Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0312 «ԴԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0312 «ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈ ...

 

 

110.1048.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010089

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1048-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0312 «ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(6-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԳ ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ»       |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ԴՏԴ 04-09-026                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|                     |ներդաշնակ հոգևոր  զարգացում, երաժշտական        |

|                     |ունակությունների, երաժշտական լսողության,       |

|                     |երաժշտական մտածողության զարգացում, ազգային     |

|                     |երաժշտական մշակույթի յուրացում, երաժշտության   |

|                     |ունկնդրման, երաժշտական ստեղծագործությունների   |

|                     |ընկալման, վերլուծության և  գնահատման           |

|                     |ունակությունների ձևավորում:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար մուտքային    |

|                     |մակարդակ չի պահանջվում:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ հայ ազգային և  հոգևոր  երաժշտարվեստի    |

|արդյունք 1           |նմուշները, որոնք ստեղծված են երեխաների համար   |

|                     |կամ հասկանալի, հասանելի են նրանց               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. գիտի երեխաների համար ստեղծված ազգային և     |

|                     |կոմպոզիտորական բարձրարվեստ երաժշտական          |

|                     |ստեղծագործությունները, որոնք մատչելի կամ       |

|                     |նախատեսված են 2-10 տարեկանների համար,          |

|                     |բ. հայ ժողովրդական բանահյուսության որոշ        |

|                     |նմուշների միջոցով (խաղիկներ, հաշվերգեր,        |

|                     |խաղերգեր) տարբեր մեթոդներ կիրառելով, զարգացնում|

|                     |է երեխաների ռիթմի զարգացողությունը, երաժշտական |

|                     |ընկալունակությունը:                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Գիտի համաշխարհային երաժշտարվեստի առավել հայտնի |

|արդյունք 2           |ստեղծագործությունները:                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի համաշխարհային երաժշտարվեստի առավել     |

|                     |հայտնի ստեղծագործությունները և  դրանց          |

|                     |հեղինակներին,                                  |

|                     |բ. գիտի դասական երաժշտության ունկնդրման        |

|                     |կազմակերպման հնարքներ,                         |

|                     |գ. կարողանում է դասական երաժշտության ունկնդրում|

|                     |կազմակերպել` ելնելով երեխաների տարիքային       |

|                     |առանձնահատկություններից:                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ երգի ուսուցման տարբեր մեթոդներ և        |

|արդյունք 3           |հնարքներ                                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի տարբեր թեմատիկ երգերի ուսուցման և      |

|                     |կատարման առանձնահատկությունները,               |

|                     |բ. երգ-երաժշտությունը համատեղում է երեխաների   |

|                     |գործունեության բոլոր ձևերի  հետ,               |

|                     |գ. ճիշտ է կազմակերպում երգի ուսուցումը`        |

|                     |նպաստելով երեխաների ստեղծագործական,            |

|                     |երևակայության,  երաժշտական մտածողության        |

|                     |զարգացմանը,                                    |

|                     |դ. կարողանում է պարերգի ուսուցումը վերածել     |

|                     |ներկայացման,                                   |

|                     |ե. կարողանում է երաժշտությունը գույներով       |

|                     |արտահայտել,                                    |

|                     |զ. կարողանում է մեկնաբանել լսած երաժշտությունը,|

|                     |ներկայացնել իր զգացողությունները:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել տարբեր երաժշտական խաղեր,           |

|արդյունք 4           |վարժանքներ                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի երաժշտական խաղերի                      |

|                     |առանձնահատկությունները և  խնդիրները,           |

|                     |բ. կարողանում է երաժշտական որոշակի խնդիրներով  |

|                     |խաղեր կազմակերպել,                             |

|                     |գ. կարողանում է երաժշտական տարբեր              |

|                     |վարժությունների միջոցով զարգացնել երեխաների    |

|                     |ռիթմի զգացողությունը,                          |

|                     |դ. երաժշտական և  ձեռքի տակ եղած հնչող տարբեր   |

|                     |գործիքներով և  առարկաներով կարողանում է ռիթմիկ |

|                     |ձայներ ստանալ:                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ մայրենի լեզվի, խոսքի մշակման            |

|արդյունք 5           |ճանապարհով (ճիշտ խոսելաձև,  տրամաբանական շեշտ, |

|                     |հնչյունների ճիշտ արտասանություն) խոսքը ասերգի  |

|                     |վերածելով նպաստի սովորողի մեղեդային            |

|                     |մտածողության զարգացմանը                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Կարողանում է երեխաների խոսքն ու             |

|                     |գործունեությունը այնպես կազմակերպել, որ խոսքը  |

|                     |դառնա ավելի երաժշտական, վերածվի ասերգի, որոշ   |

|                     |կտորներ երեխաները նաև  երգեն,                  |

|                     |բ. գիտի մայրենի լեզվի ճիշտ խոսելաձևն  ու       |

|                     |արտասանական առանձնահատկությունները,            |

|                     |գ. երեխաների երաժշտական և  խոսքային            |

|                     |գործունեությունը կազմակերպելիս կարողանում է    |

|                     |ճիշտ կիրառել արտասանական առանձնահատկությունը,  |

|                     |դ. Ճիշտ է կազմակերպում երգ երաժշտության        |

|                     |ունկնդրումը, նպաստելով երեխայի լսելու տեսնելու,|

|                     |խորհելու ունակությունների զարգացմանը:          |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՐ ԵՎ ՌԻԹՄԻԿԱ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ԴՏԴ 04-09-027                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է սովորողին ծանոթացնել     |

|                     |մանկական կրթական հաստատություններում պարի      |

|                     |ուսուցման նպատակներին և                        |

|                     |առանձնահատկություններին, սովորեցնել ազգային    |

|                     |պարեր, զարգացնել նրանց երաժշտական լսողությունը,|

|                     |ռիթմի զգացողությունը, գեղարվեստական            |

|                     |մտածողությունը, մարմնին տիրապետելու մշակույթ   |

|                     |ձևավորել:                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ պետք է       |

|                     |ուսումնասիրի «Երգ-երաժշտություն» մոդուլը:      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ պարային հիմնական դիրքերն ու             |

|արդյունք 1           |շարժումները, հայ ավանդական պարարվեստի նմուշներ |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի պարային հիմնական դիրքերն ու            |

|                     |շարժումները,                                   |

|                     |բ. տիրապետում է ազգային պարին բնորոշ           |

|                     |շարժումներին, պարային դիրքերին,                |

|                     |գ. կարողանում է երգին կամ երաժշտությանը        |

|                     |համապատասխան պար բեմադրել,                     |

|                     |դ. գիտի մի շարք ազգային պարեր, մանկական        |

|                     |խաղ-պարեր,                                     |

|                     |ե. ճիշտ է կարողանում տարբեր պարեր և  պարային   |

|                     |շարժումներ օգտագործել երեխայի գործունեությունը |

|                     |կազմակերպելիս (մարմնամարզություն, ծիսական      |

|                     |բեմականացում, երաժշտական և  շարժուն խաղերի     |

|                     |կազմակերպում, թատրոն, մնջախաղ),                |

|                     |զ. կարողանում է ճիշտ պահպանել պարային կեցվածքը,|

|                     |մարմնի տարբեր մասերի շարժումների զուգորդումը,  |

|                     |է. ծանոթ է ազգային ծեսերին և  դրանց հատուկ     |

|                     |պարերին, բեմականացվող խաղերին:                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա խմբի հետ պարել հայ ավանդական          |

|արդյունք 2           |պարարվեստի նմուշներ                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Գիտի ազգային ավանդական պարերի հիմնական      |

|                     |դիրքերն ու շարժումները,                        |

|                     |բ. կարողանում է ազգային պարին հատուկ           |

|                     |շարժումներով պարեր, պար-ներկայացումներ         |

|                     |բեմադրել,                                      |

|                     |գ. կարողանում է խմբի հետ պարել առավել տարածված |

|                     |պարերը:                                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տիրապետել պարի ուսուցման տարբեր մեթոդների և    |

|արդյունք 3           |հնարքների                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. գիտի պարերի ուսուցման մեթոդներ և  հնարքներ, |

|                     |բ. մանկական շարժուն խաղերում, պարերում ճիշտ է  |

|                     |կիրառում ազգային պարի տարրերը` հաշվի առնելով   |

|                     |երեխաների տարիքային առանձնահատկությունները,    |

|                     |գ. կարողանում է բեմականացնել երգեր, պարեր,     |

|                     |երաժշտական հեքիաթներ և  պարով կերպարներ        |

|                     |ստեղծել` օգտագործելով պարը որպես արտահայտչաձև, |

|                     |դ. կարողանում պարը կիրառել որպես մտածողության  |

|                     |արտահայտման միջոցներից մեկը` պարային           |

|                     |շարժումներով միտք արտահայտել - փոխանցելով,     |

|                     |ե. գիտի ազգային մանկական շարժուն խաղեր և       |

|                     |կարողանում է դրանք օգտագործել միջոցառումների   |

|                     |ժամանակ,                                       |

|                     |զ. կարողանում է ներկայացնել կամ բեմադրել       |

|                     |կենցաղային աշխատանքային տեսարաններ (խաղող      |

|                     |ճզմելը, ճլորթի խաղալը, խնոցի հարելը, սերմ      |

|                     |ցանելը...) և  դրանք ներառել մանկական պարերի    |

|                     |մեջ:                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա պարի միջոցով զարգացնել երեխաների      |

|արդյունք 4           |ստեղծագործական երևակայությունը                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Կարողանում է պարել ցանկացած երաժշտության    |

|                     |տակ,                                           |

|                     |բ. կարողանում է մի պարում տարբեր ոճեր միացնել, |

|                     |գ. կարողանում է պարը որպես լեզու օգտագործել`   |

|                     |պարով կերպար ստեղծել, մտածողություն արտահայտել,|

|                     |սյուժե բեմականացնել` համատեղելով պարն ու       |

|                     |մնջախաղը,                                      |

|                     |դ. պարուսուցումն իրականացնում է նաև  որպես     |

|                     |մարմնին տիրապետելու արվեստ:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանալ մանկական տարբեր ոճերի պարեր բեմադրել`|

|արդյունք 5           |կիրառելով պարը որպես մտածողության, հուզակամային|

|                     |որակների արտահայտման միջոց                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. գիտի տարբեր ոճերի պարերի                    |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |բ. կարողանում է ռիթմիկ և  մարզական պարեր       |

|                     |բեմադրել,                                      |

|                     |գ. կարողանում է համադրել տարբեր ոճերի պարային  |

|                     |շարժումներ:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՄԵԹՈԴԻԿԱ»|

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ԴՏԴ 04-09-028                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է կրտսեր դպրոցի ապագա      |

|                     |ուսուցիչներին օգնել տիրապետելու կրտսեր         |

|                     |դպրոցականների ֆիզիկական զարգացման և  նրանց     |

|                     |ֆիզիկական գործունեության կազմակերպման          |

|                     |մեթոդներին ու միջոցներին, որոնք անհրաժեշտ է    |

|                     |կիրառել աշխատանքային գործունեության ընթացքում: |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլի համար անհրաժեշտ է յուրացնել        |

|                     |«Անատոմիա, ֆիզիոլոգիա, հիգիենա և               |

|                     |առողջապահության հիմունքներ»,                   |

|                     |«Մանկավարժություն», «Հոգեբանություն»           |

|                     |մոդուլները:                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ դպրոցականների ֆիզիկական դաստիարակության |

|արդյունք 1           |ընդհանուր հարցերը /հիմնական հասկացությունները, |

|                     |խնդիրները, միջոցները և  աշխատանքային ձևերը     |

|                     |տարրական դասարաններում/                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է բնութագրում ֆիզիկական դաստիարակության|

|                     |հիմնական հասկացությունները, խնդիրները և  դրանց |

|                     |փոխկապակցվածությունը,                          |

|                     |բ. Ճիշտ է ներկայացնում ֆիզիկական               |

|                     |դաստիարակության միջոցների տեսակները և  երեխայի |

|                     |օրգանիզմի վրա նրանց ազդեցության ուղիները,      |

|                     |գ. Ճիշտ է ներկայացնում դպրոցականի օրգանիզմի    |

|                     |զարգացման օրինաչափությունները և                |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |դ. Ճիշտ է բնութագրում ֆիզիկական դաստիարակության|

|                     |կապը մտավոր, աշխատանքային, գեղագիտական,        |

|                     |բարոյական դաստիարակության հետ և  հիմնավորում   |

|                     |նրանց նպատակների, խնդիրների ընդհանրությունն ու |

|                     |նշանակությունը:                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ և  հիմնավորելով կիրառել ուսուցման և     |

|արդյունք 2           |ուսումնական գործունեության կազմակերպման տարբեր |

|                     |մեթոդները` դպրոցականի ֆիզիկական դաստիարակության|

|                     |աշխատանքները կազմակերպելիս                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է ներկայացնում ֆիզիկական կուլտուրայի   |

|                     |դասին առաջադրվող պահանջները և  խնդիրները,      |

|                     |բ. Ճիշտ է բնութագրում և  ցուցադրում դասի       |

|                     |կառուցվածքային բաժանումը, դասի մասերի          |

|                     |տևողությունը,  խնդիրները, բովանդակությունը,    |

|                     |ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունը և  դասի         |

|                     |խտությունը,                                    |

|                     |գ. Ճիշտ է բնութագրում և  ցուցադրում            |

|                     |ֆիզկուլտուրայի դասերի տեսակները ըստ            |

|                     |բովանդակության բնույթի և  ըստ                  |

|                     |մանկավարժական առաջատար խնդիրների,              |

|                     |դ. Ճիշտ է ներկայացնում և  հիմնավորում          |

|                     |ֆիզկուլտուրայի դասի նախապատրաստական            |

|                     |աշխատանքների հաջորդականությունը և  ուսումնական |

|                     |նյութի պլանավորումը ըստ դասի կառուցվածքային    |

|                     |մասերի,                                        |

|                     |ե. Ճիշտ է ներկայացնում դասի ընթացքում          |

|                     |աշակերտների ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության և     |

|                     |դասի խտության չափավորումը, մշակում է հավանական |

|                     |վնասվածքների կանխարգելման միջոցառումներ,       |

|                     |զ. Ճիշտ է բնութագրում և  ցուցադրում աշակերտների|

|                     |գործունեության կազմակերպման ֆրոնտալ, հարահոս,  |

|                     |հերթափոխային, խմբակային, շրջանաձև  մեթոդների   |

|                     |առանձնահատկությունները, առավելությունները և    |

|                     |թերությունները,                                |

|                     |է. Ճիշտ է բնութագրում և  ցուցադրում ուսուցման  |

|                     |խոսքային և  գործնական մեթոդների կիրառումը      |

|                     |ուսումնական աշխատանքների ժամանակ,              |

|                     |ը. Ըստ առաջադրանքի ճիշտ է կատարում             |

|                     |վարժությունների անմիջական ցուցադրման           |

|                     |եղանակները.                                    |

|                     |ա) իրական, բ) շեշտադրված, գ) հայելաձև,         |

|                     |դ) առաջատար, ե) հակադրական:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Բնութագրել և  ցուցադրել մարմնամարզական         |

|արդյունք 3           |վարժությունների տեսակները                      |

|                     |/շարումներ-շարափոխումներ, ընդհանուր զարգացմանը |

|                     |նպաստող վարժություններ, հիմնական շարժումներ,   |

|                     |պարային շարժումներ, խաղեր, սպորտային           |

|                     |վարժություններ/                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ըստ առաջադրանքի կազմում է մարմնամարզական    |

|                     |վարժությունների դասակարգման գրաֆիկ,            |

|                     |բ. ներկայացնում և  ցուցադրում է շարումների,    |

|                     |շարափոխումների, դարձումների տեսակները և  դրանց |

|                     |ուսուցման մեթոդիկան տարրական դասարաններում,    |

|                     |գ. ներկայացնում և  ցուցադրում է ընդհանուր      |

|                     |զարգացմանը նպաստող վարժությունների տեսակները   |

|                     |տարրական դասարաններում,                        |

|                     |դ. բնութագրում և  ցուցադրում է ելման           |

|                     |դրությունների տեսակները,                       |

|                     |ե. բնութագրում և  ցուցադրում է հիմնական        |

|                     |շարժումների տեսակները և  ուսուցման մեթոդները   |

|                     |տարրական դասարաններում,                        |

|                     |զ. բնութագրում է շարժախաղերի և  մարզախաղերի    |

|                     |նշանակությունը դպրոցականների շարժողական        |

|                     |որակների ձևավորման  գործում և  ներկայացնում է  |

|                     |դրանց կազմակերպման մեթոդները,                  |

|                     |է. ներկայացնում և  գործնականորեն կատարում է    |

|                     |շարժախաղերի և  մարզախաղերի կազմակերպմանն       |

|                     |առաջադրվող կանոնները, կազմակերպման փուլերը և   |

|                     |խաղի բեռնվածության չափավորումը,                |

|                     |ը. ինքնուրույն կազմում է խաղաքարտ տարբեր       |

|                     |բնույթի շարժախաղերի համար:                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Բնութագրել և  գործնականորեն ցուցադրել          |

|արդյունք 4           |դպրոցականի օրգանիզմի կոփման և  կեցվածքի        |

|                     |ձևավորման  ուղղությամբ տարվող աշխատանքները     |

|                     |դպրոցում                                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է ներկայացնում ֆիզիկական               |

|                     |վարժություններով պարապմունքների հիգիենիկ       |

|                     |կանոնները և  դպրոցականի անձնական հիգիենային    |

|                     |ներկայացվող պահանջները,                        |

|                     |բ. Ճիշտ է բնութագրում կոփման ֆիզիոլոգիական     |

|                     |էությունը, նշանակությունը, կոփման միջոցները և  |

|                     |նրանց ներկայացվող հիգիենիկ կանոնները,          |

|                     |գ. Ճիշտ է բնութագրում ճիշտ կեցվածքի և  կեցվածքի|

|                     |շեղումների արտաքին նշանները,                   |

|                     |դ. ըստ առաջադրանքի ճիշտ է կազմում կեցվածքի     |

|                     |ձևավորմանը  նպաստող ֆիզիկական վարժությունների  |

|                     |համալիր,                                       |

|                     |ե. Ճիշտ է ներկայացնում դպրոցականի կեցվածքի     |

|                     |շեղման պատճառները:                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Բնութագրել և  ցուցադրել                        |

|արդյունք 5           |ֆիզկուլտ-առողջարարական միջոցառումները և        |

|                     |արտադասարանական աշխատանքները դպրոցում          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է բնութագրում և  ցուցադրում առավոտյան  |

|                     |նախավարժանքի, ֆիզկուլտ-դադարի նշանակությունը և |

|                     |կառուցվածքը,                                   |

|                     |բ. Ճիշտ է բնութագրում և  ցուցադրում            |

|                     |արտադասարանական աշխատանքների ձևերը  և  դրանց   |

|                     |առաջադրվող խնդիրները տարրական դասարաններում,   |

|                     |գ. ըստ առաջադրանքի ճիշտ է կատարում մարզական    |

|                     |տոնի և  ժամանցների նախապատրաստական աշխատանքներ,|

|                     |կազմում է սցենարներ,                           |

|                     |դ. ըստ առաջադրանքի ճիշտ է կազմում տուրիստական  |

|                     |արշավի ծրագիր` կատարելով երթուղու քարտեզագրում,|

|                     |ե. ըստ առաջադրանքի ճիշտ է կազմում դպրոցականների|

|                     |յուրացրած շարժողական հատկությունների,          |

|                     |հմտությունների և  ունակությունների գնահատման   |

|                     |սանդղակ:                                       |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0312 «Դասավանդում տարրական

դասարաններում» մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայախմբեր, առարկաներ և      |Շաբաթ-|ՈՒսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|

|   |մոդուլներ                       |ների  |առավելա-|լսարանա-|ման    |

|   |                                |թիվը  |գույն   |յին     |երաշխա-|

|   |                                |      |բեռնվա- |պարապ-  |վորվող |

|   |                                |      |ծութ-   |մունքներ|տարին  |

|   |                                |      |յունը,  |ժամ     |       |

|   |                                |      |ժամ     |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ  |      |        |        |       |

|   |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Հայոց լեզվի և  խոսքի մշակույթի  |      |  108   |   72   |   1   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Տնտեսագիտության հիմունքներ      |      |   72   |   48   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի |      |   72   |   48   |   2   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 4 |Իրավունքի հիմունքներ            |      |   54   |   36   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 5 |Պատմություն                     |      |   72   |   48   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 6 |Ռուսաց լեզու                    |      |   99   |   66   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 7 |Օտար լեզու                      |      |   99   |   66   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 8 |Ֆիզիկական կուլտուրա             |      |  172   |  172   | 1,2,3 |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  748   |  556   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Քաղաքացիական պաշտպանություն և   |      |   27   |   18   |   1   |

|   |արտակարգ իրավիճակների           |      |        |        |       |

|   |հիմնահարցեր                     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   27   |   18   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Ընդհանուր աշխատանքային          |      |   81   |   54   |   1   |

|   |գործունեության հմտություններ    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Հաղորդակցություն                |      |   54   |   36   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Անվտանգություն և  առաջին        |      |   54   |   36   |   1   |

|   |օգնություն                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 4 |Համակարգչային օպերատորության    |      |   81   |   54   |   1   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  270   |  180   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Հնչյունաբանություն,             |      |  108   |   72   |   1   |

|   |բառագիտություն, ձևաբանություն   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Շարահյուսություն և              |      |  108   |   72   |   1   |

|   |ոճաբանություն                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Խոսքի զարգացում                 |      |  108   |   72   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 4 |Մաթեմատիկա                      |      |  216   |  144   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 5 |Գրականություն                   |      |  108   |   72   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 6 |Անատոմիա, ֆիզիոլոգիա, հիգիենա և |      |  162   |  108   |   1   |

|   |առողջապահության հիմունքներ      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 7 |Տեղեկատվական հաղորդակցման       |      |   54   |   36   |   1   |

|   |տեխնոլոգիաներ                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  864   |  576   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Հոգեբանություն                  |      |  162   |  108   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Մանկավարժություն                |      |   54   |   36   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Մանկական գրականություն և        |      |  216   |  144   |   1   |

|   |ժողովրդական բանահյուսություն    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 4 |Դաս թատրոն                      |      |  108   |   72   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 5 |Կրտսեր դպրոցի մանկավարժություն  |      |  216   |  144   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 6 |Հատուկ մանկավարժություն         |      |   54   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 7 |Դպրոցավարություն                |      |   54   |   36   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 8 |Տրամաբանություն                 |      |  216   |  144   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 9 |Էկոլոգիական դաստիարակության     |      |   54   |   36   |   2   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|10 |Բնագիտություն                   |      |   81   |   54   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|11 |Հայոց լեզվի ուսուցման ավանդական |      |  108   |   72   |   2   |

|   |և  նորագույն մեթոդների          |      |        |        |       |

|   |համակցումը                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|12 |Հայոց լեզվի ուսուցման           |      |  108   |   72   |   3   |

|   |ժամանակակից մեթոդաբանությունը   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|13 |Թվաբանական, մաթեմատիկական,      |      |  216   |  144   |   2   |

|   |հանրահաշվական և  երկրաչափական   |      |        |        |       |

|   |տարրերի ուսուցման մեթոդիկա      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|14 |Մաթեմատիկայի դասավանդման        |      |   54   |   36   |   3   |

|   |ժամանակակից մեթոդաբանություն    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|15 |Տեխնոլոգիայի հիմունքներ և       |      |  108   |   72   |   2   |

|   |մեթոդաբանություն                |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|16 |Աշխատանք բնական և  արհեստական   |      |  108   |   72   |   3   |

|   |նյութերով                       |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|17 |Կերպարվեստ և  ուսուցման մեթոդիկա|      |  108   |   72   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|18 |Նկարչություն և  ծեփ             |      |  108   |   72   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|19 |Երգ երաժշտություն և  դասավանդման|      |  108   |   72   |   2   |

|   |մեթոդիկա                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|20 |Պար և  ռիթմիկա                  |      |  108   |   72   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|21 |Ֆիզիկական դաստիարակության       |      |  135   |   90   |   2   |

|   |տեսություն և  մեթոդիկա          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  2484  |  1656  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆՏՐՈՎԻ                         |      |  135   |   72   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ               |      |  102   |   38   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |  86  |  4642  |  3096  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ             |      |  300   |  300   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՆԱԽԱՍԻՐԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐ           |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱ             |  26  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ          |  11  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ    |  3   |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        | 126  |        |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1048-Ն
Հրաման