040.0737.251198
«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ
«25» նոյեմբերի 1998 թ.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
26 նոյեմբերի 1998 թվականի թիվ 737
ՆԱՏՕ-Ի ՀԵՏ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ 1998-2000 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով 1994 թվականի հոկտեմբերի 5-ին ստորագրված «Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» շրջանակային փաստաթղթով և «Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» հրավերով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել 1998-2000 թվականներին ՆԱՏՕ-ի հետ Հայաստանի Հանրապետության անհատական գործընկերության ծրագիրը (կցվում է):
2. Ծրագրի կատարման նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը:
3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում հրապարակման պահից:
Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 1998 թվականի
նոյեմբերի 26-ի թիվ 737 որոշմամբ
ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՆԱՏՕ-Ի ՄԻՋԵՎ
1998-2000
ՄԱՍ I.
1. ՆԱԽԱԲԱՆ
Կից ներկայացվող Հայաստան-ՆԱՏՕ 1998-2000 թվականների գործընկերության անհատական ծրագիրը համաձայնեցված է երկու կողմերի միջև: Այն հիմնված է ՆԱՏՕ-ի այն փաստաթղթերի վրա, որոնք ներկայացնում են «Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» (այսուհետև` ԳՀԽ) ծրագրի ընդհանուր հայեցակետը, նպատակները և մեթոդները, ինչպես, օրինակ, 1994 թվականի հունվարի 11-ի ՆԱՏՕ-ի գագաթաժողովի հայտարարությունը, 1994 թվականի հունվարի 10-ի հրավերն ու շրջանակային փաստաթուղթը, գործընկերության աշխատանքային ծրագիրը, ինչպես նաև 1996 թվականի ապրիլի 9-ին Հայաստանի կողմից տրամադրված ներկայացման փաստաթուղթը:
Իր ներկայացման փաստաթղթում Հայաստանը հայտարարել է, որ «Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» ծրագրին իր մասնակցությունը նպատակ է հետապնդում կառուցելու ազգային զինված ուժերի ստեղծման հիմքերը, հավատարիմ մնալու գործնական համագործակցության և ժողովրդավարական սկզբունքներին և ամրապնդելու անվտանգությունն ու կայունությունը Եվրոպայում և այլ տարածաշրջաններում:
Ներկայացման փաստաթղթում Հայաստանի իշխանությունները նշել են գործընկերության քաղաքական նպատակներին հասնելու համար կատարված և կատարվելիք քայլերը, ինչպես նաև ռազմական ու այլ միջոցներ, որոնք կարող են օգտագործվել գործընկերության գործողություններում: Ներկայացման փաստաթղթում Հայաստանը կարևորում է նաև Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի, քաղաքացիական պաշտպանության և աջակցող կառույցների բնագավառում ՆԱՏՕ-ի երկրների համապատասխան կառույցների հետ փոխգործակցության և համատեղելիության հասնելու փաստը:
Գործընկերության անհատական ծրագիրը պետք է վերանայվի և համապատասխանեցվի տարեկան մեկ անգամ ըստ համաձայնեցված սկզբունքների:
Գործընկերոջ համագործակցության նպատակների ցուցակը ներկայացվում է III մասում: IY մասը բաղկացած է աղյուսակներից, որոնցում նշվում են 1998-2000 թվականների գործընկերության աշխատանքային ծրագրից ընտրված գործողությունները: Y մասում ներկայացված է ԳՀԽ ծրագրի ոգով իրագործվող գործողությունների ցանկը: YI մասը պարունակում է օժանդակ տեղեկատվություն` ներառյալ բովանդակության ցանկը: Գործընկերության համադրման օղակն այս գործողությունների համադրողի դերը կարող է ստանձնել այն դեպքում, եթե նշված գործողություններում ընդգրկված են մեկից ավելի գործընկեր պետություններ:
2. ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՄԱՍ
Քանի որ սույն գործընկերության անհատական ծրագրում ընդգրկված ընդհանուր և յուրահատուկ բնույթի գործողություններից ոչ բոլորն են ենթակա բյուջետային գնահատման, դրանց ներգրավումը նշանակում է դրանց իրականացման քաղաքական հանձնառության ստանձնում, որը կարգավորվում է ՆԱՏՕ-ի և Հայաստանի համար անհրաժեշտ միջոցների ապահովման դրույթներով և շրջանակային փաստաթղթի ֆինանսավորման սկզբունքներով:
ՄԱՍ II.
ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՋԸ ՏՐԱՄԱԴՐՎԵԼԻՔ ՈՒԺԵՐԸ ԵՎ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ
«Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» ծրագրին իր մասնակցությունն ապահովելու համար Հայաստանը պատրաստ է տրամադրել հետևյալ ուժերն ու միջոցները`
. ռազմավարական հրամանատարության և հսկման բաժնից գեներալների և սպաների
խումբ (3 մարդ). . Բրյուսելում ՆԱՏՕ-ի կենտրոնակայանում և Մոնզում գործընկերության համադրման
օղակում մշտապես աշխատող կապի սպաներ. . ռազմական դիտորդների, ինչպես նաև խաղաղապահ ուժերի միջազգային շտաբների
համար խումբ (10 մարդ). . փրկարարների գունդ արտակարգ իրավիճակներում օգտագործելու համար:
Հայաստանը պատրաստ է տրամադրել Արմավիրի ուսումնական կենտրոնը գործընկերության շրջանակներում զորավարժությունների և դաշտային վարժանքների անցկացման նպատակով:
Հայաստանը պատրաստ է նաև տրամադրել մեխանիկական և այլ սարքավորումներ արտակարգ իրավիճակների և փրկարարական գործողությունների համար:
ՄԱՍ III.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ 1998-2000 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐԸ, ՆՊԱՏԱԿՆԵՐՆ ՈՒ ԳԵՐԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԸՍՏ P1-P3 ՍԱՆԴՂԱԿԻ
.________________________________________________________________________.
| Ոլորտները | Գործընկեր պետության նպատակները |P | Նկատառումները |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
| 1 | 2 |3 | 4 |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|C3 |Ծանոթանալ ՆԱՏՕ-ի հաղորդակցության |P1|Փորձագիտական |
|(հրամանատա- |և տեղեկատվական համակարգերի (ՀՏՀ)| |այցելություններ, |
|րություն, |քաղաքականությանը, ինչպես նաև | |ՆԱՏՕ-ի Հ3 խորհրդի|
|հսկողություն և |ռազմավարական եվ տակտիկական ՀՏՀ-ի | |և դրա քաղաքացիա-|
|հաղորդակցություն)|պլանավորման, ստեղծման, կիրառման, | |կան ու ռազմական |
| |կառավարման ու սպասարկման | |ենթաբաժինների |
| |հայեցակարգերին: | |հանդիպումներ |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|CEP |Համագործակցություն արտակարգ |P1|Ռազմական և |
|(արտակարգ |իրավիճակների պլանավորման | |քաղաքացիական |
|իրավիճակների |ոլորտում, մասնավորապես, | |ուժերի դերն ու |
|պլանավորում) |նախաաղետային պատրաստվածության | |հնարավորություն- |
| |միջոցառումների և արտակարգ | |ները բնական և |
| |իրավիճակների ու աղետների | |արհեստական |
| |հակազդման շրջանակներում: Ռազմական| |աղետների |
| |ու քաղպաշտպանության հնարավորութ- | |հետևանքներից |
| |յունների օգտագործումը փրկարարական| |բնակչության ու |
| |գործողությունների ժամանակ: | |միջավայրի |
| | | |պաշտպանության |
| | | |գործում |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|CRM |Ընդլայնված համագործակցություն |P2|Գործընկեր |
|(ճգնաժամային |ճգնաժամերի կառավարման բնագավառում| |պետությունների |
|կառավարում) |ունակությունների զարգացման | |մասնակցությունը |
| |ուղղությամբ հատուկ ուշադրություն | |ՆԱՏՕ-ի |
| |դարձնելով հայեցակարգային և | |ճգնաժամային |
| |կազմակերպչական տեսանկյանն ու | |կառավարման |
| |որոշումների ընդունմանը: | |վարժություններին |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|DCF |Անվտանգության և պաշտպանության |P2|Հավասարակշռված |
|(ՋՈՒ) պաշտպանական|ոլորտում սահմանադրական և | |ռազմաքաղաքացիա- |
|կառույցների |իրավական դաշտի կատարելագործում, | |կան հարաբերու- |
|ժողովրդավարական |ՀՀ կառավարության և խորհրդարանի | |թյունների |
|վերահսկում) |քաղաքացիական ծառայողների ու | |զարգացման |
| |մասնագետների ուսուցում, | |խթանում |
| |ժողովրդավարական հասարակարգում | | |
| |զինված ուժերի և հրամանատարական | | |
| |կառույցների կազմակերպում, ԵԱՀԿ | | |
| |վարքի կանոնակարգի իրականացման | | |
| |զննում: | | |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|DPS |Պաշտպանության քաղաքականության, |P1|Մասնակցություն |
|(պաշտպանության |այդ թվում` ռազմական դոկտրինի ու | |դասընթացներին, |
|քաղաքականու- |ռազմավարության, ինչպես նաև | |սեմինարներին ու |
|թյուն/) |ամբողջ անվտանգության վրա դրանց | |աշխատանքային |
|ռազմավարություն) |ազդեցության հայեցակարգային | |հանդիպումներին, |
| |մոտեցումները հայ փորձագետներին | |ինչպես նաև |
| |ներկայացնելը: | |ռազմաքաղաքական |
| | | |վարող կոմիտեի |
| | | |(ՌՔՎԿ) 16+1 |
| | | |ֆորմատով |
| | | |հանդիպումներին` |
| | | |փոխադարձ |
| | | |հետաքրքրություն |
| | | |ներկայացնող |
| | | |խնդիրների |
| | | |քննարկման |
| | | |նպատակով |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|DRT |Ծանոթացում այս ոլորտում ՆԱՏՕ-ի |P3|Ռազմական ու |
|(ազգային |մեթոդաբանությանը, կազմակերպմանն | |քաղաքացիական |
|պաշտպանական |ու ընթացակարգին` այդ փորձը | |փորձագետների |
|հետազոտություն- |հետագայում յուրացնելու նպատակով: | |հանդիպումներ |
|ների ու |Միջազգային համագործակցության | | |
|տեխնոլոգիաների |զարգացման նպատակով պաշտպանական | | |
|պլանավորում, |հետազոտությունների և | | |
|կազմակերպում, |տեխնոլոգիայի բնագավառներում | | |
|կառավարում) |փորձի փոխանակում և ՆԱՏՕ-ի | | |
| |համապատասխան կառույցների մասին | | |
| |լրացուցիչ տեղեկատվության | | |
| |ձեռքբերում: | | |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|LNG |Ռազմական և քաղաքացիական |P1|ՆԱՏՕ-ի լեզվի |
|(լեզվի ուսուցում)|անձնակազմերի համար լեզվի | |ուսումնասիրմանը |
| |ուսուցման համադրում: ՆԱՏՕ-ի և | |նվիրված գոր- |
| |ԳՀԽ մասնակից պետությունների | |ծողությունների |
| |ուսուցիչների միջև | |վերաբերյալ |
| |համագործակցության ընդլայնում: | |տեղեկատվության |
| | | |փոխանակում և |
| | | |համադրում |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|MED |Ծանոթացում ՆԱՏՕ-ի անդամ |P1|Բժշկության |
|(բժշկական |պետությունների բժշկական | |ոլորտում |
|ծառայություն) |ծառայության ընթացակարգերին, | |կարողությունների |
| |սարքավորումներին և նյութերին: | |գնահատում |
| | | |ստանդարտացման |
| | | |համապատասխան |
| | | |մակարդակի |
| | | |հասնելու |
| | | |նպատակով |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|PKG |Փորձագիտության և փորձի |P2|Ընդհանուր |
|(խաղաղապահու- |փոխանակում, ՆԱՏՕ-ի խաղաղապահպան | |ընթացակարգերի, |
|թյուն) |գործունեության ուսումնասիրում, | |ուսուցման ու |
| |ինչպես նաև խաղաղապահպանության | |վարժանքների |
| |ոլորտում ՆԱՏՕ-ի անդամ ու ԳՀԽ | |պահանջների, |
| |մասնակից պետությունների միջև | |ինչպես նաև |
| |համագործակցության զարգացում: | |խաղաղապահ |
| | | |գործողություն- |
| | | |ներին ներգրավման |
| | | |կանոնների |
| | | |պահպանում և |
| | | |զարգացում |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|STD |Աջակցություն Հայաստանին` |P2|Փորձագիտական |
|(գործնական |ստանդարտացման համար անհրաժեշտ | |օժանդակություն և |
|նյութեր և |այնպիսի ազգային պետական | |տեղեկատվության |
|ստանդարտացման |կառույցներ, կազմակերպություն և | |փոխանակում |
|վարչական |ընթացակարգեր զարգացնելու համար, | |ստանդարտացման |
|տեսակետներ) |որոնք համատեղելի կլինեն ՆԱՏՕ-ի | |տեսակետների |
| |համապատասխան կառույցների հետ: | |վերաբերյալ, |
| |Տեխնիկական օժանդակության և | |հանդիպումներ |
| |խորհրդատվության տրամադրում` ԳՀԽ-ի| |ՆԱՏՕ-ի ազգային |
| |փոխգործակցության նպատակների | |սպառազինու- |
| |հայեցակարգի զարգացման համար: | |թյունների |
| | | |տնօրենների |
| | | |համաժողովի |
| | | |(CNAD), |
| | | |ստանդարտացման |
| | | |ռազմական |
| | | |գործակալության |
| | | |(MAS) և C3 |
| | | |կոմիտեի ու |
| | | |նրանց ստորաբաժա- |
| | | |նումների հետ |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|TEX |Շտաբային սպաների վերապատրաստում |P2|Համագործակցության|
|(զորավարժու- |միջազգային գործառույթների համար | |խորացում |
|թյուններ և |ներառյալ գործընկերների անձնակազմի| |որոնողական և |
|համապատասխան |տարրը, ինչպես նաև գործընկեր | |փրկարարական |
|ուսուցողական |պետության սպաների վերապատրաս- | |աշխատանքների, |
|գործողություններ)|տումը` բազմազգ շտաբներում և | |խաղաղապահպան և |
| |կենտրոնակայաններում աշխատելու | |մարդասիրական |
| |համար: | |գործողությունների|
| | | |ասպարեզում |
|_________________|_________________________________|__|_________________|
|TRD |Համապատասխան կրթական ստանդարտների|P1|Դասընթացների |
|(ռազմական |ապահովում` ԳՀԽ-ի շրջանակներում | |կազմակերպում |
|ուսուցում, |ազգային նպատակների իրականացման | |հետևյալ |
|վերապատրաստում |նպատակով: | |բնագավառներում` |
|և դոկտրին) | | |ռազմավարական |
| | | |հիմնադրույթներ, |
| | | |ռազմական դոկտրինի|
| | | |տարրեր, |
| | | |պաշտպանական |
| | | |կառույցների |
| | | |զարգացում, |
| | | |քաղաքացիական- |
| | | |-ռազմական հարա- |
| | | |բերություններ, |
| | | |պաշտպանության |
| | | |իրավական դաշտ, |
| | | |որոնք կարող են |
| | | |օգտակար լինել |
| | | |Հայաստանի |
| | | |քաղաքացիական |
| | | |փորձագետների |
| | | |համար` զինված |
| | | |ուժերի նկատմամբ |
| | | |ժողովրդավարական |
| | | |վերահսկում |
| | | |իրականացնելու |
| | | |գործում: |
.________________________________________________________________________.