Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0873.020210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «02»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010021

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

6 հոկտեմբերի 2009 թվականի N 873-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(6-րդ մաս)

 

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.05 |ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ     |    4    |   60   |

|         |  Վիճակագրության տեսության առարկան,     |         |        |

|         |մեթոդը, խնդիրները: Վիճակագրության       |         |        |

|         |չափումները, սոցիալ-տնտեսական            |         |        |

|         |երևույթների  և  գործընթացի լրիվ և       |         |        |

|         |ընտրանքային դիտումների մեթոդները:       |         |        |

|         |Վիճակագրական խմբավորումներ, վիճակագրական|         |        |

|         |ինֆորմացիայի մշակման և  վերլուծության   |         |        |

|         |մեթոդները: Միջին արժեքների մեթոդը,      |         |        |

|         |փոփոխական վերլուծության, կոռելացիայի և  |         |        |

|         |ինդեքսային վերլուծական մեթոդները:       |         |        |

|         |Դինամիկայի շարքերի վերլուծության,       |         |        |

|         |բազմաչափ վիճակագրական վերլուծության,    |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական երևույթների  և         |         |        |

|         |գործընթացների կանխագուշակման և          |         |        |

|         |մոդելավորման վիճակագրական մեթոդները:    |         |        |

|         |  Սոցիալ-տնտեսական վիճակագրություն`     |         |        |

|         |ազգային վիճակագրություն, տնտեսության    |         |        |

|         |հատվածների և  ճյուղերի վիճակագրական     |         |        |

|         |ցուցանիշների համակարգեր: Աշխատանքի      |         |        |

|         |շուկայի վիճակագրություն, ազգային        |         |        |

|         |հարստության վիճակագրություն,            |         |        |

|         |կազմակերպությունների և                  |         |        |

|         |ձեռնարկությունների գործառնության        |         |        |

|         |արդյունավետության վերլուծություն,       |         |        |

|         |ազգաբնակչության կենսամակարդակի          |         |        |

|         |հետազոտման վիճակագրական մեթոդները:      |         |        |

|         |  Ֆինանսների վիճակագրության             |         |        |

|         |ֆինանսատնտեսական հաշվարկների            |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը և  դրա կիրառումը      |         |        |

|         |վիճակագրական վերլուծության մեջ: Պետական |         |        |

|         |ֆինանսների վիճակագրությունը,            |         |        |

|         |կազմակերպությունների և                  |         |        |

|         |ձեռնարկությունների ֆինանսական           |         |        |

|         |գործունեության վիճակագրական ցուցանիշների|         |        |

|         |համակարգը, դրամաշրջանառության           |         |        |

|         |վիճակագրական ցուցանիշները:              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.06 |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ        |    4    |   60   |

|         |Սոցիալ-տնտեսական վիճակագրության         |         |        |

|         |կարևորագույն  խմբավորումները և          |         |        |

|         |դասակարգումները, սոցիալ-ժողովրդագրական  |         |        |

|         |վիճակագրություն, աշխատանքի շուկայի      |         |        |

|         |հիմնական վիճակագրական ցուցանիշները,     |         |        |

|         |ազգային հարստության վիճակագրություն,    |         |        |

|         |ապրանքների և  ծառայությունների          |         |        |

|         |արտադրության վիճակագրություն, ազգային   |         |        |

|         |հաշիվների համակարգը, մակրոտնտեսական     |         |        |

|         |կարևորագույն  ցուցանիշների հաշվարկման   |         |        |

|         |մեթոդները` ըստ ազգային հաշիվների        |         |        |

|         |համակարգի, արտադրության և               |         |        |

|         |շրջանառության ծախքերի վիճակագրություն,  |         |        |

|         |բնակչության կենսամակարդակի              |         |        |

|         |վիճակագրություն, հասարակական            |         |        |

|         |արտադրության արդյունավետության          |         |        |

|         |վիճակագրություն:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.07 |ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐԿ                       |    4    |   80   |

|         |Ֆինանսներ և  վարկ դասընթացի հիմնական    |         |        |

|         |խնդիրները և  կապը մյուս դասընթացների    |         |        |

|         |հետ: Փողի էությունը, գործառույթները,    |         |        |

|         |դրամաշրջանառությունը և  դրամական        |         |        |

|         |համակարգը, ֆինանսների սոցիալ-տնտեսական  |         |        |

|         |բովանդակությունը, առաջացման պատճառները  |         |        |

|         |և  դերը, ֆինանսների գործառույթները, ՀՀ  |         |        |

|         |ֆինանսական համակարգը և  դրա օղակները,   |         |        |

|         |ֆինանսական կառավարումը և  ֆինանսական    |         |        |

|         |քաղաքականությունը, դրամական ֆոնդերը և   |         |        |

|         |ֆինանսական պլանների տեսակները:          |         |        |

|         |Ձեռնարկությունների ֆինանսների էությունը |         |        |

|         |և  գործառույթները, կազմակերպման         |         |        |

|         |սկզբունքները, հիմնական և  շրջանառու     |         |        |

|         |կապիտալը, արտադրանքի արտադրության և     |         |        |

|         |իրացման ծախսերը, դրանց կազմն ու         |         |        |

|         |կառուցվածքը, հասույթը արտադրանքի        |         |        |

|         |իրացումից և  մատուցած ծառայություններից,|         |        |

|         |դրա տնտեսական բովանդակությունը, շահույթի|         |        |

|         |բովանդակությունը, պլանավորման           |         |        |

|         |եղանակները, օգտագործման ուղղությունները,|         |        |

|         |շահութաբերության ցուցանիշները: ՀՀ       |         |        |

|         |բյուջետային համակարգը, կառուցվածքը և    |         |        |

|         |օղակները, պետական և  համայնքների        |         |        |

|         |բյուջեների եկամուտներն ու ծախսերը, կազմն|         |        |

|         |ու կառուցվածքը, բյուջեի դեֆիցիտը և  դրա |         |        |

|         |լրացման աղբյուրներն ու կարգը: ՀՀ        |         |        |

|         |արտաբյուջետային ֆոնդերը, դրանց          |         |        |

|         |անհրաժեշտությունն ու դերը, ձևավորման    |         |        |

|         |աղբյուրները: Կյանքի և  այլ դեպքերի      |         |        |

|         |ապահովագրությունը ՀՀ-ում: Վարկի         |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, դերը, ձևերն  ու      |         |        |

|         |տեսակները, բանկային համակարգը, դրա      |         |        |

|         |օղակները, ԿԲ-ի տեղը բանկային            |         |        |

|         |համակարգում, դրա գործառույթները և       |         |        |

|         |օգտագործումը բանկերում: Անկանխիկ        |         |        |

|         |հաշվարկներ, դրանց դասակարգումը և        |         |        |

|         |կազմակերպման հիմունքները, ՀՀ-ում        |         |        |

|         |կիրառվող անկանխիկ հաշվարկների ձևերը:    |         |        |

|         |Արտաքին տնտեսական կապերը և              |         |        |

|         |ֆինանսավարկային փոխհարաբերությունները:  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.08 |ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ԱՈՒԴԻՏ        |    4    |   80   |

|         |Հաշվապահական հաշվառման էությունը,       |         |        |

|         |դրամական միջոցների և  հաշիվների         |         |        |

|         |հաշվառում, ոչ նյութական, կապիտալ և      |         |        |

|         |ֆինանսական ներդրումների հաշվառում,      |         |        |

|         |պատրաստի արտադրանքի և  դրա իրացման      |         |        |

|         |հաշվառում, ֆոնդերի, պահուստների և       |         |        |

|         |պարտավորությունների հաշվառում, շահույթի |         |        |

|         |օգտագործում, ֆինանսական արդյունքների    |         |        |

|         |հաշվառում և  վերլուծություն, ֆինանսական |         |        |

|         |հաշվետվություն, արտադրական հաշվառման    |         |        |

|         |սկզբունքները: Կազմակերպության հաշվային  |         |        |

|         |ծառայության դերը, վերլուծության         |         |        |

|         |արդյունքների օգտագործումը կառավարչական  |         |        |

|         |որոշումների ընդունման ժամանակ,          |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծությունը, արտադրանքի   |         |        |

|         |արտադրության և  իրացման վերլուծությունը,|         |        |

|         |հիմնական միջոցների օգտագործման          |         |        |

|         |վերլուծությունը, աշխատանքային           |         |        |

|         |ցուցանիշների վերլուծությունը, նյութական |         |        |

|         |պաշարների օգտագործման վերլուծությունը,  |         |        |

|         |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծությունը,  |         |        |

|         |շահույթի և  շահութաբերության            |         |        |

|         |վերլուծությունը, ֆինանսական դրության    |         |        |

|         |վերլուծությունը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.09 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ              |    4    |   80   |

|         |  Աշխատանքը որպես հասարակության         |         |        |

|         |զարգացման հիմք և  արտադրության          |         |        |

|         |կարևորագույն  գործոն, աշխատանքի         |         |        |

|         |հասարակական կազմակերպումը և  դրա        |         |        |

|         |հիմնական պատմական տիպերը, աշխատանքային  |         |        |

|         |ներուժի և  աշխատանքային ռեսուրսների     |         |        |

|         |ձևավորումն  ու օգտագործումը շուկայական  |         |        |

|         |տնտեսության համակարգում, աշխատանքի      |         |        |

|         |արտադրողականությունը, դրա չափման        |         |        |

|         |մեթոդները, գործոնները, աճի պայմաններն ու|         |        |

|         |ռեզերվները, աշխատանքի կազմակերպումը     |         |        |

|         |առևտրային  կազմակերպության              |         |        |

|         |սոցիալ-աշխատանքային հարաբերությունների  |         |        |

|         |համակարգում, շուկայի պայմաններում       |         |        |

|         |աշխատանքի կառավարումը և  աշխատանքի      |         |        |

|         |ցուցանիշների պլանավորումը առևտրային     |         |        |

|         |կազմակերպություններում, վարձու աշխատանքի|         |        |

|         |խթանումը, աշխատավարձի կազմակերպման      |         |        |

|         |էությունը, սկզբունքները և               |         |        |

|         |գործառույթները, տարբեր կատեգորիայի      |         |        |

|         |աշխատողների վարձատրության կարգավորման   |         |        |

|         |մեթոդները, առևտրային  կազմակերպության   |         |        |

|         |աշխատանքի վարձատրության ֆոնդերի         |         |        |

|         |ձևավորումը  և  դրանց արդյունավետ        |         |        |

|         |օգտագործման ապահովումը, առևտրային       |         |        |

|         |կազմակերպություններում աշխատանքի        |         |        |

|         |վարձատրության առանձնահատկությունները    |         |        |

|         |սեփականության և  տնտեսավարման տարբեր    |         |        |

|         |ձևերի  պայմաններում, շուկայական         |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում աշխատողների    |         |        |

|         |կենսամակարդակը և  սոցիալական            |         |        |

|         |պաշտպանվածությունը, սոցիալ-աշխատանքային |         |        |

|         |հարաբերությունների կարգավորման          |         |        |

|         |միջազգային փորձը:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.10 |ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Մարքեթինգի տեղը, դերը և  խնդիրները    |         |        |

|         |շուկայական հարաբերությունների           |         |        |

|         |համակարգում: Մարքեթինգային              |         |        |

|         |գործունեության նպատակը,                 |         |        |

|         |բովանդակությունը, սկզբունքները:         |         |        |

|         |Մարքեթինգային հետազոտությունների և      |         |        |

|         |մարքեթինգային տեղեկատվության            |         |        |

|         |համակարգերը: Մարքեթինգային համալիր:     |         |        |

|         |Մարքեթինգային միջավայր: Շուկան          |         |        |

|         |մարքեթինգային համակարգում: Ապրանքային   |         |        |

|         |շուկաներ. հետազոտումը, հատվածավորումը   |         |        |

|         |/սեգմենտավորումը/, տարողունակության     |         |        |

|         |որոշումը, նպատակային հատվածի /սեգմենտի/ |         |        |

|         |որոշումը, ընտրությունը, ապրանքի         |         |        |

|         |դիրքավորումը: Մարքեթինգային             |         |        |

|         |գործունեության հայեցակարգերը: Մարքեթինգի|         |        |

|         |տեսակները: Ապրանքի որակի և              |         |        |

|         |մրցունակության գնահատումը: Ապրանքի      |         |        |

|         |մշակումը: Ապրանքի կենսապարբերաշրջանը:   |         |        |

|         |Ապրանքային նշաններ, փաթեթավորում և      |         |        |

|         |ապրանքի հետիրացումային ծառայությունների |         |        |

|         |մատուցում: Նոր ապրանքի մշակման          |         |        |

|         |մարքեթինգային մոտեցում, ապրանքների գների|         |        |

|         |սահմանում, գնագոյացման քաղաքականության  |         |        |

|         |հիմնավորումը մարքեթինգային              |         |        |

|         |հետազոտությունների գործընթացում:        |         |        |

|         |Ապրանքների տարածման և  առաջխաղացման     |         |        |

|         |ուղիները: Մեծածախ և  մանրածախ առևտուր:  |         |        |

|         |Անհատական վաճառք և  վաճառահանման        |         |        |

|         |կառավարումը: Ապրանքաշարժ: Հաղորդակցման  |         |        |

|         |և  խթանման ռազմավարությունը: Գովազդ,    |         |        |

|         |վաճառահանման խթանում: Մարքեթինգային     |         |        |

|         |ծրագրերը գործարարության պլանում:        |         |        |

|         |Մարքեթինգային պլանավորում և             |         |        |

|         |հսկողություն: Միջազգային մարքեթինգ:     |         |        |

|         |Մարքեթինգը ծառայությունների և  ոչ       |         |        |

|         |առևտրային  գործունեության ոլորտում:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.11 |ԲՆԱՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ և  ԲՆՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ       |    4    |  60    |

|         |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ                        |         |        |

|         |  Բնօգտագործման տնտեսագիտության` որպես  |         |        |

|         |գիտության անհրաժեշտությունը ՀՀ          |         |        |

|         |տնտեսության զարգացման համար             |         |        |

|         |համաշխարհային տնտեսության ժամանակակից   |         |        |

|         |միտումների և  ուղղվածության             |         |        |

|         |տեսանկյունից, ծանոթություն բնօգտագործման|         |        |

|         |տնտեսագիտության հիմնական                |         |        |

|         |հասկացությունների, մակրոտնտեսական «կանչ»|         |        |

|         |ցուցանիշների և  բնական ռեսուրսների      |         |        |

|         |օգտագործման արդյունավետության այլ       |         |        |

|         |ցուցանիշների հետ; պատկերացում           |         |        |

|         |բնապահպանական-տնտեսական զարգացման տիպերի|         |        |

|         |մասին` տեխնոգեն, կայուն և  դեպի կայուն  |         |        |

|         |զարգացումը անցնելու ուղղությունները;    |         |        |

|         |բնական ռեսուրսների և  բարիքների         |         |        |

|         |արժողության գնահատումը որպես դրանց      |         |        |

|         |հաշվառման և  ռացիոնալ օգտագործման       |         |        |

|         |նախապայման; աղտոտման տնտեսագիտության    |         |        |

|         |հիմնական հասկացությունների              |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը; պետության և        |         |        |

|         |շուկայական լծակների դերը շրջակա         |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության և  բնական        |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման գործում;        |         |        |

|         |բնօգտագործման տնտեսական մեխանիզմի       |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը, տիպերը, բաղկացուցիչ|         |        |

|         |տարրերն ու կատարելագործման              |         |        |

|         |հնարավորությունները:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.12 |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿՐՈՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ  |    4    |   80   |

|         |  Մակրոտնտեսական բնութագրիչները,        |         |        |

|         |կարգավորումն խնդիրները և                |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը, մակրոտնտեսական       |         |        |

|         |ցուցանիշները և  դրանց հաշվարկումը,      |         |        |

|         |ազգային հաշիվների համակարգը,            |         |        |

|         |մակրոտնտեսական կարգավորման մարմինները,  |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական ծրագրերը և             |         |        |

|         |մակրոտնտեսական քաղաքականությունը,       |         |        |

|         |ազգային եկամտի արտադրությունը, բաշխումը |         |        |

|         |և  օգտագործումը, տնտեսական աճի          |         |        |

|         |գործոնները և  դրանց ազդեցության         |         |        |

|         |հաշվարկը, տնտեսական քաղաքականությունը   |         |        |

|         |արտադրության ճյուղերում, ներդրումային   |         |        |

|         |քաղաքականություն, արտաքին տնտեսական     |         |        |

|         |քաղաքականություն, սոցիալական            |         |        |

|         |քաղաքականություն, դրամավարկային և       |         |        |

|         |հարկաբյուջետային քաղաքականություն,      |         |        |

|         |բնակչության զբաղվածության խնդիրները     |         |        |

|         |ՀՀ-ում, կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ     |         |        |

|         |տատանումներ, կարճաժամկետ մակրոտնտեսական |         |        |

|         |հավասարակշռության մոդելներ, ամբողջական  |         |        |

|         |պահանջարկի և  ամբողջական առաջարկի       |         |        |

|         |մոդելներ, հավասարակշռությունը բաց       |         |        |

|         |տեսությունում, գնագոյացման              |         |        |

|         |քաղաքականություն:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.13 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ                   |    4    |   60   |

|         |  Մինչկապիտալիստական արտադրաեղանակների  |         |        |

|         |էվոլյուցիա, գլխավոր կապիտալիստական      |         |        |

|         |երկրների տնտեսական զարգացման            |         |        |

|         |պատմությունը (կապիտալի նախասկզբնական    |         |        |

|         |կուտակումը և  կապիտալիստական տնտեսության|         |        |

|         |ձևավորումը,  առաջատար երկրների          |         |        |

|         |զարգացումը մոնոպոլիստական կապիտալիզմի   |         |        |

|         |դարաշրջանում և  արդի փուլում, զարգացման |         |        |

|         |օրինաչափությունները և                   |         |        |

|         |առանձնահատկությունները); Հայաստանի      |         |        |

|         |տնտեսական զարգացման պատմությունը        |         |        |

|         |(ձևավորման  փուլից մինչև  արդի փուլը,   |         |        |

|         |արևելյան  (հայկական) ստրկատիրության     |         |        |

|         |առանձնահատկությունները, ֆեոդալական      |         |        |

|         |էկոնոմիկայի հիմնական գծերը,             |         |        |

|         |կապիտալիստական հարաբերությունների       |         |        |

|         |ձևավորումը,  Հայաստանի տնտեսական        |         |        |

|         |զարգացումը 20-րդ դարում):               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.14 |ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ և  ՕՖԻՍԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ    |    4    |   60   |

|         |  Գործավարության դերը կառավարման ապարատի|         |        |

|         |գործունեության կազմակերպման մեջ:        |         |        |

|         |Փաստաթուղթ, դրա տեսակները:              |         |        |

|         |Կազմակերպական-կարգավորիչ փաստաթղթեր:    |         |        |

|         |Ինֆորմացիոն փաստաթղթեր: Փաստաթղթերին    |         |        |

|         |վերաբերող ընդհանուր պահանջները: Բանկային|         |        |

|         |և  հաճախորդների փաստաթղթերի ձևերը:      |         |        |

|         |Փաստաթղթաշրջանառության կազմակերպումն ու |         |        |

|         |կառավարումը բանկերում: Փաստաթղթերի      |         |        |

|         |միասնականացման անհրաժեշտությունը: Օֆիսի |         |        |

|         |կազմակերպումը: Օֆիսի աշխատանքների       |         |        |

|         |ինֆորմացիոն ապահովումը: Տեխնիկական      |         |        |

|         |միջոցների ներդրումը օֆիսում:            |         |        |

|         |Վերահսկողության համակարգը և             |         |        |

|         |պատասխանատվությունը օֆիսում: Օֆիսը      |         |        |

|         |ապագայում: Փաստաթղթերի վարման           |         |        |

|         |ավտոմատացված վերահսկողություն:          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.15 |ԿԱՌԱՎԱՐՉԱԿԱՆ ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ      |    4    |   80   |

|         |ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ                              |         |        |

|         |  Կառավարչական որոշումների էությունը,   |         |        |

|         |հիմնական ձևերը  և  եղանակները:          |         |        |

|         |Կառավարչական որոշումների ընդունման      |         |        |

|         |գործընթացի հիմնական փուլերը:            |         |        |

|         |Մոդելավորման նշանակությունը կառավարչական|         |        |

|         |որոշումների ընդունման գործընթացում.     |         |        |

|         |խաղերի տեսությունը, օպտիմալ սպասարկման  |         |        |

|         |և  պաշարների կառավարման մոդելների       |         |        |

|         |հիմնադրույթները: Կառավարչական           |         |        |

|         |որոշումների ընդունման գործընթացի        |         |        |

|         |հիմնական մեթոդները. վճարման մատրիցա,    |         |        |

|         |որոշումների ծառ, ծրագրավորված և         |         |        |

|         |չծրագրավորված որոշումներ: Կանխատեսման   |         |        |

|         |քանակական և  որակական մեթոդները:        |         |        |

|         |Ղեկավարի դերը կառավարչական որոշումների  |         |        |

|         |ընդունման և  իրագործման գործընթացում:   |         |        |

|         |Ժամանակային շարքերի վերլուծության կամ   |         |        |

|         |էքստապոլյացիայի /արտարկման/ մեթոդի      |         |        |

|         |կիրառումը որոշումների ընդունման         |         |        |

|         |գործընթացում:                           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.16 |ՀՌԵՏՈՐԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ                       |    4    |   60   |

|         |  Ճարտասանության պատմություն: Նշանավոր  |         |        |

|         |ճարտասանների տեսական և  գործնական       |         |        |

|         |ժառանգությունը: Դասական ճարտասանության  |         |        |

|         |հիմնական բաժինները: Տեսության           |         |        |

|         |հանգուցարցերը: Համոզիչ խոսքի            |         |        |

|         |տրամաբանական հիմնավորվածությունը:       |         |        |

|         |Փաստարկման տեսության հիմնադրույթները:   |         |        |

|         |Գործնական փաստարկման հիմնական           |         |        |

|         |եղանակները: Հրապարակային ելույթի        |         |        |

|         |հմտություններ: Շնչառական, արտասանական,  |         |        |

|         |լեզվատրամաբանական ելույթի հմտություններ:|         |        |

|         |Շնչառական, արտասանական,                 |         |        |

|         |լեզվատրամաբանական հատուկ վարժություններ:|         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.17 |ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԱԿԱՆ ՎԱՐՔԱԳԻԾ                  |    4    |   60   |

|         |  Կազմակերպության սոցիոմշակութային      |         |        |

|         |կերպարը: «Տնտեսական մարդ» ստերեոտիպը:   |         |        |

|         |«Հոգեբանական մարդ» ստերեոտիպը:          |         |        |

|         |«Տեխնոլոգիական մարդ» ստերեոտիպը:        |         |        |

|         |«Բարոյական մարդ» ստերեոտիպը:            |         |        |

|         |Կազմակերպական վարքագծի չորս սեգմենտները:|         |        |

|         |Խստաբարոյական (ռիգորիստիկ), ինքնավար,   |         |        |

|         |մոբիլիզացիոն, պրեսինգային սեգմենտներում |         |        |

|         |հարմարվողական հնարավորությունները:      |         |        |

|         |Կազմակերպական վարքագծի առարկան:         |         |        |

|         |Կազմակերպական վարքագծի այլընտրանքային   |         |        |

|         |մոդելները: Կազմակերպական վարքագծի       |         |        |

|         |սուբորդինացիոն սկզբունքը: Կազմակերպական |         |        |

|         |վարքագծի կոորդինացիոն սկզբունքը:        |         |        |

|         |Վարքագծի կազմակերպական կողմնորոշման     |         |        |

|         |մոդելները: Հիմնական կառավարչական        |         |        |

|         |վերաբերմունքը: Կառավարչական շահերի      |         |        |

|         |վարքագծային մոդելները:                  |         |        |

|         |Համագործակցությունը կազմակերպության     |         |        |

|         |կառավարման գործընթացում»: Անհատական     |         |        |

|         |գիտակցության հոգեբանական դրույթները:    |         |        |

|         |Ղեկավարման կառավարչական հայեցակարգը:    |         |        |

|         |Կառավարչական թիմը: Ընդդիմադիր           |         |        |

|         |կառավարչական «կլանը»: Համագործակցության |         |        |

|         |ծրագրի էությունը: Աշխատանքների          |         |        |

|         |կոոպերացման մակարդակները: Մասնագիտական  |         |        |

|         |փոքր խմբերը: Առաջնորդման                |         |        |

|         |առանձնահատկությունները մասնագիտական փոքր|         |        |

|         |խմբերում: Խմբային վարքագծի գործոնները:  |         |        |

|         |Խմբային վարքագծի մոդելները: Խմբային     |         |        |

|         |վարքագծի փոփոխական գործոնները:          |         |        |

|         |Կառավարման կազմակերպական էությունը:     |         |        |

|         |Ձևայնացված,  անձնավորված կառավարչական   |         |        |

|         |հարաբերությունները: Ղեկավարի            |         |        |

|         |կառավարչակ կողմնորոշումների մոդելը:     |         |        |

|         |Վարքագծի կերպարային կարգավորիչները:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.00 |Ուսանողի կողմից ընտրովի դասընթացներ     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.01 |ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ               |    5    |   60   |

|         |Հոգեբանության առարկան, սուբյեկտիվ և     |         |        |

|         |օբյեկտիվ իրականության                   |         |        |

|         |հարաբերակցությունը, հոգեկան կեցվածք և   |         |        |

|         |օրգանիզմ, հոգեկան կեցվածքի              |         |        |

|         |ակտիվությունը, վարքագիծ և               |         |        |

|         |գործունեություն, սուբյեկտիվ             |         |        |

|         |իրականության, անհատականության և         |         |        |

|         |միջանհատականության հարաբերությունները,  |         |        |

|         |կամքի ազդեցությունը, անհատական          |         |        |

|         |պատասխանատվություն, ընդհանուրը և        |         |        |

|         |անհատականությունը մարդու հոգեկան        |         |        |

|         |կեցվածքի մեջ:                           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.02 |ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱ ԵՎ ԿՈՆԿՐԵՏ        |    5    |   60   |

|         |ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ         |         |        |

|         |Կառավարման սոցիոլոգիան` որպես հատուկ    |         |        |

|         |սոցիոլոգիական տեսություն, կառավարման    |         |        |

|         |սոցիալական բնույթը: Կառավարման          |         |        |

|         |տեսությունների սոցիալական կապը:         |         |        |

|         |Կազմակերպությունը որպես սոցիալական      |         |        |

|         |օրգանիզմ: Կազմակերպության սոցիալական    |         |        |

|         |կառուցվածքը: Անձ-կազմակերպություն       |         |        |

|         |փոխհարաբերությունը: Անձի բնութագրիչները |         |        |

|         |և  նրա վարքի կառավարման խնդիրները       |         |        |

|         |կազմակերպություններում: Իշխանություն և  |         |        |

|         |ղեկավարում, ղեկավարման ոճը              |         |        |

|         |կազմակերպություններում: Կոնֆլիկտներ,    |         |        |

|         |դրանց կառավարումը: Սոցիալական           |         |        |

|         |կոնֆլիկտներ, էությունը, սուբյեկտները,   |         |        |

|         |կառավարումը: Սոցիոլոգիական              |         |        |

|         |հետազոտությունների անցկացման մեթոդիկան  |         |        |

|         |և  տեխնիկան: Սոցիոլոգիական              |         |        |

|         |հետազոտությունների ծրագիր, աշխատանքային |         |        |

|         |պլան: Ինֆորմացիայի հավաքման մեթոդները   |         |        |

|         |սոցիոլոգիայում: Սոցիոլոգիական           |         |        |

|         |հետազոտության արդյունքների              |         |        |

|         |վերլուծություն:                         |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.03 |ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ                 |    5    |   80   |

|         |Կազմակերպությունը որպես համակարգ,       |         |        |

|         |սոցիալական կազմակերպություն, տնտեսական  |         |        |

|         |կազմակերպություններ, կազմակերպությունը  |         |        |

|         |և  կառավարումը, կազմակերպման տեսությունը|         |        |

|         |և  դրա տեղը կառավարման գիտության մեջ,   |         |        |

|         |էներգիայի օրենքը, ինքնապահպանման օրենքը,|         |        |

|         |վերլուծության, միասնության օրենքները,   |         |        |

|         |զարգացման օրենքը, կոմպոզիցիայի և        |         |        |

|         |համամասնության օրենքները, սոցիալական    |         |        |

|         |կազմակերպության առանձնահատուկ օրենքները,|         |        |

|         |ստատիկ կազմակերպության սկզբունքները,    |         |        |

|         |կազմակերպական կուլտուրա, կազմակերպական  |         |        |

|         |գործունեության սուբյեկտները:            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.04 |ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ                   |    5    |   80   |

|         |Կառավարման տեսության ձևավորման  և       |         |        |

|         |զարգացման փուլերը: Գիտական կառավարման   |         |        |

|         |դպրոցը: Ֆ. Թեյլորի աշխատանքի գիտական    |         |        |

|         |կազմակերպման և  կառավարման սկզբունքները:|         |        |

|         |Կառավարման տեսության զարգացման հիմնական |         |        |

|         |ուղղությունները Թեյլորի ժամանակակիցների |         |        |

|         |աշխատություններում / Հիլբրեյթ, Էմերսոն, |         |        |

|         |Հանտ և  այլն/: Ձեռնարկությունների       |         |        |

|         |կառավարման Հ. Ֆորդի տեսությունը:        |         |        |

|         |Կառավարման դասական կամ վարչական դպրոցը: |         |        |

|         |Ֆայոլի կառավարման սկզբունքներն ու       |         |        |

|         |գործառույթները: Կառավարման դասական      |         |        |

|         |տեսության համակարգումը. Գյուլիկի և      |         |        |

|         |Ուրվիկի կազմակերպական սկզբունքները:     |         |        |

|         |Իրավիճակային մոտեցումը կառավարման       |         |        |

|         |գործընթացում: Համակարգային մոտեցումը    |         |        |

|         |կառավարման գործընթացում: Մարդկային      |         |        |

|         |հարաբերությունների և  վարքաբանական      |         |        |

|         |գիտությունների դպրոցը: Կառավարման       |         |        |

|         |գիտության կամ քանակական մոտեցումների    |         |        |

|         |դպրոցը: Մ. Վեբերի տեսությունը           |         |        |

|         |կառավարման ռացիոնալ-բյուրոկրատական      |         |        |

|         |կազմակերպման մասին: Սոցիալական          |         |        |

|         |համակարգերի դպրոցը: Կառավարման          |         |        |

|         |տեսության զարգացումը Է. Մեյոյի կողմից:  |         |        |

|         |Հոտորնի փորձարկումների արդյունքները:    |         |        |

|         |Մենեջմենթի փիլիսոփայության և  մարդկային |         |        |

|         |հարաբերությունների տեսության մշակումը   |         |        |

|         |Մ. Ֆոլլետի կողմից: Մակ-Գրեգորի «X» և  |         |        |

|         |«Y» տեսությունները: Ճապոնական և       |         |        |

|         |ամերիկյան մենեջմենթի                    |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Առաջնորդման     |         |        |

|         |տեսությունները: Կառավարչական            |         |        |

|         |գործունեության արդյունավետության        |         |        |

|         |բարձրացման սկզբունքների մշակումը Կունցի |         |        |

|         |և  Օ'Դոնելի կողմից:                     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.05 |ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՓԻԼԻՍՈՓԱՅՈՒԹՅՈՒՆ             |    5    |   80   |

|         |Կառավարումը` որպես օբյեկտ-սուբյեկտային  |         |        |

|         |հարաբերության ուրույն տեսակ: Անհատի     |         |        |

|         |վարքի կարգավորման սոցիալ-փիլիսոփայական  |         |        |

|         |խնդիրները: Անհատ-կազմակերպություն       |         |        |

|         |փոխհարաբերությունների կառավարման        |         |        |

|         |փիլիսոփայական հարցերը: Աշխատանքի        |         |        |

|         |կենսափիլիսոփայությունը և  դրա           |         |        |

|         |դրսևորումը  շահամիտման կառավարման մեջ:  |         |        |

|         |Միջանձնային փոխհարաբերությունների       |         |        |

|         |սոցիալ-փիլիսոփայական և                  |         |        |

|         |բարոյահոգեբանական խնդիրները: Մենեջերի   |         |        |

|         |ունակությունը հաղթահարելու արդյունավետ  |         |        |

|         |հաղորդակցման խոչընդոտները, բարելավելու  |         |        |

|         |փոխըմբռնումն ու համագործակցությունը:    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.06 |ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԵՆԵՋՄԵՆԹ                    |    5    |   80   |

|         |Սոցիալական մենեջմենթ դասընթացի առարկան, |         |        |

|         |օբյեկտը, սուբյեկտը և  խնդիրները:        |         |        |

|         |Սոցիալական մենեջմենթի կայացումն ու      |         |        |

|         |զարգացումը: Սոցիալական մենեջմենթի       |         |        |

|         |գործառույթները և  սկզբունքները:         |         |        |

|         |Սոցիալական ոլորտի ռազմավարությունը և    |         |        |

|         |կառավարման կազմակերպումը: Բնակչության   |         |        |

|         |սոցիալական ապահովության հիմնախնդիրները: |         |        |

|         |Բնակչության զբաղվածության և  միգրացիայի |         |        |

|         |կառավարումը: Կրթությունը` որպես         |         |        |

|         |կառավարման օբյեկտ, կրթության            |         |        |

|         |ռազմավարությունը: Առողջապահության       |         |        |

|         |կառավարում, հիմնախնդիրները,             |         |        |

|         |ռազմավարությունը: Կազմակերպության       |         |        |

|         |սոցիալական կառավարումը: Սոցիալական      |         |        |

|         |մոնիտորինգը` որպես մենեջմենթի           |         |        |

|         |գործառույթ, էությունը, սկզբունքները,    |         |        |

|         |ցուցանիշները:                           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.07 |ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԼՈԳԻՍՏԻԿԱ                  |    5    |   80   |

|         |Հասկացությունները, նպատակները,          |         |        |

|         |խնդիրները: Կազմակերպությունների         |         |        |

|         |գործառության մեջ լոգիստիկայի արդյունավետ|         |        |

|         |օգտագործման հիմնական սկզբունքները:      |         |        |

|         |Ռազմավարությունը և  պլանավորումը        |         |        |

|         |լոգիստիկայում: Պաշարների կառավարումը:   |         |        |

|         |Տրանսպորտային ծառայություններ:          |         |        |

|         |Սպասարկումներն առևտրային  լոգիստիկայում:|         |        |

|         |Լոգիստիկայի տեղեկատվական համակարգեր:    |         |        |

|         |Միջնորդները լոգիստիկայում: Միջազգային   |         |        |

|         |լոգիստիկան և  դրա                       |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Լոգիստիկայի     |         |        |

|         |ծախսումների գնահատման մեթոդները և  դրանց|         |        |

|         |կրճատման ուղիները: Ծառայությունների     |         |        |

|         |կառավարման կազմակերպումը առևտրային      |         |        |

|         |լոգիստիկայում:                          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.08 |ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ                   |    5    |   80   |

|         |Անձնակազմը` որպես կառավարման օբյեկտ:    |         |        |

|         |Անձնակազմի կառավարման սկզբունքները և    |         |        |

|         |փուլերը: Աշխատանքային ռեսուրսներ:       |         |        |

|         |Կադրերի նկատմամբ պահանջարկի որոշումը:   |         |        |

|         |Կադրերի հավաքագրումը, ընտրությունը,     |         |        |

|         |պատրաստումը, վերապատրաստումը,           |         |        |

|         |կազմակերպական և  մասնագիտական           |         |        |

|         |հարմարեցումը, գործունեության գնահատումը,|         |        |

|         |պաշտոնական առաջխաղացման կառավարումը:    |         |        |

|         |Անձնակազմի կառավարման ծառայության       |         |        |

|         |կազմակերպական կառուցվածքը: Անձնակազմի   |         |        |

|         |կառավարման արդյունավետության գնահատումը:|         |        |

|         |Անձնակազմի կառավարման արտասահմանյան     |         |        |

|         |փորձը:                                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.09 |ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՄԵՆԵՋՄԵՆԹ                    |    5    |   80   |

|         |Միջազգային մենեջմենթ դասընթացի էությունը|         |        |

|         |և  անհրաժեշտությունը: Դասընթացի         |         |        |

|         |կառուցվածքը, խնդիրները և  նպատակները:   |         |        |

|         |Միջազգային մենեջմենթ դասընթացի կապը     |         |        |

|         |տնտեսագիտական այլ գիտաճյուղերի հետ:     |         |        |

|         |Միջազգային գործարարության էությունը,    |         |        |

|         |զարգացումը և  բնորոշ գծերը: Միջազգային  |         |        |

|         |մենեջմենթի առաջացման նախադրյալները:     |         |        |

|         |Միջազգային մենեջմենթի հիմնախնդիրները    |         |        |

|         |արդի փուլում: Զարգացման գործոնները և    |         |        |

|         |առանձնահատկությունները:                 |         |        |

|         |Ազգային ֆիրմաների միջազգային շուկա դուրս|         |        |

|         |գալու հնարավորությունները: Միջազգային   |         |        |

|         |մենեջերների դերը արտաքին միջավայրի      |         |        |

|         |վերլուծության գործընթացում: Միջազգային  |         |        |

|         |մենեջմենթի խնդիրների համատեքստում       |         |        |

|         |արտաքին միջավայրի տնտեսական, իրավական,  |         |        |

|         |սոցիալական և  քաղաքական գործոնների      |         |        |

|         |վերլուծությունը: Մշակութային արտաքին    |         |        |

|         |միջավայրի համալիր վերլուծությունը:      |         |        |

|         |Ազգային ստերեոտիպեր: Բազմազգային        |         |        |

|         |կորպորացիաներ, նրանց դերը համաշխարհային |         |        |

|         |տնտեսության մեջ: Դրանց ստեղծման հիմնական|         |        |

|         |պատճառները: Ճապոնական մենեջմենթի        |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Ամերիկյան       |         |        |

|         |մենեջմենթի առանձնահատկությունները:      |         |        |

|         |Եվրոպական մենեջմենթի                    |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Մենեջմենթի      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները Հարավ-Արևելյան   |         |        |

|         |Ասիայի և  Լատինական Ամերիկայի զարգացող  |         |        |

|         |երկրներում:                             |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.10 |ՆՈՐԱՄՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՆԵՐԴՐՈՒՄՆԵՐԻ     |    4    |   80   |

|         |ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԱՐԴԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ          |         |        |

|         |Ներդրումների կառավարման էությունն ու    |         |        |

|         |նշանակությունը շուկայական տնտեսության   |         |        |

|         |պայմաններում: Արժեթղթերի շուկան, դրա    |         |        |

|         |դերը և  հիմնական մասնակիցները:          |         |        |

|         |Ներդրումային հիմնադրամների ստեղծման     |         |        |

|         |գործընթացը և  կառավարման                |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Ֆինանսական և    |         |        |

|         |իրային ներդրումների կառավարման          |         |        |

|         |հիմնական ուղղությունները արդի փուլում:  |         |        |

|         |Ներդրումների արդյունավետության և        |         |        |

|         |շուկայի գրավչության գնահատումը:         |         |        |

|         |Ներդրումային ռիսկի գնահատման            |         |        |

|         |ժամանակակից մեթոդները: Ներդրումային     |         |        |

|         |շուկայի ձևավորման  մեխանիզմը:           |         |        |

|         |Նորամուծությունների էությունն ու        |         |        |

|         |դասակարգումը: Նորամուծական              |         |        |

|         |գործունեության կառավարման կազմակերպական |         |        |

|         |կառուցվածքը: Նորամուծական գործունեության|         |        |

|         |ֆինանսավորման աղբյուրները: ՀՀ ֆինանսական|         |        |

|         |շուկայի կառավարման արդի միտումներն ու   |         |        |

|         |վերլուծությունը: Լիզինգի էությունն ու   |         |        |

|         |գործողության մեխանիզմը:                 |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.11 |ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ |    4    |   80   |

|         |Հանրային քաղաքականության                |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը և  կառուցվածքը:       |         |        |

|         |Հանրային քաղաքականության վերլուծությունը|         |        |

|         |և  դրա մեթոդները: Հանրային              |         |        |

|         |քաղաքականության մշակման սկզբունքները և  |         |        |

|         |փուլերը: Պետական քաղաքականության        |         |        |

|         |օրենսդրական հիմունքները:                |         |        |

|         |Քաղաքականությունը տեղական               |         |        |

|         |ինքնակառավարման համակարգում: Քաղաքական  |         |        |

|         |համակարգի ինստիտուտները և  հանրային     |         |        |

|         |քաղաքականությունը: Հանրային             |         |        |

|         |քաղաքականությունը Հայաստանի             |         |        |

|         |Հանրապետությունում:                     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.12 |ՌԻՍԿԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ    |    5    |   80   |

|         |Ռիսկը` որպես տնտեսական կատեգորիա:       |         |        |

|         |Ռիսկերի դասակարգումը: Տնտեսական         |         |        |

|         |գործարքների ռիսկայնության պատճառները:   |         |        |

|         |Տնտեսավարող սուբյեկտների դասակարգումը   |         |        |

|         |ռիսկային գործարքների ձեռնարկման         |         |        |

|         |տեսակետից: Ռիսկի գնահատումը: Տնտեսական  |         |        |

|         |իրավիճակների անորոշության պատճառները:   |         |        |

|         |Պատահականություն: Իրադրության           |         |        |

|         |մաթեմատիկական սպասումը: Դիսպերսիայի,    |         |        |

|         |միջին քառակուսային շեղման ցուցանիշների  |         |        |

|         |և  տատանման գործակցի օգտագործումը ռիսկի |         |        |

|         |աստիճանի գնահատման նպատակով: Ռիսկի      |         |        |

|         |կառավարման էությունը, ռազմավարությունը  |         |        |

|         |և  տակտիկան: Ռիսկի կառավարման մեթոդները:|         |        |

|         |Ապահովագրումը` որպես ռիսկի կառավարման   |         |        |

|         |հիմնական մեթոդ: Ապահովագրման գործընթացի |         |        |

|         |էությունն ու նպատակը: Ապահովագրող և     |         |        |

|         |ապահովագրվող կողմերի տնտեսական շահերը:  |         |        |

|         |Ապահովագրման ձևերը:  Ապահովագրման       |         |        |

|         |կազմակերպական կառուցվածքը: Ռիսկի արժեքի |         |        |

|         |գնահատումը: Ապահովագրական անդամավճար:   |         |        |

|         |Ապահովագրական փոխհատուցում: Արժութային  |         |        |

|         |ռիսկերի էությունը: Դրանց կրճատումը      |         |        |

|         |արտարժութային ենթատեքստերի և            |         |        |

|         |ֆորվարդային օպերացիաների օգնությամբ:    |         |        |

|         |Արտարժութային ռիսկերի կառավարումը       |         |        |

|         |բանկերում` հեջավորման միջոցով:          |         |        |

|ԸՄԴ.Ը.13 |ՄՈՏԻՎԱՑԻԱՅԻ ԵՎ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԻ     |    5    |   80   |

|         |ՄԵԹՈԴՆԵՐ                                |         |        |

|         |Մոտիվացիայի և  վերահսկողության          |         |        |

|         |ժամանակակից մեթոդները: Մոտիվացիայի      |         |        |

|         |տեսական հիմքերը: Մոտիվացիայի            |         |        |

|         |բովանդակալից տեսությունները: Մոտիվացիայի|         |        |

|         |գործընթացային տեսությունները:           |         |        |

|         |Աշխատողների աշխատանքի վարձատրության     |         |        |

|         |կազմակերպումը: Աշխատանքի վարձատրման     |         |        |

|         |հիմնական մեթոդները: Աշխատանքի լրացուցիչ |         |        |

|         |խրախուսման սկզբունքները և  մեթոդները:   |         |        |

|         |Աշխատողների շահադրդումն ըստ             |         |        |

|         |կազմակերպության աշխատանքի վերջնական     |         |        |

|         |արդյունքների: Մոտիվացիայի               |         |        |

|         |սոցիալ-հոգեբանական մեթոդները:           |         |        |

|         |Վերահսկողության էությունը, մեթոդները և  |         |        |

|         |փուլերը: Վերահսկողության արդի եղանակները|         |        |

|         |իրական տնտեսությունում և                |         |        |

|         |ծառայությունների ոլորտում:              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.14 |ՀԱԿԱՃԳՆԱԺԱՄԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ              |    5    |   60   |

|         |  Տնտեսական ճգնաժամերի առաջացման        |         |        |

|         |պատճառները: Ճգնաժամերի դասակարգումը:    |         |        |

|         |Ճգնաժամային իրավիճակների պետական        |         |        |

|         |կարգավորումը: Ճգնաժամերը                |         |        |

|         |կազմակերպություններում: Հակաճգնաժամային |         |        |

|         |կառավարման էությունը: Հակաճգնաժամային   |         |        |

|         |կառավարման անհրաժեշտությունը:           |         |        |

|         |Հակաճգնաժամային կառավարման              |         |        |

|         |գործառույթները: Կազմակերպություններում  |         |        |

|         |հակաճգնաժամային կառավարման              |         |        |

|         |այլընտրանքային մոտեցումները:            |         |        |

|         |Կազմակերպության ֆինանսական վիճակի       |         |        |

|         |վերլուծություն                          |         |        |

|         |Իրացվելիության վերլուծություն:          |         |        |

|         |Վճարունակության վերլուծություն:         |         |        |

|         |Ֆինանսական կայունության վերլուծություն: |         |        |

|         |Ալտմանի «Z» ցուցանիշի հաշվարկում:       |         |        |

|         |Ճգնաժամային իրավիճակի հաղթահարման       |         |        |

|         |տեսական հիմքերը: Ճգնաժամերի ախտորոշումը:|         |        |

|         |Պլանավորումը ճգնաժամային կառավարման մեջ:|         |        |

|         |Ճգնաժամի հաղթահարման ռազմավարության     |         |        |

|         |մշակումը: Անձնակազմը  հակաճգնաժամային   |         |        |

|         |կառավարման համակարգում:                 |         |        |

|         |Ներդրումների դերը հակաճգնաժամային       |         |        |

|         |կառավարման մեջ: Ներդրումները` որպես     |         |        |

|         |կազմակերպության կայուն զարգացման գործոն:|         |        |

|         |Ներդրումային ծրագրերի դերը              |         |        |

|         |հակաճգնաժամային կառավարման մեջ:         |         |        |

|         |Նորամուծությունների դերը հակաճգնաժամային|         |        |

|         |կառավարման մեջ:                         |         |        |

|         |Հակաճգնաժամային կառավարման              |         |        |

|         |գաղափարախոսությունը նորամուծությունների |         |        |

|         |հիման վրա:                              |         |        |

|         |Գործընթացային նորամուծությունները       |         |        |

|         |հակաճգնաժամային կառավարման համակարգում: |         |        |

|         |Ապրանքային նորամուծությունները          |         |        |

|         |հակաճգնաժամային կառավարման համակարգում. |         |        |

|         |նոր արտադրատեսակի ընտրության            |         |        |

|         |պահպանողական մոտեցում, արտադրատեսակի    |         |        |

|         |նորացման արմատական մոտեցում:            |         |        |

|         |Գործունեության բազմատեսականացման ձևերը  |         |        |

|         |և  դերը հակաճգնաժամային կառավարման մեջ: |         |        |

|         |Կազմակերպությունների սնանկացման         |         |        |

|         |գործընթացի օրենսդրական կարգավորումը:    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
06.10.2009
N 873-Ն
Հրաման