Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0873.020210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «02»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010021

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

6 հոկտեմբերի 2009 թվականի N 873-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(73-րդ մաս)

 

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.06 |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ        |    4    |   60   |

|         |Սոցիալ-տնտեսական վիճակագրության         |         |        |

|         |կարևորագույն  խմբավորումները և          |         |        |

|         |դասակարգումները, սոցիալ-ժողովրդագրական  |         |        |

|         |վիճակագրություն, աշխատանքի շուկայի      |         |        |

|         |հիմնական վիճակագրական ցուցանիշները,     |         |        |

|         |ազգային հարստության վիճակագրություն,    |         |        |

|         |ապրանքների և  ծառայությունների          |         |        |

|         |արտադրության վիճակագրություն, ազգային   |         |        |

|         |հաշիվների համակարգը, մակրոտնտեսական     |         |        |

|         |կարևորագույն  ցուցանիշների հաշվարկման   |         |        |

|         |մեթոդները` ըստ ազգային հաշիվների        |         |        |

|         |համակարգի, արտադրության և  շրջանառության|         |        |

|         |ծախքերի վիճակագրություն, բնակչության    |         |        |

|         |կենսամակարդակի վիճակագրություն,         |         |        |

|         |հասարակական արտադրության                |         |        |

|         |արդյունավետության վիճակագրություն:      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.07 |ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐԿ                       |    4    |   80   |

|         |Ֆինանսներ և  վարկ դասընթացի հիմնական    |         |        |

|         |խնդիրները և  կապը մյուս դասընթացների    |         |        |

|         |հետ: Փողի էությունը, ֆունկցիաները,      |         |        |

|         |դրամաշրջանառությունը և  դրամական        |         |        |

|         |համակարգը, ֆինանսների սոցիալ-տնտեսական  |         |        |

|         |բովանդակությունը, առաջացման պատճառները  |         |        |

|         |և  դերը, ֆինանսների ֆունկցիաները, ՀՀ    |         |        |

|         |ֆինանսական համակարգը և  նրա օղակները,   |         |        |

|         |ֆինանսական կառավարումը և  ֆինանսական    |         |        |

|         |քաղաքականությունը, դրամական ֆոնդերը և   |         |        |

|         |ֆինանսական պլանների տեսակները:          |         |        |

|         |Ձեռնարկությունների ֆինանսների էությունը |         |        |

|         |և  ֆունկցիաները կազմակերպման            |         |        |

|         |սկզբունքները, հիմնական և  շրջանառու     |         |        |

|         |կապիտալը արտադրանքի արտադրության և      |         |        |

|         |իրացման ծախսերը, դրանց կազմն ու         |         |        |

|         |կառուցվածքը, հասույթը արտադրանքի        |         |        |

|         |իրացումից և  մատուցած ծառայություններից,|         |        |

|         |դրա տնտեսական բովանդակությունը, շահույթի|         |        |

|         |բովանդակությունը, պլանավորման           |         |        |

|         |եղանակները, օգտագործման ուղղությունները,|         |        |

|         |շահութաբերության ցուցանիշները: ՀՀ       |         |        |

|         |բյուջետային  համակարգը, կառուցվածքը և   |         |        |

|         |օղակները, պետական և  համայնքների        |         |        |

|         |բյուջեների եկամուտներն ու ծախսերը, կազմն|         |        |

|         |ու կառուցվածքը, բյուջեի դեֆիցիտը և  դրա |         |        |

|         |լրացման աղբյուրներն ու կարգը: ՀՀ        |         |        |

|         |արտաբյուջետային ֆոնդերը, դրանց          |         |        |

|         |անհրաժեշտությունն ու դերը, ձևավորման    |         |        |

|         |աղբյուրները: Կյանքի և  այլ դեպքերի      |         |        |

|         |ապահովագրությունը ՀՀ-ում: Վարկի         |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, դերը, ձևերն  ու      |         |        |

|         |տեսակները, բանկային համակարգը, նրա      |         |        |

|         |օղակները, ԿԲ-ի տեղը բանկային            |         |        |

|         |համակարգում, դրա ֆունկցիաները և         |         |        |

|         |օգտագործումը բանկերում: Անկանխիկ        |         |        |

|         |հաշվարկներ, դրանց դասակարգումը և        |         |        |

|         |կազմակերպման հիմունքները, ՀՀ կիրառվող   |         |        |

|         |անկանխիկ հաշվարկների ձևերը:  Արտաքին    |         |        |

|         |տնտեսական կապերը և  ֆինանսավարկային     |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.08 |ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ԱՈՒԴԻՏ        |    4    |   80   |

|         |Հաշվապահական հաշվառման էությունը,       |         |        |

|         |դրամական միջոցների և  հաշիվների         |         |        |

|         |հաշվառում, ոչ նյութական, կապիտալ և      |         |        |

|         |ֆինանսական ներդրումների հաշվառում,      |         |        |

|         |պատրաստի արտադրանքի և  դրա իրացման      |         |        |

|         |հաշվառում, ֆոնդերի, ռեզերվների և        |         |        |

|         |պարտավորությունների հաշվառում, շահույթի |         |        |

|         |օգտագործման և  ֆինանսական արդյունքների  |         |        |

|         |հաշվառում և  վերլուծություն, ֆինանսական |         |        |

|         |հաշվետվություն, արտադրական հաշվառման    |         |        |

|         |սկզբունքները: Կազմակերպության հաշվային  |         |        |

|         |ծառայության դերը; վերլուծության         |         |        |

|         |արդյունքների օգտագործումը կառավարչական  |         |        |

|         |որոշումների ընդունման ժամանակ;          |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծությունը; արտադրանքի   |         |        |

|         |արտադրության և  իրացման վերլուծությունը;|         |        |

|         |հիմնական միջոցների օգտագործման          |         |        |

|         |վերլուծությունը; աշխատանքային           |         |        |

|         |ցուցանիշների վերլուծությունը; նյութական |         |        |

|         |պաշարների օգտագործման վերլուծությունը;  |         |        |

|         |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծությունը;  |         |        |

|         |շահույթի և  շահութաբերության            |         |        |

|         |վերլուծությունը; ֆինանսական դրության    |         |        |

|         |վերլուծությունը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.09 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ              |    4    |   80   |

|         |  Աշխատանքը որպես հասարակության         |         |        |

|         |զարգացման հիմք և  արտադրության          |         |        |

|         |կարևորագույն  գործոն, աշխատանքի         |         |        |

|         |հասարակական կազմակերպումը և  դրա        |         |        |

|         |հիմնական պատմական տիպերը, աշխատանքային  |         |        |

|         |ներուժի և  աշխատանքային ռեսուրսների     |         |        |

|         |ձևավորումն  ու օգտագործումը շուկայական  |         |        |

|         |տնտեսության համակարգում, աշխատանքի      |         |        |

|         |արտադրողականությունը, դրա չափման        |         |        |

|         |մեթոդները, գործոնները, աճի պայմաններն ու|         |        |

|         |ռեզերվները, աշխատանքի կազմակերպումը     |         |        |

|         |առևտրային  կազմակերպության              |         |        |

|         |սոցիալ-աշխատանքային հարաբերությունների  |         |        |

|         |համակարգում, շուկայի պայմաններում       |         |        |

|         |աշխատանքի կառավարումը և  աշխատանքի      |         |        |

|         |ցուցանիշների պլանավորումը առևտրային     |         |        |

|         |կազմակերպություններում, վարձու աշխատանքի|         |        |

|         |խթանումը, աշխատավարձի կազմակերպման      |         |        |

|         |էությունը, սկզբունքները և               |         |        |

|         |գործառույթները, տարբեր կատեգորիայի      |         |        |

|         |աշխատողների վարձատրության  կարգավորման  |         |        |

|         |մեթոդները, առևտրային  կազմակերպության   |         |        |

|         |աշխատանքի վարձատրության ֆոնդերի         |         |        |

|         |ձևավորումը  և  դրանց արդյունավետ        |         |        |

|         |օգտագործման ապահովումը, առևտրային       |         |        |

|         |կազմակերպություններում աշխատանքի        |         |        |

|         |վարձատրության առանձնահատկությունները    |         |        |

|         |սեփականության և  տնտեսավարման տարբեր    |         |        |

|         |ձևերի  պայմաններում, շուկայական         |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում աշխատավորների  |         |        |

|         |կենսամակարդակը և  սոցիալական            |         |        |

|         |պաշտպանվածությունը, սոցիալ-աշխատանքային |         |        |

|         |հարաբերությունների կարգավորման          |         |        |

|         |միջազգային փորձը:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.10 |ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ               |    4    |   80   |

|         |  Արդյունաբերաարտադրական նշանակման      |         |        |

|         |ապրանքների բնութագիրը, տիպաբանությունը, |         |        |

|         |շուկայում պահանջարկի ձևավորումը:        |         |        |

|         |Արդյունաբերաարտադրական արտադրանքի       |         |        |

|         |գնորդների բնութագիրը: Շուկայի հետազոտման|         |        |

|         |եղանակները: Նորմատիվային փաստաթղթերի    |         |        |

|         |վերլուծություն, մոտիվացիա, գնորդի       |         |        |

|         |վարքագիծ: Ապրանքային քաղաքականություն և |         |        |

|         |ռազմավարություն: Արտադրանքի վաճառքի և   |         |        |

|         |մատակարարման կազմակերպման ձևերը,        |         |        |

|         |գովազդի և  վաճառքի խթանման              |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Արտադրական      |         |        |

|         |նշանակման ապրանքների մարքեթինգի         |         |        |

|         |պլանավորումը: Մարքեթինգային             |         |        |

|         |տեղեկատվության և  հսկողության           |         |        |

|         |համակարգեր:                             |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.11 |ԲՆԱՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ և  ԲՆՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ       |    4    |   60   |

|         |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ                        |         |        |

|         |  Բնօգտագործման էկոնոմիկայի, որպես      |         |        |

|         |գիտության անհրաժեշտությունը ՀՀ          |         |        |

|         |էկոնոմիկայի զարգացման համար             |         |        |

|         |համաշխարհային էկոնոմիկայի ժամանակակից   |         |        |

|         |միտումների և  ուղղվածության             |         |        |

|         |տեսանկյունից; ծանոթություն              |         |        |

|         |բնօգտագործման էկոնոմիկայի հիմնական      |         |        |

|         |հասկացությունների, մակրոտնտեսական «կանչ»|         |        |

|         |ցուցանիշների և  բնական ռեսուրսների      |         |        |

|         |օգտագործման արդյունավետության այլ       |         |        |

|         |ցուցանիշների հետ; պատկերացում           |         |        |

|         |էկոլոգիական-տնտեսական զարգացման տիպերի  |         |        |

|         |մասին` տեխնոգեն, կայուն և  դեպի կայուն  |         |        |

|         |զարգացումը անցնելու ուղղությունները;    |         |        |

|         |բնական ռեսուրսների և  բարիքների         |         |        |

|         |արժողության գնահատումը որպես դրանց      |         |        |

|         |հաշվառման և  ռացիոնալ օգտագործման       |         |        |

|         |նախապայման; ախտոտման էկոնոմիկայի        |         |        |

|         |հիմնական հասկացությունների              |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը; պետության և        |         |        |

|         |շուկայական լծակների դերը շրջակա         |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության և  բնական        |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման գործում;        |         |        |

|         |բնօգտագործման տնտեսական մեխանիզմի       |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը, տիպերը, բաղկացուցիչ|         |        |

|         |տարրերն ու կատարելագործման              |         |        |

|         |հնարավորությունները:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.12 |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿՐՈՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ  |    4    |   80   |

|         |Մակրոտնտեսական բնութագրիչները,          |         |        |

|         |կարգավորման խնդիրները և                 |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը; մակրոտնտեսական       |         |        |

|         |ցուցանիշները և  դրանց հաշվարկումը;      |         |        |

|         |ազգային հաշիվների համակարգը;            |         |        |

|         |մակրոտնտեսական կարգավորման մարմինները;  |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական ծրագրերը և             |         |        |

|         |մակրոտնտեսական քաղաքականությունը;       |         |        |

|         |ազգային եկամտի արտադրությունը, բաշխումը |         |        |

|         |և  օգտագործումը; տնտեսական աճի          |         |        |

|         |գործոնները և  դրանց ազդեցության         |         |        |

|         |հաշվարկումը; տնտեսական քաղաքականությունը|         |        |

|         |արտադրության ճյուղերում; ներդրումային   |         |        |

|         |քաղաքականություն, արտաքին տնտեսական     |         |        |

|         |քաղաքականություն, սոցիալական            |         |        |

|         |քաղաքականություն, դրամավարկային և       |         |        |

|         |հարկաբյուջետային քաղաքականություն;      |         |        |

|         |բնակչության զբաղվածության խնդիրները     |         |        |

|         |ՀՀ-ում,; կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ    |         |        |

|         |տատանումներ; կարճաժամկետ մակրոտնտեսական |         |        |

|         |հավասարակշռության մոդելներ; ամբողջական  |         |        |

|         |պահանջարկի և  ամբողջական առաջարկի       |         |        |

|         |մոդելներ; հավասարակշռությունը բաց       |         |        |

|         |տնտեսությունում; գնագոյացման            |         |        |

|         |քաղաքականություն:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.13 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ                   |    4    |   60   |

|         |  Մինչկապիտալիստական արտադրաեղանակների  |         |        |

|         |էվոլյուցիան; գլխավոր կապիտալիստական     |         |        |

|         |երկրների տնտեսական զարգացման            |         |        |

|         |պատմությունը (կապիտալի նախասկզբնական    |         |        |

|         |կուտակումը և  կապիտալիստական տնտեսության|         |        |

|         |ձևավորումը,  առաջատար երկրների          |         |        |

|         |զարգացումը մոնոպոլիստական կապիտալիզմի   |         |        |

|         |դարաշրջանում և  արդի փուլում, զարգացման |         |        |

|         |օրինաչափությունները և                   |         |        |

|         |առանձնահատկությունները); Հայաստանի      |         |        |

|         |տնտեսական զարգացման պատմությունը (սկզբից|         |        |

|         |մինչև  արդի փուլը, արևելյան  (հայկական) |         |        |

|         |ստրկատիրության առանձնահատկությունները,  |         |        |

|         |ֆեոդալական էկոնոմիկայի հիմնական գծերը,  |         |        |

|         |կապիտալիստական հարաբերությունների       |         |        |

|         |ձևավորումը,  Հայաստանի տնտեսական        |         |        |

|         |զարգացումը 20-րդ դարում):               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.14 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ |    4    |   60   |

|         |Համալիր գործունեության դերը կառավարման  |         |        |

|         |ոլորտում: Ֆինանսական և  կառավարչական    |         |        |

|         |վերլուծության բովանդակությունը և        |         |        |

|         |իրականացման հաջորդականությունը: Համալիր |         |        |

|         |բիզնես-պլանի կառուցվածքը և              |         |        |

|         |վերլուծության դերը հիմնական ծրագրային   |         |        |

|         |ցուցանիշների մշակման և  մոնիտորինգի     |         |        |

|         |իրականացման գործում: Վերլուծության      |         |        |

|         |տեսակները, ուղղությունները, հիմնական    |         |        |

|         |մեթոդները և  իրականացման ձևերը:         |         |        |

|         |Վերլուծությունը մարքեթինգի համակարգում, |         |        |

|         |արտադրանքի ծավալի և  վաճառքի            |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը:         |         |        |

|         |Տեսականիների ծրագրերի ձևավորման  և      |         |        |

|         |արդյունավետության հիմնավորումը:         |         |        |

|         |Արտադրանքի նորացման և  որակի            |         |        |

|         |վերլուծությունը, արտադրության           |         |        |

|         |կազմատեխնիկական մակարդակի և  այլ        |         |        |

|         |պայմանների վերլուծությունը: Արտադրության|         |        |

|         |տեխնիկական հագեցվածության և  հիմնական   |         |        |

|         |միջոցների ծառայության ժամկետի           |         |        |

|         |վերլուծությունը: Արտադրության           |         |        |

|         |կազմակերպման մակարդակի գնահատականը:     |         |        |

|         |Արտադրանքի, տեխնիկայի և  տեխնոլոգիայի   |         |        |

|         |կենսական փուլը և  դրանց հաշվառում և     |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծության ընթացքում:      |         |        |

|         |Արտադրանքի ինքնարժեքի և  ծախսերի        |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը,         |         |        |

|         |արտադրական պաշարների օգտագործման        |         |        |

|         |վերլուծությունը, ուղղակի փոփոխական և    |         |        |

|         |հաստատուն ծախսերի վերլուծության         |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Արտադրության    |         |        |

|         |պաշարների համալիր գնահատականը:          |         |        |

|         |Առևտրային  կազմակերպությունների         |         |        |

|         |ֆինանսական գործունեությունը և  դրա      |         |        |

|         |վերլուծության իրականացումը,             |         |        |

|         |կազմակերպությունների ֆինանսական         |         |        |

|         |կայունությունը, վարկային և  վճարային    |         |        |

|         |ունակությունների վերլուծությունը:       |         |        |

|         |Բիզնեսի գնահատումը և  համալիր           |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները, ռեյտինգային    |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները:                |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.15 |ՄԵՆԵՋՄԵՆԹԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Արդի տնտեսության                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները և  կառավարման    |         |        |

|         |կատարելագործման անհրաժեշտությունը:      |         |        |

|         |Մենեջմենտի էությունը, հասկացությունը,   |         |        |

|         |նպատակները, խնդիրները և  հիմնական       |         |        |

|         |գործառույթները, արտասահմանյան փորձը:    |         |        |

|         |Հայաստանում նրա կիրառման                |         |        |

|         |հնարավորությունները և  ուղիները:        |         |        |

|         |Ձեռնարկության կառավարման նպատակը և      |         |        |

|         |խնդիրները, կառավարչական որոշումների     |         |        |

|         |հիմնավորման, ընդունման և  իրականացման   |         |        |

|         |մեթոդները: Ձեռնարկության ներքին և       |         |        |

|         |արտաքին միջավայր: Մենեջմենթում          |         |        |

|         |միջազգային տեղեկատվական միջոցների       |         |        |

|         |օգտագործումը, հաղորդակցման համակարգը:   |         |        |

|         |Ռազմավարական մենեջմենթ, ընթացիկ և       |         |        |

|         |հեռանկարային ծրագրերի մշակում և         |         |        |

|         |իրականացում: Մենեջերի հիմնական որակները,|         |        |

|         |նրա աշխատանքի առանձնահատկությունները,   |         |        |

|         |աշխատանքի մոտիվացիայի համակարգի         |         |        |

|         |ստեղծումը, ենթակաների գործունեության    |         |        |

|         |վերահսկման կազմակերպում: Մենեջերի       |         |        |

|         |նորաստեղծային ծրագրեր, ռիսկի կառավարում:|         |        |

|         |Ճգնաժամային իրավիճակներում մենեջերի     |         |        |

|         |աշխատանքի առանձնահատկությունները,       |         |        |

|         |գործարար շփման էթիկան, բախումների       |         |        |

|         |կարգավորում: Մենեջերի հոգեբանություն,   |         |        |

|         |ձեռնարկության տնտեսական                 |         |        |

|         |հարաբերությունների կառավարում:          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.16 |Ապրանքագիտության հիմունքներ             |    4    |   60   |

|         |Ապրանքը որպես կոմերցիոն գործունեության  |         |        |

|         |օբյեկտ, դրա հիմնարար բնութագիրը:        |         |        |

|         |Ապրանքին ներկայացվող ընդհանուր          |         |        |

|         |պահանջները: Ապրանքների ստանդարտացումը և |         |        |

|         |սերտիֆիկացումը: Ապրանքների դասակարգումը,|         |        |

|         |կոդավորումը: Ապրանքների տեսականին:      |         |        |

|         |Ապրանքի որակը. որակի կառավարման,        |         |        |

|         |վերահսկման և  գնահատման մեթոդները:      |         |        |

|         |Ապրանքների փորձաքննության հիմունքները:  |         |        |

|         |Ապրանքների մրցունակության գնահատումը:   |         |        |

|         |Ապրանքագիտական տեղեկատվության ձևերն  ու |         |        |

|         |միջոցները: Ապրանքների մակնիշավորման,    |         |        |

|         |պիտակավորման, տեղափոխման, պահպանման և   |         |        |

|         |խնամքի կանոնները: Ապրանքների կորուստներ:|         |        |

|         |Իրավա-գանգատային կոնֆլիկտների           |         |        |

|         |կարգավորման և  սպառողների շահերի        |         |        |

|         |պաշտպանության իրավական հիմքերը:         |         |        |

|         |Սպառողների իրավունքներն ապրանքների      |         |        |

|         |վերաբերյալ անհրաժեշտ և  հավաստի         |         |        |

|         |տեղեկատվություն ստանալու բնագավառում:   |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.17 |Կոմերցիայի հիմունքներ                   |    4    |   60   |

|         |Կոմերցիոն գործունեության էությունը,     |         |        |

|         |դերը և  խնդիրները: Կոմերցիոն ռիսկը և    |         |        |

|         |դրա նվազեցման ուղիները: Կոմերցիոն       |         |        |

|         |կառույցներ:                             |         |        |

|         |Առևտրական  կազմակերպության              |         |        |

|         |գործունեության արդյունավետության        |         |        |

|         |ցուցանիշներ: Կոմերցիոն տեղեկատվություն  |         |        |

|         |և  կոմերցիոն գաղտնիք: Ապրանքային        |         |        |

|         |նշաններ: Կոմերցիոն գործունեության       |         |        |

|         |կազմակերպումը ուղղակի պայմանագրային     |         |        |

|         |կապերի պայմաններում: Պայմանագրերի       |         |        |

|         |տեսակները և  կնքման կարգը: Ապրանքների   |         |        |

|         |մեծածախ և  մանրածախ վաճառք: Առևտրի      |         |        |

|         |կազմակերպումը բորսաներում, աճուրդներում,|         |        |

|         |տոնավաճառներում և  մեծածախ շուկաներում: |         |        |

|         |Մարքեթինգի դերը կոմերցիոն գործունեության|         |        |

|         |մեջ: Կոմերցիոն աշխատանքների             |         |        |

|         |առանձնահատկությունները                  |         |        |

|         |արտահանման-ներմուծման գործառնությունների|         |        |

|         |իրականացման ժամանակ:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.18 |Բիզնեսի հիմունքներ                      |         |        |

|         |  ՀՀ-ում անշեղորեն իրականացվում է       |         |        |

|         |տնտեսական բարեփոխումներ: Արդյունքում    |         |        |

|         |ձևավորվում   և  զարգանում են նոր        |         |        |

|         |տնտեսական, սոցիալական և  այլ            |         |        |

|         |հարաբերություններ, որում տնտեսավարող    |         |        |

|         |առաջատար սուբյեկտներ են հանդես գալիս    |         |        |

|         |ձեռներեցները /կոլեկտիվ և  անհատական/:   |         |        |

|         |  Ներկայումս ՀՀ շուկան իրենից           |         |        |

|         |ներկայացնում է ոչ ամենաբարենպաստ        |         |        |

|         |միջավայրը գործարար նախաձեռնությունների  |         |        |

|         |համար, սակայն ձեռներեցության            |         |        |

|         |վարպետությունը կայանում է նրանում, որ իր|         |        |

|         |օգտի համար օգտագործի ոչ միայն           |         |        |

|         |առավելությունը այլև  դժվարությունները:  |         |        |

|         |Տնտեսական անկայունությունը մեծացնում է  |         |        |

|         |ռիսկը, սակայն բարձրացնում է նրանց       |         |        |

|         |հնարավորությունները, ովքեր կարող են ճիշտ|         |        |

|         |գնահատել իրավիճակը, պրոգնոզավորել       |         |        |

|         |կորուստները և  շահույթները:             |         |        |

|         |  Այսպես թե այնպես բիզնեսի զարգացումը իր|         |        |

|         |դրական դերն ունի տնտեսությունում:       |         |        |

|         |Ակտիվորեն է ազդում սեփականատերերի թվի   |         |        |

|         |ավելացման, միջին խավի ձևավորման,        |         |        |

|         |տնտեսապես ակտիվ բնակչության բաժնի աճի,  |         |        |

|         |նոր աշխատատեղերի ստեղծման վրա:          |         |        |

|         |  Բիզնեսի հիմունքներ դասընթացի ծրագրի   |         |        |

|         |հիմնական խնդիրն է.                      |         |        |

|         |. ապագա տնտեսագետներին զինել խորը       |         |        |

|         |մնայուն գիտելիքներով բիզնեսի            |         |        |

|         |կազմակերպման, ձեռնարկատիրական           |         |        |

|         |գործունեության ծավալման բնագավառում     |         |        |

|         |. ուսանողության հետաքրքրությունը շարժել |         |        |

|         |և  մասնագիտական գիտելիքները խորացնել    |         |        |

|         |բիզնեսի և  ձեռնարկատիրական              |         |        |

|         |գործունեության նկատմամբ: Դա անհրաժեշտ է |         |        |

|         |հատկապես նրանց համար, ովքեր պատրաստվում |         |        |

|         |են հետագայում ընդգրկվելու բիզնեսի       |         |        |

|         |ոլորտում, մենեջերական աշխատանքներում:   |         |        |

|         |. ուսանողներին սովորեցնել ինքնուրույն և |         |        |

|         |արդյունավետ կերպով իրականացնել տնտեսական|         |        |

|         |աշխատանքները, վերլուծել տնտեսական       |         |        |

|         |երևույթները,  ներդրումային նախագծերը:   |         |        |

|         |. զարգացնել ուսանողության ստեղծագործական|         |        |

|         |ունակությունները բիզնեսի տարբեր         |         |        |

|         |ոլորտներում                             |         |        |

|         |. ծանոթացնել առևտրային  գործունեության  |         |        |

|         |կազմակերպա-իրավական ձևերի  հետ          |         |        |

|         |. ուսումնասիրել բիզնեսի ինֆրակառուցվածքը|         |        |

|         |. կարողանալ կազմել բիզնես պլան          |         |        |

|         |. նախապատրաստել ներդրումային նախագծեր   |         |        |

|         |. անցկացնել գործարար զրույցներ  և  կնքել|         |        |

|         |պայմանագրեր                             |         |        |

|         |. տեղեկատվություն ունենալ ապրանքային    |         |        |

|         |շուկայից և  ապրանքային շուկայի          |         |        |

|         |միջնորդներից                            |         |        |

|         |. սովորեցնել թե ինչպես է ստեղծվում      |         |        |

|         |ֆիրման, ներառյալ նրա պետական գրանցումը  |         |        |

|         |ծանոթանալ առևտրային  գործունեության     |         |        |

|         |պայմանագրային ռեժիմի և  գործընկերային   |         |        |

|         |կապերի հետ                              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.00 |Ուսանողի կողմից ընտրովի դասընթացներ     |   20    |   300  |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.01 |Զբոսաշրջության մարքեթինգ                |    4    |   60   |

|         |  Հայաստանի Հանրապետությունը գտնվում է  |         |        |

|         |տնտեսական զարգացման այնպիսի փուլում, երբ|         |        |

|         |ձևավորվում  են նրա կառուցվածքի հիմնական |         |        |

|         |տարրերը, համաշխարհային տնտեսության մեջ  |         |        |

|         |ինտեգրացման ուղիները, տեղի են ունենում  |         |        |

|         |կապիտալի կուտակման, վերաբաշխման,        |         |        |

|         |ներհոսքի և  արտահոսքի գործընթացներ:     |         |        |

|         |Այդպիսի պայմաններում շատ կարևոր  է      |         |        |

|         |կողմնորոշվել տնտեսական գործունեության   |         |        |

|         |այնպիսի ոլորտները և  ճյուղերը, որոնց    |         |        |

|         |զարգացումը հնարավորություն կընձեռի      |         |        |

|         |հանրապետությունում համեմատաբար արագ     |         |        |

|         |լուծելու տնտեսական աճի, զբաղվածության և |         |        |

|         |բնակչության կենսամակարդակի բարձրացման   |         |        |

|         |հիմնախնդիրները: Մի շարք երկրների        |         |        |

|         |տնտեսության զարգացման գործընթացի        |         |        |

|         |հետազոտումից պարզվում է, որ այդպիսի     |         |        |

|         |ոլորտ կարող է լինել զբոսաշրջությունը,   |         |        |

|         |որովհետև  այն հնարավորություն է ընձեռում|         |        |

|         |օգտագործելու շրջագայությունների նկատմամբ|         |        |

|         |աշխարհում ձևավորված,  գրեթե             |         |        |

|         |անսահմանափակ, կայուն պահանջարկը: Այդ    |         |        |

|         |առումով, «զբոսաշրջության մարքեթինգ»     |         |        |

|         |դասընթացի անհրաժեշտությունը զգալի է մեր |         |        |

|         |ուսանողների համար:                      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.02 |Մարքեթինգը բորսային առևտրում            |4     60 |        |

|         |Բորսային առևտուրը,  որպես առևտրի        |         |        |

|         |բաղադրիչ մաս, ունի մի շարք              |         |        |

|         |առանձնահատկություններ, որոնցով          |         |        |

|         |պայմանավորված են նաև  մարքեթինգի        |         |        |

|         |կիրառման անհրաժեշտությունը և            |         |        |

|         |առանձնահատկություններն այդ ոլորտում:    |         |        |

|         |Ուսումնասիրելով բորսային գործարքների    |         |        |

|         |էությունը և  մեխանիզմը, հնարավոր է      |         |        |

|         |լինում նաև  մեկնաբանել մարքեթինգի դերը, |         |        |

|         |տեղը, նրա կիրառման                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները:                 |         |        |

|         |  Դասընթացում ուսումնասիրվում են        |         |        |

|         |մարքեթինգի առանձնահատկությունները       |         |        |

|         |ապրանքա-հումքային բորսաներում, բորսայի  |         |        |

|         |գործարքների մեխանիզմը, բորսային         |         |        |

|         |կազմակերպական կառուցվածքը և             |         |        |

|         |մարքեթինգային ստորաբաժանումների տեղը այդ|         |        |

|         |կառուցվածքում:                          |         |        |

|         |  Ուսանողները հաղորդակցվում են          |         |        |

|         |արժեթղթերի տեսակների և  առաջնային ու    |         |        |

|         |երկրորդային շուկաների, այդ շուկաներում  |         |        |

|         |արժեթղթերի նկատմամբ պահանջարկի          |         |        |

|         |ուսումնասիրության և  մարքեթինգային      |         |        |

|         |ռազմավարության ընտրության վերաբերյալ:   |         |        |

|         |Շուկայի ձևավորման  և  բորսայում         |         |        |

|         |ապրանքների առքի ու վաճառքի գործարքների  |         |        |

|         |կատարման հիմքը շուկայում պահանջարկ      |         |        |

|         |ունեցող ապրանքների առկայությունն է:     |         |        |

|         |Ելնելով, դրանից կատարվում է ապրանքների  |         |        |

|         |և  արժեթղթերի գնահատում թողարկողների և  |         |        |

|         |ներդրողների տեսանկյունից:               |         |        |

|         |  Ուսանողները ծանոթանում են նաև         |         |        |

|         |«Բորսաների և  բորսային առևտրի  մասին» ՀՀ|         |        |

|         |օրենքին, ֆոնդային բորսաներում աշխատանքի |         |        |

|         |կազմակերպման և  գործարքների մեխանիզմի   |         |        |

|         |հետ, արժեթղթերի շուկայի մարքեթինգային   |         |        |

|         |ուսումնասիրության մեթոդներին, որոնք     |         |        |

|         |կիրառվում են խոշոր միջազգային ֆոնդային  |         |        |

|         |բորսաներում:                            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.03 |Փոխհարաբերությունների մարքեթինգ         |    4    |   60   |

|         |  XX  դարի վերջերից                     |         |        |

|         |փոխհարաբերությունների մարքեթինգը դարձավ |         |        |

|         |տեսական և  գործնական մարքեթինգի         |         |        |

|         |զարգացման ամենաարդիական ուղղություններից|         |        |

|         |մեկը: Այն իրենից ներկայացնում է         |         |        |

|         |կազմակերպության սպառողների,             |         |        |

|         |աշխատակիցների և  այլ գործընկերների հետ  |         |        |

|         |ամուր, լիարժեք փոխհարաբերությունների    |         |        |

|         |ձևավորման,  պահպանման և  ընդլայնման     |         |        |

|         |գործընթաց: Այսօր ցանկացած               |         |        |

|         |կազմակերպության համար ամենամեծ արժեքը   |         |        |

|         |ներկայացնում են լավ հարաբերությունները  |         |        |

|         |սպառողների, աշխատակիցների,              |         |        |

|         |մատակարարների, առևտրային  միջնորդների և |         |        |

|         |մանրածախ վաճառողների հետ: Այդ բոլոր     |         |        |

|         |կապերը` «կազմակերպության                |         |        |

|         |հարաբերությունների կապիտալը», հաճախ     |         |        |

|         |ավելի թանկ են նյութական ակտիվներից:     |         |        |

|         |Մարքեթինգի ավանդական ըմբռնումը հաճախ    |         |        |

|         |անտեսում էր հարաբերությունների          |         |        |

|         |գոյությունը և  դրանց զարգացումը:        |         |        |

|         |Կազմակերպությունը դիտվում էր իբրև  անկախ|         |        |

|         |սուբյեկտ, որը ձգտում էր միայնակ հասնել  |         |        |

|         |բարձր արդյունքների: Կազմակերպությունը   |         |        |

|         |պատրաստ էր փոխել իր մատակարարին կամ     |         |        |

|         |առևտրային  միջնորդին, եթե դրանից կստանար|         |        |

|         |անմիջական օգուտ: Ղեկավարներն էլ կարծում |         |        |

|         |էին, որ առանց լրացուցիչ ջանքերի         |         |        |

|         |կպահպանեն իրենց ընթացիկ հաճախորդներին և |         |        |

|         |միջոցառումների մեծ մասն ուղղում էին նոր |         |        |

|         |հաճախորդների ներգրավմանը:               |         |        |

|         |  Փոխհարաբերությունների մարքեթինգը      |         |        |

|         |բնութագրվում է մարքեթինգային կոնցեպցիայի|         |        |

|         |շեշտակի փոփոխությամբ` մրցակցության և    |         |        |

|         |բախումների հասկացություններից անցում է  |         |        |

|         |կատարվում դեպի փոխազդեցության և         |         |        |

|         |համագործակցության հասկացությունների:    |         |        |

|         |Դա ենթադրում է, որ շատ                  |         |        |

|         |կազմակերպություններ այսօր հասկացել են,  |         |        |

|         |թե որքան կարևոր  է, որ բիզնեսի բոլոր    |         |        |

|         |մասնակիցները գործեն համատեղ`            |         |        |

|         |սպառողներին ավելի մեծ արժեք             |         |        |

|         |ներկայացնելու համար:                    |         |        |

|         |Դասընթացում քննարկման առարկա են դարձել  |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները մարքեթինգի        |         |        |

|         |համակարգում, դրանց ձևավորմանը  և        |         |        |

|         |ամրապնդմանը ուղղված միջոցառումները,     |         |        |

|         |փոխհարաբերությունների տնտեսագիտական     |         |        |

|         |մեկնաբանումը, փոխհարաբերությունների     |         |        |

|         |հարատևության  ապահովումը,               |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները պայմանավորող      |         |        |

|         |գործոնները, տեխնոլոգիաները,             |         |        |

|         |փոխհարաբերությունների պարբերաշրջանի     |         |        |

|         |էությունը, կառավարման և  վերահսկման     |         |        |

|         |հիմնահարցերը:                           |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.04 |Արտադրական ենթակառուցվածք               |    4    |   60   |

|         |Արտադրական ենթակառուցվածքն իրենից       |         |        |

|         |ներկայացնում է այն ճյուղերի             |         |        |

|         |ամբողջությունը, որոնք նպաստում են       |         |        |

|         |հասարակական արտադրության                |         |        |

|         |արդյունավետության բարձրացմանը և         |         |        |

|         |ուղղակիորեն կապված են «արդյունաբերական  |         |        |

|         |մարքեթինգ» դասընթացի հետ ու լրացնում են |         |        |

|         |նրան: Արտադրության համար կան            |         |        |

|         |գործընթացներ, որոնք ուղղակիորեն բխում են|         |        |

|         |նրա  տեխնոլոգիայից: Դրանք, ինչպես       |         |        |

|         |ընդունված է ասել, արտադրական            |         |        |

|         |ենթակառուցվածքներն են: Արտադրական       |         |        |

|         |ենթակառուցվածքի հիմնական ոլորտներն են   |         |        |

|         |տրանսպորտը, կապը, էներգամատակարարումը,  |         |        |

|         |ջրամատակարարումը և  ինֆորմացիոն         |         |        |

|         |ծառայությունը:                          |         |        |

|         |Թվարկված ոլորտներից յուրաքանչյուրն ունի |         |        |

|         |իր կառավարման, պլանավորման և            |         |        |

|         |կազմակերպման առանձնահատկությունները,    |         |        |

|         |որոնք և  կազմում են սույն դասընթացի     |         |        |

|         |հիմնական բովանդակությունը: Առանձնահատուկ|         |        |

|         |է նաև  այդ ճյուղերի մարքեթինգային       |         |        |

|         |հետազոտությունները:                     |         |        |

|         |Դասընթացի նպատակն է ուսանողներին տալ    |         |        |

|         |որոշակի գիտելիքներ արտադրական           |         |        |

|         |ենթակառուցվածքների մեջ մտնող ոլորտների  |         |        |

|         |մասին և  դրանով հանդերձ որոշակի բազա    |         |        |

|         |ստեղծել հետագայում «արդյունաբերական     |         |        |

|         |մարքեթինգ» դասընթացի յուրացման համար:   |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.      |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ     |    60   |  880   |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.00  |Պարտադիր բաղադրիչ                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.01  |Մարքեթինգ                               |    5    |   160  |

|         |  Շուկայական հարաբերությունների         |         |        |

|         |խորացմանն ու ձեռնարկատիրության          |         |        |

|         |կողմնորոշումների փոփոխություններին      |         |        |

|         |զուգընթաց ներկայումս մրցակցային         |         |        |

|         |առավելությունները ձևավորվում  են ոչ     |         |        |

|         |միայն արտադրական այլև  կառավարչական նոր |         |        |

|         |տեխնոլոգիաների մշակման ու ներդրման      |         |        |

|         |ճանապարհով, ինչը պահանջում էր գիտական ու|         |        |

|         |գործնական նոր մոտեցումների ձևակերպում:  |         |        |

|         |Նշյալ խնդիրներով փաստացի զբաղվում է     |         |        |

|         |մարքեթինգը, ինչի հետևանքով  էլ այն շատ  |         |        |

|         |հաճախ ներկայացվում է գործարարության     |         |        |

|         |գործիքակազմ ու փիլիսոփայություն:        |         |        |

|         |Մարքեթինգ մասնագիտության բակալավրիական  |         |        |

|         |ուսուցման համար նախատեսված «մարքեթինգ 1»|         |        |

|         |դասընթացում ներկայացվում են մարքեթինգի  |         |        |

|         |հիմնարար հասկացություններն ու կառավարման|         |        |

|         |հայեցակարգերը: Դասընթացի նպատակն է      |         |        |

|         |ուսանողներին հիմնարար գիտելիքներ տալ    |         |        |

|         |շուկայական սկզբունքներով կառավարվող     |         |        |

|         |տնտեսությունում մարքեթինգի տեղի ու      |         |        |

|         |նշանակության վերաբերյալ: Դասընթացում    |         |        |

|         |ուսումնասիրվում են մարքեթինգի շրջակա    |         |        |

|         |միջավայրն ու շուկան և  դրանց            |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդական մոտեցումները:   |         |        |

|         |Նշյալ վերլուծությունների կազմակերպմանն  |         |        |

|         |ու կառավարմանը նպաստող մարքեթինգի       |         |        |

|         |հետազոտական ու տեղեկատվական համակարգերի |         |        |

|         |ձևավորման  ու գործարկման մեթոդների      |         |        |

|         |ամբողջությունը: Դասընթացում ներկայացվում|         |        |

|         |է նաև  ընկերության կողմից գնային,       |         |        |

|         |ապրանքային, վաճառահանման ու             |         |        |

|         |կոմունիկացիաների քաղաքականությունների   |         |        |

|         |մշակման մոտեցումներն ու նշյալ կառավարման|         |        |

|         |սկզբունքները:                           |         |        |

|         |  Ակնհայտ է, որ մրցակցային պայքարում    |         |        |

|         |ընկերությունը հաջողության է հասնում ոչ  |         |        |

|         |միայն արդյունավետ մրցակցային            |         |        |

|         |ռազմավարությունների մշակման ու կիրառման,|         |        |

|         |այլև  հենց մարքեթինգի ճիշտ կառավարման ու|         |        |

|         |արդյունավետ վերահսկողության             |         |        |

|         |հմտությունների տիրապետման արդյունքում:  |         |        |

|         |Մյուս կողմից հաջողության գրավական է նաև |         |        |

|         |բիզնեսի արդյունավետ միջազգայնացումն ու  |         |        |

|         |Ինտերնետ գլոբալ ցանցում առաջանցման      |         |        |

|         |այլընտրանքների ձևավորումը:  Նշյալ       |         |        |

|         |հարցերի լուսաբանմամբ զբաղվում է         |         |        |

|         |«Մարքեթինգ 2» դասընթացը, որը նախատեսված |         |        |

|         |է «Մարքեթինգ» մասնագիտության            |         |        |

|         |բակալավրիական ուսուցման ուսանողներին`   |         |        |

|         |մրցակցային միջավայրի վերլուծության ու   |         |        |

|         |մրցակցային ռազմավարությունների մշակման, |         |        |

|         |միջազգային միջավայրում և  Ինտերնետում,  |         |        |

|         |ինչպես նաև  տնտեսության ճյուղերում ու   |         |        |

|         |հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներում   |         |        |

|         |տնտեսվարման ու մարքեթինգային աջակցման   |         |        |

|         |միջոցառումների վերաբերյալ հիմնարար      |         |        |

|         |գիտելիքներ տալու համար:                 |         |        |

|         |  Դասընթացում ներկայացվում է նաև        |         |        |

|         |մարքեթինգի պլանավորման գործընթացն ու    |         |        |

|         |կազմակերպությունում մարքեթինգի          |         |        |

|         |կառավարման արդյունավետության բարձրացման |         |        |

|         |ուղղությունները:                        |         |        |

|         |  «Մարքեթինգ 1» և  «Մարքեթինգ 2»        |         |        |

|         |բակալավրիական ուսուցման դասընթացներում  |         |        |

|         |նախատեսվում են դասախոսություններ և      |         |        |

|         |գործնական պարապմունքներ տասական         |         |        |

|         |թեմաներով: Դասընթացները նախատեսում են   |         |        |

|         |նաև  ինքնուրույն վերլուծություններ,     |         |        |

|         |անհատական աշխատանքներ և  գործարար խաղերի|         |        |

|         |անցկացում:                              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.02  |Մարքեթինգը կազմակերպություններում       |    5    |   60   |

|         |Տնտեսության զարգացման ներկայիս փուլում  |         |        |

|         |տեղի ունեցող տնտեսական և  կազմակերպչական|         |        |

|         |փոփոխությունների պայմաններում բիզնեսի   |         |        |

|         |կազմակերպումը և  տեխնոլոգիական          |         |        |

|         |գործընթացները պահանջում են նոր          |         |        |

|         |մոտեցումներ: Հաշվի առնելով շուկայի      |         |        |

|         |իրական պահանջները և  դրա միտումները     |         |        |

|         |կարևորվում  է մարքեթինգի կազմակերպման և |         |        |

|         |կառավարման անհրաժեշտությունը գործող     |         |        |

|         |կազմակերպություններում: Ժամանակակից     |         |        |

|         |պայմաններում  կազմակերպություններում    |         |        |

|         |գործում են սկզբունքային նոր             |         |        |

|         |հարաբերություններ, որոնք պահանջում են   |         |        |

|         |նոր մոտեցումներ: Անընդհատ փոփոխվող      |         |        |

|         |մարքեթինգային շրջակա միջավայրում        |         |        |

|         |արհեստավարժ գործունեություն ծավալելու   |         |        |

|         |համար կազմակերպություններում պետք է     |         |        |

|         |իրականացվի մարքեթինգային                |         |        |

|         |գործունեություն, որը պահանջում է խորը   |         |        |

|         |գիտելիքներ:                             |         |        |

|         |  Դասընթացի նպատակը                     |         |        |

|         |կազմակերպություններում մարքեթինգի       |         |        |

|         |կազմակերպման և  կառավարման վերաբերյալ   |         |        |

|         |գիտելիքների հաղորդումն է ուսանողներին:  |         |        |

|         |Դասընթացը ներառում է մարքեթինգային      |         |        |

|         |միջոցների և  գործիքների փաստացի կիրառման|         |        |

|         |տեխնոլոգիան:                            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.03  |Գովազդային գործունեության հիմունքներ    |    5    |   80   |

|         |  «Գովազդային գործունեության հիմունքներ»|         |        |

|         |առարկայի ծրագիրը հնարավորություն է      |         |        |

|         |ընձեռում  «Մարքեթինգ» մասնագիտության    |         |        |

|         |ուսանողներին պարզաբանել գովազդի տեղն ու |         |        |

|         |դերը յուրաքանչյուր ձեռնարկության        |         |        |

|         |գործունեությունում, որպես  մարքեթինգի   |         |        |

|         |բաղկացուցիչ մաս, ինչպես նաև             |         |        |

|         |գործընկերների և  սպառողների հետ         |         |        |

|         |հարաբերությունների հաստատման միջոց:     |         |        |

|         |Ներկա պայմաններում գովազդը` գիտականորեն |         |        |

|         |մշակված և  կազմակերպված գործընթաց է: Եթե|         |        |

|         |գովազդային գործունեության մոտեցումն այլ |         |        |

|         |է լինում ապա իջնում է նրա               |         |        |

|         |արդյունավետությունը, որը, իր հերթին,    |         |        |

|         |բացասաբար է ազդում կազմակերպության      |         |        |

|         |ֆինանսական ցուցանիշների վրա: Այդ իսկ    |         |        |

|         |պատճառով  «Գովազդային գործունեության    |         |        |

|         |հիմունքներ» դասընթացը  համապատասխան     |         |        |

|         |գիտելիքներ և  հմտություններ է ձևավորում |         |        |

|         |արդյունավետ գովազդային գործունեություն  |         |        |

|         |ծավալելու համար: «Գովազդային            |         |        |

|         |գործունեության հիմունքներ» առարկայի     |         |        |

|         |ծրագիրը բաղկացած է 8 թեմաներից, որոնցում|         |        |

|         |ներկայացված են ոչ միայն գովազդային      |         |        |

|         |գործունեության իրականացման տեսական      |         |        |

|         |հիմունքները և  միջազգային փորձը, այլ    |         |        |

|         |նաև  ՀՀ գովազդային շուկայի և            |         |        |

|         |կազմակերպությունների կողմից իրականացվող |         |        |

|         |գովազդային գործունեության               |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Դասընթացում     |         |        |

|         |լուսաբանված են նաև  մարքեթինգի խթանման  |         |        |

|         |համակարգի մյուս  տարրերը` անհատական     |         |        |

|         |վաճառք, PR,  իրացման խթանում, որոնք     |         |        |

|         |գովազդի հետ միասին մեծ դեր ունեն        |         |        |

|         |շուկայական պահանջարկի ձևավորման         |         |        |

|         |գործընթացում: Դասընթացում ուշադրություն |         |        |

|         |է դարձված նաև  գովազդային շուկայի       |         |        |

|         |մասնակիցներին, գովազդային գործունեության|         |        |

|         |օրենսդրական կարգավորման խնդիրներին:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ՄԴ.Պ.04  |Բանկային մարքեթինգ                      |    5    |   80   |

|         |Շուկայական հարաբերությունների զարգացումը|         |        |

|         |և  երկաստիճան բանկային համակարգի        |         |        |

|         |ձևավորումը  բանկային գործունեության մեջ |         |        |

|         |մտցրեցին էական փոփոխություններ. բանկը   |         |        |

|         |դարձավ լիիրավ ձեռնարկություն: Եվ ինչպես |         |        |

|         |ցանկացած ձեռնարկություն, բանկը սկսում է |         |        |

|         |հոգ տանել ծառայությունների ստեղծման և   |         |        |

|         |իրացման համար, ինչը զարգացող և  սրվող   |         |        |

|         |մրցակցության պայմաններում հնարավոր է    |         |        |

|         |միայն մարքեթինգի իրականացման հիման վրա: |         |        |

|         |Բանկային մարքեթինգի դասընթացում         |         |        |

|         |ուսումնասիրվում են մարքեթինգի ինչպես    |         |        |

|         |տեսական, այնպես էլ գործնական կիրառման   |         |        |

|         |հնարավորությունները, շուկայի            |         |        |

|         |հետազոտումը, ինչպես նաև  4P-երի         |         |        |

|         |ուսումնասիրումն ու պլանավորումը:        |         |        |

|         |Մրցակցային ռազմավարության մշակումը և    |         |        |

|         |մարքեթինգային աշխատանքների կազմակերպումն|         |        |

|         |ու կառավարումը բանկերում: Թվարկված      |         |        |

|         |հարցերն ուսումնասիրվում են կոնկրետ      |         |        |

|         |փաստական նյութերի հիման վրա:            |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
06.10.2009
N 873-Ն
Հրաման