Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ԵՎ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ Կ ...

 

 

110.1641.101210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «10»        12            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10110469

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

24 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1641-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ԵՎ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

._________________________________________________________________________.

| ՀՀ |Առարկայի|ՈՒսանողի   |     Բաշխումն ըստ կուրսերի և  կիսամյակների     |

|    |անվանու-|աշխատանքի  |_______________________________________________|

|    |մը      |ծավալը     |   I կուրս | II կուրս  | III կուրս |  IV կուրս |

|    |        |(ժամ)      |___________|___________|___________|___________|

|    |        |___________|  1կ |  2կ |  3կ |  4կ |  5կ |  6կ |  7կ |  8կ |

|    |        |Ինքն.|Անհա-|_______________________________________________|

|    |        |աշխա-|տական|        Շաբաթների թիվն ըստ կիսամյակների        |

|    |        |տանք |աշխա-|_______________________________________________|

|    |        |     |տանք |  16 |  16 |  16 |  16 |  16 |  16 |  13 |  8  |

|____|________|_____|_____|_______________________________________________|

| 1. |Հումանի-|     |     |Շաբաթվա լսարանային ժամերի թիվը                 |

|    |տար     |     |     |                                               |

|    |կրթամաս |     |     |                                               |

|____|________|_____|_____|_______________________________________________|

|1.1 |Հայոց   |  24 |  4  |1:0:0|1:0:0|     |     |     |     |     |     |

|    |պատմու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|1.2 |Փիլիսո- |  10 |  4  |     |1:0:0|     |     |     |     |     |     |

|    |փայու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|1.3 |Հայոց   |  24 |  4  |0:1:0|0:1:0|     |     |     |     |     |     |

|    |լեզու և |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |հայ     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գրակա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|1.4 |Ռուսաց  |  50 |  8  |0:1:0|0:1:0|     |     |     |     |     |     |

|    |լեզու   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|1.5 |Օտար    |  60 |  12 |     |0:1:0|0:2:0|     |     |     |     |     |

|    |լեզու   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|1.6 |Ֆիզիկա- |     |     |0:3:0|0:3:0|0:3:0|0:3:0|0:3:0|0:3:0|0:3:0|     |

|    |կան դաս-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տիարա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Գումարը | 168 |  32 | 6/4 | 8/6 | 5/2 | 3/0 | 3/0 | 3/0 | 3/0 |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

| 2  |Հիմնարար|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |և  բնա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գիտական |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կրթամաս |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|2.1 |Գծագրա- |  60 |  12 |1:2:0|     |     |     |     |     |     |     |

|    |կան երկ-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |րաչափու-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն** |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|2.2 |Ճարտարա-|  24 |  4  |     |0:2:0|     |     |     |     |     |     |

|    |պետական |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գրաֆիկա |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|2.3 |Մշակու- |  24 |  4  |     |     |     |2:0:0|     |     |     |     |

|    |թաբանու-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.11|Բնապահպա|  24 |  4  |2:0:0|     |     |     |     |     |     |     |

|    |նության |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |հիմունք-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ներ     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.12|Քաղ.    |  8  |  4  |     |2:1:0|     |     |     |     |     |     |

|    |պաշտպա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |և       |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |արտակարգ|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |իրավի-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ճակների |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |հիմնա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |հարցեր  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Գումարը | 108 |  20 | 5/6 | 5/4 |     | 2/2 |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

| 3  |Ընդհա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նուր    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |մասնա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գիտական |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կրթամաս |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.1 |Արվեստա-| 206 |  40 |3:0:0|2:0:0|2:0:0|2:0:0|     |     |     |     |

|    |գիտու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.2 |Համաշ-  |  88 |  24 |2:0:0|2:0:0|2:0:0|2:0:0|     |     |     |     |

|    |խարհային|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |արվեստի |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |պատմու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.3 |Դիզայնի |  50 |  8  |     |     |2:0:0|     |     |     |     |     |

|    |պատմու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.4 |Դիզայնի |  12 |  2  |     |1:0:0|     |     |     |     |     |     |

|    |տեսու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն և |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |մեթոդա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |բանու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.5 |Գունա-  |  34 |  8  |1:2:0|     |     |     |     |     |     |     |

|    |տեսու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն** |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.6 |Կոմպոզի-|  34 |  8  |0:3:0|     |     |     |     |     |     |     |

|    |ցիայի   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |հիմունք-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ներ**   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.7 |Գծանկար | 246 |  44 |0:2:0|0:2:0|0:2:0|0:2:0|0:2:0|     |     |     |

|    |***     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.8 |Գունա-  | 246 |  44 |0:2:0|0:2:0|0:2:0|0:2:0|0:2:0|     |     |     |

|    |նկար*** |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.9 |Քանդակ  | 120 |  24 |     |     |0:2:0|0:2:0|0:2:0|     |     |     |

|    |և       |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |պլաստիկ |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |մոդելավո|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |րում*** |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|3.10|Հեռա-   |  24 |  4  |     |     |     |0:2:0|     |     |     |     |

|    |նկարչու-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն** |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Գումարը | 1060| 206 |15/18| 9/12|12/17|12/15| 6/9 |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

| 4  |Հատուկ  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |մասնա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գիտական |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կրթամաս |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.1 |Մասնա-  |  40 |  4  |1:0:0|     |     |     |     |     |     |     |

|    |գիտական |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ներածու-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.2 |Համաշ-  | 166 |  36 |     |2:0:0|2:0:0|2:0:0|2:0:0|     |     |     |

|    |խարհային|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ճարտ.   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |պատմու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.3 |Հայկ.   |  66 |  18 |     |2:0:0|2:0:0|2:0:0|     |     |     |     |

|    |ճարտարա-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |պետու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյան    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |պատմու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.4 |Նշանաբա-|  50 |  8  |     |     |     |     |2:0:0|     |     |     |

|    |նություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(սեմիո- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տիկա)   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |հիմունք-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ներ     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.5 |Արդի    |  98 |  18 |     |     |     |     |2:0:0|2:0:0|     |     |

|    |ճարտարա-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |պետու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.6 |Արվեստի | 106 |  24 |     |     |     |     |2:1:0|1:1:0|     |     |

|    |ընդհա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նուր    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տեսու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.7 |Արվեստի |  30 |  4  |     |     |     |     |     |     |2:0:0|     |

|    |հոգեբա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |և  սո-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ցիոլոգիա|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.8 |Հայկական|  30 |  4  |     |     |     |     |     |     |2:0:0|     |

|    |վիմագրու|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն և |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ազգագրու|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.9 |Մոնու-  |  30 |  4  |     |     |     |     |     |     |2:0:0|     |

|    |մենտալ  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |արվեստ  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.10|Ճարտար. | 132 |  36 |     |0:2:0|0:3:0|0:3:0|0:4:0|     |     |     |

|    |հուշար- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ձանների |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |և       |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |դիզայն  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |աշխա-   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տանքների|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |փորձագի-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տական   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |վերլու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ծություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.11|Մշակույ-|  56 |  8  |     |     |     |     |     |     |1:1:0|     |

|    |թի կառա-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |վարում  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.12|Մշակու- |  50 |  8  |     |     |     |     |     |     |     |1:3:0|

|    |թային   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ծրագրերի|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կառավա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |րում    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.13|Գեղագի- |  34 |  8  |     |     |     |     |     |2:1:0|     |     |

|    |տություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.14|Հռետորա-| 104 |  18 |     |     |     |     |     |1:1:0|1:1:0|     |

|    |կան     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |արվեստ  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.15|Կերպար- | 110 |  30 |     |     |0:3:0|0:3:0|0:4:0|     |     |     |

|    |վեստի,  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |դեկորա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տիվ և   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կիրառա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կան     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |արվեստի |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |փորձագի-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տական   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |վերլու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ծություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|4.16|Պորտֆո- |  36 |  8  |     |     |     |     |     |     |     |0:2:0|

|    |լիո     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Գումարը | 1138| 236 | 1/2 | 6/6 |10/11|10/11|17/21| 9/12|10/12| 6/5 |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

| 5ա |Մասնա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գիտացման|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կրթամաս |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.1ա|Ճարտ.   |  34 |  8  |     |     |     |     |     |2:1:0|     |     |

|    |տեսու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն և |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |քննադա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.2ա|Ճարտար. | 231 |  40 |     |     |     |     |     |1:2:0|0:3:0|0:4:0|

|    |և       |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |դիզայն  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նախա-   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գծման   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |հիմունք-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ներ     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.3ա|Ճարտար. | 251 |  42 |     |     |     |     |     |1:2:0|0:3:0|0:5:0|

|    |և       |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |դիզայն  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նախա-   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գծման   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |վերլու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ծություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.4ա|Ճարտար. | 107 |  18 |     |     |     |     |     |     |2:1:0|1:1:0|

|    |և       |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |դիզայնի |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նշանաբա-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.5ա|Ճարտար. | 128 |  24 |     |     |     |     |     |2:0:0|2:0:0|     |

|    |և       |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |դիզայն  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նախագծ- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ման տե- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |սություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.6ա|Ճարտ.   |  34 |  8  |     |     |     |     |     |2:1:0|     |     |

|    |ոճաբանու|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն և |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |վերլու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ծության |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |մեթոդիկա|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Գումարը | 785 | 140 |     |     |     |     |     |14/19|11/18|11/12|

|    |(ա)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5,բ |Մասնա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գիտացման|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կրթամաս |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.1բ|Կերպար- |  34 |  8  |     |     |     |     |     |2:1:0|     |     |

|    |վեստի   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տեսու-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |թյուն և |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |քննադա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.2բ|Կերպար- | 231 |  40 |     |     |     |     |     |1:2:0|0:3:0|0:4:0|

|    |վեստի,  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |դեկորա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տիվ և   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կիրառա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կան     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |արվեստի |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |վերլու- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ծություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.3բ|Կերպար- | 297 |  54 |     |     |     |     |     |0:5:0|0:3:0|0:5:0|

|    |վեստի   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |հատուկ  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |դասընթաց|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(ըստ    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ճյուղե- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |րի`     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գծանկար,|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գունա-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նկար,   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |քանդակ) |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |****    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.4բ|Կերպար- | 120 |  18 |     |     |     |     |     |     |1:1:0|1:1:0|

|    |վեստի   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նշանաբա-|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նություն|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|5.5բ|Պլաստիկ | 112 |  24 |     |     |     |     |     |2:1:0|2:1:0|     |

|    |անատոմիա|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Գումարը | 794 | 144 |     |     |     |     |     |14/19|11/18|11/12|

|    |(բ)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

| 6  |Ֆակուլ- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |տատիվ   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կրթամաս |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|6.1 |Գովազդա-|     |     |     |     |     |     |     |     |1:1:0|1:1:0|

|    |յին     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |միջոցներ|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|6.2 |Համ.    |     |     |     |0:3:0|0:3:0|     |     |     |     |     |

|    |ձևավոր- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ման     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գրաֆ.   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |փաթեթներ|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(P.shop,|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |C.Draw) |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|6.3 |Համ.    |     |     |     |     |     |0:4:0|0:4:0|     |     |     |

|    |Նախ.    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գրաֆ.   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |փաթեթներ|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(Auto-  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |CAD,    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |3DMAX)**|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Ընդամենը| 3259| 634 |27/30|27/28|27/30|27/28|26/30|26/28|24/30|17/17|

|    |(ա)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Ընդամենը| 3268| 638 |27/30|27/28|27/30|27/28|26/30|26/28|24/30|17/17|

|    |(բ)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Քննու-  |     |     |  3  |  4  |  4  |  4  |  4  |  3  |  4  |  2  |

|    |թյուններ|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(ա)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Քննու-  |     |     |  3  |  4  |  4  |  4  |  4  |  3  |  4  |  2  |

|    |թյուններ|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(բ)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Ստուգարք|     |     |  10 |  12 |  8  |  8  |  6  |  7  |  6  |  3  |

|    |ներ (ա) |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Ստուգարք|     |     |  10 |  12 |  8  |  8  |  6  |  6  |  6  |  3  |

|    |ներ (բ) |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Կուրսա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |  1  |

|    |յին     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նախագիծ |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(ա)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Կուրսա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |  1  |

|    |յին     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |նախագիծ |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(բ)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Կուրսա- |     |     |     |     |     |     |     |     |  1  |  1  |

|    |յին     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |աշխատանք|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(ա)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Կուրսա- |     |     |     |     |     |     |     |     |  1  |  1  |

|    |յին     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |աշխատանք|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(բ)     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Պրակտի- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |կաներ   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(շաբաթ- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |ներով)  |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |ՈՒսում- |     |     |     | 2(2)|     |     |     |     |     |     |

|    |նական   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |ՈՒսում- |     |     |     |     |     | 2(2)|     |     |     |     |

|    |նական   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Արտադրա-|     |     |     |     |     |     |     | 2(2)|     |     |

|    |կան     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Նախաավար|     |     |     |     |     |     |     |     |     | 1(1)|

|    |տական   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Ավարտա- |     |     |     |     |     |     |     |     |     |  12 |

|    |կան     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |աշխատանք|     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|____|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|

|    |Կրեդիտ- |     |     |  30 |  30 |  30 |  30 |  30 |  30 |  30 |  30 |

|    |ների    |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |գումարը |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

|    |(ա,բ)   |     |     |     |     |     |     |     |     |     |     |

._________________________________________________________________________.

 

*** - խումբը բաժանվում է 3 և ավելի ենթախմբերի (4 ուսանողին 1 դասախոս)

    **** - խումբը բաժանվում է հատուկ (անվանական)    (4 ուսանողին 1 դասախոս)

 

Հավելված 2

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2010 թ. ...... N.... հրամանի

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

 

    Մասնագիտությունը`         «031700 - ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏ»

                      ___________________________________________

                                   դասիչ, անվանում

 

    Որակավորման աստիճանը`      գեղեցիկ արվեստի մագիստրոս

                          _______________________________________

                                      անվանում

 

I «031700-ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

1. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությունը հաստատված է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թ. օգոստոսի 30-ի թիվ 1038-Ն որոշմամբ:

2. Շրջանավարտի որակավորումը` գեղեցիկ արվեստի մագիստրոս:

«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման նորմատիվային ժամկետը առկա ուսուցման դեպքում 2 տարի է:

3. Շրջանավարտի որակավորման բնութագիրը.

«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ մագիստրոսը բուհն ավարտելուց հետո կարող է զբաղեցնել հետևյալ պաշտոնները` ճարտարապետության և դիզայնի, կերպարվեստի արվեստագետ, տեսաբան և մեթոդական մասնագետ, պատմա-ճարտարապետական հուշարձանների ներկայացման, պահպանման, գովազդային գործակալ, գիդ և այլն:

4. Մասնագիտական գործունեության բնագավառը.

«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությունն առնչվում է գիտության և արվեստի այն բնագավառին, որն ուղղված է ճարտարապետության և դիզայնի, կերպարվեստի գործունեություն ոլորտների վերլուծության, տեսության զարգացման, պատմա-ճարտարապետական հուշարձանների ներկայացման, պահպանման, գովազդման հիմնախնդիրներին:

5. Մասնագիտական գործունեության օբյեկտները.

Մասնագիտական գործունեության օբյեկտներն են` պատմամշակութային, ճարտարապետական, շինարարական հուշարձաններ և կոթողներ, կառույցներ, կերպարվեստի և կիրառական արվեստի գործեր:

6. Մասնագիտական գործունեության տեսակները.

Մագիստրոսը պատրաստվում է խորացված հիմնարար և մասնագիտական գիտելիքներ պահանջվող գործունեության, այդ թվում մասնագիտական (վերլուծական, արտադրական, գովազդային, տնտեսական, իրավագիտական, հումանիտար, տեսական և այլն) կազմակերպչակառավարչական, գիտահետազոտական, արտադրատեխնոլոգիական, դիզայն-նախագծային աշխատանքի, իսկ մանկավարժական ուղղվածության գիտամասնագիտական ծրագրեր յուրացնելու դեպքում` նաև գիտամանկավարժական աշխատանքի:

7. Մասնագիտական գործունեության ընդհանրական խնդիրները.

«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ մագիստրոսը, կախված մասնագիտական գործունեության տեսակից, պետք է պատրաստ լինի լուծելու հետևյալ մասնագիտական խնդիրները`

1) մասնագիտական գործունեություն`

ա. Մասնակցությունը ճարտարապետական, շինարարական օբյեկտների, կերպարվեստի կենցաղային և դեկորատիվ արտադրանքի պատմական, գեղագիտական, կոնստրուկտիվ և այլ ասպեկտների վերլուծության, լուսաբանման, ներկայացման, գովազդային գործնական, տեսական և գիտահետազոտական աշխատանքների կատարման ժամանակ,

բ. համապատասխան մեթոդիկայով հաստատված թեմայի առանձին բաժինների (փուլեր, առաջադրանքներ) գիտահետազոտական աշխատանքների կատարում,

գ. մասնակցություն գիտական հետազոտության, մասնագիտական գրականության և այլ գիտատեխնիկական փաստաթղթերի ուսումնասիրության, հայրենական և արտասահմանյան գիտության և տեխնիկայի նվաճումների հիման վրա երաշխավորության մշակում,

դ. մասնակցությունը կոլեկտիվի աշխատանքների կազմակերպմանը, կառավարչական լուծումների ընդունմանը,

ե. աշխատանքի կազմակերպման առաջավոր մեթոդների ներդրում,

2) կազմակերպական-կառավարչական գործունեություն`

ա. մասնագիտական գործունեություն վերլուծական ծրագրերի մշակման և հետազոտման գործընթացների, ինչպես նաև դրանք իրականացնող կոլեկտիվների աշխատանքի ծրագրավորում և կազմակերպում անհրաժեշտ որակով և տրված ժամկետներում,

բ. նշված գործընթացների իրականացման համար կազմակերպական մեթոդների, ինչպես նաև տեխնոլոգիական, ծրագրային և գործիքային միջոցների ընտրություն,

գ. նույն գործընթացների որակի գնահատում, կառավարում և վերահսկում, ինչպես նաև դրանց իրականացման շրջանակներում անձնակազմի ուսուցում և վերաորակավորվում,

դ. ստացված արդյունքների ներդրման գործընթացի ծրագրավորում և կազմակերպում,

3) գիտահետազոտական գործունեության`

ա. բնագավառի գիտահետազոտական որոշակի հիմնախնդրի վիճակի վերլուծություն, առաջադրանքի ձևակերպում, հետազոտության նպատակի և խնդրի առաջադրում գրական և պատենտային աղբյուրների ուսումնասիրման և ընտրության հիմքով,

բ. հետազոտության թեմայով գիտատեխնիկական ինֆորմացիայի վերլուծություն, համակարգում և ընդհանրացում` օգտագործելով արդի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները,

գ. հետազոտությունների օպտիմալ մեթոդի և ծրագրի ընտրություն, օպտիմալ գիտափորձի տեսության հիմնադրույթների կիրառում, առկա մեթոդների կատարելագործում և նորերի մշակում` հետազոտության որոշակի խնդրի լուծման անհրաժեշտությունից ելնելով,

դ. մասնագիտական գործունեությունում և այլ ոլորտներում (հետազոտական արտադրական, կառավարման, սոցիալ-տնտեսական, հասարակական-քաղաքական, հումանիտար և այլն) հետազոտվող գործընթացների և երևույթների գնահատման համար մաթեմատիկական մոդելների և մեթոդների, համակարգչային տեխնոլոգիաների մշակում և ներդնում,

ե. իրականացված հետազոտությունների գիտագործնական նշանակության վերլուծություն և մշակումների տեխնիկատնտեսական արդյունավետության գնահատում,

զ. հետազոտության արդյունքների գիտական մամուլում հրատարակման նախապատրաստում, ինչպես նաև ելույթների, ռեֆերատների, գիտական ակնարկների և հաշվետվությունների ձևակերպում,

4) գիտամանկավարժական գործունեության`

ա. բուհերում և մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում մասնագիտական դասընթացների դասավանդում,

բ. մասնակցություն նույն դասընթացների ուսումնամեթոդական մշակումներին,

գ. կերպարվեստի, ճարտարապետության և դիզայնի գործունեություն ոլորտների վերլուծության նոր տեխնոլոգիաների մշակում,

դ. գործունեության օբյեկտների վիճակի և զարգացման վերլուծություն,

ե. գործունեության օբյեկտների տեսական և փորձնական հետազոտությունների անցկացում,

զ. տեխնիկական և նորմատիվ փաստաթղթերի մշակում,

է. նոր տեխնիկական լուծումների ներդրման համար միջոցառումների մշակում:

8. Որակավորման պահանջները.

1) Գեղեցիկ արվեստի մագիստրոսը մասնագիտական խնդիրների լուծման նպատակով

ա. ձևակերպում և լուծում է մասնագիտական, կազմակերպական-կառավարչական, գիտահետազոտական և գիտամանկավարժական գործունեությունում ծագած խնդիրները, որոնք խոր մասնագիտական գիտելիքներ են պահանջում,

բ. մասնակցում է իր մասնագիտական գործունեությանն առնչվող գործընթացների և ընթացակարգերի բոլոր փուլերին,

գ. օգտագործում է մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտման իրականացման արդի մեթոդներ, միջոցներ և տեխնոլոգիաներ,

դ. իրականացնում է մասնագիտական գործունեության հետազոտական թեմաներով գիտատեխնիկական ինֆորմացիայի հավաքում, մշակում, համակարգում և վերլուծում` օգտագործելով արդի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ,

ե. իր մասնագիտական գործունեության ոլորտում հետևողականորեն ուսումնասիրում է մասնագիտական գրականությունը, գիտատեխնիկական ինֆորմացիան, ծանոթ է հանրապետական և միջազգային գիտության և տեխնիկայի նվաճումներին,

զ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտությունների իրականացման ընթացքում համագործակցում է իր և հարակից մասնագիտությունների հետազոտողների և մասնագետների հետ, ծանոթ է մշակումներ և հետազոտություններ կատարողների աշխատանքի կազմակերպման և կառավարման տեխնոլոգիաներին,

է. կարող է գիտականորեն կազմակերպել իր աշխատանքը և տիրապետում է իր մասնագիտական գործունեությունում օգտագործվող տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին,

ը. ընդունակ է գիտատեխնիկական զարգացման արդի փուլում և տարբեր սոցիալական իրավիճակներում իր մասնագիտական գործունեության ձևի և բնույթի փոփոխմանը, միջդասընթացային նախագծերի վրա աշխատանքին,

թ. պատրաստ է կազմելու իրականացրած հետազոտության նկարագրությունը, մշակելու և վերլուծելու ստացված արդյունքները, դրանք ներկայացնելու գիտական ակնարկների, ռեֆերատների, ելույթների, հաշվետվությունների և գիտական հոդվածների տեսքով,

ժ. պատրաստ է մասնակցելու մշակված գիտատեխնիկական նախագծերի և հետազոտությունների ներդրման աշխատանքներին, իրականացնելու մասնագիտական գործունեության օբյեկտների պատրաստման, փորձարկման և հանձնման հեղինակային վերահսկողությանը,

2) Գեղեցիկ արվեստի մագիստրոսը պետք է ծանոթ լինի.

ա. իր մասնագիտական գործունեությանն առնչվող օրենքներին, իրավական ակտերին, նորմատիվ և մեթոդական փաստաթղթերին,

բ. իր բնագավառի մասնագիտական գրականությանը և գիտատեխնիկական ինֆորմացիոն աղբյուրներին,

գ. իր բնագավառի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներին, ծրագրային միջոցներին, փաթեթներին և դրանց զարգացման միտումներին,

դ. վերլուծական հետազոտությունների կազմակերպման, գիտափորձի իրականացման, ստացված տվյալների վերլուծության և մշակման մեթոդաբանությանը,

ե. պատենտային գործունեության իրականացման և մտավոր սեփականության պաշտպանության կարգին և մեթոդներին,

զ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտման աշխատանքներին և արտադրության կազմակերպման մեթոդներին,

է. տնտեսագիտության հիմունքներին, գիտատեխնիկական մշակումներին, տեխնիկատնտեսական արդյունավետության գնահատման մեթոդներին,

ը. աշխատանքային օրենսդրության հիմունքներին, աշխատանքի պաշտպանության նորմերին և կանոններին,

թ. բուհերում և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում գիտական և մանկավարժական գործունեության կազմակերպման մեթոդներին,

ժ. գործունեության կազմակերպման մեթոդներին:

9. Շրջանավարտի կրթությունը շարունակելու հնարավորությունը.

«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտությամբ բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագիրը յուրացրած գեղեցիկ արվեստ մագիստրոսը պատրաստ է կրթությունը շարունակելու`

1) ասպիրանտուրայում` ստանալու գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան:

10. Մագիստրոսական ծրագրերի համառոտագրությունների ցանկը

«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մեջ ընդգրկված են հետևյալ մասնագիտացումները`

1) Ճարտարապետական հուշարձանների տեսություն:

Ճարտարապետական հուշարձանների տեսություն մասնագիտացմամբ շրջանավարտները պատրաստվում են ճարտարապետական և դիզայն հուշարձանների, կառույցների և նախագծերի վերլուծության, ներկայացման, գովազդման բնագավառներում աշխատելու համար և պետք է տիրապետեն վերլուծական, տեղեկատվական, գովազդային, հաղորդակցման ժամանակակից միջոցներին և տեխնոլոգիաներին:

Ճարտարապետական հուշարձանների տեսության հիմնական մասնագիտական դասընթացներն են`

ա. Նորագույն ճարտարապետություն,

բ. Ժամանակակից դիզայն,

գ. Զբոսաշրջություն:

2) Կերպարվեստի տեսություն:

Կերպարվեստի տեսության մասնագիտացմամբ շրջանավարտները պատրաստվում են գծանկարի, գունանկարի, քանդակի աշխատանքների վերլուծության, ներկայացման, գովազդման բնագավառներում աշխատելու համար և պետք է տիրապետեն ոլորտի վերլուծական, տեղեկատվական, գովազդային, հաղորդակցման ժամանակակից միջոցներին և տեխնոլոգիաներին:

Կերպարվեստի տեսության մասնագիտացման հիմնական մասնագիտական դասընթացներն են`

ա. Կերպարվեստի հատուկ դասընթաց (ըստ ճյուղերի` գծանկար, գունանկար, քանդակ),

բ. Կերպարվեստի ոճական վերլուծություն,

գ. Գրաֆիկական տեխնիկաներ:

 

II ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՄՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԵՎ ՄՐՑՈՒՅԹԱՅԻՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

 

11. Մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագիրը յուրացնել ցանկացող անձը պետք է ունենա ավարտական փաստաթղթով հաստատված բարձրագույն մասնագիտական կրթություն, ովքեր մագիստրատուրա են ընդունվում կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի սահմանած կարգով:

 

III «031700-ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ԳԵՂԵՑԻԿ ԱՐՎԵՍՏԻ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

12. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը ներառում է մասնագիտության ուսումնական պլանը, ուսումնական դասընթացների, պրակտիկաների և գիտահետազոտական աշխատանքների ծրագրերը:

13. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի իրականացման պայմաններին և ուսումնառության ժամկետներին ներկայացվող պահանջները կանոնակարգվում են սույն պետական կրթական չափորոշիչով:

14. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական կրթական ծրագիրը ձևավորվում է հանրապետական, բուհական, մագիստրոսի կողմից ընտրովի դասընթացներից և գիտահետազոտական աշխատանքից:

«031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական կրթական ծրագիրը պետք է ունենա մասնագիտական ծրագրերով նախատեսված դասընթացների և գիտահետազոտական աշխատանքների կրթաբլոկները`

    1) Հանրապետական բաղադրիչ            ՀԲ

    2) Պարտադիր դասընթացներ             ՊԱ

    3) Ընտրովի դասընթացներ              ԸԱ

    4) Երաշխավորվող դասընթացներ         ԵԱ

ինչպես նաև մագիստրոսի ամփոփիչ ատեստավորումը:

15. «031700-Գեղեցիկ արվեստ» մասնագիտության մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագրի բուհական բաղադրիչի բովանդակությունը պետք է ապահովի շրջանավարտի պատրաստությունը սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված որակավորման բնութագրի համաձայն: Բուհական բաղադրիչում ընդգրկված դասընթացները երաշխավորական բնույթ են կրում:

 

-----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
24.11.2010
N 1641-Ն
Հրաման