Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0307 «ՖԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0307 «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱ ԵՎ ՍՊՈՐՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ...

 

 

110.1047.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010088

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1047-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0307 «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱ ԵՎ ՍՊՈՐՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

i

Միջին մասնագիտական կրթության 0307 «Ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ»

մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ       |

|                          ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-001                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Ֆիզիկական կուլտուրայի ընդհանուր դրույթների     |

|                     |իմացություն                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ֆիզիկական կուլտուրայի ընդհանուր պատմության     |

|արդյունք 1           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է նկարագրում ֆիզիկական կուլտուրան      |

|                     |նախնադարյան և  ստրկատիրական հասարակարգերում    |

|                     |բ. կարող է բնութագրել ֆիզիկական կուլտուրան     |

|                     |միջին դարերում և  նոր ժամանակներում:           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Միջազգային սպորտային շարժման պատմության        |

|արդյունք 2           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է նկարագրում միջազգային սպորտային      |

|                     |շարժման ծագումը և  զարգացումը                  |

|                     |բ. կարողանում է թվարկել և  ճիշտ նկարագրել      |

|                     |միջազգային սպորտային շարժման շրջափուլերը:      |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և  սպորտի      |

|արդյունք 3           |պատմության իմացություն:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է նկարագրում ֆիզիկական կուլտուրան հին  |

|                     |և  միջնադարյան Հայաստանում                     |

|                     |բ. կարող է ներկայացնել Հայաստանի ֆիզիկական     |

|                     |կուլտուրան նոր ժամանակաշրջանում:               |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕԼԻՄՊԻԱԿԱՆ ՇԱՐԺՄԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ»     |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-002                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Օլիմպիական շարժման ընդհանուր հիմունքների       |

|                     |իմացություն                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |ՈՒսանողը նախապես պետք է յուրացրած լինի         |

|                     |ՖՈՒՄ-4-09-001 մոդուլը                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Հին հունական օլիմպիական խաղերի պատմության      |

|արդյունք 1           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է պատմել օլիմպիական խաղերի ծագման և   |

|                     |անցկացման մասին                                |

|                     |բ. կարող է թվարկել հին օլիմպիական խաղերի ծրագրի|

|                     |մեջ մտնող մարզաձևերը                           |

|                     |գ. կարող է պատմել հին օլիմպիական խաղերում հայ  |

|                     |մարզիկների մասնակցության մասին:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ժամանակակից օլիմպիական խաղերի պատմության       |

|արդյունք 2           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ճիշտ ներկայացնել օլիմպիական խաղերի  |

|                     |վերածննդի պատճառները                           |

|                     |բ. կարող է թվարկել ժամանակակից օլիմպիական      |

|                     |խաղերի սկզբունքները                            |

|                     |գ. կարող է ճիշտ նկարագրել միջազգային           |

|                     |օլիմպիական, և  ազգային օլիմպիական կոմիտեների   |

|                     |գործունեությունը:                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ձմեռային օլիմպիական խաղերի պատմության          |

|արդյունք 3           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ճիշտ բնութագրել ձմեռային օլիմպիական |

|                     |խաղերի կազմակերպման առանձնահատկությունները     |

|                     |բ. կարող է ճշտությամբ թվարկել ձմեռային         |

|                     |օլիմպիական խաղերի անցկացման տարեթվերը:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Հայաստանի օլիմպիական շարժման պատմության        |

|արդյունք 4           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում Հայաստանի ազգային       |

|                     |օլիմպիական կոմիտեի ստեղծման պատմությունը       |

|                     |բ. ճիշտ է նկարագրում Հայաստանի մարզիկների      |

|                     |մասնակցությունը օլիմպիական խաղերում            |

|                     |գ. ճիշտ է բնութագրում սփյուռքահայ մարզիկների   |

|                     |մասնակցությունը օլիմպիական խաղերում:           |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՍԿՐԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, ՄԿԱՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ           |

|                       ԸՆԴԵՐԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                             |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-003                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Ոսկրաբանության, մկանաբանության և               |

|                     |ընդերաբանության հիմունքների իմացություն        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ոսկրերի անվանումների և  նրանց կառուցվածքային   |

|արդյունք 1           |առանձնահատկությունների իմացություն:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. պետք է կարողանա տալ ոսկրերի անվանումները և  |

|                     |ցուցադրել                                      |

|                     |բ. պետք է կարողանա բացատրել ոսկրերի            |

|                     |կառուցվածքային առանձնահատկությունները          |

|                     |գ. կարողանա ճիշտ դասակարգել ոսկրերի            |

|                     |միացումները:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մկանների ձևի,  անվանումների և  տեղադրության    |

|արդյունք 2           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ճիշտ նկարագրել մկանների ձևերը       |

|                     |բ. կարող է տալ մկանների անվանումները և         |

|                     |ցուցադրել                                      |

|                     |գ. կարող է ճիշտ բնութագրել մկանի աշխատանքային  |

|                     |ռեժիմները:                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներքին օրգանների բնութագրերի և  գործառույթների |

|արդյունք 3           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել ներքին օրգանները            |

|                     |բ. կարող է նկարագրել ներքին օրգանների          |

|                     |տեղադրությունը                                 |

|                     |գ. կարող է նկարագրել նրանց գործառույթները:     |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԻՐՏԱՆՈԹԱՅԻՆ ԵՎ ՆՅԱՐԴԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԱՆԱՏՈՄԻԱԿԱՆ |

|                    ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-004                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սիրտանոթային և  նյարդային համակարգերի          |

|                     |անատոմիական առանձնահատկությունների իմացություն |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |ՈՒսանողը նախապես պետք է յուրացրած լինի         |

|                     |ՖՈՒՄ-4-09-003 մոդուլը                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Սիրտանոթային համակարգի անատոմիական             |

|արդյունք 1           |առանձնահատկությունների իմացություն:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է դասակարգել անոթները            |

|                     |բ. կարողանում է նկարագրել սրտի ձևը,            |

|                     |տեղադրությունը և  փականային համակարգը          |

|                     |գ. կարողանում է ճիշտ նկարագրել արյան մեծ և     |

|                     |փոքր շրջանառությունը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Նյարդային համակարգի անատոմիական                |

|արդյունք 2           |առանձնահատկությունների իմացություն:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է նկարագրում նյարդային բջիջը           |

|                     |բ. կարողանում է տալ ռեֆլեկտոր աղեղի անատոմիական|

|                     |կազմը                                          |

|                     |գ. ճիշտ է դասակարգում նյարդային համակարգերի    |

|                     |տեսակները:                                     |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՎ ՄԱՐԶԱԿԱՆ ՀԻԳԻԵՆԱ»             |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-005                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Ընդհանուր և  մարզական հիգիենայի հիմունքների    |

|                     |իմացություն                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ընդհանուր հիգիենայի հիմնական բնագավառների      |

|արդյունք 1           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հիգիենայի ծագման և      |

|                     |զարգացման պատմությունը                         |

|                     |բ. կարողանում է թվարկել հիգիենայի հիմնական     |

|                     |բնագավառները                                   |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում Ժամանակակից հիգիենայի   |

|                     |խնդիրները:                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Օդի և  ջրային ավազանների հիգիենիկ              |

|արդյունք 2           |բնութագրերի իմացություն:                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ներկայացնել մթնոլորտային օդին և     |

|                     |ջրային ավազաններին ներկայացվող հիգիենիկ        |

|                     |պահանջները                                     |

|                     |բ. կարող է թվարկել օդի և  ջրի միջոցով օրգանիզմի|

|                     |կոփման եղանակները:                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մարզիկներին ներկայացվող հիգիենիկ պահանջների    |

|արդյունք 3           |իմացություն:                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է տարբերակել մարզիկների օրվա և   |

|                     |սննդի ռեժիմի հիգիենիկ առանձնահատկությունները   |

|                     |մարզումների և  մրցումների ժամանակ              |

|                     |բ. ճիշտ է բնութագրում սննդի չափավորումը` կախված|

|                     |մարզաձևից                                      |

|                     |գ. կարող է ներկայացնել մարզահագուստին, մարզական|

|                     |կառույցներին և  մարզագույքին ներկայացվող       |

|                     |հիգիենիկ պահանջները:                           |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ        |

|                          ԴԻԴԱԿՏԻԿԱՆ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-006                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մանկավարժական հիմունքների և  դիդակտիկ          |

|                     |սկզբունքների իմացություն                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մանկավարժության պատմության իմացություն         |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ներկայացնել արտասահմանյան           |

|                     |մանկավարժության պատմությունը                   |

|                     |բ. կարող է ներկայացնել հայկական մանկավարժության|

|                     |դպրոցի պատմությունը` ըստ զարգացման փուլերի     |

|                     |գ. կարող է ներկայացնել հայտնի մանկավարժների    |

|                     |գործունեությունը:                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Անհատի ձևավորմանը  և  զարգացմանը նպաստող       |

|արդյունք 2           |մանկավարժական դրույթների իմացություն           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ներկայացնել անձի վրա ազդող հիմնական |

|                     |գործոնները,                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Դիդակտիկայի հիմնական կարգերի և  ուսուցման      |

|արդյունք 3           |գործընթացի էության իմացությունը:               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է բացատրել դիդակտիկայի հիմնական       |

|                     |կարգերի էությունը,                             |

|                     |բ. կարող է ճիշտ թվարկել ճանաչողության          |

|                     |գործընթացի փուլերը և  տալ դրանց բնութագիրը:    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |ՈՒսուցման սկզբունքների և  մեթոդների իմացություն|

|արդյունք 4           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել և  բնութագրել ուսուցման     |

|                     |սկզբունքները,                                  |

|                     |բ. կարող է թվարկել և  բնութագրել ուսուցման     |

|                     |մեթոդները:                                     |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ ԵՎ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ       |

|                    ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |Մոդուլի դասիչը ՖՈՒՄ-4-09-007                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մանկավարժական կառավարման և  դաստիարակչական     |

|                     |աշխատանքների մեթոդիկայի իմացություն            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |ՈՒսանողը նախապես պետք է յուրացրած լինի         |

|                     |ՖՈՒՄ-4-09-006 մոդուլը                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման       |

|արդյունք 1           |մեթոդների և  միջոցների իմացություն:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ներկայացնել դաստիարակության    |

|                     |տեսությունը, որպես մանկավարժության անբաժան մաս |

|                     |բ. կարող է ճիշտ բնութագրել դաստիարակչական      |

|                     |գործընթացի էությունը,                          |

|                     |գ. կարող է թվարկել և  բնութագրել դաստիարակչական|

|                     |աշխատանքների կազմակերպման հիմնական մեթոդներն ու|

|                     |միջոցները:                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Դաստիարակության ընդհանուր տեսակների իմացություն|

|արդյունք 2           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել դաստիարակության հիմնական    |

|                     |տեսակները                                      |

|                     |բ. կարող է ճիշտ բնութագրել դրանցից             |

|                     |յուրաքանչյուրի առանձնահատկությունները          |

|                     |գ. կարող է ճիշտ ներկայացնել դաստիարակության    |

|                     |հիմնական տեսակների փոխադարձ կապը:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ֆիզիկական դաստիարակության էության              |

|արդյունք 3           |առանձնահատկությունների իմացություն             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ճիշտ ներկայացնել ֆիզիկական          |

|                     |դաստիարակությունը որպես մանկավարժական          |

|                     |գործընթացի անբաժան մաս                         |

|                     |բ. կարող է թվարկել և  բնութագրել ֆիզիկական     |

|                     |դաստիարակության հիմնական միջոցները             |

|                     |գ. կարող է թվարկել և  բնութագրել ֆիզիկական     |

|                     |դաստիարակության արտադասարանային ձևերը          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |ՈՒսումնամարզական հավաքների ժամանակ             |

|արդյունք 4           |դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման       |

|                     |առանձնահատկությունների իմացություն:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել ուսումնամարզական հավաքների  |

|                     |կազմակերպմանը ներկայացվող հիմնական             |

|                     |մանկավարժական պահանջները                       |

|                     |բ. կարող է բնութագրել դաստիարակչական           |

|                     |աշխատանքների պլանի կառուցվածքը                 |

|                     |գ. կարող է թվարկել կատարվող դաստիարակչական     |

|                     |աշխատանքները:                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մարզաառողջարարական և  սպորտային աշխատանքների   |

|արդյունք 5           |մանկավարժական հիմունքների իմացություն:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է բացատրել մանկավարժական և       |

|                     |սոցիալական գործոնների դերը մարզաառողջարարական  |

|                     |և  սպորտային միջոցառումների ժամանակ            |

|                     |բ. կարողանում է բնութագրել մասսայական          |

|                     |միջոցառումներին ներկայացվող մանկավարժական      |

|                     |պահանջները:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԿՈՒԼՏՈՒՐԱՅԻ ՈՒՍՈՒՑՉԻ (ՄԱՐԶՉԻ)         |

|            ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՎԱՐՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-008                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Ֆիզիկական կուլտուրայի ուսուցչի (մարզչի)        |

|                     |մանկավարժական վարպետության հմտությունների      |

|                     |ձևավորում                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |ՈՒսանողը նախապես պետք է յուրացրած լինի         |

|                     |ՖՈՒՄ-4-09-007 մոդուլը                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մանկավարժական վարպետության տիրապետում          |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է կարողանում է պարզաբանել        |

|                     |մանկավարժական վարպետություն հասկացությունը     |

|                     |բ. կարող է բնութագրել մանկավարժական            |

|                     |կարողությունները                               |

|                     |գ. կարող է ճիշտ ներկայացնել մանկավարժական      |

|                     |վարպետության ձևավորման  դինամիկան:             |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մանկավարժական տեխնիկայի տիրապետում             |

|արդյունք 2           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել մանկավարժական տեխնիկայի     |

|                     |հիմունքները                                    |

|                     |բ. կարող է թվարկել մանկավարժական տեխնիկայի     |

|                     |ուղիները:                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մանկավարժական շփման միջոցների տիրապետում       |

|արդյունք 3           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել շփման ձևերը                 |

|                     |բ. կարող է բնութագրել շփման                    |

|                     |առանձնահատկությունները ֆիզիկական կուլտուրայի և |

|                     |սպորտի միջավայրում:                            |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐՄՆԱՄԱՐԶՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ»          |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-009                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մարմնամարզության հիմնական միջոցների ուսուցում  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մարմնամարզության հիմնական միջոցների և          |

|արդյունք 1           |տերմինաբանության տիրապետում:                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել մարմնամարզության հիմնական   |

|                     |միջոցների յուրահատկությունները և  ճիշտ         |

|                     |ցուցադրել դրանք                                |

|                     |բ. կարող է տիրապետել տերմինաբանությանը:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Շարային գործողությունների, նախապատրաստական և   |

|արդյունք 2           |կատարողական հրամանների տիրապետում              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է տարբերակել և  ճիշտ ցուցադրել տեղում |

|                     |և  ընթացքի ժամանակ կատարվող գործողությունները, |

|                     |շարափոխումները (միասյունից-երկսյուն, քառասյան  |

|                     |և  այլն), ձևավոր  քայլքերը                     |

|                     |բ. կարող է ճիշտ առոգանությամբ ներկայացնել      |

|                     |կատարողական հրամանները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ընդհանուր զարգացնող վարժությունների տիրապետում |

|արդյունք 3           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ճիշտ մեկնաբանել ընդհանուր զարգացնող |

|                     |վարժությունների դերը և  նշանակությունը         |

|                     |բ. կարող է տարբերակել առանց առարկաների և       |

|                     |առարկաներով (մարզափայտ, ցատկապարան, գնդակներ և |

|                     |այլն) կատարվող ընդհանուր զարգացնող             |

|                     |վարժությունները                                |

|                     |գ. կարող է ներկայացնել ընդհանուր զարգացնող     |

|                     |վարժությունների կատարման հաջորդականությունը և  |

|                     |տեղը դասի կառուցվածքում                        |

|                     |դ. կարող է կազմել և  անցկացնել ընդհանուր       |

|                     |զարգացնող վարժությունների համալիրներ:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ակրոբատիկական պարզ վարժությունների տիրապետում  |

|արդյունք 4           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ցուցադրել ակրոբատիկական պարզ        |

|                     |վարժությունները                                |

|                     |բ. կարող է թվարկել ակրոբատիկական պարզ          |

|                     |վարժությունների ուսուցման մեթոդները            |

|                     |գ. կարող է կազմել և  ուսուցանել 3-4            |

|                     |ակրոբատիկական տարրից բաղկացած պարզ             |

|                     |համակցություն:                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տիրապետել օգնության և  ապահովման հնարքներին    |

|արդյունք 5           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ցուցադրել օգնության, ապահովման և    |

|                     |ինքնաապահովման հնարքները                       |

|                     |բ. կարող է բացատրել դրանց կիրառման հոգեբանական |

|                     |նշանակությունը:                                |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԻ ՎՐԱ ԿԱՏԱՐՎՈՂ          |

|         ՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ»               |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-010                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Տիրապետել մարմնամարզական գործիքների վրա        |

|                     |կատարվող պարզագույն վարժություններին և  նրանց  |

|                     |ուսուցման մեթոդներին                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |ՈՒսանողը նախապես պետք է յուրացրած լինի         |

|                     |ՖՈՒՄ-4-09-004, ՖՈՒՄ-4-09-005, ՖՈՒՄ-4-09-007,   |

|                     |ՖՈՒՄ-4-09-009 մոդուլները                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Պարզագույն թափային վարժությունների և  կախերի   |

|արդյունք 1           |տիրապետում:                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է զանազանել թափային վարժությունները և |

|                     |կախերը տարբեր գործիքների վրա                   |

|                     |բ. տիրապետում է թափային վարժությունների և      |

|                     |կախերի տերմինաբանությանը                       |

|                     |գ. կարող է ճիշտ ցուցադրել թափային              |

|                     |վարժությունների և  կախերի կատարման տեխնիկան և  |

|                     |կազմակերպել արդյունավետ ուսուցում:             |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |ՈՒժային վարժությունների և  հենումների կատարման |

|արդյունք 2           |տեխնիկայի տիրապետում                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է զանազանել ուժային վարժությունների և |

|                     |հենումների տեսակները տարբեր մարմնամարզական     |

|                     |գործիքների վրա                                 |

|                     |բ. տիրապետում է ուժային վարժությունների և      |

|                     |հենումների տարատեսակների տերմինաբանությանը     |

|                     |գ. կարող է ճիշտ ցուցադրել ուժային              |

|                     |վարժությունների և  հենումների տարատեսակների    |

|                     |կատարման տեխնիկան և  թվարկել ուսուցման         |

|                     |մեթոդները:                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Պարզ ցատկերի և  հենացատկերի տեխնիկայի          |

|արդյունք 3           |տիրապետում:                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է զանազանել պարզագույն ցատկերի և      |

|                     |հենացատկերի տեսակները                          |

|                     |բ. տիրապետում է մարմնամարզական ցատկերի         |

|                     |տարատեսակների տերմինաբանությանը                |

|                     |գ. կարող է ճիշտ ցուցադրել պարզագույն ցատկերի և |

|                     |հենացատկերի կատարման տեխնիկան և  թվարկել       |

|                     |ուսուցման մեթոդները:                           |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱԹԼԵՏԻԿԱՅԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՆՐԱ ՎԱԶՔԱՅԻՆ ՁԵՎԵՐԻ   |

|                     ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-011                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Ատլետիկայի պատմության և  տարբեր վազքաձևերի     |

|                     |ուսուցման մեթոդների իմացություն                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Աթլետիկայի զարգացման պատմության իմացություն    |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է կարող է թվարկել աթլետիկայի          |

|                     |պատմության զարգացման փուլերը                   |

|                     |բ. կարող է ճիշտ նկարագրել աթլետիկայի տեղերը    |

|                     |ժամանակակից Ֆիզիկական դաստիարակության          |

|                     |համակարգում                                    |

|                     |գ. կարող է կարող է թվարկել և  նկարագրել        |

|                     |աթլետիկայի ձևերը:                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Քայլքի և  կարճ տարածության վազքերի տեխնիկայի և |

|արդյունք 2           |ուսուցման մեթոդների տիրապետում                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող ճիշտ ցուցադրել քայլքի և               |

|                     |կարճ տարածության վազքերի կատարման տեխնիկան     |

|                     |բ. կարող է թվարկել քայլքի և  կարճ տարածության  |

|                     |վազքերի ուսուցման մեթոդները և  բացատրել դրանց  |

|                     |առանձնահատկությունները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Միջին և  երկար տարածության վազքերի տեխնիկայի և |

|արդյունք 3           |ուսուցման մեթոդների տիրապետում                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ճիշտ ցուցադրել միջին և  երկար       |

|                     |տարածության վազքերի կատարման տեխնիկան          |

|                     |բ. կարող է թվարկել միջին և  երկար տարածության  |

|                     |վազքերի ուսուցման մեթոդները և  բացատրել դրանց  |

|                     |առանձնահատկությունները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Փոխանցումավազքի տեխնիկայի և  ուսուցման         |

|արդյունք 4           |մեթոդների տիրապետում                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է ճիշտ ցուցադրել փոխանցումավազքի      |

|                     |տեխնիկան                                       |

|                     |բ. կարող է թվարկել ուսուցման մեթոդները և       |

|                     |բացատրել դրանց առանձնահատկությունները:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տարբեր վազքաձևերի  մրցավարական կանոնների       |

|արդյունք 5           |տիրապետում                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է կազմակերպել և  անցկացնել տարբեր     |

|                     |վազքատարածություններից մրցումներ,              |

|                     |բ. կարող է լրացնել մրցումների անցկացման համար  |

|                     |անհրաժեշտ փաստաթղթերը:                         |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑԱՏԿԵՐԻ ԵՎ ՆԵՏՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱՆ ԵՎ      |

|                ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ ԱԹԼԵՏԻԿԱՅՈՒՄ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-012                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Ցատկերի և  նետումների կատարման տեխնիկայի և     |

|                     |ուսուցման մեթոդների իմացություն                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |ՈՒսանողը նախապես պետք է յուրացրած լինի         |

|                     |ՖՈՒՄ-4-09-011, ՖՈՒՄ-4-09-004, ՖՈՒՄ-4-09-005,   |

|                     |ՖՈՒՄ-4-09-007, ՖՈՒՄ-4-09-009 մոդուլները        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Աթլետիկական ցատկերի կատարման և  տեխնիկայի և    |

|արդյունք 1           |ուսուցման մեթոդների տիրապետում                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել աթլետիկական ցատկերի         |

|                     |տարատեսակները և  ճիշտ ցուցադրել դրանց տեխնիկան |

|                     |բ. կարող է ներկայացնել աթլետիկական ցատկերի     |

|                     |ուսուցման մեթոդները և  դրանց ուսուցման         |

|                     |առանձնահատկությունները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Աթլետիկական նետումների կատարման և  ուսուցման   |

|արդյունք 2           |մեթոդների տիրապետում                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել աթլետիկական նետումների      |

|                     |տարատեսակները և  ճիշտ ցուցադրել դրանց տեխնիկան |

|                     |բ. կարող է ներկայացնել աթլետիկական նետումների  |

|                     |ուսուցման մեթոդները և  դրանց ուսուցման         |

|                     |առանձնահատկությունները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Աթլետիկական ցատկերի և  նետումների մրցավարության|

|արդյունք 3           |կազմակերպման հմտությունների տիրապետում         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է կազմակերպել և  անցկացնել ցատկերի և  |

|                     |նետումների մրցումներ                           |

|                     |բ. կարող է լրացնել մրցումների անցկացման համար  |

|                     |անհրաժեշտ փաստաթղթերը:                         |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ   |

|                         ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՖՈՒՄ-4-09-013                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Ֆիզիկական դաստիարակության տեսության և          |

|                     |մեթոդիկայի ուսուցում                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի իմացությունն է:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ֆիզիկական դաստիարակության ծագման օբյեկտիվ և    |

|արդյունք 1           |սուբյեկտիվ պատճառներ և  ՖԴՏ ելակետային         |

|                     |հասկացությունների իմացություն                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է մեկնաբանել ՖԴՏ-ն որպես         |

|                     |հասարակական մանկավարժական երևույթ              |

|                     |բ. կարողանում է ճիշտ մեկնաբանել ՖԴՏ-ն          |

|                     |ելակետային հասկացությունները:                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ֆիզիկական դաստիարակության հիմնական և  օժանդակ  |

|արդյունք 2           |միջոցների տիրապետում                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել ֆիզիկական դաստիարակության   |

|                     |հիմնական միջոցները, տալ նրանց համառոտ          |

|                     |բնութագիրը                                     |

|                     |բ. կարող է թվարկել ֆիզիկական դաստիարակության   |

|                     |օժանդակ միջոցները, տալ նրանց համառոտ բնութագիրը|

|                     |գ. կարող է բացատրել ֆիզիկական վարժությունների  |

|                     |բազմակողմանի ազդեցությունը օրգանիզմի           |

|                     |կենսագործունեության և  մարմնի կառուցվածքի վրա  |

|                     |դ. կարող է որոշել ֆիզիկական վարժությունների    |

|                     |միջնորդված ազդեցության աստիճանը և  նկարագրել   |

|                     |արդյունավետության հասնելու պայմանները (տարիք,  |

|                     |սեռ, պատրաստվածության աստիճան և  այլն)         |

|                     |ե. կարող է գործնականորեն կիրառել բնության      |

|                     |առողջարարական (օդ, արև,  ջուր) գործոնները:     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ֆիզիկական դաստիարակության սկզբունքների և       |

|արդյունք 3           |մեթոդների տիրապետում                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է թվարկել ֆիզիկական դաստիարակության   |

|                     |մեթոդները և  բացատրել դրանց կիրառման           |

|                     |առանձնահատկությունները                         |

|                     |բ. կարող է թվարկել ֆիզիկական դաստիարակության   |

|                     |սկզբունքները և  բացատրել դրանց կիրառման        |

|                     |առանձնահատկությունները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Պլանավորման և  մանկավարժական հսկման ձևերի      |

|արդյունք 4           |իմացություն                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարող է կազմել օրինակելի ուսումնական,       |

|                     |աշխատանքային պլան, պարապմունքների ժամատախտակ,  |

|                     |դասի կոնսպեկտ                                  |

|                     |բ. կարող է թվարկել նախնական, ընթացիկ և         |

|                     |ամփոփիչ հաշվառման ձևերը  և  դրանց իրականացման  |

|                     |յուրահատկությունները:                          |

|_____________________________________________________________________|

 

(2-րդ աղյուսակը փոփ. 02.04.12 թիվ 236-Ն հրաման)

 

-----------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1047-Ն
Հրաման