Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ...

 

 

040.1419.101110

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

4 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1419-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՈՒ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-Ի N 1942-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

«Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ և 72-րդ հոդվածներին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների արդյունավետ կառավարման, ինչպես նաև ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց վրա գտնվող ինժեներական կառույցների պահպանման աշխատանքների արդյունավետության բարձրացման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման և կատարված աշխատանքների ընդունման կարգը` համաձայն հավելվածի:

2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի «Ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ, ձմեռային պահպանության և շահագործման աշխատանքների մասին» N 1942-Ն որոշումը:

3. Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարին` սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելուց հետո մեկամսյա ժամկետում մշակել և հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող և առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների, թունելների, հանգստյան գոտիների և ավտոտաղավարների ու պարսպող հարմարանքների (մետաղական արգելափակոցներ) պահպանման նորմատիվային փաստաթղթերը:

(3-րդ կետը փոփ. 17.02.11 թիվ 112-Ն որոշում)

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 10-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2010 թվականի նոյեմբերի 4-ի

N 1419-Ն որոշման

 

ԿԱՐԳ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՈՒ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ

(հավելվածը խմբագրվել է 26.12.2019 թիվ 1925-Ն որոշում)

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգով սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների առկա վիճակի, պահպանման մակարդակի գնահատման, ինչպես նաև պահպանման աշխատանքների ընդունման սկզբունքները և մեթոդիկան:

2. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման հիմնական խնդիրն է` մշտապես ապահովել ավտոմոբիլային ճանապարհների` արհեստական կառույցների, հողային պաստառի, տրանսպորտային հանգույցերի, կահավորանքի և ինժեներական շինությունների (այսուհետ` ավտոմոբիլային ճանապարհ) պահպանվածությունն այնպիսի վիճակում, որը համապատասխանում է անվտանգ և անխափան երթևեկության ապահովման պահանջներին:

3. Պետական կարիքների համար ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ պահպանման աշխատանքների կապալի պայմանագրերը կնքվում են 5-7 տարի ժամկետով (յուրաքանչյուր տարի կողմերի համաձայնությամբ պայմանագրի արժեքի վերանայման հնարավորությամբ կախված նախորդ տարվա պաշտոնապես հրապարակված միջին գնաճից` տվյալ տարվա համար նախատեսված հատկացումների շրջանակներում) այն կապալառու կազմակերպությունների հետ, որոնք բավարարում են մրցույթներին մասնակից կապալառու կազմակերպություններին սույն կարգով ներկայացվող նվազագույն տեխնիկական պահանջներին և ընտրվել են մրցութային կարգով` «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքին համապատասխան:

4. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման համար սահմանվում են պահպանման հետևյալ տեսակները`

1) ընթացիկ ամառային պահպանում` ավտոմոբիլային ճանապարհների ամբողջ երկայնքով ճանապարհի օտարման շերտի սահմաններում հողային պաստառի, արհեստական կառույցների, տրանսպորտային հանգույցների, կահավորանքի և ինժեներական շինությունների նկատմամբ իրականացվող համալիր հիմնական գործողություններ, որոնք գարուն-ամառ-աշուն ժամանակահատվածում ապահովում են`

ա. անխափան և անվտանգ երթևեկություն,

բ. ավտոմոբիլային ճանապարհների հողային պաստառի, տրանսպորտային հանգույցների, արհեստական կառույցների, կահավորանքի և ինժեներական շինությունների խնամքը,

գ. ավտոմոբիլային ճանապարհների փոքրածավալ վնասվածքների վերացումը (ընթացիկ ամառային պահպանման աշխատանք է համարվում նաև մինչև 20 մ3 մեկ կիլոմետրում թափվածքների մաքրումը).

դ. ավտոմոբիլային ճանապարհների (թունելների) սարքավորումների և այլ տարրերի վնասվածքների առաջացման կանխարգելում

2) ընթացիկ ձմեռային պահպանում` ավտոմոբիլային ճանապարհների ամբողջ երկայնքով, ճանապարհի օտարման շերտի սահմաններում հողային պաստառի, երթևեկամասի ծածկի, արհեստական կառույցների և կահավորանքի նկատմամբ իրականացվող համալիր հիմնական գործողություններ, որոնք ձմռան ժամանակահատվածում ապահովում են`

ա. անխափան և անվտանգ երթևեկություն,

բ. ավտոմոբիլային ճանապարհների արհեստական կառույցների, կահավորանքի և ինժեներական շինությունների տարածքներում ձյան կուտակումների մաքրում,

գ. ավտոմոբիլային ճանապարհների (թունելների) սարքավորումների և այլ տարրերի վնասվածքների առաջացման կանխարգելում:

5. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման համար սահմանվում են հետևյալ ժամանակահատվածները`

1) ընթացիկ ամառային պահպանման համար (գարուն-ամառ-աշուն ժամանակահատված) - տվյալ տարվա ապրիլի 1-ից մինչև նոյեմբերի 16-ը.

2) ընթացիկ ձմեռային պահպանման համար (ձմեռվա ժամանակահատված) - տվյալ տարվա հունվարի 1-ից մինչև ապրիլի 1-ը և նոյեմբերի 16-ից մինչև հունվարի 1-ը:

6. Հաշվի առնելով տարածաշրջանին բնորոշ և ընթացիկ տարվա բնակլիմայական պայմանները` տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի հրամանով սույն կարգի 5-րդ կետում նշված ժամկետների սկիզբն ու ավարտը կարող են փոփոխվել:

7. Պատվիրատուի և կապալառուի միջև կնքված պայմանագրում նշված ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակի աստիճանի որոշման նպատակով իրականացվում է ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակի գնահատում, որի հիման վրա, պայմանագրի պահանջներից ելնելով, որոշվում է կատարված աշխատանքների վճարի չափը:

8. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների առկա վիճակի, ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատումը և կատարված աշխատանքների ընդունումն իրականացվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման (այսուհետ` պատասխանատու) կողմից:

9. Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման 3-րդ կետի 2-րդ ենթակետի դրույթները` ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատուներ են սահմանվում`

1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման հավելվածում նշված միջպետական և հանրապետական նշանակության ճանապարհների մասով` պետական կառավարման մարմնի կողմից նշանակված պատասխանատու ստորաբաժանումը:

2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման հավելվածում նշված մարզային նշանակության ճանապարհների մասով` համապատասխան մարզպետի կողմից նշանակված պատասխանատու ստորաբաժանումը:

 

II. ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԽՄԲԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ, ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ՍԱՀՄԱՆՈՒՄՆԵՐԸ, ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՆՈՐՄԱՏԻՎ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԲՆՈՒԹԱԳՐԵՐԸ, ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

 

10. Ավտոմոբիլային ճանապարհի վիճակը բնորոշվում է նրա շահագործման հատկանիշներով, որոնցից կարևորագույնը ծածկի վիճակն է: Ավտոմոբիլային ճանապարհի վիճակի գնահատման ցուցանիշ է սահմանվում ծածկի փոսայնությունը (փոսեր, ցանցային ճաքեր, ծածկի մաշվածություն և փոքր, տեղային նստվածքներ): Ավտոմոբիլային ճանապարհներն ըստ վիճակի խմբավորվում են համաձայն սույն կարգի Աղյուսակ 1-ի:

 

Աղյուսակ 1. Ավտոմոբիլային ճանապարհների խմբավորումներն ըստ վիճակի

 

._____________________________________________________________________.

|Ավտոմոբիլային |Վիճակը     |Խումբը (խմբի ծածկագիրը)  |Երթևեկելի  մասի |

|ճանապարհի     |           |                         |վիճակի ցուցանիշը|

|նշանակությունը|           |                         |(փոսայնության   |

|              |           |                         |տոկոսն ամբողջի  |

|              |           |                         |նկատմամբ)       |

|______________|___________|_________________________|________________|

|Միջպետական    |Երաշխիքային|Միջպետական               |0               |

|              |           |երաշխիքային (ՄԵ)         |                |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Լավ        |Միջպետական լավ (ՄԼ)      |>0 և  <=0.3     |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Բավարար    |Միջպետական բավարար (ՄԲ)  |>0.3 և  <=2.5   |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Վատ        |Միջպետական վատ (ՄՎ)      |>2.5            |

|              |           |(ՄՎ)                     |                |

|______________|___________|_________________________|________________|

|Հանրապետական  |Երաշխիքային|Հանրապետական երաշխիքային |0               |

|              |           |(ՀԵ)                     |                |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Լավ        |Հանրապետական լավ (ՀԼ)    |>0 և  <=0.5     |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Բավարար    |Հանրապետական բավարար (ՀԲ)|>0.5 և  <=3     |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Վատ        |Հանրապետական վատ (ՀՎ)    |>3              |

|______________|___________|_________________________|________________|

|Տեղական       |Երաշխիքային|Տեղական երաշխիքային (ՏԵ) |0               |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Լավ        |Տեղական լավ (ՏԼ)         |>0 և  <=0.8     |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Բավարար    |Տեղական բավարար (ՏԲ)     |>0.8 և  <=4     |

|              |___________|_________________________|________________|

|              |Վատ        |Տեղական վատ (ՏՎ)         |>4              |

._____________________________________________________________________.

 

11. Միայն պահպանման աշխատանքների կատարման արդյունքում ավտոմոբիլային ճանապարհի խումբը չի կարող փոփոխվել դեպի ավելի բարձր խմբի: Ավտոմոբիլային ճանապարհի խմբի փոփոխությունը դեպի ավելի բարձր խումբ կատարվում է միայն տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհի հիմնական, միջին նորոգումներից կամ վերակառուցումից հետո:

12. Ավտոմոբիլային ճանապարհների միջին, հիմնական նորոգման կամ վերակառուցման ու ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար կարող է կնքվել մեկ պայմանագիր: Ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար պայմանագրով կարող է սահմանվել գործոնային գին` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի մայիսի 4 N 526-Ն որոշման:

13. Ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար պայմանագրով սահմանվում են ճանապարհային կահավորանքի, տրանսպորտային հանգույցերի, արհեստական կառույցների և ինժեներական շինությունների, վնասման դեպքերի հաշվառման և ճանապարհային կահավորանքին պատճառված վնասների վերականգնման և փոխհատուցման ստացման պայմանները:

14. Ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակների սահմանումները`

1) միջպետական երաշխիքային` միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.

2) միջպետական լավ` միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը չի գերազանցում 0.3%-ը.

3) միջպետական բավարար` միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների ընդհանուր վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը բարձր է 0.3%-ից և չի գերազանցում 2.5 %-ը.

4) միջպետական վատ` միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող այն հատվածի վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածի ծածկի մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 2.5 տոկոսից բարձր.

5) հանրապետական երաշխիքային` հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.

6) հանրապետական լավ` հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը չի գերազանցում 0.5%-ը.

7) հանրապետական բավարար` հանրապետական ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների ընդհանուր վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը բարձր է 0.5%-ից և չի գերազանցում 3%-ը.

8) հանրապետական վատ` հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող այն հատվածի վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածի ծածկի մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 3.0 տոկոսից բարձր.

9) տեղական երաշխիքային` տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.

10) տեղական լավ` տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը չի գերազանցում 0.8%-ը.

11) տեղական բավարար` տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների ընդհանուր վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը բարձր է 0.8%-ից և չի գերազանցում 4 %-ը.

12) տեղական վատ` տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող այն հատվածի վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածի ծածկի մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 4.0 տոկոսից բարձր:

15. Ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակների նշված սահմանումները չեն տարածվում ավտոմոբիլային ճանապարհների այն հատվածների վրա, որոնք պահպանման ընթացքում ենթարկվել են տեխնածին կամ բնական աղետների:

16. Սույն կարգով ընդունված են պահպանման աշխատանքների նորմատիվային 4 մակարդակ` լավ, միջին, բավարար և թույլատրելի:

17. Ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման նորմատիվ մակարդակի բնութագրերը ներկայացված են սույն կարգի Աղյուսակ 2-ում:

 

Աղյուսակ 2. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման նորմատիվ մակարդակների բնութագրերը

 

._____________________________________________________________________.

|Ավտոմոբիլային|            Պահպանման մակարդակի բնութագրերը            |

|ճանապարհի    |                                                       |

|պահպանման    |                                                       |

|մակարդակը    |                                                       |

|_____________|_______________________________________________________|

|Լավ          |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում            |

|             |նշված պահանջներն` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:            |

|             |2. Ավտոմոբիլային ճանապարհն ապահովում է շուրջօրյա       |

|             |անխափան երթևեկություն`  բացառությամբ տեխնածին կամ      |

|             |բնածին աղետների դեպքերի (երկրաշարժ, երկարատև           |

|             |ավելի քան 2 օր ձնաբքեր, սելավներ, գետերի ուժեղ         |

|             |հորդացում):                                            |

|_____________|_______________________________________________________|

|Միջին        |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված      |

|             |պահանջներն` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:                  |

|             |2. Թույլատրվում է երթևեկության  ժամանակավոր            |

|             |սահմանափակում` ոչ ավելի, քան 2 օր (բացի տեխնածին կամ   |

|             |բնածին աղետների դեպքերից):                             |

|_____________|_______________________________________________________|

|Բավարար      |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված      |

|             |պահանջներն` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:                  |

|             |2. Թույլատրվում է երթևեկության  ժամանակավոր            |

|             |սահմանափակում` ոչ ավելի, քան 5 օր (բացի                |

|             |տեխնածին կամ բնածին աղետների դեպքերից):                |

|_____________|_______________________________________________________|

|Թույլատրելի  |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված      |

|             |պահանջներն` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:                  |

|             |2. Թույլատրվում է երթևեկության  ժամանակավոր            |

|             |սահմանափակում` ոչ ավելի, քան 8 օր (բացի                |

|             |տեխնածին կամ բնածին աղետների դեպքերից):                |

._____________________________________________________________________.

 

18. Նույն ավտոմոբիլային ճանապարհի տարբեր հատվածների համար կարող են սահմանվել պահպանման տարբեր մակարդակներ` ելնելով այդ հատվածների վիճակից և կարևորությունից:

19. Ընթացիկ ամառային պահպանման մակարդակի գնահատման ենթակա չեն այն ճանապարհահատվածները`

1) որոնք ենթարկվել են տեխնածին կամ բնածին աղետի` այն ժամանակահատվածում, որը սահմանվել է աղետի հետևանքների վերացման պետական մարմնի կողմից.

2) որոնք գնահատման ժամանակ ենթարկվում են հիմնական նորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման:

20. Նորոգվող կամ վերակառուցվող ճանապարհահատվածների ընթացիկ ամառային պահպանումը և երթևեկության անվտանգությունն ապահովվում է նորոգումը կամ վերակառուցումն իրականացնող կապալառուի կողմից` համաձայն սույն կարգի Աղյուսակ 3-ի պահանջների:

(20-րդ կետը փոփ. 26.11.2020 թիվ 1864-Ն որոշում)

21. Սույն կարգի 19-րդ կետում նշված ճանապարհահատվածները ենթակա են միայն ձմեռային պահպանման և գնահատվում են միայն ձմեռային պահպանման աշխատանքների մակարդակի որոշման համար:

22. Ընթացիկ տարվա մինչև հուլիսի 15-ը հաջորդ տարվա բյուջետային հայտի նախապատրաստման համար պատասխանատուի կողմից, Աղյուսակ 1-ում բերված չափանիշներին համապատասխան, կատարվում է ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակի նախնական գնահատում և պահպանման մակարդակների որոշում, որը ճշգրտվում է մինչև ընթացիկ տարվա դեկտեմբերի 1-ը:

23. Ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների գնման մրցույթների չափաբաժինների համար հիմք են հանդիսանում ճանապարհների վիճակի և պահպանման մակարդակների գնահատման` մրցույթին նախորդող տարվա ճշգրտված տվյալները:

24. Ուսումնասիրության և գնահատման վերաբերյալ պատասխանատուի կողմից նախապատրաստվում է ճանապարհների վիճակի և պահպանման մակարդակների գնահատման ակտ ըստ ստորև բերված Ձև N 1-ի, որը հաստատվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի կողմից:

 

Ձև N 1

 

ԱԿՏ

ՀՀ__մարզի _________նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի վիճակի և

20__թ-ին դրանց պահպանման մակարդակների գնահատման

 

Հիմք ընդունելով ՀՀ կառավարության 2010 թ-ի նոյեմբերի 4-ի N 1419-Ն որոշմամբ հաստատված ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման և կատարված աշխատանքների ընդունման կարգի պահանջները, ուսումնասիրվել են ՀՀ ______ մարզում գտնվող _______ նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակը:

Հիմք ընդունելով ուսումնասիրությունների արդյունքները` գնահատվել են ներքոնշյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման համար անհրաժեշտ մակարդակները:

 

.___________________________________________________________________.

|ավտոմոբիլային|ավտոմոբիլային|Պահպանման     |Ճանապարհա-   |Պահպանման |

|ճանապարհների |ճանապարհների |հատվածների    |հատվածների   |պահանջվող |

|անվանումը և  |տեխնիկական   |երկարություն  |վիճակի       |մակարդակը |

|կիլոմետրերը  |կարգը (ըստ   |ըստ N 1       |ծածկագիրը    |(համաձայն |

|             |ՀՀՇՆ IV-     |աղյուսակում   |(համաձայն N 1|N 2       |

|             |11.05.02-99  |բերված        |աղյուսակի)   |աղյուսակի)|

|             |դասակարգման) |չափանիշներով  |             |          |

|             |             |գնահատման (կմ)|             |          |

|___________________________________________________________________|

|    ՀՀ ________________մարզի__________________ տարածաշրջան         |

|___________________________________________________________________|

|                Պահպանման ժամանակաշրջանը` ՁՄԵՌ                     |

|___________________________________________________________________|

|_____________|_____________|______________|_____________|__________|

|Ընդամենը     |             |              |             |          |

|___________________________________________________________________|

|          Պահպանման ժամանակաշրջանը` ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ              |

|___________________________________________________________________|

|_____________|_____________|______________|_____________|__________|

|Ընդամենը     |             |              |             |          |

.___________________________________________________________________.

 

ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման ղեկավար

___________________________________________  ________»____» 20__ թ.

(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)

 

25. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման առաջարկվող մակարդակը որոշվում է սույն կարգի Աղյուսակ 2-ում բերված պահպանման մակարդակի բնութագրերով:

 

III. ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ

 

26. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակը գնահատվում է պահպանվող ճանապարհահատվածի ամբողջ երկարությամբ` ըստ սույն կարգով սահմանված պահանջվող պահպանման մակարդակների:

27. Որպես պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) ցուցանիշ` ընդունվում է ավտոմոբիլային ճանապարհի հողային պաստառում, արհեստական կառույցներում, կահավորանքում, տրանսպորտային հանգույցերի և ինժեներական շինություններում թերությունների առկայությունը:

28. Ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման մակարդակը բնորոշող ցուցանիշների նկատմամբ առաջադրվող պահանջները գարուն-ամառ-աշուն ժամանակաշրջանի և ձմեռային ժամանակաշրջանի համար ներկայացված են ստորև բերված Աղյուսակ 3-ում:

 

Աղյուսակ 3. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման ցուցանիշներին առաջադրվող պահանջները

 

Ընթացիկ ամառային պահպանում

 

._____________________________________________________________________.

|Ցուցա-|Ցուցանիշի անվանումը,      |Վիճակի   |Պահպանման մակարդակը      |

|նիշի  |թերության                 |գնահատա- |_________________________|

|ծածկա-|բովանդակությունը          |կանը     |լավ |միջին|բավա-|Թույ-   |

|գիրը  |                          |         |    |     |րար  |լատրելի |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|   1  |            2             |    3    | 4  |  5  |  6  |   7    |

|_____________________________________________________________________|

|                     Հողային պաստառ                                  |

|_____________________________________________________________________|

|1     |Կողնակը բարձր է           |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |երթևեկելի  մասի եզրից     |քային    |թույ|     |     |        |

|      |և/կամ  կողնակը ցածր է     |         |լա- |     |     |        |

|      |երթևեկելի  մասի եզրից`    |         |տըր-|     |     |        |

|      |ավելի քան 5 սմ և/կամ      |         |վում|     |     |        |

|      |կողնակը հարթեցված չէ      |         |    |     |     |        |

|      |և/կամ  կողնակին առկա է    |լավ      |  50|  100|    -|       -|

|      |20 սմ-ից բարձր            |բավարար  |   -|  100|  150|       -|

|      |խոտածածկույթ և/կամ  առկա  |վատ      |   -|    -|    -|     150|

|      |են երթևեկությանը          |         |    |     |     |        |

|      |խանգարող ճյուղեր և/կամ    |         |    |     |     |        |

|      |բաժանարար գոտում առկա     |         |    |     |     |        |

|      |են 25 սմ-ից բարձր         |         |    |     |     |        |

|      |խոտածածկույթ և/կամ        |         |    |     |     |        |

|      |տեսանելիությանը խանգարող  |         |    |     |     |        |

|      |1.2 մ-ից բարձր թփեր       |         |    |     |     |        |

|      |(գծմ/կմ): Թերության       |         |    |     |     |        |

|      |վերացման ժամկետը          |         |    |     |     |        |

|      |10 օր է:                  |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|2     |Չմաքրված կողային առուներ  |երաշխի-  |  10|    -|    -|       -|

|      |և/կամ  վաքեր (ջրի         |քային    |    |     |     |        |

|      |բերվածքներ, լանջերի       |լավ      |  20|   30|    -|       -|

|      |թափվածքներ) (լցվածության  |բավարար  |   -|   40|   50|       -|

|      |տոկոս) Թերության          |վատ      |   -|    -|    -|      50|

|      |վերացման ժամկետը 5 օր է:  |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|_________________________|

|3     |Ճանապարհային նշանների,    |երաշխի-  |Չի թույլատրվում          |

|      |երթևեկության  և           |քային    |                         |

|      |ճանապարհային              |բավարար  |                         |

|      |տեսանելիությանը           |վատ      |                         |

|      |խոչընդոտող հողային        |         |                         |

|      |պաստառում չէտած կամ       |         |                         |

|      |չկտրված թփեր և  ծառեր:    |         |                         |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|         |                         |

|      |5 օր է:                   |         |                         |

|______|__________________________|_________|_________________________|

|4     |Աղբ և  օտար առարկաներ,    |երաշխի-  | 300|    -|    -|       -|

|      |ճանապարհի օտարման շերտի   |քային    |    |     |     |        |

|      |վրա որոնք հանդիպում են    |լավ      | 300|  200|    -|       -|

|      |հաճախ, քան (մ)            |բավարար  |   -|  150|  100|       -|

|      |Թերության վերացման ժամկետը|վատ      |   -|  -  |    -|     100|

|      |1 օր է:                   |         |    |     |     |        |

|_____________________________________________________________________|

|                 Երթևեակամաս  և  մայթեր                              |

|_____________________________________________________________________|

|5     |Փոսեր` երթևեկամասի  վրա ոչ|երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |ավելի (տոկոս ընդհանուր    |քային    |թույ|     |     |        |

|      |մակերեսից)                |         |լա- |     |     |        |

|      |Թերության վերացման        |         |տըր-|     |     |        |

|      |ժամկետը` 7 օր է:          |         |վում|     |     |        |

|      |                          |         |    |     |     |        |

|      |                          |լավ      | 0.1|  0.2|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|  0.3|  0.5|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|Բավարար |

|      |                          |         |    |     |     |անցանե- |

|      |                          |         |    |     |     |լիու-   |

|      |                          |         |    |     |     |թյուն և |

|      |                          |         |    |     |     |ավտոմո- |

|      |                          |         |    |     |     |բիլային |

|      |                          |         |    |     |     |տրանս-  |

|      |                          |         |    |     |     |պորտի   |

|      |                          |         |    |     |     |անխափան |

|      |                          |         |    |     |     |երթևե-  |

|      |                          |         |    |     |     |կություն|

|      |                          |         |    |     |     |ապահովող|

|      |                          |         |    |     |     |վիճակ   |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|6     |Չմշակված ճաքեր (լայնական  |երաշխի-  |չի  |     |     |        |

|      |կամ երկայնական)` 3 մմ-ից  |քային    |թույ|     |     |        |

|      |ավելի լայնությամբ         |         |լա- |     |     |        |

|      |(գծմ/կմ): I տեխնիկական    |         |տըր-|     |     |        |

|      |կարգի ավտոճանապարհների    |         |վում|     |     |        |

|      |համար նշված ցուցանիշները  |լավ      | 100|  200|    -|       -|

|      |կրկնապատկվում են:         |բավարար  |   -|  400|  500|        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|վատ      |   -|    -|    -|        |

|      |15 օր է:                  |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|7     |Կոպճածածկի                |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |անհարթություններ          |քային    |թույ|     |     |        |

|      |(աղուրներ, անձրևաջրի      |         |լա- |     |     |        |

|      |հոսքի հետքեր) 5 սմ-ից ոչ  |         |տըր-|     |     |        |

|      |ավելի խորությամբ ոչ ավելի |         |վում|     |     |        |

|      |(տոկոս ընդհանուր          |         |    |     |     |        |

|      |մակերեսից) Թերության      |լավ      | 0.5|  0.8|    -|       -|

|      |վերացման ժամկետը 7 օր է:  |բավարար  |   -|  1  |  1.5|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|Բավարար |

|      |                          |         |    |     |     |անցանե- |

|      |                          |         |    |     |     |լիու-   |

|      |                          |         |    |     |     |թյուն և |

|      |                          |         |    |     |     |ավտոմո- |

|      |                          |         |    |     |     |բիլային |

|      |                          |         |    |     |     |տրանս-  |

|      |                          |         |    |     |     |պորտի   |

|      |                          |         |    |     |     |անխափան |

|      |                          |         |    |     |     |երթևե-  |

|      |                          |         |    |     |     |կություն|

|      |                          |         |    |     |     |ապահովող|

|      |                          |         |    |     |     |վիճակ   |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|8     |Փոսեր և  խոտեր` մայթի վրա |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |ոչ ավելի (տոկոս ընդհանուր |քային    |թույ|     |     |        |

|      |մակերեսից)                |         |լա- |     |     |        |

|      |Թերության վերացման        |         |տըր-|     |     |        |

|      |ժամկետը` 7 օր է:          |         |վում|     |     |        |

|      |                          |         |    |     |     |        |

|      |                          |լավ      | 0.2|  0.3|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|  0.6|  0.7|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|Բավարար |

|      |                          |         |    |     |     |անցանե- |

|      |                          |         |    |     |     |լիու-   |

|      |                          |         |    |     |     |թյուն և |

|      |                          |         |    |     |     |ավտոմո- |

|      |                          |         |    |     |     |բիլային |

|      |                          |         |    |     |     |տրանս-  |

|      |                          |         |    |     |     |պորտի   |

|      |                          |         |    |     |     |անխափան |

|      |                          |         |    |     |     |երթևե-  |

|      |                          |         |    |     |     |կություն|

|      |                          |         |    |     |     |ապահովող|

|      |                          |         |    |     |     |վիճակ   |

|_____________________________________________________________________|

|                   Արհեստական կառույցներում                          |

|_____________________________________________________________________|

|9     |Բերվածքների, տիղմի նստվածք|երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |որևէ  խողովակում`         |քային    |թույ|     |     |        |

|      |ուղղանկյուն խողովակի      |         |լա- |     |     |        |

|      |աշխատող բարձրության, կլոր |         |տըր-|     |     |        |

|      |խողովակի տրամագծի մասերով:|         |վում|     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|լավ      |չի  | 1/10|    -|       -|

|      |5 օր է:                   |         |թույ|     |     |        |

|      |                          |         |լա- |     |     |        |

|      |                          |         |տըր-|     |     |        |

|      |                          |         |վում|     |     |        |

|      |                          |         |    |     |     |        |

|      |                          |բավարար  |   -|  1/5|  1/4|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|     1/4|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|10    |Որևէ  խողովակի մուտքի և   |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |ելքի հուների լցվածք`      |քային    |թույ|     |     |        |

|      |գլխամասից 5 մ հեռավորու-  |         |լա- |     |     |        |

|      |թյամբ (հունի մակերեսի     |         |տըր-|     |     |        |

|      |տոկոսը): Թերության        |         |վում|     |     |        |

|      |վերացման ժամկետը 10 օր է: |         |    |     |     |        |

|      |                          |լավ      |   5|   10|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|   20|   30|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|      30|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|12    |Թեքված, չներկված, կեղտոտ  |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |բազրիքներ և  բետոնյա      |քային    |թույ|     |     |        |

|      |պաշտպանիչներ, ոչ ավելի    |         |լա- |     |     |        |

|      |(ընդհանուր երկարության    |         |տըր-|     |     |        |

|      |տոկոսը): Թերության        |         |վում|     |     |        |

|      |վերացման ժամկետը 5 օր է:  |         |    |     |     |        |

|      |                          |լավ      |   5|   10|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|   10|   20|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|      20|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|1.1   |Թունելի երթևեկամասի,      |երաշխի-  |   5|    -|    -|       -|

|      |մայթերի վրա աղբ և  օտար   |քային    |    |     |     |        |

|      |առարկաներ, որոնք հանդիպում|լավ      |   5|   10|    -|       -|

|      |են հաճախ, քան (մ)         |բավարար  |   -|   10|   15|       -|

|      |Թերության վերացման ժամկետը|վատ      |   -|    -|    -|      15|

|      |1 օր է:                   |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|1.2   |Թունելի երթևեկամասի,      |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |մայթերի վրա 3 մմ-ից ավել  |քային    |թույ|     |     |        |

|      |լայնությամբ ճաքեր`        |         |լա- |     |     |        |

|      |ընդհանուր երկարության     |         |տըր-|     |     |        |

|      |տոկոսը: Թերության վերացման|         |վում|     |     |        |

|      |ժամկետը 1 օր է:           |         |    |     |     |        |

|      |                          |լավ      | 0.1|  0.2|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|  0.3|  0.5|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|     0.5|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|1.3   |Թունելի երթևեկամասի,      |երաշխի-  |   5|    -|    -|       -|

|      |մայթերի վրա 3 սմ-ից ավել  |քային    |    |     |     |        |

|      |խորությամբ փոսեր`         |լավ      |   5|   10|    -|       -|

|      |ընդհանուր մակերեսի տոկոսը |բավարար  |   -|   10|   15|       -|

|      |Թերության վերացման ժամկետը|վատ      |   -|    -|    -|      15|

|      |3 օր է:                   |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|1.4   |Թունելի ճակատամուտքերում, |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |եզրապատերի և  հենապատերի  |քային    |թույ|     |     |        |

|      |ետնամասում գտնվող         |         |լա- |     |     |        |

|      |վաքերում, ջրահեռացման     |         |տըր-|     |     |        |

|      |առուներում տիղմի,         |         |վում|     |     |        |

|      |թափվածքների առկայություն` |         |    |     |     |        |

|      |ընդհանուր խորության       |լավ      |  10|   15|    -|       -|

|      |տոկոսը                    |բավարար  |   -|   15|   20|       -|

|      |Թերության վերացման ժամկետը|վատ      |   -|    -|    -|      20|

|      |3 օր է:                   |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|1.5   |Թունելային երեսարկման     |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |պատերի վրա գրունտային     |քային    |թույ|     |     |        |

|      |ջրերի հոսք և  կաթոց, որոնք|         |լա- |     |     |        |

|      |հնարավոր է վերացնել առանց |         |տըր-|     |     |        |

|      |հիմնանորոգման` (տեղ)      |         |վում|     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|         |    |     |     |        |

|      |3 օր է:                   |լավ      |   2|    4|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|    4|    5|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|       6|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|1.6   |Թունելի մեջ բետոնի և/կամ  |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |սվաղի քայքայված և/կամ     |քային    |թույ|     |     |        |

|      |շերտազատված հատվածների    |         |լա- |     |     |        |

|      |առկայություն` ընդհանուր   |         |տըր-|     |     |        |

|      |մակերեսի տոկոսը           |         |վում|     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|         |    |     |     |        |

|      |5 օր է:                   |լավ      |   3|    5|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|    5|    7|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|      10|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|14    |Թունելի շինարարական       |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |կոնստրուկցիաների          |քային    |թույ|     |     |        |

|      |ճկվածքների, սվաղի         |         |լա- |     |     |        |

|      |կպվածությունը             |         |տըր-|     |     |        |

|      |կոնստրուկցիաներին, պատերին|         |վում|     |     |        |

|      |ու առաստաղին ամրացված     |լավ      |   1|    1|    -|       -|

|      |սարքերի կայունություն     |բավարար  |   -|    1|    5|       -|

|      |(ընդհանուր երկարության    |վատ      |   -|    -|    -|       5|

|      |տոկոսը): Թերության        |         |    |     |     |        |

|      |վերացման ժամկետը 5 օր է:  |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|16    |Թունելի վնասված և  անսարք |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |հակահրդեհային, կապի,      |քային    |թույ|     |     |        |

|      |արգելակման և  ազդանշանային|         |լա- |     |     |        |

|      |համակարգեր (ընդհանուր     |         |տըր-|     |     |        |

|      |համակարգի տոկոսը):        |         |վում|     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|լավ      |   2|    3|    -|       -|

|      |1 օր է:                   |բավարար  |   -|    5|    5|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|       5|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|17    |Թունելի վնասված, անսարք,  |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |բացակայող օդափոխության և  |քային    |թույ|     |     |        |

|      |լուսավորության            |         |լա- |     |     |        |

|      |համակարգեր (ընդհանուր     |         |տըր-|     |     |        |

|      |համակարգի տոկոսը):        |         |վում|     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|լավ      |   2|    3|    -|       -|

|      |1 օր է:                   |բավարար  |   -|    5|    5|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|       5|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|19    |Թունելի ցամաքուրդային և   |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |ջրթող խողովակներ,         |քային    |թույ|     |     |        |

|      |դիտահորեր բերվածքներով,   |         |լա- |     |     |        |

|      |տիղմով և  այլ առարկաներով |         |տըր-|     |     |        |

|      |լցված ընդհանուր           |         |վում|     |     |        |

|      |երկարության տոկոսը):      |լավ      |   3|    5|    -|       -|

|      |Թերության վերացման ժամկետը|բավարար  |   -|    5|   10|       -|

|      |5 օր է:                   |վատ      |   -|    -|    -|      10|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|20    |Կամրջային մոտեցումների    |երաշխի-  |   5|    -|    -|       -|

|      |երթևեկամասի,  կողնակների, |քային    |    |     |     |        |

|      |մայթերի, Ենթակամրջային    |լավ      |   5|   10|    -|       -|

|      |թեքլանջերի, ենթակամրջային |բավարար  |   -|   10|   15|       -|

|      |գոտում գտնվող հենապատերի, |վատ      |   -|    -|    -|      15|

|      |կարգավորիչ պատերի վրա աղբ |         |    |     |     |        |

|      |և  օտար առարկաներ, որոնք  |         |    |     |     |        |

|      |հանդիպում են հաճախ, քան   |         |    |     |     |        |

|      |(մ) Թերության վերացման    |         |    |     |     |        |

|      |ժամկետը 1 օր է:           |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|21    |Ենթակամրջային գոտում      |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |գտնվող հենապատերի և       |քային    |թույ|     |     |        |

|      |կարգավորիչ պատերի վրա     |         |լա- |     |     |        |

|      |առաջացած փոքրածավալ       |         |տըր-|     |     |        |

|      |(մինչև  1.5 խմ)           |         |վում|     |     |        |

|      |վնասվածքներ` ընդհանուր    |լավ      |   5|   10|    -|       -|

|      |մակերեսի տոկոսը Թերության |բավարար  |   -|   10|   15|       -|

|      |վերացման ժամկետը 5 օր է:  |վատ      |   -|    -|    -|      15|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|22    |Դեֆորմացիոն կարերի        |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |վնասվածքներ` ընդհանուր    |քային    |թույ|     |     |        |

|      |երկարության տոկոսը        |         |լա- |     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|         |տըր-|     |     |        |

|      |5 օր է:                   |         |վում|     |     |        |

|      |                          |լավ      |   5|   10|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|   10|   15|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|      15|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|23    |Թռիչքային կառուցվածքների  |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |բետոնե պաշտպանիչ շերտի    |քային    |թույ|     |     |        |

|      |վնասվածք և  բացված        |         |լա- |     |     |        |

|      |ամրանների առկայություն`   |         |տըր-|     |     |        |

|      |ընդհանուր երկարության     |         |վում|     |     |        |

|      |տոկոսը                    |լավ      |   5|    7|    -|       -|

|      |Թերության վերացման ժամկետը|բավարար  |   -|    7|   10|       -|

|      |1 օր է:                   |վատ      |   -|    -|    -|      15|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|24    |Հենարանների վրա           |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |չջրամեկուսացված վնասված   |քային    |թույ|     |     |        |

|      |մակերեսի առկայություն     |         |լա- |     |     |        |

|      |(տեղ)                     |         |տըր-|     |     |        |

|      |                          |         |վում|     |     |        |

|      |                          |լավ      |   3|    5|    -|       -|

|      |                          |բավարար  |   -|    5|    7|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|      10|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|25    |Որևէ  կամրջի (ուղեանցի)   |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |երթևեկելի  մասի ջրթող     |քային    |թույ|     |     |        |

|      |հարմարանքների, մայթերի տակ|         |լա- |     |     |        |

|      |ջրթող անցքերի խցանում     |         |տըր-|     |     |        |

|      |(ընդհանուր քանակի         |         |վում|     |     |        |

|      |տոկոսը):                  |լավ      |չի  |   10|    -|       -|

|      |Թերության վերացման ժամկետը|         |թույ|     |     |        |

|      |3 օր է:                   |         |լա- |     |     |        |

|      |                          |         |տըր-|     |     |        |

|      |                          |         |վում|     |     |        |

|      |                          |բավարար  |   -|   20|   25|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|      25|

|_____________________________________________________________________|

|                          Կահավորանք                                 |

|_____________________________________________________________________|

|26    |Թեքված, ծռված, վնասված,   |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |բացակայող                 |         |    |    -|    -|       -|

|      |ճանապարհային նշաններ,     |քային    |թույ|     |     |        |

|      |բացակայող ցուցանակներ`    |         |լա- |     |     |        |

|      |(կապալառուին հանձնված     |         |տըր-|     |     |        |

|      |ընդհանուր թվի տոկոսը):    |         |վում|     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|լավ      |   -|   10|    -|       -|

|      |5 օր է, 2.1-2.7           |բավարար  |   -|   20|   30|       -|

|      |առավելության նշանների     |վատ      |   -|    -|    -|      30|

|      |դեպքում` 3 օր:            |         |    |     |     |        |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|27    |(27-րդ կետն ուժը կորցրել է 26.11.2020 թիվ 1864-Ն որոշում)     |

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|28    |Ավտոմոբիլային             |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |ավտոճանապարհներին ջարդված,|քային    |թույ|     |     |        |

|      |թեքված, ծռված, չներկված,  |         |լա- |     |     |        |

|      |կախված, իջեցված հենարանով |         |տըր-|     |     |        |

|      |կամ բացակայող պարսպող     |         |վում|     |     |        |

|      |հարմարանքներ (երկարության |լավ      |չի  |   10|    -|       -|

|      |տոկոսը):                  |         |թույ|     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|         |լա- |     |     |        |

|      |5 օր է:                   |         |տըր-|     |     |        |

|      |                          |         |վում|     |     |        |

|      |                          |բավարար  |   -|   20|   30|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|      30|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|29    |Չներկված, ծավալի ավելի քան|երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |10%-ը կոտրված, փշրված քարե|քային    |թույ|     |     |        |

|      |սվաղապատ կամ բետոնե       |         |լա- |     |     |        |

|      |պարսպող հարմարանքներ      |         |տըր-|     |     |        |

|      |(եզրապատեր) (պարսպող      |         |վում|     |     |        |

|      |հարմարանքների երկարության |լավ      |չի  |   10|    -|       -|

|      |տոկոսը):                  |         |թույ|     |     |        |

|      |Թերության վերացման ժամկետը|         |լա- |     |     |        |

|      |5 օր է:                   |         |տըր-|     |     |        |

|      |                          |         |վում|     |     |        |

|      |                          |բավարար  |   -|   20|   30|       -|

|      |                          |վատ      |   -|    -|    -|      30|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

|30    |Ավտոմոբիլային             |երաշխի-  |չի  |    -|    -|       -|

|      |ավտոճանապարհներին ջարդված,|քային    |թույ|     |     |        |

|      |թեքված, ծռված, չներկված   |         |լա- |     |     |        |

|      |կամ բացակայող             |         |տըր-|     |     |        |

|      |ազդանշանային սյուներ      |         |վում|     |     |        |

|      |(ընդհանուր թվի տոկոսը):   |լավ      |  10|   20|    -|       -|

|      |Թերության վերացման ժամկետը|բավարար  |   -|   20|   30|       -|

|      |3 օր է:                   |վատ      |   -|    -|    -|      30|

|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|

 

(28-րդ կետը փոփ. 26.11.2020 թիվ 1864-Ն որոշում)

 

------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ -  Սույն որոշման բնագրի հավելվածի Կարգի 3-րդ աղյուսակում

ցուցանիշի ծածկագիր սյունակի 10-րդ տողից հետո համարակալումը

սխալ է

 

- շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
04.11.2010
N 1419-Ն
Որոշում