040.1419.101110
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
4 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1419-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՈՒ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-Ի N 1942-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|Ցուցա-|Ցուցանիշի անվանումը, |Վիճակի |Պահպանման մակարդակը |
|նիշի |թերության |գնահատա- |_________________________|
|ծածկա-|բովանդակությունը |կանը |լավ |միջին|բավա-|Թույ- |
|գիրը | | | | |րար |լատրելի |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|31 |Բացակայող |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |լուսանդրադարձիչներ և |քային |թույ| | | |
| | | |լա- | | | |
| |ազդանշանային սյուների վրա | |տըր-| | | |
| |(պահանջվող ընդհանուր թվի | |վում| | | |
| |տոկոսը): Թերության |լավ | 15| 20| -| -|
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: |բավարար | -| 20| 30| -|
| | |վատ | -| -| -| 30|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|32 |Ճանապարհային գծանշում |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |համաձայն ՀՀ կառավարության |քային |թույ| | | |
| |10.01.2008 թ. N 113-Ն | |լա- | | | |
| |որոշման պահանջների | |տըր-| | | |
| |(ընդհանուր մակերեսի | |վում| | | |
| |տոկոսը): Թերության |լավ | 5| 10| -| -|
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: |բավարար | -| 10| 20| -|
| | |վատ | -| -| -| 20|
|_____________________________________________________________________|
| Ինժեներական շինություններ |
|_____________________________________________________________________|
|33 |Ջարդված, չներկված, աղբ և |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |օտար առարկաներ |քային |թույ| | | |
| |կանգառներում, | |լա- | | | |
| |ավտոտաղավարներում` | |տըր-| | | |
| |(ընդհանուր մակերեսի | |վում| | | |
| |տոկոսը): Թերության |լավ | 5| 5| -| -|
| |վերացման ժամկետը 1 օր է: |բավարար | -| 5| 5| -|
| | |վատ | -| -| -| 5|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|34 |Արագացման և արգելակման |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |գոտիներում, |քային |թույ| | | |
| |տեսահարթակներում, | |լա- | | | |
| |հանգստյան գոտիներում, | |տըր-| | | |
| |տրանսպորտային միջոցների | |վում| | | |
| |կայանատեղերում, |լավ | 5| 5| -| -|
| |շրջանցող |բավարար | -| 5| 5| -|
| |ուղիներում, հակավթարային |վատ | -| -| -| 5|
| |գրպանիկներում աղբ և օտար | | | | | |
| |առարկաներ (ընդհանուր | | | | | |
| |մակերեսի տոկոսը): | | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | | |
|_____________________________________________________________________|
| Լուսավորություն |
|_____________________________________________________________________|
|35 |Ենթակայանների, կապի և |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |լուսավորության, |քային |թույ| | | |
| |ցանկապատերի արտաքին | |լա- | | | |
| |վնասվածքներ` ընդհանուր | |տըր-| | | |
| |մակերեսի տոկոսը Թերության | |վում| | | |
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: |լավ | 5| 10| -| -|
| | |բավարար | -| 10| 15| -|
| | |վատ | -| -| -| 15|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|36 |Ենթակայանների, բաշխիչ |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |վահանների աշխատանքի |քային |թույ| | | |
| |խախտում` ընդհանուր քանակի | |լա- | | | |
| |տոկոսը | |տըր-| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը| |վում| | | |
| |3 օր է: |լավ | 10| 15| -| -|
| | |բավարար | -| 15| 20| -|
| | |վատ | -| -| -| 20|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|37 |Էլ. Մալուխների, հողանցման |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |համակարգի և լուսատուների |քային |թույ| | | |
| |անսարքություն` ընդհանուր | |լա- | | | |
| |քանակի տոկոսը Թերության | |տըր-| | | |
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: | |վում| | | |
| | |լավ | 5| 10| -| -|
| | |բավարար | -| 10| 15| -|
| | |վատ | -| -| -| 15|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|38 |Ջարդված, ծռված կամ թեքված |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |հենասյուներ` ընդհանուր |քային |թույ| | | |
| |քանակի տոկոսը Թերության | |լա- | | | |
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: | |տըր-| | | |
| | | |վում| | | |
| | |լավ | 10| 15| -| -|
| | |բավարար | -| 15| 20| -|
| | |վատ | -| -| -| 20|
._____________________________________________________________________.
._____________________________________________________________________.
| Մետաղական արգելափակոցներ |
|_____________________________________________________________________|
|39 |Ամրացման սյուների |միջպետական |3 |4 |5 |
| |թեքվածություն, |հանրապետական|4 |5 |5 |
| |ծռվածություն, |տեղական |5 |5 |5 |
| |բացակայություն` սպասարկվող| | | | |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|40 |Ամրացման հանգույցների |միջպետական |3 |4 |5 |
| |հեղյուս-մանեկ միացման |հանրապետական|4 |5 |5 |
| |բացակայություն, ոչ բավարար|տեղական |5 |6 |6 |
| |ձգվածություն, եռակցման | | | | |
| |կարերի անընդհատության | | | | |
| |խախտում` սպասարկվող | | | | |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|41 |Մետաղական հորիզոնական |միջպետական |3 |4 |5 |
| |թիթեղների բացակայություն, |հանրապետական|4 |5 |5 |
| |ծռվածություն կոտրվածք` |տեղական |5 |5 |5 |
| |սպասարկվող յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 4 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|42 |Լուսային անդրադարձիչների |միջպետական |3 |4 |4 |
| |բացակայություն, վնասվածք, |հանրապետական|3 |4 |4 |
| |խամրում` սպասարկվող |տեղական |4 |5 |5 |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|43 |Մակերևույթների ոչ |միջպետական |10 |15 |15 |
| |ամբողջական ներկված լինելը |հանրապետական|15 |15 |15 |
| |կամ դրա ոչ բավարար |տեղական |15 |15 |15 |
| |ընթեռնելիությունը` | | | | |
| |սպասարկվող | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|44 |Եզրային թիթեղի |միջպետական |3 |4 |5 |
| |բացակայություն կամ |հանրապետական|4 |5 |5 |
| |վնասվածք` սպասարկվող |տեղական |5 |5 |5 |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |քանակի տոկոսը վերացման | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|45 |Պարսպող հարմարանքների |միջպետական |4 |5 |5 |
| |բարձրության |հանրապետական|5 |5 |5 |
| |անհամապատասխանությունը |տեղական |5 |5 |5 |
| |նորմերին` սպասարկվող | | | | |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: | | | | |
._____________________________________________________________________.
Ընթացիկ ձմեռային պահպանում
._____________________________________________________________________.
|Ցուցանիշի|Ցուցանիշի անվանումը, |Ճանապարհի |Պահպանման մակարդակը|
|ծածկագիրը|թերության բովանդակությունը|նշանակու- |___________________|
| | |թյունը |լավ |միջին|բավա- |
| | | | | |րար |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|_____________________________________________________________________|
| Հողային պաստառ |
|_____________________________________________________________________|
|1 |Ձյան շերտ կողնակի վրա |միջպետական | 5| 5| 7|
| |(հաստությունը ոչ ավելի |հանրապետական| 5| 7| 10|
| |(սմ)): Թերության |տեղական | 7| 10| 15|
| |վերացման ժամկետը` | | | | |
| |երթևեկելի մասի մաքրումից | | | | |
| |հետո 1 օր: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|2 |Աղբ և օտար առարկաներ` |միջպետական | 300| 250| 200|
| |ճանապարհի օտարման շերտի |հանրապետական| 250| 200| 150|
| |սահմաններում, որոնք |տեղական | 200| 150| 100|
| |հանդիպում են հաճախ, | | | | |
| |քան (մ) | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 1 օր է: | | | | |
|_____________________________________________________________________|
| Երթևեկամաս |
|_____________________________________________________________________|
|3 |Ձյան շերտ երթևեկելի մասի |միջպետական | 3| 5| 7|
| |վրա, հաստությունը` ոչ |հանրապետական| 5| 7| 10|
| |ավելի (սմ): Թերության |տեղական | 10| 15| 24|
| |վերացման ժամկետը ձյան | | | | |
| |տեղումների կամ ձնաբքի | | | | |
| |դադարից հետո` 4 ժամ: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|4 |Մերկասառույց կամ տրորված -|միջպետական | 10| 15| 20|
| |պնդացած ձյուն երթևեկելի |հանրապետական| 15| 20| 25|
| |մասի վրա` չմշակված |տեղական | 20| 25| 30|
| |աղ-ավազով (1000 քառ. մ | | | | |
| |մակերեսի տոկոսը): | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը սառելուց | | | | |
| |(պնդանալուց) հետո 4 | | | | |
| |ժամ է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|5 |5 սմ-ից ավել խորությամբ |միջպետական | 0.1| 0.5| 0.8|
| |փոսեր երթևեկելի մասի |հանրապետական| 0.2| 0.7| 1.0|
| |վրա` ոչ ավելի (տոկոս |տեղական | 0.3| 0.9| 1.2|
| |ընդհանուր մակերեսից): | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը` 7 օր է: | | | | |
| | | | | | |
|_____________________________________________________________________|
| Արհեստական կառույցներ |
|_____________________________________________________________________|
|6 |Սառույցով խցանված ջրթող |միջպետական | 5| 10| 20|
| |հարմարանքներ (ընդհանուր |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |թվի տոկոսը): |տեղական | 20| 30| 30|
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 5 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|7 |Թեքված բազրիքներ և |միջպետական | 10| 20| 30|
| |պաշտպանիչներ, ոչ ավելի |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |(ընդհանուր երկարության |տեղական | 10| 20| 30|
| |տոկոսը): | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 5 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|8 |Մերկասառույց կամ տրորված -|միջպետական | 10| 20| 30|
| |պնդացած ձյուն թունելի |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |ճակատամուտքի 100մ |տեղական | 10| 20| 30|
| |երկարությամբ հատվածի | | | | |
| |վրա` չմաքրված և չմշակված | | | | |
| |հակամերկասառուցային | | | | |
| |նյութերով (ընդհանուր | | | | |
| |երկարության տոկոսը): | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը սառելուց | | | | |
| |(պնդանալուց) հետո | | | | |
| |4 ժամ է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|9 |Ջրահոսքերի և կաթոցների |միջպետական | 10| 20| 30|
| |հետևանքով թունելի, |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |կամուրջներ, ինչպես նաև |տեղական | 10| 20| 30|
| |ուղեանցների պատերից և | | | | |
| |առաստաղից կախված սառցե | | | | |
| |լեզվակներ (ընդհանուր | | | | |
| |երկարության տոկոսը): | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը սառելուց | | | | |
| |(պնդանալուց) հետո | | | | |
| |4 ժամ է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|10 |Թունելի երթևեկամասի, |երաշխիքային | 5| -| -|
| |մայթերի վրա աղբ և օտար |լավ | 5| 10| -|
| |առարկաներ, որոնք |բավարար | -| 10| 15|
| |հանդիպում են հաճախ, |վատ | -| - | -|
| |քան (մ) | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 1 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|11 |Թունելի երթևեկամասի, |երաշխիքային |Չի | -| -|
| |մայթերի վրա 3 մմ-ից ավել | |թույլա| | |
| |լայնությամբ ճաքեր` | |տրվում| | |
| |ընդհանուր երկարության |լավ | 0.1| 0.2| -|
| |տոկոսը |բավարար | -| 0.3| 0.5|
| |Թերության վերացման |վատ | -| -| -|
| |ժամկետը 1 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|12 |Թունելի երթևեկամասի, |երաշխիքային | 5| -| -|
| |մայթերի վրա 3 սմ-ից ավել |լավ | 5| 10| -|
| |խորությամբ փոսեր` |բավարար | -| 10| 15|
| |ընդհանուր մակերեսի |վատ | -| - | - |
| |տոկոսը | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_____________________________________________________________________|
| Կահավորանք |
|_____________________________________________________________________|
|13 |Թեքված, ծռված, վնասված, |միջպետական | 5| 10| 20|
| |բացակայող ճանապարհային |հանրապետական| 5| 10| 20|
| |նշաններ, բացակայող |տեղական | 5| 10| 20|
| |ցուցանակներ | | | | |
| |(կապալառուին հանձնված | | | | |
| |ընդհանուր թվի տոկոսը): | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 5 օր է, 2.1-2.7 | | | | |
| |առավելության նշանների | | | | |
| |դեպքում` 3 օր: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|14 |(14-րդ կետն ուժը կորցրել է 26.11.2020 թիվ 1864-Ն որոշում) |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|15 |Անընթեռնելի դարձած |միջպետական | 5| 10| 20|
| |ճանապարհային նշաններ և |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |անդրադարձիչներ |տեղական | 20| 30| 30|
| |(ընդհանուր թվի տոկոսը): | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 1 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|16 |Ավտոմոբիլային |միջպետական | 10| 20| 30|
| |ճանապարհներին ջարդված, |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |թեքված, ծռված, կախված |տեղական | 10| 20| 30|
| |կամ իջեցված հենարանով | | | | |
| |պարսպող հարմարանքներ | | | | |
| |(պարսպող հարմարանքներ | | | | |
| |երկարության տոկոսը): | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 5 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|17 |Թեքված ազդանշանային |միջպետական | 10| 20| 30|
| |սյուներ (ընդհանուր թվի |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |տոկոսը): |տեղական | 10| 20| 30|
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_____________________________________________________________________|
| Լուսավորություն |
|_____________________________________________________________________|
|18 |Ենթակայանների |միջպետական | 10| 20| 30|
| |ցանկապատերի արտաքին |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |վնասվածքներ` ընդհանուր |տեղական | 10| 20| 30|
| |մակերեսի տոկոսը | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|19 |Ենթակայանների, բաշխիչ |միջպետական | 10| 20| 30|
| |վահանների աշխատանքի |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |խախտում` ընդհանուր |տեղական | 10| 20| 30|
| |քանակի տոկոսը | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|20 |Էլ. Մալուխների, |միջպետական | 10| 20| 30|
| |հողանցման համակարգի և |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |լուսատուների |տեղական | 10| 20| 30|
| |անսարքություն` ընդհանուր | | | | |
| |քանակի տոկոսը | | | | |
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|21 |Ջարդված, ծռված կամ |միջպետական | 10| 20| 30|
| |թեքված հենասյուներ` |հանրապետական| 10| 20| 30|
| |ընդհանուր քանակի տոկոսը |տեղական | 10| 20| 30|
| |Թերության վերացման | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | |
._____________________________________________________________________.
._____________________________________________________________________.
| Մետաղական արգելափակոցներ |
|_____________________________________________________________________|
|22 |Ամրացման սյուների |միջպետական |3 |4 |5 |
| |թեքվածություն, |հանրապետական|4 |5 |5 |
| |ծռվածություն, |տեղական |5 |5 |5 |
| |բացակայություն` սպասարկվող| | | | |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|23 |Ամրացման հանգույցների |միջպետական |3 |4 |5 |
| |հեղյուս-մանեկ միացման |հանրապետական|4 |5 |5 |
| |բացակայություն, ոչ բավարար|տեղական |5 |6 |6 |
| |ձգվածություն, եռակցման | | | | |
| |կարերի անընդհատության | | | | |
| |խախտում` սպասարկվող | | | | |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|24 |Մետաղական հորիզոնական |միջպետական |3 |4 |5 |
| |թիթեղների բացակայություն, |հանրապետական|4 |5 |5 |
| |ծռվածություն կոտրվածք` |տեղական |5 |5 |5 |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
| |սպասարկվող յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 4 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|25 |Լուսային անդրադարձիչների |միջպետական |3 |4 |4 |
| |բացակայություն, վնասվածք, |հանրապետական|3 |4 |4 |
| |խամրում` սպասարկվող |տեղական |4 |5 |5 |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|26 |Մակերևույթների ոչ |միջպետական |10 |15 |15 |
| |ամբողջական ներկված լինելը |հանրապետական|15 |15 |15 |
| |կամ դրա ոչ բավարար |տեղական |15 |15 |15 |
| |ընթեռնելիությունը` | | | | |
| |սպասարկվող յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |երկարության տոկոսը | | | | |
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|27 |Եզրային թիթեղի |միջպետական |3 |4 |5 |
| |բացակայություն կամ |հանրապետական|4 |5 |5 |
| |վնասվածք` սպասարկվող |տեղական |5 |5 |5 |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների ընդհանուր| | | | |
| |քանակի տոկոսը վերացման | | | | |
| |ժամկետը 3 օր է: | | | | |
|_________|__________________________|____________|______|_____|______|
|28 |Պարսպող հարմարանքների |միջպետական |4 |5 |5 |
| |բարձրության |հանրապետական|5 |5 |5 |
| |անհամապատասխանությունը |տեղական |5 |5 |5 |
| |նորմերին` սպասարկվող | | | | |
| |յուրաքանչյուր | | | | |
| |ճանապարհահատվածի վրա | | | | |
| |տեղադրված մետաղական | | | | |
| |արգելափակոցների | | | | |
| |ընդհանուր երկարության | | | | |
| |տոկոսը վերացման ժամկետը | | | | |
| |5 օր է: | | | | |
._____________________________________________________________________.
(28-րդ կետը փոփ. 26.11.2020 թիվ 1864-Ն, 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշումներ)
29. Երաշխիքային վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման միջին, բավարար և թույլատրելի մակարդակներ:
30. Լավ վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման բավարար և թույլատրելի մակարդակները:
31. Բավարար վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման լավ և թույլատրելի մակարդակները:
32. Վատ վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար նախատեսվում է «թույլատրելի» մակարդակի ամառային սպասարկում, ինչը նախատեսում է`
1) ամառային սպասարկման «բավարար» մակարդակի բոլոր պահանջները, բացի ճանապարհային ծածկին ներկայացվող պահանջներից.
2) կոպճային կամ խճային նյութերի կիրառմամբ կամ հարթեցման աշխատանքների միջոցով ապահովել ճանապարհի երթևեկամասի բավարար անցանելիությունը և ավտոմոբիլային տրանսպորտի անխափան երթևեկությունը:
33. Երթևեկելի մասի ընթացիկ ամառային պահպանումով նախատեսված աշխատանքների (փոսային նորոգում և ճաքերի մշակում) ավարտման ժամկետները յուրաքանչյուր տարածաշրջանի համար սահմանվում են ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման կողմից` ելնելով տարածաշրջանի բնակլիմայական պայմաններից, սակայն ընթացիկ ամառային պահպանման աշխատանքների սկզբից ոչ ուշ քան 3 ամիս:
34. Ձմեռային պահպանման ժամանակաշրջանում երթևեկամասի վրա առաջացած 5 սմ-ից ավել խորությամբ փոսերը ժամանակավորապես լցվում են ավազախճային խառնուրդով կամ սառը/տաք ասֆալտբետոնե ծածկով` մինչև ընթացիկ ամառային պահպանման աշխատանքները սկսելը:
35. Թերությունների վերացման ժամկետները տրվում են պահպանման աշխատանքների կատարման ընթացիկ հսկողության և թերությունների վերացման ժամկետները գնահատելու համար:
(35-րդ կետը փոփ. 26.11.2020 թիվ 1864-Ն որոշում)
36. Այն դեպքերում, երբ եղանակային պայմանների հետևանքով առաջանում են ոչ սեզոնային իրավիճակներ (ձմռան ամիսներին` երկարաժամկետ հալոցքներ կամ գարնան, ամռան ու աշնան ամիսներին` անժամանակ ձյան տեղումներ և այլ նմանատիպ երևույթներ), կատարվում են տվյալ ժամանակաշրջանին հաջորդող ժամանակաշրջանին բնորոշ պահպանման աշխատանքներ, իսկ վճարումը կատարվում է տվյալ ժամանակաշրջանի համար հատկացված գումարների հաշվին:
37. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման մարզային նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանումն իրականացնող կապալառուն պայմանագիրը ուժի մեջ մտնելու օրվանից վարում է կարված, համարակալված էջերով և պատվիրատուի կողմից կնքված ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների մատյան համաձայն` N 2 ձևի:
(37-րդ կետը փոփ. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
Ձև N 2
ՄԱՏՅԱՆ
Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների վարման
1. Կապալառու ________________
2. Պատվիրատու ________________
3. Կապալի պայմանագիր N _______
4. Ճանապարհի անվանումը _______________________________________________
5. Ճանապարհի պահպանվող տեղամասը (կմ-ից կմ), վիճակը (ծածկագիրը) և ընթացիկ ամառային պահպանման մակարդակը`
0 կմ __-կմ ___ -______________________________________________________
0 կմ __-կմ ___ -______________________________________________________
0 կմ __-կմ ___ -______________________________________________________
6. Ճանապարհի պահպանվող տեղամասը (կմ-ից կմ), վիճակը (ծածկագիրը) և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակը`
0 կմ __-կմ ___ -______________________________________________________
0 կմ __-կմ ___ -______________________________________________________
0 կմ __-կմ ___ -______________________________________________________
7. Հայտնաբերված թերությունների մասին գրառումներ
._____________________________________________________________________.
|Արձանագրված թերության հայտնաբերման |Արձանագրված թերության |
|մասին գրառումներ |վերացման մասին գրառումներ|
|___________________________________________|_________________________|
|Ամ-|Կոնստ-|Թե- |Արձա-|Վե- |Թերու- |Կապալա-|Վե- |Սահ-|Ստու- |Կապալա- |
|սա-|րուկ- |րու- |նագր-|րաց-|թյունն |ռուի |րաց-|ման-|գում |ռուի |
|թիվ|տիվ |թյան |ված |ման |արձանա-|ներ- |ված |ված |իրա- |ներկայա-|
| |տարր |տե- |թերու|ժամ-|գրողի |կայա- |է |ժամ-|կա- |ցուցչի |
| | |ղադ- |թյան |կետ |անուն -|ցուցչի |սահ-|կե- |նաց |անուն - |
| | |րու- |նկա- | |ազգա- |անուն -|ման-|տում|նողի |ազգա- |
| | |թյուն|րագ- | |նունը, |ազգա- |ված |չի |անուն-|նունը, |
| | | |րու- | |պաշտոնը|նունը, |ժամ-|վե- |ազգա- |պաշտոնը |
| | | |թյուն| |և |պաշտոնը|կե- |րաց-|նունը,|և ստո- |
| | | | | |ստորա- |և ստո-|տում|վել |պաշ- |րագրու- |
| | | | | |գրու- |րագրու-| | |տոնը |թյունը |
| | | | | |թյունը |թյունը | | |և | |
| | | | | | | | | |ստորագ| |
| | | | | | | | | |րու- | |
| | | | | | | | | |թյունը| |
|___|______|_____|_____|____|_______|_______|____|____|______|________|
|___|______|_____|_____|____|_______|_______|____|____|______|________|
|___|______|_____|_____|____|_______|_______|____|____|______|________|
._____________________________________________________________________.
38. Մատյանը պետք է պահվի կապալառուի գրասենյակում և տրամադրվի տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի և Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության աշխատակիցներին` ճանապարհների պահպանման վերաբերյալ դիտողություններ և առաջարկություններ գրանցելու նպատակով:
(38-րդ կետը փոփ. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
39. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման մարզային նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի և Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության աշխատակիցների կողմից մարզային նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման վերաբերյալ դիտողությունները և առաջարկությունները կարող են կապալառուին ներկայացվել նաև էլեկտրոնային եղանակով, որը տրամադրվում է կապալառուի կողմից` անհետաձգելի միջոցառումներ ձեռնարկելու նպատակով:
(39-րդ կետը փոփ. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
40. Էլեկտրոնային եղանակով ներկայացված առաջարկությունները թերությունների համար սահմանված ժամկետի ավարտից հետո սույն կարգով սահմանված ձևով լրացվում են Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման մարզային նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների մատյանում:
(40-րդ կետը փոփ. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
41. Լիազոր մարմնի կողմից նշանակված պատասխանատուն զանգվածային լրատվության միջոցներով քաղաքացիներին պարբերաբար տեղեկացնում է ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակի վերաբերյալ:
42. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների նկատմամբ հսկողությունն իրականացնում է պատասխանատուն` դիտարկումների միջոցով: Դիտարկումների պարբերականությունը յուրաքանչյուր տարի հաստատում է պատասխանատուի ղեկավարը` ըստ անհրաժեշտության: Պահպանման աշխատանքների ընդունումն իրականացվում է կապալի պայմանագրերի պահանջներին համապատասխան` հիմք ընդունելով պատասխանատուի կողմից սույն կարգի Ձև N 3-ում, Ձև N 4-ում («ձմեռ» ժամանակահատվածի համար) և Ձև N 5-ում նախատեսված պահպանման ամփոփագրերը:
(42-րդ կետը փոփ. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
43. Պատասխանատուի կողմից իրականացվող դիտարկումների ժամանակ ստուգվում է ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային կամ ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների համապատասխանությունը պահանջվող ցուցանիշներին և առկա թերությունները` մարզային նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների մասով արձանագրվում են ճանապարհի պահպանման մատյանում, իսկ միջպետական, հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների մասով արձանագրվում եմ սույն կարգի 43.1-43.3-րդ կետերով սահմանված ընթացակարգով և ամսվա վերջին ամփոփվում են ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման ամփոփագրերում` ըստ ստորև բերված Ձև N 3-ի, Ձև N 4-ի («ձմեռ» ժամանակահատվածի համար) և Ձև N 5-ի:
(43-րդ կետը փոփ. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
43.1. Ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների նկատմամբ շուրջօրյա հսկողություն իրականացնելու նպատակով պատասխանատուն և կապալառու կազմակերպությունները պահպանման պայմանագրերի գործողության ողջ ընթացքում կիրառում են «Ճանապարհային ցանցի կառավարման համակարգ» բջջային հավելվածը, որի պահանջները և պայմանները սահմանվում են կապալի պայմանագրով:
(43.1 կետը լրաց. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
43.2. Ընդհանուր օգտագործման միջպետական և հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների նկատմամբ հսկողություն իրականացնելու ընթացքում թերություններ հայտնաբերելու դեպքում պատասխանատուի կողմից «Ճանապարհային ցանցի կառավարման համակարգ» բջջային հավելվածով տեղորոշվում է թերության տեղամասը և բնույթը, որն ուղարկվում է կապալառու կազմակերպության էլեկտրոնային փոստին` միաժամանակ թերությունն արտացոլելով «Ճանապարհային ցանցի կառավարման համակարգ» բջջային հավելվածում: Թերության մասին էլեկտրոնային փոստը ստանալու օրվանից ոչ ուշ, քան սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված ժամկետում, կապալառու կազմակերպությունը պարտավոր է վերացնել թերությունը և այդ մասին թերության վերացման օրը ծանուցում ուղարկել պատասխանատուի պաշտոնական էլեկտրոնային փոստին` կցելով թերությունների վերացման փաստը հավաստող լուսանկարներ (մինչև 10 հատ):
(43.2-րդ կետը լրաց. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
43.3. ՀՀ ոստիկանության աշխատակիցները ընդհանուր օգտագործման միջպետական, հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների թերություններ հայտնաբերելու դեպքում էլեկտրոնային եղանակով թերությունների բնույթի, վայրի վերաբերյալ տեղեկատվությունն ուղարկում են պատասխանատուի` [email protected] էլեկտրոնային հասցեին: Պատասխանատուն նույն օրը մոբայլ հավելվածի միջոցով հայտնաբերված թերության բնույթի, վայրի վերաբերյալ տեղեկատվությունն ուղարկում է կապալառու կազմակերպության էլեկտրոնային փոստին` միաժամանակ թերությունն արտացոլելով «Ճանապարհային ցանցի կառավարման համակարգ» բջջային հավելվածում: Կապալառու կազմակերպությունը պարտավոր է ոչ ուշ, քան սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված ժամկետում վերացնել թերությունները և այդ մասին թերության վերացման օրը ծանուցում ուղարկել պատասխանատուի էլեկտրոնային փոստին` կցելով թերությունների վերացման փաստը հավաստող լուսանկարներ (մինչև 10 հատ):
(43.3-րդ կետը լրաց. 04.11.2021 թիվ 1826-Ն որոշում)
Ձև N 3
ՀՀ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ (ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՇՐՋԱՆ)
Ճանապարհի անվանումը ________________________________________________
Ճանապարհի պահպանվող տեղամասը (կմ-ից կմ) ____________________________
Ճանապարհի պահպանվող տեղամասի վիճակը ծածկագիրը)______________________
Պահպանման ժամանակաշրջանը` ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ, տարին _____ ամիսը _____
Ճանապարհի պահպանման պահանջվող մակարդակը ____________________________
Պայմանագիր ____________________________Կապալառու
._____________________________________________________________________.
|NN |Կոնստրուկտիվ տարրերի |Թերության |Վերացման |
|ը/կ|թերությունները |տեղադրություն |ժամկետը |
|___|_____________________________|______________________|____________|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|___|_________________________________________________________________|
| | ա/ Հողային պաստառ |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|.. | | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | բ/ Երթևեկամաս և մայթեր |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | գ/ Արհեստական կառույցներ |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | դ/ Կահավորանք |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | ե/ ինժեներական շինություններ |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | զ/ Լուսավորություն |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | է. Մետաղական արգելափակոցներ |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
| | | | |
._____________________________________________________________________.
Ճանապարհի պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման
լիազոր ներկայացուցիչ _________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
Կապալառուի լիազոր ներկայացուցիչ
______________________________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
_____ ____________ 20__ թ.
(3-րդ աղյուսակը փոփ. 26.11.2020 թիվ 1864-Ն որոշում)
Ձև N 4
ՀՀ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ (ՁՄԵՌԱՅԻՆ ԺԱՄԱՆԱԿԱՇՐՋԱՆ)
Ճանապարհի անվանումը ________________________________________________
Ճանապարհի պահպանվող տեղամասը (կմ-ից կմ) ____________________________
Ճանապարհի պահպանվող տեղամասի վիճակը (ծածկագիրը)_____________________
Պահպանման ժամանակաշրջանը` ՁՄԵՌ, տարին ___________ ամիսը ____________
Ճանապարհի պահպանման պահանջվող մակարդակը ____________________________
Պայմանագիր _______________________________ Կապալառու________________
._____________________________________________________________________.
|NN |Կոնստրուկտիվ տարրերի |Թերության |Վերացման |
|ը/կ|թերությունները |տեղադրություն |ժամկետը |
|___|_____________________________|______________________|____________|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|___|_________________________________________________________________|
| | ա/ Հողային պաստառ |
|___|_________________________________________________________________|
|1. | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2. | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|.. | | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | բ/ Երթևեկամաս |
|___|_________________________________________________________________|
|1. | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2. | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | գ/ Արհեստական կառույցներ |
|___|_________________________________________________________________|
|1. | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2. | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | դ/ Կահավորանք |
|___|_________________________________________________________________|
|1. | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2. | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | ե/ ինժեներական շինություններ |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | զ/ Լուսավորություն |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|...| | | |
|___|_________________________________________________________________|
| | է. Մետաղական արգելափակոցներ |
|___|_________________________________________________________________|
|1 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
|2 | | | |
|___|_____________________________|______________________|____________|
| | | | |
._____________________________________________________________________.
Ճանապարհի պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման
լիազոր ներկայացուցիչ _________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
Կապալառուի լիազոր ներկայացուցիչ
______________________________________________________________
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
(4-րդ աղյուսակը փոփ. 26.11.2020 թիվ 1864-Ն որոշում)
----------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում