Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0873.020210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «02»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010021

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

6 հոկտեմբերի 2009 թվականի N 873-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(69-րդ մաս)

 

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.07 |ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐԿ                       |    4    |   80   |

|         |Ֆինանսներ և  վարկ դասընթացի հիմնական    |         |        |

|         |խնդիրները և  կապը մյուս դասընթացների    |         |        |

|         |հետ: Փողի էությունը, ֆունկցիաները,      |         |        |

|         |դրամաշրջանառությունը և  դրամական        |         |        |

|         |համակարգը, ֆինանսների սոցիալ-տնտեսական  |         |        |

|         |բովանդակությունը, առաջացման պատճառները  |         |        |

|         |և  դերը, ֆինանսների ֆունկցիաները, ՀՀ    |         |        |

|         |ֆինանսական համակարգը և  նրա օղակները,   |         |        |

|         |ֆինանսական կառավարումը և  ֆինանսական    |         |        |

|         |քաղաքականությունը, դրամական ֆոնդերը և   |         |        |

|         |ֆինանսական պլանների տեսակները:          |         |        |

|         |Ձեռնարկությունների ֆինանսների էությունը |         |        |

|         |և  ֆունկցիաները կազմակերպման            |         |        |

|         |սկզբունքները, հիմնական և  շրջանառու     |         |        |

|         |կապիտալը արտադրանքի արտադրության և      |         |        |

|         |իրացման ծախսերը, դրանց կազմն ու         |         |        |

|         |կառուցվածքը, հասույթը արտադրանքի        |         |        |

|         |իրացումից և  մատուցած ծառայություններից,|         |        |

|         |դրա տնտեսական բովանդակությունը, շահույթի|         |        |

|         |բովանդակությունը, պլանավորման           |         |        |

|         |եղանակները, օգտագործման ուղղությունները,|         |        |

|         |շահութաբերության ցուցանիշները: ՀՀ       |         |        |

|         |բյուջետային համակարգը, կառուցվածքը և    |         |        |

|         |օղակները, պետական և  համայնքների        |         |        |

|         |բյուջեների եկամուտներն ու ծախսերը, կազմն|         |        |

|         |ու կառուցվածքը, բյուջեի դեֆիցիտը և  դրա |         |        |

|         |լրացման աղբյուրներն ու կարգը: ՀՀ        |         |        |

|         |արտաբյուջետային ֆոնդերը, դրանց          |         |        |

|         |անհրաժեշտությունն ու դերը, ձևավորման    |         |        |

|         |աղբյուրները: Կյանքի և  այլ դեպքերի      |         |        |

|         |ապահովագրությունը ՀՀ-ում: Վարկի         |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, դերը, ձևերն  ու      |         |        |

|         |տեսակները, բանկային համակարգը, նրա      |         |        |

|         |օղակները, ԿԲ-ի տեղը բանկային            |         |        |

|         |համակարգում, դրա ֆունկցիաները և         |         |        |

|         |օգտագործումը բանկերում: Անկանխիկ        |         |        |

|         |հաշվարկներ, դրանց դասակարգումը և        |         |        |

|         |կազմակերպման հիմունքները, ՀՀ կիրառվող   |         |        |

|         |անկանխիկ հաշվարկների ձևերը:  Արտաքին    |         |        |

|         |տնտեսական կապերը և  ֆինանսավարկային     |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.08 |ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ԱՈՒԴԻՏ        |    4    |   80   |

|         |Հաշվապահական հաշվառման էությունը,       |         |        |

|         |դրամական միջոցների և  հաշիվների         |         |        |

|         |հաշվառում, ոչ նյութական, կապիտալ և      |         |        |

|         |ֆինանսական ներդրումների հաշվառում,      |         |        |

|         |պատրաստի արտադրանքի և  դրա իրացման      |         |        |

|         |հաշվառում, ֆոնդերի, ռեզերվների և        |         |        |

|         |պարտավորությունների հաշվառում, շահույթի |         |        |

|         |օգտագործման և  ֆինանսական արդյունքների  |         |        |

|         |հաշվառում և  վերլուծություն, ֆինանսական |         |        |

|         |հաշվետվություն, արտադրական հաշվառման    |         |        |

|         |սկզբունքները: Կազմակերպության հաշվային  |         |        |

|         |ծառայության դերը; վերլուծության         |         |        |

|         |արդյունքների օգտագործումը կառավարչական  |         |        |

|         |որոշումների ընդունման ժամանակ;          |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպա-տեխնիկական      |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծությունը; արտադրանքի   |         |        |

|         |արտադրության և  իրացման վերլուծությունը;|         |        |

|         |հիմնական միջոցների օգտագործման          |         |        |

|         |վերլուծությունը; աշխատանքային           |         |        |

|         |ցուցանիշների վերլուծությունը; նյութական |         |        |

|         |պաշարների օգտագործման վերլուծությունը;  |         |        |

|         |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծությունը;  |         |        |

|         |շահույթի և  շահութաբերության            |         |        |

|         |վերլուծությունը; ֆինանսական դրության    |         |        |

|         |վերլուծությունը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.09 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ              |    4    |   80   |

|         |  Աշխատանքը որպես հասարակության         |         |        |

|         |զարգացման հիմք և  արտադրության          |         |        |

|         |կարևորագույն  գործոն, աշխատանքի         |         |        |

|         |հասարակական կազմակերպումը և  դրա        |         |        |

|         |հիմնական պատմական տիպերը, աշխատանքային  |         |        |

|         |ներուժի և  աշխատանքային ռեսուրսների     |         |        |

|         |ձևավորումն  ու օգտագործումը շուկայական  |         |        |

|         |տնտեսության համակարգում, աշխատանքի      |         |        |

|         |արտադրողականությունը, դրա չափման        |         |        |

|         |մեթոդները, գործոնները, աճի պայմաններն ու|         |        |

|         |ռեզերվները, աշխատանքի կազմակերպումը     |         |        |

|         |առևտրային  կազմակերպության              |         |        |

|         |սոցիալ-աշխատանքային հարաբերությունների  |         |        |

|         |համակարգում, շուկայի պայմաններում       |         |        |

|         |աշխատանքի կառավարումը և  աշխատանքի      |         |        |

|         |ցուցանիշների պլանավորումը առևտրային     |         |        |

|         |կազմակերպություններում, վարձու աշխատանքի|         |        |

|         |խթանումը, աշխատավարձի կազմակերպման      |         |        |

|         |էությունը, սկզբունքները և               |         |        |

|         |գործառույթները, տարբեր կատեգորիայի      |         |        |

|         |աշխատողների վարձատրության կարգավորման   |         |        |

|         |մեթոդները, առևտրային  կազմակերպության   |         |        |

|         |աշխատանքի վարձատրության ֆոնդերի         |         |        |

|         |ձևավորումը  և  դրանց արդյունավետ        |         |        |

|         |օգտագործման ապահովումը, առևտրային       |         |        |

|         |կազմակերպություններում աշխատանքի        |         |        |

|         |վարձատրության առանձնահատկությունները    |         |        |

|         |սեփականության և  տնտեսավարման տարբեր    |         |        |

|         |ձևերի  պայմաններում, շուկայական         |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում աշխատավորների  |         |        |

|         |կենսամակարդակը և  սոցիալական            |         |        |

|         |պաշտպանվածությունը, սոցիալ-աշխատանքային |         |        |

|         |հարաբերությունների կարգավորման          |         |        |

|         |միջազգային փորձը:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.10 |ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Մարքեթինգի տեղը, դերը և  խնդիրները    |         |        |

|         |շուկայական հարաբերությունների           |         |        |

|         |համակարգում: Մարքեթինգային              |         |        |

|         |գործունեության նպատակը,                 |         |        |

|         |բովանդակությունը, սկզբունքները:         |         |        |

|         |Մարքեթինգային հետազոտությունների և      |         |        |

|         |մարքեթինգային տեղեկատվության համակարգեր:|         |        |

|         |Մարքեթինգային համալիր: Մարքեթինգային    |         |        |

|         |միջավայր: Շուկան մարքեթինգային          |         |        |

|         |համակարգում: Ապրանքային շուկաներ.       |         |        |

|         |հետազոտումը, ստորաբաժանումը             |         |        |

|         |/սեգմենտավորումը/, տարողունակության     |         |        |

|         |որոշումը, նպատակային տարաբածնի          |         |        |

|         |/սեգմենտի/ որոշումը, ընտրությունը,      |         |        |

|         |ապրանքի դիրքորոշումը: Մարքեթինգային     |         |        |

|         |գործունեության հայեցակարգերը: Մարքեթինգի|         |        |

|         |տեսակները: Ապրանքի որակի և              |         |        |

|         |մրցունակության գնահատումը: Ապրանքի      |         |        |

|         |մշակումը: Ապրանքի կենսացիկլը: Ապրանքային|         |        |

|         |նշաններ, փաթեթավորում և  ապրանքի        |         |        |

|         |հետիրացումային ծառայությունների         |         |        |

|         |մատուցում: Նոր ապրանքի մշակման          |         |        |

|         |մարքեթինգային մոտեցում, ապրանքների գների|         |        |

|         |սահմանում, գնագոյացման քաղաքականության  |         |        |

|         |հիմնավորումը մարքեթինգային              |         |        |

|         |հետազոտությունների գործընթացում:        |         |        |

|         |Ապրանքների տարածման և  առաջխաղացման     |         |        |

|         |ուղիները: Մեծածախ և  մանրածախ առևտուր:  |         |        |

|         |Անհատական վաճառք և  վաճառահանման        |         |        |

|         |կառավարում: Ապրանքաշարժ: Հաղորդակցման և |         |        |

|         |խթանման ռազմավարությունը: Գովազդ,       |         |        |

|         |վաճառահանման խթանում և  պրոպագանդա:     |         |        |

|         |Մարքեթինգային ծրագրերը գործարարական     |         |        |

|         |պլանում: Մարքեթինգային պլանավորում և    |         |        |

|         |հսկողություն: Միջազգային մարքեթինգ:     |         |        |

|         |Մարքեթինգը ծառայությունների և  ոչ       |         |        |

|         |առևտրային  գործունեության ոլորտում:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.11 |ԲՆԱՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ և  ԲՆՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ       |    4    |   60   |

|         |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ                        |         |        |

|         |  Բնօգտագործման էկոնոմիկայի, որպես      |         |        |

|         |գիտության անհրաժեշտությունը ՀՀ          |         |        |

|         |էկոնոմիկայի զարգացման համար             |         |        |

|         |համաշխարհային էկոնոմիկայի ժամանակակից   |         |        |

|         |միտումների և  ուղղվածության             |         |        |

|         |տեսանկյունից; ծանոթություն բնօգտագործման|         |        |

|         |էկոնոմիկայի հիմնական հասկացությունների, |         |        |

|         |մակրոտնտեսական «կանչ» ցուցանիշների և    |         |        |

|         |բնական ռեսուրսների օգտագործման          |         |        |

|         |արդյունավետության այլ ցուցանիշների հետ; |         |        |

|         |պատկերացում էկոլոգիական-տնտեսական       |         |        |

|         |զարգացման տիպերի մասին` տեխնոգեն, կայուն|         |        |

|         |և  դեպի կայուն զարգացումը անցնելու      |         |        |

|         |ուղղությունները; բնական ռեսուրսների և   |         |        |

|         |բարիքների արժողության գնահատումը որպես  |         |        |

|         |դրանց հաշվառման և  ռացիոնալ օգտագործման |         |        |

|         |նախապայման; ախտոտման էկոնոմիկայի        |         |        |

|         |հիմնական հասկացությունների              |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը; պետության և        |         |        |

|         |շուկայական լծակների դերը շրջակա         |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության և  բնական        |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման գործում;        |         |        |

|         |բնօգտագործման տնտեսական մեխանիզմի       |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը, տիպերը, բաղկացուցիչ|         |        |

|         |տարրերն ու կատարելագործման              |         |        |

|         |հնարավորությունները:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.12 |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿՐՈՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ  |    4    |   80   |

|         |  Մակրոտնտեսական բնութագրիչները,        |         |        |

|         |կարգավորման խնդիրները և                 |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը; մակրոտնտեսական       |         |        |

|         |ցուցանիշները և  դրանց հաշվարկումը;      |         |        |

|         |ազգային հաշիվների համակարգը;            |         |        |

|         |մակրոտնտեսական կարգավորման մարմինները;  |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական ծրագրերը և             |         |        |

|         |մակրոտնտեսական քաղաքականությունը;       |         |        |

|         |ազգային եկամտի արտադրությունը, բաշխումը |         |        |

|         |և  օգտագործումը; տնտեսական աճի          |         |        |

|         |գործոնները և  դրանց ազդեցության         |         |        |

|         |հաշվարկումը; տնտեսական քաղաքականությունը|         |        |

|         |արտադրության ճյուղերում; ներդրումային   |         |        |

|         |քաղաքականություն, արտաքին տնտեսական     |         |        |

|         |քաղաքականություն, սոցիալական            |         |        |

|         |քաղաքականություն, դրամավարկային և       |         |        |

|         |հարկաբյուջետային քաղաքականություն;      |         |        |

|         |բնակչության զբաղվածության խնդիրները     |         |        |

|         |ՀՀ-ում,; կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ    |         |        |

|         |տատանումներ; կարճաժամկետ մակրոտնտեսական |         |        |

|         |հավասարակշռության մոդելներ; ամբողջական  |         |        |

|         |պահանջարկի և  ամբողջական առաջարկի       |         |        |

|         |մոդելներ; հավասարակշռությունը բաց       |         |        |

|         |տնտեսությունում; գնագոյացման            |         |        |

|         |քաղաքականություն:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.13 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ                   |    4    |   60   |

|         |  Մինչկապիտալիստական արտադրաեղանակների  |         |        |

|         |էվոլյուցիան; գլխավոր կապիտալիստական     |         |        |

|         |երկրների տնտեսական զարգացման            |         |        |

|         |պատմությունը (կապիտալի նախասկզբնական    |         |        |

|         |կուտակումը և  կապիտալիստական տնտեսության|         |        |

|         |ձևավորումը,  առաջատար երկրների          |         |        |

|         |զարգացումը մոնոպոլիստական կապիտալիզմի   |         |        |

|         |դարաշրջանում և  արդի փուլում, զարգացման |         |        |

|         |օրինաչափությունները և                   |         |        |

|         |առանձնահատկությունները); Հայաստանի      |         |        |

|         |տնտեսական զարգացման պատմությունը (սկզբից|         |        |

|         |մինչև  արդի փուլը, արևելյան  (հայկական) |         |        |

|         |ստրկատիրության առանձնահատկությունները,  |         |        |

|         |ֆեոդալական էկոնոմիկայի հիմնական գծերը,  |         |        |

|         |կապիտալիստական հարաբերությունների       |         |        |

|         |ձևավորումը,  Հայաստանի տնտեսական        |         |        |

|         |զարգացումը 20-րդ դարում):               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.14 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ |    4    |   60   |

|         |  Համալիր գործունեության դերը կառավարման|         |        |

|         |ոլորտում: Ֆինանսական և  կառավարչական    |         |        |

|         |վերլուծության բովանդակությունը և        |         |        |

|         |իրականացման հաջորդականությունը: Համալիր |         |        |

|         |բիզնես-պլանի կառուցվածքը և              |         |        |

|         |վերլուծության դերը հիմնական ծրագրային   |         |        |

|         |ցուցանիշների մշակման և  մոնիտորինգի     |         |        |

|         |իրականացման գործում: Վերլուծության      |         |        |

|         |տեսակները, ուղղությունները, հիմնական    |         |        |

|         |մեթոդները և  իրականացման ձևերը:         |         |        |

|         |Վերլուծությունը մարքեթինգի համակարգում, |         |        |

|         |արտադրանքի ծավալի և  վաճառքի            |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը:         |         |        |

|         |Տեսականիների ծրագրերի ձևավորման  և      |         |        |

|         |արդյունավետության հիմնավորումը:         |         |        |

|         |Արտադրանքի նորացման և  որակի            |         |        |

|         |վերլուծությունը, արտադրության           |         |        |

|         |կազմատեխնիկական մակարդակի և  այլ        |         |        |

|         |պայմանների վերլուծությունը: Արտադրության|         |        |

|         |տեխնիկական հագեցվածության և  հիմնական   |         |        |

|         |միջոցների ծառայության ժամկետի           |         |        |

|         |վերլուծությունը: Արտադրության           |         |        |

|         |կազմակերպման մակարդակի գնահատականը:     |         |        |

|         |Արտադրանքի, տեխնիկայի և  տեխնոլոգիայի   |         |        |

|         |կենսական փուլը և  դրանց հաշվառում և     |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծության ընթացքում:      |         |        |

|         |Արտադրանքի ինքնարժեքի և  ծախսերի        |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը,         |         |        |

|         |արտադրական պաշարների օգտագործման        |         |        |

|         |վերլուծությունը, ուղղակի փոփոխական և    |         |        |

|         |հաստատուն ծախսերի վերլուծության         |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Արտադրության    |         |        |

|         |պաշարների համալիր գնահատականը:          |         |        |

|         |Առևտրային  կազմակերպությունների         |         |        |

|         |ֆինանսական գործունեությունը և  դրա      |         |        |

|         |վերլուծության իրականացումը,             |         |        |

|         |կազմակերպությունների ֆինանսական         |         |        |

|         |կայունությունը, վարկային և  վճարային    |         |        |

|         |ունակությունների վերլուծությունը:       |         |        |

|         |Բիզնեսի գնահատումը և  համալիր           |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները, ռեյտինգային    |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները:                |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.15 |ՄԵՆԵՋՄԵՆԹԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Արդի տնտեսության                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները և  կառավարման    |         |        |

|         |կատարելագործման անհրաժեշտությունը:      |         |        |

|         |Մենեջմենտի էությունը, հասկացությունը,   |         |        |

|         |նպատակները, խնդիրները և  հիմնական       |         |        |

|         |գործառույթները, արտասահմանյան փորձը:    |         |        |

|         |Հայաստանում նրա կիրառման                |         |        |

|         |հնարավորությունները և  ուղիները:        |         |        |

|         |Ձեռնարկության կառավարման նպատակը և      |         |        |

|         |խնդիրները, կառավարչական որոշումների     |         |        |

|         |հիմնավորման, ընդունման և  իրականացման   |         |        |

|         |մեթոդները: Ձեռնարկության ներքին և       |         |        |

|         |արտաքին միջավայր: Մենեջմենթում          |         |        |

|         |միջազգային տեղեկատվական միջոցների       |         |        |

|         |օգտագործումը, հաղորդակցման համակարգը:   |         |        |

|         |Ռազմավարական մենեջմենթ, ընթացիկ և       |         |        |

|         |հեռանկարային ծրագրերի մշակում և         |         |        |

|         |իրականացում: Մենեջերի հիմնական որակները,|         |        |

|         |նրա աշխատանքի առանձնահատկությունները,   |         |        |

|         |աշխատանքի մոտիվացիայի համակարգի         |         |        |

|         |ստեղծումը, ենթակաների գործունեության    |         |        |

|         |վերահսկման կազմակերպում: Մենեջերի       |         |        |

|         |նորաստեղծային ծրագրեր, ռիսկի կառավարում:|         |        |

|         |Ճգնաժամային իրավիճակներում մենեջերի     |         |        |

|         |աշխատանքի առանձնահատկությունները,       |         |        |

|         |գործարար շփման էթիկան, բախումների       |         |        |

|         |կարգավորում: Մենեջերի հոգեբանություն,   |         |        |

|         |ձեռնարկության տնտեսական                 |         |        |

|         |հարաբերությունների կառավարում:          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.16 |ԱՌԵՎՏՐԱԿԱՆ ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ |    4    |   60   |

|         |Շուկայական տնտեսության պայմաններում     |         |        |

|         |առևտրի  դերը բնակչության պահանջմունքների|         |        |

|         |բավարարման և  արտադրության              |         |        |

|         |արդյունավետության բարձրացման գործում:   |         |        |

|         |Շուկայական տնտեսության և  շուկայի       |         |        |

|         |էությունը: Սպառողական ապրանքների շուկայի|         |        |

|         |հավասարակշռությունը: Շուկայի պետական    |         |        |

|         |կարգավորման ուղիները: Պահանջարկը և      |         |        |

|         |անձնական սպառումը: Սպառողական ապրանքների|         |        |

|         |շուկայական պահանջարկի ձևավորման         |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Առևտրական       |         |        |

|         |կազմակերպություններից գանձվող հարկերի   |         |        |

|         |էությունը և  տեսակները, հարկագանձման    |         |        |

|         |կարգը: Մանրածախ  ապրանքաշրջանառության   |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական էությունը և            |         |        |

|         |հաշվեկշիռը: Ապրանքային պաշարների        |         |        |

|         |էությունը վերլուծությունը: Մեծածախ      |         |        |

|         |առևտրի  էությունը: Մեծածախ              |         |        |

|         |ապրանքաշրջանառության տեսակներն ու       |         |        |

|         |ձևերը:  Առևտրի  հիմնական ֆոնդերի        |         |        |

|         |հասկացությունը: Աշխատանքի               |         |        |

|         |արտադրողականությունն ու                 |         |        |

|         |արդյունավետությունը առևտրում:  Աշխատանքի|         |        |

|         |վարձատրության համակարգն առևտրում:       |         |        |

|         |Աշխատավարձի ֆոնդի վերլուծությունն ու    |         |        |

|         |հաշվարկը: Համախառն եկամտի               |         |        |

|         |վերլուծությունն ու մեծության հաշվարկը:  |         |        |

|         |Շրջանառության ծախքերի վերլուծության և   |         |        |

|         |առանձին ծախսատեսակների հաշվարկի կարգը:  |         |        |

|         |Շահույթի և  շահութաբերության            |         |        |

|         |վերլուծությունն ու հաշվարկը: Առևտրական  |         |        |

|         |կազմակերպության ֆինանսների էությունը:   |         |        |

|         |Շրջանառու միջոցներն առևտրում:           |         |        |

|         |Առևտրական  կազմակերպության ֆինանսների   |         |        |

|         |վերլուծությունը: Առևտրական              |         |        |

|         |կազմակերպության եկամուտների ու ծախսերի  |         |        |

|         |հաշվեկշռի կառուցվածքը:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.17 |ԿՈՄԵՐՑԻԱ ԵՎ ԱՌԵՎՏՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ        |    4    |   60   |

|         |Կոմերցիոն կազմակերպությունների          |         |        |

|         |զարգացման հիմնական ուղղությունները:     |         |        |

|         |Մասնագիտացումը և  տիպայնացումը:         |         |        |

|         |Առևտրատեխնոլոգիական  գործընթացը:        |         |        |

|         |Մեքենայացման և  ավտոմատացման ժամանակակից|         |        |

|         |տեսակները և  դրանց զարգացման միտումները:|         |        |

|         |Կազմակերպությունների նախագծման մեթոդները|         |        |

|         |և  հաջորդականությունը: Առևտրի           |         |        |

|         |պահեստային տնտեսության աշխատանքի        |         |        |

|         |կազմակերպումը: Բնակչության առևտրական    |         |        |

|         |սպասարկումը: Ապրանքների փոխադրումների   |         |        |

|         |կազմակերպումը:                          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.18 |Սննդի արտադրության գործընթացներ և       |    4    |   60   |

|         |ապարատներ                               |         |        |

|         |Սննդարդյունաբերության զարգացման համար   |         |        |

|         |բնորոշ են հետևյալ  միտումները:          |         |        |

|         |Արտադրության խտացումը նրա մեքենայացումը |         |        |

|         |և  ավտոմատացումը, աշխատանքի             |         |        |

|         |արտադրողականության աճը և  սննդամթերքների|         |        |

|         |որակի բարձրացումը:                      |         |        |

|         |Սննդարդյունաբերությունում բարձր տեմպերով|         |        |

|         |կատարելագործվում է արտադրությունը:      |         |        |

|         |Տեխնոլոգիական առանձին օպերացիաներ և     |         |        |

|         |դրանք իրականացնող մեքենաները վերածվում  |         |        |

|         |են անընդհատ գործող հարահոս գծի: Հարահոս |         |        |

|         |այդ գծերում պրոցեսների ռեժիմները և      |         |        |

|         |պարամետրերը վերահսկում են և  կարգավորում|         |        |

|         |ավտոմատ սարքերով և  համակարգերով:       |         |        |

|         |Սննդարդյունաբերության տեխնիկական        |         |        |

|         |առաջընթացը իրականացվում է գիտական       |         |        |

|         |հիմնարկների և  կազմակերպությունների     |         |        |

|         |կողմից մշակված գիտատեխնիկական նորագույն |         |        |

|         |նվաճումներով: Ծրագրային նյութում        |         |        |

|         |արծածված են պարենային ապրանքների        |         |        |

|         |արտադրության տեխնոլոգիական պրոցեսները և |         |        |

|         |այդ պրոցեսների առանձին օպերացիաների     |         |        |

|         |ազդեցությունը մթերքների որակի վրա:      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.19 |ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ  ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ            |4+4=8    |60+60=  |

|         |Ապրանքագիտության  առարկան, հիմնական     |         |120     |

|         |խնդիրները: Ապրանքի ստանդարտացումը և     |         |        |

|         |սերտիֆիկացումը: Ապրանքների դասակարգումը,|         |        |

|         |կոդավորումը, տեսականու գնահատումը և     |         |        |

|         |ձևավորումը:  Ապրանքների սպառողական      |         |        |

|         |հատկությունների բնութագիրը: Ապրանքի     |         |        |

|         |որակը, որակի գործոնները, որակի          |         |        |

|         |ցուցանիշները, որակի կառավարումը,        |         |        |

|         |վերահսկումը և  գնահատումը: Ապրանքների   |         |        |

|         |մակնշման, փաթեթավորման, տեղափոխման,     |         |        |

|         |պահմանման և  խնամքի կանոնները:          |         |        |

|         |Ապրանքների վերաբերյալ տեղեկատվության    |         |        |

|         |դերը, ձևերն  ու միջոցները: Ապրանքների   |         |        |

|         |մրցունակությունը: Ապրանքի               |         |        |

|         |փորձաքննությունը: Սպառողների շահերն ու  |         |        |

|         |իրավունքների պաշտպանությունը:           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.20 |ՄԱՆՐԷԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, ՍԱՆԻՏԱՐԻԱ ԵՎ ՀԻԳԻԵՆԱ  |    4    |   80   |

|         |Աչքի  համար անտեսանելի մանրագույն       |         |        |

|         |կենդանի օրգանիզմների կազմությունը, դրանց|         |        |

|         |դերը բնության մեջ մարդու կյանքում:      |         |        |

|         |Մանրէների օգտագործումը  սննդամթերքների  |         |        |

|         |ստացման գործում: Մթերքները մանրէների    |         |        |

|         |վնասակար ազդեցությունից, փչացումից      |         |        |

|         |կանխելու միջոցները: Սպիրտի, գինու,      |         |        |

|         |գարեջրի, կաթնամթերքների և  այլ          |         |        |

|         |սննդամթերքների արտադրության մեջ         |         |        |

|         |օգտագործման եղանակները նրանց            |         |        |

|         |ազդեցությունը արժանիքների վրա:          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.21 |ՊՏՈՒՂ - ԲԱՆՋԱՐԵՂԵՆԻ ԵՎ ՀԱՄԱՅԻՆ          |    4    |   80   |

|         |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ  |         |        |

|         |Պտուղ-բանջարեղենի անատոմոմորֆոլոգիական  |         |        |

|         |կառուցվածքը, քիմիական  բաղադրությունը,  |         |        |

|         |ֆիզիկական հատկությունները:              |         |        |

|         |Պտուղ-բանջարեղենի ապրանքային մշակումը:  |         |        |

|         |Թարմ բանջարեղեն: Պտուղ-բանջարեղենի      |         |        |

|         |վերամշակման մթերքները:                  |         |        |

|         |Հումքային ապրանքների դասակարգումը: Թեյ  |         |        |

|         |և  սուրճ: Համեմունքներ: Ոչ ալկոհոլային  |         |        |

|         |խմիչքներ: Թույլ ալկոհոլային խմիչքներ:   |         |        |

|         |Ալկոհոլային խմիչքներ:                   |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.22 |ՀԱՏԻԿԱ-ԱԼՐԱՅԻՆ ԵՎ ՀՐՈՒՇԱԿԵՂԵՆ           |    4    |   80   |

|         |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ  |         |        |

|         |Դասընթացում  ուսումնասիրվում են         |         |        |

|         |հատիկաալրային և  հրուշակեղենային        |         |        |

|         |ապրանքների, ինչպես նաև  օսլայի և        |         |        |

|         |օսլայամթերքների, մեղրի, շաքարավազի ու   |         |        |

|         |շաքար-ռաֆինադի առանձնահատկությունները,  |         |        |

|         |քիմիական բաղադրությունը, հատկություններն|         |        |

|         |ու նրանց սննդային արժանիքները, նշված    |         |        |

|         |ապրանքների որակն ապահովող գործոնները    |         |        |

|         |/հումք, արտադրության տեխնոլոգիա, տարա և |         |        |

|         |փաթեթանյութ, տեղափոխում, պահպանում,     |         |        |

|         |իրացում և  այլն / , նշված  ապրանքների   |         |        |

|         |արատները և  կորուստների առաջացման       |         |        |

|         |պատճառները և  վերացման միջոցները:       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.23 |ՊԼԱՍՏՄԱՍԱՅԵ ԵՎ ԿԵՆՑԱՂԱՅԻՆ ՔԻՄԻԱԿԱՆ      |    4    |   80   |

|         |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ  |         |        |

|         |Պլաստմասայե կիսաֆաբրիկատներ և           |         |        |

|         |արտադրանքներ: Նավթամթերքներ: Սոսինձներ: |         |        |

|         |Լաքաներկային ապրանքներ: Լվացման         |         |        |

|         |միջոցներ: Այլ քիմիական ապրանքներ:       |         |        |

|         |Դասընթացում  լուսաբանված են վերը նշված  |         |        |

|         |ապրանքների դասակարգման, տեսականու       |         |        |

|         |ուսումնասիրման, դրանց սպառողական        |         |        |

|         |հատկությունների և  որակի ձևավորման,     |         |        |

|         |գնահատման, հսկման, փորձաքննության       |         |        |

|         |անցկացման  առանձնահատկությունները:      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.24 |ՄՍԱՄԹԵՐՔՆԵՐԻ ԵՎ ՁԿՆԱՄԹԵՐՔՆԵՐԻ           |    4    |   80   |

|         |ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ             |         |        |

|         |Մսի մորֆոլոգիան, քիմիական               |         |        |

|         |բաղադրությունը, հետսպանդային            |         |        |

|         |փոփոխությունները, սառնարանային մշակումը |         |        |

|         |և  պահպանումը: Թռչնի միս: Մսային        |         |        |

|         |ենթամթերքներ: Մսապուխտներ և  երշիկային  |         |        |

|         |մթերքներ, մսային պահածոներ: Մսային      |         |        |

|         |կիսաֆաբրիկատներ և  խոհարարական          |         |        |

|         |արտադրանքներ: Ձկնամթերքներ: Ձկնային     |         |        |

|         |պահածոներ: Ձկնային կիսաֆաբրիկատներ և    |         |        |

|         |խոհարարական արտադրանքներ: Ձկան խավիար:  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.25 |ԿԱՇԻ-ԿՈՇԿԵՂԵՆ ԵՎ ԱՂՎԱՄԱԶԱ-ՄՈՐԹԵՂԵՆ      |    4    |   80   |

|         |ԱՊՐԱՆՔԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ   |         |        |

|         |Կաշիների դասակարգումը, մշակումը,        |         |        |

|         |հատկությունները: Կոշիկների դասակարգման  |         |        |

|         |սկզբունքները, սպառողական                |         |        |

|         |հատկությունները: Կաշվե կոշիկներ, ռետինե |         |        |

|         |կոշիկներ: Թաղիքե կոշիկներ:              |         |        |

|         |Աղվամազա-մորթեղենային և                 |         |        |

|         |ոչխարամուշտակային ապրանքներ:            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.26 |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՍՏԱՆԴԱՐՏԱՑՈՒՄ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՑՈՒՄ  |    4    |   60   |

|         |ԵՎ ՉԱՓԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ                       |         |        |

|         |Ապրանքների  ստանդարտացման էությունը,    |         |        |

|         |նպատակը, խնդիրները: Ստանդարտացման       |         |        |

|         |նորմատիվային փաստաթղթերը: Ստանդարտացման |         |        |

|         |գիտա-մեթոդական հիմքերը: Ապրանքների      |         |        |

|         |չափագիտական ապահովումը: Ապրանքների      |         |        |

|         |սերտիֆիկացումը, սերտիֆիկացման հիմնական  |         |        |

|         |սխեմաները: Ստանդարտացման, սերտիֆիկացման |         |        |

|         |և  չափագիտական ապահովման ազգային և      |         |        |

|         |միջազգային կազմակերպություններ:         |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.00 |Ուսանողի կողմից ընտրովի դասընթացներ     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.01 |ՖԻԶԻԿԱ                                  |    4    |   80   |

|         |Ընդհանուր ֆիզիկայի օրենքները: Նյութերի  |         |        |

|         |չափազանգվածային, մեխանիկական, ջերմային, |         |        |

|         |օպտիկական, ակուստիկ և  էլեկտրական       |         |        |

|         |հարթությունների բնութագիրը: Դրանց       |         |        |

|         |նշանակությունը առանձին ապրանքների       |         |        |

|         |սպառողական արժեքների ձևավորման,         |         |        |

|         |պահպանման, վերահսկման և  գնահատման մեջ: |         |        |

|         |Ապրանքի նույնականացման, դասակարգման և   |         |        |

|         |որակի փորձագիտության մեջ կիրառվող       |         |        |

|         |հիմնական ֆիզիկական մեթոդները: Էներգիայի |         |        |

|         |ստացման աղբյուրները, դրանց ձևափոխումը   |         |        |

|         |և  կիրառումը: Էլեկտրական ապրանքների     |         |        |

|         |աշխատանքի մեխանիզմը և  սկզբունքները:    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.02 |ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱ                          |    4    |   80   |

|         |Դասընթացում շարադրված է տեսական հիմքը,  |         |        |

|         |վերլուծման մեթոդները հավասարակշռված կամ |         |        |

|         |անցումային ռեժիմում էլեկտրական շղթաների |         |        |

|         |ինչպես նաև  հաշվարկի մեթոդների հիմնական |         |        |

|         |հատկությունները: Մանրակրկիտ դիտարկված է |         |        |

|         |մեկ կամ կապված կոնտուրների տեսությունը, |         |        |

|         |բաշխված պարամետրերով շղթաները, շղթաների |         |        |

|         |ժամանակային և  հաճախային բնութագրերը:   |         |        |

|         |Դասընթացում բերված է երկբևեռների  և     |         |        |

|         |քառաբևեռների  տեսության հիմքը, դիտարկված|         |        |

|         |է հաստատուն հոսանքի գծային շղթաների     |         |        |

|         |էներգետիկ հարաբերակցությունը, մագնիսական|         |        |

|         |շղթաների մագնիսական երևույթները,  ինչպես|         |        |

|         |նաև  կոնդենսատոր պարունակող էլեկտրական  |         |        |

|         |շղթաներ:                                |         |        |

|         |Նյութի հատկությունների ուսումնասիրման   |         |        |

|         |համար առանձնահատուկ տեղ է գրավում       |         |        |

|         |էլեկտրոնային, միկրոսկոպիկ, ռենտգենյան,  |         |        |

|         |սպեկտրալ հետազոտությունները             |         |        |

|         |էլեկտրամագնիսական ալիքների օգնությամբ:  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.03 |ՍՆՆԴԱՅԻՆ ՀՈՒՄՔԻ ԱՆԱՏՈՄԻԱ                |    4    |   80   |

|         |Ընդհանուր գաղափար բջիջների կառուցվածքի  |         |        |

|         |մասին: Բուսական և  կենդանական բջիջների  |         |        |

|         |կառուցվածքների առանձնահատկությունները և |         |        |

|         |նրանց նշանակությունը բուսական և         |         |        |

|         |կենդանական մթերքների համար:             |         |        |

|         |Բուսական և  կենդանական ծագման հումքի և  |         |        |

|         |մթերքների անատոմիան, հյուսվածքների      |         |        |

|         |բջջային կառուցվածքի նշանակությունը,     |         |        |

|         |քիմիական բաղադրության, սննդային         |         |        |

|         |արժանիքների, արտադրության, պահպանման    |         |        |

|         |գնահատման գործում:                      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.04 |ԿԵՆՍԱՔԻՄԻԱ                              |    4    |   80   |

|         |Կենսաքիմիայի առարկան և  խնդիրները:      |         |        |

|         |Կենդանի օրգանիզմի քիմիական կառուցվածքի, |         |        |

|         |էներգետիկ պրոցեսների և                  |         |        |

|         |նյութափոխանակության դերը մարդու         |         |        |

|         |կենսագործունեության, հանրային սննդի     |         |        |

|         |կազմակերպման, ինչպես նաև  բնակչության   |         |        |

|         |տարբեր խմբերի համար սննդի ռացիոնի       |         |        |

|         |ընտրության գործում:                     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.05 |ԲԻԶՆԵՍԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                      |    4    |   60   |

|         |Բիզնեսի հիմունքներ դասընթացի ծրագրի     |         |        |

|         |հիմնական  խնդիրն է.                     |         |        |

|         |- ապագա տնտեսագետներին զինել խորը       |         |        |

|         |մնայուն գիտելիքներով բիզնեսի            |         |        |

|         |կազմակերպման, ձեռնարկատիրական           |         |        |

|         |գործունեության ծավալման բնագավառում     |         |        |

|         |-  ուսանողության  հետաքրքրությունը      |         |        |

|         |շարժել և  մասնագիտական գիտելիքները      |         |        |

|         |խորացնել բիզնեսի և  ձեռնարկատիրական     |         |        |

|         |գործունեության նկատմամբ: Դա անհրաժեշտ է |         |        |

|         |հատկապես նրանց համար, ովքեր պատրաստվում |         |        |

|         |են հետագայում ընդգրկվելու բիզնեսի       |         |        |

|         |ոլորտում, մենեջերական աշխատանքներում    |         |        |

|         |-  ուսանողներին սովորեցնել ինքնուրույն  |         |        |

|         |և  արդյունավետ կերպով իրականացնել       |         |        |

|         |տնտեսական աշխատանքները, վերլուծել       |         |        |

|         |տնտեսական երևույթները,  ներդրումային    |         |        |

|         |նախագծերը                               |         |        |

|         |-  զարգացնել ուսանողության              |         |        |

|         |ստեղծագործական ունակությունները բիզնեսի |         |        |

|         |տարբեր ոլորտներում                      |         |        |

|         |- ծանոթացնել առևտրային  գործունեության  |         |        |

|         |կազմակերպա-իրավական ձևերի  հետ          |         |        |

|         |-  ուսումնասիրել բիզնեսի                |         |        |

|         |ինֆրակառուցվածքը                        |         |        |

|         |-  կարողանալ կազմել բիզնես պլան         |         |        |

|         |-  նախապատրաստել ներդրումային նախագծեր  |         |        |

|         |-  անցկացնել գործարար զրույցներ և  կնքել|         |        |

|         |պայմանագրեր                             |         |        |

|         |-  տեղեկատվություն ունենալ ապրանքային   |         |        |

|         |շուկայից և  ապրանքային շուկայի          |         |        |

|         |միջնորդներից                            |         |        |

|         |-  սովորեցնել թե ինչպես է ստեղծվում     |         |        |

|         |ֆիրման, ներառյալ նրա պետական գրանցումը  |         |        |

|         |-  ծանոթանալ առևտրային  գործունեության  |         |        |

|         |պայմանագրային ռեժիմի և  գործընկերային   |         |        |

|         |կապերի հետ                              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.06 |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆ              |    4    |   60   |

|         |Ժամանակակից բարդ ու դաժան շուկայական    |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում անչափ կարևոր  է|         |        |

|         |ապրանքի մրցունակ լինելը: Հենց այդ հարցի |         |        |

|         |ուսումնասիրության համար կազմված         |         |        |

|         |դասընթացի ծրագիրը ներառում է ապրանքների |         |        |

|         |մրցունակության հետ կապված հնարավոր      |         |        |

|         |կարևորագույն  հիմնախնդիրները, որոնց     |         |        |

|         |մեկնաբանումը տալիս է մրցունակության     |         |        |

|         |խնդրի պարզաբանումը և  նրա հնարավորինս   |         |        |

|         |լուծումը: Ծրագրում խոսվում է ապրանքի    |         |        |

|         |մրցունակության բնութագրիչների և  նրա    |         |        |

|         |անմիջական ազդեցության կապի մասին` մեր   |         |        |

|         |կյանքի որակի վրա: Դասընթացի ծրագրին     |         |        |

|         |համապատասխան մեկնաբանվելու են           |         |        |

|         |մրցունակության դերը, չափանիշները, այդ   |         |        |

|         |չափանիշների ընդհանուր  բնութագիրը,      |         |        |

|         |մրցունակության օբյեկտներն ու            |         |        |

|         |սուբյեկտները, մրցունակության մակրո և    |         |        |

|         |միկրոտնտեսական գործոնները,              |         |        |

|         |մրցունակության կարգավորման ուղիները,    |         |        |

|         |գնահատման մեթոդները, որակի մակարդակը,   |         |        |

|         |ապրանքի նորույթը, իմիջը, իմիջի վրա ազդող|         |        |

|         |գործոնները, բրենդը, ապրանքի գնի և       |         |        |

|         |որակի, ինչպես նաև  այդ հարցերը          |         |        |

|         |կարգավորող օրենսդրական դաշտի մասին:     |         |        |

|         |Դասընթացի յուրացումը թույլ կտա գտնել    |         |        |

|         |մոտեցումներ ապրանքի մրցունակության      |         |        |

|         |բացահայտման, քննարկման և  լուծումների   |         |        |

|         |հարցում:                                |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.07 |ՈՉ ՊԱՐԵՆԱՅԻՆ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԿԵՆՍԱԲԱՆԱԿԱՆ    |    4    |   80   |

|         |ՎՆԱՍՈՒՄԸ                                |         |        |

|         |Դասընթացն ուսումնասիրում է հումքի և     |         |        |

|         |ապրանքների պաշտպանումը կենսաբանական     |         |        |

|         |վնասվածքներից, դիտարկում է              |         |        |

|         |միկրոօրգանիզմների օգտակար և  քայքայիչ   |         |        |

|         |գործունեությունը և  դրանց ազդեցությունը |         |        |

|         |ոչ պարենային ապրանքների վրա`            |         |        |

|         |արտադրության, պահպանման, տեղափոխման և   |         |        |

|         |շահագործման ընթացքում: Քննարկվում է նաև |         |        |

|         |տնտեսական վնասների և  կենսակայունության |         |        |

|         |գնահատման մեթոդների հարցերը:            |         |        |

|         |Ուսումնասիրվում են տեքստիլ, կաշի,       |         |        |

|         |կոշկեղեն, մորթեղեն, թղթի, ֆոտո և  այլ   |         |        |

|         |ապրանքների կենսավնասվածքները կենդանի    |         |        |

|         |օրգանիզմների կողմից: Քննարկվում են      |         |        |

|         |պահպանման ռեժիմները, շահագործման        |         |        |

|         |պայմանները և  պաշտպանիչ միջոցառումներն  |         |        |

|         |ու միջոցները:                           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.08 |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԳԵՂԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԻԶԱՅՆ     |    4    |   80   |

|         |Գեղագիտական  կատեգորիաներ:              |         |        |

|         |Նորաձևություն  և  ոճ: Կոմպոզիցիա, դրա   |         |        |

|         |օրենքները և  օրինաչափությունները:       |         |        |

|         |Համամասնություններ, դրանց տեսակները:    |         |        |

|         |Ռիթմ և  ռիթմական մասնատում: Գույն և     |         |        |

|         |գունային համակցություններ: Նյուանս և    |         |        |

|         |կոնտրաստ: Ոչ պարենային ապրանքների ձևի   |         |        |

|         |ռացիոնալություն: Ոչ պարենային ապրանքների|         |        |

|         |գեղագիտական մակարդակի գնահատում:        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.09 |ՍԵՆՍՈՐԱՅԻՆ ԱՆԱԼԻԶ                       |   4     |   80   |

|         |Սենսորային և  զգայորոշման  անալիզ:      |         |        |

|         |Ապրանքների զգայորոշման ցուցանիշների     |         |        |

|         |անվանացանկը: Ապրանքների սենսորային      |         |        |

|         |հատկությունները: Գույնը, բույրը և  համը |         |        |

|         |ու կազմությունը պայմանավորող նյութերի   |         |        |

|         |բնութագիրը և  ընկալման մեխանիզմները:    |         |        |

|         |Համտեսային անալիզի մեթոդները:           |         |        |

|         |Համտեսային անալիզի կազմակերպումը:       |         |        |

|         |Համտեսող փորձագետների թեստավորումը:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.10 |ՏՊԱԳԻՐ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ  |    4    |   80   |

|         |Դասընթացն ուսումնասիրում է պոլիգրաֆիական|         |        |

|         |արտադրության սխեմաները, դրանց           |         |        |

|         |ազդեցությունը տպագրական արտադրանքի որակի|         |        |

|         |վրա սպառողական հատկությունները,         |         |        |

|         |դասակարգումը, տեսականին, որակի գնահատման|         |        |

|         |մեթոդները և  փորձաքննության կարգը:      |         |        |

|         |Դասընթացում քննարկվում են նաև           |         |        |

|         |նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերը, որոնք  |         |        |

|         |կարգավորում են տպագրական արտադրանքների  |         |        |

|         |արտադրության գործընթացները, հեղինակային |         |        |

|         |իրավունքի հարցերը և  այլն:              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.11 |ՓԱԹԵԹԱՆՅՈՒԹԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ        |    4    |   80   |

|         |Ծրագիրը հիմնվում է քիմիայի, ֆիզիկայի,   |         |        |

|         |ապրանքագիտության ուսումնառության        |         |        |

|         |գիտելիքների վրա:                        |         |        |

|         |  Այս դասընթացում ուսումնասիրվում են    |         |        |

|         |ապրանքագիտության մեջ տարայի և           |         |        |

|         |փաթեթավորման դերի և  նշանակության       |         |        |

|         |հարցերը, տարային, փաթեթավորմանը և  դրանց|         |        |

|         |նյութերին ներկայացվող պահանջները և      |         |        |

|         |փաթեթավորման ժամանակակից տեսակները,     |         |        |

|         |ուղղությունները: Ուսումնասիրվելու են    |         |        |

|         |որակի հետ կապված հարցերը, որոնք կարող են|         |        |

|         |հետևանք  լինել փաթեթավորվող նյութի,     |         |        |

|         |ձևի,  որակի և  այլն:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.      |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.00  |Պարտադիր բաղադրիչ                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.01  |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ  ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ              |    5    |   80   |

|         |Ապրանքների անվտանգության բնորոշումը,    |         |        |

|         |հիմնական տեսակները, էլեկտրական,         |         |        |

|         |քիմիական, մեխանիկական, կենսաբանական,    |         |        |

|         |հրդեհա-անվտանգություն: Անվտանգության    |         |        |

|         |առանձին տեսակները բնութագրող            |         |        |

|         |ցուցանիշները և  դրանց գնահատման         |         |        |

|         |մեթոդները: Վտանգավոր ապրանքների և       |         |        |

|         |նյութերի մակնշման համակարգը.            |         |        |

|         |նախազգուշական նշաններ: Ապրանքների       |         |        |

|         |անվտանգության ապահովման գործոնները:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.02  |ԿՈՒԼՏ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ   |    5    |   60   |

|         |ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆ                         |         |        |

|         |Ֆոտոապրանքների, երաժշտական ապրանքների,  |         |        |

|         |աուդիո և  տեսասարքերի, թղթից և          |         |        |

|         |ստվարաթղթից արտադրանքների, սպորտային    |         |        |

|         |ապրանքների սպառողական հատկությունները և |         |        |

|         |որակի փորձաքննությունը:                 |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.03  |ՕԾԱՆԵԼԻՔԻ, ԳԵՂՈՒՅՔԻ, ԱՐԴՈՒԶԱՐԴԻ         |    5    |   60   |

|         |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ         |         |        |

|         |ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆ                         |         |        |

|         |Օծանելիքային ապրանքներ: Գեղույքային     |         |        |

|         |ապրանքներ: Գալանտերիական ապրանքներ:     |         |        |

|         |Դպրոցա-գրենական և  գրասենյակային        |         |        |

|         |ապրանքներ: Խաղալիքներ:                  |         |        |

|         |Ռադիո-Ֆոտո-կինո-ապրանքներ: Երաժշտական   |         |        |

|         |ապրանքներ: Սպորտային, որսորդական և      |         |        |

|         |ձկնորսական ապրանքներ: Անձնական          |         |        |

|         |փոխադրամիջոցներ:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.04  |ՄԵՏԱՂ - ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ, ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ,         |    5    |   80   |

|         |ԿԱՀՈՒՅՔԱՅԻՆ, ՍԻԼԻԿԱՏԱՅԻՆ ԵՎ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ  |         |        |

|         |ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ         |         |        |

|         |ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆ                         |         |        |

|         |Մետաղ-տնտեսական, շինարարական, կահույքի, |         |        |

|         |սիլիկատային ապրանքների արտադրության     |         |        |

|         |հումքը, արտադրությունը, հարդարումը,     |         |        |

|         |որակի ձևավորման  գործոնները, որակին     |         |        |

|         |ներկայացվող պահանջները, տեսականին և     |         |        |

|         |փորձաքննության կարգը:                   |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
06.10.2009
N 873-Ն
Հրաման