Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ 2011-2014 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ 2011-2014 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵ ...

 

 

040.0353.140410

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

25 մարտի 2010 թվականի N 353-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ 2011-2014 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(12-րդ մաս)

 

12. ԱՐՏԱԿԱՐԳ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐԻՑ ԲՆԱԿՉՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՏԱՐԱԾՔՆԵՐԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

 

12.1. Մարզի առավել վտանգավոր տարածքներ

 

826. Արարատի մարզը գտնվում է Արարատյան հարթավայրի կենտրոնական մասում, այն իրենից ներկայացնում է միջլեռնային իջվածք: Մարզը գտնվում է ծովի մակերևույթից 812-2971 մ բարձրության վրա, իսկ բնակավայրերը` 812-1980 մ բարձրության վրա: ՈՒնի կիսաանապատային կլիմա, նախալեռնային գոտիները սակավաջուր են, միջին տարեկան տեղումները կազմում են 250-300 մմ:

827. Բնակելի տարածքների համար արտահայտվում են հետևյալ բնակլիմայական պայմանները`

1) չոր ցամաքային, չափավոր ցուրտ ձմեռով և տաք ամառով.

2) բարեխառն, երկարատև տաք ամառով և ցուրտ ձմեռով:

828. Գետեր. Մարզի տարածքով են հոսում Արաքս և Հրազդան գետերը, իսկ մարզի տարածքում սկիզբ են առնում Արացոգետ գետը, Վեդի գետը իր Կոտուց, Խոսրով, Սպիտակաջուր, Քյուսուզ վտակներով և Ազատը իր Գողթ, Գիլան, Դարբանդ վտակներով: Մարզի տարածքով են անցնում նաև Արտաշատի, Կախանովի ջրանցքները և Նարեկ-Քաղցրաշեն-Այգեզարդ, Լանջազատ, Փամբուկ-Դարա սելավատարները: Աղյուսակ 12.1-ում ներկայացվում է գետերի վտանգավոր հատվածներն ըստ բնակավայրերի:

 

Աղյուսակ 12.1

 

._____________________________________________________________________.

|Գետի      |Ջրի միջին     |Վարարումների|Վտանգավոր (խոցելի) հատվածներ  |

|անվանումը |մակարդակը (սմ)|ժամանակ ջրի |                              |

|          |(դիտակետում)  |առավելագույն|                              |

|          |              |մակարդակը   |                              |

|          |              |(սմ)        |                              |

|__________|______________|____________|______________________________|

|     1    |       2      |      3     |               4              |

|__________|______________|____________|______________________________|

|Արաքս     |251 (Արտաշատ) |   510      |ՌԴ սահմանապահ 4,11,13         |

|          |              |            |ուղեկալներ                    |

|__________|______________|____________|______________________________|

|Հրազդան   |154 (Մասիս)   |   355      |Սիս, Նորամարգ, Գետափնյա,      |

|          |              |            |Գեղանիստ, Սիփանիկ, Ղուկասավան |

|__________|______________|____________|______________________________|

|Ազատ      |135 (Լանջազատ)|   210      |Լանջազատ, Արևշատ,  Կանաչուտ,  |

|          |              |            |Դեղձուտ, Ազատավան, Բուրաստան, |

|          |              |            |Նշավան, Դեղձուտ, Ազատավան,    |

|          |              |            |Բուրաստան, Նշավան             |

|__________|______________|____________|______________________________|

|Վեդի      |53 (Վեդի)     |   185      |ՈՒրցաձոր, Դաշտաքար, Գոռավան,  |

|          |              |            |ք. Վեդի, Ավշար, Եղեգնավան     |

._____________________________________________________________________.

 

829. Ջրամբարներ Արարատի մարզում են գտնվում Ազատի և Զանգակատան ջրամբարները: Ազատի ջրամբարը գտնվում է Ազատ գետի վրա` Լանջազատ համայնքի տարածքում: Ջրամբարի ջրի ծավալը կազմում է 70 մլն մ3, հայելու մակերեսը 285 հա, պատվարի բարձրությունը` 78 մ, երկարությունը գագաթով` 620 մ է, առավելագույն խորությունը` 73 մ: Ջրի միջին տարեկան հոսքը 229 մլն.մ3 է:

830. Զանգակատան ջրամբարը գտնվում է Արացոգետ գետի վրա` Զանգակատուն համայնքի տարածքում: Ջրամբարի ծավալը կազմում է 1.4 մլն մ3, պատվարի երկարությունը գագաթով 300 մ է, առավելագույն խորությունը 35 մ է, ջրի հայելին 10.7 հա:

831. Ազատի ջրամբարի պատվարի փլուզման դեպքում ջրածածկման գոտում կհայտնվեն մարզի 33 բնակավայրեր, իսկ Զանգակատան ջրամբարի պատվարի փլուզման դեպքում 2 բնակավայր: Մարզի բնակավայրերին վտանգ է սպառնում նաև Ապարանի և Ախուրյանի ջրամբարները, որոնց պատվարների փլուզման դեպքում ջրածածկման գոտում կարող են հայտնվել մարզի շուրջ 35 բնակավայր:

832. Արարատի մարզի համար խոցելի տարածքներ են նաև առկա ջրամբարներից ներքև գտնվող ջրածածկման գոտիները իրենց բնակավայրերով:

833. Ջրամբարների պատվարների փլուզման պատճառ կարող են հանդիսանալ ուժեղ երկրաշարժերը, սողանքները և այլն: Աղյուսակ 12.2-ում ներկայացվում է մարզի ջրամբարների բնութագիրը:

 

Աղյուսակ 12.2

 

._____________________________________________________.

|Ջրամբարի   |Պատվարի |Խորու-|Ջրի    |Ծավալ|Ջրածածկման |

|անվանումը  |երկարու-|թյուն |հայելին|(մլն.|գոտի (կմ2) |

|           |թյուն   | (մ)  |(հա)   |մ3)  |բնակչության|

|           |գագաթով |      |       |     |քանակ      |

|           |(մ)     |      |       |     |(մարդ)     |

|___________|________|______|_______|_____|___________|

|     1     |    2   |   3  |    4  |  5  |      6    |

|___________|________|______|_______|_____|___________|

|Ազատ       |  620   |  73  |   285 |  70 | 234/95362 |

|___________|________|______|_______|_____|___________|

|Զանգակատան |  300   |  35  |  10.7 | 1.4 | 25/2547   |

._____________________________________________________.

 

12.2. Բնական աղետներ

 

834. Արարատի մարզում հնարավոր են հետևյալ վտանգավոր բնական երևույթները`

1) Երկրաբանական վտանգավոր երևույթներ - երկրաշարժեր, սողանքներ, փլուզումներ, սելավներ, լանջային լվացումներ, ջրակայուն և այլ անբարենպաստ գրունտների զանգվածային դեֆորմացիաներ, փոշեփոթորիկներ:

2) Օդերևութաբանական և ագրոօդերևութաբանական վտանգավոր երևույթներ - փոթորիկներ, մրրիկներ, մրրկասյուներ, փոթորկանքներ, ամպրոպ, խոշոր կարկուտ, ուժեղ անձրև, ուժեղ ձյունատեղում, ձնահյուսեր, ուժեղ սառնամանիք, ուժեղ ձնաբուք, ուժեղ շոգ, ուժեղ մառախուղ, երաշտ, խորշակ, ցրտահարություն:

3) Հիդրոլոգիական վտանգավոր երևույթներ - վերգետնյա ջրերի բարձր հորիզոններ (ջրհեղեղ, վարարում), վերգետնյա ջրերի ցածր հորիզոններ (սակավաջուր)

4) Հիդրոերկրաբանական վտանգավոր երևույթներ-գրունտային ջրերի բարձր հորիզոններ, գրունտային ջրերի ցածր հորիզոններ:

5) Բնական հրդեհներ - անտառային հրդեհներ, հացահատիկի զանգվածների հրդեհներ:

835. Արարատի մարզում սողանքային երևույթների ազդեցության տակ են գտնվում Բայբուրդ-Գեղահովիտի հատվածում` 15 կմ2, Վեդի գետի հունի շրջակայքում` 3 կմ2 դեպի հյուսիս-արևելք և 117 կմ2 գետի հունով դեպի ՈՒրցաձոր-Բախչի ջուր, Լանջազատ-Գառնի ճանապարհի 1 կմ2 հատված, Բարձրաշեն գյուղի հյուսիս արևելյան մասում 1.5 կմ2: Անտառային հրդեհների համար բարենպաստ տարածքներ է հանդիսանում Խոսրովի արգելանոցի անտառային և խոտհարքի տարածքները շուրջ 13.5 կմ2 և խոտհարքները:

 

12.3. Տեխնածին աղետներ

 

836. Մարզում տեխնածին վթարներից են ավտովթարները, կենցաղային և անտառային հրդեհները, պայթյունները, շենքերի, շինությունների հանկարծակի փլուզումները:

837. Վերոնշյալ աղետների պատճառ են հանդիսանում հիմնականում բնակչության կողմից անվտանգության կանոնների չիմացությունը և ոչ ճիշտ կիրառությունը:

838. Տեխնածին աղետներից խուսափելու և նվազագույնի հասցնելու համար կարևորվում է տեղական հեռուստատեսության դերը` բնակչության շրջանում բացատրական աշխատանքների անցկացման, անվտանգության կանոնների իրազեկման հարցում: Մարզի քիմիական վտանգավոր օբյեկտում «Արարատի ՈԿՖ» ՍՊԸ-ում կարող է տեղի ունենալ արտադրական վթարներ թունավոր նյութերի արտահոսքով, իսկ դյուրավառ նյութեր օգտագործող օբյեկտներում` «Արարատցեմենտ» ԲԲԸ, «Հայգորգ» Մասիսի մասնաճյուղ, «Մասիսի Գարուն կարի ֆաբրիկա» ՍՊԸ, «Բերնար» ՓԲԸ հրդեհներ:

 

12.4. Բնական և տեխնածին աղետների ռիսկի նվազեցում

 

839. Առաջին և ամենակարևոր պայմանը ռիսկերի նվազեցման գործընթացում հասարակության պատրաստվածությունն է բնական և տեխնածին աղետներին:

840. Բնական և տեխնածին աղետների ժամանակ բնակչության պաշտպանվածության խնդիրը պետք է միշտ լինի բարձր մակարդակի վրա:

841. Լավ տեղեկացված բնակչությունը մեծ պատասխանատվությամբ է արձագանքում անվտանգության աստիճանի բարձրացման նպատակով իրականացվող ամեն մի գործողության:

842. Գարնանային հնարավոր հեղեղումները կանխարգելելու նպատակով մարզի տարածքում պետք է կատարվեն հետևյալ միջոցառումները.

1) Վեդի գետի հունի մաքրում և ափերի ամրացում ՈՒրցաձոր, ք. Վեդի, Դաշտաքար, Գոռավան, Վանաշեն, Ավշար, Եղեգնավան համայնքների տարածքում:

2) Նարեկի սելավատարի հունի մաքրում և ափերի ամրացում Նարեկ և Քաղցրաշեն համայնքների տարածքում:

3) Արտաշատի հեղեղատարի հունի մաքրում ք. Արտաշատի տարածքում:

4) Մեծամոր գետի հունի մաքրում և ափերի ամրացում Ռանչպար համայնքի տարածքում:

843. Ռիսկերի նվազեցման գործընթացում կարևորվում է աղետների վերաբերյալ տեղեկատվական, վերլուծական, ինչպես նաև ազդարարման, իրազեկման աշխատանքների կազմակերպման և իրագործման դերը:

 

13. ՄՈՆԻՏՈՐԻՆԳԻ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ

 

844. ՄԶԾ առաջընթացի տեսանկյունից չափազանց կարևորվում է իրականացվող միջոցառումների մոնիտորինգը և գնահատումը, որն անհրաժեշտ է նաև նպատակային շահագրգիռ կողմերի հետ հետադարձ կապի պահպանման և նրանց տեսակետներն ու կարիքները հաշվի առնելու համար:

845. Մոնիտորինգի և գնահատման հայեցակարգի մշակման, իսկ հետագայում նաև դրա իրականացման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզպետի 2009 թ. ապրիլի 20-ի N 46 որոշմամբ հաստատվել է մոնիտորինգի և գնահատման աշխատանքային խմբի կազմը, որտեղ ընդգրկվել են մարզպետարանի ոլորտային ստորաբաժանումների ղեկավարներ և հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ: Խմբի ղեկավարը Արարատի մարզպետի տեղակալն է:

846. ՄԳ համակարգով նախատեսված խմբի գործունեության արդյունքները ամփոփվում են զարգացման ծրագրերի և վերլուծության բաժնի կողմից:

847. ՄԶԾ ՄԳ-ն մի համակարգ է, որը

1) Համապատասխանում է ԿԶԾ մոնիտորինգի համակարգին

2) ՈՒշադրության կենտրոնում է պահում առաջնայնություններն արտացոլող ցուցանիշները

3) Ճկուն է

4) Նպաստում է կարևոր ցուցանիշների համար համայնքային մակարդակի տվյալների ստեղծմանը

5) Թափանցիկ է

848. Տարեկան աշխատանքային պլան. ՄԶԾ-ի իրականացմանն աջակցելու, աշխատանքները համակարգելու, ինչպես նաև ՄԳ իրականացման համար պլանավորված միջոցառումները, արդյունքները և ֆինանսական ներդրումները ամփոփ ներկայացնող փաստաթղթի առկայության նպատակով մշակվում է Տարեկան աշխատանքային պլան (ՏԱՊ), որի նպատակն է.

1) Համախմբել բոլոր նախատեսվող միջոցառումները ՄԶԾ նպատակների իրականացման համար

2) Ներառել միջոցառումների իրականացման ցուցանիշները և արդյունքները տրամաբանական հենքում

3) Սահմանել այն կազմակերպությունները, որոնք պատասխանատու են կոնկրետ միջոցառումների իրականացման համար

4) Կոնկրետացնել միջոցառումների իրականացման ժամկետները

5) Սահմանել ֆինանսական միջոցներով չապահովված միջոցառումների համար ֆինանսավորման ռազմավարությունը:

849. Ընդհանուր առմամբ ՏԱՊ-ում ներկայացվում են այն միջոցառումները, որոնց իրականացման համար պատասխանատու է մարզպետարանը, ինչպես նաև արձանագրվում են այն հիմքերը, որոնց վրա կառուցվելու են մոնիտորինգի աշխատանքները: Այս փաստաթղթում ներկայացվում է նաև ֆինանսական խնդիրների նկարագիրը, ինչպես նաև ֆինանսական միջոցներով դեռևս չապահովված միջոցառումների իրականացման համար ֆինանսական աղբյուրների բացահայտման ռազմավարությունը:

850. ՏԱՊ-ի բոլոր նախատեսվող միջոցառումները ամփոփված են Տրամաբանական հենքում: Տրամաբանական հենքն օգնում է.

1) Նկարագրել այն խնդիրները, որոնց իրականացմանն ուղղված է տվյալ միջոցառումը

2) Բացահայտել այն կարևոր նկատառումները, որոնք պետք է հաշվի առնել արտաքին գործոնների առումով, քանի որ դրանք կարող են ազդել դրված գերակա նպատակների իրականացման վրա

3) Սահմանել այն ցուցանիշները, որոնք կիրառվելու են տվյալ նպատակի իրականացումը չափելու համար

4) Բացահայտել, թե որ աղբյուրներից են ստացվելու յուրաքանչյուր ցուցանիշը չափելու համար անհրաժեշտ տվյալները

5) Հատկորոշել այն միջոցառումները, որոնք անհրաժեշտ է իրականացնել, ինչպես նաև սահմանել այն ժամկետները, որոնց սահմաններում պետք է իրականացվեն տվյալ նպատակները

6) Բացահայտել անհրաժեշտ միջոցները և ներդրումները:

851. ՄԶԾ մոնիտորինգի համակարգը համապատասխանեցված է ՀՀ ԿԶԾ-ի մոնիտորինգի համակարգին և ներառում է այն բոլոր ցուցանիշները, որոնք հնարավոր կլինի գնահատել մարզային մակարդակով:

852. ԿԶԾ մոնիտորինգի համակարգում տեղ են գտել 177 ցուցանիշ, որոնցից 36-ը համարվում են հիմնական և վերաբերում են վերջնական ցուցանիշներին 141-ը` համարվում են գործոնային և վերաբերում են միջանկյալ ցուցանիշներին: Այդ ցուցանիշները դասակարգվում են ըստ հետևյալ բաղադրիչների`

1) Աղքատության կրճատումն և բարեկեցության աճ

2) Կրթություն

3) Առողջապահություն

4) Հիմնական հանրային ծառայություններ

5) Քաղաքացիական մեկուսացվածություն և անհավասարություն

6) Քաղաքաշինության հիմնախնդիրներ

7) Բնակարանային հիմնախնդիրներ

8) Բնապահպանական կայուն զարգացում

9) Ենթակառուցվածքներ

853. ՄԶԾ ՄԳ իրականացման փուլում կարևոր է նաև, որ մարզպետարանը համագործակցի ԿԶԾ քարտուղարության հետ, քանի որ ՄԶԾ-ներում նախատեսվում են մի շարք միջոցառումներ, որոնց իրականացումը պետք է ապահովեն հենց մարզպետարանները: Դրանք են.

1) ԿԶԾ-ով նախատեսված մարզում իրականացվող միջոցառումների մոնիտորինգ

2) Մարզերի մակարդակով ԿԶԾ-ի ցուցանիշների մոնիտորինգ և վերլուծություն

3) Պետական աջակցության կարիք ունեցող ընտանիքների մոնիտորինգ և գնահատում

4) Քաղաքացիական հասարակության կառույցների զարգացում

5) ԿԶԾ-ի մասին հանրության իրազեկության բարձրացում:

854. ՄԶԾ ՄԳ համակարգի կառուցվածքը. ՄԶԾ մոնիտորինգի և գնահատման համակարգը բաղկացած է չորս հիմնական բաղադրիչներից.

1) Քաղաքականության ուսումնասիրում

2) ՄԶԾ ցուցանիշների և թիրախների վերանայում

3) Մասնակցային մոնիտորինգ և գնահատում

4) Ազդեցության գնահատում:

855. Քաղաքականության վերլուծության հիմքը ՏԱՊ-ի տրամաբանական հենքն է և մոնիտորինգի այս տեսակի ժամանակ ՄԳ խումբը քննության է առնում նախատեսված միջոցառումների առաջընթացը, բացահայտում է խոչընդոտները և հետազոտում անելիքները:

856. ՄԶԾ-ի ցուցանիշները և ոլորտները վերանայվում, խմբավորվում են ըստ ՄԶԾ-ի կարևորագույն թեմաների, այն է`

1) Տնտեսական զարգացում

2) Կենսամակարդակ

3) ՓՄՁ զարգացում

4) Գյուղատնտեսության զարգացում

5) Առողջապահություն

6) Կրթություն

7) Մշակույթ

8) Սպորտ

9) Սոցիալական պաշտպանություն

10) Քաղաքաշինություն

11) Ենթակառուցվածքներ

12) Համայնքային զարգացում

13) Շրջակա միջավայրի պաշտպանություն:

857. Հաստատված ժամանակացույցի համաձայն ՀԿ-ների կողմից իրականացվում է մասնակցային մոնիտորինգի և գնահատման միջոցառում` մասնակցային որևէ մեթոդաբանության կիրառմամբ:

858. Մասնագիտական անկախ գնահատում իրականացնելու նպատակով, կազմակերպվում է ՄԶԾ որևէ ոլորտի միջոցառումների ազդեցության գնահատում: Այս հետազոտությունները թույլ են տալիս.

1) Անցկացնել քաղաքականության ուսումնասիրության ու ցուցանիշների մոնիտորինգի եզրակացությունների համադրում

2) Ստանալ ՄԶԾ-ի իրականացման ու արդյունքների խորացված պատկեր` ըստ առանձին կարևորագույն ոլորտների և ունենալ մի մեխանիզմ, որի շնորհիվ կարելի է տեղերից ստանալ ՄԶԾ-ի արդյունավետության վերաբերյալ կարծիքներ (ինչպես, օրինակ, աղքատների համար առանձին ծառայությունների մատչելիությունը):

859. ՄԳ համակարգի առաջին և երկրորդ տարրերն իրականացվում են մարզպետարանի ՄԳ խմբի կողմից: Այս երկու տարրերը կարելի է համարել ներքին մոնիտորինգ և գնահատում: Իսկ երրորդ և չորրորդ տարրերը համարվում են արտաքին ՄԳ տեսակ, քանի որ դրանք հիմնականում իրականացվում են քաղաքացիական հասարակության սուբյեկտների և անկախ մասնագետների կողմից` ապահովելով նաև ՄԳ համակարգի համապարփակությունը և չեզոքությունը: Բացի այդ այս տարրերի առկայությունը թույլ է տալիս հանրության լայն շրջանակներին մասնակցելու և վերահսկելու մարզային մակարդակում զարգացման նախաձեռնությունների պլանավորման, իրականացման և գնահատման գործընթացները: Կարևոր է նշել նաև, որ վերջին երկու տարրերը հնարավորություն են տալիս քանակական տվյալները համալրել որակական գնահատականներով, ինչն ամբողջական է դարձնում ՄԳ ընդհանուր պատկերը և օգնում բարձրացնել պլանավորման արդյունավետությունը:

860. Այնուամենայնիվ, ՄՄԳ և ազդեցության գնահատումը ևս համակարգվում է մարզպետարանի ՄԳ խմբի կողմից, քանի որ վերջինս պատասխանատու է ողջ համակարգի գործառնության համար: Սակայն, այս պարագայում մարզպետարանի ՄԳ խմբի մասնակցությունը սահմանափակվում է իրականացնողներին ցուցաբերվող տեխնիկական աջակցությամբ և տեղեկատվության տրամադրմամբ: Այսպիսով` ամրապնդվում է նաև կապը ամիսներին մարզպետարանի և մարզի քաղաքացիական հասարակության խմբերի հետ:

861. ՄԶԾ-ի մոնիտորինգի ցիկլը. Յուրաքանչյուր տարվա ընթացքում, սկսած հունվարից մոնիտորինգի տվյալները օգտագործվում են ՄԶԾ-ի տարեկան վերանայման և ՏԱՊ-ի մշակման նպատակով: Ընդհանուր առմամբ, ՄԳ ցիկլը ենթադրում է.

1) Միջանկյալ (կիսամյակային) ընթացիկ հաշվետվություն, որը պատրաստվում է հուլիս - օգոստոս ամիսներին և հիմնվում է քաղաքականությունների ուսումնասիրության վրա

2) Տարեկան հաշվետվություն, որը պատրաստվում է տարվա վերջում և հաջորդ տարվա սկզբին: Այն կազմվում է ՄԳ համակարգի բոլոր տարրերի վերաբերյալ առկա հաշվետվությունների ամփոփ վերլուծության արդյունքում

3) Մոնիտորինգի սեմինար-խորհրդակցություն, որը անց է կացվում հաջորդ տարվա մարտ ամսին, որի ընթացքում բոլոր ներգրավված կողմերի հետ միասին քննության են առնվում մոնիտորինգի տարեկան ընթացիկ հաշվետվությունը և սահմանվում են հաջորդ տարվա հիմնական խնդիրները:

862. ՄԳ հաշվետվությունները. Մոնիտորինգի միջանկյալ և տարեկան հաշվետվությունները պատրաստվում են մարզպետարանի ՄԳ խմբի կողմից:

863. Միջանկյալ հաշվետվությունը ներառում է տրամաբանական հենքի հիման վրա կատարած քաղաքականությունների վերլուծության արդյունքները: Այն մշակվում է ՏԱՊ-ի տարվա առաջին կիսամյակում իրականացված և իրականացվելիք միջոցառումների առաջընթացի գնահատման արդյունքում: Միջանկյալ հաշվետվությունը պատրաստվում է հուլիս-օգոստոս ամիսներին:

864. Տարեկան հաշվետվությունը ամփոփում է տարվա ընթացքում ՏԱՊ-ով նախատեսված բոլոր միջոցառումների վերաբերյալ ՄԶԾ ՄԳ համակարգի չորս տարրերի իրականացումից ստացված արդյունքների ամփոփ վերլուծությունները: Այն պատրաստվում է դեկտեմբեր-հունվար ամիսներին և ներառում է հետևյալ բաժինները.

1) ԿԶԾ-ի մոնիտորինգի պետական համակարգի ամփոփագիրը` շեշտը դնելով մարզին հատուկ հիմնախնդիրների վրա

2) ՄԶԾ-ի շրջանակներում իրականացված միջոցառումները և դրանց գծով կատարված ծախսերը

3) Տարվա ընթացքում իրականացված գնումները

4) ՄԶԾ-ով սահմանված միջոցառումների իրականացման ընթացքի ամփոփումը, քաղաքականությունների ուսումնասիրության արդյունքները` տարվա կտրվածքով

5) Տարեկան առաջընթացը` ՄԶԾ-ի մոնիտորինգի ցուցանիշների նկատմամբ

6) Մասնակցային մոնիտորինգի և գնահատման ամփոփ արդյունքները

7) Ազդեցության գնահատման ամփոփ արդյունքները

8) Հաջորդ տարվա հիմնախնդիրներ, այդ թվում` քաղաքականությունների ուրվագծում:

865. ՄԳ տարեկան հաշվետվությունը պատրաստելուց հետո կազմակերպվում է ՄԳ արդյունքները ամփոփող տարեկան սեմինար-խորհրդակցություն, որին մասնակցում են ինչպես մարզային խորհրդի, այնպես էլ քաղաքացիական հասարակության և դոնոր կազմակերպությունների ներկայացուցիչները: Տարեկան սեմինար-խորհրդակցությունը կազմակերպվում է մոնիտորինգային գործունեության վերաբերյալ եզրակացությունների քննարկման և տարածման համար:

866. Սեմինար-խորհրդակցությունը պետք է դիտվի նաև որպես կարևոր մի նախաձեռնություն քաղաքացիական հասարակությունը ՄԶԾ-ի մոնիտորինգի մեջ ընդգրկելու, ինչպես նաև ՄԶԾ-ի հաջողությունները ցուցադրելու և նոր դոնորներ ներգրավելու համար:

867. Մոնիտորինգի խմբի աշխատանքներին պարբերաբար պետք է հետևի Մարզային խորհրդի կազմում ընդգրկված մարզային զարգացման հանձնաժողովը: Նրա դերը վճռորոշ է մոնիտորինգի համակարգի կայացման և արդյունավետ գործառնության ապահովման գործում:

868. Չափազանց կարևոր է ՄԶԾ ՄԳ համակարգի ինստիտուցիոնալացմանն ուղղված քայլերի իրականացումը: Խոսքը վերաբերում է հատկապես մասնակցային ՄԳ-ին և ազդեցության գնահատմանը:

869. Այս համակարգի կենսունակության և հետագա զարգացման երաշխիքը կլինի ՄԳ-ի որպես մարզային զարգացման ինստիտուցիոնալ համակարգի անբաժանելի մասի ամրագրումը ՄԶԾ մոդելի բաղադրիչների կազմում: Այս համակարգի արմատավորումը հնարավորություն է տալիս առավել արդյունավետ իրականացնել ԿԶԾ-ի ՄԳ համակարգը մարզային մակարդակում, բարձրացնել տարբեր դոնորների կողմից այս բնագավառում իրականացվող միջոցառումների հասցեականությունը:

 

Աղյուսակ 13.1 ՄԶԾ մոնիտորինգի և գնահատման ընթացակարգը

 

.______________________________________________________________________.

|Մոնիտորինգի |Իրականացման |Իրականացման ընթացակարգը |Արդյունքը|Իրականաց-|

|և  գնահատման|նպատակը     |                        |         |նող կողմը|

|բաղադրիչը   |            |                        |         |         |

|____________|____________|________________________|_________|_________|

|Քաղաքականու-|Տարին երկու |1. ՏԱՊ-ի տրամաբանական   |Կիսամյա- |Մարզպետա-|

|թյան        |անգամ` ՏԱՊ-ի|հենքով նախատեսված       |կային    |րանի ՄԳ  |

|վերանայում  |նկատմամբ    |միջոցառումների, դրանց   |հաշվետվու|խումբ    |

|            |առաջընթացը  |արդյունքների և          |թյուն    |         |

|            |չափելու     |թիրախների               |         |         |

|            |նպատակով:   |վերլուծություն:         |         |         |

|            |            |2. ՏԱՊ-ի իրականացման    |         |         |

|            |            |ընթացքում ծագած         |         |         |

|            |            |հիմնախնդիրների          |         |         |

|            |            |բացահայտում:            |         |         |

|            |            |3. Հաշվետու հաջորդ      |         |         |

|            |            |ժամանակաշրջանում        |         |         |

|            |            |իրականացվելիք           |         |         |

|            |            |միջոցառումների          |         |         |

|            |            |արդյունավետության       |         |         |

|            |            |բարձրացմանն ուղղված     |         |         |

|            |            |հանձնարարականների       |         |         |

|            |            |մշակում:                |         |         |

|            |            |4. Արդյունքների         |         |         |

|            |            |վերլուծություն և        |         |         |

|            |            |հաշվետվության           |         |         |

|            |            |պատրաստում:             |         |         |

|            |            |5. Շահագրգիռ բոլոր      |         |         |

|            |            |կողմերի իրազեկում:      |         |         |

|____________|____________|________________________|_________|_________|

|ՄԶԾ         |ՄԶԾ         |1. ՄԶԾ և  մարզային      |Մոնիտո-  |Մարզպետա-|

|ցուցանիշների|ցուցանիշների|մակարդակում ԿԶԾ         |րինգի և  |րանի ՄԳ  |

|և  թիրախների|վերլուծու-  |առաջընթացը գնահատող     |գնահատման|խումբ    |

|վերլուծու-  |թյուն և     |ելակետային ցուցանիշների |տարեկան  |         |

|թյուն       |ցուցակի     |հավաքագրում:            |հաշվետվու|         |

|            |թարմացում   |2. Վերոհիշյալ           |թյուն    |         |

|            |            |ցուցանիշների թարմացում: |         |         |

|            |            |3. Ցուցանիշների         |         |         |

|            |            |համեմատական             |         |         |

|            |            |վերլուծություն` ՄԶԾ     |         |         |

|            |            |ազդեցությունը գնահատելու|         |         |

|            |            |նպատակով:               |         |         |

|            |            |4. Արդյունքների         |         |         |

|            |            |վերլուծություն և        |         |         |

|            |            |հաշվետվության պատրաստում|         |         |

|            |            |5. Շահագրգիռ բոլոր      |         |         |

|            |            |կողմերի իրազեկում:      |         |         |

|____________|____________|________________________|_________|_________|

|Մասնակցային |ՄԶԾ-ի       |1. ՄԶԾ համապատասխան     |Մասնակցա-|Քաղաքա-  |

|մոնիտորինգ  |առաջընթացի  |ոլորտի/ների ընտրություն |յին մոնի-|ցիական   |

|և  գնահատում|վերաբերյալ  |2. ՄՄԳ մեթոդաբանության  |տորինգի  |հասարա-  |

|            |հանրության  |ընտրություն             |և        |կության  |

|            |կարծիքների  |3. Հետազոտական          |գնահատման|խմբեր,   |

|            |և  արձագանք-|գործիքների մշակում,     |հաշվետվու|տեղական  |

|            |ների վերլու-|մեթոդների և             |թյուն    |ՀԿ-ներ   |

|            |ծություն    |ընթացակարգերի հստակեցում|         |         |

|            |            |4. Հետազոտական խմբի     |         |         |

|            |            |ձևավորում               |         |         |

|            |            |5. Դաշտային աշխատանքների|         |         |

|            |            |իրականացում             |         |         |

|            |            |6. Արդյունքների         |         |         |

|            |            |վերլուծություն և        |         |         |

|            |            |հաշվետվության պատրաստում|         |         |

|            |            |7. Շահագրգիռ բոլոր      |         |         |

|            |            |կողմերի իրազեկում       |         |         |

|____________|____________|________________________|_________|_________|

|Ազդեցության |ՄԶԾ որևէ    |1. ՄԶԾ համապատասխան     |Ազդեցու- |Անկախ    |

|գնահատում   |ոլորտում    |ոլորտի/ների ընտրություն |թյան     |փորձագետ-|

|            |մասնագիտական|2. ՄՄԳ մեթոդաբանության  |գնահատման|ներ      |

|            |հետազոտու-  |ընտրություն             |հաշվետվու|         |

|            |թյուն       |3. Հետազոտական          |թյուն    |         |

|            |            |գործիքների մշակում,     |         |         |

|            |            |մեթոդների և             |         |         |

|            |            |ընթացակարգերի հստակեցում|         |         |

|            |            |4. Հետազոտական խմբի     |         |         |

|            |            |ձևավորում               |         |         |

|            |            |5. Դաշտային աշխատանքների|         |         |

|            |            |իրականացում             |         |         |

|            |            |6. Արդյունքների         |         |         |

|            |            |վերլուծություն և        |         |         |

|            |            |հաշվետվության պատրաստում|         |         |

|            |            |7. Շահագրգիռ բոլոր      |         |         |

|            |            |կողմերի իրազեկում       |         |         |

.______________________________________________________________________.

 

14. ՀՀ ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

870. ՄԶԾ իրագործման համար պահանջվող ֆինանսական միջոցները և նրանց ծախսման ուղղությունները գնահատված են` պահանջվող ընդհանուր գումարը կազմում է ավելի քան 143 մլրդ 721 մլն 169.2 հազ. դրամ` ներկայացված է հավելված 14-ում: Հաշվի առնելով առկա տնտեսական միտումները և մակրոտնտեսական ցուցանիշների հնարավոր փոփոխությունները, առանձին ոլորտների ֆինանսավորումը նախատեսվել է ոչ բոլոր ուղղություններով: Այդ ոլորտների համար նշվել են զարգացման համար նախատեսվող միջոցառումները, դրանց ֆինանսավորման հնարավոր ուղիները: Ֆինանսական աղբյուրները կհստակեցվեն այն ժամանակ, երբ հաստատված կլինեն տվյալ տարվա պետական բյուջեից մարզին հատկացված ֆինանսական միջոցները և համայնքային բյուջեները, ինչպես նաև հայտնի կլինեն միջազգային կազմակերպությունների և տեղական հիմնադրամների կողմից մարզում իրականացվելիք ծրագրերը:

871. Սոցիալական ոլորտների ընդհանուր ֆինանսավորումը կազմում է 45 մլրդ 204 մլն 216.3 հազ. դրամ` ծրագրի ֆինանսավորման ընդհանուր գումարի 31.4%-ը:

872. Կրթության ոլորտի ֆինանսավորումը հիմնականում ուղղված է դպրոցաշինությանը` կրթական հաստատությունների կառուցմանը և նորոգմանը: Ոլորտի ֆինանսավորման համար անհրաժեշտ է շուրջ 24 մլրդ 830 մլն 578.6 հազ. դրամ (ծրագրի ընդհանուր ֆինանսավորման 17.3%-ը):

873. Մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության հարցերի ոլորտի ֆինանսավորման համար անհրաժեշտ է 15 մլրդ 370 մլն 905.6 հազ. դրամ (10.7%), որի սահմաններում նախատեսվում է իրագործել 77 ծրագիր` թանգարանների շենքերի, մշակույթի տների, լողավազանների հիմնանորոգումներ, մարմնամարզության և արվեստի դպրոցների ջեռուցման ցանցերի կառուցումներ, գյուղական համայնքների մշակույթի տների վերանորոգումներ:

874. Առողջապահության ոլորտի ֆինանսավորումը կազմում է 4 մլրդ 380 մլն 932.1 հազ դրամ (3%): Նախատեսվում է իրականացնել բժշկական մի շարք կենտրոնների, հիվանդանոցների շենքերի հիմնանորոգում, գյուղական համայնքների ամբուլատորիաների, բուժկետերի վերանորոգում և անհրաժեշտ սարքավորումների ձեռքբերում, արտահիվանդանոցային պոլիկլինիկական, հիվանդանոցային, շտապ օգնության, ախտաբանաանատոմիական և այլ ծառայությունների ֆինանսավորում:

875. Սոցիալական պաշտպանության ոլորտի ֆինանսավորման համար կպահանջվի 621 մլն 800 հազ. դրամ (0.4%): Նախատեսվում է ֆինանսավորել` ծերերի խնամքի ծառայությունների կազմակերպումը, հաշմանդամ երեխաների անհրաժեշտ սարքավորումների ձեռքբերումը, գործազուրկների վերապատրաստումը աշխատուժի շուկային համապատասխան, առողջարանային ուղեգրերի ձեռքբերումը և այլն:

876. Գյուղատնտեսության ոլորտի ֆինանսավորման համար նախատեսված է ծախսել 63 մլրդ 153 մլն 527.9 հազ. դրամ (44%): Ոլորտի ֆինանսավորումն ուղղված է ջրամբարների, ոռոգման համակարգերի կառուցմանը, նորոգմանը, արհեստական սերմնավորման կայանների, մեքենատրակտորային պարկերի ստեղծմանը, անասնաբուժական տեղամասերի վերակառուցմանը, անասնաբուժական լաբորատորիաների վերանորոգմանը, դրանց համար անհրաժեշտ գույքի ձեռքբերմանը, գյուղական համայնքներում կրծողասպան աշխատանքների իրականացմանը:

877. Ճանապարհաշինության բնագավառում նախատեսվում է իրականացնել մարզային նշանակության ճանապարհների հիմնական նորոգումներ, շահագործում, պահպանում, ձմեռային պահպանում և մի շարք համայնքային նշանակության ճանապարհների հիմնանորոգում: Ճանապարհաշինության համար նախատեսվում է ծախսել 25 մլրդ 605.5 մլն դրամ (17,8%):

878. Ջրամատակարարման բնագավառում ֆինանսավորումը կազմում է 2 մլրդ 291 մլն 400 հազ. դրամ (1.6%):

879. Մարզի համայնքների գազիֆիկացման գործընթացի շարունակման համար նախատեսվում է ծախսել 3 մլրդ 187 մլն 200 հազ. դրամ (2.2%): Գազիֆիկացման ֆինանսավորումը կընդգրկի 15 համայնք, որոնք հիմնականում սահմանամերձ փոքր բնակչություն ունեցող գյուղեր են (Երասխ, Պ. Սևակ, Լանջառ, Վարդաշատ, Լուսաշող Լանջանիստ, ՈՒրցալանջ և այլն):

880. Քաղաքաշինության խնդիրներին վերաբերող ոլորտում նախատեսվում է ծախսել 4 մլրդ 279 մլն 325 հազ. դրամ (3%):

881. Մարզի բոլոր 97 համայնքների քառամյա զարգացման ծրագրերում ընդգրկված ոլորտային կապիտալ ծրագրերի իրականացման համար պահանջվող գումարը կազմում է շուրջ 27 մլրդ 683 մլն 500 հազ. դրամ, որը նախատեսված է համայնքների նշված ծրագրերով: Ֆինանսական աղբյուրները կհստակեցվեն այն ժամանակ, երբ հաստատված կլինեն տվյալ տարվա պետական բյուջեից մարզին հատկացված ֆինանսական միջոցները և համայնքային բյուջեները, ինչպես նաև հայտնի կլինեն միջազգային կազմակերպությունների և տեղական հիմնադրամների կողմից մարզում իրականացվելիք ծրագրերը:

882. ՀՀ Արարատի մարզի ծրագրի ֆինանսավորումն ըստ ոլորտների` տրված է Հավելվածներ 5.1 - 11.2-ում:

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾՆԵՐ

 

Հավելված 5.1

 

ՀՀ ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՕԲՅԵԿՏՆԵՐԻ 2011-2014 թթ. ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ

ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄ

 

(հազ. դրամ)

.______________________________________________________________________.

|  |Նախարարության     |կա- |Օբյեկտի|նախագծա- |Մինչև  2010 թ.   | 2010  |

|  |պատվիրատուի,      |ռուց|հզորու-|յին      |կապիտալ ներդրում |       |

|  |օբյեկտի անվանումը |ման |թյունը |արժեքը   |_________________|       |

|  |                  |տարե|(աշա-  |         |Պետական |Ֆինանս. |       |

|  |                  |թիվը|կերտ   |         |բյուջե  |այլ աղ- |       |

|  |                  |    |տեղ,   |         |        |բյուրներ|       |

|  |                  |    |այցելու|         |        |        |       |

|  |                  |    |հանդի- |         |        |        |       |

|  |                  |    |սատես) |         |        |        |       |

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

| 1|            2     |  3 |    4  |    5    |    6   |    7   |       |

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|1 |ք. Արտաշատի թիվ 1 |1978|    280| 140000,0|       0| 30000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|2 |ք. Արտաշատի թիվ 2 |1974|     90|  50000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|3 |ք. Արտաշատի թիվ 3 |1971|    280| 140000,0| 10000,0| 50000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|4 |ք. Արտաշատի թիվ 4 |1968|    280| 135000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|5 |ք. Արտաշատի  թիվ 5|1989|    230| 115000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|6 |ք. Արտաշատի թիվ 6 |1981|    280| 136000,0| 16000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|7 |ք. Արտաշատի թիվ 7 |1962|     90|  55000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|8 |ք. Արտաշատի թիվ 8 |1986|    140|  80000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|9 |ք. Արտաշատի թիվ 9 |1988|     90|  45000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|10|գ. Արևշատ         |1989|     50|  30000,0|       0|  3000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|11|գ. Այգեզարդ       |1950|     90|  57181,1| 52181,1|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|12|գ. Արաքսավան      |1987|     90|  50000,0|       0|  5000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|13|գ. Այգեստան       |1988|    140| 120000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|14|գ. Վերին Արտաշատ  |1978|     90| 140000,0| 10000,0|  1000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|15|գ. Բյուրավանի     |1982|     50|  36000,0|  6000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|16|գ. Բուրաստան      |1985|     50|  55000,0| 20000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|17|գ. Բարձրաշենի     |1985|     90|  40000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|18|գ. Բաղրամյան      |1969|     90|  40000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|19|գ. Դալար          |1988|    140|  80000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|20|գ. Դիմիտրով       |1983|     90|  50000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|21|գ. Շահումյան      |1990|    140|  75000,0| 15000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|22|գ. Քաղցրաշեն      |1988|    140|  60000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|23|գ. Մրգավան        |1976|     50|  37360,0|  7360,0| 30000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|24|գ. Մրգավետ        |1980|     90|  50000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|25|գ. Մխչյան         |1960|     90|  60000,0|       0| 15000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|26|գ. Ոստան          |1981|     90|  50000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|27|գ. Նորաշեն        |1979|    140|  65000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|28|գ. Նշավան         |1969|     90|  50000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|29|գ. Նարեկի         |1982|     90|  90000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|30|գ. Ն.Դվինի        |1958|     70|  40000,0|       0|  6000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|31|գ. Կանաչուտ       |1976|     70|  41000,0|  6000,0|  4000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|32|գ. Հովտաշեն       |1980|     70|  30000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|33|գ. Գետազատ        |1960|     50|  20000,0| 15000,0| 25000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|34|ք. Արարատ  թիվ 1  |1990|    280| 150000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|35|ք. Արարատի թիվ 2  |1983|    280| 150000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|36|ք. Արարատի թիվ 3  |1987|    140|  75000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|37|ք. Արարատի ց/շ    |1984|    140|  70000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|38|ք. Վեդու թիվ 1    |1970|    190| 100000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|39|ք. Վեդու թիվ 2    |1979|    320| 170000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|40|ք. Վեդու թիվ 3    |1977|    280| 130000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|41|գ. Այգավան        |1978|    320| 140000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|42|գ. Արմաշ          |1978|    140|  80000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|43|գ. Ավշար          |1997|     90|  55000,0| 20000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|44|գ. Արարատ         |1984|    140|  75000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|45|գ. Գոռավան        |2007|     50|  30000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|46|գ. Գինեվետ        |1976|     50|  35000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|47|գ. Զանգակատուն    |1984|     90|  35000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|48|գ. Սուրենավանի    |1981|    140|  85000,0| 15000,0|  7000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|49|գ. Ոսկետափի       |1980|     90|  50000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|50|գ. Երասխավանի     |    |    120| 250000,0|       0|       0|      0|

|  |(նորի կառուցում)  |    |       |         |        |        |       |

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|51|գ. Եղեգնավան      |1988|     50|  35000,0|  5000,0|  3000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|52|գ. Նոր ՈՒղու (նորի|    |    120| 250000,0|       0|       0|      0|

|  |կառուցում)        |    |       |         |        |        |       |

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|53|գ. Նոր Կյանք      |1967|     70| 190000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|54|գ. Նոյակերտ       |1967|     90|  45000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|55|գ. ՈՒրծաձորի      |1983|     90|  70000,0| 25000,0|  5000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|56|գ. Պ. Սևակի       |1986|     90|  70000,0| 20000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|57|գ. Տափերական      |1984|    280|  50000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|58|գ. Վանաշեն        |1982|    140|  80000,0|       0|  3500,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|59|գ. Լուսառատ       |1970|    190|  80000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|60|գ. Փոքր Վեդու     |1984|    280| 140000,0|   20000|       0|37826,4|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|61|ք. Մասիսի թիվ 1   |1972|    280| 130000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|62|ք. Մասիսի թիվ 2   |1973|    280| 140000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|63|ք. Մասիսի թիվ 3   |1988|    320| 140000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|64|ք. Մասիսի թիվ 4   |1969|    190|  80000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|65|ք. Մասիսի թիվ 5   |1984|    300| 120000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|66|ք. Մասիսի թիվ 6   |1988|    280| 130000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|67|ք. Մասիսի թիվ 7   |1974|     90|  45000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|68|գ. Գեղանիստ       |1975|     90|  40000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|69|գ. Դաշտավան       |1977|     50|  35000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|70|գ. Դարակերտ       |1976|     90|  30000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|71|գ. Խաչփար (նորի   |    |    120| 280000,0|       0|       0|      0|

|  |կառուցում)        |    |       |         |        |        |       |

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|72|գ. Հովտաշատ       |1983|     90|  43000,0|       0|  7000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|73|գ. Հայանիստ       |1976|     90|  35000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|74|գ. Ղուկասավան     |1985|     90|  40000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|75|Մարմարաշեն (նորի  |    |    120| 290766,0| 19830,4|       0|20000  |

|  |կառուցում)        |    |       |         |        |        |       |

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|76|Նորամարգ          |1975|     90|  50000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|77|Նորաբաց           |1980|     90|  45000,0| 10000,0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|78|Նոր Կյուրին       |1991|     90|  20000,0|       0|  2000,0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|79|Նոր Խարբերդ       |1971|     90| 150000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|80|Ջրահովիտ          |1975|     50|  40000,0|       0|       0|      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|81|Սիս               |1975|    140|  90000,0|       0|   8000 |      0|

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|82|գ. Այնթափ (նորի   |    |    120| 280000,0|       0|       0|      0|

|  |կառուցում)        |    |       |         |        |        |       |

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|83|Խարբերդի          |1974|    100| 202469,9|        |        |      0|

|  |մանկատուն         |    |       |         |        |        |       |

|__|__________________|____|_______|_________|________|________|_______|

|  |Ընդամենը          |    |  11420|7408777,0|372371,5|204500,0|57826,4|

._______________________________________________________________________

.______________________________________________________________________.

|  |Նախարարության     |Անհրաժեշտ|   2011 |  2012   |   2013  |    2014 |

|  |պատվիրատուի,      |կապիտալ  |        |         |         |         |

|  |օբյեկտի անվանումը |ներդրում-|        |         |         |         |

|  |                  |ների չափը|        |         |         |         |

|  |                  |01.01.   |        |         |         |         |

|  |                  |2011 թ.  |        |         |         |         |

|  |                  |դրությամբ|        |         |         |         |

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

| 1|            2     |     8   |     9  |    10   |    11   |     12  |

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|1 |ք. Արտաշատի թիվ 1 |140 000,0| 28000,0|  49000,0|  63000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|2 |ք. Արտաշատի թիվ 2 | 50 000,0|       0|  10000,0|  15000,0|  25000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|3 |ք. Արտաշատի թիվ 3 |130 000,0| 26000,0|  45500,0|  58500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|4 |ք. Արտաշատի թիվ 4 |135 000,0|       0|  27000,0|  40500,0|  67500,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|5 |ք. Արտաշատի  թիվ 5|115 000,0| 23000,0|  40250,0|  51750,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|6 |ք. Արտաշատի թիվ 6 |120 000,0|       0|  24000,0|  36000,0|  60000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|7 |ք. Արտաշատի թիվ 7 | 55 000,0| 11000,0|  19250,0|  24750,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|8 |ք. Արտաշատի թիվ 8 | 80 000,0| 16000,0|  28000,0|  36000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|9 |ք. Արտաշատի թիվ 9 | 45 000,0|  9000,0|  15750,0|  20250,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|10|գ. Արևշատ         | 30 000,0|        |   6000,0|   9000,0|  15000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|11|գ. Այգեզարդ       |  5 000  |       0|        0|        0|   5000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|12|գ. Արաքսավան      | 50 000,0|       0|  10000,0|  15000,0|  25000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|13|գ. Այգեստան       |120 000,0|       0|  24000,0|  36000,0|  60000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|14|գ. Վերին Արտաշատ  |130 000,0| 26000,0|  45500,0|  58500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|15|գ. Բյուրավանի     | 30 000,0|       0|   6000,0|   9000,0|  15000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|16|գ. Բուրաստան      | 35 000,0|  7000,0|  12250,0|  15750,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|17|գ. Բարձրաշենի     | 40 000,0|        |   8000,0|  12000,0|  20000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|18|գ. Բաղրամյան      | 40 000,0|  8000,0|  14000,0|  18000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|19|գ. Դալար          | 80 000,0| 16000,0|  28000,0|  36000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|20|գ. Դիմիտրով       | 50 000,0|       0|  10000,0|  15000,0|  25000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|21|գ. Շահումյան      | 60 000,0|       0|  12000,0|  18000,0|  30000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|22|գ. Քաղցրաշեն      | 60 000,0| 12000,0|  21000,0|  27000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|23|գ. Մրգավան        | 30 000,0|       0|   6000,0|   9000,0|  15000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|24|գ. Մրգավետ        | 50 000,0| 10000,0|  17500,0|  22500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|25|գ. Մխչյան         | 60 000,0|       0|  12000,0|  18000,0|  30000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|26|գ. Ոստան          | 40 000,0|  8000,0|  14000,0|  18000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|27|գ. Նորաշեն        | 65 000,0| 13000,0|  22750,0|  29250,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|28|գ. Նշավան         | 50 000,0| 10000,0|  17500,0|  22500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|29|գ. Նարեկի         | 80 000,0|       0|  16000,0|  24000,0|  40000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|30|գ. Ն.Դվինի        | 40 000,0|       0|   8000,0|  12000,0|  20000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|31|գ. Կանաչուտ       | 35 000,0|       0|   7000,0|  10500,0|  17500,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|32|գ. Հովտաշեն       | 30 000,0|  6000,0|  10500,0|  13500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|33|գ. Գետազատ        |  5 000,0|       0|        0|        0|   5000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|34|ք. Արարատ  թիվ 1  |150 000,0|       0|  30000,0|  45000,0|  75000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|35|ք. Արարատի թիվ 2  |150 000,0|       0|  30000,0|  45000,0|  75000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|36|ք. Արարատի թիվ 3  | 75 000,0| 15000,0|  26250,0|  33750,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|37|ք. Արարատի ց/շ    | 70 000,0|       0|  14000,0|  21000,0|  35000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|38|ք. Վեդու թիվ 1    |100 000,0|       0|  20000,0|  30000,0|  50000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|39|ք. Վեդու թիվ 2    |170 000,0| 34000,0|  59500,0|  76500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|40|ք. Վեդու թիվ 3    |130 000,0| 26000,0|  45500,0|  58500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|41|գ. Այգավան        |140 000,0|       0|  28000,0|  42000,0|  70000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|42|գ. Արմաշ          | 80 000,0|       0|  16000,0|  24000,0|  40000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|43|գ. Ավշար          | 35 000,0|       0|   7000,0|  10500,0|  17500,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|44|գ. Արարատ         | 75 000,0|       0|  15000,0|  22500,0|  37500,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|45|գ. Գոռավան        | 30 000,0|       0|   6000,0|  9000,0 |  15000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|46|գ. Գինեվետ        | 25 000,0|  5000,0|   8750,0|  11250,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|47|գ. Զանգակատուն    | 35 000,0|  7000,0|  12250,0|  15750,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|48|գ. Սուրենավանի    | 70 000,0|       0|  14000,0|  21000,0|  35000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|49|գ. Ոսկետափի       | 50 000,0| 10000,0|  17500,0|  22500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|50|գ. Երասխավանի     |250 000,0|        |  50000,0|  75000,0| 125000,0|

|  |(նորի կառուցում)  |         |        |         |         |         |

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|51|գ. Եղեգնավան      | 30 000,0|  6000,0|  10500,0|  13500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|52|գ. Նոր ՈՒղու (նորի|250 000,0|       0|  50000,0|  75000,0| 125000,0|

|  |կառուցում)        |         |        |         |         |         |

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|53|գ. Նոր Կյանք      |180 000,0|       0|  36000,0|  54000,0|  90000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|54|գ. Նոյակերտ       | 45 000,0|  9000,0|  15750,0|  20250,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|55|գ. ՈՒրծաձորի      | 45 000,0|  9000,0|  15750,0|  20250,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|56|գ. Պ. Սևակի       | 50 000,0| 10000,0|  17500,0|  22500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|57|գ. Տափերական      | 50 000,0|       0|  10000,0|  15000,0|  25000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|58|գ. Վանաշեն        | 80 000,0| 16000,0|  28000,0|  36000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|59|գ. Լուսառատ       | 80 000,0|       0|  16000,0|  24000,0|  40000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|60|գ. Փոքր Վեդու     | 82 173,6| 16434,7|  28760,8|  36978,1|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|61|ք. Մասիսի թիվ 1   |130 000,0|       0|  26000,0|  39000,0|  65000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|62|ք. Մասիսի թիվ 2   |140 000,0| 28000,0|  49000,0|  63000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|63|ք. Մասիսի թիվ 3   |140 000,0|       0|  28000,0|  42000,0|  70000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|64|ք. Մասիսի թիվ 4   | 80 000,0| 16000,0|  28000,0|  36000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|65|ք. Մասիսի թիվ 5   |120 000,0|       0|  24000,0|  36000,0|  60000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|66|ք. Մասիսի թիվ 6   |130 000,0| 26000,0|  45500,0|  58500,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|67|ք. Մասիսի թիվ 7   | 45 000,0|       0|   9000,0|  13500,0|  22500,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|68|գ. Գեղանիստ       | 40 000,0|  8000,0|  14000,0|  18000,0|      0,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|69|գ. Դաշտավան       | 25 000,0|       0|   5000,0|   7500,0|  12500,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

|70|գ. Դարակերտ       | 20 000,0|       0|   4000,0|   6000,0|  10000,0|

|__|__________________|_________|________|_________|_________|_________|

 

-------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
25.03.2010
N 353-Ն
Որոշում