Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0873.020210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «02»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010021

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

6 հոկտեմբերի 2009 թվականի N 873-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(45-րդ մաս)

 

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.05 |ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ  ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ  ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ   |    4    |   60   |

|         |  Վիճակագրության տեսության առարկան,     |         |        |

|         |մեթոդը, խնդիրները: Վիճակագրության       |         |        |

|         |չափումներ, սոցիալ-տնտեսական երևույթների |         |        |

|         |և  գործընթացի լրիվ և  ընտրանքային       |         |        |

|         |դիտումների մեթոդները: Վիճակագրական      |         |        |

|         |խմբավորումներ, վիճակագրական ինֆորմացիայի|         |        |

|         |մշակման և  վերլուծության մեթոդները:     |         |        |

|         |Միջին արժեքների մեթոդ, փոփոխական        |         |        |

|         |վերլուծության, կոռելացիայի և  ինդեքսային|         |        |

|         |վերլուծական մեթոդները: Դինամիկայի       |         |        |

|         |շարքերի վերլուծության, բազմաչափ         |         |        |

|         |վիճակագրական վերլուծության,             |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական երևույթների  և         |         |        |

|         |գործընթացների կանխագուշակման և          |         |        |

|         |մոդելավորման վիճակագրական մեթոդները:    |         |        |

|         |  Սոցիալ-տնտեսական վիճակագրություն`     |         |        |

|         |ազգային վիճակագրություն, տնտեսական      |         |        |

|         |սեկտորների և  ճյուղերի վիճակագրական     |         |        |

|         |ցուցանիշների համակարգեր: Աշխատանքի      |         |        |

|         |շուկայի վիճակագրության, ազգային         |         |        |

|         |հարստության վիճակագրություն,            |         |        |

|         |կազմակերպությունների և                  |         |        |

|         |ձեռնարկությունների գործառնության        |         |        |

|         |արդյունավետության վերլուծություն.       |         |        |

|         |ազգաբնակչության կենսամակարդակի          |         |        |

|         |հետազոտման վիճակագրական մեթոդները:      |         |        |

|         |  Ֆինանսների վիճակագրության             |         |        |

|         |ֆինանսատնտեսական հաշվարկների            |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը և  նրա կիրառումը      |         |        |

|         |վիճակագրական վերլուծության մեջ: Պետական |         |        |

|         |ֆինանսների վիճակագրությունը,            |         |        |

|         |կազմակերպությունների և                  |         |        |

|         |ձեռնարկությունների ֆինանսական           |         |        |

|         |գործունեության վիճակագրական ցուցանիշների|         |        |

|         |համակարգը, դրամաշրջանառության           |         |        |

|         |վիճակագրական ցուցանիշները:              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.06 |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ        |    4    |   60   |

|         |  Սոցիալ-տնտեսական վիճակագրության       |         |        |

|         |կարևորագույն  խմբավորումները և          |         |        |

|         |դասակարգումները, սոցիալ-ժողովրդագրական  |         |        |

|         |վիճակագրություն, աշխատանքի շուկայի      |         |        |

|         |հիմնական վիճակագրական ցուցանիշները,     |         |        |

|         |ազգային հարստության վիճակագրություն,    |         |        |

|         |ապրանքների և  ծառայությունների          |         |        |

|         |արտադրության վիճակագրություն, ազգային   |         |        |

|         |հաշիվների համակարգը, մակրոտնտեսական     |         |        |

|         |կարևորագույն  ցուցանիշների հաշվարկման   |         |        |

|         |մեթոդները` ըստ ազգային հաշիվների        |         |        |

|         |համակարգի, արտադրության և  շրջանառության|         |        |

|         |ծախքերի վիճակագրություն, բնակչության    |         |        |

|         |կենսամակարդակի վիճակագրություն,         |         |        |

|         |հասարակական արտադրության                |         |        |

|         |արդյունավետության վիճակագրություն:      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.07 |ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐԿ                       |    4    |   80   |

|         |Ֆինանսներ և  վարկ դասընթացի հիմնական    |         |        |

|         |խնդիրները և  կապը մյուս դասընթացների    |         |        |

|         |հետ: Փողի էությունը, ֆունկցիաները, դրա  |         |        |

|         |դրամաշրջանառությունը և  դրամական        |         |        |

|         |համակարգը, ֆինանսների սոցիալ-տնտեսական  |         |        |

|         |բովանդակությունը, առաջացման պատճառները  |         |        |

|         |և  դերը, ֆինանսների ֆունկցիաները, ՀՀ    |         |        |

|         |ֆինանսական համակարգը և  նրա օղակները,   |         |        |

|         |ֆինանսական կառավարումը և  ֆինանսական    |         |        |

|         |քաղաքականությունը, դրամական ֆոնդերը և   |         |        |

|         |ֆինանսական պլանների տեսակները:          |         |        |

|         |Ձեռնարկությունների ֆինանսների էությունը |         |        |

|         |և  ֆունկցիաները կազմակերպման            |         |        |

|         |սկզբունքները, հիմնական և  շրջանառու     |         |        |

|         |կապիտալը արտադրանքի արտադրության և      |         |        |

|         |իրացման ծախսերը, դրանց կազմն ու         |         |        |

|         |կառուցվածքը, հասույթը արտադրանքի        |         |        |

|         |իրացումից և  մատուցած ծառայություններից,|         |        |

|         |դրա տնտեսական բովանդակությունը, շահույթի|         |        |

|         |բովանդակությունը, պլանավորման           |         |        |

|         |եղանակները, օգտագործման ուղղությունները,|         |        |

|         |շահութաբերության ցուցանիշները: ՀՀ       |         |        |

|         |բյուջետային համակարգը, կառուցվածքը և    |         |        |

|         |օղակները, պետական և  համայնքների        |         |        |

|         |բյուջեների եկամուտներն ու ծախսերը, կազմն|         |        |

|         |ու կառուցվածքը, բյուջեի դեֆիցիտը և  դրա |         |        |

|         |լրացման աղբյուրներն ու կարգը: ՀՀ        |         |        |

|         |արտաբյուջետային ֆոնդերը, դրանց          |         |        |

|         |անհրաժեշտությունն ու դերը, ձևավորման    |         |        |

|         |աղբյուրները: Կյանքի և  այլ դեպքերի      |         |        |

|         |ապահովագրությունը ՀՀ-ում: Վարկի         |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, դերը, ձևերն  ու      |         |        |

|         |տեսակները, բանկային համակարգը, նրա      |         |        |

|         |օղակները, ԿԲ-ի տեղը բանկային            |         |        |

|         |համակարգում, դրա ֆունկցիաները և         |         |        |

|         |օգտագործումը բանկերում: Անկանխիկ        |         |        |

|         |հաշվարկներ, դրանց դասակարգումը և        |         |        |

|         |կազմակերպման հիմունքները, ՀՀ կիրառվող   |         |        |

|         |անկանխիկ հաշվարկների ձևերը:  Արտաքին    |         |        |

|         |տնտեսական կապերը և  ֆինանսավարկային     |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.08 |ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ  ԵՎ  ԱՈՒԴԻՏ      |    4    |   80   |

|         |Հաշվապահական հաշվառման էությունը,       |         |        |

|         |դրամական միջոցների և  հաշիվների         |         |        |

|         |հաշվառում, ոչ նյութական, կապիտալ և      |         |        |

|         |ֆինանսական ներդրումների հաշվառում,      |         |        |

|         |պատրաստի արտադրանքի և  դրա իրացման      |         |        |

|         |հաշվառում, ֆոնդերի, ռեզերվների և        |         |        |

|         |պարտավորությունների հաշվառում, շահույթի |         |        |

|         |օգտագործման և  ֆինանսական արդյունքների  |         |        |

|         |հաշվառում և  վերլուծություն, ֆինանսական |         |        |

|         |հաշվետվություն, արտադրական հաշվառման    |         |        |

|         |սկզբունքները: Կազմակերպության հաշվային  |         |        |

|         |ծառայության դերը; վերլուծության         |         |        |

|         |արդյունքների օգտագործումը կառավարչական  |         |        |

|         |որոշումների ընդունման ժամանակ;          |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծությունը; արտադրանքի   |         |        |

|         |արտադրության և  իրացման վերլուծությունը;|         |        |

|         |հիմնական միջոցների օգտագործման          |         |        |

|         |վերլուծությունը; աշխատանքային           |         |        |

|         |ցուցանիշների վերլուծությունը; նյութական |         |        |

|         |պաշարների օգտագործման վերլուծությունը;  |         |        |

|         |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծությունը;  |         |        |

|         |շահույթի և  շահութաբերության            |         |        |

|         |վերլուծությունը; ֆինանսական դրության    |         |        |

|         |վերլուծությունը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.09 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ              |    4    |   80   |

|         |  Աշխատանքը որպես հասարակության         |         |        |

|         |զարգացման հիմք և  արտադրության          |         |        |

|         |կարևորագույն  գործոն, աշխատանքի         |         |        |

|         |հասարակական կազմակերպումը և  դրա        |         |        |

|         |հիմնական պատմական տիպերը, աշխատանքային  |         |        |

|         |ներուժի և  աշխատանքային ռեսուրսների     |         |        |

|         |ձևավորումն  ու օգտագործումը շուկայական  |         |        |

|         |տնտեսության համակարգում, աշխատանքի      |         |        |

|         |արտադրողականությունը, դրա չափման        |         |        |

|         |մեթոդները, գործոնները, աճի պայմաններն ու|         |        |

|         |ռեզերվները, աշխատանքի կազմակերպումը     |         |        |

|         |առևտրային  կազմակերպության              |         |        |

|         |սոցիալ-աշխատանքային հարաբերությունների  |         |        |

|         |համակարգում, շուկայի պայմաններում       |         |        |

|         |աշխատանքի կառավարումը և  աշխատանքի      |         |        |

|         |ցուցանիշների պլանավորումը առևտրային     |         |        |

|         |կազմակերպություններում, վարձու աշխատանքի|         |        |

|         |խթանումը, աշխատավարձի կազմակերպման      |         |        |

|         |էությունը, սկզբունքները և               |         |        |

|         |գործառույթները, տարբեր կատեգորիայի      |         |        |

|         |աշխատողների վարձատրության  կարգավորման  |         |        |

|         |մեթոդները, առևտրային  կազմակերպության   |         |        |

|         |աշխատանքի վարձատրության ֆոնդերի         |         |        |

|         |ձևավորումը  և  դրանց արդյունավետ        |         |        |

|         |օգտագործման ապահովումը, առևտրային       |         |        |

|         |կազմակերպություններում աշխատանքի        |         |        |

|         |վարձատրության առանձնահատկությունները    |         |        |

|         |սեփականության և  տնտեսավարման տարբեր    |         |        |

|         |ձևերի  պայմաններում, շուկայական         |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում աշխատավորների  |         |        |

|         |կենսամակարդակը և  սոցիալական            |         |        |

|         |պաշտպանվածությունը, սոցիալ-աշխատանքային |         |        |

|         |հարաբերությունների կարգավորման          |         |        |

|         |միջազգային փորձը:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.10 |ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Մարքեթինգի տեղը, դերը և  խնդիրները    |         |        |

|         |շուկայական հարաբերությունների           |         |        |

|         |համակարգում: Մարքեթինգային              |         |        |

|         |գործունեության նպատակը,                 |         |        |

|         |բովանդակությունը, սկզբունքները:         |         |        |

|         |Մարքեթինգային հետազոտությունների և      |         |        |

|         |մարքեթինգային տեղեկատվության համակարգեր:|         |        |

|         |Մարքեթինգային համալիր: Մարքեթինգային    |         |        |

|         |միջավայր: Շուկան մարքեթինգային          |         |        |

|         |համակարգում: Ապրանքային շուկաներ.       |         |        |

|         |հետազոտումը, ստորաբաժանումը             |         |        |

|         |/սեգմենտավորումը/, տարողունակության     |         |        |

|         |որոշումը, նպատակային տարաբածնի          |         |        |

|         |/սեգմենտի/ որոշումը, ընտրությունը,      |         |        |

|         |ապրանքի դիրքորոշումը: Մարքեթինգային     |         |        |

|         |գործունեության հայեցակարգերը: Մարքեթինգի|         |        |

|         |տեսակները: Ապրանքի որակի և              |         |        |

|         |մրցունակության գնահատումը: Ապրանքի      |         |        |

|         |մշակումը: Ապրանքի կենսացիկլը: Ապրանքային|         |        |

|         |նշաններ, փաթեթավորում և  ապրանքի        |         |        |

|         |հետիրացումային ծառայությունների         |         |        |

|         |մատուցում: Նոր ապրանքի մշակման          |         |        |

|         |մարքեթինգային մոտեցում, ապրանքների գների|         |        |

|         |սահմանում, գնագոյացման քաղաքականության  |         |        |

|         |հիմնավորումը մարքեթինգային              |         |        |

|         |հետազոտությունների գործընթացում:        |         |        |

|         |Ապրանքների տարածման և  առաջխաղացման     |         |        |

|         |ուղիները: Մեծածախ և  մանրածախ առևտուր:  |         |        |

|         |Անհատական վաճառք և  վաճառահանման        |         |        |

|         |կառավարում: Ապրանքաշարժ: Հաղորդակցման և |         |        |

|         |խթանման ռազմավարությունը: Գովազդ,       |         |        |

|         |վաճառահանման խթանում և  պրոպագանդա:     |         |        |

|         |Մարքեթինգային ծրագրերը գործարարական     |         |        |

|         |պլանում: Մարքեթինգային պլանավորում և    |         |        |

|         |հսկողություն: Միջազգային մարքեթինգ:     |         |        |

|         |Մարքեթինգը ծառայությունների և  ոչ       |         |        |

|         |առևտրային  գործունեության ոլորտում:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.11 |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿՐՈՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ  |    4    |   80   |

|         |  Մակրոտնտեսական բնութագրիչները,        |         |        |

|         |կարգավորման խնդիրները և                 |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը; մակրոտնտեսական       |         |        |

|         |ցուցանիշները և  դրանց հաշվարկումը;      |         |        |

|         |ազգային հաշիվների համակարգը;            |         |        |

|         |մակրոտնտեսական կարգավորման մարմինները;  |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական ծրագրերը և             |         |        |

|         |մակրոտնտեսական քաղաքականությունը;       |         |        |

|         |ազգային եկամտի արտադրությունը, բաշխումը |         |        |

|         |և  օգտագործումը; տնտեսական աճի          |         |        |

|         |գործոնները և  դրանց ազդեցության         |         |        |

|         |հաշվարկումը; տնտեսական քաղաքականությունը|         |        |

|         |արտադրության ճյուղերում; ներդրումային   |         |        |

|         |քաղաքականություն, արտաքին տնտեսական     |         |        |

|         |քաղաքականություն, սոցիալական            |         |        |

|         |քաղաքականություն, դրամավարկային և       |         |        |

|         |հարկաբյուջետային քաղաքականություն;      |         |        |

|         |բնակչության զբաղվածության խնդիրները     |         |        |

|         |ՀՀ-ում; կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ     |         |        |

|         |տատանումներ; կարճաժամկետ մակրոտնտեսական |         |        |

|         |հավասարակշռության մոդելներ; ամբողջական  |         |        |

|         |պահանջարկի և  ամբողջական առաջարկի       |         |        |

|         |մոդելներ; հավասարակշռությունը բաց       |         |        |

|         |տնտեսությունում; գնագոյացման            |         |        |

|         |քաղաքականություն:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.12 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ                   |    4    |   60   |

|         |  Մինչկապիտալիստական արտադրաեղանակների  |         |        |

|         |էվոլյուցիան; գլխավոր կապիտալիստական     |         |        |

|         |երկրների տնտեսական զարգացման            |         |        |

|         |պատմությունը (կապիտալի նախասկզբնական    |         |        |

|         |կուտակումը և  կապիտալիստական տնտեսության|         |        |

|         |ձևավորումը,  առաջատար երկրների          |         |        |

|         |զարգացումը մոնոպոլիստական կապիտալիզմի   |         |        |

|         |դարաշրջանում և  արդի փուլում, զարգացման |         |        |

|         |օրինաչափությունները և                   |         |        |

|         |առանձնահատկությունները); Հայաստանի      |         |        |

|         |տնտեսական զարգացման պատմությունը (սկզբից|         |        |

|         |մինչև  արդի փուլը, արևելյան  (հայկական) |         |        |

|         |ստրկատիրության առանձնահատկությունները,  |         |        |

|         |ֆեոդալական էկոնոմիկայի հիմնական գծերը,  |         |        |

|         |կապիտալիստական հարաբերությունների       |         |        |

|         |ձևավորումը,  Հայաստանի տնտեսական        |         |        |

|         |զարգացումը 20-րդ դարում):               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.13 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ  ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ|    4    |   60   |

|         |  Համալիր գործունեության դերը կառավարման|         |        |

|         |ոլորտում: Ֆինանսական և  կառավարչական    |         |        |

|         |վերլուծության բովանդակությունը և        |         |        |

|         |իրականացման հաջորդականությունը: Համալիր |         |        |

|         |բիզնես-պլանի կառուցվածքը և              |         |        |

|         |վերլուծության դերը հիմնական ծրագրային   |         |        |

|         |ցուցանիշների մշակման և  մոնիտորինգի     |         |        |

|         |իրականացման գործում: Վերլուծության      |         |        |

|         |տեսակները, ուղղությունները, հիմնական    |         |        |

|         |մեթոդները և  իրականացման ձևերը:         |         |        |

|         |Վերլուծությունը մարքեթինգի համակարգում, |         |        |

|         |արտադրանքի ծավալի և  վաճառքի            |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը:         |         |        |

|         |Տեսականիների ծրագրերի ձևավորման  և      |         |        |

|         |արդյունավետության հիմնավորումը:         |         |        |

|         |Արտադրանքի նորացման և  որակի            |         |        |

|         |վերլուծությունը, արտադրության           |         |        |

|         |կազմատեխնիկական մակարդակի և  այլ        |         |        |

|         |պայմանների վերլուծությունը: Արտադրության|         |        |

|         |տեխնիկական հագեցվածության և  հիմնական   |         |        |

|         |միջոցների ծառայության ժամկետի           |         |        |

|         |վերլուծությունը: Արտադրության           |         |        |

|         |կազմակերպման մակարդակի գնահատականը:     |         |        |

|         |Արտադրանքի, տեխնիկայի և  տեխնոլոգիայի   |         |        |

|         |կենսական փուլը և  դրանց հաշվառում և     |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծության ընթացքում:      |         |        |

|         |Արտադրանքի ինքնարժեքի և  ծախսերի        |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը,         |         |        |

|         |արտադրական պաշարների օգտագործման        |         |        |

|         |վերլուծությունը, ուղղակի փոփոխական և    |         |        |

|         |հաստատուն ծախսերի վերլուծության         |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Արտադրության    |         |        |

|         |պաշարների համալիր գնահատականը:          |         |        |

|         |Առևտրային  կազմակերպությունների         |         |        |

|         |ֆինանսական գործունեությունը և  դրա      |         |        |

|         |վերլուծության իրականացումը,             |         |        |

|         |կազմակերպությունների ֆինանսական         |         |        |

|         |կայունությունը, վարկային և  վճարային    |         |        |

|         |ունակությունների վերլուծությունը:       |         |        |

|         |Բիզնեսի գնահատումը և  համալիր           |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները, ռեյտինգային    |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները:                |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.14 |ՄԵՆԵՋՄԵՆԹԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Արդի տնտեսության                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները և  կառավարման    |         |        |

|         |կատարելագործման անհրաժեշտությունը:      |         |        |

|         |Մենեջմենտի էությունը, հասկացությունը,   |         |        |

|         |նպատակները, խնդիրները և  հիմնական       |         |        |

|         |գործառույթները, օտարերկրյա փորձը:       |         |        |

|         |Հայաստանում նրա կիրառման                |         |        |

|         |հնարավորությունները և  ուղիները:        |         |        |

|         |Ձեռնարկության կառավարման նպատակը և      |         |        |

|         |խնդիրները, կառավարչական որոշումների     |         |        |

|         |հիմնավորման, ընդունման և  իրականացման   |         |        |

|         |մեթոդները: Ձեռնարկության ներքին և       |         |        |

|         |արտաքին միջավայր: Մենեջմենթում          |         |        |

|         |միջազգային տեղեկատվական միջոցների       |         |        |

|         |օգտագործումը, հաղորդակցման համակարգը:   |         |        |

|         |Ռազմավարական մենեջմենթ, ընթացիկ և       |         |        |

|         |հեռանկարային ծրագրերի մշակում և         |         |        |

|         |իրականացում: Մենեջերի հիմնական          |         |        |

|         |որակները, նրա աշխատանքի                 |         |        |

|         |առանձնահատկությունները, աշխատանքի       |         |        |

|         |մոտիվացիայի համակարգի ստեղծումը,        |         |        |

|         |ենթակաների գործունեության վերահսկման    |         |        |

|         |կազմակերպում: Մենեջերի նորաստեղծային    |         |        |

|         |ծրագրեր, ռիսկի կառավարում: Ճգնաժամային  |         |        |

|         |իրավիճակներում մենեջերի աշխատանքի       |         |        |

|         |առանձնահատկությունները, գործարար շփման  |         |        |

|         |էթիկան, բախումների կարգավորում:         |         |        |

|         |Մենեջերի հոգեբանություն, ձեռնարկության  |         |        |

|         |տնտեսական հարաբերությունների            |         |        |

|         |կառավարում:                             |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.15 |Կազմակերպությունների Էկոմենեջմենթ       |    4    |   80   |

|         |  Ժամանակակից էկոլոգիական               |         |        |

|         |քաղաքականությունը և  բնապահպանության    |         |        |

|         |/բնօգտագործման կառավարման համակարգերը:  |         |        |

|         |Էկոմենեջմենտի հասկացությունը,           |         |        |

|         |բովանդակությունը և  զարգացման           |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Էկոմենեջմենթը և |         |        |

|         |էկոլոգիական նորմավորումը: Էկոմենեջմենտը |         |        |

|         |և  կառավարման մարմինների համակարգը:     |         |        |

|         |Էկոմենեջմենտ և  վարչական կարգավորում:   |         |        |

|         |Էկոմենեջմենտի տնտեսական մեխանիզմները/   |         |        |

|         |գործիքները: Էկոլոգիական աուդիտի և       |         |        |

|         |էկոհավաստագրման դերը էկոմենեջմենտի      |         |        |

|         |համակարգում: Էկոմենեջմենտի համակարգի    |         |        |

|         |օրենսդրաիրավական և  տեղեկատվական        |         |        |

|         |ապահովումը: Էկոլոգիական ապրանքների,     |         |        |

|         |աշխատանքի և  ծառայությունների շուկայի   |         |        |

|         |դերը էկոմենեջմենտի համակարգում:         |         |        |

|         |Էկոմենեջմենտի համակարգի ձևավորումը      |         |        |

|         |ՀՀ-ում և  զարգացման հեռանկարները:       |         |        |

|         |Էկոմենեջմենտի մեթոդաբանության           |         |        |

|         |կատարելագործումը և  գիտակրթական         |         |        |

|         |ապահովումը:                             |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.16 |«Ժամանակակից էկոլոգոտնտեսական հաշվառման |    4    |   80   |

|         | համակարգեր»                            |         |        |

|         |  Բնության մասին ժամանակակից            |         |        |

|         |գիտությունների համակարգը, նրա           |         |        |

|         |ուսումնասիրությունների ուղղվածությունը  |         |        |

|         |և  ամբողջականությունները հնարավորություն|         |        |

|         |է ստեղծում համաշխարհային զարգացման      |         |        |

|         |հիմնական օրինաչափությունների իմացության,|         |        |

|         |ինչպես նաև  ռազմավարական                |         |        |

|         |գերակայությունների հստակեցման ու        |         |        |

|         |անցանկալի էկոլոգիական երևույթների       |         |        |

|         |կանխման համար: Ժամանակակից              |         |        |

|         |էկոլոգոտնտեսական հաշվառման համակարգեր   |         |        |

|         |ուսումնասիրումը միևնույն  ժամանակ       |         |        |

|         |կնպաստի ճիշտ, գիտականորեն հիմնավորված   |         |        |

|         |ենթադրությունների ձևավորմանը            |         |        |

|         |ժամանակակից գլոբալ հիմնահարցերի         |         |        |

|         |վերաբերյալ:                             |         |        |

|         |  Առարկայի հիմնական նպատակն է           |         |        |

|         |ուսանողների գիտելիքների ձևավորումը      |         |        |

|         |ժամանակակից բնագիտության հայեցակարգի,   |         |        |

|         |նրա հիմնադրույթների վերաբերյալ, ինչպես  |         |        |

|         |նաև  դրանց գործնական  կիրառումը տարբեր  |         |        |

|         |բնույթի ծրագրային գործողություններում.  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.17 |«Էկոլոգիական բարոյագիտություն «        |    4    |   60   |

|         |  Համաշխարհային հանրության  մուտքը      |         |        |

|         |երրորդ հազարամյակ և  անցում կայուն      |         |        |

|         |զարգացման մոդելին նորովի իմաստավորեց    |         |        |

|         |էկոլոգիական բարոյագիտության  դերը       |         |        |

|         |գործունեության տարբեր ոլորտներում և     |         |        |

|         |միջազգային հարաբերություններում:        |         |        |

|         |  Էկոլոգիական բարոյագիտության           |         |        |

|         |սկզբունքների պահպանումը և  կիրառումը    |         |        |

|         |առավել կարևոր  է շրջակա միջավայրի       |         |        |

|         |պահպանության և  տնտեսական որոշումների   |         |        |

|         |ընդունման համակարգում: Այդ սկզբունքների |         |        |

|         |պահպանումը պարտադիր է ինչպես պետական    |         |        |

|         |կառավարման ոլորտում, այնպես էլ          |         |        |

|         |հասարակական ամենօրյա                    |         |        |

|         |գործողություններում: Միջազգային         |         |        |

|         |ատյաններում դրանց պահպանումը պետք է     |         |        |

|         |ուղղված լինի փոխհանդուրժողական և        |         |        |

|         |բարյացակամ մթնոլորտի ձևավորմանը»        |         |        |

|         |հոգատարության դրսևորմանը  տարբեր        |         |        |

|         |ժողովուրդների պատմա-մշակութային, հոգևոր |         |        |

|         |և  բնական  ժառանգության նկատմամբ:       |         |        |

|         |  Էկոլոգիական բարոյագիտության           |         |        |

|         |սկզբունքների իմացությունը և  պահպանումը |         |        |

|         |առավել արդիական է 21-րդ դարի սերնդի     |         |        |

|         |համար» որ նրա միջոցով պետք է ձևավորվի   |         |        |

|         |արժեքների նոր համակարգը, հաստատվեն նոր  |         |        |

|         |որակի բնահասարակական հարաբերություններ: |         |        |

|         |Առարկայի դասավանդման հիմնական նպատակն է |         |        |

|         |ուսանողին օժտել, ծանոթացնել էկոլոգիական |         |        |

|         |բարոյագիտության հիմունքներին և          |         |        |

|         |սկզբունքներին, նպաստել նրա լիարժեք      |         |        |

|         |էկոլոգիական գիտակցության ձևավորմանը  և  |         |        |

|         |ստացված գիտելիքների ճիշտ օգտագործմանը   |         |        |

|         |հետագա պրոֆեսիոնալ գործունեության       |         |        |

|         |ոլորտում:                               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.18 |«Ռեսուրսների օգտագործում և  էկոլոգիական |    4    |   60   |

|         | ճգնաժամեր»                             |         |        |

|         |  «Ռեսուրսների օգտագործում և            |         |        |

|         |էկոլոգիական ճգնաժամեր»  ուսումնական     |         |        |

|         |առարկայի նպատակն է  ուսումնասիրել և     |         |        |

|         |յուրացնել շուկայական տնտեսություններում |         |        |

|         |բնական ռեսուրսների օգտագործման պրոցեսի  |         |        |

|         |օրինաչափություններն ու այն սոցիալական   |         |        |

|         |գործոնները, որոնք պետք է այդ ընթացքում  |         |        |

|         |հաշվի առնվեն: Այն նվիրված է էկոլոգիական |         |        |

|         |ճգնաժամերից խուսափելու նպատակով         |         |        |

|         |վերականգնվող և  չվերականգնվող           |         |        |

|         |ռեսուրսների կայուն հիմքերով շահագործման |         |        |

|         |պետական կարգավորման ու շուկայական       |         |        |

|         |մեխանիզմի ձախողումների ու               |         |        |

|         |առավելությունների ուսումնասիրության     |         |        |

|         |հիմնահարցերին: «Ռեսուրսների օգտագործում |         |        |

|         |և  էկոլոգիական ճգնաժամեր» առարկան       |         |        |

|         |զբաղեցնում է իր ուրույն տեղը ժամանակակից|         |        |

|         |էկոլոգիական ուսումնական առարկաների      |         |        |

|         |շարքում և  կարևոր  է այն ուսանողների    |         |        |

|         |համար, որոնք մասնագիտանում են           |         |        |

|         |բնօգտագործման տնտեսագիտության           |         |        |

|         |բնագավառում:                            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.19 |«Բնապահպանական ժամանակակից հիմնահարցեր» |         |        |

|         |Բնության մասին ժամանակակից              |         |        |

|         |գիտությունների համակարգը, նրա           |         |        |

|         |ուսումնասիրությունների ուղղվածությունը  |         |        |

|         |և  ամբողջականությունները հնարավորություն|         |        |

|         |է ստեղծում համաշխարհային զարգացման      |         |        |

|         |հիմնական օրինաչափությունների            |         |        |

|         |իմացության, ինչպես նաև  ռազմավարական    |         |        |

|         |գերակայությունների հստակեցման ու        |         |        |

|         |անցանկալի էկոլոգիական երևույթների       |         |        |

|         |կանխման համար: Բնագիտական հայեցակարգի   |         |        |

|         |հիմնադրույթների ուսումնասիրումը         |         |        |

|         |միևնույն  ժամանակ կնպաստի ճիշտ,         |         |        |

|         |գիտականորեն հիմնավորված                 |         |        |

|         |ենթադրությունների ձևավորմանը            |         |        |

|         |ժամանակակից գլոբալ հիմնահարցերի         |         |        |

|         |վերաբերյալ:                             |         |        |

|         |  Առարկայի հիմնական նպատակն է           |         |        |

|         |ուսանողների գիտելիքների ձևավորումը      |         |        |

|         |ժամանակակից բնագիտության հայեցակարգի,   |         |        |

|         |նրա հիմնադրույթների վերաբերյալ, ինչպես  |         |        |

|         |նաև  դրանց գործնական  կիրառումը տարբեր  |         |        |

|         |բնույթի ծրագրային գործողություններում.  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.00 |Ուսանողի կողմից ընտրովի դասընթացներ     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.01 |«Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության       |    4    |   60   |

|         |տնտեսական վերլուծություն»               |         |        |

|         |  Ցանկացած տնտեսական գործունեություն իր |         |        |

|         |ազդեցությունն է  թողնում շրջակա         |         |        |

|         |միջավայրի վրա, որի տնտեսական            |         |        |

|         |վերլուծությունը որոշումների ընդունման   |         |        |

|         |համակարգի ժամանակակից միջոցներից մեկն է:|         |        |

|         |Այդ գործընթացի իրականացումը նպաստում է  |         |        |

|         |նաև  կառավարման համակարգի գործունեության|         |        |

|         |արդյունավետության բարձրացմանը:          |         |        |

|         |  Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության      |         |        |

|         |տնտեսական վերլուծության գործընթացը      |         |        |

|         |կայուն զարգացման հիմնական միջոցն է, որը |         |        |

|         |հնարավորություն է տալիս տնտեսական կամ   |         |        |

|         |այլ տեսակի գործունեության պլանավորման և |         |        |

|         |զարգացման համալիր ծրագրերի նախագծերի    |         |        |

|         |կատարման նպատակահարմարության վերաբերյալ |         |        |

|         |էկոլոգիապես ընդունելի և  տնտեսապես      |         |        |

|         |հիմնավորված որոշումների ընդունմանը:     |         |        |

|         |  «Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության     |         |        |

|         |տնտեսական վերլուծություն» ուսումնական   |         |        |

|         |առարկայի ծրագիրը նախատեսված է Երևանի    |         |        |

|         |պետական տնտեսագիտական ինստիտուտի        |         |        |

|         |«Բնօգտագործման տնտեսագիտության»         |         |        |

|         |մասնագիտության  մագիստրատուրայի         |         |        |

|         |ուսանողների համար  և  էկոլոգիական       |         |        |

|         |կրթության բաղկացուցիչ մասն է: Ծրագրի    |         |        |

|         |նպատակն է` ուսանողների էկոլոգիական      |         |        |

|         |գիտելիքների ձևավորումը,  զարգացումը,    |         |        |

|         |ինչպես նաև  ստացած գիտելիքների          |         |        |

|         |օգտագործումը հետագա փորձագիտական        |         |        |

|         |գործունեության ընթացքում:               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.02 |«Էկոլոգիական իրավունք»                  |    4    |   60   |

|         |«Էկոլոգիական իրավունքը ինքնուրույն      |         |        |

|         |առարկա է, որի հիմնական նպատակն է        |         |        |

|         |ուսումնասիրել և  յուրացնել շրջակա       |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության և  բնական        |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման իրավական        |         |        |

|         |հիմքերը, բնական ռեսուրսների ռացիոնալ    |         |        |

|         |օգտագործման իրավական հիմքերը,           |         |        |

|         |մասնավորապես ՀՀ իրավական համակարգի      |         |        |

|         |զարգացման ռազմավարության հիմքում ընկած  |         |        |

|         |բազային հիմնադրույթները, բնապահպանական  |         |        |

|         |օրենսդրությունը և  էկոլոգիական          |         |        |

|         |իրավահարաբերությունները: «Էկոլոգիական   |         |        |

|         |իրավունք» մեծ ուշադրություն է դարձնում  |         |        |

|         |բնապահպանական և  բնօգտագործման          |         |        |

|         |գործունեությունը կարգավորող նորմատիվային|         |        |

|         |իրավական ակտերի վերլուծությանը, դրանց   |         |        |

|         |իրականացման մեխանիզմներին, շրջակա       |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության հսկողության      |         |        |

|         |պետական մարմինների գործունեությանը,     |         |        |

|         |ինչպես նաև  իրավունքի կիրառման հաճախակի |         |        |

|         |դեպքերին: «Էկոլոգիական իրավունք» առարկան|         |        |

|         |զբաղեցնում է իր ուրույն տեղը ժամանակակից|         |        |

|         |էկոլոգիական ուսումնական առարկաների      |         |        |

|         |շարքում և  կարևոր  է այն ուսանողների    |         |        |

|         |համար, որոնք մասնագիտանում են           |         |        |

|         |բնօգտագործման տնտեսագիտության           |         |        |

|         |բնագավառում:                            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.03 |«ՀՀ բնապահպանության և  բնօգտագործման    |     5   |   80   |

|         |ռազմավարություն»                        |         |        |

|         |  ՀՀ-ի էկոլոգիական իրավիճակի            |         |        |

|         |բնութագրումը և  գնահատումը:             |         |        |

|         |Բնապահպանության և  բնօգտագործման        |         |        |

|         |տնտեսական մեխանիզմի կիրառման            |         |        |

|         |արդյունավետությունը և  կատարելագործման  |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը: ՀՀ ռազմավարական      |         |        |

|         |գործողությունները միջազգային            |         |        |

|         |բնապահպանական կոնվենցիաների             |         |        |

|         |շրջանակներում: Շրջակա միջավայրի         |         |        |

|         |պահպանության ազգային գործողությունների  |         |        |

|         |ծրագիրը և  նրա  իրականացման հիմնական    |         |        |

|         |ուղղությունները: Ազգային բնապահպանական  |         |        |

|         |գործողությունները կլիմայի փոփոխության   |         |        |

|         |կանխման, կենսաբազմազանության            |         |        |

|         |պահպանության, անապատացման դեմ պայքարի,  |         |        |

|         |թափոնների կառավարման և  այլ             |         |        |

|         |բնապահպանական բնագավառներում:           |         |        |

|         |Բնապահպանության և  բնօգտագործման        |         |        |

|         |կառավարման համակարգի գործունեությունը և |         |        |

|         |կառուցվածքային վերափոխումների           |         |        |

|         |արդիականությունը: Կայուն զարգացման      |         |        |

|         |ռազմավարության իրականացումը նոր         |         |        |

|         |տնտեսական պայմաններում: ՀՀ              |         |        |

|         |բնապահպանության և  բնօգտագործման        |         |        |

|         |ռազմավարության գիտա-կրթական             |         |        |

|         |ապահովումը: Հասարակության               |         |        |

|         |մասնակցությունը շրջակա միջավայրի        |         |        |

|         |պահպանության բնագավառում, որոշումների   |         |        |

|         |ընդունման գործընթացներում: Էկոլոգիական  |         |        |

|         |կրթության համակարգի ձևավորում  և        |         |        |

|         |տեղեկատվական ապահովում: Տեղեկատվական    |         |        |

|         |տեխնոլոգիաների կիրառումը ՀՀ             |         |        |

|         |բնապահպանության և  բնօգտագործման        |         |        |

|         |ռազմավարությունում:                     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.04 |«Ռեկրեացիոն ռեսուրսների էկոնոմիկա»      |    5    |   80   |

|         |դասընթացի                               |         |        |

|         |  Կայուն զարգացման հայեցակարգի հիմնական |         |        |

|         |խնդիրները բնական ռեսուրսների և  բնական  |         |        |

|         |ծառայությունների պոտենցիալի պահպանումն  |         |        |

|         |ու ամրապնդումն է, շրջակա միջավայրի որակի|         |        |

|         |վերականգնումն ու պահպանումն է: Այս      |         |        |

|         |խնդիրները լուծելու համար վճռորոշ        |         |        |

|         |նշանակություն ունեն բնական ռեսուրսների  |         |        |

|         |և  բնական ծառայությունների հաշվառումն ու|         |        |

|         |բնապահպանական գնահատականը,              |         |        |

|         |տարածաշրջանների բնառեսուրսային ներուժի  |         |        |

|         |հաստատումը, այսինքն բնական ռեսուրսների  |         |        |

|         |և  ծառայությունների ամբողջությունը, որը |         |        |

|         |հանդես է գալիս որպես արտադրության միջոց |         |        |

|         |կամ սպառման առարկա:                     |         |        |

|         |  «Ռեկրեացիոն ռեսուրսների էկոնոմիկա»    |         |        |

|         |առարկայի հիմնական նպատակն է             |         |        |

|         |ուսումնասիրել և  յուրացնել ռեկրեացիոն   |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման տնտեսական       |         |        |

|         |հիմքերը, մեթոդաբանությունը և  միջազգային|         |        |

|         |փորձը, օգտագործելով ստացված գիտելիքները |         |        |

|         |բնօգտագործման էկոնոմիկայի և  շրջակա     |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության տարբեր           |         |        |

|         |ոլորտներում: «Ռեկրեացիոն ռեսուրսների    |         |        |

|         |էկոնոմիկա»  առարկայի իմացությունը       |         |        |

|         |կնպաստի բնության նկատմամբ նոր           |         |        |

|         |աշխարհայացքի և  բարոյական               |         |        |

|         |հարաբերությունների ձևավորմանը:          |         |        |

|         |  «Ռեկրեացիոն ռեսուրսների էկոնոմիկա»    |         |        |

|         |առարկան զբաղեցնում է իր ուրույն տեղը    |         |        |

|         |ժամանակակից էկոլոգիական ուսումնական     |         |        |

|         |առարկաների շարքում և  կարևոր  է այն     |         |        |

|         |ուսանողների համար, որոնք մասնագիտանում  |         |        |

|         |են բնօգտագործման էկոնոմիկայի            |         |        |

|         |բնագավառում:                            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.05 |«Բնապահպանության ներդրումային           |    5    |   80   |

|         |քաղաքականությունը»                      |         |        |

|         |  Բնապահպանության ներդրումային          |         |        |

|         |քաղաքականությունը դասընթացը             |         |        |

|         |ուսումնասիրում  է ներդրումային          |         |        |

|         |քաղաքականության դերը և  նշանակությունը  |         |        |

|         |շրջակա բնական միջավայրի պահպանության    |         |        |

|         |գործում, Ներդրումների վերլուծության     |         |        |

|         |շուկայական մոտեցումների ձևավորումը:     |         |        |

|         |Ներդրումային գործունեություն:           |         |        |

|         |Ներդրումային պարբերաշրջան: Ներդրումների |         |        |

|         |սուբյեկտները և  օբյեկտները: Ներդրումների|         |        |

|         |շարժի հետ կապված տնտեսական              |         |        |

|         |հարաբերությունները: Ներդրումների        |         |        |

|         |ֆինանսավորման աղբյուրները: Ներդրումների |         |        |

|         |ֆինանսավորման ներքին և  արտաքին         |         |        |

|         |աղբյուրները միկրո և                     |         |        |

|         |մակրոմակարդակներում: Օտարերկրյա         |         |        |

|         |ներդրումների ներգրավումը: Միջազգային    |         |        |

|         |ֆինանսական շուկայի ներդրումային         |         |        |

|         |ռեսուրսները: Ներդրումային միջավայր:     |         |        |

|         |Օտարերկրյա ներդրումների իրավական        |         |        |

|         |կարգավորումը և  պետական երաշխավորումը:  |         |        |

|         |Միջազգային ֆինանսական ինստիտուտների դերը|         |        |

|         |էկոլոգիական ծրագրերի և  նախագծերի       |         |        |

|         |իրականացման գործում: Ներդրումային       |         |        |

|         |ռիսկերի է և  եկամտաբերության            |         |        |

|         |հարաբերակցությունը: Նախագծային          |         |        |

|         |ֆինանսավորման ռիսկերը:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.06 |Հողային ռեսուրսների գնահատում և  հողային|    5    |   80   |

|         |կադաստր                                 |         |        |

|         |  Առարկան ժամանակակից մասնագիտական      |         |        |

|         |առարկա է, որի դասավանդման  հիմնական     |         |        |

|         |նպատակն է`ուսանողների համակարգված       |         |        |

|         |գիտելիքների ձևավորումը  Հողերի գնահատման|         |        |

|         |ներկայիս օրենսդրությունը, գնահատման     |         |        |

|         |ներկայից փորձնական մեթոդները,           |         |        |

|         |կիրառության արդյունքները, գնահատականները|         |        |

|         |և  Անշարժ գույքի կադաստրի, որպես հողերի |         |        |

|         |գնահատման գլխավոր տեղեկատվական աղբյուր.,|         |        |

|         |նրանց միջև  գոյության ունեցող փոխադարձ  |         |        |

|         |կապերի ու հիմնական օրինաչափությունների  |         |        |

|         |վերաբերյալ: Հողերի և  դրանց վրա         |         |        |

|         |ամրակայված շենքերի, շինությունների      |         |        |

|         |(անշարժ գույքի) գնահատման մեթոդական     |         |        |

|         |հարցերը, հողային ռենտա: Հայաստանի       |         |        |

|         |Հանրապետությունում կայացող  հողի        |         |        |

|         |շուկայի, շուկայում հողօգտագործման տարբեր|         |        |

|         |ձևերի  հետ ծանոթացնելը,: Շուկայի        |         |        |

|         |վերլուծության մաթեմատիկական             |         |        |

|         |վիճակագրության մեթոդները: Հայաստանի     |         |        |

|         |Հանրապետության հողային բալանսը հողերի   |         |        |

|         |սեփականության ձևերը  և  այլն:           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.07 |«Էկոլոգիայի տնտեսական հիմունքներ»       |    5    |    60  |

|         |  «Էկոլոգիայի տնտեսական հիմունքներ»     |         |        |

|         |առարկան ժամանակակից միջմասնագիտական     |         |        |

|         |առարկա է, որի դասավանդման  հիմնական     |         |        |

|         |նպատակն է`ուսանողների համակարգված       |         |        |

|         |գիտելիքների ձևավորումը   էկոլոգիայի և   |         |        |

|         |էկոնոմիկայի միջև  գոյության ունեցող     |         |        |

|         |փոխադարձ կապերի ու հիմնական             |         |        |

|         |օրինաչափությունների վերաբերյալ: Ստացած  |         |        |

|         |գիտելիքները հնարավորություն կտան պրակտիկ|         |        |

|         |գործունեության ընթացքում մշակել ճշգրիտ  |         |        |

|         |էկոլոգոտնտեսական մոտեցումներ շրջակա     |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության և  ռացիոնալ      |         |        |

|         |բնօգտագործման բնագավառների հիմնահարցերի |         |        |

|         |լուծման համար:                          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.08 |«Գյուղատնտեսության տնտեսագիտություն»    |         |        |

|         |Ծրագիրը նախատեսված է Հայաստանի պետական  |         |        |

|         |տնտեսագիտական համալսարանի «Բնօգտագործման|         |        |

|         |տնտեսագիտություն» մասնագիտության        |         |        |

|         |ուսանողների համար: Ծրագրի նպատակն է`    |         |        |

|         |ուսանողների համապատասխան գիտելիքների    |         |        |

|         |ձևավորումը,  ագրարային ոլորտում առկա    |         |        |

|         |խնդիրների ուսումնասիրությունը  և  դրա   |         |        |

|         |կիրառումը գյուղատնտեսական արտադրության  |         |        |

|         |գործընթացում:                           |         |        |

|         |  Նշյալ դասընթացի շրջանակներում         |         |        |

|         |քննարկվել են գյուղատնտեսության դերն ու  |         |        |

|         |նշանակությունը տնտեսության զարգացման    |         |        |

|         |գործում, առանձնահատկությունները,        |         |        |

|         |մեթոդները, ռազմավարական խնդիրները:      |         |        |

|         |Կարևորվել  են նաև  ագրարային            |         |        |

|         |քաղաքականության հիմնահարցերը, դրանց     |         |        |

|         |զարգացման համաշխարհային փորձը,          |         |        |

|         |հողօգտագործման հարաբերությունների,      |         |        |

|         |կոոպերացման,  պարենային անվտանգության   |         |        |

|         |ապահովման, աշխատանքի արտադրողականության |         |        |

|         |և  ինքնարժեքի հաշվարկման հարցերը:       |         |        |

|         |Գյուղատնտեսության առջև  ծառացած         |         |        |

|         |խնդիրների լուծումը կապահովի             |         |        |

|         |գյուղատնտեսական արտադրության            |         |        |

|         |կայունությունը և  պարենային             |         |        |

|         |անվտանգությունը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.09 |Բնապահպանության և  բնօգտագործման        |    4    |   60   |

|         |նորմավորում                             |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.10 |Էկոլոգիական խնդիրների կարգավորման       |    4    |   60   |

|         |միջազգային մոդելներ                     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
06.10.2009
N 873-Ն
Հրաման