Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2401 «ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ...

 

 

110.1022.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010068

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1022-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 2401 «ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱՅԻ ՎԱՐՈՐԴ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ՀՈՒԼԻՍԻ 13-Ի N 611-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՉԵՂՅԱԼ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԵՌՆԵՐԻ ԴԱՍԱԿԱՐԳՈՒՄԸ, ԲԵՌՆՄԱՆ-ԲԵՌՆԱԹԱՓՄԱՆ     |

|                      ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՏՄՇԱՎ 3-08-007                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողին ծանոթացնել բեռների տեսակներին, դրանց |

|                     |դասակարգման սկզբունքներին, բեռների փաթեթավորման|

|                     |և  ամրացման պահանջներին, բեռնման բեռնաթափման   |

|                     |գործընթացին, դրանց կատարման համար նախատեսված   |

|                     |ժամանակի նորմերին, ինչպես նաև  բեռնման         |

|                     |բեռնաթափման ժամանակ առավել հաճախ օգտագործվող   |

|                     |տեխնիկական միջոցներին:                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |56 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման            |

|                     |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ բեռների տեսակները և  դրանց դասակարգման  |

|արդյունք 1           |սկզբունքները                                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացատրում բեռների տեսակները և  դրանց |

|                     |   դասակարգման ընդհանուր սկզբունքները,         |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում բեռների որակական        |

|                     |   հատկանիշները,                               |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում բեռների փոխադրման       |

|                     |   ժամանակ կորստի թույլատրելի նորմերը,         |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում տարբեր բեռների փոխադրման|

|                     |   համար անհրաժեշտ տրանսպորտային միջոցները և   |

|                     |   դրանց ներկայացվող առանձնահատուկ պահանջները: |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ բեռների փաթեթավորման և  թափքում ամրացման|

|արդյունք 2           |ձևերը                                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ ներկայացնում փոխադրական տարային և      |

|                     |   բեռների փաթեթավորմանը ներկայացվող ընդհանուր |

|                     |   պահանջները,                                 |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում վտանգավոր բեռների       |

|                     |   փոխադրման ժամանակ փոխադրական տարային և      |

|                     |   փաթեթավորմանը ներկայացվող առանձնահատուկ     |

|                     |   պահանջները,                                 |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում բեռների այն տեսակները,  |

|                     |   որոնք կարող են ներկայացվել փոխադրման առանց  |

|                     |   փաթեթավորման, ինչպես նաև  այն բեռները որոնք |

|                     |   պարտադիր ենթակա են փաթեթավորման,            |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում բեռները թափքում         |

|                     |   ամրացնելու սկզբունքները և  ձևերը,           |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում բեռների այն տեսակները,  |

|                     |   որոնք պարտադիր ենթակա են ամրացման:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ծանոթանալ բեռնման բեռնաթափման գործընթացին,     |

|արդյունք 3           |դրանցում օգտագործվող տեխնիկական միջոցներին     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում բեռնման բեռնաթափման     |

|                     |   գործընթացը, այդ գործընթացի ազդեցությունը    |

|                     |   ավտոմոբիլի պարապուրդի և  ընդհանուր          |

|                     |   արտադրողականության վրա,                     |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում բեռնման բեռնաթափման     |

|                     |   միջոցների դասակարգումը և  դրանց աշխատանքի   |

|                     |   առանձնահատկությունները` ընդհանուր           |

|                     |   նշանակության և  բարձր մանևրայնության        |

|                     |   ավտոբեռնիչներ և  էլեկտրաբեռնիչներ, հատուկ   |

|                     |   նշանակության ավտոբեռնիչներ և                |

|                     |   էլեկտրաբեռնիչներ, ամբարձիչ կռունկներ,       |

|                     |   փոխակրիչներ, բեռնման բեռնաթափման պնևմատիկ   |

|                     |   և  հիդրավլիկ միջոցներ,                      |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում բեռնման բեռնաթափման     |

|                     |   միջոցների կիրառման արդյունավետությունը      |

|                     |   տարբեր բեռների բեռնման բեռնաթափման ժամանակ: |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ծանոթանալ բեռնման բեռնաթափման աշխատանքների     |

|արդյունք 4           |ընթացքում բեռնատար ավտոմեքենաների համար        |

|                     |սահմանված պարապուրդի նորմերին                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում բեռնման բեռնաթափման     |

|                     |   աշխատանքների ժամանակ բեռնատար ավտոմեքենաների|

|                     |   պարապուրդի վրա ազդող գործոնները,            |

|                     |բ. ճիշտ է շարադրում բեռնման բեռնաթափման        |

|                     |   աշխատանքների ընթացքում բեռնատար ավտոմեքենայի|

|                     |   պարապուրդի ժամանակի ընդհանուր կառուցվածքը և |

|                     |   այդ ժամանակի առանձին տարրերի նվազեցման      |

|                     |   միջոցառումները, ճիշտ է շարադրում ձեռքով     |

|                     |   բեռնման բեռնաթափման ժամանակ պարապուրդի      |

|                     |   նորմով սահմանված բեռնակիրների պահանջվող     |

|                     |   թվաքանակի որոշումը:                         |

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓՈԽԱԴՐՈՒՄՆԵՐԻ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐ ԵՎ          |

|                         ՓԱՍՏԱԹՂԹԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՏՄՇԱՎ 3-08-008                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Սովորողին ծանոթացնել ուղևորների  և  տարբեր     |

|                     |տեսակի բեռների փոխադրման գործընթացների         |

|                     |առանձնահատկություններին և  այդ փոխադրումների   |

|                     |ժամանակ շրջանառվող փաստաթղթերի ձևակերպման      |

|                     |սկզբունքներին:                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Սովորողը մինչ այս մոդուլի ուսումնասիրումը պետք |

|                     |է յուրացրած լինի «ՏՄՇԱՎ-3-08-002»,             |

|                     |«ՏՄՇԱՎ-3-08-007» մոդուլները                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ փոխադրումների երթուղիների դասակարգումը  |

|արդյունք 1           |(ճոճանակային, շրջանաձև  և  այլն), երթուղիները  |

|                     |բնութագրող հիմնական ցուցանիշները և             |

|                     |առանձնահատկությունները                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացատրում աշխատանքային վազք, պարապ   |

|                     |   ընթացք, զրոյական վազք հասկացությունները,    |

|                     |   ունի պատկերացում վազքի օգտագործման          |

|                     |   գործակիցների մասին,                         |

|                     |բ. ճիշտ է բացատրում ուղևորափոխադրումների       |

|                     |   հիմնական ցուցանիշները և  դրանց ազդեցությունը|

|                     |   փոխադրման գործընթացի արդյունավետության վրա, |

|                     |գ. ճիշտ է բացատրում բեռնափոխադրումների հիմնական|

|                     |   ցուցանիշները` բեռնատարողություն,            |

|                     |   բեռնատարողության գործակից, թափքի լցավորման  |

|                     |   գործակից, և  դրանց ազդեցությունը փոխադրման  |

|                     |   գործընթացի արդյունավետության վրա,           |

|                     |դ. ճիշտ է բացատրում երթի, շրջապտույտի և        |

|                     |   պարապուրդի ժամանակներ հասկացությունները,    |

|                     |   պատկերացում ունի ավտոմեքենայի               |

|                     |   արտադրողականության մասին,                   |

|                     |ե. ճիշտ է շարադրում փոխադրումների երթուղիների  |

|                     |   տեսակները և  դրանց առանձնահատկությունները,  |

|                     |զ. կարողանում է տարբեր երթերի համար գնահատել   |

|                     |   փոխադրումների շահագործական ծախսերը:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարողանալ օգտվել քարտեզներից և  տեղանքի        |

|արդյունք 2           |հատակագծերից փոխադրումների երթուղիները         |

|                     |ուսումնասիրելու համար                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում տեղանքի հատակագծի և     |

|                     |   քարտեզի մասշտաբների տեսակները և  կարողանում |

|                     |   է օգտվելով քարտեզներից երկու կետերի միջև    |

|                     |   եղած հեռավորությունը հաշվելու համար,        |

|                     |բ. ճիշտ է բացատրում տեղանքի հատակագծերի և      |

|                     |   քարտեզների հորիզոնական գծերի իմաստը և       |

|                     |   կարողանում է օգտագործել դրանք տվյալ կետի    |

|                     |   հարաբերական և  բացարձակ բարձրությունը       |

|                     |   հաշվարկելու համար,                          |

|                     |գ. ճիշտ է մեկնաբանում տեղանքի քարտեզների և     |

|                     |   հատակագծերի վրա կատարված պայմանական         |

|                     |   նշանակումների իմաստը:                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ փոխադրումների կազմակերպման գործընթացի   |

|արդյունք 3           |հիմնական բաղադրիչները և  այդ փոխադրումների     |

|                     |ժամանակ վարորդի պարտականությունները:           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ուղևորափոխադրման        |

|                     |   գործընթացի հիմնական բաղադրիչները            |

|                     |   (ուղևորների  նստեցում իջեցում, ուղեբեռի     |

|                     |   տեղակայումը բեռնախցիկում, վարձավճարի ստացում|

|                     |   և  այլն) և  այդ փոխադրումների ժամանակ       |

|                     |   վարորդի պարտականությունները,                |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում բեռնափոխադրումների      |

|                     |   գործընթացների հիմնական բաղադրիչները         |

|                     |   (ավտոմեքենայի մատակարարումը բեռնման, բեռնման|

|                     |   բեռնաթափման գործընթաց, բեռի հանձնումը, բեռի |

|                     |   վերաբեռնումը և  փոխանցումը այլ փոխադրողի) և |

|                     |   այդ փոխադրումների ժամանակ վարորդի           |

|                     |   գործողությունները,                          |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում երթի դուրս գալուց առաջ, |

|                     |   ինչպես նաև  երթից վերադառնալուց հետո        |

|                     |   ավտոմեքենայի հետ կապված պարտադիր            |

|                     |   գործողությունները:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ տարբեր տեսակի բեռների փոխադրման         |

|արդյունք 4           |գործընթացները և  այդ փոխադրումների ժամանակ     |

|                     |վարորդի պարտադիր գործողությունները             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում տարբեր տեսակի բեռների   |

|                     |   փոխադրման գործընթացների ընդհանուր նկարագիրը,|

|                     |   և  այդ փոխադրումների ժամանակ վարորդի        |

|                     |   պարտադիր գործողությունները,                 |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ծանրաքաշ և  ոչ          |

|                     |   գաբարիտային բեռների փոխադրման               |

|                     |   առանձնահատկությունները, կանոնները,          |

|                     |   կարողանում առաջարկել համապատասխան           |

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում վտանգավոր բեռների       |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում պայթունավտանգ բեռների   |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում շուտ փչացող բեռների     |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |զ. ճիշտ է ներկայացնում սորուն և  կիտովի բեռների|

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |է. ճիշտ է ներկայացնում հեղուկ բեռների          |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |ը. ճիշտ է ներկայացնում հատային բեռների         |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |թ. ճիշտ է ներկայացնում շինարարական բեռների     |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |ժ. ճիշտ է ներկայացնում գյուղատնտեսական բեռների |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |ա. ճիշտ է ներկայացնում բեռնարկղերով բեռների    |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց,                        |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում կենդանական բեռների      |

|                     |   փոխադրման առանձնահատկությունները և          |

|                     |   կանոնները, կարողանում առաջարկել համապատասխան|

|                     |   տրանսպորտային միջոց:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ փոխադրումների ժամանակ շրջանառվող        |

|արդյունք 5           |փաստաթղթերի տեսակները և  դրանց ձևակերպման      |

|                     |սկզբունքները.                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ուղևորափոխադրումների    |

|                     |   ժամանակ շրջանառվող փաստաթղթերի տեսակները և  |

|                     |   դրանց ձևակերպման  սկզբունքները,             |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում բեռնափոխադրումների      |

|                     |   ժամանակ շրջանառվող փաստաթղթերի տեսակները և  |

|                     |   դրանց ձևակերպման  սկզբունքները,             |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում վարորդի                 |

|                     |   գործողությունները կապված բեռնափոխադրումների |

|                     |   և  ուղևորափոխադրումների  ժամանակ շրջանառվող |

|                     |   փաստաթղթերի պահպանման, ներկայացման և        |

|                     |   հանձնման կարգը:                             |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՒՄՆ ԱՐԳԵԼՈՂ        |

|              ԱՆՍԱՐՔՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ»                       |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՏՄՇԱՎ 3-08-009                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Ավարտելով այս մոդուլը սովորողը ձեռք կբերի      |

|                     |բավարար տեսական և  պրակտիկ գիտելիքներ          |

|                     |ավտոմոբիլի շահագործումն արգելող                |

|                     |անսարքությունների և  պայմանների վերաբերյալ:    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |46 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Սովորողը մինչև  այս մոդուլի ուսումնասիրումը    |

|                     |պետք է իմանա «ՏՄՇԱՎ-3-08-002», «ՏՄՇԱՎ-3-08-006»|

|                     |մոդուլները:                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ արգելակային և  ղեկային կառավարման       |

|արդյունք 1           |համակարգերի անսարքություններն ու ավտոմեքենայի  |

|                     |շահագործումն արգելող պայմանները:               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում այն պայմանները, որոնք   |

|                     |   վերաբերվում են արգելակային համակարգի այն    |

|                     |   անսարքություններին, որոնց դեպքում ավտոմոբիլի|

|                     |   շահագործումը արգելվում է,                   |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում այն պայմանները, որոնք   |

|                     |   վերաբերվում են ավտոմոբիլի ղեկային կառավարման|

|                     |   համակարգի այն անսարքություններին, որոնց     |

|                     |   դեպքում ավտոմոբիլի շահագործումը արգելվում է:|

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ արտաքին լուսային սարքերի                |

|արդյունք 2           |անսարքություններն ու ավտոմեքենայի շահագործումն |

|                     |արգելող պայմանները                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում արտաքին լուսային սարքերի|

|                     |   այն հնարավոր անսարքությունները, որոնց       |

|                     |   դեպքում ավտոմոբիլների հետագա շահագործումը   |

|                     |   անթույլատրելի է,                            |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում լապտերների կարգավորումը,|

|                     |   արտաքին լուսավորման սարքերի աշխատանքային    |

|                     |   ռեժիմները, լուսաանդրադարձների աղտոտվածության|

|                     |   աստիճանը, առկայծող փարոսիկների տեղակայումը, |

|                     |   արտաքին լուսային սարքերի ստանդարտների       |

|                     |   անհամապատասխանությունը, որոնց դեպքում       |

|                     |   ավտոմեքենայի հետագա շահագործումը            |

|                     |   անթույլատրելի է:                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ անիվների և  դողերի անսարքությունները և  |

|արդյունք 3           |ավտոմեքենայի շահագործումն արգելող պայմանները   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում դողերի պահպանաշերտերի   |

|                     |   նախշանկարի մնացորդային բարձրության          |

|                     |   ստանդարտային չափերը, որոնց խախտման դեպքում  |

|                     |   արգելվում է ավտոմեքենայի շահագործումը,      |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում դողերի հենքերի տեղային  |

|                     |   վնասվածքները /անցքեր, կտրվածքներ,           |

|                     |   ճեղքակտրվածքներ/, ինչպես նաև  հիմնակմախքի   |

|                     |   շերտաբաժանումը, որոնց առկայության դեպքում չի|

|                     |   թույլատրվում շահագործել ավտոմեքենան,        |

|                     |գ. ճիշտ է բացատրում անվահեծի կամ անվասկավառակի |

|                     |   ամրացումը, հնարավոր ճաքերը, որոնց           |

|                     |   առկայության դեպքում ավտոմեքենայի հետագա     |

|                     |   շահագործումը անթույլատրելի է,               |

|                     |դ. ճիշտ է բացատրում այն դողերի` ըստ չափերի կամ |

|                     |   թույլատրելի բեռնվածության,                  |

|                     |   համապատասխանությունը ավտոմեքենայի տվյալ     |

|                     |   մոդելին,                                    |

|                     |ե. ճիշտ է բացատրում այն երևույթները,  որոնք    |

|                     |   կառաջանան, երբ ավտոմեքենայի նույն սռնու վրա |

|                     |   տեղակայվեն տարբեր նախշանկարներով կամ        |

|                     |   շառավիղներով դողեր, ինչպես նաև  մեկնաբանում |

|                     |   դրանց անթույլատրելիությունը:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ շարժիչի անսարքությունները, ավտոմեքենայի |

|արդյունք 4           |այլ անսարքություններն ու շահագործումն արգելող  |

|                     |պայմանները                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում արտածվող գազերում       |

|                     |   վնասակար նյութերի պարունակությունը կամ դրանց|

|                     |   ծխայնությունը գերազանցում են ՀՀ             |

|                     |   օրենսդրությամբ սահմանված ցուցանիշները,      |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում այն բոլոր հնարավոր      |

|                     |   դեպքերը երբ խախտված է սնման համակարգի       |

|                     |   հերմետիկությունը,                           |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում բանած գազերի արտածման   |

|                     |   համակարգի անսարքությունները,                |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում այն դեպքը, երբ արտաքին  |

|                     |   աղմուկի թույլատրելի մակարդակը գերազանցում է |

|                     |   ստանդարտով սահմանված մեծությունը,           |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում այն բոլոր               |

|                     |   անսարքություններն ու պայմանները, որոնց      |

|                     |   դեպքում չի թույլատրվում ավտոմոբիլի հետագա   |

|                     |   շահագործումը:                               |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 2401

«Տրանսպորտային միջոցների շահագործում և նորոգում» մասնագիտության

«Ավտոմեքենայի վարորդ» որակավորման օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

| N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և  |Շաբաթ-|ՈՒսանողի |Պարտադիր |ՈՒսուցման|

|   |մոդուլներ                   |ների  |առավելա- |լսարանա- |երաշխա-  |

|   |                            |քանակը|գույն    |յին պարապ|վորվող   |

|   |                            |      |բեռնվածու|մունքներ |տարին    |

|   |                            |      |թյունը   |(ժամ)    |         |

|   |                            |      |(ժամ)    |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ     |      |         |         |         |

|   |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ        |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 1 |Հայոց լեզվի և  խոսքի        |      |    94   |    72   |    1    |

|   |մշակույթի հիմունքներ        |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 2 |Օտար լեզու                  |      |    84   |    60   |    1    |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 3 |Իրավունքի հիմունքներ        |      |    48   |    36   |    1    |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 4 |Քաղաքագիտություն և          |      |    26   |    18   |    1    |

|   |սոցիոլոգիայի հիմունքներ     |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 5 |Պատմություն                 |      |    48   |    36   |    1    |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 6 |Ֆիզիկական կուլտուրա         |      |    64   |    64   |    1    |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |                    ԸՆԴԱՄԵՆԸ|      |   364   |    286  |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ  |      |         |         |         |

|   |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                  |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 1 |Էկոլոգիայի հիմունքներ       |      |    54   |    36   |    1    |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 2 |Քաղաքացիական պաշտպանություն |      |    26   |    18   |    1    |

|   |և  արտակարգ իրավիճակների    |      |         |         |         |

|   |հիմնահարցեր                 |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |                    ԸՆԴԱՄԵՆԸ|      |    80   |    54   |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ    |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 1 |Անվտանգություն և  առաջին    |      |    52   |    36   |    1    |

|   |օգնություն                  |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 2 |Հաղորդակցություն            |      |    52   |    36   |    1    |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 3 |Աշխատանքային խնդիրներ       |      |    52   |    36   |    1    |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 4 |Համակարգչային օպերատորության|      |    52   |    36   |    1    |

|   |հիմունքներ                  |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |                    ԸՆԴԱՄԵՆԸ|      |   208   |   144   |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ      |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 1 |Ավտոմոբիլային տրանսպորտի    |      |    76   |    54   |    1    |

|   |մասին ՀՀ օրենքի             |      |         |         |         |

|   |հիմնադրույթներ, վարորդի     |      |         |         |         |

|   |իրավունքները և              |      |         |         |         |

|   |պարտականությունները         |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 2 |Ավտոմեքենայի ընդհանուր      |      |   174   |   124   |    1    |

|   |կառուցվածքը                 |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 3 |Ավտոմեքենայի էլեկտրական     |      |    52   |    36   |    1    |

|   |սարքավորումներ              |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |                    ԸՆԴԱՄԵՆԸ|      |   302   |   214   |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ         |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 1 |Ճանապարհային երթևեկության   |      |   156   |   112   |    1    |

|   |կանոններ                    |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 2 |Ավտոմեքենայի անվտանգ վարման |      |    80   |    54   |    1    |

|   |հմտություններ               |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 3 |Բեռների դասակարգումը,       |      |    78   |    46   |    1    |

|   |բեռնման-բեռնաթափման         |      |         |         |         |

|   |աշխատանքների հմտությունները |      |         |         |         |

|   |                            |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 4 |Փոխադրումների գործընթացներ  |      |   100   |    72   |    1    |

|   |և  փաստաթղթաշրջանառություն  |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

| 5 |Ավտոմեքենաների շահագործումն |      |    68   |    46   |    1    |

|   |արգելող անսարքությունները ու|      |         |         |         |

|   |պայմանները                  |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |                    ԸՆԴԱՄԵՆԸ|      |   482   |   330   |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |           ԸՆՏՐՈՎԻ          |      |    94   |    72   |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |      ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ     |      |    78   |    52   |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |                    ԸՆԴԱՄԵՆԸ|  32  |   1608  |   1152  |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ            |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ՆԱԽԱՍԻՐԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐ       |      |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱ         |   6  |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ      |   2  |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ|   2  |         |         |         |

|___|____________________________|______|_________|_________|_________|

|   |                    ԸՆԴԱՄԵՆԸ|  42  |         |         |         |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1022-Ն
Հրաման