Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ՎԵՐԱՀՍԿԻՉ ՊԱԼԱՏ ՏԱՐԵԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ՎԵՐԱՀՍԿԻՉ ՊԱԼԱՏ ՏԱՐԵԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ 2009 (3-ՐԴ ՄԱՍ)

 

 

Հավելված

ՀՀ վերահսկիչ պալատի խորհրդի

2010 թ. մարտի 30-ի թիվ 10/3

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱՀՍԿԻՉ ՊԱԼԱՏ

 

ՏԱՐԵԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ 2009

(3-րդ մաս)

 

2. Պետական նշանակության ավտոճանապարհների պահպանում և շահագործում

 

Համաձայն ՀՀ կառավարության 09.12.2004 թ. թիվ 1942-Ն որոշման, յուրաքանչյուր տարվա տարեվերջին պետք է կատարվի ճանապարհի պահպանման մակարդակի գնահատում (նշված գործընթացը գործնականում բավական բարդ և պրոֆեսիոնալ պրոցես է), ինչն էլ հիմք է հանդիսանում պահպանման մակարդակի աստիճանի որոշման համար, որն էլ հաշվի առնելով որոշվում է կատարված աշխատանքի վճարի չափը:

Նախարարությունը նշված գնահատման աշխատանքները փաստացի կատարել է երեք աշխատակցի միջոցով: Այսինքն, եթե հաշվի առնենք, որ հաշվետու ժամանակաշրջանում գնահատված ճանապարհի երկարությունը առնվազն 3,517.7 կմ է, ուրեմն ստացվում է, որ նախարարության երեք ներկայացուցիչ գնահատել են օրական 117 կմ ճանապարհահատված, որը գործնականում իրատեսական չէ: Հետևաբար, կարելի է փաստել, որ նախարարության կողմից կատարված գործառույթն ուղղակի կրել է ձևական բնույթ:

Պետական նշանակության ավտոճանապարհների պահպանման և շահագործման ծրագրով ընթացիկ և ձմեռային պահպանության աշխատանքներն իրենց բնույթով նախորդ ժամանակահատվածների փաստացի կատարված աշխատանքներ են, ուստի հնարավոր չէ վերահսկել կատարված աշխատանքների որակը, այն պետք է իրականացվի ամենամսյա օպերատիվ ստուգումների միջոցով: Հետևաբար, Վերահսկիչ պալատի իրականացրած վերահսկողությունը ներառել է` 2008-2009 թթ.-ին կատարված պահպանման և շահագործման աշխատանքների միայն փաստաթղթային ուսումնասիրություն-ստուգում:

ՈՒսումնասիրվել է 2008 և 2009 թթ. 2,761.8 կմ երկարությամբ ճանապարհի պահպանման և շահագործման նպատակով փաստացի վճարված 3,976,810.1 հազ. դրամի աշխատանքը: Արձանագրվել է 67,266.0 հազ. դրամի խախտում, որից 45,306.9 հազ. դրամը ենթակա է վերականգնման պետական բյուջե, իսկ 21,959.1 հազ. դրամի խախտումը վերաբերում ՀՀ կառավարության թիվ 1942-Ն որոշման պահանջի չկատարմանը1 (մանրամասն տեղեկությունը ներկայացված է աղյուսակ 3-ում և աղյուսակ 4-ում):

 

_____________________________

1. ՀՀ կառավարության 09.12.2004 թ. թիվ 1942-Ն որոշման 11-րդ կետի համաձայն, պահպանման մակարդակի գնահատման ենթակա չեն այն ճանապարհահատվածները, որոնք գնահատման ժամանակ ենթարկվում են հիմնական նորոգման կամ վերակառուցման, մինչդեռ համապատասխան կազմակերպությունների հետ կնքվել են համաձայնագրեր և նշված աշխատանքների համար կատարվել է վճարում:

 

    2008 թվական                                     Աղյուսակ 3, հազ. դրամ

 

._____________________________________________________________________.

|հ/|Կապալառու         |Սպասարկվող|Կապալառու|Խախտման |Ենթակա է|Կառավա- |

|հ |կազմակերպության   |ճանապարհի |կազմակեր-|չափը    |վերա-   |րության |

|  |անվանումը,        |երկարութ- |պություն-|        |կանգնման|որոշման |

|  |սպասարկվող        |յունը (կմ)|ներին    |        |պետական |խախտմամբ|

|  |տարածաշրջանը      |          |փաստացի  |        |բյուջե  |վճարված |

|  |                  |          |վճարված  |        |        |գումար  |

|  |                  |          |գումարը  |        |        |        |

|  |                  |          |ըստ կատա-|        |        |        |

|  |                  |          |րողականի |        |        |        |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 1|«Սիսիանի ճանշին»  |   92.5   |174,039.8| 7,156.8| 6,073.3| 1,083.5|

|  |ՍՊԸ               |          |         |        |        |        |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 2|«Գավառի ՃՇՇ» ԲԲԸ  |  117.2   |223,834.0| 8,328.0| 8,328.0|   ---- |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 3|«Տաշիրի ՃՇՇՁ» ՓԲԸ |   43.5   | 44,276.2| 4,113.5|   ---- | 4,113.5|

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 4|«Ստեփանավանի ՃՇՇ» |   82.9   | 86,890.2| 3,316.9| 3,316.9|   ---- |

|  |ՍՊԸ               |          |         |        |        |        |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 5|«Վայքի ՃՇՇ» ՓԲԸ   |   83.4   |151,663.0| 2,718.0| 2,718.0|   ---- |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 6|«Արարատ Ճանշին»   |  136.0   |219,325.2|  341.7 |   ---- |  341.7 |

|  |ՍՊԸ               |          |         |        |        |        |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 7|«Անիի ՃՇՇ» ՍՊԸ    |   61.2   | 85,791.6| 2,575.3| 2,575.3|   ---- |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 8|«Լևոն  Երկրորդ»   |  103.8   |121,319.7| 2,500.4| 2,500.4|   ---- |

|  |ՍՊԸ               |          |         |        |        |        |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

| 9|«Իջևանի  ՃՇՇ» ՓԲԸ |   99.3   |124,609.9| 1,068.8|   ---- | 1,068.8|

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

|10|«Ճանապարհ» ՓԲԸ    |   46.3   |82,588.07| 1,167.5| 1,167.5|   ---- |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

|11|«Ախուրյանի ՃՇՇ»   |   73.0   |112,937.3| 1,760.1|   ---- | 1,760.1|

|  |ՓԲԸ               |          |         |        |        |        |

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

|12|«Սևանի  ՃՇՇ «ՓԲԸ |   85.8   |162,095.8| 1,251.7|   ---- | 1,251.7|

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

|13|«Ոսմար» ՍՊԸ       |  129.1   |219,924.8| 1,152.9|   ---- | 1,152.9|

|__|__________________|__________|_________|________|________|________|

|14|«Կապանի ՃՇՇ» ՍՊԸ  |  133.7   |230,799.8| 8,909.7| 8,909.7|   ---- |

|_____________________|__________|_________|________|________|________|

|ԸՆԴԱՄԵՆԸ             | 1,287.7  |2,040,095|47,507.3|36,735.1|10,772.2|

._____________________________________________________________________.

 

    2009 թվական                                     Աղյուսակ 4, հազ. դրամ

 

._____________________________________________________________________.

|հ/|Կապալառու        |Սպասարկ- |Կապալառու  |Խախտման |Ենթակա է|Կառավա- |

|հ |կազմակերպության  |վող      |կազմակերպու|չափը    |վերա-   |րության |

|  |անվանումը,       |ճանապարհի|թյուններին |        |կանգնման|որոշման |

|  |սպասարկվող       |երկարութ-|փաստացի    |        |պետական |խախտմամբ|

|  |տարածաշրջանը     |յունը    |վճարված    |        |բյուջե  |վճարված |

|  |                 |(կմ)     |գումարը ըստ|        |        |գումար  |

|  |                 |         |կատարողակա-|        |        |        |

|  |                 |         |նի         |        |        |        |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 1|«Սիսիանի ճանշին» |   92.5  | 141,355.2 |2,856.4 |        | 2,856.4|

|  |ՍՊԸ              |         |           |        |        |        |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 2|«Սևանի  ՃՇՇ «ՓԲԸ|  85.78  | 118,407.6 |3,792.9 |        | 3,792.9|

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 3|«Ոսմար» ՍՊԸ      |  135.3  | 176,574.7 |3,417.0 | 3,417.0|  ----  |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 4|«Ճանշինվարպետ»   |   66.1  |  85,754.8 |3,063.8 | 3,063.8|  ----  |

|  |ՓԲԸ              |         |           |        |        |        |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 5|«Անիի ՃՇՇ» ՍՊԸ   |   61.2  |  80,237.9 |  183.5 |        |  183.5 |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 6|«Ճամբարակի ՃՇՇՁ» |  107.7  | 139,767.2 |  462.8 |        |  462.8 |

|  |ԲԲԸ              |         |           |        |        |        |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 7|«Ստեփանավանի ՃՇՇ»|   82.9  | 70,073.47 |  273.1 |        |  273.1 |

|  |ՍՊԸ              |         |           |        |        |        |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 8|«Տաշիրի ՃՇՇՁ» ՓԲԸ|  38.26  | 32,495.36 |1,024.6 |  ----  | 1,024.6|

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

| 9|«Արարատ Ճանշին»  |   136   | 182,605.2 |2,090.8 |        | 2,090.8|

|  |ՍՊԸ              |         |           |        |        |        |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

|10|«Ավտոճանապարհային|  158.3  | 260849.56 |  170.2 |        |  170.2 |

|  |մեքենաներ» ՓԲԸ   |         |           |        |        |        |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

|11|«Աշոցքի ԱՏՃ» ՓԲԸ |  184.6  | 215,835.0 |  497.7 |        |  497.7 |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

|12|«Եղեգնաձորի ՃՇՇ» |  151.7  | 199,550.7 |  198.2 |        |  198.2 |

|  |ՓԲԸ              |         |           |        |        |        |

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

|13|«Թալինի ԱՏՃ» ՓԲԸ |   81.8  |  79,801.6 |1,442.4 |        | 1,442.4|

|__|_________________|_________|___________|________|________|________|

|14|«Լոռի ՃՇՇ» ՓԲԸ   |    92   | 153,406.2 |  285.1 |        |  285.1 |

|____________________|_________|___________|________|________|________|

|ԸՆԴԱՄԵՆԸ            |  1,474.1|1,936,714.8|19,758.5| 8,571.6|11,186.9|

._____________________________________________________________________.

 

2.9. ՀՀ քաղաքաշինության նախարարություն

 

Վերահսկողությամբ ընդգրկված ժամանակաշրջանը` 2008 թվականի հունվարի 1-ից մինչև 2009 թվականի հոկտեմբերի 1-ը:

Վերահսկողության արդյունքներով արձանագրվել է`

1. Հիմնանորոգման և շինարարական աշխատանքներ

Ստուգման ծրագրով ընդգրկվել են մշակութային, մարզական օբյեկտների, ավագ դպրոցների և երկրաշարժի հետևանքով անօթևան մնացած ընտանիքների համար բնակարանային շինարարական աշխատանքները` ընդհանուր 7,835,000.0 հազ. դրամ գումարով, այդ թվում` 2008 թ.-ին 4,097,900.0 հազ. դրամ, 2009 թ.-ի նոյեմբերի 1-ի դրությամբ` 3,737,100.0 հազ. դրամ: Ըստ ծրագրի վերանորոգված օբյեկտների թիվը կազմում է 771, որից ստուգվել է 15-ը: Հսկիչ չափագրման է ենթարկվել 447,000.0 հազ. դրամի շինարարական աշխատանքներ: Ստուգման արդյունքում արձանագրվել է 19,255.4 հազ. դրամի խախտում (մանրամասն տեղեկությունը ներկայացված է աղյուսակ 1-ում):

 

_____________________________

1. Թվով 77 օբյեկտներից ստուգման ժամկետում ավարտված էին 25-ը:

 

Աղյուսակ 1 հազ. դրամ

 

._____________________________________________________________________.

|  |Օբյեկտի անվանումը  |Կապալառու   |Ծավալա- |Անորակ |Վերականգնված է  |

|  |                   |կազմակերպու-|յին     |աշխա-  |________________|

|  |                   |թյուն       |հավելա- |տանքներ|Գումարով|Աշխա-  |

|  |                   |            |գրում   |       |        |տանքով |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 1|ՀՀ Վայոց ձորի մարզի|«Տիրանուն»  | 2472.1 |       |  259.1 | 2213.0|

|  |Զառիթափի ավագ դպրոց|ՓԲԸ         |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 2|ՀՀ Վայոց ձորի      |«Տիրանուն»  | 1997.8 |       |  601.4 | 1396.4|

|  |Քարագլխի ավագ դպրոց|ՓԲԸ         |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 3|Երևանի             |«Էրկագա     |  1173.3|       |  813.0 | 360.3 |

|  |արհեստագործական    |աստղ» ՍՊԸ   |        |       |        |       |

|  |ուսումնարան        |            |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 4|Կոտայքի մարզի      |«Շինարար» ԱԿ|  799.6 |       |  1299.3| 2098.9|

|  |Արգելի մշակույթի   |            |        |       |        |       |

|  |տուն               |            |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 5|Կոտայքի մարզի      |«Էդ Ռիչ Շին»|  271.0 | 448.5 |        | 719.5 |

|  |Ծաղկաձորի Օրբելի   |ՍՊԸ         |        |       |        |       |

|  |եղբայրների թանգարան|            |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 6|Աշտարակի թիվ 5     |«Ագարակ»ԲԲԸ |        | 963.2 |        | 963.2 |

|  |դպրոց              |            |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 7|Թալինի թիվ 1 դպրոց |«Խապարտշին» |        | 347.1 |        | 347.1 |

|  |                   |ՍՊԸ         |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 8|Լոռու մարզի        |«Վահարեգ»ՍՊԸ| 1680.4 | 837.6 |  500.0 | 1290.0|

|  |Կաթնաջրի           |            |        |       |        |       |

|  |համայնքային կենտրոն|            |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

| 9|Գյումրի քաղաքի թիվ |«Ռուսլան    |  644.9 | 448.5 |        |1093.4 |

|  |3 դպրոց            |Համբարյան»  |        |       |        |       |

|  |                   |ՍՊԸ         |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

|10|Գյումրի քաղաքի թիվ |«Մ և  ԱԱ»   | 1121.6 | 201.5 |        | 1323.1|

|  |12 դպրոց           |ՍՊԸ         |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

|11|Գյումրի քաղաքի     |«Մալաք» ՍՊԸ | 1433.6 | 412.6 | 1433.6 | 412.6 |

|  |Աշխատանքային       |            |        |       |        |       |

|  |ռեզերվներ          |            |        |       |        |       |

|  |մարզադպրոց         |            |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

|12|Շիրակի մարզի       |«ՈՒստիան»   | 421.1  |       |        | 421.1 |

|  |Սառնաղբյուր        |ԲԲԸ         |        |       |        |       |

|  |համայնքի տանիք     |            |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

|13|Շիրակի մարզի       |«Անդրեաս և  |  645.8 |       |  645.8 |       |

|  |Ն. Աղբալյանի անվան |ընկերներ»   |        |       |        |       |

|  |վարժարան           |ՓԲԸ         |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

|14|Երևանի  112 դպրոց  |«Հանքավան   | 1231.4 |       |        |       |

|  |                   |ՀՋԳ» ԲԲԸ    |        |       |        |       |

|__|___________________|____________|________|_______|________|_______|

|15|ՀՀ ՊՆ սպորտային    |«Սիլվա և    |  404.3 |       |  126.8 | 277.5 |

|  |ակումբ             |Մխիթար» ՍՊԸ |        |       |        |       |

|______________________|____________|________|_______|________|_______|

|Ընդամենը              |            |14,297.1|4,958.3| 4,379.0|12917.0|

._____________________________________________________________________.

 

2. Նախահաշիվներում կիրառվող վերադիր ծախսերի մասին

 

Նախահաշիվներում շինարարական աշխատանքների արժեքները հաշվարկվում էին` ուղղակի ծախսերի վրա կիրառելով վերադիր ծախսերի 5.3%-ը:

ՀՀ քաղաքաշինության նախարարի 2008 թ. հունիսի 16-ի թիվ 41-Ն հրամանով վերադիր ծախսերը հաշվարկվում են 13.3%:

Նոր վերադիր ծախսերը մշակվել են համաձայն ՀՀ քաղաքաշինության նախարարության և «Հանարդնախագիծ» ԲԲԸ-ի միջև կնքված 2006 թ. մարտի 14-ի թիվ ՔՆ-ԱՇՁԲ-7 պայմանագրի համաձայն, որում հաշվարկի հիմքում դրված է ամսական 250,000.0 հազ. դրամ և ավելի կատարողական ունեցող կազմակերպությունների կատարած աշխատանքը և կառուցվածքը:

ՈՒսումնասիրություններից պարզվել է, որ հաշվարկի հիմքում ընկած որոշ դրույթներ վերանայման կարիք ունեն: Օրինակ.

. գովազդի հետ կապված ծախսեր,

. բանկերի հատկացումներ,

. արտադրական լաբորատորիաները պահելու ծախսեր,

. գյուտարարության և ռացիոնալիզացման հետ կապված ծախսեր,

. հակահրդեհային և պահակային խմբի պահում,

. ծառայողական գործուղումների ծախսեր` կապված կազմակերպության արտադրական գործունեության հետ հանրապետության սահմաններից դուրս,

. ծառայողական ուղևորությունների համար, անձնական օգտագործվող մարդատար ավտոտրանսպորտի փոխհատուցման ծախսեր և այլն:

 

3. Տույժեր և տուգանքներ

 

Ընտրանքային կարգով ուսումնասիրված կազմակերպությունների պայմանագրային ժամկետների խախտման համար հաշվարկված և չգանձված տույժերի ընդհանուր գումարը կազմում է 3,578.3 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման:

 

4. Չվերականգնված կանխավճար

 

ՀՀ քաղաքաշինության նախարարության կողմից կապալառու «Մավիշին» ՓԲԸ-ին փոխանցված 22,395.8 հազ. դրամ կանխավճարի դիմաց ներկայացվել է 12,565.2 հազ. դրամի կատարողական ակտեր` տարբերության 9,830.6 հազ. դրամ գումարը 13.11.2009 թ. դրությամբ մարված չէր, որը ենթակա է վերականգնման:

 

ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆ

 

.________________________________________________________________________.

|    ՀՀ կառավարությանը                                                   |

|    Վերանայել շինարարական աշխատանքների նախահաշիվներում 13.3% վերադիր    |

|ծախսերը հաշվելու նպատակահարմարությունը:                                 |

.________________________________________________________________________.

 

Ձեռնարկված միջոցառումների վերաբերյալ

 

Վերահսկիչ պալատի արձանագրած խախտումներին ի պատասխան ՀՀ քաղաքաշինության նախարարի 15.02.2010 թ. թիվ 01/14.2/384-10 գրությամբ տեղեկացվել է, որ ՀՀ քաղաքաշինության նախարարությունում իրականացված վերահսկողության ընթացքում արձանագրված խախտումների վերականգնման ենթակա 32,664.3 հազ. դրամ գումարից վերականգնվել է 20,685.4 հազ. դրամը, այդ թվում.

. չկատարված շինարարական աշխատանքների համար կապալառուների կողմից ՀՀ պետական բյուջե փոխանցվել է 4,379.0 հազ. դրամ և աշխատանքի տեսքով վերականգնվել է 12,917.0 հազ. դրամ,

. պայմանագրային պարտավորությունների խախտման համար ՀՀ պետական բյուջե է փոխանցվել 3,389.4 հազ. դրամ տույժ և տուգանքի գումար:

 

2.10. ՀՀ էներգետիկայի և բնական պաշարների նախարարություն

 

Վերահսկողությունն ընդգրկող ժամանակահատվածը` 2007 թվականի հունվարի 1-ից` 2009 թվականի հուլիսի 1-ը:

Վերահսկողության արդյունքները`

1.1. «Երևանի Ջերմաէլեկտրակենտրոն» ՓԲԸ

Ընկերության շահույթից մասհանումների հաշվին չի ստեղծվել պահուստային հիմնադրամ, խախտելով «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» ՀՀ օրենքի 43-րդ հոդվածի պահանջը:

Ընկերության հիմնական միջոցների մաշվածությունը չափազանց բարձր է (81%): Ընկերությունն աշխատում է վնասով, սակայն ընկերության կանոնադրական կապիտալի մեծությունը չի նվազեցվել: Խախտվել է «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» ՀՀ օրենքի պահանջը:

01.11.2009 թ.-ի դրությամբ «Նաիրիտ Գործարան» ՓԲԸ-ի և «Երևանի ՋԷԿ» ՓԲԸ-ի միջև կազմված փոխադարձ հաշվարկների ակտում չի արտացոլվել «Երևանի ՋԷԿ» ՓԲԸ-ի կողմից հաշվարկված տույժերի և տուգանքների գումարը 218,670.7 հազ. դրամի չափով: Ընկերությունը հետևողականություն չի ցուցաբերել պարտքի ստացման ուղղությամբ:

«Երևանի ՋԷԿ» ՓԲԸ-ի թիվ 5 շոգետուրբինի վթարային նորոգման աշխատանքների նպատակով «Էներգոնորոգգարանտ» ՓԲԸ-ն վճարվել է 20%-ի չափով կանխավճար` 1,637.0 հազ. դրամ, որը պայմանագրով նախատեսված չի եղել: Դեռ ավելին. աշխատանքները ստուգման պահին նույնիսկ սկսված չէին: Աշխատանքի ավարտման ժամկետը խախտվել էր: Կանխավճարի գումարը ենթակա է վերականգնման:

1.2. «Բարձրավոլտ Էլեկտրացանցեր» ՓԲԸ

Մատակարարված սարքավորումների և մոնտաժային աշխատանքների դիմաց «Ապարան ԷՑՇ» ԲԲԸ-ին սահմանվածից ավելի է վճարվել 1,500.0 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման:

1.3. «Էլեկտրաէներգետիկական համակարգի օպերատոր» ՓԲԸ

ՀՀ կառավարության 13.08.2009 թ. թիվ 924-Ա որոշմամբ Ընկերությանը հատկացվել է 3436.95 քմ մակերեսով շենք (Երևան քաղաք, Աբովյան 27), մինչդեռ ՀՀ ԿԱ կադաստրի պետական կոմիտեի կողմից տրված անշարժ գույքի գրանցման վկայականում նախատեսված մակերեսից 100 քմ-ով պակաս է նշվել:

 

1.4. «Հայկական ատոմային էլեկտրակայան» ՓԲԸ

2008 թ. ընկերության կողմից հիմնական միջոցների վրա կատարված կապիտալ բնույթի ծախսերը համախառն եկամտից նվազեցնելու հետևանքով հաշվետու տարվա հարկվող շահույթը պակաս է արտացոլվել 61,432.0 հազ. դրամի չափով: Հաշվարկված տույժերը և տուգանքները կազմել են 19,388.0 հազ. դրամ: Ռուսաստանի Դաշնության և Եվրոպական ընկերություններից ձեռք են բերվել 56,432.0 հազ. դրամի նախագծային ու կոնստրուկտորական աշխատանքների անվտանգության հիմնավորման հաշվետվություններ և կարգաբերման ծառայություններ, որոնց արդյունքներով ՀՀ պետական բյուջե չի վճարվել 38,249.0 հազ. դրամ: Այսպիսով, ՀՀ պետական բյուջե պակաս է վճարվել 57,637.0 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման:

 

ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

._________________________________________________________________________.

|    ՀՀ Էներգետիկայի և  բնական պաշարների նախարարությանը.                  |

|    1.»Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» ՀՀ օրենքի 43-րդ հոդվածի 3-րդ |

|մասի համաձայն հայտարարել և  սահմանված կարգով գրանցել «Հայգազարդ»,        |

|«Երևանի  Ջերմաէլեկտրակենտրոն» ընկերությունների կանոնադրական կապիտալի     |

|նվազումը:                                                                |

|    Ձեռնարկել համապատասխան միջոցներ «Երևանի  Ջերմաէլեկտրակենտրոն» և      |

|«Հայգազարդ» ընկերությունների դեբիտորական և  կրեդիտորական պարտքերի մարման |

|ուղղությամբ:                                                             |

._________________________________________________________________________.

 

Ձեռնարկված միջոցառումների վերաբերյալ

 

Վերահսկիչ պալատի արձանագրած խախտումներին ի պատասխան ՀՀ էներգետիկայի և բնական պաշարների նախարարի 23.12.09թ. թիվ 02-ԱՄ-04-3361 գրությամբ տեղեկացվել է.

«Հայկական ատոմային էլեկտրակայան» ընկերությունում ստուգմամբ հայտնաբերված 57,637.0 հազ. դրամը վերականգնվել է ՀՀ պետական բյուջե:

. ՀՀ կառավարության քննարկմանն է ներկայացվել ՀՀ կառավարության 13.08.2009 թ. թիվ 924-Ա որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին որոշման նախագիծ:

«Բարձրավոլտ էլեկտրացանցեր» և «Երևանի Ջերմաէլեկտրակենտրոն» ընկերությունների կողմից պայմանագրերից չբխող ավելի վճարված 3,321.7 հազ. դրամը հետ է վերադարձվել կազմակերպություններին:

2.11. ՀՀ արդարադատության նախարարություն

Վերահսկողությունն ընդգրկող ժամանակահատվածը` 2007 թվականի հունվարի 1-ից` 2009 թվականի հունվարի 1-ը:

Վերահսկողության արդյունքում արձանագրվել է`

 

Քրեակատարողական վարչություն

 

1. 2007 թվականին «Սննդամթերք» հոդվածով հատկացված գումարի մնացորդը` 14,095.0 հազ. դրամ, վարչությունն ուղղել է աշխատակիցների պարգևատրմանը, այսինքն` գումարը ծախսվել է ոչ նպատակային: Ծախսը դիտվում է անարդյունավետ:

2. Ոստիկանությանը մատակարարած հացի դիմաց Վարչությանը չի վճարվել 85,417.3 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման:

3. «Ցմահ դատապարտվածների քրեակատարողական հիմնարկի» կապիտալ շինարարության ընթացքում չկատարված աշխատանքների դիմաց «Գոհարիկ» ՍՊԸ-ին վճարվել է 38,679.1 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման պետական բյուջե:

4. «Նուբարաշեն», «Աբովյան» և «Հրազդան» քրեակատարողական հիմնարկների կապիտալ նորոգումների ընթացքում չկատարված աշխատանքների դիմաց «Գոհարիկ» ՍՊԸ-ին վճարվել է 27,398.8 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման պետական բյուջե:

 

Դատական ակտերի հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայություն

 

1. 2008 թվականին ԴԱՀԿ ծառայությունը «Տրանսպորտային նյութեր» և «Կապի ծառայություններ» հոդվածներով թույլ է տվել 16,733.1 հազ. դրամ բյուջետային միջոցների գերածախս (առաջացել է կրեդիտորական պարտք): Պարտքը ենթակա է վճարման ԴԱՀԿ ծառայության արտաբյուջետային ֆոնդից:

2. ԴԱՀԿ ծառայությունը, խախտելով արտաբյուջետային ֆոնդի համար սահմանված համամասնությունը, պայմանագրային աշխատողներին համակարգի զարգացման բաղադրիչից վճարել է չնախատեսված 38,858.4 հազ. դրամ աշխատավարձ, որը նյութական խրախուսման ֆոնդից ենթակա է վերականգնման զարգացման ֆոնդին:

3. ԴԱՀԿ ծառայությունը չի վճարել ֆիզիկական անձից ձեռք բերված ավտոմեքենայի եկամտահարկ` 1,190.0 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման պետական բյուջե:

4. ԴԱՀԿ ծառայությունը չի դիմել դատարան ավարտված գործարքներով պետական մարմիններից 2,841.6 հազ. դրամ բռնագանձելու համար, որը ենթակա է վերականգնման ԴԱՀԿ ծառայության արտաբյուջետային ֆոնդ:

 

ՀՀ փաստաբանների պալատ

 

ՀՀ փաստաբանների պալատը 2008 թվականին հատկացված միջոցների մնացորդը` 2,010.6 հազ. դրամը պետական բյուջե չի փոխանցել, որը ենթակա է վերականգնման պետական բյուջե:

 

Նոտարական գործունեության վերաբերյալ

 

1. Ի տարբերություն պետական տուրքի, որի դրույքաչափերը հաստատուն են, նոտարի կողմից մատուցվող ծառայությունների սակագները սահմանված են նվազագույն և առավելագույն (տարբերությունը` 10 անգամ) գործակիցներով: Մասնավորապես, խառը պայմանագրերի փաստաթղթերի ուսումնասիրման համար սահմանված է 1.0 հազ. դրամից մինչև 10.0 հազ. դրամ, ժառանգական գույքի պահպանության փաստաթղթերի ուսումնասիրման համար` 5.0 հազ. դրամից մինչև 50.0 հազ. դրամ: Նվազագույն և առավելագույն գործակիցներով ծառայության վճարի հաշվարկային տարբերությունը կազմում է 785,832.3 հազ. դրամ, որը նոտարների կողմից կանխիկ դրամով գանձման պայմաններում առաջացնում է հարկային պարտավորությունների հաշվարկման և պետական բյուջե վճարման արժանահավատության ռիսկեր: Ռիսկերը նվազեցնելու ուղղություններից է ՀՀ կառավարության կողմից ծառայության վճարի սակագների կարգի վերանայումը:

2. Գործնականում պետական տուրքը և ծառայության վճարը նոտարների կողմից գանձվում է կանխիկ դրամով, առանց «Հաշվապահական հաշվառման մասին» ՀՀ օրենքով ֆինանսական գործառույթների նկատմամբ պահանջվող ձևակերպումների:

 

ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

._________________________________________________________________________.

|    ՀՀ Ազգային ժողովին և  ՀՀ կառավարությանը.                             |

|    Բյուջետային մուտքերի թափանցիկությունը և  այդ միջոցների նկատմամբ      |

|վերահսկողության իրականացումն ապահովելու նպատակով անհրաժեշտ է «Նոտարիատի  |

|մասին» ՀՀ օրենքով հստակեցնել պետական տուրքի և  նոտարների                 |

|գործողությունների կամ նոտարի մատուցած ծառայության վճարից հարկային        |

|պարտավորությունների գանձման, հաշվառման ու ֆինանսական վերահսկողության     |

|իրականացման կարգն ու պայմանները:                                         |

|    ՀՀ կառավարությանը.                                                   |

|    Քննարկել չօգտագործվող գյուղատնտեսական նշանակության հողատարածքները    |

|«Աջակցություն դատապարտյալին» հիմնադրամի կողմից տնօրինելու                |

|նպատակահարմարությունը:                                                   |

._________________________________________________________________________.

 

Ձեռնարկված միջոցառումների վերաբերյալ

 

Վերահսկիչ պալատի արձանագրած խախտումներին ի պատասխան ՀՀ արդարադատության նախարարի 22.12.2009 թ. թիվ Ե-6842 գրությամբ տեղեկացվել է.

 

Քրեակատարողական վարչություն`

 

1. «Ցմահ դատապարտվածների քրեակատարողական հիմնարկի» կապիտալ շինարարության չկատարված աշխատանքների դիմաց «Գոհարիկ» ՍՊԸ-ին վճարված 38,679.1 հազ. դրամ գումարից` 14,898.2 հազ. դրամ վերականգնվել է գումարով, իսկ 23,780.9 հազ. դրամը` աշխատանքով:

2. «Նուբարաշեն», «Աբովյան» և «Հրազդան» քրեակատարողական հիմնարկների կապիտալ նորոգումների չկատարված աշխատանքների դիմաց «Գոհարիկ» ՍՊԸ-ին վճարված 27,398.8 հազ. դրամից 2,807.0 հազ. դրամը վերականգնվել է գումարով, իսկ 24,591.8 հազ. դրամը` աշխատանքով:

 

ԴԱՀԿ ծառայություն`

 

Ձեռք բերված ավտոմեքենայի մասով չվճարված եկամտահարկը` 1,190.0 հազ. դրամը, վերականգնվել է պետական բյուջե:

 

ՀՀ փաստաբանների պալատ`

 

2008 թվականին հատկացված միջոցների մնացորդից պետական բյուջե չփոխանցված 2,010.6 հազ. դրամը վերականգնվել է պետական բյուջե:

Մնացած խախտումների և թերությունների վերացման և հետագայում բացառման ուղղությամբ Նախարարությունը ձեռնարկում է միջոցներ:

 

2.12. ՀՀ սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարություն

 

Վերահսկողությամբ ընդգրկված ժամանակաշրջանը` 2008 թվականի հունվարի 1-ից մինչև 2009 թվականի հունվարի 1-ը:

Վերահսկողության արդյունքներով արձանագրվել է`

1. «Երիտասարդական միջոցառումների կազմակերպման կենտրոն» ՊՈԱԿ

Նախարարության կողմից հայտարարված ծրագրային դրամաշնորհների մրցույթներին մասնակցող հասարակական կազմակերպությունների կողմից ներկայացված հայտերի նախահաշիվներում որոշ դեպքերում չեն նախատեսվել մրցույթի հայտարարությունով պահանջված պարտադիր ներդրումը (համաֆինանսավորումը) այլ աղբյուրներից, ինչը փորձագիտական հանձնաժողովի կողմից համատարած անտեսվել է:

Հասարակական կազմակերպությունների և ՊՈԱԿ-ի միջև կնքված թվով 85 պայմանագրերից 3-ը չեն ավարտվել, որի համար ստուգման ընթացքում առաջարկվել է կիրառել պայմանագրերի 3.2.2 կետի պահանջը և պետական բյուջե գանձել 2,265.7 հազ. դրամ, ինչպես նաև վերականգնման պահի դրությամբ հաշվարկված տույժերի գումարը:

2. «Համահայկական երիտասարդական միջազգային կենտրոն» հիմնադրամ

Հայկական ծրագրավորման բաց մրցույթի խմբային փուլի առաջին տեղի հաղթողին շնորհվել է մրցանակ` 544.0 հազ դրամ գումարի չափով, սակայն կատարած ծախսը հիմնավորված չէ: Գումարը ենթակա է վերականգնման:

«Միջմշակութային ուսուցման և երկխոսությունների միջազգային կենտրոն» հ/կ-ին անորոշ ծառայությունների մատուցման դիմաց հիմնադրամի կողմից վճարվել է 500.0 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման:

Վերահսկողությամբ արձանագրված խախտումներով վերականգնման ենթակա ընդհանուր գումարը կազմում է 3,309.7 հազ. դրամ:

Ձեռնարկված միջոցառումների վերաբերյալ

Վերահսկիչ պալատի արձանագրած խախտումներին ի պատասխան ՀՀ սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարի 25.01.2010թ. թիվ 1-08/065 գրությամբ տեղեկացվել է.

. «Համահայկական երիտասարդական միջազգային կենտրոն» հիմնադրամի կողմից վերականգնման ենթակա 1,044.0 հազ.դրամ գումարը փոխանցվել է պետական բյուջե:

 

2.13. ՀՀ բնապահպանության նախարարություն

 

Վերահսկողությամբ ընդգրկված ժամանակահատվածը` 2008 թվականի հունվարի 1-ից մինչև 2009 թվականի հունվարի 1-ը:

Վերահսկողության արդյունքում արձանագրվել է`

1. «Սևան ազգային պարկ» ՊՈԱԿ

Սևանա լճի 1905 մ բացարձակ նիշից ցածր մակարդակի վրա գտնվող տարածքներում 7,700.0 հազ. դրամի չափով իրականացվել է ծառատունկ, որի ծախսը համարվել է անարդյունավետ, քանի որ ջրի մակարդակի բարձրացման պարագայում ջրածածկ անտառտնկարկների մաքրման համար հետագայում կպահանջվեն պետական բյուջեի միջոցների լրացուցիչ ծախսեր:

ՀՀ պետական բյուջեով հատկացված դրամաշնորհից գիտական ուսումնասիրությունների նպատակով «Սևան» ազգային պարկ ՊՈԱԿ-ին հատկացված 6,893.6 հազ. դրամը ծախսվել է բացարձակ այլ նպատակներով, մասնավորապես ձեռք է բերվել աթոռ, DVD, բուսական և կենդանական ցուցանմուշներ և այլն: Ծախսը դիտվում է որպես անարդյունավետ:

Պատշաճ չի իրականացվել «Սևան» ազգային պարկի հողատարածքների վարձավճարների հավաքագրումը:

2. «Արգելոցապարկային համալիր» ՊՈԱԿ

Կազմակերպության հողատարածքների վարձակալական պայմանագրերում որոշ դեպքերում չեն ընդգրկվել տվյալ տարածքում գտնվող պետական շենքերը և կառույցները, ինչպես նաև ճիշտ չի նկարագրվել բուսական ծածկույթի պատկերը:

Խախտվել է ՀՀ կառավարության 02.02.2002թ. թիվ 96 որոշմամբ սահմանված «Քաղաքաշինական փաստաթղթերի փորձաքննության կարգի» պահանջները, ըստ որի մրցույթները պետք է անցկացվեին նախագծային փաստաթղթերի քաղաքաշինական և բնապահպանական փորձաքննություն անցած փաստաթղթերով, որը չի կատարվել:

3. «Դիլիջան» ազգային պարկ ՊՈԱԿ

Կազմակերպության կողմից սխալ հաշվարկի հետևանքով կնքված պայմանագրով պետական բյուջեից հատկացվել է 255.5 հազ. դրամ ավելի գումար, որը ենթակա է վերականգնման:

Վայրի կենդանիների միգրացիան կանխելու նպատակով իրականացված 7 աղբյուրների մաքրման և բարեկարգման աշխատանքները հիմնավորված չեն:

Խախտվել է ՀՀ Ջրային Օրենսգրքի 55-րդ հոդվածի պահանջները և Ջրային համակարգի կառավարման մարմնի փոխարեն, առանց ջրօգտագործման թույլտվության, վարձակալության է տրամադրվել ջրային ռեսուրսը (Պարզ լիճը): «Դիլիջան» ազգային պարկ ՊՈԱԿ-ի կողմից վարձակալության է տրամադրվել 3.7 հա տարածք, որից 2.2 հա կազմել է Պարզ լճի մակերեսը:

Հողերի վարձակալության կամ կառուցապատման իրավունքի տրամադրման համար մրցույթների անցկացման ժամանակ ներկայացված բիզնես-ծրագրերը կրել են ձևական բնույթ, ծրագրերում չեն նշվել ներդրման և կատարվելիք աշխատանքների ժամանակացույցը, որի արդյունքում վարձակալների կողմից ներկայացված բիզնես-ծրագրերով ընդհանուր 2,061.0 մլն դրամ նախատեսված ներդրումից ոչ մի ներդրում չի կատարվել:

4. «Շիկահող» պետական արգելոցի և «Սոսիների պուրակ» պետական արգելավայրի պահպանություն

Կենդանական ու բուսական աշխարհի մասին բուկլետ տպագրելու փոխարեն պետական բյուջեից հատկացված 550.0 հազ. դրամը ծախսվել է ոչ նպատակային` վայրի խոզի աֆրիկյան ժանտախտի դեմ պայքարի աշխատանքներում: Ծախսը դիտվում է որպես անարդյունավետ:

 

ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆ

 

._________________________________________________________________________.

|    ՀՀ բնապահպանության նախարարությանը`                                   |

|    «Արգելոցապարկային համալիր» ՊՈԱԿ-ի կողմից վարձակալության հանձնված     |

|տարածքներում կատարել գույքագրում, կազմել համատեղ հանձնման-ընդունման      |

|արձանագրություն` առկա ծառերի և  թփերի համար:                             |

._________________________________________________________________________.

 

2.14. ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր

վարչություն

 

Վերահսկողությամբ ընդգրկված ժամանակահատվածը` 2007 թվականի հունվարի 1-ից մինչև 2009 թվականի հունվարի 1-ը:

Վերահսկողության արդյունքներով արձանագրվել է`

1. Վարչություն

. Վարչական շենքի վերանորոգման աշխատանքներում ծախսվել է 59,069.1 հազ. դրամ, հսկիչ-չափագրմամբ արձանագրվել է ծավալային հավելագրում` 3,917.0 հազ. դրամ, որը ենթակա է վերականգնման:

. ՀՀ օրենսդրությամբ օդանավի գրանցման և դրա հետագա շահագործման համար համապատասխան փաստաթղթերի տրամադրման և ծառայությունների մատուցման դիմաց որևէ պարտադիր վճարների գանձում նախատեսված չէ, չնայած որ Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ICAO) «Թռիչքային պիտանիության ուղեցույցով» նախատեսված է նման հնարավորություն:

. «Ավիացիայի մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն, օդանավ շահագործողի վկայական տրվում է, եթե հայտատուն ունի ՀՀ օրենսդրությամբ և ՔԱԳՎ կողմից սահմանված կարգով պահանջվող ֆինանսական միջոցներ, սակայն բոլոր հայտատուները ընդամենը ներկայացրել են բանկերում հաշիվների առկայության մասին տեղեկանք: Գործող համակարգը չի կարող ապահովել շահագործողների իրական ֆինանսական վիճակի հիմնավորումը:

. Առանց օդանավի թռիչքային պիտանիության վկայականի, ապահովագրությունների և այլ փաստաթղթերի «Մեգա Էյրլայնզ» ՓԲԸ-ին տրամադրվել է շահագործողի սերտիֆիկատ` խախտելով գործող կարգը:

. Սերտիֆիկացվել են կազմակերպություններ, որոնք չեն հանդիսանում ՀՀ-ում գրանցված քաղաքացիական օդանավ շահագործող ընկերությունների կառուցվածքային ստորաբաժանումներ կամ ՀՀ-ում գրանցված ինժեներատեխնիկական կազմակերպություն` խախտելով ինժեներատեխնիկական կազմակերպությունների սերտիֆիկացման կարգը:

. Ինժեներատեխնիկական կազմակերպությունների բոլոր 26 սերտիֆիկատների տրամադրման գործընթացում հետազոտական աշխատանքներն իրականացվել են «Ավիա ստանդարտ» ՍՊԸ-ի փորձագետների կողմից, որոնք միաժամանակ հանդիսանում են Վարչության աշխատակիցներ: Նշված աշխատակիցները միաժամանակ իրականացրել են տարբեր վայրերում գտնվող տարբեր ինժեներատեխնիկական կազմակերպությունների հետազոտական աշխատանքներ:

. Ընկերությունների կողմից հայտարարագրված իրացման հասույթների և շահագործողների կողմից շահագործվող օդանավերի քանակի ուսումնասիրությունից պարզվել է, որ ընկերությունները շահագործում են տարբեր տիպի օդանավեր` բեռնատար, մարդատար (Բլյու Էյրվեյս ՍՊԸ-ի օրինակը ներկայացված է աղյուսակ 2-ում), ունեն իրացման փոքր հասույթներ և հիմնականում չունեն շահութահարկի գծով կատարված պարտավորություններ1 (Աղյուսակ 1):

 

____________________________

1. Հաշվապահների համար հիմք են ընդունվել ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից տրամադրված ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեի տեղեկատվական բազայում առկա տեղեկությունները

 

Օդանավ շահագործողների կողմից շահագործվող օդանավերի, դրանց իրացման

հասույթների և վճարված շահութահարկի վերաբերյալ

 

    աղյուսակ 1                                              հազ. դրամ

 

._________________________________________________________________________.

|Օդանավ        |Շահագործվող |2007 և  2008|Իրացման          |Վճարված       |

|շահագործողը   |օդանավերի   |թվականներին |հասույթները      |շահութահարկ   |

|              |տիպերը      |շահագործվող |                 |              |

|              |            |օդանավերի   |                 |              |

|              |            |քանակը      |                 |              |

|              |            |____________|_________________|______________|

|              |            |2007 | 2008 |  2007  |  2008  |2007 |  2008  |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Էյր Հայնեսսես |AN 12       |  -  |  2   |    0   |   0    |  0  |    0   |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 24       |  -  |  1   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 26       |  -  |  1   |        |        |     |        |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Հայք Ավիա     |AN 26       |  1  |  -   |40,795.3|72,448.0|  0  |  676.6 |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 32       |  2  |  2   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 74       |  2  |  2   |        |        |     |        |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Բլյու Էյրվեյս |Airbus A-300|  4  |  3   |80,543.8|36,034.0|230.1| 2,445.2|

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |Airbus A-320|  1  |  -   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |Diamond     |  6  |  -   |        |        |     |        |

|              |DA-40D      |     |      |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |Diamond     |  4  |  -   |        |        |     |        |

|              |DA-42D      |     |      |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |CESSNA 525A |  1  |  1   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |BOEING      |  2  |  2   |        |        |     |        |

|              |747-3B3     |     |      |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |BOEING      |  3  |  3   |        |        |     |        |

|              |747-422     |     |      |        |        |     |        |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Քլիք Էյրվեյզ  |AN 12       |  1  |  2   |    0   | 5,450.6|  0  |   167.5|

|ինթ.լ         |            |     |      |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |IL 76       |  1  |  3   |        |        |     |        |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Միապետ-Ավիա   |AN 12       |  6  |  1   | 1,832.4|  900.1 |  0  |    0   |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Ֆենիքս Ավիա   |AN 12       |  2  |  2   | 4,819.5| 2,031.8|  0  |   16.0 |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 24       |  1  |  1   |        |        |     |        |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Տարոն Ավիա    |AN 12       |  1  |  4   |    0   |    0   |  0  |    0   |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Վերթիռ        |AN 12       |  1  |  1   |    0   |  691.5 |  0  |   6.9  |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 26       |  1  |  1   |        |        |     |        |

|______________|____________|_____|______|________|________|_____|________|

|Սաութ Էըրլայնզ|AN 12       |  6  |  5   |23,760.0| 9,130.8|  0  | 1,120.0|

|              |            |     |      |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 26       |  4  |  3   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 24       |  5  |  5   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 72       |  2  |  2   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |AN 74       |  1  |  1   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |IL 76       |  3  |  3   |        |        |     |        |

|              |____________|_____|______|        |        |     |        |

|              |Tu 154      |  1  |  1   |        |        |     |        |

._________________________________________________________________________.

 

Ներկայացված ընկերությունները հիմնականում գործունեություն են իրականացնում ՀՀ տարածքից դուրս, ինչն էլ կարող է առաջացնել որոշակի դժվարություններ` նրանց կողմից իրականացված գործարքների մասով ձևավորված իրական հասույթները և բյուջե վճարվող հարկային պարտավորությունները պարզելու համար:

 

աղյուսակ 2

 

._________________________________________________________________________.

| Բլյու Էյրվեյս ՍՊԸ |            2007          |           2008           |

|___________________|__________________________|__________________________|

|Ազգային,|Օդանավի   |հ |փ|մ|ա|մ|հ |հ |օ|ս|հ|ն|դ|հ |փ|մ|ա|մ|հ |հ |օ|ս|հ|ն|դ|

|գրանցման|տիպը և    |ու|ե|ա|պ|ա|ու|ու|գ|ե|ո|ո|ե|ու|ե|ա|պ|ա|ու|ու|գ|ե|ո|ո|ե|

|նիշերը  |նշանա-    |ն |տ|ր|ր|յ|ն |լ |ո|պ|կ|յ|կ|ն |տ|ր|ր|յ|ն |լ |ո|պ|կ|յ|կ|

|        |կությունը |վ |ր|տ|ի|ի|ի |ի |ս|տ|տ|ե|տ|վ |ր|տ|ի|ի|ի |ի |ս|տ|տ|ե|տ|

|        |          |ա |վ| |լ|ս|ս |ս |տ|ե|ե|մ|ե|ա |վ| |լ|ս|ս |ս |տ|ե|ե|մ|ե|

|        |          |ր |ա| | | |  |  |ո|մ|մ|բ|մ|ր |ա| | | |  |  |ո|մ|մ|բ|մ|

|        |          |  |ր| | | |  |  |ս|բ|բ|ե|բ|  |ր| | | |  |  |ս|բ|բ|ե|բ|

|        |          |  | | | | |  |  | |ե|ե|ր|ե|  | | | | |  |  | |ե|ե|ր|ե|

|        |          |  | | | | |  |  | |ր|ր| |ր|  | | | | |  |  | |ր|ր| |ր|

|        |          |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 30039|AIRBUS    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |A300 b4-c2|  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 30044|AIRBUS    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |A300      |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |B2K-3c    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 30060|AIRBUS    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |A300      |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |B2K-3c    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 31088|AIRBUS    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |A300      |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |B2K-3c    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 32075|AIRBUS    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |A320-232  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4131 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-40D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4132 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-40D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4133 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-40D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4134 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-40D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4135 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-40D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4136 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-40D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4351 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-42D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4352 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-42D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4353 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-42D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 4354 |DIAMOND   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |AIRCRAFT  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |DA-42D    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 52526|CESSNA    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |525A      |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 74713|BOEING    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |747-3B3   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 74763|BOEING    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |747-422   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 74779|BOEING    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |747-422   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 74780|BOEING    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |747-3B3   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|________|__________|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|__|_|_|_|_|__|__|_|_|_|_|_|

|EK 74783|BOEING    |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |747-422   |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

|        |մարդատար  |  | | | | |  |  | | | | | |  | | | | |  |  | | | | | |

._________________________________________________________________________.

 

2. «Հայաերոնավիգացիա» ՓԲԸ

 

. Ընկերությանը ալեհավաք սարքավորումների ձեռք բերման նպատակով 3,200.0 ԱՄՆ դոլարի (982.0 հազ. դրամ) չափով ապրանքները չեն մատակարարվել: Գումարը ենթակա է վերականգնման:

. «Զվարթնոց» օդանավակայանի տարածքում կապի մալուխային դիտահորերի վերանորոգման նպատակով չկատարված աշխատանքների դիմաց վճարվել է 8,095.0 հազ. դրամ գումար, որը ենթակա է վերականգնման:

. «Զվարթնոց» օդանավակայանում 281,781.83 հազ. դրամ գումարով կառուցված օդային երթևեկության կարգավորման աշտարակը ստուգման պահի դրությամբ պետական գրանցում չէր ստացել:

 

ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

._________________________________________________________________________.

|    ՀՀ Ազգային ժողովին և  ՀՀ կառավարությանը`                             |

|    Քննարկել օդանավի գրանցման, թռիչքային պիտանիության սերտիֆիկատի        |

|տրամադրման, օդանավերի տեխնիկական սպասարկման և  վերանորոգման մասնագետների |

|վկայագրերի և  թռիչքային պիտանիության ոլորտում այլ ծառայությունների դիմաց |

|պարտադիր վճարների կիրառման հնարավորությունը:                             |

|    Վարչությանը`                                                         |

|    Ապահովել ՔԱԳՎ վարչական շենքի վերանորոգման աշխատանքների մասով         |

|կապալառուից 3,917.0 հազ. դրամի վերականգնումը:                            |

|    «Հայաերոնավիգացիա» ՓԲԸ-ին`                                           |

|    . Ձեռնարկել միջոցառումներ` չեխական կազմակերպությանն ավելի փոխանցած   |

|գումարի վերականգնման, կամ բացակայող ալեհավաքը տեղադրելու ուղղությամբ:    |

|    . Ապահովել «Զվարթնոց» օդանավակայանի տարածքում կապի մալուխային        |

|դիտահորերի վերանորոգման աշխատանքների մասով չկատարված աշխատանքների        |

|վերականգնումը:                                                           |

|    . Ձեռնարկել միջոցներ` «Զվարթնոց» օդանավակայանում օդային երթևեկության |

|կարգավորման աշտարակի պետական գրանցման ուղղությամբ:                       |

._________________________________________________________________________.

 

Ձեռնարկված միջոցառումների վերաբերյալ

 

Վերահսկիչ պալատի արձանագրած խախտումներին ի պատասխան Վարչության պետի 28.10.09 թ. թիվ 1.1-871 18.01.2010 թ. թիվ 1.1-15 գրություններով տեղեկացվել է`

 

ՔԱԳՎ մասով`

. ՔԱԳՎ վարչական շենքի վերանորոգման մասով արձանագրված 3,917.0 հազ. դրամ գումարից 1,125.0 հազ. դրամ գումարը վերականգնվել է ՔԱԳՎ արտաբյուջե, 2,792.0 հազ. դրամը վերականգնվել է աշխատանքով:

. Ձեռնարկվել են միջոցներ` օդանավ շահագործողներին ՔԱԳՎ-ի կողմից փաստաթղթերի տրամադրման և օդանավի շահագործման համար ՔԱԳՎ-ի կողմից իրականացվող գործառույթների համար պարտադիր վճարները կիրառելու հնարավորության ուսումնասիրության և նպատակահարմարության դեպքում համապատասխան նախագծերի մշակման ուղղությամբ:

 

«Հայաերոնավիգացիա» ՓԲԸ-ի մասով`

. P3D դիտարկման համակարգի համար չմատակարարված մեկ ալեհավաքը վերականգնվել է:

. Աշխատանքի տեսքով վերականգնվել են «Զվարթնոց» օդանավակայանի թռիչքադաշտի տարածքում կապի մալուխային դիտահորերի կառուցման մասով արձանագրված 8,095.0 հազ. դրամի հավելագրումները:

 

-----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ վերահսկիչ պալատ
30.03.2010
N 10/3
Որոշում