110.1641.101210
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«10» 12 2010 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10110469
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
24 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1641-Ն
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ԵՎ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(4-րդ մաս)
._________________________________________________________________________.
| ՀՀ |Առարկայի|ՈՒսանողի | Բաշխումն ըստ կուրսերի և կիսամյակների |
| |անվանու-|աշխատանքի |_______________________________________________|
| |մը |ծավալը | I կուրս | II կուրս | III կուրս | IV կուրս |
| | |(ժամ) |___________|___________|___________|___________|
| | |___________| 1կ | 2կ | 3կ | 4կ | 5կ | 6կ | 7կ | 8կ |
| | |Ինքն.|Անհա-|_______________________________________________|
| | |աշխա-|տական| Շաբաթների թիվն ըստ կիսամյակների |
| | |տանք |աշխա-|_______________________________________________|
| | | |տանք | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 13 | 8 |
|____|________|_____|_____|_______________________________________________|
| 1. |Հումանի-| | |Շաբաթվա լսարանային ժամերի թիվը |
| |տար | | | |
| |կրթամաս | | | |
|____|________|_____|_____|_______________________________________________|
|1.1 |Հայոց | 24 | 4 |1:0:0|1:0:0| | | | | | |
| |պատմու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|1.2 |Փիլիսո- | 10 | 4 | |1:0:0| | | | | | |
| |փայու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|1.3 |Հայոց | 24 | 4 |0:1:0|0:1:0| | | | | | |
| |լեզու և | | | | | | | | | | |
| |հայ | | | | | | | | | | |
| |գրակա- | | | | | | | | | | |
| |նություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|1.4 |Ռուսաց | 50 | 8 |0:1:0|0:1:0| | | | | | |
| |լեզու | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|1.5 |Օտար | 60 | 12 | |0:1:0|0:2:0| | | | | |
| |լեզու | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|1.6 |Ֆիզիկա- | | |0:3:0|0:3:0|0:3:0|0:3:0|0:3:0|0:3:0|0:3:0| |
| |կան դաս-| | | | | | | | | | |
| |տիարա- | | | | | | | | | | |
| |կություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Գումարը | 168 | 32 | 6/4 | 8/6 | 5/2 | 3/0 | 3/0 | 3/0 | 3/0 | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| 2 |Հիմնարար| | | | | | | | | | |
| |և բնա- | | | | | | | | | | |
| |գիտական | | | | | | | | | | |
| |կրթամաս | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|2.1 |Գծագրա- | 60 | 12 |1:2:0| | | | | | | |
| |կան երկ-| | | | | | | | | | |
| |րաչափու-| | | | | | | | | | |
| |թյուն** | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|2.2 |Ճարտարա-| 24 | 4 | |0:2:0| | | | | | |
| |պետական | | | | | | | | | | |
| |գրաֆիկա | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|2.3 |Մշակու- | 24 | 4 | | | |2:0:0| | | | |
| |թաբանու-| | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.11|Բնապահպա| 24 | 4 |2:0:0| | | | | | | |
| |նության | | | | | | | | | | |
| |հիմունք-| | | | | | | | | | |
| |ներ | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.12|Քաղ. | 8 | 4 | |2:1:0| | | | | | |
| |պաշտպա- | | | | | | | | | | |
| |նություն| | | | | | | | | | |
| |և | | | | | | | | | | |
| |արտակարգ| | | | | | | | | | |
| |իրավի- | | | | | | | | | | |
| |ճակների | | | | | | | | | | |
| |հիմնա- | | | | | | | | | | |
| |հարցեր | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Գումարը | 108 | 20 | 5/6 | 5/4 | | 2/2 | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| 3 |Ընդհա- | | | | | | | | | | |
| |նուր | | | | | | | | | | |
| |մասնա- | | | | | | | | | | |
| |գիտական | | | | | | | | | | |
| |կրթամաս | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.1 |Արվեստա-| 206 | 40 |3:0:0|2:0:0|2:0:0|2:0:0| | | | |
| |գիտու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.2 |Համաշ- | 88 | 24 |2:0:0|2:0:0|2:0:0|2:0:0| | | | |
| |խարհային| | | | | | | | | | |
| |արվեստի | | | | | | | | | | |
| |պատմու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.3 |Դիզայնի | 50 | 8 | | |2:0:0| | | | | |
| |պատմու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.4 |Դիզայնի | 12 | 2 | |1:0:0| | | | | | |
| |տեսու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | | | |
| |մեթոդա- | | | | | | | | | | |
| |բանու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.5 |Գունա- | 34 | 8 |1:2:0| | | | | | | |
| |տեսու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն** | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.6 |Կոմպոզի-| 34 | 8 |0:3:0| | | | | | | |
| |ցիայի | | | | | | | | | | |
| |հիմունք-| | | | | | | | | | |
| |ներ** | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.7 |Գծանկար | 246 | 44 |0:2:0|0:2:0|0:2:0|0:2:0|0:2:0| | | |
| |*** | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.8 |Գունա- | 246 | 44 |0:2:0|0:2:0|0:2:0|0:2:0|0:2:0| | | |
| |նկար*** | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.9 |Քանդակ | 120 | 24 | | |0:2:0|0:2:0|0:2:0| | | |
| |և | | | | | | | | | | |
| |պլաստիկ | | | | | | | | | | |
| |մոդելավո| | | | | | | | | | |
| |րում*** | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|3.10|Հեռա- | 24 | 4 | | | |0:2:0| | | | |
| |նկարչու-| | | | | | | | | | |
| |թյուն** | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Գումարը | 1060| 206 |15/18| 9/12|12/17|12/15| 6/9 | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| 4 |Հատուկ | | | | | | | | | | |
| |մասնա- | | | | | | | | | | |
| |գիտական | | | | | | | | | | |
| |կրթամաս | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.1 |Մասնա- | 40 | 4 |1:0:0| | | | | | | |
| |գիտական | | | | | | | | | | |
| |ներածու-| | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.2 |Համաշ- | 166 | 36 | |2:0:0|2:0:0|2:0:0|2:0:0| | | |
| |խարհային| | | | | | | | | | |
| |ճարտ. | | | | | | | | | | |
| |պատմու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.3 |Հայկ. | 66 | 18 | |2:0:0|2:0:0|2:0:0| | | | |
| |ճարտարա-| | | | | | | | | | |
| |պետու- | | | | | | | | | | |
| |թյան | | | | | | | | | | |
| |պատմու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.4 |Նշանաբա-| 50 | 8 | | | | |2:0:0| | | |
| |նություն| | | | | | | | | | |
| |(սեմիո- | | | | | | | | | | |
| |տիկա) | | | | | | | | | | |
| |հիմունք-| | | | | | | | | | |
| |ներ | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.5 |Արդի | 98 | 18 | | | | |2:0:0|2:0:0| | |
| |ճարտարա-| | | | | | | | | | |
| |պետու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.6 |Արվեստի | 106 | 24 | | | | |2:1:0|1:1:0| | |
| |ընդհա- | | | | | | | | | | |
| |նուր | | | | | | | | | | |
| |տեսու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.7 |Արվեստի | 30 | 4 | | | | | | |2:0:0| |
| |հոգեբա- | | | | | | | | | | |
| |նություն| | | | | | | | | | |
| |և սո- | | | | | | | | | | |
| |ցիոլոգիա| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.8 |Հայկական| 30 | 4 | | | | | | |2:0:0| |
| |վիմագրու| | | | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | | | |
| |ազգագրու| | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.9 |Մոնու- | 30 | 4 | | | | | | |2:0:0| |
| |մենտալ | | | | | | | | | | |
| |արվեստ | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.10|Ճարտար. | 132 | 36 | |0:2:0|0:3:0|0:3:0|0:4:0| | | |
| |հուշար- | | | | | | | | | | |
| |ձանների | | | | | | | | | | |
| |և | | | | | | | | | | |
| |դիզայն | | | | | | | | | | |
| |աշխա- | | | | | | | | | | |
| |տանքների| | | | | | | | | | |
| |փորձագի-| | | | | | | | | | |
| |տական | | | | | | | | | | |
| |վերլու- | | | | | | | | | | |
| |ծություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.11|Մշակույ-| 56 | 8 | | | | | | |1:1:0| |
| |թի կառա-| | | | | | | | | | |
| |վարում | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.12|Մշակու- | 50 | 8 | | | | | | | |1:3:0|
| |թային | | | | | | | | | | |
| |ծրագրերի| | | | | | | | | | |
| |կառավա- | | | | | | | | | | |
| |րում | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.13|Գեղագի- | 34 | 8 | | | | | |2:1:0| | |
| |տություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.14|Հռետորա-| 104 | 18 | | | | | |1:1:0|1:1:0| |
| |կան | | | | | | | | | | |
| |արվեստ | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.15|Կերպար- | 110 | 30 | | |0:3:0|0:3:0|0:4:0| | | |
| |վեստի, | | | | | | | | | | |
| |դեկորա- | | | | | | | | | | |
| |տիվ և | | | | | | | | | | |
| |կիրառա- | | | | | | | | | | |
| |կան | | | | | | | | | | |
| |արվեստի | | | | | | | | | | |
| |փորձագի-| | | | | | | | | | |
| |տական | | | | | | | | | | |
| |վերլու- | | | | | | | | | | |
| |ծություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|4.16|Պորտֆո- | 36 | 8 | | | | | | | |0:2:0|
| |լիո | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Գումարը | 1138| 236 | 1/2 | 6/6 |10/11|10/11|17/21| 9/12|10/12| 6/5 |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| 5ա |Մասնա- | | | | | | | | | | |
| |գիտացման| | | | | | | | | | |
| |կրթամաս | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.1ա|Ճարտ. | 34 | 8 | | | | | |2:1:0| | |
| |տեսու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | | | |
| |քննադա- | | | | | | | | | | |
| |տություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.2ա|Ճարտար. | 231 | 40 | | | | | |1:2:0|0:3:0|0:4:0|
| |և | | | | | | | | | | |
| |դիզայն | | | | | | | | | | |
| |նախա- | | | | | | | | | | |
| |գծման | | | | | | | | | | |
| |հիմունք-| | | | | | | | | | |
| |ներ | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.3ա|Ճարտար. | 251 | 42 | | | | | |1:2:0|0:3:0|0:5:0|
| |և | | | | | | | | | | |
| |դիզայն | | | | | | | | | | |
| |նախա- | | | | | | | | | | |
| |գծման | | | | | | | | | | |
| |վերլու- | | | | | | | | | | |
| |ծություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.4ա|Ճարտար. | 107 | 18 | | | | | | |2:1:0|1:1:0|
| |և | | | | | | | | | | |
| |դիզայնի | | | | | | | | | | |
| |նշանաբա-| | | | | | | | | | |
| |նություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.5ա|Ճարտար. | 128 | 24 | | | | | |2:0:0|2:0:0| |
| |և | | | | | | | | | | |
| |դիզայն | | | | | | | | | | |
| |նախագծ- | | | | | | | | | | |
| |ման տե- | | | | | | | | | | |
| |սություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.6ա|Ճարտ. | 34 | 8 | | | | | |2:1:0| | |
| |ոճաբանու| | | | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | | | |
| |վերլու- | | | | | | | | | | |
| |ծության | | | | | | | | | | |
| |մեթոդիկա| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Գումարը | 785 | 140 | | | | | |14/19|11/18|11/12|
| |(ա) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5,բ |Մասնա- | | | | | | | | | | |
| |գիտացման| | | | | | | | | | |
| |կրթամաս | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.1բ|Կերպար- | 34 | 8 | | | | | |2:1:0| | |
| |վեստի | | | | | | | | | | |
| |տեսու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | | | |
| |քննադա- | | | | | | | | | | |
| |տություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.2բ|Կերպար- | 231 | 40 | | | | | |1:2:0|0:3:0|0:4:0|
| |վեստի, | | | | | | | | | | |
| |դեկորա- | | | | | | | | | | |
| |տիվ և | | | | | | | | | | |
| |կիրառա- | | | | | | | | | | |
| |կան | | | | | | | | | | |
| |արվեստի | | | | | | | | | | |
| |վերլու- | | | | | | | | | | |
| |ծություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.3բ|Կերպար- | 297 | 54 | | | | | |0:5:0|0:3:0|0:5:0|
| |վեստի | | | | | | | | | | |
| |հատուկ | | | | | | | | | | |
| |դասընթաց| | | | | | | | | | |
| |(ըստ | | | | | | | | | | |
| |ճյուղե- | | | | | | | | | | |
| |րի` | | | | | | | | | | |
| |գծանկար,| | | | | | | | | | |
| |գունա- | | | | | | | | | | |
| |նկար, | | | | | | | | | | |
| |քանդակ) | | | | | | | | | | |
| |**** | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.4բ|Կերպար- | 120 | 18 | | | | | | |1:1:0|1:1:0|
| |վեստի | | | | | | | | | | |
| |նշանաբա-| | | | | | | | | | |
| |նություն| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|5.5բ|Պլաստիկ | 112 | 24 | | | | | |2:1:0|2:1:0| |
| |անատոմիա| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Գումարը | 794 | 144 | | | | | |14/19|11/18|11/12|
| |(բ) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| 6 |Ֆակուլ- | | | | | | | | | | |
| |տատիվ | | | | | | | | | | |
| |կրթամաս | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|6.1 |Գովազդա-| | | | | | | | |1:1:0|1:1:0|
| |յին | | | | | | | | | | |
| |միջոցներ| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|6.2 |Համ. | | | |0:3:0|0:3:0| | | | | |
| |ձևավոր- | | | | | | | | | | |
| |ման | | | | | | | | | | |
| |գրաֆ. | | | | | | | | | | |
| |փաթեթներ| | | | | | | | | | |
| |(P.shop,| | | | | | | | | | |
| |C.Draw) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
|6.3 |Համ. | | | | | |0:4:0|0:4:0| | | |
| |Նախ. | | | | | | | | | | |
| |գրաֆ. | | | | | | | | | | |
| |փաթեթներ| | | | | | | | | | |
| |(Auto- | | | | | | | | | | |
| |CAD, | | | | | | | | | | |
| |3DMAX)**| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Ընդամենը| 3259| 634 |27/30|27/28|27/30|27/28|26/30|26/28|24/30|17/17|
| |(ա) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Ընդամենը| 3268| 638 |27/30|27/28|27/30|27/28|26/30|26/28|24/30|17/17|
| |(բ) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Քննու- | | | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 2 |
| |թյուններ| | | | | | | | | | |
| |(ա) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Քննու- | | | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 2 |
| |թյուններ| | | | | | | | | | |
| |(բ) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Ստուգարք| | | 10 | 12 | 8 | 8 | 6 | 7 | 6 | 3 |
| |ներ (ա) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Ստուգարք| | | 10 | 12 | 8 | 8 | 6 | 6 | 6 | 3 |
| |ներ (բ) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Կուրսա- | | | | | | | | | | 1 |
| |յին | | | | | | | | | | |
| |նախագիծ | | | | | | | | | | |
| |(ա) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Կուրսա- | | | | | | | | | | 1 |
| |յին | | | | | | | | | | |
| |նախագիծ | | | | | | | | | | |
| |(բ) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Կուրսա- | | | | | | | | | 1 | 1 |
| |յին | | | | | | | | | | |
| |աշխատանք| | | | | | | | | | |
| |(ա) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Կուրսա- | | | | | | | | | 1 | 1 |
| |յին | | | | | | | | | | |
| |աշխատանք| | | | | | | | | | |
| |(բ) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Պրակտի- | | | | | | | | | | |
| |կաներ | | | | | | | | | | |
| |(շաբաթ- | | | | | | | | | | |
| |ներով) | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |ՈՒսում- | | | | 2(2)| | | | | | |
| |նական | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |ՈՒսում- | | | | | | 2(2)| | | | |
| |նական | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Արտադրա-| | | | | | | | 2(2)| | |
| |կան | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Նախաավար| | | | | | | | | | 1(1)|
| |տական | | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Ավարտա- | | | | | | | | | | 12 |
| |կան | | | | | | | | | | |
| |աշխատանք| | | | | | | | | | |
|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|
| |Կրեդիտ- | | | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
| |ների | | | | | | | | | | |
| |գումարը | | | | | | | | | | |
| |(ա,բ) | | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
*** - խումբը բաժանվում է 3 և ավելի ենթախմբերի (4 ուսանողին 1 դասախոս)
**** - խումբը բաժանվում է հատուկ (անվանական) (4 ուսանողին 1 դասախոս)
Հավելված 2
ՀՀ կրթության և գիտության
նախարարի
2010 թ. ...... N.... հրամանի
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ
Մասնագիտությունը` «031700 - ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏ»
___________________________________________
դասիչ, անվանում
Որակավորման աստիճանը` գեղեցիկ արվեստի մագիստրոս
_______________________________________
անվանում
I «031700-ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ
1. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությունը հաստատված է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թ. օգոստոսի 30-ի թիվ 1038-Ն որոշմամբ:
2. Շրջանավարտի որակավորումը` գեղեցիկ արվեստի մագիստրոս:
«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման նորմատիվային ժամկետը առկա ուսուցման դեպքում 2 տարի է:
3. Շրջանավարտի որակավորման բնութագիրը.
«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ մագիստրոսը բուհն ավարտելուց հետո կարող է զբաղեցնել հետևյալ պաշտոնները` ճարտարապետության և դիզայնի, կերպարվեստի արվեստագետ, տեսաբան և մեթոդական մասնագետ, պատմա-ճարտարապետական հուշարձանների ներկայացման, պահպանման, գովազդային գործակալ, գիդ և այլն:
4. Մասնագիտական գործունեության բնագավառը.
«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությունն առնչվում է գիտության և արվեստի այն բնագավառին, որն ուղղված է ճարտարապետության և դիզայնի, կերպարվեստի գործունեություն ոլորտների վերլուծության, տեսության զարգացման, պատմա-ճարտարապետական հուշարձանների ներկայացման, պահպանման, գովազդման հիմնախնդիրներին:
5. Մասնագիտական գործունեության օբյեկտները.
Մասնագիտական գործունեության օբյեկտներն են` պատմամշակութային, ճարտարապետական, շինարարական հուշարձաններ և կոթողներ, կառույցներ, կերպարվեստի և կիրառական արվեստի գործեր:
6. Մասնագիտական գործունեության տեսակները.
Մագիստրոսը պատրաստվում է խորացված հիմնարար և մասնագիտական գիտելիքներ պահանջվող գործունեության, այդ թվում մասնագիտական (վերլուծական, արտադրական, գովազդային, տնտեսական, իրավագիտական, հումանիտար, տեսական և այլն) կազմակերպչակառավարչական, գիտահետազոտական, արտադրատեխնոլոգիական, դիզայն-նախագծային աշխատանքի, իսկ մանկավարժական ուղղվածության գիտամասնագիտական ծրագրեր յուրացնելու դեպքում` նաև գիտամանկավարժական աշխատանքի:
7. Մասնագիտական գործունեության ընդհանրական խնդիրները.
«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ մագիստրոսը, կախված մասնագիտական գործունեության տեսակից, պետք է պատրաստ լինի լուծելու հետևյալ մասնագիտական խնդիրները`
1) մասնագիտական գործունեություն`
ա. Մասնակցությունը ճարտարապետական, շինարարական օբյեկտների, կերպարվեստի կենցաղային և դեկորատիվ արտադրանքի պատմական, գեղագիտական, կոնստրուկտիվ և այլ ասպեկտների վերլուծության, լուսաբանման, ներկայացման, գովազդային գործնական, տեսական և գիտահետազոտական աշխատանքների կատարման ժամանակ,
բ. համապատասխան մեթոդիկայով հաստատված թեմայի առանձին բաժինների (փուլեր, առաջադրանքներ) գիտահետազոտական աշխատանքների կատարում,
գ. մասնակցություն գիտական հետազոտության, մասնագիտական գրականության և այլ գիտատեխնիկական փաստաթղթերի ուսումնասիրության, հայրենական և արտասահմանյան գիտության և տեխնիկայի նվաճումների հիման վրա երաշխավորության մշակում,
դ. մասնակցությունը կոլեկտիվի աշխատանքների կազմակերպմանը, կառավարչական լուծումների ընդունմանը,
ե. աշխատանքի կազմակերպման առաջավոր մեթոդների ներդրում,
2) կազմակերպական-կառավարչական գործունեություն`
ա. մասնագիտական գործունեություն վերլուծական ծրագրերի մշակման և հետազոտման գործընթացների, ինչպես նաև դրանք իրականացնող կոլեկտիվների աշխատանքի ծրագրավորում և կազմակերպում անհրաժեշտ որակով և տրված ժամկետներում,
բ. նշված գործընթացների իրականացման համար կազմակերպական մեթոդների, ինչպես նաև տեխնոլոգիական, ծրագրային և գործիքային միջոցների ընտրություն,
գ. նույն գործընթացների որակի գնահատում, կառավարում և վերահսկում, ինչպես նաև դրանց իրականացման շրջանակներում անձնակազմի ուսուցում և վերաորակավորվում,
դ. ստացված արդյունքների ներդրման գործընթացի ծրագրավորում և կազմակերպում,
3) գիտահետազոտական գործունեության`
ա. բնագավառի գիտահետազոտական որոշակի հիմնախնդրի վիճակի վերլուծություն, առաջադրանքի ձևակերպում, հետազոտության նպատակի և խնդրի առաջադրում գրական և պատենտային աղբյուրների ուսումնասիրման և ընտրության հիմքով,
բ. հետազոտության թեմայով գիտատեխնիկական ինֆորմացիայի վերլուծություն, համակարգում և ընդհանրացում` օգտագործելով արդի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները,
գ. հետազոտությունների օպտիմալ մեթոդի և ծրագրի ընտրություն, օպտիմալ գիտափորձի տեսության հիմնադրույթների կիրառում, առկա մեթոդների կատարելագործում և նորերի մշակում` հետազոտության որոշակի խնդրի լուծման անհրաժեշտությունից ելնելով,
դ. մասնագիտական գործունեությունում և այլ ոլորտներում (հետազոտական արտադրական, կառավարման, սոցիալ-տնտեսական, հասարակական-քաղաքական, հումանիտար և այլն) հետազոտվող գործընթացների և երևույթների գնահատման համար մաթեմատիկական մոդելների և մեթոդների, համակարգչային տեխնոլոգիաների մշակում և ներդնում,
ե. իրականացված հետազոտությունների գիտագործնական նշանակության վերլուծություն և մշակումների տեխնիկատնտեսական արդյունավետության գնահատում,
զ. հետազոտության արդյունքների գիտական մամուլում հրատարակման նախապատրաստում, ինչպես նաև ելույթների, ռեֆերատների, գիտական ակնարկների և հաշվետվությունների ձևակերպում,
4) գիտամանկավարժական գործունեության`
ա. բուհերում և մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում մասնագիտական դասընթացների դասավանդում,
բ. մասնակցություն նույն դասընթացների ուսումնամեթոդական մշակումներին,
գ. կերպարվեստի, ճարտարապետության և դիզայնի գործունեություն ոլորտների վերլուծության նոր տեխնոլոգիաների մշակում,
դ. գործունեության օբյեկտների վիճակի և զարգացման վերլուծություն,
ե. գործունեության օբյեկտների տեսական և փորձնական հետազոտությունների անցկացում,
զ. տեխնիկական և նորմատիվ փաստաթղթերի մշակում,
է. նոր տեխնիկական լուծումների ներդրման համար միջոցառումների մշակում:
8. Որակավորման պահանջները.
1) Գեղեցիկ արվեստի մագիստրոսը մասնագիտական խնդիրների լուծման նպատակով
ա. ձևակերպում և լուծում է մասնագիտական, կազմակերպական-կառավարչական, գիտահետազոտական և գիտամանկավարժական գործունեությունում ծագած խնդիրները, որոնք խոր մասնագիտական գիտելիքներ են պահանջում,
բ. մասնակցում է իր մասնագիտական գործունեությանն առնչվող գործընթացների և ընթացակարգերի բոլոր փուլերին,
գ. օգտագործում է մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտման իրականացման արդի մեթոդներ, միջոցներ և տեխնոլոգիաներ,
դ. իրականացնում է մասնագիտական գործունեության հետազոտական թեմաներով գիտատեխնիկական ինֆորմացիայի հավաքում, մշակում, համակարգում և վերլուծում` օգտագործելով արդի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ,
ե. իր մասնագիտական գործունեության ոլորտում հետևողականորեն ուսումնասիրում է մասնագիտական գրականությունը, գիտատեխնիկական ինֆորմացիան, ծանոթ է հանրապետական և միջազգային գիտության և տեխնիկայի նվաճումներին,
զ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտությունների իրականացման ընթացքում համագործակցում է իր և հարակից մասնագիտությունների հետազոտողների և մասնագետների հետ, ծանոթ է մշակումներ և հետազոտություններ կատարողների աշխատանքի կազմակերպման և կառավարման տեխնոլոգիաներին,
է. կարող է գիտականորեն կազմակերպել իր աշխատանքը և տիրապետում է իր մասնագիտական գործունեությունում օգտագործվող տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին,
ը. ընդունակ է գիտատեխնիկական զարգացման արդի փուլում և տարբեր սոցիալական իրավիճակներում իր մասնագիտական գործունեության ձևի և բնույթի փոփոխմանը, միջդասընթացային նախագծերի վրա աշխատանքին,
թ. պատրաստ է կազմելու իրականացրած հետազոտության նկարագրությունը, մշակելու և վերլուծելու ստացված արդյունքները, դրանք ներկայացնելու գիտական ակնարկների, ռեֆերատների, ելույթների, հաշվետվությունների և գիտական հոդվածների տեսքով,
ժ. պատրաստ է մասնակցելու մշակված գիտատեխնիկական նախագծերի և հետազոտությունների ներդրման աշխատանքներին, իրականացնելու մասնագիտական գործունեության օբյեկտների պատրաստման, փորձարկման և հանձնման հեղինակային վերահսկողությանը,
2) Գեղեցիկ արվեստի մագիստրոսը պետք է ծանոթ լինի.
ա. իր մասնագիտական գործունեությանն առնչվող օրենքներին, իրավական ակտերին, նորմատիվ և մեթոդական փաստաթղթերին,
բ. իր բնագավառի մասնագիտական գրականությանը և գիտատեխնիկական ինֆորմացիոն աղբյուրներին,
գ. իր բնագավառի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներին, ծրագրային միջոցներին, փաթեթներին և դրանց զարգացման միտումներին,
դ. վերլուծական հետազոտությունների կազմակերպման, գիտափորձի իրականացման, ստացված տվյալների վերլուծության և մշակման մեթոդաբանությանը,
ե. պատենտային գործունեության իրականացման և մտավոր սեփականության պաշտպանության կարգին և մեթոդներին,
զ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտման աշխատանքներին և արտադրության կազմակերպման մեթոդներին,
է. տնտեսագիտության հիմունքներին, գիտատեխնիկական մշակումներին, տեխնիկատնտեսական արդյունավետության գնահատման մեթոդներին,
ը. աշխատանքային օրենսդրության հիմունքներին, աշխատանքի պաշտպանության նորմերին և կանոններին,
թ. բուհերում և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում գիտական և մանկավարժական գործունեության կազմակերպման մեթոդներին,
ժ. գործունեության կազմակերպման մեթոդներին:
9. Շրջանավարտի կրթությունը շարունակելու հնարավորությունը.
«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագիրը յուրացրած գեղեցիկ արվեստ մագիստրոսը պատրաստ է կրթությունը շարունակելու`
1) ասպիրանտուրայում` ստանալու գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան:
10. Մագիստրոսական ծրագրերի համառոտագրությունների ցանկը
«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մեջ ընդգրկված են հետևյալ մասնագիտացումները`
1) Ճարտարապետական հուշարձանների տեսություն:
Ճարտարապետական հուշարձանների տեսություն մասնագիտացմամբ շրջանավարտները պատրաստվում են ճարտարապետական և դիզայն հուշարձանների, կառույցների և նախագծերի վերլուծության, ներկայացման, գովազդման բնագավառներում աշխատելու համար և պետք է տիրապետեն վերլուծական, տեղեկատվական, գովազդային, հաղորդակցման ժամանակակից միջոցներին և տեխնոլոգիաներին:
Ճարտարապետական հուշարձանների տեսության հիմնական մասնագիտական դասընթացներն են`
ա. Նորագույն ճարտարապետություն,
բ. Ժամանակակից դիզայն,
գ. Զբոսաշրջություն:
2) Կերպարվեստի տեսություն:
Կերպարվեստի տեսության մասնագիտացմամբ շրջանավարտները պատրաստվում են գծանկարի, գունանկարի, քանդակի աշխատանքների վերլուծության, ներկայացման, գովազդման բնագավառներում աշխատելու համար և պետք է տիրապետեն ոլորտի վերլուծական, տեղեկատվական, գովազդային, հաղորդակցման ժամանակակից միջոցներին և տեխնոլոգիաներին:
Կերպարվեստի տեսության մասնագիտացման հիմնական մասնագիտական դասընթացներն են`
ա. Կերպարվեստի հատուկ դասընթաց (ըստ ճյուղերի` գծանկար, գունանկար, քանդակ),
բ. Կերպարվեստի ոճական վերլուծություն,
գ. Գրաֆիկական տեխնիկաներ:
II ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՄՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԵՎ ՄՐՑՈՒՅԹԱՅԻՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
11. Մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագիրը յուրացնել ցանկացող անձը պետք է ունենա ավարտական փաստաթղթով հաստատված բարձրագույն մասնագիտական կրթություն, ովքեր մագիստրատուրա են ընդունվում կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգով:
III «031700-ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏԻ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
12. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը ներառում է մասնագիտության ուսումնական պլանը, ուսումնական դասընթացների, պրակտիկաների և գիտահետազոտական աշխատանքների ծրագրերը:
13. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի իրականացման պայմաններին և ուսումնառության ժամկետներին ներկայացվող պահանջները կանոնակարգվում են սույն պետական կրթական չափորոշիչով:
14. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական կրթական ծրագիրը ձևավորվում է հանրապետական, բուհական, մագիստրոսի կողմից ընտրովի դասընթացներից և գիտահետազոտական աշխատանքից:
«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական կրթական ծրագիրը պետք է ունենա մասնագիտական ծրագրերով նախատեսված դասընթացների և գիտահետազոտական աշխատանքների կրթաբլոկները`
1) Հանրապետական բաղադրիչ ՀԲ
2) Պարտադիր դասընթացներ ՊԱ
3) Ընտրովի դասընթացներ ԸԱ
4) Երաշխավորվող դասընթացներ ԵԱ
ինչպես նաև մագիստրոսի ամփոփիչ ատեստավորումը:
15. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագրի բուհական բաղադրիչի բովանդակությունը պետք է ապահովի շրջանավարտի պատրաստությունը սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված որակավորման բնութագրի համաձայն: Բուհական բաղադրիչում ընդգրկված դասընթացները երաշխավորական բնույթ են կրում:
-----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում