Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀԱԿԱՆ (ԲԺՇԿԱՍԱՆԻՏԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀԱԿԱՆ (ԲԺՇԿԱՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ) ԿԱՆՈՆՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆԸ Ե ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

22 հոկտեմբերի 2009 թվականի N 44

 

2. ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀԱԿԱՆ (ԲԺՇԿԱՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ) ԿԱՆՈՆՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆԸ ԵՎ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀԱԿԱՆ (ԲԺՇԿԱՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ) ԿԱՆՈՆՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

20) Արտակարգ իրավիճակների ժամանակ միջոլորտային համագործակցությունը ներկայում կանոնակարգվում է 2004 թ. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության թիվ 1064-Ն որոշմամբ: Վերջինս Կանոնների տեսակետից վերանայման և լրամշակման կարիք ունի: Արտակարգ իրավիճակների հարցերով համապատասխան նախարարությունը համագործակցում է բոլոր շահագրգիռ կառույցների հետ: Մարզային մակարդակով` Արտակարգ իրավիճակների նախարարության մարզային վարչությունները ստանում են ողջ անհրաժեշտ տեղեկատվությունը` վերադաս կառույցներին և տեղական ինքնակառավարման մարմիններին փոխանցելու նպատակով: Սակայն գործող համակարգի պայմաններում առկա է տեղեկատվության փոխանակման ժամանակավրեպություն: Չնայած Արտակարգ իրավիճակների և Առողջապահության նախարարությունների սերտ համագործակցությանը` ներկայումս դեռ մշակված չեն Առողջապահության նախարարության հետ` որպես Կանոնների հարցերով ազգային համակարգող մարմին, համագործակցության, այդ թվում` տեղեկատվության հաղորդման մեխանիզմները:

21) Հայաստանի Հանրապետության տարածքում ճառագայթային, և կենսաբանական մոնիտորինգը իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների, առողջապահության, բնապահպանության, գյուղատնտեսության նախարարությունների և Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր ՀՀ կառավարությանն առընթեր միջուկային անվտանգության կարգավորման պետական կոմիտեի համապատասխան ստորաբաժանումների կողմից: 2004 թվականին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության թիվ 1064-Ն որոշմամբ ստեղծվել է ճառագայթային, և կենսաբանական դիտարկման մշտական գործող համակարգ, որի մեջ ներգրավվել են համապատասխան ուղղվածության գիտահետազոտական ինստիտուտներ, անալիտիկ կենտրոններ և լաբորատորիաներ, որոնց գործունեության ազգային համակարգողը Արտակարգ իրավիճակների նախարարության Հայաստանի փրկարար ծառայությունն է: Առողջապահության համակարգում անհրաժեշտ է վերանայել արտակարգ իրավիճակների ժամանակ միջոցառումների իրականացման կառավարման գործառույթները` դրանք լրամշակելով և համապատասխանեցնելով Կանոնների պահանջներին:

22) Առողջապահության նախարարությունը համագործակցում է մի շարք երկրների հետ` գլխավորապես` արագ (բժշկական) արձագանքմանն աջակցելու ոլորտում: 2008 թվականի սկզբին ՄԱԿ-ի` ճգնաժամերին պատրաստվածության ներուժը մեծացնելու համատեղ ծրագիրը մշակվել է ՄԱԿ-ի մշտական համակարգողի ղեկավարության ներքո: Այդ առաջարկն ընդգրկում է Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության կողմից մշակված առողջապահական բաղադրիչը:

23) Հայաստանի Հանրապետության Սեյսմիկ պաշտպանության ազգային հետազոտության կառույցի ներկայացուցչությունը մասնակցել է 2005 թ.-ի հունվարին Ճապոնիայում տեղի ունեցած Աղետների նվազեցման վերաբերյալ համաշխարհային կոնֆերանսին, 2001 թ.-ին սեյսմիկ պաշտպանության բնագավառում այն ավելի քան 50 երկրների հետ միջազգային պայմանագրեր և մեմորանդումներ է կնքել, այդ թվում Ֆրանսիայի, ԱՄՆ-ի, Իտալիայի, Հունաստանի, Իրանի, Հնդկաստանի, Գերմանիայի, Ռուսաստանի, Շվեյցարիայի, Վրաստանի, Ադրբեջանի, Չինաստանի և Ճապոնիայի հետ:

24) 1997 թվականից սկսած Հայաստանում ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագիրն (ՄԱԶԾ) իրականացրել է ճգնաժամերի և աղետների կառավարման ծրագրեր: Ավելի վաղ նախագիծն ընդգրկում էր աղետների կառավարման ուսուցողական ծրագիր` ներառյալ աղետների բժշկությունը («որոնողական և փրկարարական») և տեղական վտանգի կառավարումը համայնքային ղեկավարների համար: Ծրագիրն իրականացվել է Հայկական Կարմիր խաչ ընկերության աջակցությամբ: Ներկայումս ՄԱԶԾ-ը Փրկարար ծառայության հետ իրագործում է նոր երկամյա ծրագիր: Սակայն այս ծրագրում առողջապահական բաղադրիչը բացակայում է:

25) Հայաստանը Վրաստանի, Սևծովյան Տնտեսական համագործակցության երկրների հետ պայմանագրեր է ստորագրել աղետների վաղ նախազգուշացման և հակազդման վերաբերյալ, որոնց համաձայն` այդ երկրները պարտավոր են համագործակցել և հնարավոր խնդրի դեպքում տեղեկացնել հայկական կողմին:

26) Հայաստանի Հանրապետության Սեյսմիկ պաշտպանության ազգային հետազոտության կառույցի ներկայացուցչությունն աջակցում է նաև այլ երկրներին` երկրաշարժերին հակազդելու գործում: 2001 թ.-ի փետրվար ամսին Գուջարատ նահանգում կործանիչ երկրաշարժից հետո Հայաստանի կառավարությունը Հնդկաստան ուղարկեց բազմագործառութային թիմ (որի կազմում ընդգրկված էին` երկրաշարժագետներ, երկրաբաններ, երկրաշարժի և հաղորդակցության միջոցների ինժեներներ, հոգեբաններ, բնակչության հետ աշխատելու համար համապատասխան մասնագետ, բժիշկներ և փրկարարներ): 2006 թվականի Ինդոնեզիայի բնական աղետի հետևանքների վերացմանն աջակցելու նպատակով Հայաստանը գործուղեց բժիշկների խումբ:

27) Կարողության կարևոր բաղադրիչ է կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային գործոններով պայմանավորված արտակարգ իրավիճակների ժամանակ գործողությունների ծրագրերի առկայությունը: Հայաստանի Հանրապետությունում ներկայում առկա է նման ծրագիր միայն ճառագայթային վտանգների ուղղությամբ: Կենսաբանական և վտանգների ուղղությամբ նման ծրագրերը հնարավորություն կտային իրականացնելու օպերատիվ և համակարգված միջոցառումներ: Նշված միջոցառումների իրականացման անհրաժեշտությունից ելնելով առաջարկվում է մշակել վարակիչ հիվանդությունների և վթարների հակազդման համայնքային, մարզային և ազգային ծրագրեր, որոնք կհանդիսանան արտակարգ իրավիճակներում բնակչության պաշտպանության պլանների (ծրագրերի) բաղկացուցիչ մաս:

28) Կարևոր կարողություն է արտակարգ իրավիճակների ժամանակ տուժածներին զանգվածային օգնության ցուցաբերման հնարավորությունների առկայությունը: Տարաբնույթ արտակարգ իրավիճակների համար կազմվում են ծրագրեր (պլաններ)` մարզային մակարդակում ուժեղ երկրաշարժի դեպքում բնակչության պաշտպանության պլաններ, «Հայկական ատոմային էլեկտրակայանի միջուկային և (կամ) ճառագայթային վթարի դեպքում բնակչության պաշտպանության ազգային պլան»` իր բժշկական ապահովման և Առողջապահության նախարարության անձնակազմի պաշտպանության ենթապլանով, ջրամբարների փլուզման դեպքում ջրածածկվող տարածքներից բնակչության տարհանման և պաշտպանության պլաններ` ըստ ջրամբարների, հրդեհապայթունավտանգ, օբյեկտների հնարավոր վթարի դեպքում բնակչության պաշտպանության պլաններ` ըստ օբյեկտների, ինչպես նաև քաղաքացիական պաշտպանության պլաններ, մարզային արտակարգ իրավիճակներում գործելու պլաններ: Վերոհիշյալից պարզ է դառնում, որ ճառագայթային վտանգների դեպքում բնակչությանը զանգվածային օգնության ցուցաբերման հարցերը կանոնակարգված են, սակայն անհրաժեշտություն կա կենսաբանական և վտանգների դեպքում հարցի կանոնակարգման: «Հանրային առողջության ոլորտում արտակարգ իրավիճակների» առանձին ծրագիր առկա չէ, սակայն արտակարգ իրավիճակներում բնակչության պաշտպանության պլաններում, որպես բաղկացուցիչ մաս ներգրավված է նաև բնակչության առողջությանը վերաբերող հարցեր: Նշված պլաններում բոլոր շահագրգիռ նախարարությունները համագործակցում են: Պաշտպանության նախարարության համակարգում յուրաքանչյուր տարածաշրջանի համար կա համապատասխան փոխհամագործակցության աշխատանքային պլան-գրաֆիկ` հաստատված տվյալ կայազորի պետի և տարածքային կառավարման մարմնի ղեկավարի կողմից: Ճգնաժամերի կառավարման ոլորտում կարևոր նշանակություն ունեն տարաբնույթ արտակարգ իրավիճակների, դեպքերի, ճառագայթային, և կենսաբանական վթարների, վարակիչ հիվանդությունների վերաբերյալ բնակչության իրազեկման խնդիրները: Արտակարգ իրավիճակների նախարարության Փրկարար ծառայությունն այդ գործառույթն իրականացնում է Օպերատիվ կառավարման վարչության ճգնաժամային կառավարման կենտրոնի միջոցով` ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի հոկտեմբերի 1-ի «Հայաստանի Հանրապետության տարածքում արտակարգ իրավիճակների առաջացման տեղեկատվության ստացման և ազդարարման կարգը հաստատելու մասին» N 1304-Ն որոշմամբ, որը վերանայվում է, այդ թվում` վարակիչ հիվանդությունների առաջացման դեպքում բնակչության իրազեկման և տեղեկատվության փոխանակման մասով: Ճգնաժամային կառավարման կենտրոնը ժամանակակից նյութատեխնիկական հագեցվածության, շուրջօրյա հերթապահության` Երևանում և մարզերում, շարժական արձագանքման խմբերի առկայության հետևանքով տեղեկատվության արագ հաղորդման և արձագանքման հնարավորություն ունի:

Կանոնների տեսակետից նշված պլանները վերանայման և լրամշակման կարիք ունեն:

29) Նշանակալի կարողություն է նաև վարակիչ հիվանդությունների բռնկումների, և ճառագայթային գործոններով պայմանավորված արտակարգ իրավիճակների ժամանակ բնակչության հետ աշխատանքը, որը ծրագրային ձևով է իրականացվում: Արտակարգ իրավիճակների ոլորտում հանրապետությունում առկա է բնակչության հետ կապի պլան երկրաշարժերի ժամանակ, մշակվել է միջուկային և ճառագայթային վթարների ժամանակ բնակչության իրազեկման պլան, որը ներկայում հաստատման փուլում է: Առկա է նաև «Նաիրիտ գործարան» փակ բաժնետիրական ընկերությունում հնարավոր վթարի դեպքում բնակչության իրազեկման և ազդարարման կարգ: Ոլորտում գործում է «Արտակարգ ալիք» հեռուստահաղորդումը և «Արտակարգ» թերթը: Իրականացվում են նաև ռադիոհաղորդումներ, մշակվում և տպագրվում են հուշաթերթեր, պաստառներ և այլն:

Անհրաժեշտություն կա մշակելու և ներդնելու համայնքային, մարզային և ազգային արտակարգ իրավիճակների ծրագրերում ընդգրկել որպես բաղկացուցիչ մաս վարակիչ հիվանդությունների բռնկումների ժամանակ և հնարավոր վթարների ժամանակ բնակչության իրազեկման և լրատվության ապահովման պլաններ:

30) Արտակարգ իրավիճակների բնագավառում իրականացվում է արտակարգ իրավիճակ առաջացնելու ռիսկի գնահատում` վարակիչ հիվանդությունների առումով ռիսկի գնահատումն իրականացվում է Առողջության և Գյուղատնտեսության նախարարությունների տվյալների հիման վրա, շրջակա միջավայրի աղտոտվածության ռիսկերը` Բնապահպանության նախարարության Էկոմոնիթորինգի կենտրոնի տվյալների: Տվյալները ստացվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թ. հուլիսի 29-ի N 1064 որոշման և շահագրգիռ նախարարությունների հետ համատեղ հրամանների պահանջների համաձայն: Տվյալներ են հաղորդվում նաև զինվորական և դիվանագիտական կառույցներից: Անհրաժեշտության դեպքում տվյալները հասցեագրվում են Առողջապահության և Գյուղատնտեսության նախարարություններ: Հայաստանի փրկարար ծառայության Ճառագայթային, և կենսաբանական մոնիթորինգի խմբերը տարբեր բնույթի ախտահարված և աղտոտված օջախներում նմուշառման, էքսպրես հետազոտությունների և հավաքած նմուշների արագ տեղափոխման հնարավորություններ ունեն: Ելնելով արձագանքման ժամանակակից մոտեցումներից` ոլորտում նյութատեխնիկական հագեցվածության համալրման խնդիր կա:

31) Արտակարգ իրավիճակների պատրաստվածության և արձագանքման կարողությունների ստուգման և գնահատման, ինչպես նաև ուսուցման կարևոր կարողություն են ձևավորում վարժանքները: Վարժանքներին մասնակցել են բոլոր շահագրգիռ կառույցները և միջազգային կազմակերպությունները: Հայաստանի փրկարար ծառայությունը «Միջուկային վթարի մասին օպերատիվ տեղեկացման մասին» կոնվենցիայի դրույթները` վավերացված 22.06.1993 թվականին և «Բնական և տեխնածին բնույթի իրավիճակների մասին տեղեկատվության փոխանակման, դրանց հետևանքների վերացման ժամանակ տեղեկատվական փոխհամագործակցության տուժած բնակչությանը օգնություն ցույց տալու մասին» համաձայնագրի հիման վրա` վավերացված 19.08.2004 թվականին, դրույթներից ելնելով, պարբերաբար անցկացնում է ուսումնավարժանքներ: 2006 թվականին` կազմակերպվել և անցկացվել է շտաբային ուսումնավարժություն «Նաիրիտ Գործարան» փակ բաժնետիրական ընկերությունում վթարի դեպքում բնակչության պաշտպանության կազմակերպումը» թեմայով: Ելնելով ուսումնավարժության արդյունքներից` «Նաիրիտ Գործարան» փակ բաժնետիրական ընկերությանն առաջարկվել է իրականացնել անվտանգության ամրապնդմանն ուղղված մի շարք կազմակերպչական միջոցառումներ:

Հայաստանի Հանրապետության Արմավիրի մարզում անցկացվել է ստուգողական եռաստիճան (երեք մակարդակում) վարժանք` «Հայկական ատոմային էլեկտրակայանի ընդհանուր վթարի հակազդումը» թեմայով: 2007 թվականին կազմակերպվել և անց է կացվել ««Կարեն Դեմիրճյանի անվան մետրոպոլիտեն» փակ բաժնետիրական ընկերությունում վտանգավոր նյութերի կիրառման ահաբեկչական գործողությունների հակազդում» թեմայով շտաբային ուսումնավարժություն: 2008 թվականի ապրիլի 19-ին անց է կացվել Հայաստան-ՆԱՏՕ «Անհատական գործընկերության գործողությունների ծրագրի» շրջանակներում »»Նաիրիտ Գործարան» փակ բաժնետիրական ընկերությունում վթարի դեպքում ճգնաժամային կառավարում» թեմայով շտաբային ուսումնավարժությունը: Հուլիսի 14-ից 18-ը Երևան քաղաքում անց է կացվել Հայաստան-ՆԱՏՕ Քաղաքացիական, ռազմական աղետների պատրաստվածության (ՍՄԵՊ) ծրագրի շրջանակներում «Հայաստանի փրկարար ծառայության ճգնաժամային կառավարման կենտրոնի և Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների պետական հանձնաժողովի գործողությունները ՀԱԷԿ-ի արտանախագծային վթարի պայմաններում» թեմայով «ԱՏՈՄ-2008» շտաբային վարժանքը: Նոյեմբերի 14-ին անց է կացվել «Հայկական ատոմային էլեկտրակայանի ընդհանուր վթարի հակազդումը» թեմայով հետազոտական վարժանք: Նոյեմբերի 20-ին ԱՄՆ Պաշտպանության դեպարտամենտի Վտանգի նվազեցման գործակալության հետ համատեղ անցկացվել է «Սիբիրախտի կասկածվող դեպքի բռնկում գյուղական համայնքում» թեմայով հետազոտական վարժանքը: Դեկտեմբերի 17-ից 18-ը «Հայկական ատոմային էլեկտրակայանի միջուկային և (կամ) ճառագայթային վթարների դեպքում բնակչության պաշտպանության ազգային պլան»-ում ընդգրկված կառավարման մարմինների օպերատիվ խմբերի ներգրավմամբ անցկացվել է «Հայկական ատոմային էլեկտրակայանի ընդհանուր վթարի հակազդումը» թեմայով ստուգողական վարժանքը: Վարժանքին դիտորդական առաքելությամբ մասնակցել են ԱԷՄԳ-ի, Եվրահանձնաժողովի, ԱՄՆ և ՈՒկրաինայի միջուկային անվտանգության գործակալության մասնագետները:

2008 թվականի հուլիսի 21-23 Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների Կանզասի նահանգային համալսարանը, Կանզասի ազգային գվարդիայի, Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների Պետդեպարտամենտի և Փրկարար ծառայության համատեղ կազմակերպել և անց են կացրել «Գյուղատնտեսության կենսաբանական վտանգների դեմ պայքարի ժամանակակից ուղիները» շտաբային վարժանք: Կանոնների տեսակետից անհրաժեշտություն կա կազմակերպելու և իրականացնելու բազմոլորտ վարժանք:

2009 թվականին Հայաստանի Փրկարար ծառայության անձնակազմը մասնակցել է ԱՄՆ ՊԴ վտանգների նվազեցման գործակալության կողմից մայիսի 11-15-ը Շիրակի մարզում կազմակերպված «Սահմանային գոտում առնչվող միջադեպ և նրա արձագանքումը» թեմայով ուսումնավարժությունը:

32) «Հանրային առողջության ոլորտում արտակարգ իրավիճակների» ժամանակ լրացուցիչ ծախսերի փակման համար միջոցների տրամադրման հարցը կարևոր է արձագանքման տեսակետից: Միջոցներ ներկայում տրամադրվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության պահուստային ֆոնդից: Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզում ձևավորվել է արտակարգ իրավիճակների ծագման դեպքում մարզային ֆոնդ: Բոլոր շահագրգիռ կառույցներն արտակարգ իրավիճակների առումով ռեսուրսների ղեկավարման համապատասխան գործընթացներ են իրականացնում` Տարածքային կառավարման նախարարության համակարգմամբ: Բժշկական նշանակության իրերի և կարևոր դեղամիջոցների պաշարները գտնվում են Փրկարար ծառայության պատասխանատվության տակ` Առողջապահության նախարարության կողմից տրամադրվող տեխնիկական խորհրդատվությամբ. ընդհանուր առմամբ առկա է 842 անվանում: Առողջապահության նախարարությունը տնօրինում է վարակիչ հիվանդությունների համաճարակների պատրաստվածության համար առկա պաշարները: Բոլոր հիվանդանոցները արտակարգ իրավիճակի դեպքում պետք է պահպանեն անհետաձգելի բուժօգնության պաշարները: Համապատասխան ազգային ծրագիրը թույլ է տալիս դեղեր վերցնել մասնավոր դեղատներից արտակարգ իրավիճակի ժամանակ` ավելի ուշ կառավարության կողմից տրամադրվող փոխհատուցման պայմանով: Սակայն ոլորտը հետագա կանոնակարգման կարիք ունի:

33) Արտակարգ իրավիճակների նախարարությունում արագ արձագանքման կարողությունները բավարար մակարդակի վրա են. գործում են փրկարար խմբեր, ինչպես նաև մարդկանց և կենդանիների զանգվածային հիվանդացման ժամանակ ռադիացիոն, և կենսաբանական մոնիթորինգի ջոկատ, որոնք ունեն հստակ գործառույթներ: Խմբերը տնօրինում են ռադիոկապի և անհատական պաշտպանության միջոցների, ինչպես նաև ավտոտրանսպորտի:

Հայաստանի փրկարար ծառայությունն ունի սեփական փրկարար թիմերը: Խորհրդային ժամանակաշրջանում նրանք ուսուցում են ստացել Հայաստանից դուրս` Սովետական Միության այլ երկրներում: Այժմ կրթվում են «Ճգնաժամերի կառավարման պետական ակադեմիա»-ում:

Առողջապահության նախարարությունը հնարավորություն ունի մոբիլիզացնել 324 անհետաձգելի բժշկական թիմ` ճգնաժամին հակազդելու նպատակով: Յուրաքանչյուր թիմ բաղկացած է 25 անձանցից, որոնցից 10-ը բժիշկ են:

Երևանի Շտապօգնության ծառայությունը գործում է Երևանի քաղաքապետարանի ներքո: Այն ունի 38 բժշկական թիմ, որոնք աշխատում են ամեն օր 12 պահեստային թիմով: Երևանի Շտապօգնության ծառայությունը կարող է մոբիլիզացնել 200 անձնակազմ կամ 50 բժշկական թիմ` յուրաքանչյուրը չորս անդամով, ցանկացած պահին: Հայաստանում չկա օդային ծառայություն, սակայն պայմանագիր է կնքվել օդանավակայանի տնօրինության հետ` անհրաժեշտության դեպքում նրանց ծառայություններից օգտվելու նպատակով:

Հասարակության հետ կապը հաստատվում է «103» հեռախոսահամարով, նրանք նաև տրամադրում են 24/7 անհետաձգելի օգնության ծառայություն: Քաղաքում գործում են 7 ենթակայան, որոնք թույլ են տալիս արձագանքման 12-15 րոպե միջին ժամանակ ապահովել:

Մարզերում գործում են առանձին շտապօգնության ծառայություններ, որոնց մեխանիկորեն ուղղվում են բոլոր ֆիքսված ցանցի զանգերը: Երևանի Շտապօգնության ծառայությունը 24 ժամյա հերթափոխի ընթացքում ստանում է 400-450 հեռախոսազանգ (13-14 զանգ յուրաքանչյուր բժշկական թիմի համար): Մեկ տարվա մեջ ստացվում են մոտավորապես 150,000 զանգ, որոնցից 19,000-ը պահանջում են հոսպիտալացում: 2006 թ.-ին զանգերի 30%-ը սիրտանոթային պրոֆիլի են, 20%-ը` նյարդաբանական, 7%-ը` վարակներ, 6%-ը` վիրաբուժական, 1%-ը` մանկաբարձական (գինեկոլոգիական), 4%-ը` վնասվածքաբանական:

Շտապ օգնության ծառայությունն ունի աղետներին վերաբերող երկու պլան` 1) քաղաքացիական արտակարգ իրավիճակների դեպքում գործողությունների պլան խաղաղ ժամանակներում և 2) պատերազմի ժամանակ իրականացվող գործողություններ:

Երևանի շտապօգնության ծառայությունն ունի վառելիքի պաշարներ (4,000 լ) և 12 բժշկական տուփ (թարմացվում են տարին երկու անգամ): Նրանցից յուրաքանչյուրը պարունակում է 10 հիվանդին շտապ օգնություն ցույց տալու համար անհրաժեշտ ամեն ինչ, այդ թվում հակազդումն իրականացնողի համար անձնական պաշտպանության միջոցներ, ներառյալ պաշտպանության կոստյումներ: Նրանք տնօրինում են ճառագայթային-ատոմային պատահարների ժամանակ փորձագետների հաստիքային ցուցակը:

34) Արտակարգ իրավիճակների արագ բացահայտման համար օգտագործվում են բոլոր պաշտոնական և ոչ պաշտոնական աղբյուրները: Բնակչությունը կարող է ահազանգել «101» և 52-96-90 հերթապահ հեռախոսահամարներով: Մարզերում ևս գործում է շուրջօրյա հերթապահություն:

35) Արտակարգ իրավիճակների ոլորտում աշխատելու համար առկա է կադրային ռեսուրսների պակաս, մասնավորապես` կենսաբանական և վտանգների դիմակայման բնագավառում: Արտակարգ իրավիճակների նախարարության մարզային կառույցներն ապահովված չեն բավարար կադրային ներուժով: Ճգնաժամերի կառավարման պետական ակադեմիան հանդիսանում է Փրկարար ծառայության կրթական մարմինը, որը մասնագիտական ուսուցում է տրամադրում հրշեջներին և փրկարարներին (Փրկարար ծառայության փրկարար թիմերի անդամներին): Ճգնաժամերի կառավարմանը վերաբերող իրական թեմաների ուսումնական ծրագրի բովանդակությունը, ծավալը և որակը հայտնի չեն: Առողջությանը վերաբերող նրանց ուսումնական ծրագիրը կենտրոնացված է հրշեջներին և փրկարարներին առաջին օգնություն ցույց տալու հմտությունների տրամադրման վրա: Միաժամանակ ոլորտում ընդգրկված կադրերը ժամանակակից վերապատրաստման կարիք ունեն:

Առողջապահության ոլորտում առկա է արտակարգ իրավիճակների հետ կապված կադրերի պատրաստման մեխանիզմ, մասնավորապես` բազային կրթության մակարդակում և հետդիպլոմային կրթության մակարդակում: Առողջապահության ազգային ինստիտուտում գործում է Արտակարգ իրավիճակների (աղետների, դժբախտ պատահարների) բժշկական ամբիոն, որը ճգնաժամերի պատրաստվածության և հակազդման համար տրամադրում է հետդիպլոմային մակարդակի կրթություն: Առողջապահության ազգային ինստիտուտը տրամադրում է Աղետների բժշկության երկու տեսակի դասընթաց` մեկ շաբաթյա հիմնական դասընթաց, որը պարտադիր է բոլոր մասնագիտացող խմբերի և միջին գիտական աստիճան ունեցող բուժաշխատողների համար (բուժքույրեր, բուժակներ, լաբորանտներ), և հինգ շաբաթյա որակավորման բարձրացման դասընթաց` նախատեսված հատուկ մասնակիցների և ոչ միայն բժիշկների համար: Նշված ծրագրերը Կանոնների տեսակետից վերանայման և համապատասխանեցման անհրաժեշտություն ունեն:

36) Արտակարգ իրավիճակների նախարարության համակարգում գործում է արդյունավետ հետադարձ կապի մեխանիզմ` այլ նախարարությունների և մարզային կառույցների հետ: Հետադարձ կապն իրականացվում է արտակարգ իրավիճակների ժամանակ` ամենօրյա, առօրյայում` շաբաթական և ամսական` հաշվետվությունների և քննարկումների միջոցով: Հարկ է հետադարձ կապի մեխանիզմները համապատասխանեցնել Կանոնների պահանջներին:

 

VII. ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐ

 

1) Կենսաբանական, և ճառագայթային անվտանգության ոլորտում միջգերատեսչական անբավարար համագործակցություն

2) Համաճարակային ներուժով վարակիչ հիվանդությունների արձանագրում

3) Հիվանդությունների բնական օջախների առկայություն

4) Նոր հիվանդություններ ի հայտ գալը, մասնավորապես` համաճարակային և պանդեմիկ ներուժով վարակների

5) Պետական սահմանի անցումային կետերում կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային վտանգներին դիմակայելու գործողությունների ոչ լիարժեք կանոնակարգում և անբավարար կարողություններ

6) Միջազգային օդանավակայանի կողմից Միջազգային առողջապահական կանոնների պահանջների կատարման ապահովման կարողությունների ձևավորման անհրաժեշտություն

7) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության` Կանոնների տեսակետից վերանայման և համապատասխանեցման անհրաժեշտություն

8) Ինտեգրված կամ համազգային համաճարակաբանական հսկողության համակարգի բացակայություն, ինչի հետևանքով չի իրականացվում կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային գործոնների վերաբերյալ ոլորտում ընդգրկված մարմինների տնօրինած տեղեկատվության Ազգային համակարգող մարմնում մեկտեղման հիման վրա համալիր միջոցառումների կազմակերպում և իրականացում

9) Լաբորատոր համակարգված ցանցի բացակայություն, ներառյալ` ռեֆերենս լաբորատորիաների

10) Վարակի հսկողության և կենսաանվտանգության ոլորտում կանոնակարգման անհրաժեշտություն

11) «Հանրային առողջության բնագավառում արտակարգ իրավիճակի» դեպքում վերջինիս դիմակայման միջգերատեսչական և միջոլորտային համագործակցության ապահովման անհրաժեշտություն

12) Կանոնների Հավելված 1-ով ամրագրված ոչ բոլոր հատուկ հիվանդությունների ախտորոշման և բուժման կարողությունների առկայություն

13) Կանոնների տեսակետից կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային վտանգավոր նյութերի տեղափոխման հարցերը կանոնակարգող նորմատիվ-իրավական ակտերի լրամշակման և համալրման անհրաժեշտություն

14) Կենսաբանական, ազդակներով հարուցված արտակարգ իրավիճակների ժամանակ գործողությունների ծրագրի բացակայություն և այլն:

15) Շրջակա միջավայրի պաշտպանության մասին շրջանակային օրենքի բացակայություն

16) Քիմիական նյութերի մասին օրենքի բացակայություն

17) Քիմիական նյութերի կառավարման համար անհրաժեշտ մեխանիզմներ սահմանող ենթաօրենսդրական ակտերի բացակայություն (այդ թվում` նյութերի ազգային ռեգիստրների ու կադաստրների կազմման ու վարման գործընթացները կանոնակարգող):

18) Նոր ստացիոնար ռենտգեն-ախտորոշիչ սարքերի սակավություն, ներկրվող ռենտգեն-ախտորոշիչ սարքերի թվային փոխակերպիչի բացակայություն

19) Բնակչության առանձին խմբերի, նախազինակոչիկային և զինակոչիկային տարիքի տղաների կրծքավանդակի ռենտգենագրաֆիայի նպատակով (տուբերկուլյոզի կանխարգելման համար) սկանավորող սարքերի բացակայություն

20) Բնակեցման գոտում շինարարության համար նախատեսված տարածքներում ռադոնի առկայության գնահատման հետազոտության, հետևաբար նաև նախագծերի` ռադոնի նկատմամբ հետազոտության բացակայություն

21) Ժամանակակից պահանջներին համապատասխանող ռադիոմետրիկ, սպեկտրոմետրիկ և դոզիմետրիկ չափումների հավաստագրված կենտրոնացված լաբորատորիայի բացակայություն

22) Ժամանակակից պահանջներին համապատասխանող ռադիոմետրիկ, սպեկտրոմետրիկ և դոզիմետրիկ սարքերի կարգաբերման երկրորդական էտալոնների լաբորատորիայի բացակայություն

23) Միջուկային և ճառագայթային վթարների, ճառագայթային միջադեպերի դեպքում հակազդման գործողություններում ներգրավված վթարային անձնակազմի ոչ բավարար պատրաստվածություն

24) Հայաստանի Հանրապետությունում ռադիոպրոտեկտորների անբավարար քանակություն

25) Հայաստանի Հանրապետության և հարակից պետությունների միջև միջուկային և ճառագայթային վթարների դեպքում օպերատիվ ահազանգման մասին համաձայնագրերի բացակայություն

26) Ճառագայթային սպառնալիքների և ճառագայթային միջադեպերի դեպքում վարվեցողության կանոնների մասին բնակչության իրազեկման անբավարար իրականացում:

 

VIII. ՆՊԱՏԱԿ

 

Սույն ռազմավարության նպատակը Միջազգային առողջապահական կանոնների` Հայաստանի Հանրապետությունում ներդրման ապահովումն է:

Այդ նպատակին հասնելու համար Հայաստանի Հանրապետությունում Միջազգային առողջապահական կանոնների ներդրման ռազմավարությունը կապահովի.

1) Կձևավորվեն վարակիչ հիվանդությունների հսկողության` Կանոնների պահանջներին համապատասխան կարողություններ

2) Կձևավորվեն վտանգների հսկողության Կանոնների պահանջներին համապատասխան կարողություններ

3) Կձևավորվեն ճառագայթային վտանգների հսկողության Կանոնների պահանջներին համապատասխան կարողություններ

4) Կձևավորվեն օդանավակայանների, պետական սահմանի ցամաքային անցումային կետերի` կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային վտանգների դիմակայման Կանոնների պահանջներին համապատասխան կարողություններ

5) Կձևավորվեն կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային վտանգների հետևանքով առաջացած արտակարգ իրավիճակների դիմակայման Կանոնների պահանջներին համապատասխան կարողություններ

6) Կձևավորվեն կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային ազդակների լաբորատոր հսկողության համակարգի մշակման հիմքերը:

7) Նշանակալիորեն կմեծանան վարակիչ հիվանդությունների, քիմիական և ճառագայթային վթարների բացահայտման և արձագանքման հմտությունները` Կանոնների պահանջներին համապատասխան:

8) Կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային անվտանգության ոլորտների գործունեությունը կհամապատասխանեցվի Կանոնների պահանջներին:

9) Գործող ցուցանիշային համակարգը համեմատելի կլինի միջազգային ցուցանիշներին:

10) Պետական սահմանի անցումային կետերում իրականացվող կանխարգելիչ միջոցառումները կհամապատասխանեցվեն միջազգային պահանջներին:

11) Կապահովվի կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային անվտանգության ոլորտում առկա մի շարք հիմնախնդիրների լուծումը` Կանոնների պահանջներին համապատասխան:

 

IX. ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

i

Ռազմավարական ուղղություն 1. Միջազգային առողջապահական կանոնների ներդրման միջգերատեսչական կառավարում և հասարակական մասնակցություն

 

Նպատակ 1. Պետական, տեղական ինքնակառավարման մարմինների և քաղաքացիական հասարակության աջակցությունը Միջազգային առողջապահական կանոնների ներդրման գործընթացին

 

Ռազմավարություններ

1) Պետական մարմինների կողմից Միջազգային առողջապահական կանոնների ներդրման կարևորում

2) Միջազգային առողջապահական կանոնների տեսակետից Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության վերանայում և Կանոններին համապատասխանեցում:

3) Տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից Միջազգային առողջապահական կանոնների ներդրման կարևորում

4) Քաղաքացիական հասարակության և հասարակական կազմակերպությունների իրազեկում Միջազգային առողջապահական կանոնների վերաբերյալ և դրանց կողմից Կանոնների ներդրման կարևորում

5) Միջազգային առողջապահական կանոնների հարցերով համագործակցություն հասարակական կազմակերպությունների և քաղաքացիական հասարակության հետ

 

Ռազմավարական ուղղություն 2. Կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային ազդակներով պայմանավորված դեպքերի վաղ հայտնաբերման և արձագանքման կարողությունների զարգացում և կատարելագործում

 

Նպատակ 1. Կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային ազդակներով պայմանավորված դեպքերի վաղ բացահայտման և արձագանքման` Միջազգային առողջապահական կանոնների պահանջներից բխող կարողությունների ապահովում:

 

Ռազմավարություններ

1) Կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային գործոններով պայմանավորված դեպքերի վաղ հայտնաբերման Միջազգային առողջապահական կանոնների համապատասխան կարողությունների ձևավորում:

2) Ընդհանուր լաբորատոր ցանցի զարգացում

3) Պահուստային պաշարների շարունակական ապահովում

4) Կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային գործոններով պայմանավորված դեպքերի արձագանքման` Միջազգային առողջապահական կանոնների համապատասխան կարողությունների ձևավորում:

5) Կանոնների հարցերով Ազգային համակարգող մարմնի կողմից կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային գործոններով պայմանավորված դեպքերի մասին տեղեկատվության ինտեգրում:

6) Միջազգային առողջապահական կանոնների պահանջների վերաբերյալ ուսուցում, կադրերի պատրաստում

 

Ռազմավարական ուղղություն 3. Վարակիչ հիվանդությունների վտանգի հսկողության կարողությունների զարգացում

 

Նպատակ 1. Վարակիչ հիվանդությունների վտանգի հսկողության կարողությունների ապահովում

 

Ռազմավարություններ

1) Վարակիչ հիվանդությունների կանխարգելման և դրանց դեմ պայքարի կարողությունների զարգացում

2) Վարակիչ հիվանդությունների ինտեգրացված համաճարակաբանական հսկողության համակարգի ձևավորում

3) Հայաստանի Հանրապետությունում վարակիչ հիվանդությունների ներբերման կանխարգելման կարողությունների զարգացում

 

Ռազմավարական ուղղություն 4. Միջազգային առողջապահական կանոնների հարցերով միջազգային, միջոլորտային և հասարակական կազմակերպությունների հետ համագործակցության մեխանիզմների ներդրում

 

Նպատակ 1. Միջազգային առողջապահական կանոնների հարցերով միջազգային, միջոլորտային և հասարակական կազմակերպությունների հետ համագործակցության ապահովում

 

Ռազմավարություններ

1) Միջազգային առողջապահական կանոնների հարցերով Միջազգային համագործակցության ապահովում

2) Միջազգային առողջապահական կանոնների հարցերով միջոլորտային համագործակցության ապահովում

 

Ռազմավարական ուղղություն 5. Համաճարակների պատրաստվածության կարողությունների զարգացում` Միջազգային առողջապահական կանոնների պահանջների տեսակետից

 

Նպատակ 1. Միջազգային առողջապահական կանոնների պահանջներին համապատասխան համաճարակների պատրաստվածության ապահովում

 

Ռազմավարություններ

1) Համաճարակների պատրաստվածության պլանավորում և ծրագրի զարգացում

2) Համաճարակների վարման կարողությունների զարգացում

 

Ռազմավարական ուղղություն 6. Սահմանային անցումային կետերում կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային վտանգների դիմակայման կարողությունների զարգացում

 

Նպատակ 1. Սահմանային անցումային կետերում կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային վտանգների դիմակայման ապահովում

 

Ռազմավարություններ

1) Օդանավակայանների և ցամաքային անցակետի (անցակետերի) նշանակում և կենսաբանական, քիմիական և ճառագայթային վտանգների դիմակայման ներուժի զարգացում

2) Ազգային համակարգող մարմնի և նշանակված անցակետերի համագործակցության մեխանիզմների ստեղծում և զարգացում

3) Նշանակված անցակետերում Միջազգային առողջապահական կանոնների պահանջների կատարման կարողությունների զարգացում

 

Ռազմավարական ուղղություն 7. Քիմիական, կենսաբանական և ճառագայթային ազդակներով հարուցված արտակարգ իրավիճակների ժամանակ հսկողության կարողությունների զարգացում

 

Նպատակ 1. Քիմիական, կենսաբանական և ճառագայթային ազդակներով հարուցված արտակարգ իրավիճակների ժամանակ հսկողության կարողությունների ապահովում Կանոնների պահանջներին համապատասխան

 

Ռազմավարություն

1) Կենսաբանական և քիմիական վտանգների ժամանակ հանրային առողջության ոլորտում արտակարգ իրավիճակների ժամանակ գործողությունների պլանավորում

 

Հավելված N 2

i

ՀՀ կառավարության

2009 թ. հոկտեմբերի 22-ի նիստի

N 44 արձանագրային որոշման

 

i

ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀԱԿԱՆ (ԲԺՇԿԱՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ) ԿԱՆՈՆՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ

 

._____________________________________________________________________.

|N |        Միջոցառում             |Պատասխանատու կատարող    |Ժամանակա-|

|  |                               |                        | ցույց   |

|_____________________________________________________________________|

|Ռազմավարական ուղղություն 1. Միջազգային առողջապահական կանոնների       |

|ներդրման միջգերատեսչական կառավարում և  հասարակական մասնակցություն    |

|_____________________________________________________________________|

|Նպատակ 1. Պետական տեղական ինքնակառավարման մարմինների և  քաղաքացիական |

|հասարակության աջակցությունը Միջազգային առողջապահական կանոնների       |

|ներդրման գործընթացին                                                 |

|_____________________________________________________________________|

|1) Պետական մարմինների կողմից Միջազգային առողջապահական կանոնների      |

|ներդրման կարևորում                                                   |

|_____________________________________________________________________|

|1.|Կազմակերպել և  իրականացնել     |Հայաստանի Հանրապետության|2010     |

|  |Միջազգային առողջապահական       |առողջապահության         |թվական   |

|  |կանոնների ներդրմանը նվիրված    |նախարարություն          |         |

|  |ազգային բազմոլորտ աշխատաժողով` |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |շահագրգիռ բոլոր կառույցների,   |արտակարգ իրավիճակների   |         |

|  |միջազգային կազմակերպությունների|նախարարություն          |         |

|  |մասնակցությամբ                 |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |գյուղատնտեսության       |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |էներգետիկայի և  բնական  |         |

|  |                               |պաշարների նախարարություն|         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տրանսպորտի և  կապի      |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |էկոնոմիկայի             |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |պաշտպանության           |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ֆինանսների              |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |բնապահպանության         |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |ազգային անվտանգության   |         |

|  |                               |ծառայություն            |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ոստիկանություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |քաղաքացիական ավիացիայի  |         |

|  |                               |գլխավոր վարչություն     |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |միջուկային անվտանգության|         |

|  |                               |կարգավորման պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տարածքային կառավարման   |         |

|  |                               |նախարարության ջրային    |         |

|  |                               |տնտեսության պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |պետական եկամուտների     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|__|_______________________________|________________________|_________|

|2.|Մշակել «Միջազգային             |Հայաստանի Հանրապետության|2010     |

|  |առողջապահական կանոնների        |առողջապահության         |թվական   |

|  |կիրառման հարցերով մշտական      |նախարարություն          |         |

|  |գործող միջգերատեսչական         |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |հանձնաժողով ձևավորելու,        |արտակարգ իրավիճակների   |         |

|  |հանձնաժողովի գործունեության և  |նախարարություն          |         |

|  |Միջազգային առողջապահական       |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |կանոնների հարցերով ազգային     |գյուղատնտեսության       |         |

|  |համակարգող մարմնի հետ          |նախարարություն          |         |

|  |փոխգործակցության կարգը         |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |հաստատելու մասին» ՀՀ վարչապետի |էներգետիկայի և  բնական  |         |

|  |որոշման նախագիծ                |պաշարների նախարարություն|         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տրանսպորտի և  կապի      |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |էկոնոմիկայի             |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |պաշտպանության           |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ֆինանսների              |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |բնապահպանության         |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կրթության և  գիտության  |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |ազգային անվտանգության   |         |

|  |                               |ծառայություն            |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ոստիկանություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |քաղաքացիական ավիացիայի  |         |

|  |                               |գլխավոր վարչություն     |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |միջուկային անվտանգության|         |

|  |                               |կարգավորման պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տարածքային կառավարման   |         |

|  |                               |նախարարության ջրային    |         |

|  |                               |տնտեսության պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |պետական եկամուտների     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |Ազգային ժողովի          |         |

|  |                               |առողջապահության,        |         |

|  |                               |մայրության և  մանկության|         |

|  |                               |հարցերի մշտական         |         |

|  |                               |հանձնաժողով             |         |

|  |                               |(համաձայնությամբ)       |         |

|__|_______________________________|________________________|_________|

|3.|«Ազգային համակարգող մարմնին կից|Հայաստանի Հանրապետության|2010     |

|  |կենսաբանական, քիմիական և       |առողջապահության         |թվական   |

|  |ճառագայթային անվտանգության     |նախարարություն          |         |

|  |հարցերով գիտա-մասնագիտական     |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |խորհուրդ ձևավորելու  և         |արտակարգ իրավիճակների   |         |

|  |լիազորությունները սահմանելու   |նախարարություն          |         |

|  |մասին» Հայաստանի               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |Հանրապետության վարչապետի       |գյուղատնտեսության       |         |

|  |որոշման նախագիծ                |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |էկոնոմիկայի             |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |բնապահպանության         |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |ազգային անվտանգության   |         |

|  |                               |ծառայություն            |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ոստիկանություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |քաղաքացիական ավիացիայի  |         |

|  |                               |գլխավոր վարչություն     |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |միջուկային անվտանգության|         |

|  |                               |կարգավորման պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տարածքային կառավարման   |         |

|  |                               |նախարարության ջրային    |         |

|  |                               |տնտեսության պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |պետական եկամուտների     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|_____________________________________________________________________|

|2) Միջազգային առողջապահական կանոնների տեսակետից Հայաստանի            |

|Հանրապետության օրենսդրության վերանայում և  Կանոններին                |

|համապատասխանեցում                                                    |

|_____________________________________________________________________|

|1.|Միջազգային առողջապահական       |Հայաստանի Հանրապետության|2009-2012|

|  |կանոնների տեսակետից գործող     |առողջապահության         |թվականներ|

|  |օրենսդրության վերանայում և     |նախարարություն          |         |

|  |համապատասխանեցում              |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |արտակարգ իրավիճակների   |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |գյուղատնտեսության       |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |էներգետիկայի և  բնական  |         |

|  |                               |պաշարների նախարարություն|         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տրանսպորտի և  կապի      |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |էկոնոմիկայի             |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |պաշտպանության           |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ֆինանսների              |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |բնապահպանության         |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |ազգային անվտանգության   |         |

|  |                               |ծառայություն            |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ոստիկանություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |քաղաքացիական ավիացիայի  |         |

|  |                               |գլխավոր վարչություն     |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |միջուկային անվտանգության|         |

|  |                               |կարգավորման պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տարածքային կառավարման   |         |

|  |                               |նախարարության ջրային    |         |

|  |                               |տնտեսության պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |պետական եկամուտների     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |Ազգային ժողովի          |         |

|  |                               |առողջապահության,        |         |

|  |                               |մայրության և  մանկության|         |

|  |                               |հարցերի մշտական         |         |

|  |                               |հանձնաժողով             |         |

|  |                               |(համաձայնությամբ)       |         |

|__|_______________________________|________________________|_________|

|2.|Իրականացնել Կանոնների տեսակետից|Հայաստանի Հանրապետության|Պարբերա- |

|  |նորմատիվ-իրավական ակտերի       |առողջապահության         |բար      |

|  |պարբերական գնահատում և         |նախարարություն          |         |

|  |վերանայում                     |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |արտակարգ իրավիճակների   |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |գյուղատնտեսության       |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |բնապահպանության         |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |քաղաքացիական ավիացիայի  |         |

|  |                               |գլխավոր վարչություն     |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |միջուկային անվտանգության|         |

|  |                               |կարգավորման պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|__|_______________________________|________________________|_________|

|3.|«Միջազգային առողջապահական      |Հայաստանի Հանրապետության|2012     |

|  |կանոնների տեսակետից առանձին    |առողջապահության         |թվական   |

|  |ոլորտների իրավասությունները    |նախարարություն          |         |

|  |սահմանելու մասին»              |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |Հայաստանի Հանրապետության       |արտակարգ իրավիճակների   |         |

|  |կառավարության որոշման նախագիծ  |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |գյուղատնտեսության       |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |էներգետիկայի և  բնական  |         |

|  |                               |պաշարների նախարարություն|         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տրանսպորտի և  կապի      |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |էկոնոմիկայի             |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |պաշտպանության           |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ֆինանսների              |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |ազգային անվտանգության   |         |

|  |                               |ծառայություն            |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |ոստիկանություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |բնապահպանության         |         |

|  |                               |նախարարություն          |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |քաղաքացիական ավիացիայի  |         |

|  |                               |գլխավոր վարչություն     |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |միջուկային անվտանգության|         |

|  |                               |կարգավորման պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |տարածքային կառավարման   |         |

|  |                               |նախարարության ջրային    |         |

|  |                               |տնտեսության պետական     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|  |                               |Հայաստանի Հանրապետության|         |

|  |                               |կառավարությանն առընթեր  |         |

|  |                               |պետական եկամուտների     |         |

|  |                               |կոմիտե                  |         |

|_____________________________________________________________________|

|3) Տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից Միջազգային առողջապահական|

|կանոնների ներդրման կարևորում                                         |

|_____________________________________________________________________|

|1.|Մարզային մակարդակում ներդրման  |Հայաստանի Հանրապետության|2010     |

|  |նպատակով Միջազգային            |առողջապահության         |թվական   |

|  |առողջապահական կանոնների        |նախարարություն          |         |

|  |ներդրման ծրագրի օրինակելի ձևի  |Տարածքային կառավարման   |         |

|  |մշակում և  ներդրում            |մարմիններ               |         |

|_____________________________________________________________________|

 

(ծրագիրը փոփ. 13.01.11 թիվ 1, 01.03.12 թիվ 8 արձանագրային որոշումներ)

----------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
22.10.2009
N 44
Արձանագրային որոշում