Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0303 «ՌՈ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0303 «ՌՈՒՍԱՑ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱ ...

 

 

110.1054.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010095

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1054-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0303 «ՌՈՒՍԱՑ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(7-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ - ՌՈՒՍԱԿԱՆ ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ          |

|                       ԲԱՆԱՀՅՈՒՍՈՒԹՅՈՒՆ»                             |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՌԼԴ 4-09-049                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է` ձևավորել  ուսանողի      |

|                     |կողմից ռուսական ժողովրդական բանավոր            |

|                     |ստեղծագործությունները` ռուսական ազգային        |

|                     |բանահյուսությունը ուսումնասիրելու, նրա ժանրերը |

|                     |տարբերակելու, ֆոլկլորի համաշխարհային           |

|                     |գործընթացում ռուսականի դերն ու նշանակությունը  |

|                     |արժևորելու  կարողություններ, ինչպես նաև  այն   |

|                     |իբրև  հետագա ռուսական գրականության զարգացման   |

|                     |նախնական փուլ ընկալելու և  ճանաչելու հիմք:     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ճանաչել ռուսական ժողովրդական բանահյուսության   |

|արդյունք 1           |նմուշները                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության նմուշների բազմազանությունը,    |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսությունը որպես ազգային հոգևոր         |

|                     |մշակույթի մաս:                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տարբերել ռուսական ժողովրդական բանահյուսության  |

|արդյունք 2           |ժանրերը և  զարգացման փուլերը                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է տարբերակում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսությունը, ըստ փուլերի,                |

|                     |բ. Ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության զարգացման ընթացքը,             |

|                     |գ Ճիշտ է մեկնաբանում ռուսական ժողովրդական      |

|                     |բանահյուսության ժանրերը, ըստ նրա զարգացման     |

|                     |փուլերի,                                       |

|                     |դ Ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսության ժանրային                       |

|                     |առանձնահատկությունները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Յուրացնել ռուսական ժողովրդական բանավոր         |

|արդյունք 3           |բանահյուսության` բիլինաների, հեքիաթների,       |

|                     |առածների և  ասացվածքների տեսակները, լեզուն,    |

|                     |գեղարվեստական պատկերավորման միջոցները          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական բիլինաները,    |

|                     |կառուցվածքը, լեզուն, գեղարվեստական             |

|                     |պատկերավորման միջոցները,                       |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում և  մեկնաբանում ռուսական |

|                     |ժողովրդական հեքիաթները, դրանց տեսակները,       |

|                     |կառուցվածքը, լեզուն, գեղարվեստական             |

|                     |պատկերավորման միջոցները,                       |

|                     |գ. ճիշտ նշանակությամբ է օգտագործում առածներն ու|

|                     |ասացվածքները, ժողովրդական բանահյուսությունից   |

|                     |առաջացած թևավոր  արտահայտությունները:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տարբերել ռուսական ժողովրդական բանահյուսության  |

|արդյունք 4           |գլխավոր հերոսներին                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության գլխավոր հերոսներին             |

|                     |(Ի. Մուրոմեց, Ա. Պոպովիչ, Դ. Նիկիտիչ)»,        |

|                     |բ. ճիշտ է բնութագրում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսության գլխավոր հերոսներին»,           |

|                     |գ. ճիշտ է վերլուծում ռուսական ժողովրդական      |

|                     |բանահյուսության գլխավոր հերոսների կերպարները:  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մեկնաբանել ռուսական ժողովրդական                |

|արդյունք 5           |բանահյուսության ինքնատիպությունը               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է տարբերակում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսության ժանրերը (հեքիաթ, հանելուկ,     |

|                     |լեգենդ, ավանդույթ),                            |

|                     |բ. Ճիշտ է առանձնացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության ինքնատիպ ժանրերը (բիլինաներ,   |

|                     |չաստուշկաներ),                                 |

|                     |գ. Ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության ինքնատիպությունը:              |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՌՈՒՍ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ. XI - XVIII ԴԱՐԵՐԻ ՌՈՒՍԱԿԱՆ  |

|                        ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՌԼԴ 4-09-050                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |ՈՒսանողի մոտ ձևավորել  գրականությունը          |

|                     |ուսումնասիրելու և  վերլուծելու ինքնուրույն     |

|                     |կարողություններ, ինչպես նաև  ընդհանուր         |

|                     |պատկերացում տալ ռուս գրականության կազմավորման  |

|                     |և  զարգացման ուղիների մասին: Ամփոփ պատկերացում |

|                     |կազմել հին ռուսական գրականության զարգացման     |

|                     |ձևավորման  մասին: Իմանա. 18-րդ դարի ռուսական   |

|                     |գրականության մեծ գրողներին և  նրանց հանրահայտ  |

|                     |ստեղծագործությունները:                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է իմանա ՌԼԴ 4-09-049 «Գրականություն - ռուսական |

|                     |ժողովրդական բանահյուսություն «մոդուլը:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մեկնաբանել XI-XVII դդ. պատմական և  կենցաղային  |

|արդյունք 1           |վիպակների, տարեգրության, ինչպես նաև  Աֆանասի   |

|                     |Նիկիտինի ճանապարհորդական պատմությունների       |

|                     |պատմական, գեղագիտական, գեղարվեստական արժեքը    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է մեկնաբանում պատմական վիպակների և     |

|                     |տարեգրության բովանդակությունը, նպատակը,        |

|                     |գեղարվեստա-պատկերավորման միջոցները, լեզուն և   |

|                     |ոճը,                                           |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ճանապարհորդ Աֆանասի     |

|                     |Նիկիտինի պատմությունների ճանաչողական, պատմական |

|                     |և  գեղարվեստական արժեքը,                       |

|                     |գ. ճիշտ է լուսաբանում Ռուսաստանում տպագրության |

|                     |հիմնադրման նշանակությունը` գրականության և      |

|                     |հրապարակախոսության հետագա զարգացման գործում:   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Լուսաբանել XVIII դ. գրական հիմնական            |

|արդյունք 2           |ուղղությունների ձևավորման  ընթացքը             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում XVIII դ. ռուսական գրական|

|                     |ուղղությունները` կլասցիզմը, սենտիմետալիզմը,    |

|                     |ռոմանտիզմը,                                    |

|                     |բ. բնութագրում է գրական ուղղությունների ոճն ու |

|                     |պահանջները,                                    |

|                     |գ. լուսաբանում է հիմնական գրական               |

|                     |ուղղությունների գեղարվեստական պատկերավորման    |

|                     |միջոցները:                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել 18-րդ դարի ռուս գրականության       |

|արդյունք 3           |նշանավոր ներկայացուցիչներին և  նրանց հիմնական  |

|                     |ստեղծագործությունները                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում Մ. Վ. Լոմոնոսովի գրական |

|                     |ստեղծագործությունները,                         |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում Դ. Ի. Ֆոնվիզինի «Տհասը» |

|                     |կոմեդիան, և  նրա դերը երիտասարդ սերնդի         |

|                     |դաստիարակության գործում,                       |

|                     |գ. պարզաբանում է Գ. Ռ. Դերժավինի պոեզիայի      |

|                     |թեմատիկ և  ժանրային առքնձնահատկությունները,    |

|                     |դ. ճիշտ է մեկնաբանում Ա. Ն. Ռադիշչևի           |

|                     |«Ճանապարհորդություն Պետերբուրգից Մոսկվա»,      |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում Ն. Մ. Կարամզինի «Դժբախտ |

|                     |Լիզան» վիպակի բովանդակությունը:                |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՌՈՒՍ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ. XIX ԴԱՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ԿԵՍ»       |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՌԼԴ 4-09-051                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |ՈՒսանողի մոտ ձևավորել  գրականությունը          |

|                     |ուսումնասիրելու ինքնուրույն կարողություններ:   |

|                     |Տալ գիտելիքներ XIX դարի առաջին կեսի ռուսական   |

|                     |դասական գրականության նոր փուլի և  գրական       |

|                     |ուղղության` ռեալիզմի հիմնադրման ու հետագա      |

|                     |զարգացման վերաբերյալ: Ճանաչել XIX դարի ռուս    |

|                     |գրականության մեծ գրողներին, իմանալ նրանց հայտնի|

|                     |ստեղծագործությունները:                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրող ուսանողը պետք է իմանա|

|                     |ՌԼԴ 4-09-049 «Գրականություն - ռուսական         |

|                     |ժողովրդական բանահյուսություն «, ՌԼԴ 4-09-50    |

|                     |«Ռուս գրականություն. XI-XVIII դարերի ռուս      |

|                     |գրականություն» մոդուլները:                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել XIX դարի առաջին կեսի Ռուսաստանի    |

|արդյունք 1           |քաղաքական, տնտեսական, սոցիալական իրավիճակը,    |

|                     |ինչպես նաև  գրական ուղղությունները. կլասիցիզմ, |

|                     |ռոմանտիզմ                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է մեկնաբանում XIX դարի առաջին կեսի     |

|                     |Ռուսաստանում տիրող իրավիճակը և  դրա            |

|                     |ազդեցությունը գրականության վրա,                |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում գրականության դերն ու     |

|                     |ազդեցությունը երկրի քաղաքա-տնտեսական իրավիճակի |

|                     |վրա,                                           |

|                     |դ. Ճիշտ է ներկայացնում է ռուսական ռոմանտիզմի   |

|                     |զարգացումը Ժուկովսկու, Ռիլեևի                  |

|                     |ստեղծագործություններում:                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ XIX դարի առաջին կեսին գրականության մեջ  |

|արդյունք 2           |գրական նոր ուղղության` ռեալիզմի առաջընթացի և   |

|                     |անհրաժեշտության մասին                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է մեկնաբանում ռեալիզմը` որպես ռուս     |

|                     |գրականության առաջընթաց և  անհրաժեշտություն,    |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ռեալիզմի պահանջները,    |

|                     |գ. Ճիշտ է մեկնաբանում Ի. Ա. Կռիլովի առակների   |

|                     |ռեալիզմը և  ժողովրդականությունը,               |

|                     |դ. ճիշտ է առանձնացնում Ա. Ս. Գրիբոեդովի        |

|                     |գեղարվեստական նորարարությունը «Խելքից          |

|                     |պատուհասը» կատակերգությունում:                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ XIX դարի առաջին կեսի գրողների           |

|արդյունք 3           |կենսագրությունն ու ստեղծագործությունները       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում XIX դարի առաջին կեսի    |

|                     |գրողների կենսագրությունները,                   |

|                     |բ. ճիշտ է վերլուծում XIX դարի առաջին կեսի      |

|                     |գրողների ստեղծագործությունները,                |

|                     |գ. ճիշտ է վերլուծում Ա. Ս. Պուշկինի            |

|                     |ստեղծագործությունները,                         |

|                     |դ. գիտի Մ. Յու. Լերմոնտովի                     |

|                     |ստեղծագործությունները, որոշարկում է նրանց      |

|                     |թեմատիկան,                                     |

|                     |ե. ճիշտ է վերլուծում Ն. Վ. Գոգոլի              |

|                     |ստեղծագործությունների քաղաքական, սոցիալական,   |

|                     |երգիծական ուղղվածությունը:                     |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՌՈՒՍ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ. XIX ԴԱՐԻ ԵՐԿՐՈՐԴ ԿԵՍ»      |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՌԼԴ 4-09-052                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |ՈՒսանողի մոտ ձևավորել  գրականությունը          |

|                     |ուսումնասիրելու ինքնուրույն կարողություններ:   |

|                     |Տալ գիտելիքներ XIX դարի երկրորդ կեսի ռուս      |

|                     |գրականության զարգացման փուլերի, գրական         |

|                     |ստեղծագործությունների առանձնահատկությունների   |

|                     |մասին: Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը կկարողանա|

|                     |վերլուծել, ներկայացնել, մեկնաբանել XIX դարի    |

|                     |երկրորդ կեսի ռուսական գրականությունը:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք|

|                     |է իմանա ՌԼԴ 4-09-049 «Գրականություն - ռուսական |

|                     |ժողովրդական բանահյուսություն», ՌԼԴ 4-09-50     |

|                     |«Ռուս գրականություն. XI-XVIII դարերի ռուսական  |

|                     |գրականություն», ՌԼԴ 4-09-051» Ռուս             |

|                     |գրականություն. XIX դարի առաջին կես» մոդուլները:|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ XIX դարի երկրորդ կեսի Ռուսաստանի        |

|արդյունք 1           |քաղաքական իրավիճակը, հասարակության հոգևոր  և   |

|                     |բարոյական արժեքները, նրանց արտացոլումը         |

|                     |գրականության մեջ                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է ներկայացնում XIX դարի երկրորդ կեսի   |

|                     |Ռուսաստանի քաղաքական իրավիճակը,                |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում հասարակության հոգևոր  և  |

|                     |բարոյական արժեքները և  նրանց արտացոլումը       |

|                     |գրականության մեջ:                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տարբերակել XIX դարի երկրորդ կեսի գրական        |

|արդյունք 2           |ստեղծագործությունների ժանրերն ու թեմատիկան,    |

|                     |«նոր հերոսի» բարոյական կերպարը                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է տարբերակում XIX դարի երկրորդ կեսի    |

|                     |գրական ժանրերը և  թեմատիկան,                   |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում և  վերլուծում «նոր       |

|                     |հերոսի» բարոյական կերպարը:                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ XIX դարի երկրորդ կեսի գրողների          |

|արդյունք 3           |կենսագրությունները և  ստեղծագործությունները    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Ճիշտ է ներկայացնում XIX դարի երկրորդ կեսի   |

|                     |գրողների կենսագրությունները,                   |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում և  վերլուծում նրանց      |

|                     |ստեղծագործությունները,                         |

|                     |գ. Ճիշտ է բնութագրում հերոսներին:              |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՌՈՒՍ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ. XX ԴԱՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ԿԵՍ»       |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՌԼԴ 4-09-053                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |ՈՒսանողի մոտ ձևավորել  գրականությունը          |

|                     |ուսումնասիրելու ինքնուրույն կարողություններ:   |

|                     |Իմանալ 20-րդ դարի առաջին կեսի ռուս մեծ գրողների|

|                     |կյանքը և  ստեղծագործական գործունեությունը:     |

|                     |Պատկերացում կազմել 20-րդ դարի առաջին կեսի      |

|                     |գրականության զարգացման փուլերի մասին: Ավարտելով|

|                     |այս մոդուլը ուսանողը կկարողանա վերլուծել,      |

|                     |ներկայացնել, մեկնաբանել XX դարի առաջին կեսի    |

|                     |ռուս գրականությունը:                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրող ուսանողը պետք է իմանա|

|                     |ՌԼԴ 4-09-049 «Գրականություն - ռուսական         |

|                     |ժողովրդական բանահյուսություն» ՌԼԴ 4-09-50 «Ռուս|

|                     |գրականություն. XI-XVIII դարերի ռուսական        |

|                     |գրականություն», ՌԼԴ 4-09-051» Ռուս             |

|                     |գրականություն. XIX դարի առաջին կես», ՌԼԴ       |

|                     |4-09-052 «Ռուս գրականություն. XIX դարի երկրորդ |

|                     |կես» մոդուլները:                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ XX դարի առաջին կեսին Ռուսաստանի         |

|արդյունք 1           |քաղաքական իրադարձություններն ու իրավիճակը,     |

|                     |հասարակության հոգևոր  և  բարոյական արժեքները,  |

|                     |ինչպես նաև  գրականության դերն ու նշանակությունը|

|                     |այդ ժամանակաշրջանում                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում XX դարի առաջին կեսին    |

|                     |Ռուսաստանում քաղաքական իրադարձությունները և    |

|                     |իրավիճակը,                                     |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում հասարակության հոգևոր  և  |

|                     |բարոյական արժեքներն ու նրանց արտացոլումը       |

|                     |գրականության մեջ:                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Պատկերացում կազմել ռուս գրականության «Արծաթե   |

|արդյունք 2           |դարի» մասին                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ռուս գրականության       |

|                     |զարգացումը «Արծաթե դարի» ժամանակաշրջանում:     |

|                     |բ. Ճիշտ է տարբերակում «Արծաթե դարի» գրական     |

|                     |ուղղությունները և  գիտի նրանց                  |

|                     |ներկայացուցիչներին:                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տարբերել XX դարի առաջին կեսի գրականության      |

|արդյունք 3           |թեմատիկան, խնդիրները, «նոր ժամանակների հերոսի» |

|                     |բարոյական կերպարը                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում XX դարի առաջին կեսի նոր |

|                     |գրականության թեմատիկան և  խնդիրները            |

|                     |բ. ճիշտ է բնութագրում «նոր ժամանակվա հերոսի»   |

|                     |բարոյական կերպարը գրականության մեջ:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ XX դարի առաջին կեսի գրողների            |

|արդյունք 4           |կենսագրություններն ու ստեղծագործությունները    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում XX դարի առաջին կեսի     |

|                     |գրողների կենսագրությունները,                   |

|                     |բ. ճիշտ է վերլուծում XX դարի առաջին կեսի       |

|                     |գրողների ստեղծագործությունները:                |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՌՈՒՍ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ. XX ԴԱՐԻ ԵՐԿՐՈՐԴ ԿԵՍ ԵՎ ԱՐԴԻ |

|                      ՌՈՒՍ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՌԼԴ 4-09-054                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |ՈՒսանողի մոտ ձևավորել  գրականությունը          |

|                     |ուսումնասիրելու ինքնուրույն կարողություններ:   |

|                     |Իմանալ 20-րդ դարի երկրորդ կեսի ռուս մեծ        |

|                     |գրողների կյանքը և  ստեղծագործական              |

|                     |գործունեությունը: Պատկերացում կազմել 20-րդ դարի|

|                     |երկրորդ կեսի գրականության զարգացման փուլերի    |

|                     |մասին: Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը կկարողանա|

|                     |վերլուծել, ներկայացնել, մեկնաբանել XX դարի     |

|                     |երկրորդ կեսի ռուս գրականությունը:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրող ուսանողը պետք է իմանա|

|                     |ՌԼԴ 4-09-049 «Գրականություն - ռուսական         |

|                     |ժողովրդական բանահյուսություն», ՌԼԴ 4-09-50     |

|                     |«Ռուս գրականություն. XI-XVIII դարերի ռուսական  |

|                     |գրականություն», ՌԼԴ 4-09-051» Ռուս             |

|                     |գրականություն. XIX դարի առաջին կես», ՌԼԴ       |

|                     |4-09-052 «Ռուս գրականություն. XIX դարի երկրորդ |

|                     |կես», ՌԼԴ 4-09-053 «Ռուս գրականություն.        |

|                     |XX դարի առաջին կես» մոդուլները:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ XX դարի 2-րդ կեսի ռուս գրականության     |

|արդյունք 1           |զարգացման, ինչպես նաև  նրա դերի ու նշանակության|

|                     |մասին երկրի և  հասարակության կյանքում          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում գրականության դերն ու    |

|                     |նշանակությունը երկրի և  հասարակության կյանքում,|

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում հասարակության հոգևոր  և  |

|                     |բարոյական արժեքները և  նրանց արտահայտումը      |

|                     |գրականության մեջ:                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տարբերակել XX դարի 2-րդ կեսի գրականության      |

|արդյունք 2           |թեմատիկան և  խնդիրները, ինչպես նաև  «նոր       |

|                     |ժամանակի հերոսի» բարոյական կերպարը և  հոգևոր   |

|                     |արժեքները                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է տարբերակում XX դարի 2-րդ կեսի        |

|                     |գրականության թեմատիկան,                        |

|                     |բ. ճիշտ է վերհանում XX դարի 2-րդ կեսի          |

|                     |գրականության խնդիրները,                        |

|                     |գ. ճիշտ է մեկնաբանում և  վերլուծում «նոր       |

|                     |ժամանակների հերոսի» բարոյական կերպարն ու       |

|                     |հոգևոր  արժեքները գրականության մեջ:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ XX դարի 2-րդ կեսի գրողների              |

|արդյունք 3           |կենսագրություններն ու ստեղծագործությունները    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում XX դարի 2-րդ կեսի       |

|                     |գրողների կենսագրությունները,                   |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում և  վերլուծում նրանց      |

|                     |ստեղծագործությունները:                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ճանաչել ժամանակակից ռուս գրողներին և  նրանց    |

|արդյունք 4           |ստեղծագործությունները                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ժամանակակից ռուս        |

|                     |գրողներին և  նրանց ստեղծագործությունները,      |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում և  վերլուծում արդի ռուս  |

|                     |գրողների ստեղծագործությունները:                |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0303 «Ռուսաց լեզվի դասավանդում»

մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի իրականացման օրինակելի

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայախմբեր, առարկաներ և      |Շաբաթ-|ՈՒսանողի|Պարտադիր|Երաշխա-|

|   |մոդուլներ                       |ների  |առավելա-|լսարանա-|վորվող |

|   |                                |թիվը  |գույն   |յին     |տարին  |

|   |                                |      |բեռնվա- |պարապ-  |       |

|   |                                |      |ծութ-   |մունքներ|       |

|   |                                |      |յունը,  |ժամ     |       |

|   |                                |      |ժամ     |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ  |      |        |        |       |

|   |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Հայոց լեզվի և  խոսքի մշակույթի  |      |  108   |   72   |  1-2  |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Տնտեսագիտության հիմունքներ      |      |   81   |   54   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի |      |   81   |   54   |   2   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 4 |Իրավունքի հիմունքներ            |      |   54   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 5 |Պատմություն                     |      |   81   |   54   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 6 |Օտար լեզու                      |      |  324   |  216   |  1-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 7 |Ֆիզիկական կուլտուրա             |      |  184   |  184   |  1-2  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  913   |  670   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ      |      |        |        |       |

|   |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Էկոլոգիայի հիմունքներ           |      |   54   |   36   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Համակարգչային օպերատորության    |      |   81   |   54   |   1   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Քաղաքացիական պաշտպանության և    |      |   27   |   18   |   1   |

|   |արտակարգ իրավիճակների           |      |        |        |       |

|   |հիմնահարցեր                     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  162   |  108   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Հաղորդակցություն                |      |   54   |   36   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Անվտանգություն և  առաջին        |      |   54   |   36   |   3   |

|   |օգնություն                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Ընդհանուր աշխատանքային          |      |   72   |   54   |   1   |

|   |գործունեության հմտություններ    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 4 |Համակարգչային օպերատորության    |      |   72   |   54   |       |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  252   |  180   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Հոգեբանություն                  |      |  108   |   72   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Մանկավարժությունն իբրև          |      |   54   |   36   |   1   |

|   |գիտություն և  նրա հիմնական      |      |        |        |       |

|   |հասկացությունները               |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Դաստիարակության գործընթաց       |      |   27   |   18   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 4 |Հատուկ մանկավարժություն         |      |   54   |   36   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 5 |Կրթության բովանդակություն       |      |   27   |   18   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 6 |ՈՒսուցման գործընթաց             |      |   54   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 7 |Դրդապատճառային տեխնիկայի        |      |   27   |   18   |   2   |

|   |կիրառում                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 8 |Դասավանդման և  ուսումնառության  |      |   27   |   18   |   2   |

|   |օժանդակ միջոցների կիրառում      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 9 |Համագործակցային ուսումնառություն|      |   27   |   18   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 10|ՈՒսուցման արդյունքների ստուգում |      |   27   |   18   |   2   |

|   |և  գնահատում                    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 11|Դասի նախապատրաստում             |      |   27   |   18   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 12|Լեզուն որպես լեզվաբանության     |      |   27   |   18   |   2   |

|   |ուսումնասիրության առարկա        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 13|Լեզուն որպես լեզուներ           |      |   27   |   18   |   2   |

|   |ուսումնասիրող գիտությունների    |      |        |        |       |

|   |համակարգ                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 14|Լեզվի համակարգը և  կառուցվածքը  |      |   54   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 15|Արտադասարանային և  արտադպրոցական|      |   27   |   18   |   2   |

|   |աշխատանք                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 16|Կրթության օրենսդրությունը       |      |   27   |   18   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 17|Ինքնակրթություն                 |      |   27   |   18   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 18|Մատենավարություն և  փաստաթղթերի |      |   27   |   18   |   3   |

|   |ստեղծում                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 19|Էկոլոգիական դաստիարակության     |      |   54   |   36   |   3   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 20|Անատոմիա, ֆիզիոլոգիա, հիգիենա և |      |  162   |  108   |   3   |

|   |առողջապահության հիմունքներ      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  891   |  594   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 1 |Ռուսաց լեզվի դասավանդման        |      |   93   |   62   |   3   |

|   |մեթոդիկա                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 2 |Երկրագիտություն                 |      |  108   |   72   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 3 |Ռուսերենի բառապաշար             |      |  108   |   72   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 4 |Ռուսաց լեզվի բառակազմության     |      |   48   |   32   |   2   |

|   |սկզբունքները                    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 5 |Ռուսաց լեզվի հնչյունաբանության  |      |   54   |   36   |   1   |

|   |առանձնահատկությունները          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 6 |Ռուսաց լեզվի ուղղախոսության     |      |   27   |   18   |   1   |

|   |հիմունքները                     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 7 |Ռուսաց լեզվի ուղղագրության      |      |   39   |   26   |   1   |

|   |սկզբունքները և  կետադրական      |      |        |        |       |

|   |նշանները                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 8 |Ձևաբանություն.  Գոյական անուն   |      |   54   |   36   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 9 |Ձևաբանություն.  Ածական անուն    |      |   39   |   26   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 10|Ձևաբանություն.  Թվական անուն    |      |   30   |   20   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 11|Ձևաբանություն.  Դերանուն        |      |   33   |   22   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 12|Ձևաբանություն.  Բայ             |      |   60   |   40   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 13|Ձևաբանություն.  Դերբայ          |      |   33   |   22   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 14|Ձևաբանություն.  Մակբայական      |      |   27   |   18   |   2   |

|   |դերբայ                          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 15|Ձևաբանություն.  Մակբայ          |      |   27   |   18   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 16|Ձևաբանություն.  Խոսքի սպասարկու |      |   54   |   36   |   2   |

|   |մասեր և  ձայնարկություն         |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 17|Բառակապակցություն               |      |   39   |   26   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 18|Շարահյուսություն. Պարզ          |      |   75   |   50   |   2   |

|   |նախադասություն                  |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 19|Շարահյուսություն. Պարզ բարդեցված|      |   87   |   58   |   2   |

|   |նախադասություն                  |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 20|Շարահյուսություն. Միակազմ       |      |   30   |   20   |   2   |

|   |նախադասություն                  |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 21|Շարահյուսություն. Բարդ          |      |  108   |   72   |   3   |

|   |նախադասության տեսակները         |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 22|ՈՒղղակի և  անուղղակի խոսք       |      |   27   |   18   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 23|Խոսքի կուլտուրա                 |      |   54   |   36   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 24|Ռուս գրականություն.             |      |  153   |  102   |   1   |

|   |Ընթերցանություն. մակարդակ 1     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 25|Ռուս գրականություն.             |      |  153   |  102   |   1   |

|   |Ընթերցանություն.                |      |        |        |       |

|   |մակարդակ 2                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 26|Ռուս գրականություն.             |      |  153   |  102   |   2   |

|   |Ընթերցանություն. մակարդակ 3     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 27|Ռուս գրականություն.             |      |  153   |  102   |   2   |

|   |Ընթերցանություն. մակարդակ 4     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 28|Ռուս գրականություն.             |      |  153   |  102   |   3   |

|   |Ընթերցանություն. մակարդակ 5     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 29|Ռուս գրականություն.             |      |   54   |   36   |   1   |

|   |Բանահյուսություն                |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 30|Ռուս գրականություն. XI-XVIII դդ.|      |   54   |   36   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 31|Ռուս գրականություն. XIX դարի I  |      |  108   |   72   |  1-2  |

|   |կես                             |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 32|Ռուս գրականություն. XIX դարի II |      |  108   |   72   |   2   |

|   |կես                             |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 33|Ռուս գրականություն. XX դարի I   |      |  108   |   72   |   3   |

|   |կես                             |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 34|Ռուս գրականություն. XX դարի II  |      |   81   |   54   |   3   |

|   |կես և  արդի գրականություն       |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  2532  |  1688  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆՏՐՈՎԻ                         |      |   72   |   48   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ               |      |   36   |   24   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |  92  |  4858  |  3312  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ             |      |  300   |  300   |  1-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՆԱԽԱՍԻՐԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐ           |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱ             |  21  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ          |  11  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ    |   2  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        | 126  |        |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1054-Ն
Հրաման