Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ՎԱՅՈՑ ՁՈՐԻ ՄԱՐԶԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՀԱՏԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ՎԱՅՈՑ ՁՈՐԻ ՄԱՐԶԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՀԱՏԱԿԱԳԾՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ (ՋԵՐՄՈՒԿԻ ՆՈՐ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆԻ ...

 

 

040.0103.110210

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

11 փետրվարի 2010 թվականի N 103-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՅՈՑ ՁՈՐԻ ՄԱՐԶԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՀԱՏԱԿԱԳԾՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ (ՋԵՐՄՈՒԿԻ ՆՈՐ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆԻ ՏԱՐԱԾՔԻ ՆԵՐԱՌՄԱՄԲ) ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(10-րդ մաս)

 

ՀՀ ՎԱՅՈՑ ՁՈՐԻ ՄԱՐԶԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՀԱՏԱԿԱԳԾՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾ (ՋԵՐՄՈՒԿԻ ՆՈՐ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆԻ ՏԱՐԱԾՔԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐԱՌՄԱՄԲ)

(10-րդ մաս)

 

Սելավներ

 

Սելավային հոսքերը Վայոց Ձորի մարզում առավել ուժգնությամբ են հանդես գալիս Արփա գետի վտակների հարավահայաց ավազաններում, որտեղ բուսազուրկ թեք լանջերը նպաստում են հողմահարման և սելավային երևույթների առաջացման բուռն ընթացքին:

Մարզում դիտված սելավները, կախված իրենց հզորությունից և հաճախականությունից, տարբեր աստիճանի վտանգ են ներկայացնում բնակչության համար:

Սելավավտանգ գետավազաններում գտնվող բնակավայրերը, համաձայն ռիսկի գնահատման աստիճանի, դասակարգվում են հետևյալ կերպ.

 

.___________________________________________________________________.

|Ռիսկի        |Բնակավայրերը (բնակիչների թիվը)           |Սելավավտանգ|

|աստիճանը     |                                         |գոտում     |

|             |                                         |բնակչության|

|             |                                         |թիվը       |

|_____________|_________________________________________|___________|

|Առաջին (R=6) |Շատին (180), Արտաբույք (36), Սալլի (20), |    535    |

|             |Թառաթումբ (61), Աղնջաձոր (45), Հորս (32),|           |

|             |Քարագլուխ (88) Եղեգիս (53), Հերմոն (10)  |           |

|             |և  Գողթանիկ (10)                         |           |

|_____________|_________________________________________|___________|

|Երկրորդ (R=3)|Էլփին (60), Ռինդ (75), Չիվա (45), Արենի  |   1115    |

|             |(90), Ագարակաձոր (55), Մալիշկա (245),    |           |

|             |Կարմրաշեն (40), Վայք (300), Գլաձոր (135) |           |

|             |և  Վերնաշեն (70)                         |           |

|_____________|_________________________________________|___________|

|Երրորդ (R=1) |Մարտիրոս (13), Ախտա (10), Արտավան (6),   |    81     |

|             |Ազատեկ (16), Զեդեա (5), Փոռ (3), Զառիթափ |           |

|             |(28)                                     |           |

.___________________________________________________________________.

 

Ծանոթություն Ռիսկի (R) - մեծությունը կախված է առավելագույն ելքի հայտնվելու հավանականության և պատճառած վնասների արտադրյալից:

 

Ձնահյուսավտանգ տարածքներ.

 

Վայքի մարզը բնութագրվում է միջին (1 - 5 ձնահյուս 1 կմ2 մակերեսի հաշվով` 0,1-1 մեկ տարվա ընթացքում կրկնողությամբ և 10-100 հազ. մ3 առավելագույն ծավալով) ձնահյուսավտանգավորությամբ:

Ստորև բերվում է Վայքի մարզի ձնահյուսավտանգ տարածքների ընդհանուր բնութագիրը.

 

.________________________________________________________________________.

|Ձնահյուսի տարածման  |Ռելիեֆային|Ձնահյուսա-|Ձնահյուսերի |Ձնահյուսերը`    |

|շրջանը              |տեղադրու- |վտանգ     |անկման      |գրանցված մինչև  |

|____________________|թյան      |լանջերի   |առավելագույն|1995 թ.         |

|Գլխավոր  |Ցածր կարգի|բացարձակ  |թեքութ-   |բացարձակ    |________________|

|գետի     |գետի      |թվանիշների|յունների  |բարձրու-    |քանակը| ծավալը  |

|անվանումը|անվանումը |սահմանները|սահմանները|թյունները   |      | մ3      |

|_________|__________|__________|__________|____________|______|_________|

|  Արաքս  |  Արփա    |1660-3430 |   20-50  |     400    |   9  |100-30000|

|_________|__________|__________|__________|____________|______|_________|

|  Արաքս  | Եղեգիս   |1400-3400 |   15-80  |     600    |  51  | 25-6000 |

.________________________________________________________________________.

 

Քարաթափումներ

 

Մարզի տարածքի մայրուղիների` Արենի - Եղեգնաձոր, Վայք - Հեր-Հեր, Արենի-Գնիշիկ հատվածներում և Շատին գյուղի տարածքում պարբերաբար դիտվում են քարաթափման երևույթներ, որոնք սպառնում են փակել ավտոմայրուղիները, դիմհարել գետը և առաջացնել աղետալի հետևանքներ:

Քարաթափման վայրերի մասին մանրամասն տեղեկությունները տրված են հավելված 13-ում:

 

IV-1.3. Մարզում առկա տեխնածին բարձր ռիսկի օբյեկտները

 

Հիդրոտեխնիկական կառույցները

 

Վայոց Ձորի մարզում, ոռոգման նպատակով, կառուցված են 9 ջրամբար, որոնց ընդհանուր ծավալը կազմում է շուրջ 55 մլն մ3, այդ թվում հինգ ջրամբարների վթարը, շուրջ 52 մլն մ3 ծավալով, կարող են վնաս պատճառել ջրածածկման տարածքում գտնվող բնակավայրերին, բնակչությանը և հաղորդակցուղիներին:

Մարզի տարածքով անցնող խոշոր հիդրոտեխնիկական կառուցվածքներից է նաև Արփա-Սևան ջրատար թունելը: Թունելի երկարությունը 50 կմ է, ջրթողունակությունը` 16.25 մ3/վրկ: Եղեգիս գետի ձորում թունելը հատվում է գետի ջրերն ընդունելու նպատակով կառուցված ջրառ հիդրոհանգույցի հետ:

Թունելի հաշվարկային տարեկան հոսքը կազմում է միջին հաշվով 270 մլն մ3:

Հիդրոտեխնիկական կառույցների վերաբերյալ տվյալները բերված են հավելված 13-ում:

 

Հրդեհապայթյունավտանգ օբյեկտները

 

Մարզում առկա են հրդեհապայթյունավտանգ օբյեկտներ, որոնց մասին մանրամասն տեղեկություններ տրված են հավելվածներ 13-ում:

 

Քիմիական վտանգավոր օբյեկտները

 

Վայոց Ձորի մարզում գործում են քիմիական վտանգավոր երեք օբյեկտներ, որոնք բնութագրվում են հետևյալ տվյալներով`

.___________________________________________________________.

|հ/հ|Օբյեկտի անվանումը |Վտանգ. նյութի|Նյութի|Շինությունների |

|   |                  |անվանումը    |քանակը|հարկայնությունը|

|   |                  |             |(տն)  |               |

|___|__________________|_____________|______|_______________|

| 1 |Ջերմուկի հանքային |   ամոնիակ   | 0.15 |   մեկ հարկ    |

|   |ջրերի գործարան    |             |      |               |

|___|__________________|_____________|______|_______________|

| 2 |Ջերմուկի N 1      |   ամոնիակ   | 0.12 |   մեկ հարկ    |

|   |հանքային ջրերի    |             |      |               |

|   |գործարան          |             |      |               |

|___|__________________|_____________|______|_______________|

| 3 |Ջերմուկի սուպեր   |   ամոնիակ   | 0.15 |   մեկ հարկ    |

|   |հանքային ջրերի    |             |      |               |

|   |գործարան          |             |      |               |

.___________________________________________________________.

 

Վայոց Ձորի մարզում ուժեղ երկրաշարժի կամ տեխնոլոգիական ռեժիմի խախտման դեպքում կարող է խախտվել վերը նշված օբյեկտների սառնարանային տնտեսությունների սարքավորումների հերմետիկությունը և ամոնիակն ամբողջությամբ դուրս գալ արտադրական տարածք, իսկ այնուհետև` մթնոլորտ:

Այդ դեպքում թափված ամոնիակի ազդեցությունը շրջակայքի վրա բնութագրվում է հետևյալ տվյալներով`

 

._____________________________________________________________.

|հ/հ|Օբյեկտի անվանումը |Թափված|Վարակման ամպի խորությունը (մ)  |

|   |                  |նյութի|_______________________________|

|   |                  |քանակը|ընդհանուր|առաջնային|երկրորդային|

|   |                  |(տն)  |         |ամպով    |ամպով      |

|___|__________________|______|_________|_________|___________|

| 1 |Ջերմուկի հանքային | 0.15 |   270   |   90    |    180    |

|   |ջրերի գործարան    |      |         |         |           |

|___|__________________|______|_________|_________|___________|

| 2 |Ջերմուկի N 1      | 0.12 |   262   |   87    |    175    |

|   |հանքային ջրերի    |      |         |         |           |

|   |գործարան          |      |         |         |           |

|___|__________________|______|_________|_________|___________|

| 3 |Ջերմուկի սուպեր   | 0.15 |   270   |   90    |    180    |

|   |հանքային ջրերի    |      |         |         |           |

|   |գործարան          |      |         |         |           |

._____________________________________________________________.

 

Հաշվարկները ցույց են տալիս, որ օբյեկտներում առկա ամոնիակի ամբողջ քանակը թափվելու դեպքում դրա գոլորշիներից հիմնականում տուժելու է օբյեկտների անձնակազմերի որոշ մասը: Ըստ գոյություն ունեցող մեթոդով կատարված հաշվարկների` օբյեկտների տուժած անձնակազմերի բնութագիրը կունենա հետևյալ տեսքը`

 

.____________________________________________________________________.

|հ/|Օբյեկտի անվանումը|Աշխատողների|մահացու    |ծանր       |թեթև       |

|հ |                 |թիվը       |թունավորված|թունավորված|թունավորված|

|  |                 |           |___________|___________|___________|

|  |                 |           |   10%     |    15%    |    20%    |

|__|_________________|___________|___________|___________|___________|

| 1|Ջերմուկի հանքային|    145    |    14     |     21    |     28    |

|  |ջրերի գործարան   |           |           |           |           |

|__|_________________|___________|___________|___________|___________|

| 2|Ջերմուկի N 1     |    160    |    16     |     24    |      32   |

|  |հանքային ջրերի   |           |           |           |           |

|  |գործարան         |           |           |           |           |

|__|_________________|___________|___________|___________|___________|

| 3|Ջերմուկի սուպեր  |    135    |    13     |     20    |      26   |

|  |հանքային ջրերի   |           |           |           |           |

|  |գործարան         |           |           |           |           |

.____________________________________________________________________.

 

Ծանոթություն` Օբյեկտներում աշխատող մարդկանց թիվը, ժամանակի ընթացքում, կարող է փոփոխվել:

 

IV - 1.4. Վայոց Ձորի մարզի տարածքի հատակագծման նախագծի համար

քաղաքացիական պաշտպանության ոլորտի վերաբերյալ տվյալներ

 

Մարզի տարածքում տեղակայված են մեկ ապաստարան և տասներկու հակաճառագայթային թաքստոց.

 

.___________________________________________________________________.

|հ/հ|Տեղակայված օբյեկտը     |Պաշտպանական|  Հասցեն     |Տարողությունը|

|   |                       |կառույցի   |             |    (մարդ)   |

|   |                       |տեսակը     |             |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 1 |        2              |     3     |     4       |      5      |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 1 |«Գլաձոր հյուրանոց» ԲԲԸ |ապաստարան, |ք. Եղեգնաձոր |     300     |

|   |                       |կառավարման |Սոմիկի 2     |             |

|   |                       |կետ        |             |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 2 |«Ռաֆելգրիգ» ԲԲԸ        |    ՀՃԹ    |ք. Եղեգնաձոր |     600     |

|   |                       |           |Շահումյան 24 |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 3 |«Կենցաղ «ՍՊԸ           |    ՀՃԹ    |ք. Եղեգնաձոր |     500     |

|   |                       |           |Սևակի  9     |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 4 |«Արփա» ՋՀՆԴ            |    ՀՃԹ    |ք. Եղեգնաձոր |      50     |

|   |                       |           |Այվազյան 40  |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 5 |բնակելի շենք           |    ՀՃԹ    |ք. Եղեգնաձոր |     500     |

|   |                       |           |Սևակի  1     |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 6 |բնակելի շենք           |    ՀՃԹ    |ք. Եղեգնաձոր |     500     |

|   |                       |           |Սևակի  3     |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 7 |բնակելի շենք           |    ՀՃԹ    |ք. Եղեգնաձոր |     500     |

|   |                       |           |Սևակի  5     |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 8 |«Կենցաղ»ՍՊԸ            |    ՀՃԹ    |ք. Եղեգնաձոր |     300     |

|   |                       |           |Ջերմուկի     |             |

|   |                       |           |խճ. 1        |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

| 9 |«Արմենթել» ՀՁ          |    ՀՃԹ    |ք. Եղեգնաձոր |     60      |

|   |                       |           |Ջերմուկի     |             |

|   |                       |           |խճ. 12       |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

|10 |«Շրջկոոպ»              |    ՀՃԹ    |ք. Վայք      |     50      |

|   |                       |           |Շահումյան 10 |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

|11 |բնակելի շենք           |    ՀՃԹ    |ք. Վայք      |    650      |

|   |                       |           |Շահումյան 10 |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

|12 |բնակելի շենք           |    ՀՃԹ    |ք. Վայք      |    650      |

|   |                       |           |Ջերմուկի     |             |

|   |                       |           |խճ. 36       |             |

|___|_______________________|___________|_____________|_____________|

|13 |«Գլաձոր» առողջարան     |    ՀՃԹ    |ք. Ջերմուկ   |    900      |

|   |                       |           |Մ. Ադամովի   |             |

|   |                       |           |փող.         |             |

.___________________________________________________________________.

 

Բնակչության ընդհանուր թվաքանակը կազմում է 58607 մարդ, որից պատսպարման հաշվարկով ապաստարաններում և հակաճառագայթային թաքստոցներում պատսպարվում է` 1391, նկուղներում, կիսանկուղներում, առաջին հարկերում և այլ խորացված տարածքներում 56797 մարդ, ապահովված չէ 419 մարդ:

Անհատական պաշտպանական միջոցների անհրաժեշտ քանակը`

ԿԶԴ - 6 - 1565 հատ,

ՊԴՖԴ - 3090 հատ,

ՊԴՖՇ - 11905 հատ,

ԳՊ - 7 - 42047 հատ,

10 կմ-ոց սահմանամերձ գոտում, զենքի օգտագործման դեպքում, տարահանվում է 7074 մարդ: Վտանգավոր ջրածածկման գոտիներից տարահանվում է 2547 մարդ:

 

Եղեգնաձոր քաղաքի բնակչությանն ապաստարաններով ապահովման հաշվարկ

 

._____________________________________________________________________.

|հ/|Բնակչության խմբեր |Ներկա ժամանակահատվածում|Հաշվարկային ժամկետում  |

|հ |                  |_______________________|_______________________|

|  |                  |թվաքանակը  |ենթակա են  |թվաքանակը  |ենթակա են  |

|  |                  |(հազ. մարդ)|պատսպարման |(հազ. մարդ)|պատսպարման |

|  |                  |           |(հազ. մարդ)|           |(հազ. մարդ)|

|__|__________________|___________|___________|___________|___________|

| 1|        2         |     3     |     4     |     5     |     6     |

|__|__________________|___________|___________|___________|___________|

| 1|Աշխատավայրում     |    2.0    |   1.658   |    4.0    |   3.316   |

|  |գտնվող բնակիչներ  |           |           |           |           |

|  |K1=0,829          |           |           |           |           |

|__|__________________|___________|___________|___________|___________|

| 2|Տանը գտնվող       |    3.5    |   3.206   |    7.0    |   6.412   |

|  |չաշխատող բնակիչներ|           |           |           |           |

|  |K2=0,916          |           |           |           |           |

|__|__________________|___________|___________|___________|___________|

| 3|ՈՒսման վայրում    |    4.5    |   4.225   |    9.0    |   8.451   |

|  |գտնվող            |           |           |           |           |

|  |դպրոցականներ,     |           |           |           |           |

|  |նախադպրոցական     |           |           |           |           |

|  |երեխաներ  K3=0,939|           |           |           |           |

|__|__________________|___________|___________|___________|___________|

| 4|Տնային            |    1.5    |   1.479   |    3.0    |   2.958   |

|  |պայմաններում      |           |           |           |           |

|  |գտնվող ուսանողներ,|           |           |           |           |

|  |դպրոցականներ,     |           |           |           |           |

|  |նախադպրոցական     |           |           |           |           |

|  |երեխաներ K4=0,986 |           |           |           |           |

|_____________________|___________|___________|___________|___________|

|Ընդամենը             |   11.5    |  10.568   |   23.0    |  21.137   |

._____________________________________________________________________.

 

Ծանոթություն * Բնակչության թվաքանակի և պատսպարման ենթակա մարդկանց թվերի տարբերությունները պայմանավորված են գործուղումների և հանգստի մեկնածների թվաքանակով:

 

Եղեգնաձոր քաղաքի ապաստարանների ընդհանուր մակերեսների հաշվարկ` ըստ

խմբերի

 

._____________________________________________________________________.

|N |Բնակչության     | Ներկա ժամանակահատվածում|  Հաշվարկային ժամկետում |

|  |խմբեր           |________________________|________________________|

|  |                |Բնակչության|Ապաստարանում|Բնակչության|Ապաստարանում|

|  |                |թվաքանակը  |անհրաժեշտ   |թվաքանակը  |անհրաժեշտ   |

|  |                |(հազ. մարդ)|մակերեսը, մ2|(հազ. մարդ)|մակերեսը, մ2|

|__|________________|___________|____________|___________|____________|

|1 |Նախադպրոցական   |    0.4    |     480    |     2.0   |    2400    |

|  |տարիքի երեխաներ`|           |            |           |            |

|  |իրենց           |           |            |           |            |

|  |խնամակալների հետ|           |            |           |            |

|__|________________|___________|____________|___________|____________|

|2 |Քաղաքի մնացած   |   11.1    |    8325    |    21.0   |   15750    |

|  |բնակչությունը   |           |            |           |            |

|___________________|___________|____________|___________|____________|

|Ընդամենը           |   11.5    |    8805    |    23.0   |   18750    |

._____________________________________________________________________.

 

Ծանոթություն`

Անհրաժեշտ ծավալով ապաստարանների ընդհանուր մակերեսը հաշվարկվել է գործող նորմաների համաձայն` ընդունելով` 0.75 մ2 մեկ մարդու համար և 1.2 մ2 խնամակալների հետ նախադպրոցական տարիքի երեխաների համար նախատեսվող մակերեսների չափերը, որոնց մեջ հաշվի են առնվել նաև սանիտարական, պահեստային և այլնի համար նախատեսվող անհրաժեշտ օժանդակ մակերեսները:

 

Եղեգնաձոր քաղաքի անհատական պաշտպանության միջոցների (ԱՊՄ) պահանջվող

քանակի հաշվարկ` ըստ տարիքային խմբերի

 

.__________________________________________________.

|Հ/Հ|Բնակչության   |Ընդամենը|Պահանջվող ԱՊՄ-ի քանակը|

|   |թվաքանակը` ըստ|(մարդ)  |(հատ) և  մակնիշը      |

|   |տարիքային     |        |______________________|

|   |խմբերի        |        |Քանակը  |   Մակնիշ    |

|   |              |        |գումարած|             |

|   |              |        |10%     |             |

|   |              |        |պահուստ |             |

|___|______________|________|________|_____________|

| 1 |0-2 տարեկան   |  2300  |  2530  |   Մ. Խ      |

|___|______________|________|________|_____________|

| 2 |3-14 տարեկան  |  4600  |  5060  |   թկ-5      |

|   |              |        |        |   թկ-7      |

|   |              |        |        | (մանկական)  |

|___|______________|________|________|_____________|

| 3 |15-18 տարեկան | 16100  | 17710  | թկ-5, թկ-7  |

|   |ավելի         |        |        |             |

.__________________________________________________.

 

Ծանոթություն`

Բնակչությունը ԱՊՄ բաշխումը, համաձայն ՀՀ կառավարության 25.10.2000 թ. թիվ 679 որոշման, իրականացվում է երկրորդ հերթին: Բաշխումն իրականացվում է ՀՀ կառավարության որոշմամբ, իսկ կազմակերպություններում` տվյալ կազմակերպության ղեկավարի որոշմամբ:

 

Վայքի բնակչությանն ապաստարաններով ապահովման հաշվարկ

 

.____________________________________________________________________.

|N|Բնակչության խմբերը |Ներկա ժամանակահատվածում|Հաշվարկային ժամկետում |

| |                   |_______________________|______________________|

| |                   |Թվաքանակը |Ենթակա են   |Թվաքանակը |Ենթակա են  |

| |                   |(հազ.մարդ)|պատսպարման  |(հազ.մարդ)|պատսպարման |

| |                   |          |(հազ. մարդ) |          |(հազ. մարդ)|

|_|___________________|__________|____________|__________|___________|

|1|Աշխատավայրում      |   1.8    |    1.50    |    3.5   |    2.90   |

| |գտնվող բնակիչներ   |          |            |          |           |

|_|___________________|__________|____________|__________|___________|

|2|Տանը գտնվող        |   0.9    |    0.82    |    1.7   |    1.55   |

| |չաշխատող բնակիչներ |          |            |          |           |

|_|___________________|__________|____________|__________|___________|

|3|ՈՒսման վայրում     |   1.1    |    1.03    |    2.0   |    1.87   |

| |գտնվող ուսանողներ, |          |            |          |           |

| |դպրոցականներ,      |          |            |          |           |

| |նախադպրոցական      |          |            |          |           |

| |երեխաներ           |          |            |          |           |

|_|___________________|__________|____________|__________|___________|

|4|Տնային պայմաններում|   2.2    |    2.16    |    4.8   |    4.73   |

| |գտնվող ուսանողներ, |          |            |          |           |

| |դպրոցականներ,      |          |            |          |           |

| |նախադպրոցական      |          |            |          |           |

| |երեխաներ           |          |            |          |           |

|_____________________|__________|____________|__________|___________|

|Ընդամենը             |   6.0    |    5.51    |   12.0   |    11.05  |

.____________________________________________________________________.

 

Ապաստարանների մակերեսների հաշվարկ` ըստ խմբերի

 

.____________________________________________________________________.

|N |Բնակչության խմբեր |Ներկա ժամանակահատվածում| Հաշվարկային ժամկետում|

|  |                  |_______________________|______________________|

|  |                  | Բնակչության|Ապաստարան-|Բնակչության|Ապաստարան-|

|  |                  | թվաքանակը  |ների      |թվաքանակը  |ների      |

|  |                  |            |անհրաժեշտ |           |անհրաժեշտ |

|  |                  |            |մակերեսը, |           |մակերեսը, |

|  |                  |            |մ2        |           |մ2        |

|__|__________________|____________|__________|___________|__________|

|1 |Նախադպրոցական     |    1500    |   1800   |    3000   |   3600   |

|  |տարիքի երեխաներ`  |            |          |           |          |

|  |իրենց խնամակալների|            |          |           |          |

|  |հետ               |            |          |           |          |

|__|__________________|____________|__________|___________|__________|

|2 |Քաղաքի մնացած     |    4500    |   3375   |    9000   |   6750   |

|  |բնակչությունը     |            |          |           |          |

|_____________________|____________|__________|___________|__________|

|Ընդամենը             |    6000    |   5175   |   12000   |  10350   |

.____________________________________________________________________.

 

Ծանոթագրություն`

Անհրաժեշտ ծավալով ապաստարանների ընդհանուր մակերեսը հաշվարկվել է գործող նորմաների համաձայն: Նախատեսվող մակերեսների չափերում հաշվի են առնվել նաև սանիտարական, պահեստային և այլնի համար նախատեսվող անհրաժեշտ օժանդակ մակերեսները:

 

Անհատական պաշտպանության միջոցների (ԱՊՄ) պահանջվող քանակի հաշվարկ`

ըստ տարիքային խմբերի

 

.__________________________________________________________.

|Հ/Հ|Բնակչության թվաքանակը`|Ընդամենը|Պահանջվող ԱՊՄ-ի քանակը|

|   |ըստ տարիքային խմբերի  |(մարդ)  |(հատ) մակնիշը         |

|   |                      |        |______________________|

|   |                      |        | Քանակը  |  Մակնիշը   |

|   |                      |        | գումարած|            |

|   |                      |        | 10%     |            |

|   |                      |        | պահուստ |            |

|___|______________________|________|_________|____________|

| 1 |0 - 2 տարեկան         |  200   |   220   |      Մ.Հ   |

|___|______________________|________|_________|____________|

| 2 |3 - 14 տարեկան        | 1180   |  1298   |   թկ-5     |

|   |                      |        |         |   թկ-7     |

|   |                      |        |         | (մանկական) |

|___|______________________|________|_________|____________|

| 3 |15-18 տարեկան         | 4620   |  5082   | թկ-5, թկ-7 |

|__________________________|________|_________|____________|

|Ընդամենը                  | 6000   |  6600   |            |

.__________________________________________________________.

 

Ծանոթագրություն`

Բնակչությանը ԱՊՄ բաշխումը, համաձայն ՀՀ կառավարության 25.10.2000 թ. թիվ 679 որոշման, իրականացվում է երկրորդ հերթին: Բաշխումն իրականացվում է ՀՀ կառավարության որոշմամբ, իսկ կազմակերպություններում` տվյալ կազմակերպության ղեկավարի որոշմամբ:

 

Ջերմուկ քաղաքի բնակչությանն ապաստարաններով ապահովման հաշվարկ

 

.____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Բնակչության խմբերը|Ներկա ժամանակահատվածում|Հաշվարկային ժամկետում|

|   |                  |_______________________|_____________________|

|   |                  |Թիվը (հազ.|Ենթակա են   |Թիվը    |Ենթակա են   |

|   |                  |մարդ)     |պատսպարման  |(հազ.   |պատսպարման  |

|   |                  |          |(հազ. մարդ) |մարդ)   |(հազ. մարդ) |

|___|__________________|__________|____________|________|____________|

| 1 |Աշխատավայրում     |   1.7    |    1.3     |  7.2   |     5.8    |

|   |գտնվող բնակիչներ  |          |            |        |            |

|___|__________________|__________|____________|________|____________|

| 2 |Տանը գտնվող       |  0.75    |   0.69     |  3.4   |     3.1    |

|   |չաշխատող բնակիչներ|          |            |        |            |

|___|__________________|__________|____________|________|____________|

| 3 |ՈՒսման վայրում    |  1.0     |   0.95     |  4.1   |     3.9    |

|   |գտնվող ուսանողներ,|          |            |        |            |

|   |դպրոցականներ,     |          |            |        |            |

|   |նախադպրոցական     |          |            |        |            |

|   |երեխաներ          |          |            |        |            |

|___|__________________|__________|____________|________|____________|

| 4 |Տնային            |  2.4     |   2.36     | 10.3   |   11.22    |

|   |պայմաններում      |          |            |        |            |

|   |գտնվող ուսանողներ,|          |            |        |            |

|   |դպրոցականներ,     |          |            |        |            |

|   |նախադպրոցական     |          |            |        |            |

|   |երեխաներ          |          |            |        |            |

|______________________|__________|____________|________|____________|

|Ընդամենը              |  5.8     |    5.3     | 25.0   |   23.02    |

.____________________________________________________________________.

 

Ապաստարանների մակերեսների հաշվարկ` ըստ խմբերի

 

.____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Բնակչության խմբերը|Ներկա ժամանակահատվածում|Հաշվարկային ժամկետում|

|   |                  |_______________________|_____________________|

|   |                  |Բնակչու-  |Ապաստարան-  |Բնակչու- |Ապաստարան- |

|   |                  |թյան թիվը |ների        |թյան թիվը|ների       |

|   |                  |          |անհրաժեշտ   |         |անհրաժեշտ  |

|   |                  |          |մակերեսը, մ2|         |մակերեսը,  |

|   |                  |          |            |         |մ2         |

|___|__________________|__________|____________|_________|___________|

| 1 |        2         |    3     |     4      |    5    |      6    |

|___|__________________|__________|____________|_________|___________|

| 1 |Նախադպրոցական     |   1300   |    1750    |   6000  |   12000   |

|   |տարիքի երեխաներ`  |          |            |         |           |

|   |իրենց խնամակալների|          |            |         |           |

|   |հետ               |          |            |         |           |

|___|__________________|__________|____________|_________|___________|

| 2 |Քաղաքի մնացած     |   4500   |    3300    |  19000  |   11000   |

|   |բնակչությունը     |          |            |         |           |

|______________________|__________|____________|_________|___________|

|Ընդամենը              |   5800   |    5050    |   25.0  |           |

.____________________________________________________________________.

 

Ծանոթագրություն.

Անհրաժեշտ ծավալով ապաստարանների ընդհանուր մակերեսը հաշվարկվել է գործող նորմաների համաձայն: Նախատեսվող մակերեսների չափերում հաշվի են առնվել նաև սանիտարական, պահեստային և այլ նպատակների համար նախատեսվող անհրաժեշտ օժանդակ մակերեսները:

 

Ջերմուկ քաղաքի անհատական պաշտպանության միջոցների (ԱՊՄ) պահանջվող

քանակների հաշվարկ` ըստ տարիքային խմբերի

 

._____________________________________________________.

|Հ/Հ|Բնակչության թվաքանակը`|Ընդամենը|Պահանջվող ԱՊՄ-ի  |

|   |ըստ տարիքային խմբերի  |(մարդ)  |քանակը (հատ)     |

|   |                      |        |_________________|

|   |                      |        |Քանակը  |Մակնիշը |

|   |                      |        |գումարած|        |

|   |                      |        |10%     |        |

|   |                      |        |պահուստ |        |

|___|______________________|________|________|________|

| 1 |0 - 2 տարեկան         |   200  |   220  |  Մ.Հ.  |

|___|______________________|________|________|________|

| 2 |3 - 14 տարեկան        |  1100  |  1210  |թկ - 5, |

|   |                      |        |        |թկ - 7Մ.|

|___|______________________|________|________|________|

| 3 |15-18 տարեկան         |  4500  |  4950  |թԾ - 5, |

|   |                      |        |        |թԾ - 7  |

|__________________________|________|________|________|

|Ընդամենը                  |  5800  |  6380  |        |

._____________________________________________________.

 

Ծանոթագրություն`

Բնակչությանը ԱՊՄ բաշխումը, համաձայն ՀՀ կառավարության 25.10.2000 թ. թիվ 679 որոշման, իրականացվում է երկրորդ հերթին: Բաշխումն իրականացվում է ՀՀ կառավարության որոշմամբ, իսկ կազմակերպություններում` տվյալ կազմակերպության ղեկավարի որոշմամբ:

 

Արենի համայնքի բնակչությանն ապաստարաններով ապահովման հաշվարկ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Բնակչության խմբերը|Ներկա ժամանակահատվածում|Հաշվարկային ժամկետում |

|   |                  |_______________________|______________________|

|   |                  |Թվաքանակը |Ենթակա են   |Թվաքանակը |Ենթակա են  |

|   |                  |(հազ.մարդ)|պատսպարման  |(հազ.մարդ)|պատսպարման |

|   |                  |          |(հազ. մարդ) |          |(հազ. մարդ)|

|___|__________________|__________|____________|__________|___________|

| 1 |        2         |    3     |     4      |     5    |      6    |

|___|__________________|__________|____________|__________|___________|

| 1 |Աշխատավայրում     |  0.700   |    0.647   |   1.092  |    1.010  |

|   |գտնվող բնակիչներ  |          |            |          |           |

|___|__________________|__________|____________|__________|___________|

| 2 |Տանը գտնվող       |  0.727   |    0.672   |   1.137  |    1.050  |

|   |չաշխատող բնակիչներ|          |            |          |           |

|___|__________________|__________|____________|__________|___________|

| 3 |ՈՒսման վայրում    |  0.320   |    0.296   |   0.498  |    0.460  |

|   |գտնվող ուսանողներ,|          |            |          |           |

|   |դպրոցականներ,     |          |            |          |           |

|   |նախադպրոցական     |          |            |          |           |

|   |երեխաներ          |          |            |          |           |

|___|__________________|__________|____________|__________|___________|

| 4 |Տնային            |  0.200   |    0.185   |   0.310  |    0.280  |

|   |պայմաններում      |          |            |          |           |

|   |գտնվող ուսանողներ,|          |            |          |           |

|   |դպրոցականներ,     |          |            |          |           |

|   |նախադպրոցական     |          |            |          |           |

|   |երեխաներ          |          |            |          |           |

|______________________|__________|____________|__________|___________|

|Ընդամենը              |  1.947   |   1.8000   |   3.037  |    2.800  |

._____________________________________________________________________.

 

Ապաստարանների մակերեսների հաշվարկ` ըստ խմբերի

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Բնակչության խմբերը|Ներկա ժամանակահատվածում|Հաշվարկային ժամկետում |

|   |                  |_______________________|______________________|

|   |                  |Բնակչության|Ապաստարան- |Բնակչության|Ապաստարան-|

|   |                  |թվաքանակը  |ների       |թվաքանակը  |ների      |

|   |                  |           |անհրաժեշտ  |           |անհրաժեշտ |

|   |                  |           |մակերեսը,  |           |մակերեսը, |

|   |                  |           |մ2         |           |մ2        |

|___|__________________|___________|___________|___________|__________|

| 1 |Նախադպրոցական     |    100    |    90     |    156    |   140    |

|   |տարիքի երեխաներ`  |           |           |           |          |

|   |իրենց խնամակալների|           |           |           |          |

|   |հետ               |           |           |           |          |

|___|__________________|___________|___________|___________|__________|

| 2 |Գյուղի մնացած     |   1847    |  1662     |   2881    |  2593    |

|   |բնակչությունը     |           |           |           |          |

|______________________|___________|___________|___________|__________|

|Ընդամենը              |   1947    |  1752     |   3037    |  2733    |

._____________________________________________________________________.

 

Ծանոթագրություն`

Անհրաժեշտ ծավալով ապաստարանների ընդհանուր մակերեսը հաշվարկվել է գործող նորմաների համաձայն: Նախատեսվող մակերեսների չափերում, հաշվի են առնվել նաև սանիտարական, պահեստային և այլնի համար նախատեսվող անհրաժեշտ օժանդակ մակերեսները:

 

Արենի համայնքի անհատական պաշտպանության միջոցների (ԱՊՄ) պահանջվող

քանակի հաշվարկ` ըստ տարիքային խմբերի

 

.__________________________________________________________.

|Հ/Հ|Բնակչության թվաքանակը`|Ընդամենը|Պահանջվող ԱՊՄ-ի քանակը|

|   |ըստ տարիքային խմբերի  |(մարդ)  |(հատ) և  մակնիշը      |

|   |                      |        |______________________|

|   |                      |        |Քանակը  |   Մակնիշը   |

|   |                      |        |գումարած|             |

|   |                      |        |10%     |             |

|   |                      |        |պահուստ |             |

|___|______________________|________|________|_____________|

| 1 |0 - 2 տարեկան         |   50   |   55   |     Մ.Հ     |

|___|______________________|________|________|_____________|

| 2 |3 - 14 տարեկան        |   597  |   657  |թկ - 5 թկ - 7|

|   |                      |        |        | (մանկական)  |

|___|______________________|________|________|_____________|

| 3 |15-18 տարեկան և  ավելի|  1300  |  1430  | թկ-5, թկ-7  |

|__________________________|________|________|_____________|

|Ընդամենը                  |  1947  |  2142  |             |

.__________________________________________________________.

 

Ծանոթագրություն`

Բնակչությանը ԱՊՄ բաշխումը, համաձայն ՀՀ կառավարության 25.10.2000 թ. թիվ 679 որոշման, իրականացվում է երկրորդ հերթին: Բաշխումն իրականացվում է ՀՀ կառավարության որոշմամբ, իսկ կազմակերպություններում` տվյալ կազմակերպության ղեկավարի որոշմամբ:

 

IV - 1.5. Աղետի դեպքում բնակչության պաշտպանության կազմակերպումը

 

Ազդարարման կազմակերպումը

 

Վայոց Ձորի մարզի ղեկավար կազմի և բնակչության ազդարարումն իրականացվում է մարզի արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության վարչության օպերատիվ հերթապահը: Օպերատիվ հերթապահն ազդանշան ստանալուն պես, ստեղծված իրավիճակից ելնելով, կատարվածի մասին զեկուցում է քաղաքացիական պաշտպանության պետին և արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության վարչության պետին: Ստանալով մարզի քաղաքացիական պաշտպանության պետից համապատասխան կարգադրություն` օպերատիվ հերթապահը կառավարման կետում տեղադրված կառավարման վահանակի կիրառմամբ, իրականացնում է Եղեգնաձոր քաղաքի ղեկավար կազմի և բնակչության ազդարարումը` ըստ համապատասխան հրահանգի: Միաժամանակ օպերատիվ հերթապահը կրկին անգամ տալիս է Ջերմուկ, Վայք և Եղեգնաձոր քաղաքների կապի հանգույցների հերթափոխի պետերին համապատասխան կարգադրություն` միացնել տեղադրված կապի հանգույցներում ազդարարման սարքավորումները և հերթապահ հեռախոսավարների միջոցով, ըստ նախօրոք պատրաստված ցուցակի, իրականացնել քաղաքների ղեկավար կազմի ազդարարումը:

Արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության վարչության անձնակազմի ազդարարումը օպերատիվ հերթապահը կրկին անգամ կարող է իրականացնել հեռախոսային կապով, իսկ անհրաժեշտության դեպքում այլ միջոցներով:

Ազդարարման ավարտի մասին արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության վարչության օպերատիվ հերթապահը զեկուցում է մարզի արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության վարչության պետին, իսկ նա իր հերթին` մարզի քաղաքացիական պաշտպանության պետին: Էլեկտրասնուցման և հեռախոսակապի խափանման դեպքում, մարզի քաղաքացիական պաշտպանության պետի կարգադրությամբ, ղեկավար կազմի ազդարարումն իրականացվում է սուրհանդակների, իսկ բնակչությանը` հասարակական կարգի պահպանման շարժական բարձրախոսների միջոցով:

 

Կապի կազմակերպումը

 

Վայոց Ձորի մարզում երկրաշարժի հետևանքների վերացման կապի անխափան կառավարման և ապահովման նպատակով, մարզի կառավարման կետում ծավալվում է կարճալիք ռադիոցանցը, որի կազմի մեջ մտնում է նաև ՀՀ կառավարության կառավարման կետը, ՀՀ քաղաքացիական պաշտպանության պետի շարժական կառավարման կետը, Հեր-Հերի և Կեչուտի ջրամբարների ռադիոկայանները: Գեոինֆորմացիոն համակարգն իրագործելու նպատակով կազմակերպվում է արբանյակային «ԻՆՄԱՐՍԱՏ» համակարգի հեռախոսակապ` ՀՀ փրկարար ծառայության կառավարման կետից մինչև ՀՀ փրկարար ծառայության պետի շարժական կառավարման կետը: Փրկարարական աշխատանքների ղեկավարման, ազդարարման և այդ աշխատանքների կազմակերպման համար կազմակերպվում է կարճալիք ռադիոցանցը, որի կազմի մեջ են մտնում ՀՀ համապատասխան ղեկավարման կետերի ռադիոկայանները:

 

Վթարափրկարարական և այլ անհետաձգելի աշխատանքների վերաբերյալ

որոշման ընդունումը

 

Երկրաշարժի և այլ արտակարգ իրավիճակի գոտու հետախուզական տվյալները հավաքվում և վերլուծվում են ՀՀ կառավարությանն առընթեր արտակարգ իրավիճակների վարչության աշխատանքային խմբի կողմից` ՀՀ նախարարությունների և գերատեսչությունների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:

Վերլուծությամբ որոշվում է`

. աղետի մասշտաբը,

. փրկարարական աշխատանքների բնույթը, ծավալը և անցկացման հաջորդականությունը,

. ուժեղ ներգործող թունավոր նյութեր օգտագործող օբյեկտներում վթարի բնույթը, մասշտաբը, վթարափրկարարական ուժերի գործողությունների վրա թունավոր նյութերի հնարավոր ազդեցությունը,

. հարևան մարզերի արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության ուժերի կազմը, վիճակը և փրկարարական աշխատանքների կատարման հնարավորությունը և այդ նպատակով քաղաքացիական պաշտպանության կազմավորումների ներգրավման անհրաժեշտությունը,

. հարակից օտարերկրյա պետությունների կողմից օգնության կարգով հատկացվող ուժերի և միջոցների օգտագործման անհրաժեշտությունը,

. տեղանքի բնույթը, ճանապարհների վիճակը, տարվա, օրվա ժամանակն ու եղանակը և այդ գործոնների ազդեցությունն ուժերի գործողությունների վրա,

. աղետի գոտի ուժերի մուտքի առավել նպատակահարմար ուղությունները,

. աշխատանքների կատարման եղանակները և անվտանգությունն ապահովող միջոցները:

Ելնելով իրադրության գնահատման արդյունքների հիման վրա արված եզրակացություններից, երկրաշարժի հետևանքների վերացման հանրապետական հանձնաժողովի նախագահը որոշում է ընդունում աղետի գոտում վթարափրկարարական և այլ անհետաձգելի աշխատանքների անցկացման վերաբերյալ:

 

Բնակչության իրազեկումը և տեղեկացումը

 

Պաշտպանական կառույցներում բնակչության պատսպարումը տեղի է ունենում քաղաքացիական պաշտպանության ազդանշաններով`

- շչակի անընդհատ հնչեցման դեպքում («Օդային տագնապ» ազդանշան) բնակչությունն անմիջապես պատսպարվում է պաշտպանական կառույցներում.

- շչակի ընդհատ հնչեցման դեպքում («ՈՒշադրություն բոլորին» ազդանշան) բնակչությունը պարտավոր է միացնել հեռուստացույցները և ռադիոընդունիչները, որոնցով փրկարարական պետական մարմինների կողմից տրվում են հաղորդագրություններ տեղանքի քիմիական կամ ճառագայթային վարակի սպառնալիքի կամ դրանց առաջացման և բնակչության գործողությունների մասին ու գործում` համաձայն այդ հաղորդագրությունների:

Ստանալով համապատասխան ազդանշան` պաշտպանական կառույցները սպասարկող խմբերի և օղակների անձնակազմերը բերվում են պատրաստականության և ժամանելով իրենց աշխատատեղերը, պաշտպանական կառույցները պատրաստում են պատսպարվողների ընդունման համար:

Պետական կառավարման տարածքային, տեղական ինքնակառավարման մարմինները, արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության մարմինների հետ համատեղ, կազմակերպում են բնակչության պատսպարման համալիր միջոցառումներ:

Պաշտպանական կառույցներում բնակչության պատսպարումն իրականացվում է նախապես մշակված և հաստատված պլանների համաձայն:

Աշխատանքային հերթափոխի աշխատողներն ու ծառայողները, օբյեկտների համապատասխան պաշտոնատար անձանց ղեկավարությամբ, զբաղեցնում են պաշտպանական կառույցները` համաձայն օբյեկտի արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության պետի կողմից նախապես մշակված պլանների, իսկ անհատական բնակարաններում ապրողները` իրենց հարմարեցված նկուղները և այլ շինությունները:

 

Մարզի բնակչության պատսպարումը

 

Արտակարգ իրավիճակներում բնակչության պատսպարումը պետք է իրականացվի հետևյալ պաշտպանական կառույցներում`

- ստորգետնյա հատուկ շինություններում` ապաստարաններում, նկուղներում, կիսանկուղներում, խորացված տարածքներում.

- բնակելի ֆոնդի տարածքներում` առաջին հարկի տարածքներ` հարմարեցված որպես ապաստարաններ:

Բնակչության պատսպարման համալիր միջոցառումներն ընդգրկում են`

- պաշտպանական կառույցների վաղօրոք կառուցումը.

- պաշտպանական կառույցների պահպանումը պատրաստի վիճակում.

- պաշտպանական կառույցների նպատակային օգտագործման կազմակերպումը արագ կառուցվող ապաստարանների շինարարության կազմակերպումն ու ապահովումը պատերազմի սպառնալիքի ժամանակ:

Արտակարգ իրավիճակներում քաղաքի կենսագործունեությունն ապահովող ձեռնարկությունների ապաստարաններում պատսպարվում են նշված ձեռնարկությունների աշխատակիցները:

Նկուղային և այլ խորացված տարածքներում, պատսպարման նպատակով նախատեսված շենքերի և շինությունների առաջին հարկերում, պարզագույն թաքստոցներում պատսպարվում է մնացած բնակչությունը:

 

ՈՒժեղ երկրաշարժի և այլ արտակարգ իրավիճակների դեպքում բնակչության

պաշտպանության կազմակերպման նպատակով իրականացվող միջոցառումները

 

ՈՒժեղ երկրաշարժի և այլ արտակարգ իրավիճակների առաջացման (ծագման) դեպքում պատրաստականության վիճակի են բերվում պետական կառավարման հանրապետական և տարածքային կառավարման, ինչպես նաև տեղական ինքնակառավարման մարմինները, այդ մարմինների արտակարգ իրավիճակների հարցերով հանձնաժողովները, արտակարգ իրավիճակների և քաղաքացիական պաշտպանության ուժերը և միջոցները: ՈՒժի մեջ են մտցվում ուժեղ երկրաշարժի դեպքում բնակչության պաշտպանության բոլոր մակարդակների պլանները և իրագործվում են այդ պլաններով նախատեսված միջոցառումները:

Այդ թվում`

- կատարվում է ՀՀ նախարարությունների և գերատեսչությունների ղեկավարների հավաք, որոնք պետք է տեղեկություններ և առաջարկություններ ներկայացնեն կառավարությանը

- ստեղծվում է արտակարգ իրավիճակների հետևանքների վերացման հանրապետական հանձնաժողով, որի կազմը ներկայացվում է կառավարության հաստատմանը.

- ընդունվում են նախնական որոշումներ փրկարարական աշխատանքների կազմակերպման համար անհրաժեշտ ուժերի և միջոցների պատրաստականության բերման, աղետի գոտու հետախուզության կազմակերպման և իրականացման, կապի ապահովման մասին.

- արտակարգ իրավիճակների նախարարության օպերատիվ հերթապահից արտակարգ իրավիճակի մասին ահազանգ ստանալուն պես, կազմակերպվում է նախարարությունների, գերատեսչությունների աշխատողների հավաք և պետք է անցնի շուրջօրյա աշխատանքային ռեժիմի.

- կազմակերպվում է նախարարությունների, գերատեսչությունների ենթակայության տակ գտնվող կազմակերպությունների ազդարարումը և իրադրության գնահատումից հետո, իրենց որոշմամբ սահմանվում է նրանց աշխատանքային ռեժիմը և պատրաստ վիճակի է բերվում օպերատիվ (ներկայացուցիչների) խմբերը:

- ՀՀ նախարարությունների և գերատեսչությունների ղեկավարների հրամանով ուժի մեջ են մտցվում բնակչության պաշտպանության իրենց պլանները և ապագայում աշխատում են ըստ այդ պլանների.

ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարությունը`

- պատրաստականության է բերում նախարարության ստորաբաժանումները և անցնում շուրջօրյա աշխատանքային ռեժիմի.

- ծավալում է աշխատանքային խմբի գործունեությունը, այդ թվում աղետի գնահատման գեոինֆորմացիոն համակարգը` ընդգրկելով ՀՀ նախարարությունների և գերատեսչությունների օպերատիվ խմբերը.

- կազմակերպում է փրկարարական աշխատանքներ արտակարգ իրավիճակի գոտում և իրականացնում` այդ աշխատանքների ընդհանուր ղեկավարում.

- վերահսկում է արտակարգ իրավիճակների հետևանքների վերացման, փրկարարական աշխատանքների իրականացման վերաբերյալ ՀՀ վարչապետի, ՀՀ քաղաքացիական պաշտպանության պետի որոշումների կատարման ընթացքը պետական կառավարման հանրապետական և տարածքային կառավարման, ինչպես նաև տեղական ինքնակառավարման մարմինների և կազմակերպությունների կողմից.

Պետական կառավարման տարածքային մարմինների և տեղական ինքնակառավարման մարմինների ղեկավարները`

- իրենց որոշումներով ուժի մեջ են մտցնում արտակարգ իրավիճակների պաշտպանության մարզային պլանները և ապահովում դրանցում նշված միջոցառումների իրականացումը.

- համապատասխան տարածքներում կազմակերպում և կատարում են փրկարարական և աղետի հետևանքների վերացման աշխատանքներ.

- կազմակերպում են չտուժած բնակչության և փրկարարական ուժերի ներգրավումը փրկարարական աշխատանքներում.

- ՀՀ ոստիկանության տարածքային ստորաբաժանումների աջակցությամբ ճշտում են արտակարգ իրավիճակի հետևանքներից չտուժած ավտոտրանսպորտային միջոցների և ինժեներական տեխնիկայի թիվը, դրանց գտնվելու վայրերը և կազմակերպում են դրանց ներգրավումը փրկարարական աշխատանքներում:

 

Արտակարգ իրավիճակի գոտուց բնակչության տարահանման կազմակերպումը

 

Արտակարգ իրավիճակի դեպքում Վայոց Ձորի մարզից բնակչության տարահանումը կազմակերպելու համար աշխատանքային տեղամասերում ստեղծվում է տարահանման 20 կետ:

Բնակչության տարահանումն իրագործելու նպատակով հատկացվում են մարդատար ավտոբուսներ, որոնցով կազմվում են ավտոշարասյուններ:

Տարահանվում է` (պայմանական)

Եղեգնաձորից` 1160 մարդ,

Մալիշկայից` 590 մարդ,

Վայքից` 1264 մարդ,

Ջերմուկից` 32 մարդ,

Շատինից` 50 մարդ:

Տարահանումն իրականացվում է շուրջօրյա: Տարահանման ավարտը երկրաշարժի և այլ արտակարգ իրավիճակի մասին տեղեկություն ստանալու պահից 23 ժամ հետո (համաձայն տարահանման գրաֆիկի):

Տարահանված բնակչությունը տեղաբաշխվում է հանրապետության անվտանգ բնակավայրերում` համաձայն հետևյալ հաշվարկի`

 

.____________________________________________.

|Բնակչության|Ենթակա են |Ընդունող բնակավայրերը|

|տարահանման |տարահանման|                     |

|քաղաքները  |ընդամենը  |_____________________|

|           |(մարդ)    |Գորիս |Սիսիան|Արարատ |

|___________|__________|______|______|_______|

|Եղեգնաձոր  |   1160   |  -   |  -   | 1160  |

|___________|__________|______|______|_______|

|Մալիշկա    |    590   |  590 |  -   |   -   |

|___________|__________|______|______|_______|

|Վայք       |   1264   |   -  | 4264 |   -   |

|___________|__________|______|______|_______|

|Ջերմուկ    |    32    |  32  |  -   |   -   |

|___________|__________|______|______|_______|

|Շատին      |    50    |   -  |  -   |  50   |

|___________|__________|______|______|_______|

|Ընդամենը   |   3096   |  622 | 1264 | 1210  |

.____________________________________________.

 

Աղետի գոտու բուժհիմնարկները տարահանվում են այն ուղղություններով, որոնցով տարահանվում են համապատասխան բնակավայրերի բնակիչները:

 

IV - 1.6. Նախագծման հիմնական դրույթները

 

Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ մարզի տարածքը գտնվում է բարձր սեյսմիկ ռիսկի գոտում, ուստի պետք է նախատեսվեն վտանգավոր օբյեկտների, բնակելի շենքերի և բնակչության կենսապահովման օբյեկտների պաշտպանությանն ուղղված միջոցառումներ:

Դրանցից են`

- արտակարգ իրավիճակներում քաղաքների տարածքի ռացիոնալ օգտագործման և կենսագործունեության կայունության բարձրացման համար, նախագծում նախատեսել տարբեր ֆունկցիոնալ գոտիների և համայնքի տրանսպորտային ցանցի մանրամասն լուծումներ.

- մայրուղիների և փողոցների նախագծային լայնությունը կարմիր գծերում, ընդունել նվազագույնը 12.0 մ, որպեսզի շենքերի և կառույցների փլուզման դեպքում ապահովվի փրկարարական ստորաբաժանումների անարգել մոտեցումը.

- ինժեներական հաղորդակցության ուղիների նախագծման հիմքում դնել քաղաքի կենսագործունեության հուսալի ապահովումն ինչպես խաղաղ, այնպես էլ արտակարգ իրավիճակներում.

- ջրամատակարարման համակարգը կենտրոնացնել, համատեղել խմելու և հակահրդեհային նպատակների համար` մեկ ջրատարով:

 

IV - 1.7. Բնակչության պաշտպանության միջոցառումները

 

Բնակչության պաշտպանության միջոցառումների մեջ մտնում են`

 

1. ինժեներական ապահովումը, որի նպատակն է պայմաններ ստեղծել քաղաք մուտք գործելու, փրկարարական և այլ անհետաձգելի աշխատանքների, դրանց հաջող իրականացման, ինչպես նաև աղետի գոտուց բնակչության տարահանման կազմակերպման համար.

2. բժշկական ապահովումը, որի նպատակն է պայմաններ ստեղծել բժշկական օգնություն ցուցաբերել տուժածներին` գործին ընդգրկելով ինչպես տեղական, այնպես էլ այդ աշխատանքների մեջ ներգրավվող այլ մարզերից ժամանող ուժերը.

3. հասարակական անվտանգության և հակահրդեհային ապահովումը, որի նպատակն է ապահովել քաղաքի բնակչության անվտանգությունը, ունեցվածքի պահպանությունը և հակահրդեհային անվտանգությունը.

4. նյութատեխնիկական միջոցների և սննդամթերքի ապահովումը, որի նպատակն է քաղաքի տուժած բնակչության և փրկարարական ուժերի կենսապահովման համար կազմակերպել սննդի և առաջին անհրաժեշտության միջոցների ժամանակին տեղափոխումը և բաշխումը.

5. տրանսպորտային ապահովումը, որի նպատակն է աղետի գոտի տեղափոխել փրկարարական կազմավորումներ, ինչպես նաև փոքրածավալ տեխնիկական միջոցներ և տարահանել բնակչությանը.

6. տեղեկատվության ապահովումը, որի նպատակն է հստակ մեկնաբանել արտակարգ իրավիճակները և դրանց հետևանքները, ապահովել լրատվության օբյեկտիվությունը և պրոֆեսիոնալ պատշաճ մակարդակը:

7. Միաժամանակ`

ա) բնակավայրում վտանգավոր ձեռնարկություններն ու արտադրությունները տեղաբաշխել նպատակահարմար` հաշվի առնելով բնակչության պաշտպանության խնդիրները.

բ) շենքերի, շինությունների, ինժեներական ցանցերի, հիդրոտեխնիկական կառույցների, տրանսպորտային հաղորդակցության ուղիների և մայրուղիների շինարարությունն իրականացնել անվտանգության և հուսալիության անհրաժեշտ մակարդակներով.

գ) ապահովել գյուղատնտեսական գործունեության կայունությունը.

դ) նախատեսել և ստեղծել ԱԻ սպառնալիքի կամ առաջացման մասին պետական մարմիններին և բնակչությանն ազդարարման համակարգ.

ե) նախատեսել, աղետի դեպքում, բնակչության պատսպարման, տարահանման և անհատական պաշտպանության միջոցներով ապահովման և իրականացման հնարավորություն.

զ) նախատեսել, աղետի դեպքում, փրկարարական և այլ անհետաձգելի վթարային վերականգնողական աշխատանքների կատարման հնարավորություն.

է) նախատեսել, աղետի դեպքում, հասարակական կարգի, պաշտպանական նշանակության, բնակչության կենսագործունեությունն ապահովող և այլ կարևորագույն օբյեկտների պահպանության ուժեղացման հնարավորություններ.

ը) նախատեսել, աղետի դեպքում, քաղաքացիների, տրանսպորտային միջոցների տեղաշարժման, բեռների ներմուծման և արտահանման հնարավորություններ.

թ) նախատեսել, աղետի դեպքում, պետական մարմինների գույքի, նյութատեխնիկական պաշարների, տրանսպորտային և այլ միջոցների նպատակային հավաքման և օգտագործման հնարավորություն.

ժ) նախատեսել, աղետի դեպքում, կարանտինային և այլ սանիտարահամաճարակային միջոցառումների իրականացման, գյուղատնտեսական մշակաբույսերի և կենդանիների պաշտպանության և բնակչության բժշկական սպասարկման իրականացման հնարավորություններ.

ժա) բնակավայրերը և օբյեկտներն ապահովել հրդեհային պահպանության հնարավորություններով, ինչպես նաև հակահրդեհային ջրամատակարարմամբ, շենքերին և շինություններին հարող մշտական գործող ճանապարհներով, կապի միջոցներով` համաձայն հակահրդեհային նորմատիվ փաստաթղթերի.

ժբ) շենքերի, շինությունների կազմակերպությունների ծավալա-հատակագծային և կառուցվածքային լուծումները, ինչպես նաև դրանց միջև անջրպետները նախատեսել այնպես, որպեսզի ապահովվի մարդկանց անվտանգությունը և հրդեհների մարումը.

ժգ) բնակավայրի բնակելի տարածքի սահմաններում պոտենցիալ վտանգավոր պահեստների և շինությունների, ինչպես նաև այրվող գազերով և հեղուկներով տարանցիկ խողովակաշարերի տեղաբաշխումն իրականացնել նորմատիվ տեխնիկական փաստաթղթերի պահանջներին համապատասխան.

ժդ) նախատեսել մարզի համայնքների տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման ուղղությամբ տարվող աշխատանքներ` դրանք ներառելով համայնքների գլխավոր հատակագծերում և գոտիավորման նախագծերում.

ժե) նախատեսել համայնքների տարածքում ուժեղ երկրաշարժերին և այլ արտակարգ իրավիճակներին բնակչությանը նախապատրաստելու աշխատանքներ, ինչպես նաև կատարել տարածքների գործառնական գոտիավորում ըստ սեյսմիկ վտանգի առումով բարենպաստ, սահմանափակ բարենպաստ և անբարենպաստ հատվածների` (իրականացվելիք շինարարության համար առաջարկելով շինարարության ենթակա տարածքի ինժեներական նախապատրաստման միջոցառումներ, ստորերկրյա ջրերի մակարդակի իջեցում և այլն), ինչպես նաև իրականացվող շինարարության պայմաններում ապահովել գործող սեյսմակայուն շինարարության իրականացման նորմերի պահանջները (կառուցապատման հարկայնության սահմանափակմամբ, կոնստրուկտիվ համակարգերի ընտրությամբ և այլն), նախատեսել շրջանցիկ և կրկնակված ճանապարհների կառուցում և այլն:

 

Համայնքների մանրամասն նախագծման ընթացքում`

ա) մշակել հատուկ միջոցառումներ` ապահովելու համայնքի հատուկ կարևորագույն օբյեկտների գործունեության կայունությունն արտակարգ իրավիճակներում.

բ) նախատեսել անհրաժեշտ միջոցառումներ, արտակարգ իրավիճակներում, ապահովելու կառավարման, կապի, ազդարարման, կառավարման մարմինների և բնակչության իրազեկման ապահովման համակարգերի ստեղծման և դրանց բնականոն գործունեության աշխատանքները.

գ) մշակել հատուկ պլաններ արտակարգ իրավիճակներում համայնքների բնակչության տարահանումն ապահովելու համար և այն համաձայնեցնել այն բնակավայրի ղեկավարության հետ, որտեղ նրանք պետք է տեղաբաշխվեն.

դ) մարզի քաղաքների և մոտակա բնակավայրերի համար կառուցել կենցաղային և արտադրական կեղտաջրերի կենսաբանական մաքրման կայաններ և ապահովել դրանց արդյունավետ աշխատանքը.

ե) մշակել հատուկ միջոցառումներ` ապահովելու Հեր-Հերի, Կեչուտի, Գնդեվազի, Մարտիրոս-1, Մարտիրոս-2, Հորսի, Աղավնաձորի ջրամբարների անվտանգ շահագործումը.

զ) ապահովել մարզի կոմունալ, կենցաղային, գազատարների, խմելու ջրագծերի, կոյուղագծերի, էներգամատակարարման գծերի, կամուրջների, ճանապարհների անխափան աշխատանքը` ժամանակին կատարելով դրանց պլանային նախազգուշական վերանորոգման աշխատանքները.

է) բենզա-գազալիցքավորման կայանները տեղակայել գոյություն ունեցող նորմերի համաձայն.

ը) կատարելագործել բնակչության պաշտպանության ապաստարանները, նախատեսել նորերը:

Ջերմուկի չգործող օդանավակայանի հարակից տարածքում առկա է հրշեջ փրկարարական ջոկատ: Ջերմուկի համար նոր օդանավակայանի տեղակայման համար բարենպաստ տարածքները բացակայում են, ուստի նախատեսվում է ուղղաթիռահարթակ, որի կառուցման ծրագրի իրականացման շրջանակներում կդիտարկվի նաև վերջինիս տարածքում նոր ջոկատի տեղակայման խնդիրը:

 

------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
11.02.2010
N 103-Ն
Որոշում