Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ-ՈՒՄ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ-ՈՒՄ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ Ե ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

4 մարտի 2010 թվականի N 8

 

14. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ` ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆԸ ՄԻՏՎԱԾ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ԵՎ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՆ ՈՒ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՑԱՆԿԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ` ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆԸ ՄԻՏՎԱԾ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ԵՎ ՆԵՐԴՐՄԱՆ

(2-րդ մաս)

 

|______________________|__________________|______________|________________|

|ՎԵՐՋՆԱԿԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ |Օբյեկտիվ ստուգման |Ստուգման միջոց|Ռիսկեր () և    |

|ԵՎ ՈՒՂՂԱԿԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ|ցուցիչ            |              |ենթադրություններ|

|                      |                  |              |()             |

|______________________|__________________|______________|________________|

|2.5. Հաստատված է      |Ներդրված է        |- ՄԿՈՒԶԱԽ-ի   | ՄԿՈՒԶԱԽ-ի     |

|չափորոշիչների         |չափորոշիչների     |որոշում       |կողմից մեթոդական|

|փորձարկման և  ներդրման|փորձարկման և      |- ՀՀ կրթության|ցուցումների     |

|կարգը                 |ներդրման կարգը:   |և  գիտության  |քննարկման և  ՀՀ |

|                      |                  |նախարարի      |կրթության և     |

|                      |                  |հրաման        |գիտության       |

|                      |                  |              |նախարարի հրամանի|

|                      |                  |              |ընդունման       |

|                      |                  |              |ձգձգումներ.     |

|                      |                  |              | Կարգը մշակող  |

|                      |                  |              |համապատասխան    |

|                      |                  |              |մարդկային       |

|                      |                  |              |ռեսուրսների     |

|                      |                  |              |առկայություն    |

|______________________|__________________|______________|________________|

|3.1. Համապատասխան     |Համապատասխան      |- Համապատասխան| Խորհրդի       |

|իրավական ակտերում     |իրավական ակտերում |մարմինների    |կարևորության  ոչ|

|ամրագրված է ՄԿՈՒ      |կատարված          |որոշումներ    |բավարար ընկալում|

|չափորոշիչների մշակման |լրացումներ ու     |              |համապատասխան    |

|ու ներդրման համար     |փոփոխություններ   |              |որոշումներ      |

|պահանջվող մարդկային   |                  |              |ընդունող        |

|ռեսուրսների           |                  |              |մարմինների      |

|շարունակական զարգացման|                  |              |կողմից          |

|սկզբունքը             |                  |              |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|3.2. Հաստատված է      |Վերապատրաստման    |- ՀՀ կրթության| Կարգը մշակող  |

|չափորոշիչներ          |դասընթացի         |և  գիտության  |համապատասխան    |

|մշակողների և          |կազմակերպման և    |նախարարի      |մարդկային       |

|հաստատությունների     |իրականացման կարգի |հրաման        |ռեսուրսների     |

|անձնակազմի            |առկայություն      |              |առկայություն    |

|համապատասխան անդամների|                  |              |                |

|վերապատրաստման        |                  |              |                |

|ընթացակարգերը         |                  |              |                |

._________________________________________________________________________.

 

._________________________________________________________________________.

|ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ               |Պատասխանա- |Կատարման  |   Ռեսուրսները   |

|                                |տուն       |ժամկետը   |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|1. «Կրթության մասին», «Նախնական |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|մասնագիտական (արհեստագործական)  |           |ընթացքում |                 |

|կրթության և  միջին մասնագիտական |           |          |                 |

|կրթության մասին» ՀՀ օրենքներում |           |          |                 |

|փոփոխություններ և  լրացումներ   |           |          |                 |

|կատարելու մասին ՀՀ օրենքների, ՀՀ|           |          |                 |

|կառավարության «Հայաստանի        |           |          |                 |

|Հանրապետությունում նախնական     |           |          |                 |

|մասնագիտական (արհեստագործական)  |           |          |                 |

|և  միջին մասնագիտական կրթության |           |          |                 |

|և  ուսուցման արդյունքում        |           |          |                 |

|շնորհվող որակավորումների        |           |          |                 |

|չափորոշիչների մշակման ու        |           |          |                 |

|ներդրման կարգը հաստատելու և     |           |          |                 |

|Հայաստանի Հանրապետության        |           |          |                 |

|կառավարության 2003 թ. օգոստոսի  |           |          |                 |

|14-ի «Մասնագիտական կրթության    |           |          |                 |

|մասնագիտությունների պետական     |           |          |                 |

|կրթական չափորոշիչների ձևավորման |           |          |                 |

|և  հաստատման կարգը հաստատելու   |           |          |                 |

|մասին» N 1079-Ն որոշումն ուժը   |           |          |                 |

|կորցրած ճանաչելու մասին»        |           |          |                 |

|որոշման, ՀՀ կառավարության       |           |          |                 |

|2001 թ. հունվարի 16-ի           |           |          |                 |

|«Բարձրագույն և  միջին           |           |          |                 |

|մասնագիտական կրթության պետական  |           |          |                 |

|ընդհանուր չափորոշիչները         |           |          |                 |

|հաստատելու մասին» N 24 որոշման  |           |          |                 |

|մեջ փոփոխություններ և           |           |          |                 |

|լրացումներ կատարելու մասին      |           |          |                 |

|որոշման նախագծերի մշակում       |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|2. Նախագծերի քննարկում ՄԿՈՒԶԱԽ-ի|ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |ՄԿՈՒԶԱԽ-ի նիստի  |

|նիստում                         |ՄԿՈՒԶԱԽ    |ընթացքում |կազմակերպման     |

|                                |           |          |համար անհրաժեշտ  |

|                                |           |          |միջոցներ         |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|3. Նախագծերի համաձայնեցում      |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|շահագրգիռ նախարարությունների հետ|           |ընթացքում |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|4.Նախագծերի ներկայացում ՀՀ      |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|կառավարություն                  |           |ընթացքում |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|5. Նախագծերի ներկայացում ՀՀ ԱԺ  |ՀՀ կառավա- |2011 թ.   |       -         |

|                                |րություն   |ընթացքում |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|6. Կարողութենամետ չափորոշիչների |ՀՀ ԿԳՆ, ԿԱԻ|2011 թ.   |       -         |

|մշակման կարգի վերանայում        |ՄԿՈՒԶԱԿ    |ընթացքում |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|7. Վերանայված կարգի նախագծի     |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |ՄԿՈՒԶԱԽ-ի նիստի  |

|քննարկում ՄԿՈՒԶԱԽ-ի նիստում     |ՄԿՈՒԶԱԽ    |ընթացքում |կազմակերպման     |

|                                |           |          |համար անհրաժեշտ  |

|                                |           |          |միջոցներ         |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|8. Կարգի հաստատման մասին ՀՀ     |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|կառավարության որոշման նախագծի   |           |ընթացքում |                 |

|համաձայնեցում շահագրգիռ         |           |          |                 |

|նախարարությունների հետ          |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|9. Կարգի հաստատման մասին որոշման|ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|նախագծի ներկայացում Հայաստանի   |           |ընթացքում |                 |

|Հանրապետության կառավարություն   |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|10. Կառավարության որոշման       |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|2011 թ.   |       -         |

|համաձայն` ՄԿՈՒԶԱԿ-ի             |           |ընթացքում |                 |

|լիազորությունների վերանայում և  |           |          |                 |

|փոփոխված կանոնադրության         |           |          |                 |

|հաստատում                       |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|11. Չափորոշչի մշակման մեթոդական |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|2011 թ.   |Տեղական          |

|ցուցումների մշակում             |           |ընթացքում |փորձագիտություն` |

|                                |           |          |20 մարդ/օր       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|12. Չափորոշչի մշակման մեթոդական |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |ՄԿՈՒԶԱԽ-ի նիստի  |

|ցուցումների քննարկում ՄԿՈՒԶԱԽ-ի |ՄԿՈՒԶԱԽ    |ընթացքում |կազմակերպման     |

|նիստում                         |           |          |համար անհրաժեշտ  |

|                                |           |          |միջոցներ         |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|13. Չափորոշչի մշակման մեթոդական |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|ցուցումների` որպես պարտադիր     |           |ընթացքում |                 |

|կատարման պահանջներ պարունակող   |           |          |                 |

|փաստաթղթի հաստատում             |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|14. Չափորոշիչների փորձարկման    |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |Տեղական          |

|և  ներդրման կարգի մշակում       |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|ընթացքում |փորձաքննություն  |

|                                |           |          |20 մարդ/օր       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|15. Չափորոշիչների փորձարկման և  |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|ներդրման կարգի հաստատում        |           |ընթացքում |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|16. Չափորոշիչների մշակման ու    |ՄԿՈՒԶԱԿ    |2011 թ.   |        -        |

|ներդրման համար պահանջվող        |           |ընթացքում |                 |

|մարդկային ռեսուրսների           |           |          |                 |

|շարունակական զարգացման          |           |          |                 |

|սկզբունքը` համապատասխան իրավական|           |          |                 |

|ակտերում ամրագրելու վերաբերյալ  |           |          |                 |

|համապատասխան իրավական ակտերի    |           |          |                 |

|նախագծերի մշակում               |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|17. Իրավական ակտերի նախագծերի   |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |ՄԿՈՒԶԱԽ-ի նիստի  |

|քննարկում ՄԿՈՒԶԱԽ-ի նիստում     |ՄԿՈՒԶԱԽ    |ընթացքում |կազմակերպման     |

|                                |           |          |համար անհրաժեշտ  |

|                                |           |          |միջոցներ         |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|18. Իրավական ակտերի նախագծերի   |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|համաձայնեցում շահագրգիռ         |           |ընթացքում |                 |

|նախարարությունների հետ          |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|19. Իրավական ակտերի նախագծերի   |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |       -         |

|ներկայացում ՀՀ կառավարություն   |           |ընթացքում |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|20. Չափորոշիչներ մշակողների և   |ՄԿՈՒԶԱԿ    |2011 թ.   |        -        |

|հաստատությունների անձնակազմի    |           |ընթացքում |                 |

|համապատասխան անդամների          |           |          |                 |

|վերապատրաստման ընթացակարգերի    |           |          |                 |

|մշակում                         |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|21. Չափորոշիչներ մշակողների և   |ՀՀ ԿԳՆ     |2011 թ.   |ՄԿՈՒԶԱԽ-ի նիստի  |

|հաստատությունների անձնակազմի    |ՄԿՈՒԶԱԽ    |ընթացքում |կազմակերպման     |

|համապատասխան անդամների          |           |          |համար անհրաժեշտ  |

|վերապատրաստման ընթացակարգերի    |           |          |միջոցներ         |

|քննարկում ՄԿՈՒԶԱԽ-ի նիստում     |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|22. Չափորոշիչներ մշակողների և   |ԿԳՆ        |2011 թ.   |                 |

|հաստատությունների անձնակազմի    |           |ընթացքում |                 |

|համապատասխան անդամների          |           |          |                 |

|վերապատրաստման ընթացակարգերի    |           |          |                 |

|հաստատում                       |           |          |                 |

._________________________________________________________________________.

(1-ին խնդիրը փոփ. 10.03.11 թիվ 9 արձանագրային որոշում)

 

Խնդիր 2. Չափորոշիչների կանոնավոր մշակման գործընթացի ձեռնարկում.

 

._________________________________________________________________________.

|ՎԵՐՋՆԱԿԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ |Օբյեկտիվ ստուգման |Ստուգման միջոց|Ռիսկեր,         |

|ԵՎ ՈՒՂՂԱԿԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ|ցուցիչ            |              |ենթադրություններ|

|_________________________________________________________________________|

|Վերջնական արդյունքներ.                                                   |

|_________________________________________________________________________|

|1. Առկա են            |Չափորոշիչները     |- Մշակված     |                |

|շափորոշիչների մշակման |մշակվում և        |չափորոշիչների |                |

|ու մասնագիտական       |մասնագիտական      |համապատասխա-  |                |

|փորձաքննության        |փորձաքննության են |նություն      |                |

|անցկացման համար       |ենթարկվում        |սահմանված     |                |

|անհրաժեշտ մարդկային   |անհրաժեշտ         |պահանջներին   |                |

|ռեսուրսներ            |որակավորում       |              |                |

|                      |ունեցող           |              |                |

|                      |փորձագետների      |              |                |

|                      |կողմից            |              |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|2. Առկա են հաստատված` |Ըստ հաստատված     |- Աշխատանքային|                |

|փորձարկման պատրաստ    |մասնագիտություն-  |խմբերի հաշվե- |                |

|չափորոշիչներ          |ների` չափորոշչի   |տվություններ. |                |

|                      |նախագծերի         |- Չափորոշիչ-  |                |

|                      |առկայություն      |ների նախագծերի|                |

|                      |                  |վերաբերյալ    |                |

|                      |                  |փորձաքննության|                |

|                      |                  |եզրակացու-    |                |

|                      |                  |թյուններ      |                |

|_________________________________________________________________________|

|ՈՒղղակի արդյունքներ.                                                     |

|_________________________________________________________________________|

|1.1. Ընտրված են       |Ընտրված մասնա-    |- ՄԿՈՒԶԱԽ-ի   | բոլոր         |

|մասնագիտություններ    |գիտությունների    |որոշում       |շահագրգիռ       |

|(որակավորումներ),     |(որակավորումների) |ՀՀ կրթության  |կողմերի         |

|որոնց համար պետք է    |ցանկ              |և  գիտության  |փոխհամաձայնու-  |

|մշակվեն չափորոշիչներ  |                  |նախարարի      |թյուն           |

|                      |                  |հրաման        |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|1.2. Ձևավորված  են    |Փորձագետների      |- ՀՀ կրթության| Մարդկային     |

|չափորոշիչների մշակման |ցուցակներ` ըստ    |և  գիտության  |ռեսուրսների     |

|Աշխատանքային խմբերը   |մասնագիտական      |նախարարի      |անբավարարություն|

|                      |խմբերի            |հրաման        |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|1.3. Աշխատանքային     |Վերապատրաստված    |- Դասընթացի   | Աշխատանքային  |

|խմբերի անդամներն ունակ|փորձագետներ       |ծրագիր        |խմբերի անդամների|

|են մշակել չափորոշիչներ|                  |- Վերապատրաս- |կանոնավոր       |

|                      |                  |տողների հետ   |մասնակցություն  |

|                      |                  |կնքված        |դասընթացներին   |

|                      |                  |պայմանագրեր   | Աշխատանքային  |

|                      |                  |- Դասընթացին  |խմբերի անդամների|

|                      |                  |մասնակցության |դասընթացը       |

|                      |                  |մատյաններ     |լիարժեք         |

|                      |                  |- Վերապատրաստ-|յուրացնելու     |

|                      |                  |ման անցկացման |ունակություն    |

|                      |                  |հաշվետվություն|                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|1.4. Գրախոսողներն     |Վերապատրաստված    |- Դասընթացի   | Գրախոսողների  |

|ունակ են իրականացնել  |գրախոսողներ       |ծրագիր        |կանոնավոր       |

|չափորոշիչների         |                  |- Վերապատրաս- |մասնակցություն  |

|նախագծերի մասնագիտական|                  |տողների հետ   |դասընթացներին   |

|փորձաքննություն       |                  |կնքված        | Գրախոսողների  |

|                      |                  |պայմանագրեր   |դասընթացը       |

|                      |                  |- Դասընթացին  |լիարժեք         |

|                      |                  |մասնակցության |յուրացնելու     |

|                      |                  |մատյաններ     |ունակություն    |

|                      |                  |- Վերապատրաստ-|                |

|                      |                  |ման անցկացման |                |

|                      |                  |հաշվետվություն|                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|2.1. Մշակված են       |Չափորոշիչների     |- Աշխատանքային| Աշխատանքային  |

|չափորոշիչների         |նախագծերի         |խմբերի հաշվե- |խմբերի կողմից   |

|նախագծերը             |առկայություն`     |տվություններ, |առաջադրանքը     |

|                      |տեխնիկական        |դրանց կից     |սահմանված       |

|                      |առաջադրանքով      |նյութեր       |ժամկետում և     |

|                      |սահմանված տեսքով  |              |պատշաճ          |

|                      |                  |              |մակարդակով      |

|                      |                  |              |կատարելու       |

|                      |                  |              |ունակություն    |

|______________________|__________________|______________|________________|

|2.2. Չափորոշիչների    |Հաստատված         |- Ոլորտային   | ՄԿՈՒԶԱԿ-ի     |

|նախագծերն անցել են    |չափորոշիչների     |հանձնաժողովնե-|աշխատակազմի     |

|փորձաքննություն,      |առկայություն      |րի եզրակացու- |անդամների և     |

|ստացել են ոլորտային   |                  |թյուններ      |փորձագետների    |

|հանձնաժողովների       |                  |- ՄԿՈՒԶԱԿ-ի   |բավարար         |

|հավանությունը և       |                  |փորձագիտական  |մասնագիտական    |

|հաստատված են          |                  |եզրակացություն|կարողություններ |

|                      |                  |ներ           |Ոլորտային       |

|                      |                  |- ՀՀ կրթության|հանձնաժողովների |

|                      |                  |և  գիտության  |կողմից նախագծերի|

|                      |                  |նախարարի      |քննարկման       |

|                      |                  |հրաման        |ձգձգումներ      |

._________________________________________________________________________.

 

._________________________________________________________________________.

|ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ               |Պատասխանա- |Կատարման  |   Ռեսուրսները   |

|                                |տուն       |ժամկետը   |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|1. Չափորոշիչների մշակման        |ԿԳՆ        |շարունակա-|        -        |

|խորհրդատուների ընտրության       |ՄԿՈՒԶԱԿ    |կան       |                 |

|սկզբունքների և  դրանց           |           |          |                 |

|կարողությունների նկատմամբ       |           |          |                 |

|պահանջների մշակում ու հաստատում |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|2. Չափորոշիչների մշակման        |ԿԳՆ        |շարունակա-|        -        |

|խորհրդատուների մրցութային       |ՄԿՈՒԶԱԿ    |կան       |                 |

|ընտրություն                     |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|3. Մասնագիտությունների (որոնց   |ՄԿՈՒԶԱԿ    |շարունակա-|        -        |

|համար պետք է մշակվեն            |ՄԿՈՒԶԱԽ    |կան       |                 |

|չափորոշիչներ) ընտրության        |ԿԳՆ        |          |                 |

|մեխանիզմի մշակում, հաստատում    |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|4. Մասնագիտությունների          |ՄԿՈՒԶԱԿ    |շարունակա-|        -        |

|(որակավորումների) ընտրություն   |ՄԿՈՒԶԱԽ    |կան       |                 |

|                                |ԿԳՆ        |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|5. Չափորոշիչների մշակման        |ՄԿՈՒԶԱԿ    |շարունակա-|        -        |

|աշխատանքային խմբերի տեխնիկական  |           |կան       |                 |

|առաջադրանքի մշակում             |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|6. Չափորոշիչների մշակման        |ԿԳՆ        |շարունակա-|        -        |

|աշխատանքային խմբերի մրցութային  |ՄԿՈՒԶԱԿ-ի  |կան       |                 |

|ընտրության առաջին փուլի         |մրցութային |          |                 |

|իրականացում                     |հանձնաժողով|          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|7. Չափորոշիչների մշակման        |ԿԳՆ        |շարունակա-|        -        |

|աշխատանքային խմբերի մրցութային  |ՄԿՈՒԶԱԿ-ի  |կան       |                 |

|ընտրության երկրորդ փուլի        |մրցութային |          |                 |

|իրականացում                     |հանձնաժողով|          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|8. Աշխատանքային խմբերի անդամների|ՄԿՈՒԶԱԿ    |շարունակա-|Դասընթացավարներ` |

|վերապատրաստման դասընթացի        |           |կան       |30 մարդ/ժամ`     |

|իրականացում                     |           |          |յուրաքանչյուր 15 |

|                                |           |          |վերապատրաստվողի  |

|                                |           |          |հաշվարկով.       |

|                                |           |          |Գրենական         |

|                                |           |          |պիտույքներ       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|9. Չափորոշիչների մշակման        |ԿԱԻ        |շարունակա-|         -       |

|աշխատանքային խմբերի անդամների   |           |կան       |                 |

|հետ պայմանագրի կնքում           |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|10. Չափորոշիչների նախագծերի     |Աշխատանքա- |շարունակա-|Յուրաքանչյուր    |

|մշակում                         |յին խմբեր  |կան       |չափորոշչի համար` |

|                                |           |          |30 մարդ/օր       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|11. Չափորոշիչների նախագծերի     |ՄԿՈՒԶԱԿ    |շարունակա-|       -         |

|մասնագիտական փորձաքննություն    |           |կան       |                 |

|իրականացնող փորձագետների        |           |          |                 |

|(գրախոսողների) ընտրություն      |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|12. Գրախոսողների վերապատրաստման |ՄԿՈՒԶԱԿ    |շարունակա-|Դասընթացավարներ` |

|դասընթացի իրականացում           |           |կան       |30 մարդ/ժամ`     |

|                                |           |          |յուրաքանչյուր 15 |

|                                |           |          |վերապատրաստվողի  |

|                                |           |          |հաշվարկով.       |

|                                |           |          |Գրենական         |

|                                |           |          |պիտույքներ       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|13. Չափորոշիչների նախագծերի     |ՄԿՈՒԶԱԿ    |շարունակա-|Յուրաքանչյուր    |

|մասնագիտական փորձաքննության     |փորձագետներ|կան       |չափորոշչի համար` |

|իրականացում                     |           |          |9 մարդ/օր        |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|14. Չափորոշիչների նախագծերի     |Աշխատանքա- |շարունակա-|ՄԿՈՒԶԱԿ-ի        |

|լրամշակում                      |յին խմբեր  |կան       |անձնակազմ,       |

|                                |           |          |Աշխատանքային     |

|                                |           |          |խմբեր            |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|15. Չափորոշիչների նախագծերի     |ՄԿՈՒԶԱԿ    |շարունակա-|       -         |

|ներկայացում` ոլորտային          |           |կան       |                 |

|հանձնաժողովներին                |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|16. Չափորոշիչների նախագծերի     |ԿԳՆ        |շարունակա-|       -         |

|հաստատում                       |           |կան       |                 |

._________________________________________________________________________.

 

Խնդիր 3. Չափորոշիչների ներդրում, փորձարկում և վերանայում

 

._________________________________________________________________________.

|ՎԵՐՋՆԱԿԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ |Օբյեկտիվ ստուգման |Ստուգման միջոց|Ռիսկեր,         |

|ԵՎ ՈՒՂՂԱԿԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ|ցուցիչ            |              |ենթադրություններ|

|_________________________________________________________________________|

|Վերջնական արդյունքներ.                                                   |

|_________________________________________________________________________|

|1. Առկա են            |Վերապատրաստված    |- Չափորոշիչնե-|                |

|չափորոշիչների         |անհրաժեշտ         |րի պահանջներին|                |

|պահանջներին           |մարդկային         |համապատասխան` |                |

|համապատասխան`         |ռեսուրսներ, որոնք |ուսումնական   |                |

|ուսումնական գործընթացի|ունակ են          |գործընթացի    |                |

|կազմակերպման ու       |ուսումնական       |կազմակերպման  |                |

|իրականացման համար     |գործընթացը        |ու իրականացման|                |

|անհրաժեշտ մարդկային   |կազմակերպել և     |արդյունքները  |                |

|ռեսուրսներ            |իրականացնել       |արձանագրող    |                |

|                      |կարողութենամետ    |փաստաթղթեր    |                |

|                      |չափորոշիչների     |              |                |

|                      |պահանջներին       |              |                |

|                      |համապատասխան      |              |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|2. Առկա են            |Քոլեջներն         |- Շենքային    |                |

|չափորոշիչների         |ապահովված են      |պայմանների,   |                |

|պահանջներին           |չափորոշիչների     |անհրաժեշտ     |                |

|համապատասխան          |պահանջներին       |գույքի և      |                |

|ուսումնական գործընթացի|համապատասխան      |սարքավորումնե-|                |

|իրականացման համար     |անհրաժեշտ         |րի առկայության|                |

|անհրաժեշտ նյութական   |նյութական         |մասին         |                |

|ռեսուրսներ            |ռեսուրսներով      |փաստաթղթեր    |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|3. Առկա են            |Քոլեջներն         |- Տպագրված    |                |

|չափորոշիչների         |ապահովված են      |(հրատարակված) |                |

|պահանջներին           |չափորոշիչների     |ուսումնամեթոդա|                |

|համապատասխան          |պահանջներին       |կան նյութեր   |                |

|ուսումնական գործընթացի|համապատասխան      |              |                |

|իրականացման համար     |անհրաժեշտ         |              |                |

|անհրաժեշտ             |ուսումնամեթոդական |              |                |

|ուսումնամեթոդական     |ռեսուրսներով      |              |                |

|ռեսուրսներ            |                  |              |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|4. Չափորոշիչները      |Չափորոշիչների     |- Հաշվետվու-  |                |

|փորձարկված են և  առկա |կատարելագործման   |թյուններ,     |                |

|են չափորոշիչների      |համար անհրաժեշտ   |եզրակացություն|                |

|կատարելագործման համար |հիմքեր            |ներ, վերլուծու|                |

|անհրաժեշտ փորձարկման  |                  |թյուններ      |                |

|արդյունքները          |                  |              |                |

|_________________________________________________________________________|

|ՈՒղղակի արդյունքներ.                                                     |

|_________________________________________________________________________|

|1.1. ՈՒսումնական      |ՈՒսումնական       |- Դասընթացի   | ՈՒնկնդիրների  |

|հաստատությունների     |հաստատությունների |ծրագիր        |կանոնավոր       |

|ղեկավարներն ունակ են  |վերապատրաստված    |- Վերապատրաս- |մասնակցություն` |

|կազմակերպել           |ղեկավարներ        |տողների հետ   |դասընթացներին   |

|կարողութենամետ        |                  |կնքված        | ՈՒնկնդիրների  |

|չափորոշիչներին        |                  |պայմանագրեր   |դասընթացը       |

|պահանջների            |                  |- Դասընթացին  |լիարժեք         |

|համապատասխանող        |                  |մասնակցության |յուրացնելու     |

|ուսումնական գործընթաց |                  |մատյաններ     |ունակություն    |

|                      |                  |- Վերապատրաստ-|                |

|                      |                  |ման անցկացման |                |

|                      |                  |հաշվետվություն|                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|1.2. ՈՒսումնական      |ՈՒսումնական       |- Դասընթացի   | ՈՒնկնդիրների  |

|հաստատությունների     |հաստատությունների |ծրագիր        |կանոնավոր       |

|դասավանդող անձնակազմն |վերապատրաստված    |- Վերապատրաս- |մասնակցություն` |

|ունակ է իրականացնել   |դասավանդողներ     |տողների հետ   |դասընթացներին   |

|չափորոշիչների         |                  |կնքված        | ՈՒնկնդիրների  |

|պահանջներին           |                  |պայմանագրեր   |դասընթացը       |

|համապատասխանող        |                  |- Դասընթացին  |լիարժեք         |

|ուսումնական գործընթաց |                  |մասնակցության |յուրացնելու     |

|և  ուսումնառության    |                  |մատյաններ     |ունակություն    |

|արդյունքների գնահատում|                  |- Վերապատրաստ-|                |

|                      |                  |ման անցկացման |                |

|                      |                  |հաշվետվություն|                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|2.1. Առկա է           |Տեղեկացված է      |- Գույքի և    | Գույքի և      |

|չափորոշիչների         |դասավանդման       |սարքավորում-  |սարքավորումների |

|պահանջներին           |գործընթացում      |ների նախապես  |մասնագրերի      |

|համապատասխան          |կիրառվող          |մշակված       |առկայություն    |

|իրականացումն ապահովող |համապատասխան գույք|մասնագրեր` ըստ| Գույքի և      |

|ուսումնական գույք և   |և  սարքավորումներ |չափորոշիչների |սարքավորումների |

|սարքավորումներ        |                  |պահանջների.   |մատակարարման    |

|                      |                  |- Գույքի,     |ձգձգումներ      |

|                      |                  |ձեռքբերման    |                |

|                      |                  |պայմանագրեր և |                |

|                      |                  |հանձնման -    |                |

|                      |                  |ընդունման     |                |

|                      |                  |ակտեր         |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|2.2. Դասավանդող       |Դասավանդողներն    |- Աարքավորում-|ՈՒնկնդիրների    |

|անձնակազմն ունակ է    |արդյունավետորեն և |ների կիրառման |կանոնավոր       |

|արդյունավետորեն       |ըստ նշանակության  |վերաբերյալ    |մասնակցություն` |

|կիրառել ուսումնական   |կիրառում են       |դասընթացի     |դասընթացներին   |

|գույքն ու             |ուսումնական գույքն|ծրագիր        |ՈՒնկնդիրների    |

|սարքավորումները       |և  սարքավորումները|- Դասընթացի   |դասընթացը       |

|                      |                  |մասնակցության |լիարժեք         |

|                      |                  |մատյաններ     |յուրացնելու     |

|                      |                  |- Վերապատրաստ-|ունակություն    |

|                      |                  |ման անցկացման |                |

|                      |                  |հաշվետվություն|                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|3.1. Առկա են          |Մշակված           |- Հաստատության| ՈՒսումնական   |

|չափորոշիչների         |ուսումնական       |տնօրենի հրաման|պլանների        |

|պահանջների            |պլաններ           |- Ամբիոնների  |անհամապատասխանու|

|իրականացումն ապահովող |                  |(հանձնաժողովնե|թյուն`          |

|ուսումնական պլաններ   |                  |րի) նիստերի   |չափորոշիչների   |

|                      |                  |արձանագրու-   |պահանջներին     |

|                      |                  |թյուններ      |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|3.2. Առկա են          |Մշակված նյութեր   |- Ամբիոնների  | Տպագրության   |

|դասավանդման,          |և  տպագրված       |նիստերի       |համար ֆինանսական|

|ուսումնառության,      |գրականություն     |արձանագրու-   |ռեսուրսների     |

|գնահատման նյութեր, այլ|                  |թյուններ      |բացակայություն  |

|մեթոդական             |                  |- Տպագրված    |                |

|գրականություն         |                  |բրոշյուրների, |                |

|                      |                  |գրքույկների,  |                |

|                      |                  |այլ նյութերի  |                |

|                      |                  |օրինակներ     |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|4.1. Չափորոշիչների    |Չափորոշիչների     |- ՈՒսումնական | Հաստատության  |

|պահանջների համաձայն   |պահանջների        |հաստատություն-|կողմից ոչ       |

|իրականացվել է         |համաձայն          |ների          |բավարար         |

|փորձնական ուսումնական |կազմակերպված ու   |համապատասխան  |հետևողականու-   |

|գործընթաց` առնվազն մեկ|իրականացված       |փաստաթղթեր    |թյան դրսևորում  |

|ուսումնական           |ուսումնական       |              |                |

|պարբերաշրջան          |գործընթաց         |              |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|4.2. Առկա են          |Փորձարկման ընթացքի|- Հաստատության| Շահագրգիռ     |

|փորձարկման ընթացքի    |վերլուծության,    |կողմից մշակված|կողմերի         |

|մասին տեղեկություններ |մշակված           |հաշվետվություն|հետևողականու-   |

|                      |առաջարկությունների|ներ           |թյուն           |

|                      |առկայություն      |- Այլ         |                |

|                      |                  |շահագրգիռ     |                |

|                      |                  |կողմերի եզրա- |                |

|                      |                  |կացություններ |                |

|                      |                  |և  առաջարկու- |                |

|                      |                  |թյուններ      |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|4.3. Չափորոշիչները    |Լրամշակված        |- ՀՀ կրթության| ՀՀ կրթության  |

|լրամշակված են         |չափորոշիչների     |և  գիտության  |և  գիտության    |

|փորձարկման հիման վրա  |առկայություն      |նախարարի      |նախարարի հրամանի|

|                      |                  |հրաման        |արձակման ձգձգում|

|                      |                  |լրամշակված    |                |

|                      |                  |չափորոշիչների |                |

|                      |                  |հաստատման     |                |

|                      |                  |մասին         |                |

|______________________|__________________|______________|________________|

|4.4. Չափորոշիչներն    |3-4 տարին մեկ     |- ՀՀ կրթության| Վերանայման    |

|անցել են պարբերական   |անգամ վերանայված  |և  գիտության  |գործընթացի      |

|վերանայում            |չափորոշիչներ      |նախարարի      |նկատմամբ        |

|                      |                  |հրամաններ     |շահագրգիռ       |

|                      |                  |              |կողմերի         |

|                      |                  |              |պատասխանատու    |

|                      |                  |              |վերաբերմունքը   |

._________________________________________________________________________.

 

._________________________________________________________________________.

|ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ               |Պատասխանա- |Կատարման  |   Ռեսուրսները   |

|                                |տուն       |ժամկետը   |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|1. ՈՒսումնական հաստատությունների|ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|         -       |

|ղեկավարների` չափորոշիչների      |           |կան       |                 |

|պահանջներին համապատասխանող      |           |          |                 |

|ուսումնական գործընթացի          |           |          |                 |

|կազմակերպման վերաբերյալ         |           |          |                 |

|վերապատրաստման իրականացման      |           |          |                 |

|տեխնիկական առաջադրանքի մշակում  |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|2. Վերապատրաստման               |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|         -       |

|դասընթացավարների ընտրություն,   |           |կան       |                 |

|նրանց հետ պայմանագրերի կնքում   |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|3. Վերապատրաստման դասընթացի     |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|Դասընթացավարներ  |

|ծրագրի մշակում                  |Դասընթացա- |կան       |Գրենական         |

|                                |վարներ     |          |պիտույքներ       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|4. Վերապատրաստման դասընթացի     |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|Դասընթացավարներ  |

|իրականացում                     |           |կան       |Գրենական         |

|                                |           |          |պիտույքներ       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|5. ՈՒսումնական հաստատությունների|ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|         -       |

|դասավանդող անձնակազմի`          |           |կան       |                 |

|կարողութենամետ չափորոշիչների    |           |          |                 |

|պահանջներին համապատասխանող      |           |          |                 |

|ուսումնական գործընթացի          |           |          |                 |

|իրականացման վերաբերյալ          |           |          |                 |

|վերապատրաստման իրականացման      |           |          |                 |

|տեխնիկական առաջադրանքի մշակում  |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|6. Վերապատրաստման               |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|         -       |

|դասընթացավարների ընտրություն,   |           |կան       |                 |

|նրանց հետ պայմանագրերի կնքում   |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|7. Վերապատրաստման դասընթացի     |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|Դասընթացավարներ  |

|ծրագրի մշակում                  |Դասընթացա- |կան       |Գրենական         |

|                                |վարներ     |          |պիտույքներ       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|8. Վերապատրաստման դասընթացի     |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|Դասընթացավարներ  |

|իրականացում                     |           |կան       |Գրենական         |

|                                |           |          |պիտույքներ       |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|9. Կարողութենամետ չափորոշիչների |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|Միջազգային       |

|պահանջներին համապատասխան        |ԿԳՆ        |կան       |փորձագետ         |

|իրականացումն ապահովող           |           |          |Տեղական փորձագետ |

|ձեռքբերվելիք ուսումնական գույքի |           |          |                 |

|և  սարքավորումների մասնագրերի   |           |          |                 |

|մշակում                         |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|10. Գույքի և  սարքավորումների   |ՊԳԳ        |շարունակա-|Գույքի ձեռքբերման|

|ձեռքբերում` ՀՀ օրենսդրությամբ   |ԿԳՆ        |կան       |համար անհրաժեշտ  |

|սահմանված պահանջների համաձայն   |           |          |ֆինանսական       |

|                                |           |          |միջոցներ         |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|11. Նոր գույք, սարքավորումների  |Սարքավորում|շարունակա-|Ներառվում է      |

|կիրառման համար դասավանդող       |ներ առաքող |կան       |գույքի ձեռքբերման|

|անձնակազմի վերապատրաստման       |կազմակերպու|          |գումարի մեջ      |

|իրականացում                     |թյուններ   |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|12. Չափորոշիչների պահանջների    |ՈՒս. հաստա-|շարունակա-|        -        |

|իրականացումն ապահովող           |տություններ|կան       |                 |

|ուսումնական պլանների մշակում    |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|13. ՈՒսումնառության, գնահատման  |ՈՒս. հաստա-|շարունակա-|Տեղական          |

|նյութերի և  այլ մեթոդական       |տություններ|կան       |փորձագետներ      |

|գրականության մշակում            |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|14. Մեթոդական գրականության, այլ |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|Տեղական          |

|նյութերի հրատարակում            |           |կան       |փորձագետներ      |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|15. Հաստատություններում         |ՈՒս. հաստա-|2010-     |       -         |

|համապատասխան ուսումնական        |տություններ|2012 թթ.  |                 |

|գործընթացի կազմակերպում և       |ՄԿՈՒԶԱԿ    |          |                 |

|իրականացում                     |           |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|16. Փորձարկման ընթացքի մասին    |ՈՒս. հաստա-|2010-     |       -         |

|հաշվետվությունների մշակում,     |տություններ|2012 թթ.  |                 |

|ներկայացում, վերլուծություն     |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|          |                 |

|                                |Այլ        |          |                 |

|                                |շահագրգիռ  |          |                 |

|                                |կողմեր     |          |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|17. Փորձարկման արդյունքների     |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|հուլիս    |       -         |

|վերջնական ամփոփում              |ՄԿՈՒԶԱԽ ԿԳՆ|2012 թ.   |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|18. Չափորոշիչների լրամշակում և  |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|       -         |

|հաստատում                       |ԿԳՆ        |կան       |                 |

|________________________________|___________|__________|_________________|

|19. Չափորոշիչների պարբերական    |ԿԱԻ ՄԿՈՒԶԱԿ|շարունակա-|Յուրաքանչյուր    |

|վերանայման կազմակերպում         |ՄԿՈՒԶԱԽ ԿԳՆ|կան       |չափորոշչի համար  |

._________________________________________________________________________.

 

Բացատրություններ

 

1) Ռեսուրսների մասին նշագրման բացակայությունը նշանակում է, որ տվյալ գործողությունն իրականացվում է պատասխանատու կողմի աշխատակազմը` որպես ընթացիկ աշխատանքային գործառույթ:

2) Գործողությունների իրականացման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները նախատեսվում է հատկացնել Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի կամ համապատասխան միջազգային աջակցության ծրագրերի միջոցների հաշվին:

 

ՏԵՂԵԿԱՆՔ-ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

 

ՀՀ կառավարության «Հայաստանի Հանրապետությունում նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասնագիտությունների և որակավորումների` կարողությունների ձևավորմանը միտված պետական կրթական չափորոշիչների մշակման և ներդրման հայեցակարգին հավանություն տալու մասին» արձանագրային որոշման ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է ՀՀ կառավարության 18.12.2008 թ. N 51 նիստով հավանության արժանացած «Հայաստանի Հանրապետության նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության զարգացման հայեցակարգ»-ի «Հայաստանում մասնագիտական կրթության բարեփոխումների 2009-2011 թ. միջոցառումների ծրագրի և ժամանակացույցի» N 2 հավելվածի` «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման կարողութենամետ չափորոշիչների ներդրում» բաժնի 2.1 կետով:

Միաժամանակ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը ձեռնամուխ է եղել Հանրապետության աշխատաշուկայում առավել պահանջարկ վայելող նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչների մշակմանը: Հայեցակարգի ընդունումը նպատակ ունի սահմանելու միասնական կատարման համար պարտադիր պահանջները` նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման որակավորումների և մասնագիտությունների` կարողությունների ձևավորմանը միտված պետական կրթական չափորոշիչների մշակման ու ներդրման սկզբունքներն ու մեխանիզմները, ինչպես նաև համապատասխան գործողությունների պլանը:

Հայեցակարգում սահմանվում է մասնավորապես.

ա) կարողությունների ձևավորմանը միտված (կարողութենամետ) կրթական չափորոշիչների (այսուհետ` չափորոշիչներ) առանձնահատկությունների ու գիտելիքների ձևավորմանը միտված չափորոշիչների նկատմամբ առավելությունների վերլուծությունը,

բ) չափորոշիչների մշակման համար անհրաժեշտ նախապայմանները,

գ) չափորոշիչների մշակման սկզբունքները,

դ) չափորոշիչներ մշակող փորձագետների աշխատանքային խմբի կազմի ու դրա ձևավորման սկզբունքներն ու մեխանիզմները,

ե) չափորոշիչների մշակման գործընթացի համար անհրաժեշտ գործողությունները, դրանց իրականացման մեխանիզմները,

զ) չափորոշիչների նախագծերի փորձաքննության առավել արդյունավետ մեխանիզմներն ու գնահատման չափանիշները,

է) չափորոշիչների ներդրման գործընթացի փուլերի, դրանց վերանայման անհրաժեշտության հիմնավորումները:

Ելնելով վերոգրյալից` ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունն անհրաժեշտ է համարում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության «Հայաստանի Հանրապետությունում նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասնագիտությունների և որակավորումների` կարողությունների ձևավորմանը միտված պետական կրթական չափորոշիչների մշակման և ներդրման հայեցակարգին հավանություն տալու մասին» արձանագրային որոշման ընդունումը, որը հիմք կդառնա հետագայում Հայաստանում պետական կրթական չափորոշիչների մշակման, ներդրման ու պարբերական վերանայման բնականոն գործընթացի համար:

 

ՏԵՂԵԿԱՆՔ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության «Հայաստանի Հանրապետությունում

նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական

կրթության և ուսուցման մասնագիտությունների և որակավորումների`

կարողությունների ձևավորմանը միտված պետական կրթական չափորոշիչների

մշակման և ներդրման հայեցակարգի» արձանագրային որոշման նախագծի

վերաբերյալ շահագրգիռ մարմինների կողմից արված դիտողությունների և

առաջարկությունների մասին

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Մարմնի անվանումը|Դիտողություններ և      |Նշումներ կատարման       |

|   |                |առաջարկություններ      |վերաբերյալ              |

|___|________________|_______________________|________________________|

|1. |ՀՀ էկոնոմիկայի  |1. Հայեցակարգի նախագիծն|Ընդունված չէ, քանի որ   |

|   |նախարարություն  |ընդհանուր առմամբ դրական|Հայեցակարգը սահմանում   |

|   |                |գնահատելով` առաջարկում |է պետական կրթական       |

|   |                |ենք լրամշակման ժամանակ |չափորոշիչների մշակման ու|

|   |                |ավելի մեծ ուշադրություն|ներդրման սկզբունքներն ու|

|   |                |դարձնել տեխնիկական և   |մեխանիզմները, որոնք     |

|   |                |բնագիտական             |պետք է միասնական        |

|   |                |մասնագիտացումների      |լինեն` անկախ չափորոշչի  |

|   |                |չափորոշիչներին, հաշվի  |մասնագիտական բնույթից:  |

|   |                |առնելով վերջիններիս    |Այլ խնդիր է, որ այս կամ |

|   |                |կարևորությունը         |այն մասնագիտության      |

|   |                |Հայաստանում            |չափորոշչի մշակմանը կարող|

|   |                |գիտելիքահենք           |է ժամկետային            |

|   |                |տնտեսության զարգացման  |առաջնություն տրվել:     |

|   |                |և  նորարարությունների  |Բացի այդ, մշակման ենթակա|

|   |                |խթանման առումով:       |չափորոշիչների ընտրության|

|   |                |                       |մեխանիզմն առաջարկված է  |

|   |                |                       |Հայեցակարգի 6-րդ մասում:|

|___|________________|_______________________|________________________|

|2. |ՀՀ              |Չափորոշիչները մշակվեն  |Ընդունված չէ, քանի որ   |

|   |առողջապահության |ՀՀ առողջապահության     |Հայեցակարգով չի         |

|   |նախարարություն  |նախարարության կողմից   |սահմանվում (կամ անգամ`  |

|   |                |ստեղծվող աշխատանքային  |առաջարկվում)            |

|   |                |խմբի կողմից`           |չափորոշիչները մշակող    |

|   |                |ներգրավելով            |աշխատանքային խմբերի     |

|   |                |ՀՀ կրթության և         |ձևավորման  և  դրանց     |

|   |                |գիտության նախարարության|գործունեության          |

|   |                |ներկայացուցիչներին:    |համակարգման համար       |

|   |                |                       |պատասխանատու մարմինը:   |

|   |                |                       |Սա այլ նորմատիվային     |

|   |                |                       |իրավական ակտի`          |

|   |                |                       |«Հայաստանի              |

|   |                |                       |Հանրապետությունում      |

|   |                |                       |նախնական մասնագիտական   |

|   |                |                       |(արհեստագործական) և     |

|   |                |                       |միջին մասնագիտական      |

|   |                |                       |կրթության և  ուսուցման  |

|   |                |                       |մասնագիտությունների և   |

|   |                |                       |որակավորումների`        |

|   |                |                       |կարողությունների        |

|   |                |                       |ձևավորմանը  միտված      |

|   |                |                       |պետական կրթական         |

|   |                |                       |չափորոշիչների մշակման ու|

|   |                |                       |ներդրման կարգի» (տե՛ս ՀՀ|

|   |                |                       |կառավարության որոշման   |

|   |                |                       |ներկայացվող նախագծի 2-րդ|

|   |                |                       |կետը) խնդիրն է, և  տվյալ|

|   |                |                       |դիտողությունը կարող է   |

|   |                |                       |քննարկվել նշյալ կարգի   |

|   |                |                       |նախագծի մշակման         |

|   |                |                       |ընթացքում: Միաժամանակ,  |

|   |                |                       |ելնելով ներկայացվող     |

|   |                |                       |հայեցակարգի             |

|   |                |                       |սկզբունքներից` չի       |

|   |                |                       |նախատեսվում և           |

|   |                |                       |մեթոդաբանական           |

|   |                |                       |տեսանկյունից            |

|   |                |                       |նպատակահարմար չէ, որ    |

|   |                |                       |որևէ  նախարարության     |

|   |                |                       |ներկայացուցիչ (ինչպես   |

|   |                |                       |ՀՀ առողջապահության,     |

|   |                |                       |այնպես էլ ՀՀ կրթության  |

|   |                |                       |և  գիտության) ընդգրկված |

|   |                |                       |լինի չափորոշիչները      |

|   |                |                       |մշակվող աշխատանքային    |

|   |                |                       |խմբերում:               |

|___|________________|_______________________|________________________|

|3. |ՀՀ տարածքային   |Նախագծի վերաբերյալ     |                        |

|   |կառավարման      |դիտողություններ և      |                        |

|   |նախարարություն  |առաջարկություններ չկան:|                        |

|___|________________|_______________________|________________________|

|4. |ՀՀ մշակույթի    |Նախագծի վերաբերյալ     |                        |

|   |նախարարություն  |դիտողություններ և      |                        |

|   |                |առաջարկություններ չկան:|                        |

|___|________________|_______________________|________________________|

|5. |ՀՀ ֆինանսների   |Նախագծի վերաբերյալ     |                        |

|   |նախարարություն  |դիտողություններ և      |                        |

|   |                |առաջարկություններ չկան:|                        |

|___|________________|_______________________|________________________|

|6. |ՀՀ սպորտի և     |Նախագծի վերաբերյալ     |                        |

|   |երիտասարդության |դիտողություններ և      |                        |

|   |հարցերի         |առաջարկություններ չկան:|                        |

|   |նախարարություն  |                       |                        |

|___|________________|_______________________|________________________|

|7. |ՀՀ էներգետիկայի |Նախագծի վերաբերյալ     |                        |

|   |և  բնական       |դիտողություններ և      |                        |

|   |պաշարների       |առաջարկություններ չկան:|                        |

|   |նախարարություն  |                       |                        |

|___|________________|_______________________|________________________|

|8. |ՀՀ գյուղա-      |Նախագծի վերաբերյալ     |                        |

|   |տնտեսության     |դիտողություններ և      |                        |

|   |նախարարություն  |առաջարկություններ չկան:|                        |

|___|________________|_______________________|________________________|

|9. |Հայաստանի       |1. Նախագծի բացատրական  |Ընդունված չէ, քանի որ   |

|   |գործատուների    |մասը շարադրված է       |կարողությունների        |

|   |հանրապետական    |բավականին ընդարձակ,    |ձևավորմանը  միտված      |

|   |միություն       |անհրաժեշտ ենք համարում |չափորոշիչների մշակումը  |

|   |                |այն լրամշակել առավել   |Հայաստանի               |

|   |                |սեղմ ձևակերպումներով   |Հանրապետությունում      |

|   |                |ներկայացնել ասելիքը:   |համեմատաբար նոր         |

|   |                |                       |գործընթաց է, և  դրա     |

|   |                |                       |մեթոդաբանությունն ու    |

|   |                |                       |սկզբունքները պետք է ոչ  |

|   |                |                       |միայն լրջորեն           |

|   |                |                       |հիմնավորվեն, այլև       |

|   |                |                       |համակողմանիորեն         |

|   |                |                       |ներկայացվեն նաև  այն    |

|   |                |                       |բազմաթիվ շահագրգիռ      |

|   |                |                       |կողմերին, որոնք առայժմ  |

|   |                |                       |չեն առնչվել այս նոր     |

|   |                |                       |տեսակի չափորոշիչների    |

|   |                |                       |մշակման գործին:         |

|   |                |                       |Բացի այդ, հայեցակարգային|

|   |                |                       |փաստաթղթի ձևաչափը       |

|   |                |                       |թույլ է տալիս ընդարձակ  |

|   |                |                       |ներածական ու բացատրական |

|   |                |                       |մասին առկայություն, եթե |

|   |                |                       |դա անհրաժեշտ է:         |

|   |                |_______________________|________________________|

 

-------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
04.03.2010
N 8
Արձանագրային որոշում