Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0208 «ԹԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0208 «ԹԱՐԳՄԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՄԱՔՍԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒ ...

 

 

110.1027.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010070

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1027-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0208 «ԹԱՐԳՄԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՄԱՔՍԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(6-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ԻՐԱՎԱՊԱՀ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը ԹՐԳՄԱՔ|4-09-039                                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է` սովորողի մոտ ձևավորել   |

|                     |գիտելիքներ Հայաստանի Հանրապետության իրավապահպան|

|                     |մարմինների համակարգի, կառուցվածքի              |

|                     |գործունեության ոլորտների ձևերի  հետ:           |

|                     |Ավարտելով այս մոդուլը` ուսանողը կկարողանա      |

|                     |ներկայացնել իրավամարմինների համակարգը և        |

|                     |գործունեության շրջանակը:                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |34 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար նախնական     |

|                     |հմտություններ և  կարողություններ չեն           |

|                     |պահանջվում:                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության իրավապահ  |

|արդյունք 1           |մարմինների համակարգը                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է թվարկում իրավապահ մարմինները         |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում իրավապահ մարմինների     |

|                     |համակարգի կառուցվածքը                          |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում իրավապահ մարմինների     |

|                     |հիմնական խնդիրները                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ՀՀ իրավապահ մարմինների             |

|արդյունք 2           |գործունեության շրջանակը                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ սահմանադրության`     |

|                     |իրավապահ մարմիններին վերաբերվող հոդվածները     |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում մաքսային մարմնի         |

|                     |համագործակցությունն այլ պետական մարմինների հետ |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել Դատարանի և  իրավապահպան մարմինների |

|արդյունք 3           |կազմակերպման և  գործնեության մասին օրենսդրական |

|                     |ակտերի ընդհանուր բնութագիրը                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում իշխանությունների        |

|                     |բաժանման սկզբունքը                             |

|                     |բ. ճիշտ է դասակարգում իրավական ակտերը          |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում դատարանի աշխատակազմը և  |

|                     |աշխատանքի կազմակերպումը                        |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՁԵՎԱԿԵՐՊՈՒՄՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳԸ»        |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը ԹՐԳՄԱՔ|4-09-040                                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է` սովորողի մոտ ձևավորել   |

|                     |գիտելիքներ ֆիզիկական անձանց և                  |

|                     |կազմակերպությունների կողմից տեղափոխվող         |

|                     |ապրանքների մաքսային հսկողության իրականացման,   |

|                     |նրանց հայտարարագրման, մաքսային ձևակերպման      |

|                     |ընթացակարգի վերաբերյալ:                        |

|                     |Ավարտելով այս մոդուլը` ուսանողը կկարողանա      |

|                     |լրացնել մաքսային գործին առնչվող բոլոր          |

|                     |ձևաթղթերը  և  կատարի Trade World Manager       |

|                     |ծրագրով ապրանքների հայտարարագրումը:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԹՐԳՄԱՔ 4-09-031, ԹՐԳՄԱՔ   |

|                     |4-09-032, ԹՐԳՄԱՔ 4-09-033 մոդուլները           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել մաքսային արժեքի որոշման դրույթները |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է դասակարգում ապրանքի արժեքի որոշման   |

|                     |դրույթների տեսակները                           |

|                     |բ. ճիշտ է կատարում ապրանքի արժեքի որոշման      |

|                     |դրույթների նույնականացումը                     |

|                     |գ. ճիշտ է կատարում մաքսային արժեքի որոշման     |

|                     |վերջնական դրույթները                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել Trade World Manager ծրագրի         |

|արդյունք 2           |պահանջները                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում կիրառում ծրագիրը        |

|                     |բ. ճիշտ է կիրառում ծրագիրը                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հայտարարագրում Trade World Manager |

|արդյունք 3           |ծրագրով                                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է կատարում հայտարարագրման              |

|                     |ընտրողականությունը                             |

|                     |բ. ճիշտ է վերահսկում ընտրողականության հետ      |

|                     |կապված հարցերը/ մաքսային կանոնների խախտում/    |

|                     |գ. ճիշտ է կատարում հայտարարագրում Trade World  |

|                     |Manager ծրագրով                                |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0208 «Թարգմանություն և

մաքսավարություն» մասնագիտության օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայախմբեր, առարկաներ և      |Շաբաթ-|ՈՒսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|

|   |մոդուլներ                       |ների  |առավելա-|լսարանա-|ման    |

|   |                                |թիվը  |գույն   |յին     |երաշխա-|

|   |                                |      |բեռնվա- |պարապ-  |վորվող |

|   |                                |      |ծութ-   |մունքներ|տարին  |

|   |                                |      |յունը,  |ժամ     |       |

|   |                                |      |ժամ     |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ- |      |        |        |       |

|   |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  1|Հայոց լեզու և  խոսքի մշակույթ   |      |  108   |   72   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  2|Տնտեսագիտության հիմունքներ      |      |   81   |   54   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  3|Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի |      |   81   |   54   |   2   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  4|Իրավունքի հիմունքներ            |      |   54   |   36   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  5|Պատմություն                     |      |   81   |   54   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  6|Ֆիզիկական կուլտուրա             |      |  186   |  186   |  1-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  591   |  456   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ      |      |        |        |       |

|   |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |Էկոլոգիայի հիմունքներ           |      |   54   |   36   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |Քաղաքացիական պաշտպանություն և   |      |   27   |   18   |   1   |

|   |արտակարգ իրավիճակների           |      |        |        |       |

|   |հիմնահարցեր                     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   81   |   54   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |Հաղորդակցություն                |      |   54   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |Անվտանգություն և  առաջին        |      |   54   |   36   |   1   |

|   |օգնություն                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |Ընդհանուր աշխատանքային          |      |   81   |   54   |   1   |

|   |հմտություններ                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  189   |  126   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  1|Երկրագիտություն                 |      |   81   |   54   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  2|Լեզուն որպես լեզվաբանության     |      |   27   |   18   |   2   |

|   |ուսումնասիրության առարկա        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  3|Լեզուն որպես լեզուներ           |      |   27   |   18   |   2   |

|   |ուսումնասիրող գիտությունների    |      |        |        |       |

|   |համակարգ                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  4|Լեզվի համակարգը և  կառուցվածքը  |      |   27   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  5|Հաղորդակցական տարրական          |      |  162   |  108   |  1-2  |

|   |կարողություններ երկրորդ օտար    |      |        |        |       |

|   |լեզվով                          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  6|Բանավոր և  գրավոր               |      |  108   |   72   |  1-2  |

|   |հաղորդակցության հմտությունների  |      |        |        |       |

|   |կատարելագործում երկրորդ օտար    |      |        |        |       |

|   |լեզվով                          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  7|Երկխոսությունների և  տեքստերի   |      |  108   |   72   |  1-2  |

|   |կազմման և  վերարտադրման         |      |        |        |       |

|   |կարողությունների զարգացում      |      |        |        |       |

|   |երկրորդ օտար լեզվով             |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  8|Օպերացիոն համակարգեր            |      |   54   |   36   |  1-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  9|Փաստաթղթերի մշակման տեխնոլոգիա, |      |  108   |   72   |  1-3  |

|   |գործարար գրագրություն և         |      |        |        |       |

|   |հաղորդակցություն                |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 10|Էլեկտրոնային աղյուսակների       |      |   81   |   54   |  1-3  |

|   |մշակում                         |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 11|Տվյալների բազաների ղեկավարման   |      |   54   |   36   |  1-3  |

|   |համակարգեր                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  837   |  576   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  1|Օտար լեզու. ընթերցանություն`    |      |  162   |  108   |  1-2  |

|   |մակարդակ 1                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  2|Օտար լեզու. ընթերցանություն`    |      |  162   |  108   |  1-2  |

|   |մակարդակ 2                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  3|Օտար լեզու. ընթերցանություն`    |      |  162   |  108   |  1-2  |

|   |մակարդակ 3                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  4|Օտար լեզու. ընթերցանություն`    |      |  162   |  108   |  1-2  |

|   |մակարդակ 4                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  5|Գրավոր խոսք. մակարդակ 1         |      |  108   |   72   |  1-2  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  6|Գրավոր խոսք. մակարդակ 2         |      |  108   |   72   |  1-2  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  7|Գրավոր խոսք. մակարդակ 3         |      |  108   |   72   |  1-2  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  8|Գրավոր խոսք. մակարդակ 4         |      |  108   |   72   |  1-2  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|  9|Բանավոր խոսք. մակարդակ 1        |      |  108   |   72   |  1-2  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 10|Բանավոր խոսք. մակարդակ 2        |      |  108   |   72   |  1-2  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 11|Բանավոր խոսք. մակարդակ 3        |      |  162   |  108   |  1-2  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 12|Թարգմանության տեսություն        |      |   72   |   36   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 13|Մաքսային ոլորտի մասնագիտական    |      |  162   |  108   |   3   |

|   |նյութի եռալեզվյան գործնական     |      |        |        |       |

|   |թարգմանություն                  |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 14|ՈԻղղագրություն, ուղղախոսություն |      |  108   |   72   |   2   |

|   |և  կետադրություն                |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 15|Բառագիտություն, բառակազմություն,|      |  108   |   72   |  1-2  |

|   |բառապաշար և  դարձվածաբանություն»|      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 16|Ձևաբանություն                   |      |  108   |   72   |  2-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 17|Նախադասություն և  խոսք          |      |  108   |   72   |  2-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 18|Մաքսային գործի կազմակերպման     |      |   51   |   34   |  2-3  |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 19|Ընդհանուր տնտեսագիտության և     |      |   90   |   72   |  2-3  |

|   |մասնագիտական ոլորտի             |      |        |        |       |

|   |տնտեսագիտության հիմունքներ      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 20|Մաքսային ծառայության մասին ՀՀ   |      |   51   |   34   |  2-3  |

|   |օրենսդրությունը                 |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 21|ՀՀ մաքսային օրենսգրքի հիմնական  |      |  102   |   68   |  2-3  |

|   |հոդվածները                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 22|Մաքսային գանձումներ - վճարումներ|      |  102   |   68   |  2-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 23|Մաքսային ձևակերպումների         |      |  102   |   68   |  2-3  |

|   |ընթացակարգը                     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 24|Կազմակերպություններում          |      |   81   |   54   |  2-3  |

|   |կառավարման և  սպասարկման        |      |        |        |       |

|   |մեթոդները                       |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 25|Մաքսային գործում վարչական և     |      |   30   |   20   |  2-3  |

|   |քրեական պատասխանատվություն      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 26|ՀՀ օրենսդրություն և  պետության  |      |  112   |   78   |  2-3  |

|   |ու իրավունքի տեսություն         |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 27|Միջազգային իրավունք             |      |   81   |   54   |  2-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 28|ՀՀ իրավապահ մարմինները          |      |   81   |   34   |  2-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

| 29|Մաքսային ձևակերպումների         |      |  102   |   68   |  2-3  |

|   |ընթացակարգը                     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  3109  |  2056  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆՏՐՈՎԻ                         |      |   72   |   48   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ               |      |   48   |   32   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |  93  |  4927  |  3348  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ                |      |   300  |   300  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՆԱԽԱՍԻՐԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐ           |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱ             |  22  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ          |  12  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ    |  2   |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        | 129  |        |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1027-Ն
Հրաման