Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0873.020210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «02»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010021

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

6 հոկտեմբերի 2009 թվականի N 873-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(37-րդ մաս)

 

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.06 |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ        |    4    |   60   |

|         |  Սոցիալ-տնտեսական վիճակագրության       |         |        |

|         |կարևորագույն  խմբավորումները և          |         |        |

|         |դասակարգումները, սոցիալ-ժողովրդագրական  |         |        |

|         |վիճակագրություն, աշխատանքի շուկայի      |         |        |

|         |հիմնական վիճակագրական ցուցանիշները,     |         |        |

|         |ազգային հարստության վիճակագրություն,    |         |        |

|         |ապրանքների և  ծառայությունների          |         |        |

|         |արտադրության վիճակագրություն, ազգային   |         |        |

|         |հաշիվների համակարգը, մակրոտնտեսական     |         |        |

|         |կարևորագույն  ցուցանիշների հաշվարկման   |         |        |

|         |մեթոդները` ըստ ազգային հաշիվների        |         |        |

|         |համակարգի, արտադրության և  շրջանառության|         |        |

|         |ծախքերի վիճակագրություն, բնակչության    |         |        |

|         |կենսամակարդակի վիճակագրություն,         |         |        |

|         |հասարակական արտադրության                |         |        |

|         |արդյունավետության վիճակագրություն:      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.07 |ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐԿ                       |    4    |   80   |

|         |Ֆինանսներ և  վարկ դասընթացի հիմնական    |         |        |

|         |խնդիրները և  կապը մյուս դասընթացների    |         |        |

|         |հետ: ֆինանսների սոցիալ-տնտեսական        |         |        |

|         |բովանդակությունը, առաջացման պատճառները  |         |        |

|         |և  դերը, ֆինանսների ֆունկցիաները, ՀՀ    |         |        |

|         |ֆինանսական համակարգը և  նրա օղակները,   |         |        |

|         |ֆինանսական կառավարումը և  ֆինանսական    |         |        |

|         |քաղաքականությունը, դրամական ֆոնդերը և   |         |        |

|         |ֆինանսական պլանների տեսակները:          |         |        |

|         |Ձեռնարկությունների ֆինանսների էությունը |         |        |

|         |և  ֆունկցիաները կազմակերպման            |         |        |

|         |սկզբունքները, հիմնական և  շրջանառու     |         |        |

|         |կապիտալը արտադրանքի արտադրության և      |         |        |

|         |իրացման ծախսերը, դրանց կազմն ու         |         |        |

|         |կառուցվածքը, հասույթը արտադրանքի        |         |        |

|         |իրացումից և  մատուցած ծառայություններից,|         |        |

|         |դրա տնտեսական բովանդակությունը, շահույթի|         |        |

|         |բովանդակությունը, պլանավորման           |         |        |

|         |եղանակները, օգտագործման ուղղությունները,|         |        |

|         |շահութաբերության ցուցանիշները: ՀՀ       |         |        |

|         |բյուջետային համակարգը, կառուցվածքը և    |         |        |

|         |օղակները, պետական և  համայնքների        |         |        |

|         |բյուջեների եկամուտներն ու ծախսերը, կազմն|         |        |

|         |ու կառուցվածքը, բյուջեի դեֆիցիտը և  դրա |         |        |

|         |լրացման աղբյուրներն ու կարգը: ՀՀ        |         |        |

|         |արտաբյուջետային ֆոնդերը, դրանց          |         |        |

|         |անհրաժեշտությունն ու դերը, ձևավորման    |         |        |

|         |աղբյուրները: Կյանքի և  այլ դեպքերի      |         |        |

|         |ապահովագրությունը ՀՀ-ում: Վարկի         |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, դերը, ձևերն  ու      |         |        |

|         |տեսակները, բանկային համակարգը, նրա      |         |        |

|         |օղակները, ԿԲ-ի տեղը բանկային            |         |        |

|         |համակարգում, դրա ֆունկցիաները և         |         |        |

|         |օգտագործումը բանկերում: Անկանխիկ        |         |        |

|         |հաշվարկներ, դրանց դասակարգումը և        |         |        |

|         |կազմակերպման հիմունքները, ՀՀ կիրառվող   |         |        |

|         |անկանխիկ հաշվարկների ձևերը:  Արտաքին    |         |        |

|         |տնտեսական կապերը և  ֆինանսավարկային     |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.08 |ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ԱՈՒԴԻՏ        |    4    |   80   |

|         |Հաշվապահական հաշվառման էությունը,       |         |        |

|         |դրամական միջոցների և  հաշիվների         |         |        |

|         |հաշվառում, ոչ նյութական, կապիտալ և      |         |        |

|         |ֆինանսական ներդրումների հաշվառում,      |         |        |

|         |պատրաստի արտադրանքի և  դրա իրացման      |         |        |

|         |հաշվառում, ֆոնդերի, ռեզերվների և        |         |        |

|         |պարտավորությունների հաշվառում, շահույթի |         |        |

|         |օգտագործման և  ֆինանսական արդյունքների  |         |        |

|         |հաշվառում և  վերլուծություն, ֆինանսական |         |        |

|         |հաշվետվություն, արտադրական հաշվառման    |         |        |

|         |սկզբունքները: Կազմակերպության հաշվային  |         |        |

|         |ծառայության դերը; վերլուծության         |         |        |

|         |արդյունքների օգտագործումը կառավարչական  |         |        |

|         |որոշումների ընդունման ժամանակ;          |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպա-տեխնիկական      |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծությունը; արտադրանքի   |         |        |

|         |արտադրության և  իրացման վերլուծությունը;|         |        |

|         |հիմնական միջոցների օգտագործման          |         |        |

|         |վերլուծությունը; աշխատանքային           |         |        |

|         |ցուցանիշների վերլուծությունը; նյութական |         |        |

|         |պաշարների օգտագործման վերլուծությունը;  |         |        |

|         |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծությունը;  |         |        |

|         |շահույթի և  շահութաբերության            |         |        |

|         |վերլուծությունը; ֆինանսական դրության    |         |        |

|         |վերլուծությունը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.09 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ              |    4    |   80   |

|         |  Աշխատանքը որպես հասարակության         |         |        |

|         |զարգացման հիմք և  արտադրության          |         |        |

|         |կարևորագույն  գործոն, աշխատանքի         |         |        |

|         |հասարակական կազմակերպումը և  դրա        |         |        |

|         |հիմնական պատմական տիպերը, աշխատանքային  |         |        |

|         |ներուժի և  աշխատանքային ռեսուրսների     |         |        |

|         |ձևավորումն  ու օգտագործումը շուկայական  |         |        |

|         |տնտեսության համակարգում, աշխատանքի      |         |        |

|         |արտադրողականությունը, դրա չափման        |         |        |

|         |մեթոդները, գործոնները, աճի պայմաններն ու|         |        |

|         |ռեզերվները, աշխատանքի կազմակերպումը     |         |        |

|         |առևտրային  կազմակերպության              |         |        |

|         |սոցիալ-աշխատանքային հարաբերությունների  |         |        |

|         |համակարգում, շուկայի պայմաններում       |         |        |

|         |աշխատանքի կառավարումը և  աշխատանքի      |         |        |

|         |ցուցանիշների պլանավորումը առևտրային     |         |        |

|         |կազմակերպություններում, վարձու աշխատանքի|         |        |

|         |խթանումը, աշխատավարձի կազմակերպման      |         |        |

|         |էությունը, սկզբունքները և               |         |        |

|         |գործառույթները, տարբեր կատեգորիայի      |         |        |

|         |աշխատողների վարձատրության  կարգավորման  |         |        |

|         |մեթոդները, առևտրային  կազմակերպության   |         |        |

|         |աշխատանքի վարձատրության ֆոնդերի         |         |        |

|         |ձևավորումը  և  դրանց արդյունավետ        |         |        |

|         |օգտագործման ապահովումը, առևտրային       |         |        |

|         |կազմակերպություններում աշխատանքի        |         |        |

|         |վարձատրության առանձնահատկությունները    |         |        |

|         |սեփականության և  տնտեսավարման տարբեր    |         |        |

|         |ձևերի  պայմաններում, շուկայական         |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում աշխատավորների  |         |        |

|         |կենսամակարդակը և  սոցիալական            |         |        |

|         |պաշտպանվածությունը, սոցիալ-աշխատանքային |         |        |

|         |հարաբերությունների կարգավորման          |         |        |

|         |միջազգային փորձը:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.10 |ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Մարքեթինգի տեղը, դերը և  խնդիրները    |         |        |

|         |շուկայական հարաբերությունների           |         |        |

|         |համակարգում: Մարքեթինգային              |         |        |

|         |գործունեության նպատակը,                 |         |        |

|         |բովանդակությունը, սկզբունքները:         |         |        |

|         |Մարքեթինգային հետազոտությունների և      |         |        |

|         |մարքեթինգային տեղեկատվության համակարգեր:|         |        |

|         |Մարքեթինգային համալիր: Մարքեթինգային    |         |        |

|         |միջավայր: Շուկան մարքեթինգային          |         |        |

|         |համակարգում: Ապրանքային շուկաներ.       |         |        |

|         |հետազոտումը, ստորաբաժանումը             |         |        |

|         | /սեգմենտավորումը/, տարողունակության    |         |        |

|         |որոշումը, նպատակային տարաբածնի          |         |        |

|         |/սեգմենտի/ որոշումը, ընտրությունը,      |         |        |

|         |ապրանքի դիրքորոշումը: Մարքեթինգային     |         |        |

|         |գործունեության հայեցակարգերը: Մարքեթինգի|         |        |

|         |տեսակները: Ապրանքի որակի և              |         |        |

|         |մրցունակության գնահատումը: Ապրանքի      |         |        |

|         |մշակումը: Ապրանքի կենսացիկլը: Ապրանքային|         |        |

|         |նշաններ, փաթեթավորում և  ապրանքի        |         |        |

|         |հետիրացումային ծառայությունների         |         |        |

|         |մատուցում: Նոր ապրանքի մշակման          |         |        |

|         |մարքեթինգային մոտեցում, ապրանքների գների|         |        |

|         |սահմանում, գնագոյացման քաղաքականության  |         |        |

|         |հիմնավորումը մարքեթինգային              |         |        |

|         |հետազոտությունների գործընթացում:        |         |        |

|         |Ապրանքների տարածման և  առաջխաղացման     |         |        |

|         |ուղիները: Մեծածախ և  մանրածախ առևտուր:  |         |        |

|         |Անհատական վաճառք և  վաճառահանման        |         |        |

|         |կառավարում: Ապրանքաշարժ: Հաղորդակցման և |         |        |

|         |խթանման ռազմավարությունը: Գովազդ,       |         |        |

|         |վաճառահանման խթանում և  պրոպագանդա:     |         |        |

|         |Մարքեթինգային ծրագրերը գործարարական     |         |        |

|         |պլանում: Մարքեթինգային պլանավորում և    |         |        |

|         |հսկողություն: Միջազգային մարքեթինգ:     |         |        |

|         |Մարքեթինգը ծառայությունների և  ոչ       |         |        |

|         |առևտրային  գործունեության ոլորտում:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.11 |ԲՆԱՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ և  ԲՆՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ       |    4    |   60   |

|         |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ                        |         |        |

|         |  Բնօգտագործման էկոնոմիկայի, որպես      |         |        |

|         |գիտության անհրաժեշտությունը ՀՀ          |         |        |

|         |էկոնոմիկայի զարգացման համար             |         |        |

|         |համաշխարհային էկոնոմիկայի ժամանակակից   |         |        |

|         |միտումների և  ուղղվածության             |         |        |

|         |տեսանկյունից; ծանոթություն բնօգտագործման|         |        |

|         |էկոնոմիկայի հիմնական հասկացությունների, |         |        |

|         |մակրոտնտեսական «կանչ» ցուցանիշների և    |         |        |

|         |բնական ռեսուրսների օգտագործման          |         |        |

|         |արդյունավետության այլ ցուցանիշների հետ; |         |        |

|         |պատկերացում էկոլոգիական-տնտեսական       |         |        |

|         |զարգացման տիպերի մասին` տեխնոգեն, կայուն|         |        |

|         |և  դեպի կայուն զարգացումը անցնելու      |         |        |

|         |ուղղությունները; բնական ռեսուրսների և   |         |        |

|         |բարիքների արժողության գնահատումը որպես  |         |        |

|         |դրանց հաշվառման և  ռացիոնալ օգտագործման |         |        |

|         |նախապայման; ախտոտման էկոնոմիկայի        |         |        |

|         |հիմնական հասկացությունների              |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը; պետության և        |         |        |

|         |շուկայական լծակների դերը շրջակա         |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության և  բնական        |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման գործում;        |         |        |

|         |բնօգտագործման տնտեսական մեխանիզմի       |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը, տիպերը, բաղկացուցիչ|         |        |

|         |տարրերն ու կատարելագործման              |         |        |

|         |հնարավորությունները:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.13 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ                   |    4    |   60   |

|         |  Մինչկապիտալիստական արտադրաեղանակների  |         |        |

|         |էվոլյուցիան; գլխավոր կապիտալիստական     |         |        |

|         |երկրների տնտեսական զարգացման            |         |        |

|         |պատմությունը (կապիտալի նախասկզբնական    |         |        |

|         |կուտակումը և  կապիտալիստական տնտեսության|         |        |

|         |ձևավորումը,  առաջատար երկրների          |         |        |

|         |զարգացումը մոնոպոլիստական կապիտալիզմի   |         |        |

|         |դարաշրջանում և  արդի փուլում, զարգացման |         |        |

|         |օրինաչափությունները և                   |         |        |

|         |առանձնահատկությունները); Հայաստանի      |         |        |

|         |տնտեսական զարգացման պատմությունը (սկզբից|         |        |

|         |մինչև  արդի փուլը, արևելյան  (հայկական) |         |        |

|         |ստրկատիրության առանձնահատկությունները,  |         |        |

|         |ֆեոդալական էկոնոմիկայի հիմնական գծերը,  |         |        |

|         |կապիտալիստական հարաբերությունների       |         |        |

|         |ձևավորումը,  Հայաստանի տնտեսական        |         |        |

|         |զարգացումը 20-րդ դարում):               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.14 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ  ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ|     4   |   60   |

|         |  Համալիր գործունեության դերը կառավարման|         |        |

|         |ոլորտում: Ֆինանսական և  կառավարչական    |         |        |

|         |վերլուծության բովանդակությունը և        |         |        |

|         |իրականացման հաջորդականությունը: Համալիր |         |        |

|         |բիզնես-պլանի կառուցվածքը և              |         |        |

|         |վերլուծության դերը հիմնական ծրագրային   |         |        |

|         |ցուցանիշների մշակման և  մոնիտորինգի     |         |        |

|         |իրականացման գործում: Վերլուծության      |         |        |

|         |տեսակները, ուղղությունները, հիմնական    |         |        |

|         |մեթոդները և  իրականացման ձևերը:         |         |        |

|         |Վերլուծությունը մարքեթինգի համակարգում, |         |        |

|         |արտադրանքի ծավալի և  վաճառքի            |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը:         |         |        |

|         |Տեսականիների ծրագրերի ձևավորման  և      |         |        |

|         |արդյունավետության հիմնավորումը:         |         |        |

|         |Արտադրանքի նորացման և  որակի            |         |        |

|         |վերլուծությունը, արտադրության           |         |        |

|         |կազմատեխնիկական մակարդակի և  այլ        |         |        |

|         |պայմանների վերլուծությունը: Արտադրության|         |        |

|         |տեխնիկական հագեցվածության և  հիմնական   |         |        |

|         |միջոցների ծառայության ժամկետի           |         |        |

|         |վերլուծությունը: Արտադրության           |         |        |

|         |կազմակերպման մակարդակի գնահատականը:     |         |        |

|         |Արտադրանքի, տեխնիկայի և  տեխնոլոգիայի   |         |        |

|         |կենսական փուլը և  դրանց հաշվառում և     |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծության ընթացքում:      |         |        |

|         |Արտադրանքի ինքնարժեքի և  ծախսերի        |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը,         |         |        |

|         |արտադրական պաշարների օգտագործման        |         |        |

|         |վերլուծությունը, ուղղակի փոփոխական և    |         |        |

|         |հաստատուն ծախսերի վերլուծության         |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Արտադրության    |         |        |

|         |պաշարների համալիր գնահատականը:          |         |        |

|         |Առևտրային  կազմակերպությունների         |         |        |

|         |ֆինանսական գործունեությունը և  դրա      |         |        |

|         |վերլուծության իրականացումը,             |         |        |

|         |կազմակերպությունների ֆինանսական         |         |        |

|         |կայունությունը, վարկային և  վճարային    |         |        |

|         |ունակությունների վերլուծությունը:       |         |        |

|         |Բիզնեսի գնահատումը և  համալիր           |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները, ռեյտինգային    |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները:                |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.15 |ՄԵՆԵՋՄԵՆԹԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Արդի տնտեսության                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները և  կառավարման    |         |        |

|         |կատարելագործման անհրաժեշտությունը:      |         |        |

|         |Մենեջմենտի էությունը, հասկացությունը,   |         |        |

|         |նպատակները, խնդիրները և  հիմնական       |         |        |

|         |գործառույթները, արտասահմանյան փորձը:    |         |        |

|         |Հայաստանում նրա կիրառման                |         |        |

|         |հնարավորությունները և  ուղիները:        |         |        |

|         |Ձեռնարկության կառավարման նպատակը և      |         |        |

|         |խնդիրները, կառավարչական որոշումների     |         |        |

|         |հիմնավորման, ընդունման և  իրականացման   |         |        |

|         |մեթոդները: Ձեռնարկության ներքին և       |         |        |

|         |արտաքին միջավայր: Մենեջմենթում          |         |        |

|         |միջազգային տեղեկատվական միջոցների       |         |        |

|         |օգտագործումը, հաղորդակցման համակարգը:   |         |        |

|         |Ռազմավարական մենեջմենթ, ընթացիկ և       |         |        |

|         |հեռանկարային ծրագրերի մշակում և         |         |        |

|         |իրականացում: Մենեջերի հիմնական որակները,|         |        |

|         |նրա աշխատանքի առանձնահատկությունները,   |         |        |

|         |աշխատանքի մոտիվացիայի համակարգի         |         |        |

|         |ստեղծումը, ենթակաների գործունեության    |         |        |

|         |վերահսկման կազմակերպում: Մենեջերի       |         |        |

|         |նորաստեղծային ծրագրեր, ռիսկի կառավարում:|         |        |

|         |Ճգնաժամային իրավիճակներում մենեջերի     |         |        |

|         |աշխատանքի առանձնահատկությունները,       |         |        |

|         |գործարար շփման էթիկան, բախումների       |         |        |

|         |կարգավորում: Մենեջերի հոգեբանություն,   |         |        |

|         |ձեռնարկության տնտեսական                 |         |        |

|         |հարաբերությունների կառավարում:          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.00 |Ուսանողի կողմից ընտրովի դասընթացներ     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.01 |ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ          |    3    |   60   |

|         |ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ                            |         |        |

|         |Գյուղատնտեսության արտադրության տեղն ու  |         |        |

|         |դերը հանրապետության ամբողջ տնտեսության  |         |        |

|         |զարգացման գործում: ՀՀ գյուղատնտեսության |         |        |

|         |զարգացման օրինաչափություններն ու        |         |        |

|         |առանձնահատկությունները, ագրարային       |         |        |

|         |վերակառուցումների անհրաժեշտությունն ու  |         |        |

|         |արդյունավետությունը, գյուղացիական       |         |        |

|         |տնտեսությունները որպես արտադրության     |         |        |

|         |կազմակերպման եղանակ, հողօգտագործման     |         |        |

|         |հարաբերությունները:                     |         |        |

|         |Աշխատանքի արտադրողականության բարձրացման |         |        |

|         |և  արտադրանքի ինքնարժեքի իջեցման,       |         |        |

|         |արտադրության մասնագիտացման,             |         |        |

|         |ինտենսիվացման, արդյունավետության        |         |        |

|         |բարձրացման, գյուղի սոցիալական զարգացման |         |        |

|         |հիմնախնդիրները և  դրանց լուծման ուղիները|         |        |

|         |ՀՀ-ում:                                 |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.02 |ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ|    3    |   60   |

|         |Տրանսպորտի դերը և  նշանակությունը       |         |        |

|         |տնտեսության զարգացման գործում,          |         |        |

|         |տրանսպորտի կառավարման մարմինների        |         |        |

|         |համակարգը, քաղաքային տրանսպորտի         |         |        |

|         |ընդհանուր բնութագիրը, տրանսպորտի        |         |        |

|         |նյութատեխնիկական բազան, տրանսպորտի      |         |        |

|         |հիմնական և  շրջանառու միջոցները,        |         |        |

|         |տրանսպորտի շահագործական ծախսերը և       |         |        |

|         |փոխադրումների ինքնարժեքը, տրանսպորտային |         |        |

|         |սակագներ:                               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.03 |ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ       |    3    |   60   |

|         |Շինարարական նախագծման ու հետախուզության |         |        |

|         |կազմակերպման առանձնահատկությունները     |         |        |

|         |շինարարության շուկայում, օրացույցային   |         |        |

|         |պլանավորումը և  առանձին շենքերի ու      |         |        |

|         |շինությունների շինարարության մեթոդները, |         |        |

|         |շինարարության գլխավոր պլանի և           |         |        |

|         |շինարարության հրապարակի ժամանակավոր     |         |        |

|         |շինությունների նախագծումը, շինարարական  |         |        |

|         |արտադրանքի գնագոյացման մեխանիզմը,       |         |        |

|         |շինմոնտաժային աշխատանքների ինքնարժեքը,  |         |        |

|         |շինարարական կազմակերպությունների        |         |        |

|         |արտադրական կարողությունների             |         |        |

|         |պլանավորումը, գիտատեխնիկական            |         |        |

|         |առաջադիմությունը շինարարության մեջ,     |         |        |

|         |աշխատանքի արտադրողականության            |         |        |

|         |պլանավորումը շինարարությունում:         |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.04 |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄԸ ԶԱՐԳԱՑԱԾ       |    3    |   60   |

|         |ԵՐԿՐՆԵՐՈՒՄ                              |         |        |

|         |Պետության դերը տնտեսական համակարգում:   |         |        |

|         |Պետական ծրագրերի առանձնահատկությունները:|         |        |

|         |Պետական հատվածը զարգացած երկրներում:    |         |        |

|         |Հարկաբյուջետային քաղաքականություն:      |         |        |

|         |Դրամավարկային քաղաքականություն: Արտաքին |         |        |

|         |տնտեսական քաղաքականություն: Ներդրումային|         |        |

|         |քաղաքականություն (ԱՄՆ, Ճապոնիա,         |         |        |

|         |Արևմտյան  Եվրոպա):                      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.05 |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ՆՈՐՄԵՐ  |    3    |   60   |

|         |ԵՎ ՆՈՐՄԱՏԻՎՆԵՐ                          |         |        |

|         |Առարկայի ուսումնասիրության օբյեկտը և    |         |        |

|         |խնդիրները: Նորմերի և  նորմատիվների      |         |        |

|         |էությունը և  ձևավորման  կարգը: Անհատական|         |        |

|         |և  ընդհանուր նորմեր ու նորմատիվներ:     |         |        |

|         |Միջին մեծության և  ընդհանուր նորմեր:    |         |        |

|         |Ծախսային նորմերն ու նորմատիվները        |         |        |

|         |տնտեսավարման համակարգում: Էկոնոմիկայի   |         |        |

|         |պետական կարգավորման նորմեր ու           |         |        |

|         |նորմատիվներ:                            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.06 |ՇՈՒԿԱՅԱԿԱՆ ԳՆԱՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ     |    3    |   60   |

|         |  Գնագըօաձքան կազմակերպման տեսական      |         |        |

|         |հիմքեհո,  գնագըօաձքան կազմակերպման      |         |        |

|         |մեթոդաբանական հիմունքնեհո, գնագըօաձքան  |         |        |

|         |կազմակերպումը շուկայական տնտեսության    |         |        |

|         |պայմաններում, գնագըօաձքան մեխանիզմի     |         |        |

|         |էական գծեհո շուկայական տնտեսությունում  |         |        |

|         |պահանջահտ,  գնեհջ ձևավորման  մեխանիզմը  |         |        |

|         |զուտ մրցակցության շուկայի պայմաններում, |         |        |

|         |գնեհջ ձևավորման  մեխանիզմը մենաշնորհային|         |        |

|         |շուկայի պայմաններում, գնեհջ ձևավորման   |         |        |

|         |մեխանիզմը յռջգոպոլային շուկայի          |         |        |

|         |պայմաններում, գնեհջ ձևավորման  մեխանիզմը|         |        |

|         |մենաշնորհային մրցակցության պայմաններում,|         |        |

|         |գնագըօացումը և  ռեսուրսնեհջ             |         |        |

|         |օգտագործումը, մոնոպսոնային շուկա,       |         |        |

|         |գնագըօացումը միջազգային առևտրում:       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.07 |Տնտեսության ինտեգրման հիմունքները       |    3    |   60   |

|         |Տնտեսության  ինտեգրման էությունը,       |         |        |

|         |հասկացությունը, գործոնները և  փուլերը:  |         |        |

|         |Տնտեսության գլոբալացման և  ինտեգրման    |         |        |

|         |փոխադարձ կապերը: Ինտեգրման  խնդիրները   |         |        |

|         |անցումային փուլում: Ինտեգրումը          |         |        |

|         |համաշխարհային տնտեսության և  ԱՊՀ        |         |        |

|         |տարածաշրջանային երկրների հետ:           |         |        |

|         |Ինտեգրման նշանակությունը, համաշխարհային |         |        |

|         |տնտեսության  զարգացման  արդի փուլում:   |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.08 |Նորամուծական գործունեության հիմունքները |    3    |   60   |

|         |Նորամուծությունների էությունը և  դերը   |         |        |

|         |տնտեսության զարգացման ժամանակակից       |         |        |

|         |փուլում: Նորամուծական գործունեության    |         |        |

|         |կազմակերպումը և  կառավարումը:           |         |        |

|         |Նորամուծական գործունեության պլանավորումը|         |        |

|         |և  կանխատեսումը: Նորամուծական           |         |        |

|         |գործունեության օրենսդրական ապահովումը և |         |        |

|         |խթանումը: Նորամուծական գործունեության   |         |        |

|         |արդյունքների վերլուծության արդյունքները:|         |        |

|         |Նորամուծական ծրագրերի իրականացման       |         |        |

|         |մեխանիզմները:                           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.      |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.00  |Պարտադիր բաղադրիչ                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.01  |ՄԱԿՐՈԷԿՈՆՈՄԻԿԱ                          |4+4= 8   |80+80=  |

|         |Մակրոտնտեսական երևույթները,  դրանց      |         |160     |

|         |ուսումնասիրության անհրաժեշտությունը: ՀՀ |         |        |

|         |էկոնոմիկայի զարգացման մակրոտնտեսական    |         |        |

|         |ընդհանուր բնութագիրը: Մակրոտնտեսական    |         |        |

|         |ցուցանիշներ: Արտադրության               |         |        |

|         |արդյունավետությունը և  ազգային եկամտի   |         |        |

|         |արտադրությունն ու բաշխումը: Տնտեսական   |         |        |

|         |աճ և  դրա տատանումները:                 |         |        |

|         |Գործազրկություն: Ինֆլյացիա: Բաց         |         |        |

|         |էկոնոմիկան և  նրա զարգացման             |         |        |

|         |օրինաչափությունները: Տնտեսական          |         |        |

|         |տատանումներ, կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ|         |        |

|         |վերլուծություն: Ամբողջական պահանջարկ,   |         |        |

|         |IS-LM մոդելը: Ամբողջական առաջարկ (4     |         |        |

|         |մոդելները): Մակրոտնտեսական              |         |        |

|         |քաղաքականություն: Բաց էկոնոմիկան կարճ   |         |        |

|         |ժամկետում, Մանդել-Ֆլեմինգի մոդելը:      |         |        |

|         |Իրական տնտեսական պարբերաշրջանի          |         |        |

|         |տեսություն: Սպառման վարքի               |         |        |

|         |տեսությունները: Պետական պարտքը և        |         |        |

|         |տնտեսական զարգացումը: Ներդրումները և    |         |        |

|         |դրանց տեսակները: Փողի առաջարկ և         |         |        |

|         |պահանջարկ:                              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.02  |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ         |3+3=6    |60+60=  |

|         |  Տնտեսության պետական կարգավորման       |         |120     |

|         |կազմակերպումը, պետության դերը շուկայական|         |        |

|         |տնտեսական համակարգում, տնտեսության      |         |        |

|         |պետական կարգավորման մարմինները, դրանց   |         |        |

|         |ֆունկցիաները, սոցիալ-տնտեսական զարգացման|         |        |

|         |ծրագրերը, դրանց մշակման և  ընդունման    |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը, պետության            |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական քաղաքականության        |         |        |

|         |ուղղությունները, պետության տնտեսական    |         |        |

|         |գործունեությունը և  ֆունկցիաները,       |         |        |

|         |պետության տնտեսական քաղաքականության     |         |        |

|         |ուղղությունները, պետության ներդրումային |         |        |

|         |քաղաքականությունը, պետության տարածքային |         |        |

|         |քաղաքականությունը, պետության սոցիալական |         |        |

|         |քաղաքականության ուղղությունները,        |         |        |

|         |աշխատուժի վերարտադրության պետական       |         |        |

|         |կարգավորումը, տնտեսության կարգավորման   |         |        |

|         |պետության քաղաքականության ձևերը,        |         |        |

|         |պետության հարկաբյուջետային              |         |        |

|         |քաղաքականությունը, պետության            |         |        |

|         |ֆինանսա-վարկային քաղաքականությունը,     |         |        |

|         |պետության արտաքին տնտեսական             |         |        |

|         |քաղաքականությունը:                      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.03  |ԿԱՊԻՏԱԼԻ ՇՈՒԿԱՅԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ    |    3    |    60  |

|         |  «Կապիտալի շուկայի պետական կարգավորում»|         |        |

|         |դասընթացի առարկան, խնդիրները, կապիտալի  |         |        |

|         |շուկայի գործունեության հիմունքները,     |         |        |

|         |արժեթղթերի տնտեսական էությունը,         |         |        |

|         |դասակարգումը, արժեթղթերի առաջնային և    |         |        |

|         |երկրորդային շուկա, արժեթղթերի թողարկումը|         |        |

|         |և  շրջանառությունը,  բորսային ինդեքսներ,|         |        |

|         |հաստատագրված եկամտով արժեթղթեր,         |         |        |

|         |միջազգային ֆոնդային շուկա, կապիտալի     |         |        |

|         |շուկայի ձևավորման                       |         |        |

|         |առանձնահատկությունները անցումային       |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում:               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.04  |ՇՈՒԿԱՅԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ      |3+3=6    |60+60=  |

|         |ՀԱՐՑԵՐ                                  |         |120     |

|         |  Շուկայական տնտեսության անցնելու       |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, անկախ  երկրների      |         |        |

|         |փողային համակարգերը և  ինֆլյացիայի      |         |        |

|         |հաղթահարման ընթացքը հետկոմունիստական    |         |        |

|         |երկրներում  բաց տնտեսությունը և  դրա    |         |        |

|         |ձևավորման  հարցերը, արտաքին առևտրի      |         |        |

|         |ժամանակակից հարցերը, համաշխարհային      |         |        |

|         |ֆինանսական շուկան և  արժույթային        |         |        |

|         |փոխանակային կուրսերը, գեոէկոնոմիկայի    |         |        |

|         |հիմունքները:                            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.05  |ՏԱՐԱԾՔԻ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ         |    3    |   60   |

|         |ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ                             |         |        |

|         |  Տարածքի տնտեսական և  սոցիալական       |         |        |

|         |զարգացման կարգավորման դասընթացի առարկան |         |        |

|         |և  խնդիրները, տարածքի տնտեսության       |         |        |

|         |պետական կարգավորման մեթոդաբանական       |         |        |

|         |հիմքերը,  տարածքի տնտեսության պետական   |         |        |

|         |կառավարման և  տեղական ինքնակառավարման   |         |        |

|         |համակարգը, տնտեսության պետական          |         |        |

|         |կարգավորման խնդիրները ՀՀ մարզերում,     |         |        |

|         |տնտեսության զարգացման կարգավորումը ՀՀ   |         |        |

|         |համայնքներում, տարածքի աշխատանքային     |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման հիմնախնդիրները, |         |        |

|         |տարածքի սոցիալական զարգացման և          |         |        |

|         |բնակչության կենսամակարդակի բարձրացման   |         |        |

|         |հիմնահարցերը, տարածքի առևտրի  և         |         |        |

|         |հանրային սննդի զարգացման կարգավորումը,  |         |        |

|         |տարածքի բնակարանային կոմունալ           |         |        |

|         |տնտեսության զարգացման կարգավորումը,     |         |        |

|         |տարածքի բնակչության կենցաղային          |         |        |

|         |սպասարկման կազմակերպումը, կրթության և   |         |        |

|         |մշակույթի զարգացման կազմակերպումը,      |         |        |

|         |առողջապահության և  ֆիզիկական կուլտուրայի|         |        |

|         |տարածքային զարգացման կարգավորումը,      |         |        |

|         |բնության պահպանության և  բնական         |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման խնդիրները       |         |        |

|         |մարզերում, համայնքի բյուջեի ձևավորումը  |         |        |

|         |և  օգտագործումը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.06  |ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ         |    4    |   80   |

|         |ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ                             |         |        |

|         |  Ներածություն, բանկային գործունեության |         |        |

|         |ֆինանսական գործիքները և  կառույցները,   |         |        |

|         |բանկային դեպոզիտային հաստատությունները, |         |        |

|         |ՀՀ ԿԲ և  նրա դրամավարկային              |         |        |

|         |քաղաքականությունը, բանկային գործի       |         |        |

|         |պետական կարգավորումը և  համաշխարհային   |         |        |

|         |տնտեսությունը, միջազգային ֆինանսական    |         |        |

|         |կազմակերպությունները, բանկային          |         |        |

|         |գործունեության իրականացման մեխանիզմները |         |        |

|         |և  տեխնոլոգիան, կապիտալի շուկան և       |         |        |

|         |բանկային համակարգը:                     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.07  |ԱԶԳԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ         |    3    |   60   |

|         |ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                              |         |        |

|         |Ազգային տնտեսության հասկացությունը:     |         |        |

|         |Ազգային տնտեսական գործունեության        |         |        |

|         |կազմակերպական ձևերը,  կառավարման        |         |        |

|         |մեթոդները, գործակալները: Ազգային        |         |        |

|         |տնտեսական գործունեության ճյուղային      |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծությունը: Տնտեսական    |         |        |

|         |գործունեության մասնագիտացման մակարդակը  |         |        |

|         |և  կենտրոնացման մակարդակը: Ազգային      |         |        |

|         |տնտեսության և  համաշխարհային տնտեսական  |         |        |

|         |համակարգի կապը: Ազգային տնտեսության     |         |        |

|         |ինտեգրացումը համաշխարհային              |         |        |

|         |տնտեսությունում:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.08  |ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՏՎԱԾԻ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ               |    3    |   60   |

|         |  Էկոնոմիկայի պետական հատվածի էությունը |         |        |

|         |և  կառուցվածքը: Պետության դերը տնտեսական|         |        |

|         |շրջանառության մեջ: Պետության կողմից     |         |        |

|         |օգտագործվող տնտեսական լծակները:         |         |        |

|         |Պետությունը և  արտադրությունը:          |         |        |

|         |Ապրանքների և  ծառայությունների պետական  |         |        |

|         |գնումներ: Պետական ծախսերը, պետական      |         |        |

|         |եկամուտները: Պետական բյուջեի էությունը: |         |        |

|         |Ծախսերի քաղաքականության վերլուծություն: |         |        |

|         |Հարկերը և  տնտեսական                    |         |        |

|         |արդյունավետությունը:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.09  |Ազգային տնտեսության զարգացման           |    3    |   60   |

|         |կանխատեսման մեթոդներ                    |         |        |

|         |Կանխատեսման մեթոդական հարցերը,          |         |        |

|         |կանխատեսման էությունը և                 |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը: Կանխատեսման          |         |        |

|         |հասկացությունները, օբյեկտները,          |         |        |

|         |համակարգը, կանխատեսման առջև  դրվող      |         |        |

|         |պահանջները: Կանխատեսման սկզբունքները,   |         |        |

|         |մեթոդները, տեղեկատվությամբ              |         |        |

|         |ապահովվածությունը, տեսության և          |         |        |

|         |պրակտիկայի զարգացման պատմությունը:      |         |        |

|         |Տնտեսական աճի և  սոցիալական ոլորտի      |         |        |

|         |զարգացման կանխատեսումը: Ֆինանսական      |         |        |

|         |շուկայի ցուցանիշների կանխատեսման        |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Արտադրության    |         |        |

|         |ռազմավարական վերլուծության և            |         |        |

|         |պլանավորման ուղղությունները,            |         |        |

|         |ցուցանիշների, տնտեսական ռիսկի,          |         |        |

|         |կանխատեսման մեթոդների քննարկումը:       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.10  |Արտաքին տնտեսական կապերի պետական        |    3    |   60   |

|         |կարգավորում                             |         |        |

|         |Արտաքին առևտրի  էությունը, դերը և       |         |        |

|         |քաղաքականության ուղղությունները: Արտաքին|         |        |

|         |առևտրի  ծավալի և  կառուցվածքի           |         |        |

|         |վերլուծությունը: Երկրի վճարային         |         |        |

|         |հաշվեկշռի էությունը, կառուցվածքը և      |         |        |

|         |հոդվածների փոխադարձ կապերը: Վճարային    |         |        |

|         |հաշվեկշիռը և  փոխարժեքի տատանումները:   |         |        |

|         |Աշխատուժի միգրացիայի էությունը և  դրա   |         |        |

|         |ազդեցությունը ազգային արդյունքի վրա:    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.11  |Զբաղվածության պետական կարգավորում       |    3    |   60   |

|         |Աշխատուժի վերարտադրության կազմակերպումը:|         |        |

|         |Աշխատուժի շուկայի ժամանակակից           |         |        |

|         |հիմնահարցերը: Գործազրկության վիճակի     |         |        |

|         |վերլուծությունը և  գնահատումը: Աշխատուժի|         |        |

|         |շուկայի պետական կարգավորման լծակները:   |         |        |

|         |Աշխատանքային ռեսուրսների հաշվեկշիռը և   |         |        |

|         |դրա մշակումը: Աշխատուժի զբաղվածության   |         |        |

|         |կարգավորման կատարելագործումը: Կրթական   |         |        |

|         |համակարգի կազմակերպման ազդեցությունը    |         |        |

|         |աշխատուժի շուկայի պետական կարգավորման   |         |        |

|         |ընթացքում:                              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.12  |                                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.13  |                                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|Ֆ.       |ՖԱԿՈՒԼՏԱՏԻՎ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ       |         |        |

._____________________________________________________________________.

 

4.1. Առկա ձևով ուսուցման դեպքում լսարանային պարապմունքներին պետք է տրամադրվի յուրաքանչյուր ուսումնական դասընթացին հատկացվող ժամաքանակի 50%-ից ոչ պակասը, իսկ հեռակա ձևով ուսուցման դեպքում` 10%-ից ոչ պակասը:

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
06.10.2009
N 873-Ն
Հրաման