Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0873.020210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «02»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010021

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

6 հոկտեմբերի 2009 թվականի N 873-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(29-րդ մաս)

 

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.07 |ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐԿ                       |    4    |   80   |

|         |Ֆինանսներ և  վարկ դասընթացի հիմնական    |         |        |

|         |խնդիրները և  կապը մյուս դասընթացների    |         |        |

|         |հետ: Փողի էությունը, ֆունկցիաները,      |         |        |

|         |դրամաշրջանառությունը և  դրամական        |         |        |

|         |համակարգը, ֆինանսների սոցիալ-տնտեսական  |         |        |

|         |բովանդակությունը, առաջացման պատճառները  |         |        |

|         |և  դերը, ֆինանսների ֆունկցիաները, ՀՀ    |         |        |

|         |ֆինանսական համակարգը և  նրա օղակները,   |         |        |

|         |ֆինանսական կառավարումը և  ֆինանսական    |         |        |

|         |քաղաքականությունը, դրամական ֆոնդերը և   |         |        |

|         |ֆինանսական պլանների տեսակները:          |         |        |

|         |Ձեռնարկությունների ֆինանսների էությունը |         |        |

|         |և  ֆունկցիաները կազմակերպման            |         |        |

|         |սկզբունքները, հիմնական և  շրջանառու     |         |        |

|         |կապիտալը արտադրանքի արտադրության և      |         |        |

|         |իրացման ծախսերը, դրանց կազմն ու         |         |        |

|         |կառուցվածքը, հասույթը արտադրանքի        |         |        |

|         |իրացումից և  մատուցած ծառայություններից,|         |        |

|         |դրա տնտեսական բովանդակությունը, շահույթի|         |        |

|         |բովանդակությունը, պլանավորման           |         |        |

|         |եղանակները, օգտագործման ուղղությունները,|         |        |

|         |շահութաբերության ցուցանիշները: ՀՀ       |         |        |

|         |բյուջետային համակարգը, կառուցվածքը և    |         |        |

|         |օղակները, պետական և  համայնքների        |         |        |

|         |բյուջեների եկամուտներն ու ծախսերը, կազմն|         |        |

|         |ու կառուցվածքը, բյուջեի դեֆիցիտը և  դրա |         |        |

|         |լրացման աղբյուրներն ու կարգը: ՀՀ        |         |        |

|         |արտաբյուջետային ֆոնդերը, դրանց          |         |        |

|         |անհրաժեշտությունն ու դերը, ձևավորման    |         |        |

|         |աղբյուրները: Կյանքի և  այլ դեպքերի      |         |        |

|         |ապահովագրությունը ՀՀ-ում: Վարկի         |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, դերը, ձևերն  ու      |         |        |

|         |տեսակները, բանկային համակարգը, նրա      |         |        |

|         |օղակները, ԿԲ-ի տեղը բանկային            |         |        |

|         |համակարգում, դրա ֆունկցիաները և         |         |        |

|         |օգտագործումը բանկերում: Անկանխիկ        |         |        |

|         |հաշվարկներ, դրանց դասակարգումը և        |         |        |

|         |կազմակերպման հիմունքները, ՀՀ կիրառվող   |         |        |

|         |անկանխիկ հաշվարկների ձևերը:  Արտաքին    |         |        |

|         |տնտեսական կապերը և  ֆինանսավարկային     |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.08 |ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ԱՈՒԴԻՏ        |    4    |   80   |

|         |Հաշվապահական հաշվառման էությունը,       |         |        |

|         |դրամական միջոցների և  հաշիվների         |         |        |

|         |հաշվառում, ոչ նյութական, կապիտալ և      |         |        |

|         |ֆինանսական ներդրումների հաշվառում,      |         |        |

|         |պատրաստի արտադրանքի և  դրա իրացման      |         |        |

|         |հաշվառում, ֆոնդերի, ռեզերվների և        |         |        |

|         |պարտավորությունների հաշվառում, շահույթի |         |        |

|         |օգտագործման և  ֆինանսական արդյունքների  |         |        |

|         |հաշվառում և  վերլուծություն, ֆինանսական |         |        |

|         |հաշվետվություն, արտադրական հաշվառման    |         |        |

|         |սկզբունքները: Կազմակերպության հաշվային  |         |        |

|         |ծառայության դերը; վերլուծության         |         |        |

|         |արդյունքների օգտագործումը կառավարչական  |         |        |

|         |որոշումների ընդունման ժամանակ;          |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպա-տեխնիկական      |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծությունը; արտադրանքի   |         |        |

|         |արտադրության և  իրացման վերլուծությունը;|         |        |

|         |հիմնական միջոցների օգտագործման          |         |        |

|         |վերլուծությունը; աշխատանքային           |         |        |

|         |ցուցանիշների վերլուծությունը; նյութական |         |        |

|         |պաշարների օգտագործման վերլուծությունը;  |         |        |

|         |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծությունը;  |         |        |

|         |շահույթի և  շահութաբերության            |         |        |

|         |վերլուծությունը; ֆինանսական դրության    |         |        |

|         |վերլուծությունը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.09 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ              |    4    |   80   |

|         |  Աշխատանքը որպես հասարակության         |         |        |

|         |զարգացման հիմք և  արտադրության          |         |        |

|         |կարևորագույն  գործոն, աշխատանքի         |         |        |

|         |հասարակական կազմակերպումը և  դրա        |         |        |

|         |հիմնական պատմական տիպերը, աշխատանքային  |         |        |

|         |ներուժի և  աշխատանքային ռեսուրսների     |         |        |

|         |ձևավորումն  ու օգտագործումը շուկայական  |         |        |

|         |տնտեսության համակարգում, աշխատանքի      |         |        |

|         |արտադրողականությունը, դրա չափման        |         |        |

|         |մեթոդները, գործոնները, աճի պայմաններն ու|         |        |

|         |ռեզերվները, աշխատանքի կազմակերպումը     |         |        |

|         |առևտրային  կազմակերպության              |         |        |

|         |սոցիալ-աշխատանքային հարաբերությունների  |         |        |

|         |համակարգում, շուկայի պայմաններում       |         |        |

|         |աշխատանքի կառավարումը և  աշխատանքի      |         |        |

|         |ցուցանիշների պլանավորումը առևտրային     |         |        |

|         |կազմակերպություններում, վարձու աշխատանքի|         |        |

|         |խթանումը, աշխատավարձի կազմակերպման      |         |        |

|         |էությունը, սկզբունքները և               |         |        |

|         |գործառույթները, տարբեր կատեգորիայի      |         |        |

|         |աշխատողների վարձատրության  կարգավորման  |         |        |

|         |մեթոդները, առևտրային  կազմակերպության   |         |        |

|         |աշխատանքի վարձատրության ֆոնդերի         |         |        |

|         |ձևավորումը  և  դրանց արդյունավետ        |         |        |

|         |օգտագործման ապահովումը, առևտրային       |         |        |

|         |կազմակերպություններում աշխատանքի        |         |        |

|         |վարձատրության առանձնահատկությունները    |         |        |

|         |սեփականության և  տնտեսավարման տարբեր    |         |        |

|         |ձևերի  պայմաններում, շուկայական         |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում աշխատավորների  |         |        |

|         |կենսամակարդակը և  սոցիալական            |         |        |

|         |պաշտպանվածությունը, սոցիալ-աշխատանքային |         |        |

|         |հարաբերությունների կարգավորման          |         |        |

|         |միջազգային փորձը:                       |         |        |

|ԸՄԴ.Պ.10 |ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Մարքեթինգի տեղը, դերը և  խնդիրները    |         |        |

|         |շուկայական հարաբերությունների           |         |        |

|         |համակարգում: Մարքեթինգային              |         |        |

|         |գործունեության նպատակը,                 |         |        |

|         |բովանդակությունը, սկզբունքները:         |         |        |

|         |Մարքեթինգային հետազոտությունների և      |         |        |

|         |մարքեթինգային տեղեկատվության համակարգեր:|         |        |

|         |Մարքեթինգային համալիր: Մարքեթինգային    |         |        |

|         |միջավայր: Շուկան մարքեթինգային          |         |        |

|         |համակարգում: Ապրանքային շուկաներ.       |         |        |

|         |հետազոտումը, ստորաբաժանումը             |         |        |

|         |/սեգմենտավորումը/, տարողունակության     |         |        |

|         |որոշումը, նպատակային տարաբածնի          |         |        |

|         |/սեգմենտի/ որոշումը, ընտրությունը,      |         |        |

|         |ապրանքի դիրքորոշումը: Մարքեթինգային     |         |        |

|         |գործունեության հայեցակարգերը: Մարքեթինգի|         |        |

|         |տեսակները: Ապրանքի որակի և              |         |        |

|         |մրցունակության գնահատումը: Ապրանքի      |         |        |

|         |մշակումը: Ապրանքի կենսացիկլը: Ապրանքային|         |        |

|         |նշաններ, փաթեթավորում և  ապրանքի        |         |        |

|         |հետիրացումային ծառայությունների         |         |        |

|         |մատուցում: Նոր ապրանքի մշակման          |         |        |

|         |մարքեթինգային մոտեցում, ապրանքների գների|         |        |

|         |սահմանում, գնագոյացման քաղաքականության  |         |        |

|         |հիմնավորումը մարքեթինգային              |         |        |

|         |հետազոտությունների գործընթացում:        |         |        |

|         |Ապրանքների տարածման և  առաջխաղացման     |         |        |

|         |ուղիները: Մեծածախ և  մանրածախ առևտուր:  |         |        |

|         |Անհատական վաճառք և  վաճառահանման        |         |        |

|         |կառավարում: Ապրանքաշարժ: Հաղորդակցման և |         |        |

|         |խթանման ռազմավարությունը: Գովազդ,       |         |        |

|         |վաճառահանման խթանում և  պրոպագանդա:     |         |        |

|         |Մարքեթինգային ծրագրերը գործարարական     |         |        |

|         |պլանում: Մարքեթինգային պլանավորում և    |         |        |

|         |հսկողություն: Միջազգային մարքեթինգ:     |         |        |

|         |Մարքեթինգը ծառայությունների և  ոչ       |         |        |

|         |առևտրային  գործունեության ոլորտում:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.11 |ԲՆԱՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ և  ԲՆՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ       |    4    |   60   |

|         |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ                        |         |        |

|         |  Բնօգտագործման էկոնոմիկայի, որպես      |         |        |

|         |գիտության անհրաժեշտությունը ՀՀ          |         |        |

|         |էկոնոմիկայի զարգացման համար             |         |        |

|         |համաշխարհային էկոնոմիկայի ժամանակակից   |         |        |

|         |միտումների և  ուղղվածության             |         |        |

|         |տեսանկյունից; ծանոթություն բնօգտագործման|         |        |

|         |էկոնոմիկայի հիմնական հասկացությունների, |         |        |

|         |մակրոտնտեսական «կանչ» ցուցանիշների և    |         |        |

|         |բնական ռեսուրսների օգտագործման          |         |        |

|         |արդյունավետության այլ ցուցանիշների հետ; |         |        |

|         |պատկերացում էկոլոգիական-տնտեսական       |         |        |

|         |զարգացման տիպերի մասին` տեխնոգեն, կայուն|         |        |

|         |և  դեպի կայուն զարգացումը անցնելու      |         |        |

|         |ուղղությունները; բնական ռեսուրսների և   |         |        |

|         |բարիքների արժողության գնահատումը որպես  |         |        |

|         |դրանց հաշվառման և  ռացիոնալ օգտագործման |         |        |

|         |նախապայման; ախտոտման էկոնոմիկայի        |         |        |

|         |հիմնական հասկացությունների              |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը; պետության և        |         |        |

|         |շուկայական լծակների դերը շրջակա         |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության և  բնական        |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման գործում;        |         |        |

|         |բնօգտագործման տնտեսական մեխանիզմի       |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը, տիպերը, բաղկացուցիչ|         |        |

|         |տարրերն ու կատարելագործման              |         |        |

|         |հնարավորությունները:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.12 |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿՐՈՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ  |    4    |   80   |

|         |  Մակրոտնտեսական բնութագրիչները,        |         |        |

|         |կարգավորման խնդիրները և                 |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը; մակրոտնտեսական       |         |        |

|         |ցուցանիշները և  դրանց հաշվարկումը;      |         |        |

|         |ազգային հաշիվների համակարգը;            |         |        |

|         |մակրոտնտեսական կարգավորման մարմինները;  |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական ծրագրերը և             |         |        |

|         |մակրոտնտեսական քաղաքականությունը;       |         |        |

|         |ազգային եկամտի արտադրությունը, բաշխումը |         |        |

|         |և  օգտագործումը; տնտեսական աճի          |         |        |

|         |գործոնները և  դրանց ազդեցության         |         |        |

|         |հաշվարկումը; տնտեսական քաղաքականությունը|         |        |

|         |արտադրության ճյուղերում; ներդրումային   |         |        |

|         |քաղաքականություն, արտաքին տնտեսական     |         |        |

|         |քաղաքականություն, սոցիալական            |         |        |

|         |քաղաքականություն, դրամավարկային և       |         |        |

|         |հարկաբյուջետային քաղաքականություն;      |         |        |

|         |բնակչության զբաղվածության խնդիրները     |         |        |

|         |ՀՀ-ում,; կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ    |         |        |

|         |տատանումներ; կարճաժամկետ մակրոտնտեսական |         |        |

|         |հավասարակշռության մոդելներ; ամբողջական  |         |        |

|         |պահանջարկի և  ամբողջական առաջարկի       |         |        |

|         |մոդելներ; հավասարակշռությունը բաց       |         |        |

|         |տնտեսությունում; գնագոյացման            |         |        |

|         |քաղաքականություն:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.13 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ                   |    4    |   60   |

|         |  Մինչկապիտալիստական արտադրաեղանակների  |         |        |

|         |էվոլյուցիան; գլխավոր կապիտալիստական     |         |        |

|         |երկրների տնտեսական զարգացման            |         |        |

|         |պատմությունը (կապիտալի նախասկզբնական    |         |        |

|         |կուտակումը և  կապիտալիստական տնտեսության|         |        |

|         |ձևավորումը,  առաջատար երկրների          |         |        |

|         |զարգացումը մոնոպոլիստական կապիտալիզմի   |         |        |

|         |դարաշրջանում և  արդի փուլում, զարգացման |         |        |

|         |օրինաչափությունները և                   |         |        |

|         |առանձնահատկությունները); Հայաստանի      |         |        |

|         |տնտեսական զարգացման պատմությունը (սկզբից|         |        |

|         |մինչև  արդի փուլը, արևելյան  (հայկական) |         |        |

|         |ստրկատիրության առանձնահատկությունները,  |         |        |

|         |ֆեոդալական էկոնոմիկայի հիմնական գծերը,  |         |        |

|         |կապիտալիստական հարաբերությունների       |         |        |

|         |ձևավորումը,  Հայաստանի տնտեսական        |         |        |

|         |զարգացումը 20-րդ դարում):               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.14 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ  ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ|    4    |   60   |

|         |  Համալիր գործունեության դերը կառավարման|         |        |

|         |ոլորտում: Ֆինանսական և  կառավարչական    |         |        |

|         |վերլուծության բովանդակությունը և        |         |        |

|         |իրականացման հաջորդականությունը: Համալիր |         |        |

|         |բիզնես-պլանի կառուցվածքը և              |         |        |

|         |վերլուծության դերը հիմնական ծրագրային   |         |        |

|         |ցուցանիշների մշակման և  մոնիտորինգի     |         |        |

|         |իրականացման գործում: Վերլուծության      |         |        |

|         |տեսակները, ուղղությունները, հիմնական    |         |        |

|         |մեթոդները և  իրականացման ձևերը:         |         |        |

|         |Վերլուծությունը մարքեթինգի համակարգում, |         |        |

|         |արտադրանքի ծավալի և  վաճառքի            |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը:         |         |        |

|         |Տեսականիների ծրագրերի ձևավորման  և      |         |        |

|         |արդյունավետության հիմնավորումը:         |         |        |

|         |Արտադրանքի նորացման և  որակի            |         |        |

|         |վերլուծությունը, արտադրության           |         |        |

|         |կազմատեխնիկական մակարդակի և  այլ        |         |        |

|         |պայմանների վերլուծությունը: Արտադրության|         |        |

|         |տեխնիկական հագեցվածության և  հիմնական   |         |        |

|         |միջոցների ծառայության ժամկետի           |         |        |

|         |վերլուծությունը: Արտադրության           |         |        |

|         |կազմակերպման մակարդակի գնահատականը:     |         |        |

|         |Արտադրանքի, տեխնիկայի և  տեխնոլոգիայի   |         |        |

|         |կենսական փուլը և  դրանց հաշվառում և     |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծության ընթացքում:      |         |        |

|         |Արտադրանքի ինքնարժեքի և  ծախսերի        |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը,         |         |        |

|         |արտադրական պաշարների օգտագործման        |         |        |

|         |վերլուծությունը, ուղղակի փոփոխական և    |         |        |

|         |հաստատուն ծախսերի վերլուծության         |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Արտադրության    |         |        |

|         |պաշարների համալիր գնահատականը:          |         |        |

|         |Առևտրային  կազմակերպությունների         |         |        |

|         |ֆինանսական գործունեությունը և  դրա      |         |        |

|         |վերլուծության իրականացումը,             |         |        |

|         |կազմակերպությունների ֆինանսական         |         |        |

|         |կայունությունը, վարկային և  վճարային    |         |        |

|         |ունակությունների վերլուծությունը:       |         |        |

|         |Բիզնեսի գնահատումը և  համալիր           |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները, ռեյտինգային    |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները:                |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.15 |ՄԵՆԵՋՄԵՆԹԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Արդի տնտեսության                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները և  կառավարման    |         |        |

|         |կատարելագործման անհրաժեշտությունը:      |         |        |

|         |Մենեջմենտի էությունը, հասկացությունը,   |         |        |

|         |նպատակները, խնդիրները և  հիմնական       |         |        |

|         |գործառույթները, արտասահմանյան փորձը:    |         |        |

|         |Հայաստանում նրա կիրառման                |         |        |

|         |հնարավորությունները և  ուղիները:        |         |        |

|         |Ձեռնարկության կառավարման նպատակը և      |         |        |

|         |խնդիրները, կառավարչական որոշումների     |         |        |

|         |հիմնավորման, ընդունման և  իրականացման   |         |        |

|         |մեթոդները: Ձեռնարկության ներքին և       |         |        |

|         |արտաքին միջավայր: Մենեջմենթում          |         |        |

|         |միջազգային տեղեկատվական միջոցների       |         |        |

|         |օգտագործումը, հաղորդակցման համակարգը:   |         |        |

|         |Ռազմավարական մենեջմենթ, ընթացիկ և       |         |        |

|         |հեռանկարային ծրագրերի մշակում և         |         |        |

|         |իրականացում: Մենեջերի հիմնական որակները,|         |        |

|         |նրա աշխատանքի առանձնահատկությունները,   |         |        |

|         |աշխատանքի մոտիվացիայի համակարգի         |         |        |

|         |ստեղծումը, ենթակաների գործունեության    |         |        |

|         |վերահսկման կազմակերպում: Մենեջերի       |         |        |

|         |նորաստեղծային ծրագրեր, ռիսկի կառավարում:|         |        |

|         |Ճգնաժամային իրավիճակներում մենեջերի     |         |        |

|         |աշխատանքի առանձնահատկությունները,       |         |        |

|         |գործարար շփման էթիկան, բախումների       |         |        |

|         |կարգավորում: Մենեջերի հոգեբանություն,   |         |        |

|         |ձեռնարկության տնտեսական                 |         |        |

|         |հարաբերությունների կառավարում:          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.16 |ՍՈՑԻՈԼՈԳԻԱ                              |    4    |   80   |

|         |  Հասարակությունը որպես ամբողջական      |         |        |

|         |սոցիալական օրգանիզմ, գործառության և     |         |        |

|         |զարգացման հիմնական օրինաչափությունները: |         |        |

|         |Սոցիոլոգիայի ձևավորման  պատմական ակնարկ:|         |        |

|         |Սոցիոլոգիայի տեսական հիմնախնդիրների     |         |        |

|         |գնահատականը կառավարման հիմնախնդիրների   |         |        |

|         |ըմբռնման տեսանկյունից:                  |         |        |

|         |  Աշխատանքի տեղն ու դերը հասարակության  |         |        |

|         |զարգացման մեջ: Տեխնիկան որպես սոցիալական|         |        |

|         |երևույթ:  Անհատի սոցիալականացման        |         |        |

|         |էությունը: Միջազգային                   |         |        |

|         |փոխհարաբերությունների, գործառույթների   |         |        |

|         |վերլուծությունը: Կոլեկտիվը որպես        |         |        |

|         |համատեղ աշխատանքի հավաքական սուբյեկտ:   |         |        |

|         |Կազմակերպությունների զարգացման          |         |        |

|         |սոցիալական օրինաչափությունները:         |         |        |

|         |Կառավարման ժամանակակից փորձի            |         |        |

|         |սոցիալ-հոգեբանական                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Ազգա-մշակութային|         |        |

|         |սոցիոլոգիական հիմնախնդիրները: Ընդհանուր |         |        |

|         |պատկերացում կիրառական սոցիոլոգիայի      |         |        |

|         |խնդիրների մասին:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.00 |Ուսանողի կողմից ընտրովի դասընթացներ     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.01 |Փոքր և  միջին ձեռն. գործ. կառավարման    |    5    |   60   |

|         |կազմակերպում                            |         |        |

|         |Փոքր և  միջին ձեռնարկությունները`որպես  |         |        |

|         |շուկայական տնտեսության հատուկ ոլորտի    |         |        |

|         |փոքր և  միջին ձեռնարկատիրության         |         |        |

|         |էությունը, սուբյեկտների դասակարգումը,   |         |        |

|         |առանձնահատկությունները և  ռազմավարության|         |        |

|         |մշակումը: ՓՄՁ-ի ոլորտի զարգացման        |         |        |

|         |հիմնախնդիրները և  այդ ոլորտը գնահատող   |         |        |

|         |ցուցանիշները ՀՀ-ում: ՓՄՁ-ի կառավարման   |         |        |

|         |համակարգը. ՓՄՁ-ի ադապտիվ կառավարման     |         |        |

|         |էությունը և  բովանդակությունը, ՓՄՁ-ի    |         |        |

|         |ադապտիվ ռազմավարության ձևավորումը:      |         |        |

|         |ՓՄՁ-ի գործունեության արտաքին միջավայրը  |         |        |

|         |և  դրա վրա ազդող գործոնների             |         |        |

|         |վերլուծությունը: ՓՄՁ-ի գերիշխումը, որպես|         |        |

|         |շուկայում ադապտավորման նախադրյալ: ՓՄՁ-ի |         |        |

|         |և  խոշոր ձեռնարկությունների զուգակցման  |         |        |

|         |հիմնախնդիրները ՀՀ-ում:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.02 |Արդյունաբերական արտադրության զարգացման  |    5    |   60   |

|         |միտումները ՀՀ-ում                       |         |        |

|         |Արդյունաբերական քաղաքականությունը և  դրա|         |        |

|         |հիմնական ուղղությունները:               |         |        |

|         |Արդյունաբերության զարգացման             |         |        |

|         |քաղաքականության մշակման մեթոդաբանական   |         |        |

|         |մոտեցումները և  դրսևորումները  ՀՀ-ում:  |         |        |

|         |Արդյունաբերական արտադրության կայացումը  |         |        |

|         |և  զարգացման միտումները ՀՀ տնտեսության  |         |        |

|         |տրանսֆորմացման փուլում: Մասնավորեցումը  |         |        |

|         |և  դրա դերը արդյունաբերական արտադրության|         |        |

|         |զարգացման գործում:                      |         |        |

|         |Արդյունաբերական ձեռնարկությունները      |         |        |

|         |անցման շրջանում և  դրանց                |         |        |

|         |կենսագործունեության ապահովման մեխանիզմը:|         |        |

|         |Ձեռնարկությունների փոխհարաբերությունները|         |        |

|         |և  արտադրության զարգացման լծակները:     |         |        |

|         |Արդյունաբերական ձեռնարկությունների և    |         |        |

|         |բանկերի փոխներգործության մեխանիզմը և    |         |        |

|         |դրա ազդեցությունը արդյունաբերական       |         |        |

|         |արտադրության զարգացման վրա:             |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.03 |Տնտեսության մրցակցության կարգավորում    |    5    |   60   |

|         |Շուկայի կարգավորման նախադրյալները և     |         |        |

|         |նպատակը: Ապրանքային շուկաները և  դրանց  |         |        |

|         |դասակարգումը: Ապրանքային շուկաների      |         |        |

|         |գործունեության հիմնական պայմանները.     |         |        |

|         |մրցակցային միջավայրի գնահատումը,        |         |        |

|         |տնտեսական համակենտրոնացումը և  դրա      |         |        |

|         |գնահատումը, մրցակցային միջավայրի        |         |        |

|         |գնահատման ցուցանիշները: Ֆիրմաների գնային|         |        |

|         |ռազմավարությունը. գնային խտրականությունը|         |        |

|         |մենաշնորհ շուկայում: Գերիշխող           |         |        |

|         |տնտեսավարող սուբյեկտի գնային            |         |        |

|         |ռազմավարությունը: Մրցակցային            |         |        |

|         |քաղաքականությունը ՀՀ-ում: Անբարեխիղճ    |         |        |

|         |մրցակցության էությունը և  կարգավորման   |         |        |

|         |ձևերը:  Բնական մենաշնորհների պետական    |         |        |

|         |կարգավորումը:                           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.04 |Նորմեր և  նորմատիվներ արդյունաբերության |    5    |   60   |

|         |մեջ                                     |         |        |

|         |Ուսումնասիրության առարկան և  խնդիրները: |         |        |

|         |Նորմերի և  նորմատիվների էությունը և     |         |        |

|         |ձևավորման  կարգը: Անհատական և  ընդհանուր|         |        |

|         |նորմեր և  նորմատիվներ: Միջին մեծության  |         |        |

|         |և  ընդհանուր նորմեր: Ծախսային նորմերն ու|         |        |

|         |նորմատիվները տնտեսավարման համակարգում:  |         |        |

|         |Էկոնոմիկայի պետական կարգավորման նորմերն |         |        |

|         |ու նորմատիվները:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.05 |Ձեռնարկության տնտեսական անվտանգության   |    5    |   60   |

|         |հիմնահարցեր                             |         |        |

|         |Ձեռնարկության տնտեսական անվտանգությունը |         |        |

|         |շուկայական տնտեսության պայմաններում:    |         |        |

|         |Ձեռնարկության գործունեության իրավական   |         |        |

|         |ապահովումը: Առևտրային  գաղտնիքի         |         |        |

|         |պաշտպանության կազմակերպումը: Տնտեսական  |         |        |

|         |ռիսկի տեղն ու դերը ձեռնարկության        |         |        |

|         |անվտանգության համակարգում: Ձեռնարկության|         |        |

|         |տնտեսական անվտանգության ծառայության     |         |        |

|         |կազմակերպումը և  նրա ընդհանուր          |         |        |

|         |ֆունկցիաները: Ձեռնարկության տեղեկատվական|         |        |

|         |օբյեկտների պաշտպանության ապահովումը:    |         |        |

|         |Ձեռնարկության արտաքին գործունեության    |         |        |

|         |անվտանգության ապահովումը:               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.06 |Արդյունաբերական ձեռնարկությունների      |    5    |   60   |

|         |ինովացիոն քաղաքականություն              |         |        |

|         |Նորամուծության և  նորամուծական          |         |        |

|         |գործունեության էությունը:               |         |        |

|         |Նորամուծությունների դասակարգումը:       |         |        |

|         |Նորամուծական գործունեության             |         |        |

|         |ինստիտուցիոնալ միջավայրը:               |         |        |

|         |Ձեռնարկությունների նորամուծական         |         |        |

|         |գործունեությունը: Նորամուծական          |         |        |

|         |գործունեության փուլերը և  արդյունքները: |         |        |

|         |Գիտատեխնիկական գործունեությունը, որպես  |         |        |

|         |նորամուծական գործունեության անհրաժեշտ   |         |        |

|         |նախապայման: Գիտատեխնիկական              |         |        |

|         |գործունեության և  նորամուծական          |         |        |

|         |գործունեության արդյունքների շուկաների   |         |        |

|         |փոխկապվածությունը: Գիտատեխնիկական       |         |        |

|         |գործունեության արդյունքների             |         |        |

|         |առևտրայնացում  և  նյութականացում:       |         |        |

|         |Նորամուծական գործունեության վրա ազդող   |         |        |

|         |գործոնների ազդեցության և                |         |        |

|         |արդյունավետության գնահատումը: Պետական   |         |        |

|         |նորամուծական քաղաքականությունը` որպես   |         |        |

|         |տնտեսության նորամուծական աստիճանի       |         |        |

|         |բարելավման կարևոր  նախադրյալ, դրա       |         |        |

|         |հիմնական ուղղությունները:               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.07 |Պետական ձեռնարկությունների էկոնոմիկա,   |    5    |   60   |

|         |կազմակերպում և  պլանավորում             |         |        |

|         |Պետական հատվածը խառը տնտեսությունում:   |         |        |

|         |ՀՀ պետական հատվածը: Պետության վարքագծի  |         |        |

|         |հիմնական տնտեսական շարժառիթները:        |         |        |

|         |Տնտեսական բարեկեցությունը.              |         |        |

|         |արդյունավետություն կամ արդարություն:    |         |        |

|         |Հասարակական ապրանքները և  պետության     |         |        |

|         |կողմից մատակարարվող մասնավոր ապրանքները:|         |        |

|         |Հասարակական ընտրությունը.               |         |        |

|         |նախընտրությունների բացահայտման          |         |        |

|         |հիմնախնդիրը, ռեսուրսների վերաբաշխման    |         |        |

|         |հասարակական և  մասնավոր մեխանիզմները:   |         |        |

|         |Հասարակական արտադրությունը և            |         |        |

|         |բյուրոկրատիան: Ծախսերի քաղաքականության  |         |        |

|         |վերլուծությունը: Ծախքերի և  եկամուտների |         |        |

|         |վերլուծությունը. դրանց մասնակի          |         |        |

|         |վերլուծությունը, ընթացիկ դիսկոնտային    |         |        |

|         |արժեքի գնահատումը, ծախքերի              |         |        |

|         |արդյունավետությունը, ստվերային և        |         |        |

|         |շուկայական գները, ռիսկերի գնահատումը:   |         |        |

|         |Բարեկեցության ծրագիրը և  եկամուտների    |         |        |

|         |բաշխումը:                               |         |        |

|         |Հարկային համակարգը. հարկերը և  սպառման  |         |        |

|         |տնտեսական արդյունավետությունը, հարկերի  |         |        |

|         |կիրառման հետևանքները  արտադրողների  և   |         |        |

|         |վրա սպառողների վրա: Հարկավորումը և      |         |        |

|         |տնտեսական արդյունավետությունը.          |         |        |

|         |հարկավորման օպտիմալացումը: Դիֆիցիտ,     |         |        |

|         |տնտեսական կայունություն և  աճ:          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.08 |Կազմակերպման տեսություն                 |    5    |   60   |

|         |Դասընթացի ուսումնասիրության առարկան և   |         |        |

|         |խնդիրները: Արտադրության կազմակերպումը   |         |        |

|         |որպես գիտելիքների համակարգ և  պրակտիկ   |         |        |

|         |գործունեության բնագավառ: Արտադրության   |         |        |

|         |կազմակերպման գիտական հիմքերը:           |         |        |

|         |Արտադրության գործընթացը, արտադրական     |         |        |

|         |համակարգերը, դրանց տեսակները:           |         |        |

|         |Ձեռնարկությունը որպես արտադրական        |         |        |

|         |համակարգ: Արտադրության                  |         |        |

|         |համակենտրոնացումը, մասնագիտացումը,      |         |        |

|         |կոոպերացումը և  կոմբինավորումը:         |         |        |

|         |Արտադրության կազմակերպման տիպերն ու     |         |        |

|         |մեթոդները:                              |         |        |

|         |Արտադրության նախապատրաստման համակարգը և |         |        |

|         |ավտոմատացված արտադրության կազմակերպումը:|         |        |

|         |Արտադրության օպերատիվ-օրացույցային      |         |        |

|         |պլանավորումը:                           |         |        |

|         |Արտադրության կազմակերպման մակարդակի     |         |        |

|         |գնահատումը:                             |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.      |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ     |         |        |

|ՄԴ.Պ.00  |Պարտադիր բաղադրիչ                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ. Պ.01 |Տիպային արտադրական գործընթացների        |    5    |   60   |

|         |կազմակերպում                            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|         |Արտադրության գործընթացի էությունը և  նրա|         |        |

|         |գործոնների բնութագիրը:                  |         |        |

|         |Տիպային արտադրական գործընթացների        |         |        |

|         |կազմակերպումն ու կատարելագործումը       |         |        |

|         |արդյունաբերության մեջ:                  |         |        |

|         |Տիպային արտադրական գործընթացների        |         |        |

|         |տնտեսական օպտիմալացման տեսական          |         |        |

|         |դրույթները:                             |         |        |

|         |Տիպային արտադրական գործընթացների        |         |        |

|         |տնտեսական նախապատրաստման հիմնախնդիրները:|         |        |

|         |ՏԱԳ-ի տնտեսական արդյունավետության       |         |        |

|         |ցուցանիշների գնահատումը և               |         |        |

|         |մոդելավորումը:                          |         |        |

|         |Օպտիմալ նախագծերի ընտրության մեթոդները: |         |        |

|         |ՏԱԳ-ի կազմակերպման բարելավման ուղիները: |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.02  |Ձեռներեցության հիմունքներ               |    5    |   60   |

|         |Ձեռներեցության հիմունքներ դասընթացի     |         |        |

|         |առարկան և  մեթոդը: Ձեռներեցության       |         |        |

|         |կազմակերպման տեսական հարցերը:           |         |        |

|         |Ձեռնարկությունը և  ձեռնարկատիրությունը: |         |        |

|         |Ձեռնարկատիրության ձևերը  և  ներդրումների|         |        |

|         |իրականացումը, որպես ձեռնարկատիրության   |         |        |

|         |կազմակերպման նախապայման:                |         |        |

|         |Ձեռնարկատիրության կազմակերպման          |         |        |

|         |միջավայրը: Բիզնես ծրագիրը, որպես        |         |        |

|         |ձեռնարկատիրության կազմակերպման պայման:  |         |        |

|         |Ձեռնարկության ապրանքային                |         |        |

|         |քաղաքականությունը և  ապրանքի գնի        |         |        |

|         |սահմանումը: Ձեռնարկատիրության զարգացման |         |        |

|         |հեռանկարները ՀՀ-ում:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.03  |Շուկայական մոդելների վերլուծության      |    5    |   60   |

|         |հիմնահարցերը                            |         |        |

|         |Շուկայական տնտեսության անցնելու         |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը: Շուկայական           |         |        |

|         |տնտեսության ինստիտուտները և  ստեղծման ու|         |        |

|         |զարգացման ուղիները: Շուկայի կառուցվածքը |         |        |

|         |և  դինամիկան: Շուկայի կառուցվածքի       |         |        |

|         |վերլուծությունն ու գնահատումը: Շուկայի  |         |        |

|         |համակենտրոնացման մակարդակը և  դրա       |         |        |

|         |գնահատումը: Շուկայի վարքագծի            |         |        |

|         |վերլուծությունը, գնահատումը և           |         |        |

|         |կանխատեսումը:                           |         |        |

|         |                                        |         |        |

|ՄԴ.Պ.04  |Արդյունաբերության էկոնոմիկա             |    5    |   60   |

|         |Դասընթացի ուսումնասիրման առարկան,       |         |        |

|         |խնդիրները: Ճյուղ հասկացությունը:        |         |        |

|         |Ճյուղի տնտեսական սահմանները և  դրանք    |         |        |

|         |որոշող գործոնները: Ձեռնարկությունների   |         |        |

|         |տեղաբաշխման և  չափերի էկոնոմիկան.       |         |        |

|         |տեղաբաշխման սկզբունքները, ձեռնարկության |         |        |

|         |չափերը որոշող գործոնները: Արտադրության  |         |        |

|         |ճյուղային համակենտրոնացումը և           |         |        |

|         |օլիգոպոլիան: Ինտեգրացում,               |         |        |

|         |դիվերսիֆիկացում և  ձուլում: Ապրանքային  |         |        |

|         |դիֆերենցում: Ուղղահայաց ինտեգրացում և   |         |        |

|         |ուղղահայաց ու հորիզոնական ձուլում:      |         |        |

|         |Ըչ գնային մրցակցություն, շուկայի        |         |        |

|         |կառուցվածքը և  արտադրանքի               |         |        |

|         |տարատեսակությունը: Օլիգոպոլային         |         |        |

|         |գնագոյացում, փոխներգործություն,         |         |        |

|         |կոորդինացում: Գնային դիսկրիմինացում:    |         |        |

|         |Էկոնոմիկայի կենսագործունեության         |         |        |

|         |արդյունավետությունը:                    |         |        |

|         |                                        |         |        |

|ՄԴ.Պ.05  |  Որակի էկոնոմիկա և  կառավարում         |    5    |   60   |

|         |                                        |         |        |

|         |Որակը շուկայական տնտեսության            |         |        |

|         |պայմաններում որպես ձեռնարկության        |         |        |

|         |հաջողության գործոն: Որակի կառավարման    |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը և  տեխնոլոգիան: Որակի |         |        |

|         |ապահովման միջազգային չափորոշիչների      |         |        |

|         |երաշխավորագրերը: Որակի կառավարման       |         |        |

|         |համակարգը և  դրա մշակումը               |         |        |

|         |ձեռնարկություններում: Արտադրանքի որակի  |         |        |

|         |համար պատասխանատվությունը: Որակը և      |         |        |

|         |արդյունավետությունը: Արտադրանքի և       |         |        |

|         |որակի համակարգի սերտիֆիկացումը:         |         |        |

|         |                                        |         |        |

|ՄԴ.Պ. 06 |Ձեռնարկությունների գործունեության       |    5    |   60   |

|         |պլանավորում                             |         |        |

|         |Պլանավորման էությունը և  ֆունկցիաները   |         |        |

|         |կառավարման համակարգում: Պլանավորման     |         |        |

|         |խնդիրները, հիմնական սկզբունքները և      |         |        |

|         |մեթոդները: Պլանային հաշվարկներն ու      |         |        |

|         |ցուցանիշները: Ձեռնարկության պլանների    |         |        |

|         |համակարգը, դրանց փոխադարձ կապերը:       |         |        |

|         |Ձեռնարկության զարգացման ռազմավարական    |         |        |

|         |պլանավորումը: Ձեռնարկության ներուժի     |         |        |

|         |պլանավորումը: Արտադրանքի արտադրության և |         |        |

|         |իրացման պլանավորումը:                   |         |        |

|         |Ձեռնարկության գործունեության            |         |        |

|         |ռեսուրսաապահովման պլանավորումը:         |         |        |

|         |Ծախքերի և  արդյունքների պլանավորումը:   |         |        |

|         |Ֆինանսական պլանավորումը:                |         |        |

|         |                                        |         |        |

|ՄԴ.Պ. 07 |Ձեռնարկության տնտեսագիտություն          |    5    |   60   |

|         |                                        |         |        |

|         |Շուկայական տնտեսությունը և  նրա         |         |        |

|         |կենսագործունեության սկզբունքները:       |         |        |

|         |Ձեռնարկությունը որպես շուկայական        |         |        |

|         |տնտեսության սուբյեկտ: Ձեռնարկությունների|         |        |

|         |կազմակերպաիրավական տեսակները:           |         |        |

|         |Ձեռնարկության կենսագործունեության       |         |        |

|         |մեխանիզմը: Ձեռնարկության տնտեսության    |         |        |

|         |զարգացումը, ռազմավարության ձևավորումը   |         |        |

|         |և  գնահատումը: Ձեռնարկության ներքին և   |         |        |

|         |արտաքին միջավայրը: Ձեռնարկության        |         |        |

|         |արտադրական ռեսուրսները, հիմնական և      |         |        |

|         |նյութական միջոցները,աշխատակազմը:        |         |        |

|         |Ձեռնարկության հարկավորումը:             |         |        |

|         |Ձեռնարկության ներդրումային              |         |        |

|         |գործունեությունը, տնտեսական ռիսկը և     |         |        |

|         |գնահատումը: Արտադրանքի արտադրության,    |         |        |

|         |աշխատանքի կատարման, ծառայությունների    |         |        |

|         |մատուցման ծախսերը, գնագոյացումը,        |         |        |

|         |տնտեսական գործունեության արդյունքները:  |         |        |

|         |Ձեռնարկության ֆինանսական                |         |        |

|         |գործունեությունը, դրա գնահատման         |         |        |

|         |ցուցանիշները և  հաշվեկշիռը:             |         |        |

|         |                                        |         |        |

|ՄԴ.Պ. 08 |Արտադրության լոգիստիկա                  |    5    |   60   |

|         |Լոգիստիկա հասկացությունը, առարկան,      |         |        |

|         |նպատակը, խնդիրները և  բովանդակությունը: |         |        |

|         |Լոգիստական շղթա. գնում-արտադրություն-   |         |        |

|         |իրացում:  Այդ շղթայի օղակների           |         |        |

|         |բնութագիրը: Գնումներով համապատասխան     |         |        |

|         |պաշարների ստեղծումը ձեռնարկությունում:  |         |        |

|         |Նյութական պաշարների շարժը և  կառուցվածքը|         |        |

|         |տեխնոլոգիական գործընթացի տարբեր         |         |        |

|         |փուլերում: Պատրաստի արտադրանքի շարժը:   |         |        |

|         |Արդյունավետության ցուցանիշները շղթայի   |         |        |

|         |տարբեր օղակներում: Լոգիստական շղթայում  |         |        |

|         |իրար հակասող տնտեսական շահերի ծագումը և |         |        |

|         |համահարթեցումը: Գնման արտադրական և      |         |        |

|         |բաշխման լոգիստիկայի բնութագիրը:         |         |        |

|         |Ինֆորմացիոն հոսքերը: Լոգիստիկայի        |         |        |

|         |կառավարման ավտոմատացման ուղղությունները:|         |        |

|         |                                        |         |        |

|ՄԴ.Պ. 09 |Սպասարկման ոլորտի էկոնոմիկա  և          |    5    |  60    |

|         |կառավարում                              |         |        |

|         |Սպասարկման ոլորտի ձեռնարկությունների    |         |        |

|         |էկոնոմիկա դասընթացի առարկան և           |         |        |

|         |բովանդակությունը: Այդ ոլորտի գոյության  |         |        |

|         |և  կառավարման մեթոդոլոգիական հիմքերը:   |         |        |

|         |Սպասարկման ոլորտի ձեռնարկությունների    |         |        |

|         |կազմակերպաիրավական տեսակները:           |         |        |

|         |Սպասարկման ոլորտի ձեռնարկությունների    |         |        |

|         |ֆինանսավորումը:                         |         |        |

|         |Առողջապահության էկոնոմիկա: Բնակարանային |         |        |

|         |կոմունալ տնտեսության էկոնոմիկա:         |         |        |

|         |Կրթական համակարգի էկոնոմիկա: Մշակույթի  |         |        |

|         |ձեռնարկությունների էկոնոմիկա:           |         |        |

|         |Հասարակական սննդի ձեռնարկությունների    |         |        |

|         |էկոնոմիկա: Պետական կառավարման և  տեղական|         |        |

|         |ինքնակառավարման մարմինների էկոնոմիկա:   |         |        |

|         |Բանկային համակարգի էկոնոմիկա:           |         |        |

|         |                                        |         |        |

|ՄԴ.Պ. 10 |Ֆիրմաների տեսություն                    |    5    |  60    |

|         |Ֆիրմաների էությունը, դասակարգումը, կազմը|         |        |

|         |և  կառուցվածքը: Ֆիրմաների ձևավորման  և  |         |        |

|         |կայացման գործընթացները ՀՀ-ում: Ֆիրմաների|         |        |

|         |կենսագործունեության մեխանիզմը շուկայական|         |        |

|         |տարբեր մոդելների պայմաններում: Ֆիրմաների|         |        |

|         |չափերը: Ֆիրմաների և  բանկերի            |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները և  դրա պետական    |         |        |

|         |կարգավորումը: ՖԱԽ-րը, դրանց ստեղծման և  |         |        |

|         |կազմակերպման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում:     |         |        |

|         |Արտադրության տեսությունը: Արտադրողի     |         |        |

|         |հավասարակշռությունը և  դրա պայմանները:  |         |        |

|         |Ֆիրմաների մրցակցային ռազմավարությունը.  |         |        |

|         |ֆիրմաների մրցակցային մոդելները և  դրանց |         |        |

|         |վերլուծությունը, ֆիրմաների              |         |        |

|         |մրցունակությունը և  դրա ապահովման ու    |         |        |

|         |պահպանման տնտեսական մեխանիզմը, ֆիրմաների|         |        |

|         |մրցունակության պարբերաշրջանների         |         |        |

|         |գնահատումը: Ֆիրմաների տնտեսական         |         |        |

|         |ռեսուրսները, դրանց ձևավորման            |         |        |

|         |աղբյուրները և  օգտագործման              |         |        |

|         |արդյունավետության գնահատումը:           |         |        |

|         |Արտադրության ծախքերը և  դրանց           |         |        |

|         |կառավարումը ֆիրմաներում: Ֆիրմայի        |         |        |

|         |շահույթի ձևավորման  աղբյուրները և       |         |        |

|         |բաշխման կարգը: Ֆիրմայի շահույթի         |         |        |

|         |մաքսիմալացումը տարբեր մոդելներում:      |         |        |

|         |Անվնասաբերությունը, դրա վերուծությունն  |         |        |

|         |ու գնահատումը ֆիրմաներում:              |         |        |

|         |Անվնասաբերության ապահովման տնտեսական    |         |        |

|         |մեխանիզմը ֆիրմաներում:                  |         |        |

|         |                                        |         |        |

|ՄԴ.Պ. 11 |Մեզոտնտեսագիտություն                    |    5    |  60    |

|         |Մեզոտնտեսագիտություն առարկայի           |         |        |

|         |բովանդակությունը, խնդիրները և           |         |        |

|         |ուսումնասիրության շրջանակը, Ազգային     |         |        |

|         |տնտեսության միջճյուղային կապերի         |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը և  դրանց ակտիվացման |         |        |

|         |ուղիները, Ազգային տնտեսության զարգացման |         |        |

|         |ճյուղային համամասնությունները,          |         |        |

|         |Ձեռնարկատիրական գործունեության          |         |        |

|         |միավորումների տեսակները, դրանց          |         |        |

|         |առանձնահատկությունները (տրեստ, կոնցեռն, |         |        |

|         |կոնգլոմերատ, սինդիկատ և  այլն),         |         |        |

|         |Ֆինանսաարդյունաբերական խմբերի դերը      |         |        |

|         |շուկայական տնտեսության պայմաններում:    |         |        |

._____________________________________________________________________.

 

4.1. Առկա ձևով ուսուցման դեպքում լսարանային պարապմունքներին պետք է տրամադրվի յուրաքանչյուր ուսումնական դասընթացին հատկացվող ժամաքանակի 50%-ից ոչ պակասը, իսկ հեռակա ձևով ուսուցման դեպքում` 10%-ից ոչ պակասը:

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
06.10.2009
N 873-Ն
Հրաման