Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀՀ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

13 օգոստոսի 2009 թվականի N 995-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀԻՆԳ ՏԱՐՎԱ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Ճանապար- ||Քանի որ ճանա-  |Նախնական      |Անվտանգ     |ՀՀ ճանա-  |$ 0.3 |

|հային    ||պարհաշինության |գործողություն.|ճանապարհի   |պարհային  |մլն   |

|երթևե-   ||միջոցառումների |Մշակել կարո-  |նախագծի     |ոստիկանու-|      |

|կության  ||վերահսկողութ-  |ղություններ   |բարելավում` |թյուն     |      |

|անվտան-  ||յունը          |կանոնավոր     |ստանդարտների|          |      |

|գության  ||«Հայավտոճանի   |մոնիթորինգի   |(մասնավորա- |ՀՀ տրանս- |      |

|ապահովման||տնօրինություն» |գործընթացի    |պես         |պորտի և   |      |

|ճանապար- ||ՊՈԱԿ-ի         |համար` հաշվի  |ճանապարհային|կապի      |      |

|հաշինութ-||գործառույթներից|առնելով       |նշաններին   |նախարարու-|      |

|յան      ||մեկն է, ապա    |կատարողական   |առնչվող)    |թյուն     |      |

|միջոցների||ճանապարհային   |ցուցանիշները: |բարեփոխման  |          |      |

|որակի    ||երթևեկության   |Միջոցառումներ`|միջոցով     |«Հայավտո- |      |

|բարձրա-  ||անվտանգության  |- Ճանապարհային|            |ճանի      |      |

|ցում     ||քարտուղարության|երթևեկության  |Ճանապարհային|տնօրինու- |      |

|         ||պարտականութ-   |անվտանգության |երթևեկութ-  |թյուն»    |      |

|         ||յունն է        |ստանդարտների  |յան անվտան- |ՊՈԱԿ      |      |

|         ||մոնիթորինգ     |ներդնում      |գության     |          |      |

|         ||իրականացնել    |- Նախագծման   |պատշաճ      |Երևանի    |      |

|         ||կատարողական    |ստանդարտների  |աուդիտի     |քաղաքապետ |      |

|         ||ցուցանիշների   |բարելավում    |իրականացում |(համաձայ- |      |

|         ||նկատմամբ:      |(ճանապարհային |            |նությամբ) |      |

|         ||               |նշաններ,      |            |          |      |

|         ||Հայաստանի      |գծանշումներ և |            |          |      |

|         ||տարբեր         |այլն)         |            |          |      |

|         ||վայրերում      |- Ճանապարհային|            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |երթևեկության  |            |          |      |

|         ||ենթակառույցի   |անվտանգության |            |          |      |

|         ||որակը և        |ապահովման     |            |          |      |

|         ||ստանդարտները   |ճանապարհաշի-  |            |          |      |

|         ||տարբեր են,     |նության       |            |          |      |

|         ||մասնավորապես,  |միջոցների     |            |          |      |

|         ||ոչ գլխավոր     |բարելավում`   |            |          |      |

|         ||ճանապարհներին, |սահմանելով    |            |          |      |

|         ||որտեղ          |համապատասխան  |            |          |      |

|         ||չափանիշները    |միջոցներ և    |            |          |      |

|         ||սովորաբար      |կազմակերպելով |            |          |      |

|         ||եվրոպական      |համապատասխան  |            |          |      |

|         ||ընդունված      |վերապատրաստում|            |          |      |

|         ||չափանիշներից   |              |            |          |      |

|         ||ավելի ցածր են: |              |            |          |      |

|         ||Քաղաքային      |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհներին, |              |            |          |      |

|         ||որտեղ տեղի են  |              |            |          |      |

|         ||ունենում       |              |            |          |      |

|         ||ամենամեծ թվով  |              |            |          |      |

|         ||մահվան ելքով   |              |            |          |      |

|         ||վթարները, քիչ  |              |            |          |      |

|         ||են հանդիպում   |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |              |            |          |      |

|         ||անվտանգության  |              |            |          |      |

|         ||ապահովման      |              |            |          |      |

|         ||միջոցներ:      |              |            |          |      |

|         ||Այստեղ ակնհայտ |              |            |          |      |

|         ||պակասում են    |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||հիմնական       |              |            |          |      |

|         ||կահավորանքը,   |              |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |              |            |          |      |

|         ||գոտու կամ      |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||այլ            |              |            |          |      |

|         ||նշագծումները,  |              |            |          |      |

|         ||հետիոտների և   |              |            |          |      |

|         ||հանրային       |              |            |          |      |

|         ||տրանսպորտով    |              |            |          |      |

|         ||երթևեկողների   |              |            |          |      |

|         ||համար          |              |            |          |      |

|         ||նախատեսված     |              |            |          |      |

|         ||հարմարանքները: |              |            |          |      |

|         ||Ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||նախագծման      |              |            |          |      |

|         ||չափանիշները    |              |            |          |      |

|         ||համեմատաբար նոր|              |            |          |      |

|         ||են` ռուսական և |              |            |          |      |

|         ||նախկին         |              |            |          |      |

|         ||խորհրդային հին |              |            |          |      |

|         ||չափանիշների    |              |            |          |      |

|         ||համադրմամբ:    |              |            |          |      |

|         ||Այնուամենայնիվ,|              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||նշանների համար |              |            |          |      |

|         ||ընդունված      |              |            |          |      |

|         ||չափանիշները    |              |            |          |      |

|         ||տարբերվում են  |              |            |          |      |

|         ||եվրոպական      |              |            |          |      |

|         ||ստանդարտներից: |              |            |          |      |

|         ||Ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||բոլոր սխեմաները|              |            |          |      |

|         ||պետք է         |              |            |          |      |

|         ||համաձայնեցվեն  |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||ոստիկանության  |              |            |          |      |

|         ||համապատասխան   |              |            |          |      |

|         ||բաժնի հետ:     |              |            |          |      |

|         ||Վերջինս պետք է |              |            |          |      |

|         ||ուսումնասիրի և |              |            |          |      |

|         ||հավանություն տա|              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||նախագծման բոլոր|              |            |          |      |

|         ||սխեմաներին:    |              |            |          |      |

|         ||Այնուամենայնիվ,|              |            |          |      |

|         ||այդ բաժինը միշտ|              |            |          |      |

|         ||չէ, որ ի վիճակի|              |            |          |      |

|         ||է              |              |            |          |      |

|         ||դիտողություններ|              |            |          |      |

|         ||անել բոլոր     |              |            |          |      |

|         ||սխեմաների      |              |            |          |      |

|         ||վերաբերյալ     |              |            |          |      |

|         ||(աշխատակազմի   |              |            |          |      |

|         ||սահմանափակ     |              |            |          |      |

|         ||կազմի          |              |            |          |      |

|         ||պատճառով), և   |              |            |          |      |

|         ||բաժինը միայն   |              |            |          |      |

|         ||ստուգում է     |              |            |          |      |

|         ||սխեմաների      |              |            |          |      |

|         ||ճշտությունը:   |              |            |          |      |

|         ||               |              |            |          |      |

|         ||Թեև            |              |            |          |      |

|         ||նախագծողները   |              |            |          |      |

|         ||ներառում են    |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |              |            |          |      |

|         ||անվտանգության  |              |            |          |      |

|         ||ապահովման      |              |            |          |      |

|         ||միջոցները      |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհների   |              |            |          |      |

|         ||կառուցման և    |              |            |          |      |

|         ||վերականգնման   |              |            |          |      |

|         ||սխեմաներում,   |              |            |          |      |

|         ||սակայն բյուջեի |              |            |          |      |

|         ||սղությունը     |              |            |          |      |

|         ||սահմանափակում է|              |            |          |      |

|         ||օգտագործվող    |              |            |          |      |

|         ||անվտանգության  |              |            |          |      |

|         ||միջոցների      |              |            |          |      |

|         ||քանակը:        |              |            |          |      |

|         ||Հետևաբար  հաշվի|              |            |          |      |

|         ||են առնվում     |              |            |          |      |

|         ||միայն          |              |            |          |      |

|         ||ամենակարևոր    |              |            |          |      |

|         ||տարրերը, այդ   |              |            |          |      |

|         ||թվում` արգելա- |              |            |          |      |

|         ||փակոցները,     |              |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|         ||նշանները և     |              |            |          |      |

|         ||գծանշումները:  |              |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Ճանապար- ||Այստեղ         |Նախնական      |Անվտանգութ- |ՀՀ ճանա-  |$ 1.5 |

|հային    ||անդրադառնում   |գործողություն.|յան հարցերի |պարհային  |մլն   |

|երթևե-   ||ենք            |Մշակել        |վերաբերյալ  |ոստիկանու-|      |

|կության  ||երթևեկության   |աշխատանքային  |հասարակութ- |թյուն     |      |

|անվտան-  ||մասնակից       |ծրագիր, ծրագրի|յան տեղեկաց-|          |      |

|գության  ||բոլոր խմբերի   |պլանները և    |վածության   |ՀՀ առողջա-|      |

|կուլտու- ||ճանապարհային   |աշխատանքների  |բարեփոխում, |պահության |      |

|րայի     ||երթևեկության   |մանրամասն     |վնասվածքների|նախարարու-|      |

|բարձրա-  ||անվտանգությանը,|ծախսերը       |և  վթարների |թյուն     |      |

|ցում     ||մասնավորապես   |Հիմնական      |քանակի      |          |      |

|         ||խոցելի խմբերի, |իրավիճակի     |կրճատում    |ՀՀ կրթու- |      |

|         ||որոնց թվին են  |գնահատումը    |առավել      |թյան և    |      |

|         ||պատկանում      |թույլ կտա     |ապահով      |գիտության |      |

|         ||երեխաները,     |որոշել        |վարքագծի    |նախարարու-|      |

|         ||ծերերը,        |երթևեկության  |շնորհիվ     |թյուն     |      |

|         ||հաշմանդամները, |մասնակից      |(մանրամասն  |          |      |

|         ||հեծանվորդները  |խոցելի խմբերի |ներկայացված |ՀՀ տրանս- |      |

|         ||և  հետիոտները: |ներգրավմամբ   |է նմանատիպ  |պորտի և   |      |

|         ||Բացի այդ       |ՃՏՊ-ի         |այլ հարցերի |կապի      |      |

|         ||անդրադառնում   |գործոնները    |քննարկման   |նախարարու-|      |

|         ||ենք վարորդների |(օր.` ալկոհոլի|ժամանակ)    |թյուն     |      |

|         ||վարքագծին,     |օգտագործում,  |            |          |      |

|         ||հանրային       |խաչմերուկից   |Խաչմերուկնե-|«Հայավտո- |      |

|         ||տրանսպորտից    |սխալ օգտվելը, |րում կամ    |ճանի      |      |

|         ||օգտվող         |հետիոտնի տեսա-|հետիոտնային |տնօրինու- |      |

|         ||ուղևորներին  և |նելիությունը, |անցումների  |թյուն»    |      |

|         ||մոտոցիկլավար-  |փողոցի լուսա- |մոտ երթևե-  |ՊՈԱԿ      |      |

|         ||ներին:         |վորությունը,  |կության     |          |      |

|         ||               |լուսակիրների  |մասնակիցների|Քաղաքապե- |      |

|         ||Այստեղ նպատակ  |անսարքությու- |վարքագծի    |տարաններ  |      |

|         ||ունենք         |նը, եղանակը և |բարեփոխում  |          |      |

|         ||բարձրացնելու   |այլն):        |            |Հասարակա- |      |

|         ||ճանապարհային   |Երթևեկության  |Հետիոտնային |կան       |      |

|         ||անվտանգության  |խոցելի խմբերից|անցումներում|կազմա-    |      |

|         ||ազգային        |բացի ուսումնա-|հետիոտնի    |կերպութ-  |      |

|         ||կուլտուրան: Այս|սիրությունը   |համար       |յուններ   |      |

|         ||նպատակը կլինի  |կներառի       |նախատեսված  |          |      |

|         ||ռազմավարության |ուղևորների  և |հարմարանք-  |Զանգվածա- |      |

|         ||երկարաժամկետ   |մոտոցիկլավար- |ներից       |յին լրատ- |      |

|         ||բաղադրիչ մաս`  |ների վերաբեր- |օգտվելու    |վական     |      |

|         ||ընդգրկելով     |յալ տվյալներ: |վարքագծի    |միջոցներ  |      |

|         ||երթևեկության   |              |բարեփոխում  |          |      |

|         ||մասնակից բոլոր |Միջոցառումներ`|(հետիոտնի   |          |      |

|         ||խմբերը:        |- Ներկայիս    |կողմից)     |          |      |

|         ||               |վերաբերմունքի |            |          |      |

|         ||Այս գործընթացի |գնահատում **  |Հեծանվային/ |          |      |

|         ||առաջին փուլում |- ՈՒսուցման   |մոտոցիկլային|          |      |

|         ||պետք է ճիշտ    |նյութերի      |սաղավարտներ |          |      |

|         ||ուսումնասիրել  |վերանայում,   |կրելու      |          |      |

|         ||հասարակական    |մշակում **    |վարքագծի    |          |      |

|         ||կարծիքը և      |- Դպրոցական   |բարեփոխում  |          |      |

|         ||մոտեցումները:  |ծրագրերում    |            |          |      |

|         ||Անհրաժեշտ կլինի|ընդգրկված     |Վնասվածքների|          |      |

|         ||նաև  գնահատել  |ճանապարհային  |թվի և  դրանց|          |      |

|         ||ճանապարհային   |երթևեկության  |ծանրության  |          |      |

|         ||երթևեկության   |անվտանգության |աստիճանի    |          |      |

|         ||անվտանգությանը |հիմնահարցերի  |փոփոխում    |          |      |

|         ||վերաբերող      |վերաբերյալ    |            |          |      |

|         ||ուսումնական    |նյութերի որակի|            |          |      |

|         ||նյութերը, որոնք|բարձրացում ** |            |          |      |

|         ||օգտագործվում են|- Ճանապարհային|            |          |      |

|         ||դպրոցական      |երթևեկության  |            |          |      |

|         ||ծրագրերում:    |անվտանգության |            |          |      |

|         ||Դրանից հետո    |մասնագետների  |            |          |      |

|         ||կարելի է       |պատրաստում`   |            |          |      |

|         ||կազմակերպել    |դպրոցական     |            |          |      |

|         ||ուսումնական    |ծրագրերը վարե-|            |          |      |

|         ||նպատակային     |լու համար **  |            |          |      |

|         ||արշավներ:      |- Արշավներ ***|            |          |      |

|         ||Հայաստանում    |- Երթևեկութ-  |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |յան մասնակից  |            |          |      |

|         ||վթարների ավելի |խոցելի խմբերի |            |          |      |

|         ||քան 25%-ը տեղի |համար         |            |          |      |

|         ||է ունենում     |նախատեսված    |            |          |      |

|         ||Երևանում,  որից|հարմարանքների |            |          |      |

|         ||75%-ը`         |գնահատում **  |            |          |      |

|         ||հետիոտների     |- Նախազգուշա- |            |          |      |

|         ||մասնակցությամբ:|կան միջոցա-   |            |          |      |

|         ||Համապատասխան   |ռումների      |            |          |      |

|         ||նախազգուշական  |սահմանում **  |            |          |      |

|         ||միջոցներ       |- Հանրության  |            |          |      |

|         ||կիրառելու      |իրազեկման     |            |          |      |

|         ||նպատակով       |ծրագրի        |            |          |      |

|         ||անհրաժեշտ է    |մշակում **    |            |          |      |

|         ||որոշել ՃՏՊ-ի   |- Վնասվածքների|            |          |      |

|         ||տեղանքները և   |խնամքի բարելա-|            |          |      |

|         ||նպաստող        |վում ***      |            |          |      |

|         ||գործոնները:    |- Ձմռանը նախա-|            |          |      |

|         ||Անհրաժեշտ է    |զգուշական     |            |          |      |

|         ||ուսումնասիրել  |միջոցների     |            |          |      |

|         ||նաև  հետիոտնի  |կիրառում **   |            |          |      |

|         ||համար          |- Վատ         |            |          |      |

|         ||նախատեսված     |եղանակային    |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |պայմաններում  |            |          |      |

|         ||հարմարանքները  |և  գիշերային  |            |          |      |

|         ||և  դրանց       |ժամերին       |            |          |      |

|         ||առնչվող        |մեքենան       |            |          |      |

|         ||վթարները:      |վարելու ձևի   |            |          |      |

|         ||Կիրականացվի    |բարելավում ** |            |          |      |

|         ||նաև            |              |            |          |      |

|         ||վնասվածքները   |              |            |          |      |

|         ||խնամելու,      |              |            |          |      |

|         ||առաջին         |              |            |          |      |

|         ||բուժօգնության  |              |            |          |      |

|         ||ծրագրերի,      |              |            |          |      |

|         ||ետվթարային     |              |            |          |      |

|         ||բուժման,       |              |            |          |      |

|         ||երկարաժամկետ   |              |            |          |      |

|         ||հիվանդություն- |              |            |          |      |

|         ||ների գնահատում:|              |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Անվտան-  ||Ամրագոտիների   |Նախնական      |Անվտանգութ- |ՀՀ ճանա-  |$ 1.5 |

|գության  ||անտեսման       |գործողություն.|յան         |պարհային  |մլն   |

|ամրագոտի-||ապացույցը ՃՏՊ-ի|- Մշակել      |ամրագոտի-   |ոստիկանու-|      |

|ների     ||հետևանքով      |աշխատանքային  |ների,       |թյուն     |      |

|օգտագործ-||վարորդների     |ծրագիր, ծրագրի|երեխաների   |          |      |

|ման      ||ստացած         |պլանները և    |համար       |ՀՀ առողջա-|      |

|խթանում  ||վնասվածքների   |աշխատանքների  |նախատեսված  |պահության |      |

|         ||բնույթն է      |մանրամասն     |նստարանների |նախարարու-|      |

|         ||(կրծքավանդակի  |ծախսերը       |և           |թյուն     |      |

|         ||և  գլխուղեղի   |- Մշակել      |նստարանների |          |      |

|         ||վնասվածքներ):  |մոնիթորինգի   |հավելյալ    |ՀՀ կրթու- |      |

|         ||               |դաշտ          |բարձիկի     |թյան և    |      |

|         ||Վարորդների և   |              |օգտագործման |գիտության |      |

|         ||ուղևորների     |Ամրագոտիների  |տոկոսը      |նախարարու-|      |

|         ||կողմից         |օգտագործման   |            |թյուն     |      |

|         ||ամրագոտիների   |ներկայիս      |ՈՒղևորների  |          |      |

|         ||օգտագործման    |մակարդակը     |մոտ առաջացող|ՀՀ տրանս- |      |

|         ||մակարդակի      |որոշելու համար|վնասվածքների|պորտի և   |      |

|         ||բարելավման     |անհրաժեշտ է   |տեսակի      |կապի      |      |

|         ||արդյունքում    |հավաքագրել    |փոփոխություն|նախարարու-|      |

|         ||մեծապես        |հիմնական      |Առկա        |թյուն     |      |

|         ||կկրճատվի ծանր  |տվյալներ: Այս |գիտելիքների |          |      |

|         ||վնասվածքների   |տվյալները     |և           |Հասարակա- |      |

|         ||թիվը:          |կկիրառվեն նաև |իրազեկության|կան       |      |

|         ||               |ամրագոտիների  |մակարդակի   |կազմա-    |      |

|         ||Ամրագոտիների   |օգտագործմանն  |փոփոխություն|կերպութ-  |      |

|         ||կիրառմանն      |ուղղված միջո- |(շուկայի    |յուններ   |      |

|         ||ուղղված ծրագրի |ցառումների    |ուսումնասի- |          |      |

|         ||իրականացման    |արդյունավետու-|րության     |          |      |

|         ||ընթացքում      |թյունը        |արդյունքների|          |      |

|         ||կարելի է օգտվել|սահմանելիս:   |համաձայն)   |          |      |

|         ||արդեն իսկ      |Ամրագոտիների  |            |          |      |

|         ||մշակված լայն   |օգտագործմանն  |Հրապարակված |          |      |

|         ||կիրառություն   |ուղղված ծրագրի|նոր նյութերի|          |      |

|         ||ունեցող        |իրականացման   |հրապարակայ- |          |      |

|         ||ձեռնարկներից:  |ընթացքում     |նությունը   |          |      |

|         ||               |կօգտագործվեն  |ստուգելու/  |          |      |

|         ||Ամրագոտիների   |լայն կիրառու- |փորձարկելու |          |      |

|         ||օգտագործման    |թյուն ստացած  |համար       |          |      |

|         ||մակարդակի      |ձեռնարկներ:   |կազմված     |          |      |

|         ||բարելավման     |              |հարցման     |          |      |

|         ||ռազմավարության |Շահագրգիռ     |խմբերի      |          |      |

|         ||առաջին փուլը   |կողմերը (ՀՀ   |կարծիքի     |          |      |

|         ||պետք է լինի    |ճանապարհային  |փոփոխություն|          |      |

|         ||դրանց          |ոստիկանութ-   |            |          |      |

|         ||օգտագործման    |յուն, ՀՀ      |Անվտանգութ- |          |      |

|         ||ներկայիս       |առողջապահութ- |յան         |          |      |

|         ||մակարդակի      |յան նախարարու-|ամրագոտիներն|          |      |

|         ||գնահատումը, որը|թյուն և  այլն)|անտեսելու   |          |      |

|         ||հիմք կհանդիսանա|կհամաձայնեն   |համար       |          |      |

|         ||անհրաժեշտ      |միջոցառման և  |կազմված     |          |      |

|         ||բարեփոխումների |դրա հետ կապված|արձանագրութ-|          |      |

|         ||սահմանման      |հրապարակային  |յունների    |          |      |

|         ||համար:         |ծրագրերի հետ  |քանակը      |          |      |

|         ||Ամրագոտիների   |և  կցուցաբերեն|            |          |      |

|         ||օգտագործմանն   |իրենց մասնակ- |Պատժամիջոց- |          |      |

|         ||ուղղված ծրագրի |ցությունը:    |ների        |          |      |

|         ||արդյունավետութ-|Վերահսկողութ- |արդյունավետ |          |      |

|         ||յունն          |յան մակարդակը |կիրառման    |          |      |

|         ||ապահովելու     |և  վերահսկո-  |դեպքերի     |          |      |

|         ||համար այն պետք |ղության ենթակա|քանակը      |          |      |

|         ||է շարունակական |տարածքները    |            |          |      |

|         ||լինի առնվազն   |կդիտանցվեն    |            |          |      |

|         ||սույն          |միջոցառումների|            |          |      |

|         ||ռազմավարության |ընթացքում:    |            |          |      |

|         ||և  նրան        |              |            |          |      |

|         ||հաջորդող       |Միջոցառումներ`|            |          |      |

|         ||հնգամյա        |- Հիմնական    |            |          |      |

|         ||ռազմավարության |իրավիճակի     |            |          |      |

|         ||իրականացման    |գնահատում **  |            |          |      |

|         ||ընթացքում:     |- Ամրագոտիների|            |          |      |

|         ||               |օգտագործումն  |            |          |      |

|         ||Ամրագոտիների   |ապահովող      |            |          |      |

|         ||օգտագործմանն   |աշխատանքային  |            |          |      |

|         ||ուղղված ծրագրի |խմբի          |            |          |      |

|         ||արդյունավետութ-|ստեղծում *    |            |          |      |

|         ||յան գլխավոր    |- Արշավների   |            |          |      |

|         ||գործոններից    |մշակում **    |            |          |      |

|         ||մեկը           |- Հրապարակայ- |            |          |      |

|         ||առաջիններիս    |նություն ***  |            |          |      |

|         ||օգտագործման    |- Ամրագոտիների|            |          |      |

|         ||վերահսկողության|տեղակայում այն|            |          |      |

|         ||ոլորտում       |տրանսպորտային |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |միջոցներում,  |            |          |      |

|         ||ոստիկանության  |որտեղ դրանք   |            |          |      |

|         ||կողմից         |բացակայում    |            |          |      |

|         ||ցուցաբերվող    |են ***        |            |          |      |

|         ||օժանդակու-     |              |            |          |      |

|         ||թյունն է:      |Շարունակել    |            |          |      |

|         ||               |ամրագոտիների  |            |          |      |

|         ||               |համապատասխան  |            |          |      |

|         ||               |ստանդարտների  |            |          |      |

|         ||               |մշակումն ու   |            |          |      |

|         ||               |համապատասխա-  |            |          |      |

|         ||               |նեցումը       |            |          |      |

|         ||               |(հանված       |            |          |      |

|         ||               |ամրագոտիների  |            |          |      |

|         ||               |ֆիքսում) **   |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Վարորդնե-||Վարորդների     |Նախնական      |Վնասվածքների|ՀՀ ճանա-  |$ 0.5 |

|րի ուշա- ||աշխատաժամանակի |գործողություն.|և  վթարների |պարհային  |մլն   |

|դրությու-||և  առողջական   |- Մշակել      |քանակի      |ոստիկանու-|      |

|նը շեղող ||վիճակի         |աշխատանքային  |կրճատում    |թյուն     |      |

|գործոննե-||վերահսկումը    |ծրագիր, ծրագրի|Տրանսպորտում|          |      |

|րի նվազե-||կարևորագույն   |պլանները և    |չծխելու,    |ՀՀ        |      |

|ցում,    ||խնդիր է        |աշխատանքների  |վարելու     |առողջա-   |      |

|նրանց    ||ներկայումս:    |մանրամասն     |ընթացքում   |պահության |      |

|աշխատաժա-||Հայտնի են      |ծախսերը       |հեռախոսով   |նախարարու-|      |

|մանակի և ||դեպքեր, երբ    |- Մշակել      |չխոսելու    |թյուն     |      |

|առողջական||վարորդները     |մոնիթորինգի   |պահանջներն  |          |      |

|վիճակի   ||աշխատում են    |դաշտ          |անտեսելու   |ՀՀ տրանս- |      |

|հսկողութ-||12-24 ժամ      |              |համար       |պորտի և   |      |

|յան մեխա-||աշխատանքային   |Շահագրգիռ     |կազմված     |կապի      |      |

|նիզմների ||գրաֆիկով,      |կողմերը       |արձանագրու- |նախա-     |      |

|բարելա-  ||առանց հանգստյան|(ՀՀ ոստիկանու-|թյունների   |րարություն|      |

|վում     ||օրերի: Խնդիր է |թյուն, ՀՀ     |քանակը      |          |      |

|         ||նաև  վարորդների|առողջապահութ- |Պատժամիջոց- |ՀՀ        |      |

|         ||երթուղի դուրս  |յան նախարարու-|ների        |աշխատանքի |      |

|         ||գալիս նրանց    |թյուն, ՀՀ     |արդյունավետ |տեսչութ-  |      |

|         ||առողջական      |տրանսպորտի և  |կիրառման    |յուն      |      |

|         ||վիճակի         |կապի նախարա-  |դեպքերի     |          |      |

|         ||քննության      |րություն, ՀՀ  |քանակը      |          |      |

|         ||ենթարկելու     |աշխատանքի     |            |          |      |

|         ||հարցը:         |տեսչություն և |            |          |      |

|         ||               |այլն)         |            |          |      |

|         ||Ինչպես         |կհամաձայնեն   |            |          |      |

|         ||ամրագոտիների   |միջոցառման և  |            |          |      |

|         ||օգտագործման և  |դրա հետ կապված|            |          |      |

|         ||երթևեկության   |հրապարակային  |            |          |      |

|         ||արագության     |ծրագրերի հետ  |            |          |      |

|         ||վերահսկողության|և  կցուցաբերեն|            |          |      |

|         ||դեպքում, այնպես|իրենց մասնակ- |            |          |      |

|         ||էլ այս դեպքում |ցությունը:    |            |          |      |

|         ||գոյություն     |Հսկողության   |            |          |      |

|         ||ունեն          |մակարդակը և   |            |          |      |

|         ||միջազգայնորեն  |մեխանիզմները  |            |          |      |

|         ||լայն           |կհստակեցվեն   |            |          |      |

|         ||կիրառություն   |միջոցառումների|            |          |      |

|         ||ունեցող        |ընթացքում:    |            |          |      |

|         ||ձեռնարկներ,    |              |            |          |      |

|         ||որոնցով կարելի |Միջոցառումներ`|            |          |      |

|         ||է              |- Հիմնական    |            |          |      |

|         ||տեղեկություններ|իրավիճակի     |            |          |      |

|         ||ստանալ և       |գնահատում **  |            |          |      |

|         ||առաջնորդվել    |- Աշխատանքային|            |          |      |

|         ||ծրագրի         |խմբի ստեղծում*|            |          |      |

|         ||իրականացման    |- Ստուգայցերի |            |          |      |

|         ||ընթացքում:     |մշակում **    |            |          |      |

|         ||Ծրագրի         |- Հրապարակայ- |            |          |      |

|         ||շրջանակներում  |նություն ***  |            |          |      |

|         ||անհրաժեշտ է    |              |            |          |      |

|         ||առաջարկել      |              |            |          |      |

|         ||վարորդների     |              |            |          |      |

|         ||աշխատաժամանակի |              |            |          |      |

|         ||և  առողջական   |              |            |          |      |

|         ||վիճակի նկատմամբ|              |            |          |      |

|         ||հսկողության    |              |            |          |      |

|         ||մեխանիզմների   |              |            |          |      |

|         ||բարելավման     |              |            |          |      |

|         ||միջոցառումները,|              |            |          |      |

|         ||որոնց կիրառման |              |            |          |      |

|         ||արդյունավետութ-|              |            |          |      |

|         ||յունն          |              |            |          |      |

|         ||ապահովելու     |              |            |          |      |

|         ||համար այն պետք |              |            |          |      |

|         ||է շարունակական |              |            |          |      |

|         ||լինի առնվազն   |              |            |          |      |

|         ||սույն          |              |            |          |      |

|         ||ռազմավարության |              |            |          |      |

|         ||և  նրան        |              |            |          |      |

|         ||հաջորդող       |              |            |          |      |

|         ||հնգամյա        |              |            |          |      |

|         ||ռազմավարության |              |            |          |      |

|         ||իրականացման    |              |            |          |      |

|         ||ընթացքում:     |              |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Երթևե-   ||ՃՏՊ-ի քանակի   |Նախնական      |Արագության  |ՀՀ ճանա-  |$ 2.0 |

|կության  ||կրճատման վրա   |գործողություն.|փոփոխութ-   |պարհային  |մլն   |

|արագութ- ||երթևեկության   |1. Մշակել     |յուն` հաշվի |ոստիկանու-|      |

|յան գերա-||արագության     |աշխատանքային  |առնելով     |թյուն     |      |

|զանցման  ||վերահսկողության|ծրագիր, ծրագրի|հիմնական    |          |      |

|վերահսկո-||և              |պլանները և    |արագությունը|ՀՀ կրթութ-|      |

|ղության  ||երթևեկության   |աշխատանքների  |և  փոփոխվող |յան և     |      |

|բարելա-  ||ցածր արագության|մանրամասն     |արագությունը|գիտության |      |

|վում     ||ազդեցության    |ծախսերը       |            |նախարարու-|      |

|         ||վերաբերյալ մեծ |2. Մշակել     |10 կմ/ժ     |թյուն     |      |

|         ||թվով           |մոնիթորինգի   |արագությունը|          |      |

|         ||աշխատություններ|դաշտ          |գերազանցող  |ՀՀ տրանս- |      |

|         ||կան: Բացի այդ  |              |վարորդների  |պորտի և   |      |

|         ||գոյություն     |Հայաստանյան   |մասնաբաժինը |կապի նախա-|      |

|         ||ունեն լայն     |ճանապարհներին |            |րարություն|      |

|         ||կիրառություն   |երթևեկության  |20 կմ/ժ     |          |      |

|         ||ստացած         |արագության    |արագությունը|«Հայավտո- |      |

|         ||ձեռնարկներ,    |ներկայիս      |գերազանցող  |ճանի      |      |

|         ||որոնցով կարելի |իրավիճակը     |վարորդների  |տնօրինու- |      |

|         ||է առաջնորդվել  |նկարագրելու   |մասնաբաժինը |թյուն»    |      |

|         ||երթևեկության   |համար         |            |ՊՈԱԿ      |      |

|         ||արագության     |անհրաժեշտ է   |Մեկ մեքենայի|          |      |

|         ||վերահսկողության|հավաքագրել    |և  մեկ      |Հասարակա- |      |

|         ||ծրագրի         |նախնական      |բնակչի      |կան կազմա-|      |

|         ||իրականացման և  |ինֆորմացիա:   |հաշվով      |կերպութ-  |      |

|         ||վարման         |Այդ տվյալները |պատահարների |յուններ   |      |

|         ||ընթացքում:     |թույլ կտան    |քանակը, որը |          |      |

|         ||               |որոշել        |ներառում 10 |          |      |

|         ||Արդյունավետ    |արագության    |կմ/ժ        |          |      |

|         ||ռազմավարություն|գերազանցման   |արագությունը|          |      |

|         ||մշակելու համար |պատկերը`      |գերազանցող  |          |      |

|         ||կպահանջվի      |ըստ օրվա      |արագությունը|          |      |

|         ||ուսումնասիրել  |ժամերի և      |            |          |      |

|         ||հիմնական       |տեղանքի       |Լուրջ       |          |      |

|         ||(մշտական և     |(քաղաքային/   |վնասվածքների|          |      |

|         ||ժամանակավոր)   |գյուղական     |չափը մեկ    |          |      |

|         ||արագնթաց       |ճանապարհներ): |մեքենայի և  |          |      |

|         ||երթևեկության   |              |մեկ բնակչի  |          |      |

|         ||վայրերը: Դա    |Երթևեկության  |հաշվով, որը |          |      |

|         ||թույլ կտա      |արագությանն   |ներառում 10 |          |      |

|         ||որոշել         |ուղղված ծրագրի|կմ/ժ        |          |      |

|         ||արագության     |իրականացման   |արագությունը|          |      |

|         ||գերազանցման    |ընթացքում     |գերազանցող  |          |      |

|         ||մակարդակը և    |կօգտագործվեն  |արագությունը|          |      |

|         ||ընդհանուր      |լայն          |            |          |      |

|         ||պատկերը:       |կիրառություն  |Մահացության |          |      |

|         ||Արագընթաց      |ստացած        |քանակը մեկ  |          |      |

|         ||երթևեկության   |ձեռնարկներ:   |մեքենայի և  |          |      |

|         ||հիմնական       |              |մեկ բնակչի  |          |      |

|         ||տեղամասերի     |Արագության    |հաշվով, որը |          |      |

|         ||ուսումնասիրու- |կառավարման    |ներառում Է  |          |      |

|         ||թյունը         |աշխատանքային  |10 կմ/ժ     |          |      |

|         ||թույլ կտա`     |խմբի հետ      |արագությունը|          |      |

|         ||               |համատեղ       |գերազանցող  |          |      |

|         ||- որոշել       |միջոցառումներ |արագությունը|          |      |

|         ||արագության     |կմշակվեն, իսկ |Արագության  |          |      |

|         ||գերազանցման    |վերահսկողութ- |սահմանափա-  |          |      |

|         ||երկարաժամկետ   |յան           |կումների    |          |      |

|         ||միտումները     |աշխատանքների  |կիրառման    |          |      |

|         ||               |մակարդակը     |վերաբերյալ  |          |      |

|         ||- սահմանել     |կդիտանցվի     |վարորդների  |          |      |

|         ||լրացուցիչ վերա-|երթևեկության  |մոտեցումների|          |      |

|         ||հսկողություն   |արագության հետ|փոփոխություն|          |      |

|         ||պահանջող       |միասին`       |Արագության  |          |      |

|         ||հատվածները և   |միջոցառումների|խախտման     |          |      |

|         ||վերահսկողության|ժամանակ:      |պատճառով    |          |      |

|         ||իրականացման    |              |թողարկված   |          |      |

|         ||ժամկետները     |Միջոցառումներ`|ակտերի      |          |      |

|         ||               |- Հիմնական    |քանակը      |          |      |

|         ||- ստեղծել ճանա-|իրավիճակի     |Հաջողված    |          |      |

|         ||պարհափողոցային |գնահատում **  |պատժամիջոց- |          |      |

|         ||ցանցի          |- Արագության  |ների քանակը |          |      |

|         ||անվտանգության  |կառավարման    |            |          |      |

|         ||առավել         |աշխատանքային  |            |          |      |

|         ||ընդգրկուն      |խմբի ստեղծում*|            |          |      |

|         ||պատկեր:        |- Ներկայիս    |            |          |      |

|         ||               |արագության սահ|            |          |      |

|         ||Արագության     |մանափակումների|            |          |      |

|         ||վերահսկողության|գնահատում **  |            |          |      |

|         ||հարցում        |- Արագության  |            |          |      |

|         ||կառաջանա       |ներկայիս սահ- |            |          |      |

|         ||ոստիկանության  |մանափակումների|            |          |      |

|         ||հետ սերտ       |և  դրանց      |            |          |      |

|         ||համագործակցութ-|առնչվող       |            |          |      |

|         ||յան կարիք:     |ազդանշանների  |            |          |      |

|         ||               |վերանայում ** |            |          |      |

|         ||               |- Իրականացման |            |          |      |

|         ||               |թիրախների     |            |          |      |

|         ||               |սահմանում **  |            |          |      |

|         ||               |- Երթևեկութ-  |            |          |      |

|         ||               |յան արագության|            |          |      |

|         ||               |վերահսկողութ- |            |          |      |

|         ||               |յան արշավների |            |          |      |

|         ||               |կազմակերպում  |            |          |      |

|         ||               |***           |            |          |      |

|         ||               |- Իրականացման |            |          |      |

|         ||               |համար         |            |          |      |

|         ||               |անհրաժեշտ     |            |          |      |

|         ||               |սարքավորում-  |            |          |      |

|         ||               |ների          |            |          |      |

|         ||               |տրամադրում ***|            |          |      |

|         ||               |- Գործող սահ- |            |          |      |

|         ||               |մանափակումների|            |          |      |

|         ||               |կիրառում *    |            |          |      |

|         ||               |- Արագության  |            |          |      |

|         ||               |փոփոխական     |            |          |      |

|         ||               |նախազգուշական |            |          |      |

|         ||               |նշանների      |            |          |      |

|         ||               |ներդրում ***  |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Երթևե-   ||Ալկոհոլը       |Նախնական      |Մոտեցման փո-|ՀՀ ճանա-  |$ 2.0 |

|կության  ||համարվում է    |գործողություն.|փոխություն` |պարհային  |մլն   |

|մասնակից-||ՃՏՊ-ի          |1. Մշակել     |կապված      |ոստիկանու-|      |

|ների     ||առաջացման      |աշխատանքային  |ալկոհոլի    |թյուն     |      |

|կողմից   ||գլխավոր        |ծրագիր, ծրագրի|օգտագործման |          |      |

|ալկոհոլի ||գործոններից    |պլանները և    |հետևանքով   |ՀՀ առողջա-|      |

|օգտագոր- ||մեկը, սակայն   |աշխատանքների  |տեղի ունեցող|պահության |      |

|ծում     ||նրա ներգործման |մանրամասն     |ՃՏՊ-ներից   |նախարարու-|      |

|         ||մակարդակը      |ծախսերը       |ստացած      |թյուն     |      |

|         ||հայտնի չէ:     |2. Մշակել     |վնասվածքների|          |      |

|         ||Հետևաբար,      |մոնիթորինգի   |պատկերի     |ՀՀ կրթութ-|      |

|         ||ծրագրի         |դաշտ          |փոփոխման հետ|յան և     |      |

|         ||շրջանակներում  |              |            |գիտության |      |

|         ||առաջին հերթին  |Ծրագրի առաջին |Մահվան ելքով|նախարարու-|      |

|         ||անհրաժեշտ է    |փուլում       |պատահարների |թյուն     |      |

|         ||սահմանել       |կիրականացվի   |փոփոխութ-   |          |      |

|         ||վթարների թվում |առկա իրավիճակի|յուն, որոնց |ՀՀ տրանս- |      |

|         ||ալկոհոլի       |գնահատում և   |ընթացքում   |պորտի և   |      |

|         ||օգտագործման    |կմշակվի       |վարորդներից/|կապի նախա-|      |

|         ||հետևանքով  տեղի|տվյալների     |ուղևորներից |րարություն|      |

|         ||ունեցած ՃՏՊ-ի  |հավաքագրման   |առնվազն մեկի|          |      |

|         ||ճշգրիտ քանակը: |ռազմավարու-   |մոտ         |Հասարակա- |      |

|         ||Այս գործում    |թյուն:        |հայտնաբերվել|կան կազմա-|      |

|         ||անհրաժեշտ է    |              |է արյան մեջ |կերպութ-  |      |

|         ||համագործակցել  |Բացի դրանից,  |թույլատրե-  |յուններ   |      |

|         ||ճանապարհային   |ալկոհոլի      |լիից բարձր  |          |      |

|         ||ոստիկանության, |օգտագործման   |ալկոհոլի    |          |      |

|         ||ՀՀ             |հետևանքով     |պարունակութ-|          |      |

|         ||առողջապահության|տեղի ունեցած  |յուն        |          |      |

|         ||նախարարության  |վթարները      |            |          |      |

|         ||հետ` գրանցված  |դիտարկելու    |Մահվան ելքով|          |      |

|         ||տվյալները ձեռք |նպատակով      |պատահարների |          |      |

|         ||բերելու        |կուսումնասիրվի|փոփոխութ-   |          |      |

|         ||նպատակով:      |ալկոհոլի      |յուն, որի   |          |      |

|         ||               |օգտագործման   |ընթացքում   |          |      |

|         ||Գործող         |պատկերը:      |վարորդներից/|          |      |

|         ||օրենսդրության  |              |ուղևորներից |          |      |

|         ||համաձայն       |Ոչ սթափ       |առնվազն մեկն|          |      |

|         ||ճանապարհային   |վիճակում      |ունի արյան  |          |      |

|         ||ոստիկանությունը|մեքենա        |մեջ թույլա- |          |      |

|         ||չի կարող       |վարելուն      |տրելիից     |          |      |

|         ||ստուգել        |ուղղված ծրագրի|բարձր       |          |      |

|         ||վարորդների     |իրականացման   |ալկոհոլի    |          |      |

|         ||կողմից ալկոհոլի|ընթացքում     |պարունակու- |          |      |

|         ||օգտագործումը,  |կօգտագործվեն  |թյուն:      |          |      |

|         ||սակայն փոխարենը|լայն          |            |          |      |

|         ||կարող է նրանց  |կիրառություն  |Արյան մեջ   |          |      |

|         ||տանել          |ստացած        |թույլատրե-  |          |      |

|         ||հիվանդանոց`    |ձեռնարկներ:   |լիից բարձր  |          |      |

|         ||արյան անալիզի  |              |ալկոհոլի    |          |      |

|         ||համար: Այս     |Միջոցառումներ`|պարունակութ-|          |      |

|         ||ուշացումը և,   |- Ոչ սթափ     |յուն ունեցող|          |      |

|         ||հետևաբար,      |վիճակում      |մահացած     |          |      |

|         ||ռեսուրսների    |մեքենա վարելու|ուղևորների  |          |      |

|         ||քանակը որոշիչ  |հարցով զբաղվող|և           |          |      |

|         ||գործոն են      |աշխատանքային  |վարորդների  |          |      |

|         ||հանդիսանում    |խմբի          |քանակային   |          |      |

|         ||ճանապարհային   |ստեղծում *    |փոփոխություն|          |      |

|         ||ոստիկանության  |- Խնդիրների   |            |          |      |

|         ||կողմից         |հայտնաբերում  |Ծանր        |          |      |

|         ||վարորդների     |**            |վնասվածքով  |          |      |

|         ||ստուգման համար:|- Մոտեցման    |պատահարների |          |      |

|         ||               |սահմանում **  |քանակային   |          |      |

|         ||Ոչ սթափ        |- Օրենսդրական |փոփոխութ-   |          |      |

|         ||վիճակում մեքենա|փոփոխություն- |յուն, որի   |          |      |

|         ||վարելու հարցը  |ների          |ընթացքում   |          |      |

|         ||ծայրահեղ նուրբ |հայտնաբերում` |վարորդներից/|          |      |

|         ||հարց է, և      |տեսակետներն   |ուղևորներից |          |      |

|         ||անհրաժեշտ կլինի|ապահովելու    |առնվազն մեկն|          |      |

|         ||այս հարցերի    |համար *       |ունի արյան  |          |      |

|         ||վերաբերյալ     |- Շնչառության |մեջ թույլա- |          |      |

|         ||կազմակերպել    |ընտրանքային   |տրելիից     |          |      |

|         ||հանրությանը    |ստուգման      |բարձր       |          |      |

|         ||խնդրի հետ      |ներդրում *    |ալկոհոլի    |          |      |

|         ||ծանոթացնելու և |- Շնչառության |պարունակութ-|          |      |

|         ||դրանց լուծման  |ստուգման      |յուն        |          |      |

|         ||գործում նրանց  |ներդրում`     |            |          |      |

|         ||օժանդակությունն|բոլոր         |Արյան մեջ   |          |      |

|         ||ստանալու       |խախտումների   |թույլատրե-  |          |      |

|         ||միջոցառումներ  |դեպքում *     |լիից բարձր  |          |      |

|         ||և  ուսուցման   |              |ալկոհոլի    |          |      |

|         ||դասընթացներ:   |              |պարունակութ-|          |      |

|         ||               |              |յուն ունեցող|          |      |

|         ||Ինչպես         |              |վարորդների  |          |      |

|         ||ամրագոտիների   |              |տոկոսային   |          |      |

|         ||օգտագործման և  |              |փոփոխություն|          |      |

|         ||երթևեկության   |              |Ոչ սթափ     |          |      |

|         ||արագության     |              |վիճակում    |          |      |

|         ||վերահսկողության|              |մեքենա      |          |      |

|         ||դեպքում, այնպես|              |վարելու     |          |      |

|         ||էլ այս դեպքում |              |պատճառով    |          |      |

|         ||գոյություն     |              |թողարկված   |          |      |

|         ||ունեն լայնորեն |              |ակտերի      |          |      |

|         ||կիրառվող       |              |քանակը      |          |      |

|         ||ձեռնարկներ,    |              |Հաջողված    |          |      |

|         ||որոնցով կարելի |              |պատժամիջոց- |          |      |

|         ||է              |              |ների քանակը |          |      |

|         ||տեղեկություններ|              |            |          |      |

|         ||ստանալ և       |              |            |          |      |

|         ||առաջնորդվել    |              |            |          |      |

|         ||ծրագրի         |              |            |          |      |

|         ||իրականացման    |              |            |          |      |

|         ||ընթացքում:     |              |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Երևան    ||Երևանում  առկա |Նախնական      |            |ՀՀ ճանար- |$ 0.75|

|Երևանի   ||ճանապարհային   |գործողություն.|            |պարհային  |մլն   |

|համար    ||երթևեկության   |Մշակել        |            |ոստիկա-   |      |

|մշակվում ||անվտանգության  |աշխա տանքային |            |նություն  |      |

|է գործո- ||խնդիրներն առկա |ծրագիր, ծրագրի|            |          |      |

|ղություն-||են նաև  ամբողջ |պլանները և    |            |Երևանի    |      |

|ների     ||հանրապետութ-   |աշխատանքների  |            |քաղաքապե- |      |

|առանձին  ||յունում.       |մանրամասն     |            |տարան     |      |

|պլան     ||- Արագության   |ծախսերը       |            |          |      |

|         ||գերազանցում    |              |            |          |      |

|         ||- Խաչմերուկնե- |Միջոցառումներ`|            |          |      |

|         ||րում           |- Հետիոտնի    |            |          |      |

|         ||ճանապարհային   |համար         |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |նախատեսված    |            |          |      |

|         ||կանոնների      |անցումների    |            |          |      |

|         ||խախտում        |և             |            |          |      |

|         ||- Ճանապարհային |լուսակիրների  |            |          |      |

|         ||նշանների և     |բարելավում    |            |          |      |

|         ||գծանշումների   |- Նպաստող     |            |          |      |

|         ||անտեսում       |գործոնների    |            |          |      |

|         ||- Վարորդների   |սահմանում և   |            |          |      |

|         ||անտեղյակ լինելը|մայրաքաղաքի   |            |          |      |

|         ||գծանշումներում |ճանապարհներում|            |          |      |

|         ||կատարած փոփո-  |կանխարգելիչ   |            |          |      |

|         ||խությունների   |միջոցառումների|            |          |      |

|         ||մասին          |կիրառում      |            |          |      |

|         ||- Մեքենան      |- Կանխարգելիչ |            |          |      |

|         ||անպատասխանատու |միջոցառումների|            |          |      |

|         ||կերպով վարելը  |հիերարխիայի   |            |          |      |

|         ||- Հետիոտների   |ձևավորում     |            |          |      |

|         ||կողմից         |- Երթևեկութ-  |            |          |      |

|         ||ճանապարհի      |յան           |            |          |      |

|         ||հատման         |մասնակիցների  |            |          |      |

|         ||կանոնների      |խոցելի խմբերի |            |          |      |

|         ||խախտում        |անվտանգության |            |          |      |

|         ||Հետևաբար       |մակարդակի     |            |          |      |

|         ||հանրապետության |բարձրացում    |            |          |      |

|         ||մասշտաբով      |- Գետնանցում- |            |          |      |

|         ||իրականացվելիք  |ների          |            |          |      |

|         ||բոլոր          |օգտագործմանը  |            |          |      |

|         ||միջոցառումները |վերաբերող     |            |          |      |

|         ||կիրականացվեն   |անվտանգության |            |          |      |

|         ||նաև  Երևանում: |արշավների     |            |          |      |

|         ||Հետիոտնի       |իրականացում   |            |          |      |

|         ||մասնակցությամբ |- Երթևեկութ-  |            |          |      |

|         ||ճանապարհատրանս-|յան կառավարում|            |          |      |

|         ||պորտային       |ավտոմատ       |            |          |      |

|         ||պատահարների    |կառավարվող    |            |          |      |

|         ||մակարդակը      |լուսակիրների  |            |          |      |

|         ||քաղաքում ավելի |միջոցով       |            |          |      |

|         ||բարձր է, քան   |              |            |          |      |

|         ||ամբողջ         |              |            |          |      |

|         ||հանրապետության |              |            |          |      |

|         ||սահմաններում,  |              |            |          |      |

|         ||քանի որ այստեղ |              |            |          |      |

|         ||առկա են քաղաքին|              |            |          |      |

|         ||հատուկ այնպիսի |              |            |          |      |

|         ||լրացուցիչ      |              |            |          |      |

|         ||գործոններ,     |              |            |          |      |

|         ||ինչպես օրինակ` |              |            |          |      |

|         ||երթևեկության   |              |            |          |      |

|         ||բարձր մակարդակ |              |            |          |      |

|         ||և  հետիոտնի մեծ|              |            |          |      |

|         ||քանակ:         |              |            |          |      |

|         ||Հետևաբար,      |              |            |          |      |

|         ||Երևանի  համար  |              |            |          |      |

|         ||կպահանջվեն     |              |            |          |      |

|         ||հատուկ և       |              |            |          |      |

|         ||լրացուցիչ      |              |            |          |      |

|         ||միջոցառումներ: |              |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

|Աջակցութ-||Մշակել         |Առկա չէ       |Առկա չէ     |          |$ 0.15|

|յուն     ||վերապատրաստման |              |            |          |մլն   |

|աշխատան- ||ծրագիր         |              |            |          |      |

|քային    ||ճանապարհային   |              |            |          |      |

|խմբերին  ||երթևեկության   |              |            |          |      |

|         ||անվտանգության  |              |            |          |      |

|         ||մեջ ընդգրկված  |              |            |          |      |

|         ||քարտուղարու-   |              |            |          |      |

|         ||թյան,          |              |            |          |      |

|         ||աշխատանքային   |              |            |          |      |

|         ||խմբերի և       |              |            |          |      |

|         ||գործընկերների  |              |            |          |      |

|         ||համար`         |              |            |          |      |

|         ||հնարավորություն|              |            |          |      |

|         ||տալով լիովին   |              |            |          |      |

|         ||հասկանալ       |              |            |          |      |

|         ||ռազմավարության |              |            |          |      |

|         ||մեջ ներկայացված|              |            |          |      |

|         ||հիմնական       |              |            |          |      |

|         ||խնդիրները:     |              |            |          |      |

|         ||               |              |            |          |      |

|         ||Սա ներառում է  |              |            |          |      |

|         ||ծրագրային      |              |            |          |      |

|         ||պլանների       |              |            |          |      |

|         ||մշակումը,      |              |            |          |      |

|         ||մոնիթորինգի    |              |            |          |      |

|         ||ծրագրի մշակումը|              |            |          |      |

|         ||և  համապատասխան|              |            |          |      |

|         ||կատարողական    |              |            |          |      |

|         ||ցուցանիշների   |              |            |          |      |

|         ||սահմանման կա-  |              |            |          |      |

|         ||րևորությունը:  |              |            |          |      |

|         ||Տվյալների      |              |            |          |      |

|         ||հավաքագրումը   |              |            |          |      |

|         ||ծրագրի կարևոր  |              |            |          |      |

|         ||գործոններից է, |              |            |          |      |

|         ||և  անհրաժեշտ է |              |            |          |      |

|         ||ընդգրկել       |              |            |          |      |

|         ||մոդուլ, որը    |              |            |          |      |

|         ||կներառի        |              |            |          |      |

|         ||տվյալների      |              |            |          |      |

|         ||հավաքագրման և  |              |            |          |      |

|         ||մեկնաբանման    |              |            |          |      |

|         ||ձևը:           |              |            |          |      |

|         ||Առաջարկվում է, |              |            |          |      |

|         ||որպեսզի        |              |            |          |      |

|         ||օգտագործվեն    |              |            |          |      |

|         ||կազմված        |              |            |          |      |

|         ||լավագույն փորձի|              |            |          |      |

|         ||ուղեցույցները, |              |            |          |      |

|         ||որոնք կաջակցեն |              |            |          |      |

|         ||և  կուղղորդեն  |              |            |          |      |

|         ||ծրագրի         |              |            |          |      |

|         ||զարգացմանը:    |              |            |          |      |

|         ||Հարկ կլինի այս |              |            |          |      |

|         ||ձեռնարկներն    |              |            |          |      |

|         ||անմիջապես      |              |            |          |      |

|         ||թարգմանել      |              |            |          |      |

|         ||հայերեն:       |              |            |          |      |

|_________||_______________|______________|____________|__________|______|

| ԸՆԴԱՄԵՆԸ||               |              |            |          |$ 10.0|

|         ||               |              |            |          |մլն   |

.________________________________________________________________________.

 

--------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
13.08.2009
N 995-Ն
Որոշում