Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0301 «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0301 «ՀԱՅՈՑ ԵՎ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏ ...

 

 

110.1035.220210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «22»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010078

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

7 դեկտեմբերի 2009 թվականի N 1035-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0301 «ՀԱՅՈՑ ԵՎ ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(21-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՌՈՒՍ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ` ՄԱԿԱՐԴԱԿ 5.  |

|      XIX-ՐԴ ԵՎ XX-ՐԴ ԴԱՐԵՐԻ ՌՈՒՍ ԳՐՈՂՆԵՐԻ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»     |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀՌԼԴ 04 -09 -055                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը նախատեսված է «Ռուսաց լեզվի         |

|                     |ուսուցիչ» որակավորմամբ մասնագետների պատրաստման |

|                     |համար: Մոդուլի նպատակն է խորացնել, համակարգել  |

|                     |սովորողի մնացորդային գիտելիքները և  ապահովել   |

|                     |որակական նոր գիտելիքների, կարողությունների     |

|                     |մակարդակ, 19-րդ և  20-րդ դարի գրականության     |

|                     |վերաբերյալ                                     |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողին    |

|                     |հիմք են ծառայում մակարդակ 1 - 4-ում ստացած     |

|                     |գիտելիքները և  կարողունակությունները           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սովորողին    |

|կարգը                |հիմք են ծառայում մակարդակ 1 - 4-ում ստացած     |

|                     |գիտելիքները և  կարողունակությունները:          |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Կարդալ ստեղծագործությունները և  բնութագրել     |

|արդյունք 1           |գրողների կյանքը և  ստեղծագործական ուղին        |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է կարդում ստեղծագործությունները,       |

|                     |կատարելով սահմանված նորմերը (120 բառ րոպեում). |

|                     |բ. ճիշտ է դասակարգում բառապաշարը, ըստ նորմատիվ |

|                     |և  ոչ նորմատիվ բառախմբերի.                     |

|                     |գ. ճիշտ է նկարագրում պատմական սոցիալ-քաղաքական |

|                     |իրադարձությունները.                            |

|                     |դ. ճիշտ է նկարագրում գրողի կյանքի հիմնական     |

|                     |կարևոր  իրադարձությունները.                    |

|                     |ե. ճիշտ է սահմանում ստեղծագործությունների      |

|                     |հիմնախնդիրները.                                |

|                     |զ. ճիշտ է մեկնաբանում հեղինակների կենսական     |

|                     |առանձնահատուկ տվյալները իբրև  նրա              |

|                     |ստեղծագործությունների գաղափարական              |

|                     |բովանդակության որոշման և  հերոսների ընտրության |

|                     |մոտիվացիա                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Վերարտադրել և  վերլուծել կարդացած              |

|արդյունք 2           |ստեղծագործությունների                          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է պատմում բովանդակությունը` պահպանելով |

|                     |տրամաբանական հաջորդականությունը.               |

|                     |բ. ճիշտ է օգտագործում յուրացրած նոր բառերը,    |

|                     |բառակապակցությունները պատումի մեջ.             |

|                     |գ. ճիշտ է օգտագործում դարձվածքները.            |

|                     |դ. ճիշտ է պատասխանում բովանդակությունը         |

|                     |արտահայտող հարցերին.                           |

|                     |ե. ճիշտ է բնութագրում հերոսներին.              |

|                     |զ. ճիշտ է բնութագրում թեման և  հիմնախնդիրները. |

|                     |է. ճիշտ է նկարագրում հերոսների ներաշխարհը.     |

|                     |ը. ճիշտ է պատասխանում հերոսների աշխարհընկալումը|

|                     |բնութագրող հարցերին                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Պատասխանել առաջադրված հարցերին                 |

|արդյունք 3           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է պատասխանում առաջադրված               |

|                     |ստեղծագործությունների հերոսներին բնութագրող    |

|                     |հարցերին.                                      |

|                     |բ. քննարկում և  կարծիք է հայտնել հերոսների     |

|                     |գործողությունների և  բնավորության գծերի մասին  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տիրապետել ազգագրական տեղեկատվությանը և         |

|արդյունք 4           |ձևավորել  անձնական արժեքներ                    |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է նկարագրում ռուս ժողովրդի 19-րդ և     |

|                     |20-րդ դարերի կենցաղը, բարքերը, սոցիալ-քաղաքական|

|                     |կյանքը.                                        |

|                     |բ. ճիշտ է նկարագրում ռուս ժողովրդի հոգևոր      |

|                     |աշխարհը.                                       |

|                     |գ. ճիշտ է նկարագրում ընտանեկան                 |

|                     |հարաբերությունները                             |

|                     |դ. ճիշտ է պատկերացնում ազգային և  համամարդկային|

|                     |արժեքները.                                     |

|                     |ե. ճիշտ է պատկերացնում ռուս մշակութային        |

|                     |արժեքների կարևորությունը.                      |

|                     |զ. ճիշտ վերաբերմունք է դրսևորում  ռուս ժողովրդի|

|                     |ազգային գրական և  մշակութային արժեքների հանդեպ |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Արդիականացնել ստեղծագործության հիմնախնդիրը     |

|արդյունք 5           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է անցկացնում զուգահեռներ,              |

|                     |ստեղծագործության հիմնախնդրի և  ժամանակակից     |

|                     |կյանքի միջև..                                  |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում հեղինակների կյանքի       |

|                     |առանձնահատուկ տվյալները իբրև  նրանց            |

|                     |ստեղծագործությունների գաղափարական              |

|                     |բովանդակության որոշման և  հերոսների ընտրության |

|                     |մոտիվացիա.                                     |

|                     |գ. ճիշտ է արտահայտում մտքերը կապակցված խոսքի   |

|                     |մեջ                                            |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մասնակցել թեմատիկ բանավեճերին                  |

|արդյունք 6           |                                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ձևավորում  մենախոսությունը.          |

|                     |բ. ճիշտ է ձևավորում  երկխոսությունը.           |

|                     |գ. լսում է զրուցակցին.                         |

|                     |դ. ցուցաբերում է հարգանք խոսակցի կարծիքի հանդեպ|

|                     |(կարողանում է հանդուրժողական վերաբերմունք      |

|                     |պահպանել այլախոհության նկատմամբ).              |

|                     |ե. ճիշտ է հիմնավորում իր արտահայտած կարծիքը.   |

|                     |զ. ճիշտ հարցադրումներ է անում                  |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՌՈՒՍԱԿԱՆ ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ԲԱՆԱՀՅՈՒՍՈՒԹՅՈՒՆ»        |

|_____________________________________________________________________|

|Մոդուլի դասիչը       |ՀՌԼԴ 04 -09 -056                               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է` ձևավորել  ուսանողի      |

|                     |կողմից ռուսական ժողովրդական բանավոր            |

|                     |ստեղծագործությունները` ռուսական ազգային        |

|                     |բանահյուսությունը ուսումնասիրելու, նրա ժանրերը |

|                     |տարբերակելու, ֆոլկլորի համաշխարհային           |

|                     |գործընթացում ռուսականի դերն ու նշանակությունը  |

|                     |արժևորելու  կարողություններ, ինչպես նաև  այն   |

|                     |իբրև  հետագա ռուսական գրականության զարգացման   |

|                     |նախնական փուլ ընկալելու և  ճանաչելու հիմք      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի տևողությունը |34 ժամ                                         |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մուտքային պահանջները |Չկան                                           |

|_____________________|_______________________________________________|

|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր   |

|կարգը                |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների|

|                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է                 |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Ճանաչել ռուսական ժողովրդական բանահյուսության   |

|արդյունք 1           |նմուշները                                      |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության նմուշների բազմազանությունը.    |

|                     |բ. ճիշտ է մեկնաբանում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսությունը որպես ազգային հոգևոր         |

|                     |մշակույթի մաս                                  |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տարբերել ռուսական ժողովրդական բանահյուսության  |

|արդյունք 2           |ժանրերը և  զարգացման փուլերը                   |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է տարբերակում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսությունը, ըստ փուլերի,                |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության զարգացման ընթացքը,             |

|                     |գ. ճիշտ է մեկնաբանում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսության ժանրերը, ըստ նրա զարգացման     |

|                     |փուլերի.                                       |

|                     |դ. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության ժանրային առանձնահատկությունները|

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Յուրացնել ռուսական ժողովրդական բանավոր         |

|արդյունք 3           |բանահյուսության` բիլինաների, հեքիաթների,       |

|                     |առածների և  ասացվածքների տեսակները, լեզուն,    |

|                     |գեղարվեստական պատկերավորման միջոցները          |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական բիլինաները,    |

|                     |կառուցվածքը, լեզուն, գեղարվեստական             |

|                     |պատկերկերավորման միջոցները.                    |

|                     |բ. ճիշտ է ներկայացնում և  մեկնաբանում ռուսական |

|                     |ժողովրդական հեքիաթները, դրանց տեսակները,       |

|                     |կառուցվածքը, լեզուն, գեղարվեստական             |

|                     |պատկերավորման միջոցները.                       |

|                     |գ. ճիշտ նշանակությամբ է օգտագործում առածներն ու|

|                     |ասացվածքները, ժողովրդական բանահյուսությունից   |

|                     |առաջացած թևավոր  արտահայտությունները           |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Տարբերել ռուսական ժողովրդական բանահյուսության  |

|արդյունք 4           |գլխավոր հերոսներին                             |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության գլխավոր հերոսներին             |

|                     |(Ի. Մուրոմեց, Ա. Պոպովիչ, Դ. Նիկիտիչ).         |

|                     |բ. ճիշտ է բնութագրում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսության գլխավոր հերոսներին.            |

|                     |գ. ճիշտ է վերլուծում ռուսական ժողովրդական      |

|                     |բանահյուսության գլխավոր հերոսների կերպարները   |

|_____________________|_______________________________________________|

|ՈՒսումնառության      |Մեկնաբանել ռուսական ժողովրդական                |

|արդյունք 5           |բանահյուսության ինքնատիպությունը               |

|_____________________|_______________________________________________|

|Կատարման չափանիշներ  |ա. ճիշտ է տարբերակում ռուսական ժողովրդական     |

|                     |բանահյուսության ժանրերը (հեքիաթ, հանելուկ,     |

|                     |լեգենդ, ավանդույթ).                            |

|                     |բ. ճիշտ է առանձնացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության ինքնատիպ ժանրերը (բիլինաներ,   |

|                     |չաստուշկաներ).                                 |

|                     |գ. ճիշտ է ներկայացնում ռուսական ժողովրդական    |

|                     |բանահյուսության ինքնատիպությունը               |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3-բ

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0301 «Հայոց և օտար լեզուների

դասավանդում» մասնագիտության «Հայոց և ռուսաց լեզուների դասավանդում»

մասնագիտացման օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

| N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և      |Շաբաթ-|ՈՒսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|

|   |մոդուլներ                       |ների  |առավելա-|լսարանա-|ման    |

|   |                                |թիվը  |գույն   |յին     |երաշխա-|

|   |                                |      |բեռնվա- |պարապ-  |վորվող |

|   |                                |      |ծութ-   |մունքներ|տարին  |

|   |                                |      |յունը,  |ժամ     |       |

|   |                                |      |ժամ     |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ  |      |        |        |       |

|   |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|1. |Տնտեսագիտության հիմունքներ      |      |   81   |   54   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|2. |Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի |      |   81   |   54   |   2   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|3. |Իրավունքի հիմունքներ            |      |   54   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|4. |Պատմություն                     |      |   81   |   54   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|5. |Օտար լեզու                      |      |  108   |   72   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|6. |Ֆիզիկական կուլտուրա             |      |  294   |  196   |  1-3  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  699   |  466   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ      |      |        |        |       |

|   |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|1. |Գրաբար                          |      |   54   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|2. |Համակարգչային օպերատորության    |      |   81   |   54   |   1   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|3. |Քաղաքացիական պաշտպանության և    |      |   27   |   18   |   1   |

|   |արտակարգ իրավիճակների           |      |        |        |       |

|   |հիմնահարցեր                     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  162   |  108   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|1. |Ընդհանուր աշխատանքային և        |      |   81   |   54   |   1   |

|   |գործունեության հմտություններ    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|2. |Հաղորդակցման հմտություններ      |      |   51   |   34   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|3. |Անվտանգություն և  առաջին        |      |   51   |   34   |   2   |

|   |օգնություն                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  183   |  122   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|1. |Հոգեբանություն                  |      |  102   |   68   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|2. |Մանկավարժությունն իբրև          |      |   27   |   18   |   2   |

|   |գիտություն և  նրա հիմնական      |      |        |        |       |

|   |հասկացությունները               |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|3. |Դասավանդողի հաղորդակցման        |      |   27   |   18   |   2   |

|   |հմտությունների ձևավորում        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|4. |Դաստիարակության գործընթաց       |      |   51   |   34   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|5. |Կրթության բովանդակություն       |      |   27   |   18   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|6. |ՈՒսուցման գործընթաց             |      |   51   |   34   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|7. |Դրդապատճառային տեխնիկայի        |      |   27   |   18   |   3   |

|   |կիրառում                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|8. |Դասավանդման և  ուսումնառության  |      |   27   |   18   |   3   |

|   |օժանդակ միջոցների կիրառում      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|9. |Համագործակցային ուսումնառություն|      |   30   |   20   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|10.|ՈՒսուցման արդյունքների ստուգում |      |   30   |   20   |   3   |

|   |և  գնահատում                    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|11.|Դասի նախապատրաստում             |      |   27   |   18   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|12.|Արտադասարանային և  արտադպրոցական|      |   27   |   18   |   4   |

|   |աշխատանք                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|13.|Կրթության օրենսդրությունը       |      |   27   |   18   |   4   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|14.|Ինքնակրթություն                 |      |   27   |   18   |   4   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|15.|Մատենավարություն և  փաստաթղթերի |      |   27   |   18   |   4   |

|   |ստեղծում                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|16.|Էկոլոգիական դաստիարակության     |      |   51   |   34   |   4   |

|   |հիմունքներ                      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|17.|Անատոմիա, ֆիզիոլոգիա, հիգիենա և |      |  157   |  105   |   3   |

|   |առողջապահության հիմունքներ      |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|18.|Հատուկ մանկավարժություն         |      |   51   |   34   |   4   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|19.|Լեզուն որպես լեզվաբանության     |      |   24   |   16   |   2   |

|   |ուսումնասիրության առարկա        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|20.|Լեզվաբանությունը որպես լեզուներ |      |   24   |   16   |   2   |

|   |ուսումնասիրող գիտությունների    |      |        |        |       |

|   |համակարգ                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|21.|Լեզվի համակարգը և  կառուցվածքը  |      |   54   |   36   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  896   |  597   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ             |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|1. |Մանկական գրականություն          |      |   84   |   56   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|2. |Անտիկ ու վերածննդի շրջանի       |      |   84   |   56   |   3   |

|   |գրականություն                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|3. |Արտասահմանյան գրականություն     |      |   87   |   58   |   4   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|4. |Երկրագիտություն                 |      |   81   |   54   |   4   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|5. |Հայոց լեզու.ոճաբանություն       |      |   51   |   34   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|6. |Հայոց լեզվի ուղղագրություն և    |      |   93   |   62   |   1   |

|   |ուղղախոսություն                 |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|7. |Հնչյունաբանական                 |      |   51   |   34   |   1   |

|   |վերլուծություններ կատարելու     |      |        |        |       |

|   |հմտություններ                   |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|8. |Հնչյունաբանության հետ կապված    |      |   51   |   34   |   1   |

|   |ուղղագրություն և                |      |        |        |       |

|   |ուղղախոսություն                 |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|9. |Բառագիտություն                  |      |  102   |   68   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|10.|Բառակազմության հետ կապված       |      |   51   |   34   |   1   |

|   |ուղղագրություն և                |      |        |        |       |

|   |ուղղախոսություն                 |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|11.|Ձևաբանություն.  անուն խոսքի     |      |   93   |   62   |   2   |

|   |մասեր                           |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|12.|Բայ. քերականական հատկանիշները   |      |  102   |   68   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|13.|Սպասարկու և  վերաբերմունքային   |      |   48   |   32   |   2   |

|   |խոսքի մասեր                     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|14.|Նախադասություն. տեսակները       |      |  141   |   94   |  3-4  |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|15.|Նախադասության անդամներ          |      |   81   |   54   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|16.|Հայոց լեզվի դասավանդման         |      |   84   |   56   |   3   |

|   |մեթոդական հմտություններ         |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|17.|Հայ հին գրականություն           |      |   51   |   34   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|18.|Հայ գրականությունը 10-12-րդ     |      |   51   |   34   |   1   |

|   |դարերում                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|19.|Հայ գրականությունը 13-16-րդ     |      |   51   |   34   |   1   |

|   |դարերում                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|20.|Հայ գրականությունը 17-18-րդ     |      |   51   |   34   |   2   |

|   |դարերում                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|21.|Հայ գրականությունը 19-րդ դարի   |      |   51   |   34   |   2   |

|   |առաջին կեսին                    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|22.|Հայ գրականությունը 19-րդ դարի   |      |   48   |   32   |   2   |

|   |50-60-ական թ.թ.                 |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|23.|Հայ գրականությունը 19-րդ դարի   |      |   48   |   32   |   2   |

|   |80-90-ական թ.թ.                 |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|24.|Հայ գրականությունը 20-րդ դարի   |      |   69   |   46   |   3   |

|   |20-30-ական թ.թ.                 |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|25.|Հայ գրականությունը 1940-80-ական |      |   90   |   60   |   4   |

|   |թ.թ.                            |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|26.|Հայ գրականության դասավանդման    |      |   84   |   56   |   3   |

|   |մեթոդիկա                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|27.|Գրականության տեսություն         |      |   69   |   46   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|28.|Հայ ժողովրդական բանահյուսություն|      |   69   |   46   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|29.|Ռուսաց լեզվի դասավանդման        |      |   48   |   32   |   3   |

|   |մեթոդիկա                        |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|30.|Երկրագիտություն                 |      |   45   |   30   |   4   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|31.|Ռուսերենի բառապաշար             |      |   51   |   34   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|32.|Ռուսաց լեզվի բառակազմական       |      |   51   |   34   |   1   |

|   |սկզբունքները                    |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|33.|Ռուսաց լեզվի հնչյունաբանություն |      |   30   |   20   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|34.|ՈՒղղախոսության հիմունքները      |      |   30   |   20   |   1   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|35.|Ռուսաց լեզվի ուղղագրության      |      |   84   |   56   |   1   |

|   |սկզբունքները կետադրությունը     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|36.|Ձևաբանություն.  գոյական անուն   |      |   42   |   28   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|37.|Ձևաբանություն.  ածական անուն    |      |   42   |   28   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|38.|Ձևաբանություն.  թվական անուն    |      |   42   |   28   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|39.|Ձևաբանություն.  դերանուն        |      |   42   |   28   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|40.|Ձևաբանություն.  բայ             |      |   78   |   52   |   2   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|41.|Ձևաբանություն.դերբայ            |      |   63   |   42   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|42.|Ձևաբանություն.  մակբայական      |      |   63   |   42   |   3   |

|   |դերբայ                          |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|43.|Ձևաբանություն.  մակբայ          |      |   51   |   34   |   3   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|44.|Ձևաբանություն.  սպասարկու խոսքի |      |   51   |   34   |   3   |

|   |մասեր և  ձայնարկություն         |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|45.|Շարահյուսություն.               |      |   39   |   26   |   3   |

|   |բառակապակցություն               |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|46.|Շարահյուսություն. պարզ          |      |   50   |   33   |   3   |

|   |նախադասություն                  |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|47.|Շարահյուսություն. բարդացված պարզ|      |   51   |   34   |   3   |

|   |նախադասություն                  |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|48.|Շարահյուսություն. միակազմ       |      |   51   |   34   |   3   |

|   |նախադասություն                  |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|49.|Շարահյուսություն. բարդ          |      |   75   |   50   |   4   |

|   |նախադասություն` տեսակները       |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|50.|ՈՒղղակի և  անուղղակի խոսք       |      |   45   |   30   |   4   |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|51.|Ռուս գրականության               |      |  102   |   68   |   1   |

|   |ընթերցանություն. մակարդակ 1     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|52.|Ռուս գրականության               |      |  153   |  102   |   1   |

|   |ընթերցանություն. մակարդակ 2     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|53.|Ռուս գրականության               |      |  297   |  198   |   2   |

|   |ընթերցանություն. մակարդակ 3     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|54.|Ռուս գրականության               |      |  150   |  100   |   3   |

|   |ընթերցանություն. մակարդակ 4     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|55.|Ռուս գրականության               |      |  135   |   90   |   4   |

|   |ընթերցանություն. մակարդակ 5     |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|56.|Ռուսական ժողովրդական            |      |   51   |   34   |   1   |

|   |բանահյուսություն                |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  4028  |  2685  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆՏՐՈՎԻ                         |      |  108   |   72   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ               |      |   81   |   54   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        | 114  |  6157  |  4104  |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ             |      |  400   |  400   |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՆԱԽԱՍԻՐԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐ           |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ ԸՆԹԱՑԻԿ ԵՎ       |  13  |        |        |       |

|   |ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆԸ           |      |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ ՊՐԱԿՏԻԿԱ             |  17  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ          |  18  |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ    |  3   |        |        |       |

|___|________________________________|______|________|________|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        | 165  |        |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
07.12.2009
N 1035-Ն
Հրաման