Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ԵՎ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ Կ ...

 

 

110.1641.101210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «10»        12            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10110469

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

24 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1641-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ԵՎ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(14-րդ մաս)

 

Հավելված 2

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2010 թ. ...... N.... հրամանի

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

 

«270100-ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԻՐԵՐԻ ԵՎ

ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ»

Մասնագիտությունը` ____________________________________________

դասիչ, անվանում

 

    Որակավորման աստիճանը`      ճարտարագիտության մագիստրոս

                          _______________________________________

                                      անվանում

 

I «270100-ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԻՐԵՐԻ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

1. «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությունը հաստատված է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թ. օգոստոսի 30-ի թ. 1038-Ն որոշմամբ:

2. Շրջանավարտի որակավորումը` ճարտարագիտության մագիստրոս:

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման նորմատիվային ժամկետը առկա ուսուցման դեպքում 2 տարի է:

3. Շրջանավարտի որակավորման բնութագիրը

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսը բուհն ավարտելուց անմիջապես հետո կարող է զբաղեցնել հետևյալ պաշտոնները` նախագծային և շինարարության ոլորտում գլխավոր ճարտարագետ, մասնագետ, փորձագետ, գիտահետազոտական ոլորտում գիտական աշխատող:

4. Մասնագիտական գործունեության բնագավառը.

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությունը առնչվում է գիտության (տեխնիկայի տեխնոլոգիաների, կառավարման և այլն) այն բնագավառին, որը ներառում է մարդկային գործունեության եղանակների, միջոցների և մեթոդների այն ամբողջությունը, որն ուղղված է շինարարական կոնստրուկցիաների հաշվարկի տեսությանը, բնակելի, արդյունաբերական և քաղաքացիական շինարարության օբյեկտների նախագծմանը, կոնստրուկտավորմանը, շինարարական իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրության տեխնոլոգիային, ինչպես նաև դրանց իրականացման ժամանակ կազմակերպակառավարչական գործունեությունների, որոնք նպաստում են բնագավառի օբյեկտների ստեղծմանը, կիրառմանը և գիտագործնական խնդիրների լուծմանը:

5. Մասնագիտական գործունեության օբյեկտները.

Մասնագիտական գործունեության օբյեկտներ հանդիսանում են շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրությունը, արդյունաբերական և քաղաքացիական նշանակության շենքերի և շինությունների նախագծման, շինարարության, փորձաքննության գործընթացների իրականացումը, վերահսկումը, կառավարումը, այդ գործընթացները կանոնակարգող, նորմատիվա-տեխնիկական փաստաթղթերը, ստանդարտացման և սերտիֆիկացման համակարգերը, արտադրանքի փորձարկման և վերահսկման եղանակները և միջոցները, ինչպես նաև գիտահետազոտական գործունեության ծավալումը համապատասխան կազմակերպություններում և բուհերում որպես ասիստենտ, դասախոս, լաբորատորիայի վարիչ:

6. Մասնագիտական գործունեության տեսակները.

Մագիստրոսը պատրաստվում է խորացված հիմնարար և մասնագիտական գիտելիքներ պահանջվող գործունեության, այդ թվում մասնագիտական (արտադրական, արտադրատեխնոլոգիական, տնտեսական, իրավագիտական, տեսական և այլն) կազմակերպական-կառավարչական, գիտահետազոտական աշխատանքի, իսկ մանկավարժական ուղղվածության գիտամասնագիտական ծրագրեր յուրացնելու դեպքում` նաև գիտամանկավարժական աշխատանքի:

7. Մասնագիտական գործունեության ընդհանրական խնդիրները.

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսը մասնագիտական գործունեության տեսակետից, պետք է պատրաստ լինի լուծելու հետևյալ մասնագիտական խնդիրները.

1) մասնագիտական գործունեություն`

ա. մասնակցություն արդյունաբերական և քաղաքացիական շինարարության և դրան հարակից ոլորտներում փորձարարական, տեսական և գիտահետազոտական աշխատանքներին,

բ. արդյունաբերական և քաղաքացիական շինարարության և հարակից ոլորտներում նախագծային լուծումների մշակում և նրանց արդյունավետության գնահատում,

գ. նախագծային աշխատանքների որակի վերահսկողություն,

դ. շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրության որակի վերահսկողություն, մշակում և նրանց արդյունավետության գնահատում,

ե. տեխնիկական վերահսկողության մեթոդների մշակում և արտադրանքի փորձարկում, խոտանի պատճառների վերլուծություն,

զ. հատակագծերի, ծրագրերի, նախագծերի հայտերի ելակետային տվյալների նախապատրաստում,

է. գոյություն ունեցող շինությունների վերակառուցման, ուժեղացման և վերանորոգման խնդիրների լուծում:

2) կազմակերպակառավարչական գործունեություն`

ա. շինարարական և նախագծային աշխատանքների կազմակերպման առաջավոր մեթոդների ներդրում,

բ. շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրության նոր տեխնոլոգիաների ներդրում,

գ. մասնակցություն կոլեկտիվի աշխատանքների կազմակերպմանը, տնտեսակառավարչական լուծումների ընդունմանը և գործիքային միջոցների ընտրմանը,

դ. ստացված արդյունքների ներդրման գործընթացի ծրագրավորում և կազմակերպում,

ե. մասնակցություն բնակչության կենսաապահովման և պահպանման, ինչպես նաև վթարների, աղետների և այլ արտակարգ իրավիճակների հետևանքների վերացման կազմակերպչական միջոցառումների մշակմանը:

3) գիտահետազոտական գործունեություն`

ա. արդյունաբերական և քաղաքացիական շինարարության գիտահետազոտական որոշակի հիմնախնդրի վիճակի վերլուծություն, առաջադրանքի ձևակերպում, հետազոտության նպատակի և խնդիրների առաջադրում` գրական և պատենտային աղբյուրների ուսումնասիրման և ընտրության հիմունքով,

բ. մասնակցություն գիտական հետազոտության, մասնագիտական գրականության և այլ գիտատեխնիկական փաստաթղթերի ուսումնասիրության, վերլուծության, համակարգման և ընդհանրացման աշխատանքներին` օգտագործելով արդի տեղեկատվական տեխնոլոգիաները,

գ. մասնագիտական գործունեության և հարակից ոլորտներում հետազոտվող գործընթացների և երևույթների գնահատման համար մաթեմատիկական մոդելների և մեթոդների, համակարգչային տեխնոլոգիաների մշակում և ներդրում,

դ. իրականացված հետազոտությունների գիտագործնական նշանակության վերլուծություն և մշակումների տեխնիկատնտեսական արդյունավետության գնահատում,

ե. հետազոտության արդյունքների նախապատրաստում և հրապարակում: Ելույթների, ռեֆերատների, գիտական ակնարկների և հաշվետվությունների ձևակերպում,

զ. գիտության և տեխնիկայի նվաճումների վերլուծության հիման վրա հանձնարարականների մշակում,

4) գիտամանկավարժական գործունեության`

ա. բուհերում և մասնագիտական ուսումնական այլ հաստատություններում մասնագիտական դասընթացների դասավանդում,

բ. նույն դասընթացների ուսումնամեթոդական մշակումների մասնակցություն,

8. Որակավորման պահանջները.

1) «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսը մասնագիտական խնդիրների լուծման նպատակով.

ա. ձևակերպում և լուծում է մասնագիտական, կազմակերպական-կառավարչական, գիտահետազոտական և գիտամանկավարժական գործունեությունում ծագած խնդիրները, որոնք խոր մասնագիտական գիտելիքներ են պահանջում,

բ. մասնակցում է իր մասնագիտական գործունեությանն առնչվող գործընթացների և ընթացակարգերի բոլոր փուլերին,

գ. օգտագործում է մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտման իրականացման արդի մեթոդներ, միջոցներ և տեխնոլոգիաներ,

դ. իրականացնում է մասնագիտական գործունեության հետազոտական թեմաներով գիտատեխնիկական ինֆորմացիայի հավաքում, մշակում, համակարգում և վերլուծում` օգտագործելով արդի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներ,

ե. իր մասնագիտական գործունեության ոլորտում հետևողականորեն ուսումնասիրում է մասնագիտական գրականությունը, գիտատեխնիկական ինֆորմացիան, ծանոթ է հանրապետական և միջազգային գիտության և տեխնիկայի նվաճումներին,

զ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտությունների իրականացման ընթացքում համագործակցում է իր և հարակից մասնագիտությունների հետազոտողների և մասնագետների հետ, ծանոթ է մշակումներ և հետազոտություններ կատարողների աշխատանքի կազմակերպման և կառավարման տեխնոլոգիաներին,

է. կարող է գիտականորեն կազմակերպել իր աշխատանքը և տիրապետում է իր մասնագիտական գործունեությունում օգտագործվող ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներին,

ը. ընդունակ է գիտատեխնիկական զարգացման արդի փուլում և հարափոխ սոցիալական իրավիճակներում իր մասնագիտական գործունեության ձևի և բնույթի փոփոխմանը, միջդասընթացային նախագծերի վրա աշխատանքին,

թ. պատրաստ է կազմելու իրականացրած հետազոտության նկարագրությունը, մշակելու և վերլուծելու ստացված արդյունքները, դրանք ներկայացնելու գիտական ակնարկների, ռեֆերատների, ելույթների, հաշվետվությունների և գիտական հոդվածների տեսքով,

ժ. պատրաստ է մասնակցելու մշակված գիտատեխնիկական նախագծերի և հետազոտությունների ներդրման աշխատանքներին, իրականացնելու մասնագիտական գործունեության օբյեկտների պատրաստման, փորձարկման և հանձնման հեղինակային վերահսկողությանը:

2) «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսը պետք է ծանոթ լինի.

ա. իր մասնագիտական գործունեությանն առնչվող օրենքներին, իրավական ակտերին, նորմատիվ և մեթոդական փաստաթղթերին,

բ. իր բնագավառի մասնագիտական գրականությանը և գիտատեխնիկական ինֆորմացիոն աղբյուրներին,

գ. իր բնագավառի ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաներին, ծրագրային միջոցներին, փաթեթներին և դրանց զարգացման միտումներին,

դ. հետազոտությունների կազմակերպման, գիտափորձի իրականացման, ստացված տվյալների վերլուծության և մշակման մեթոդաբանությանը,

ե. պատենտային գործունեության իրականացման և մտավոր սեփականության պաշտպանության կարգին և մեթոդներին,

զ. մասնագիտական գործունեության օբյեկտների մշակման և հետազոտման աշխատանքներին և արտադրության կազմակերպման մեթոդներին,

է. տնտեսագիտության հիմունքներին, գիտատեխնիկական մշակումներին, տեխնիկատնտեսական արդյունավետության գնահատման մեթոդներին,

ը. աշխատանքային օրենսդրության հիմունքներին, աշխատանքի պաշտպանության նորմերին և կանոններին,

թ. բուհերում և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում գիտական և մանկավարժական գործունեության կազմակերպման մեթոդներին:

9. Շրջանավարտի կրթությունը շարունակելու հնարավորությունը.

Բարձրագույն մասնագիտական կրթության հիմնական կրթական ծրագիրը յուրացրած «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսը պատրաստ է կրթությունը շարունակելու`

1) ասպիրանտուրայում` ստանալու գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան:

10. Մագիստրոսական ծրագրերի համառոտագրությունների ցանկը.

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտության մեջ ընդգրկված են հետևյալ մասնագիտացումները.

1) «Արդյունաբերական և քաղաքացիական շինարարություն»,

«Արդյունաբերական և քաղաքացիական շինարարություն» մասնագիտացմամբ շրջանավարտները պատրաստվում են աշխատելու համար շինարարության ցանկացած ոլորտներում, նախագծային կազմակերպություններում, շինարարության կառավարման ոլորտներում և պետք է տիրապետեն նշված կառույցների հաշվարկի, կոնստրուկտավորման սկզբունքները, շինարարության, շահագործման պրոցեսները, նշված գործընթացների կառավարման ժամանակակից մեթոդներն ու համակարգերը, կառուցվածքների հաշվարկի և արտադրական պրոցեսների կառավարման ժամանակակից ծրագրային փաթեթները:

«Արդյունաբերական և քաղաքացիական շինարարություն» մասնագիտացման հիմնական մասնագիտական դասընթացներն են`

ա. Առաձգականության և պլաստիկության տեսություն,

բ. Սեյսմակայուն շինարարություն,

գ. Շենքերի և շինությունների տեխնիկական վերակառուցում և արդիականացում,

2) «Շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրություն»:

«Շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրություն» մասնագիտացմամբ շրջանավարտները պատրաստվում են աշխատելու շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրություն, նորագույն տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման, ներդրման, կառավարման ոլորտներում և պետք է տիրապետեն կոնստրուկտավորման սկզբունքներին, շինարարության, շահագործման պրոցեսներին, նշված գործընթացների կառավարման ժամանակակից մեթոդներն ու համակարգերին, արտադրական պրոցեսների կառավարման ժամանակակից ծրագրային փաթեթները:

«Շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրություն» մասնագիտացման հիմնական մասնագիտական դասընթացներն են`

ա. Կապակցող նյութերի քիմիա,

բ. Ճարտարապետաշինարարական նյութագիտություն,

գ. Շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների տեխնոլոգիա,

դ. Շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների հուսալիություն,

ե. էֆեկտիվություն և էկոլոգիական անվտանգություն:

 

II ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻՆ ԵՎ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԵՎ ՄՐՑՈՒՅԹԱՅԻՆ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

 

11. Մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագիրը յուրացնել ցանկացող անձը պետք է ունենա ավարտական փաստաթղթով հաստատված բարձրագույն մասնագիտական կրթություն, ովքեր մագիստրատուրա են ընդունվում կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից սահմանված կարգով:

 

III «270100-ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԻՐԵՐԻ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

12. «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը ներառում է մասնագիտության ուսումնական պլանը, ուսումնական դասընթացների, պրակտիկաների և գիտահետազոտական աշխատանքների ծրագրերը:

13. «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի իրականացման պայմաններին և ուսումնառության ժամկետներին ներկայացվող պահանջները կանոնակարգվում են սույն պետական կրթական չափորոշիչով:

14. Մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագիրը ձևավորվում է հանրապետական, բուհական, մագիստրոսի կողմից ընտրովի դասընթացներից և գիտահետազոտական աշխատանքից:

15. «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտության ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագիրը պետք է ունենա հետևյալ կառուցվածքը.

1) մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագրերով նախատեսված դասընթացների և գիտահետազոտական աշխատանքների կրթաբլոկները`

    ա. Հանրապետական բաղադրիչ                 ՀԲ

    բ. Պարտադիր առարկաներ                    ՊԱ                     

    գ. Ընտրովի առարկաներ                     ԸԱ                     

ինչպես նաև ամփոփիչ ատեստավորումը:

16. «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագրի բուհական բաղադրիչի բովանդակությունը պետք է ապահովի շրջանավարտի պատրաստությունը սույն պետական կրթական չափորոշիչով սահմանված որակավորման բնութագրին համաձայն: Բուհական բաղադրիչում ընդգրկված դասընթացները երաշխավորական բնույթ են կրում:

 

IV «270100-ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԻՐԵՐԻ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|  1. |                            2.                          |  3.  |

|_____|________________________________________________________|______|

|     |ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԿՐԹԱԲԼՈԿ           |Ժամեր |

|_____|________________________________________________________|______|

| Հ.Բ |Հանրապետական բաղադրիչ                                   |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 1.1 |Օտար լեզու                                              |  180 |

|     |Մասնագիտական տեքստի ընթերցում և  թարգմանություն բառարանի|      |

|     |օգնությամբ: Օտար լեզվով աղբյուրներից քաղված             |      |

|     |տեղեկատվական տեքստի ընթերցում և  թարգմանություն առանց   |      |

|     |բառարանի: Մասնագիտական տեքստի ունկնդրում և  դրանց       |      |

|     |բովանդակության վերաբերյալ հարցերի պատասխանում:          |      |

|     |Մասնագիտական ոճի քերականական առանձնահատկությունների     |      |

|     |ուսուցում և  կիրառում: Մասնագիտության և  գիտական        |      |

|     |աշխատանքի թեմաներով զրուցելու ունակություն, բանավոր     |      |

|     |զրույցի ընթացքում առաջադրված հարցերին արձագանքելու      |      |

|     |կարողություն: Քերականական անհրաժեշտ գիտելիքների         |      |

|     |ձեռքբերում և  նրանց կիրառումը թարգմանչական աշխատանքում  |      |

|     |և  բանավոր խոսքում:                                     |      |

|     |                                                        |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 1.2 |Գիտության տեսություն և  գիտահետազոտական աշխատանքների    |  90  |

|     |կատարման մեթոդոլոգիա                                    |      |

|     |Գիտությունների դասակարգման սկզբունքները, մեթոդի և       |      |

|     |մեթոդաբանության դերն ու նշանակությունը: Պատկերացում     |      |

|     |գիտական իմացության կառուցվածքի, նրա ձևերի  և  մեթոդների |      |

|     |զարգացման հեռանկարների վերաբերյալ: Էմպիրիկ և  տեսական   |      |

|     |հետազոտությունների մեթոդաբանական հիմքերը, եզրահանգումներ|      |

|     |սեփական հետազոտություններում: Դասընթացը, որպես          |      |

|     |մեթոդաբանական ուղեցույց սոցիալ-տնտեսական և  քաղաքական   |      |

|     |գործընթացների ճիշտ գնահատման և  իրադարձությունների      |      |

|     |արժեքավորման գործում: Ընդհանուր տեղեկություններ գիտական |      |

|     |աշխատանքների մասին: Գիտական աշխատանքների նպատակն ու     |      |

|     |կառուցվածքի տրամաբանությունը: Տեսություն և  պրակտիկ     |      |

|     |ներդրում: Հիմնախնդրի հիմնավորում: Գրականության ակնարկ:  |      |

|     |Հիմնական նպատակի ձևակերպումը,  հիմնախնդրի               |      |

|     |արդիականությունը: Խնդիրների ձևակերպում:                 |      |

|     |Հետազոտությունների մեթոդիկաների մշակում:                |      |

|     |Լաբորատոր-փորձնական հետազոտություններ: Արդյունքների,    |      |

|     |տվյալների մշակում: Մաթեմատիկական մոդելավորում:          |      |

|     |Նախագծային և  գրաֆիկական հետազոտման տեխնոլոգիաներ:      |      |

|     |Ավտոմատ նախագծման և  հաշվարկման համակարգչային փաթեթներ: |      |

|     |Գրաֆիկական մոդելավորում: Տնտեսական, բնապահպանական       |      |

|     |հիմնավորումներ: Աշխատանքի ակնկալվող տնտեսական           |      |

|     |արդյունավետության հաշվարկ: Գիտական աշխատանքների         |      |

|     |ձևակերպման  և  ներկայացման պահանջներն ու ստանդարտները:  |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 1.3 |Ֆիզիկական դաստիարակություն                              |  96  |

|     |Ֆիզիկական կուլտուրան ուսանողների ընդհանուր կուլտուրայի  |      |

|     |և  մասնագիտական պատրաստության միջոց, նրա                |      |

|     |սոցիալ-կենսաբանական հիմունքները, ֆիզիկական կուլտուրան   |      |

|     |որպես հասարակական սոցիալական երևույթ,  ֆենոմեն: ՀՀ      |      |

|     |օրենսդրությունը ֆիզիկական կուլտուրայի և  սպորտի մասին,  |      |

|     |անհատի ֆիզիկական կուլտուրան, ուսանողի առողջ ապրելակերպի |      |

|     |հիմունքները, ֆիզիկական կուլտուրայի միջոցների            |      |

|     |օգտագործումը աշխատունակության բարձրացման նպատակով:      |      |

|     |Ֆիզիկական ընդհանուր և  հատուկ պատրաստությունը ֆիզիկական |      |

|     |դաստիարակության համակարգում, սպորտում, սպորտի ձևերի  կամ|      |

|     |ֆիզիկական վարժությունների համակարգի անհատական           |      |

|     |ընտրություն, ուսանողների մասնագիտական, կիրառական        |      |

|     |ֆիզիկական պատրաստություն, ինքնուրույն պարապմունքների    |      |

|     |մեթոդիկայի հիմունքները և  սեփական օրգանիզմի վիճակի      |      |

|     |վերահսկողություն:                                       |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| Պ.Ա |Պարտադիր առարկաներ                                      |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 2.1 |Համակարգչային տեխնոլոգիաները գիտության և  կրթության     |  210 |

|     |բնագավառում                                             |      |

|     |ա) MS Excel: Ֆունկցիաներ: Հասկացություն Ֆունկցիաների    |      |

|     |մասին: Excel ստանդարտ ֆունկցիաների ցուցակը:             |      |

|     |Մաթեմատիկական ֆունկցիաներ: Ինժեներային ֆունկցիաներ:     |      |

|     |Ինֆորմացիոն ֆունկցիաներ: Վիճակագրական ֆունկցիաներ:      |      |

|     |Պատճենահանում, տեղափոխում, ավտոմատ լրացում և  հեռացում  |      |

|     |աշխատանքային թերթիկից: Աշխատանք նիշքերի նկատմամբ:       |      |

|     |Աշխատանքային գրքերի բացում, պահպանում և  փակում:        |      |

|     |Ինֆորմացիայի փոփոխություն և  նախնական դիտարկում:        |      |

|     |Աշխատանք նիշքերի խմբերի հետ: Աշխատանքային թերթիկից      |      |

|     |տվյալների արտածում տպելու համար: Տպիչի ընտրությունն ու  |      |

|     |տեղադրելը Windows-ում: Էջերի պարամետրերի տեղադրում:     |      |

|     |Տպելու տիրույթի որոշելը: Դիագրամներ և  գրաֆիկների       |      |

|     |կառուցում: Ընդհանուր տեղեկություններ: Գրաֆիկների        |      |

|     |կազմելու միջոցները: Գրաֆիկների կազմելը: Գրաֆիկների և    |      |

|     |աշխատանքային թերթիկի կապը: Գրաֆիկների դասակարգումն ու   |      |

|     |կարգավորումը:                                           |      |

|     |բ) Ծանոթացում Lira ծրագրային փաթեթի հետ                 |      |

|     |Վերջավոր տարրերի կիրառմամբ գծային խնդիրների լուծման կարճ|      |

|     |նկարագիր: Գծային խնդիրների համար օգտագործված վերջավոր   |      |

|     |տարրերի գրադարան: Հարթ շրջանակի հաշվարկ: Սալի հաշվարկ:  |      |

|     |Արդյունաբերական կառուցվածքի շրջանակի հաշվարկ: Հիմնային  |      |

|     |սալով տարածական կարկասի հաշվարկ: Մետաղական աշտարակի     |      |

|     |հաշվարկ: Գլանային ջրավազանի հաշվարկ: Վերջավոր տարրերի   |      |

|     |կիրառմամբ ոչ գծային խնդիրների լուծման կարճ նկարագիր:    |      |

|     |Ֆիզիկորեն և  երկրաչափորեն ոչ գծային խնդիրներ,           |      |

|     |դեֆորմացիոն օրենքների գրադարան: Երկթռիչք հեծան: Կայմի   |      |

|     |հաշվարկ: Ճիգերի հաշվարկային համակցման ձևերը:            |      |

|     |Հաշվարկային սխեմայի ռացիոնալ մոդելավորում (բացարձակ պինդ|      |

|     |մարմին, միավորված տեղափոխություններ, պտտման մաքուր      |      |

|     |անկյուն, ընկրկելիությունը առաձգական տարրերում (գրունտ), |      |

|     |արտաքին ուժերի տրման եղանակները): Հիմնային սալով        |      |

|     |տարածական կարկասի հաշվարկ: Բետոնային պատվարների         |      |

|     |ամրության հաշվարկը հարթ խնդիրներում հիմնատակի հետ       |      |

|     |միասին: Բետոնային պատվարների ամրության հաշվարկը         |      |

|     |տարածական խնդիրներում հիմնատակի հետ միասին: Հաշվարկման  |      |

|     |արդյունքների վերլուծություն:                            |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 2.2 |Մաթեմատիկա: Հատուկ դասընթաց                             | 210  |

|     |ա) Մաթեմատիկական ֆիզիկայի հավասարումներ                 |      |

|     |երկրորդ կարգի մասնակի ածանցյալներով դիֆերենցիալ         |      |

|     |հավասարումներ, նրանց դասակարգումը, բերումը կանոնական    |      |

|     |տեսքի: Հիպերբոլական տիպի հավասարման լուծման Դալամբերի և |      |

|     |Ֆուրյեի եղանակները: Շտուրմ-Լիուվիլի խնդրի լուծման       |      |

|     |ընդհանուր հատկությունները: Կիսաանվերջ լարի տատանումները,|      |

|     |եզրային էֆեկտները: Վերջավոր լարի տատանումները:          |      |

|     |ՈՒղղանկյունաձև  և  կլոր թաղանթների տատանումները:        |      |

|     |ջերմահաղորդականության հավասարման լուծումը միաչափ, երկչափ|      |

|     |և  եռաչափ մարմինների համար: Գրինի ֆունկցիան Դիրիխլեի    |      |

|     |խնդրի համար: Մաթեմատիկական ֆիզիկայի խնդիրների լուծման   |      |

|     |Գրինբերգի եղանակը: Վերջավոր տարբերությունների մեթոդը:   |      |

|     |Ցանցի մեթոդը:                                           |      |

|     |բ) Հավանականությունների տեսություն և  մաթեմատիկական     |      |

|     |վիճակագրություն                                         |      |

|     |Հավանականության տեսության հիմնական հասկացություններ:    |      |

|     |հավանականությունների դասական, վիճակագրական և  աքսիոմատիկ|      |

|     |սահմանումներ: Երկրաչափական հավանականություններ: Անկախ   |      |

|     |փորձի կրկնություն: Բեռնուլիի բանաձևը  և  դրանց          |      |

|     |սահմանային դեպքերը: Ընդհատ և  անընդհատ պատահական        |      |

|     |մեծություններ: Բաշխման ֆունկցիա և  նրա հատկությունները: |      |

|     |Բինոմական, Պուասոնի, երկրաչափական և  հիպերերկաչափական   |      |

|     |բաշխումներ: Հավասարաչափ, ցուցչային նորմալ և  Կոշիի      |      |

|     |բաշխումները և  դրանց թվային բնութագրիչները:             |      |

|     |վիճակագրության հիմնական խնդիրները: Փորձերի մշակման      |      |

|     |եղանակները: Անհայտ պարամետրերի գնահատումը: Ամենափոքր    |      |

|     |քառակուսիների եղանակը: Երկչափ պատահական մեծություն և    |      |

|     |դրա թվային բնութագրիչները: Կոռելացիա և  գծային ռեգրեսիա:|      |

|     |մեծ թվերի օրենքը Չեբիշևի  անհավասարությունը և  թեորեմը: |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 2.3 |Շինարարական արտադրության նորագույն տեխնոլոգիաներ և      | 180  |

|     |մեխանիզացիայի մեթոդներ                                  |      |

|     |Շինարարական տեխնոլոգիայի հիմնական դրույթներ: Շինարարական|      |

|     |գործընթացների համակարգը: Հողային աշխատանքների           |      |

|     |մեքենայացման նոր եղանակներ (կոմպլեքսային հողափոր        |      |

|     |մեքենաներ): Ծածկույթների ջրամեկուսացման նորագույն       |      |

|     |տեխնոլոգիաներ: Ծածկերի և  պատերի իրականացում բազմաշերտ  |      |

|     |ունիվերսալ սալերով, կցվանքների իրականացման նոր          |      |

|     |եղանակներ: Արտաքին պատերի ջերմամեկուսացում նոր          |      |

|     |նյութերով, երեսապատման նոր տեխնոլոգիաներ: Պատերի և      |      |

|     |միջնորմների շարվածքի իրականացում տարբեր տեսակների       |      |

|     |բլոկներով: Տանիքային ծածկերի իրականացման նորագույն      |      |

|     |տեխնոլոգիաներ: Բացվածքների լրացման նորագույն            |      |

|     |տեխնոլոգիաներ: Հատակների իրականացման նորագույն          |      |

|     |տեխնոլոգիաներ: Գիպսաստվարաթղթե առաստաղների իրականացում: |      |

|     |Կաղապարամածերի նոր տեսակների կիրառում: Նոր ներկանյութերի|      |

|     |և  պաստառանյութերի կիրառում հարդարման աշխատանքներում:   |      |

|     |Փոքր մեքենայացման նորագույն գործիքներ: Նորագույն        |      |

|     |տեխնոլոգիայի կիրառմամբ որևէ  տեխնոլոգիական գործընթացի   |      |

|     |տեխնոլոգիական քարտի մշակում:                            |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 2.4 |Շինարարության էկոնոմիկա և  կառավարում                   | 120  |

|     |Կապիտալ շինարարություն: Շինարարության տեխնիկատնտեսական  |      |

|     |առանձնահատկությունները: Շինարարական կազմակերպություն:   |      |

|     |Շինարարության նախահաշվային արժեքի կառուցվածքը:          |      |

|     |Նախահաշվային փաստաթղթերի կազմը և  ձևերը:  Շինարարական   |      |

|     |նախագծման խնդիրները և  նպատակները: Նախագծային           |      |

|     |փաստաթղթերի փուլերն ու բովանդակությունը: Հիմնական       |      |

|     |ֆոնդեր: Շրջանառու միջոցներ: Կապիտալ ներդրումների        |      |

|     |ֆինանսավորումը և  վարկավորումը: Շինարարության           |      |

|     |վարկավորումը: Շինարարության նյութատեխնիկական ապահովման  |      |

|     |կազմակերպումը: Նյութատեխնիկական ապահովման մարմիններ:    |      |

|     |Լոգիստիկան շինարարությունում նյութատեխնիկական           |      |

|     |ռեսուրսների կազմակերպման համակարգում:                   |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| 2.5 |Կառուցվածքների դինամիկա և  կայունություն                | 120  |

|     |Դինամիկ բեռնվածքներ և  նրանց առանձնահատկությունները:    |      |

|     |Իներցիայի, վերականգնող և  դիմադրող ուժեր: Կառուցվածքների|      |

|     |դինամիկայի խնդիրները: Մեկ ազատության աստիճան ունեցող    |      |

|     |համակարգի ազատ և  հարկադրական տատանումները, էներգիայի   |      |

|     |ցրման գնահատումը: Բազմաթիվ ազատության աստիճան ունեցող   |      |

|     |համակարգերի ազատ տատանումները, տատանման հաճախությունների|      |

|     |սպեկտրը և  ձևերը:  Հարկադրական տատանումները հարմոնիկ    |      |

|     |բեռնվածքի ազդեցության դեպքում: Անվերջ ազատության աստիճան|      |

|     |ունեցող համակարգերի տատանումները: Հեծանի լայնական       |      |

|     |տատանումների դիֆերենցիալ հավասարումը: Հեծանի հաշվարկը   |      |

|     |շարժական դինամիկ բեռնվածքի դեպքում: Կառուցվածքների      |      |

|     |կայունությանը: Խնդրի լուծման ստատիկական, էներգետիկական  |      |

|     |և  դինամիկական մեթոդները: Սեղմված ուղիղ ձողերի          |      |

|     |կայունության հետազոտումը: Առաձգական միջավայրում գտնվող  |      |

|     |ձողի կայունությունը: Կամարների, շրջանակների             |      |

|     |կայունությունը:                                         |      |

|_____|________________________________________________________|______|

| Ը.Ա |Ընտրովի առարկաներ                                       |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|3.1ա |Առաձգականության և  պլաստիկության տեսություն             | 150  |

|     |Ներածություն: Առաձգականության տեսության առարկան,        |      |

|     |հիմնական խնդիրները: Առաձգականության տեսության հիմնական  |      |

|     |սկզբունքները: Լարվածային և  դեֆորմացիոն վիճակների       |      |

|     |տեսություններ: Մարմնի կետում լարվածային վիճակը,         |      |

|     |լարումների բաղադրիչները: Հավասարակշռության դիֆերենցիալ  |      |

|     |հավասարումները: Թեք հատույթներում լարումների որոշումը:  |      |

|     |Մակերևութային  պայմաններ: Գլխավոր լարումների որոշումը:  |      |

|     |Տեղափոխության և  դեֆորմացիայի բաղադրիչները, նրանց       |      |

|     |կապերը: Դեֆորմացիաների անխզելիության հավասարումները:    |      |

|     |Ծավալային դեֆորմացիա: Հուկի ընդհանրացված օրենքը:        |      |

|     |Լարումների արտահայտումը դեֆորմացիաներով:  Առաձգական     |      |

|     |դեֆորմացիայի պոտենցիալ էներգիան: Առաձգականության        |      |

|     |տեսության խնդրի լուծումը լարումներով, Բելտրամի-Միտչելի  |      |

|     |հավասարումները: Առաձգականության տեսության երեք          |      |

|     |խնդիրները: Առաձգականության տեսության հարթ խնդիրը: Հարթ  |      |

|     |դեֆորմացիա: Ընդհանրացված հարթ լարվածային վիճակ:         |      |

|     |Լարումների ֆունկցիա: Հարթ խնդրի լուծումը բազմանդամներով:|      |

|     |Եռանկյունաձև  պատվարի խնդիրը: Հարթ խնդիրը բևեռային      |      |

|     |կոորդինատների համակարգում: Հարթ խնդրի ընդհանուր         |      |

|     |հավասարումների ներկայացումը բևեռային  կոորդինատներով:   |      |

|     |Առանցքահամաչափ խնդիրներ: Կիսահարթության եզրին կիրառված  |      |

|     |կենտրոնացված ուժի ազդեցության խնդիրը: Սալերի ծռման      |      |

|     |տեսության ընդհանուր հասկացությունները:                  |      |

|     |Տեղափոխությունները և  դեֆորմացիաները սալերում:          |      |

|     |Լարումները և  ճիգերը սալերում: Սալի ծռված միջին         |      |

|     |մակերևույթի  դիֆերենցիալ հավասարումը: Եզրային           |      |

|     |պայմանները: Շրջանային սալի ծռումը: Բարակ թաղանթների     |      |

|     |հաշվարկման հիմունքները: Պտտման թաղանթների անմոմենտ      |      |

|     |տեսություն: Առանցքահամաչափ գլանային թաղանթի դիֆերենցիալ |      |

|     |հավասարումը:  Առաձգականության տեսության խնդիրների       |      |

|     |լուծման մոտավոր եղանակները: Վարիացիոն հաշվի հիմնական    |      |

|     |հասկացությունները: Ռիտցի մեթոդը: Վերջավոր               |      |

|     |տարբերությունների մեթոդը: Վերջավոր տարրերի մեթոդը:      |      |

|     |Պլաստիկության տեսության հիմունքները: Լարումների և       |      |

|     |դեֆորմացիաների ինտենսիվության գործակիցները: Սողքի       |      |

|     |տեսության հիմնական հասկացությունները:                   |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|3.2ա |Սեյսմակայուն շինարարություն                             | 150  |

|     |Բազմահարկ և  միահարկ բնակելի, հասարակական,              |      |

|     |արդյունաբերական շենքերի, և  տարբեր կառույցների հաշվարկը |      |

|     |համաձայն ՀՀՇՆ II-2.02-2006 հաշվի առնելով նրանց տարածական|      |

|     |աշխատանքը: Համակարգչային տեխնոլոգիաների կիրառումը       |      |

|     |շենքերի և  կառույցների դինամիկ բնութագրերը որոշելու     |      |

|     |համար: Շենքերի և  կառույցների հաշվարկը համակարգչով ըստ  |      |

|     |ՀՀՇՆ II-2.02-2006 և  օգտագործելով երկրաշարժերի իրական   |      |

|     |գրանցումները: Երկաթբետոնե միաձույլ և  հավաքովի          |      |

|     |(շրջանակային հիմնակմախքով, կոշտության դիաֆրագմաներով,   |      |

|     |ուղղաձիգ պողպատյա կապերով, կոշտության միջուկով,         |      |

|     |խոշորապանել) շենքեր: Քարե շարվածքից կրող պատերով շենքեր:|      |

|     |Շենքեր և  կառուցվածքներ պողպատյա կրող կոնստրուկցիաներով:|      |

|     |Շենքերի ճկվածքների և  հակասեյսմիկ կարանների լայնության  |      |

|     |որոշումը: Սեյսմապաշտպանության հատուկ համակարգերի        |      |

|     |տեսակները և  հաշվարկի առանձնահատկությունները:           |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|3.3ա |Շենքերի և  շինությունների տեխնիկական վերակառուցում և    | 150  |

|     |արդիականացում                                           |      |

|     |Շենքերի վնասվածության կամ ֆիզիկական վերականգնումը կամ   |      |

|     |տարածակառուցվածքային համակարգերի ձևափոխումներ:  Շենքերի |      |

|     |վնասված կոնստրուկցիաների կրողունակությունը նրանց        |      |

|     |վերակառուցումից հետո պետք է համընկնի մինչև  վնասվելը    |      |

|     |նրանց ունեցած կրողունակության հետ: Շենքերի, կառույցների |      |

|     |և  այլ օբյեկտների կրող կոնստրուկցիաների ու տարրերի      |      |

|     |վնասվածքների ֆիզիկական մաշվածության և  հետագա           |      |

|     |շահագործման հնարավորությունները որոշելու համար նախօրոք  |      |

|     |իրականացվում է տեխնիկական վիճակի գնահատում: Շենքերի,    |      |

|     |կառույցների և  այլ օբյեկտների տեխնիկական վիճակը         |      |

|     |գնահատվում է ըստ նրանց ֆիզիկական մաշվածության: Շենքերի, |      |

|     |կառույցների և  այլ օբյեկտների վերակառուցման լավագույն   |      |

|     |տարբերակների ընտրությունը:                              |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|3.4ա |Ճարտարապետաշինարարական ֆիզիկայի հատուկ դասընթաց         | 120  |

|     |Ինսոլյացիան ճարտարապետական նախագծման մեջ: Ինսոլյացիայի  |      |

|     |նորմավորման խնդիրները, հաշվարկային մեթոդները, հաշվարկման|      |

|     |գրաֆիկական մեթոդը, գործնական կիրառությունը: Բնական      |      |

|     |լուսավորման նորմատիվ պահանջները, հաշվարկի գրաֆիկական    |      |

|     |մեթոդը, գործնական կիրառումը: Ճարտարապետական ակուստիկայի |      |

|     |առարկան: Ձայնի ֆիզիկական և  ֆիզիոլոգիական բնութագրերը:  |      |

|     |Աղմուկ, պայքար աղմուկի դեմ: Ձայնակլանում, ձայնակլանիչ   |      |

|     |նյութեր և  կոնստրուկցիաներ: Դահլիճների ակուստիկա:       |      |

|     |Ձայնամեկուսացում, ձայնամեկուսացման նորմատիվային         |      |

|     |պահանջները: Ձայնակլանում: Ռևերբերացիա  և                |      |

|     |ռևերբերացիայի  ժամանակ դահլիճի ձևին,  չափերին, օդային   |      |

|     |ծավալին և  հարդարման նյութերին ներկայացվող ակուստիկական |      |

|     |պահանջները: Կոնստրուկցիաների ձայնամեկուսացումը օդային   |      |

|     |և  հարվածային աղմուկներից, դրանց հաշվարկի եղանակները:   |      |

|     |Կլիմայաբանություն: Շենքերում կոմֆորտ միկրոկլիմայի       |      |

|     |պայմաններ: Շենքերի ջերմապահանջներ: Ջերմային հոսքեր`     |      |

|     |շենքերի արտաքին կոնստրուկցիաներով: Կոնստրուկցիաների     |      |

|     |ջերմահաղորդականություն: Շենքերում ներքին                |      |

|     |ջերմանջատումներ: Ջերմաթափանցումները շենքերում: Շենքերի  |      |

|     |ներքին տարածքների լուսավորման խնդիրներ: Շինարարական     |      |

|     |ակուստիկա: Շենքերի գունավորման խնդիրներ:                |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|3.1բ |Կապակցող նյութերի քիմիա                                 | 150  |

|     |Հետերոգեն պրոցեսների կինետիկայի տեսության սկզբունքները: |      |

|     |Կապակցող նյութերի քիմիայի և  տեխնոլոգիայի զարգացման     |      |

|     |ուղիները: Գիպսային, կրային կապակցողների և  ցեմենտի      |      |

|     |արտադրության տեխնոլոգիայի ֆիզիկաքիմիական հիմունքները:   |      |

|     |Կապակցող նյութերի ամրացման ֆիզիկաքիմիական էությունը:    |      |

|     |Հումքային բաղադրիչների քիմիկամիներալոգիական             |      |

|     |կազմությունների և  կառուցվածքի ազդեցությունը            |      |

|     |բովախառնուրդների ռեակցիոն ունակության վրա:              |      |

|     |Կապակցող նյութերի արտադրության ընթացքում նյութերի       |      |

|     |թերմոմշակման ֆիզիկաքիմիան: Հումքային խառնուրդների թրծման|      |

|     |ընթացքում ընթացող ֆիզիկաքիմիական պրոցեսները: Պինդ       |      |

|     |ֆազային ռեակցիաների կինետիկան և  նրանց ֆիզիկաքիմիական   |      |

|     |էությունը: Հեղուկ ֆազային եռակալման ընթացքում տեղի      |      |

|     |ունեցող ֆիզիկաքիմիական պրոցեսների արագությունը: Հեղուկ  |      |

|     |ֆազային ֆիզիկաքիմիական պրոցեսների վրա հալույթի կազմի և  |      |

|     |հատկությունների ազդեցությունը: Կլինկերագոյացման         |      |

|     |կինետիկան, ֆազային կազմը և  կլինկերի կառուցվածքը:       |      |

|     |Կլինկերագոյացման պրոցեսի մեխանիզմը և  կլինկերի          |      |

|     |կառուցվածքի մոդիֆիկացման (ձևափոխման)  ֆիզիկաքիմիական    |      |

|     |հիմունքները: Կլինկերի թրծման ընթացքում բյուրեղագոյացման |      |

|     |պրոցեսները: Կլինկերի կառուցվածքի և  հատկությունների     |      |

|     |ձևավորման  ֆիզիկաքիմիական հիմունքները:                  |      |

|     |Կապակցող նյութերի հիդրատացման մեխանիզմը և  արհեստական   |      |

|     |քարի կառուցվածքի ձևավորումը:  Ժելենման, բյուրեղային և   |      |

|     |ապակենման ֆազաների դերը ցեմենտի ամրացման պրոցեսում:     |      |

|     |Միներալների կետային արատների ազդեցությունը              |      |

|     |կապակցանյութերի հիդրատացիոն ակտիվության վրա:            |      |

|     |Կապակցանյութերի ամրացման ֆիզիկաքիմիական հիմունքները     |      |

|     |տարբեր հավելանյութերի ներմուծմամբ: Կապակցող նյութերի    |      |

|     |արհեստական քարի ֆիզիկական կառուցվածքի ազդեցությունը     |      |

|     |նրանց ամրության վրա: Կապակցող նյութերի (բետոնի)         |      |

|     |կոռոզիայի ֆիզիկաքիմիան և  պաշտպանության եղանակները:     |      |

|     |Կապակցող նյութերի արհեստական քարի կոռոզիայի             |      |

|     |ֆիզիկաքիմիական պրոցեսները: Կապակցող նյութերի            |      |

|     |երկարակեցության բարձրացման ֆիզիկաքիմիական հիմունքները:  |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|3.2բ |Ճարտարապետաշինարարական նյութագիտություն                 | 150  |

|     |Նյութագիտության ընդհանուր տեսության հիմունքները,        |      |

|     |շինարարական նյութերի կառուցվածքի և  շահագործման         |      |

|     |հատկությունների կառավարումը, Օրինաչափություններ կապված  |      |

|     |կազմի, կառուցվածքի և  հատկությունների հետ, Շինարարական  |      |

|     |նյութերի կառուցվածքի փոփոխման վերլուծությունը, հաշվի    |      |

|     |առնելով նրանց աշխատանքը արտադրանքի կառուցվածքների և     |      |

|     |կառույցների հետ, երբ ազդում են միասին` մեխանիկական      |      |

|     |բեռնվածությունը, և  շրջապատի ագրեսիվությունը,           |      |

|     |Նյութագիտության տեսական դրվածքների զարգացումը, Նոր      |      |

|     |սերնդի շին. նյութերի ստեղծման համար ֆիզիկաքիմիական      |      |

|     |ոլորտները, հաշվի առնելով նոր կոմպոզիցիոն նյութեր        |      |

|     |ստեղծելու նպատակը, որոնք պետք է ծառայեն բազմաֆունկցիոնալ|      |

|     |հատկությունների համար, Կատարելագործված ֆիզիկատեխնիկական |      |

|     |հատկություններով շնորհված արտադրանք և  կառուցվածքներ,   |      |

|     |որոնք պետք է ունենան բարձր երկարակեցություն,            |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|3.3բ |Շինարարական նյութերի, իրերի և  կոնստրուկցիաների         | 150  |

|     |տեխնոլոգիա                                              |      |

|     |Գոյություն ունեցող շին.նյութերի և  իրերի տեխնոլոգիաների |      |

|     |կատարելագործումը, Հաշվի առնելով տեխնոլոգիական տեսության |      |

|     |զարգացումը, որտեղ շեշտվում է հիմնական                   |      |

|     |օրինաչափությունները, նոր տեխնոլոգիաների ստեղծումը, որոնք|      |

|     |տալիս են հնարավորություն ձևավորել  նյութերի նախատեսված  |      |

|     |կառուցվածքներով և  շահագործման հատկություններով,        |      |

|     |Կիսաֆունկցիոնալ նյութերի մշակում, որոնք էկոլոգիական     |      |

|     |տեսանկյունից մաքուր են, Նշել այդպիսի նոր նյութեր, որոնք |      |

|     |օրինակ շնորհված են հատուկ թեթև,  բարձր ամրությամբ,      |      |

|     |սառնակայունությամբ, կորոզիակայունությամբ,               |      |

|     |ճաքակայունությամբ, ջերմակայուն, դեկորատիվ, ակուստիկ և   |      |

|     |այլն նյութերի ստացման նպատակով, Նոր տեխնոլոգիայի մշակման|      |

|     |ժամանակ ցույց տալ ավտոմատիկայի օգտագործումը             |      |

|     |կիբեռնետիկայի հիման վրա,                                |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|3.4բ |Շինարարական նյութերի, իրերի և  կոնստրուկցիաների         | 120  |

|     |հուսալիություն, էֆեկտիվություն և  էկոլոգիական           |      |

|     |անվտանգություն                                          |      |

|     |Շինարարական նյութերի, իրերի և  կոնստրուկցիաների         |      |

|     |արդյունավետության բարձրացումը կապված նյութատարողության, |      |

|     |էներգաունակության, աշխատատարողության փոքրացումով        |      |

|     |ի շնորհիվ նոր նյութերի և  կոնստրուկցիաների կիրառմամբ,   |      |

|     |Շեշտել նաև  տեղական և  արդյունաբերական թափոնների և      |      |

|     |նյութերի օգտագործումը, Տեղական նյութերի և               |      |

|     |արդյունաբերական թափոնների գնահատումը և  միջոցառումների  |      |

|     |մշակումը նրանց համասեռության և  օգտագործման             |      |

|     |հնարավորության նպատակով շինարարական նյութերի և  իրերի   |      |

|     |տեխնոլոգիաներում, Տեղական նյութերի և  արդյունաբերական   |      |

|     |թափոնների կիրառման նպատակով ստեղծել նոր                 |      |

|     |կախվածություններ, որոնք թույլ կտան փոփոխել հումքի կազմը |      |

|     |և  տեխնոլոգիաների պարամետրերը, նյութերի և  իրերի        |      |

|     |արտադրումը նախատեսված կառուցվածքով և  հատկություններով, |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|     |ԳԻՏԱՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ                                |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|  1  |Գիտահետազոտական աշխատանք կիսամյակներում                 | 120  |

|_____|________________________________________________________|______|

|  2  |Արտադրական պրակտիկա                                     |  30  |

|_____|________________________________________________________|______|

|  3  |Նախաավարտական պրակտիկա                                  |  30  |

|_____|________________________________________________________|______|

|  4  |Մագիստրոսի անհատական պարապմունք ղեկավարի հետ և          | 840  |

|     |ավարտական աշխատանքի կատարում                            |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|  5  |Մագիստրոսական ատենախոսության ձևավորում  և               | 900  |

|     |պաշտպանություն                                          |      |

|_____|________________________________________________________|______|

|     |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                                                | 3600 |

._____________________________________________________________________.

 

V «270100-ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԻՐԵՐԻ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՅՈՒՐԱՑՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐԸ

 

17. «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ Ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման ժամկետը առկա (ցերեկային) ուսուցման ձևով 91 շաբաթ է (առանց հետավարտական արձակուրդի), որից`

1) տեսական ուսուցումը, ներառյալ մագիստրոսի

հետազոտական աշխատանքը                              48 շաբաթ,

    2) քննաշրջանները`                              10 շաբաթ,

    3) պրակտիկաները`                                2 շաբաթ,

4) ամփոփիչ ատեստավորումը, ներառյալ ավարտական աշխատանքի պատրաստումը և

պաշտպանությունը`                                   16 շաբաթ

    5) արձակուրդները (առանց հետավարտականի)`        15 շաբաթ:

18. Մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման ժամկետները հեռակա ուսուցման դեպքում երկարաձգվում են մինչև 0.5 տարի:

19. Ավարտական աշխատանքի կատարման ժամանակացույցը, ընթացիկ վերահսկման և ատեստավորման ձևը, պաշտպանության թույլատրման կարգը սահմանում է բուհը` հիմք ընդունելով կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից սահմանված կարգը, որը հաստատում է բուհի գիտական խորհուրդը:

20. Մագիստրոսի կրթական ծրագրով սովորողի ուսումնական բեռնվածքի առավելագույն ծավալը սահմանվում է շաբաթական 45 ժամ` ներառյալ լսարանային և արտալսարանային (ինքնուրույն) աշխատանքները:

21. Մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագրերի յուրացման ընթացքում առկա սովորողի լսարանային պարապմունքների ծավալը չպետք է գերազանցի շաբաթական 22 ժամը: Նշված ծավալում չեն ընդգրկվում ֆիզիկական դաստիարակության և ֆակուլտատիվ դասընթացների դասաժամերը: ՈՒսումնական տարվա տեսական ուսուցման տևողությունը 32 շաբաթ է:

22. Հեռակա ուսուցման ձևով սովորող մագիստրանտի համար պետք է ապահովվի տարեկան 25 ժամից ոչ պակաս ծավալով լսարանային պարապմունքները:

23. ՈՒսումնական տարվա արձակուրդները պետք է 12 շաբաթ լինեն, այդ թվում` 2 շաբաթից ոչ պակաս` ձմեռային քննաշրջանից հետո:

 

VI «270100-ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԻՐԵՐԻ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՄԲ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

24. «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրի մշակման ներկայացվող պահանջները.

1) Սույն պետական կրթական չափորոշիչի հիման վրա բուհն ինքնուրույն է մշակում և հաստատում «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի կրթական ծրագիրը:

Մագիստրոսի կողմից ընտրովի դասընթացների ուսումնառությունը պարտադիր է, իսկ նրանց ցանկը երաշխավորական բնույթ է կրում, որը կարող է փոփոխել կամ լրացնել բուհը:

ՈՒսումնական դասընթացի բաղադրիչների տեսակները (դասախոսություն, գործնական, սեմինար, լաբորատոր պարապմունքներ, գիտահետազոտական աշխատանք, պրակտիկաներ, ավարտական և կուրսային աշխատանքների խորհրդատվություն և այլն) և ծավալները` դասընթացին հատկացված դասաժամերի շրջանակում սահմանում է բուհը: ՈՒսուցման ողջ շրջանում ուսումնական ժամանակի ընդհանուր հաշվեկշռում ուսանողի տեսական ուսուցումը չպետք է ցածր լինի 40%-ից:

ՈՒսանողի գիտելիքի ստուգման և գնահատման համակարգի տեսակն ընտրում է բուհը:

Կուրսային աշխատանքը դիտարկվում է որպես դասընթացի ուսումնական բաղադրիչ և իրականացվում է այդ դասընթացին հատկացրած դասաժամերի հաշվին:

Մասնագիտության ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր ուսումնական դասընթացների, կուրսային և գիտահետազոտական աշխատանքների և պրակտիկաների համար պարտադիր է եզրափակիչ գնահատականի նշանակումը:

2) «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական ծրագրի գիտահետազոտական բաժնին ներկայացվում են հետևյալ պահանջները`

ա. արդյունաբերական և քաղաքացիական շինարարության գիտահետազոտական հիմնախնդիրների հետ ծանոթացում և վերլուծություն,

բ. շինարարական նյութերի, իրերի և կոնստրուկցիաների արտադրության նորագույն տեխնոլոգիաների հետ ծանոթացում և վերլուծություն,

գ. մասնագիտական գրականության և այլ գիտատեխնիկական փաստաթղթերի ուսումնասիրություն, վերլուծություն, համակարգում և ընդհանրացում,

դ. գիտական հետազոտության մեթոդների յուրացում,

ե. ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումը գիտական հետազոտություններում:

Ծրագրի գիտահետազոտական մասը պետք է պարունակի խնդիրների ցանկ, որոնք գիտագործնական և կիրառական նշանակություն ունեն մագիստրոսի գործունեության ոլորտների համար և ներկայացվում են որպես մասնագիտական ծրագրի կուրսային աշխատանքների թեմատիկ ցանկ:

3) «270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու դեպքում բուհն իրավասու է`

ա. 5%-ի սահմաններում փոփոխել դասընթացների կրթաբլոկներին հատկացրած ժամաքանակները, իսկ առանձին դասընթացները` մինչև 10%-ի սահմաններում,

բ. առանձին դասընթացների դասավանդումն իրականացնել հեղինակային դասախոսությունների, գործնական պարապմունքների, առաջադրանքների և գիտական սեմինարների ձևով` բուհի մշակած ծրագրերով, հաշվի առնելով բուհի գիտական դպրոցների մասնագիտական առանձնահատկությունները, դասախոսների հետազոտական ուղղվածությունը և հակումները, որոնք կապահովեն կրթաբլոկների դասընթացների թեմատիկայի լուսաբանումը` ուսանողների մասնագիտական կողմնորոշմանը համապատասխան:

4) ՈՒսուցումը մագիստրատուրայում իրականացվում է մագիստրանտի աշխատանքի անհատական ծրագրով, որը մշակվում է գիտական ղեկավարի և բուհի (ֆակուլտետի) մագիստրոսական ծրագրի գիտական ղեկավարի մասնակցությամբ, հաշվի առնելով նախորդ տարիներին մագիստրանտի կատարած հետազոտական աշխատանքի թեմատիկան և նրա գիտական նախասիրությունները: Մագիստրանտի աշխատանքի անհատական ծրագիրը հաստատում է ֆակուլտետի դեկանը:

25. ՈՒսումնական գործընթացի կադրային ապահովման պահանջները.

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի իրականացումը պետք է ապահովվի գիտամանկավարժական կադրերով, որոնք որպես կանոն, ունեն դասընթացների դասավանդման ուղղվածությանը համապատասխանող հիմնական կրթություն (առնվազն դիպլոմավորված մասնագետի կամ մագիստրոսի) և հետևողականորեն զբաղվում են հետազոտական և գիտամեթոդական գործունեությամբ: Մագիստրատուրայում դասավանդող դասախոսները պետք է ունենան գիտական աստիճան (գիտական կոչում, սպորտային բարձրագույն կարգ, արվեստի ոլորտի պատվավոր կոչում և այլն) կամ համապատասխան գործունեության ոլորտում հետազոտական աշխատանքի փորձ:

Գիտական աստիճան և կոչում ունեցող դասախոսները պետք է կազմեն պրոֆեսորադասախոսական կազմի 50%-ից ոչ պակասը:

Մագիստրանտի գիտական ղեկավարը պետք է ունենա գիտական աստիճան (գիտական կոչում) և կարող է իրականացնել մինչև 5 մագիստրանտի ղեկավարություն: Բուհի գիտխորհրդի որոշմամբ մագիստրոսական ծրագրերի գիտական ղեկավարներ կարող են նշանակվել թեկնածուի գիտական աստիճան ունեցող դոցենտներ, ովքեր ՀՀ ԲՈՀ-ից ստացել են ասպիրանտներ ղեկավարելու իրավունք: Մագիստրոսական ծրագրի գիտական ղեկավարը վերջին 5 տարիների ընթացքում պետք է ունենա թեկնածուական ատենախոսության պաշտպանած ասպիրանտ(ներ): Մագիստրանտների գիտական ղեկավարները մագիստրոսական ծրագրի թեմատիկայով պետք է վարեն գիտական հետազոտություններ, հրապարակեն գիտական հոդվածներ, ելույթներով հանդես գան գիտաժողովներում: Գիտական ղեկավարների գիտամանկավարժական գործունեությունը պետք է իրականացվի մագիստրոսական ծրագրերի հիմնական և հատուկ դասընթացների վարմամբ, ինչպես նաև այդ դասընթացների գիտամեթոդական ապահովմամբ:

26. ՈՒսումնական գործընթացի ուսումնամեթոդական ապահովման պահանջները.

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի իրականացումը պետք է ներառի մագիստրանտի կողմից դասընթացների լաբորատոր, գործնական (սեմինար) աշխատանքների կատարում (աշխատանքների ցանկը պարտադիր տրվում է) և որպես պարտադիր բաղադրիչ` համակարգիչներով կիրառական ծրագրային փաթեթների օգտագործմամբ գործնական առաջադրանքների և գիտահետազոտական աշխատանքների կատարում: Պարտադիր պահանջ է նաև անհրաժեշտ ինֆորմացիոն բազայի ստեղծումը, որն ապահովում է բարձրորակ մասնագետի, հետազոտողի և դասախոսի պատրաստումը, նրա մուտքը տարբեր ինֆորմացիոն աղբյուրներ, ներառյալ Internet-ը:

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրերի իրականացումը պետք է ապահովվի յուրաքանչյուր մագիստրանտի մուտքով դեպի գրադարանային ֆոնդեր և տվյալների բազաներ, որոնք ըստ բովանդակության համապատասխանում են հիմնական կրթական ծրագրով նախատեսված դասընթացների լրիվ ցանկից, նույն դասընթացների բաղադրիչներին (դասախոսություններ, գործնական, սեմինար և լաբորատոր պարապմունքներ, կուրսային, գիտահետազոտական և ավարտական աշխատանքների խորհրդատվություն, պրակտիկաների ծրագրեր) նվիրված մեթոդական ձեռնարկների և ցուցումների առկայությամբ, ինչպես նաև տեսալսողական, բազմամիջավայրային նյութերով և ցուցադրական ձեռնարկներով:

Բուհի գրադարանը պետք է հագեցված լինի մասնագիտության ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների արդի ուսումնամեթոդական համալիրներով, մասնագիտությանը վերաբերվող պարբերականներով, ռեֆերատիվ հանդեսներով, նորմատիվ-իրավական ակտերով, գիտական և տեղեկատու գրականությամբ:

27. ՈՒսումնական գործընթացի նյութատեխնիկական ապահովման պահանջները

«270100-Շինարարություն, շինարարական իրերի և կառուցվածքների արտադրություն» մասնագիտությամբ ճարտարագիտության մագիստրոսի պատրաստման հիմնական կրթական ծրագրեիր իրականացնող բուհը պետք է ունենա նյութատեխնիկական բազա, որը համապատասխանում է գործող սանիտարահիգիենիկ նորմերին և հակահրդեհային կանոններին, ապահովում է օրինակելի ուսումնական պլաններով նախատեսված լաբորատոր, սեմինար, գործնական պարապմունքների և միջդասընթացային պատրաստման բոլոր ձևերի և մագիստրանտների հետազոտական աշխատանքների կատարումը:

28. Պրակտիկաների կազմակերպման պահանջները

Մագիստրոսական ծրագրով ուսուցման ընթացքում ընտրած մասնագիտացման գծով գործնական ունակությունների, ապագա աշխատավայրում հմտություններ և փորձառություններ ձեռք բերելու նպատակով կազմակերպվում են մագիստրանտների ուսումնական և արտադրական (գիտահետազոտական և գիտամանկավարժական և այլն) պրակտիկաներ:

Պրակտիկաների կազմակերպմանը ներկայացվող պահանջները ձևակերպվում են բուհի կողմից` ելնելով մագիստրոսի պատրաստման մասնագիտական կրթական ծրագրի բովանդակությունից, իսկ պրակտիկաները կարող են իրականացվել`

1) բուհի մասնագիտական ամբիոններում,

2) համապատասխան ուղղության գիտահետազոտական կազմակերպություններում,

3) պետական և տարածքային կառավարման մարմիններում,

4) բնագավառի հասարակական և կազմակերպաիրավական տարբեր ձևերի կազմակերպությունների հետազոտական բաժիններում,

5) այլ բուհերի համապատասխան ամբիոններում և հետազոտական լաբորատորիաներում (գիտամանկավարժական և գիտահետազոտական պրակտիկա) ստաժավորման ձևով:

Բուհն իրավունք ունի թույլատրել ուսուցումը աշխատանքի հետ համատեղող մագիստրանտի պրակտիկայի անցկացումը աշխատավայրում` նախապես կազմված անհատական ծրագրով, եթե նրա աշխատանքի բնույթը համապատասխանում է բուհում ուսումնառած մասնագիտությանը:

 

-----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
24.11.2010
N 1641-Ն
Հրաման