Սեղմել Esc փակելու համար:
«ՀՀ-ՈՒՄ ԽԱՂԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԿԱՐԳԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ՀՀ-ՈՒՄ ԽԱՂԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

1 ապրիլի 2010 թվականի N 12

 

17. «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԽԱՂԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՆ ԵՎ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԽԱՂԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՑ ԲԽՈՂ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԽԱՂԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Եզրահանգումներ և առաջարկություններ

 

Դիտարկելով միջազգային պրակտիկայում խաղային գործի համակարգերը` կարող ենք եզրակացնել, որ գրեթե բոլոր երկրներում բնագավառում գործունեություն իրականացնելու համար անհրաժեշտ է լիցենզիա: Լիցենզավորման հիմնական նպատակն է ոլորտը դարձնել վերահսկելի և թափանցիկ, ինչը թույլ կտա պաշտպանել հասարակության անդամների իրավունքները և ազատությունները: Ոլորտում վերահսկողությունը հնարավորություն է ընձեռում պետական իրավասու մարմիններին կանխել ֆինանսական, տնտեսական և այլ հանցագործությունները` սահմանելով խաղային գործի կազմակերպիչների համար պարտականություններ և դրանց խախտման համար կիրառելով պատասխանատվության միջոցներ: Կանխիչ միջոցառումների մեջ է մտնում նաև պայքարն այնպիսի ռիսկային հանցագործությունների դեմ, ինչպիսիք են փողերի լվացումը և ահաբեկչության ֆինանսավորումը, ինչպես նաև` պայքարը ստվերային տնտեսության դեմ:

Խաղային գործի լիցենզավորման նպատակն է նաև պաշտպանել հասարակության խոցելի խմբերի, հատկապես` երեխաների և անչափահասների իրավունքները, ստեղծել նպաստավոր պայմաններ, որոնց դեպքում վերջիններիս մասնակցությունը մոլեխաղերին կբացառվի կամ առնվազն կհասցվի նվազագույնի:

 

ՀՀ-ում խաղային գործի բնագավառի զարգացման առաջարկություններ.

 

Առաջարկություն 1. Ներկայումս ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված չեն խաղատների կամ շահումով խաղերի կազմակերպման գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունների հիմնադիրների, ղեկավար և կարևոր պաշտոններ զբաղեցնող անձանց նկատմամբ պայմաններ և պահանջներ: Միջազգային փորձի ուսումնասիրության և փողերի լվացման ու ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին ՖԱՏՖ-ի 40+9 ստանդարտների պահպանման տեսանկյունից ելնելով` անհրաժեշտ է սահմանել պայմաններ և պահանջներ կազմակերպությունների հիմնադիրների, ղեկավար և կարևոր պաշտոններ զբաղեցնող անձանց նկատմամբ, ինչպես նաև անհրաժեշտ է ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանել, որ մինչև հիմնադիրների կազմում փոփոխություն կատարելը կամ վերը նշված անձանց պաշտոնների նշանակում կատարելը, անհրաժեշտ է այդ հարցերը համաձայնեցնել լիազոր մարմնի հետ:

 

Առաջարկություն 2. ՀՀ խաղային գործի բնագավառի պատմությունը ցույց է տալիս, որ մեծ թվով կազմակերպություններ զրկվում են գործունեություն իրականացնելու լիցենզիայից` պետության հանդեպ պարտավորությունների առկայության պատճառով: Այդ կազմակերպությունները սնանկ են ճանաչվում, իսկ պետության հանդեպ եղած պարտավորությունները չեն գանձվում: Հաշվի առնելով միջազգային փորձը և ՀՀ-ում առկա իրավիճակը` անհրաժեշտ է ՀՀ օրենսդրությամբ բնագավառում գործունեություն իրականացնող անձանց համար սահմանել կանոնակարգեր, որոնց համաձայն` կազմակերպությունը պետք է ապահովված լինի դրամական միջոցներով կամ բարձր իրացվելի ակտիվներով, ինչը կհանդիսանա լավագույն միջոցներից մեկը պետության հանդեպ պարտավորությունների չվճարման ռիսկերը նվազեցնելու տեսանկյունից: ՀՀ օրենսդրությամբ անհրաժեշտ է սահմանել նաև շահումով խաղերի շահումների տրամադրման պահուստային ֆոնդերի կիրառումը: Միջազգային փորձի ուսումնասիրությամբ ակնհայտ է դառնում, որ այս մոտեցումը կիրառվում է անձանց իրավունքների պաշտպանության տեսանկյունից, որը հնարավորություն է տալիս խաղացողի առաջին իսկ պահանջի դեպքում վճարել շահումը (կախված շահման չափից` ըստ օրենսդրությամբ նախատեսված վճարման իրականացման ժամկետների և ձևերի):

 

Առաջարկություն 3. Համաձայն ՀՀ օրենսդրության` խաղային գործի բնագավառում լիազոր մարմինը իրականացնում է տեղում և փաստաթղթային վերահսկողություն: Փաստաթղթային վերահսկողությունն իրականացվում է կազմակերպիչների կողմից բյուջեի հանդեպ պարտավորությունների մասին եռամսյակային հաշվետվությունների ներկայացման միջոցով, ինչն արդյունավետ չէ, քանի որ լիազոր մարմինը այդ տեղեկատվությունը ստանում է նաև ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեից: Միջազգային փորձի ուսումնասիրությունից ակնհայտ դարձավ, որ մի շարք երկրներում վերահսկողությունն իրականացվում է խաղատուն կամ խաղասրահ մուտք գործած անձանց, խաղադրույքների և շահումների մասին հաշվետվությունների ներկայացման համակարգերով: Հաշվի առնելով վերոգրյալը` անհրաժեշտ է.

1. ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանել խաղատան կամ խաղասրահի այցելուների նույնականացման պարտադիր պահանջ,

2. Օրենսդրությամբ նախատեսել խաղատան կամ խաղասրահի նույնականացման համար տրամադրվող քարտերի կիրառման անհրաժեշտություն,

3. Քննարկել այս բնագավառում լիցենզավորող մարմին էլեկտրոնային հաշվետվությունների ներկայացման համակարգի ներդրման հարցը, ինչն իր էական ազդեցությունը կթողնի վարչարարության նվազեցման և փողերի լվացման ու ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի շրջանակներում ՖԱՏՖ-ի պայմանների և պահանջների կատարման վրա:

 

Առաջարկություն 4. Ներկայումս ՀՀ-ում խաղատների և շահումով խաղերի կազմակերպիչների կողմից շահագործվում են խաղային ավտոմատներ, որոնց ծրագրային ապահովումը չի ենթարկվում սերտիֆիկացման: Ինչպես ցույց է տալիս միջազգային փորձը, գրեթե բոլոր երկրներում խաղային ավտոմատների խաղային ծրագրերը սերտիֆիկացվում և կոդավորվում են: Խաղային ավտոմատների համար օրենսդրությամբ պահանջների սահմանումը հնարավորություն է տալիս ապահովել սպառողների շահերի պաշտպանությունը, խաբեությունից զերծ մնալը և իրականացնել արդյունավետ վերահսկողություն: Մի շարք երկրներում խաղային ավտոմատներում տեղադրվում են սարքավորումներ, որոնք հնարավորություն են տալիս տեղում տեխնիկայի միջոցներով ստանալ տեղեկատվություն խաղացողների, ինչպես նաև խաղադրույքների և շահումների մասին: Կախված երկրում ընտրված վերահսկողության ձևից` խաղային ավտոմատների համար կիրառվում է օն-լայն (on line) կամ տեղում վերահսկողություն: Ելնելով վերոնշյալից` ՀՀ օրենսդրությամբ անհրաժեշտ է սահմանել խաղային ավտոմատների խաղային ծրագրեր, դրանց սերտիֆիկացման և կոդավորման մեխանիզմներ: Անհրաժեշտ է նաև ներդնել վերահսկողության օն-լայն համակարգ, ինչը հնարավորություն կտա լիցենզավորող մարմնում տեղակայված սերվերի միջոցով պարզել, թե ով է այդ պահին խաղում խաղասրահում և ինչքան գումար է պարտվել կամ շահել: Այս տեսանկյունից անհրաժեշտ է մանրամասն ուսումնասիրել այդ համակարգերը, դրանց կիրառման տեխնիկան և տեխնոլոգիան, ինչպես նաև անհրաժեշտ ֆինանսական ներդրումները:

 

Առաջարկություն 5. Հաշվի առնելով միջազգային պրակտիկայում խաղային գործի բնագավառի լիցենզավորման համակարգերի առանձնահատկությունները` անհրաժեշտ է մանրամասն ուսումնասիրել ՀՀ-ում խաղային գործի բնագավառում լիցենզիաների տրամադրման գործընթացը` լիազոր մարմնի կատարած յուրաքանչյուր գործողության համար ադեկվատ պետական տուրքի սահմանման նպատակահարմարությունը:

 

Առաջարկություն 6. Հաշվի առնելով միջազգային պրակտիկայում խաղային գործի բնագավառում կիրառվող խաղային ապարատների համար սահմանված քանակային պայմանները` անհրաժեշտ է օրենքով սահմանել,

1. շահումով խաղի կազմակերպման լիցենզիա, որը հնարավորություն է տալիս կազմակերպչին շահագործել առավելագույնը 35 խաղային ապարատ, որի համար կգանձվեն համապատասխան հարկեր (ամրագրելով նվազագույն շեմը) և տուրքեր.

2. սլոտ սրահների կազմակերպման լիցենզիաների ներդրումը, որը հնարավորություն է տալիս կազմակերպչին շահագործել նվազագույնը 35 և առավելագույնը 100 խաղային ապարատ, որի համար նույնպես կգանձվեն համապատասխան հարկեր (ամրագրելով նվազագույն շեմը) և տուրքեր:

 

Առաջարկություն 7. Համաձայն «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքի` յուրաքանչյուր հեռուստահաղորդակցության ալիքով հեռարձակվող յուրաքանչյուր խաղատան կամ շահումով խաղի կազմակերպչի գովազդի ընդհանուր տևողությունը, այդ թվում` գովազդային հաղորդումները և գովազդային տեղեկատվությունները նրանց մասին, 24 ժամվա ընթացքում չեն կարող գերազանցել 9 րոպեն, իսկ մեկ ժամվա ընթացքում կարող են հեռարձակվել երկու անգամից ոչ ավել և չեն կարող գերազանցել 60 վայրկյանը: Միևնույն ժամանակ խաղատան կամ շահումով խաղի գովազդի ժամանակ արգելվում է դրամական միջոցների ցուցադրումը, ինչպես նաև արգելվում է խաղատան կամ շահումով խաղի գովազդումը Հանրային հեռուստատեսությամբ, բացառությամբ հովանավորության դեպքերի: «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքով արգելվում է նաև խաղատան կամ շահումով խաղի գովազդումը լրատվական թողարկումների ընթացքում, դրանցից 20 րոպե առաջ և 20 րոպե հետո: ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված պահանջները բնագավառի նկատմամբ մասամբ համահունչ են այլ երկրների օրենսդրությանը, սակայն հիմնական խնդիրը հանդիսանում է օրենքով սահմանված պահանջների կատարման նկատմամբ վերահսկողության պատշաճ իրականացումը, քանի որ ՀՀ գործող հեռուստահաղորդակցության ալիքները ողողված են խաղատան կամ շահումով խաղի գովազդներով, և ակնհայտ է, որ չեն պահպանվում գովազդի համար օրենքով սահմանված պահանջները: Հաշվի առնելով վերոգրյալը` անհրաժեշտ է խաղատան կամ շահումով խաղի գովազդը հեռուստատեսությամբ ընդհանրապես արգելել և թույլատրել որոշակի տարածքներում: Այս մոտեցումը ընդունված է նաև եվրոպական մի շարք երկրներում:

 

Առաջարկություն 8. Խաղային գործի բնագավառում շահումով խաղերին մասնակցելու համար սահմանափակ գործունակ ճանաչված անձանց հայտնաբերման և նրանց մուտքը խաղասրահ արգելելու համար անհրաժեշտ է լիցենզավորող մարմնի ինտերնետային պաշտոնական կայք էջում նախատեսել համապատասխան տվյալների բազա: Տվյալների բազա կարող են մուտք գործել միայն խաղատան և շահումով խաղի կազմակերպիչները:

 

Առաջարկություն 9. Անհրաժեշտ է «Շահումով խաղերի և խաղատան մասին» ՀՀ օրենքում հստակեցնել պատասխանատվության միջոցները և դրանց կիրառման գործընթացը, գործունեության իրականացման վայրի նկատմամբ պայմանները և պահանջները, ինչպես նաև սահմանել այն փաստաթղթերի ցանկը, որոնք կազմակերպիչը պետք է փակցնի խաղասրահի տեսանելի մասում:

 

Առաջարկություն 10. Հաշվի առնելով այն, որ ՀՀ-ում խաղատներ այցելում են բավականաչափ օտարերկրյա քաղաքացիներ և այն, որ նրանց այցելությունը հիմնականում իրականացվում է երեկոյան` անհրաժեշտ է միջոցներ ձեռնարկել խաղատներում արտարժույթի փոխանակման սարքավորումների ՊՈՍ-տերմինալների տեղադրման և շահագործման ուղղությամբ:

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2010 թվականի ապրիլի 1-ի

նիստի N 12 արձանագրային

որոշման

 

ԾՐԱԳԻՐ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԽԱՂԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌԻ ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՑ ԲԽՈՂ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Միջոցառման անվանում|Միջոցառման նպատակը|Կատարման      |Կատարման   |

|   |                   |                  |պատասխանատու  |ժամկետ     |

|___|___________________|__________________|______________|___________|

|1. |«Շահումով խաղերի և |ՀՀ խաղային գործի  |ՀՀ ֆինանսների |2010թ. 4-րդ|

|   |խաղատների մասին» ՀՀ|բնագավառի         |նախարարություն|եռամսյակ   |

|   |օրենքում           |օրենսդրության     |              |           |

|   |փոփոխություններ և  |կատարելագործում,  |              |           |

|   |լրացումներ         |փողերի լվացման և  |              |           |

|   |կատարելու մասին» ՀՀ|ահաբեկչության     |              |           |

|   |օրենքի և  դրանից   |ֆինանսավորման դեմ |              |           |

|   |բխող մի շարք       |պայքարի           |              |           |

|   |օրենքների նախագծերի|տեսանկյունից      |              |           |

|   |ներկայացում ՀՀ     |լիցենզավորման և   |              |           |

|   |կառավարություն     |վերահսկողության   |              |           |

|   |                   |նոր մեթոդների     |              |           |

|   |                   |ներդրում          |              |           |

|___|___________________|__________________|______________|___________|

|2. |«Հայաստանի         |Խաղային գործի     |ՀՀ ֆինանսների |Սույն      |

|   |Հանրապետության     |բնագավառում փողերի|նախարարություն|ծրագրով    |

|   |կառավարության 2004 |լվացման և         |              |սահմանված  |

|   |թվականի հուլիսի    |ահաբեկչության դեմ |              |1-ին կետով |

|   |29-ի «Շահումով     |պայքարի           |              |սահմանված  |

|   |խաղերի և  խաղատների|տեսանկյունից      |              |օրենքներն  |

|   |մասին» Հայաստանի   |լիցենզավորման     |              |ուժի մեջ   |

|   |Հանրապետության     |մեխանիզմների      |              |մտնելուց   |

|   |օրենքի կիրարկումը  |սահմանում         |              |հետո 6     |

|   |ապահովելու մասին»  |                  |              |ամսյա      |

|   |N 1164-Ն որոշման   |                  |              |ժամկետում  |

|   |մեջ փոփոխություններ|                  |              |           |

|   |և  լրացումներ      |                  |              |           |

|   |կատարելու մասին» ՀՀ|                  |              |           |

|   |կառավարության      |                  |              |           |

|   |որոշման նախագծի    |                  |              |           |

|   |ներկայացում ՀՀ     |                  |              |           |

|   |կառավարություն     |                  |              |           |

|___|___________________|__________________|______________|___________|

|3. |«Խաղատների և       |Խաղային գործի     |ՀՀ ֆինանսների |Սույն      |

|   |շահումով խաղերի    |բնագավառում փողերի|նախարարություն|ծրագրի     |

|   |կազմակերպիչների    |լվացման և         |              |1-ին կետով |

|   |կողմից լիցենզավորող|ահաբեկչության դեմ |              |սահմանված  |

|   |մարմին էլեկտրոնային|պայքարի           |              |օրենքներն  |

|   |հաշվետվությունների |տեսանկյունից      |              |ուժի մեջ   |

|   |ներկայացման կարգը  |հաշվետվությունների|              |մտնելուց   |

|   |հաստատելու մասին»  |նոր մեխանիզմների  |              |հետո 8     |

|   |ՀՀ կառավարության   |սահմանում         |              |ամսյա      |

|   |որոշման նախագծի    |                  |              |ժամկետում  |

|   |ներկայացում ՀՀ     |                  |              |           |

|   |կառավարություն     |                  |              |           |

|___|___________________|__________________|______________|___________|

|4. |«ՀՀ խաղային գործի  |Խաղային գործի     |ՀՀ ֆինանսների |2011թ. 4-րդ|

|   |բնագավառում լիազոր |բնագավառում       |նախարարություն|եռամսյակ   |

|   |մարմնի կողմից      |կազմակերպվող      |              |           |

|   |կազմակերպվող       |ստուգումների      |              |           |

|   |ստուգումների կարգը |հստակեցում        |              |           |

|   |և  կանոնները       |                  |              |           |

|   |հաստատելու մասին»  |                  |              |           |

|   |ՀՀ ֆինանսների      |                  |              |           |

|   |նախարարի հրամանի   |                  |              |           |

|   |նախագծի մշակում    |                  |              |           |

|___|___________________|__________________|______________|___________|

|5. |»»Խաղատների, սլոտ  |Խաղային գործի     |ՀՀ ֆինանսների |Սույն      |

|   |սրահների և         |բնագավառում փողերի|նախարարություն|ծրագրի 1-ին|

|   |շահումով խաղերի    |լվացման և         |              |սահմանված  |

|   |կազմակերպիչների    |ահաբեկչության դեմ |              |օրենքներն  |

|   |հիմնադիրների,      |պայքարի           |              |ուժի մեջ   |

|   |ղեկավար և  կարևոր  |տեսանկյունից      |              |մտնելուց   |

|   |պաշտոններ զբաղեցնող|լիցենզավորման     |              |հետո 2     |

|   |անձանց` մինչև      |մեխանիզմների      |              |ամսյա      |

|   |նշված պաշտոններ    |սահմանում         |              |ժամկետում  |

|   |զբաղեցնելը         |                  |              |           |

|   |լիցենզավորող մարմին|                  |              |           |

|   |անհրաժեշտ          |                  |              |           |

|   |փաստաթղթերի        |                  |              |           |

|   |ներկայացման կարգը  |                  |              |           |

|   |և  ձևերը           |                  |              |           |

|   |հաստատելու մասին»  |                  |              |           |

|   |ՀՀ կառավարության   |                  |              |           |

|   |որոշման նախագծի    |                  |              |           |

|   |ներկայացում ՀՀ     |                  |              |           |

|   |կառավարություն     |                  |              |           |

|___|___________________|__________________|______________|___________|

|6. |ՀՀ-ում Խաղային     |ՀՀ-ում Խաղային    |ՀՀ ֆինանսների |2010թ. 2-րդ|

|   |ավտոմատների համար  |ավտոմատների համար |նախարարություն|եռամսյակ   |

|   |կիրառվող օն-լայն   |կիրառվող օն-լայն  |              |           |

|   |(on line)          |(on line)         |              |           |

|   |վերահսկողության    |վերահսկողության   |              |           |

|   |համակարգի ներդրման |համակարգի ներդրման|              |           |

|   |համար անհրաժեշտ    |համար անհրաժեշտ   |              |           |

|   |ֆինանսական         |ֆինանսական        |              |           |

|   |միջոցների          |միջոցների         |              |           |

|   |վերաբերյալ         |գնահատում         |              |           |

|   |տեղեկանքի          |                  |              |           |

|   |ներկայացում ՀՀ     |                  |              |           |

|   |կառավարություն     |                  |              |           |

|___|___________________|__________________|______________|___________|

|7. |Խաղային գործի      |Կազմակերպիչների   |ՀՀ ֆինանսների |Սույն      |

|   |բնագավառում        |կողմից պետության  |նախարարություն|ծրագրի     |

|   |գործունեություն    |հանդեպ պարտա-     |              |1-ին կետով |

|   |իրականացնող        |վորությունների    |              |սահմանված  |

|   |կազմակերպիչների`   |չվճարման ռիսկերի  |              |օրենքներն  |

|   |դրամական միջոցներով|նվազեցում, անձանց |              |ուժի մեջ   |

|   |և  բարձր իրացվելի  |իրավունքների      |              |մտնելուց   |

|   |ակտիվներով         |պաշտպանություն    |              |հետո 3     |

|   |ապահովվածության    |                  |              |ամսյա      |

|   |կանոնակարգերի      |                  |              |ժամկետում  |

|   |նախագծերի          |                  |              |           |

|   |ներկայացում ՀՀ     |                  |              |           |

|   |կառավարություն     |                  |              |           |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
01.04.2010
N 12
Արձանագրային որոշում