Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆ ...

 

 

040.1523.180110

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

24 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1523-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(8-րդ մաս)

 

|_______________________|____________________|____________________________|

|        1              |         2          |             3              |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |60. Արտաքին         |ճյուղային նախարարությունների|

|                       |տնտեսական ոլորտին   |մասնակցությամբ`             |

|                       |աջակցություն        |- Հայաստանի էներգետիկ       |

|                       |                    |անվտանգության ապահովմանը,   |

|                       |                    |մասնավորապես, էներգակիրների |

|                       |                    |և  էներգիայի աղբյուրների    |

|                       |                    |զանազանեցմանն ուղղված       |

|                       |                    |միջոցառումների իրականացում  |

|                       |                    |- հաղորդակցության ուղիների  |

|                       |                    |ապաշրջափակմանը, զարգացմանն  |

|                       |                    |ու զանազանեցմանը, դրանց     |

|                       |                    |անխափան գործարկման համար    |

|                       |                    |պայմանների ապահովմանը       |

|                       |                    |նպատակաուղղված, համակարգված |

|                       |                    |քաղաքականության վարույթ,    |

|                       |                    |համապատասխան                |

|                       |                    |գործողությունների և         |

|                       |                    |միջոցառումների իրականացում  |

|                       |                    |- հայրենական արտադրանքի     |

|                       |                    |արտահանման համար նոր        |

|                       |                    |շուկաների որոնմանը, արտաքին |

|                       |                    |առևտրի  համար նպաստավոր     |

|                       |                    |դաշտի ստեղծմանը             |

|                       |                    |նպատակաուղղված քայլերի      |

|                       |                    |իրականացում                 |

|                       |                    |- փոխշահավետ տնտեսական      |

|                       |                    |կապերի հաստատման, բարձր     |

|                       |                    |տեխնոլոգիաների ձեռքբերման ու|

|                       |                    |ներդրման ուղղությամբ        |

|                       |                    |գործադրվող ջանքերի          |

|                       |                    |ակտիվացում                  |

|                       |                    |- արտաքին ներդրումների      |

|                       |                    |խրախուսմանը, օգնության,     |

|                       |                    |վարկերի և  դրամաշնորհների,  |

|                       |                    |մարդասիրական ծրագրերի       |

|                       |                    |ապահովմանը նպաստող          |

|                       |                    |դիվանագիտական ջանքերի       |

|                       |                    |ակտիվացմանն ուղղված քայլերի |

|                       |                    |իրականացում                 |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |61. Մարդու          |- մարդու իրավունքների       |

|                       |իրավունքների ոլորտ  |պաշտպանության խնդիրների և   |

|                       |. ՄԱԿ-ի ՄԻԽ-ի       |այդ ոլորտում առկա բացերի    |

|                       |համընդհանուր        |ուղղությամբ տարվող          |

|                       |վերանայման          |հետևողական  աշխատանք`       |

|                       |գործընթացին ՀՀ      |ուղղված միջազգային          |

|                       |զեկույցի            |պայմանագրերով ստանձնած ՀՀ   |

|                       |նախապատրաստում,     |պարտավորությունների լիարժեք |

|                       |ներկայացում և       |կատարմանը                   |

|                       |պաշտպանություն      |- ՄԱԿ-ի մարդու իրավունքների |

|                       |. մարդկանց          |խորհրդի (ՄԻԽ) համընդհանուր  |

|                       |շահագործման         |վերանայման գործընթացի       |

|                       |(թրաֆիքինգի) դեմ    |շրջանակներում Հայաստանի     |

|                       |պայքարի ակտիվացում  |Հանրապետության զեկույցի     |

|                       |                    |նախապատրաստում, ներկայացում |

|                       |                    |և  պաշտպանություն           |

|                       |                    |- մարդկանց շահագործման      |

|                       |                    |(թրաֆիքինգի) դեմ պայքարի    |

|                       |                    |ուղղությամբ տարվող          |

|                       |                    |աշխատանքների                |

|                       |                    |շարունակականության          |

|                       |                    |ապահովում, 2010-2012 թթ.    |

|                       |                    |թրաֆիքինգի դեմ պայքարի      |

|                       |                    |ազգային ծրագրի և            |

|                       |                    |իրականացման ժամանակացույցի  |

|                       |                    |մշակում, դրա իրականացմանը   |

|                       |                    |միտված հետևողական  քայլերի  |

|                       |                    |ձեռնարկում, մասնավորապես,   |

|                       |                    |թրաֆիքինգի դեմ պայքարի      |

|                       |                    |օրենսդրության բարելավման,   |

|                       |                    |գործող օրենքների խստիվ      |

|                       |                    |կիրառման, մարդկանց          |

|                       |                    |շահագործման կանխարգելման,   |

|                       |                    |թրաֆիքինգի զոհերի           |

|                       |                    |պաշտպանության ու            |

|                       |                    |աջակցության, տվյալ ոլորտում |

|                       |                    |շահագրգիռ կառույցների հետ   |

|                       |                    |համագործակցության խորացման, |

|                       |                    |հետագա                      |

|                       |                    |ուսումնասիրությունների      |

|                       |                    |իրականացման, կառավարման և   |

|                       |                    |համակարգման, մոնիթորինգային |

|                       |                    |և  գնահատման աշխատանքների   |

|                       |                    |բարելավման ուղղությամբ      |

|_______________________|____________________|____________________________|

|ՀՀ բնապահպանության     |62. Սևանա  լճի ջրի  |- Սևանա  լճի ջրի մակարդակի  |

|նախարարություն         |մակարդակի բարձրացման|բարձրացման հետևանքով  ջրի   |

|                       |հետևանքով           |տակ մնացող շուրջ 600 հա     |

|                       |ջրածածկման ենթակա   |անտառածածկ տարածքների       |

|                       |տարածքներում        |ծառաթփային բույսերի մաքրում |

|                       |վնասակար ազդեցության|և  հեռացում                 |

|                       |կանխարգելման        |                            |

|                       |միջոցառումների      |                            |

|                       |իրականացում         |                            |

|_______________________|____________________|____________________________|

|ՀՀ գյուղատնտեսության   |63. Գյուղատնտեսու-  |- Հայաստանի Հանրապետության  |

|նախարարություն         |թյան պետական        |գյուղատնտեսության զարգացման |

|                       |աջակցության         |ռազմավարության մշակմամբ և   |

|                       |հասցեական ապահովում |ընդունմամբ ոլորտում վարվող  |

|                       |և  արդյունավետ      |քաղաքականության հստակեցում, |

|                       |կազմակերպում        |դրա իրականացման             |

|                       |                    |միջոցառումների սահմանում և  |

|                       |                    |պահանջվող ֆինանսավորման     |

|                       |                    |աղբյուրների կանխորոշում     |

|                       |                    |- «Գյուղատնտեսական          |

|                       |                    |հողօգտագործողներին պետական  |

|                       |                    |աջակցություն» ծրագրի        |

|                       |                    |շարունակում, արդյունքում    |

|                       |                    |գյուղատնտեսական հողատեսքերի |

|                       |                    |օգտագործման մակարդակի       |

|                       |                    |բարձրացման նախադրյալների    |

|                       |                    |ստեղծում` գյուղատնտեսական   |

|                       |                    |արտադրանքի ծավալի ավելացման |

|                       |                    |համար                       |

|                       |                    |- ոռոգման ջրի հասցեական     |

|                       |                    |սուբսիդավորման համակարգին   |

|                       |                    |անցման մեխանիզմների մշակում |

|                       |                    |և  դրա ներդրման համար       |

|                       |                    |նախադրյալների ստեղծում      |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |64. Սննդամթերքի     |- սննդամթերքի անվտանգության |

|                       |անվտանգության       |ապահովման նպատակով, ըստ     |

|                       |համակարգի           |արտադրության ոլորտների,     |

|                       |կատարելագործում     |Վտանգի աղբյուրի             |

|                       |                    |վերլուծության և  կրիտիկական |

|                       |                    |կետերի հսկման համակարգի     |

|                       |                    |սկզբունքների վրա հիմնված    |

|                       |                    |ինքնահսկման համակարգի       |

|                       |                    |ներդրման ժամանակացույցի     |

|                       |                    |սահմանման միջոցով համակարգի |

|                       |                    |ներդրման համար նախադրյալների|

|                       |                    |ստեղծում                    |

|                       |                    |- հիմնական սննդամթերքների   |

|                       |                    |տեխնիկական կանոնակարգերի    |

|                       |                    |հաստատման միջոցով           |

|                       |                    |սննդամթերքների              |

|                       |                    |արտադրությանը,              |

|                       |                    |անվտանգությանը,             |

|                       |                    |փաթեթավորմանը, մակնշմանը,   |

|                       |                    |փոխադրմանը, պահմանը և       |

|                       |                    |իրացմանը ներկայացվող        |

|                       |                    |պահանջների սահմանում,       |

|                       |                    |անվտանգ սննդամթերքով        |

|                       |                    |ապահովվածության սպառողների  |

|                       |                    |ակնկալիքների բավարարում     |

|                       |                    |- թույլատրելի սննդային      |

|                       |                    |հավելումների անվանացանկի,   |

|                       |                    |դրանց օգտագործման           |

|                       |                    |ուղղությունների և           |

|                       |                    |թույլատրելի սահմանային      |

|                       |                    |քանակությունների սահմանման  |

|                       |                    |միջոցով սննդային            |

|                       |                    |հավելումների ճշգրիտ         |

|                       |                    |օգտագործման վերահսկում և    |

|                       |                    |արդյունքում սննդամթերքի     |

|                       |                    |անվտանգության առավել բարձր  |

|                       |                    |մակարդակի ապահովում         |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |65. Գյուղացիական    |- Հայաստանի                 |

|                       |տնտեսությունների    |Հանրապետությունում          |

|                       |խոշորացմանը և       |գյուղացիական                |

|                       |կոոպերացիայի        |տնտեսությունների խոշորացման |

|                       |զարգացմանը նպաստող  |հայեցակարգի մշակում և       |

|                       |իրավական հիմքերի    |ընդունում: Արդյունքում այդ  |

|                       |ստեղծում            |բնագավառում պետական         |

|                       |                    |քաղաքականության             |

|                       |                    |ուղղությունների հստակեցում  |

|                       |                    |- «Սպառողական կոոպերատիվների|

|                       |                    |մասին» Հայաստանի            |

|                       |                    |Հանրապետության օրենքում     |

|                       |                    |փոփոխություններ կատարելու   |

|                       |                    |մասին» Հայաստանի            |

|                       |                    |Հանրապետության օրենքն       |

|                       |                    |ընդունելու միջոցով          |

|                       |                    |սպառողական կոոպերատիվների   |

|                       |                    |ձևավորման  և  պետական       |

|                       |                    |գրանցման գործընթացի         |

|                       |                    |դյուրինացում,               |

|                       |                    |գյուղատնտեսական             |

|                       |                    |ուղղվածության սպառողական    |

|                       |                    |կոոպերատիվների ձևավորման    |

|                       |                    |խթանում                     |

|                       |                    |- «Ավելացված արժեքի հարկի   |

|                       |                    |մասին» Հայաստանի            |

|                       |                    |Հանրապետության օրենքում     |

|                       |                    |փոփոխություն կատարելու      |

|                       |                    |մասին» Հայաստանի            |

|                       |                    |Հանրապետության օրենքն       |

|                       |                    |ընդունելու, մասնավորապես,   |

|                       |                    |կոոպերատիվի առանձին անդամի  |

|                       |                    |հաշվով ավելացված արժեքի     |

|                       |                    |հարկի գանձման նվազագույն    |

|                       |                    |շեմի սահմանման միջոցով      |

|                       |                    |գյուղատնտեսական             |

|                       |                    |կոոպերատիվների              |

|                       |                    |գործունեության համար        |

|                       |                    |բարենպաստ պայմանների        |

|                       |                    |ստեղծում և  գյուղատնտեսական |

|                       |                    |կոոպերատիվների ստեղծման     |

|                       |                    |խթանում                     |

|_______________________|____________________|____________________________|

|ՀՀ էկոնոմիկայի         |66. Տնտեսության     |- արդյունաբերական           |

|նախարարություն         |դիվերսիֆիկացման և   |քաղաքականության             |

|                       |արտահանման ներուժի  |ռազմավարության իրականացում  |

|                       |բացահայտման         |- գիտելիքահենք տնտեսության  |

|                       |ռազմավարության      |ենթակառուցվածքի ձևավորում   |

|                       |ներդնում            |և  զարգացում                |

|                       |                    |- զբոսաշրջային արդյունքի    |

|                       |                    |դիվերսիֆիկացիա, միջազգային  |

|                       |                    |զբոսաշրջային շուկայում      |

|                       |                    |Հայաստանի զբոսաշրջային      |

|                       |                    |արդյունքի մրցունակության    |

|                       |                    |ամրապնդում և  բարձրացում    |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |67. Համաշխարհային   |- վերլուծությունների և      |

|                       |ֆինանսատնտեսական    |հետազոտությունների          |

|                       |ճգնաժամից ելքի      |իրականացում                 |

|                       |քաղաքականության     |- երկարաժամկետ տեսլականի    |

|                       |ձևակերպում          |ձևավորում                   |

|                       |                    |- կարճաժամկետ               |

|                       |                    |գործողությունների ծրագրի    |

|                       |                    |մշակում                     |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |68. Որակի ազգային   |- գործող համակարգերի        |

|                       |ենթակառույցների     |բարեփոխումների ճանապարհային |

|                       |(հավատարմագրում,    |քարտեզի մշակում և  դրանից   |

|                       |ստանդարտացում,      |բխող միջոցառումների         |

|                       |չափումների          |իրականացում                 |

|                       |միասնականության     |                            |

|                       |ապահովում և         |                            |

|                       |համապատասխանության  |                            |

|                       |հավաստում)          |                            |

|                       |համակարգերի         |                            |

|                       |ներդաշնակեցում      |                            |

|                       |միջազգային          |                            |

|                       |չափանիշներին        |                            |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |69. Հայաստանի` որպես|- Հայաստանի գործարար և      |

|                       |ձեռնարկատիրական     |ներդրումային միջավայրի      |

|                       |գործունեության      |«Գերազանցության կենտրոն»    |

|                       |իրականացման համար   |համազգային ծրագրի           |

|                       |բարենպաստ երկրի     |հայեցակարգի իրականացում     |

|                       |նկարագրի ձևավորում  |- տեսչական բարեփոխումների   |

|                       |և  ամրապնդում       |իրականացում` պիլոտային      |

|                       |                    |համարված երեք տեսչական      |

|                       |                    |մարմիններում                |

|                       |                    |- օտարերկրյա շուկաներ       |

|                       |                    |հայկական ապրանքների մուտքի  |

|                       |                    |համար առավել բարենպաստ      |

|                       |                    |պայմանների ապահովում`       |

|                       |                    |իրավապայմանագրային դաշտի    |

|                       |                    |կատարելագործման միջոցով     |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |70. Էլեկտրակապի     |- աշխատանքային խմբի         |

|                       |ստանդարտացման       |ստեղծում, համապատասխան      |

|                       |եվրոպական ինստիտուտի|փորձագետների և  մասնագետների|

|                       |հեռուստառադիո-      |հրավիրում                   |

|                       |ծրագրերի վերգետնյա  |                            |

|                       |թվային հեռարձակման, |                            |

|                       |արբանյակային թվային |                            |

|                       |հեռարձակման և       |                            |

|                       |շարժական թվային     |                            |

|                       |հեռուստատեսության   |                            |

|                       |ստանդարտներին       |                            |

|                       |համապատասխանող      |                            |

|                       |ազգային ստանդարտների|                            |

|                       |մշակում             |                            |

|_______________________|____________________|____________________________|

|                       |71. Հեռուստառադիո-  |- անհրաժեշտ իրավական ակտերի |

|                       |ծրագրերի թվային     |ցանկի սահմանում, դրանց      |

|                       |հեռարձակման ներդրման|նախագծերի մշակում           |

|                       |և  անալոգայինից     |                            |

|                       |թվային հեռարձակման  |                            |

|                       |համակարգին անցման   |                            |

|                       |համապատասխան        |                            |

|                       |իրավական կարգավորման|                            |

|                       |դաշտի ձևավորում     |                            |

|_______________________|____________________|____________________________|

|ՀՀ քաղաքացիական        |72. Քաղաքացիական    |- ՀՀ պետական հատվածի        |

|ծառայության խորհուրդ   |ծառայության         |արդիականացման ծրագրի        |

|                       |զարգացման           |քաղաքացիական ծառայության    |

|                       |ռազմավարության      |համակարգի հզորացման         |

|                       |մշակում             |բաղադրիչի համապատասխան      |

|                       |                    |ենթաբաղադրիչի կենսագործում  |

._________________________________________________________________________.

 

Հավելված N 3

ՀՀ կառավարության

2009 թվականի դեկտեմբերի 24-ի

N 1523-Ն որոշման

 

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|NN  |                        Հիմնավորումներ                              |

|ը/կ |                                                                    |

|____|____________________________________________________________________|

| 1  |                             2                                      |

|_________________________________________________________________________|

|                ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարություն                  |

|_________________________________________________________________________|

|1.  |(1-ին կետն ուժը կորցրել է 17.06.10 թիվ 751-Ն որոշում)               |

i

|____|____________________________________________________________________|

|2.  |«Տարերային աղետների կանխատեսման և  կանխարգելման գործուն             |

|    |մեխանիզմները սահմանելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի     |

|    |                                                                    |

|    |    1. Իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը (նպատակը)          |

|    |«Տարերային աղետների կանխատեսման և  կանխարգելման գործուն             |

|    |մեխանիզմները սահմանելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության             |

|    |կառավարության որոշման նախագծի ընդունումը բխում է Հայաստանի          |

|    |Հանրապետության ազգային անվտանգության ռազմավարությունից և  Հայաստանի |

|    |Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի հուլիսի 24-ի «Հայաստանի   |

|    |Հանրապետության կառավարության 2008-2012 թվականների գործունեության    |

|    |միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին» N 878-Ն որոշմամբ հաստատված |

|    |ծրագրի «4.3.13. Արտակարգ իրավիճակների կանխարգելում» բաժնի 1-ին կետի |

|    |1.9-րդ ենթակետի կատարման պահանջից:                                  |

|    |    1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա        |

|    |խնդիրները                                                           |

|    |    Բնական վտանգների հուսալի կանխատեսումն ու վաղ ազդարարումը,       |

|    |կանխարգելումն ու չեզոքացումը, արտակարգ իրավիճակների բացահայտման և   |

|    |հաղթահարման ժամանակակից կառույցի ստեղծումը, արագ արձագանքման        |

|    |համակարգի զարգացումը, ինչպես նաև  բնակչության իրազեկման և           |

|    |կրթվածության մակարդակի բարձրացումը բնակչության անվտանգության,       |

|    |տնտեսության հուսալիության և  պետության կայունության երաշխիքներն են: |

|    |    Տարածաշրջանում վտանգավոր երկրաֆիզիկական, երկրաբանական,          |

|    |ջրաբանական, մթնոլորտային երևույթների  կամ շարժընթացների ծավալուն    |

|    |դրսևորումների  հետևանքով  ստեղծվում են աղետալի իրավիճակներ:         |

|    |    Վերջին տասնամյակի ընթացքում տեղի ունեցած բնական աղետները կրում  |

|    |են շատ ավելի ծավալային և  ավերիչ բնույթ` բնակչության, տնտեսության և |

|    |շրջակա միջավայրի համար:                                             |

|    |    1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                      |

|    |    Արտակարգ իրավիճակների կանխարգելման (ռիսկերի նվազեցման) ու       |

|    |դրանց հնարավոր հետևանքների  նվազեցման (արտակարգ իրավիճակների        |

|    |ծավալների փոքրացման) հիմքում դրված են գիտական, ինժեներատեխնիկական,  |

|    |տեխնոլոգիական բնույթի կանխիչ միջոցառումներ: Այդ միջոցառումների զգալի|

|    |մասը` ուղղված արտակարգ իրավիճակներից բնակչության և  տարածքների      |

|    |պաշտպանությանը, իրականացվում է ինժեներական, ճառագայթային, քիմիական, |

|    |կենսաբանական, հակահրդեհային պաշտպանությունների շրջանակներում:       |

|    |    Արտակարգ իրավիճակների կանխման կոնկրետ միջոցառումներն            |

|    |իրականացվում են արտակարգ իրավիճակների պայմաններում տնտեսական        |

|    |օբյեկտների և  բնակչության կենսաապահովման համակարգի նախապատրաստման   |

|    |ընթացքում: Այդ նախապատրաստումն իրականացվում է նշված առանձին         |

|    |միջոցառումների անցկացման, նշված պլանների և  նպատակային ծրագրերի     |

|    |իրականացման, օբյեկտների և  տնտեսության բնագավառների նպատակաուղղված  |

|    |աշխատանքի միջոցով միասնական պետական համակարգի գործունեության        |

|    |համապատասխան ռեժիմներում:                                           |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                          |

|    |    Հաշվի առնելով այն, որ ոչ բոլոր տարերային աղետներն է հնարավոր    |

|    |կանխարգելել, ապա դրանցից բխող վնասի և  կորուստների նվազեցման խնդրի  |

|    |լուծումը պետք է հանդիսանա ազգային անվտանգության ռազմավարության      |

|    |բաղադրիչ մասը:                                                      |

|    |    Հարցն այսօր կրում է առավել արդիական բնույթ, քանի որ             |

|    |հանրապետության պետական և  մասնավոր ձեռնարկությունները համաշխարհային |

|    |ֆինանսական ճգնաժամի պայմաններում ի վիճակի չեն աղետների պատճառած     |

|    |վնասներն ինքնուրույն հաղթահարել:                                    |

|    |    Համաշխարհային փորձը ցույց է տալիս, որ կանխարգելիչ միջոցառումների|

|    |և  բնակչության պատրաստականության ապահովման համար պահանջվող          |

|    |ֆինանսական միջոցները մոտավորապես 10-15 անգամ ավելի պակաս են, քան    |

|    |տարերային աղետներից պատճառված վնասի չափը:                           |

|    |    Կանխարգելիչ միջոցառումները պլանավորվում են արտակարգ իրավիճակների|

|    |կանխման և  հետևանքների  վերացման գործողությունների պլանի            |

|    |շրջանակներում, որոնք մշակվում են միասնական պետական համակարգի բոլոր  |

|    |մակարդակներում: Այս պլանների մեջ մտնում են ինժեներատեխնիկական և     |

|    |տեխնոլոգիական բնույթի կազմակերպչական և  տնտեսական միջոցառումներ: Մեծ|

|    |ֆինանսական ծախսեր պահանջող միջոցառումներն իրականացվում են արտակարգ  |

|    |իրավիճակների կանխման տարածքային նպատակային ծրագրերի շրջանակներում:  |

|    |    3. Իրավական ակտերի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը         |

|    |    Բնական աղետներից բնակչության անվտանգության ու ռիսկի նվազեցման   |

|    |հարցում պետության կողմից իրականացվող քաղաքականության շնորհիվ        |

|    |արդյունավետ և  գործուն մեխանիզմները կնպաստեն արտակարգ իրավիճակներում|

|    |բնակչության, տարածքների և  օբյեկտների պաշտպանության խնդիրների       |

|    |լուծմանը:                                                           |

|    |    Միաժամանակ պայմաններ կստեղծվեն հանրապետության տարածքում արտակարգ|

|    |իրավիճակներում բնակչության պաշտպանության, բնատեխնոլոգիական          |

|    |անվտանգության, ռիսկերի նվազեցման և  հետևանքների  մեղմացման հետ      |

|    |կապված հարցերի առաջնահերթ լուծման համար:                            |

|    |    Նախագիծը թույլ կտա բարձրացնել պետական կառավարման և  տեղական     |

|    |ինքնակառավարման համապատասխան օղակների, ինչպես նաև  հիմնարկների,     |

|    |ձեռնարկությունների ղեկավարների պատասխանատվությունը` աղետների, դրանց |

|    |կանխարգելման և  հետևանքների  վերացման միջոցառումների իրականացման    |

|    |գործում:                                                            |

|    |    Կազմակերպությունների ակտիվ ներգրավումը պետական կառավարման       |

|    |համակարգում կնպաստի արտադրական ծավալների մեծացմանը, չնախատեսված     |

|    |նյութական կորուստների նվազեցմանը, որն իր հերթին երաշխիք կհանդիսանա  |

|    |տնտեսության կայուն զարգացման համար: Դրական տեղաշարժեր կլինեն նաև    |

|    |շրջակա միջավայրի բարելավման և  պահպանության գործում:                |

|_________________________________________________________________________|

|                   ՀՀ արդարադատության նախարարություն                     |

|_________________________________________________________________________|

|3.  |«Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում           |

|    |փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի    |

|    |«Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում           |

|    |փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի            |

|    |Հանրապետության օրենքի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է   |

|    |հետևյալ  հանգամանքներով`                                            |

|    |                                                                    |

|    |    1. «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 31-րդ|

|    |հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն` «օրենքով նախատեսված դեպքերում և  կարգով |

|    |նորմատիվ իրավական ակտերի նախագծերը կամ նորմատիվ իրավական ակտերը     |

|    |Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը, Հայաստանի Հանրապետության |

|    |օրենքներին և  այլ իրավական ակտերին համապատասխանեցնելու, ինչպես նաև  |

|    |այդ ակտերի մշակման ժամանակ սույն օրենքի պահանջների և  օրենսդրական   |

|    |տեխնիկայի կանոնների պահպանում ապահովելու նպատակով պարտադիր պետական  |

|    |իրավական փորձաքննության են ենթարկվում Հայաստանի Հանրապետության      |

|    |արդարադատության նախարարությունում:                                  |

|    |    Հաշվի առնելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության  |

|    |օրենքի 31-րդ հոդվածի 2-րդ մասի պահանջը` գտնում ենք, որ ցանկացած     |

|    |նորմատիվ իրավական ակտ պետք է պարտադիր պետական փորձաքննություն անցնի |

|    |Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարությունում, իսկ     |

|    |ցանկացած գերատեսչական նորմատիվ իրավական ակտ պետք է փորձաքննություն  |

|    |անցնի Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարությունում և  |

|    |ստանա պետական գրանցում:                                             |

|    |    Այդ առումով նախագծով նախատեսվում է կատարել համապատասխան         |

|    |փոփոխություններ, որոնց համաձայն Հայաստանի Հանրապետության            |

|    |արդարադատության նախարարությունում պետական փորձաքննություն պետք է    |

|    |անցնեն և  գրանցվեն նաև  դատական մարմինների նորմատիվ իրավական ակտերը:|

|    |    2. Հայաստանի Հանրապետության իրավական ակտեր ընդունելու           |

|    |իրավասություն ունեն բազմաթիվ պետական մարմիններ, սակայն ոչ բոլոր     |

|    |մարմինների իրավական ակտերն են հրապարակվում առանձին (անվանական)      |

|    |Հայաստանի Հանրապետության պաշտոնական տեղեկագրում: Այդ առումով        |

|    |նախագծով նախատեսվելու է, որ`                                        |

|    |    1) «Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական դատարանի որոշումները |

|    |և  դատական ակտերը` դրանք ստանալու օրվան հաջորդող տասնհինգ օրվա      |

|    |ընթացքում հրատարակվում են «Հայաստանի Հանրապետության դատական ակտերի  |

|    |պաշտոնական տեղեկագրում».                                            |

|    |    2) դատական մարմինների ակտերը` դրանց պետական գրանցման օրվան      |

|    |հաջորդող տասնհինգ օրվա ընթացքում պաշտոնապես հրապարակվում են         |

|    |«Հայաստանի Հանրապետության դատական ակտերի պաշտոնական տեղեկագրում»:   |

|    |    3. «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի      |

|    |74-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2-րդ կետով սահմանված է, որ «իրավական ակտն   |

|    |անվավեր է ճանաչվում Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական դատարանի |

|    |կողմից` իրավական ակտը Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը     |

|    |հակասող ճանաչվելու դեպքում»: Հաշվի առնելով օրենքի հիշյալ պահանջը` մի|

|    |շարք պետական մարմիններ գտնում են, որ Հայաստանի Հանրապետության       |

|    |սահմանադրական դատարանի որոշումն ինքնին իրավական ակտի գործողությունը |

|    |դադարեցնող իրավական ակտ է: Այդ առումով` անհրաժեշտ է նկատի ունենալ   |

|    |«Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ       |

|    |հոդվածի 5-րդ մասի պահանջները, որոնց համաձայն «Իրավական այլ ակտերում |

|    |փոփոխությունները կամ լրացումները կատարում է միայն իրավական ակտն     |

|    |ընդունած մարմինը կամ նրա իրավահաջորդը: Իրավաստեղծ մարմինն իրավական  |

|    |ակտում փոփոխություններ կամ լրացումներ կարող է կատարել միայն նույն   |

|    |տեսակի իրավական ակտով: Օրենսգրքերում փոփոխությունները կամ           |

|    |լրացումները կատարվում են օրենքով: Համատեղ ընդունված իրավական        |

|    |ակտերում փոփոխություններն ու լրացումները կատարվում են իրավական ակտն |

|    |ընդունած մարմինների կամ դրանց իրավահաջորդների համատեղ ընդունած      |

|    |իրավական ակտով»:                                                    |

|    |    Հաշվի առնելով օրենքի հիշյալ պահանջը, ինչպես նաև  առկա           |

|    |տարակարծությունները վերացնելու նպատակով նախագծով սահմանվելու է, որ  |

|    |«Սահմանադրական դատարանի` իրավական ակտը կամ իրավական ակտի դրույթն    |

|    |անվավեր ճանաչելու մասին որոշումն ինքնին իրավական ակտում             |

|    |փոփոխություններ կամ լրացումներ չի առաջացնում», սահմանվել է նաև,  որ |

|    |Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական դատարանի կողմից իրավական ակտը|

|    |Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը հակասող ճանաչվելու դեպքում|

|    |իրավական ակտն անվավեր կամ իրավաբանական ուժ չունեցող ճանաչվելու օրվան|

|    |հաջորդող մեկամսյա ժամկետում անվավեր ճանաչված իրավական ակտն ընդունած |

|    |իրավաստեղծ մարմինը պարտավոր է ընդունել իրավական ակտն անվավեր        |

|    |ճանաչելու մասին համապատասխան իրավական ակտ:                          |

|    |    4. Նկատի ունենալով այն հանգամանքը, որ «Իրավական ակտերի մասին»   |

|    |Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված չեն նորմատիվ իրավական    |

|    |ակտի ընդունման հիմնավորմանը վերաբերող պահանջներ, նախագծով           |

|    |սահմանվելու են իրավական ակտին կից ներկայացվող հիմնավորմանը          |

|    |ներկայացվող հետևյալ  պահանջները`                                    |

|    |    «Օրենքի կամ նորմատիվ իրավական այլ ակտի նախագծի հիմնավորման մեջ  |

|    |առանձին տողերով պետք է շարադրվեն`                                   |

|    |    1) նախագծի մշակման իրավական հիմքը (եթե առկա է նման իրավական     |

|    |հիմք).                                                              |

|    |    2) նախագծով կարգավորման ենթակա հարաբերությունների ներկա վիճակը, |

|    |որին առկայության դեպքում պետք է կցվեն վիճակագրական կամ              |

|    |սոցիոլոգիական տվյալներ.                                             |

|    |    3) նախագծով կարգավորման ենթակա հարաբերությունների ներկա վիճակից |

|    |բխող` կարգավորման ենթակա խնդիրները.                                 |

|    |    4) նախագծով կարգավորման ենթակա հարաբերությունների ներկա վիճակից |

|    |բխող խնդիրների լուծման ուղին, իսկ եթե առկա են մեկից ավելի լուծման   |

|    |ուղղություններ, ապա նաև`  դրանց առանձնահատկություններն ու           |

|    |տարբերությունները.                                                  |

|    |    5) նախագիծն ընդունվելու դեպքում ակնկալվող արդյունքները:»:       |

|    |    5. «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի      |

|    |համաձայն բոլոր նորմատիվ իրավական ակտերը պետք է հրապարակվեն, իսկ     |

|    |գերատեսչական նորմատիվ իրավական ակտերը պետք է պետական գրանցում ստանան|

|    |և  հրապարակվեն, որից հետո նոր միայն ուժի մեջ մտնեն և  ստանան        |

|    |իրավաբանական ուժ:                                                   |

|    |    Սակայն կարող է ստեղծվել այնպիսի իրավիճակ, երբ իրավական ակտը պետք|

|    |է ուժի մեջ մտնի հրատապ: Այս առումով նախագծով սահմանվել է այն        |

|    |իրավական ակտերի ցանկը, որոնք կարող են ճանաչվել հրատապ, և  դրանք ուժի|

|    |մեջ մտնելու կարգը, մասնավորապես սահմանվել է, որ` «բանկային տոկոսի   |

|    |հաշվարկային դրույքի, պարտադիր պահուստավորման նորմատիվի կամ հատուկ   |

|    |տնտեսական նորմատիվների սահմանմանն ուղղված, ընտրությունների կամ      |

|    |հանրաքվեների հարցերի մասին, զանգվածային հիվանդությունների,          |

|    |թունավորումների, վարակիչ հիվանդությունների, համաճարակների կամ դրանց |

|    |առաջացման վտանգի դեպքում կարանտին կամ այլ կանխարգելող միջոցառումներ |

|    |կիրառելու կամ դրանք դադարեցնելու մասին, արտակարգ իրավիճակների կամ   |

|    |դրանց առաջացման անմիջական վտանգի դեպքում արտակարգ իրավիճակների      |

|    |կանխմանը, կանխարգելմանն ու դրանց հետևանքների  վերացմանն ուղղված և   |

|    |հրատապ ճանաչված գերատեսչական նորմատիվ իրավական ակտերն ընդունող      |

|    |մարմիններն իրավունք ունեն այդ իրավական ակտերը հրապարակել առանց      |

|    |պետական պարտադիր իրավական փորձաքննության ու պետական գրանցման`       |

|    |նախատեսելով դրանք ուժի մեջ մտնելու այլ ժամկետներ: Ընդ որում,        |

|    |սույն մասում նշված մարմինները պարտավոր են այդ իրավական ակտերով      |

|    |սահմանել դրանց կիրարկումն ապահովող այնպիսի ժամկետներ, որոնք         |

|    |հնարավորություն կտան դրանց պահանջները կատարողներին իրենց            |

|    |գործունեությունը համապատասխանեցնելու սահմանված նորմերի              |

|    |պահանջներին:»:                                                      |

|    |    Սահմանվել է նաև,  որ «հրատապ ճանաչված նորմատիվ իրավական ակտ     |

|    |ընդունած մարմինները պարտավոր են ոչ ուշ, քան նորմատիվ իրավական ակտն  |

|    |ընդունելուն հաջորդող երրորդ օրը տվյալ նորմատիվ իրավական ակտն        |

|    |ուղարկել ՀՀ արդարադատության նախարարություն` սույն օրենքով սահմանված |

|    |կարգով իրավական ակտի պետական պարտադիր փորձաքննության և  գրանցման`   |

|    |կից նշելով տվյալ իրավական ակտի հրապարակման ձևը  (ձևերը),            |

|    |հրապարակման պահը և  ուժի մեջ մտնելու ժամկետը:»:                     |

|    |    6. Նախագծով կատարվելու են նաև  մի շարք փոփոխություններ,         |

|    |մասնավորապես` «Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի հանձնաժողովը,  |

|    |Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը,» բառերը  |

|    |փոխարինվելու են «Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները |

|    |կարգավորող հանձնաժողովը, Հայաստանի Հանրապետության ազգային           |

|    |վիճակագրական ծառայության խորհուրդը,» բառերով, «իրավական ուժ» բառերը`|

|    |«իրավաբանական ուժ» բառերով, «համարվում են անվավեր» բառերը`          |

|    |«ճանաչվում են անվավեր» բառերով և  այլն:                             |

|____|____________________________________________________________________|

|4.  |«Մարդու իրավունքների պաշտպանի մասին» Հայաստանի Հանրապետության       |

|    |օրենքում փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի   |

|    |նախագծի                                                             |

|    |                                                                    |

|    |    Լիարժեք և  ժամանակի պահանջներին համապատասխանող դատաիրավական     |

|    |համակարգ ունենալու համար դեռևս  կան չլուծված խնդիրներ: Մասնավորապես,|

|    |դեռևս  անհրաժեշտ է միջոցներ ձեռնարկել անկախ և  հաշվետու             |

|    |արդարադատության ապահովման, կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցման,            |

|    |արդարադատության մատչելիության, արդյունավետության և  թափանցիկության  |

|    |ապահովման համար:                                                    |

|    |    «Մարդու իրավունքների պաշտպանի մասին» Հայաստանի Հանրապետության   |

|    |օրենքում փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի   |

|    |նախագծի ընդունումը պայմանավորված է Հայաստանի Հանրապետությունում     |

|    |դատաիրավական բարեփոխումների իրականացման արդյունավետ շարունակությունն|

|    |ապահովելու անհրաժեշտությամբ և  նպատակ ունի կատարելագործելու Հայաստան|

|    |Հանրապետության դատաիրավական համակարգը:                              |

|    |    Նշված նախագծի ընդունումը նախատեսված է ՀՀ Նախագահի 2009 թվականի  |

|    |մայիսի 6-ի «Եվրոպական հարևանության  քաղաքականության Հայաստանի       |

|    |Հանրապետություն-Եվրոպական միություն գործողությունների ծրագրի        |

|    |կատարումն ապահովող 2009-2011 թվականների միջոցառումների ցանկը        |

|    |հաստատելու մասին» ՆԿ-68-Ա կարգադրությամբ հաստատված միջոցառումների   |

|    |ցանկի 39-րդ կետով:                                                  |

|_________________________________________________________________________|

|                   ՀՀ առողջապահության նախարարություն                     |

|_________________________________________________________________________|

|5.  |«Հայաստանի Հանրապետությունում ծխախոտի դեմ պայքարի պետական ծրագիրը,  |

|    |ծխախոտի դեմ պայքարի բնագավառում առաջնահերթ միջոցառումների ցանկը`    |

|    |2010-2015 թթ. հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի    |

|    |    Ծխելու համաճարակը մեր երկրի առողջապահության արդիական            |

|    |հիմնախնդիրներից է, քանի որ Հայաստանում այսօր մեծահասակ բնակչության  |

|    |շուրջ 30 տոկոսը կանոնավոր (ամենօրյա)  ծխող է: Հիմք ընդունելով այն,  |

|    |որ ծխելու համաճարակի դեմ պայքարը պահանջում է համալիր միջոցառումների |

|    |շարունակական իրականացում, և  Հայաստանի Հանրապետությունում ծխախոտի   |

|    |դեմ պայքարի պետական ծրագիրն ավարտվում է 2009 թ-ին, ինչպես նաև       |

|    |«Ծխախոտի իրացման, սպառման և  օգտագործման սահմանափակումների մասին»   |

|    |Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 2-րդ հոդվածը և  Հայաստանի           |

|    |Հանրապետության վարչապետի 2005 թվականի մայիսի 17-ի N 343-Ա որոշումը, |

|    |հաշվի առնելով ծխախոտի օգտագործման հետևանքով  առողջապահական,         |

|    |սոցիալական, բարոյագիտական, մշակութային անփոխարինելի կորուստները`    |

|    |անհրաժեշտ է մշակել և  ընդունել ծխախոտի դեմ պայքարի պետական ծրագիր`  |

|    |2010-2015 թվականների համար, որը կշարունակի ժամանակակից եվրոպական    |

|    |մոտեցումների և  համաշխարհային փորձի հիման վրա, ինչպես նաև  Հայաստանի|

|    |արդի սոցիալ-մշակութային  և  տնտեսական իրավիճակին համապատասխան`      |

|    |առողջապահության ոլորտում ծխախոտի դեմ պայքարի իրականացվող            |

|    |քաղաքականությունը: Ծխախոտի դեմ պայքարի պետական ծրագիրն ուղղված կլինի|

|    |հասարակության բոլոր խավերում ծխախոտային արտադրատեսակների նկատմամբ   |

|    |պահանջարկի ու ծխելու տարածվածության նվազեցմանը միտված, գիտականորեն  |

|    |հիմնավորված, համալիր գործողությունների իրականացմանը, որոնք կնպաստեն |

|    |բնակչության շրջանում ծխելուց հրաժարվելուն և  երիտասարդության ու     |

|    |չծխողների շրջանում դրա կանխարգելմանը:                               |

|____|____________________________________________________________________|

|6.  |«Դեղերի տարանցիկ փոխադրման կարգը սահմանելու մասին»  ՀՀ              |

|    |կառավարության որոշման նախագծի                                       |

|    |                                                                    |

|    |    Ներկայացված նախագծի նպատակն է կանոնակարգել ՀՀ տարածքով դեղերի   |

|    |տարանցիկ փոխադրումը` հիմք ընդունելով «Դեղերի մասին» Հայաստանի       |

|    |Հանրապետության օրենքի 13-րդ հոդվածը, որի արդյունքում կբարձրանա      |

|    |Հայաստանի Հանրապետությունում դեղերի շրջանառության նկատմամբ          |

|    |վերահսկողության, բնակչությանը որակյալ, անվտանգ և  արդյունավետ       |

|    |դեղերով ապահովելու մակարդակները: Ներկայումս Հայաստանի               |

|    |Հանրապետությունում կանոնակարգված չէ դեղերի տարանցիկ փոխադրումը, որի |

|    |հետևանքով  չի կանխվում մաքսանենգ ճանապարհով դեղերի ներմուծումը      |

|    |Հայաստանի Հանրապետություն: «Դեղերի տարանցիկ փոխադրման կարգը         |

|    |հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշումը հնարավորություն կտա     |

|    |կանոնակարգելու տարանցիկ փոխադրման հետ կապված խնդիրները: Նշված       |

|    |որոշման ընդունումը հնարավորություն կստեղծի կանխելու մաքսանենգ       |

|    |ճանապարհով Հայաստանի Հանրապետություն չգրանցված և  կեղծ դեղերի       |

|    |ներմուծումը, որն էլ հնարավորություն կտա Հայաստանի Հանրապետության    |

|    |բնակչությանն ապահովելու որակյալ, անվտանգ և  արդյունավետ դեղերով:    |

|____|____________________________________________________________________|

|7.  | «Հայաստանի Հանրապետության շտապ բժշկական օգնության ծառայության      |

|    |արդիականացման ռազմավարությունը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության   |

|    |որոշման նախագծի                                                     |

|    |                                                                    |

|    |    Չնայած շտապ բժշկական օգնության ծառայության կարևորագույն         |

|    |առաքելությանը` հանրապետությունում այդ ծառայության զարգացման տեմպերն |

|    |զգալիորեն հետ են մնում բուժօգնության մյուս  տեսակներից: Այսպես`     |

|    |    - ոլորտը մինչև  այժմ չունի իր արդիականացման ռազմավարությունը,   |

|    |որը կարող էր ապահովել զարգացման հիմնական ուղղությունները,           |

|    |    - հին են և  ցածր տեխնիկական հագեցվածությամբ ինչպես Երևանի,      |

|    |այնպես էլ ՀՀ մարզերի շտապ օգնության մեքենաները,                     |

|    |    - կանչերը միայն Երևանում  են փոխանցվում ռադիոկապով, և  կատարվում|

|    |է աուդիոգրանցում, իսկ ՀՀ մարզերում կանչերը տրվում են հեռախոսակապի   |

|    |միջոցով և  աուդիոգրանցման հնարավորություն չունեն, ինչը դժվարացնում է|

|    |դրանց հավաստիության վերահսկումը,                                    |

|    |    - ինչպես Երևանում,  այնպես էլ ՀՀ մարզերում շտապ օգնության       |

|    |որակյալ մասնագետների խիստ պահանջ կա և  մասնագետների ճնշող           |

|    |մեծամասնությունը կարիք ունի վերապատրաստման:                         |

|    |    ՈՒստի, բնակչությանը ցուցաբերվող շտապ օգնության ծառայությունների |

|    |որակի և  արդյունավետության բարելավման նպատակով անհրաժեշտ է          |

|    |արդիականացնել շտապ օգնության ծառայությունը, որի իրագործման համար ՀՀ |

|    |առողջապահության նախարարությունն  անհրաժեշտ է համարում`              |

|    |    - իրականացնել կառուցվածքային փոփոխություններ, որոնք պետք է բխեն |

|    |շտապ օգնության առավել արդյունավետ կազմակերպման սկզբունքից,          |

|    |    - վերազինել շտապ օգնության ծառայության ավտոպարկը և  հագեցնել    |

|    |ժամանակակից սարքավորումներով,                                       |

|    |    - արդիականացնել շտապ օգնության ծառայության կապի միջոցները`      |

|    |կենտրոնացնելով ու ներդնելով «GPS» կամ «GPRS» համակարգեր,            |

|    |    - հետդիպլոմային և  շարունակական կրթական ծրագրում մեծացնել շտապ  |

|    |օգնության ծառայության մասնագետների ուսուցման պետական պատվերի        |

|    |ծավալները, ինչպես նաև  իրականացնել շտապ օգնության ծառայության       |

|    |մասնագետների կրթում` ոչ միայն մայրաքաղաքում, այլև  ՀՀ մարզերում,    |

|    |    - շտապ օգնության ծառայության կողմից իրականացվող բուժօգնության   |

|    |որակի վերահսկման նպատակով մշակել և  համակարգում ներդնել             |

|    |չափորոշիչներ,                                                       |

|    |    - կազմակերպել ներմարզային և  միջմարզային արտագնա (սանավիա)      |

|    |ծառայություն:                                                       |

|____|____________________________________________________________________|

|8.  |«Թմրամոլների համար սահմանված առանձին տեսակների մասնագիտական և       |

|    |առավել վտանգի աղբյուրի հետ կապված գործունեությունը սահմանափակող     |

|    |ցանկը սահմանելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի            |

|    |                                                                    |

|    |    Թմրամոլություն հիվանդության ժամանակակից անվանումն ըստ միջազգային|

|    |դասակարգման  կոչվում է «հոգեկան և  վարքային  խանգարումներ           |

|    |թմրանյութերի գործածման հետևանքով»,  այսինքն` ի սկզբանե թե           |

|    |թմրամոլների մոտ և  թե պարբերաբար օգտագործման դեպքում հոգեկան և      |

|    |վարքային խանգարումներն արդեն իսկ առկա և  պայմանավորված են հոգեակտիվ |

|    |նյութերի կամ դրանց քայքայման արդյունքում ստացված նյութերի           |

|    |ազդեցությամբ կենտրոնական նյարդային համակարգի, այսինքն` ուղեղի վրա:  |

|    |Այդ խանգարումներն արտահայտվում են` արտահայտված հոգեկան              |

|    |հյուծվածությամբ, ուշադրության կենտրոնացման թուլացմամբ, հիշողության  |

|    |թուլությամբ, անհամբերությամբ, առկա են դյուրագրգռություն, քնի        |

|    |խանգարումներ, տրամադրության անկայունություն, մտածողության           |

|    |արդյունավետության իջեցում, նախկին հետազոտությունների կորուստ, պարտքի|

|    |զգացման և  խղճի բթացում, անպարտաճանաչություն, եսասիրություն, այլ    |

|    |կերպ սա կոչվում է անձի բարոյաէթիկական իջեցում: Սրանցից բխում են նաև |

|    |այլ հետևանքներ,  սոցիալական խնդիրներ, այսինքն` ընտանեկան,           |

|    |հասարակական կապերի խեղաթյուրում և  խզում, ինչպես նաև  նյութական,    |

|    |քանի որ թմրանյութերի ձեռքբերումը պահանջում է անընդմեջ ֆինանսական    |

|    |միջոցներ: Այդ իսկ պատճառով թմրամոլությամբ տառապող անձը չի կարող     |

|    |իրականացնել առանձին տեսակների մասնագիտական և  առավել վտանգի աղբյուրի|

|    |հետ կապված գործունեություն:                                         |

|____|____________________________________________________________________|

|9.  | «Փոխպատվաստման օրգաններ և  (կամ) հյուսվածքներ վերցնելու, մշակելու  |

|    |կանոնները և  փոխպատվաստումն իրականացնելու կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ|

|    |կառավարության որոշման նախագծի                                       |

|    |                                                                    |

|    |    Հայաստանի Հանրապետությունում փոխպատվաստման գործընթաց            |

|    |իրականացնելու համար փոխպատվաստման արդյունավետության, անվտանգության  |

|    |նպատակով փոխպատվաստման օրգաններ և  (կամ) հյուսվածքներ վերցնելու,    |

|    |մշակելու կանոնների և  փոխպատվաստման իրականացման կարգի հաստատում:    |

|    |Հարաբերությունները ներկա վիճակում կարգավորվում են դոնոր-ռեցիպիենտ   |

|    |անշահավետ հարաբերության հիման վրա, որը  խիստ սահմանափակում է        |

|    |պոտենցիալ դոնորների թիվը: Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումներն են` |

|    |    1) ՀՀ բնակչությանը տրամադրել անհրաժեշտ տեղեկատվություն          |

|    |դոնորության մասին                                                   |

|    |    2) ներդնել դոնորների խրախուսման նոր մեխանիզմներ                 |

|    |(անաշխատունակության թերթիկով ապահովում, հետագա անվճար դիսպանսերային |

|    |հսկողության ապահովում):                                             |

|    |    Արդյունքում կավելանա պոտենցիալ դոնորների թիվը` հատկապես երիկամի |

|    |փոխպատվաստումների դեպքում, կնվազի ծրագրային հեմոդիալիզ ստացողների   |

|    |թիվը, որն ավելի ծախսատար է, կպակասեն ֆինանսական ծախսերը, հիվանդները |

|    |կվերադառնան լիարժեք կյանքի:                                         |

|____|____________________________________________________________________|

|10. |«Արհեստական և  կենդանիներից վերցված օրգանների ու հյուսվածքների      |

|    |փոխպատվաստման կարգը, պայմանները և  սահմանափակումները սահմանելու     |

|    |մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի                             |

|    |                                                                    |

|    |    Հայաստանի Հանրապետությունում իրականացվող մարդկանց փոխպատվաստման |

|    |գործընթացի բնականոն ապահովման նպատակով արհեստական և  կենդանիներից   |

|    |վերցված օրգանների ու հյուսվածքների փոխպատվաստման կարգի, պայմանների  |

|    |և  սահմանափակումների սահմանում, ինչը հնարավորություն կտա            |

|    |անհրաժեշտության դեպքում իրականացնելու արհեստական և  կենդանիներից    |

|    |վերցված օրգանների ու հյուսվածքների փոխպատվաստում:                   |

|    |    Նշված հարաբերությունները ներկա վիճակում կարգավորող մեխանիզմներ  |

|    |չկան: Արդյունքում առաջարկվում է կարգավորել իրավական դաշտը,          |

|    |հստակեցնել  ծառայություն իրականացնող բժշկական հաստատությունների     |

|    |հարաբերությունները, ինչը կխթանի  բժշկական ծառայությունների          |

|    |ընդլայնումը, կատարելագործումը, վիրաբուժական ծառայության  զարգացումը,|

|    |նոր մեթոդների կիրառումը:                                            |

._________________________________________________________________________.

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
24.12.2009
N 1523-Ն
Որոշում