Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՂԵԳՆԱՁՈՐ-...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

ՀՀ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՂԵԳՆԱՁՈՐ-ԱՅՐՈՒՄ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ԾՐԱԳԾԻ ԸՆՏՐՈ ...

 

 

041.0413.140798

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

14 հուլիսի 1998 թվականի թիվ 413

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՂԵԳՆԱՁՈՐ-ԱՅՐՈՒՄ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ԾՐԱԳԾԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1998 թվականի հուլիսի 3-ի թիվ 387 որոշմամբ ստեղծված միջգերատեսչական հանձնաժողովի Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագծի հիմնական ուղղության վերաբերյալ ակտը (կցվում է):

2. Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի կառուցման պատվիրատու ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի նախարարությունը:

3. Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի նախարարությանը`

ա) մինչև 1998 թվականի հուլիսի 25-ը կազմել Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի նախագծային առաջադրանքը` այն համաձայնեցնելով շահագրգիռ նախարարությունների և գերատեսչությունների հետ.

բ) մինչև 1998 թվականի սեպտեմբերի 15-ը ավարտել Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի Եղեգնաձոր-Այրում հատվածի «տեխնիկական նախագիծ» փուլի մշակումը.

գ) մինչև 1999 թվականի հունիսի 1-ը ավարտել Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի Մարտունի-Այրում հատվածի «տեխնիկական նախագիծ» փուլի մշակումը:

 

Հաստատված է

ՀՀ վարչապետի 1998 թ.

հուլիսի 14-ի թիվ 413 որոշմամբ

 

ԱԿՏ

 

ԵՂԵԳՆԱՁՈՐ-ԱՅՐՈՒՄ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ԾՐԱԳԾԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1998 թվականի հուլիսի 3-ի թիվ 387 որոշմամբ ստեղծված միջգերատեսչական հանձնաժողովը հետևյալ կազմով`

 

    Ֆ. Փիրումյան     - ՀՀ քաղաքաշինության նախարար (հանձնաժողովի նախագահ)

    Ա. Ավանյան       - ՀՀ տրանսպորտի նախարարի տեղակալ

    Խ. Դումիկյան     - ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարի տեղակալ

    Ֆ. Զաքարյան      - ՀՀ տարածքային կառավարման նախարարի տեղակալ

    Ս. Պապյան        - ՀՀ բնապահպանության նախարարի առաջին տեղակալ

    Ս. Պետրոսյան     - ՀՀ էներգետիկայի նախարարի տեղակալ

Ռ. Հարությունյան - ՀՀ փոստի և հեռահաղորդակցության նախարարի տեղակալ

 

ուսումնասիրեց Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարության 1998 թվականի հուլիսի 1-ի թիվ 91 հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի առաջարկությունները Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագծի ընտրության վերաբերյալ:

Ճանապարհի ծրագծի ուղղության համար ուսումնասիրվել է երեք տարբերակ`

Եղեգնաձոր-Մարտունի-Սևան-Դիլիջան-Վանաձոր-Ալավերդի-Այրում.

Եղեգնաձոր-Մարտունի-Սևան-Դիլիջան-Իջևան-Նոյեմբերյան-Այրում.

Եղեգնաձոր-ՈՒրցաձոր-Երևան-Ապարան-Վանաձոր-Ալավերդի-Այրում.

 

Ծրագծի ընտրության համար առաջարկվել է` Եղեգնաձոր-Մարտունի-Սևան- Դիլիջան-Վանաձոր-Ալավերդի-Այրում տարբերակը:

 

Ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագծի առաջարկվող

տարբերակի նկարագրությունը

 

Եղեգնաձոր-Այրում ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագիծն անցնում է Հայաստանի Հանրապետության Վայոց ձորի, Գեղարքունիքի, Տավուշի և Լոռու մարզերով` երկարությունը 289 կմ:

Եղեգնաձոր-Այրում ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագծի Եղեգնաձոր-Մարտունի- Սևան-Դիլիջան-Վանաձոր-Ալավերդի-Այրում ուղղությունն ունի հետևյալ կարևոր առավելությունները`

ա) անցնում է հանրապետության տարածքի խորքով.

բ) նպատակահարմար է քաղաքաշինական և տնտեսական ռազմավարության տեսանկյունից`

շրջանցում է կենտրոնի խիտ բնակեցված և խիստ ծանրաբեռնված ագլոմերացիան,

Սևանի ավազանը հանում է տրանսպորտային կղզիացումից,

հանրապետության հյուսիսային և հարավային տարաձայնությունների միջև ստեղծում է ուղևորաբեռնափոխադրումների անմիջական հնարավորություն.

գ) գյուղատնտեսական նշանակության հողերի նվազագույն իրացում:

դ) Սևանա լճի երկայնքով, մոտ 80 կմ, հանրապետական և միջազգային տուրիզմի զարգացման հնարավորություն է ընձեռնում:

Ավտոմոբիլային ճանապարհի առաջարկվող ծրագծի անցկացման որոշակի բարդություններ կլինեն Սելիմի և Դիլիջանի լեռնանցքներում, բնակավայրերի շրջանցումներում:

 

Եզրակացություն

 

Միջգերատեսչական հանձնաժողովն առաջարկում է`

1. Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի հիմնական ծրագիծն ընդունել Եղեգնաձոր-Մարտունի-Սևան-Դիլիջան-Վանաձոր- Ալավերդի-Այրում ուղղությամբ:

2. Նախագծով ճանապարհը նախատեսել տեխնիկական 2-րդ կարգի: Ճանապարհային պատվածքի կրողունակությունը հաշվարկել ավտոմեքենայի մեկ առանցքի վրա ընկնող բեռի` 11,5 տոննա մեծությամբ:

3. Նախագիծն իրականացնել երկու փուլով` «Տեխնիկական նախագիծ» և «Աշխատանքային ծրագրեր»:

«Տեխնիկական նախագիծ» փուլը մշակել երկու հերթով`

ա) առաջին հերթը` Եղեգնաձոր-Մարտունի հատվածի համար.

բ) երկրորդ հերթը` Մարտունի-Այրում հատվածի համար:

Առաջին փուլի առաջին հերթի նախագծի սահմանված կարգով հաստատումից հետո իրականացնել շինարարական աշխատանքները:

4. Տեխնիկական նախագծի փուլում ուսումնասիրել Սևան-Դիլիջան կիսակառույց թունելի օգտագործման և ծրագծի բնակավայրերի շրջանցման հնարավորությունները:

5. Նախագծում նախատեսել ճանապարհատրանսպորտային և սպասարկման օբյեկտների ենթակառուցվածքի տեղաբաշխման սխեմայի մշակումը:

6. Այն հատվածներում, որտեղ հնարավոր է ճանապարհի ծրագծի անցկացումը նախատեսել 1-ին տեխնիկական կարգի նորմերին համապատասխան:

 

Հայաստանի Հանրապետության միջազգային նշանակության

ավտոմոբիլային ճանապարհների հեռանկարային ցանցի ուրվագիծ

 

 

pin
ՀՀ Վարչապետ
14.07.1998
N 413
Որոշում