Սեղմել Esc փակելու համար:
ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՆԻՇՆԵՐԻ ՀԱՆՐԱՀՌՉԱԿՄԱՆ ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՆԻՇՆԵՐԻ ՀԱՆՐԱՀՌՉԱԿՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԾՐԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

25 փետրվարի 2010 թվականի N 7

 

13. ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՆԻՇՆԵՐԻ ՀԱՆՐԱՀՌՉԱԿՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ԵՎ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՑԱՆԿԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հավանություն տալ պետական խորհրդանիշների հանրահռչակման և քաղաքացիական դաստիարակության ազգային ծրագրին և միջոցառումների ցանկին` համաձայն NN 1 և 2 հավելվածների:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 16-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2010 թ. փետրվարի 25-ի նիստի

N 7 արձանագրային որոշման

 

ԱԶԳԱՅԻՆ ԾՐԱԳԻՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՆԻՇՆԵՐԻ ՀԱՆՐԱՀՌՉԱԿՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ

 

Պետական խորհրդանիշների` Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի, Հայաստանի Հանրապետության դրոշի, Հայաստանի Հանրապետության օրհներգի հանրահռչակման և քաղաքացիական դաստիարակության ազգային ծրագրի մշակումը բխում է Հայաստանի Հանրապետության հասարակության քաղաքացիական, հայրենասիրական գիտակցության բարձրացման, հոգևոր ներուժի խթանման անհրաժեշտությունից:

Ծրագիրը ենթադրում է պետականամետ աշխարհայացք ունեցող քաղաքացու դաստիարակություն, որը կդրսևորվի հայրենիքի, հասարակության բարօրությանն ուղղված պատասխանատվության զգացումով, ինչպես նաև պետությանը գիտակցված ծառայելու պատրաստակամությամբ:

Ծրագիրն ունի ազգային անվտանգության ապահովմանը միտված ռազմավարական նշանակություն, ինչը պետական կառույցների և դրանց գործառույթների հետագա կատարելագործման ու զարգացման գործընթացի կարևորագույն բաղկացուցիչներից է` կոչված ստեղծելու Հայաստանի Հանրապետության քաղաքական, կրթական, մշակութային կայուն զարգացման երաշխիքներ, ազգային և համամարդկային արժեքների, հայրենիքի, պետականության գիտակցման արմատավորման համար նպաստավոր պայմաններ:

 

1. ԻՐԱՎԻՃԱԿԻ ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Հայկական լեռնաշխարհում պետականության ձևավորման գործընթացը բարդ, երկարատև ճանապարհ է անցել, և յուրաքանչյուր փուլը դրսևորվել է քիչ թե շատ կայուն պետության առկայությամբ, ինչի մասին վկայում են պատմական սկզբնաղբյուրները` բանահյուսական և գրավոր հարուստ վկայությունները, ինչպես նաև նյութական մշակույթի առարկաները: Պատմական տարբեր ժամանակահատվածներում պետական խորհրդանիշների վերափոխման գործընթացը շաղկապված է եղել նոր քաղաքական գծի հռչակման հետ և արմատական փոփոխություններ է առաջ բերել հանրային գիտակցության մեջ:

20-րդ դարում հայ ժողովուրդը վեցհարյուրամյա ընդմիջումից հետո ձեռք բերեց պետականություն: Հայաստանի առաջին հանրապետությունը ստեղծվեց ազգի համար անբարենպաստ, ողբերգական շրջադարձերով լեցուն ժամանակաշրջանում: Իր բազմադարյա երազանքն իրականացրած անկախ հանրապետության կառավարությունն ընդունելուց տվյալ ժամանակաշրջանի ընկալումներին համապատասխան` միջնադարյան զինանիշագիտության ոգով զինանշան և ժամանակի համար արդիական երաժշտական ժանրին համահունչ օրհներգ: Հայաստանի երկրորդ` խորհրդային պետականության ժամանակաշրջանը տևեց 70 տարի: Այս ժամանակաշրջանի ձեռքբերումների ծավալները համեմատելի են հայոց պատմության լավագույն տարիների հետ, քանի որ դժվար է գերագնահատել գիտության, մշակույթի, կրթության, տնտեսության, պետականության նվաճումները, որոնք այսօր էլ որոշում են Հայաստանի կեցվածքը ժամանակակից աշխարհում: Խորհրդային Հայաստանի կառավարությունը որպես պետական խորհրդանիշներ ընտրեց Մարտիրոս Սարյանի վրձնած զինանշանը և Արամ Խաչատրյանի հեղինակած օրհներգը:

Հայաստանի անկախությունից հետո երրորդ հանրապետությունը վերականգնեց Առաջին հանրապետության պետական խորհրդանիշները:

ԽՍՀՄ փլուզումից հետո ազգային ինքնագիտակցության զարթոնքը հաճախ ուղեկցվում էր բախումներով: Բնակչության մեծ մասի քաղաքականացումը, դժբախտաբար, չի հավասարակշռվում պետական կառույցների կամ հասարակության ավանդույթների ամուր համակարգով: Այսօր Հայաստանի Հանրապետությունում զգալի քայլեր են կատարվում ազգային, պետական, եկեղեցական տոների իմաստավորման, ճանաչման և հանրահռչակման ուղղությամբ: Մշակվում և իրականացվում են միջոցառումներ` մշակութային ժառանգության և ազգային արժեքների պահպանության, դրանց կիրառման և կենցաղում ներդրման ուղղությամբ: ՀՀ Սահմանադրությանը համապատասխան` մշակվել և ընդունվել են օրենքներ զինանշանի և դրոշի մասին, իսկ Սահմանադրության փոփոխությունների 117-րդ հոդվածով ամրագրվել է նաև օրհներգի մասին օրենք մշակելու անհրաժեշտությունը: Նշված իրավական ակտերը, սակայն, դեռևս բավարար պայման չեն պետական խորհրդանիշների նկատմամբ հասարակության քաղաքացիական համապատասխան կեցվածքի ձևավորման, հարգանքի և ակնածանքի դրսևորման համար:

Պետության քաղաքացիների վերաբերմունքը դեպի խորհրդանիշները ցուցիչն է այն բանի, թե որքանով են նրանք իրենց համարում այդ երկրի քաղաքացիներ և հավաստում նրա ապագային: Այս պարագայում կարևորվում է քաղաքացիական դաստիարակության և պետական խորհրդանիշների հանրահռչակման հետևողական իրագործումը: Անհրաժեշտ է կազմակերպվածության բարձր մակարդակ, աշխարհասփյուռ հայության ներուժի համախմբում, ազգային խնդիրների արդյունավետ լուծմանն ընդունակ հայի ընդհանրական կերպարի (իդեալի), կենսակերպի ձևավորմանը և դաստիարակությանն ուղղված համազգային ջանքեր: Սա է ազգային առաքելությունը, որի գիտակցումն ու անաղարտ փոխանցումը նշանակվում է սերնդեսերունդ ժառանգել ազգային պատմությունը, պատմական հիշողությունը, դաստիարակել և ուսուցանել այնպես, որ յուրաքանչյուր սերունդ օրգանապես զգա մեկ ընդհանուր պատմական շղթայի մեջ իր` որպես հերթական օղակի անելիքն ու պատասխանատվությունը:

Համալիր միջոցառումներն առավել արդյունավետ կարող են լինել, եթե դրանց կիրառումը սկսվի անհատի ձևավորման ակունքներից: Այստեղ է, որ կարևորվում է անհատի ձևավորման գործընթացն իրականացնող ազգային դպրոցի դերը, որը նպատակային աշխատանքի արդյունքում հասարակությանը կապահովի պատշաճ պատրաստված, համակողմանի զարգացած, հայրենասիրության, պետականության, մարդասիրության ոգով և քաղաքացիական պարտքի բարձր գիտակցությամբ դաստիարակված անհատներով: Քաղաքացիական դաստիարակությունը պետք է դառնա ազգային կրթության հիմնաքարերից մեկը: Անձի արժեքային համակարգի բաղկացուցիչը պետք է լինի հարգանքը պետության նկատմամբ, որից էլ կածանցվի պետական խորհրդանիշների արժևորումը:

Համատարած տեղեկատվական համաշխարհայնացման պայմաններում, երբ ժամանակակից տեխնոլոգիաները և տարաբնույթ մտածողության ձևերը մեծ արագությամբ իրենց տեղն են գտնում մեր կենցաղում, ձևավորում արժեքային նոր համակարգեր` առաջնահերթ նշանակություն է ձեռք բերում ազգային ինքնության պահպանությանը և պետականության գաղափարի արժևորմանը միտված միջոցառումների ձեռնարկումը, այդ թվում` հայրենիքի և սեփական ժողովրդի պատմությունը, անցյալը, ներկան, ապագան արտացոլող պետական և ազգային խորհրդանիշների վերաբերյալ համապարփակ գիտելիքների տարածումը և դրանց արժևորման արմատավորումը:

 

2. ԾՐԱԳՐԻ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ

 

Պետական խորհրդանիշների հանրահռչակման և քաղաքացիական դաստիարակության ծրագրի իրականացման սկզբունքներն են`

1) պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմինների, գիտակրթական և մշակութային կազմակերպությունների համատեղ գործողությունների շարունակությունը.

2) հասարակության լայն շերտերի ներգրավվածությունը.

3) գործընթացների թափանցիկությունը և հրապարակայնությունը.

4) մատչելիությունը:

 

3. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ

 

Պետական խորհրդանիշների հանրահռչակման և քաղաքացիական դաստիարակության ծրագրի նպատակն է`

1) Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ապահովումը` քաղաքացիական հասարակության ձևավորման միջոցով.

2) ազգային ինքնության պահպանումը քաղաքացիական դաստիարակության գործընթացներում` պետական կառուցողական արժեհամակարգերի ներդրման միջոցով.

3) հանուն ազգային հոգևոր-մշակութային արժեքների վերարտադրման` պետական խորհրդանիշների (Հայաստանի Հանրապետության զինանշան, Հայաստանի Հանրապետության դրոշ, Հայաստանի Հանրապետության օրհներգ), ազգային ինքնության և անկախության բաղկացուցիչների (հայոց լեզու, ընտանիք, Հայաստանյայց առաքելական սուրբ եկեղեցի, Հայաստանի Հանրապետության անկախության մասին հռչակագիր, Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրություն, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահ, Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողով, հայոց բանակ, գործադիր և դատական մարմիններ, մայրաքաղաք, ազգային դրամ) բովանդակության նպատակային պահպանումը և տարածումը.

4) ազգային պետական խորհրդանիշների հանրահռչակման միջոցով սփյուռքում ապրող հայության ամրապնդումը, սեփական ազգի պատմության ու պետության կայացման գործում մասնակցելու հնարավորության ստեղծումը.

5) պետականության և նրա բաղկացուցիչների նկատմամբ հարգանքի ու ակնածանքի արմատավորումը, քաղաքացիական վարքի մշակույթի ձևավորումը, հասարակական, պետական շահերի գերակայության հաստատումը անձնական շահի նկատմամբ:

 

4. ԾՐԱԳՐԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

Պետական խորհրդանիշների հանրահռչակման և քաղաքացիական դաստիարակության ծրագրի խնդիրներն են`

1) Հայաստանի Հանրապետության, որպես ինքնիշխան, ժողովրդավարական, սոցիալական, իրավական պետության կայացման նպատակով հայրենասիրության և քաղաքացիական դաստիարակության ձևավորմանը նպաստող գործիքների կատարելագործումը.

2) Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիների և աշխարհասփյուռ հայության շրջանում հոգևոր-բարոյական արժեքների ներդրման մեխանիզմների մշակումը.

3) հայրենի երկրի պատմության, ազգային ինքնության, մշակութային ժառանգության պահպանության և հանրահռչակման գործընթացներում զանգվածային տեղեկատվական միջոցների ներգրավումը` ներառյալ ժամանակակից հեռահաղորդակցման (ինտերակտիվ) տեխնոլոգիաների օգտագործումը.

4) նախադպրոցական հաստատություններում 4-6 տարեկան երեխաների համար ազգային ինքնության, պետական խորհրդանիշների, պետական կառավարման համակարգի վերաբերյալ համապատասխան ուսումնական ծրագրերի մշակումը.

5) երեխաների, պատանիների և հասարակության այլ խմբերի շրջանում հայրենասիրական զգացումների, իրավունքների և պետության հանդեպ պարտականությունների գիտակցման առանձնահատկությունների բացահայտման նպատակով հումանիտար և դաստիարակչական ծրագրերի փորձագիտական հետազոտությունների իրականացումը.

6) Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիների հայրենասիրության, սահմանադրական պարտականությունների կատարման պատրաստակամության գիտակցության ձևավորման և արմատավորման նպաստավոր պայմանների ստեղծումը.

7) պետական խորհրդանիշների մեկնաբանական, քաղաքացիական պարտականությունների, հայրենի երկրի ու բնակավայրի պատմության վերաբերյալ լավագույն շարադրության, գեղանկարի, գրական և այլ ստեղծագործությունների համար հանրապետական մրցանակաբաշխությունների սահմանումը.

8) ազգային պետական խորհրդանիշների բովանդակությանը հաղորդակցելու մատչելիության ապահովման նպատակով բազմալեզու առցանց ծրագրերի մշակումը.

9) մշակութային կազմակերպությունների կողմից հայրենասիրական, պետության նկատմամբ հարգանք ձևավորող արտադրանքի ստեղծման նպատակով արվեստի և գրականության մեջ պետության և պետական խորհրդանիշների հանրահռչակման ուղղությամբ պետական պատվերի ձևավորումը.

10) ոչ ֆորմալ կրթության բնագավառում միջոցառումների իրականացումը:

 

5. ԾՐԱԳՐԻ ԹԻՐԱԽԱՅԻՆ ԽՄԲԵՐԸ

 

Ծրագրային համալիր միջոցառումները պետք է ընդգրկեն Հայաստանի Հանրապետության և սփյուռքահայության սեռատարիքային բոլոր խմբերը: Սակայն առաջնությունը պետք է տրվի աճող սերնդին` երեխաներին և երիտասարդներին, ընդ որում` հիմնական շեշտը պետք է դնել ՀՀ պետական և սփյուռքի համայնքային կառույցների և այլ կառույցների հովանու ներքո գործող կրթական հաստատությունների, պետական կրթական հաստատությունների աշխատանքի վրա` որպես դպրոցի, ընտանիքի և հասարակական կազմակերպությունների դաստիարակչական գործունեությունը համակարգող կենտրոնների:

 

6. ԾՐԱԳՐԻ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐԸ ԵՎ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ

 

Ծրագրի ֆինանսավորման հարցը կքննարկվի յուրաքանչյուր տարվա պետական բյուջեի նախագծի կազմման գործընթացի շրջանակներում:

Ծրագիրը կֆինանսավորվի նաև օրենքով չարգելվող այլ աղբյուրներից:

Ծրագրի իրականացումը հնարավոր է պետական իշխանության բոլոր ինստիտուտների գործունեության մեթոդների կատարելագործման, հասարակական միությունների և կազմակերպությունների նպատակաուղղված համախմբման, վերջինների և պետական կառավարման, տեղական ինքնակառավարման մարմինների` այս ուղղությամբ իրականացվող աշխատանքների համակարգման միջոցով:

 

7. ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔԸ

 

Պետական խորհրդանիշների հանրահռչակման և քաղաքացիական դաստիարակության ազգային ծրագրի նպատակաուղղված և հետևողական իրագործման արդյունքում կունենանք հասարակական-քաղաքական կայուն պայմաններում ձևավորվող սերունդ, ռազմական և քաղաքական տեսանկյունից կայացած պետականություն, ազգային և համամարդկային մշակութային ժառանգությունը արժևորող և նրան հաղորդակից հասարակություն, ազգային խնդիրների արդյունավետ լուծմանն ընդունակ և պատրաստակամ հայկական ընդհանրական կերպարի ձևավորման որոշակի մակարդակ: Ծրագիրը հնարավորություն կընձեռի հայրենիքին ծառայելու և այն պաշտպանելու պատրաստակամության և պարտականության գիտակցության արմատավորման համար, ինչպես նաև կնպաստի Հայաստանի պետականության հզորացման գործում հասարակության, հայկական սփյուռքի հոգևոր ներուժի համախմբմանը:

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2010 թ. փետրվարի 25-ի նիստի

N 7 արձանագրային որոշման

 

ՑԱՆԿ

 

ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԱՆԻՇՆԵՐԻ ՀԱՆՐԱՀՌՉԱԿՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԻ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|NN |Միջոցառում      |Կատարող       |Կատար-  |Ակնկալվող արդյունք|Ֆինանսա- |

|ը/կ|                |              |ման     |                  |վորման   |

|   |                |              |ժամկետ  |                  |աղբյուրը |

|___|_____________________________________________________________________|

|1. |                 Կրթական ծրագրերի իրականացում                        |

|___|_____________________________________________________________________|

|   |1.1 Քաղաքացիական|ՀՀ կրթության  |2010-   |Հանրակրթական      |Օրենքով  |

|   |կրթություն և    |և  գիտության  |2012 թթ.|հաստատություննե-  |չարգելվող|

|   |դաստիարակություն|նախարարություն|        |րում քաղաքացիական |այլ      |

|   |իրականացնող     |ՀՀ մշակույթի  |        |կրթության ոլորտը  |միջոցներ |

|   |մասնագետների    |նախարարություն|        |համապատասխան      |         |

|   |վերապատրաստում  |              |        |կադրերով ապահովում|         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |1.2. Հայաստանի  |ՀՀ կրթության  |Յուրա-  |Մատաղ սերնդի մեջ  |ՀՀ       |

|   |Հանրապետության  |և  գիտության  |քանչյուր|ազգային և  պետական|պետական  |

|   |ուսումնական     |նախարարություն|տարի    |արժեքների հանդեպ  |բյուջե   |

|   |հաստատություննե-|ՀՀ մշակույթի  |        |հոգածության և     |         |

|   |րում (այդ թվում |նախարարություն|        |հարգանքի          |         |

|   |նաև`            |              |        |արմատավորում      |         |

|   |նախադպրոցական   |              |        |                  |         |

|   |տարիք` 3-5      |              |        |                  |         |

|   |տարեկան         |              |        |                  |         |

|   |երեխաներ)       |              |        |                  |         |

|   |ազգային         |              |        |                  |         |

|   |ինքնության,     |              |        |                  |         |

|   |պետական         |              |        |                  |         |

|   |խորհրդանիշների, |              |        |                  |         |

|   |պետական         |              |        |                  |         |

|   |կառավարման      |              |        |                  |         |

|   |համակարգի       |              |        |                  |         |

|   |վերաբերյալ      |              |        |                  |         |

|   |համապատասխան    |              |        |                  |         |

|   |ուսումնական     |              |        |                  |         |

|   |ծրագրերի մշակում|              |        |                  |         |

|   |և  իրականացում  |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |1.3. Հայաստանի  |ՀՀ կրթության  |Յուրա-  |Ստեղծագործական    |ՀՀ       |

|   |Հանրապետության  |և  գիտության  |քանչյուր|աշխարհայացք       |պետական  |

|   |ուսումնական     |նախարարություն|տարի    |ունեցող քաղաքացու |բյուջե   |

|   |հաստատություն-  |ՀՀ մշակույթի  |        |դաստիարակություն, |         |

|   |ներում          |նախարարություն|        |որը կդրսևորվի     |         |

|   |(հանրակրթական   |ՀՀ            |        |հայրենիքի,        |         |

|   |դպրոցներ, միջին |պաշտպանության |        |հասարակության,    |         |

|   |մասնագիտական,   |նախարարություն|        |սեփական ընտանիքի  |         |

|   |բարձրագույն     |ՀՀ սփյուռքի   |        |բարօրությանն      |         |

|   |ուսումնական     |նախարարություն|        |ուղղված           |         |

|   |հաստատություն-  |              |        |պատասխանատվության |         |

|   |ներ) և          |              |        |զգացողության մեջ  |         |

|   |զորամասերում    |              |        |                  |         |

|   |ծրագրային       |              |        |                  |         |

|   |դասընթացներին   |              |        |                  |         |

|   |զուգընթաց`      |              |        |                  |         |

|   |քաղաքացիական    |              |        |                  |         |

|   |կրթության       |              |        |                  |         |

|   |դասաժամերի      |              |        |                  |         |

|   |կազմակերպում    |              |        |                  |         |

|   |ուսումնական     |              |        |                  |         |

|   |պլանով          |              |        |                  |         |

|   |նախատեսված      |              |        |                  |         |

|   |ընդհանուր       |              |        |                  |         |

|   |ժամաքանակի      |              |        |                  |         |

|   |սահմաններում    |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |1.4. Հայաստանի  |ՀՀ կրթության  |Յուրա-  |Պետական օրհներգի  |Օրենքով  |

|   |Հանրապետության  |և  գիտության  |քանչյուր|պարտադիր          |չարգելվող|

|   |ուսումնական     |նախարարություն|տարի    |իմացության        |այլ      |

|   |հաստատություն-  |ՀՀ մշակույթի  |        |ապահովում         |միջոցներ |

|   |ներում և        |նախարարություն|        |                  |         |

|   |զորամասերում ՀՀ |ՀՀ            |        |                  |         |

|   |օրհներգի        |պաշտպանության |        |                  |         |

|   |պարտադիր        |նախարարություն|        |                  |         |

|   |ուսուցանման     |ՀՀ սփյուռքի   |        |                  |         |

|   |կազմակերպում    |նախարարություն|        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |1.5 Հանրակրթական|ՀՀ կրթության  |2010-   |Հայրենասիրական    |Օրենքով  |

|   |դպրոցներում     |և  գիտության  |2012 թթ.|ոգու և            |չարգելվող|

|   |երգչախմբերի     |նախարարություն|        |գիտակցության      |այլ      |

|   |ձևավորում  և    |ՀՀ մշակույթի  |        |բարձրացում,       |միջոցներ |

|   |հայրենասիրական  |նախարարություն|        |ազգային երգարվեստի|         |

|   |երգերի ծրագրային|              |        |զարգացում         |         |

|   |դասավանդում     |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |1.6 Հանրակրթական|ՀՀ կրթության  |2011-   |Հասարակությանը    |Օրենքով  |

|   |դպրոցներում     |և  գիտության  |2012 թթ.|պատշաճ պատրաստված,|չարգելվող|

|   |պետական         |նախարարություն|        |համակողմանի       |այլ      |

|   |կառավարման      |ՀՀ մշակույթի  |        |զարգացած,         |միջոցներ |

|   |օղակների        |նախարարություն|        |հայրենասիրության, |         |

|   |մոդելների       |              |        |պետականության,    |         |

|   |ձևավորում  և    |              |        |մարդասիրության    |         |

|   |դրանց           |              |        |ոգով և            |         |

|   |գործունեության  |              |        |քաղաքացիական      |         |

|   |իրականացում`    |              |        |պարտքի բարձր      |         |

|   |խաղի միջոցով    |              |        |գիտակցությամբ     |         |

|   |                |              |        |դաստիարակված      |         |

|   |                |              |        |անհատներով        |         |

|   |                |              |        |ապահովում         |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |1.7. Պետական    |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Հանրապետության    |Օրենքով  |

|   |բարձրագույն     |նախարարություն|քանչյուր|երիտասարդական     |չարգելվող|

|   |ուսումնական     |ՀՀ կրթության  |տարի    |ներուժի համախմբում|այլ      |

|   |հաստատություն-  |և  գիտության  |        |և  ազգային        |միջոցներ |

|   |ներում          |նախարարություն|        |պարարվեստի        |         |

|   |ուսանողական     |ՀՀ սպորտի և   |        |հանրահռչակում     |         |

|   |խորհուրդների հետ|երիտասարդու-  |        |                  |         |

|   |համատեղ ազգային |թյան հարցերի  |        |                  |         |

|   |պարերի ուսուցման|նախարարություն|        |                  |         |

|   |դասընթացների և  |              |        |                  |         |

|   |ազգային պարին   |              |        |                  |         |

|   |նվիրված         |              |        |                  |         |

|   |հանրապետական    |              |        |                  |         |

|   |երիտասարդական   |              |        |                  |         |

|   |ամենամյա        |              |        |                  |         |

|   |տոնակատարության |              |        |                  |         |

|   |կազմակերպում    |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |1.8. Հայաստանի  |ՀՀ կրթության  |2010-   |Հայրենիքի և       |Օրենքով  |

|   |Հանրապետության  |և  գիտության  |2011 թթ.|սեփական ժողովրդի  |չարգելվող|

|   |ուսումնական     |նախարարություն|        |պատմությունը,     |այլ      |

|   |հաստատություն-  |ՀՀ մշակույթի  |        |անցյալը, ներկան,  |միջոցներ |

|   |ներում «Պետական |նախարարություն|        |ապագան արտացոլող  |         |

|   |խորհրդանիշներ,  |ՀՀ սպորտի և   |        |պետական և  ազգային|         |

|   |պատմություն և   |երիտասարդու-  |        |խորհրդանիշների    |         |

|   |արդիականություն»|թյան հարցերի  |        |վերաբերյալ        |         |

|   |կրթական         |նախարարություն|        |համապարփակ        |         |

|   |սեմինարների     |              |        |գիտելիքների       |         |

|   |անցկացում       |              |        |տարածում և  դրանց |         |

|   |                |              |        |արժևորման         |         |

|   |                |              |        |արմատավորում      |         |

|___|_____________________________________________________________________|

|2. |             Համակարգչային ռեսուրսների ներգրավում                    |

|___|_____________________________________________________________________|

|   |2.1. Ազգային,   |ՀՀ մշակույթի  |2010 թ. |Ազգային ինքնության|ՀՀ       |

|   |պետական և       |նախարարություն|        |պետական           |պետական  |

|   |պատմական        |ՀՀ            |        |կառուցվածքի,      |բյուջե   |

|   |խորհրդանիշների  |պաշտպանության |        |պետական           |         |

|   |վերաբերյալ      |նախարարություն|        |խորհրդանիշների    |         |

|   |ինտերնետային    |              |        |բովանդակության և  |         |

|   |կայքի ստեղծում  |              |        |ձևավորման         |         |

|   |                |              |        |պատմության        |         |

|   |                |              |        |վերաբերյալ        |         |

|   |                |              |        |տեղեկատվական      |         |

|   |                |              |        |նյութերի տարածում |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |2.2. Ազգային և  |ՀՀ մշակույթի  |2011-   |Մանուկների և      |ՀՀ       |

|   |պետական         |նախարարություն|2015 թթ.|պատանիների համար  |պետական  |

|   |խորհրդանիշների  |ՀՀ կրթության  |        |մատչելի և         |բյուջե,  |

|   |հանրահռչակման,  |և  գիտության  |        |հետաքրքիր         |օրենքով  |

|   |հայոց լեզվի,    |նախարարություն|        |համակարգչային     |չարգելվող|

|   |հայերենի երկրի  |              |        |խաղերի միջոցով    |այլ      |

|   |պատմության,     |              |        |ազգային և  պետական|միջոցներ |

|   |ազգային         |              |        |խորհրդանիշների,   |         |

|   |ինքնության      |              |        |մշակութային       |         |

|   |բացահայտման,    |              |        |ժառանգության      |         |

|   |մշակութային     |              |        |հանրահռչակման     |         |

|   |ժառանգության    |              |        |ապահովում         |         |

|   |պահպանության    |              |        |                  |         |

|   |վերաբերյալ      |              |        |                  |         |

|   |համակարգչային   |              |        |                  |         |

|   |խաղերի ստեղծում |              |        |                  |         |

|___|_____________________________________________________________________|

|3. |              Հրատարակչական ծրագրերի իրականացում                     |

|___|_____________________________________________________________________|

|   |3.1. «Ես        |ՀՀ մշակույթի  |2010 թ. |Հանրակրթական      |ՀՀ       |

|   |Հայաստանի       |նախարարություն|        |հաստատություն-    |պետական  |

|   |Հանրապետության  |ՀՀ կրթության  |        |ներում և  սփյուռքի|բյուջե   |

|   |քաղաքացի եմ»    |և  գիտության  |        |մշակութային ու    |         |

|   |գրքի եռալեզու   |նախարարություն|        |կրթական օջախներում|         |

|   |(հայերեն -      |ՀՀ            |        |ուսուցման         |         |

|   |ռուսերեն -      |պաշտպանության |        |գործընթացում      |         |

|   |անգլերեն)       |նախարարություն|        |քաղաքացիական      |         |

|   |վերահրատարակում |              |        |դաստիարակության   |         |

|   |ավելի շքեղ և    |              |        |վերաբերյալ օժանդակ|         |

|   |մեծ տպաքանակով  |              |        |գրականության      |         |

|   |                |              |        |ապահովում         |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |3.2. «Հայկական  |ՀՀ մշակույթի  |2010 թ. |Հայկական          |ՀՀ       |

|   |պետական և       |նախարարություն|        |զինանշանների,     |պետական  |

|   |ազգային         |ՀՀ            |        |դրոշների և        |բյուջե   |

|   |խորհրդանիշներ ու|պաշտպանության |        |պետական պարգևների |         |

|   |պարգևներ»  գրքի |նախարարություն|        |վերաբերյալ        |         |

|   |հրատարակում     |              |        |հանրությանը       |         |

|   |                |              |        |համապատասխան      |         |

|   |                |              |        |տեղեկատվության    |         |

|   |                |              |        |մատուցում         |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |3.3. «Ձոն       |ՀՀ մշակույթի  |2011 թ. |Ազգային արժեքների |ՀՀ       |

|   |Արարատին»`      |նախարարություն|        |վերաբերյալ        |պետական  |

|   |Արարատի լեռանը  |ՀՀ կրթության  |        |գեղարվեստական     |բյուջե   |

|   |նվիրված`        |և  գիտության  |        |ստեղծագործության  |         |

|   |նշանավոր        |նախարարություն|        |հանրահռչակում և   |         |

|   |արվեստագետների  |ՀՀ            |        |միջազգային        |         |

|   |կերպարվեստի     |պաշտպանության |        |հանրությանը       |         |

|   |աշխատանքների և  |նախարարություն|        |հայկական ազգային  |         |

|   |բանաստեղծու-    |              |        |արժեքների         |         |

|   |թյունների       |              |        |իրազեկում         |         |

|   |(եռալեզու`      |              |        |                  |         |

|   |հայերեն,        |              |        |                  |         |

|   |ռուսերեն,       |              |        |                  |         |

|   |անգլերեն)       |              |        |                  |         |

|   |գիրք-ալբոմի     |              |        |                  |         |

|   |հրատարակում     |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |3.4.            |ՀՀ մշակույթի  |2011 թ. |Կրթական,          |ՀՀ       |

|   |«Քաղաքացիական   |նախարարություն|        |դաստիարակչական    |պետական  |

|   |կրթության       |ՀՀ կրթության  |        |գործընթացներում   |բյուջե   |

|   |ուղեցույց»      |և  գիտության  |        |համապատասխան      |         |

|   |կիրառական       |նախարարություն|        |ուսումնական       |         |

|   |ձեռնարկի        |ՀՀ            |        |օժանդակ           |         |

|   |հրատարակում     |պաշտպանության |        |գրականության      |         |

|   |(նախատեսված     |նախարարություն|        |կիրառման ապահովում|         |

|   |ուսումնական     |              |        |                  |         |

|   |հաստատություն-  |              |        |                  |         |

|   |ների համար)     |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |3.5. «Հայոց     |ՀՀ մշակույթի  |2011 թ. |Հայոց պետական     |ՀՀ       |

|   |պետական         |նախարարություն|        |խորհրդանիշների    |պետական  |

|   |խորհրդանիշները  |ՀՀ կրթության  |        |ուսումնասիրություն|բյուջե   |

|   |վաղնջական       |և  գիտության  |        |գիտական           |         |

|   |ժամանակներից    |նախարարություն|        |գործունեության    |         |

|   |մինչև  մեր      |ՀՀ            |        |աջակցության       |         |

|   |օրերը»          |պաշտպանության |        |ապահովում,        |         |

|   |պատմագիտական    |նախարարություն|        |հանրությանը       |         |

|   |ձեռնարկի        |              |        |հայկական ազգային  |         |

|   |տպագրում        |              |        |արժեքների         |         |

|   |                |              |        |իրազեկում         |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |3.6.            |ՀՀ մշակույթի  |2011 թ. |Ազգային           |ՀՀ       |

|   |«Քաղաքացիական   |նախարարություն|        |ինքնությանը վայել |պետական  |

|   |դաստիարակության |ՀՀ կրթության  |        |քաղաքացիական      |բյուջե   |

|   |ազգային         |և  գիտության  |        |դաստիարակության   |         |

|   |ակունքները»     |նախարարություն|        |իրականացման       |         |

|   |պատմագիտական    |ՀՀ            |        |ուղիների          |         |

|   |ձեռնարկի        |պաշտպանության |        |պատմագիտական      |         |

|   |տպագրում        |նախարարություն|        |ուսումնասիրու-    |         |

|   |                |              |        |թյունների խթանում |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |3.7. «Պետական   |ՀՀ մշակույթի  |2010 թ. |Ազգային և  պետական|ՀՀ       |

|   |խորհրդանիշներ,  |նախարարություն|        |խորհրդանիշների    |պետական  |

|   |կիրառման        |ՀՀ կրթության  |        |օգտագործման,      |բյուջե   |

|   |պարտադիր        |և  գիտության  |        |կիրառման ապահովում|         |

|   |պայմաններ»      |նախարարություն|        |                  |         |

|   |բրոշյուրի       |ՀՀ            |        |                  |         |

|   |տպագրում        |պաշտպանության |        |                  |         |

|   |(նախատեսված     |նախարարություն|        |                  |         |

|   |հանրամատչելի    |              |        |                  |         |

|   |կիրառման համար) |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |3.8. «Հայաստան` |ՀՀ մշակույթի  |2011 թ. |Պատմամշակութային  |ՀՀ       |

|   |թանգարան բաց    |նախարարություն|        |ժառանգության,     |պետական  |

|   |երկնքի տակ»     |ՀՀ կրթության  |        |պատմաճարտարապետա- |բյուջե   |

|   |պատմաճարտարա-   |և  գիտության  |        |կան կոթողների     |         |

|   |պետական         |նախարարություն|        |հանրահռչակում     |         |

|   |կոթողներին      |ՀՀ            |        |                  |         |

|   |նվիրված`        |պաշտպանության |        |                  |         |

|   |ուղեցույց-գրքի  |նախարարություն|        |                  |         |

|   |հրատարակում)    |              |        |                  |         |

|___|_____________________________________________________________________|

|4. |Ազգային և  պետական խորհրդանիշների վերաբերյալ ձայնային տեսալսողական   |

|   |                արտադրանքի ստեղծում և  տարածում                      |

|___|_____________________________________________________________________|

|   |4.1. Ազգային և  |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Ազգային           |Օրենքով  |

|   |պետական         |նախարարություն|քանչյուր|ինքնության,       |չարգելվող|

|   |խորհրդանիշների  |ՀՀ            |տարի    |պետական           |այլ      |

|   |(դրոշ, օրհներգ  |պաշտպանության |        |կառուցվածքի,      |միջոցներ |

|   |և  զինանշան)    |նախարարություն|        |ազգային և  պետական|         |

|   |կիրառման և      |ՀՀ սփյուռքի   |        |խորհրդանիշների    |         |

|   |օգտագործման     |նախարարություն|        |բովանդակության,   |         |

|   |վերաբերյալ      |Հայաստանի     |        |պատմության        |         |

|   |ձայնային և      |հանրային      |        |վերաբերյալ        |         |

|   |տեսալսողական    |հեռուստատեսու-|        |տեղեկատվության    |         |

|   |արտադրանքի      |թյուն (համա-  |        |հետևողական        |         |

|   |ստեղծում և      |ձայնությամբ), |        |տարածում և        |         |

|   |հեռարձակում     |«Արարատ»      |        |հանրահռչակում     |         |

|   |(սոցիալական     |հեռուստաալիք  |        |                  |         |

|   |գովազդներ,      |(համաձայնու-  |        |                  |         |

|   |բլյումներ)      |թյամբ),       |        |                  |         |

|   |                |Ոչ պետական    |        |                  |         |

|   |                |հեռուստա-     |        |                  |         |

|   |                |ընկերություն- |        |                  |         |

|   |                |ներ (համաձայ- |        |                  |         |

|   |                |նությամբ)     |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |4.2. Հանրությանը|ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Պետականության և   |Օրենքով  |

|   |պետական դրոշի,  |նախարարություն|քանչյուր|նրա               |չարգելվող|

|   |օրհներգի և      |ՀՀ            |տարի    |բաղկացուցիչների   |այլ      |

|   |զինանշանի       |պաշտպանության |        |նկատմամբ հարգանքի |միջոցներ |

|   |կիրառման և      |նախարարություն|        |ու ակնածանքի      |         |

|   |օգտագործման,    |ՀՀ սփյուռքի   |        |արմատավորում,     |         |

|   |քաղաքացիական    |նախարարություն|        |քաղաքացիական      |         |

|   |վարքի կանոնների |Հայաստանի     |        |վարվեցողության    |         |

|   |մասին իրազեկում`|հանրային      |        |ձևավորում,        |         |

|   |հեռուստառադիո-  |հեռուստատեսու-|        |հասարակական,      |         |

|   |հաղորդումների,  |թյուն (համա-  |        |պետական շահերի    |         |

|   |մանկապատանեկան  |ձայնությամբ), |        |գերակայության     |         |

|   |խաղ-մրցույթների |«Արարատ»      |        |հաստատում         |         |

|   |և  հրատարակչական|հեռուստաալիք  |        |                  |         |

|   |ծրագրերի միջոցով|(համաձայնու-  |        |                  |         |

|   |                |թյամբ),       |        |                  |         |

|   |                |Ոչ պետական    |        |                  |         |

|   |                |հեռուստա-     |        |                  |         |

|   |                |ընկերություն- |        |                  |         |

|   |                |ներ (համաձայ- |        |                  |         |

|   |                |նությամբ)     |        |                  |         |

|___|_____________________________________________________________________|

|5. |Պետական խորհրդանիշների կիրառմամբ քաղաքացիական դաստիարակության,       |

|   |  հայրենասիրական թեմաներով թանգարանային ցուցադրությունների և         |

|   |           ցուցահանդեսների, մրցույթների կազմակերպում                 |

|___|_____________________________________________________________________|

|   |5.1. Պետական    |ՀՀ մշակույթի  |2010 թ. |Ազգային և  պետական|ՀՀ       |

|   |խորհրդանիշների  |նախարարություն|        |խորհրդանիշների    |պետական  |

|   |կիրառմամբ       |ՀՀ կրթության  |        |հանրահռչակման     |բյուջե,  |

|   |հայրենասիրական  |և  գիտության  |        |միջոցով Հայաստանի |օրենքով  |

|   |թեմայով «Իմ     |նախարարություն|        |Հանրապետության  և |չարգելվող|

|   |տունը Հայաստանն |ՀՀ            |        |սփյուռքում ապրող  |այլ      |

|   |է» համահայկական |պաշտպանության |        |հայության         |միջոցներ |

|   |մրցույթ-փառատոնի|նախարարություն|        |ինքնության        |         |

|   |կազմակերպում    |ՀՀ սպորտի և   |        |ամրապնդում,       |         |

|   |                |երիտասարդու-  |        |սեփական ազգի      |         |

|   |                |թյան հարցերի  |        |պատմության ու     |         |

|   |                |նախարարություն|        |պետության կայացման|         |

|   |                |ՀՀ սփյուռքի   |        |գործում           |         |

|   |                |նախարարություն|        |մասնակցելու       |         |

|   |                |Երևանի        |        |հնարավորության    |         |

|   |                |քաղաքապետարան |        |ստեղծում          |         |

|   |                |(համաձայնու-  |        |                  |         |

|   |                |թյամբ),       |        |                  |         |

|   |                |ՀՀ            |        |                  |         |

|   |                |մարզպետարաններ|        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |5.2. «Հայոց     |ՀՀ մշակույթի  |2011 թ. |Տարբեր            |ՀՀ       |

|   |ազգային և       |նախարարություն|        |ժամանակաշրջանների |պետական  |

|   |պետական         |ՀՀ            |        |ազգային և         |բյուջե   |

|   |խորհրդանիշների  |պաշտպանության |        |պետական           |         |

|   |պատմությունը»   |նախարարություն|        |խորհրդանիշներին   |         |

|   |մշտական         |Երևանի        |        |հաղորդակցման      |         |

|   |ցուցահանդեսի    |քաղաքապետարան |        |մատչելիության     |         |

|   |կազմակերպում,   |(համաձայնու-  |        |ապահովում         |         |

|   |Հայաստանի       |թյամբ)        |        |                  |         |

|   |պատմության      |              |        |                  |         |

|   |թանգարանում     |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |5.3. «Հայրենա-  |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Հայրենասիրության  |ՀՀ       |

|   |սիրության թեման |նախարարություն|քանչյուր|և  քաղաքացիական   |պետական  |

|   |ժողովրդական     |ՀՀ կրթության  |տարի    |դաստիարակության   |բյուջե   |

|   |բանահյուսության,|և  գիտության  |        |ձևավորման  համար  |         |

|   |կատարողական և   |նախարարություն|        |նպաստավոր         |         |

|   |գեղարվեստական   |ՀՀ սփյուռքի   |        |պայմանների        |         |

|   |արվեստի մեջ»    |նախարարություն|        |ապահովում         |         |

|   |(գրական,        |Երևանի        |        |                  |         |

|   |գեղարվեստական/  |քաղաքապետարան |        |                  |         |

|   |համերգային      |(համաձայնու-  |        |                  |         |

|   |ծրագրերի,       |թյամբ)        |        |                  |         |

|   |ցուցահանդեսների |              |        |                  |         |

|   |և  այլ          |              |        |                  |         |

|   |միջոցառումների  |              |        |                  |         |

|   |կազմակերպում)   |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |5.4. ՀՀ         |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Երիտասարդների,    |ՀՀ       |

|   |զորամասերում,   |նախարարություն|քանչյուր|պատանիների և      |պետական  |

|   |ուսումնական     |ՀՀ            |տարի    |հասարակության այլ |բյուջե,  |

|   |հաստատություն-  |պաշտպանության |        |խմբերի շրջանում   |օրենքով  |

|   |ներում ազգային  |նախարարություն|        |հայրենասիրական    |չարգելվող|

|   |և  պետական      |ՀՀ սպորտի և   |        |զգացումների,      |այլ      |

|   |խորհրդանիշների, |երիտասարդու-  |        |իրավունքների և    |միջոցներ |

|   |պատմական        |թյան հարցերի  |        |պետության հանդեպ  |         |

|   |հերոսների       |նախարարություն|        |պարտականություն-  |         |

|   |թեմաներով       |ՀՀ կրթության  |        |ների գիտակցման    |         |

|   |ստեղծագործական  |և  գիտության  |        |բարձրացում ազգային|         |

|   |մրցույթների     |նախարարություն|        |հերոսների         |         |

|   |անցկացում       |Երևանի        |        |օրինակով, ինչպես  |         |

|   |(գեղանկարչու-   |քաղաքապետարան |        |նաև  երիտասարդների|         |

|   |թյուն, քանդակ,  |(համաձայնու-  |        |ստեղծագործական    |         |

|   |չափածո)         |թյամբ)        |        |կարողությունների  |         |

|   |                |              |        |դրսևորման  խթանում|         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |5.5. ՀՀ         |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Երիտասարդության   |ՀՀ       |

|   |զորամասերում և  |նախարարություն|քանչյուր|ստեղծագործական և  |պետական  |

|   |ուսումնական     |ՀՀ կրթության  |տարի    |ֆիզիկական         |բյուջե,  |

|   |հաստատություն-  |և  գիտության  |        |ակտիվության համար |օրենքով  |

|   |ներում          |նախարարություն|        |նպաստավոր         |չարգելվող|

|   |միջմարզային     |ՀՀ սպորտի և   |        |պայմանների        |այլ      |

|   |ինտելեկտուալ    |երիտասարդու-  |        |ստեղծում          |միջոցներ |

|   |մշակութային,    |թյան հարցերի  |        |                  |         |

|   |սպորտային       |նախարարություն|        |                  |         |

|   |մրցույթների     |ՀՀ            |        |                  |         |

|   |անցկացում       |պաշտպանության |        |                  |         |

|   |                |նախարարություն|        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |5.6. ՀՀ         |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Քաղաքացիական      |ՀՀ       |

|   |զորամասերում և  |նախարարություն|քանչյուր|դաստիարակության   |պետական  |

|   |ուսումնական     |ՀՀ            |տարի    |և  ազգային ու     |բյուջե,  |

|   |հաստատություն-  |պաշտպանության |        |պետական           |օրենքով  |

|   |ներում «Սա է իմ |նախարարություն|        |խորհրդանիշների    |չարգելվող|

|   |պետությունը»,   |ՀՀ կրթության  |        |հանրահռչակման     |այլ      |

|   |«Հասցես         |և  գիտության  |        |հետևողական        |միջոցներ |

|   |Հայաստանն է»,   |նախարարություն|        |ապահովում         |         |

|   |«Իմ քաղցր լեզու,|Երևանի        |        |                  |         |

|   |իմ անուշ լեզու, |քաղաքապետարան |        |                  |         |

|   |իմ հայոց լեզու»,|(համաձայնու-  |        |                  |         |

|   |«Ես եմ իմ երկրի |թյամբ),       |        |                  |         |

|   |զինվորը»        |ՀՀ            |        |                  |         |

|   |ցուցապաստառների |մարզպետարաններ|        |                  |         |

|   |էսքիզների       |              |        |                  |         |

|   |մրցույթի        |              |        |                  |         |

|   |անցկացում և     |              |        |                  |         |

|   |հաղթող ճանաչված |              |        |                  |         |

|   |ցուցապաստառների |              |        |                  |         |

|   |տեղադրում       |              |        |                  |         |

|   |Երևանի  և  ՀՀ   |              |        |                  |         |

|   |մարզկենտրոնների |              |        |                  |         |

|   |փողոցներում     |              |        |                  |         |

|___|_____________________________________________________________________|

|6. |Քաղաքացիական դաստիարակության, հայրենասիրական թեմաներով ֆիլմերի       |

|   |            ցուցադրություններ և  այլ միջոցառումներ                   |

|___|_____________________________________________________________________|

|   |6.1. ՀՀ         |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Հայրենասիրության, |ՀՀ       |

|   |զորամասերում և  |նախարարություն|քանչյուր|ազգային ինքնության|պետական  |

|   |ուսումնական     |ՀՀ            |տարի    |պահպանության և    |բյուջե,  |

|   |հաստատություն-  |պաշտպանության |        |քաղաքացիական      |օրենքով  |

|   |ներում հայոց    |նախարարություն|        |դաստիարակության   |չարգելվող|

|   |պատմության,     |ՀՀ կրթության  |        |ձևավորման  համար  |այլ      |

|   |հայոց լեզվի,    |և  գիտության  |        |նպաստավոր         |միջոցներ |

|   |ազգային կյանքում|նախարարություն|        |պայմանների        |         |

|   |դարակազմիկ կամ  |              |        |ապահովում         |         |

|   |շրջադարձային    |              |        |                  |         |

|   |իրադարձություն- |              |        |                  |         |

|   |ների,           |              |        |                  |         |

|   |գոյապայքարների, |              |        |                  |         |

|   |նշանակալի       |              |        |                  |         |

|   |անհատների և     |              |        |                  |         |

|   |հերոսների       |              |        |                  |         |

|   |վերաբերյալ      |              |        |                  |         |

|   |ֆիլմերի         |              |        |                  |         |

|   |ցուցադրություն- |              |        |                  |         |

|   |ների և  ազատ    |              |        |                  |         |

|   |քննարկումների   |              |        |                  |         |

|   |կազմակերպում    |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |6.2. Ազգային և  |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Ազգային և  պետական|ՀՀ       |

|   |պետական         |նախարարություն|քանչյուր|խորհրդանիշների    |պետական  |

|   |խորհրդանիշներով |ՀՀ կրթության  |տարի    |հանրահռչակման     |բյուջե,  |

|   |գրենական        |և  գիտության  |        |հետևողական        |օրենքով  |

|   |պիտույքների     |նախարարություն|        |ապահովում         |չարգելվող|

|   |(տետրեր,        |              |        |                  |այլ      |

|   |էջանշաններ,     |              |        |                  |միջոցներ |

|   |գրիչներ և  այլն)|              |        |                  |         |

|   |տպագրում        |              |        |                  |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |6.3 Երեխաների և |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Ազգային           |ՀՀ       |

|   |պատանիների համար|նախարարություն|քանչյուր|առաքելությունը    |պետական  |

|   |գիտաճանաչողական |ՀՀ կրթության  |տարի    |գիտակցելու,       |բյուջե   |

|   |ուղևորություն-  |և  գիտության  |        |մշակութային       |         |

|   |ների            |նախարարություն|        |ժառանգությունը    |         |

|   |կազմակերպում    |ՀՀ սպորտի և   |        |անաղարտ           |         |

|   |պատմամշակութային|երիտասարդու-  |        |սերունդներին      |         |

|   |վայրեր,         |թյան հարցերի  |        |փոխանցելու համար  |         |

|   |հուշարձաններ և  |նախարարություն|        |նպաստավոր         |         |

|   |թանգարաններ     |Երևանի        |        |պայմանների        |         |

|   |                |քաղաքապետարան |        |ստեղծում, ինչը    |         |

|   |                |(համաձայնու-  |        |հնարավորություն   |         |

|   |                |թյամբ),       |        |կտա ազգային       |         |

|   |                |ՀՀ            |        |պատմությունը,     |         |

|   |                |մարզպետարաններ|        |պատմական          |         |

|   |                |              |        |հիշողությունը     |         |

|   |                |              |        |սերնդեսերունդ     |         |

|   |                |              |        |ժառանգել այնպես,  |         |

|   |                |              |        |որ յուրաքանչյուր  |         |

|   |                |              |        |սերունդ մի        |         |

|   |                |              |        |ընդհանուր պատմական|         |

|   |                |              |        |շղթայի մեջ զգա իր`|         |

|   |                |              |        |որպես հերթական    |         |

|   |                |              |        |օղակի, անելիքն ու |         |

|   |                |              |        |պատասխանատվու-    |         |

|   |                |              |        |թյունը            |         |

|___|________________|______________|________|__________________|_________|

|   |6.4. Հայոց      |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Հայոց ազգային     |ՀՀ       |

|   |ազգային բանակում|նախարարություն|քանչյուր|բանակում          |պետական  |

|   |ռազմահայրենա-   |ՀՀ            |տարի    |հայրենասիրական    |բյուջե   |

|   |սիրական երգերի  |պաշտպանության |        |ոգու, գիտակցության|         |

|   |ուսուցում       |նախարարություն|        |բարձրացման        |         |

|   |                |              |        |ապահովում         |         |

|___|_____________________________________________________________________|

|7. |              Դրամաշնորհային ծրագրերի իրականացում                    |

|___|_____________________________________________________________________|

|   |7.1.            |ՀՀ մշակույթի  |Յուրա-  |Պետականության և   |Օրենքով  |

|   |«Հասարակության  |նախարարություն|քանչյուր|նրա               |չարգելվող|

|   |դերը անհատի     |ՀՀ կրթության  |տարի    |բաղկացուցիչների   |այլ      |

|   |ձևավորման       |և  գիտության  |        |նկատմամբ հարգանքի |միջոցներ |

|   |գործում» կլոր   |նախարարություն|        |ու ակնածանքի      |         |

|   |սեղանների,      |Երևանի        |        |արմատավորում,     |         |

|   |դասախոսություն- |քաղաքապետարան |        |քաղաքացիական      |         |

|   |ների,           |(համաձայնու-  |        |վարվեցողության    |         |

|   |հանդիպումների   |թյամբ),       |        |ձևավորում,        |         |

|   |կազմակերպում (ՀՀ|ՀՀ            |        |հասարակական,      |         |

|   |մարզերի         |մարզպետարաններ|        |պետական շահերի    |         |

|   |հասարակական     |              |        |գերակայության     |         |

|   |կազմակերպու-    |              |        |հաստատում         |         |

|   |թյունների       |              |        |                  |         |

|   |միջոցով)        |              |        |                  |         |

._________________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
25.02.2010
N 7
Արձանագրային որոշում