներկայացնել, թե ծրագրի իրականացումն ինչ         |

|արդյունքում         |ազդեցություն կունենա համայնքին սեփականության    |

|համայնքին           |իրավունքով պատկանող հիմնական միջոցների արժեքի   |

|սեփականության       |վրա, մասնավորապես, նշելով, որ գույքը, որի վրա   |

|իրավունքով պատկանող |պլանավորվում է ազդեցությունը, սեփականության     |

|հիմնական միջոցների  |իրավունքով պատկանում է համայնքին:               |

|արժեքի ավելացում,   |                                                |

|բացառությամբ        |                                                |

|բազմաբնակարան       |                                                |

|շենքերի ընդհանուր   |                                                |

|բաժնային            |                                                |

|սեփականության գույքի|                                                |

|                    |Նշել, որ ծրագրով նախատեսվող ծախսերը կապիտալ     |

|                    |բնույթի են:                                     |

|____________________|________________________________________________|

|Ծրագրի ազդեցությունը|- Նշել ուղղակի շահառուների քանակը:              |

|համայնքի և          |- Նշել շահառուների վրա ծրագրի իրականացման       |

|շահառուների վրա     |արդյունքում եկամտի ավելացման, և  (կամ)          |

|                    |խնայողությունների ավելացման և  (կամ)            |

|                    |հարմարավետության ապահովման չափը:                |

|                    |- Խմելու ջրի և  ջրահեռացման համակարգի դեպքում`  |

|                    |նշել ծրագրի արդյունքում համակարգից օգտվող տնային|

|                    |տնտեսությունների թիվը, ջրամատակարարման որակը և  |

|                    |տևողությունը`  ժ/օր, ջրի կորստի նվազեցման չափը: |

|                    |- Ոռոգման համակարգի դեպքում` նշել ծրագրի        |

|                    |արդյունքում ոռոգվող տարածքը` հա և  համակարգից   |

|                    |օգտվող գյուղացիական տնտեսությունների թիվը:      |

|                    |- Փողոցների ասֆալտապատման և  փողոցային          |

|                    |լուսավորության դեպքում` նշել փողոցի գլխավոր կամ |

|                    |երկրորդային լինելը, փողոցի նպատակային           |

|                    |կիրառությունը, դպրոցին, արդյունաբերական         |

|                    |տարածքին, զբոսաշրջային վայրերին հարակից լինելը: |

|                    |- Հանրային շենքերում ֆոտովոլտային կայանների     |

|                    |տեղադրման դեպքում նշել շահառուների թիվը,        |

|                    |արտադրվող էներգիայի քանակը, էներգախնայողության  |

|                    |չափը, արտադրվող էներգիայի մասնաբաժինն ընդհանուր |

|                    |էլեկտրաէներգիայի ծախսի մեջ:                     |

|                    |- Մեքենասարքավորումների ձեռքբերման դեպքում նշել |

|                    |դրանց շահագործումից օգտվող բնակչության թիվը,    |

|                    |սպասարկվող տարածքի չափը և  կցել կնքված          |

|                    |երաշխավորագիրը` մեքենասարքավորումների սպասարկման|

|                    |և  պահպանման ծախսերի, դրանց շահագործումից       |

|                    |ստացվող եկամուտները համայնքային բյուջե ուղղելու |

|                    |և  համայնքի բնակչության համար դրանց             |

|                    |հասանելիության վերաբերյալ:                      |

|                    |- Հանրային շենքերի վերանորոգման/կառուցման       |

|                    |դեպքում նշել շահառուների թիվը, սպասարկվող       |

|                    |համայնքների/բնակչության թիվը, ստեղծվող          |

|                    |աշխատատեղերի թիվը, այլընտրանքի առկայությունը:   |

|                    |- Այգիների, պուրակների կառուցում/բարեկարգում`   |

|                    |շահառուների թիվը, զբոսաշրջային կենտրոնից կամ    |

|                    |պատմամշակութային հուշարձաններից հեռավորությունը,|

|                    |տարածք այցելող զբոսաշրջիկների թիվը/տարեկան:     |

|                    |- այլ:                                          |

|____________________|________________________________________________|

|Նշել ծագրի իրականաց-|Նշել ծրագրի իրականացման ընթացքում ստեղծվող      |

|ման ընթացքում և     |ժամանակավոր/հիմնական աշխատատեղերը:              |

|արդյունքում ստեղծվող|Ծրագրի իրականացման արդյունքում նախատեսվող       |

|ժամանակավոր և       |հիմնական աշխատատեղերը, այդ թվում` մասնավոր      |

|հիմնական            |հատվածի կամ համայնքապետարանի կողմից նախատեսվող  |

|աշխատատեղերի քանակը |հիմնական աշխատատեղերի քանակը և  դրանց           |

|և  դրանց            |նկարագրությունը:                                |

|նկարագրությունը     |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Համայնքի նախորդ     |Նախորդ տարվա բյուջեն` ... դրամ.                 |

|տարվա բյուջեն և     |                                                |

|բյուջեի կատարողականը|Ներկայացնել նախորդ տարվա բյուջեն, ծախսերը և     |

|                    |կատարողականը` առանձնացնելով բյուջեի վարչական և  |

|                    |ֆոնդային մասերը, իսկ բյուջեի ֆոնդային մասից     |

|                    |ծախսերը ներկայացնել առանձին բացվածքով:          |

|                    | ._____________________________________________.|

|                    | |                          |Պլանը|Փաս-  |Տոկո-||

|                    | |                          |     |տացին |սը   ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |Ընդամենը` համայնքի բյուջեի|     |      |     ||

|                    | |եկամուտները               |     |      |     ||

|                    | |այդ թվում`                |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- Վարչական բյուջեի        |     |      |     ||

|                    | |եկամուտներ, որից`         |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- Սեփական եկամուտներ      |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- Ֆոնդային բյուջեի        |     |      |     ||

|                    | |եկամուտներ                |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |Ընդամենը` համայնքի բյուջեի|     |      |     ||

|                    | |ծախսեր, որից`             |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- Վարչական բյուջեի ծախսեր |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- Ֆոնդային բյուջեի ծախսեր |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |Համայնքի ֆոնդային բյուջեի |     |      |     ||

|                    | |փաստացի ծախսերը, որից`    |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- ճանապարհաշինություն     |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- ջրամատակարարում         |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- փողոցային լուսավորու-   |     |      |     ||

|                    | |թյուն                     |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |- գյուղատնտեսություն      |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |-                         |     |      |     ||

|                    | |__________________________|_____|______|_____||

|                    | |-                         |     |      |     ||

|                    | ._____________________________________________.|

|                    |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Համայնքի ընթացիկ    |...... դրամ.                                    |

|տարվա բյուջեն       |Ներկայացնել ընթացիկ տարվա կանխատեսվող           |

|                    |եկամուտները, պլանավորված ծախսերը` առանձնացնելով |

|                    |բյուջեի վարչական և  ֆոնդային մասերը, իսկ բյուջեի|

|                    |ֆոնդային մասից պլանավորված ծախսերը ներկայացնել  |

|                    |առանձին բացվածքով:                              |

|                    |.______________________________________________.|

|                    ||                                        |Պլանը||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||Ընդամենը` համայնքի բյուջեի եկամուտների  |     ||

|                    ||պլանավորում                             |     ||

|                    ||այդ թվում`                              |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||- Վարչական բյուջեի եկամուտներ, որից`    |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||- սեփական եկամուտներ                    |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||- Ֆոնդային բյուջեի եկամուտներ           |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||Ընդամենը` համայնքի բյուջեի ծախսեր,      |     ||

|                    ||որից`                                   |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||- Վարչական բյուջեի ծախսեր               |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||- Ֆոնդային բյուջեի ծախսեր               |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||Համայնքի ֆոնդային բյուջեի պլանավորված   |     ||

|                    ||ծախսերը, որից`                          |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||-                                       |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||-                                       |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||-                                       |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||-                                       |     ||

|                    ||________________________________________|_____||

|                    ||-                                       |     ||

|                    |.______________________________________________.|

|____________________|________________________________________________|

|Համայնքի ընթացիկ    |                                         |      |

|տարվա բյուջեի       |                                         |      |

|նախագծով կանխատեսվող|                                         |      |

|բյուջետային մուտքերի|                                         |      |

|(ներառյալ ֆինանսական|                                         |      |

|համահարթեցման       |                                         |      |

|դոտացիայի գծով      |                                         |      |

|կանխատեսվող         |                                         |      |

|մուտքերը) հաշվին    |                                         |      |

|նշված ծրագրի        |                                         |      |

|իրականացման         |                                         |      |

|անհնարինության      |                                         |      |

|հիմնավորումը        |                                         |      |

|(համապատասխան       |                                         |      |

|հաշվարկներով        |                                         |      |

|____________________|________________________________________________|

|Ծրագրի ընդհանուր    |___________ դրամ (100%)                         |

|բյուջեն, այդ թվում  |                                                |

|- շինարարական       |                                                |

|օբյեկտների նախագծման|                                                |

|արժեքը _______ դրամ,|                                                |

|-նախագծանախահաշվային|                                                |

|փաստաթղթերի պետական |                                                |

|փորձաքննության      |                                                |

|ծառայության արժեքը` |                                                |

|_________ դրամ,     |                                                |

|- տեխնիկական        |                                                |

|հսկողության         |                                                |

|ծառայությունների    |                                                |

|արժեքը`______ դրամ, |                                                |

|- հեղինակային       |                                                |

|հսկողության         |                                                |

|ծառայությունների    |                                                |

|արժեքը`_______ դրամ,|                                                |

|- գոյություն ունեցող|                                                |

|շենք-շինությունների |                                                |

|տեխնիկական վիճակի   |                                                |

|վերաբերյալ          |                                                |

|փորձաքննության      |                                                |

|ծառայության         |                                                |

|արժեքը` _______ դրամ|                                                |

|ինչպես նաև  առանձին |                                                |

|ներկայացնել         |                                                |

|հասարակական շենքերի |                                                |

|և  բազմաբնակարան    |                                                |

|շենքերի ընդհանուր   |                                                |

|օգտագործման գույքի  |                                                |

|կառուցման/նորոգման  |                                                |

|դեպքում`            |                                                |

|էներգախնայողության  |                                                |

|միջոցառումների      |                                                |

|արժեքը ______ դրամ  |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Համայնքի կողմից     |___________ դրամ (____%)                        |

|ներդրվող մասնաբաժնի |                                                |

|չափը                |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Այլ ներդրողներ      |___________ դրամ (____%) նշել ներդրողի անունը:  |

|____________________|________________________________________________|

|Ծրագրի իրականացման  |Սկիզբը ____________20...թ. Տևողությունը  ______ |

|տևողությունը        |                                                |

|____________________|________________________________________________|

|Ծրագրի ծախսերը      |Մանրամասն ներկայացնել ծախսերը` կցելով ՀՀ        |

|                    |օրենսդրությամբ սահմանված կարգով                 |

|                    |նախագծանախահաշվային փաստաթղթերը:                |

|                    |Ծրագրով նախատեսվող ծախսերը պետք է լինեն         |

|                    |իրատեսական, ֆինանսական հաշվարկները և            |

|                    |նախահաշիվները` հնարավորինս հստակ, հիմնավոր և    |

|                    |մանրամասն:                                      |

|                    |Սարք-սարքավորումների ձեռքբերման դեպքում         |

|                    |ներկայացնել հնարավորինս հստակ, հիմնավոր և       |

|                    |մանրամասն տեխնիկական բնութագրերը, ֆինանսական    |

|                    |գնահատականները և  առնվազն երեք                  |

|                    |կազմակերպությունների կողմից տրված               |

|                    |գնահարցումները:                                 |

|____________________|________________________________________________|

|Ամսաթիվ             |____ ___________20___թ.                         |

._____________________________________________________________________.

 

Այլ տեղեկություններ ծրագրի մասին (նշել այն լրացուցիչ հանգամանքները, որոնք կարող են ցույց տալ ծրագրի կարևորությունը, ակնկալվող արդյունքների ազդեցությունը համայնքի և տարածաշրջանի զարգացման վրա, այլ հանգամանքներ, որոնք կարող են հաշվի առնվել ծրագիրը գնահատելու ընթացքում):

 

Համայնքի տնտեսական պատասխանատու

Հեռախոսահամարը, էլեկտրոնային փոստը

 

_____________________________________________________________________

 

Համայնքի ղեկավար ______________________

(անունը, ազգանունը)

Կ.Տ.

 

(3-րդ հավելվածը լրաց. 31.01.2019 թիվ 62-Ն, 26.12.2019 թիվ 1935-Ն որոշումներ)

 

---------------------------------------------------------------

 

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

@ 8է

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
16.11.2006
N 1708-Ն
Որոշում