Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0302 «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0302 «ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿ ...

 

 

110.1058.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010099

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1058-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0302 «ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության «Հայոց լեզվի դասավանդում»

մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀԼԴ 04 09 01                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողներին գիտելիքներ տալ  |

|                     |հայ մանկական գրականության մասին, բացահայտել    |

|                     |մանկական գրականության առանձնահատկությունները և |

|                     |զարգացման օրինաչափությունները                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |74 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարած     |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումը                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել մանկական գրականության     |

|արդյունք 1           |նշանակությունը բառապաշարի հարստացման և  կրտսեր |

|                     |սերնդի դաստիարակության գործում                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է պատմել մանկական որևէ           |

|                     |ստեղծագործություն` օգտագործելով տեսական նյութի |

|                     |ընթացքում յուրացրած նոր բառերն ու դարձվածքները:|

|                     |բ. կարողանում է ներկայացնել մանկական           |

|                     |գրականության նշանակությունը երեխաների մտավոր,  |

|                     |բարոյական և  գեղագիտական դաստիարակության       |

|                     |գործում:                                       |

|                     |գ. կարողանում է ներկայացնել մեսրոպյան առաջին   |

|                     |դպրոցների և  դպրոցական գործի ընդարձակման       |

|                     |կարևորությունը:                                |

|                     |դ. կարողանում է ներկայացնել Շնորհալու          |

|                     |հանելուկները և  «Խրատ ուսումնական մանկանցը»    |

|                     |ստեղծագործությունը                             |

|                     |ե. կարողանում է ներկայացնել Մ.Գոշի առակները և  |

|                     |Վ. Այգեկցու առակները                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել հայ գրականության          |

|արդյունք 2.          |վերածնության շրջանը, մեսրոպյան առաջին դպրոցների|

|                     |ստեղծումն ու դպրոցական գործը                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ներկայացնել մեսրոպյան առաջին   |

|                     |դպրոցների և  դպրոցական գործի ընդարձակման       |

|                     |կարևորությունը:                                |

|                     |բ. կարողանում է ներկայացնել դպրոցական գործի    |

|                     |ծավալումը Բագրատունյաց թագավորության շրջանում  |

|                     |/10-11 դարերում/                               |

|                     |գ. կարողանում է ներկայացնել 12-13 դդ. հայ      |

|                     |գրողների ստեղծագործությունները` իբրև  մանկական |

|                     |ընթերցանության նյութ                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել հայ մանկագիրներին և       |

|արդյունք 3           |նրանց ստեղծագործությունները                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ներկայացնել հայ մանկագիրներին, |

|                     |նրանց կյանքն ու ստեղծագործությունների ընդհանուր|

|                     |բնութագիրը                                     |

|                     |բ. կարողանում է արտահայտիչ ընթերցել ցանկացած   |

|                     |մանկական ստեղծագործություն,                    |

|                     |գ. վերլուծում է առաջադրված մանկական            |

|                     |ստեղծագործությունները, նշում դաստիարակչական,   |

|                     |գեղագիտական արժեքը                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանա ռուս և  արտասահմանյան մանկական           |

|արդյունք 4           |գրող-դասականներին                              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ներկայացնել ռուս և             |

|                     |արտասահմանյան մանկական գրականության դասական    |

|                     |ներկայացուցիչներին                             |

|                     |բ. ներկայացնում է ռուս և  արտասահմանյան հայտնի |

|                     |մանկագիրների կյանքը, ստեղծագործության ընդհանուր|

|                     |բնութագիրը և  կարևորությունը  հայ մանկական     |

|                     |գրականության զարգացման գործում:                |

|                     |գ. վերլուծում է նշանավոր մանկագիրների          |

|                     |ստեղծագործությունները, նշում է գեղարվեստական և |

|                     |դաստիարակչական արժանիքները                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել թարգմանական գրականության  |

|արդյունք 5           |ազդեցությունը հայ մանկական գրականության վրա    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ներկայացնել նշանավոր           |

|                     |մանկագիրների թարգմանությունները,               |

|                     |բ. կարողանում է նշել առաջադրված                |

|                     |թարգմանությունների լեզվական և  ժանրային        |

|                     |առանձնահատկությունները                         |

|                     |գ. կարողանում է ներկայացնել ռուս և             |

|                     |արտասահմանյան մանկագիրների թարգմանությունների  |

|                     |արդյունքում հայ մանկագրության մեջ նոր          |

|                     |հերոսների, արտահայտչամիջոցների փոփոխությունն ու|

|                     |հարստացումը:                                   |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆՏԻԿ և  ՎԵՐԱԾՆՆԴԻ ՇՐՋԱՆԻ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԴԵՐԸ»    |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀԼԴ 04 09 02                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |ՈՒսանողներին ծանոթացնել անտիկ գրականության հետ,|

|                     |գիտելիքներ տալ վերածննդի դարաշրջանի            |

|                     |գրականության մասին                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |74 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարած     |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման               |

|                     |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովում:       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել անտիկ գրականության        |

|արդյունք 1           |պատմական և  գեղարվեստական նշանակությունը       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ներկայացնում է անտիկ գրականության           |

|                     |ակունքները:                                    |

|                     |բ. կարողանում է ներկայացնել անտիկ գրականության |

|                     |գեղարվեստական նշանակությունը                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել հելլենական շրջանի         |

|արդյունք 2           |քնարերգությունը                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. բնութագրում է հելլենական շրջանի             |

|                     |քնարերգությունը                                |

|                     |բ. արտասանում է որոշ հատվածներ այդ             |

|                     |ստեղծագործություններից                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել Հոմերոսի պոեմների         |

|արդյունք 3           |բովանդակությունը                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ներկայացնել «Իլիական» և        |

|                     |«Ոդիսական» պոեմների բովանդակությունը և         |

|                     |գեղարվեստական արժանիքները:                     |

|                     |բ. կարողանում է ներկայացնել վերոհիշյալ         |

|                     |ստեղծագործությունների բովանդակային հիմքերը,    |

|                     |ժողովրդայնությունն ու ազգային նշանակությունը:  |

|                     |գ. կարողանում է վերլուծել պոեմները:            |

|                     |դ. պարզաբանում է առաջադրված հատվածները         |

|                     |ե. կարողանում է օգտվել դիցաբանական բառարանից:  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել անտիկ շրջանի              |

|արդյունք 4           |առակագրությունը և  դրամատուրգիան               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ներկայացնում է առակագիրներին և  նրանց       |

|                     |լեզվամտածողության նշանակությունը աշակերտների   |

|                     |տրամաբանական մտածողության զարգացման վրա:       |

|                     |բ. բնութագրում է անտիկ շրջանի դրամատուրգիայի   |

|                     |առանձնահատկությունները                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա բնութագրել Վերածննդի շրջանի           |

|արդյունք 5           |գրականությունը                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ներկայացնում և  վերլուծում է Վերածննդի      |

|                     |շրջանի իտալացի նշանավոր գրողների               |

|                     |ստեղծագործությունները                          |

|                     |բ. ներկայացնում և  վերլուծում է Վերածննդի      |

|                     |շրջանի անգլիացի և  ֆրանսիացի նշանավոր գրողների |

|                     |ստեղծագործությունները:                         |

|                     |գ. ներկայացնում և  վերլուծում է Վերածննդի      |

|                     |շրջանի գերմանացի նշանավոր գրողների             |

|                     |ստեղծագործությունները:                         |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱՍԱՀՄԱՆՅԱՆ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»             |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀԼԴ 04 09 03                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողներին գիտելիքներ տալ  |

|                     |արտասահմանյան գրականության մասին, բացահայտել   |

|                     |արտասահմանյան գրականության զարգացման           |

|                     |օրինաչափությունները, առանձնահատկությունները    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |74 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջներ  |հանրակրթական գիտելիքներ                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարած     |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումը                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |կարողանա բնութագրել 8-րդ դարի արտասահմանյան    |

|արդյունք 1           |գրականությունը                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ներկայացնում է ականավոր ստեղծագործողներին,  |

|                     |թվարկում նրանց առավել հայտնի                   |

|                     |ստեղծագործությունները                          |

|                     |բ. առաջարկվող ստեղծագործության մեջ կարողանում է|

|                     |բնութագրել գրական հերոսներին, թվարկում         |

|                     |գեղարվեստական արժանիքները                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել դասական գրողների                   |

|արդյունք 2           |ստեղծագործությունները                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ներկայացնել դասական գրողների   |

|                     |ստեղծագործությունները                          |

|                     |բ. ճիշտ է բացահայտում առաջադրված               |

|                     |ստեղծագործությունների գեղարվեստական արժանիքները|

|                     |գ. կարողանում է բնութագրել առաջադրված          |

|                     |կերպարները                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել 19-րդ դարում ռոմանտիզմի   |

|արդյունք 3           |արտահայտությունը արտասահմանյան գրականության մեջ|

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ներկայացնում է ռոմանտիզմի հետևորդ           |

|                     |ստեղծագործողներին                              |

|                     |բ. կարողանում է բացահայտել նրանց               |

|                     |ստեղծագործությունների կարևորագույն  գծերը      |

|                     |/կյանքը իդեալին համապատասխան փոխելու ձգտումը/  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա բնութագրել ռոմանտիզմից անցումը        |

|արդյունք 4           |ռեալիզմին                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կարողանում է ճիշտ ներկայացնել ռեալիզմի      |

|                     |մուտքը արտասահմանյան գրականության մեջ          |

|                     |բ. բնութագրում է ռեալիստ ստեղծագործողների      |

|                     |երկերը                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել 20-րդ դարի դասական        |

|արդյունք 5.          |գործիչներին և  նրանց ստեղծագործությունները     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. բնութագրում է 20-րդ դարի արտասահմանյան      |

|                     |գրականությունը                                 |

|                     |բ. նշում է պատմական ժամանակաշրջանի կարևոր      |

|                     |իրադարձությունների ազդեցությունը գրականության  |

|                     |վրա                                            |

|                     |գ. վերլուծում է առաջադրված երկերը              |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՌՈՒՍ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ «                |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀԼԴ 04 09 04                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |ՈՒսանողներին գիտելիքներ տալ ռուս գրականության  |

|                     |զարգացման օրինաչափությունների և                |

|                     |առանձնահատկությունների մասին                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջներ  |հանրակրթությունից ստացած գիտելիքները ռուս      |

|                     |գրականության մասին                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարած     |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման               |

|                     |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովում        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ընկալի ռուս ժողովրդական բանահյուսությունը      |

|արդյունք 1.          |որպես ազգային-հոգևոր  մշակույթի մաս            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ներկայացնում է ռուս ժողովրդական             |

|                     |բանահյուսության տեսակները                      |

|                     |բ. կարողանում է բնութագրել հերոսներին,         |

|                     |վերլուծել ստեղծագործությունները                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանա ռուս գրականության զարգացման փուլերը` հին |

|արդյունք 2.          |ռուսական գրականություն և  8-րդ դարի            |

|                     |գրականություն                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. Իմանա ռուս գրականության զարգացման փուլերը`  |

|                     |հին ռուսական գրականություն և  8-րդ դարի        |

|                     |գրականություն                                  |

|                     |բ. կարողանա բնութագրել յուրաքանչյուր փուլը`    |

|                     |նշելով ականավոր գրողներին և  նրանց             |

|                     |ստեղծագործությունները                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանա ներկայացնել 19-րդ դարի ռուս           |

|արդյունք 3           |գրականությունը                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացահայտում ռուս գրականությունը      |

|                     |19-20-րդ դարերի սահմանագծում                   |

|                     |բ. ներկայացնում է 19-20-րդ դարերի ռուս         |

|                     |դասականների ստեղածագործությունները             |

|                     |գ. վերլուծում է առաջադրված                     |

|                     |ստեսծագործությունները, բնութագրում կերպարները  |

|                     |դ. նշում է առաջադրված ստեղծագործությունների    |

|                     |գեղարվեստական արժանիքները                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանա 20-րդ դարի ռուս գրականության դասականների |

|արդյունք 4           |կյանքն ու ստեղծագործական գործունեությունը      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում 20-րդ դարի ռուս         |

|                     |գրականության ընդհանուր բնութագիրը              |

|                     |բ. ներկայացնում է պատերազմական և               |

|                     |հետպատերազմյան շրջանի ռուս գրականությունը      |

|                     |գ. վերարտադրում է ռուս մեծագույն գրողների      |

|                     |ստեղծագործությունները                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանա ժամանակակից ռուս գրականության նոր        |

|արդյունք 5           |ուղղությունները                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ներկայացնում է 21-րդ դարի ռուս գրականության |

|                     |զարգացման ուղիները                             |

|                     |բ. վերլուծում է առաջադրված                     |

|                     |ստեղծագործությունները                          |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐԴՈՒ ԱՆԱՏՈՄԻԱ, ՖԻԶԻՈԼՈԳԻԱ` ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ    |

|                         ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐՈՎ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀԼԴ 04 09 05                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |108 ժամ                                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է կրտսեր դպրոցական         |

|                     |երեխաների անատոմիաֆիզիոլոգիական                |

|                     |առանձնահատկությունները և  հիգիենայի տարրական   |

|                     |կանոնները ուսուցանելու միջոցով ուսանողների մոտ |

|                     |ձևավորել  գիտելիքներ երեխաների օրգանիզմի աճի և |

|                     |զարգացման ընդհանուր օրինաչափությունների մասին` |

|                     |երեխաների առողջության պահպանման, հնարավոր      |

|                     |հիվանդությունները և  առողջության խանգարումները |

|                     |ժամանակին նկատելու և  համապատասխան             |

|                     |գործողություններ իրականացնելու համար:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջներ  |Այս մոդուլի յուրացման համար ուսանողը նախապես   |

|                     |պետք է ուսումնասիրած լինի «Անվտանգություն և    |

|                     |առաջին օգնություն» մոդուլը:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ երեխայի օրգանիզմի աճի և  զարգացման      |

|արդյունք 1.          |հիմնական օրինաչափությունները և  նրանց վրա ազդող|

|                     |գործոնները                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում երեխայի օրգանիզմի աճի   |

|                     |առանձնահատկությունները և  նրա վրա ազդող        |

|                     |գործոնները                                     |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում երեխայի օրգանիզմի       |

|                     |զարգացման առանձնահատկությունները և  նրա վրա    |

|                     |ազդող գործոնները                               |

|                     |գ. օգտվում է երեխաների ֆիզիկական զարգացման     |

|                     |ցուցանիշների տեղեկատվական տիպօրինակներից և  դրա|

|                     |հիման վրա ճիշտ հետևություններ  է կատարում      |

|                     |երեխաների օրգանիզմի աճի և  զարգացման մասին     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ երեխայի օրգան-համակարգերի անատոմիական   |

|արդյունք 2.          |կառուցվածքային առանձնահատկությունները          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս կմախքի, մկանների տեղն ու կառուցվածքը և   |

|                     |գիտի հենաշարժիչ համակարգի կառուցվածքի տարիքային|

|                     |առանձնահատկությունները                         |

|                     |բ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս սիրտ-անոթային համակարգի տեղն ու          |

|                     |կառուցվածքը և  գիտի սիրտ-անոթային համակարգի    |

|                     |կառուցվածքի տարիքային առանձնահատկությունները   |

|                     |գ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս շնչառական համակարգի տեղն ու կառուցվածքը  |

|                     |և  գիտի շնչառական համակարգի կառուցվածքի        |

|                     |տարիքային առանձնահատկությունները               |

|                     |դ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս մարսողական համակարգի տեղն ու կառուցվածքը |

|                     |և  գիտի մարսողական համակարգի կառուցվածքի       |

|                     |տարիքային առանձնահատկությունները               |

|                     |ե. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս միզազատական համակարգի տեղն ու կառուցվածքը|

|                     |և  գիտի միզազատական համակարգի կառուցվածքի      |

|                     |տարիքային առանձնահատկությունները               |

|                     |զ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս ներզատիչ գեղձերի տեղը և  գիտի նրանց      |

|                     |կառուցվածքի տարիքային առանձնահատկությունները   |

|                     |է. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս աղջիկների և  տղաների սեռական օրգանների   |

|                     |տեղն ու կառուցվածքը և  սեռական համակարգի       |

|                     |կառուցվածքի տարիքային առանձնահատկությունները   |

|                     |ը. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս նյարդային համակարգի տեղն ու կառուցվածքը  |

|                     |և  գիտի նյարդային համակարգի կառուցվածքի        |

|                     |տարիքային առանձնահատկությունները               |

|                     |թ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս վերլուծիչների տեղն ու կառուցվածքը        |

|                     |ժ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է ցույց  |

|                     |տալիս մաշկի կառուցվածքը և  մաշկի կառուցվածքի   |

|                     |տարիքային առանձնահատկությունները               |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ երեխայի օրգան-համակարգերի               |

|արդյունք 3           |ֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունները           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում կմախքի և  մկանների      |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները  |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում սիրտ-անոթային համակարգի |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները  |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում շնչառական համակարգի     |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները  |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում մարսողական համակարգի    |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները  |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում միզազատական համակարգի   |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները  |

|                     |զ. ճիշտ է ներկայացնում ներզատիչ գեղձերի        |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները  |

|                     |է. ճիշտ է ներկայացնում աղջիկների և  տղաների    |

|                     |սեռական օրգանների սեռական համակարգի            |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները  |

|                     |ը. ճիշտ է ներկայացնում նյարդային համակարգի     |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները  |

|                     |թ. ճիշտ է ներկայացնում վերլուծիչների           |

|                     |ֆիզիոլոգիան                                    |

|                     |ժ. ճիշտ է ներկայացնում մաշկի ֆիզիոլոգիայի      |

|                     |տարիքային առանձնահատկությունները               |

|                     |ի. ճիշտ է բացատրում նյութերի և  էներգիայի      |

|                     |փոխանակության տարիքային առանձնահատկությունները |

|                     |լ. ճիշտ է բացատրում բարձրագույն նյարդային      |

|                     |գործունեության մեխանիզմը երեխաների մոտ:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ մանկական տարածված հիվանդությունները և   |

|արդյունք 4.          |դրանց հիմնական ախտանիշները                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. գիտի մանկական տարածված հիվանդությունների    |

|                     |անվանումները և  ճիշտ է ներկայացնում այդ        |

|                     |հիվանդությունների հիմնական ախտանիշները         |

|                     |բ. գիտի հիվանդությունների առաջացման, տարածման  |

|                     |և  կանխման ընդհանուր մեխանիզմը                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ երեխայի առողջության պահպանման հիմնական  |

|արդյունք 5.          |կանոնները և  կարողանալ կիրառել դրանք           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացատրում հիգիենայի` որպես           |

|                     |առողջության պահպանման և  ամրապնդման գիտության  |

|                     |նպատակը,                                       |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում երեխայի առողջությունը   |

|                     |ամրապնդող և  թուլացնող գործոնները,             |

|                     |գ. գիտի հենաշարժիչ համակարգի դեֆորմացիայի      |

|                     |պատճառները և  ճիշտ է ցույց տալիս կեցվածքի      |

|                     |պահպանման ձևերը,                               |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում հիգիենիկ ռեժիմի         |

|                     |կազմակերպումը վարակիչ հիվանդությունների        |

|                     |ժամանակ,                                       |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում սննդամթերքի և  սննդի    |

|                     |ռեժիմի նկատմամբ հիգիենիկ պահանջները,           |

|                     |զ. ճիշտ է կիրառում աշխատանքի և  հանգստի        |

|                     |հերթագայումը ուսուցման գործընթացում,           |

|                     |է. ճիշտ է հաշվում երեխայի պուլսը, շնչառության  |

|                     |հաճախականությունը,                             |

|                     |թ. արյան ճնշումը չափելու գործիքով ճիշտ է չափում|

|                     |երեխայի արյան ճնշումը,                         |

|                     |ժ. ճիշտ է ներկայացնում երեխայի հագուստին և     |

|                     |կոշիկին ներկայացվող հիգիենիկ պահանջները,       |

|                     |ի. ճիշտ է ներկայացնում մաշկի,մազերի և          |

|                     |եղունգների խնամքի հիգիենայի կանոնները          |

|                     |լ. ճիշտ է ներկայացնում ուսումնական             |

|                     |հաստատությանը ներկայացվող հիգիենիկ պահանջները  |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԿՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»       |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը`      |ՀԼԴ 04 09 06                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է էկոլոգիական գիտելիքների  |

|                     |ուսուցանման միջոցով ուսանողին օժտել ընդհանուր  |

|                     |էկոլոգիական գրագիտությամբ, դրա հիման վրա       |

|                     |ձևավորել  էկոլոգիական վարքագիծ, ինչը ուսանողը  |

|                     |կօգտագործի իր հետագա մասնագիտական              |

|                     |գործունեության մեջ:                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջներ  |Այս մոդուլի յուրացման համար նախնական           |

|                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ էկոլոգիական հիմնական հասկացությունները  |

|արդյունք 1.          |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում էկոլոգիան որպես         |

|                     |բնագիտական, սոցիալական գիտություն և  նրա կապը  |

|                     |այլ գիտությունների հետ                         |

|                     |բ. ճիշտ է բացատրում անկենդան, կենդան և         |

|                     |մարդածին գործոնների ազդեցությունը օրգանիզմի վրա|

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում էկոլոգիական համակարգերը |

|                     |և  նրանց բաղադրիչները                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ էկոլոգիական հիմնախնդիրների              |

|արդյունք 2.          |բովանդակությունը և  դրանց լուծմանն ուղղված     |

|                     |միջոցառումները                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է թվարկում հիմնական էկոլոգիական        |

|                     |հիմնախնդիրները                                 |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում յուրաքանչյուր           |

|                     |էկոլոգիական հիմնախնդրի էությունը               |

|                     |գ. գիտի ՀՀ կողմից վավերացված էկոլոգիական       |

|                     |հռչակագրերը, ՀՀ «Կարմիր գիրքը» և  նրանց        |

|                     |ընդհանուր բովանդակությունը                     |

|                     |դ. գիտի անձի էկոլոգիական իրավունքներն ու       |

|                     |պարտականությունները                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ էկոլոգիական դաստիարակության նպատակն ու  |

|արդյունք 3.          |բովանդակությունը                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում էկոլոգիական             |

|                     |դաստիարակության նպատակն ու բովանդակությունը    |

|                     |բ. գիտի էկոլոգիական դաստիարակության կապը       |

|                     |մարդկային գործունեության բոլոր ոլորտների հետ   |

|                     |գ. ճիշտ է բացատրում էկոլոգիական դաստիարակության|

|                     |դերը մարդու ամենօրյա գործունեության մեջ        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Դրսևորել  էկոլոգիական վարքագիծ իր ամենօրյա     |

|արդյունք 4.          |գործունեության մեջ:                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |Կարողանում է ճիշտ կողմնորոշվել և  համապատասխան |

|                     |լուծումներ տալ էկոլոգիական իրավիճակային        |

|                     |խնդիրներին                                     |

|_____________________________________________________________________|

|                ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀԼԴ 04 09 07                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ     |

|                     |հոգեկանի զարգացման ընդհանուր                   |

|                     |օրինաչափությունների, գործընթացների, որակների և |

|                     |վիճակների մասին, ինչպես նաև  ձևավորել          |

|                     |դպրոցական տարիքի երեխաների հոգեկան ձևավորման   |

|                     |և  զարգացման գործընթացը ճիշտ ուղղորդելու       |

|                     |կարողություններ                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |108 ժամ                                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները`|Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Գնահատման կարգը      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|                     |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ հոգեբանության դերն ու նշանակությունը,   |

|արդյունք 1.          |նրա ուսումնասիրման մեթոդները, սկզբունքները,    |

|                     |ֆունկցիաները և  բնագավառները                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացատրում հոգեբանությունը որպես      |

|                     |գիտություն, նրա զարգացման հիմնական փուլերը,    |

|                     |բ. ճիշտ է բացատրում հոգեբանության              |

|                     |ուսումնասիրության մեթոդները անձի հոգեկան       |

|                     |կառուցվածքի ուսումնասիրության ժամանակ,         |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության           |

|                     |սկզբունքները, ֆունկցիաները և  հոգեկանի         |

|                     |ռեֆլեկտոր բնույթը,                             |

|                     |դ. ճիշտ է բացատրում հոգեբանության բնագավառները |

|                     |և  միջառարկայական կապերը:                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ անձը և  ճանաչել նրա գործունեության      |

|արդյունք 2.          |ձևերը:                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացատրում անձ, անհատ,                |

|                     |անհատականություն և  մարդ հասկացությունները և   |

|                     |ճանաչում է անձին որպես օբյեկտ և  սուբյեկտ,     |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում անձի գործունեությունը և |

|                     |նրա գործունեության տեսակները տարբեր տարիքային  |

|                     |փուլերում                                      |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում տարիքին բնորոշ          |

|                     |գործունեության առաջատար ձևը  (խաղ, աշխատանք,   |

|                     |ուսումնառություն),                             |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում անձի վարքը, նրա         |

|                     |ինքնակառավարման հնարավորությունները:           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ անձի ճանաչողական (իմացական)             |

|արդյունք 3.          |գործընթացները                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձի ուշադրությունը, նրա|

|                     |տեսակները, հիմնական որակները, դպրոցականի       |

|                     |ուշադրությունը, որպես ճանաչողաիմացական         |

|                     |գործընթաց:                                     |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում զգայությունը, նրա       |

|                     |առանձնահատկությունները, տեսակները դպրոցականի   |

|                     |զգայությունները,                               |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում ընկալումները, նրա       |

|                     |տեսակները, առանձնահատկությունները և  նրանց     |

|                     |իմացական դերը,                                 |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում հիշողությունը, նրա      |

|                     |տեսակները,հիմնական գործընթացները և  դպրոցականի |

|                     |հիշողությունը,որպես ճանաչողաիմացական գործընթաց,|

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում իմացական գործընթացներից |

|                     |երևակայությունը,  նրա տեսակները, դպրոցականի    |

|                     |տարիքի երեխաների երևակայական  զարգացումը,      |

|                     |զ. ճիշտ է ներկայացնում խոսքը որպես հաղորդակցման|

|                     |միջոց, նրա տեսակները և  զարգացնել դպրոցական    |

|                     |տարիքի երեխաների խոսքը,                        |

|                     |է. ճիշտ է բացատրում մտածողությունը, նրա        |

|                     |հիմնական գործընթացները և  դպրոցականի           |

|                     |մտածողությունը:                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ անձի գործունեության հուզակամային ոլորտը |

|արդյունք 4.          |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձի հուզակամային ոլորտը|

|                     |և  նրանց արտաքին դրսևորումները,                |

|                     |բ. ճիշտ է բացատրում հույզերը և  զգացմունքները, |

|                     |նրանց տեսակները,                               |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում կամքը, կամային ոլորտի   |

|                     |դրսևորումները  և  հիմնական ֆունկցիաները.       |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում հոգեկան վիճակներից      |

|                     |սթրեսը, ֆրուստրացիան, աֆեկտը, կիրքը և  դրանց   |

|                     |հնարավոր հոգեբանական խաթարումների              |

|                     |նախադրյալները:                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ անձի հոգեկան որակները կամ անհատական     |

|արդյունք 5.          |առանձնահատկությունները                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հոգեկան որակներից       |

|                     |խառնվածքը, դրա հոգեբանական բնութագիրը և        |

|                     |նյարդային համակարգին համապատասխան տիպերը,      |

|                     |բ. ճիշտ է բացատրում բնավորությունը, դրա        |

|                     |դրսևորումները,  գծերը և  դպրոցականի տարիքի     |

|                     |երեխաների բնավորությունը,                      |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում ընդունակությունները,    |

|                     |դրանց դրսևորման  պայմանները, տեսակները և       |

|                     |դպրոցականի ընդունակությունները,                |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում դիրքորոշումների         |

|                     |կառուցվածքը, ֆունկցիաները և  տեսակները:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ մանկավարժական հոգեբանության կապը        |

|արդյունք 6.          |տարիքային հոգեբանության հետ                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացատրում տարիքային և  մանկավարժական |

|                     |հոգեբանությունը, դրա մեթոդներն ու սկզբունքները,|

|                     |բ. ճիշտ է բացատրում տարիքային տարբեր փուլերում |

|                     |գտնվող երեխաների զարգացման հոգեբանական         |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում ուսուցչի մանկավարժական  |

|                     |ընդունակությունները, կարողությունները և        |

|                     |հմտությունները,                                |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում ուսուցչի անձի           |

|                     |ազդեցությունը դպրոցականների անձի ձևավորման     |

|                     |վրա:                                           |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆԸ ԻԲՐԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ և  ՆՐԱ ՀԻՄՆԱԿԱՆ|

|                      ՀԱՍԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                             |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀԼԴ 04 09 08                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը`     |Այս մոդուլը նախատեսված է «Հայոց լեզվի ուսուցիչ»|

|                     |որակավորմամբ մասնագետի պատրաստման համար:       |

|                     |Մոդուլի նպատակն է` սովորողին տալ գիտելիքներ    |

|                     |մանկավարժության առարկայի, խնդիրների, հիմնական  |

|                     |գործառույթների և  հասկացությունների, ինչպես    |

|                     |նաև  մանկավարժական գիտության և  պրակտիկայի     |

|                     |փոխադարձ կապի մասին:                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Գնահատման կարգը      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|                     |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ մանկավարժության առարկան, խնդիրները,     |

|արդյունք 1.          |գործառույթները                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժության առարկան,|

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժության         |

|                     |խնդիրները,                                     |

|                     |գ. ճիշտ է թվարկում և  մեկնաբանում              |

|                     |մանկավարժության գործառույթները                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ մանկավարժական գիտության զարգացման       |

|արդյունք 2.          |աղբյուրները                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժական մտքի      |

|                     |զարգացման պատմական հիմնական փուլերը            |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում հայ մանկավարժական մտքի  |

|                     |պատմության հիմնական փուլերը                    |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժության` որպես  |

|                     |գիտության ձևավորումը                           |

|                     |դ. ճիշտ է մեկնաբանում հանուն կրթական համակարգի |

|                     |բարեփոխումների տեսությունները (Ջ. Դյուի,       |

|                     |Է. Թորնդայք, Մ. Մոնտեսորի, Ա. Բինե):           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ մանկավարժության հիմնական                |

|արդյունք 3.          |հասկացությունները:                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում կրթություն              |

|                     |հասկացությունը,                                |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում դաստիարակություն,       |

|                     |ուսուցում հասկացությունները և  ներկայացնում այդ|

|                     |գործընթացների փոխկապակցվածությունը,            |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում զարգացում, ձևավորում    |

|                     |հասկացությունները և  ներկայացնում տարիքային    |

|                     |պարբերության իմացության անհրաժեշտությունը      |

|                     |ուսուցչի համար:                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ մանկավարժական գիտությունների համակարգի  |

|արդյունք 4.          |զարգացման ժամանակակից ուղղությունները և  դրանց |

|                     |դերը ուսումնադաստիարակչական գործընթացում:      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժական գիտության |

|                     |և  պրակտիկայի փոխադարձ կապը,                   |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում և  բացատրում ավանդական  |

|                     |մանկավարժության ուղղությունը,                  |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում մանկավարժության         |

|                     |հումանիստական ուղղությունը:                    |

|_____________________________________________________________________|

|               ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԿՐԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀԼԴ 04 09 09                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը նախատեսված է Հայոց լեզվի ուսուցիչ» |

|                     |որակավորմամբ մասնագետի պատրաստման համար:       |

|                     |Մոդուլի նպատակն է` սովորողին տալ գիտելիքներ    |

|                     |Հայաստանի աշխարհագրական դիրքի, պատմության,     |

|                     |մշակույթի, երկրի քաղաքական և  տնտեսական կապերի |

|                     |կարևորության,  տվյալ երկրի պատմական վայրերի և  |

|                     |նշանավոր մարդկանց կյանքի և  գործունեության     |

|                     |մասին:                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է դպրոցում լիարժեք տիրապետի «Աշխարհագրություն» |

|                     |և  «Պատմություն» առարկաները` միջնակարգ դպրոցի  |

|                     |ծրագրերի ծավալներով:                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Գնահատման կարգը      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|                     |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Գիտի Հայաստանի երկրի, աշխարհագրության,         |

|արդյունք 1.          |պատմության և  մշակույթի մասին                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. քարտեզի վրա ճիշտ է ցույց տալիս Հայաստանը    |

|                     |բ. ճիշտ է նկարագրում երկրի բնակլիմայական       |

|                     |պայմանները                                     |

|                     |գ. ճիշտ է մեկնաբանում երկրի պատմական դեպքերը   |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում երկրի մշակույթը:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Գիտի Հայաստանի պատմական, քաղաքական, տնտեսական, |

|արդյունք 2.          |մշակութային և  կրթական կապերի մասին            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում մեր երկրի մշակութային   |

|                     |կապերը                                         |

|                     |բ. ճիշտ է պատկերացնում երկրի կրթական համակարգը |

|                     |գ. կարողանում է ներկայացնել Հայաստանի քաղաքական|

|                     |և  տնտեսական կապերը                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Գիտի մեր երկրի պատմական վայրերի, նշանավոր      |

|արդյունք 3.          |մարդկանց անուններ, կարդացած լինի նրանց հայտնի  |

|                     |ստեղծագործություններից մի քանիսը:              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է թվարկում պատմական վայրերի անունները  |

|                     |բ. կարողանում է թվարկել նշանավոր մարդկանց      |

|                     |անունները                                      |

|                     |գ. ճիշտ է թվարկում աշխարհահռչակ գրողների       |

|                     |անուններն ու ստեղծագործությունները             |

|                     |դ. ճիշտ է մեկնաբանում նրանց                    |

|                     |ստեղծագործությունները                          |

|                     |ե. օբյեկտիվորեն քննադատում, գնահատում է նրանց  |

|                     |գաղափարները:                                   |

|_____________________________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1058-Ն
Հրաման