Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0304 «ՕՏ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0304 «ՕՏԱՐԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ...

 

 

110.1028.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010071

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1028-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0304 «ՕՏԱՐԼԵԶՎԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(6-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒ, ԲԱՆԱՎՈՐ ԽՈՍՔ. ՄԱԿԱՐԴԱԿ 1»        |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՕԼՈՒ 4-09-011                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողների մոտ զարգացնել    |

|                     |օտար լեզվով բանավոր հաղորդակցման կարողություն. |

|                     |մենախոսություն և  երկխոսություն` ըստ կոնկրետ   |

|                     |տեսակի, կոնկրետ իրադրության, ինչպես նաև        |

|                     |լեզվական և  ոչ լեզվական միջոցների կիրառման`    |

|                     |հաշվի առնելով զրուցակցի սոցիալական կարգավիճակը,|

|                     |լեզվական և  վարքի հանրամշակութային նորմերը,    |

|                     |խոսքի ռիթմիկ-հնչերանգային համապատասխանությունը |

|                     |երկխոսության հաղորդակցական նպատակներին և  այլն:|

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԱՀԱԽ 4-09-001 «Ընդհանուր  |

|                     |աշխատանքային գործունեության հմտություններ»,    |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-001 «Հոգեբանություն», ՈՒՍՈՒՑ       |

|                     |4-09-002 «Մանկավարժությունն իբրև  գիտություն և |

|                     |նրա հիմնական հասկացությունները», ՈՒՍՈՒՑ        |

|                     |4-09-003 «Դասավանդողի հաղորդակցման             |

|                     |հմտությունների ձևավորում»,  ՈՒՍՈՒՑ 4-09-004    |

|                     |«Դաստիարակության գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-005   |

|                     |«Կրթության բովանդակություն», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-006   |

|                     |«ՈՒսուցման գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-007         |

|                     |«Դրդապատճառային տեխնիկայի կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ    |

|                     |4-09-008 «Դասավանդման և  ուսումնառության       |

|                     |օժանդակ միջոցների կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-009   |

|                     |«Համագործակցային ուսումնառություն», ՈՒՍՈՒՑ     |

|                     |4-09-010 «ՈՒսուցման արդյունքների ստուգում և    |

|                     |գնահատում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-011 «Դասի              |

|                     |նախապատրաստում», ՕԼՈՒ 4-09-001 «Օտար լեզվի     |

|                     |դասավանդման մեթոդիկա», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-012 «Լեզուն |

|                     |որպես լեզվաբանության ուսումնասիրության առարկա»,|

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-013 «Լեզուն որպես լեզուներ         |

|                     |ուսումնասիրող գիտությունների առարկա», ՈՒՍՈՒՑ   |

|                     |4-09-014 «Լեզվի համակարգը ու կառուցվածքը», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09-002 «Օտար լեզվի դասի կազմակերպում»,       |

|                     |ՕԼՈՒ 4-09-003 «Օտար լեզվի տեսական              |

|                     |քերականություն», ՕԼՈՒ 4-09-004                 |

|                     |«Երկրագիտություն», ՕԼՈՒ 4-09-005 «Օտար լեզու,  |

|                     |ընթերցանություն. մակարդակ 1», ՕԼՈՒ 4-09-006    |

|                     |«Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ 2», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09-007 «Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ|

|                     |3», ՕԼՈՒ 4-09-008 «Օտար լեզու, ընթերցանություն.|

|                     |մակարդակ 4», ՕԼՈՒ 4-09-009 «Օտար լեզու,        |

|                     |ընթերցանություն. մակարդակ 5», ՕԼՈՒ 4-09-010    |

|                     |«Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ 6»      |

|                     |մոդուլները:  Մոդուլի գնահատման կարգը Մոդուլի   |

|                     |կատարողականը գնահատվելու է կատարված աշխատանքի  |

|                     |հիման վրա` հաշվի առնելով նաև  յուրաքանչյուր    |

|                     |արդյունքի կատարման չափանիշների մակարդակի       |

|                     |ապահովումը:                                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Հասկանալ դասախոսի կամ մեկ այլ անձի խոսքը       |

|արդյունք 1           |անմիջական հաղորդակցության ժամանակ              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է արձագանքում դասախոսի կամ մեկ այլ անձի|

|                     |ասածներին անմիջական հաղորդակցության ժամանակ,   |

|                     |բ. ճիշտ հարցադրումներ է անում խոսակցին:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կառուցել բանավոր կապակցված խոսք` նկարագրելով   |

|արդյունք 2           |մարդկանց, իրեր, երևույթներ,  իրադարձություններ,|

|                     |սեփական հույզերը կամ զգացումները`              |

|                     |անհրաժեշտության դեպքում օգտվելով նկարներից,    |

|                     |բանալի-բառերից և  այլն                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. տրամաբանական հաջորդականությամբ նկարագրում է |

|                     |նկարում պատկերված որևէ  անձ, առարկա կամ        |

|                     |իրավիճակ` օգտագործելով յուրացրած ակտիվ         |

|                     |բառապաշարը,                                    |

|                     |բ. ճիշտ է բնութագրում շրջապատող երևույթները  և |

|                     |իրադարձությունները,                            |

|                     |գ. խոսում է առաջադրված որևԷ  ծանոթ             |

|                     |իրադարձության մասին` անհրաժեշտության դեպքում   |

|                     |օգտվելով բանալի-բառերից և  ներկայացնելով իր    |

|                     |վերաբերմունքը,                                 |

|                     |դ. քերականորեն ճիշտ է կառուցում խոսքը` նկարը   |

|                     |նկարագրելիս,                                   |

|                     |ե. ճիշտ է պատասխանում նկարի կամ տեքստի         |

|                     |բովանդակության վերաբերյալ հարցերին:            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Վարել կարճ երկխոսություն, սկսել և  շարունակել  |

|արդյունք 3           |ծանոթ թեմաներով իրեն հետաքրքրող զրույցը`       |

|                     |փոխանակելով մտքեր ու տեղեկություններ           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է կիրառում երկխոսություն վարելու       |

|                     |կանոնները,                                     |

|                     |բ. առաջադրված իրադրության շուրջ վարում է կարճ  |

|                     |երկխոսություն` բացատրելով որևէ  հարց կամ խնդիր`|

|                     |փոխանակելով մտքեր ու տեղեկություններ,          |

|                     |գ. ձևակերպում  է իր տեսակետները,               |

|                     |առաջարկություններ է անում, շփման ընթացքում     |

|                     |օգտագործում է հաղորդակցական նպատակին           |

|                     |համապատասխան լեզվական պարզ միջոցներ:           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ընթերցած ծավալուն նյութի հակիրճ    |

|արդյունք 4           |բովանդակությունը և  առանձնացնի կարևոր          |

|                     |տեղեկատվությունը                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. առաջադրված տեքստից ճիշտ դուրս է գրում       |

|                     |տեղեկատվական միավորները,                       |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ընթերցած նյութի         |

|                     |բովանդակությունը,                              |

|                     |գ. ճիշտ է պատասխանում է տեքստի բովանդակությանը |

|                     |վերաբերող հարցերին:                            |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒ, ԲԱՆԱՎՈՐ ԽՈՍՔ. ՄԱԿԱՐԴԱԿ 2»        |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՕԼՈՒ 4-09-012                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ամրապնդել և  խորացնել        |

|                     |սովորողի օտար լեզվով բանավոր հաղորդակցելու     |

|                     |կարողությունները` հիմնվելով ընթերցանության     |

|                     |առաջին մակարդակում ձեռք բերված կարողությունների|

|                     |վրա:                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԱՀԱԽ 4-09-001 «Ընդհանուր  |

|                     |աշխատանքային գործունեության հմտություններ»,    |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-001 «Հոգեբանություն», ՈՒՍՈՒՑ       |

|                     |4-09-002 «Մանկավարժությունն իբրև  գիտություն և |

|                     |նրա հիմնական հասկացությունները», ՈՒՍՈՒՑ        |

|                     |4-09-003 «Դասավանդողի հաղորդակցման             |

|                     |հմտությունների ձևավորում»,  ՈՒՍՈՒՑ 4-09-004    |

|                     |«Դաստիարակության գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-005   |

|                     |«Կրթության բովանդակություն», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-006   |

|                     |«ՈՒսուցման գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-007         |

|                     |«Դրդապատճառային տեխնիկայի կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ    |

|                     |4-09-008 «Դասավանդման և  ուսումնառության       |

|                     |օժանդակ միջոցների կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-009   |

|                     |«Համագործակցային ուսումնառություն», ՈՒՍՈՒՑ     |

|                     |4-09-010 «ՈՒսուցման արդյունքների ստուգում և    |

|                     |գնահատում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-011 «Դասի              |

|                     |նախապատրաստում», ՕԼՈՒ 4-09-001 «Օտար լեզվի     |

|                     |դասավանդման մեթոդիկա», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-012 «Լեզուն |

|                     |որպես լեզվաբանության ուսումնասիրության առարկա»,|

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-013 «Լեզուն որպես լեզուներ         |

|                     |ուսումնասիրող գիտությունների առարկա», ՈՒՍՈՒՑ   |

|                     |4-09-014 «Լեզվի համակարգը ու կառուցվածքը», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09-002 «Օտար լեզվի դասի կազմակերպում»,       |

|                     |ՕԼՈՒ 4-09-003 «Օտար լեզվի տեսական              |

|                     |քերականություն», ՕԼՈՒ 4-09-004                 |

|                     |«Երկրագիտություն», ՕԼՈՒ 4-09-005 «Օտար լեզու,  |

|                     |ընթերցանություն. մակարդակ 1», ՕԼՈՒ 4-09-006    |

|                     |«Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ 2», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09-007 «Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ|

|                     |3», ՕԼՈՒ 4-09-008 «Օտար լեզու, ընթերցանություն.|

|                     |մակարդակ 4», ՕԼՈՒ 4-09-009 «Օտար լեզու,        |

|                     |ընթերցանություն. մակարդակ 5», ՕԼՈՒ 4-09-010    |

|                     |«Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ 6», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09- 011 «Օտար լեզու, բանավոր խոսք.           |

|                     |մակարդակ 1» մոդուլները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարված    |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |մակարդակի ապահովումը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տեղեկացնել, նորություններ հաղորդել` հստակ      |

|արդյունք 1           |տարանջատելով փաստերը և  դեպքերը                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է տեղեկացնում կատարված դեպքերի մասին`  |

|                     |նշելով կարևոր  փաստերը,                        |

|                     |բ. ներկայացնում է նորությունները, ճիշտ         |

|                     |մեկնաբանելով դրանք:                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Զրույց վարի տրված իրադրության կամ կարդացած     |

|արդյունք 2           |(ունկնդրած կամ դիտած) նյութի շուրջ             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է պատասխանում ֆիլմի կամ նկարի          |

|                     |բովանդակության վերաբերող հարցերին,             |

|                     |բ. ճիշտ է կառուցում խոսքը ֆիլմը կամ կարդացած   |

|                     |(ունկնդրած) տեքստը նկարագրելիս,                |

|                     |գ. արտահայտում է կարծիք դիտած, ունկնդրած կամ   |

|                     |ընթերցած նյութի վերաբերյալ:                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Հանպատրաստից վարել երկխոսություն, ճշտել        |

|արդյունք 3           |տեղեկությունը, որևէ  բան բացատրել              |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է օգտագործում երկխոսության վարելու     |

|                     |կանոնները,                                     |

|                     |բ. ճիշտ է ձևակերպում  հարցերը խոսակցին դիմելիս,|

|                     |գ. կարող է ճշտել անհրաժեշտ տեղեկությունը       |

|                     |երկխոսության ընթացքում:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Հանդես գալ նախապես պատրաստված ելույթով`        |

|արդյունք 4           |պատասխանելով հարցերին, որևէ  հարցի մասին       |

|                     |դիրքորոշում արտահայտել և  հիմնավորել այն       |

|                     |համապատասխան փաստարկներով                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ և  սահուն ներկայացնում է որևէ  թեմայով |

|                     |նախապես պատրաստած ելույթ.                      |

|                     |բ. որևէ  հարցի մասին արտահայտում է իր          |

|                     |դիրքորոշումը և  հիմնավորում այն համապատասխան   |

|                     |փաստարկներով,                                  |

|                     |գ. ճիշտ է պատասխանում ելույթի բովանդակությանը  |

|                     |ուղղված հարցերին.                              |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒ, ԲԱՆԱՎՈՐ ԽՈՍՔ. ՄԱԿԱՐԴԱԿ 3»        |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՕԼՈՒ 4-09-013                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ամրապնդել և  խորացնել        |

|                     |սովորողի օտար լեզվով բանավոր հաղորդակցելու     |

|                     |կարողությունները` հիմնվելով ընթերցանության     |

|                     |առաջին և  երկրորդ մակարդակում ձեռք բերված      |

|                     |կարողությունների վրա:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԱՀԱԽ 4-09-001 «Ընդհանուր  |

|                     |աշխատանքային գործունեության հմտություններ»,    |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-001 «Հոգեբանություն», ՈՒՍՈՒՑ       |

|                     |4-09-002 «Մանկավարժությունն իբրև  գիտություն և |

|                     |նրա հիմնական հասկացությունները», ՈՒՍՈՒՑ        |

|                     |4-09-003 «Դասավանդողի հաղորդակցման             |

|                     |հմտությունների ձևավորում»,  ՈՒՍՈՒՑ 4-09-004    |

|                     |«Դաստիարակության գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-005   |

|                     |«Կրթության բովանդակություն», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-006   |

|                     |«ՈՒսուցման գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-007         |

|                     |«Դրդապատճառային տեխնիկայի կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ    |

|                     |4-09-008 «Դասավանդման և  ուսումնառության       |

|                     |օժանդակ միջոցների կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-009   |

|                     |«Համագործակցային ուսումնառություն», ՈՒՍՈՒՑ     |

|                     |4-09-010 «ՈՒսուցման արդյունքների ստուգում և    |

|                     |գնահատում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-011 «Դասի              |

|                     |նախապատրաստում», ՕԼՈՒ 4-09-001 «Օտար լեզվի     |

|                     |դասավանդման մեթոդիկա», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-012 «Լեզուն |

|                     |որպես լեզվաբանության ուսումնասիրության առարկա»,|

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-013 «Լեզուն որպես լեզուներ         |

|                     |ուսումնասիրող գիտությունների առարկա», ՈՒՍՈՒՑ   |

|                     |4-09-014 «Լեզվի համակարգը ու կառուցվածքը», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09-002 «Օտար լեզվի դասի կազմակերպում»,       |

|                     |ՕԼՈՒ 4-09-003 «Օտար լեզվի տեսական              |

|                     |քերականություն», ՕԼՈՒ 4-09-004                 |

|                     |«Երկրագիտություն», ՕԼՈՒ 4-09-005 «Օտար լեզու,  |

|                     |ընթերցանություն. մակարդակ 1», ՕԼՈՒ 4-09-006    |

|                     |«Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ 2», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09-007 «Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ|

|                     |3», ՕԼՈՒ 4-09-008 «Օտար լեզու, ընթերցանություն.|

|                     |մակարդակ 4», ՕԼՈՒ 4-09-009 «Օտար լեզու,        |

|                     |ընթերցանություն. մակարդակ 5», ՕԼՈՒ 4-09-010    |

|                     |«Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ 6», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09- 011 «Օտար լեզու, բանավոր խոսք. մակարդակ  |

|                     |1», ՕԼՈՒ 4-09-012 «Օտար լեզու, բանավոր խոսք.   |

|                     |մակարդակ 2» մոդուլները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարված    |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |մակարդակի ապահովումը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Հանպատրաստից զրույց վարել ծանոթ թեմաների շուրջ`|

|արդյունք 1           |յուրացրած բառապաշարի շրջանակներում             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ընտրում թեմային համապատասխան         |

|                     |բառապաշարը,                                    |

|                     |բ. զրույցի ընթացքում ճիշտ է կիրառում           |

|                     |քերականական կառույցները,                       |

|                     |գ. առանց նախապատրաստվելու մասնակցում է         |

|                     |հարցազրույցի:                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Անկաշկանդ և  գրագետ արտահայտել իր              |

|արդյունք 2           |նախասիրությունները և  այլ զգացմունքներ         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. քերականորեն ճիշտ է արտահայտում իր           |

|                     |նախասիրությունները և  այլ զգացմունքներ,        |

|                     |բ. խոսում է հստակ և  սահուն,                   |

|                     |գ. խոսքում ճիշտ է օգտագործում համապատասխան     |

|                     |լեզվական միջոցներ` ռեպլիկներ, կայուն           |

|                     |բառակապակցություններ.                          |

|                     |դ. առաջադրված իրավիճակում ճիշտ է կիրառում      |

|                     |հաղորդակցման հանրամշակութային նորմերը,         |

|                     |ե. ճիշտ է արտահայտում հաղորդակցական խնդիրը`    |

|                     |առաջարկ անում, ընդունում կամ բարեկիրթ ձևով     |

|                     |մերժում այն և  այլն:                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կիրառել լեզվակիր երկրի մշակույթի և  պատմության |

|արդյունք 3           |մասին տարբեր աղբյուրներից քաղված               |

|                     |տեղեկություններ                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ընտրված նյութը համապատասխանում է ծրագրային  |

|                     |պահանջներին,                                   |

|                     |բ. քաղված տեղեկությունները մատչելի են լսարանին:|

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Վերարտադրի ինտերնետից կամ մամուլից քաղված      |

|արդյունք 4           |հասարակական-քաղաքական բնույթի տեքստի ընդհանուր |

|                     |բովանդակությունը                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում հասարակական-քաղաքական   |

|                     |բնույթի տեքստի ընդհանուր բովանդակությունը,     |

|                     |բ. խոսքի մեջ օգտագործում է բարդ քերականական    |

|                     |կառույցներ:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱԴԱՍԱՐԱՆԱՅԻՆ ԵՎ ԱՐՏԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ»      |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-015                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ     |

|                     |արտադասարանային և  արտադպրոցական աշխատանքների  |

|                     |խնդիրների, սկզբունքների, կազմակերպման հիմնական |

|                     |ձևերի  մասին և  ձևավորել  արտադասարանային և    |

|                     |արտադպրոցական աշխատանքների կազմակերպման ու     |

|                     |իրականացման կարողություններ:                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |18 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԱՀԱԽ 4-09-001 «Ընդհանուր  |

|                     |աշխատանքային գործունեության հմտություններ»,    |

|                     |2-09-003 «Դասավանդողի հաղորդակցման             |

|                     |հմտությունների ձևավորում»  մոդուլները:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարված    |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |մակարդակի ապահովումը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ արտադասարանային աշխատանքի ոլորտը        |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում արտադասարանային         |

|                     |աշխատանքի նպատակը, սկզբունքներն ու ձևերը,      |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում արտադասարանային         |

|                     |աշխատանքի պլանավորումը` հաշվի առնելով          |

|                     |աշակերտների տարիքը և  հետաքրքրությունները,     |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում դասարանային և           |

|                     |արտադասարանային աշխատանքների փոխկապակցումը,    |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում դաստիարակության         |

|                     |սկզբունքների և  մեթոդների կիրառումը դասի       |

|                     |ընթացքում և  արտադասարանային աշխատանքի ժամանակ:|

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ արտադասարանային աշխատանքի կազմակերպման  |

|արդյունք 2           |և  արտադպրոցական աշխատանքի համակարգման         |

|                     |եղանակները                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում արտադպրոցական աշխատանքի |

|                     |խնդիրները, սկզբունքները և  կազմակերպման        |

|                     |հիմնական ձևերը,                                |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում համակարգում է դպրոցական |

|                     |և  արտադպրոցական աշխատանքները` ըստ աշակերտների |

|                     |հետաքրքրությունների,                           |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում համակարգում է դպրոցական |

|                     |և  արտադպրոցական օլիմպիադաները, մրցույթները,   |

|                     |ստուգատեսները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|               ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԻՆՔՆԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-017                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է` սովորողին տալ գիտելիքներ    |

|                     |ինքնակրթության, ինքնազարգացման, կատարելագործման|

|                     |մասին, ինչպես նաև  ձևավորել  մտքի ճկունության, |

|                     |բարդ խնդիրներին ճիշտ լուծումներ տալու,         |

|                     |ինքնաուղղորդման, սեփական եզրակացություններ     |

|                     |կատարելու կարողություններ:                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |18 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԱՀԱԽ 4-09-001 «Ընդհանուր  |

|                     |աշխատանքային գործունեության հմտություններ»,    |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-001 «Հոգեբանություն», ՈՒՍՈՒՑ       |

|                     |4-09-002 «Մանկավարժությունն իբրև  գիտություն և |

|                     |նրա հիմնական հասկացությունները», ՈՒՍՈՒՑ        |

|                     |4-09-003 «Դասավանդողի հաղորդակցման             |

|                     |հմտությունների ձևավորում»,  ՈՒՍՈՒՑ 4-09-004    |

|                     |«Դաստիարակության գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-005   |

|                     |«Կրթության բովանդակություն», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-006   |

|                     |«ՈՒսուցման գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-007         |

|                     |«Դրդապատճառային տեխնիկայի կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ    |

|                     |4-09-008 «Դասավանդման և  ուսումնառության       |

|                     |օժանդակ միջոցների կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-009   |

|                     |«Համագործակցային ուսումնառություն», ՈՒՍՈՒՑ     |

|                     |4-09-010 «ՈՒսուցման արդյունքների ստուգում և    |

|                     |գնահատում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-011 «Դասի              |

|                     |նախապատրաստում», ՕԼՈՒ 4-09-001 «Օտար լեզվի     |

|                     |դասավանդման մեթոդիկա», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-012 «Լեզուն |

|                     |որպես լեզվաբանության ուսումնասիրության առարկա»,|

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-013 «Լեզուն որպես լեզուներ         |

|                     |ուսումնասիրող գիտությունների առարկա», ՈՒՍՈՒՑ   |

|                     |4-09-014 «Լեզվի համակարգը ու կառուցվածքը»,     |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-015 «Արտադասարանային և             |

|                     |արտադպրոցական աշխատանք», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-016       |

|                     |«Կրթության օրենսդրությունը», ՕԼՈՒ 4-09-002     |

|                     |«Օտար լեզվի դասի կազմակերպում», ՕԼՈՒ 4-09-003  |

|                     |«Օտար լեզվի տեսական քերականություն», ՕԼՈՒ      |

|                     |4-09-004 «Երկրագիտություն», ՕԼՈՒ 4-09- 005     |

|                     |«Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ 1», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09-006 «Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ|

|                     |2», ՕԼՈՒ 4- 09-007 «Օտար լեզու, ընթերցանություն|

|                     |մակարդակ 3», ՕԼՈՒ 4-09-008 «Օտար լեզու,        |

|                     |ընթերցանություն.  մակարդակ 4», ՕԼՈՒ 4-09-009   |

|                     |«Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ 5», ՕԼՈՒ|

|                     |4-09-010 «Օտար լեզու, ընթերցանություն. մակարդակ|

|                     |6», ՕԼՈՒ 4-09-011 «Օտար լեզու, բանավոր խոսք.   |

|                     |մակարդակ 1», ՕԼՈՒ 4-09-012 «Օտար լեզու, բանավոր|

|                     |խոսք.  մակարդակ 2» ՕԼՈՒ 4-09-013 «Օտար լեզու,  |

|                     |բանավոր խոսք. մակարդակ 3» մոդուլները:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարված    |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |մակարդակի ապահովումը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ ինքնագնահատման մեթոդները                |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ընտրում ինքնագնահատման մեթոդները,    |

|                     |բ. համարժեք է գնահատում իր                     |

|                     |կարողունակությունները,                         |

|                     |գ. համարժեք է գնահատում իր առանցքային          |

|                     |հմտությունները:                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Վերհանել իր մասնագիտական զարգացման կարիքները   |

|արդյունք 2           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում անհրաժեշտ մասնագիտական  |

|                     |կարողությունները,                              |

|                     |բ. ճիշտ է որոշում իր կարիքները մասնագիտական    |

|                     |զարգացման տեսանկյունից,                        |

|                     |գ. ցուցադրում է իր մասնագիտական կարիքները      |

|                     |բավարարելու համար տեղեկատվության,              |

|                     |ուսումնառության աղբյուրներ որոշարկելու,        |

|                     |հայթայթելու և  դրանցից օգտվելու օրինակներ:     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ ֆորմալ, ոչ ֆորմալ և  ինֆորմալ կրթության |

|արդյունք 3           |առանձնահատկությունները                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում կրթության և             |

|                     |ուսումնառության ֆորմալ, ոչ ֆորմալ և  ինֆորմալ  |

|                     |ձևերը,                                         |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ոչ ֆորմալ և  ինֆորմալ   |

|                     |կրթությունից ֆորմալ կրթության անցնելու         |

|                     |ճանապարհները:                                  |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՏԵՆԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՍՏԵՂԾՈՒՄ»      |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-018                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է` սովորողին տալ գիտելիքներ    |

|                     |դպրոցում մատենավարության, ուսումնական և        |

|                     |վերլուծական փաստաթղթերի ստեղծման մասին:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |18 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԱՀԱԽ 4-09-001 «Ընդհանուր  |

|                     |աշխատանքային գործունեության հմտություններ»,    |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-004 «Դաստիարակության գործընթաց»,   |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-005 «Կրթության բովանդակություն»,   |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-006 «ՈՒսուցման գործընթաց», ՈՒՍՈՒՑ  |

|                     |4-09-008 «Դասավանդման և  ուսումնառության       |

|                     |օժանդակ միջոցների կիրառում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-009   |

|                     |«Համագործակցային ուսումնառություն», ՈՒՍՈՒՑ     |

|                     |4-09-010 «ՈՒսուցման արդյունքների ստուգում և    |

|                     |գնահատում», ՈՒՍՈՒՑ 4-09-011 «Դասի              |

|                     |նախապատրաստում», ՕԼՈՒ 4-09-001 «Օտար լեզվի     |

|                     |դասավանդման մեթոդիկա», ՕԼՈՒ 4-09-002 «Օտար     |

|                     |լեզվի դասի կազմակերպում» մոդուլները:           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարված    |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |մակարդակի ապահովումը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կատարել գրանցում դասամատյանում` ըստ թեմատիկ    |

|արդյունք 1           |պլանի և  դասամատյանի վարման կանոնների          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. դասամատյանում գրանցումները կատարում է ըստ   |

|                     |թեմատիկ պլանի,                                 |

|                     |բ. գրանցումները դասամատյանում կատարում է ըստ   |

|                     |դասամատյանի վարման կանոնների:                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կազմել ամփոփաթերթ                              |

|արդյունք 2           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ամփոփաթերթերի           |

|                     |կառուցվածքները,                                |

|                     |բ. ճիշտ է կազմում ամփոփաթերթ` ըստ սահմանված    |

|                     |նմուշի,                                        |

|                     |գ. ամփոփաթերթի հիման վրա ճիշտ է կատարում       |

|                     |վերլուծություններ:                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կազմել անձնական գործեր [դասղեկ]                |

|արդյունք 3           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում անձնական գործերի տիպերը,|

|                     |բ. ճիշտ է կազմում անձնական գործ,               |

|                     |գ. կարողանում է վարել անձնական գործեր:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կազմել աշակերտի բնութագիր                      |

|արդյունք 4           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում աշակերտի բնութագրի      |

|                     |տիպերը,                                        |

|                     |բ. ճիշտ է կազմում աշակերտի բնութագիր,          |

|                     |գ. ներկայացված բնութագրերից ճիշտ               |

|                     |հետևություններ  է անում:                       |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կազմել քննական արձանագրություն, զեկուցագիր     |

|արդյունք 5           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում քննական                 |

|                     |արձանագրությունների տիպերը,                    |

|                     |բ. ճիշտ է կազմում քննական արձանագրություն,     |

|                     |գ. ճիշտ է կազմում զեկուցագիր` ըստ առաջադրված   |

|                     |խնդրի:                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կազմել և  վարել աշակերտների անհատական թղթապանակ|

|արդյունք 6           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում անհատական թղթապանակների |

|                     |տիպերը,                                        |

|                     |բ. ճիշտ է կազմում անհատական թղթապանակ,         |

|                     |գ. կարողանում է վարել անձնական թղթապանակներ:   |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷԿՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»       |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-019                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է էկոլոգիական գիտելիքների      |

|                     |ուսուցման միջոցով ուսանողին օժտել ընդհանուր    |

|                     |էկոլոգիական գրագիտությամբ, դրա հիման վրա       |

|                     |ձևավորել  էկոլոգիական վարքագիծ, ինչը ուսանողը  |

|                     |կօգտագործի իր հետագա մասնագիտական              |

|                     |գործունեության մեջ:                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԱՀԱԽ 4-09-001 «Ընդհանուր  |

|                     |աշխատանքային գործունեության հմտություններ»,    |

|                     |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-003 «Դասավանդողի հաղորդակցման      |

|                     |հմտությունների ձևավորում»  մոդուլները:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարված    |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |մակարդակի ապահովումը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ էկոլոգիական հիմնական հասկացությունները  |

|արդյունք 1           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում էկոլոգիան` որպես        |

|                     |բնագիտական, սոցիալական գիտություն, և  նրա կապը |

|                     |այլ գիտությունների հետ,                        |

|                     |բ. ճիշտ է բացատրում անկենդան, կենդան և         |

|                     |մարդածին գործոնների ազդեցությունը օրգանիզմի    |

|                     |վրա,                                           |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում էկոլոգիական համակարգերը |

|                     |և  նրանց բաղադրիչները:                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ էկոլոգիական հիմնախնդիրների              |

|արդյունք 2           |բովանդակությունը և  դրանց լուծմանն ուղղված     |

|                     |միջոցառումները                                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է թվարկում հիմնական էկոլոգիական        |

|                     |հիմնախնդիրները,                                |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում յուրաքանչյուր           |

|                     |էկոլոգիական հիմնախնդրի էությունը,              |

|                     |գ. ճիշտ է թվարկում ՀՀ կողմից վավերացված        |

|                     |էկոլոգիական հռչակագրերը, ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ|

|                     |«Կարմիր գիրքը» և  նրանց ընդհանուր              |

|                     |բովանդակությունը,                              |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում անձի էկոլոգիական        |

|                     |իրավունքներն ու պարտականությունները:           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ էկոլոգիական դաստիարակության նպատակն ու  |

|արդյունք 3           |բովանդակությունը                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում էկոլոգիական             |

|                     |դաստիարակության նպատակն ու բովանդակությունը,   |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում էկոլոգիական             |

|                     |դաստիարակության կապը մարդկային գործունեության  |

|                     |բոլոր ոլորտների հետ,                           |

|                     |գ. ճիշտ է բացատրում էկոլոգիական դաստիարակության|

|                     |դերը մարդու առօրյա գործունեության մեջ:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Դրսևորել  էկոլոգիական վարքագիծ իր ամենօրյա     |

|արդյունք 4           |գործունեության մեջ                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. կողմնորոշվում է և  ճիշտ լուծումներ է տալիս  |

|                     |էկոլոգիական իրավիճակային խնդիրներին:           |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՏՈՄԻԱ, ՖԻԶԻՈԼՈԳԻԱ, ՀԻԳԻԵՆԱ ԵՎ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ |

|                          ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՈՒՍՈՒՑ 4-09-020                                |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողներին տալ գիտելիքներ  |

|                     |երեխաների օրգանիզմի աճի և  զարգացման ընդհանուր |

|                     |օրինաչափությունների մասին` երեխաների           |

|                     |առողջության պահպանման, հնարավոր                |

|                     |հիվանդությունները և  առողջության խանգարումները |

|                     |ժամանակին նկատելու և  համապատասխան             |

|                     |գործողություններ իրականացնելու համար:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |108 ժամ                                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողը պետք|

|                     |է ուսումնասիրած լինի ԱՀԱԽ 4-09-001 «Ընդհանուր  |

|                     |աշխատանքային գործունեության հմտություններ»,    |

|                     |2-09-003 «Դասավանդողի հաղորդակցման             |

|                     |հմտությունների ձևավորում»  մոդուլները:         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի կատարողականը գնահատվելու է կատարված    |

|կարգը                |աշխատանքի հիման վրա` հաշվի առնելով նաև         |

|                     |յուրաքանչյուր արդյունքի կատարման չափանիշների   |

|                     |մակարդակի ապահովումը:                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ դպրոցականի օրգանիզմի աճի և  զարգացման   |

|արդյունք 1           |հիմնական օրինաչափությունները և  նրանց վրա ազդող|

|                     |գործոնները                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում դպրոցականի օրգանիզմի աճի|

|                     |առանձնահատկությունները և  նրա վրա ազդող        |

|                     |գործոնները:                                    |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում դպրոցականի օրգանիզմի    |

|                     |զարգացման առանձնահատկությունները և  նրա վրա    |

|                     |ազդող գործոնները:                              |

|                     |գ. օգտվում է դպրոցականների ֆիզիկական զարգացման |

|                     |ցուցանիշների տեղեկատվական տիպօրինակներից և  դրա|

|                     |հիման վրա ճիշտ հետևություններ  է կատարում      |

|                     |երեխաների օրգանիզմի աճի և  զարգացման մասին:    |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ դպրոցականի օրգան-համակարգերի անատոմիական|

|արդյունք 2           |կառուցվածքային առանձնահատկությունները          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում կմախքի, մկանների տեղն ու կառուցվածքը|

|                     |և  ճիշտ է ներկայացնում հենաշարժիչ համակարգի    |

|                     |կառուցվածքի տարիքային առանձնահատկությունները,  |

|                     |բ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում սիրտ-անոթային համակարգի տեղն ու     |

|                     |կառուցվածքը և  ճիշտ է ներկայացնում             |

|                     |սիրտ-անոթային համակարգի կառուցվածքի տարիքային  |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |գ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում շնչառական համակարգի տեղն ու         |

|                     |կառուցվածքը և  ճիշտ է ներկայացնում շնչառական   |

|                     |համակարգի կառուցվածքի տարիքային                |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |դ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում մարսողական համակարգի տեղն ու        |

|                     |կառուցվածքը և  ճիշտ է ներկայացնում մարսողական  |

|                     |համակարգի կառուցվածքի տարիքային                |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |ե. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում միզազատական համակարգի տեղն ու       |

|                     |կառուցվածքը և  ճիշտ է ներկայացնում միզազատական |

|                     |համակարգի կառուցվածքի տարիքային                |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |զ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում ներզատիչ գեղձերի տեղը և  ճիշտ է     |

|                     |ներկայացնում նրանց կառուցվածքի տարիքային       |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |է. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում աղջիկների և  տղաների սեռական        |

|                     |օրգանների տեղն ու կառուցվածքը և  ճիշտ է        |

|                     |ներկայացնում սեռական համակարգի կառուցվածքի     |

|                     |տարիքային առանձնահատկությունները,              |

|                     |թ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում նյարդային համակարգի տեղն ու         |

|                     |կառուցվածքը և  ճիշտ է ներկայացնում նյարդային   |

|                     |համակարգի կառուցվածքի տարիքային                |

|                     |առանձնահատկությունները,                        |

|                     |ժ. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է        |

|                     |ցուցադրում վերլուծիչների տեղն ու կառուցվածքը,  |

|                     |ժա. մուլյաժի կամ ցուցապաստառի վրա ճիշտ է       |

|                     |ցուցադրում մաշկի կառուցվածքը և  ճիշտ է         |

|                     |ներկայացնում մաշկի կառուցվածքի տարիքային       |

|                     |առանձնահատկությունները:                        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ դպրոցականի օրգան-համակարգերի            |

|արդյունք 3           |ֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունները           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում կմախքի և  մկանների      |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները, |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում սիրտ-անոթային համակարգի |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները, |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում շնչառական համակարգի     |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները, |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում մարսողական համակարգի    |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները, |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում միզազատական համակարգի   |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները, |

|                     |զ. ճիշտ է ներկայացնում ներզատիչ գեղձերի        |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները, |

|                     |է. ճիշտ է ներկայացնում աղջիկների և  տղաների    |

|                     |սեռական օրգանների սեռական համակարգի            |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները, |

|                     |ը. ճիշտ է ներկայացնում նյարդային համակարգի     |

|                     |ֆիզիոլոգիայի տարիքային առանձնահատկությունները, |

|                     |թ. ճիշտ է ներկայացնում վերլուծիչների           |

|                     |ֆիզիոլոգիան,                                   |

|                     |ժ. ճիշտ է ներկայացնում մաշկի ֆիզիոլոգիայի      |

|                     |տարիքային առանձնահատկությունները,              |

|                     |ժա. ճիշտ է բացատրում նյութերի և  էներգիայի     |

|                     |փոխանակության տարիքային առանձնահատկությունները,|

|                     |ժբ. ճիշտ է բացատրում բարձրագույն նյարդային     |

|                     |գործունեության մեխանիզմը երեխաների մոտ:        |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ մանկական տարածված հիվանդությունները և   |

|արդյունք 4           |դրանց հիմնական ախտանիշները                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է թվարկում մանկական տարածված           |

|                     |հիվանդությունների անվանումները և  ճիշտ է       |

|                     |ներկայացնում այդ հիվանդությունների հիմնական    |

|                     |ախտանիշները,                                   |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում հիվանդությունների       |

|                     |առաջացման, տարածման և  կանխման ընդհանուր       |

|                     |մեխանիզմը:                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Իմանալ դպրոցականի առողջության պահպանման        |

|արդյունք 5           |հիմնական կանոնները և  կարողանալ կիրառել դրանք  |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է բացատրում հիգիենայի` որպես           |

|                     |առողջության պահպանման և  ամրապնդման գիտության  |

|                     |նպատակը,                                       |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում դպրոցականի առողջությունը|

|                     |ամրապնդող և  թուլացնող գործոնները,             |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում հենաշարժիչ համակարգի    |

|                     |դեֆորմացիայի պատճառները և  ճիշտ է ցուցադրում   |

|                     |կեցվածքի պահպանման ձևերը,                      |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում հիգիենիկ ռեժիմի         |

|                     |կազմակերպումը վարակիչ հիվանդությունների        |

|                     |ժամանակ,                                       |

|                     |ե. ճիշտ է ներկայացնում սննդամթերքի և  սննդի    |

|                     |ռեժիմի նկատմամբ հիգիենիկ պահանջները,           |

|                     |զ. ճիշտ է կիրառում աշխատանքի և  հանգստի        |

|                     |հերթագայումը ուսուցման գործընթացում,           |

|                     |է. ճիշտ է հաշվում դպրոցականի պուլսը,           |

|                     |շնչառության հաճախականությունը,                 |

|                     |ը. արյան ճնշումը չափելու գործիքով ճիշտ է չափում|

|                     |դպրոցականի արյան ճնշումը,                      |

|                     |թ. ճիշտ է ներկայացնում դպրոցականի հագուստին և  |

|                     |կոշիկին ներկայացվող հիգիենիկ պահանջները,       |

|                     |ժ. ճիշտ է ներկայացնում մաշկի, մազերի և         |

|                     |եղունգների խնամքի հիգիենայի կանոնները,         |

|                     |ժա. ճիշտ է ներկայացնում ուսումնական            |

|                     |հաստատությանը ներկայացվող հիգիենիկ պահանջները: |

|_____________________________________________________________________|

 

-------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1028-Ն
Հրաման