Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ԵՎ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ Կ ...

 

 

110.1641.101210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «10»        12            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10110469

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

24 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1641-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ԵՎ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

|_____|________________________________________________________|______|

| 4.7 |Արվեստի հոգեբանություն և  սոցիոլոգիա (2 կրեդիտ)         |   60 |

|     |Վիզուալ սոցիոլոգիան որպես միջդիսցիպլինար ուղղություն,   |      |

|     |որը կենտրոնացված է պատկերի, վիզուալ նյութերի, քաղաքային |      |

|     |տարածության մեջ վիզուալ մշակույթի տարրերի և  դրանց      |      |

|     |ուսումնասիրման մեթոդների շուրջ: Վիզուալ սոցիոլոգիայի    |      |

|     |տեսական մոտեցումները` համակցված էմպիրիկ մակարդակում     |      |

|     |դրանց կիրառման հետ:  Որպես օրինակ` թանգարանային         |      |

|     |ցուցադրությունները, քաղաքի նյութական մշակույթը,         |      |

|     |ժամանակակից ճարտարապետությունն ու արվեստը, նոր          |      |

|     |տեխնոլոգիաներն ու մեդիա մշակույթը: Սոցիոլոգիայում       |      |

|     |վիզուալ վերլուծության առանցքային ուղղությունները`       |      |

|     |հուշարձանների ուսումնասիրում, քաղաքի ճարտարապետության   |      |

|     |ուսումնասիրում, արվեստի տարբեր ուղղությունների          |      |

|     |ուսումնասիրում, գովազդի ուսումնասիրում, քաղաքային       |      |

|     |տարածությունների ուսումնասիրում: Ժամանակակից            |      |

|     |սոցիոլոգիական և  մշակութաբանական մտքի հեղինակների       |      |

|     |տեսությունները: Վիզուալ մշակույթի վերաբերյալ գոյություն |      |

|     |ունեցող սոցիոլոգիական տեսությունները, դրա հիմնախնդիրների|      |

|     |շուրջ ծավալվող գիտական քննարկումները, և  վիզուալ        |      |

|     |ինֆորմացիայի դերը ժամանակակից հասարակության մեջ:        |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 4.8 |Հայկական վիմագրություն և  ազգագրություն (2 կրեդիտ)      |  60  |

|     |Վիմագրություն, նրա նպատակն ու սկզբունքները: Հայկական    |      |

|     |վիմագրերի դերն ու նշանակությունը: Հայաստանի տարածքի     |      |

|     |այլալեզու վիմագրերը: Հնագույն իմաստաբանական             |      |

|     |բովանդակություն ունեցող պատկերներն ու պատկերագրեր:      |      |

|     |ՈՒրարտական սեպագիր արձանագրություններ: Հունարեն,        |      |

|     |լատիներեն, արամերեն, արաբերեն և  պարսկերեն              |      |

|     |արձանագրությունները: Հայկական վիմագրերի առաջին          |      |

|     |հրապարակումները: Միջնադարյան Հայաստանի մայրաքաղաք Անիի  |      |

|     |պեղումները և  հայ գիտական վիմագրագիտության              |      |

|     |սկզբնավորումը: Հայկական վիմագրերի հիմնական տեսակները:   |      |

|     |Շինարարական, նվիրատվական, հիշատակագրային, կրոնաիրավական |      |

|     |արձանագրություններ: Վիմական արձանագրությունների         |      |

|     |վերծանության հիմնական սկզբունքներն ու մեթոդները:        |      |

|     |Պայմանական նշանների կիրառումը գիտական վիմագրագիտության  |      |

|     |մեջ: Վիմական արձանագրությունների վերծանության անհրաժեշտ |      |

|     |պահանջները: Վերծանության անհրաժեշտ պայմանները:          |      |

|     |Համառոտագրերը, կցագրերը և  փակագրերը վիմագրության մեջ:  |      |

|     |Արձանագրությունների թվագրության խնդիրը: Վիմագիր         |      |

|     |ծածկագրություն: Քարգործ վարպետները և  նրանց պայմանական  |      |

|     |նշանները: Ազգագրություն: Հայ ժողովրդի կազմավորման,      |      |

|     |լեզվաբանական և  մարդաբանական համառոտ բնութագիրը:        |      |

|     |Պատմական Հայաստանի և  Հայաստանի Հանրապետության          |      |

|     |պատմաազգագրական մարզերը, պատմաազգագրական շրջանները և    |      |

|     |տնտեսամշակութային տիպերը: Հայ ազգագրության ձևավորման  ու|      |

|     |զարգացման փուլերի խնդիրը ազգագրության մեջ:              |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 4.9 |Մոնումենտալ արվեստ (2 կրեդիտ)                           |  60  |

|     |Մոնումենտալ արվեստի ընդհանուր բնութագիր: Մոնումենտալ    |      |

|     |արվեստի պատմություն: Ժայռապատկերներ: Հին Եգիպտոսի, hին  |      |

|     |Հունաստանի, hին Հռոմի, մոնումենտալ արվեստ: 15-16 դդ.    |      |

|     |Վերածննդի շրջանի մոնումենտալ արվեստ: 18-19 դդ. Բարոկկոյի|      |

|     |շրջանի, 19-20 դդ. կլասիցիզմի շրջանի, Արևելյան           |      |

|     |մոնումենտալ արվեստ: Չինաստան, Հնդկաստան, Միջին Ասիա,    |      |

|     |Ռուսական մոնումենտալ արվեստ: Ռուսական եկեղեցիների       |      |

|     |որմնանկարներ: 17-19 դդ. Ռուսական մոնումենտալ արվեստ:    |      |

|     |Կլասիցիզմ: Ակադեմիզմ: Սովետական մոնումենտալ արվեստ: Արդի|      |

|     |մոնումենտալ արվեստ: Հայկական մոնումենտալ արվեստ:        |      |

|     |Ժայռապատկերներ: Հեթանոսական շրջան: Հայկական մոնումենտալ |      |

|     |արվեստ: Քրիստոնեական շրջան: Եկեղեցիներ, խաչքարեր,       |      |

|     |որմնանկարներ: Հայկական մոնումենտալ արվեստ: Արևմտյան     |      |

|     |Հայաստանի մոնումենտալ արվեստ: Հայկական մոնումենտալ      |      |

|     |արվեստը 19-20 դդ.: Արդի հայկական մոնումենտալ արվեստ:    |      |

|     |Որմնանկարչություն, խճանկար, մոնումենտալ գործվածքային    |      |

|     |արվեստ, վիտրաժ, քանդակ: Մոնումենտալ-դեկորատիվ           |      |

|     |գեղանկարչություն: Մոնումենտալ-դեկորատիվ քանդակ:         |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|4.10 |Ճարտարապետական հուշարձանների և  դիզայն աշխատանքների     | 360  |

|     |փորձագիտական վերլուծություն (12 կրեդիտ)                 |      |

|     |Ներածություն: Ճարտարապետական և  դիզայն նախագծերի        |      |

|     |համեմատությունը: Ճարտարապետական և  դիզայն նախագծման     |      |

|     |վերլուծության հիմնական գործոնները: Ճարտարապետական       |      |

|     |հուշարձանի և  դիզայն աշխատանքների մոնոգրաֆիկ            |      |

|     |վերլուծության մեթոդները: Կոնստրուկտիվ և  տեկտոնիկ       |      |

|     |համակարգերի վերլուծություն: Համաչափությունների և        |      |

|     |համամասնությունների վերլուծություն: Ճարտարապետական      |      |

|     |հուշարձանի և  դիզայն աշխատանքների համեմատական           |      |

|     |վերլուծության մեթոդները: Հատակագծերի, ճակատների կամ     |      |

|     |կտրվածքների վերադրումը և  համատեղումը: Համադրվող        |      |

|     |օբյեկտների ընդհանրությունների գրաֆիկական ընդգծում,      |      |

|     |մասնավորապես` հորինվածքային միջոցների նույնություն,     |      |

|     |ծավալների ներդաշնակության անալոգիա, մասնահատումների նման|      |

|     |բնույթ, բացվածքների դասավորություն: Համեմատական         |      |

|     |ընդհանրացված գրաֆիկական սխեմաներ: Տիպոլոգիական և        |      |

|     |էվոլյուցիոն շարքերի ստեղծում: Ճարտարապետական            |      |

|     |հուշարձանների և  դիզայն աշխատանքների մի քանի նմանատիպ   |      |

|     |օրինակների համեմատում, դրանց դասավորում միևնույն        |      |

|     |տիպոլոգիական շարքում: Քարտադարանի ստեղծումը որպես       |      |

|     |տիպոլոգիական և  էվոլյուցիոն շարքերի կառուցման անհրաժեշտ |      |

|     |փուլ: Հայկական Ճարտարապետական հուշարձանների մոնոգրաֆիկ  |      |

|     |վերլուծության մեթոդները: Հայկական ճարտարապետությանը     |      |

|     |բնորոշ կոնստրուկտիվ և  տեկտոնիկ համակարգեր: Դրանց       |      |

|     |վերլուծության առանձնահատկությունները: Հուշարձանի        |      |

|     |կոնստրուկտիվ հիմքի գրաֆիկական պատկերում հեռանկարի կամ   |      |

|     |ուղղանկյուն պրոյեկցիաների վրա, կոնստրուկտիվ էլեմենտների |      |

|     |և  համապատասխան տեկտոնիկ ճարտարապետական ձևերի  կապի և   |      |

|     |փոխհարաբերությունների մակարդակի արտահայտում, հուշարձանի |      |

|     |այս կամ այն տեկտոնիկ համակարգերի կազմում: Հայկական      |      |

|     |ճարտարապետական հուշարձաններին բնորոշ համաչափական և      |      |

|     |համամասնական վերլուծություններ: Հայկական ճարտարապետական |      |

|     |հուշարձանների համեմատական վերլուծության մեթոդները:      |      |

|     |Հուշարձանների հատակագծերի, ճակատների կամ կտրվածքների    |      |

|     |վերադրում և  համատեղում: Համեմատական ընդհանրացված       |      |

|     |գրաֆիկական սխեմաների կատարում:                          |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|4.11 |Մշակույթի կառավարում (3 կրեդիտ)                         |  90  |

|     |Կառավարման տեսության և  փիլիսոփայության հիմունքները:    |      |

|     |Արվեստի կառավարման մոդելը և  կիրառական մոտեցումները:    |      |

|     |Արվեստի քաղաքականության կառավարման մոդելները:           |      |

|     |Ինֆորմացիոն կառավարում: Ժամանակակից արտ շուկայի         |      |

|     |գործելակերպի առանձնահատկությունները: Մշակույթի և        |      |

|     |մշակութային ձեռնարկատիրության օրենսդրական և  տնտեսական  |      |

|     |մոդելները:                                              |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|4.12 |Մշակութային ծրագրերի կառավարում (3 կրեդիտ)              |  90  |

|     |Մշակութային գործառնությունների առանձնահատկությունները   |      |

|     |որպես կառավարման օբյեկտ գլոբալ քաղաքակրթական            |      |

|     |տրանսֆորմացիաների կոնտեքստում: Տարբեր պատմական          |      |

|     |ժամանակահատվածներում և  տարբեր երկրներում մշակութային   |      |

|     |քաղաքականության, կառավարման պրակտիկայի վրա ազդող        |      |

|     |հիմնական կոնցեպցիաները:                                 |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|4.13 |Գեղագիտություն (3 կրեդիտ)                               |  90  |

|     |Ներածություն: Գեղագիտություն առարկան և  նրա խնդիրները:  |      |

|     |Գեղագիտության ճյուղերն ու տեսակները: Գեղագիտական        |      |

|     |հիմնական կատեգորիաների բևեռականությունը:  Կատեգորիաների |      |

|     |բևեռականության  տեսակները: Գեղագիտական արվեստ:          |      |

|     |Հասկացություն գեղագիտական արվեստի մասին: Գեղագիտական    |      |

|     |արվեստի տարատեսակները: Երաժշտությունը և  արվեստների     |      |

|     |համադրության հարցը: Կինոն որպես սինթետիկ արվեստ:        |      |

|     |Գեղագիտությունը որպես աշխարհաճանաչողության և  մարդկային |      |

|     |իմացության համակարգ: Գեղագիտականի սոցիալական            |      |

|     |գործառույթները:                                         |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|4.14 |Հռետորական արվեստ (6 կրեդիտ)                            | 180  |

|     |Հռետորական արվեստի դասական բնութագիրը ժամանակակից       |      |

|     |ճարտասանության համատեքստում: Իսկական ճարտասանություն:   |      |

|     |Ընդհանուր և  մասնավոր հռետորական արվեստի առարկան:       |      |

|     |Ընդհանուր հռետորական արվեստ` հիմնական դրույթներ: Էթոս,  |      |

|     |պաթոս, լոգոս: Հռետորի կերպարը և  խոսողի անձը: Մարդու    |      |

|     |անձի արտահայտումը հռետորության մեջ: Ճարտասանության      |      |

|     |ընթացքի ընդհանուր կանոնները: Միտք-բառ-գործ              |      |

|     |հարաբերություն: Հռետորական արվեստը և  պետական կյանքը:   |      |

|     |Բառաարտահայտում: Նրանց տարբերությունը` բարձր, ցածր,     |      |

|     |գրքային, խոսակցական ոճեր և  նրանց օրինակներ: Հռետորական |      |

|     |հուզումներ: Բանավոր և  գրավոր ճառեր: Կենցաղային զրույց: |      |

|     |Ճարտասանության արվեստը: Շնորհավորական խոսք: ՈՒսումնական |      |

|     |ճարտասանություն: Հռետորական արվեստի հիմնական դասական    |      |

|     |ձևերը`  ըստ Պլատոնի, Արիստոտելի, Ցիցերոնի, Լոմոնոսովի և |      |

|     |այլն: Իսկական ճարտախոսություն: Ընդհանուր և  մասնավոր    |      |

|     |ճարտասանության առարկան: Լեզուն որպես ընկեր և  թշնամի:   |      |

|     |Լեզվի երկակի բնույթը ճարտասանության մեջ: Ճիշտ և  վստահ  |      |

|     |ճառեր սովորելու մեթոդները: Դասական հռետորական արվեստի   |      |

|     |փորձը ժամանակակից մարդու կյանքում: Ճառ ասելու ընդհանուր |      |

|     |կանոնները: Մարդու բնավորության արտահայտումը             |      |

|     |ճարտասանության մեջ: Ճարտասանության հուզականությունը և   |      |

|     |տիպաբանությունը: Բանաստեղծություն և  պոեզիա: Նրանց      |      |

|     |տիպերը ժամանակակից կյանքում: Բանավոր խոսք:              |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|4.15 |Կերպարվեստի, դեկորատիվ և  կիրառական արվեստի փորձագիտական|  300 |

|     |վերլուծություն (10 կրեդիտ)                              |      |

|     |Ծանոթացում պատկերագրություն երևույթի  հետ, պատմությանը, |      |

|     |փուլերին ու գլխավոր առանձնահատկություններին:            |      |

|     |Համաչափությունների խնդիրը արվեստում, դրանց դերը         |      |

|     |վերլուծության մեջ: Արվեստի գործերի փորձագիտական         |      |

|     |վերլուծության ձևերն  ու մեթոդները, դրանց կիրառության    |      |

|     |պատմությունը: Կերպարվեստի, դեկորատիվ և  կիրառական       |      |

|     |արվեստի ստեղծագործությունների կառուցվածքային            |      |

|     |առանձնահատկություններն ու դրանց կարևորությունը          |      |

|     |վերլուծության մեջ: Արվեստի վերլուծության հիմնական       |      |

|     |մեթոդները: Կերպարվեստի և  կիրառական արվեստի առարկաների  |      |

|     |վերլուծության գործնական աշխատանքների շարք` հիմնված      |      |

|     |փորձագիտական վերլուծության մասին տեսական գիտելիքների,   |      |

|     |վերլուծության գործնական փորձի վրա: Կերպարվեստի և        |      |

|     |դեկորատիվ-կիրառական արվեստի նմուշների տեխնիկաների       |      |

|     |գործնական ուսումնասիրություն: Նյութի, կերտման-պատրաստման|      |

|     |եղանակի, պատմական ժամանակի գործոնների հետազոտություն`   |      |

|     |գոյություն ունեցող փորձի հիման վրա: Կերպարվեստի և       |      |

|     |կիրառական արվեստի առարկաների վերլուծության գործնական    |      |

|     |աշխատանքների շարք` հիմնված փորձագիտական վերլուծության   |      |

|     |մասին տեսական գիտելիքների, վերլուծության գործնական փորձի|      |

|     |վրա: Ծանոթություն արվեստի փորձագիտական վերլուծության    |      |

|     |համաշխարհային փորձի, ինչպես նաև  տեղական զարգացումների  |      |

|     |հետ:                                                    |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|4.16 |Պորտֆոլիո (2 կրեդիտ)                                    |  60  |

|     |Պորտֆոլիոին ներկայացվող պահանջները: Տեղեկատվություն,    |      |

|     |հավաստիություն, կրիատիվություն (ստեղծագործական          |      |

|     |մոտեցում), կոմպլիմենտարություն: Նախագծային գրաֆիկա.     |      |

|     |կազմը (տարրերը, բաղադրիչները) և  պահանջները:            |      |

|     |Ներկայացուցչական գրաֆիկա. բաղադրիչները, տեսակները,      |      |

|     |տարբերակները, նպատակները, կազմակերպման տեսակները և      |      |

|     |այլն:                                                   |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|  5  |ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ԿՐԹԱՄԱՍ                                   |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|  ա  |Ճարտարապետական հուշարձանների տեսություն                 |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.1ա |Ճարտարապետության տեսություն և  քննադատություն (3 կրեդիտ)|  90  |

|     |Ճարտարապետության տեսության զարգացումը հնագույն          |      |

|     |ժամանակներից մինչև  19-րդ դար: ՈՒտոպիական մտածողությունը|      |

|     |և  ճարտարապետությունը: Ճարտարապետական աշխարհի տեսական   |      |

|     |նշանավոր աշխատությունները: Ճարտարապետական               |      |

|     |մասնագիտությունը հնագույն աշխարհում, Հին Եգիպտոսում:    |      |

|     |Հորինվածքների և  համամասնությունների համակարգը: Հույն   |      |

|     |ճարտարապետների ստեղծագործական մեթոդաբանությունը: Անտիկ  |      |

|     |Հունաստանի տեսական պատկերացումները ճարտարապետության և   |      |

|     |քաղաքաշինության մասին: Հիպոդամ, Ֆիլոն: Հռոմեական        |      |

|     |ճարտարապետների և  ճարտարագետների ստեղծագործական         |      |

|     |մեթոդաբանությունը և  համաչափությունների համակարգը: Անտիկ|      |

|     |Հռոմի տեսական պատկերացումները ճարտարապետության մասին:   |      |

|     |Վիտրուվիյ, Ապոլոդոր: Բյուզանդական նոր գաղափարախոսության |      |

|     |ձևավորումը:  Հեթանոսությունից դեպի Քրիստոնեություն:     |      |

|     |Ռացիոնալիզմի ծնունդը: Բյուզանդական ճարտարապետների       |      |

|     |ստեղծագործական մեթոդաբանությունը: Եվրոպական միջնադար:   |      |

|     |Ստեղծագործական մեթոդաբանությունը: Նախագծեր և  գծագրեր:  |      |

|     |Տեսական պատկերացումները ճարտարապետության և              |      |

|     |քաղաքաշինության մասին միջնադարյան Եվրոպայում: Վիլար     |      |

|     |դ'Օնեկուր, Ժան դ'Օրբե: Վերածնունդ: Հումանիզմ: Իդեալիզմ: |      |

|     |Մանյերիզմ: Պիետիզմ: Կոլեկտիվ ստեղծագործության ձևը:      |      |

|     |Նախագծում և  շինարարություն: Նախագծման                  |      |

|     |մեթոդաբանությունը: Գծագրեր, մոդել-մանրատիպարներ:        |      |

|     |Ճարտարապետների պատրաստումը և  կրթությունը: Իտալական     |      |

|     |ակադեմիաները: Ջ. Վինյոլա, Ա. Պալադիո, Սերլիո,           |      |

|     |Լ.Ալբերտի, Ջ. Վազարի, Բ. Պերուցի: Բարոկկոի և  կլասիցիզմի|      |

|     |ժամանակաշրջանների ճարտարապետական և  քաղաքաշինական       |      |

|     |տեսությունները: Բարոկկո: Աբսոլյուտիվիզմ: Անգլիական      |      |

|     |էմպիրիզմ: Ռոկոկո: Գեորգյան ուրբանիզմ: Ռուսաստանը        |      |

|     |Պետրոս Ա ժամանակաշրջանում, 18-րդ դ. առաջին կես:         |      |

|     |Պ. Երոպկին, Դ. ՈՒխտոմսկի: Ռուսական գեղարվեստի ակադեմիա: |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.2ա |Ճարտարապետական և  դիզայն նախագծման հիմունքներ           |  390 |

|     |(13 կրեդիտ)                                             |      |

|     |Ծանոթացում ճարտարապետական և  դիզայն նախագծման մեջ       |      |

|     |գրաֆիկայի դերի, նրա տեսակների, յուրահատկությունների,    |      |

|     |նպատակի ու խնդիրների, տեխնիկական առանձնահատկությունների |      |

|     |ու միջոցների հետ: Ծանոթացում ճարտարապետական նախագծման   |      |

|     |հիմունքների, նախագծային ընթացքի և  նախագծի կատարման     |      |

|     |ընդհանուր սկզբունքներին: Ընդհանուր ծանոթացում           |      |

|     |հորինվածքային պարզ ճարտարապետական խնդիրների լուծման հետ:|      |

|     |Մասնագիտական գրաֆիկական պատրաստվածության հիմունքներ:    |      |

|     |Դասական ճարտարապետական, գեղարվեստական և  տեկտոնիկ       |      |

|     |մասնիկների ճանաչում, Նյութի պատկերման միջոցներ,         |      |

|     |տեխնիկաներ, (մատիտ, համակարգչային և  ժամանակակից        |      |

|     |գրաֆիկական այլ միջոցներ): Ծանոթացում ճարտարապետական     |      |

|     |նախագծման մեթոդներին ու միջոցներին, կատարման            |      |

|     |հերթականությանը, նախագծի կազմման ընդունված կանոններին,  |      |

|     |Ծանոթացում գոյություն ունեցող ճարտարապետական կառույցին, |      |

|     |նրա ուսումնասիրում, գրաֆիկական կատարում, վերլուծություն,|      |

|     |ձևափոխում,  հիմնավորում, չափադրում: Գոյություն ունեցող  |      |

|     |օրինակի հիման վրա սեփական տարբերակի էսքիզի մշակում:     |      |

|     |Ծանոթացում դիզայն նախագծման հիմունքներին, նախագծային    |      |

|     |ընթացքի և  դիզայն նախագծի կատարման ընդհանուր            |      |

|     |սկզբունքներին, Ծանոթացում ճարտարապետական և  դիզայն      |      |

|     |նախագծման մեթոդներին ու միջոցներին, կատարման            |      |

|     |հերթականությանը, նախագծի կազմման ընդունված կանոններին,  |      |

|     |դիզայն օբյեկտի չափագրման, չափադրման, գծագրման և         |      |

|     |գրաֆիկական մշակման գործընթացին:                         |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.3ա |Ճարտարապետական դիզայն նախագծման վերլուծություն          | 420  |

|     |(14 կրեդիտ)                                             |      |

|     |Ծանոթացում ճարտարապետական և  դիզայն նախագծման           |      |

|     |վերլուծական համակարգերին, հիմնահարցերին և  խնդիրներին:  |      |

|     |Նախկին նախագծային, վերլուծական և  քննադատական           |      |

|     |արվեստաբանական փորձի ուսումնասիրություն: Գործնական      |      |

|     |վերլուծության մեթոդիկան: Ճարտարապետական և  դիզայն       |      |

|     |նախագծման օրինակների ինքնուրույն գրաֆիկական             |      |

|     |վերլուծություն: Ծանոթացում գիտահետազոտական աշխատանքի    |      |

|     |պահանջներին և  մեթոդներին: Տարբեր դարաշրջանների և       |      |

|     |երկրների ճանաչված ճարտարապետական և  դիզայն              |      |

|     |ստեղծագործությունների գրաֆիկական վերլուծության փորձի    |      |

|     |ձեռքբերում` օգտվելով բացառապես ճարտարապետական և  դիզայն |      |

|     |նախագծման գրաֆիկայի մեթոդներից` վերլուծական գծագրերի,   |      |

|     |ճեպանկարների, սխեմաների, ինչպես նաև  լուսապատկերների    |      |

|     |տեսքով: Վերոհիշյալ վերլուծությունը ենթադրում է հետևյալ  |      |

|     |երեք հիմնական փուլերը` անհրաժեշտ նյութերի հավաքում,     |      |

|     |հավաքված նյութի վերլուծություն, կատարված վերլուծության  |      |

|     |հիման վրա ընդհանրացումների և  եզրակացությունների        |      |

|     |գրաֆիկական կատարում` վերլուծվող ճարտարապետական կառույցի |      |

|     |և  դիզայն աշխատանքի կարևոր  ոճական                      |      |

|     |առանձնահատկությունների կամ հորինվածքի էական հատվածների` |      |

|     |պայմանական գծերով կամ տոներով ընդգծմամբ: Ճարտարապետական |      |

|     |նախագծման վերլուծական համակարգեր, հիմնահարցեր և         |      |

|     |խնդիրներ: Նախկինում իրականացված, ճանաչում ստացած տարբեր |      |

|     |դարաշրջանների և  ոճերի կառույցների օրինակով նախագծային, |      |

|     |վերլուծական և  քննադատական արվեստաբանական փորձը`        |      |

|     |շեշտադրելով կիրառված գույնի և  նյութի                   |      |

|     |յուրահատկությունները: Մոնոգրաֆիկ վերլուծության          |      |

|     |մեթոդներով ժամանակակից ճարտարապետական կառույցների և     |      |

|     |նախագծային աշխատանքների վերլուծություն: Արվեստաբանական  |      |

|     |վերլուծական աշխատանքների ներկայացման ժամանակակից        |      |

|     |մեթոդներ: Վերլուծական աշխատանքների ներկայացում բանավոր, |      |

|     |գրավոր, գրաֆիկական, անիմացիոն, ինչպես նաև  ալտերնատիվ   |      |

|     |եղանակներով:  Համեմատական վերլուծության մեթոդներով      |      |

|     |ժամանակակից ճարտարապետական կառույցների և  նախագծային    |      |

|     |աշխատանքների վերլուծություն և  ներկայացում տարբեր       |      |

|     |եղանակներով: Դիզայն աշխատանքների վերլուծական համակարգեր,|      |

|     |հիմնահարցեր և  խնդիրներ: Նախկինում իրականացված, ճանաչում|      |

|     |ստացած տարբեր դարաշրջանների և  ոճերի դիզայն աշխատանքների|      |

|     |օրինակով նախագծային, վերլուծական և  քննադատական         |      |

|     |արվեստաբանական փորձը` շեշտադրելով կիրառված գույնի և     |      |

|     |նյութի յուրահատկությունները: Մոնոգրաֆիկ վերլուծության   |      |

|     |մեթոդներով ժամանակակից դիզայն աշխատանքների              |      |

|     |վերլուծություն: Արվեստաբանական վերլուծական աշխատանքների |      |

|     |ներկայացման ժամանակակից մեթոդներ: Վերլուծական           |      |

|     |աշխատանքների ներկայացում բանավոր, գրավոր, գրաֆիկական,   |      |

|     |անիմացիոն, ինչպես նաև  ալտերնատիվ եղանակներով:          |      |

|     |Համեմատական վերլուծության մեթոդներով ժամանակակից դիզայն |      |

|     |աշխատանքների վերլուծություն և  ներկայացում տարբեր       |      |

|     |եղանակներով:                                            |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.4ա |Ճարտարապետության և  դիզայնի նշանաբանություն (6 կրեդիտ)  | 180  |

|     |Ծանոթացում ճարտարապետության և  դիզայնի մեջ կիրառվող     |      |

|     |նշան-պատկերային համակարգերին, դրանց կիրառման տեղի և     |      |

|     |դերի նշանակությանը, նշան-պատկերների իմաստային           |      |

|     |կիրառությանը: Ճարտարապետական հորինվածքների հատակագծային |      |

|     |և  ծավալատարածական, ինչպես նաև  քաղաքաշինական           |      |

|     |համակարգերում, ճարտարապետական մասնիկներում, ինտերիերում |      |

|     |և  էքստերիերում, դիզայն հորինվածքներում անհրաժեշտության |      |

|     |դեպքում նշան-պատկեր համակարգերի խորհրդաբանական իմաստային|      |

|     |համակարգերի կիրառում: Ճարտարապետության և  դիզայնի մեջ   |      |

|     |կիրառվող նշան-պատկերային համակարգերի ներկայացում: Դրանց |      |

|     |կիրառման տեղի և  դերի նշանակությունը, նշան-պատկերների   |      |

|     |իմաստային կիրառությունը ժամանակակից ճարտարապետությունում|      |

|     |և  դիզայնում: Նշան-պատկերների խորհրդանշանային իմաստների |      |

|     |պատմության իմացություն ճարտարապետության և  դիզայնի մեջ, |      |

|     |դրանց կիրառման տեղերն ու ձևերը  ճարտարապետության և      |      |

|     |դիզայնի պատմության բոլոր ժամանակահատվածներում:          |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.5ա |Ճարտարապետական և  դիզայն նախագծման տեսություն (7 կրեդիտ)|  210 |

|     |Ճարտարապետություն և  դիզայն նախագծման մեթոդաբանությունը:|      |

|     |Ընդհանուր պատրաստություն: ՈՒսանող-ճարտարապետի և         |      |

|     |ուսանող-դիզայների տեխնիկական պատրաստություն:            |      |

|     |Ճարտարապետություն և  դիզայն նախագծումը որպես կրթական և  |      |

|     |ստեղծագործական գործընթաց: Ճարտարապետություն և  դիզայն   |      |

|     |նախագծման ընթացքի օրինաչափությունները: Ճարտարապետություն|      |

|     |և  դիզայն նախագծման մոդելավորման ստեղծագործական         |      |

|     |մեթոդաբանությունը: Ճարտարապետություն և  դիզայն          |      |

|     |նախագծումը որպես կրթական և  ստեղծագործական գործընթաց:   |      |

|     |Ճարտարապետություն և  դիզայն նախագծման ընթացքի           |      |

|     |օրինաչափությունները: Ճարտարապետություն և  դիզայն        |      |

|     |նախագծման մոդելավորման ստեղծագործական մեթոդաբանությունը:|      |

|     |Լրացուցիչ և  շարունակական ճարտարապետական և  դիզայնի     |      |

|     |կրթության կոնցեպցիան: Լրացուցիչ և  շարունակական         |      |

|     |ճարտարապետական և  դիզայնի կրթության կազմակերպման համար  |      |

|     |օրենսդրական և  իրավական բազայի վերլուծություն:          |      |

|     |                                                        |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.6ա |Ճարտարապետական ոճաբանություն և  վերլուծության մեթոդիկա  |  90  |

|     |(3 կրեդիտ)                                              |      |

|     |Պատմական ոճերի զարգացումը հնագույն ժամանակներից մինչև   |      |

|     |19-րդ դար: Ոճը` որպես գեղարվեստական կերպարային համակարգի|      |

|     |կայուն միասնություն: Ոճական առանձնահատկությունների      |      |

|     |ձևավորման  գործոնները` քաղաքական, գաղափարախոսական,      |      |

|     |տնտեսական, տարածաշրջանային: ճարտարապետական ոճի կապը     |      |

|     |շենքի ֆունկցիոնալ և  կոնստրուկտիվ կառուցվածքի հետ:      |      |

|     |Ճարտարապետության և  արվեստների համադրության բնորոշիչ    |      |

|     |նշանակությունը ոճաբանության մեջ:                        |      |

|     |Ճարտարապետագեղարվեստական ձևերը  և  նրանց զարգացումը:    |      |

|     |Ներքին տարածությունները և  ներքին հարդարման առարկաները: |      |

|     |Ոճի արտահայտումը գրաֆիկայի միջոցով: Դասական ոճի         |      |

|     |զարգացման և  ձևափոխման  առանձնահատկությունները:         |      |

|     |Ընդհանուր ոճական կատեգորիաները և  ճարտարապետի, նկարչի   |      |

|     |անհատականությունը:                                      |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|  բ  | Կերպարվեստի տեսություն                                 |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.1բ |Կերպարվեստի տեսություն և  քննադատություն (3 կրեդիտ)     |  90  |

|     |Արվեստի տեսության առարկան, խնդիրները, ուսումնասիրության |      |

|     |մեթոդները:  Արվեստի տեսակները, դասակարգման ձևերը:       |      |

|     |Արվեստի տեսության և  քննադատական մտքի պատմությունը,     |      |

|     |ուսումնասիրության մեթոդներն ու առանձնահատկությունները,  |      |

|     |գեղարվեստական քննադատության խնդիրները: Քննադատական      |      |

|     |հրատարակությունների տեսակները: Արվեստի և  քննադատության |      |

|     |զուգահեռությունը:                                       |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.2բ |Կերպարվեստի, դեկորատիվ և  կիրառական արվեստի             | 390  |

|     |վերլուծություն (13 կրեդիտ)                              |      |

|     |Վերլուծությունը որպես արվեստագիտության կարևորագույն     |      |

|     |բաղադրիչ: Արվեստի գործի կայացումը վերլուծության շնորհիվ,|      |

|     |պատմական փորձի արդյունավետությունը: Սուբյեկտիվությունը  |      |

|     |արվեստում ու վերլուծության մեջ, անհատականության խնդիրը` |      |

|     |որպես որոշիչ գործոն: Արվեստի տեսակներն ու դրանց         |      |

|     |վերլուծության առանձնահատկությունները: Վերլուծության     |      |

|     |տեսական ու փորձագիտական մեթոդների ուսումնասիրություն:   |      |

|     |Արվեստի գործերի վերլուծության հայրենական փորձը: Արվեստի |      |

|     |վերլուծաբանների կայացման դժվարությունները Հայաստանում:  |      |

|     |Հանդիպում-քննարկումներ արվեստի հայ վերլուծաբանների հետ, |      |

|     |փորձի ուսումնասիրություն և  փոխանակում: Վերլուծության   |      |

|     |առավել աչքի ընկնող խնդիրների հետազոտում:                |      |

|     |Սուբյեկտիվության հարցը որպես որոշիչ գործոն:             |      |

|     |Կերպարվեստի և  դեկորատիվ-կիրառական արվեստի նմուշների    |      |

|     |տեքստային վերլուծություն: Վերլուծական հոդվածների        |      |

|     |տեսակները, կիրառության ձևերն  ու մեթոդները: Արվեստի     |      |

|     |տեսությունն ու մամուլը: Վերլուծության դերը գիտական      |      |

|     |գրականության մեջ: Գործնական աշխատանք նյութի և  տեքստի   |      |

|     |հետ:                                                    |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.3բ |Կերպարվեստի հատուկ դասընթաց (ըստ ճյուղերի` գծանկար,     |  510 |

|     |գունանկար, քանդակ) (17 կրեդիտ)                          |      |

|     |Ֆիգուրա ինտերիերում, նյութն ազատ /թուղթ,ստվարաթուղթ;    |      |

|     |գրաֆիտ, կավիճ, վրձին/: Ճեպանկարներ բնորդից, նյութն ազատ:|      |

|     |Սուպրեմատիստական կոմպոզիցիա, նյութն ազատ /գունանկար/    |      |

|     |գուաշ, տեմպերա, սկիզբ: Գծանկար /մերկ ֆիգուրա/:          |      |

|     |Մոնումենտալ կոմպոզիցիա սեփական նախագծի հիման վրա:       |      |

|     |Կոմպոզիցիա ինքնադիմանկարով: Դասական քանդակների և        |      |

|     |բնության հիմքի վրա դասական քանդակագործության հիմունքներ:|      |

|     |Ակադեմիական քանդակագործության հիմունքները:              |      |

|     |Հարթապատկերային և  կլոր քանդակի տեխնիկան: Տարբեր        |      |

|     |նյութերով աշխատելու առանձնահատկությունները: Քանդակի     |      |

|     |հիմնական ժանրեր: Քանդակի գեղարվեստա-արտահայտչական       |      |

|     |միջոցներ: Ռեալիստական նկարի ուսումնասիրման մեթոդոլոգիա: |      |

|     |Ռեալիստական նկարի ընկալումը մարդու կողմից: Մարդու       |      |

|     |ընկալման և  արտապատկերման հասկացությունը: Տեսնելու,     |      |

|     |ընկալելու, պատկերացնելու հիմնահարցերը, զարգացման        |      |

|     |միջոցները: Պատկերվող կերպարի կայացման                   |      |

|     |օրինաչափությունների և  մեխանիզմների վերլուծություն:     |      |

|     |Ռեալիստական նկարի իմաստային պլանները: Նկարը որպես       |      |

|     |նշանային համակարգ: Կերպարը որպես ինքնուրույն հոգեբանական|      |

|     |իրականություն, ընկալման արտացոլում: Հայտնի ոճերի        |      |

|     |կրկնօրինակում: Կլոր քանդակներ, ռելիեֆային` բառելյեֆ,    |      |

|     |գոռելիեֆ, մոնումենտալ քանդակ` հուշարձաններ, արձաններ:   |      |

|     |Մոնումենտալ-դեկորատիվ քանդակներ, հաստոցային քանդակ:     |      |

|     |Քանդակի նյութերի ընտրություն` մետաղ, քար, կավ, փայտ,    |      |

|     |գիպս և  այլն: Մշակման եղանակների ընտրություն` ծեփում,   |      |

|     |տաշում, գեղարվեստական ձուլում և  այլն: Նկարի միջոցներով |      |

|     |բնորդի պատկերման տարածաժամանակային հիմնախնդիրները:      |      |

|     |ՈՒսումնական գծանկարի վերլուծություն և  սինթեզ: Գծանկարի |      |

|     |և  գունանկարի տարբեր ոճերի ուսումնասիրում և             |      |

|     |վերլուծություն` ռեալիզմ, իմպրեսիոնիզմ, էքսպրեսիոնիզմ,   |      |

|     |կուբիզմ, պլանտելիզմ, պուանտիլիզմ, սուպրիմատիզմ,         |      |

|     |սյուռիալիզմ, օպ-արտ, պոպ-արտ, ավանգարդ և  այլն:         |      |

|     |Հանրահայտ նկարիչների ոճերի ուսումնասիրում և             |      |

|     |կրկնօրինակում: Ընտրված ոճով սեփական հորինվածքի          |      |

|     |պատկերում: Փոքր ձևերի  քանդակներ: Փոքր քանդակների       |      |

|     |ժանրեր և  ուղղություններ: Փոքր, տարածածավալային ձևեր,   |      |

|     |լանդշաֆտային դիզայն և  կինեմատիկ քանդակ: Բրոնզե քանդակ: |      |

|     |Սնամեջ ձուլում: Բրոնզե ձուլում: Կինեմատիկ քանդակ:       |      |

|     |Շարժական մեխանիզմների սկզբունքը քանդակում: Քանդակի      |      |

|     |նյութերի ընտրություն` մետաղ, քար, կավ, փայտ, գիպս և     |      |

|     |այլն: Մշակման եղանակների ընտրություն` ծեփում, տաշում,   |      |

|     |գեղարվեստական ձուլում և  այլն:                          |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.4բ |Կերպարվեստի նշանաբանություն (6 կրեդիտ)                  |  180 |

|     |Ծանոթացում կերպարվեստում կիրառվող նշան-պատկերային       |      |

|     |համակարգերին, դրանց կիրառման տեղի և  դերի նշանակությանը,|      |

|     |նշան-պատկերների իմաստային կիրառությանը ժամանակակից      |      |

|     |կերպարվեստում: Ընդհանուր ծանոթացում կերպարվեստի         |      |

|     |հորինվածքներին, ինչպես նաև  խորհրդակիր պատկերներին:     |      |

|     |Դրանց իմաստաբանության ընկալում և  տարբերակում:          |      |

|     |Կերպարվեստում կիրառություն գտած նշան, պատկեր և          |      |

|     |խորհրդանշանային իմաստակիրների առաջացման պատմությունը,   |      |

|     |դրանց փոփոխության և  կիրառման բազմազանությունը: Հին     |      |

|     |աշխարհի, անտիկ աշխարհի, բյուզանդական (քրիստոնեական),    |      |

|     |վերածննդի շրջանի, ուշ միջնադարի և  ժամանակակից          |      |

|     |կերպարվեստի ստեղծագործություններում նշանագիտության      |      |

|     |կիրառման փաստի, դրանց ձևերի  և  եղանակների պատմության   |      |

|     |ծանոթացում: Ծանոթացում կերպարվեստի տարբեր               |      |

|     |ստեղծագործություններում սեմիոտիկ նշանների և  պատկերների |      |

|     |իմաստն ու նշանակությունը կարդալու հմտությանը:           |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|5.5բ |Պլաստիկ անատոմիա (7 կրեդիտ)                             |  210 |

|     |Պլաստիկ անատոմիայի պատմությունը, ուսումնասիրման և       |      |

|     |դասավանդման մեթոդիկան. պլաստիկ անատոմիայի ոսկրային հիմքը|      |

|     |/կմախքը/, մկանային կառուցվածքի պլաստիկ անատոմիան,       |      |

|     |արտաքին ծածկույթը, անատոմիական տերմինաբանությունը,      |      |

|     |տոպոգրաֆիան, մարդու կառուցվածքի և  նրա ֆունկցիայի միջև  |      |

|     |կապը. մարդու կառուցվածքի համամասնության ուսուցումը.     |      |

|     |հասկացողություն կանոնների և  մոդուլների մասին.          |      |

|     |համամասնությունների մասին ժամանակակից պատկերացումները.  |      |

|     |Մարդու մարմնի տարիքային-սեռային, տիպական և  անհատական   |      |

|     |առանձնահատկությունները. սիմետրիա և  ասիմետրիա,          |      |

|     |արխիտեկտոնիկա, պլաստիկա, մարդու մարմնի տարածքային       |      |

|     |բնութագրումը. դինամիկան, մարմնի շարժումները, պլաստիկ    |      |

|     |անատոմիայի որոշակի կիրառումն արվեստում /գծանկարչություն,|      |

|     |քանդակ և  այլն/:                                        |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|  6  |Ֆակուլտատիվ առարկաներ                                   |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 6.1 |Գովազդային միջոցներ                                     |      |

|     |Գովազդային գործունեություն: Գովազդային գործունեությունը |      |

|     |ինչպես ժամանակակից մարկետինգի բաղկացուցիչ մաս:          |      |

|     |Գովազդային ինֆորմացիա: Գովազդային գործունեության        |      |

|     |տեսակները: Գովազդային գործունեության հոգեբանական        |      |

|     |ասպեկտները: Մասսայական ինֆորմացիայի միջոցները և         |      |

|     |գովազդային գործունեությունը: Հեռուստատեսային և          |      |

|     |լրատվական միջոցներով գովազդ: Տեսահոլովակ: Ինտերնետային  |      |

|     |և  ստենդային գովազդ: Հեռուստատեսային գովազդ: Տպագիր     |      |

|     |գովազդ: Պլակատային, բանավոր, հեռախոսակապի միջոցով       |      |

|     |գովազդ: Պիտակը որպես գովազդի միջոց:  Ապրանքանիշը որպես  |      |

|     |գովազդի միջոց: Փաթեթավորումը` որպես գովազդային միջոց:   |      |

|     |Գովազդի սոցիոլոգիական, շուկայական հատկանիշները:         |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 6.2 |Համակարգչային ձևավորման  գրաֆիկական փաթեթներ (P.shop,   |      |

|     |Photoshop. Կետային գրաֆիկա: Photoshop-ի ինտերֆեյսի:     |      |

|     |Կետային պատկերների տիպերը: Կետային պատկերների պահպանման |      |

|     |ձևաչափերը  /BMP, JPEG, TIF, PSD, TGA, GIF/: Նկարների    |      |

|     |գունաուղղման սխեման: Գույնի և  երանգի կորեր: Նկարչական  |      |

|     |գործիքներ: Հատկություններն և  պարամետրերը:              |      |

|     |Ընտրվածություն: Ընտրվածության գործիքներ: Լիցք և         |      |

|     |եզրագիծ: Ռետուշ: Պատկերի գունավորումը: Գունաբաժանում:   |      |

|     |Կոնտուրները և  նրանց հատկությունները: Դիմակներ:         |      |

|     |Ալֆա-կանալներ: Աշխատանք շերտերի հետ: Շերտ-դիմակներ:     |      |

|     |Սրբագրման շերտեր: Շերտերի հատկությունները և             |      |

|     |պարամետրերը: Տեքստը Photoshop-ում: Ֆիլտրերի էֆեկտները:  |      |

|     |Դեֆորմացիայի և  իմիտացիայի ֆիլտրեր: Տեքստուրայի և       |      |

|     |եռաչափության էֆեկտը: Liquify effect: Լուսավորման        |      |

|     |էֆեկտը: Բարդ գրաֆիկական կոմպոզիցիաների ստեղծումը և      |      |

|     |խմբագրումը: Տոնային և  գունային ուղղում: Ռետուշ:        |      |

|     |Տպագրում: Coreldraw. Վեկտորային գրաֆիկա: Corel Draw     |      |

|     |ծրագրի ինտերֆեյսը: Գույնը և  գունային մոդելները         |      |

|     |վեկտորային գրաֆիկայում: Վեկտորային գրաֆիկայի հիմնական   |      |

|     |էլեմենտները և  նրանց հատկությունները: Լիցքի և  եզրագծի  |      |

|     |տիպերը վեկտորային գրաֆիկայում: Բարդ օբյեկտների          |      |

|     |ստեղծումը պարզ օբյեկտների միջոցով: Copy, Clone,         |      |

|     |Dublicate հրամանները: Շերտերը վեկտորային գրաֆիկայում:   |      |

|     |Corel Draw ծրագրի Effect մենյուն: Սահուն անցման էֆեկտը: |      |

|     |Կրկնվող կոնտուրների էֆեկտը: Թաղանթի էֆեկտը: Corel Draw  |      |

|     |ծրագրի Effect մենյուն: Եռաչափ պատկերի էֆեկտը: Ոսպնյակի  |      |

|     |էֆեկտը: Գծային հեռանկարի էֆեկտը: Էֆեկտների              |      |

|     |դասավորվածությունը գործիքների տողի վրա: Թափանցիկության  |      |

|     |էֆեկտը: Ստվերի էֆեկտը: Գրաֆիկական պատկերների            |      |

|     |տրասիրովկայի խնդիրները: Վեկտորային պատկերների վերածումը |      |

|     |կետայինի և  հակառակը: Աշխատանք տեքստի հետ Corel Draw    |      |

|     |ծրագրում: Artistic text-ի վերածումը Paragraph text-ի և  |      |

|     |հակառակը: Տեքստի վերադասավորումը ըստ կոնտուրների:       |      |

|     |Տեքստի տեղադրումը կոնտեյներների մեջ: Տպման պարամետրերը  |      |

|     |և  կոշտ պատճենի ստացումը:  Գունաբաժանումը վեկտորային    |      |

|     |գրաֆիկայում: Բարդ պատկերների ստեղծումը և  խմբագրումը:   |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 6.3 |Համակարգչային նախագծման գրաֆիկական փաթեթներ (AutoCad,   |      |

|     |3D MAX)                                                 |      |

|     |Ծանոթություն AutoCAD ծրագրի միջավայրին: Կոորդինատային   |      |

|     |համակարգ: Հարթ պրիմիտիվներ և  դրանց կառուցման           |      |

|     |հրամանները: Պատկերների կապակցման կետերը: Հարթ           |      |

|     |պատկերների խմբագրումը: Գծագրի կազմակերպման միջոցները:   |      |

|     |Պատկերների երկրաչափական պարամետրերի որոշումը: Ռաստրային |      |

|     |ֆայլեր: Ծանոթություն կարկասային, մակերևութային  և  կարծր|      |

|     |մարմինների հետ: Տարածական մարմինների ստեղծումը հարթ     |      |

|     |պատկերների հիման վրա: Տարածական տեսքեր: Մակերևույթների  |      |

|     |կառուցում: Կարծր մարմինների կառուցում: Կարծր մարմինների |      |

|     |խմբագրում: Դիտակետի ընտրման եղանակներ: Կտրվածքներ:      |      |

|     |Տեսախցիկ: Տարածական մոդելի իրական տեսքի ստացում         |      |

|     |(rendering): Նյութեր: Լուսային աղբյուրների և  այլ       |      |

|     |էֆեկտների ստացում: Ծանոթություն 3D Studio MAX-ին: Պարզ  |      |

|     |և  բարդ օբյեկտների ստեղծում: Եռաչափ մոդելների ստեղծում  |      |

|     |հենակետային կտրվածքների հիման վրա: Լոֆտինգ(Lofting):    |      |

|     |Օբյեկտների տեղափոխումը, պտտումը և  մասշտաբավորումը: Նոր |      |

|     |տեսարանի ստեղծումը: Օբյեկտների տեսանելիությունը:        |      |

|     |Օբյեկտների ձևափոխությունը`  տրանսֆորմացիա և             |      |

|     |մոդիֆիկացիա: Տրանֆորմացիայի կենտրոն: Կլոն: Օբյեկտների   |      |

|     |մասիվներ: Մոդելավորման հիմնական մեթոդները: Ձևերի        |      |

|     |ստեղծումը և  փոփոխումը: NURBS կորերի ստեղծումը և        |      |

|     |ձևափոխումը:  Բարդ օբյեկտների ստեղծումը պարզ օբյեկտների  |      |

|     |միջոցով: Աշխատանք լույսի հետ: Տարբեր տիպի լուսային      |      |

|     |աղբյուրների ստեղծումը: Ստվեր: Տեսախցիկի ստեղծումը և     |      |

|     |կարգավորումը: Նյութեր: Տեքստուրային քարտեզներ: Հիմնական |      |

|     |նյութեր: Ստեղծված նյութի վերագրումը օբյեկտին: Աշխատանք  |      |

|     |նյութերի խմբագրի մեջ: Տեքստուրային քարտեզների           |      |

|     |օգտագործումը: Քարտեզի պրոյեկտումը օբյեկտի մակերեսի վրա: |      |

|     |Տեսարանի անիմացիա: Տրեկերի պատուհան և  օբյեկտների       |      |

|     |իյերարխիա: Անիմացիա հատուկ ուղիղով: Տեսախցիկի անիմացիա: |      |

|     |Տեսարանի ռենդերինգ: Հիմնական հասկացողությունները և      |      |

|     |հրամանները: Ռենդերինգի հիմնական պարամետրերի             |      |

|     |կարգավորումը: Հատուկ էֆեկտներ: Ստատիկ կադրի ռենդերինգ և |      |

|     |անիմացիայի ռենդերինգ: Ռեալ ֆիզիկական օբյեկտների վարքի   |      |

|     |նմանակումը: Դինամիկան 3ds Max-ում: Plug-in մոդուլների   |      |

|     |տեղադրումը:                                             |      |

._____________________________________________________________________.

 

V «031700-ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐԸ

 

17. Բակալավրի պատրաստման կրթական ծրագրի յուրացման ժամկետը, ներառյալ ուսանողի հետազոտական աշխատանքը, առկա ուսուցման ձևով, 195 շաբաթ է, որից`

1) տեսական ուսուցում, գործնական և

    լաբորատոր աշխատանքները,                           117 շաբաթ,

    2) քննաշրջանները                                   23 շաբաթ,

3) պրակտիկաներ`

    արտադրական, ուսումնական և  նախաավարտական            7 շաբաթ,

4) ամփոփիչ ատեստավորումը, ներառյալ ավարտական

    աշխատանքի պատրաստումը և  պաշտպանությունը`           9 շաբաթ,

5) արձակուրդները

    (առանց հետ ԲՈՒՀ-ական արձակուրդի)`                  39 շաբաթ:

18. Ավարտական աշխատանքի կատարման ժամանակացույցը, ընթացիկ վերահսկման և ատեստավորման ձևը, պաշտպանության թույլատրման կարգը սահմանում է ԲՈՒՀ-ը` հիմք ընդունելով կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից սահմանված կարգը:

19. Միջնակարգ կրթություն ունեցող անձանց համար բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի յուրացման ժամկետները հեռակա ուսուցման ձևով երկարացվում են մեկ տարի` սույն պետական կրթական չափորոշչով սահմանված ժամկետի նկատմամբ:

20. ՈՒսանողի ուսումնական բեռնվածության առավելագույն ծավալը սահմանվում է շաբաթական 45 ժամ` ներառյալ լսարանային և արտալսարանային (ինքնուրույն) աշխատանքները:

21. Առկա ուսուցման ձևով սովորող ուսանողի լսարանային պարապմունքների ծավալը չպետք է գերազանցի շաբաթական 30 ժամ: Նշված ծավալում չեն ընդգրկվում ֆիզիկական դաստիարակության և ֆակուլտատիվ դասընթացների դասաժամերը: ՈՒսումնական տարվա տեսական ուսուցման տևողությունը 1-3 տարիներում 32 շաբաթ է, իսկ 4-րդ տարում` 21 շաբաթ:

22. ՈՒսումնական տարվա արձակուրդները պետք է 12 շաբաթ լինեն, այդ թվում` 2 շաբաթից ոչ պակաս` ձմեռային քննաշրջանից հետո:

 

VI «031700-ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

23. Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի մշակմանը ներկայացվող պահանջները.

1) Սույն պետական կրթական չափորոշչի հիման վրա ԲՈՒՀ-ն ինքնուրույն է մշակում ու հաստատում բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը:

ՈՒսանողի կողմից ընտրովի դասընթացների ուսումնառությունը պարտադիր է, իսկ նրանց ցանկը երաշխավորական բնույթ է կրում, որը կարող է փոփոխել կամ լրացնել բուհը:

Հիմնական կրթական ծրագրի ձևավորման ժամանակ ուսումնական հաստատությունը (ֆակուլտետը) յուրաքանչյուր բնագիտական առարկայի համար պարտավոր է հատկացնել աշխատատարության առնվազն 40%-ը ուսանողների հետ լսարանային աշխատանքներին, որոնցից ժամերի ծավալի առնվազն 20%-ը լաբորատոր աշխատանքներին: Կուրսային աշխատանքները (նախագծերը) դիտարկվում են որպես տվյալ առարկայից ուսումնական աշխատանքի տարատեսակ և կատարվում են այն ուսուցանելու համար հատկացված ժամերի սահմաններում: Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանում ներառված բոլոր առարկաների և պրակտիկաների համար պետք է նշանակվի վերջնական գնահատական` ըստ ԲՈՒՀ-ում մշակված և գիտական խորհրդում հաստատված գնահատման կարգի: Մասնագիտացումները հանդիսանում են մասնագիտության մաս, որի շրջանակներում դրանք ստեղծվում են, և ենթադրում են առավել խորացված մասնագիտական գիտելիքների, հմտությունների ստացում գործունեության տարբեր ոլորտներում` ըստ տվյալ մասնագիտության ուղղվածության:

2) Մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու դեպքում ԲՈՒՀ-ն իրավասու է`

ա. ՈՒսումնական նյութի յուրացման համար հատկացված ժամերի ծավալը փոփոխել 5%-ի սահմաններում;

բ. Հիմնական կրթական ծրագրի ձևավորման ժամանակ որպես պարտադիր առարկաներ ներառել «Հայոց լեզու և հայ գրականություն», «Օտար լեզու», «Ֆիզիկական դաստիարակություն», «Հայոց պատմություն», «Փիլիսոփայություն», «Քաղաքացիական պաշտպանություն և արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր», «Բնապահպանության հիմունքներ»: Մնացած հիմնական առարկաները կարող են իրացվել ուսումնական հաստատության նախասիրությամբ:

գ. Հումանիտար և սոցիալտնտեսական առարկաների դասավանդումը իրականացնել հեղինակային դասախոսական կուրսերի և տարբեր տիպի խմբակային և անհատական գործնական պարապմունքների, հանձնարարությունների և սեմինարների ձևով` ըստ տվյալ ուսումնական հաստատությունում մշակված և շրջանային, էթնիկական, մասնագիտական առանձնահատկությունները, ինչպես նաև դասախոսների գիտահետազոտական նախասիրությունները հաշվի առնող ծրագրերի:

դ. Սահմանել հումանիտար և սոցիալ-տնտեսական, մաթեմատիկական և բնագիտական առարկաների ցիկլերում ներառված առարկաների առանձին բաժինների դասավանդման անհրաժեշտ խորությունը` մասնագիտական առարկաների ցիկլի ուղղվածությանը համապատասխան;

ե. Սահմանել մասնագիտացումների անվանումները ըստ մասնագիտության` պարտադիր գրանցելով և կցելով սույն պետական կրթական չափորոշչին: Մասնագիտական առարկաների անվանումը, ծավալը, բովանդակությունը և հսկման ձևը նույնպես սահմանվում են ուսումնական հաստատության կողմից;

ՈՒսանողի կողմից ընտրովի դասընթացների ուսումնառությունը պարտադիր է, իսկ դրանց ցանկը երաշխավորական բնույթ է կրում, որը կարող է փոփոխել կամ լրացնել ԲՈՒՀ-ը:

24. ՈՒսումնական գործընթացի կադրային ապահովման պահանջները.

«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի իրականացումը պետք է ապահովվի գիտամանկավարժական կադրերով, որոնք ունեն դասընթացների դասավանդման ուղղվածությանը համապատասխանող բազային կրթություն (առնվազն դիպլոմավորված մասնագետի կամ մագիստրոսի) և հետևողականորեն զբաղվում են հետազոտական և գիտամեթոդական գործունեությամբ: Հատուկ մասնագիտացնող դասընթացներ դասավանդող դասախոսները պետք է ունենան գիտական աստիճան (գիտական կոչում, արվեստի ոլորտի պատվավոր կոչում և այլն) և/կամ համապատասխան գործունեության ոլորտում աշխատանքի փորձ:

Գիտական աստիճան և կոչում ունեցող դասախոսները պետք է կազմեն պրոֆեսորադասախոսական կազմի 50%-ից ոչ պակասը:

Հիմնական հաստիքային դասախոսները և 0.25 հաստիքից բարձր ձևակերպված կոչում ունեցողները նույնպես պետք է կազմեն ընդհանուրի 50%-ից ոչ պակասը:

25. ՈՒսումնական գործընթացի ուսումնամեթոդական ապահովման պահանջները.

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի իրականացումը պետք է ներառի ուսանողների կողմից մասնագիտական դասընթացների լաբորատոր, գործնական (սեմինար) աշխատանքների կատարում (աշխատանքների ցանկը պարտադիր տրվում է), ներառյալ որպես պարտադիր բաղադրիչ` համակարգչային կիրառական ծրագրային փաթեթների օգտագործմամբ գործնական առաջադրանքների կատարում: Պարտադիր պահանջ է նաև անհրաժեշտ ինֆորմացիոն բազայի ստեղծումը, որն ապահովում է բարձրորակ մասնագետի պատրաստումը և ուսանողի մուտքը տարբեր ինֆորմացիոն աղբյուրներ, ներառյալ Internet-ը:

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի իրականացումը պետք է ապահովվի յուրաքանչյուր ուսանողի մուտքով դեպի գրադարանային ֆոնդեր և տվյալների բազաներ, որոնք ըստ բովանդակության համապատասխանում են հիմնական կրթական ծրագրով նախատեսված դասընթացների լրիվ ցանկին, նույն դասընթացների բաղադրիչներին նվիրված մեթոդական ձեռնարկների և ցուցումների առկայությամբ, ինչպես նաև տեսալսողական, բազմամիջավայրային նյութերով և ցուցադրական ձեռնարկներով:

Բուհի գրադարանը պետք է հագեցված լինի մասնագիտության ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների ուսումնամեթոդական համալիրներով, մասնագիտության նորմատիվ-իրավական ակտերով, տեղեկատու գրականությամբ:

26. ՈՒսումնական գործընթացի նյութատեխնիկական ապահովման պահանջները

Բակալավրի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող բուհը պետք է ունենա նյութատեխնիկական բազա, որը համապատասխանում է գործող սանիտարահիգիենիկ նորմերին և հակահրդեհային կանոններին, ապահովում է օրինակելի ուսումնական պլաններով նախատեսված լաբորատոր, սեմինար, գործնական պարապմունքներ և միջդասընթացային պատրաստման բոլոր ձևերի և ուսանողների հետազոտական աշխատանքների կատարումը:

27. Պրակտիկաների կազմակերպման պահանջները.

ՈՒսուցման ընթացքում առանձին մասնագիտական դասընթացների և ընտրած մասնագիտացման գծով գործնական ունակությունների, ապագա աշխատավայրում հմտություններ և փորձառումներ ձեռք բերելու նպատակով բնագավառի կազմակերպա-իրավական տարբեր ձևերի կազմակերպություններում, հիմնարկներում և հաստատություններում կազմակերպվում են ուսանողների ուսումնական և արտադրական (նախաավարտական) պրակտիկաներ: ՈՒսանողի նախաավարտական պրակտիկան մասնագիտության ուսումնական պլանի պարտադիր բաղադրիչն է, որ կազմակերպման և իրականացման պատասխանատուն բուհն է: Նախաավարտական պրակտիկան կազմակերպվում է այն հաշվով, որպեսզի շրջանավարտը կարողանա այդ ընթացքում ստացած փորձառությունը օգտագործել իր ավարտական աշխատանքը ձևավորելիս: Եթե շրջանավարտը ուսուցումը համատեղում է աշխատանքի հետ, բուհն իրավունք ունի թույլատրել աշխատավայրում պրակտիկայի անցկացումը, եթե շրջանավարտի աշխատանքի բնույթը համապատասխանում է բուհում ուսումնառած մասնագիտությանը:

ՈՒսումնական, արտադրական և նախաավարտական պրակտիկաները պետք է ուղղված լինեն մասնագիտական գիտելիքների, հմտությունների և ունակությունների ձևավորման և զարգացման վրա, ներառելով թանգարաններում, գրադարաններում, արխիվներում, պատկերասրահներում գիտահետազոտական, փորձաքննավերլուծական և ստեղծագործական աշխատանքների ունակությունները:

Պրակտիկան կարող է կազմակերպվել նաև որոշակի կազմակերպությունում` նախապես կազմակերպված անհատական ծրագրով, եթե շրջանավարտը նույն կազմակերպությունում պաշտոն է զբաղեցնում:

Արտադրական պրակտիկայի տեղերի բացակայության դեպքում բուհը (ֆակուլտետը) այն կազմակերպում է սեփական նյութատեխնիկական բազայի վրա, եթե այն հագեցված է ժամանակակից սարքավորմամբ և ծրագրային միջոցներով:

 

-----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
24.11.2010
N 1641-Ն
Հրաման