Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀՀ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

13 օգոստոսի 2009 թվականի N 995-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀԻՆԳ ՏԱՐՎԱ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

9.7. ԲԱՐՁՐԱՑՆԵԼ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՆ

 

Ճանապարհային անվտանգության ազգային կուլտուրայի բարձրացումը մեծապես կօգնի բարելավել ճանապարհային անվտանգության ոլորտը: Դա պետք է իրականացվի ազգային վարքագծի բարեփոխմանն ուղղված միջոցառումների միջոցով` ընդգրկելով ճանապարհային երթևեկության մասնակից բոլոր խմբերին`

- Վարորդներ

- ՈՒղևորներ

- Հետիոտներ

- Հեծանվորդներ

- Մոտոցիկլավարներ

 

Այս գործընթացի առաջին փուլում պետք է ճիշտ ըմբռնել առկա իրավիճակը` ուսումնասիրելով հասարակական կարծիքը և մոտեցումները: Անհրաժեշտ կլինի նաև գնահատել ճանապարհային երթևեկության անվտանգությանը վերաբերող ուսումնական նյութերը, հատկապես որոնք օգտագործվում են դպրոցական ծրագրերում: Դրանից հետո կարելի է կազմակերպել ուսումնական նպատակային արշավներ:

 

Անհրաժեշտ է ուսումնասիրել նաև հետիոտնի համար նախատեսված ճանապարհային հարմարանքները և դրանց առնչվող վթարները` արդյունավետ կանխարգելիչ միջոցառումներ սահմանելու նպատակով:

 

._________________________________________________________________________.

|   Ցուցանիշների օրինակ. անվտանգության հարցերի վերաբերյալ հասարակության   |

|տեղեկացվածության բարելավում, վնասվածքների և  վթարների քանակի կրճատում    |

|առավել ապահով վարքագծի շնորհիվ (մանրամասն ներկայացված է այլ              |

|միջոցառումների ծրագրում, առավել անվտանգ պահվածք խաչմերուկներում կամ      |

|հետիոտնային անցումների մոտ, հետիոտնային անցումներում հետիոտնի համար      |

|նախատեսված հարմարանքներից օգտվելու մակարդակի բարձրացում (հետիոտնի        |

|կողմից), հեծանվային/մոտոցիկլային սաղավարտներ կրելու մակարդակի բարձրացում:|

._________________________________________________________________________.

 

9.8. ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱՄՐԱԳՈՏԻՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԽԹԱՆՈՒՄ

 

Չնայած Հայաստանում ամրագոտիների կրումը պարտադիր է, սակայն օգտագործման մակարդակը շատ ցածր է: Շատ մեքենաներում, հատկապես հին սովետական արտադրության տաքսիներում, դրանք նույնիսկ տեղադրված չեն: Ամրագոտիների անտեսման ապացույցը ՃՏՊ հետևանքով վարորդների ստացած վնասվածքների բնույթն է (կրծքավանդակի և գլխուղեղի վնասվածքներ):

 

Վարորդների և ուղևորների կողմից ամրագոտիների օգտագործման մակարդակի բարելավման արդյունքում մեծապես կկրճատվի ծանր վնասվածքների թիվը:

 

Ամրագոտիների կիրառմանն ուղղված ծրագրի իրականացման ընթացքում կարելի է օգտվել միջազգայնորեն լայն կիրառություն ունեցող ձեռնարկներից:

 

Ամրագոտիների օգտագործման մակարդակի բարելավման ռազմավարության առաջին փուլը պետք է լինի դրանց օգտագործման ներկայիս մակարդակի գնահատումը, որը հիմք կհանդիսանա անհրաժեշտ բարեփոխումների սահմանման համար:

 

Ամրագոտիների օգտագործմանն ուղղված ծրագրի արդյունավետությունն ապահովելու համար այն պետք է շարունակական լինի` առնվազն սույն ռազմավարության և նրան հաջորդող հնգամյա ռազմավարության իրականացման ընթացքում:

 

Ամրագոտիների օգտագործմանն ուղղված ծրագրի արդյունավետության գլխավոր գործոններից մեկն առաջիններիս օգտագործման վերահսկողության ուղղությամբ ճանապարհային ոստիկանության ներգրավվածությունն է: ՀՀ ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ազգային խորհուրդը պետք է սերտ աշխատանքային հարաբերություններ հաստատի ոստիկանության հետ:

 

._________________________________________________________________________.

|   Ցուցանիշների օրինակ. ամրագոտիների և  երեխաների համար նախատեսված       |

|մեքենաների հատուկ նստարանների (car seat) օգտագործման ցուցանիշի աճ և      |

|ամրագոտիների անտեսմամբ ուղեկցվող հատուկ վնասվածքների քանակի կրճատում:    |

._________________________________________________________________________.

 

9.9. ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՇԵՂՈՂ, ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ ԱԶԴՈՂ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԻ ՆՎԱԶԵՑՈՒՄ

 

Մեքենայի ղեկին հեռախոսով խոսելը, ծխելը համարվում են վարորդների ուշադրության վրա ազդող գործոններ, որոնք շեղում են վարորդների ուշադրությունը ճանապարհից` դրանով վտանգելով երթևկության բոլոր մասնակիցների կյանքը և առողջությունը: Ծրագրի շրջանակներում առաջին հերթին անհրաժեշտ է սահմանել վթարների և վնասվածքների առաջացման վրա դրանց ճշգրիտ ազդեցությունը: Այս գործում անհրաժեշտ է համագործակցել ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության և ՀՀ առողջապահության նախարարության հետ:

Այսպիսով, կծավալվի վարքագծի բարեփոխման միջոցառում:

 

._________________________________________________________________________.

|   Ցուցանիշների օրինակ. մեքենայի ղեկին հեռախոսով խոսելու, ծխելու և  այլ  |

|ուշադրությունը շեղող գործոնների հետևանքով  վթարների և  վնասվածքների      |

|քանակի կրճատում:                                                         |

._________________________________________________________________________.

 

9.10. ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՐԱԳՈՒԹՅԱՆ ԳԵՐԱԶԱՆՑՄԱՆ ՎԵՐԱՀՍԿՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԲԱՐՁՐԱՑՈՒՄ

 

ՃՏՊ քանակի կրճատման վրա երթևեկության արագության վերահսկողության և երթևեկության ցածր արագության ազդեցության վերաբերյալ մեծ թվով աշխատություններ կան («Մեքենաների երթևեկության արագության ազդեցությունը ՃՏՊ հաճախականության վրա», M C Taylor, et al TRL REPORT 421): Բացի այդ գոյություն ունեն միջազգայնորեն լայն կիրառություն ստացած ձեռնարկներ, որոնցով կարելի է առաջնորդվել երթևեկության արագության վերահսկողության ծրագրի իրականացման և վարման ընթացքում:

Արդյունավետ ռազմավարություն մշակելու համար անհրաժեշտ կլինի սահմանել վայրեր, որտեղ կիրականացվի մշտական և ժամանակավոր մոնիթորինգ: Դա թույլ կտա որոշել արագության գերազանցման մակարդակը և ընդհանուր պատկերը: Մոնիթորինգի համար նախատեսված տեղամասերի ուսումնասիրությունը թույլ կտա`

- որոշել արագության գերազանցման երկարաժամկետ միտումները

- սահմանել լրացուցիչ վերահսկողություն պահանջող հատվածները և վերահսկողության իրականացման ժամկետները

- ստեղծել երթևեկության առավել ընդգրկուն պատկեր:

 

Արագության վերահսկողության հարցում կառաջանա ճանապարհային ոստիկանության հետ սերտ համագործակցության կարիք:

 

._________________________________________________________________________.

|   Ցուցանիշների օրինակ. արագության գերազանցման դեպքերի կրճատում` կախված  |

|ինչպես (ա) միջին արագությունից, (բ) արագության անհամապատասխանությունից,  |

|այնպես էլ (գ) թույլատրելի առավելագույն արագության գերազանցման տոկոսից:   |

._________________________________________________________________________.

 

9.11. ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԿԻՑՆԵՐԸ ԵՎ ԱԼԿՈՀՈԼԻ ՕԳՏԱԳՈԾՐՈՒՄԸ

 

Ալկոհոլը համարվում է ՃՏՊ առաջացման գլխավոր գործոններից մեկը: Ծրագրի շրջանակներում առաջին հերթին անհրաժեշտ է սահմանել վթարների և վնասվածքների առաջացման վրա ալկոհոլի օգտագործման ճշգրիտ ազդեցությունը: Այս գործում անհրաժեշտ է համագործակցել ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության և ՀՀ առողջապահության նախարարության հետ (հիվանդանոցներում գրանցված տվյալները ձեռք բերելու նպատակով):

 

Այսպիսով կծավալվի վարքագծի բարեփոխման միջոցառում:

Ինչպես ամրագոտիների օգտագործման և երթևեկության արագության վերահսկողության դեպքում, այնպես էլ այս դեպքում գոյություն ունեն միջազգայնորեն լայն կիրառություն ունեցող ձեռնարկներ, որոնցով կարելի է տեղեկություններ ստանալ և առաջնորդվել ծրագրի իրականացման ընթացքում:

 

._________________________________________________________________________.

|   Ցուցանիշների օրինակ. ալկոհոլի օգտագործման հետևանքով  տեղի ունեցող ՃՏՊ |

|թվի կրճատումը կապված է վարքագծի փոփոխման հետ:                            |

._________________________________________________________________________.

 

9.12. ՈՒՂԵՎՈՐԱՓՈԽԱԴՐՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ԲԵՌՆԱՓՈԽԱԴՐՈՒՄՆԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ՆՈՒՅՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ԱՆՀԱՏ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԵՐ ՎԱՐՈՐԴՆԵՐԻ ԱՌՈՂՋԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԻ ԵՎ ԱՇԽԱՏԱԺԱՄԱՆԱԿԻ ՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄ

 

Վարորդների աշխատաժամանակի և առողջական վիճակի վերահսկումը կարևորագույն խնդիր է ներկայումս: Հայտնի են դեպքեր, երբ վարորդներն աշխատում են 12 -24 ժամ աշխատանքային գրաֆիկով, առանց հանգստյան օրերի: Խնդիր է նաև վարորդների` երթուղի դուրս գալիս նրանց առողջական վիճակի քննության ենթարկելու հարցը: Այս հանգամանքները երթևեկության բոլոր մասնակիցների կյանքի և առողջության համար կարող են վտանգ առաջացնել: Ծրագրի շրջանակներում անհրաժեշտ է առաջարկել վարորդների աշխատաժամանակի և առողջական վիճակի նկատմամբ հսկողության մեխանիզմների բարելավման միջոցառումները: Այս գործում անհրաժեշտ է համագործակցել ՀՀ ոստիկանության, ՀՀ առողջապահության նախարարության, ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության և ՀՀ աշխատանքի տեսչության հետ:

Ինչպես ամրագոտիների օգտագործման և երթևեկության արագության վերահսկողության դեպքում, այնպես էլ այս դեպքում, գոյություն ունեն միջազգայնորեն լայն կիրառություն ունեցող ձեռնարկներ, որոնցով կարելի է տեղեկություններ ստանալ և առաջնորդվել ծրագրի իրականացման ընթացքում:

 

._________________________________________________________________________.

|   Ցուցանիշների օրինակ. վարորդների աշխատաժամանակի և  առողջական վիճակի    |

|նկատմամբ հսկողության մեխանիզմների բարելավման հետևանքով  վթարների և       |

|վնասվածքների քանակի կրճատում:                                            |

._________________________________________________________________________.

 

9.13. ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՄՐԱՊՆԴՈՒՄ

 

Ճանապարհային ոստիկանությունը ճանապարհային երթևեկության անվտանգության արդյունավետ ապահովման համար պատասխանատու գլխավոր մարմիններից մեկն է: ճանապարհային ոստիկանությունը սկսել է ոստիկանական մեքենաների շարժմանը հետևող Հայաստանում մշակված GPS/ հիմքով համակարգի կիրառումը, և մեծ թվով պարեկային մեքենաներում տեղադրված են տեսախցիկներով և ռադիոտեղորոշիչներով հագեցած վերահսկման համակարգեր:

Ճանապարհային ոստիկանությունը սկսել է նման սարքավորումների կիրառումը, սակայն դրանց թիվը չի բավականացնում ոստիկանության ամբողջ անձնակազմի համար: ռազմավարության մշակման առաջին փուլում անհրաժեշտ է գնահատել ոստիկանության կարիքները և սահմանել հետևյալը`

- կատարել անհրաժեշտ սարքավորումների գույքագրում (արագաչափ սարքեր, ալկոհոլառեսպիրատորային խողովակներ, քարտեզների վրա ՃՏՊ տեղանքը գրանցելու համար նախատեսված GPS տեղորոշիչներ և այլն)

- սահմանել առկա օրենսդրության լիակատար պարտադրման (երթևեկության արագություն, ալկոհոլի օգտագործում, անվտանգության ամրագոտիների կրում) համար անհրաժեշտ հավելյալ աշխատակազմը

- սահմանել հատուկ վերապատրաստման կարիքները (օր.` անվտանգության աուդիտի և ՃՏՊ հետաքննության ոլորտում):

 

Ճանապարհային ոստիկանության համար օգտակար կլիներ իրականացնել ճանապարհային ոստիկանության ոլորտի վերապատրաստման լայնածավալ ծրագիրը` եվրոպական այլ ուժերի հետ կապեր հաստատելով և

- ծանոթանալով եվրոպական քաղաքային ոստիկանության վերապատրաստման դասընթացների հետ

- կազմակերպելով ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման ոլորտի վերապատրաստման կանոնավոր ծրագիր:

 

Անհրաժեշտ է վերանայել և բարեփոխել օրենսդրությունը` օրենքի խախտումների նկատմամբ բավարար կերպով պատժամիջոցներ կիրառելու նպատակով (օր.` թարմացնելով վերահսկողությանն ուղղված օրենսդրական ակտերը):

 

9.14. ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ ԵՎ ՕԺԱՆԴԱԿՈՒՄ

 

Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ռազմավարությունն սկսելու որպես կարևոր քայլ առաջարկվում է իրականացնել վերապատրաստման ծրագիր` աջակցելով աշխատանքային խմբերին և շահագրգիռ կողմերին մանրակրկիտ կերպով ընկալել ճանապարհային երթևեկության անվտանգության հիմնախնդիրները: Վերապատրաստման ծրագրի պլանում անհրաժեշտ է ընդգրկել հետևյալը`

- ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ընդհանուր սկզբունքներ

- ճանապարհային երթևեկության անվտանգության հիմնախնդիրներ (երթևեկության արագություն, երթևեկության մասնակից խոցելի խմբեր, անվտանգության ամրագոտիներ, ալկոհոլ)

- Ճանապարհային ոստիկանության մասնակցության և հանրության իրազեկման հարցը

- հիմնական տվյալների հավաքագրում

- միջոցառումների արդյունավետություն

- ՃՏՊ մոնիթորինգ

- մեքենաների երթևեկության արագության մոնիթորինգ և երթևեկության արագության տվյալների գնահատում

- հոսքերի մոնիթորինգ, հետիոտների շարժի մոնիթորինգ

- Մոտեցման ուսումնասիրություններ, երթևեկության մասնակիցների վարքագծի ուսումնասիրություններ, հանրության ընկալման գնահատում

- ՃՏՊ փոփոխությունների գնահատում

- կանխարգելիչ միջոցառումների ընտրություն:

 

Ռազմավարությամբ նախատեսվում է օգտվել հրատարակված միջազգայնորեն լայն կիրառություն ստացած ձեռնարկներից: Անհրաժեշտ է անհապաղ միջոցներ ձեռնարկել այդ փաստաթղթերը հայոց լեզվով թարգմանելու համար:

 

Անհրաժեշտ է դիտարկել միջազգային փորձագետի/խորհրդատուի աջակցության անհրաժեշտությունը` ռազմավարության իրականացման վաղ փուլերում խորհրդատվությամբ օժանդակելու հարցում:

 

10. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ

 

Գործողությունների ծրագրում սահմանվում են այն քայլերը կամ այն միջոցառումները, որոնք ռազմավարության արդյունավետությունն ապահովելու նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել պատշաճ կերպով: Գործողությունների ծրագիրն ունի հետևյալ բաղադրիչ տարրերը`

 

- Առանձին առաջադրանքներ. ինչ պետք է արվի և ում կողմից

- Ժամանակացույց. երբ պետք է իրականացվի

- Ռեսուրսների հատկացում. ինչ կոնկրետ ֆոնդեր են առկա կոնկրետ միջոցառումների համար

- Միջոցառումներն ինչպես պետք է գնահատվեն և զեկուցվեն

 

Գործողությունների ծրագրի համակարգի տարրերը հետևյալն են`

- ՀՀ ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ազգային խորհրդի և քարտուղարության հիմնում

- Աշխատանքային խմբեր

- Աշխատանքային խմբերի օժանդակում

- ճանապարհային երթևեկության անվտանգությանը հատկացվող ֆինանսավորման ապահովում

- Տվյալների կառավարում և ճանապարհային երթևեկության անվտանգության վերաբերյալ տվյալների ազգային ինտեգրված բազայի մշակում

- Ճանապարհային ոստիկանության կարողությունների ամրապնդում

- Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման ճանապարհաշինության միջոցների որակի բարձրացում

- Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության կուլտուրայի բարձրացում

- Անվտանգության ամրագոտիների օգտագործման խթանում

- Երթևեկության արագության գերազանցման վերահսկողության բարելավում

- Երթևեկության մասնակիցների կողմից ալկոհոլի օգտագործում

- Երևան:

 

Յուրաքանչյուր «Համակարգի տարր» կապված է «Առաջիկա հինգ տարիների համար նախատեսված ռազմավարության առաջնահերթությունների» հետ` ինչպես դա նշված է ռազմավարական հարցերում: Յուրաքանչյուր ռազմավարական հարցի համար առանձնացված է «Առաջիկա հինգ տարիների Գործողությունների ծրագիրը», որտեղ մանրամասնված են ռազմավարության արդյունավետությունն ապահովող կոնկրետ միջոցառումները: «Կատարողական ցուցանիշները» թույլ են տալիս գնահատել գործողությունների պլանի յուրաքանչյուր միջոցառման արդյունավետությունը:

 

Գործողությունների ծրագիրը ցույց է տալիս համակարգի յուրաքանչյուր տարրի մոտավոր ֆինանսավորումը (առաջարկվող ֆինանսավորում): Ֆինանսավորման ճշգրիտ պահանջները կարող են սահմանվել միայն այն ժամանակ, երբ քարտուղարության ներքո գործող աշխատանքային խմբերը կմշակեն մանրամասն ծախսերով ծրագրերի պլանները, որոնք քարտուղարության միջոցով կներկայացվեն համապատասխան մարմին` իրականացման համար: Ամրագոտիներին, արագությանը և ալկոհոլի օգտագործմանը վերաբերող համակարգի տարրերը գնահատվել են մեկ շնչի հաշվով 0.50 և 1.00 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ:

Նկար 11-ում պատկերված է երթևեկության արագության վերահսկման ծրագրի ցիկլը` որպես տիպիկ ծրագրի օրինակ: Այն ներկայացված է «ցիկլի» տեսքով, քանի որ ցիկլի վերջում ներկայացվող վերջնական զեկույցները կիրառվում են հաջորդ աշխատանքային ծրագրի հետագա միջոցառումների մշակման համար:

 

Նկար 11 ծրագրի ցիկլի օրինակ, Երթևեկության արագության վերահսկման ծրագրի համար

 

_________________________

ԻՐՏԵԿ - նկարը չի բերվում

 

Ստորև ներկայացվում է գործողությունների ծրագիրը առաջիկա հինգ տարիների համար:

 

ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ

 

* Ցածր արժողությամբ միջոցառումներ * * Միջին արժողությամբ միջոցառումներ

*** Բարձր արժողությամբ միջոցառումներ

.________________________________________________________________________.

|Համակարգի||Ռազմավարական   |Առաջիկա 5     |Կատարողական |Պատասխանա-|Առա-  |

|տարրերը  ||առաջնահերթ     |տարիների համար|ցուցանիշները|տու մար-  |ջարկ- |

|         ||միջոցառումները`|նախատեսված    |            |մինները   |վող   |

|         ||նախատեսված     |գործողություն-|            |          |ֆինան-|

|         ||առաջիկա 5      |ների պլանը    |            |          |սավո- |

|         ||տարիների համար |              |            |          |րում  |

|         ||               |              |            |          |(ԱՄՆ-ի|

|         ||               |              |            |          |դոլա- |

|         ||               |              |            |          |րին   |

|         ||               |              |            |          |համար-|

|         ||               |              |            |          |ժեք   |

|         ||               |              |            |          |դրամ) |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Ինստիտու-||Ստեղծել և      |Խորհուրդը     |Կայուն      |ՀՀ        |$ 0.5 |

|ցիոնալ   ||արդյունավետ    |կստեղծվի ՀՀ   |ֆինանսավոր- |տրանսպորտի|մլն   |

|կառույց  ||կերպով         |վարչապետի     |ման         |և  կապի   |      |

|         ||կառավարել      |որոշման       |ապահովում   |նախարարու-|(տարե-|

|ՀՀ ճանա- ||Ճանապարհային   |համաձայն      |            |թյուն     |կան   |

|պարհային ||երթևեկության   |              |Տարեկան     |          |$ 0.1 |

|երթևե-   ||անվտանգության  |ՀՀ            |բյուջեի     |          |մլն)  |

|կության  ||ինստիտուցիոնալ |օրենսդրության |տրամադրում  |          |      |

|անվտան-  ||նոր կառույց,   |համաձայն      |            |          |      |

|գության  ||որը բաղկացած   |քարտուղարութ- |Վերապատրաստ-|          |      |

|ազգային  ||կլինի          |յունը         |ված         |          |      |

|Խորհուրդ ||ճանապարհային   |կձևավորվի     |աշխատողների |          |      |

|         ||երթևեկության   |«Հայավտոճանի  |ների քանակը |          |      |

|         ||անվտանգության  |Տնօրինություն»|            |          |      |

|         ||ազգային        |ՊՈԱԿ-ի կազմում|Ծրագրային   |          |      |

|         ||խորհրդից       |              |պլանների    |          |      |

|         ||(խորհուրդ),    |Նոր քարտուղա- |քանակը      |          |      |

|         ||քարտուղարութ-  |րություն      |            |          |      |

|         ||յունից և       |ստեղծելու     |Տարեկան     |          |      |

|         ||աշխատանքային   |ուղղությամբ   |հաշվետվութ- |          |      |

|         ||խմբերից:       |կձեռնարկվեն   |յան կազմում |          |      |

|         ||               |հետևյալ       |            |          |      |

|         ||Խորհուրդ       |գործողություն-|Խորհրդի     |          |      |

|         ||- Խորհրդի      |ները.         |հանդիպում-  |          |      |

|         ||կազմում        |              |ների քանակը |          |      |

|         ||կընդգրկվեն     |- Նոր քարտու- |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |ղարության     |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |համար         |            |          |      |

|         ||անվտանգության  |գրասենյակի    |            |          |      |

|         ||հետ առնչվող    |ստեղծում      |            |          |      |

|         ||պետական        |և  կահավորում |            |          |      |

|         ||կառավարման     |(գրասենյակի   |            |          |      |

|         ||մարմինների և   |վերանորոգում) |            |          |      |

|         ||հասարակական    |կահավորում    |            |          |      |

|         ||կազմակերպութ-  |(աշխատողների  |            |          |      |

|         ||յունների       |ընդունում     |            |          |      |

|         ||ղեկավարները,   |              |            |          |      |

|         ||ինչպես նաև     |- Աշխատանքներն|            |          |      |

|         ||Երևանի         |արդյունավետո- |            |          |      |

|         ||քաղաքապետը     |րեն           |            |          |      |

|         ||(համաձայնու-   |իրականացնելու |            |          |      |

|         ||թյամբ)         |համար         |            |          |      |

|         ||- ՀՀ վարչապետը |աշխատողների   |            |          |      |

|         ||հանդես կգա     |վերապատրաստման|            |          |      |

|         ||որպես խորհրդի  |իրականացում   |            |          |      |

|         ||նախագահ        |              |            |          |      |

|         ||- Խորհրդի      |- Աշխատանքնե- |            |          |      |

|         ||գործառույթները |րին համահունչ |            |          |      |

|         ||հիմնականում    |կարողություն- |            |          |      |

|         ||ռազմավարական   |ների ստեղծում |            |          |      |

|         ||բնույթ կունենան|(տեխնիկական   |            |          |      |

|         ||տարեկան        |միջոցների,    |            |          |      |

|         ||բյուջեների     |սարքավորումնե-|            |          |      |

|         ||հաստատում,     |րի,           |            |          |      |

|         ||ռազմավարական   |համակարգչային |            |          |      |

|         ||թիրախների և    |ծրագրերի      |            |          |      |

|         ||ռազմավարության |ձեռքբերում,   |            |          |      |

|         ||ու գործողութ-  |ուսուցում,    |            |          |      |

|         ||յունների պլանի |գրականության  |            |          |      |

|         ||ընդհանուր      |ձեռքբերում,   |            |          |      |

|         ||առաջընթացի     |թարգմանություն|            |          |      |

|         ||վերանայում:    |և  այլն)      |            |          |      |

|         ||Ակնկալվում է,  |- Ծրագրի      |            |          |      |

|         ||որ խորհուրդը   |նպատակներին   |            |          |      |

|         ||հաճախ չի       |հասնելու համար|            |          |      |

|         ||հանդիպի (6     |կայուն        |            |          |      |

|         ||ամիսը մեկ):    |ֆինանսավորման |            |          |      |

|         ||               |ապահովում     |            |          |      |

|         ||Քարտուղարութ-  |              |            |          |      |

|         ||յուն           |Միջոցառումներ`|            |          |      |

|         ||- քարտուղարութ-|- Գրասենյակ **|            |          |      |

|         ||յունը          |- Աշխատողների |            |          |      |

|         ||հիմնականում    |ընդունում *   |            |          |      |

|         ||կիրականացնի    |- Վերապատրաս- |            |          |      |

|         ||գործառնական    |տում **       |            |          |      |

|         ||գործառույթ և   |- Կարողութ-   |            |          |      |

|         ||կստանձնի       |յունների      |            |          |      |

|         ||Խորհրդի        |ստեղծում **   |            |          |      |

|         ||քարտուղարի     |- Ֆինանսավո-  |            |          |      |

|         ||դերը` ներառյալ |րում **       |            |          |      |

|         ||օրակարգերի,    |              |            |          |      |

|         ||արձանագրութ-   |              |            |          |      |

|         ||յունների       |              |            |          |      |

|         ||վարում,        |              |            |          |      |

|         ||հանդիպման վայրի|              |            |          |      |

|         ||ապահովում,     |              |            |          |      |

|         ||ինչպես նաև     |              |            |          |      |

|         ||աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբերի         |              |            |          |      |

|         ||գործունեության |              |            |          |      |

|         ||համակարգում:   |              |            |          |      |

|         ||Այն կունենա    |              |            |          |      |

|         ||լրիվ դրույքով  |              |            |          |      |

|         ||աշխատակազմ, որը|              |            |          |      |

|         ||կիրականացնի    |              |            |          |      |

|         ||ռազմավարութ-   |              |            |          |      |

|         ||յունը:         |              |            |          |      |

|         ||               |              |            |          |      |

|         ||- Քարտուղարութ-|              |            |          |      |

|         ||յան աշխատողների|              |            |          |      |

|         ||մեծ մասը       |              |            |          |      |

|         ||կիրականացնեն   |              |            |          |      |

|         ||հիմնական       |              |            |          |      |

|         ||մասնագիտական   |              |            |          |      |

|         ||գործառույթներ, |              |            |          |      |

|         ||որպեսզի        |              |            |          |      |

|         ||քարտուղարութ-  |              |            |          |      |

|         ||յունը կարողանա |              |            |          |      |

|         ||խորհրդատվական  |              |            |          |      |

|         ||դեր ունենալ    |              |            |          |      |

|         ||խորհրդի և      |              |            |          |      |

|         ||աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբերի համար:  |              |            |          |      |

|         ||Սա կներառի նաև |              |            |          |      |

|         ||հնգամյա գործո- |              |            |          |      |

|         ||ղությունների   |              |            |          |      |

|         ||պլանի          |              |            |          |      |

|         ||թարմացումը/    |              |            |          |      |

|         ||վերանայումը:   |              |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Աշխատան- ||Կստեղծվեն      |              |            |          |      |

|քային    ||տարբեր         |              |            |          |      |

|խմբեր    ||աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբեր, որոնք   |              |            |          |      |

|         ||կզբաղվեն       |              |            |          |      |

|         ||ընթացիկ        |              |            |          |      |

|         ||ռազմավարության |              |            |          |      |

|         ||իրականացմամբ և |              |            |          |      |

|         ||քարտուղարութ-  |              |            |          |      |

|         ||յանը կզեկուցեն |              |            |          |      |

|         ||ընթացքի մասին: |              |            |          |      |

|         ||Աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբի անդամների |              |            |          |      |

|         ||վերապատրաստում |              |            |          |      |

|         ||և  համապատասխան|              |            |          |      |

|         ||սարքավորումնե- |              |            |          |      |

|         ||րով և          |              |            |          |      |

|         ||համակարգչային  |              |            |          |      |

|         ||ծրագրերով      |              |            |          |      |

|         ||ապահովում      |              |            |          |      |

|         ||Յուրաքանչյուր  |              |            |          |      |

|         ||աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբի բնույթը և |              |            |          |      |

|         ||գործառույթը    |              |            |          |      |

|         ||կարտացոլի      |              |            |          |      |

|         ||ռազմավարության |              |            |          |      |

|         ||մեջ սահմանված  |              |            |          |      |

|         ||ռազմավարական   |              |            |          |      |

|         ||հարցերը:       |              |            |          |      |

|         ||               |              |            |          |      |

|         ||Աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբերին        |              |            |          |      |

|         ||կանդամակցեն    |              |            |          |      |

|         ||համապատասխան   |              |            |          |      |

|         ||շահագրգիռ      |              |            |          |      |

|         ||մարմինների ներ-|              |            |          |      |

|         ||կայացուցիչներ  |              |            |          |      |

|         ||(կառավարական   |              |            |          |      |

|         ||հաստատություն- |              |            |          |      |

|         ||ներ,           |              |            |          |      |

|         ||հասարակական    |              |            |          |      |

|         ||կազմակեր-      |              |            |          |      |

|         ||պություններ և  |              |            |          |      |

|         ||այլն):         |              |            |          |      |

|         ||               |              |            |          |      |

|         ||Աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբերի հիմնական|              |            |          |      |

|         ||գործառույթը    |              |            |          |      |

|         ||կլինի          |              |            |          |      |

|         ||մանրամասնել    |              |            |          |      |

|         ||տարբեր         |              |            |          |      |

|         ||շահագրգիռ      |              |            |          |      |

|         ||մարմինների     |              |            |          |      |

|         ||կողմից         |              |            |          |      |

|         ||իրականացվող    |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |              |            |          |      |

|         ||անվտանգության  |              |            |          |      |

|         ||ոլորտի միջոցա- |              |            |          |      |

|         ||ռումները:      |              |            |          |      |

|         ||Քաղծառայողների |              |            |          |      |

|         ||աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||պարտականութ-   |              |            |          |      |

|         ||յունների       |              |            |          |      |

|         ||նկարագիրը      |              |            |          |      |

|         ||(«Պաշտոնի      |              |            |          |      |

|         ||անձնագիրը»)    |              |            |          |      |

|         ||կվերանայվի`    |              |            |          |      |

|         ||համապատասխան   |              |            |          |      |

|         ||աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբի           |              |            |          |      |

|         ||գործառույթը    |              |            |          |      |

|         ||ներառելու      |              |            |          |      |

|         ||նպատակով.      |              |            |          |      |

|         ||հետևաբար  այս  |              |            |          |      |

|         ||անդամներն ըստ  |              |            |          |      |

|         ||էության        |              |            |          |      |

|         ||ֆինանսավորվեն  |              |            |          |      |

|         ||համապատասխան   |              |            |          |      |

|         ||մարմինների     |              |            |          |      |

|         ||կողմից:        |              |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Ճանապար- ||Ճանապարհային   |Նախնական      |Մասնակցել   |ՀՀ ճանա-  |$ 0.5 |

|հային    ||ոստիկանությունը|գործողություն.|քաղաքային   |պարհային  |մլն   |

|ոստիկա-  ||ճանապարհային   |1. Մշակել     |ոստիկանութ- |ոստիկանու-|      |

|նության  ||երթևեկության   |աշխատանքային  |յան վերապատ-|թյուն     |      |

|կարողութ-||անվտանգության  |ծրագիր, ծրագրի|րաստման     |          |      |

|յունների ||ապահովման      |իրականացման   |եվրոպական   |ՀՀ արդարա-|      |

|ամրա-    ||արդյունավետու- |պլանները և    |դասընթացնե- |դատության |      |

|պնդում   ||թյան համար     |աշխատանքների  |րին         |նախարարու-|      |

|         ||պատասխանատու   |կատարման      |            |թյուն     |      |

|         ||գլխավոր        |մանրամասն     |Իրականացնել |          |      |

|         ||մարմիններից    |ծախսերը       |ճանապարհային|          |      |

|         ||մեկն է:        |Միջոցառումներ`|երթևեկութ-  |          |      |

|         ||Այդ իսկ        |- Մասնակցել   |յան անվտան- |          |      |

|         ||պատճառով նրանք |քաղաքային     |գության     |          |      |

|         ||պետք է ունենան |ոստիկանության |խնդիրների   |          |      |

|         ||անհրաժեշտ      |վերապատրաստման|իրականացման |          |      |

|         ||սարքավորումներ |եվրոպական     |համար կանո- |          |      |

|         ||իրենց պարտակա- |դասընթացներին |նավոր ներքին|          |      |

|         ||նությունները   |**            |վերապատրաս- |          |      |

|         ||պատշաճ կերպով  |- Իրականացնել |տում        |          |      |

|         ||իրականացնելու  |ճանապարհային  |            |          |      |

|         ||համար:         |երթևեկության  |Վերանայել   |          |      |

|         ||Դրանք          |անվտանգության |օրենքները և |          |      |

|         ||ներկայացված են |խնդիրների     |փոփոխութ-   |          |      |

|         ||ստորև.         |վերաբերյալ    |յուններ     |          |      |

|         ||Աշխատանքային   |կանոնավոր     |կատարել     |          |      |

|         ||խումբը պետք է  |ներքին        |նրանցում,   |          |      |

|         ||սերտ           |վերապատրաստում|որոնք       |          |      |

|         ||աշխատանքային   |**            |բավարար     |          |      |

|         ||կապ պաշտպանի   |- Վերանայել   |պատժամիջոց- |          |      |

|         ||ճանապարհային   |օրենքները և   |ների և      |          |      |

|         ||ոստիկանության  |փոփոխություն- |հարկադրման  |          |      |

|         ||հետ:  -        |ներ կատարել   |հնարավորութ-|          |      |

|         ||Հարկադրման     |նրանցում,     |յուն չեն    |          |      |

|         ||սարքավորումների|որոնք բավարար |տալիս       |          |      |

|         ||(օր.`          |պատժամիջոցների|            |          |      |

|         ||արագության     |և  հարկադրման |Ընդլայնել   |          |      |

|         ||չափման սարք,   |հնարավորու-   |սարքավորում-|          |      |

|         ||շնչառության    |թյուն չեն     |ների բազան  |          |      |

|         ||ստուգման սարք) |տալիս *       |(օր.`       |          |      |

|         ||- Օրենսդրական  |- Ընդլայնել   |արագության  |          |      |

|         ||ակտեր          |սարքավորում-  |չափման սարք,|          |      |

|         ||(օրենսդրության |ների բազան    |շնչառության |          |      |

|         ||կիրառումն      |(օր.`         |ստուգման    |          |      |

|         ||ապահովող)      |արագության    |սարք, GPS   |          |      |

|         ||- Աշխատակազմի  |չափման սարք,  |մեքենաներում|          |      |

|         ||մակարդակի      |շնչառության   |պատահարների |          |      |

|         ||(աշխատողների   |ստուգման սարք,|տեղանքները  |          |      |

|         ||քանակը)        |GPS           |Ավելացնել   |          |      |

|         ||բարձրացում     |մեքենաներում  |աշխատողների |          |      |

|         ||- Հատուկ       |պատահարների   |քանակը (ըստ |          |      |

|         ||վերապատրաստում |տեղանքները    |անհրաժեշտու-|          |      |

|         ||(օր.`          |գրանցելու     |թյան)       |          |      |

|         ||պատահարների    |համար և       |            |          |      |

|         ||հետաքննու-     |այլն) ***     |            |          |      |

|         ||թյուն)         |Ավելացնել     |            |          |      |

|         ||               |աշխատողների   |            |          |      |

|         ||               |քանակը (ըստ   |            |          |      |

|         ||               |անհրաժեշտու-  |            |          |      |

|         ||               |թյան) ***     |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Տվյալների||Պատահարներին և |Նախնական      |GIS         |ՀՀ ճանա-  |$ 0.  |

|կառավա-  ||վնասվածքներին  |գործողություն.|համակարգով  |պարհային  |3 մլն |

|րում     ||վերաբերող      |Մշակել        |տվյալների   |ոստիկանու-|      |

|         ||տվյալների      |աշխատանքային  |բազայի      |թյուն     |0.05  |

|         ||ճշգրիտ և       |ծրագիր, ծրագրի|մշակում     |          |մլն   |

|         ||վստահելի բազայի|պլանները և    |/սպասարկում:|ՀՀ առողջա-|      |

|         ||առկայությունը  |աշխատանքների  |            |պահության |      |

|         ||չափազանց       |մանրամասն     |ՃՏՊ-ի       |նախարարու-|      |

|         ||կարևոր  գործոն |ծախսերը       |վերաբերյալ  |թյուն     |      |

|         ||է ճանապարհային |              |բոլոր       |          |      |

|         ||երթևեկության   |Կձևավորվի     |տվյալների   |ՀՀ կրթու- |      |

|         ||անվտանգությունը|համապատասխան  |ամենամսյա   |թյան և    |      |

|         ||բարելավելու    |որակավորում   |հավաքագրում:|գիտության |      |

|         ||համար, քանի որ |ունեցող       |Համապատասխան|նախարարու-|      |

|         ||այն թույլ է    |աշխատակազմ,   |շահագրգիռ   |թյուն     |      |

|         ||տալիս`         |որը           |կողմերին    |          |      |

|         ||- Ճշգրիտ       |կվերապատրաստ- |ՃՏՊ-ի և     |ՀՀ տրանս- |      |

|         ||սահմանել       |վի: Նրանք     |նպաստող     |պորտի և   |      |

|         ||ճանապարհային   |պատասխանատու  |գործոնների  |կապի      |      |

|         ||երթևեկության   |կլինեն բոլոր  |վերաբերյալ  |նախարարու-|      |

|         ||մասնակիցների   |հնարավոր      |տվյալների   |թյուն     |      |

|         ||խոցելի խմբերը  |աղբյուրներից  |հաշվետվութ- |          |      |

|         ||- Ռեսուրսները  |(գործակալութ- |յան         |«Հայավտո- |      |

|         ||բաշխել         |յուններից,    |կանոնավոր   |ճանի      |      |

|         ||արդյունավետ    |նախարարութ-   |ներկայացում:|տնօրինու- |      |

|         ||կերպով         |յուններից,    |            |թյուն»    |      |

|         ||- Սահմանել     |ոստիկանության |Աշխատակազմի |ՊՈԱԿ      |      |

|         ||վթարների քանակի|հեռախոսակապի  |վերապատրաստ-|          |      |

|         ||նվազեցման      |կենտրոններից  |ման ծրագրի  |Քաղաքապե- |      |

|         ||իրատեսական     |և  այլն)      |մշակում և   |տարաններ  |      |

|         ||նպատակներ      |տվյալների     |իրականացում:|          |      |

|         ||- Սահմանել     |հավաքագրման   |Տվյալների   |Հասարակա- |      |

|         ||գործողություն- |համար:        |մուտքագրման |կան       |      |

|         ||ների արդյունա- |              |ստանդարտ    |կազմա-    |      |

|         ||վետության      |Տվյալների     |ձևի  մշակում|կերպութ-  |      |

|         ||գնահատման      |համակարգման   |և  տվյալների|յուններ   |      |

|         ||ցուցանիշների   |թիմը          |էլեկտրոնային|          |      |

|         ||համակարգ:      |պատասխանատու  |բազայի      |          |      |

|         ||Տվյալները      |կլինի նաև     |ստեղծում:   |          |      |

|         ||համակարգող     |վերլու-       |            |          |      |

|         ||աշխատակազմը    |ծությունների  |            |          |      |

|         ||կհամակարգի     |և  քարտուղա-  |            |          |      |

|         ||ազգային        |րությանն ու   |            |          |      |

|         ||տվյալները:     |հիմնական      |            |          |      |

|         ||Տվյալներ       |շահագրգիռ     |            |          |      |

|         ||հավաքագրող     |կողմերին      |            |          |      |

|         ||աշխատակազմը    |ներկայացվող   |            |          |      |

|         ||կհավաքագրի և   |կանոնավոր     |            |          |      |

|         ||կվերլուծի      |հաշվետվութ-   |            |          |      |

|         ||այնպիսի        |յունների      |            |          |      |

|         ||տվյալներ,      |նախապատրաստման|            |          |      |

|         ||ինչպիսիք են`   |համար:        |            |          |      |

|         ||- Երթևեկության |              |            |          |      |

|         ||ծավալը և  կազմը|Տվյալների     |            |          |      |

|         ||- Ավտոմեքենա-  |համակարգման   |            |          |      |

|         ||ների քանակը    |թիմը          |            |          |      |

|         ||- Երթևեկության |պատասխանատու  |            |          |      |

|         ||հոսքը          |կլինի նաև  GIS|            |          |      |

|         ||- Արագությունը |տվյալների     |            |          |      |

|         ||- Վթարներին    |բազայի մշակման|            |          |      |

|         ||վերաբերող      |/ընտրության   |            |          |      |

|         ||տվյալները      |համար:        |            |          |      |

|         ||- Վնասվածքներին|Վերջինիս      |            |          |      |

|         ||վերաբերող      |նպատակն է     |            |          |      |

|         ||տվյալները      |վերլուծել     |            |          |      |

|         ||(տեղում և      |պատահարները և |            |          |      |

|         ||հիվանդանոցում) |այլ տվյալները |            |          |      |

|         ||- Զոհերի թիվը  |և  այդ ամենը  |            |          |      |

|         ||- Երկրորդական  |տեղադրել      |            |          |      |

|         ||ցուցանիշներին  |տեղական և     |            |          |      |

|         ||առնչվող        |ազգային       |            |          |      |

|         ||տվյալները      |քարտեզների    |            |          |      |

|         ||(տուգանքներ,   |վրա, ինչպես   |            |          |      |

|         ||գրանցված       |նաև           |            |          |      |

|         ||մեքենաներ և    |համակարգչային |            |          |      |

|         ||այլն)          |ցանցում` այլ  |            |          |      |

|         ||- Ալկոհոլի     |շահագրգիռ     |            |          |      |

|         ||օգտագործման    |կողմերի հետ   |            |          |      |

|         ||պատճառով տեղի  |տեղեկատվու-   |            |          |      |

|         ||ունեցած        |թյունը        |            |          |      |

|         ||պատահարները    |կառավարելու և |            |          |      |

|         ||               |կիսելու համար:|            |          |      |

|         ||Վթարներին      |GIS տվյալների |            |          |      |

|         ||վերաբերող      |բազան պետք է  |            |          |      |

|         ||տվյալները      |հնարավորութ-  |            |          |      |

|         ||կարելի է ստանալ|յուն տա կապ   |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |հաստատել      |            |          |      |

|         ||ոստիկանությու- |ճանապարհային  |            |          |      |

|         ||նից, ՀՀ        |ոստիկանության |            |          |      |

|         ||առողջապահության|տրանսպորտային |            |          |      |

|         ||նախարարությու- |միջոցների     |            |          |      |

|         ||նից և          |տեղորոշիչ GIS |            |          |      |

|         ||«Հայավտոճանի   |համակարգի հետ:|            |          |      |

|         ||տնօրինություն» |              |            |          |      |

|         ||ՊՈԱԿ-ի         |Ի լրումն      |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |ընդհանուր     |            |          |      |

|         ||հետազոտման     |համակարգչային |            |          |      |

|         ||խմբից: Առկա    |վերապատրաստ-  |            |          |      |

|         ||տվյալները      |ման,          |            |          |      |

|         ||միասնականացված |սպասարկման և  |            |          |      |

|         ||չեն, իսկ       |պահպանման, GIS|            |          |      |

|         ||տվյալների      |տվյալների     |            |          |      |

|         ||ազգային բազայի |բազան պետք է  |            |          |      |

|         ||ստեղծումը թույլ|ներառի նաև    |            |          |      |

|         ||կտա            |վերապատրաստում|            |          |      |

|         ||պատահարներին և |և             |            |          |      |

|         ||վնասվածքներին  |աջակցություն  |            |          |      |

|         ||վերաբերող բոլոր|առնվազն       |            |          |      |

|         ||տվյալները      |առաջիկա 5     |            |          |      |

|         ||միավորել մեկ   |տարիների      |            |          |      |

|         ||շրջանակում`    |համար:        |            |          |      |

|         ||վերլուծության  |              |            |          |      |

|         ||համար: Սա թույլ|Տվյալների     |            |          |      |

|         ||կտա առավել     |համակարգման   |            |          |      |

|         ||արդյունավետորեն|թիմը պետք է   |            |          |      |

|         ||ուսումնասիրել  |հնարավորութ-  |            |          |      |

|         ||ՃՏՊ-ի նպաստող  |յուն ստեղծի,  |            |          |      |

|         ||գործոնները:    |որպեսզի       |            |          |      |

|         ||               |ավտոմեքենաների|            |          |      |

|         ||Ներկայումս     |վերաբերյալ    |            |          |      |

|         ||պատահարներին   |տվյալները     |            |          |      |

|         ||վերաբերող      |հասանելի լինեն|            |          |      |

|         ||տվյալները      |վերլուծութ-   |            |          |      |

|         ||ձեռքով         |յուններում    |            |          |      |

|         ||տեղակայվում    |ներառելու     |            |          |      |

|         ||են քարտեզների  |համար:        |            |          |      |

|         ||վրա, սակայն    |              |            |          |      |

|         ||GIS-ի հիմքով   |Ճանապարհային  |            |          |      |

|         ||աշխատող        |ոստիկանության |            |          |      |

|         ||կոմպյուտերային |կողմից        |            |          |      |

|         ||համակարգը,     |օգտագործվող   |            |          |      |

|         ||ինչպես օրինակ` |պատահարների   |            |          |      |

|         ||MAAP-ը,        |վերաբերյալ    |            |          |      |

|         ||ներկայացման    |տվյալների     |            |          |      |

|         ||առավել         |գրանցման      |            |          |      |

|         ||արդյունավետ    |ներկայիս ձևը  |            |          |      |

|         ||եղանակ է և     |պետք է        |            |          |      |

|         ||բացի այդ       |գնահատվի և    |            |          |      |

|         ||ավտոմատ        |ըստ           |            |          |      |

|         ||վերլուծության  |անհրաժեշտութ- |            |          |      |

|         ||հնարավորություն|յան վերանայվի:|            |          |      |

|         ||է տալիս:       |              |            |          |      |

|         ||ՃՏՊ-ի          |Տվյալների     |            |          |      |

|         ||հետևանքով      |հավաքագրման   |            |          |      |

|         ||առաջացած       |թիմը          |            |          |      |

|         ||«մահվան»       |պատասխանատու  |            |          |      |

|         ||վերաբերյալ     |կլինի         |            |          |      |

|         ||ներկայումս     |տվյալների     |            |          |      |

|         ||օգտագործվող    |մուտքագրման   |            |          |      |

|         ||սահմանումները  |ստանդարտ ձևի  |            |          |      |

|         ||(օրինակ` մահ է |մշակման համար,|            |          |      |

|         ||համարվում, եթե |որը           |            |          |      |

|         ||վթարից հետո 7  |կօգտագործվի   |            |          |      |

|         ||օրվա ընթացքում |տվյալներ      |            |          |      |

|         ||մարդը մահանում |տրամադրող     |            |          |      |

|         ||է)             |բոլոր գործակա-|            |          |      |

|         ||կհամապատասխա-  |լությունների/ |            |          |      |

|         ||նեցվեն Առողջա- |նախարարութ-   |            |          |      |

|         ||պահության      |յունների      |            |          |      |

|         ||համաշխարհային  |կողմից` հնա-  |            |          |      |

|         ||կազմակերպության|րավորություն  |            |          |      |

|         ||սահմանումներին |տալով         |            |          |      |

|         ||(30 օր): Սա    |հեշտությամբ   |            |          |      |

|         ||կպահանջի սերտ  |մուտք գործել  |            |          |      |

|         ||համագործակցու- |GIS տվյալների |            |          |      |

|         ||թյուն          |բազա և        |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |տվյալներ      |            |          |      |

|         ||ոստիկանության  |ստանալ        |            |          |      |

|         ||և              |յուրաքանչյուր |            |          |      |

|         ||հիվանդանոցների |սովորական     |            |          |      |

|         ||միջև`  օրական  |պատահարի      |            |          |      |

|         ||կտրվածքով      |վերաբերյալ    |            |          |      |

|         ||թարմացնելով    |(օր.`         |            |          |      |

|         ||պատահարների    |ճանապարհային  |            |          |      |

|         ||վերաբերյալ     |ոստիկանության |            |          |      |

|         ||տվյալները:     |և             |            |          |      |

|         ||Տվյալները      |հիվանդանոցների|            |          |      |

|         ||համակարգող թիմը|տվյալները):   |            |          |      |

|         ||կղեկավարի նաև  |              |            |          |      |

|         ||տվյալների      |Միջոցառումներ`|            |          |      |

|         ||աշխատանքային   |- Աշխատակազմի |            |          |      |

|         ||խմբի           |համալրում/    |            |          |      |

|         ||աշխատանքները,  |հմտությունների|            |          |      |

|         ||որը բաղկացած   |զարգացում **  |            |          |      |

|         ||կլինի տվյալներ |- Վերապատրաս- |            |          |      |

|         ||տրամադրող բոլոր|տում **       |            |          |      |

|         ||շահագրգիռ      |GIS           |            |          |      |

|         ||կողմերի        |համակարգով    |            |          |      |

|         ||ներկայացու-    |տվյալների     |            |          |      |

|         ||ցիչներից       |բազայի        |            |          |      |

|         ||(գործակալութ-  |ներդրում ***  |            |          |      |

|         ||յունների, նախա-|- Տվյալների   |            |          |      |

|         ||րարությունների,|համակարգման   |            |          |      |

|         ||ոստիկանության  |աշխատանքային  |            |          |      |

|         ||հեռախոսակապի   |խմբի          |            |          |      |

|         ||կենտրոններ և   |ձևավորում  *  |            |          |      |

|         ||այլն):         |- Տվյալների   |            |          |      |

|         ||               |համակարգում **|            |          |      |

|         ||               |- Ցուցանիշների|            |          |      |

|         ||               |մշակում *     |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

 

--------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
13.08.2009
N 995-Ն
Որոշում