Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2010-2011 ՈՒՍՈՒՄՆ ...

 

 

110.0333.250510

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        05            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010204

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 մայիսի 2010 թվականի N 333-Ն

 

ՄԻՋՆԱԿԱՐԳ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2010-2011 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

Հավելված 3

 

Խոսքի ծանր խանգարումներ ունեցող երեխաների հատուկ դպրոցի ուսումնական

պլան

 

.__________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ          |Շաբաթական ժամերի քանակը           |

|                               |__________________________________|

|                               |I |II|III|IV|V |VI |VII |VIII|IX  |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Մայրենի                        | 7| 8| 8 | 8| 7| 6 |  - |  - |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Հայոց լեզու                    | -| -| - | -| -| - |  3 |  2 |  2 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Գրականություն                  | -| -| - | -| -| - |  2 |  3 |  3 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Ռուսաց լեզու                   | -| 2| 2 | 3| 3| 3 |  3 |  3 |  3 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Օտար լեզու                     | -| -| 2 | 2| 2| 2 |  2 |  2 |  2 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Մաթեմատիկա                     | 4| 4| 4 | 4| 5| 5 |  - |  - |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Երաժշտություն                  | 2| 1| 1 | 1| 1| - |  - |  - |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Կերպարվեստ                     | 2| 1| 1 | 1| 1| - |  - |  - |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը           | -| 1| 1 | 2| -| - |  - |  - |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Հայրենագիտություն              | -| -| - | -| 1| - |  - |  - |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Բնագիտություն                  | -| -| - | -| 2| 2 |  - |  - |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Աշխարհագրություն               | -| -| - | -| -| 1 |  1 |  2 |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Հայաստանի աշխարհագրություն     | -| -| - | -| -| - |  - |  - |  2 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Համաշխարհային պատմություն      | -| -| - | -| -| 1 |  1 |  1 |  1 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Հայոց պատմություն              | -| -| - | -| -|1.5| 1.5| 1.5| 1.5|

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն     | -| -| - | -| 1|0.5|0.5*|0.5*|0.5*|

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Հասարակագիտություն             | -| -| - | -| -| - |  - |  1 |  1 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Հանրահաշիվ                     | -| -| - | -| -| - |  3 |  3 |  3 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Երկրաչափություն                | -| -| - | -| -| - |  2 |  2 |  2 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Գծագրություն                   | -| -| - | -| -| - |  - |  - | 1* |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Ինֆորմատիկա                    | -| -| - | -| -| 1 |  1 |  1 |  1 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Ֆիզիկա                         | -| -| - | -| -| - |  2 |  2 |  2 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Քիմիա                          | -| -| - | -| -| - |  1 |  2 |  2 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Կենսաբանություն                | -| -| - | -| -| - |  2 |  2 |  2 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Տեխնոլոգիա                     | 2| 2| 1 | 1| 1| 1 |  2 | 1* |  - |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.        | -| -| - | -| -| - |  - |  1 |  1 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա                   | 3| 3| 3 | 3| 3| 3 |  3 |  3 |  3 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ             | -| 1| 2 | 2| 2| 4 |  4 |  2 |  2 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Ընդամենը                       |20|23| 25|27|29| 31| 34 | 35 | 35 |

|_______________________________|__|__|___|__|__|___|____|____|____|

|Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական| 6|6 | 6 | 6| 6| 4 |  4 |  4 |  4 |

.__________________________________________________________________.

 

* Նշված դասաժամերի շրջանակում ուսուցումն իրականացվում է 11-ամյա միջնակարգ ընդհանուր կրթության առարկայական ծրագրերով:

 

Պարզաբանում

___________

1. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին տրամադրված ժամեր հատկացվում են լոգոպեդական անհատական և խմբային աշխատանքներին:

 

Հավելված 4

 

Հենաշարժական համակարգի խախտումներ ունեցող երեխաների հատուկ դպրոցի

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ                 |Շաբաթական ժամերի քանակը       |

|                                      |______________________________|

|                                      |I |II|III|IV|V |VII |VIII| IX |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Մայրենի                               | 7| 8| 8 | 8| 7|  - |  - |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Հայոց լեզու                           | -| -| - | -| -|  3 |  2 |  2 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Գրականություն                         | -| -| - | -| -|  2 |  3 |  3 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Ռուսաց լեզու                          | -| 2| 2 | 3| 3|  3 |  3 |  3 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Օտար լեզու                            | -| -| 2 | 2| 2|  2 |  2 |  2 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Մաթեմատիկա                            | 4| 4| 4 | 4| 5|  - |  - |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Երաժշտություն                         | 2| 1| 1 | 1| 1|  - |  - |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Կերպարվեստ                            | 2| 1| 1 | 1| 1|  - |  - |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը                  | -| 1| 1 | 2| -|  - |  - |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Հայրենագիտություն                     | -| -| - | -| 1|  - |  - |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Բնագիտություն                         | -| -| - | -| 2|  - |  - |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Աշխարհագրություն                      | -| -| - | -| -|  1 |  2 |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Հայաստանի աշխարհագրություն            | -| -| - | -| -|  - |  - |  2 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Համաշխարհային պատմություն             | -| -| - | -| -|  1 |  1 |  1 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Հայոց պատմություն                     | -| -| - | -| -| 1.5| 1.5| 1.5|

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն            | -| -| - | -| 1|0.5*|0.5*|0.5*|

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Հասարակագիտություն                    | -| -| - | -| -|  - |  1 |  1 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Հանրահաշիվ                            | -| -| - | -| -|  3 |  3 |  3 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Երկրաչափություն                       | -| -| - | -| -|  2 |  2 |  2 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Գծագրություն                          | -| -| - | -| -|  - |  - | 1* |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Ինֆորմատիկա                           | -| -| - | -| -|  1 |  1 |  1 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Ֆիզիկա                                | -| -| - | -| -|  2 |  2 |  2 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Քիմիա                                 | -| -| - | -| -|  1 |  2 |  2 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Կենսաբանություն                       | -| -| - | -| -|  2 |  2 |  2 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Տեխնոլոգիա                            | 2| 2| 1 | 1| 1|  2 | 1* |  - |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.               | -| -| - | -| -|  - |  1 |  1 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա                          | 3| 3| 3 | 3| 3|  3 |  3 |  3 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ                    | -| 1| 2 | 2| 2|  4 |  2 | 20 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Ընդամենը                              |20|23| 25|27|29| 34 | 35 | 35 |

|______________________________________|__|__|___|__|__|____|____|____|

|Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական       | 6| 6| 6 | 4| 4|  4 |  4 |  4 |

|պարապմունքներ                         |  |  |   |  |  |    |    |    |

._____________________________________________________________________.

 

* Նշված դասաժամերի շրջանակում ուսուցումն իրականացվում է 11-ամյա միջնակարգ ընդհանուր կրթության առարկայական ծրագրերով:

 

Պարզաբանում

___________

1. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը հատկացվում են բուժական ֆիզկուլտուրային և լոգոպեդական պարապմունքներին:

 

Հավելված 5

 

Թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ դասարանների

ուսումնական պլան

 

.________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       |Շաբաթական ժամերի քանակը    |

|                            |___________________________|

|                            |I |II|III|IV|V |VII|VIII|IX|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Մայրենի                     | 7| 8| 8 | 8| 7| - |  - | -|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Հայոց լեզու                 | -| -| - | -| -| 3 |  4 | 3|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Գրականություն               | -| -| - | -| -| 3 |  4 | 4|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Ռուսաց լեզու                | -| 2| 2 | 3| 3| 2 |  2 | 2|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Օտար լեզու                  | -| -| 2 | 2| 2| - |  - | -|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Մաթեմատիկա                  | 4| 4| 4 | 4| 5| 5 |  5 | 5|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Երաժշտություն               | 2| 1| 1 | 1| 1| - |  - | -|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Կերպարվեստ                  | 2| 1| 1 | 1| 1| - |  - | -|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        | 1| 1| 2 | -| -| - |  - | -|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Սոց. կենցաղ. կողմնորոշում   | -| -| - | -| -| 2 |  2 | 2|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Բնագիտություն               | -| -| - | -| 2| 2 |  2 | 2|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Աշխարհագրություն            | -| -| - | -| -| 2 |  2 | 2|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Հայրենագիտություն           | -| -| - | -| 2| - |  - | -|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Զրույցներ պատմությունից     | -| -| - | -| -| 2 |  2 | 2|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Տեխնոլոգիա (մասնագիտություն)| 2| 2| 1 | 1| 1| 7 |  9 |10|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Ֆիզկուլտուրա                | 3| 2| 2 | 2| 2| 2 |  2 | 2|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Դպրոցական բաղադրիչ          | -| 1| 2 | 2| 2| - |  - | -|

|____________________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Ընդամենը                    |20|22| 24|26|28| 30| 34 |34|

.________________________________________________________.

 

Պարզաբանում

___________

1. ՈՒսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչով նախատեսված ժամերը հատկացվում են խոսքի և լեզվամտածողության զարգացման պարապմունքներին:

2. Յուրաքանչյուր 4 դասարան-կոմպլեկտի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված և հատուկ մանկավարժական պարապմունքների կազմակերպման նպատակով:

3. 1-5-րդ դասարաններում դասավանդումն իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական չափորոշիչներին, ծրագրերին համապատասխան, իսկ 7-9-րդ դասարաններում` մինչ 2006 թ. գործող ծրագրերով:

4. 1-2-րդ դասարաններում սովորողը, որպես կանոն, փոխադրվում է հաջորդ դասարան` անհատական ուսումնական պլանով սահմանված գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների անհրաժեշտ նվազագույնի յուրացման պայմանով: Առանձին դեպքերում սովորողը կարող է մնալ նույն դասարանում` դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ և ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) համաձայնությամբ:

5. 3-9-րդ դասարաններում սովորողը փոխադրվում է հաջորդ դասարան` անհատական ուսումնական պլանով սահմանված գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների անհրաժեշտ նվազագույնի յուրացման պայմանով:

 

Հավելված 6

 

Չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ

(օժանդակ) դպրոցի (դասարանների) ուսումնական պլան

 

.__________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ |Շաբաթական ժամերի քանակը    |

|                      |___________________________|

|                      |I |II|III|IV|V |VII|VIII|IX|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Մայրենի, գրականություն| 7| 8| 8 | 8| 8| 8 |  7 | 7|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Մաթեմատիկա            | 4| 4| 4 | 4| 5| 5 |  5 | 5|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Ես և  շրջակա աշխարհը  | 2| 2| 2 | 2| -| - |  - | -|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Երաժշտություն         | 1| 1| 1 | 1| 1| 2 |  1 | 2|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Դերախաղ, պար          | 1| 1| 1 | 1| 1| 1 |  2 | 2|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Կերպարվեստ            | 1| 1| 1 | 2| 1| 2 |  1 | 2|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Ձեռքի աշխատանք        | 1| 2| 2 | 2| -| - |  - | -|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Տեխնոլոգիա            | -| -| - | -| 1| 4 |  6 | 6|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Բնագիտություն         | -| -| - | -| 4| 4 |  4 | 4|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Հայրենագիտություն     | -| -| - | -| 4| 4 |  4 | 4|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Ֆիզկուլտուրա          | 2| 2| 2 | 2| 2| 2 |  2 | 2|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Դպրոցական բաղադրիչ    | 1| 2| 5 | 6| 3| 4 |  4 | 3|

|______________________|__|__|___|__|__|___|____|__|

|Ընդամենը              |20|23| 26|28|30| 36| 36 |37|

.__________________________________________________.

 

Պարզաբանում

___________

1. Դպրոցական բաղադրիչով նախատեսված ժամերը հատկացվում են սովորողների հատուկ մանկավարժական անհատական պարապմունքների անցկացմանը: Վերականգնողական պարապմունքների (թերապիայի) տեսակը որոշում է դպրոցի մանկխորհուրդը` ելնելով սովորողների կարիքից:

2. Միջին դպրոցում «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկային կարելի է տրամադրել լրացուցիչ ժամեր` դպրոցական բաղադրիչից վարքի կուլտուրայի մասին խորացված գիտելիքներ և առողջ ապրելակերպի տարրեր հաղորդելու նպատակով:

3. «Հայրենագիտություն» առարկան դիտարկվում է որպես հայրենի երկրի պատմության և աշխարհագրության ինտեգրացված դասընթաց:

4. «Տեխնոլոգիա» առարկայի դասաժամերը բոլոր դասարաններում դասացուցակով պետք է լինեն նույն ժամին` երեխաների ընդգրկումն ըստ նախասիրությունների ապահովելու համար:

5. Մտավոր թերզարգացում ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը իրականացվում է համաձայն ԱՈՒՊ-ի:

6. Ֆիզիկական կուլտուրայի դասավանդումը իրականացվում է հատուկ մասնագետի կողմից:

 

Հավելված 7

 

Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական դպրոցի

ուսումնական պլան

 

.___________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ     |Շաբաթական ժամերի քանակը |

|                          |________________________|

|                          |IV|V |VI |VII |VIII| IX |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Մայրենի                   | 8| 7| 6 |  - |  - |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Հայոց լեզու               | -| -| - |  3 |  2 |  2 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Գրականություն             | -| -| - |  2 |  3 |  3 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Ռուսաց լեզու              | 3| 3| 3 |  3 |  3 |  3 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Օտար լեզու                | 2| 2| 2 |  2 |  2 |  2 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Մաթեմատիկա                | 4| 5| 5 |  - |  - |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Երաժշտություն             | 1| 1| - |  - |  - |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Կերպարվեստ                | 1| 1| - |  - |  - |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը      | 2| -| - |  - |  - |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Հայրենագիտություն         | -| 1| - |  - |  - |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Բնագիտություն             | -| 2| 2 |  - |  - |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Աշխարհագրություն          | -| -| 1 |  1 |  2 |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Հայաստանի աշխարհագրություն| -| -| - |  - |  - |  2 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Համաշխարհային պատմություն | -| -| 1 |  1 |  1 |  1 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Հայոց պատմություն         | -| -|1.5| 1.5| 1.5| 1.5|

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն| -| 1|0.5|0.5*|0.5*|0.5*|

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Հասարակագիտություն        | -| -|   |  - |  1 |  1 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Հանրահաշիվ                | -| -| - |  3 |  3 |  3 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Երկրաչափություն           | -| -| - |  2 |  2 |  2 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Գծագրություն              | -| -| - |  - |  - | 1* |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Ինֆորմատիկա               | -| -| 1 |  1 |  1 |  1 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Ֆիզիկա                    | -| -| - |  2 |  2 |  2 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Քիմիա                     | -| -| - |  1 |  2 |  2 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Կենսաբանություն           | -| -| - |  2 |  2 |  2 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Տեխնոլոգիա                | 1| 1| 1 |  2 | 1* |  - |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.   | -| -| - |  - |  1 |  1 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա              | 3| 3| 3 |  3 |  3 |  3 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ        | 2| 2| 4 |  4 |  2 |  2 |

|__________________________|__|__|___|____|____|____|

|Ընդամենը                  |27|29| 31| 34 | 35 | 35 |

.___________________________________________________.

 

* Նշված դասաժամերի շրջանակում ուսուցումն իրականացվում է 11-ամյա միջնակարգ ընդհանուր կրթության առարկայական ծրագրերով:

 

Պարզաբանում

___________

1. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններն աշխատում են շուրջտարյա ռեժիմով:

2. Անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով յուրաքանչյուր դասարան-կոմպլեկտի իրավունք է տրվում կազմակերպելու 1 (մեկ) խմբակ, որտեղ ընդգրկված երեխաների պարապմունքների համապատասխան ծրագրերը համաձայնեցվում են Նախարարության հետ:

 

Հավելված 8

 

Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ

խմբերի ուսումնական պլան

 

.__________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ     |Շաբաթական ժամերի քանակը|

|                          |_______________________|

|                          |    X  |   XI  |  XII  |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Հայոց լեզու, գրականություն|    3  |   3   |   3   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Մաթեմատիկա                |    3  |   3   |   3   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Ռուսաց լեզու              |    1  |   1   |   1   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Սոց. կենցաղ. հմտություններ|    2  |   1   |   1   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Պատմություն               |    2  |   2   |   1   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Բնագիտություն             |    2  |   2   |   2   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Ֆիզկուլտուրա              |    3  |   3   |   3   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Առողջ ապրելակերպ          |    -  |   2   |   2   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Հասարակագիտություն        |    1  |   1   |   1   |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Տեխնոլոգիա                |   17  |   16  |   17  |

|__________________________|_______|_______|_______|

|Ընդամենը                  |   34  |   34  |   34  |

.__________________________________________________.

 

Պարզաբանում

___________

1. Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ խմբերի ուսուցումը իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող, չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հատուկ կրթության պետական չափորոշիչներով:

2. «Առողջ ապրելակերպ» առարկայի ժամերը հատկացվում են «Անվտանգ կենսագործունեություն» և «Բարոյագիտության հիմունքներ» դասընթացներին:

 

Հավելված 9

 

Տեսողության խանգարումներ ունեցողների դպրոցի (երեկոյան) ուսումնական

պլան

 

.______________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ     |Շաբաթական ժամերի քանակը    |

|                          |___________________________|

|                          |V |VI |VII |VIII| IX |X |XI|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Մայրենի                   | 7| 6 |  - |  - |  - | -| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Հայոց լեզու               | -| - |  3 |  2 |  2 | 2| 2|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Գրականություն             | -| - |  2 |  3 |  3 | 3| 3|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Ռուսաց լեզու              | 3| 2 |  2 |  2 |  2 | 2| 2|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Օտար լեզու                | 2| 1 |  2 |  1 |  1 | 2| 1|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Մաթեմատիկա                | 5| 5 |  - |  - |  - | -| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Հայրենագիտություն         | 1| - |  - |  - |  - | -| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Բնագիտություն             | 2| 2 |  - |  - |  - | -| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Աշխարհագրություն          | -| 1 |  1 |  1 |  - | 1| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Հայաստանի աշխարհագր.      | -| - |  - |  - |  2 | -| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Համաշխարհային պատմություն | -| 1 |  1 |  1 |  1 | 1| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Հայոց պատմություն         | -|1,5| 1,5| 1.5| 1.5| 1| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն| 1|0,5|0,5*|0.5*|0.5*| -| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Պատմություն               | -| - |  - |  - |  - | -| 2|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Պետություն և  իրավունք    | -| - |  - |  - |  - | -| 1|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Հասարակագիտություն        |  |   |    |  1 |  1 | 1| -|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Հանրահաշիվ                | -| - |  3 |  2 |  2 | 3| 3|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Երկրաչափություն           | -| - |  2 |  2 |  2 | 2| 2|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Ինֆորմատիկա               |  | 1 |  1 |  1 |  1 | 1|1*|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Ֆիզիկա                    | -| - |  2 |  2 |  2 | 2| 3|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Քիմիա                     | -| - |  1 |  2 |  1 | 1| 2|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Կենսաբանություն           | -| - |  2 |  2 |  2 | 2| 2|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Ընդամենը                  |21| 21| 24 | 24 | 24 |24|24|

|__________________________|__|___|____|____|____|__|__|

|Շտկողական (հատուկ մանկավ.)| 2| 2 |  2 |  2 |  2 | 2| 2|

|պարապմունքներ             |  |   |    |    |    |  |  |

.______________________________________________________.

 

* Նշված դասաժամերի շրջանակում ուսուցումն իրականացվում է 11-ամյա միջնակարգ ընդհանուր կրթության առարկայական ծրագրերով:

 

Պարզաբանում

___________

1. Շտկողական (հատուկ մանկավարժական) պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են բրայլյան համակարգի ուսուցմանը:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.05.2010
N 333-Ն
Հրաման