Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՇՐՋԱՆԱԿԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

 

040.0332.080411

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

31 մարտի 2011 թվականի N 332-Ն

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՇՐՋԱՆԱԿԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

«Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 36-րդ հոդվածի 2.1-րդ կետին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

i

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության որակավորումների ազգային շրջանակը` համաձայն հավելվածի:

(1-ին կետը փոփ. 07.07.16 թիվ 714-Ն որոշում)

2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարին`

1) երկամսյա ժամկետում հաստատել Հայաստանի Հանրապետության կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի ներդրման և գործարկման ուղեցույցը:

2) եռամսյա ժամկետում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության հաստատմանը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի ներդրումն ու գործարկումն ապահովող միջոցառումների կատարման ժամանակացույցը;

3) մինչև 2013 թվականի դեկտեմբերի 31-ը Հայաստանի Հանրապետության կրթության որակավորումների ընդհանրական բնութագրերին համապատասխան` ըստ մասնագիտությունների (կամ մասնագիտությունների խմբերի) և կրթական աստիճանների հաստատել Հայաստանի Հանրապետության կրթության որակավորումների բնութագրերը` մասնագիտությունների կրթական չափորոշիչները համապատասխանեցնելով դրանց:

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

(վերնագիրը փոփ. 07.07.16 թիվ 714-Ն որոշում)

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 8-ԻՆ

 

Հավելված

i

ՀՀ կառավարության

2011 թվականի մարտի 31-ի

N 332-Ն որոշման

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՇՐՋԱՆԱԿԸ

 

._________________________________________________________________________.

|Մա-  |Որակավո- |Կրթական     |Բնութագրիչները                              |

|կար- |րումը    |աստիճանը/   |____________________________________________|

|դակը |         |ծրագիրը     |գիտելիքները   |հմտությունները|կարողունա-    |

|     |         |            |              |              |կությունը     |

|     |         |            |              |              |(կոմպետենցիան)|

|_____|_________|____________|______________|______________|______________|

|1-ին |ՏԱՐՐԱԿԱՆ |Միջնակարգ   |* Տարրական    |Տարրական      |* Գործել և    |

|     |ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ|կրթության   |գիտելիքներ,   |հմտություններ,|սովորել       |

|     |ՎԿԱՅԱԿԱՆ |1-ին        |որոնք         |որոնք         |անմիջական     |

|     |         |աստիճան`    |անհրաժեշտ են  |անհրաժեշտ են  |վերահսկողու-  |

|     |         |տարրական    |մայրենի       |պարզ          |թյան ներքո`   |

|     |         |կրթություն  |լեզվով գրելու,|առաջադրանքներ |ծանոթ ու      |

|     |         |            |կարդալու,     |և  գործողու-  |հստակ         |

|     |         |Տևողությու- |խոսելու և     |թյուններ      |սահմանված     |

|     |         |նը` 4 տարի  |թվաբանական    |կատարելու     |պայմաններում  |

|     |         |            |գործողություն-|համար` անհրա- |և             |

|     |         |            |ներ կատարելու |ժեշտության    |ներկայացնել   |

|     |         |            |համար:        |դեպքում       |կատարած       |

|     |         |            |              |կիրառելով     |աշխատանքը:    |

|     |         |            |* Տարրական    |պարզագույն    |              |

|     |         |            |գիտելիքներ    |կանոններ,     |              |

|     |         |            |բնության,     |գործիքներ,    |              |

|     |         |            |հասարակության,|չափիչ ու այլ  |              |

|     |         |            |արվեստի և     |սարքեր և      |              |

|     |         |            |հայ ժողովրդի  |տեղեկատվական  |              |

|     |         |            |պատմության    |և             |              |

|     |         |            |վերաբերյալ:   |հաղորդակցական |              |

|     |         |            |              |տեխնոլոգիաներ |              |

|     |         |            |* Օտար լեզվով |(այսուհետ`    |              |

|     |         |            |սահմանափակ    |ՏՀՏ):         |              |

|     |         |            |բառապաշարի և  |              |              |

|     |         |            |արտահայտու-   |              |              |

|     |         |            |թյունների     |              |              |

|     |         |            |իմացություն`  |              |              |

|     |         |            |իր անձը և     |              |              |

|     |         |            |պարզ առօրյա   |              |              |

|     |         |            |իրադրություն- |              |              |

|     |         |            |ները          |              |              |

|     |         |            |նկարագրելու   |              |              |

|     |         |            |համար:        |              |              |

|_____|_________|____________|______________|______________|______________|

|2-րդ |ՀԻՄՆԱԿԱՆ |Միջնակարգ   |Բազային       |Իմացական,     |* Գործել և    |

|     |ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ|կրթության   |գիտելիքներ    |ճանաչողական,  |սովորել       |

|     |ՎԿԱՅԱԿԱՆ |2-րդ        |մայրենի ու    |հաղորդակցման  |վերահսկողու-  |

|     |         |աստիճան`    |օտար          |և  գործնական  |թյան ներքո`   |

|     |         |միջին       |լեզուներից,   |բնույթի       |ծանոթ և  հստակ|

|     |         |դպրոց       |ՏՀՏ-ից,       |որոշակի       |սահմանված     |

|     |         |            |մաթեմատիկայից.|հմտություններ,|պայմաններում, |

|     |         |Տևողությու- |ինչպես նաև    |որոնք նպատակա-|որոշ աստիճանի |

|     |         |նը` 5 տարի  |բնագիտական,   |ուղղված են`   |ինքնուրույնու-|

|     |         |            |հասարակագիտա- |1) հանձնարար- |թյան և        |

|     |         |            |կան, արվեստի  |ված առաջա-    |պատասխանատվու-|

|     |         |            |սպորտի,       |դրանքների     |թյան          |

|     |         |            |անվտանգ       |կատարմանը և   |դրսևորմամբ:   |

|     |         |            |կենսագործու-  |առօրյա        |              |

|     |         |            |նեության      |խնդիրների     |* Հասկանալ    |

|     |         |            |բնագավառների  |լուծմանը`     |բնության,     |

|     |         |            |առարկաներից`  |պարզ          |հասարակական   |

|     |         |            |հետագա        |կանոնների,    |և  առօրյա     |

|     |         |            |ուսումնառու-  |մեթոդների     |կյանքի տարբեր |

|     |         |            |թյան կամ      |գործիքների և  |երևույթները   |

|     |         |            |մասնագիտական  |սարքերի       |և  կատարել    |

|     |         |            |պատրաստվածու- |կիրառման      |դատողություն- |

|     |         |            |թյուն         |միջոցով.      |ներ դրանց     |

|     |         |            |չպահանջող     |2) անհրաժեշտ  |վերաբերյալ:   |

|     |         |            |աշխատանք      |տեղեկատվության|              |

|     |         |            |կատարելու     |որոնմանը,     |* Տիրապետել   |

|     |         |            |համար:        |հավաքագրմանը  |հասարակական   |

|     |         |            |              |և  պահպանմանը`|համակեցության |

|     |         |            |              |անհրաժեշտու-  |կանոններին և  |

|     |         |            |              |թյան դեպքում  |դրսևորել      |

|     |         |            |              |կիրառելով ՏՀՏ.|քաղաքացիական  |

|     |         |            |              |3) օտար       |գիտակցության  |

|     |         |            |              |լեզվով        |տարրեր:       |

|     |         |            |              |ամենօրյա      |              |

|     |         |            |              |կիրառություն  |* Դրսևորել    |

|     |         |            |              |ունեցող       |ազգային և     |

|     |         |            |              |արտահայտու-   |համամարդկային |

|     |         |            |              |թյունների     |մշակութային   |

|     |         |            |              |ընկալմանը և   |արժեքների     |

|     |         |            |              |գործածությանը:|ընդհանուր     |

|     |         |            |              |              |իմացություն:  |

|_____|_________|____________|______________|______________|______________|

|3-րդ |ԱՐՀԵՍՏԱ- |Նախնական    |* Բազային     |* Իմացական,   |* Աշխատանքի   |

|     |ՎՈՐ      |մասնագիտական|գիտելիքներ    |ճանաչողական,  |և  ուսումնա-  |

|     |(Հիմնական|(արհեստագոր-|մայրենի ու    |հաղորդակցման  |ռության       |

|     |կրթութ-  |ծական)      |օտար          |և  գործնական  |ընթացքում     |

|     |յամբ)    |կրթական     |լեզուներից,   |բնույթի       |ցուցաբերել    |

|     |         |ծրագիր      |ՏՀՏ-ից,       |բազային       |ինքնուրույնու-|

|     |(Վարպետա-|            |մաթեմատիկայից,|հմտություն-   |թյուն և       |

|     |յին      |Տևողությու- |ինչպես նաև    |ներ, որոնք    |ստանձնել      |

|     |ուսուցման|նը`         |հասարակագիտա- |անհրաժեշտ են` |առաջադրանքների|

|     |որակավոր-|ամսվանից 1  |կան,          |1) որոշակի    |կատարման      |

|     |ման      |տարի        |բնագիտական,   |մասնագիտական  |արդյունքների  |

|     |վկայական)|            |արվեստի,      |խնդիրների     |հանդեպ        |

|     |         |            |սպորտի,       |լուծման և     |անձնական      |

|     |         |            |անվտանգ       |առաջադրանքների|պատասխանատվու-|

|     |         |            |կենսագոր-     |կատարման      |թյուն:        |

|     |         |            |ծունեության   |համար`        |              |

|     |         |            |բնագավառների  |համապատասխան  |* Հարմարեցնել |

|     |         |            |առարկաներից`  |կանոնների,    |սեփական       |

|     |         |            |որոշակի       |մեթոդների,    |վարքագիծը     |

|     |         |            |ոլորտում պարզ |սարքերի և     |խնդիրների     |

|     |         |            |աշխատանք      |գործիքների    |լուծման       |

|     |         |            |կատարելու կամ |ընտրության    |ընթացքում ի   |

|     |         |            |հետագա        |ու կիրառման   |հայտ եկող     |

|     |         |            |ուսումնա-     |միջոցով.      |հանգամանքնե-  |

|     |         |            |ռության համար:|2) անհրաժեշտ  |րին:          |

|     |         |            |              |տեղեկատվության|              |

|     |         |            |* Ընդհանուր   |հավաքագրման   |* Բացատրել    |

|     |         |            |հասկացու-     |և             |ու կատարել    |

|     |         |            |թյունների,    |օգտագործման   |եզրահանգումներ|

|     |         |            |սկզբունքների  |համար` անհրա- |բնության,     |

|     |         |            |և  մեթոդների  |ժեշտության    |հասարակու-    |

|     |         |            |իմացություն,  |դեպքում       |թյան և        |

|     |         |            |որոնք         |կիրառելով     |առօրյա կյանքի |

|     |         |            |բավարար են    |ՏՀՏ.          |տարբեր        |

|     |         |            |պարզ          |3) օտար       |երևույթների   |

|     |         |            |մասնագիտական  |լեզվով        |ու օրինաչա-   |

|     |         |            |գործունեու-   |ամենօրյա      |փությունների  |

|     |         |            |թյուն իրա-    |կիրառություն  |վերաբերյալ:   |

|     |         |            |կանացնելու    |ունեցող       |              |

|     |         |            |համար:        |արտահայտու-   |* Տիրապետել   |

|     |         |            |              |թյունների     |հասարակական   |

|     |         |            |              |գործածության  |համակեցության |

|     |         |            |              |համար:        |կանոններին և  |

|     |         |            |              |              |դրսևորել      |

|     |         |            |              |* ՈՒսումնա-   |քաղաքացիական  |

|     |         |            |              |ռության       |գիտակցություն:|

|     |         |            |              |արդյունքում   |              |

|     |         |            |              |ձեռք բերած    |* Կարևորել    |

|     |         |            |              |գիտելիքները   |ազգային և     |

|     |         |            |              |և             |համամարդկային |

|     |         |            |              |իմացությունն  |մշակութային   |

|     |         |            |              |աշխատանքում   |արժեքները:    |

|     |         |            |              |կիրառելու     |              |

|     |         |            |              |պարզ          |              |

|     |         |            |              |մասնագիտական  |              |

|     |         |            |              |հմտություն-   |              |

|     |         |            |              |ներ:          |              |

|_____|_________|____________|______________|______________|______________|

|4-րդ |1. ՄԻՋՆԱ-|Միջնակարգ   |* Փաստական և  |* Տարաբնույթ  |* Ինքնուրույն |

|     |ԿԱՐԳ     |կրթության   |տեսական       |իմացական,     |կազմակերպել   |

|     |ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ|3-րդ        |հիմնարար      |ճանաչողական,  |և  կառավարել  |

|     |ԱՏԵՍՏԱՏ  |աստիճան`    |գիտելիքներ    |հաղորդակցման  |սեփական       |

|     |         |ավագ դպրոց  |միջնակարգ     |և  գործնական  |աշխատանքային  |

|     |2. ԱՐՀԵՍ-|            |կրթության     |հմտություն-   |կամ ուսումնա- |

|     |ՏԱՎՈՐ    |Տևողությու- |բոլոր բնագա-  |ներ, որոնք    |ռության       |

|     |(Միջնա-  |նը` 3 տարի  |վառներից`     |անհրաժեշտ են` |գործընթացները`|

|     |կարգ     |            |հետագա        |1) աշխատանքի  |կանխատեսելի,  |

|     |կրթու-   |Նախնական    |աշխատանքի կամ |կամ հետագա    |բայց          |

|     |թյամբ)   |մասնագիտա-  |ուսումնառու-  |ուսումնառու-  |փոփոխունակ    |

|     |         |կան         |թյան          |թյան որևէ     |միջավայրում   |

|     |         |(արհեստագոր-|համատեքստում: |բնագավառում   |և  ստանձնել   |

|     |(Արհեստա-|ծական)      |              |կոնկրետ       |դրանց         |

|     |գործական |կրթական     |* Աշխատանքի   |խնդիրներ      |գնահատման ու  |

|     |կրթության|ծրագիր      |բնագավառին    |լուծելու,     |բարելավման    |

|     |դիպլոմ)  |            |առնչվող       |առաջադրանքներ |որոշ          |

|     |         |Տևողությու- |ընդհանուր     |և  ուսումնադի-|պատասխանատվու-|

|     |         |նը` 11-3    |հասկացու-     |րություններ   |թյուն:        |

|     |         |տարի        |թյունների,    |կատարելու,    |              |

|     |         |            |սկզբունքների  |ինչպես նաև    |* Հստակ       |

|     |         |            |և  մեթոդների  |գործածված     |ուղղորդման    |

|     |         |            |իմացություն,  |մեթոդներն ու  |ներքո         |

|     |         |            |որոնք         |ձեռք բերված   |բացահայտել    |

|     |         |            |պահանջվում են |արդյունքները  |սեփական       |

|     |         |            |հետագա        |վերլուծելու   |կրթական       |

|     |         |            |մասնագիտական  |և  ամփոփելու  |պահանջմունքնե-|

|     |         |            |գործունեու-   |համար.        |րը` ուսումնա- |

|     |         |            |թյուն         |2) տեղեկատվու-|ռությունը     |

|     |         |            |իրականացնելու |թյան          |շարունակելու  |

|     |         |            |համար:        |հավաքագրման,  |համար:        |

|     |         |            |              |համադրման,    |              |

|     |         |            |              |դասակարգման   |* Կազմակերպել |

|     |         |            |              |և             |այլ անձանց    |

|     |         |            |              |օգտագործման   |առօրյա        |

|     |         |            |              |համար`        |գործողու-     |

|     |         |            |              |կիրառելով     |թյունները:    |

|     |         |            |              |ՏՀՏ.          |              |

|     |         |            |              |3) օտար       |* Կատարել     |

|     |         |            |              |լեզուներով    |բնության,     |

|     |         |            |              |գրավոր և      |հասարակության |

|     |         |            |              |բանավոր       |և  առօրյա     |

|     |         |            |              |հաղորդակցվե-  |կյանքի        |

|     |         |            |              |լու համար:    |տարաբնույթ    |

|     |         |            |              |              |երևույթների   |

|     |         |            |              |* ՈՒսումնա-   |վերլուծու-    |

|     |         |            |              |ռության       |թյուններ`     |

|     |         |            |              |արդյունքում   |կիրառելով     |

|     |         |            |              |ձեռք բերած    |հիմնավորման   |

|     |         |            |              |գիտելիքները   |և  ապացուցման |

|     |         |            |              |և             |մեթոդներ:     |

|     |         |            |              |իմացությունն  |              |

|     |         |            |              |աշխատանքում   |* Պահպանել    |

|     |         |            |              |կիրառելու     |հասարակական   |

|     |         |            |              |մասնագիտական  |համակեցության |

|     |         |            |              |հմտություն-   |կանոնները և   |

|     |         |            |              |ներ:          |դրսևորել      |

|     |         |            |              |              |քաղաքացիական  |

|     |         |            |              |              |գիտակցությամբ |

|     |         |            |              |              |վարքագիծ:     |

|     |         |            |              |              |              |

|     |         |            |              |              |* Արժևորել    |

|     |         |            |              |              |և  գնահատել   |

|     |         |            |              |              |ազգային և     |

|     |         |            |              |              |համամարդկային |

|     |         |            |              |              |արժեքները:    |

|_____|_________|____________|______________|______________|______________|

|5-րդ |ՄԱՍՆԱԳԵՏ |Միջին       |* Հիմնարար և  |* Բազմակողմանի|* Որոշ չափով  |

|     |(Միջին   |մասնագիտական|համակողմանի   |և  համապարփակ |կառավարել և   |

|     |մասնագի- |կրթական     |փաստական,     |իմացական,     |վերահսկել     |

|     |տական    |ծրագիր      |տեսական և     |ճանաչողական,  |աշխատանքային  |

|     |կրթության|            |մասնագիտացված |վերլուծական   |կամ ուսումնա- |

|     |դիպլոմ)  |Տևողությու- |գիտելիքներ`   |և  գործնական  |ռության       |

|     |         |նը` 2-5 տարի|աշխատանքի կամ |հմտություններ,|գործընթացներ` |

|     |         |            |ուսումնառու-  |որոնք         |անկանխատեսելի |

|     |         |            |թյան ոլորտից: |անհրաժեշտ են` |ու փոփոխունակ |

|     |         |            |              |1) տարաբնույթ,|միջավայրում,  |

|     |         |            |* Մասնագիտու- |այդ թվում`    |ստանձնել      |

|     |         |            |թյան հիմնարար |մասնագիտական, |սեփական ու    |

|     |         |            |հասկացություն-|խնդիրները     |այլ անձանց    |

|     |         |            |ների,         |բացահայտելու  |գործողություն-|

|     |         |            |տեսությունների|համար.        |ներին         |

|     |         |            |և  մեթոդների  |2) առաջացած   |հետևելու  և   |

|     |         |            |իմացություն:  |խնդիրների     |դրանք         |

|     |         |            |              |վերաբերյալ    |բարելավելու   |

|     |         |            |              |դատողություն- |պատասխանատվու-|

|     |         |            |              |ներ կատարելու |թյուն:        |

|     |         |            |              |և  լուծումներ |              |

|     |         |            |              |առաջադրելու   |* Բացահայտել  |

|     |         |            |              |համար`        |սեփական       |

|     |         |            |              |ցուցաբերելով  |կրթական պա-   |

|     |         |            |              |ստեղծագործական|հանջմունքները |

|     |         |            |              |մոտեցում:     |և  ընդունել   |

|     |         |            |              |              |որոշում       |

|     |         |            |              |* Հաղորդկացման|հետագա        |

|     |         |            |              |և  ՏՀՏ        |ուսումնառու-  |

|     |         |            |              |հմտություններ,|թյան          |

|     |         |            |              |որոնք         |վերաբերյալ:   |

|     |         |            |              |անհրաժեշտ են` |              |

|     |         |            |              |1) մասնագիտու-|* Պահպանել    |

|     |         |            |              |թյանն առընչվող|հասարակական   |

|     |         |            |              |տեղեկատվու-   |համակեցության |

|     |         |            |              |թյունը,       |կանոնները,    |

|     |         |            |              |գաղափարները,  |կենսական      |

|     |         |            |              |հասկացություն-|տարբեր իրավի- |

|     |         |            |              |ները,         |ճակներում     |

|     |         |            |              |խնդիրներն ու  |դրսևորել      |

|     |         |            |              |դրանց         |քաղաքացիական  |

|     |         |            |              |լուծումները   |գիտակցությամբ |

|     |         |            |              |բացատրելու և  |վարքագիծ,     |

|     |         |            |              |հանրության նեղ|ինչպես նաև    |

|     |         |            |              |շրջանակներում |իրականացնել   |

|     |         |            |              |ներկայացնելու |որոշակի վերա- |

|     |         |            |              |համար.        |հսկողություն  |

|     |         |            |              |2) մասնագիտա- |թիմում այդ    |

|     |         |            |              |կան ոլորտում  |կանոնների     |

|     |         |            |              |աշխատանքը     |պահպանման     |

|     |         |            |              |դյուրացնելու  |նկատմամբ:     |

|     |         |            |              |և             |              |

|     |         |            |              |արագացնելու   |* Կիրառել     |

|     |         |            |              |համար.        |ազգային և     |

|     |         |            |              |3) մասնագիտու-|համամարդկային |

|     |         |            |              |թյանն առնչվող |արժեքներն     |

|     |         |            |              |քանակական և   |առօրյա        |

|     |         |            |              |որակական      |հարաբերու-    |

|     |         |            |              |տվյալները     |թյուններում:  |

|     |         |            |              |հավաքագրելու, |              |

|     |         |            |              |մշակելու և    |              |

|     |         |            |              |վերլուծելու   |              |

|     |         |            |              |համար:        |              |

._________________________________________________________________________.

 

._________________________________________________________________________.

|Մա-  |Որակավո-|Կրթական |Կրթական  |Հմտությունները               |Կարողու- |

|կար- |րումը   |ծրագիրը |ծրագիրը  |                             |նակու-   |

|դակը |        |        |         |                             |թյունը   |

|     |        |        |         |                             |(կոմպե-  |

|     |        |        |         |                             |տենցիան) |

|     |        |        |         |_____________________________|_________|

|     |        |        |         |գիտելիքի |հաղոր-   |ընդհանրա-|ինքնու-  |

|     |        |        |         |կիրառման |դակցման, |կան      |րույնու- |

|     |        |        |         |հմտու-   |տեղեկատ- |իմացական |թյունը և |

|     |        |        |         |թյունները|վական    |հմտու-   |պատասխա- |

|     |        |        |         |         |հաղորդակ-|թյունները|նատվու-  |

|     |        |        |         |         |ցական    |         |թյունը   |

|     |        |        |         |         |տեխնոլո- |         |         |

|     |        |        |         |         |գիաների- |         |         |

|     |        |        |         |         |(ՏՀՏ) և  |         |         |

|     |        |        |         |         |տվյալների|         |         |

|     |        |        |         |         |հետ      |         |         |

|     |        |        |         |         |աշխատելու|         |         |

|     |        |        |         |         |հմտու-   |         |         |

|     |        |        |         |         |թյունները|         |         |

|     |        |        |         |         |         |         |         |

|_____|________|________|_________|_________|_________|_________|_________|

|6-րդ |ԲԱԿԱԼԱՎՐ|Բակալա- |Մասնագի- |Հմտու-   |* Տվյալ  |* Վերլու-|* Ծավալել|

|     |        |վրի     |տական    |թյուններ,|ոլորտին  |ծելու և  |լիարժեք  |

|     |(Բակալա-|կրթական |աշխատանքի|որոնք    |առնչվող  |եզրահան- |մասնագի- |

|     |վրի     |ծրագիր  |կամ      |ցուցաբե- |տեղեկատ- |գումներ  |տական    |

|     |դիպլոմ) |        |ուսումա- |րում են  |վությու- |կատարելու|գործու-  |

|     |        |Տևողու- |ռության  |նորարարա-|նը,      |հմտու-   |նեու-    |

|     |        |թյունը` |ոլորտի   |կան ու   |փաստարկ- |թյուններ`|թյուն:   |

|     |        |առնվազն |արդի և   |առաջադեմ |ները,    |դրսևորե- |         |

|     |        |3       |հիմնարար |մոտեցում-|գաղափար- |լով քննա-|* Կառավա-|

|     |        |տարի    |հասկացու-|ներ և    |ները,    |դատական  |րել մաս- |

|     |        |        |թյուննե- |անհրաժեշտ|խնդիրները|մտածո-   |նագիտական|

|     |        |(Կրեդիտ-|րի,      |են ձեռք  |և  դրանց |ղություն:|գործա-   |

|     |        |ների    |տեսու-   |բերած    |լուծում- |         |ռույթներ |

|     |        |փոխանց- |թյունների|գիտելիքը |ները     |* Հմտու- |ու       |

|     |        |ման և   |ու       |և  իմա-  |մասնագի- |թյուններ,|ծրագրեր  |

|     |        |կուտակ- |մեթոդների|ցությունը|տական և  |որոնք    |անկանխա- |

|     |        |ման հա- |իմացու-  |մասնագի- |ոչ       |պահանջում|տեսելի   |

|     |        |մակարգ, |թյուն և  |տական    |մասնագի- |են       |աշխատան- |

|     |        |այսու-  |առաջադեմ |աշխատանքի|տական    |ստեղծա-  |քային    |

|     |        |հետ`    |գիտելիք- |կամ      |հանրու-  |գործական |կամ      |

|     |        |ԿՓԿՀ)   |ներ:     |ուսումնա-|թյանը    |մոտեցում |ուսումնա-|

|     |        |        |         |ռության  |ներկայաց-|ոլորտի   |կան      |

|     |        |(180-240|         |ընթացքում|նելու և  |մասնագի- |միջավայ- |

|     |        |ԿՓԿՀ)   |         |ծագած    |բացատրե- |տական    |րում,    |

|     |        |        |         |անկանխա- |լու      |խնդիրները|ստանձնել |

|     |        |        |         |տեսելի   |հմտու-   |բացահայ- |պատասխա- |

|     |        |        |         |խնդիրները|թյուններ:|տելիս և  |նատվու-  |

|     |        |        |         |լուծելիս:|         |տարբեր   |թյուն    |

|     |        |        |         |         |* Մասնա- |լուծում- |առանձին  |

|     |        |        |         |         |գիտական  |ներ առա- |անհատների|

|     |        |        |         |         |ոլորտում |ջադրելիս:|կամ թիմի |

|     |        |        |         |         |խնդիրներ |         |մասնագի- |

|     |        |        |         |         |լուծելու |         |տական    |

|     |        |        |         |         |և        |         |զարգացման|

|     |        |        |         |         |աշխատանքը|         |համար:   |

|     |        |        |         |         |դյուրաց- |         |         |

|     |        |        |         |         |նելու    |         |* Որոշել |

|     |        |        |         |         |համար    |         |հետագա   |

|     |        |        |         |         |ՏՀՏ-ներ  |         |ուսումնա-|

|     |        |        |         |         |կիրառելու|         |ռության  |

|     |        |        |         |         |հմտու-   |         |կամ      |

|     |        |        |         |         |թյուններ:|         |աշխատանքի|

|     |        |        |         |         |         |         |ուղիները`|

|     |        |        |         |         |* Մասնա- |         |ելնելով  |

|     |        |        |         |         |գիտական  |         |սեփական  |

|     |        |        |         |         |ոլորտին  |         |պահանջ-  |

|     |        |        |         |         |առնչվող  |         |մունքնե- |

|     |        |        |         |         |քանակական|         |րից:     |

|     |        |        |         |         |և        |         |         |

|     |        |        |         |         |որակական |         |* Գիտակ- |

|     |        |        |         |         |տվյալներ |         |ցել      |

|     |        |        |         |         |հավաքա-  |         |անձնական |

|     |        |        |         |         |գրելու,  |         |պատասխա- |

|     |        |        |         |         |մշակելու,|         |նատվու-  |

|     |        |        |         |         |վերլուծե-|         |թյունը   |

|     |        |        |         |         |լու և    |         |ազգի և   |

|     |        |        |         |         |մեկնաբա- |         |պետության|

|     |        |        |         |         |նելու    |         |հանդեպ,  |

|     |        |        |         |         |հմտու-   |         |հետամուտ |

|     |        |        |         |         |թյուններ`|         |լինել    |

|     |        |        |         |         |հիմնավոր-|         |ժողովրդա-|

|     |        |        |         |         |ված      |         |վարական  |

|     |        |        |         |         |դատողու- |         |սկզբունք-|

|     |        |        |         |         |թյուններ |         |ների իրա-|

|     |        |        |         |         |անելու   |         |գործմանը,|

|     |        |        |         |         |համար:   |         |ազգային  |

|     |        |        |         |         |         |         |և  համա- |

|     |        |        |         |         |         |         |մարդկային|

|     |        |        |         |         |         |         |արժեքների|

|     |        |        |         |         |         |         |տարածմա- |

|     |        |        |         |         |         |         |նը:      |

|_____|________|________|_________|_________|_________|_________|_________|

|7-րդ |ՄԱԳԻՍՏ- |Մագիստ- |* Խորը   |* Առանց- |* Մասնա- |Հմտու-   |* Մասնա- |

|     |ՐՈՍ     |րոսի    |մասնագի- |քային    |գիտական  |թյուններ,|գիտական  |

|     |(Մագիստ-|կրթական |տացված   |մասնագի- |և  ոչ    |որոնք    |կամ      |

|     |րոսի    |ծրագիր  |գիտելիք- |տական    |մասնագի- |անհրաժեշտ|ուսումնա-|

|     |դիպլոմ) |        |ներ, այդ |հմտու-   |տական    |են մասնա-|ռության  |

|     |        |Տևողու- |թվում`   |թյուններ,|լայն     |գիտական  |ոլորտում |

|     |ԴԻՊԼՈՄԱ-|թյունը` |տվյալ    |որոնք    |հանրու-  |ոլորտի   |ծավալել  |

|     |ՎՈՐՎԱԾ  |առնվազն |ոլորտի   |անհրա-   |թյանն իր |հիմնախն- |գործու-  |

|     |ՄԱՍՆԱԳԵՏ|1 տարի  |վերջին   |ժեշտ են` |եզրահան- |դիրները  |նեու-    |

|     |(Դիպլո- |        |ձեռքբե-  |* հետազո-|գումները,|հետազոտե-|թյուն,   |

|     |մավորված|(60-120 |րումների |տական ու |համապա-  |լու,     |որը պա-  |

|     |մասնագե-|ԿՓԿՀ)   |վերաբեր- |նորարական|տասխան   |արդիական |հանջում է|

|     |տի      |        |յալ,     |գործու-  |հիմնավո- |գաղափար- |բարդ և   |

|     |դիպլոմ) |Դիպլոմա-|որոնք    |նեություն|րումներն |ներ ու   |անծանոթ  |

|     |        |վորված  |կիրառվում|իրականաց-|ու հետա- |մոտեցում-|աշխատան- |

|     |        |մասնագե-|են       |նելիս`   |զոտության|ներ առա- |քային    |

|     |        |տի      |ուսումնա-|տարբեր   |արդյունք-|ջադրելու,|իրադրու- |

|     |        |կրթական |ռության, |ոլորտների|ները     |ինչպես   |թյունների|

|     |        |ծրագիր  |հետազո-  |գիտելիքը |հստակ ու |նաև      |կառավար- |

|     |        |        |տության  |համակցե- |համակարգ-|ոլորտի   |ման ու   |

|     |        |Տևողու- |և        |լու և    |ված      |գիտելիքի |վերափոխ- |

|     |        |թյունը` |աշխատանքի|նոր      |ներկայաց-|և  պրակ- |ման      |

|     |        |առնվազն |ընթաց-   |գիտելիք  |նելու և  |տիկայի   |ռազմավա- |

|     |        |5 տարի  |քում:    |ստեղծելու|բացատրե- |ընդլայն- |րական նոր|

|     |        |        |         |համար,   |լու      |մանը     |մոտեցում-|

|     |        |        |* Տվյալ  |* նոր և  |հմտու-   |միտված   |ներ:     |

|     |        |        |մասնագի- |անծանոթ  |թյուններ:|նորարարա-|         |

|     |        |        |տական    |իրադրու- |         |կան ու   |* Նպաստել|

|     |        |        |բնագավառի|թյուննե- |* Մասնա- |ստեղծա-  |մասնագի- |

|     |        |        |և        |րում     |գիտական  |գործա-   |տական    |

|     |        |        |միջմասնա-|տեսական  |և  (կամ) |լուծում- |գիտելիքի |

|     |        |        |գիտական  |ու       |միջմաս-  |ներ      |զարգացմա-|

|     |        |        |ոլորտների|գործնական|նագիտական|առաջարկե-|նը:      |

|     |        |        |տեսու-   |խնդիրներ |ոլորտնե- |լու      |         |

|     |        |        |թյուննե- |լուծելու |րում     |համար:   |* Ստանձ- |

|     |        |        |րի,      |համար:   |բարդ     |         |նել թիմի |

|     |        |        |առաջավոր |         |խնդիրներ |         |ռազմավա- |

|     |        |        |սկզբունք-|         |լուծելիս |         |րական    |

|     |        |        |ների ու  |         |և  հետա- |         |նպատակ-  |

|     |        |        |մեթոդների|         |զոտու-   |         |ների     |

|     |        |        |իմացու-  |         |թյուններ |         |իրագոր-  |

|     |        |        |թյուն:   |         |կատարելիս|         |ծումը    |

|     |        |        |         |         |ՏՀՏ-ները |         |վերահսկե-|

|     |        |        |         |         |վարժ     |         |լու պա-  |

|     |        |        |         |         |կիրառելու|         |տասխանատ-|

|     |        |        |         |         |հմտու-   |         |վություն:|

|     |        |        |         |         |թյուններ:|         |         |

|     |        |        |         |         |         |         |* Գնահա- |

|     |        |        |         |         |* Հմտու- |         |տել իր   |

|     |        |        |         |         |թյուններ,|         |շարունա- |

|     |        |        |         |         |որոնք    |         |կական    |

|     |        |        |         |         |անհրաժեշտ|         |կրթության|

|     |        |        |         |         |են մասնա-|         |ու մասնա-|

|     |        |        |         |         |գիտական  |         |գիտական  |

|     |        |        |         |         |և  (կամ) |         |զարգացման|

|     |        |        |         |         |միջմաս-  |         |կարիքնե- |

|     |        |        |         |         |նագիտական|         |րը` արդի |

|     |        |        |         |         |ոլորտնե- |         |տեխնոլո- |

|     |        |        |         |         |րին      |         |գիական   |

|     |        |        |         |         |առնչվող  |         |զարգա-   |

|     |        |        |         |         |քանակական|         |ցումների |

|     |        |        |         |         |ու       |         |համատեքս-|

|     |        |        |         |         |որակական |         |տում,    |

|     |        |        |         |         |տվյալները|         |ունակ    |

|     |        |        |         |         |խորը վեր-|         |լինել    |

|     |        |        |         |         |լուծելու |         |շարունա- |

|     |        |        |         |         |և  գնահա-|         |կելու    |

|     |        |        |         |         |տելու    |         |ուսումնա-|

|     |        |        |         |         |համար` ոչ|         |ռությունն|

|     |        |        |         |         |ամբողջա- |         |արագ     |

|     |        |        |         |         |կան կամ  |         |փոփոխվող |

|     |        |        |         |         |սահմանա- |         |միջավայ- |

|     |        |        |         |         |փակ      |         |րերում:  |

|     |        |        |         |         |տեղեկատ- |         |         |

|     |        |        |         |         |վության  |         |* Նպաստել|

|     |        |        |         |         |պայմաննե-|         |քաղաքա-  |

|     |        |        |         |         |րում     |         |ցիական   |

|     |        |        |         |         |եզրահան- |         |հասարա-  |

|     |        |        |         |         |գումներ  |         |կության  |

|     |        |        |         |         |անելու   |         |զարգացմա-|

|     |        |        |         |         |և  որո-  |         |նը:      |

|     |        |        |         |         |շումներ  |         |         |

|     |        |        |         |         |կայացնե- |         |* Գործել`|

|     |        |        |         |         |լու      |         |զուգակցե-|

|     |        |        |         |         |նպատակով:|         |լով հայոց|

|     |        |        |         |         |         |         |ազգային  |

|     |        |        |         |         |         |         |արժեհամա-|

|     |        |        |         |         |         |         |կարգն ու |

|     |        |        |         |         |         |         |պատմամշա-|

|     |        |        |         |         |         |         |կութային |

|     |        |        |         |         |         |         |փորձը    |

|     |        |        |         |         |         |         |համամարդ-|

|     |        |        |         |         |         |         |կային    |

|     |        |        |         |         |         |         |արժեքների|

|     |        |        |         |         |         |         |հետ:     |

|_____|________|________|_________|_________|_________|_________|_________|

|8-րդ |ԳԻՏՈՒ-  |Հետբու- |* Առավել |Առաջադեմ |* Տեսական|Հմտու-   |* Գիտա-  |

|     |ԹՅՈՒՆՆԵ-|հական   |առաջադեմ |մասնագի- |ու գործ- |թյուններ,|կրթական  |

|     |ՐԻ      |մասնա-  |(առաջան- |տական    |նական,   |որոնք    |և  մասնա-|

|     |ԹԵԿՆԱԾՈՒ|գիտական |ցիկ) գի- |հմտու-   |բարդ և   |անհրա-   |գիտական  |

|     |        |կրթական |տելիքներ |թյուններ`|համալիր  |ժեշտ են` |առաջատար |

|     |(Գիտու- |ծրագիր  |մասնագի- |ներառյալ |խնդիրներ,|1) բարդ  |ոլորտնե- |

|     |թյուննե-|        |տական    |սինթեզ և |հետազո-  |և  վերա- |րում     |

|     |րի թեկ- |Տևողու- |բնագավա- |գնահա-   |տության  |ցական    |նախաձեռ- |

|     |նածուի  |թյունը` |ռից և    |տում,    |արդյունք-|գաղափար- |նել և    |

|     |վկայա-  |առնվազն |միջմասնա-|որոնք    |ներ      |ներ առա- |ղեկավարել|

|     |կան)    |3 տարի  |գիտական  |անհրաժեշտ|գիտական  |ջադրելու.|համալիր  |

|     |        |        |ոլորտնե- |են`      |շրջանակ- |2) առկա  |նորարարա-|

|     |        |(180    |րից,     |* ձեռք   |ներին և  |տեղեկատ- |կան գործ-|

|     |        |ԿՓԿՀ)   |որոնք    |բերած    |լայն հան-|վությունը|ընթացներ`|

|     |        |        |կիրառվում|գիտելիքը |րությանը |ու       |դրսևորե- |

|     |        |        |են       |և        |ներկայաց-|հիմնախն- |լով      |

|     |        |        |ուսումնա-|բնագավառի|նելու և  |դիրները  |գիտական  |

|     |        |        |ռության, |հայեցա-  |դրանք    |ներկայաց-|և  մասնա-|

|     |        |        |գիտական  |կարգային |մեկնաբա- |նելու և  |գիտական  |

|     |        |        |հետազո-  |սկզբունք-|նելու    |դրանց    |բարեխղ-  |

|     |        |        |տություն-|ների և   |զարգացած |վերաբեր- |ճություն,|

|     |        |        |ների և   |մեթոդների|հմտու-   |յալ նոր  |անկախու- |

|     |        |        |աշխատանքի|իմացու-  |թյուններ:|և        |թյուն ու |

|     |        |        |ընթաց-   |թյունը   |         |ինքնատիպ |ինքնու-  |

|     |        |        |քում:    |բարդ     |* Գիտական|մեկնաբա- |րույնու- |

|     |        |        |         |տեսական  |հետազո-  |նություն-|թյուն:   |

|     |        |        |* Մասնա- |ու գործ- |տություն |ներ      |         |

|     |        |        |գիտական  |նական    |կատարելիս|անելու   |* Ղեկավա-|

|     |        |        |բնագավառի|խնդիրներ |և  նոր   |համար`   |րել հետա-|

|     |        |        |և        |լուծելիս,|գիտելիք  |հիմնվելով|զոտական  |

|     |        |        |միջմասնա-|* նորարա-|ստեղծելիս|գիտական  |կամ      |

|     |        |        |գիտական  |րական    |ՏՀՏ-ները |հետազո-  |մասնագի- |

|     |        |        |ոլորտների|գիտական  |համակող- |տության  |տական    |

|     |        |        |նորագույն|հետազո-  |մանի     |արդյունք-|թիմ`     |

|     |        |        |տեսու-   |տություն-|կիրառելու|ների վրա:|դրսևորե- |

|     |        |        |թյուննե- |ներ      |հմտու-   |         |լով      |

|     |        |        |րի,      |պլանավո- |թյուններ:|* Հմտու- |բավարար  |

|     |        |        |մոտեցում-|րելիս և  |         |թյուններ,|ազդեցու- |

|     |        |        |ների,    |իրականաց-|* Փոխկա- |որոնք    |թյուն և  |

|     |        |        |վարկածնե-|նելիս:   |պակցված  |անհրաժեշտ|հանձնա-  |

|     |        |        |րի և     |         |տարբեր   |են`      |ռության  |

|     |        |        |գիտահետա-|         |ոլորտնե- |1) ինքնա-|պատրաստա-|

|     |        |        |զոտական  |         |րից      |տիպ      |կամու-   |

|     |        |        |մեթոդների|         |ստացած   |հետազո-  |թյուն:   |

|     |        |        |համընդգր-|         |մեծածավալ|տություն |         |

|     |        |        |կուն և   |         |քանակական|պլանավո- |* Գործել |

|     |        |        |խոր իմա- |         |ու       |րելու և  |ի նպաստ  |

|     |        |        |ցություն:|         |որակական |իրականաց-|ազգի և   |

|     |        |        |         |         |տվյալները|նելու    |պետության|

|     |        |        |         |         |գնահատե- |համար.   |հարատև   |

|     |        |        |         |         |լու և    |2) այնպի-|զարգաց-  |

|     |        |        |         |         |օգտագոր- |սի արդ-  |ման`     |

|     |        |        |         |         |ծելու    |յունքներ |պահպանե- |

|     |        |        |         |         |հմտու-   |ստանալու |լով ու   |

|     |        |        |         |         |թյուններ`|համար,   |պաշտպանե-|

|     |        |        |         |         |բարդ և   |որոնք,   |լով      |

|     |        |        |         |         |համալիր  |հանդիսա- |ազգային  |

|     |        |        |         |         |գաղափար- |նալով    |և        |

|     |        |        |         |         |ներ առա- |ներդրում |համա-    |

|     |        |        |         |         |ջադրելու |գիտության|մարդկա-  |

|     |        |        |         |         |և  նոր   |և  (կամ) |յին      |

|     |        |        |         |         |գիտելիք  |մասնագի- |արժեքնե- |

|     |        |        |         |         |ստեղծելու|տական    |րը:      |

|     |        |        |         |         |համար:   |գործու-  |         |

|     |        |        |         |         |         |նեության |         |

|     |        |        |         |         |         |ոլորտում,|         |

|     |        |        |         |         |         |տպագրվում|         |

|     |        |        |         |         |         |են       |         |

|     |        |        |         |         |         |ազգային  |         |

|     |        |        |         |         |         |և        |         |

|     |        |        |         |         |         |միջազգա- |         |

|     |        |        |         |         |         |յին գրա- |         |

|     |        |        |         |         |         |խոսվող   |         |

|     |        |        |         |         |         |հրատարա- |         |

|     |        |        |         |         |         |կություն-|         |

|     |        |        |         |         |         |ներում.  |         |

|     |        |        |         |         |         |3) հետա- |         |

|     |        |        |         |         |         |զոտու-   |         |

|     |        |        |         |         |         |թյան     |         |

|     |        |        |         |         |         |արդյունք-|         |

|     |        |        |         |         |         |ները     |         |

|     |        |        |         |         |         |տեսության|         |

|     |        |        |         |         |         |վերածելու|         |

|     |        |        |         |         |         |համար:   |         |

._________________________________________________________________________.

 

(հավելվածը փոփ. 07.07.16 թիվ 714-Ն որոշում)

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
31.03.2011
N 332-Ն
Որոշում